Gridorder per lobby blijft random; lobby-verdeling wel op klassementspunten. Ik probeer er rekening mee te houden als, bijvoorbeeld, de 4 hoogste in het klassement niet meerijden, dat de "snelle lobby" bijvoorbeeld maar 8 man heeft en de "langzame" lobby bijvoorbeeld 13 man. Hierdoor worden de verschillen binnen 1 lobby niet zo groot en hopelijk kan er dan meer gevochten en geracet worden. Niet dat 1 persoon wegrijdt met 3 seconden per rondje en de rest het maar moet uitvechten. Andersom, in "drukke lobby" is er meer kans om elkaar beter te volgen en te pushen waardoor zowel het race-gevoel als de tijden scherper worden.
Alsnog, maar ik zal dit nog even bedenken, heb ik geen lobby-hosts paraat aan de "langzame" kant. Ik weet dat @
timmie271 snapt hoe de lobby werkt en kan hosten en waarschijnlijk ook @
Cuqebaqer maar of ze mee kunnen rijden, is nog onbekend. Ik gok dat @
RickS29 eventueel ook wel zou willen helpen?
In het ergste geval host ikzelf een eventuele tweede lobby.
Op Catalunya was het, inderdaad met inrijden en weer op gang komen, op de kop af 45 seconden. Kijk naar race 1; @
job115 eindigde met 42 seconden voorsprong op de rest. Dus het kan wel maar dan moet je een uur lang de sterren van de hemel rijden om je tweede pitstop (bijna) gratis te krijgen.
[
Voor 16% gewijzigd door
MAX3400 op 06-03-2018 14:32
]