JSTPS schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 14:53:
Bij Hifiklubben krijg je op elke aankoop kosteloos 5 jaar garantie, en krijg je dezelfde lage prijs als het een Nederlandse dealer betreft. Ik zeg dit even omdat ik zie dat Kamera Express steeds langskomt, maar hun 5 jaar garantie is volgens mij geen volledige 5 jaar.
Volgende maand heeft MM waarschijnlijk weer de btw actie, dus dan kan je beter naar Hifiklubben, aangezien je ook bij de MM maar 2 jaar krijgt.
Kun je aantonen dat Hifiklubben bv een LG 55C99 voor €1299 (inclusief verzendkosten) kan leveren?
Ze geven wel een pricematch aan maar ik heb hier nog niet vaker gelezen dat iemand voor deze prijs bij hifiklubben heeft gekocht.
5 jaar garantie is bij KE 2 jaar on-site (net als altijd) en 3 jaar terug naar de winkel brengen.
Of hifiklubben 5 jaar on-site garantie geeft kan ik niet bevestigen.
Dit is een prijstopic en geen garantie topic maar garantie maakt ook deel uit van de prijs zeker als het om extra garantie gaat. De wet schrijft anders voor maar extra garantie is niet vanzelfsprekend.
PRIJSMATCH (Hifi Klubben)
We matchen de TV prijzen van andere officiële Nederlandse dealers met voorraad. Als je een Samsung, SONY of LG televisie toch tegen een lagere prijs vindt, neem dan gewoon contact met ons op via de winkel of de klantenservice – dan passen wij de prijs aan!