[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste
Acties:
  • 31.400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
@MAX3400 ik zat op 6-7% per rondje in de Chevy. Dus uitgaande van 28 rondjes gaat dat weer met heel veel slijtage finishen worden.

@SinergyX dan volg je nog steeds maar 1 auto (tenzij jij heel goed kan multitasken). Moet je iemand zo gek vinden om de hele race de gevechten uit te gaan zoeken

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

job115 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:17:
@SinergyX dan volg je nog steeds maar 1 auto (tenzij jij heel goed kan multitasken). Moet je iemand zo gek vinden om de hele race de gevechten uit te gaan zoeken
Ja, dat wel, maar er zit dus blijkbaar ook een auto-loop functie in:
they can also choose to leave the data loop running through all data types

edit. dacht dat het continue hele veld info was, maar enkel voor dus de auto waar dan de focus op zit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Jordy8 vs. @MAX3400 al 2 races achter elkaar alhoewel Catalunya beslist werd door non driver-error ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:51
MAX3400 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:28:
[...]

@Jordy8 vs. @MAX3400 al 2 races achter elkaar alhoewel Catalunya beslist werd door non driver-error ;)
:'(

Als mijn controller het bleef doen hadden we denk ik een mooi gevecht waarbij @Nielless ook wel kon aanhaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@MAX3400 ik zat op 6-7% per rondje in de Chevy. Dus uitgaande van 28 rondjes gaat dat weer met heel veel slijtage finishen worden.
Als je het zo berekent inderdaad, dan wordt het een slijtage-slag; 7% x 26 laps = 182% slijtage. Gemiddeld dus 91% slijtage met 1 set banden. Is het alsnog niet handiger dat je wel een snelle auto pakt maar dan 2 pitstops doet?
Jordy8 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:39:
[...]

:'(

Als mijn controller het bleef doen hadden we denk ik een mooi gevecht waarbij @Nielless ook wel kon aanhaken :)
Zeker alhoewel ik niet weet hoe lang @Nielless bij kon blijven; lap 14 tot 20 ben ik (vond ik) vrij hard weggereden. Weet ook niet meer precies wat de afstand was tussen Nielless en mezelf toen jij in de pits stond maar geloof niet dat het echt onder de 100m geweest is. Dit in tegenstelling tot ons onderonsje in Duitsland waar de lakschilfertjes het moesten ontgelden een paar races lang.

Was wel humor want @timmie271 was spectator en die zat constant allerlei data/waarden te roepen van iedereren die zijn banden controleerde of de apex miste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
MAX3400 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:52:
[...]

Als je het zo berekent inderdaad, dan wordt het een slijtage-slag; 7% x 26 laps = 182% slijtage. Gemiddeld dus 91% slijtage met 1 set banden. Is het alsnog niet handiger dat je wel een snelle auto pakt maar dan 2 pitstops doet?
De slijtage van 6-7% was met de Chevy, die volgens mij niet heel veel onder doet voor Honda. De BMW is sneller, maar die heeft niet tot nauwelijks last van slijtage. Dus dan hoef ik geen 2x te stoppen

[ Voor 3% gewijzigd door job115 op 06-03-2018 14:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@MAX3400, ben je er al uit wat je gaat doen met de gridorder komende race :)?
Random of gerangschikt adhv het aantal punten?

@darkkingll (reactie hieronder): Heb gisteren een aantal ronden met de BMW gereden, kan er zelf uiteindelijk snellere rondes uithalen maar ben dan wel geneigd sneller een fout te maken waardoor ik meer tijdsverlies heb.

[ Voor 46% gewijzigd door Stoksbrood op 06-03-2018 14:19 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Mjah, ik zal het eens bekijken. Anders kan het namelijk zomaar zijn dat je onder de streep sneller bent met de BMW dan de Chevy/Honda, omdat die simpelweg beter met de banden omgaat.. Een 2e pitstop kost namelijk snel 40-50 seconden extra in totaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:15:
@MAX3400, ben je er al uit wat je gaat doen met de gridorder komende race :)?
Random of gerangschikt adhv het aantal punten?
Gridorder per lobby blijft random; lobby-verdeling wel op klassementspunten. Ik probeer er rekening mee te houden als, bijvoorbeeld, de 4 hoogste in het klassement niet meerijden, dat de "snelle lobby" bijvoorbeeld maar 8 man heeft en de "langzame" lobby bijvoorbeeld 13 man. Hierdoor worden de verschillen binnen 1 lobby niet zo groot en hopelijk kan er dan meer gevochten en geracet worden. Niet dat 1 persoon wegrijdt met 3 seconden per rondje en de rest het maar moet uitvechten. Andersom, in "drukke lobby" is er meer kans om elkaar beter te volgen en te pushen waardoor zowel het race-gevoel als de tijden scherper worden.

Alsnog, maar ik zal dit nog even bedenken, heb ik geen lobby-hosts paraat aan de "langzame" kant. Ik weet dat @timmie271 snapt hoe de lobby werkt en kan hosten en waarschijnlijk ook @Cuqebaqer maar of ze mee kunnen rijden, is nog onbekend. Ik gok dat @RickS29 eventueel ook wel zou willen helpen?

In het ergste geval host ikzelf een eventuele tweede lobby.
darkkingll schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 14:15:
Een 2e pitstop kost namelijk snel 40-50 seconden extra in totaal.
Op Catalunya was het, inderdaad met inrijden en weer op gang komen, op de kop af 45 seconden. Kijk naar race 1; @job115 eindigde met 42 seconden voorsprong op de rest. Dus het kan wel maar dan moet je een uur lang de sterren van de hemel rijden om je tweede pitstop (bijna) gratis te krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 06-03-2018 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Die race op de nurburgring was wel donders saai moet ik zeggen. Dus ik zou het niet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:48
Ik zou van 't weekend ff kunnen kijken / of van iemand horen wat de bijzonderheden zijn met het hosten van een lobby. 20.00 is voor mij wel krap om er op tijd voor klaar te zitten met het naar bed brengen van de kids maar zou natuurlijk de lobby al open kunnen gooien om mensen al te laten joinen.

zelf alleen nog nooit een game gehost zijn er nog valkuilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bifi_G60 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:40:

zelf alleen nog nooit een game gehost zijn er nog valkuilen?
Amper; sowieso krijg je van me alle settings waar je op moet letten. Maar het weekend? Is goed, heb je zaterdagmiddag toevallig tijd? DM me anders even wat concrete tijden die jou goed uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
Zijn er geen rare exoten in netwerksettings die nodig zijn omdat mensen naar jou moeten connecten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bifi_G60 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 21:54:
Zijn er geen rare exoten in netwerksettings die nodig zijn omdat mensen naar jou moeten connecten?
Welnee. Ik heb 2 keer gehost en alleen de game (lobby) settings aangepast :)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:15:
[...]

Welnee. Ik heb 2 keer gehost en alleen de game (lobby) settings aangepast :)
* MAX3400 laat @NLRev0lution alle hoeken van de kamer zien...

Ook pas nadat je elke keer weer 3x gecorrigeerd moest worden voor elke optie ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:33:
[...]

* MAX3400 laat @NLRev0lution alle hoeken van de kamer zien...

Ook pas nadat je elke keer weer 3x gecorrigeerd moest worden voor elke optie ;)
Ja ja, ik was gewoon even aan het kijken of je wel scherp was :p :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:42:
[...]

Ja ja, ik was gewoon even aan het kijken of je wel scherp was :p :*)
See you on track!!!! >:) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is goed, geef me maar 30 seconden voorsprong :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:44:
[...]

Is goed, geef me maar 30 seconden voorsprong :p
Misschien komende dagen nog even trainen? @exstence was geholpen met een videootje; jou kan ik vast wel harder over Suzuka jagen door er even achter te hangen? Denk dat het weekend het handigste is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 22:45:
[...]

Misschien komende dagen nog even trainen? @exstence was geholpen met een videootje; jou kan ik vast wel harder over Suzuka jagen door er even achter te hangen? Denk dat het weekend het handigste is...
Prima hoor, houden wel even contact. Misschien is het leuk om met meerdere mensen te rijden.

edit:
Na mn late dienst even zitten spelen met VEGAS Pro 15 (trial) (#NoAD) na een berichtenwisseling met @MAX3400 . Net mijn eerste video gemaakt. Dit is een concept/test, let even niet op gebruikte lettertype enzo :p. Het is alleen jammer dat alleen het begin van de race opgeslagen is via de replay, had graag de actie na bijvoorbeeld wat pitstops in beeld gebracht. Als er wat mensen close op elkaar zitten dan is het leuk om daarbij de eerste bochten weer terug te zien :).

YouTube: GoT FM7 Racing League - Catalunya GP Test video

[ Voor 42% gewijzigd door NLRev0lution op 07-03-2018 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
Wanneer willen mensen gaan trainen? Anders kan ik kijken om ook tijd te maken en dat ik dan de lobby host?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Ik zou ook wel kunnen hosten denk ik, maar ik betwijfel of mijn internetverbinding dat wel trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:04

mr.paaJ

generatie cmd+z

Trekt volgens mij niet meer, maar je bent dan de baas van de instellingen en start enzo.
Ligt de lobby eruit als je internet wegvalt?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@NLRev0lution Kunnen wij vanaaf ff samen checken? Na 21:30 maar voor 22:30? Lobby aanmaken, host trekt de kabel uit de Xbox, etc. Wil graag een stabiele en logische situatie beschrijven voor andere hosts indien ze nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:51:
@NLRev0lution Kunnen wij vanaaf ff samen checken? Na 21:30 maar voor 22:30? Lobby aanmaken, host trekt de kabel uit de Xbox, etc. Wil graag een stabiele en logische situatie beschrijven voor andere hosts indien ze nodig zijn.
Prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bifi_G60 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 07:08:
Wanneer willen mensen gaan trainen? Anders kan ik kijken om ook tijd te maken en dat ik dan de lobby host?
+
darkkingll schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 10:26:
Ik zou ook wel kunnen hosten denk ik, maar ik betwijfel of mijn internetverbinding dat wel trekt.
+
mr.paaJ schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:11:
Trekt volgens mij niet meer, maar je bent dan de baas van de instellingen en start enzo.
Ligt de lobby eruit als je internet wegvalt?
Net getest; als 1 persoon (de host) letterlijk de kabel eruit trekt, dan wordt de volgende random persoon host. Het is dus server-based dus het maakt niet zo heel veel uit wat voor verbinding je hebt, zeg maar.

De update die gister is uitgekomen, lijkt vooralsnog netjes te werken; heb in 25 ronden geen issues gehad met @NLRev0lution ondanks dat we allebei een keer host zijn geweest.

Zorg dat je FM7 update voor de volgende race!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zag dit vandaag voorbij komen als advertentie: https://feelvr.game

Direct drive en load cell pedalen, zou via kickstarter 400$ moeten gaan kosten :o

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:27:
Zag dit vandaag voorbij komen als advertentie: https://feelvr.game

Direct drive en load cell pedalen, zou via kickstarter 400$ moeten gaan kosten :o
Net te weinig info? PC only? Adjustable spring rates? etc...

In ander nieuws; iemand State of Decay 2 preorder geplaatst?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MAX3400 schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:34:
[...]

Net te weinig info? PC only? Adjustable spring rates? etc...

In ander nieuws; iemand State of Decay 2 preorder geplaatst?
U vraagt, wij draaien: https://www.bsimracing.co...pedals-for-less-than-400/

Maar nee, geen SoD2 voor mij, heeft me nooit echt aangesproken terwijl ik echt wel van de survival/horror/zombie games ben |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

^ de nieuwe features voor als je niet meerijdt en een race wil spectaten in een lobby.

Het ziet er grappig uit maar daar is alles mee gezegd, vind ik. Je kan meteen doorskippen naar 1:20 :)

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 08-03-2018 21:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb een mail gehad met de prijzen voor het stuur wat ik Hier postte.

Our goal has always been to be affordable, but without compromising quality. So we're sticking to our motto. We want to give you guys the best possible product, for the best possible price.

We also did some more in-depth cost calculations to make sure we're not one of those Kickstarter campaigns that don't deliver the product as promised. We're in this for the long run.

The new pricing is as follows:

Pedals:
Early Bird: $149
Regular: $199
(Retail will be $299)

Wheel:
Early Bird: $399
Regular: $449
(Retail will be $669)

Wheel + Pedals:
Early Bird: $549
Regular: $599
(Retail will be $899)

In other news, we've decided not to limit the quantity of Early Birds. What does that mean? You've got a full 48 hours to purchase Feel VR at Early Bird prices once the campaign launches! To sign up for updates and to learn more, visit http://get.feelvr.game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Hmm, Tempting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Stoksbrood Denk dat ik er te weinig nut voor heb; de prijzen zijn wel erg interessant! Zeker als ze kunnen waarmaken wat ze zeggen op hun pagina's.

Al 12 rijders bevestigd!!!

Helaas 2 afzeggingen maar dat kan altijd gebeuren.

Persoonlijk nog even geen idee/tijd in gedachte of dit weekend nog getraind gaat worden.

Als ik ga trainen, zal dat waarschijnlijk zaterdag of zondag in de middag zijn; stuur me een berichtje als ik online ben en wil rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
Zaterdag ben ik de hele dag afk, zondag waarschijnlijk ook(mits mooi weer, iets met motor en vis). Maar ik ben gewoon bij de race aanwezig. :) Zal vanavond het even in XBL bevestigen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Even een post gemaakt over de replays op FM.net

Wel jammer dat de replays blijkbaar wisselend niet werken; zo komen we niet aan mooie highlights of andere montages van onze races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:55
Ik ben gestopt met het saven van replays, bij mij stoppen die na hooguit 8 rondjes. Benieuwd of er een reactie komt van een staff member....ik ga mijn adem in ieder geval niet inhouden. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 9 maart 2018 @ 16:13:
Even een post gemaakt over de replays op FM.net

Wel jammer dat de replays blijkbaar wisselend niet werken; zo komen we niet aan mooie highlights of andere montages van onze races.
Zo.. ook even je post misbruikt om een idee te opperen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Al 18 rijders bevestigd!!!

2 afzeggingen, 1 onbekend/reserve

Zou vooralsnog inhouden dat we 1 lobby hebben wat weer lekker drukjes kan zijn in de eerste ronden alsmede goed zoeken waar je exact rijdt ivm pitstops & posities :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Misschien wat off-topic maar ik vond het een interessante video om te delen voor de mensen die nog eea willen leren en zichzelf willen verbeteren. Meer competitie is beter!

YouTube: Racing Lines explained

Check ook zijn andere video's over bijvoorbeeld het betere bochtenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks @NLRev0lution daar kan ik ook vast nog wel iets van leren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 10:14
Ga maandag helaas missen! :( Bij deze de afmelding...

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op zaterdag 10 maart 2018 @ 12:05:

Al 18 rijders bevestigd!!!

2 afzeggingen, 1 onbekend/reserve

Zou vooralsnog inhouden dat we 1 lobby hebben wat weer lekker drukjes kan zijn in de eerste ronden alsmede goed zoeken waar je exact rijdt ivm pitstops & posities :)
Ik vind mooi! Meer mayhem! >:)

@NLRev0lution, thanks voor het filmpje! Weer een beetje meer kennis 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Stoksbrood op 11-03-2018 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
Ik had nog niet eerder met de Chevy gereden maar moet zeggen dat ik sat we een heel gemoedelijke auto vind om te rijden. Net even graced maar misschien race ik wel met de Chevy ipv de Honda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11-2020
bifi_G60 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:09:
Ik had nog niet eerder met de Chevy gereden maar moet zeggen dat ik sat we een heel gemoedelijke auto vind om te rijden. Net even graced maar misschien race ik wel met de Chevy ipv de Honda
Ik zou zeggen: Doen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
dat klinkt als doen want die bak is langzamer dus meer punten voor bassie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onderschat de Chevy niet!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
Vandaag geoefend met de BMW. Dit gaat hem worden voor deze race. Tot nu toe elke race een andere auto. BMW heeft voor mij wel veel voordelen, zeker betreft slijtage. Tevens kan ik rustiger rijden en dan stabiel tijden van 2:16 laag neerzetten.
Jammer dat @unigsm niet mee doet!
Gaat een leuke race worden, zeker omdat ik denk dat de pitstop nu beslissend kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
Nou donderdag ging het wel aardig en nu heb ik het gevoel dat ik op ijs rij https://mixer.com/gamebifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kleefei schreef op zondag 11 maart 2018 @ 15:06:
Vandaag geoefend met de BMW. Dit gaat hem worden voor deze race. Tot nu toe elke race een andere auto. BMW heeft voor mij wel veel voordelen, zeker betreft slijtage. Tevens kan ik rustiger rijden en dan stabiel tijden van 2:16 laag neerzetten.
Jammer dat @unigsm niet mee doet!
Gaat een leuke race worden, zeker omdat ik denk dat de pitstop nu beslissend kan werken.
Ben zeer benieuwd! Ik heb dat namelijk heel erg met de Chevy (los van slijtage maar dat risico is ingecalculeerd) We hebben een middenveld wat heel close is met elkaar. Wij onderling verschillen overigens maar 12 en 11 seconden op respectievelijk Nurburgring en Catalyuna.

[ Voor 6% gewijzigd door NLRev0lution op 11-03-2018 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ik bak er weer eens niks van. In vergelijking met de top tijden. Dit keer pas 15 rondjes gereden op de baan....

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bifi_G60 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 15:43:
Nou donderdag ging het wel aardig en nu heb ik het gevoel dat ik op ijs rij https://mixer.com/gamebifi
Zet in je Mixer-channel even aan dat VOD worden opgeslagen; als je niet meer online bent met Mixer, kunnen mensen nog wel 14 dagen lang terugkijken wat je hebt gedaan :)
kleefei schreef op zondag 11 maart 2018 @ 15:06:
Die tijd is voor iedereen gelijk maar inderdaad proberen nog een paar tienden te winnen zodra de mensen voor je naar binnen gaan, kan wel essentieel worden. En natuurlijk behouden de pits uitrijden en met koude bandjes de eerste sectie met bochten weer aanvallen :>
Phusebox schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:47:
Ik bak er weer eens niks van. In vergelijking met de top tijden. Dit keer pas 15 rondjes gereden op de baan....
15??? Denk dat ik er sinds vorige race wel 150 heb gereden O-) En ook nog wat Rivals & Leagues gereden... Misschien moet je minder in het grote BMW-topic posten en gewoon eens die virtuele BMW onder de knie krijgen. >:)

Anyhow, zal proberen tussen 20:00 en 20:30 zometeen de voorlopige deelnemerslijst te posten alsmede het weerbericht natuurlijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb echt vorige keer na de race 10 rondjes gereden en net 8 verder het spel niet meer aan gehad. Echt geen tijd voor. 😉

Ach ja ik zit zometeen toch weer meer dan een halve race in niemandsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:01:

Ach ja ik zit zometeen toch weer meer dan een halve race in niemandsland.
Mwhoa, zelfs tijdens de training regelmatig een glijer gehad of de zandbak gezien. Dat geldt voor meerder mensen en als je dezelfde skills laat zien als de eerste ronden van Catalunya, moet je toch weer aardig kunnen finishen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:55
Ik heb ook pas 15 rondjes kunnen rijden in de civic met een beste tijd van 2:15:5 maar zat gemiddeld rond 2:16 hoog. Ik zie wel waar het morgen eindigt.
Ik heb er in ieder geval zin in. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
skreppiedoe schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:08:
Ik heb ook pas 15 rondjes kunnen rijden in de civic met een beste tijd van 2:15:5 maar zat gemiddeld rond 2:16 hoog. Ik zie wel waar het morgen eindigt.
Ik heb er in ieder geval zin in. :)
Blijkbaar heb ik vorige keer ergens 2:14.8 dirty gereden. Vandaag kwam ik niet verder dan 2:18

Misschien heb ik voor de race en half uurtje om te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
MAX3400 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:52:
[...]

Zet in je Mixer-channel even aan dat VOD worden opgeslagen; als je niet meer online bent met Mixer, kunnen mensen nog wel 14 dagen lang terugkijken wat je hebt gedaan :)
Voor een beetje leedvermaak op de zondag avond als er niets op tv is :p zal eens kijken had mixer aan amd relive gekoppeld denk dat je deze setting binnen je account op mixer zelf moet aanzetten?

Ik ga proberen morgenmiddag tussen 12.30 en 14 ff proberen te rijden nog als de jongste slaapt, vanavond denk geen tijd meer. Helaas dus te weinig tijd gehad om een weloverwogen keuze tussen Honda of Chevy te maken maar ondanks dat ik er weinig in gereden heb neig ik naar de Chevy (heeft deze meer of minder slijtage dan de Honda?)

[ Voor 25% gewijzigd door bifi_G60 op 11-03-2018 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bifi_G60 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:33:
[...]

Voor een beetje leedvermaak op de zondag avond als er niets op tv is :p zal eens kijken had mixer aan amd relive gekoppeld denk dat je deze setting binnen je account op mixer zelf moet aanzetten?
Yup, Mixer -> Manage Channel -> Broadcast (bovenin) en dan rechtsonder Keep Recordings aanzetten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Het weerbericht voor morgen 20:00: geen regen, mogelijk wel bewolkt

Source

Lobby indeling (voorlopig op basis van aanmeldingen)

Lobby-host: OctagonQontrol
  • Bevestigd: Baloutje07 / Chabio / drdreey1976 / KillerR NL / Kleefei NL / Nielless / NLRev0lution / Phusebox / Plank268 / Skreppiedoe NL / Stoksbrood
  • Mogelijk: -
Lobby-host: TO BE DECIDED (mogelijk @timmie271)
  • Bevestigd: Dutch B0nes / exstense / gamebifi / Generationq87 / Intrepid NL / Lappiehero / Lutjebroequer / mrpaaj / Pethor / superlucky luke / timmie271
  • Mogelijk: Alchemist V
Doordat we op punten-volgorde in lobbies zijn ingedeeld, kan de indeling nog worden veranderd. Morgenavond om 19:00 wordt de definitieve lijst gepost; mensen die daarna nog aanmelden, krijgen een lobby toegewezen.

Let op: als je FM7 niet hebt opgestart gehad sinds 6 maart; er is een update uitgekomen die benodigd is om online te kunnen rijden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
NLRev0lution schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:16:
[...]

Ben zeer benieuwd! Ik heb dat namelijk heel erg met de Chevy (los van slijtage maar dat risico is ingecalculeerd) We hebben een middenveld wat heel close is met elkaar. Wij onderling verschillen overigens maar 12 en 11 seconden op respectievelijk Nurburgring en Catalyuna.
Als je fm7 opstart en een vrij rondje gaat oefenen, en dan even bij het klassement kijkt onder vrienden zul je zien dat de kans zeer groot is dat wij bumper aan bumper zullen rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bifi_G60
MAX3400 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 17:36:
[...]

Yup, Mixer -> Manage Channel -> Broadcast (bovenin) en dan rechtsonder Keep Recordings aanzetten.
Blerg niet op save geklikt dus net weer voor niets zitten streamed had ff een kwartiertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
MAX3400 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 19:29:

Het weerbericht voor morgen 20:00: geen regen, mogelijk wel bewolkt

Source

[list]
Bevestigd: Baloutje07 / Chabio / drdreey1976 / KillerR NL / Kleefei NL / Nielless / NLRev0lution / Phusebox / Plank268 / Skreppiedoe NL / Stoksbrood
Mogelijk: -

rt gehad sinds 6 maart; er is een update uitgekomen die benodigd is om online te kunnen rijden![/b]
Ik wil de andere lobby wel hosten :+
Zware lobby, hopelijk een top 5 haalbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
Jordy8 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 20:27:
[...]

Ik ben tevreden met elke top 10 positie haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jordy8 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 20:27:
[...]

kleefei schreef op zondag 11 maart 2018 @ 20:30:
[...]

Ik ben tevreden met elke top 10 positie haha
Ach, hou er maar rekening mee dat ook aan de andere kant waarschijnlijk goed doorgereden kan worden; de splitsing is op actuele stand in het kampioenschap maar ik denk dat de totaaltijden nog wel eens interessant kunnen worden tussen beide lobbies :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Lekker getest vandaag, erg lucky hoge 2:13 maar gemiddeld zo’n 2:15,5 over tien laps hotlappen. heerlijke baan hoor Suzuka, ik heb er zin in.

Hopelijk ben ik morgen wel zichtbaar voor anderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Ik had al; bevestigd, maar hoop dat ik er bij kan zijn.
Gisteren wou Forza weer niet opstarten bij mij, dus uit frustratie maar heel Forza 7 verwijderd en opnieuw laten installeren... Helaas heb ik het daarna niet meer kunnen testen dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
darkkingll schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:49:
Ik had al; bevestigd, maar hoop dat ik er bij kan zijn.
Gisteren wou Forza weer niet opstarten bij mij, dus uit frustratie maar heel Forza 7 verwijderd en opnieuw laten installeren... Helaas heb ik het daarna niet meer kunnen testen dus ik ben benieuwd.
Ik had zaterdag hetzelfde met de Sea of Thieves beta, de Insider Hub app moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren. Daarna Forza 7 proberen te spelen, splash screen kwam naar voren, daarna sprong die weer weg. Een willekeurige Forza 7 DLC verwijdert en geïnstalleerd, hierna werkte Forza weer normaal...

Blijven aparte gevalletjes die Microsoft Store/Play Anywhere titles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Mjah, Ik heb eerst geprobeerd de save te wissen, maar dat hielp niet. De DLC stond niet in het lijstje dus dan maar alles opnieuw downloaden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
darkkingll schreef op maandag 12 maart 2018 @ 08:49:
Helaas heb ik het daarna niet meer kunnen testen dus ik ben benieuwd.
Jij zit wel/niet op PC? Want volgens mij was er sowieso een issue (bij sommige personen) dat op de PC ruzie hadden met de Game-Bar en daardoor bepaalde zaken niet goed gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Ja, pc. Vorige keer had ik ook al issue's. maar toen was het verwijderen van de save/cache ofzo voldoende.. Verder werkt de game perfect(vrijdagavond nog een paar uur gespeeld). Het is alleen net of een update de boel heeft gesloopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
darkkingll schreef op maandag 12 maart 2018 @ 09:01:
Ja, pc. Vorige keer had ik ook al issue's. maar toen was het verwijderen van de save/cache ofzo voldoende.. Verder werkt de game perfect(vrijdagavond nog een paar uur gespeeld). Het is alleen net of een update de boel heeft gesloopt.
@MAX3400, klopt inderdaad! De gamebar zorgt ook voor issues bij sommige mensen.
Ikzelf had er geen issues mee maar bijvoorbeeld @Nielless wel.

Gamebar uitschakelen: https://www.tenforums.com...ame-bar-windows-10-a.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Vandaag komt mijn 'stuur' binnen, althans de base, pedalen en basic stuurwiel. Het fatsoenlijke stuurwiel dat ik erbij had besteld komt pas in april helaas.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 12 maart 2018 @ 09:16:
Vandaag komt mijn 'stuur' binnen, althans de base, pedalen en basic stuurwiel. Het fatsoenlijke stuurwiel dat ik erbij had besteld komt pas in april helaas.
Afbeeldingslocatie: https://www.miataturbo.net/attachments/general-miata-chat-9/136817-steering-wheel-spacer-195930.jpg?dateline=1427497993
Moet ook werken _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja alleen kan er vandaag sowieso niet mee rijden want moet eerst nog oefenen uiteraard en mijn wheelstand ligt momenteel uit elkaar om de nodige aanpassingen aan te doen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 12 maart 2018 @ 09:35:
[...]

Ja alleen kan er vandaag sowieso niet mee rijden want moet eerst nog oefenen uiteraard en mijn wheelstand ligt momenteel uit elkaar om de nodige aanpassingen aan te doen :D
Ik eis foto's wanneer je 'm klaar hebt!!! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Stoksbrood schreef op maandag 12 maart 2018 @ 09:40:
[...]

Ik eis foto's wanneer je 'm klaar hebt!!! :+
Haha niks spannends hoor, gewoon andere mountplaat voor het nieuwe stuur en wat stabilisatie toevoegen want soms zet je best veel kracht en dan verschuift het een en ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
https://mixer.com/Gamebifi Als het goed is moet er straks wel een vodje staan, twijfel nu nog steeds waarmee ik ga rijden heb het gevoel dat ik met banden die goed op temperatuur zijn met de honda sneller ben maar dat ik met de chevy makkelijker constant kan rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bifi_G60 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 13:20:
https://mixer.com/Gamebifi Als het goed is moet er straks wel een vodje staan...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xXfPVz73C8QqnfBKFVxK3832/full.jpg
Dit kan echt lang duren... De ene keer is het rustig en is je broadcast supersnel verwerkt, de andere keer soms wel een dag. Notificaties: nul...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bevestigd: Baloutje07 / Chabio / drdreey1976 / Kleefei NL / Nielless / NLRev0lution / OctagonQontrol Phusebox / Plank268 / Skreppiedoe NL / Stoksbrood
Lobby-host: timmie271
  • Bevestigd: Alchemist V / Dutch B0nes / exstense / gamebifi / Generationq87 / Intrepid NL / Lappiehero / Lutjebroequer / mrpaaj / Pethor / superlucky luke / timmie271
Als je kan/wil rijden na het posten van deze post, stuur mij even een bericht op XBL en dan kan ik je om 19:30 vertellen bij welke lobby-host je kan aansluiten.

Open vacature bij de organisatie

Vandaag te horen gekregen dat @Cuqebaqer dit seizoen niet meer meerijdt alsmede @Verwijderd; gelukkig beiden niet vanwege gezondheidsredenen maar puur logistiek (tijd & plaats). Er is nog wel een kans dat we ze op de baan zien, maar dan waarschijnlijk als gastrijder(s) om lobbies te vullen en toch nog even de smaak van het racen mee te krijgen. Dit houdt wel in dat de organisatie nu bestaat uit 1 persoon (mezelf) maar de laatste tijd wel goed geholpen door @NLRev0lution.

Via deze weg dus dank voor de inzet die beiden hebben getoond tot zover; hopelijk, bij een derde seizoen, wel weer aanwezig!!!

Om te voorkomen dat ikzelf ook een avond niet kan rijden en er niks georganiseerd wordt, bij deze de oproep om je te melden als je bijna 100% zeker weet dat je elke komende race aanwezig kan zijn. Het liefste 1 vast persoon (en dan voornamelijk uit de kant van de langzamere rijders, zeg maar). Maar helaas kan ik niet kieskeurig zijn dus ben ook erg blij als meerderen zich melden en alvast kunnen aangeven welke race/races ze aanwezig zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
@timmie271 , excuses, ik moet last minute afzeggen. Heel lullig van me, maar kan 'door omstandigheden niet '. Baal ervan. Het was mijn best voorbereidde race.

@bifi_G60 , alles is inderdaad voor Bassie ;)

Veel raceplezier alleen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 16:19:

Open vacature bij de organisatie

Vandaag te horen gekregen dat @Cuqebaqer dit seizoen niet meer meerijdt alsmede @Verwijderd; gelukkig beiden niet vanwege gezondheidsredenen maar puur logistiek (tijd & plaats). Er is nog wel een kans dat we ze op de baan zien, maar dan waarschijnlijk als gastrijder(s) om lobbies te vullen en toch nog even de smaak van het racen mee te krijgen. Dit houdt wel in dat de organisatie nu bestaat uit 1 persoon (mezelf) maar de laatste tijd wel goed geholpen door @NLRev0lution.

Via deze weg dus dank voor de inzet die beiden hebben getoond tot zover; hopelijk, bij een derde seizoen, wel weer aanwezig!!!

Om te voorkomen dat ikzelf ook een avond niet kan rijden en er niks georganiseerd wordt, bij deze de oproep om je te melden als je bijna 100% zeker weet dat je elke komende race aanwezig kan zijn. Het liefste 1 vast persoon (en dan voornamelijk uit de kant van de langzamere rijders, zeg maar). Maar helaas kan ik niet kieskeurig zijn dus ben ook erg blij als meerderen zich melden en alvast kunnen aangeven welke race/races ze aanwezig zullen zijn.
Ben er in ieder geval alle komende races. Mocht ik moeten hosten bij gebrek aan andere hosts.. je weet me te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@exstence het hele plezier & bestaan van de races draait om jou!! Jammer maar volgende keer dan maar weer!

@NLRev0lution ik weet het en alle omwegen om te hosten. Hou je zeker in mijn achterhoofd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exstence
@MAX3400 Ik bedoel natuurlijk: Veel raceplezier allen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unigo
Ben er vanavond toch bij, kan dat nog? Afspraak werd verzet!

Rest van het seizoen wel wat conflicten: 29 maart misschien niet, 11 april en 8 mei zeker niet :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09:03
Logisch gezien de trainings tijden, maar toch mooi om te zien dat we als Tweakers ook close staan in de klassementen:

https://ibb.co/huawf7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Unigo je hebt XBL-bericht, geldig tot 19:55

@Chabio cool om te zien; sommigen staan inderdaad goed in de lijst!

@Mavi86 jammer dat je er niet bent, jarige!!!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Doe toch niet mee, internet doet 't beroerd. Morgen monteur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Poeh acht uur is voor mij toch altijd wel haasten. Hopelijk kan ik zometeen nog wat oefenrondjes draaien.

Vraag is ga ik voor automaat of zelf schakelen. Met die paar rondjes voorbereiding... Met automaat was ik de laatste vijf rondjes met testen op Suzuka erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Phusebox schreef op maandag 12 maart 2018 @ 19:10:
Met automaat was ik de laatste vijf rondjes met testen op Suzuka erg traag.
Doe maar automaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Met handbak was ik ook niet zo snel als de top acht volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@RickS29 mijn lobby!

/edit, ik ga rond 19:40 opstarten en in de lobby wachten op iedereen!

[ Voor 62% gewijzigd door MAX3400 op 12-03-2018 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff de bocht voor start finish en spoon Corner nekken mij enorm. De rest van de bochten een beetje 😉

Ik heb nog geen enkele clean lap gereden op Suzuka :X

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 12-03-2018 19:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkkingll
Zo, de boel werkt weer. Helaas niet nog even goed kunnen oefenen maar ach..

@MAX3400 , mocht je nog geen geschikte persoon uit de langzame groep hebben gevonden.. ik denk dat ik er vrijwel elke keer wel bij kan zijn.. zal mijn rooster morgen checken..

Voor de 2 die ermee stoppen: Bedankt voor de inzet etc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.twitch.tv/nlrev0lution stream staat aan voor de liefhebbers/thuisblijvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

wederom geen voices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

haha waar is de pit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
wtf, ik zie iemand rechtdoor schieten en wordt daarna disconnected van sessie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
Fuck fuck fuck.. vlak voor het einde disconnected.. ging net zo lekker, stond zelfs 5e... bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ja dat zal ik zijn geweest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
bifi_G60 schreef op maandag 12 maart 2018 @ 20:53:
wtf, ik zie iemand rechtdoor schieten en wordt daarna disconnected van sessie :(
Dat was ik ja :( balen. Kreeg opeens het hoppers scherm in beeld.

[ Voor 8% gewijzigd door darkkingll op 12-03-2018 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 19:47
Zelfde hier, ook disconnect
Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.