Mis inderdaad een feature waarmee de reacties gewoon weergegeven worden, refreshen is zoooo irritant
Dit zaten ingeklapt neem ik aan...Fly-guy schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:41:
[...]
Valt reuze mee, de banden van de space shuttle deden het ook nog prima bij de landing.
https://nos.nl/artikel/22...voor-nieuwe-maanrace.htmlRed Cell schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:40:
[...]
Ja alles wat niet tegen het vacuüm kan hebben ze aangepast.
Yup
Daar komt bij, weet Klompe, dat ze die auto enigszins gestript hebben. "Allerlei onderdelen die niet geschikt zijn voor het vacuüm in de ruimte zijn eruit gehaald. Bijvoorbeeld de ventielen van de banden. Het is gewoon een rondvliegend stuk staal met een hoop plastic onderdelen."
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
and so it begins..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Is er ook een cam inside de fairing?
Echt, wat een spanning! Wat een bazenclub toch dat SpaceX. Als ze het voor elkaar krijgt om in mijn leven nog iemand op mars te zetten, dan neem ik een tattoo van Elon Musk!
Dit gaat nu echt spannend worden
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Die stemmen klinken behoorlijk gespannen (logisch)
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Wat een drukte ineens in dit topic 
Bijna launch. Spannend!
Bijna launch. Spannend!
Verwijderd
Jaah natuurlijk. Zitten op het frame rond de TeslaMacfreak101 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:42:
Hoop dat ie de launchpad niet opblaast! Dan ben ik al blij
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2018 21:43 ]
Ja minimaal, een die vanuit de auto kijkt, een die van voor op de auto kijkt en een die van de zijkant op de auto kijkt.Macfreak101 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:42:
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Yep, Confirmed op livestream: live beelden van de Roadster worden uitgezonden na seperation.Macfreak101 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:42:
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Precies een lanparty op die 2e stream haha
Here's to you Nicola and Bart
inmiddels toch ruim 1,5 miljoen kijkers op de officiële stream. Spannend
PSN: DutchTrickle PVoutput
Gemengde gevoelens nu. Een deel van me wil dat alles lukt volgens plan. Het evil gedeelte in mij zit te wachten op zo'ne grote vuurbâl.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Dat vraagt om een quote voor het nageslacht natuurlijk.Jorizzz schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:42:
Echt, wat een spanning! Wat een bazenclub toch dat SpaceX. Als ze het voor elkaar krijgt om in mijn leven nog iemand op mars te zetten, dan neem ik een tattoo van Elon Musk!
Je auto zal maar over 2 min richting space geschoten worden...
Klap laptop even dicht, even erbij blijven
Nu even niets meer posten, straks missen we de launch
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Da's wel wat anders dan een wielklemWhySoSerious schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:43:
Je auto zal maar over 2 min richting space geschoten worden...
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik vind het hele idee van die auto wel van de zotte overigens

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Tijd voor de explosie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ow boy

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Starting!
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Man, doet ie of doet ie het niet
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
boem.... ;-)
Cogitationis poenam nemo patitur
let's do this!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Here we Go!
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
liever mensen erin mee sturenMacfreak101 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:43:
Ik vind het hele idee van die auto wel van de zotte overigens
ze moeten iets aan gewicht mee sturen dus deze geweldige PR stunt dan maar
Koude rillngen.. ze gaan er echt voor
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Beetje klamme handjes!
Dat managen van streams enzo is ook geen sinecure!
Dat managen van streams enzo is ook geen sinecure!
Geniaal ook de medewerkers op de achtergrond
Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
en weg is hij
Wow, wat gaat dat snel omhoog!!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Jorizzz op 06-02-2018 21:45 ]
Lift off omg!!
GTA VI - All aboard the hype train!!
Hij gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat hij gaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaat!!!
wat gaaf
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
netjes, een gelukte lancering.
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2018 21:56 ]
Max Q

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Kippenvel.
Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]
Dit is belachelijk
Wat een waanzinnig geweld met al die boosters op volle toeren.
Flickr PSN ID= cheironnl
En weer een rondje:
Wooooooooooooooooooooooooo
Daar gaan ze zo, you can do it!!
Wooooooooooooooooooooooooo
Daar gaan ze zo, you can do it!!
Voelde onze ouders zich ook zo bij de Apollo? Echt mega dit!
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
nice
Fucking epic dit!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Ziet er goed uit! Seperation gelukt!
holy shit wat is dit gaaf, side boosters eraf
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor algemene discussies over ruimtevaart hebben we dit topic: Ontwikkelingen in de ruimtevaart - Deel II
Voor algemene discussies over ruimtevaart hebben we dit topic: Ontwikkelingen in de ruimtevaart - Deel II