cashback acties rond de WK/EK periodes zijn altijd hoger en stunten ze ook meer met de prijzen voor TVsHoppyF schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 10:37:
Er is een nieuwe cashback actie bij LG.
Helaas 100 tot 200 euro verschil tov cashback acties vorig jaar bij de 2018 modellen.
Echter, de straatprijzen zullen vast op een gelijk niveau uitkomen.
Vulcan750 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 13:06:
[...]
Nou, Tvplaza en Elvidas zie ik niet staan op de lijst van LG dealers. Maar dezelfde prijs of lager krijg je ook bij Smits Arnhem of Foka, zie iets terug in dit topic. Wel bellen en wijzen op dit topic op hun sites staan hogere prijzen.
Dan probeer ik Smits of Foka.Beste aap009,
1299,- wil ik nog voor u regelen, meer kan ik echt niet doen.
Met vriendelijke groet,
PlatteTV
Hoi iedereen,
Ben sinds vandaag aan het zoeken en rondsnuffelen voor een B8 55 inch gezien de review van de "9 serie" mij niet heeft overgehaald en ik dus voor een "budget optie" aan het kijken ben.
Was helaas te laat anders had ik met koningsdag wel eentje meegepakt.
Wilde plattetv bellen, geen gehoor dus stuur ik maar een mailtje wat ze kunnen betekenen Als ze niks met de prijs willen doen, okay kan ik begrijpen, maar stuur het antwoord leek wel standaard en kreeg ook binnen 1 minuut een reactie terug.
Kortom voor 50 euro meer mag ik de C8 kopen, maar ze kunnen niks met de prijs van de B8 doen want deze is al "scherp geprijsd. En de C8 zou zo veel beter zijn
Dus denk maar dat ik bij Smit of iemand anders ga rondneuzen (Rdam is veel te ver weg voor een afhaalprijs) zie dat daar veel dealers zijn. Woon zelf bij Zwolle in de buurt.
En anders koop ik het wel bij Wehkamp denk ik, kan nog 20% korting krijgen op een willekeurig product. Kom ik uit op 945
"Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw interesse in PlatteTV.nl.
Op dit moment kunnen wij u geen interessant aanbod doen voor dit model van LG, dit omdat deze ontzettend scherp geprijsd staat en vervangen wordt door de LG OLED 55C8.
Dit nieuwe model is zoals vanzelfsprekend nog veel beter als zijn voorganger en voorzien van de nieuwste technieken.
Verbeterpunten ten opzichte van het oudere model zijn onder andere:
Opgebouwd uit de nieuwste beeldtechnieken voor een hogere beeldkwaliteit in kleurweergave en contrasten met nieuwste Software!
Meer informatie: https://www.plattetv.nl/i...5c8p-20306.html?sqr=55C7&
Dit model kost normaal € 1599 ,- maar mag ik u nu eenmalig aanbieden voor €1299,-
Graag hoor ik of u hierin geïnteresseerd bent.
Met vriendelijke groet,
Tim"
Ben sinds vandaag aan het zoeken en rondsnuffelen voor een B8 55 inch gezien de review van de "9 serie" mij niet heeft overgehaald en ik dus voor een "budget optie" aan het kijken ben.
Was helaas te laat anders had ik met koningsdag wel eentje meegepakt.
Wilde plattetv bellen, geen gehoor dus stuur ik maar een mailtje wat ze kunnen betekenen Als ze niks met de prijs willen doen, okay kan ik begrijpen, maar stuur het antwoord leek wel standaard en kreeg ook binnen 1 minuut een reactie terug.
Kortom voor 50 euro meer mag ik de C8 kopen, maar ze kunnen niks met de prijs van de B8 doen want deze is al "scherp geprijsd. En de C8 zou zo veel beter zijn

Dus denk maar dat ik bij Smit of iemand anders ga rondneuzen (Rdam is veel te ver weg voor een afhaalprijs) zie dat daar veel dealers zijn. Woon zelf bij Zwolle in de buurt.
En anders koop ik het wel bij Wehkamp denk ik, kan nog 20% korting krijgen op een willekeurig product. Kom ik uit op 945
"Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw interesse in PlatteTV.nl.
Op dit moment kunnen wij u geen interessant aanbod doen voor dit model van LG, dit omdat deze ontzettend scherp geprijsd staat en vervangen wordt door de LG OLED 55C8.
Dit nieuwe model is zoals vanzelfsprekend nog veel beter als zijn voorganger en voorzien van de nieuwste technieken.
Verbeterpunten ten opzichte van het oudere model zijn onder andere:
Opgebouwd uit de nieuwste beeldtechnieken voor een hogere beeldkwaliteit in kleurweergave en contrasten met nieuwste Software!
Meer informatie: https://www.plattetv.nl/i...5c8p-20306.html?sqr=55C7&
Dit model kost normaal € 1599 ,- maar mag ik u nu eenmalig aanbieden voor €1299,-
Graag hoor ik of u hierin geïnteresseerd bent.
Met vriendelijke groet,
Tim"
50hz <-> 100Hz+ verschil snap ik, maar kan je echt met blote ogen het verschil in betere beeldbewerking zien? snellere processor heeft voor mij geen meerwaarde aangezien ik er een kastje onder heb hangen.HoppyF schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:42:
[...]
Het prijsverschil is 200 euro.
Je moet zelf de afweging maken of je wel of niet 200 euro meer wilt uitgeven voor een snellere processor en betere beeldverwerking.
De prijzen worden zeker niet door LG bepaald want de adviesprijzen liggen immers hoger.
De webshops en winkels houden elkaar uiteraard wel in de gaten en gaan vaak mee als iemand een actie start.
Daarbij komt dat de voorraden op moeten omdat veel 2019 modellen nu al leverbaar zijn.
Bij von Burg geen OLED55B8PLA meer te krijgen. Wel nog een aanbieding ontvangen voor de C8:
Via de site van LG niets over kunnen vinden. Daarop contact opgenomen met LG zelf en zij konden mij het volgende vertellen m.b.t. verschillende modellen (OLED55B8 serie) en garantie aan huis:
Heel nette prijs volgens mij, maar dan moet je wel naar Rotterdam om het op te halen.Wij verkopen alleen de OLED55C8 en deze heeft een afhaalprijs van € 1249,-
Deze is 1 week geldig.
Dit kreeg ik ook meermalen te horen. Volgens de verkoper van ook weer plattetv.nl verkopen de "niet officiele aanbieders" alleen Benelux modellen en geen NL modellen. Daardoor zouden allerlei functies niet werken (bijv de CI+ van Ziggo, etc.) en ook met garantie moet dan het toestel naar LG Benelux zelf gestuurd worden want LG Nederland komt niet thuis voor aan huis service voor een Benelux model.aap009 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 12:30:
Ik heb een offerteaanvraag voor de LGO55C8 naar PlatteTV gestuurd en verwezen naar andere aanbiedingen.
Vervolgens krijg ik een offerte van €1349. Toen ik terug stuurde dat ik teleurgesteld was in de offerte kreeg ik als antwoord terug dat de aanbiedingen die u stuurt van onerkende dealers zijn, enorme kans op een afwijkend model die niet ingekocht is bij LG Nederland.
Klopt dit?
Via de site van LG niets over kunnen vinden. Daarop contact opgenomen met LG zelf en zij konden mij het volgende vertellen m.b.t. verschillende modellen (OLED55B8 serie) en garantie aan huis:
Er bestaat dus niet eens zoiets als een NL model of LG Nederland. Er is alleen LG Benelux en dus ook alleen een Benelux model. Hieruit maak ik in elk geval op dat zolang je een Benelux model aanschaft het voor de garantie niet uit maakt bij welke (web)winkel.Geachte heer,
Bedankt voor uw e-mail en interesse met betrekking tot de televisies van LG. Goed dat u hierover contact met ons heeft opgenomen.
De televisies waar u over spreekt, zijn geen specifiek "Nederlandse" modellen; "Nederlandse" modellen zijn niet beschikbaar in ons assortiment, wel "Benelux-modellen". Verschillen of overeenkomsten zijn derhalve niet aan te geven.
Op onze televisies geven wij een fabrieksgarantie voor de duur van 2 jaar na aankoop-/factuurdatum. In geval van het model 55B8 of 55C8 zal, gezien het formaat van de televisie, bij een onverhoopt defect een monteur aan huis komen om de televisie te herstellen.
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Menno Wiegman
Customer Service Representative
LG Electronics Benelux
RTX 4090 / 9950X / 7800C34 32gb / Custom waterkoeling
Ik weet niet wat ze daar doen gezien ik dus een offerte kreeg voor 1300(zie post boven mij)...... Dus dat kan je misschien nog aangeven daar als je het daar per'se wilt kopen.aap009 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 12:30:
Ik heb een offerteaanvraag voor de LGO55C8 naar PlatteTV gestuurd en verwezen naar andere aanbiedingen:
[...]
Vervolgens krijg ik een offerte van €1349. Toen ik terug stuurde dat ik teleurgesteld was in de offerte kreeg ik als antwoord terug dat de aanbiedingen die u stuurt van onerkende dealers zijn, enorme kans op een afwijkend model die niet ingekocht is bij LG Nederland.
Klopt dit?
Ik kreeg zelfde verhaal te horen. Eerste prijs die ze voorstelden was 1450, na nog een ander voorbeeld te hebben gestuurd naar 1400. Dan maar even wachten.Disker schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 17:22:
[...]
Ik weet niet wat ze daar doen gezien ik dus een offerte kreeg voor 1300(zie post boven mij)...... Dus dat kan je misschien nog aangeven daar als je het daar per'se wilt kopen.
Helaas,
Smit's wil ook niks doen met de LG B8 55 inch...
Smit's wil ook niks doen met de LG B8 55 inch...
Het is al vaak uitgelegd in dit topic.RemcoAR schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 17:11:
Bij von Burg geen OLED55B8PLA meer te krijgen. Wel nog een aanbieding ontvangen voor de C8:
[...]
Heel nette prijs volgens mij, maar dan moet je wel naar Rotterdam om het op te halen.
[...]
Dit kreeg ik ook meermalen te horen. Volgens de verkoper van ook weer plattetv.nl verkopen de "niet officiele aanbieders" alleen Benelux modellen en geen NL modellen. Daardoor zouden allerlei functies niet werken (bijv de CI+ van Ziggo, etc.) en ook met garantie moet dan het toestel naar LG Benelux zelf gestuurd worden want LG Nederland komt niet thuis voor aan huis service voor een Benelux model.
[...]
Er bestaat dus niet eens zoiets als een NL model of LG Nederland. Er is alleen LG Benelux en dus ook alleen een Benelux model. Hieruit maak ik in elk geval op dat zolang je een Benelux model aanschaft het voor de garantie niet uit maakt bij welke (web)winkel.
Er zijn winkels/webshops welke gebruik maken van grijze import.
Duitse modellen zijn soms ook goedkoper maar ook daar geldt geen garantie hier in BE/NL.
Dan moet je dus terug naar de Duitse winkel.
Grijze import geeft wellicht ook garantie maar dan moet je terug naar de winkel waar je deze gekocht hebt.
LG Benelux geeft alleen garantie (aan huis) op de via hun dealers aangekochte producten.
Zo staat het ook in hun garantie voorwaarden.
Uit coulance kunnen ze hier vanaf wijken maar dat bepaalt LG Benelux.
Hoewel we hier in dit topic voor de laagste prijs gaan is de allerlaagste prijs niet altijd de beste.
Snellere processor betekent ook betere beeldverwerking.Bunyamin schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 17:11:
[...]
50hz <-> 100Hz+ verschil snap ik, maar kan je echt met blote ogen het verschil in betere beeldbewerking zien? snellere processor heeft voor mij geen meerwaarde aangezien ik er een kastje onder heb hangen.
De verschillen tussen een B8 en C8 kun je in het Ervaringen topic lezen en bespreken.
[ Voor 12% gewijzigd door HoppyF op 02-05-2019 19:28 ]
Dat is een mooie prijs als dat waar isD_V schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:23:
[...]
Bij Smits krijg je nu wel de 55E8 voor 1299
en de 77C8 nu voor 3999
Gek dat ze dan de B8 op 1200 nog iets laten hangen
Morgen eens contact opnemen met Apollo.
[ Voor 6% gewijzigd door Disker op 02-05-2019 21:49 ]
De 77c8 is nu wel aantrekkelijk vergeleken de 65c9 prijzen... maar €3500 is mijn max voor een tv. Nog even zakkenD_V schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:23:
[...]
en de 77C8 nu voor 3999

Mooie prijs voor de E8, via de mail of in de winkel gekregen?D_V schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:23:
[...]
en de 77C8 nu voor 3999
Dunno. Ik denk dat ze ook dit jaar targets hebben die ze moeten halen. Dus ze gaan zeker wel weer stunten met prijzen. Vooral als er wat meer concurrentie is.semi70 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 14:15:
[...]
cashback acties rond de WK/EK periodes zijn altijd hoger en stunten ze ook meer met de prijzen voor TVs
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
De 55B8 is in vandenborre en mediamarkt BE beschikbaar voor 994 euro. De 65B8 bij vandenborre voor 1624. Geen slechte prijzen lijkt mij.
Bij Foka boden ze mij de 65B8 aan voor €1499FlameDB schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:50:
De 55B8 is in vandenborre en mediamarkt BE beschikbaar voor 994 euro. De 65B8 bij vandenborre voor 1624. Geen slechte prijzen lijkt mij.
Woensdag de 65C8 gekocht bij Plattetv voor 1799.
Vandaag, 3 mei, bij de Kamera-Express in Rotterdam de LG OLED65C8PLA meegekregen voor €1699,00 (zolang de voorraad strekt).
De LG OLED55C8PLA zou ik voor €1199,00 meegekregen hebben.
Was woensdag al bij Platte TV in Breda maar die konden (of wilden) niet voor deze prijs leveren.
Was woensdag al bij Platte TV in Breda maar die konden (of wilden) niet voor deze prijs leveren.
55b8 voor 1099
55c8 voor 1199
Panasonic 55 804 voor 1199
Smits Arnhem (bellen)
* knip *
@MrGab Nee, hier gaan we niet de verschillen tussen modellen bespreken. Dus niet handig om daarnaar te vragen in dit topic. Met de topic waarschuwing in gedachten, zal - als het goed is - niemand antwoorden. Check het algemene OLED topic. Hier praten we alleen over prijzen.
55c8 voor 1199
Panasonic 55 804 voor 1199
Smits Arnhem (bellen)
* knip *
@MrGab Nee, hier gaan we niet de verschillen tussen modellen bespreken. Dus niet handig om daarnaar te vragen in dit topic. Met de topic waarschuwing in gedachten, zal - als het goed is - niemand antwoorden. Check het algemene OLED topic. Hier praten we alleen over prijzen.
[ Voor 57% gewijzigd door S1NN3D op 03-05-2019 16:23 ]
Jammer dat de 77 nog steeds zoveel duurder is dan de 65 varianten. Er zit meer dan een factor 2 tussen.D_V schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:23:
[...]
en de 77C8 nu voor 3999
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zojuist bij plattetv.nl in Nijmegen geweest. Kreeg daar een aanbod voor de LG 55C9 van €2000 waar de cashback al vanaf is. De verkoper gaf aan dat het met wat bellen misschien nog mogelijk was om de prijs naar €1900 te krijgen. Naar mijn idee toch een flinke korting waar je behoorlijk lang op moet wachten totdat de prijs op dat peil zit na de cashback.
Ik heb ook net de C8 65 inch besteld bij Kamera Express voor 1699 inclusief 5 jaar garantie. Voor bezorgen komt er nog 30 euro bij. Als het goed is heb ik hem morgen in huis 
Edwin-70 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 13:05:
Vandaag, 3 mei, bij de Kamera-Express in Rotterdam de LG OLED65C8PLA meegekregen voor €1699,00 (zolang de voorraad strekt).
29 april werd hier gemeld dat de 55c9 bij Apollo 2045 (excl cashback) zou zijn. Dat scheelt nog alPatrickPR schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 17:39:
Zojuist bij plattetv.nl in Nijmegen geweest. Kreeg daar een aanbod voor de LG 55C9 van €2000 waar de cashback al vanaf is. De verkoper gaf aan dat het met wat bellen misschien nog mogelijk was om de prijs naar €1900 te krijgen. Naar mijn idee toch een flinke korting waar je behoorlijk lang op moet wachten totdat de prijs op dat peil zit na de cashback.
Lees hier al wat langer mee, maar die heb ik gemist. Dat scheelt inderdaad wel wat ja. Zal daar eens een persoonlijk advies opvragen.DN59 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 17:49:
[...]
29 april werd hier gemeld dat de 55c9 bij Apollo 2045 (excl cashback) zou zijn. Dat scheelt nog al
Zijn gewoon de prijzen waar ze mee adverteren op eBay Duitsland.MrGab schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 07:28:
[...]
Mooie prijs voor de E8, via de mail of in de winkel gekregen?

Inmiddels is de 55B8 weer beschikbaar voor 999 via de bol.com plaza
https://www.bol.com/nl/p/...oled-tv/9200000095943506/
Nu weer 1095mariguaan schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 21:41:
Inmiddels is de 55B8 weer beschikbaar voor 999 via de bol.com plaza![]()
I intend to live forever. So far, so good.
Dit is die rare toko die elke 5 minuten hun prijs aanpast.Is al een paar keer eerder langs gekomen in dit topic. Als er iets geen vertrouwen geeft is dat het wel. En mijn ervaring is dat bol.com zelf niet instapt als iets mis gaat. Zij zijn slechts een platform voor de klant in contact te brengen met de verkoper.....
Ik heb hem voor die prijs bij plattetv opgestuurd gekregen. Ook al eerder gemeld btw.PatrickPR schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 17:57:
[...]
Lees hier al wat langer mee, maar die heb ik gemist. Dat scheelt inderdaad wel wat ja. Zal daar eens een persoonlijk advies opvragen.
En hij is weer gedipt. Gekke praktijken, maar de recensies van die winkel (OOTB) waren verder prima. Net eentje op de kop getikt
Zojuist de LG OLED55C9PLA besteld voor €1995,- bij Apollo.
Dit exclusief de cashback. Een toestelprijs van €1795,- dus!
Netjes te woord gestaan door de (meedenkende) verkoper.
(combi deal gemaakt met de Vogels Wall 3315 voor € 2050,-)
Dinsdag levering aan huis.
Ben benieuwd.
(edit: prijs moest €1995,- zijn)
Dit exclusief de cashback. Een toestelprijs van €1795,- dus!
Ben benieuwd.
(edit: prijs moest €1995,- zijn)
[ Voor 6% gewijzigd door MrFrank77 op 07-05-2019 12:43 ]
I just got an offer from Apollo for the OLED55C8PLA for 1.249,00 euros. Is that a good price? Thanks!
Verwijderd
Da's alweer €50 minder dan het aanbod dat ik een kleine week geleden kreeg. Ik wacht nog maar even denk ik.MrFrank77 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:37:
Zojuist de LG OLED55C9PLA besteld voor €1999,- bij Apollo.
Dit exclusief de cashback. Een toestelprijs van €1799,- dus!
Voor de 65" liefhebbers ook even met Apollo gebeld:MrFrank77 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:37:
65" C9: € 2450,- incl. cashback van € 300,- (7~8 dagen levertijd)
65" C8: € 1775,-
Voor mij is het verschil (€ 675,-) nog ff te groot en ik denk dat ik eerdaags voor de C8 ga.
Ik heb vanochtend via de mail een prijsopvraag gedaan bij Apollo. De 55C9 bieden ze mij aan voor 1995 ex cashback, dus er gaat nog 200 vanaf. Rondvragen loont dus inderdaad. Blij dat ik gister niet impulsief ben meegegaan met het aanbod van plattetv.nlMrFrank77 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:37:
Ben benieuwd.
Dan kan je beter voor de 65C8 gaan. Ik vraag me af of de 600 euro meerprijs van de 55C9 (1795) ten opzichte van de 55C8 (1199) het wel waard is. En zelfs de 1000 euro 55B8. Ik denk zelf dat 1800 euro teveel is voor een 55".PatrickPR schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 12:03:
[...]
Ik heb vanochtend via de mail een prijsopvraag gedaan bij Apollo. De 55C9 bieden ze mij aan voor 1995 ex cashback, dus er gaat nog 200 vanaf. Rondvragen loont dus inderdaad. Blij dat ik gister niet impulsief ben meegegaan met het aanbod van plattetv.nl
< dit stukje webruimte is te huur >
Het is maar wat je ervoor over hebt, momenteel betaal je een meerprijs van 600 euro voor HDMI 2.1 en wat betere beeldprocessing. Lijkt mij dat al de rest evenwaardig is aan het model van 1000 euro.aex351 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 13:58:
[...]
Dan kan je beter voor de 65C8 gaan. Ik vraag me af of de 600 euro meerprijs van de 55C9 (1795) ten opzichte van de 55C8 (1199) het wel waard is. En zelfs de 1000 euro 55B8. Ik denk zelf dat 1800 euro teveel is voor een 55".
Ja, normaal ben ik ook altijd van nieuwer is beter. Maar in dit geval, ik denk dat 0,01% van de mensen nu iets aan HDMI 2.1 heeft. De betere (?) beeldprocessing daar wordt ook niet gebruik van gemaakt. Want echte liefhebbers zetten juist alles uit.jos707 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 14:39:
[...]
Het is maar wat je ervoor over hebt, momenteel betaal je een meerprijs van 600 euro voor HDMI 2.1 en wat betere beeldprocessing. Lijkt mij dat al de rest evenwaardig is aan het model van 1000 euro.
Gisteren de prijs van de OLED65B8 opgevraagd bij een aantal winkels. Dit zijn de ontvangen prijzen zonder verdere onderhandeling:
PlatteTV: 1699 (geen wijziging t.o.v. prijs op de site). C8 is 1999.
Apollo: 1649. C8 is 1775.
PlatteTVDiscounter: 1679.
Smits: 1599. C8 is 1699.
FOKA/Kamera-express: 1499. C8 is 1699.
Smits had ik als laatste aan de lijn. Aangezien zij het dichtst bij de 1499 van FOKA zaten (en de rest wel een heel eind van de 1499 zat), heb ik hier als enige aangegeven dat ik een offerte van 1499 had gekregen.
Hierop werd geantwoord dat ze die prijs niet konden bieden, en de verkoper zelf vond het ook een scherpe prijs.
Dat was ik eigenlijk met hem eens, dus heb hem besteld bij FOKA. Let wel op de 30 euro afleverkosten. Auto is te klein
PlatteTV: 1699 (geen wijziging t.o.v. prijs op de site). C8 is 1999.
Apollo: 1649. C8 is 1775.
PlatteTVDiscounter: 1679.
Smits: 1599. C8 is 1699.
FOKA/Kamera-express: 1499. C8 is 1699.
Smits had ik als laatste aan de lijn. Aangezien zij het dichtst bij de 1499 van FOKA zaten (en de rest wel een heel eind van de 1499 zat), heb ik hier als enige aangegeven dat ik een offerte van 1499 had gekregen.
Hierop werd geantwoord dat ze die prijs niet konden bieden, en de verkoper zelf vond het ook een scherpe prijs.
Dat was ik eigenlijk met hem eens, dus heb hem besteld bij FOKA. Let wel op de 30 euro afleverkosten. Auto is te klein
-
[ Voor 100% gewijzigd door JSTPS op 16-05-2019 17:43 ]
ik kreeg net deze prijs bij camera Express
Wij kunnen u de LG OLED 55C8PLA, Vogels THIN 405 en SK10Y aanbieden voor €1799
Wij kunnen u de LG OLED 55C8PLA, Vogels THIN 405 en SK10Y aanbieden voor €1799
* knip *
Off-topic
Off-topic
[ Voor 90% gewijzigd door S1NN3D op 06-05-2019 07:38 ]
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
De prijsontwikkelingen die je hier in dit topic ziet zijn toch vrij vergelijkbaar? Gaat continue op en neer, part of the game. En bol.com verkoopt geen enkele TV volgens mij, zijn ze helemaal uitgestaptRDDR12 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 09:33:
[...]
Dit is die rare toko die elke 5 minuten hun prijs aanpast.Is al een paar keer eerder langs gekomen in dit topic. Als er iets geen vertrouwen geeft is dat het wel. En mijn ervaring is dat bol.com zelf niet instapt als iets mis gaat. Zij zijn slechts een platform voor de klant in contact te brengen met de verkoper.....
Volgens mij loopt elk model zo'n 2-3 jaar door, wanneer ik kijk naar het aanbod in de winkels. Op een gegeven moment is het prijstechnisch niet interessant meer. Want elk model volgt elkaar op en zo blijven de prijzen hoog. De 55C7 staat nu bijvoorbeeld nog in de Pricewatch voor 1150 euro. Terwijl de 55C8 nog 100-200 euro duurder is. En de 55C9 900 euro (los van de prijs die je kan krijgen bij onderhandelen). Met andere woorden de prijs komt niet snel onder die 1200 euro.C00P schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 22:36:
Als de c9 uit komt, staken ze dan de c8 productie lijn of blijven ze langs elkaar operatief?
Dus daarom dat toen de 55B8 tijdens Koningsdag even voor onder 1000 euro te koop was, dat was echt een hele goede prijs/deal.
Ik koop een tv voor meerdere jaren. Mijn huidige LG is ook alweer 11 jaar oud (maar werkt nog perfect). Bij het kopen van een C8 heb ik toch het gevoel dat ik een verouderde tv in huis haal. Dan heb ik er persoonlijk die meerprijs wel voor over denk ik.aex351 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 13:58:
[...]
Dan kan je beter voor de 65C8 gaan. Ik vraag me af of de 600 euro meerprijs van de 55C9 (1795) ten opzichte van de 55C8 (1199) het wel waard is. En zelfs de 1000 euro 55B8. Ik denk zelf dat 1800 euro teveel is voor een 55".
Dan heeft de marketing-afdeling zn werk goed gedaan.PatrickPR schreef op zondag 5 mei 2019 @ 07:24:
[...]
Bij het kopen van een C8 heb ik toch het gevoel dat ik een verouderde tv in huis haal. Dan heb ik er persoonlijk die meerprijs wel voor over denk ik.
Nee, anders. Die bol.com verkoper past letterlijk soms 4 x op 1 dag de prijs aan.Blik1984 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 00:03:
[...]
De prijsontwikkelingen die je hier in dit topic ziet zijn toch vrij vergelijkbaar? Gaat continue op en neer, part of the game. En bol.com verkoopt geen enkele TV volgens mij, zijn ze helemaal uitgestapt
En dat meerdere dagen per week.
OLED55B8P weer 1074 op de site van TVReus, hoop dat hij nog een keer onder de 1000 komt.
Zoals je in dit forum al een paar keer hebt kunnen lezen gooit deze Bol.com verkoper hem meerdere keren per dag online voor € 999,- Dus even een dagje F5'en en je hebt hem te pakken onder de 1000 !Bunyamin schreef op zondag 5 mei 2019 @ 14:42:
OLED55B8P weer 1074 op de site van TVReus, hoop dat hij nog een keer onder de 1000 komt.
Bol.com linkje
Welkom in de moderne data wereld.RDDR12 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 08:32:
[...]
Nee, anders. Die bol.com verkoper past letterlijk soms 4 x op 1 dag de prijs aan.
En dat meerdere dagen per week.
De tijd waarin algoritmes op basis van input bepalen welke prijs op welke tijd leidt tot winstmaximalisatie.
Check voor de grap even booking.com die gebruiken dit al een aantal jaren.
Grote voordeel: herken het algoritme en je weet op welke moment je de beste prijs hebt
Vandaag nog contact gehad met "PlatteTV" maar de prijs van 1265,- kan volgens hun niet naar beneden, terwijl deze elders al 1074,-- is, omdat:
Andere geen officiële dealers zijn. Dit houdt, volgens hun in, dat het import modellen zijn en deze niet onder de Nederlandse garantievoorwaarden vallen, en dat na een defect de TV naar het buitenland gestuurd moet worden ter reparatie.
Ook werkt, volgens hun, het SMART TV gedeelte en CI+ module niet stabiel met de Nederlandse TV aanbieders.
Andere geen officiële dealers zijn. Dit houdt, volgens hun in, dat het import modellen zijn en deze niet onder de Nederlandse garantievoorwaarden vallen, en dat na een defect de TV naar het buitenland gestuurd moet worden ter reparatie.
Ook werkt, volgens hun, het SMART TV gedeelte en CI+ module niet stabiel met de Nederlandse TV aanbieders.
PlatteTV roept wel eens meer wat.pjens schreef op zondag 5 mei 2019 @ 15:28:
Vandaag nog contact gehad met "PlatteTV" maar de prijs van 1265,- kan volgens hun niet naar beneden, terwijl deze elders al 1074,-- is, omdat:
Uiteraard bestaan er wel dubieuze bedrijven en grijze import.
Kijk dus wel welk model de aanbieding betreft en of de dealer een LG Benelux dealer is.
In dat geval krijg je de juiste garantie en reparatie aan huis.
Zie ook de LG dealerlijst:
https://promo.deskservice...participation_dealers.pdf
Ik heb al vaker hier gelezen dat Platte TV met modder gooit naar andere dealers, vaak wel LG dealers (wat ze heus wel weten) Alleen hierom zou ik niet bij hun iets gaan kopen. Bijvoorbeeld Apollo, Smits en Foka zijn 100% LG dealers. Laat je niks wijs maken!pjens schreef op zondag 5 mei 2019 @ 15:28:
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
* knip *
Alle bedrijven stunten rond die tijd. Verder kun je in dit topic natuurlijk prima teruglezen hoe het verloopt.
Alle bedrijven stunten rond die tijd. Verder kun je in dit topic natuurlijk prima teruglezen hoe het verloopt.
[ Voor 82% gewijzigd door S1NN3D op 06-05-2019 07:41 ]
Vorige week de LG OLED65C8 gekocht bij Kamera Express voor 1699 euro + 50 euro verzending naar België.
Perfecte prijs en zeer snelle en aangename communicatie.
50 euro voor levering naar België was ook de goedkoopste en prima geregeld. Gezien de afmetingen van de doos en het gewicht is dit echt een prima prijs.
Ook ik was aan het wachten op een C9 betreffende Homekit. Maar de meerprijs kon ik mezelf verantwoorden.
Het is maar wat het je waard is...
Ik geniet ondertussen van prachtig beeld
Perfecte prijs en zeer snelle en aangename communicatie.
50 euro voor levering naar België was ook de goedkoopste en prima geregeld. Gezien de afmetingen van de doos en het gewicht is dit echt een prima prijs.
Ook ik was aan het wachten op een C9 betreffende Homekit. Maar de meerprijs kon ik mezelf verantwoorden.
Het is maar wat het je waard is...
Ik geniet ondertussen van prachtig beeld
Ik zie bij van VonBurg de 55c8pla voor 1249 en de 65 inch voor 1799.
Iemand ervaring met deze zaak?
Zijn dit open doos artikelen en of geen NL?
Verschil met de de prijs van andere zaken is wel erg groot.
J.A. von Burg B.V. is een betrouwbare officiële LG dealer.Robkerk schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:14:
Ik zie bij van VonBurg de 55c8pla voor 1249 en de 65 inch voor 1799.
Doet ook mee aan de cashback acties.
De prijzen die je noemt zijn gangbaar.
[ Voor 9% gewijzigd door HoppyF op 07-05-2019 13:28 ]
In een aantal winkels wordt de Sony KD65A1 aangeboden voor €2047.
Is dit een nette prijs voor deze oudere OLED tv of is deze prijs nog te hoog ?
Wat denk je zelf? De 65c8 wordt voor 400 euro minder opgepikt en die heeft in principe dezelfde techniek
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
ik geloof best dat er goedkopere varianten zijn, alleen vind ik deze Sony (veel) mooier 😉
Waarom de 65af8 niet voor 1949 euro?2frankie schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 19:14:
In een aantal winkels wordt de Sony KD65A1 aangeboden voor €2047.
https://www.ebay.de/itm/S...-/283476938894?nav=SEARCH
Nou veel gekeken en gebeld te hebben toch een mooie deal met mijn lokale kleine dealer kunnen maken (onderdeel van electroworld)
C8 55inch voor 1250 mogen kopen. 2 jaar garantie en haal en breng service (bij defect een leentoestel).
Eerste C8 zat helaas een scheur in, na een mail direct de volgende dag zonder vragen en dergelijke gelijk omgeruild.
Top service bij Hans Brinkhuis!
C8 55inch voor 1250 mogen kopen. 2 jaar garantie en haal en breng service (bij defect een leentoestel).
Eerste C8 zat helaas een scheur in, na een mail direct de volgende dag zonder vragen en dergelijke gelijk omgeruild.
Top service bij Hans Brinkhuis!
de sony 65AF9 voor 2499 euro lijkt me ook niet slecht damn!clemient schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 20:45:
[...]
Waarom de 65af8 niet voor 1949 euro?
https://www.ebay.de/itm/S...-/283476938894?nav=SEARCH
Bij ING, de OLED55C9PLA met 19.000 punten voor € 1.910 - € 200 (cashback) = € 1.710
https://www.ing.nl/punten/search/Oled
https://www.ing.nl/punten/search/Oled
Net de LG55E8 bij mediamarkt gekocht voor €
1.344
1.344
[ Voor 7% gewijzigd door vdpdavy op 08-05-2019 17:00 ]
Ik hoor graag hoe want de mediamarkt is niet een zaak die per mail of telefoon persoonlijke voorstellen doet
Verwijderd
Gaat om MediaMarkt België.rened80 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:43:
[...]
Ik hoor graag hoe want de mediamarkt is niet een zaak die per mail of telefoon persoonlijke voorstellen doet
Mediamarkt België, meer bepaald Wilrijk. Hij staat zo geprijsd op hun website.rened80 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 18:43:
[...]
https://www.mediamarkt.be...led-smart-4k-1737566.html
Gisteren bij https://www.hofma.nl in Drachten een 55c8 op kunnen halen voor 1245.
Mooie prijs wel.
Goede zaak ook, ze hebben nogal wat staan en kunnen er leuk over vertellen. Service is ook goed als er iets aan de hand is. Best belangrijk in het inernet tijdperk
Mooie prijs wel.
Goede zaak ook, ze hebben nogal wat staan en kunnen er leuk over vertellen. Service is ook goed als er iets aan de hand is. Best belangrijk in het inernet tijdperk
[ Voor 6% gewijzigd door okio op 10-05-2019 12:45 ]
Vandaag voor 1199,00 de 55oled803 kunnen oppikken bij von Burg. Dit na aanzienlijke prijs daling afgelopen week. Inmiddels weer gestegen naar gemiddeld 1799. Dus naar mijn idee perfecte deal.
Deze week de LG OLED55C8PLA voor 1249 bij Apollo Almere besteld. Betrof een persoonlijke aanbieding na verzoek per mail. Snel en correct bezorgd door Dynalogic. Wat een geweldig beeld en geluid heeft deze tv!
* knip *
We houden het hier alleen bij OLED televisies; andere producten is niet nodig.
We houden het hier alleen bij OLED televisies; andere producten is niet nodig.
[ Voor 94% gewijzigd door S1NN3D op 10-05-2019 07:33 ]
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Voor diegene die toegang hebben tot de personeelsvoordeelwinkel
Sony KD55AF8 - € 1.299,-
Sony KD65AF8 - € 1.999,-
Als ik zo naar de pricewatch kijk zijn dat prima prijzen.
Sony KD55AF8 - € 1.299,-
Sony KD65AF8 - € 1.999,-
Als ik zo naar de pricewatch kijk zijn dat prima prijzen.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Gisteren contact gehad met Foka, en sinds vanochtend staat een LG 65C8 in huis a 1699,- en 30,- bezorgen. Lekker vlotte communicatie en snelle service. Top!
Dat is dan het outletmodel neem ik aan?Subslider schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:30:
Gisteren contact gehad met Foka, en sinds vanochtend staat een LG 65C8 in huis a 1699,- en 30,- bezorgen. Lekker vlotte communicatie en snelle service. Top!
Die wordt namelijk voor 1799 aangeboden.
https://www.foka.nl/product/12299000/lg-oled65c8pla-outlet
AVR-X1700H | 5x B&W M1 | SVS PC12 NSD-DSP | LG OLED 65C8
Verwijderd
Dat denk ik niet. De 65C8 (nieuw) gaat de afgelopen tijd al bij meerdere winkels voor een bedrag van €1699 - €1799. Als je maar even de moeite neemt om ze te bellen en/of mailen.kpnsvn schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:58:
[...]
Dat is dan het outletmodel neem ik aan?
Die wordt namelijk voor 1799 aangeboden.
https://www.foka.nl/product/12299000/lg-oled65c8pla-outlet
Iemand ergens een 65C9 weten te bestellen? Bij Apollo, Tv Von Burg en Plattetv voorlopig niet voorradig.. pas begin juni.
SmitsArnhem. Goede prijs ook. Dacht rond de 2300 na cashback.G4mert schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 16:45:
Iemand ergens een 65C9 weten te bestellen? Bij Apollo, Tv Von Burg en Plattetv voorlopig niet voorradig.. pas begin juni.
Zeker weten?JSTPS schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 17:34:
[...]
SmitsArnhem. Goede prijs ook. Dacht rond de 2300 na cashback.
https://www.smitsarnhem.nl/televisies/oled/65c9
online prijs is 3200 EUR na cashback. Dat is bijna 1k verschil. Of bedoel je de c8 65 inch?
Bellen en Tweakers forum vermelden. Dan krijg je (ongeveer) die prijs.LtMarx schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 07:52:
[...]
Zeker weten?
https://www.smitsarnhem.nl/televisies/oled/65c9
online prijs is 3200 EUR na cashback. Dat is bijna 1k verschil. Of bedoel je de c8 65 inch?
Bizar zeg. Heb mn zinnen gezet op een c9 65 inch onder 2k EUR maar dat is dus helemaal niet zo ver meer uit zicht. Ik dacht dat ik tot november moest wachten. De 65 c8 daalde ongeveer met 100 EUR per maand, dus nog 3 maanden wachten voor de c9 65JSTPS schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 07:59:
[...]
Bellen en Tweakers forum vermelden. Dan krijg je (ongeveer) die prijs.
De 65c8 was in de zomer al rond de 2100, maar daar zat wel 500 cashback opLtMarx schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 08:05:
[...]
Bizar zeg. Heb mn zinnen gezet op een c9 65 inch onder 2k EUR maar dat is dus helemaal niet zo ver meer uit zicht. Ik dacht dat ik tot november moest wachten. De 65 c8 daalde ongeveer met 100 EUR per maand, dus nog 3 maanden wachten voor de c9 65
Volgens mij is de 65c9 nog niet lager dan 2.450 incl cashback "hard" bevestigd hier.
Smits en Electroworld Veen zijn iig goedkoper. Zou je even moeten bellen om te checken of de prijzen nog hetzelfde zijn als afgelopen dinsdag.R Tomasi schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:47:
Volgens mij is de 65c9 nog niet lager dan 2.450 incl cashback "hard" bevestigd hier.
zonet gedaan, zijn nog dezelfde. 2750 voor cashbackJSTPS schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:20:
[...]
Smits en Electroworld Veen zijn iig goedkoper. Zou je even moeten bellen om te checken of de prijzen nog hetzelfde zijn als afgelopen dinsdag.
Oke apart. Ik heb een andere verkoper gesproken of het was voor die dag anders. Anders toch even wachten. Ik heb de 65c8 vorig jaar in juni kunnen kopen voor 2050 euro incl verzending, dus er is vast meer mogelijk.Light21M schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:25:
[...]
zonet gedaan, zijn nog dezelfde. 2750 voor cashback
Ik zou Smits nog even aan de tand voelen (2599):Light21M schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:25:
[...]
zonet gedaan, zijn nog dezelfde. 2750 voor cashback
https://www.ebay.de/itm/L...-/273841917615?nav=SEARCH
goeie tip, niet gekeken vandaag, smits probeert natuurlijk :-)clemient schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 16:17:
[...]
Ik zou Smits nog even aan de tand voelen (2599):
https://www.ebay.de/itm/L...-/273841917615?nav=SEARCH
[ Voor 7% gewijzigd door Light21M op 11-05-2019 17:16 ]
Zijn er mensen die weten of er Belgische shops meedoen aan "bel of mail voor prijs " manier van onderhandelen? Zijn op zoek naar een tv, en een surround receiver, maar wil voorlopig niet in Nederland zoeken, in verband met garantie.
Audiovision?Acemath schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 21:02:
Zijn er mensen die weten of er Belgische shops meedoen aan "bel of mail voor prijs " manier van onderhandelen? Zijn op zoek naar een tv, en een surround receiver, maar wil voorlopig niet in Nederland zoeken, in verband met garantie.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
65e9 nu voor 2.795 ex cashback via de website van Hofma.
Plattetv biedt mij de 55c9 aan voor 1949 met inruil van mijn panasonic p55st60.
[ Voor 3% gewijzigd door Ferra op 11-05-2019 21:38 ]
Dat is een bizar goede prijsR Tomasi schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 21:22:
Verwijderd
Is dat geen prijsfout? De 55 inch variant kost €2999 op dezelfde website.R Tomasi schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 21:22:
https://hofma.nl/LG-OLED65E9PLAVerwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 23:56:
[...]
Is dat geen prijsfout? De 55 inch variant kost €2999 op dezelfde website.
2795,-
Frans de smet had ook altijd goede prijzen.Acemath schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 21:02:
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Dit topic is gesloten.
Let op:
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.
Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.
Het topic is er niet om:
De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.
Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.
Het topic is er niet om:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekende prijzen of acties. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten.
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.. Ook eventuele grijze import, open doos-modellen of winkelmodellen vallen hier onder.
- Uitgebreid te discussiëren over de techniek, beeldkwaliteit, verschillen tussen modellen, voor- en nadelen, marges/inkoopprijs, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies. Dus ook geen aankoopadvies in dit topic!
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen.
- Posten dat je tv geleverd, onderweg is, of dat je ook aan het kijken bent naar een tv is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel de Members Only-functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"
De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.