Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Thanks! Ik meld mij weer zodra het kan.MAX3400 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:19:
Vervelend om te horen, @Spacecowboy maar ik haal je van de lijst dan maar. Mocht je later in het siezoen alsnog willen meerijden, post even in het topic of stuur me een DM. Bot gezegd; hoe meer zielen, hoe meer vreugd maar dan kan je meerijden om te kijken hoe goed je met de rest meekomt (punten komen te vervallen, zeg maar).
HENG HENG
Beterschap!Spacecowboy schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 15:17:
@MAX3400 Bij deze wil ik me afmelden voor de rest van het seizoen. Eerste twee races heb ik al moeten missen door gezondheid issues, en het lijkt er niet op dat het op hele korte termijn heel anders gaat worden. imho zinloos om dan op de lijst te blijven staan.
Ik blijf het topic wel volgen. Wanneer ik weer voldoende uit de lappenmand ben zal ik weer eens tijd inruimen hiervoor.
Helaas, maar het is nu even niet anders.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
2:14.865 eruit geperst maar wel dirty.
Met de BMW kon ik af en toe rondes rijden in de lage 2:14. Maar wat is dat kreng lastig rijden zeg. Gevoelige tante met het gas geven
Hopelijk kan ik met de Chevy of heel misschien de Civic een beetje in de buurt van de BMW tijd komen, maar vrees er voor..
Yay. Die aflevering van Game of Thrones mistte ik nog.
Wtf... Hoe doe je dat? Zonder geluid is al erg genoeg maar met die lag is toch echt niet te rijden?MAX3400 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:59:
@Jordy8 tijd om je skills uit het vet te halen; net ff met BMW 2:15:219 gereden... Op mijn laptop, met game-streaming, zonder geluid...
Het grappige bij mij is dat ik meestal in het tweede of derde rondje meteen de snelste tijd neer zet waar ok vervolgens 20/30/40 rondjes niet meer onder duik.
Lag valt wel mee; naar mijn NAS haal ik bijna 51MB/s over de WiFi terwijl game-streaming maar iets van 22Mbit maximaal gebruikt. En ja, vond het zelf ook wel een redelijke prestatie; half oog naar "Skyfall" op RTL7 tegelijkertijdPhusebox schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 22:02:
[...]
Wtf... Hoe doe je dat? Zonder geluid is al erg genoeg maar met die lag is toch echt niet te rijden?
Weet wel dat ik de eerste bocht constant verziek; te vroeg remmen of te ver naar buiten vliegen. En "Hairpin" kom ik heel slecht weg met de BMW; moet eens goed gaan zoeken of daar een andere lijn te rijden valt want wheelspin lijkt wel by design, zo ongeveer.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Begin gewoon met random lijntjes en vlakken, opeens heb je inspiratie, je maakt wat moois en voor je het weet, ben 3 uur verderPhusebox schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:11:
En zo zit je anderhalf uur aan je livery te werken en is het nog zo lelijk als wat... Ik vind het echt lastig om überhaupt fatsoenlijk lijnen erop te krijgen laat staan hoe mensen al die graphics maken. Echt knap.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
I know, maar ik heb dus laatst al 4 uur zitten kloten op de zijkant, en toen weer alles weggegooid omdat het niks werd.SinergyX schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:50:
[...]
Begin gewoon met random lijntjes en vlakken, opeens heb je inspiratie, je maakt wat moois en voor je het weet, ben 3 uur verder
Ik zal zometeen even een stukje scheuren; helaas kan je tijdens game-streaming (naar laptop) niet online streamen dus moet even tijd vinden om dat anders te doenbifi_G60 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 20:24:
Kan iemand die onder de 2.23 komt eens een rondje replay sharen kom er echt niet normaal doorheen
Heb geen winterbanden (by design) onder de auto maar met mijn quattro zou ik het nog wel een gooi durven geven. Denk dat je het beste een FWD-wagen mee moet nemen daar; het verlies van grip is daar sneller te merken, vind ik.NLRev0lution schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 14:45:
Beste Balls of Steel als je m nu vol gas neemt (ja ja ja is niet mogelijk nu weet ik)
[ Voor 36% gewijzigd door MAX3400 op 01-03-2018 20:28 ]

De lap die ik recorded heb: FM7 ~ GoT Suzuka - Practice Lapbifi_G60 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 20:24:
Kan iemand die onder de 2.23 komt eens een rondje replay sharen kom er echt niet normaal doorheen
[ Voor 26% gewijzigd door Nielless op 01-03-2018 20:30 . Reden: @Octa ._. ]
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Je rijdt gewoon een minuut sneller dan de snelste laptimes everNielless schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 20:27:
Net een paar practicelaps gedaan. Kwam tot een 1:13.865.

/edit: net 2:14:395 gereden als voorbeeld/voorbereiding voor @bifi_G60 ; de replay komt er nog aan zodra Mixer even meewerkt
[ Voor 26% gewijzigd door MAX3400 op 01-03-2018 21:00 ]
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Waarom moeilijk doen, je kan toch gewoon kiezen voor de stock tune?job115 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 05:30:
Woensdag ook nog een paar oefen rondjes gedaan in de Honda. Maar toen ik op de leaderboards keek zag ik dat mijn Honda 8 PI lager was dan die van stokbrood. Had met de hand alle upgrades op de eerste gezet en voor de engine restrictor bleek dat niet stock te zijn maar een homologatie "downgrade". Maar toch nog een 2.13.8 met ~25kW minder gereden
Dat deed ik als eerste maar er veranderde niks. Dus dacht check het voor de zekerheid even...Jordy8 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:29:
[...]
Waarom moeilijk doen, je kan toch gewoon kiezen voor de stock tune?
Als dat zo is, dan stap ik over naar een BMW
@bifi_G60 @Lutjebroeker, wat rijden jullie?
Het is zeker niet verplicht om de Volvo te rijden
Helpt het filmpje van gister niet? Anders morgen of zondag samen rijden om te beoordelen wat/waar je tijd verliest, mits je een werkende headset/mic hebt?bifi_G60 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:35:
Nou net een half uurtje gereden , maar kom gemiddeld op 2:20 - 2:23 uit 1x op 2:19.958 maar dat was meer geluk dan wijsheid denk
Zitten toch wel 3 bochten in het circuit waar je het geluk en de ballen moet hebben deze bijna volgas door te gaan, first corner, Degner en 130R gaan of goed, of flink fout. First corner kan je nog wel bijremmen, de rest is het meteen of grindbak of invalidMAX3400 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:36:
[...]
Helpt het filmpje van gister niet? Anders morgen of zondag samen rijden om te beoordelen wat/waar je tijd verliest, mits je een werkende headset/mic hebt?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij de hoodcam heb ik altijd het gevoel dat die camera te statisch is. En de reflecties op de motorkap leiden me af.
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 02-03-2018 22:02 ]
Verder, en dat vind ik het fijnste: in een aantal gevallen zie je dat je auto al zwarte strepen begint te trekken nog voordat de controller vibreert. En strepen trekken = verlies van grip. En daardoor kan ik tijdig corrigeren.
Daar gebruik ik dan de rechter stick voor. Maar is niet ideaal nee. Maar buiten beeld? Bij mij is de spiegel niet buiten beeld. Misschien bij de zoomed in in car view?SinergyX schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:15:
Probleem is ook de spiegel in de auto, die zit half buiten beeld, met hood cam zie ik veel meer wat er om me heen gebeurd.
Edit, ooh wacht, jij bedoelt die eerste onboard cam, was even in de war met de tweede waar je het stuur niet meer ziet. Die met het stuur gebruik ik niet omdat het stuur niet sync loopt met mijn stuur, verwarrend
[ Voor 74% gewijzigd door SinergyX op 02-03-2018 22:30 ]
Ik heb met incar view een veel beter gevoel voor snelheid, met name voor het remmen en in de bochten. En ik kan veel nauwkeuriger insturen. Dus ik gebruik ook altijd een incar cam.Phusebox schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:02:
Ben ik eigenlijk de enige (vast niet, eerder een van de weinige?) die de eerste in car view gebruikt? Dus met stuur, niet de meer ingezoomde versie? Zie altijd replays met third person en hood cams. Ik krijg daar geen feeling mee en het voelt dan ook niet alsof ik aan het racen ben, meer als een rc wagentje.
Bij de hoodcam heb ik altijd het gevoel dat die camera te statisch is. En de reflecties op de motorkap leiden me af.
Niet remmen en niet terugschakelen voor 130R? Dat haal ik nooit. Moet altijd even de rem aantikken en dan vlak voor de apex een versnelling terug.
^Phusebox schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 08:21:
[...]
Niet remmen en niet terugschakelen voor 130R? Dat haal ik nooit. Moet altijd even de rem aantikken en dan vlak voor de apex een versnelling terug.
#metoo
Gisteren een run van 20 laps gedaan. 3 rondjes daarvan eindelijk in de 1:13 gereden. Nu nog constanter rijden. Gelukkig duurt het nog even voor we echt van start gaan
Sluit ik me helemaal bij aan, ik rijd ook met cockpitview maar zie totaal niet wat er links of rechts van me zit dus dan moet je afgaan op de indicatoren waar anderen zitten.
Ik snap niet dat je zelf geen knoppen kan toewijzen op je stuur, dan zou ik dat probleem niet hebben.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Kan dat niet?skreppiedoe schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 09:30:
[...]
Sluit ik me helemaal bij aan, ik rijd ook met cockpitview maar zie totaal niet wat er links of rechts van me zit dus dan moet je afgaan op de indicatoren waar anderen zitten.
Ik snap niet dat je zelf geen knoppen kan toewijzen op je stuur, dan zou ik dat probleem niet hebben.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Phusebox schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 08:21:
[...]
Dat wordt dan weer interessant; gisteren 13 ronden gereden en gezien dat ik in de tweede helft van de track (ongeveer vanaf hairpin) steeds ergens tijd verlies. Met enige nuance; mijn beste theoretische tijd is 2:13:7xx maar was gisteren zat ik gemiddeld op 2:14:188.Jordy8 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 08:39:
[...]
Gisteren een run van 20 laps gedaan. 3 rondjes daarvan eindelijk in de 1:13 gereden. Nu nog constanter rijden. Gelukkig duurt het nog even voor we echt van start gaan
Dan moet je flink aan de bak met trainen; het richtingsgevoel van de Chevy is heeeel anders dan van de Volvo. Maar heb er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken!exstence schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 10:26:
@Lutjebroeker @bifi_G60 , dan ga ik ook voor de Chevy. Ik wil wel eervol laatste worden. Bedoel, laatste worden met de snelste auto is wel heel erg pijnlijk.
Mogelijk heb ik wel een extra lobby-host nodig voor Suzuka; op basis van de huidige stand, zou het zomaar kunnen dat bij een hoog aantal deelnemers @NLRev0lution samen met mijzelf in lobby A terecht komt. Hopelijk komt @Cuqebaqer weer meerijden en waarschijnlijk kan hij dan lobby B hosten maar mocht iemand uit de "rechterkant" van het kampioenschap zich geroepen voelen, stuur me even een DM
[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 03-03-2018 11:51 ]
Ten opzichte van stoksbrood is dat mooi binnen de 107% regel
-shit, moet ik alsnog nog een paintjob gaan doen-
[ Voor 22% gewijzigd door exstence op 03-03-2018 13:43 ]
Rijd hier nog steeds rond met de knalblauwe paintjob zonder nummerexstence schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:41:
BMW it will be 02:21,575.
Ten opzichte van stoksbrood is dat mooi binnen de 107% regel
-shit, moet ik alsnog nog een paintjob gaan doen-
iets met te lui zijn
Gamertag: timmie271
YouTube: Forza 7 - BMW BTCC Stock @ Suzuka
Hopelijk kan de Chevy nog een beetje meekomen hier
Meer dan snel genoeg. Zo snel zelfs dat ik denk dat een race in de BMW heel saai gaat worden voor mij. Dus daarom ga ik waarschijnlijk is kijken of ik met een andere auto ergens rond de 13.5s uitkomMAX3400 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 14:55:
Hahahah @job115 ... 2:12 en dat is niet snel genoeg voor je???
Patser!job115 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:05:
[...]
Meer dan snel genoeg. Zo snel zelfs dat ik denk dat een race in de BMW heel saai gaat worden voor mij. Dus daarom ga ik waarschijnlijk is kijken of ik met een andere auto ergens rond de 13.5s uitkom
[ Voor 132% gewijzigd door exstence op 04-03-2018 10:53 ]
Mercedesjob115 schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 15:05:
[...]
Meer dan snel genoeg. Zo snel zelfs dat ik denk dat een race in de BMW heel saai gaat worden voor mij. Dus daarom ga ik waarschijnlijk is kijken of ik met een andere auto ergens rond de 13.5s uitkom
Ik ga weer de Civic gebruiken.
Je plaatje doet het alleen nietexstence schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 16:59:
[afbeelding]
Het is rood, met 999 en met mijn initialen erop, en belangrijker nog: je komt het na 20 minuten tegen, en geeft de richting aan welke kant je me dient in te halen. Kat in het bakkie
Nieuwe poging. Nog steeds niet zichtbaar?
Nope... Heb je je private message niet gelezen op het forum?
zojuist gedaan! Plak 'm d'r maar inMAX3400 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 09:59:
[...]
Nope... Heb je je private message niet gelezen op het forum?

Het is rood, met 999 en met mijn initialen erop, en belangrijker nog: je komt het na 20 minuten tegen, en geeft de richting aan welke kant je me dient in te halen. Kat in het bakkie
(dubbel post, maar ik weet niet hoe ik die kan verwijderen)
[ Voor 45% gewijzigd door exstence op 04-03-2018 10:53 ]
Edit even je andere bericht; de code staat in je GoT inbox
/edit: en het heeft even geduurd maar hier de start van lobby 1 van afgelopen week
En een crosspost uit het FM7 topic:
Even een testje met een replay van de GoT-racers; afgezien van de vervelende pixels (iets met Mixer wat niet helemaal lekker ging); heeft iemand met enige visie op racen / replays, hier iets op aan te merken of te verbeteren?
^mijn YT-kanaal; geen reclame-inkomsten.
[ Voor 58% gewijzigd door MAX3400 op 04-03-2018 12:02 ]
Sterker nog, nu zie ik dat je mijn auto volgt haha
[ Voor 38% gewijzigd door kleefei op 04-03-2018 12:20 ]
Race 1 zat ik bij jou (laatste bochtMAX3400 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 15:44:
Heeft iemand de replays nog van de lobby van @NLRev0lution van zowel race 1 als 2? En onder welke naam/trefwoord kan ik ze vinden online??
Geshared met "GoT" in beschrijving. Heb alleen geen flauw idee of die het de hele race doet.MAX3400 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 15:44:
Heeft iemand de replays nog van de lobby van @NLRev0lution van zowel race 1 als 2? En onder welke naam/trefwoord kan ik ze vinden online??
nvm dat is een visueel ding, maar alsnog ben ik niet blij met mijn stuur settings waar ik nu alles op in moet stellen in logitech panel en ingame
halfuurtje gereden en nu op 2:18.011 helaas wel dirty maar wel minder dirty dan de andere langzamer rondes die ik voorheen reeed
[ Voor 39% gewijzigd door bifi_G60 op 04-03-2018 21:07 ]
Yup, alles uit qua assistsmannetje19 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 21:29:
Die BMW breekt bij mij enorm uit. Neem aan dat jullie ook traction en stability uitzetten? Of ik ga gewoon te vroeg vol op het gas... 😐 Met een paar rondes werd het al minder, maar verder dan 2:18 kwam ik niet...
Thanks maar sowieso lijken sommige replays niet lekker te gaan; de ene keer last van tearing, de andere keer kan ik niet volledig terugspoelen. Heb de Nurburg-race nogmaals op YT gezet maar ook in quad-car en hij "zou" op 4K moeten afspelen maar dus ook verkrijgbaar in lagere resoluties.job115 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 16:16:
[...]
Geshared met "GoT" in beschrijving. Heb alleen geen flauw idee of die het de hele race doet.
Vorige tijden waren een maand geleden gereden, zou het zoveel uitmaken qua ervaring?
Gaat overigens nog een lastige keuze worden, beide hebben hun voor en nadelen. De Chevy ligt wat zwaar op de weg in de bochten maar rijd toch wel stabiel en consistent, de Honda is wat agressiever maar ook wat onrustig voor kleine correcties op het rechte stuk, daarentegen gooi je de auto wel heerlijk de bochten door.
[ Voor 23% gewijzigd door NLRev0lution op 05-03-2018 01:58 ]
Ik ga zelf voor de Civic. Vind de Chevrolet veel te zwaar aanvoelen op dit circuit. Civic is wat levendiger en inderdaad wat beter de bochten door te smijten.NLRev0lution schreef op maandag 5 maart 2018 @ 01:55:
Gaat overigens nog een lastige keuze worden, beide hebben hun voor en nadelen. De Chevy ligt wat zwaar op de weg in de bochten maar rijd toch wel stabiel en consistent, de Honda is wat agressiever maar ook wat onrustig voor kleine correcties op het rechte stuk, daarentegen gooi je de auto wel heerlijk de bochten door.
rij je op xbox of pc? en met welke settings ingame / logitech drivers
Niet. Het enige dat je kan doen is de replay opslaan en onthouden welke lap je jouw snelste tijd hebt neergezet en dat eruit knippen. Ik verwacht overigens wel dat ze binnenkort gaan toevoegen dat je ook rondetijden en dergelijke kan terugzien in je replay gezien het hele e-sports geneuzel dat er aankomt.NLRev0lution schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:08:
Domme vraag misschien: Hoe krijg ik replays van mijn snelste tijden geupload? Elke keer als ik een replay opsla dan zie ik mijn tijden daar niet in.. (speel op pc overigens)
Daar gaat mijn hoop op nog iemand in te kunnen halenbifi_G60 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 20:28:
.... halfuurtje gereden en nu op 2:18.011 helaas wel dirty maar wel minder dirty dan de andere langzamer rondes die ik voorheen reeed
Kan je niet een paar keer in de grindbak geraken?
Je kan voortaan middels Mixer je controller delen / uit handen geven. Nou zegt Microsoft dat dat hilarische omstandigheden kan opleveren maar, als echte racer: je kan dus ook tag-team races rijden mits de lag/latency enigszins meevalt.
Wees daar maar niet bang voor hoor dat zal vast wel een keer of , lets see 30 ronde te rijden dus 25 keer gebeurenexstence schreef op maandag 5 maart 2018 @ 14:35:
[...]
Daar gaat mijn hoop op nog iemand in te kunnen halen(2:21.147)
Kan je niet een paar keer in de grindbak geraken?
Dat kunnen we invoeren als fan-boost tijdens de race! Genoeg stemmen en @job115 rijd een 2-3 rondjes voor jouMAX3400 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:48:
Ik ga even side-steppen maar : https://news.xbox.com/en-...pring-update-rolling-out/
Je kan voortaan middels Mixer je controller delen / uit handen geven. Nou zegt Microsoft dat dat hilarische omstandigheden kan opleveren maar, als echte racer: je kan dus ook tag-team races rijden mits de lag/latency enigszins meevalt.![]()
Toch maar een keer proberen als de firmware & Mixer geupdate is?
let op als dit in het nieuws komt 'oooh PS had dit al lang!' reacties
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 05-03-2018 16:43 ]
Met een zwaar masochistisch gevoel, hier mijn beste (schone) rondje...
Ik weet niet waar ik 8 seconde winst moet halen.
Er mag op geschoten worden... ik kan het aan
En als laatste; je remt te vroeg en schakelt snel terug. Mogelijk dat het aan die auto ligt (ik rij BMW) maar ik denk dat je door netter aanremmen (later dus) toch nog 0.1s per bocht kan pakken. Daar zit al 1.7s winst per ronde dus.
Welke wagen heb je gereden; misschien dat ik vanaaf ook wel ff een filmpje ermee kan maken. En welke assists heb je wel/niet aan staan?
[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 05-03-2018 18:15 ]
Mogelijk eerst wel even happie eten hier; pasta staat al te koken
Geen assists, en ik gebruik een stuurwiel
Hopelijk kan je er iets mee @exstence zeker met je stuurwiel en bijbehorende bewegingen
Eigenlijk verlies je veel tijd na de eerste bochtensectie (dus richting Degner), enige tijd bij uitkomen hairpin en erg opvallend inderdaad: Spoon en 130R lijkt je enigszins rustiger/zachter te rijden.
Verder pak je op bepaalde stukken te weinig kerb mee waardoor je iets meer sturend je snelheid moet gaan zoeken.
[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 05-03-2018 19:58 ]
ThanksMAX3400 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:53:
Goed, videootje in 1080p online maar ben niet geheel tevreden over mijn eigen skills tijdens rijden (koude banden, 1 ronde maar) alsmede de video-editing skills maar daar moet ik sowieso nog aan werken. Heb op verschillende stukken even 2 seconden een zwart scherm erin gezet; dan kan je pauzeren of 2 seconden terugspoelen om te zien waar het in de afgelopen " video sector" je goed/slecht/gemiddeld rijdt.
Hopelijk kan je er iets mee @exstence zeker met je stuurwiel en bijbehorende bewegingen
[video]
Eigenlijk verlies je veel tijd na de eerste bochtensectie (dus richting Degner), enige tijd bij uitkomen hairpin en erg opvallend inderdaad: Spoon en 130R lijkt je enigszins rustiger/zachter te rijden.
Verder pak je op bepaalde stukken te weinig kerb mee waardoor je iets meer sturend je snelheid moet gaan zoeken.
Ik ben gewoon veel te lief voor die auto ;-) Moet inderdaad meer buiten en binnen 'durven' rijden
Zeker die hairpin op 1:08, daar verlies ik meerdere secondes in slechts 1 bocht.
Ik gaat ermee aan de slag.
Gebruik de Rewind-functie... Gewoon een bocht 10x aanremmen en zelf vinden/voelen hoe het goed gaat. En zoals ik al vaker postte hier; enigszsin het gas erop houden tijdens remmen = stabielere auto.exstence schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:06:
[...]
Thanks![]()
Ik ben gewoon veel te lief voor die auto ;-) Moet inderdaad meer buiten en binnen 'durven' rijden
Zeker die hairpin op 1:08, daar verlies ik meerdere secondes in slechts 1 bocht.
Ik gaat ermee aan de slag.
En inderdaad; scherper aan de binnenkanten durven rijdenn en bij uitaccelereren lekker naar buiten met die wagen!
Hatsaflats: 2 seconden eraf 02:19MAX3400 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:09:
[...]
Gebruik de Rewind-functie... Gewoon een bocht 10x aanremmen en zelf vinden/voelen hoe het goed gaat. En zoals ik al vaker postte hier; enigszsin het gas erop houden tijdens remmen = stabielere auto.
En inderdaad; scherper aan de binnenkanten durven rijdenn en bij uitaccelereren lekker naar buiten met die wagen!
Iets meer 'durf' en vooral die bocht voor de tunnel in de derde versnelling ipv de tweede. Geeft een grotere exitsnelheid
Hairpin blijft ruk ;-)
Morgen weer verder
jaja ho maar weer dat is genoeg getrainedexstence schreef op maandag 5 maart 2018 @ 20:57:
[...]
Hatsaflats: 2 seconden eraf 02:19
Iets meer 'durf' en vooral die bocht voor de tunnel in de derde versnelling ipv de tweede. Geeft een grotere exitsnelheid
Hairpin blijft ruk ;-)
Morgen weer verder

[ Voor 33% gewijzigd door MAX3400 op 05-03-2018 21:01 ]
Hier mijn snelste ronde (even de Volvo niet meegeteld):
YouTube: FM7 - Tweakers.net - Suzuka Practice
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Wat voor videokaart gebruik je? Indien NVidia, kan je shadowplay gebruiken.NLRev0lution schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:08:
Domme vraag misschien: Hoe krijg ik replays van mijn snelste tijden geupload? Elke keer als ik een replay opsla dan zie ik mijn tijden daar niet in.. (speel op pc overigens)
Wanneer je start aanzetten, op het einde uitzetten en dan even je filmpje knippen.
Daarna kan je kiezen naar welk platform je wil uploaden
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
GeForce GTX 1070 G1. Zal er eens naar kijken. Zag ook dat wanneer ik de xbox knop op de controller indruk ik ook nog wat share/record opties krijg. Zal ook daar eens naar kijken.Stoksbrood schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:03:
[...]
Wat voor videokaart gebruik je? Indien NVidia, kan je shadowplay gebruiken.
Wanneer je start aanzetten, op het einde uitzetten en dan even je filmpje knippen.
Daarna kan je kiezen naar welk platform je wil uploaden
En anders gaan we gewoon wat vaker streamen en maken we er een clipje van ofzo
Als je ALT + Z intypt kom je in Nvidia's opname scherm terechtNLRev0lution schreef op maandag 5 maart 2018 @ 22:52:
[...]
GeForce GTX 1070 G1. Zal er eens naar kijken. Zag ook dat wanneer ik de xbox knop op de controller indruk ik ook nog wat share/record opties krijg. Zal ook daar eens naar kijken.
En anders gaan we gewoon wat vaker streamen en maken we er een clipje van ofzo

Heb er alweer zin in; merk ook dat mijn eigen trainingen steeds vaker/langer worden om de auto maar goed te leren kennen. Weet wel al dat mijn rijstijl er 100% voor zorgt dat ik met -20% aan banden over de finish kom als er geen pitstop gemaakt hoeft te worden.
Dit maakt het natuurlijk ook leuk, later in de race. Wanneer je positie gaat kiezen voor de pitstop, precies kijken wat slim is, nadenken, tactisch.. Heerlijk.
En het einde van de race, fase 3 noem ik dit, wanneer je nog vlak achter je voorganger komt, maar niet kan inhalen omdat je allebei even snel bent. Druk blijven houden tot 1 van de 2 bezwijkt.
kortom, Tijden zijn leuk, maar het belang van het trainen zit hem in de punten van de baan kennen waar je slimmer kan zijn dan je tegenstanders.
https://www.reddit.com/r/...hx0/march_6th_fm7_update/
Also, leuke nieuwe auto's.
[ Voor 48% gewijzigd door darkkingll op 06-03-2018 13:09 ]
Aah mirror in livery editingdarkkingll schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:08:
Yes, De nieuwe update heeft een mirror optie. Eindelijk.
https://www.reddit.com/r/...hx0/march_6th_fm7_update/
Also, leuke nieuwe auto's.
[ Voor 53% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2018 13:15 ]
Dit topic is gesloten.