Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Oscar Whiskey
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 16-01 09:00
jelbo schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:03:
Voor wie de LG OLED bij Kamera Express hebben besteld: hebben jullie de digitale factuur gebruikt als 'originele aankoopbon' bij de cashback actie? Ik heb namelijk geen fysieke bon.
Ja. Mocht LG vragen stellen zeg ik ze gewoon hoe het gegaan is; factuur per PDF in de mail en geen hardcopy bij of parallel aan de levering.

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 17:10
joossiej schreef op maandag 2 december 2019 @ 10:21:
Gisteren de knoop doorgehakt tussen de LG 55C9 en de Philips 55 754.Het is de Philips 55OLED754 geworden en besteld bij ING.
Zoals anderen hierboven twijfelen over het OS van philips tov Saphi en het LG paneel dat van vorig jaar. In het paneel van dit jaar is weinig verbetering tov van vorig jaar, enkel de processoren hebben de voornaamste verbeterslag gemaakt. Saphi is een uitgekleede versie, maar focust zich op op snelheid en performance.Zelf hecht ik niet veel waarde aan een OS gezien ik alleen Netflix en youtube erop gebruik.

Dank allen voor de nuttige informatie in dit topic en succes met de jacht en het maken van een keuze!
Dezelfde keuze gemaakt, maar dan via de Philips MyShop besteld voor € 999,- na cashback. Zat ook te twijfelen ivm met het Smart gedeelte, maar gebruik uiteindelijk ook maar alleen Netflix en af en toe Youtube. En mocht het Saphi smart systeem niet meer up-to-date zijn, dan hang ik er wel een Apple TV aan.

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

• kameel30
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 19-01 18:35
€1349,00 voor de Philips 55OLED903 inclusief levering, bij KE. PlatteTV ging niet lager dan €1395,00. Had hem graag voor iets minder gezien, maar toch nog een klein voordeel tov pricewatch.

• Milan17
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 18-01 12:32
Ook ik heb afgelopen week de 55 inch C9 voor €1269 aangeschaft bij Kamera Express via de mail, met aflevering in de winkel in Den Haag. Had PlatteTV ook nog gevraagd naar hun beste deal, maar die wilden niet lager gaan dan €1399, ook niet toen ik ze wees op de prijs van KE. Vind dat persoonlijk een fijne winkel en zit hier (Leiden) dichtbij, dus dat was wel jammer. Maar goed, €1169 incl. cashback is een fantastische prijs en nu na 8 jaar AMOLED telefoons ook eindelijk een OLED TV :)

Iedereen in dit topic bedankt voor het delen van de beste deals!

• Vincent17
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19-01 15:35
* knip *
Nee, we gaan hier geen verschillen tussen toestellen bespreken.

D vd V wijzigde deze reactie 03-12-2019 10:42 (88%)

• Elefante
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 19-01 19:37
Theun13 schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:12:
[...]

Gisteren in de winkel van PlatteTV de 65OLED854 gekocht voor € 1.999,- excl. cashback. Ik ging vanwege het budget voor een ander model maar na een gesprek met de zeer vriendelijke en goede verkoper vond ik deze aanbieding te goed om te laten lopen. Wel het a-z garantiepakket erbij genomen voor € 159,- voor 5 jaar ipv 3 jaar vanwege mijn twijfels over inbranden bij OLED. Netto dus € 1.808,- betaald inclusief 5 jaar garantie.
Niet gek lijkt mij!
Daar wil ik graag meer over weten, kwam zelf niet verder dan EUR 2.234,- en EUR 189,-.

Heb je een PM gestuurd. ;)

Aan het tweaken...

• PurpleBlue
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
jelbo schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:03:
Voor wie de LG OLED bij Kamera Express hebben besteld: hebben jullie de digitale factuur gebruikt als 'originele aankoopbon' bij de cashback actie? Ik heb namelijk geen fysieke bon.
Ik heb gisteren inderdaad de ontvangen PDF afgedrukt, en deze met uitgeknipte sticker + brief op de post gedaan.

• bozzo
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 18:46

bozzo

gedoe & zooi

Vorige week de LG OLED65C9PLA besteld bij Kamera-Express na een offerte te hebben gevraagd met een verwijzing naar dit topic. Voor EUR 1999,00 (excl. verzendkosten en CB) mocht ik er eentje hebben en dezelfde dag heb ik besteld en betaald. Het werd de dag erna nog even spannend of uit voorraad kon worden geleverd, maar dankzij een prima reagerende KE klantenservice medewerker kon men mij afgelopen vrijdag blij maken! De 65C9 werkend krijgen verliep soepel, ook de magic remote doet het goed op de Ziggo Next mediabox. Het is een pracht toestel met geweldige beeldkwaliteit! Dank voor dit mooie topic en anderen veel succes met hun deals.

• mafino
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 09-01 15:37
Gezien de prijzen voor de LG OLED65C9PLA tijdens de Black-Friday bij de meeste webwinkels gelijk zijn gebleven, of niet meedoen als CB-dealer, ben ik akkoord gegaan met de aanbieding van KE voor 2099, incl verzendkosten, excl. CB (na CB netto 1899), incl 5 jaar garantie.

Als het goed is krijg ik hem morgen binnen _/-\o_

• Gaat niet door158
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 10:32
mafino schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:20:
Gezien de prijzen voor de LG OLED65C9PLA tijdens de Black-Friday bij de meeste webwinkels gelijk zijn gebleven, of niet meedoen als CB-dealer, ben ik akkoord gegaan met de aanbieding van KE voor 2099, incl verzendkosten, excl. CB (na CB netto 1899), incl 5 jaar garantie.

Als het goed is krijg ik hem morgen binnen _/-\o_
Je moet dan wel snel zijn met je CB registratie. Online registratie moet uiterlijk 6 december zijn gedaan.

• tummeke393
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 19:40
* knip *
Quote naar prullenbak.
Als ik jullie ervaringen hoor ben ik toch blij dat ik uiteindelijk voor de ING deal ben gegaan met de 65OLED754. Hij wordt hier vanavond geleverd als het goed is, keurige afhandeling gezien de Black Friday gekte. En voor €1799 incl. gratis verzending excl. cashback echt een strakke deal.
Had overigens ook niet goed gezien dat die 5 jaar garantie van KE 3 jaar zelf brengen inhoudt. Ik ben, ook na de hopeloos slechte mails en wisselende prijzen, toch wel aardig afgeknapt op KE. Had al twee keer bijna betaald, als ze gewoon conform mijn vraag een betaalverzoek voor de juiste spullen hadden gestuurd.

D vd V wijzigde deze reactie 03-12-2019 20:33 (18%)

• Myrd
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15:57
NL_Scratch schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:16:
B9 voor € 1.111,-
Voor wie perse een B9 wil i.p.v. 55 C9 ;)

https://www.mediamarkt.nl...e8486.MTYzNzI1Mg&rbtc=har|pf|1637252||p||
Geluk gehad in MM winkel vrijdag avond. Ging kijken of ze konden matchen met de LG Oled in MM Duitsland. Medewerker dacht van wel, maar kende de prijs (1111) kennelijk niet. Over laten gaan met de intentie om naar Duitsland te gaan. Na paar min kwam hij erop terug en voor 1050 een mooie deal kunnen sluiten voor de B9.

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
Modbreak:Mensen, zojuist een serie posts richting prullenbak gedaan. Als iedereen gaat posten dat een bestelde tv wel/niet binnen is, wordt dit topic er niet beter van. Het staat daarom ook in de topic waarschuwing.

Het woord "me" ≠ "mijn". Wel het irritantste woord van het jaar.

• cornfed99111
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 13:32
Weer eentje voor de 'grensbewoners´ ... ;)

MediaMarkt.de heeft een SONY KD-65AG8 voor €1999,- + Playstation 4 Pro + Call Of Duty Modern Warfare!

Van 4/12 tot 17/12 geldig.

Verzending naar Nederland niet mogelijk!

https://www.mediamarkt.de...undle-geschenkeflyer.html

• Gn0ver
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 09-01 13:41
Net als @MrDucky geen hoogte kunnen krijgen van Kamera Express, waarbij de één zegt dat ze iets niet verkopen en de andere zegt dat ze een prijs voor je gaan opmaken waar je niets meer van hoort.

Platte TV gaf mij het aanbod :
  • € 1899 voor de Panasonic TX-55GZW1004
  • € 2699 voor de Panasonic TX-65GZW1004
"Echte bodemprijs, meneer!"

Vervolgens nog een keer met Smits Arnhem gebeld, dat ging allemaal veel minder mysterieus.
Gewoon een duidelijk bod:
Members only: Aanbod Smits Arnhem Panasonic GZW1004 serie
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Dus uiteindelijk bij Smits Arnhem de 65 inch versie besteld ... vriendin maakt zich al zorgen over het 'bakbeest' in de woonkamer :9

Edit: Cashbacks zijn niet opgenomen in de prijs 55 inch versie heeft 200 eu cashback, de 65 inch versie 300 euro

Gn0ver wijzigde deze reactie 04-12-2019 13:58 (6%)

• JSTPS
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 18:29
Gn0ver schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:55:
Net als @MrDucky geen hoogte kunnen krijgen van Kamera Express, waarbij de één zegt dat ze iets niet verkopen en de andere zegt dat ze een prijs voor je gaan opmaken waar je niets meer van hoort.

Platte TV gaf mij het aanbod :
  • € 1899 voor de Panasonic TX-55GZW1004
  • € 2699 voor de Panasonic TX-65GZW1004
"Echte bodemprijs, meneer!"

Vervolgens nog een keer met Smits Arnhem gebeld, dat ging allemaal veel minder mysterieus.
Gewoon een duidelijk bod:

***members only***

Dus uiteindelijk bij Smits Arnhem de 65 inch versie besteld ... vriendin maakt zich al zorgen over het 'bakbeest' in de woonkamer :9

Edit: Cashbacks zijn niet opgenomen in de prijs 55 inch versie heeft 200 eu cashback, de 65 inch versie 300 euro
Ik bel net Smits om te vragen naar de prijzen van de GZW954, aangezien je zegt dat de 1004 ineens voor 2000 gaat na cashback, maar dan krijg ik juist een man aan de telefoon met een redelijk defensieve toon.

Die prijs zou alleen voor black friday gelden en de 954 zou goedkoper zijn dan de 1004, maar toch kan de prijs niet beter dan de prijs van de 1004. Ik snap er niet veel meer van. Wanneer kreeg jij deze aanbieding?

Anders wacht ik toch even een aantal maanden, aangezien de 65 inch van vorig jaar uiteindelijk op 1600 uitkwam. Kan nog wel even door met de 55.

• QuattroNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 16:57
JSTPS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:07:
[...]Ik bel net Smits om te vragen naar de prijzen van de GZW954, aangezien je zegt dat de 1004 ineens voor 2000 gaat na cashback, maar dan krijg ik juist een man aan de telefoon met een redelijk defensieve toon.

Die prijs zou alleen voor black friday gelden en de 954 zou goedkoper zijn dan de 1004, maar toch kan de prijs niet beter dan de prijs van de 1004. Ik snap er niet veel meer van. Wanneer kreeg jij deze aanbieding?
Op BF was de Smits-prijs van de 65GZW954 2199 ex 200,- CB (ik heb ze die dag gebeld).
De 65GZW1004 is nu 2299 lees ik. Dat is na CB (300,-) dus even duur als de 954 (het zijn ook dezelfde toestellen, alleen de voet is iets anders, althans zo lees ik het overal).
Je zou idd verwachten dat er wel een miniem prijsverschil tussen deze 2 blijft bestaan. Maar dat wordt wellicht teniet gedaan door de hoogte van de CB actie.

• JSTPS
QuattroNL schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:17:
[...]

Op BF was de Smits-prijs van de 65GZW954 2199 ex 200,- CB (ik heb ze die dag gebeld).
De 65GZW1004 is nu 2299 lees ik. Dat is na CB (300,-) dus even duur als de 954 (het zijn ook dezelfde toestellen, alleen de voet is iets anders, althans zo lees ik het overal).
Je zou idd verwachten dat er wel een miniem prijsverschil tussen deze 2 blijft bestaan. Maar dat wordt wellicht teniet gedaan door de hoogte van de CB actie.
Ik heb net ook Electroworld Veen gebeld om te kijken wat andere winkels doen, maar die kopen Panasonic tv's per stuk in (waardoor ze geen extra korting krijgen van Panasonic) omdat ze niet goed lopen in de winkel. Toch is hun prijs ook 2199 exclusief cashback.

Ik denk dus niet dat Smits de beste deal heeft. Misschien dat KE meer met Panasonic doet.

• _NeMeSiS_
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16:42

_NeMeSiS_

Millennial

Gaat niet door158 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:55:
[...]

Je moet dan wel snel zijn met je CB registratie. Online registratie moet uiterlijk 6 december zijn gedaan.
Net KE gesproken over de levering van mijn bestelde LG65c9. Die gaven aan dat de registratiedatum is opgeschoven naar 9 december. Even gecheckt op de LG promo site en hij lijkt inderdaad opgeschoven te zijn naar 9 december.

• Gn0ver
JSTPS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:31:
[...]

Ik heb net ook Electroworld Veen gebeld om te kijken wat andere winkels doen, maar die kopen Panasonic tv's per stuk in (waardoor ze geen extra korting krijgen van Panasonic) omdat ze niet goed lopen in de winkel. Toch is hun prijs ook 2199 exclusief cashback.

Ik denk dus niet dat Smits de beste deal heeft. Misschien dat KE meer met Panasonic doet.
KE verkoopt liever geen Panasonics aan je ... kheb heel veel contact gehad, geen enkele keer een concrete aanbieding. Ze geven ook elke keer aan dat ze vooorrrllooooppiigggg niet op voorraad zijn. Als je naar de 55 inch versie vraagt van de 1004 of 954 dan zegt 9 van de 10 medewerkers aan de telefoon: Meneer, die verkopen we helemaal niet.

Dus KE en Panasonics is helemaal geen match.

• Gn0ver
JSTPS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:07:
[...]

Ik bel net Smits om te vragen naar de prijzen van de GZW954, aangezien je zegt dat de 1004 ineens voor 2000 gaat na cashback, maar dan krijg ik juist een man aan de telefoon met een redelijk defensieve toon.

Anders wacht ik toch even een aantal maanden, aangezien de 65 inch van vorig jaar uiteindelijk op 1600 uitkwam. Kan nog wel even door met de 55.
Ik heb eerst zaterdag (30-11) gebeld voor de 55 inch en kreeg toen na wat onderhandelen de uiteindelijke prijs ..... en na wat twijfelen op zondag (1-12) nog een keer gebeld, aangegeven dat ik die 55 inch deal had, maar eigenlijk groter zou willen, mits de prijs acceptabel zou zijn.

Dat was in principe nog wel het 'Black Friday'-weekend.

• JSTPS
Gn0ver schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:12:
[...]

Ik heb eerst zaterdag (30-11) gebeld voor de 55 inch en kreeg toen na wat onderhandelen de uiteindelijke prijs ..... en na wat twijfelen op zondag (1-12) nog een keer gebeld, aangegeven dat ik die 55 inch deal had, maar eigenlijk groter zou willen, mits de prijs acceptabel zou zijn.

Dat was in principe nog wel het 'Black Friday'-weekend.
Oke, dan klopt het wel wat hij vertelde. Ik wacht het dan toch nog even af, anders moet ik 1100 bijbetalen (met het verkopen van m'n huidige Panasonic) om naar 65 inch te gaan. Panasonic heeft in mijn ogen wel het beste beeld dus je hebt goed gekozen! ;)

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 14:56

westergas

rikkie_pc

Meert mensen die al dagen wachten totdat KE de TV verzend? Maandag betaald maar de TV is nog steeds niet verzonden daar. Ze hebben een achterstand geven ze zelf aan...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• MaartenD76
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 17-01 20:20
westergas schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:20:
Meert mensen die al dagen wachten totdat KE de TV verzend? Maandag betaald maar de TV is nog steeds niet verzonden daar. Ze hebben een achterstand geven ze zelf aan...
Vorige vrijdag de 65W8 besteld a €2799 en meteen betaald, vandaag tel gekregen dat deze komende zaterdag geleverd wordt... ze hebben inderdaad vertraging door het succes van BF

• mazzle
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14:28
westergas schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:20:
Vorige week donderdagmorgen aanbod gekregen voor de Philips 55OLED804 voor €1469,- + €30 verzendkosten. Ik wacht sindsdien op het belletje van de koerier, wat bij navraag elke keer morgen moet komen. Ik vrees dat ik nog een weekend naar het oude scherm kijk. (Daarbij een tikkie spijt dat ik dit weekend de 55OLED754 niet via de rentepuntenwinkel van ING heb besteld.... )

• Eagles
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 15:38
mazzle schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:39:
[...]

Vorige week donderdagmorgen aanbod gekregen voor de Philips 55OLED804 voor €1469,- + €30 verzendkosten. Ik wacht sindsdien op het belletje van de koerier, wat bij navraag elke keer morgen moet komen. Ik vrees dat ik nog een weekend naar het oude scherm kijk. (Daarbij een tikkie spijt dat ik dit weekend de 55OLED754 niet via de rentepuntenwinkel van ING heb besteld.... )
Misschien al genoemd maar alle aanbiedingen (dus ook alle TV’s) in de ING winkel kun je met slechts 19 punten (+de bijbetaling natuurlijk) bestellen...ik neem aan dat dit een fout is, want letterlijk alles is voor slechts 19 punten te bestellen ongeacht het product..

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Eagles schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:03:
[...]

Misschien al genoemd maar alle aanbiedingen (dus ook alle TV’s) in de ING winkel kun je met slechts 19 punten (+de bijbetaling natuurlijk) bestellen...ik neem aan dat dit een fout is, want letterlijk alles is voor slechts 19 punten te bestellen ongeacht het product..
Dat heet de '19 punten actie'.

We nominate you to find out and report back.

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19:11

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Eagles schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:03:
[...]

Niet alles... De Weber bbqs niet bijvoorbeeld ;)

Staat ook nog een 65E9 Oled in de rentepunten winkel.

• BulMi
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 17-01 16:03
Volgens mij is door het grote succes van de lage prijzen bij KE het de afgelopen 2 weken wat drukker en dus wat langere reactie tijden op de mail.
Maar mede door dit topic heb ik daar ook de Philips 65OLED854 daar voor 2099 kunnen krijgen. Met de bekende bezorgkosten en vogel tv beugel voor 99 extra.

Daarnaast ook meteen een 5.1 heos setje ( 2x heos 3(incl. vogel beugel) + sub DSW1H + bar DHTS716) voor 1410 kunnen krijgen.

Hier is de spaarrekening wel weer leeg, maar een mooi gevulde woonkamer :)

• Assix
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 17-01 08:23
Vanavond via de chat van PlatteTV de LG oled 55C9 voor 1299 euro incl. verzendkosten aangeschaft.

• DennisBengel17
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 06-12-2019
Afgelopen zondag bij KE Rotterdam de LG 55C9PLA besteld, Woensdag afgeleverd bij schoonouders (is bestemd voor ons nieuwe huis). Vandaag gevraagd of ze een foto van het serienummer doorsturen om de cashback te claimen.

Is de verkeerde tv geleverd, een 55UM7450PLA! Klantenservice gebeld, kon nog geen sorry af. Konden geen garantie geven dat ik voor maandag de C9 zou krijgen en wilden ook geen serienummer geven (kan t/m maandag 9 december cashback claimen).

Ik heb de order geannuleerd en op advies van Assix (zie post hierboven) na wat chatten de C9 voor 1299 incl verzenden via plattetv.nl besteld. Nog bedankt voor de tip!

• maarten22
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19-01 19:44
Maar dan krijg je geen cashback meer? Voor de cashback moet de tv voor 3 december aangeschaft zijn toch? Claimen van de cashback kan t/m de 9e.

• HoppyF
  • Registratie: oktober 2003
  • Nu online
DennisBengel17 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 16:07:
Afgelopen zondag bij KE Rotterdam de LG 55C9PLA besteld, Woensdag afgeleverd bij schoonouders (is bestemd voor ons nieuwe huis). Vandaag gevraagd of ze een foto van het serienummer doorsturen om de cashback te claimen.

Is de verkeerde tv geleverd, een 55UM7450PLA! Klantenservice gebeld, kon nog geen sorry af. Konden geen garantie geven dat ik voor maandag de C9 zou krijgen en wilden ook geen serienummer geven (kan t/m maandag 9 december cashback claimen).

Ik heb de order geannuleerd en op advies van Assix (zie post hierboven) na wat chatten de C9 voor 1299 incl verzenden via plattetv.nl besteld. Nog bedankt voor de tip!
Heel erg vreemd, het gaat immers om een geheel andere TV die de helft goedkoper is dan een C9.
Je hebt op tijd besteld en dus recht op de €100 cashback mits je op tijd kunt registeren.
Dat kan nog als KE gaat versturen, dat moet mogelijk zijn want ze hebben voorraad en ook in de winkels.

Bij PlatteTV bestellen lost niets op voor €1299 want dan krijg je zeker geen cashback omdat de factuurdatum te laat is.

Controleer welke factuur KE heeft verstuurd per e-mail en welk model erop staat.
Snel leveren kunnen ze wel want ik heb zelf vorige week vrijdag op BF in de avond besteld een 55C9 voor €1299 en deze zondagochtend om 09:10 bezorgd gekregen. Ondanks alle BF drukte dus.

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• sheinemans
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 10:52
Net nog voor 999 de oled55c8 besteld bij bol. Nu weer 50 euro duurder maar een mooie prijs.

https://www.bol.com/nl/p/...oled-tv/9200000109337850/

www.heinemanss.nl

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 19:26
sheinemans schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 19:30:
Net nog voor 999 de oled55c8 besteld bij bol. Nu weer 50 euro duurder maar een mooie prijs.

Ik denk niet dat die geleverd gaat worden.
De verkoper op Bol.com is 'Tempered glass shop', dit verwijst naar een telefoonboer, zit ook pas een paar dagen aangesloten bij Bol.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 18:45
dutchgio schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 19:41:
[...]

Ik denk niet dat die geleverd gaat worden.
De verkoper op Bol.com is 'Tempered glass shop', dit verwijst naar een telefoonboer, zit ook pas een paar dagen aangesloten bij Bol.
Bij mij verwijst die link naar Bol.com partner TV store die sinds 2017 actief is.
Bovendien verwijst dat linkje niet naar een c8 maar een c9, deze verkoper biedt deze al een tijd aan rond deze prijs van 1399,-. Vage boel dus, denk niet dat dit linkje klopt.

• Traxmore
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 24-12-2019
Iemand ervaring met aankoop en cashback Panasonic Belgie?
Panasonic oled TX55GZ1000E bij Expert 1399,- na 200 euro cashback

• Capirex65
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 16:55
Jorgen schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 20:41:
[...]

Bij mij verwijst die link naar Bol.com partner TV store die sinds 2017 actief is.
En het adres van die partner tv-store is weer hetzelfde adres als el-vidas.

Dus tv-store bij bol.com = el-vidas.

Die verkopen veel buitenlandse modellen heb ik me laten vertellen. Sowieso staat el-vidas niet echt betrouwbaar te boek volgens mij.

Capirex65 wijzigde deze reactie 08-12-2019 15:34 (7%)

Waarom ziet iedereen wat anders? Bij mij staat er bij het klikken op de link van @sheinemans toch echt geen Temperedglass shop, geen TV-store maar "Profilec Electro & Cooking". 8)7

Betrouwbare verkoper of vage shizzle?

Cap wijzigde deze reactie 08-12-2019 17:31 (10%)

• HoppyF
  • Nu online
Cap schreef op zondag 8 december 2019 @ 17:30:
Waarom ziet iedereen wat anders? Bij mij staat er bij het klikken op de link van @sheinemans toch echt geen Temperedglass shop, geen TV-store maar "Profilec Electro & Cooking". 8)7

Betrouwbare verkoper of vage shizzle?

[Afbeelding]
Waarschijnlijk heeft Bol de vage verkoper al verwijderd waardoor je nu iets anders ziet.
De winkel Profilec Electro is een officiële LG dealer dus dat zit wel goed.
De prijs is helaas niet goed, nu zelfs €1499!
Laat dit soort aanbiedingen dus maar even schieten en wacht op een betere prijs.
De cashback actie is afgelopen maar wellicht komt er weer een nieuwe of dalen de prijzen weer verder terug naar BF niveau. (€1199 voor een 55C9).

Wie altijd met de kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen!

• El Gravedigger
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 14:34
Helaas de cashback actie gemist voor de LGE9 omdat die cashback eerder afgelopen was dan de LG C series.

Is er kans dat LG nog een cashback op de OLED’s gaan doen binnenkort? Of doen ze dat maar 1x per jaar?

• KoffieAnanas
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 19:12
El Gravedigger schreef op zondag 8 december 2019 @ 21:44:
Helaas de cashback actie gemist voor de LGE9 omdat die cashback eerder afgelopen was dan de LG C series.

Is er kans dat LG nog een cashback op de OLED’s gaan doen binnenkort? Of doen ze dat maar 1x per jaar?
Dat is koffiedik kijken. Maar persoonlijk denk ik niet dat er voor de 9 serie nog een cashback actie komt. De 10 serie zit er alweer aan te komen namelijk.

• crepsly
  • Laatst online: 12:23
El Gravedigger schreef op zondag 8 december 2019 @ 21:44:

Vorig jaar was er voor de E8 een cashback in januari. Ik hoop dat deze komend jaar weer komt, voorkeur gaat toch wel uit naar een E9 maar wil er max 100eu extra voor betalen.

• El Gravedigger
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 14:34
crepsly schreef op maandag 9 december 2019 @ 08:30:
[...]

Vorig jaar was er voor de E8 een cashback in januari. Ik hoop dat deze komend jaar weer komt, voorkeur gaat toch wel uit naar een E9 maar wil er max 100eu extra voor betalen.
Idd, een E9, maar Max 150-200 duurder dan de C9.

Dus vorig jaar hadden ze nog een cashback actie in januari voor de E serie. Dat is positief. Wacht ik nog even af of ze dit jaar ook wat gaan doen.

• TargetSniper
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 09-12-2019
Na lang wikken en wegen, lezen, dit forum etc de knoop doorgehakt en de Philips 55oled854 gekocht. Ik had bij 3 shops prijzen opgevraagd waarbij Von Burg zei deze niet via de mail te geven, dus alleen via de telefoon. Ook bij Apollo en KE prijzen opgevraagd

Apollo: 1549 (doen niet aan black friday)
KE : 1469 (black friday)

Aangezien er veel goede geluiden over KE te lezen zijn besloten bij hun de tv te kopen. Het contact is prima verlopen, gaven ondanks de drukte snel antwoord en de levering was 2 dagen later al, ik kan er niets negatiefs over zeggen.
Nu nog even de 5 jaar garantie organiseren en dan ben ik helemaal happy.

• Martinus
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 14:29
PurpleBlue schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:29:
[...]

Is dat wel een "originele" LG dealer voor de cashback?

update:
Mijn Eset geeft een melding wanneer ik de pagina bezoek:
Op deze webpagina bevindt zich potentieel gevaarlijke inhoud.
Bedreiging: HTML/ScrInject.B trojaans paard
Toegang ertoe is geblokkeerd.
heb net gekeken naar een 77"niet op voorraad... helaas via malware ook een block van Trojan Horse, ff oppassen mensen.

EDIT: ff malwarebyte en eset laten runnen, beide geven een adware aan bij de site van artencraft.nl

Martinus wijzigde deze reactie 09-12-2019 20:28 (8%)

no comment

• yohammer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 12-01 14:27
* knip *
Nee, als iedereen dit gaat posten, wordt dit topic er niet beter van.

D vd V wijzigde deze reactie 09-12-2019 16:37 (82%)

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

Via platte tv c9 55 gekocht voor 1299. Speciaal daar gekocht vanwege ophanging muurbeugel service. Tijden bf was het 1349 exclusief cashback maar dat ging niet meer lukken omdat levertijd 1 of 2 week kon duren. Plasmavisie was lange tijd 1299 euro maar zij doen vaak aan buitenlandse modellen.

• GoT.Typhoon
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 19-01 00:24
Bij Plattetv.nl kunnen pricematchen met Kamera Express (1269 euro) en A-Z garantie voor 59 euro. Super prijs, en de 100% pixelgarantie is mooi meegenomen.

• dragongamer
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18-01 18:32
Gisteren de LG OLED55C9 besteld bij Kamera Express voor 1269 euro. De 5jaar garantie actie trok mij over de streep om voor hun te kiezen, samen met een "superstore" van hun dat in de buurt lag waardoor ik leveringskosten drastisch kon verlagen (eigen vervoer ;) )

Was er eigenlijk wel verbaast van wat 1 simpele mail wel voor prijsverschil kan veroorzaken. Krijg automatisch medelijden met de mensen die het dan maar klakkeloos accepteren :P

dragongamer wijzigde deze reactie 14-12-2019 21:17 (0%)
Reden: grammatica

• gertvdijk
  • Laatst online: 16:54
dragongamer schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 21:16:
Was er eigenlijk wel verbaast van wat 1 simpele mail wel voor prijsverschil kan veroorzaken. Krijg automatisch medelijden met de mensen die het dan maar klakkeloos accepteren :P
Inmiddels niet meer zo "geheim", gewoon goed kijken in de Pricewatch. :+
https://tweakers.net/ext/f/YC1RnFp7kqBbThhn33R6vDs9/full.png

Follow me on TwitterMy blog for articles on security and other stuff.

• Alive11
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15-01 17:07
Zojuist een LG 55OLEDC9 voor € 1.340, inclusief A-Z Service Totaalpakket gekocht bij PlatteTV.nl.

Juist voor PlatteTV gekozen, omdat zij binnen 5 minuten antwoorden op vragen en het A-Z service pakket ook garantie geeft op dode pixels. Tevens vind ik hun garantievoorwaarden ook beter dan die van KE.

• PurpleBlue
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
* knip *

(Of mag deze vraag hier niet?)

Dit is inderdaad niet handig aangezien het enkel reacties oplevert als "ik wel" of "ik ook niet" en daar hebben we hier niets aan.

D vd V wijzigde deze reactie 17-12-2019 09:40 (73%)

• Snirbie
  • Laatst online: 15-01 07:28
Zojuist een LG OLED65C9 Besteld voor €1899,- Bij smartwitgoed in Tilburg. Je krijgt van hun een bon van Boxxer en die is bekend bij LG.

• Satch
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Snirbie schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:14:
Zojuist een LG OLED65C9 Besteld voor €1899,- Bij smartwitgoed in Tilburg. Je krijgt van hun een bon van Boxxer en die is bekend bij LG.
Bedankt voor deze info. 1899 gaat weer richting de 1800 van ten tijde van de cashback voor black-friday. Maar wat bedoel je met een bon van Boxxer? Als bedrijfsnaam op de bon? De cashback is afgelopen, dus dat maakt op het moment toch niks meer uit?

• Snirbie
  • Laatst online: 15-01 07:28
Satch schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:19:
[...]

Bedankt voor deze info. 1899 gaat weer richting de 1800 van ten tijde van de cashback voor black-friday. Maar wat bedoel je met een bon van Boxxer? Als bedrijfsnaam op de bon? De cashback is afgelopen, dus dat maakt op het moment toch niks meer uit?
Ja dat klopt maar dan weet je ten minste zeker dat het om een Nederlands model gaat en dat je ondersteuning krijgt van LG mocht er iets misgaan

• MY00
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 18:48
Coollblue heeft een Cashback actie: https://www.coolblue.nl/product/853573/lg-oled65b9pla.html
Niet dat het dan een super prijs wordt, maar is dit een voorteken voor een nieuwe cashback actie van LG of is dit een broekzak_vestzak aanbieding van Coolblue?

• martinus83
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 07-01 13:37
mazzle schreef op woensdag 4 december 2019 @ 20:39:
[...]

Waarom, de 804 is gezien het android ipv saphi platform de betere keuze, zelfs met het restende prijsverschil van (1599-200) vs 1199 = 200 euro ..? (Bij ING shop)

• gertvdijk
  • Laatst online: 16:54
MY00 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:06:
Coollblue heeft een Cashback actie: https://www.coolblue.nl/product/853573/lg-oled65b9pla.html
Niet dat het dan een super prijs wordt, maar is dit een voorteken voor een nieuwe cashback actie van LG of is dit een broekzak_vestzak aanbieding van Coolblue?
Lijkt op een initiatief van CB zelf.
https://www.coolblue.nl/d...6ff/LG_tv_cashback_NL.pdf

Follow me on TwitterMy blog for articles on security and other stuff.

• DexterDee
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:05

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Het zijn gewoon fopprijzen bij CoolBlue. De 55" B9 is momenteel 190 euro duurder dan de C9. In de markt is dat prijsverschil juist altijd andersom, omdat de B9 overduidelijk de "mindere" TV is. En dan met zelfbedachte cashbacks te gaan strooien om de slecht geïnformeerde consument te verleiden. Ik vind 't jammer :/

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• HoppyF
  • Nu online
DexterDee schreef op woensdag 18 december 2019 @ 17:26:
Het zijn gewoon fopprijzen bij CoolBlue. De 55" B9 is momenteel 190 euro duurder dan de C9. In de markt is dat prijsverschil juist altijd andersom, omdat de B9 overduidelijk de "mindere" TV is. En dan met zelfbedachte cashbacks te gaan strooien om de slecht geïnformeerde consument te verleiden. Ik vind 't jammer :/
Inderdaad een waardeloze actie van Coolblue.
Ze slaan de plank mis door de C9 niet mee te laten doen en bv bij een E9 geven ze maar €80 cashback.
Dit trekt de verhoudingen scheef, de prijzen zijn ook niet de prijzen die we hier in dit topic gewend zijn.
Een 55B9 zou zo rond de €1000-1100 mogen kosten.

Bij Kamera Express / Foka zie ik nu actieprijzen op de website staan:

Philips 55OLED804 1399,-
Philips 55OLED854 1399,-
LG OLED55C9PLA 1299,- met label "Black Friday deals". :?

• Michiel737
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 15-01 20:28
TV Reus heeft "kerst-sale":

o.a. Philips TV 55OLED934/12 voor 1849,-
https://www.tvreus.nl/phi...ed934-12-3j-garantie.html

niet duidelijk of je daar ook cash-back krijgt van Philips.

• MY00
Ze verkopen de 65c9 voor 1939 https://www.tvreus.nl/lg-oled65c9p-3j-garantie.html
Bij KE staat deze voor de 2099 in de outlet https://www.kamera-expres...322/lg-oled65c9pla-outlet

Maar ik wacht nog even tot het nieuwe jaar er is en de nieuwe modellen worden aangekondigd.
Op de duitse fora's geven ze dat dan, in duitsland, de beste prijzen er zijn,

• arvid1968
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 16:08
[quote]MY00 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:07:
Ze verkopen de 65c9 voor 1939 https://www.tvreus.nl/lg-oled65c9p-3j-garantie.html
Bij KE staat deze voor de 2099 in de outlet

Even lezen voordat je daar besteld.
https://tweakers.net/shop...reus-punt-nl/shopreviews/

KE heeft me van de week ook nog een aanbod gedaan van 2099,- maar dan geen outlet model
:-)

• MY00
Dank je voor de waarschuwing. Ik was ook niet van plan om de TV daar te gaan kopen.
Meestal koop ik de TV in de buurt. Nee de aanbieding welke ik gezien heb mee en als ze dan een paar tientjes duurder zijn neem ik de TV daarmee. Doe dit vaker voor vrienden. Werkt bijna altijd en anders bestellen we deze bij de site van de aanbieding.

• Cyclonic
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 14-01 21:03
Net Contact met Smits voor de Panasonic 2004

Prijs: 3399

https://www.medimax.de/ha...5gzw2004?campaign=mydealz

In Duitsland is deze 2900 maar ze kunnen de prijs niet matchen in Duitsland gaat hier nog eens 500 cashback vanaf.

65C9: 2199

• MauT86
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 05-01 14:09
Vandaag de 55c9 voor 1269 eur opgehaald bij Kamera Express.

• MY00
Voor wie op zoek is naar een 65e97 en in de 'buurt' van Oberhausen woont

https://radio-radtke.de/s...o%20Radtke_xmas2019_1.pdf

2050 euro afhaalprijs.

• cruncher
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:21

cruncher

wanna crunch someone?

Het is eind december, alle tv prijzen zijn fors hoger dan enkele weken terug.
MysticMan schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:56:
Bedankt iedereen voor dit topic!
Had een paar weken geleden al bijna de LG 65C9 besteld voor de laagste prijs in de Pricewatch voordat ik dit topic op het spoor kwam. Uiteindelijk voor 1999 euro bij Kamera Express besteld maar vanwege vakantie pas een paar dagen geleden kunnen laten leveren. Ik zie dat geluk heb gehad en dat de prijzen inmiddels wat zijn gestegen.

can you read my mind?

• Steelo
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17-01 20:39

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Sodeju, ik heb ff gescherpte prijs deals bij KE en platte tv opgevraagd voor de philips 65oled854.
De prijs die KE aanbiedt ligt gewoon 300 euro lager als die van plattetv. :o

Ltrz,....

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online

shadow4thedark

BTC HODLER

Steelo schreef op zondag 22 december 2019 @ 14:55:
Sodeju, ik heb ff gescherpte prijs deals bij KE en platte tv opgevraagd voor de philips 65oled854.
De prijs die KE aanbiedt ligt gewoon 300 euro lager als die van plattetv. :o
Welke prijs?

• Steelo
  • Laatst online: 17-01 20:39

Steelo

040 - Ole Ole Ole

2099 bij KE excl cashback
De bestelling is inmiddels geplaatst.

En ook ik krijg een vreemde mail van plattetv of de 'concurrent' wel een geauthoriseerde dealer is? (heb de naam in de mail weggelaten na nog een poging te hebben gewaagd om te onderhandelen over hun geboden prijs)

Steelo wijzigde deze reactie 22-12-2019 16:42 (43%)

Ltrz,....

• HoppyF
  • Nu online
Steelo schreef op zondag 22 december 2019 @ 16:41:
[...]

En ook ik krijg een vreemde mail van plattetv of de 'concurrent' wel een geauthoriseerde dealer is? (heb de naam in de mail weggelaten na nog een poging te hebben gewaagd om te onderhandelen over hun geboden prijs)
Typische reactie van PlatteTV.
Ze proberen vaak hun concurrentie zwart te maken door ze geen officiële LG dealer te noemen terwijl dat grote onzin is. Als je ze daarmee confronteert halen ze bakzeil en gaan ze opeens wel met de prijs van KE mee.
KE wint dan toch vanwege de aangeboden extra garantie termijn van 5 jaar.
Weliswaar geen volledige garantie zoals de twee jaar maar wel beter dan helemaal niets.
De genoemde prijzen moet je dus kritisch tegen elkaar afzetten en de voor- en nadelen afwegen.

• Jur1976
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 19-01 13:09
De lG55E9 is flink in prijs gestegen.

Bij Smits laagste prijs 1700 euro.(14dec2019)

Geen caschback. ☹

Paar maand geleden was deze tv dus flink wat goedkoper dan nu.

Komt dat door de feestdagen en black-friday dat de prijs duurder is dan ervoor?

• Meneerik
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19:19
Steelo schreef op zondag 22 december 2019 @ 16:41:
[...]

Die deal wil ook wel. Heb inmiddels beide ook gemaild en plattetv zit idd ruim boven deze prijs.

Zojuist deal van KE binnen. 2099 ex cashback.
Die deal laat ik dus niet lopen.

Meneerik wijzigde deze reactie 23-12-2019 10:48 (7%)

• Bigg Balls
  • Laatst online: 17-01 17:50

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Een aantal Sony modellen zijn interessant geprijsd bij Foka KE als je de code Sony400 gebruikt. De AG8 komt op bijvoorbeeld 1599 uit, goedkoopste die ik gezien heb.

Helaas niet op de AG9, deze hebben we liever ivm de betere SoC en updates

• Dey
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:08
Jur1976 schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:32:
De lG55E9 is flink in prijs gestegen.

Bij Smits laagste prijs 1700 euro.(14dec2019)

Geen caschback. ☹

Paar maand geleden was deze tv dus flink wat goedkoper dan nu.

Komt dat door de feestdagen en black-friday dat de prijs duurder is dan ervoor?
De verwachting is dat er in januari een cashback actie van LG komt voor de E-serie. Ik wacht daar met smart op.

• JSTPS
De Sony 77AG9 is nu 5.199,- bij Smits:

https://www.ebay.de/itm/S...-/274159906729?nav=SEARCH

• jsiegmund
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19:40
* knip *
Nee, zoals eerder aangegeven is het niet handig als iedereen dit gaat posten.

D vd V wijzigde deze reactie 24-12-2019 07:36 (74%)

• sphere
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 10:33

sphere

Debian abuser

Heeft het zin om KE buiten actieseizoen te bellen voor een betere prijs? Ben in de markt voor een lg 55c9. Uiteraard liever 1269 dan 1599. Hofma is ook niet slecht maar wel een pest eind rijden voor mij.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• HoppyF
  • Nu online
sphere schreef op donderdag 26 december 2019 @ 20:37:
Heeft het zin om KE buiten actieseizoen te bellen voor een betere prijs? Ben in de markt voor een lg 55c9. Uiteraard liever 1269 dan 1599. Hofma is ook niet slecht maar wel een pest eind rijden voor mij.
De prijs van €1269 (afhaalprijs) voor een 55C9 is nog steeds geldig bij KE.
Je moet ze wel even e-mailen want dan krijg je de betaallink.
Verzenden kost €30.
Echter, er is nu geen lopende LG cashback actie meer, maar wellicht komt er nog eentje in januari.
Als je geen haast hebt kan wachten nog wat korting opleveren, maar zekerheid hierover is er niet.

• sphere

sphere

Debian abuser

HoppyF schreef op donderdag 26 december 2019 @ 21:00:
De prijs van €1269 (afhaalprijs) voor een 55C9 is nog steeds geldig bij KE.
Je moet ze wel even e-mailen want dan krijg je de betaallink.
Verzenden kost €30.
Echter, er is nu geen lopende LG cashback actie meer, maar wellicht komt er nog eentje in januari.
Als je geen haast hebt kan wachten nog wat korting opleveren, maar zekerheid hierover is er niet.
OK bedankt. Als het orde grootte 100 is ga ik daar niet op gokken. Zal dit topic eens doorspitten, de LG pagina verklapt niet meer hoeveel het was.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• HoppyF
  • Nu online
sphere schreef op donderdag 26 december 2019 @ 21:26:
[...]

OK bedankt. Als het orde grootte 100 is ga ik daar niet op gokken. Zal dit topic eens doorspitten, de LG pagina verklapt niet meer hoeveel het was.
Laatste cashback was €100 voor een 55C9.
Netto was de prijs dus €1169 afhalen.
Zie hier alle voorwaarden en bedragen.
https://promo.deskservice...9-0407/download/terms.pdf

• MY00
Dit was idd de prijs. Maar ik heb ook al ergens gelezen dat iemand de aanbevolen muurbeugel, de Vogels Thin 505, voor het bedrag van 1269 erbij kreeg. Dan is het verschil nog maar 30 euro en dat verschil is natuurlijk verwaarloosbaar. Mocht je deze beugel willen gaan gebruiken

• sphere

sphere

Debian abuser

Beugel is nu 69. Ik kijk eerst maar even hoe het met de voet is, als dat goed te doen is laat ik het. Bedankt voor de antwoorden.

• Sehbei
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 12-01 17:32
Net van Platte TV mailtje gekregen, ze kunnen voor €1349 de LG OLED55C9 aanbieden.
Bij KE nog steeds voordeliger denk ik, indien de actie nog geldig is.

• dthomas
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 17-01 13:32
grappig is ook dat als je via de normale paginas kijkt op KE, je de LG OLED65C9PLA kan aanschaffen voor 2699, maar ga je via de outlet pagina kan je dezelfde tv LG OLED65C9PLA OUTLET voor 2099 kan aanschaffen, het betreft dan een open doos model, die je in 3 winkels kan afhalen

• ruudalder
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 10:54
Vanmiddag bij Expert in Vlaardingen een 65C9 gekocht voor €2049,-. Zij hebben vanaf maandag einde jaar deals. De tv is echter uit voorraad en wordt daarom pas omstreeks 8 januari geleverd.

• Marcellino
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 12-01 18:26
Gisteren de LG OLED55C9PLA opgehaald bij KE voor € 1.269,00. Dit was een prijs na offerte. Nu zie ik zojuist op Bol.com deze TV voor € 999,00 staan. Dat kan haast niet kloppen, het is ook een externe verkoper. Zou wel een domper zijn, misschien is het B-keuze oid?

Marcellino wijzigde deze reactie 27-12-2019 22:19 (10%)

• emiel74
  • Laatst online: 05:37

emiel74

Brand new start...

Marcellino schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 22:18:
Gisteren de LG OLED55C9PLA opgehaald bij KE voor € 1.269,00. Dit was een prijs na offerte. Nu zie ik zojuist op Bol.com deze TV voor € 999,00 staan. Dat kan haast niet kloppen, het is ook een externe verkoper. Zou wel een domper zijn, misschien is het B-keuze oid?
Een telefoonreparatie bedrijf zonder beoordelingen op bol. Ik zou het risico niet durven te nemen voor dat bedrag.

111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321

• Marcellino
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 12-01 18:26
emiel74 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 22:27:
[...]

Een telefoonreparatie bedrijf zonder beoordelingen op bol. Ik zou het risico niet durven te nemen voor dat bedrag.
Ik heb Bol maar een berichtje gestuurd, de B9 is daar nu duurder dan de C9. Denk dat er veel mensen op af komen en het risico lopen gedupeerd te raken.

• niels2322
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 17:21
Zojuist bij PlatteTV in Eindhoven geweest. Volgens de medewerkers gaat LG in januari niet meer met een cashback komen. Daar heb ik wel mijn twijfels bij aangezien dat vorig jaar wel zo was, daarnaast heeft de Mediamarkt (als ik de medewerkers mag geloven) eind januari nog de BTW dagen. Ik kon in ieder geval nu de 65C7 voor €2100 meenemen. Ga er toch een nachtje over slapen..

• groxgrox
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 16:04
ruudalder schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 21:31:
Vanmiddag bij Expert in Vlaardingen een 65C9 gekocht voor €2049,-. Zij hebben vanaf maandag einde jaar deals. De tv is echter uit voorraad en wordt daarom pas omstreeks 8 januari geleverd.
Nette prijs. Ik was vanmiddag bij de MediaMarkt en daar stond deze voor 2549. Na aangegeven te hebben dat ie dan behoorlijk prijzig was en dat ie online voordeliger was kreeg ik als tegen argument dat je moest oppassen om hem online te kopen. Vaak waren het Poolse of buitenlandse modellen die in Nederland verkocht werden.
Klopt dit verhaal of zijn de modellen gelijk? Ik gaf aan dat wanneer er garantie opzat dit geen probleem moest zijn of zie ik dat verkeerd?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

• Tweakriez
  • Registratie: april 2013
  • Nu online

Tweakriez

Hold the door!

groxgrox schreef op zondag 29 december 2019 @ 17:39:
[...]

Nette prijs. Ik was vanmiddag bij de MediaMarkt en daar stond deze voor 2549. Na aangegeven te hebben dat ie dan behoorlijk prijzig was en dat ie online voordeliger was kreeg ik als tegen argument dat je moest oppassen om hem online te kopen. Vaak waren het Poolse of buitenlandse modellen die in Nederland verkocht werden.
Klopt dit verhaal of zijn de modellen gelijk? Ik gaf aan dat wanneer er garantie opzat dit geen probleem moest zijn of zie ik dat verkeerd?
Lul verhaal wat zulke winkels altijd roepen omdat ze niet met de prijs mee kunnen/willen gaan. Daarbij worden bijvoorbeeld Philips tv's zoiezo in Polen gemaakt. Je hebt gewoon garantie bij winkels als KE en hebben ook gewoon CB acties

Hold the door!

• HoppyF
  • Nu online
Tweakriez schreef op zondag 29 december 2019 @ 18:13:
[...]

Lul verhaal wat zulke winkels altijd roepen omdat ze niet met de prijs mee kunnen/willen gaan. Daarbij worden bijvoorbeeld Philips tv's zoiezo in Polen gemaakt. Je hebt gewoon garantie bij winkels als KE en hebben ook gewoon CB acties
Inderdaad onzin over buitenlandse modellen.
Die bestaan wel maar dan gaat het vooral om afwijkende modellen zoals deze in Duitsland verkocht worden (bv LG C97....).
Leuke is dat LG OLED’s ook uit Polen komen! :P
Begin 2019 was er nog een cashback actie maar dat zegt weinig over de toekomst in 2020.
In 2019 waren er minder/kortere cashback acties en lagere bedragen dan in 2018.
Netto prijs was wel ongeveer gelijk.
Voor de 55C9 is de scherpste prijs nog steeds €1269 afhaal (+€30 verzenden) bij KE.
De vraag is dus maar of MediaMarkt dan wel Expert hieronder willen gaan zitten.

• Tweakriez
  • Registratie: april 2013
  • Nu online

Tweakriez

Hold the door!

Dit is niet de plek voor Shop Reviews...

FeaR wijzigde deze reactie 30-12-2019 09:23 (90%)

Hold the door!

• datadevil
  • Laatst online: 19:02
HoppyF schreef op zondag 29 december 2019 @ 18:29:
[...]

Inderdaad onzin over buitenlandse modellen.
Die bestaan wel maar dan gaat het vooral om afwijkende modellen zoals deze in Duitsland verkocht worden (bv LG C97....).
Leuke is dat LG OLED’s ook uit Polen komen! :P
Begin 2019 was er nog een cashback actie maar dat zegt weinig over de toekomst in 2020.
In 2019 waren er minder/kortere cashback acties en lagere bedragen dan in 2018.
Netto prijs was wel ongeveer gelijk.
Voor de 55C9 is de scherpste prijs nog steeds €1269 afhaal (+€30 verzenden) bij KE.
De vraag is dus maar of MediaMarkt dan wel Expert hieronder willen gaan zitten.
KE = Kamera Express? Ik zie hem daar voor 1599 maar ze zakken dus zoveel als je contact opneemt? Ik was van plan de B9 te halen bij plattetv voor 1178 maar als ik voor 90 meer de C9 heb moet ik nog even nadenken...

• Cees Pijnappels
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 15-01 10:48
Vorige week 55c9 gekocht bij plattetv voor € 1299,-
Werd op de site aangeboden voor € 1511,-.
Tijdens chat kreeg ik aanbod van € 1299,-
Volgende dag gratis thuisbezorgd.

Cees Pijnappels wijzigde deze reactie 30-12-2019 08:50 (33%)

Pagina: 1 ... 64 65 66 Laatste

Let op:
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.

Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen en prijsontwikkeling te bespreken.

Het topic is er niet om:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekende prijzen of acties. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten.
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.. Ook eventuele grijze import, open doos-modellen of winkelmodellen vallen hier onder.
  • Uitgebreid te discussiëren over de techniek, beeldkwaliteit, verschillen tussen modellen, voor- en nadelen, marges/inkoopprijs, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies. Dus ook geen aankoopadvies in dit topic!
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen.
  • Posten dat je tv geleverd, onderweg is, of dat je ook aan het kijken bent naar een tv is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel de Members Only-functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"

De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True