• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
J-East schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:39:
Edit: Kamera Express heeft de prijs nu weer op € 1629,- staan én heeft de 55B8 weer op voorraad. :? Ik ben dus benieuwd op de €929,- bestellingen geleverd gaan worden of dat ze zich gaan verschuilen achter een prijsfout.
De prijs was 1279 euro, dat is gewoon marktconform. De afbeelding liet tevens zien dat er "extra korting" werd gegeven op het model en a.d.h.v. een uitgebreide tekst werd vermeld dat je een specifieke code moest toevoegen om die (350 euro) korting te krijgen. Zou enorm krom zijn als ze dit recht weten te praten onder het mom van een " prijsfout". Laten we afwachten. Ik ben zelf in ieder geval nog niet gebeld (bestelling van 22u gisteravond).

Edit: Hij staat overigens nu voor 1275 euro te koop. Niet 1629 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door Cache op 22-02-2019 11:51 ]

• WeViE
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:06
Cache schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:48:
[...]

De prijs was 1279 euro, dat is gewoon marktconform. De afbeelding liet tevens zien dat er "extra korting" werd gegeven op het model en a.d.h.v. een uitgebreide tekst werd vermeld dat je een specifieke code moest toevoegen om die (350 euro) korting te krijgen. Zou enorm krom zijn als ze dit recht weten te praten onder het mom van een " prijsfout". Laten we afwachten. Ik ben zelf in ieder geval nog niet gebeld (bestelling van 22u gisteravond).

Edit: Hij staat overigens nu voor 1275 euro te koop. Niet 1629 euro.
En geannuleerd... :( :(

• JGWL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-09 11:40
Helaas, hier ook geannuleerd. Kamera Express kan de 55B8 aanbieden voor 1199.

• Cache
Yup, dus toch. Helaas...

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hier ook. Gisteren besteld toen deze nog op voorraad was volgens de website.
De email;
Helaas kunnen wij uw bestelling niet leveren aldaar er sprake is van een kennelijke vergissing in de verkoopprijs. De televisie heeft een prijsverlaging gekregen naar 1298 euro, een kortingscode is door een technische fout online blijven staan. Hierdoor heeft u minder betaald dan de geadverteerde prijs in onze nieuwsbrief. Dit is vervolgens over internet gegaan en is er door een groot aantal klanten bewust gebruik gemaakt van de prijsfout.

Wij hebben om deze reden uw order geannuleerd aldaar er geen intentie is geweest om het product voor deze prijs te leveren. Uw aankoopbedrag wordt vandaag nog teruggestort naar het betaalmiddel waarmee u heeft afgerekend. Het kan 1-2 werkdagen duren afhankelijk van uw bank tot het bedrag weer zichtbaar is op het betaalproduct.

Wij zijn verplicht om deze betaling op dezelfde wijze terug te storten.

Ik wil u daarbij ook nog graag verwijzen naar artikel 4 lid 2 van de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie die wij hanteren op basis waarvan geen bindende overeenkomst tot stand is gekomen. Deze voorwaarden zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad (SER) :

Artikel 4 – Het aanbod
1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

We kunnen u aanbieden om de televisie te kopen voor 1199 euro. Deze prijs is nog steeds veel voordeliger dan de goedkoopste andere aanbieder.

Let wel, de voorraad is zeer beperkt, wij kunnen u daarom niet garanderen dat er voldoende voorraad is om uw order direct uit te leveren.

Onze excuses voor het ongemak.
Kamera Express

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Gisae schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:43:
Hier ook. Gisteren besteld toen deze nog op voorraad was volgens de website.
De email;

[...]
Was die kortingscode dan ook al te gebruiken voordat de prijs van €1279 van toepassing was?

Vind het lekker makkelijk dat ze zich achter een prijsfout verschuilen. Zoals eerder genoemd was de initiële prijs van €1279 gewoon marktconform. Er werd specifiek geadverteerd met 'extra korting'. De speciale actieprijs van €929 werd expliciet vermeld. Daarnaast stond er bij de acties dat je €350 korting kreeg. Uit alles viel op te maken dat het om een superdeal/actie ging.

Wel heel goedkoop dat ze zeggen: "een groot aantal klanten bewust gebruik gemaakt van de prijsfout." Nee, een groot aantal klanten probeerde bewust gebruik te maken van deze superdeal. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze er mee weg zullen komen als iemand er een zaak van gaat maken.

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:34

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:57:
[...]

Wel heel goedkoop dat ze zeggen: "een groot aantal klanten bewust gebruik gemaakt van de prijsfout." Nee, een groot aantal klanten probeerde bewust gebruik te maken van deze superdeal. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze er mee weg zouden komen als iemand er een zaak van gaat maken.
Dat laatste vind ik eigenlijk ronduit onbeschoft! Ervan beticht worden dat je express misbruik maakt van de situatie. Ik dacht ook echt dat het een grote stunt was van de winkel zelf en had niet verwacht dat het een fout was.

Kan ook zeggen "de winkel heeft bewust een fout gemaakt om naamsbekendheid te vergroten"

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• ivovdmolen
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 03-07-2021
We kunnen u aanbieden om de televisie te kopen voor 1199 euro. Deze prijs is nog steeds veel voordeliger dan de goedkoopste andere aanbieder.

Ik heb het gevoel dat er een partij TV's voor een bepaalde prijs is opgekocht en dit niet haalbaar is gebleken en het bedrijf zich nu wilt verschuilen achter een prijs vergissing, zijn hier niet juridische stappen te ondernemen, of moeten wij het zomaar accepteren dat dit zich zo ontwikkelt?

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:42

Patrick89

PSN : Gamesource

Boy schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 15:09:
[...]

Dat laatste vind ik eigenlijk ronduit onbeschoft! Ervan beticht worden dat je express misbruik maakt van de situatie. Ik dacht ook echt dat het een grote stunt was van de winkel zelf en had niet verwacht dat het een fout was.

Kan ook zeggen "de winkel heeft bewust een fout gemaakt om naamsbekendheid te vergroten"
Voor dit soort zaken zou echt wetgeving in Nederland moeten komen. Ze hoeven maar een tientje tekort te hebben en het is al een prijsfout. Volgens mij heb je alle recht om te TV gewoon te krijgen.

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Verwijderd

Boy schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 15:09:
[...]

Inderdaad.

Het volgende stukje vind ik ook bijzonder:

"Ik wil u daarbij ook nog graag verwijzen naar artikel 4 lid 2 van de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie die wij hanteren op basis waarvan geen bindende overeenkomst tot stand is gekomen. Deze voorwaarden zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad (SER)."

Ze verwijzen naar een artikel en constateren/vermelden dat er op basis van dat artikel geen bindende overeenkomst tot stand is gekomen. Daarnaast noemen ze nog even de Consumentenbond en de SER.

De hele mail klinkt als: Het betrof hier overduidelijk een prijsfout. Er is hier bewust misbruik van gemaakt. Volgens onze voorwaarden hoeven we niet te leveren en klagen heeft geen zin want de SER en Consumentenbond staan achter ons.

Maar voor een 'kennelijke vergissing' (waar het artikel over gaat) is de vraag van belang of een gemiddelde, geïnformeerde consument had moeten weten dat het hier een prijsfout betrof.

De LG OLED55B8 is het instap OLED-model van LG. De prijs van dit model is in het verleden al eens een stuk(je) lager geweest dan de prijs van €1279. Inmiddels zijn de 2019 modellen bekend en deze zullen in de komende maanden op de markt gaan verschijnen. Het is daarom aannemelijk dat een 2018 model in prijs zakt.

Daarnaast is voor een 'kennelijke vergissing' het volgende criterium relevant: terwijl niet blijkt dat het om een stuntaanbieding, een prijsknaller of een anderszins ‘bijzonder’ aanbod gaat. De hele pagina wekte de indruk dat het om een speciale aanbieding ging.

Het is dat ik er geen tijd voor (en persoonlijk belang bij) heb, maar anders zou ik hier mee aan de slag gaan. Al is het maar uit principe vanwege de vervelende toon van die mail.

• Gisae
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 15:32:
[...]

Het is dat ik er geen tijd voor (en persoonlijk belang bij) heb, maar anders zou ik hier mee aan de slag gaan. Al is het maar uit principe vanwege de vervelende toon van die mail.
Hier hetzelfde. Het was een leuke aanbieding, maar mijn vrije tijd is mij meer waard dan een mooie deal.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Enig idee waarom Kamera Express zo een scherpe prijs kan aanbieden tov de marktprijs van bv de 55c8?
Ik word dan precies een beetje achterdochtig.. mindere panelen, dode pixels, geretourneerde producten,...?

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:07
ivovdmolen schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 15:22:

Ik heb het gevoel dat er een partij TV's voor een bepaalde prijs is opgekocht en dit niet haalbaar is gebleken en het bedrijf zich nu wilt verschuilen achter een prijs vergissing, zijn hier niet juridische stappen te ondernemen, of moeten wij het zomaar accepteren dat dit zich zo ontwikkelt?
Ik zou zeggen van niet. Bovendien is het grote onzin dat zij de tv veel goedkoper dan de concurrent aanbieden, bij Smits is hij immers 1179.

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:46
Gisae schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 15:57:
[...]

Hier hetzelfde. Het was een leuke aanbieding, maar mijn vrije tijd is mij meer waard dan een mooie deal.
Same, bij mij is de order trouwens niet geannuleerd. Wellicht omdat ik voor vooraf betalen gekozen heb als betaaloptie.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

• Gisae
  • Niet online
WolfsRain schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:33:
[...]

Same, bij mij is de order trouwens niet geannuleerd. Wellicht omdat ik voor vooraf betalen gekozen heb als betaaloptie.
Als in zelf overmaken? Ik heb met ideal betaald en intussen mijn geld al weer terug ontvangen.
Het zou bijzonder zijn als ze een deel van de bestellingen wel uitleveren. Ze geven zelf aan dat ze nooit van plan waren te leveren voor deze prijs.

[ Voor 18% gewijzigd door Gisae op 22-02-2019 16:55 ]

• WolfsRain
Gisae schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:54:
[...]

Als in zelf overmaken? Ik heb met ideal betaald en intussen mijn geld al weer terug ontvangen.
Het zou bijzonder zijn als ze een deel van de bestellingen wel uitleveren. Ze geven zelf aan dat ze nooit van plan waren te leveren voor deze prijs.
Yes, daar wacht ik uiteraard nog even mee. Annulering zal wel wat later komen.

• elchiki
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:03:
Enig idee waarom Kamera Express zo een scherpe prijs kan aanbieden tov de marktprijs van bv de 55c8?
Ik word dan precies een beetje achterdochtig.. mindere panelen, dode pixels, geretourneerde producten,...?
Ik heb zelf een 65E8 gescoord bij Foka/KameraExpress. Niks mis mee, gewoon gloednieuw toestel.

Trouwens, heeft iemand al ervaring met de cashback? LG vraagt om een originele factuur, geen kopie. Maar ik heb (zoals gebruikelijk tegenwoordig) alleen een pdf factuur gekregen.

• Feelies
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-10-2020
elchiki schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 17:03:
[...]

Ik heb zelf een 65E8 gescoord bij Foka/KameraExpress. Niks mis mee, gewoon gloednieuw toestel.

Trouwens, heeft iemand al ervaring met de cashback? LG vraagt om een originele factuur, geen kopie. Maar ik heb (zoals gebruikelijk tegenwoordig) alleen een pdf factuur gekregen.
Same here. Ook helemaal niets mis mee. Gewoon een nederlands model. Gloednieuw.

Ik heb overigens ook de geprinte pdf meegestuurd voor de cash back actie. Dat leek me voldoende. Dit was op 27 januari maar ik heb tot op heden niets gehoord. Klopt dat? Is dit een normale doorlooptijd?

• ratje_nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:51
Jammer ik had hem ook besteld voor m'n vader voor €929

Overigens heb ik net voor kerst de 65c8 gekocht voor 2435 en de cashback van €500 gister op de rekening gekregen. Tussendoor had ik wel een mail ontvangen dat het is ontvangen en dat het tot 10 weken kan duren.

Ik had ook gewoon de geprinte pdf, serienr enz enz meegestuurd zoals het in de brief stond.

[ Voor 17% gewijzigd door ratje_nl op 22-02-2019 18:45 ]

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
elchiki schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 17:03:
[...]

Met de LG soundbar had ik ook aleen een digitale factuur van kamera express. Uitgeprint meegestuurd en cashback gekregen.

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:55
Ik kreeg vd week na 6 weken mailtje van LG dat cashback terug gestort zou worden. Dat was een welkome verrassing. Was het alweer vergeten..

Uiteindelijk stond t 2/3 dagen later op mijn rekening.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 15:32:
[...]

Inderdaad.

Het volgende stukje vind ik ook bijzonder:

"Ik wil u daarbij ook nog graag verwijzen naar artikel 4 lid 2 van de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie die wij hanteren op basis waarvan geen bindende overeenkomst tot stand is gekomen. Deze voorwaarden zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad (SER)."

Ze verwijzen naar een artikel en constateren/vermelden dat er op basis van dat artikel geen bindende overeenkomst tot stand is gekomen. Daarnaast noemen ze nog even de Consumentenbond en de SER.

De hele mail klinkt als: Het betrof hier overduidelijk een prijsfout. Er is hier bewust misbruik van gemaakt. Volgens onze voorwaarden hoeven we niet te leveren en klagen heeft geen zin want de SER en Consumentenbond staan achter ons.

Maar voor een 'kennelijke vergissing' (waar het artikel over gaat) is de vraag van belang of een gemiddelde, geïnformeerde consument had moeten weten dat het hier een prijsfout betrof.

De LG OLED55B8 is het instap OLED-model van LG. De prijs van dit model is in het verleden al eens een stuk(je) lager geweest dan de prijs van €1279. Inmiddels zijn de 2019 modellen bekend en deze zullen in de komende maanden op de markt gaan verschijnen. Het is daarom aannemelijk dat een 2018 model in prijs zakt.

Daarnaast is voor een 'kennelijke vergissing' het volgende criterium relevant: terwijl niet blijkt dat het om een stuntaanbieding, een prijsknaller of een anderszins ‘bijzonder’ aanbod gaat. De hele pagina wekte de indruk dat het om een speciale aanbieding ging.

Je hebt gelijk, er kan hier geen sprake zijn van een kennelijke vergissing omdat de prijs aannemelijk is en geen prijsfout. Een voorbeeld van een prijsfout is als een product € 1100 en doordat de komma verkeerd stond opeens € 11 kost. Dat is een prijsfout.
Kamera Express verschuilt zich dus achter voorwaarden die daar niet voor bedoeld zijn!
Erg flauw. Ze lezen hier ook vast mee.
Neem hier notie van KE.

• Cache
Heeft iemand toevallig een screenshot van de aanbieding gemaakt?

• MrUnderdude
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:54
Cache schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 03:29:
Heeft iemand toevallig een screenshot van de aanbieding gemaakt?
Die heb ik ja. Kan alleen niet op forum plaatsen. Hier wel een link. https://drive.google.com/...6PGPL4v/view?usp=drivesdk

[ Voor 18% gewijzigd door MrUnderdude op 23-02-2019 03:43 ]

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Alstublieft:

KameraExpress

[ Voor 7% gewijzigd door the-body op 23-02-2019 09:46 ]

This title is for sale, please send me a PM

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 20:31

Wildfire

Joy to the world!

VidaR-9 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 20:41:
Ik kreeg vd week na 6 weken mailtje van LG dat cashback terug gestort zou worden. Dat was een welkome verrassing. Was het alweer vergeten..

Uiteindelijk stond t 2/3 dagen later op mijn rekening.
Wtf?!?!? Ik heb op 16 januari de bevestiging gekregen maar tot op heden geen cent gezien.

Bedankt voor de herinnering, ik heb LG maar even gemaild waar die centen blijven...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• T-T
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

T-T

Wildfire schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 09:51:
[...]

Wtf?!?!? Ik heb op 16 januari de bevestiging gekregen maar tot op heden geen cent gezien.

Bedankt voor de herinnering, ik heb LG maar even gemaild waar die centen blijven...
Staat er niet in de mail dat het tot 8 weken na goedkeuring kan duren.

Ik heb op 28 januari bevestiging gekregen en het geld is bij mij ook nog niet teruggestort.
Maak mij voorlopig nog geen zorgen dat ze het vergeten zijn.

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:55
[...]

Ik heb 28-01-2019 de bevestiging gekregen dat mijn cashback was goedgekeurd. Hierna heb ik op 19 februari nogmaals een bevestiging ontvangen met de mededeling dat ik de cashback binnen enkele werkdagen kon verwachten.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

T-T schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 09:57:
[...]

Staat er niet in de mail dat het tot 8 weken na goedkeuring kan duren.
Dat wel, maar het is wel een absurd lange termijn. Zeker als sommigen het wèl gewoon vlotjes hebben ontvangen na de bevestiging.

Daarnaast zit ik momenteel wat krap bij kas dus die €300 zouden nu wel mooi van pas komen :P

Wel jammer dat de 55C8 steeds moeilijker leverbaar is i.v.m. afnemende voorraden. Ik snap wel dat 'ie zo populair is, ben er zelf ook uiterst tevreden over. Top TV!

[ Voor 29% gewijzigd door Wildfire op 23-02-2019 11:34 ]

• damkoning
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-08 20:33
Een Philips 55pos9002 voor 825,- betreft een opendoosmodel, is dat een goede prijs?

Of is dit niet marktconform?

• Tweakable
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 09:24
damkoning schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:47:
Een Philips 55pos9002 voor 825,- betreft een opendoosmodel, is dat een goede prijs?

Of is dit niet marktconform?
Check de pricewacht; pricewatch: Philips 55POS9002 Zwart
Die prijzen kunnen ze gok ik nog wel 100 ~ 200 vanaf halen als je ze belt/mailt. Dan heb je hier wel een goeie deal aan, al weet ik niet helemaal wat ze exact met opendoosmodel bedoelen, dat kan van alles zijn natuurlijk. Marktconform is de prijs dus niet als het om nieuw toestel gaat, die prijs ligt een stuk hoger ;)

• damkoning
Tweakable schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:54:
[...]

Check de pricewacht; pricewatch: Philips 55POS9002 Zwart
Die prijzen kunnen ze gok ik nog wel 100 ~ 200 vanaf halen als je ze belt/mailt. Dan heb je hier wel een goeie deal aan, al weet ik niet helemaal wat ze exact met opendoosmodel bedoelen, dat kan van alles zijn natuurlijk. Marktconform is de prijs dus niet als het om nieuw toestel gaat, die prijs ligt een stuk hoger ;)
Heb gebeld en betreft alleen beschadigde verpakking stonden Er + - 3 vermeld op de website. Omdat het een al wat ouder model betreft leek mij 825 nog redelijk hoog. We wachten het even af.

• WolfsRain
Als het alleen om beschadigde dozen gaat, is 825 voor een oled uit 2017 niet verkeerd. TV heeft kennelijk wel een vrij buggy UI, maar dat is niet voot dit topic. Als je er nog wat van af kunt dingen, kun je voor dat extra geld een leuke box kopen mi. Dan heb je een LG paneel uit 2017, prima deal.

• azutphen
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 03-09 21:15

azutphen

Energie blijft altijd behouden

Sony KD-65A1 voor 1995 bij saturn duitsland.

https://www.saturn.de/de/product/_sony-kd-65a1-2233416.html

Huis van 1902 - Gasloos Daikin altherma+Warmtepompboiler +12 REC 405wp+SIgenstor 24kWh-12kW + Hyundai Ioniq 6 FE + Inster Pulse (2/2025)

• damkoning
Hij schijnt gewoon geretourneerd te zijn zonder verdere beschadigingen. Heb deze besteld en word maandag geleverd. Dan zullen we het verdien zien.

Gezien de huidige prijzen van oled tv's is 825,- m.i. geen verkeerde prijs... We zullen het wel zien

• Jfv
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:17

Jfv

Vandaag een rondje gemaakt langs een aantal zaken voor de AF9 55"

EW Veen € 1.899,00
Plattetv € 2.749,00
Von Burg € 1.999,00
Smits € 2.249,00

Foka kon mij telefonisch niet helpen.

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:51
Jfv schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 17:28:
Vandaag een rondje gemaakt langs een aantal zaken voor de AF9 55"

EW Veen € 1.899,00
Plattetv € 2.749,00
Von Burg € 1.999,00
Smits € 2.249,00

Foka kon mij telefonisch niet helpen.
Dank je voor dit overzicht! De grens is doorbroken! Ben al langer in de markt voor een AF9 maar de prijs was me een doorn in het oog. Hopelijk binnen nu en een maand nog een klein beetje eraf en dan staat hij hier :)

• Jfv
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:17

Jfv

m4yall schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 17:36:
[...]

Dank je voor dit overzicht! De grens is doorbroken! Ben al langer in de markt voor een AF9 maar de prijs was me een doorn in het oog. Hopelijk binnen nu en een maand nog een klein beetje eraf en dan staat hij hier :)
Graag gedaan, twijfel nu zelf ook om nog een paar weken te wachten tot de nieuwe er (bijna) zijn of de knoop nu door te hakken. :X

• m4yall
Jfv schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 17:42:
[...]

Graag gedaan, twijfel nu zelf ook om nog een paar weken te wachten tot de nieuwe er (bijna) zijn of de knoop nu door te hakken. :X
Altijd lastig die afweging. Iets meer betalen en eerder een dikke tv hebben is ook prima zo lang de prijs is wat je er voor wil betalen. Zelf heb ik een bonus die komt en voor het gevoel moet hij daarvan betaald worden, dus nog geen haast.

• Gotaniceday
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-08 11:54
Vandaag nog maar eens nagevraagd of er toevallig nog wijzigingen zijn in de prijs voor de 55C8PLA bij Foka: hij is steeds 1289 + 30 euro verzendkosten. itt tot eerder wordt nu wel vermeld dat hij uit voorraad leverbaar is, inclusief 5 ipv 3 jaar garantie:
Wij kunnen u de LG OLED 55C8 aanbieden voor € 1289.
Het toestel is uit voorraad leverbaar met 5 jaar garantie ipv de normale 2 jaar. Deze prijs is geldig bij afhalen. Voor verzending op afspraak rekenen wij €30.
Dus ik heb 'm besteld, nu het grote wachten... Thanks voor de tips! :)

• MaartenD76
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-08 19:51
Mediamarkt Duitsland biedt de 65G8 aan voor €2399, zonder verzendkosten, of ophalen bij MM naar keuze... mooie deal maar beb nog altijd aan t wachten op een W7/8 in promotie:(((

https://www.mydealz.de/de...versandkostenfrei-1340023

• Rio
  • Laatst online: 00:54

Rio

Ik heb al een boek

Bij Foka vandaag de 55E8 voor 1899 besteld en de verzendkosten, volgens mij per ongeluk, cadeau gekregen.
Komt ook nog cashback bovenop, dus uiteindelijk 1399 voor een 55E8, ik vind het perfect.

• ivovdmolen
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 03-07-2021
voor iedereen die de LG OLED55B8P had besteld voor 925 is er een schrale troost dat de prijs nu 1150 is geworden bij PlatteTV bij aanvraag, twijfel heel erg tussen de 55B8 en E8 voor die 200 euro..

[ Voor 3% gewijzigd door ivovdmolen op 25-02-2019 09:45 ]

• m4yall
ivovdmolen schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:44:
voor iedereen die de LG OLED55B8P had besteld voor 925 is er een schrale troost dat de prijs nu 1150 is geworden bij PlatteTV bij aanvraag, twijfel heel erg tussen de 55B8 en E8 voor die 200 euro..
Ik dacht dat de B8 daadwerkelijk een "mindere chip" had voor systeem / beeld tov de rest (C8/E8 etc). Zal dus 200 voor wat meer future proof en snelheid zijn en daarnaast beter geluid / design (wat het enige verschil is tussen C8 en E8).

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Rio schreef op zondag 24 februari 2019 @ 17:57:
Bij Foka vandaag de 55E8 voor 1899 besteld en de verzendkosten, volgens mij per ongeluk, cadeau gekregen.
Komt ook nog cashback bovenop, dus uiteindelijk 1399 voor een 55E8, ik vind het perfect.
Komt hier in de winkelwagen uit op 2299...
Lijkt erop dat ze de 1899 incl cashback bedoelen?

Youtube: DashcamNL

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:24

_Arthur

blub

Begin eens het topic te lezen. En dan eerst al die lettertjes in dat grote roze vlak.

• cdfreak_99
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-09-2021
Vandaag tot aanschaf over gegaan van de LG55C8 voor €1299 bij Smiths Arnhem en keurig geholpen en wordt snel geleverd als het goed is..... Iedereen hier weer bedankt voor het in leven houden van dit topic waardoor je snel veel geld bespaart ten opzichte van officiele winkel en webshop prijzen...... _/-\o_

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

MaartenD76 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 17:27:
Mooie deal maar ben nog altijd aan het wachten op een W7/8 in promotie :-(
Ik heb wat rond zitten bellen voor een W8 in Nederland en Apollo had wel een leuke prijs dus bel die eens, voordat de Cashback actie voorbij is! :)

EDIT :
wimpie007 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:54:
Of je deelt even de prijs die jij gehoord hebt zodat niet 100 man die winkel hoeven bellen 8)
Oops... :$ Helemaal vergeten :X

€ 4900 inclusief levering en montage en daar gaat dan nog € 500 af als je de Cashback van LG terugkrijgt :)

Het is geen € 3200/3499/3899/3999 die je weleens in Duitsland voorbij zag komen de afgelopen maanden, maar het is wel de laagste prijs die ik kon vinden en je hebt gewoon de Nederlandse garantie!

Alle andere winkels zaten op € 5250 en hoger, waarbij een aantal zelfs kosten voor de montage durfden te rekenen... :/

[ Voor 50% gewijzigd door nero355 op 25-02-2019 19:58 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
nero355 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:49:
[...]

Ik heb wat rond zitten bellen voor een W8 in Nederland en Apollo had wel een leuke prijs dus bel die eens, voordat de Cashback actie voorbij is! :)
Of je deelt even de prijs die jij gehoord hebt zodat niet 100 man die winkel hoeven bellen 8)

• damkoning
Vandaag de Philips pos9002 ontvangen van de BCC Outlet voor 825. Betrof een open doos model zonder beschadigingen of issues. Er zijn er nog een aantal beschikbaar voor deze prijs bij BCC.

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:02

D_V

nero355 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:49:
[...]

€ 4900 inclusief levering en montage en daar gaat dan nog € 500 af als je de Cashback van LG terugkrijgt :)

Het is geen € 3200/3499/3899/3999 die je weleens in Duitsland voorbij zag komen de afgelopen maanden, maar het is wel de laagste prijs die ik kon vinden en je hebt gewoon de Nederlandse garantie!

Alle andere winkels zaten op € 5250 en hoger, waarbij een aantal zelfs kosten voor de montage durfden te rekenen... :/
De 65W8 is 3888 euro bij Smits.

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5c761c8b9ac68/5c761c8b8be8f-w8_smits.png

Ook interessant, de 77C8 voor 4249 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door D_V op 27-02-2019 06:18 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Modbreak:Zo, even de bezem door de laatste pagina's gehaald. De meeste overbodige bijdragen zijn wel weer richting de prullenbak gegaan. Dit topic draait om prijzen. Het discussiëren over verschillen/overeenkomsten tussen modellen hoort immers in andere topics thuis.

• Single Malt
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 13-03 08:32
Rio schreef op zondag 24 februari 2019 @ 17:57:
Vanochtend bij Foka de 55E8 voor 1999 inclusief verzenden en exclusief cashback (tot morgen). 1.499 nog steeds niet slecht :)

• FlameDB
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18-08 14:41
Mediamarkt BE en coolblue BE zitten momenteel volop te concurreren qua prijzen.
Bijv. de LG 65B8 voor 1800 en C8 voor 2271

https://www.coolblue.be/n...18796/lg-oled65b8pla.html
https://www.coolblue.be/n...09572/lg-oled65c8pla.html

Verwijderd

FlameDB schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:40:
Mediamarkt BE en coolblue BE zitten momenteel volop te concurreren qua prijzen.
Bijv. de LG 65B8 voor 1800 en C8 voor 2271

https://www.coolblue.be/n...18796/lg-oled65b8pla.html
https://www.coolblue.be/n...09572/lg-oled65c8pla.html
Komt door de BTW-actie van MediaMarkt België. Coolblue gaat dan meestal mee met de prijzen (mits het toestel voorradig is bij de MM).

Volgens mij is het ook nog afhankelijk van het feit of een model via prijsvergelijkers te vinden is. Tijdens de 20% kortingsactie van MediaMarkt NL werd de LG 55E8 ook een aantal dagen met 20% korting op de site aangeboden. Maar dit werd niet doorgezet naar sites als Google Shopping en de Tweakers pricewatch. MediaMarkt stond er gewoon niet tussen als je op dat model zocht. Bij dat model heeft Coolblue niet aan price matching gedaan.

• Joostdz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 16:32
Vandaag ook de LG 55C8PLA bij Foka / Kamera Express besteld voor €1.289,-.
Smits zat iets hoger (€1.340), zij gaven overigens ook aan dat er een mooie actie aankomt voor de Panasonic FZW804 voor €1.350,-

• MaartenD76
D_V schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 06:15:
[...]

De 65W8 is 3888 euro bij Smits.

Ook interessant, de 77C8 voor 4249 euro.
Mooie prijs!!!

Heb je een linkje? Is deze prijs met of zonder cb?

• D_V

D_V

MaartenD76 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:01:
[...]

Mooie prijs!!!

Heb je een linkje? Is deze prijs met of zonder cb?
https://www.ebay.de/itm/L...oAAOSwYUdbO2Un:rk:14:pf:0

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5c769fc33edfd/5c769fc331b96-r5irdi4.png

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mja, jammer dan... Ik had al een bestelling bij Apollo geplaatst en de prijs die ik kreeg was inclusief montage en alles en niet zoals bij sommige winkels die dan doodleuk zeggen dat het je € 300 tot 500 extra kost, terwijl het in de prijs inbegrepen hoort te zijn! :F

Dit is een aankoop waar ik al sinds de release van de "oudere" W7 naar uitkeek dus ik vind het best zo! :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Prijs opgevraagd bij Apollo voor de LG OLED65C7V, prijs was €2165,-
Alleen al op de pricewatch zie ik hem voor rond de 1800 gaan.

Vriendelijk bedankt voor de aanbieding!

• MrUnderdude
Single Malt schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:07:
[...]

Vanochtend bij Foka de 55E8 voor 1999 inclusief verzenden en exclusief cashback (tot morgen). 1.499 nog steeds niet slecht :)
Vanmorgen bij Smits de 55E8 opgehaald. €1849. Was de laatste. Nu wachten tot mijn buurman komt helpen met uitpakken😎

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 18:34
MrUnderdude schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:08:
[...]

Vanmorgen bij Smits de 55E8 opgehaald. €1849. Was de laatste. Nu wachten tot mijn buurman komt helpen met uitpakken😎
Eikel :( , had ze gisteravond nog een mail gestuurd en werd vanmiddag teruggebeld dat de laatste 55E8 vanochtend verkocht was.

Ben nu maar voor de 65C8 gegaan voor 2049 € bij Foka. Kon de prijs helaas niet onder de 2000 krijgen.

Was eigenlijk niet van plan zoveel geld uit te geven maar goed, de tv gaat hopelijk een lange tijd mee.

• MrUnderdude
bobdigi schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:57:
[...]

Eikel :( , had ze gisteravond nog een mail gestuurd en werd vanmiddag teruggebeld dat de laatste 55E8 vanochtend verkocht was.

Ben nu maar voor de 65C8 gegaan voor 2049 € bij Foka. Kon de prijs helaas niet onder de 2000 krijgen.

Was eigenlijk niet van plan zoveel geld uit te geven maar goed, de tv gaat hopelijk een lange tijd mee.
Oeps, nou om de pijn te verzachten: ik heb hem gisterochtend al betaald 😀

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:01
Release data en prijzen van de 9 Serie zijn ook bekend.

https://www.pc-magazin.de...nature-r9-z9-3200461.html

Verwijderd

Joostdz schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:45:
Vandaag ook de LG 55C8PLA bij Foka / Kamera Express besteld voor €1.289,-.
Smits zat iets hoger (€1.340), zij gaven overigens ook aan dat er een mooie actie aankomt voor de Panasonic FZW804 voor €1.350,-
Hebben ze ook gezegd wanneer?

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 23:52

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Fijn! Samenvatting: meeste modellen vanaf 19 april (eigenlijk alle modellen die voor normale consumenten van belang zijn) en de premium modellen vanaf 19 mei.

C9 55 inch model is 2499 EUR.De C8 werd gelanceerd in maart voor 250 Euro meer. Dus de prijzen zakken ook bij lancering al wat.

• Joostdz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 16:32
Verwijderd schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:19:
[...]

Hebben ze ook gezegd wanneer?
Ze gaven aan de telefoon aan "vanaf volgende week", dus ik zou even bellen en naar deze actie vragen? Ze hadden er al een aantal gereserveerd ook voor andere geïnteresseerden.

Verwijderd

Hoeveel staat de 65c8 bij de meeste nu ?
Ik heb maar een tv nodig rond september maar denk dat het best zal zijn om toch maar niet te lang meer te wachten omwille van de komst van de nieuw modellen :/

• Boy
  • Laatst online: 12:34

Boy

www.byoscoop.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 20:33:
Hoeveel staat de 65c8 bij de meeste nu ?
Ik heb maar een tv nodig rond september maar denk dat het best zal zijn om toch maar niet te lang meer te wachten omwille van de komst van de nieuw modellen :/
Echt waar? Punt 2 van de topic waarschuwing is precies dit: "Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten."

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• spinaze48
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-08-2023
Volgens onderstaand artikel zijn er recent prijsdalingen in de VS, bij amazon en walmart:
LG's OLED TVs are cheaper than we've ever seen them
"The 55" LG B8 costs $1,100 from Amazon and Walmart right now."
" LG C8 costs $1,344 from Amazon and $1,375 from Walmart."
(Excl belasting)
Mogelijk binnenkort ook hier?

[ Voor 5% gewijzigd door spinaze48 op 01-03-2019 22:05 ]

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 22:02

aex351

I am the one

spinaze48 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 22:04:
Volgens onderstaand artikel zijn er recent prijsdalingen in de VS, bij amazon en walmart:
LG's OLED TVs are cheaper than we've ever seen them
"The 55" LG B8 costs $1,100 from Amazon and Walmart right now."
" LG C8 costs $1,344 from Amazon and $1,375 from Walmart."
(Excl belasting)
Mogelijk binnenkort ook hier?
Dit is toch al hier. De genoemde prijzen ex btw. komen overheen met de prijzen hier incl. btw. De 55C8 kon je tot januari nog voor een scherpe actieprijs voor 1199 kopen

< dit stukje webruimte is te huur >

Verwijderd

Mocht er iemand nog een extra AB zoeken voor zijn of haar 2018 LG TV. Nu €21,99 bij Bol.com.

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 18:01
De goedkoopste LG 65C8 die ik kon vinden was bij Foka voor €2049 met 5 jaar garantie. Net opgehaald.

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 21:11

Edgarz

Tweako-active since1986

kosz schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 17:17:
De goedkoopste LG 65C8 die ik kon vinden was bij Foka voor €2049 met 5 jaar garantie. Net opgehaald.
Net mijn 65e8 opgehaald bij Von Burg, incl cashback (28e betaald) voor €2.199. Ze hebben nog 1 exemplaar staan voor €2.699, cashback actie is echter wel voorbij.

• Marcel9970
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-02 10:28
Mediamarkten in Duitsland hebben acties:
O.a. Lg oled 65C8 €2.299,- met waardebon twv €500,-

€500,- tegoedbon geldt voor diverse producten met een aankoopwaarde van €1.999,-
€250,- tegoedbon bij diverse producten twv €1.499,- etc.

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:08
Maar die waardebon kun je niet gelijk op de tv 'inzetten' of wel?

PVO

• pwh53
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-07 11:49
Expert Waldecker Bielefeld

LG OLED65W8PLA.AEU OLED-TV (Lokal)
2.300€

https://www.mydealz.de/de...aeu-oled-tv-lokal-1343752

https://my.page2flip.de/expert/1906922/werbung/html5.html#/2

alleen nog in de winkel,geldig tot 06-03,proberen of reserveren lukt

[ Voor 13% gewijzigd door pwh53 op 03-03-2019 15:25 ]

• MaartenD76
pwh53 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 15:20:
Expert Waldecker Bielefeld

LG OLED65W8PLA.AEU OLED-TV (Lokal)
2.300€

https://www.mydealz.de/de...aeu-oled-tv-lokal-1343752

https://my.page2flip.de/expert/1906922/werbung/html5.html#/2

alleen nog in de winkel,geldig tot 06-03,proberen of reserveren lukt
Deze is echt wel TOP! Heb reeds een mail gestuurd ter reservering, hopelijk lukt dit. Mocht het geen 500km enkel zijn ik vertrok morgenvroeg, maar heb geen zin om een ganse dag in de wagen voor niks...

Via de site reserveren lukt niet meer, als ik de reacties lees waren er 5 voorradig maar die zijn ondertussen al de deur uit... hopen op een reactie op mijn mail... wel leuk te zien hoe diep de prijs kan zakken van de w8!!!

[ Voor 15% gewijzigd door MaartenD76 op 03-03-2019 17:25 ]

• 418O2
  • Laatst online: 10:21
S0epkip schreef op zondag 3 maart 2019 @ 14:08:
Maar die waardebon kun je niet gelijk op de tv 'inzetten' of wel?
Je zou er na aankoop iets voor kunnen kopen en dat doorverkopen (iPad of Sonos verkoopt makkelijk door zonder veel verlies). Of zelf een soundbar halen

• lvanhoe
  • Laatst online: 08-09 12:36
Kan iemand me vertellen waarom de LG OLED55B8PLA via bol.com plaza bij Art en Craft zoveel goedkoper is dan wanneer ik naar de eigen site van Art en Craft ga?

Zit er over te denken om 'm te bestellen maar vroeg me af waar dat prijsverschil vandaan komt. Op bol.com bieden ze 'm aan voor ongeveer 1100 euro en op hun eigen site voor 1700ish..

• pwh53
lvanhoe schreef op zondag 3 maart 2019 @ 22:29:
Kan iemand me vertellen waarom de LG OLED55B8PLA via bol.com plaza bij Art en Craft zoveel goedkoper is dan wanneer ik naar de eigen site van Art en Craft ga?

Zit er over te denken om 'm te bestellen maar vroeg me af waar dat prijsverschil vandaan komt. Op bol.com bieden ze 'm aan voor ongeveer 1100 euro en op hun eigen site voor 1700ish..
gratis bezorgd en eventueel gratis retour,gewoon doen, krijg je echt geen spijt van deze tv voor 1100.
pwh53 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 22:42:
[...]

gratis bezorgd en eventueel gratis retour,gewoon doen, krijg je echt geen spijt van deze tv voor 1100.
Ook op Bol.com bij de zelfde leverancier de 65 inch versie voor € 1699.
Ook een erg scherpe prijs.
https://www.bol.com/nl/p/...oled-tv/9200000095221892/

• misschiennie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 10-08 15:23
Ik ben opzoek naar de beste prijs voor een Sony 55" AF9. Hiervoor Smits, Apollo en Foka benaderd, wacht nog op 1 prijs. Nu heeft Smits geen "5 jaar garantie" optie, heeft hier iemand ervaring mee? Telefonisch werd aangegeven dat ze de zelfde service bieden als concurrenten, maar voelt toch minder goed. Zijn er nog andere winkels die ik zou kunnen benaderen? Zodra ik alle prijzen binnen heb, zal ik ze hier delen.

• pwh53
MaartenD76 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:17:
[...]

Deze is echt wel TOP! Heb reeds een mail gestuurd ter reservering, hopelijk lukt dit. Mocht het geen 500km enkel zijn ik vertrok morgenvroeg, maar heb geen zin om een ganse dag in de wagen voor niks...

Via de site reserveren lukt niet meer, als ik de reacties lees waren er 5 voorradig maar die zijn ondertussen al de deur uit... hopen op een reactie op mijn mail... wel leuk te zien hoe diep de prijs kan zakken van de w8!!!
deze MM in de gaten houden,had vorig jaar de w7 een paar keer in de aanbieding,w8 nog niet.

https://www.mediamarkt.de/markt/koeln-city-am-dom

via mydealz.de ben je vaak al te laat.

Verwijderd

Vandaag een LG OLED 65 C8 besteld bij Selexion voor 2149 euro 🙂

https://www.selexion.be/nl/lg-oled65c8pla/lg/1521429497346

• 916sp
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-08 20:34
misschiennie schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:38:
Ik ben opzoek naar de beste prijs voor een Sony 55" AF9. Hiervoor Smits, Apollo en Foka benaderd, wacht nog op 1 prijs. Nu heeft Smits geen "5 jaar garantie" optie, heeft hier iemand ervaring mee? Telefonisch werd aangegeven dat ze de zelfde service bieden als concurrenten, maar voelt toch minder goed. Zijn er nog andere winkels die ik zou kunnen benaderen? Zodra ik alle prijzen binnen heb, zal ik ze hier delen.
Bel ZEKER nog even met Electro World Veen! Zij hebben al tijden zéér scherpe prijzen voor Sony OLED's. Maat van ons heeft 65AF8 voor 1999,00 daar gescoord. Wij de 65AF9 voor 2699,00. Was zelfs 2399,00 tijdens BF, maar ja...
|:(

• Ztevan1
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-11-2021
Bij plasmavisie en tvreus nu de 65c8 voor 2069 euro!

• pnellen
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-07 12:18
Op 1 maart bij FOKA een LG OLED55C8PLA gekocht voor 1319 euro (inclusief bezorgen.

• westergas
  • Laatst online: 10-09 08:21

westergas

rikkie_pc

lvanhoe schreef op zondag 3 maart 2019 @ 22:29:

Het bedrijf waar ik werk is ook een verkoper op Bol.com. Bij ons gaan ze ook wel eens de mist in met de berekening van prijzen waardoor iets veel te goedkoop op Bol staat.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Aws
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 14:27

Aws

* knip *

Nee, over garantie gaan we hier niet praten; zie de topic waarschuwing.

[ Voor 79% gewijzigd door S1NN3D op 08-03-2019 18:43 ]

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-09 23:52

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

OLED 2019 launch prijzen in Duitsland en verschil met 2018 modellen.

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/ead49523-bced-4aa7-b6dj7z.jpeg

[ Voor 33% gewijzigd door LtMarx op 06-03-2019 16:30 ]

• Erwin00
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 14:41
HoppyF schreef op zondag 3 maart 2019 @ 23:09:
[...]

Ook op Bol.com bij de zelfde leverancier de 65 inch versie voor € 1699.
Ook een erg scherpe prijs.
https://www.bol.com/nl/p/...oled-tv/9200000095221892/
Dank voor de tip! Maandag 4 maart gekocht voor deze prijs, woensdag 6 maart geleverd.

• Dey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:56

Dey

Erwin00 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:20:
[...]

Dank voor de tip! Maandag 4 maart gekocht voor deze prijs, woensdag 6 maart geleverd.
Mooie prijs. Inmiddels is hij helaas terug op 1999,-

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
misschiennie schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:38:
Zou je actuele prijzen kunnen delen die je tot nu toe te horen hebt gekregen?

• misschiennie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 10-08 15:23
Wizzu schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:36:
[...]

Zou je actuele prijzen kunnen delen die je tot nu toe te horen hebt gekregen?
Natuurlijk.
Apollo €2400,- inclusief 5 jaar garantie
Smits €2180,-
Beide ophalen. Smits een goede prijs, alleen is het niet hebben van een aanvullende garantie voor mij nog een drempel.

Verwijderd

misschiennie schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:44:
[...]

Natuurlijk.
Apollo €2400,- inclusief 5 jaar garantie
Smits €2180,-
Beide ophalen. Smits een goede prijs, alleen is het niet hebben van een aanvullende garantie voor mij nog een drempel.
Die €2400 is dan inclusief 9% extra voor het 5 jarig Apollo Service Plan neem ik aan. En ook inclusief €50 voor de 5 jaar pixel garantie?

Staar je trouwens niet blind op garantie. De 5 jaar garantie van FOKA bijvoorbeeld is eigenlijk 2 jaar garantie + 3 jaar beperkte garantie. De 3 extra jaren zijn onder voorwaarden. (Niet overdraagbaar, voorrijkosten voor eigen rekening, 1% afschrijving per maand vanaf dag aankoop bij vervanging, etc. En pixeldefecten zijn sowieso uitgesloten.)

Veel mensen denken dat we in Nederland recht hebben op 2 jaar garantie, maar dat is niet zo. Er is een Europese Richtlijn die minimaal 2 jaar garantie voorschrijft, maar bij het omzetten naar Nederlands Recht hebben wij die 2 jaar niet overgenomen. In Nederland heb je recht op een 'deugdelijk product'. Afhankelijk van het soort product geldt dit ook nog na 2 jaar. Voor televisies (van deze prijsklasse) mag je dus ook nog steeds reparatie verwachten, of in ieder geval een vergoeding van een (groot) deel van de reparatiekosten, na de eerste 2 jaar. Wat FOKA je dus aanbiedt is iets waar je grotendeels al recht op hebt. Maar het kan je wel wat discussie besparen.

Het is overigens opvallend dat Apollo het Service Plan en FOKA de 5 jaar garantie alleen maar aanbiedt bij merken als LG en Sony en niet bij Samsung en Philips. Ik neem aan dat dit te maken heeft met de ondersteuning die zij na 2 jaar van deze merken krijgen/verwachten.

Ik zou kiezen voor een zaak waar mensen goede ervaringen mee hebben en waar goede service geboden wordt. Ik verwacht dat veel van de mogelijke problemen (pixeldefecten, burn-in) die onstaan na de eerste 2 jaar sowieso niet onder (extra) garantie gaan vallen. Mocht je je keus toch van deze extra garantie af willen laten hangen dan zou ik eens informeren wat er precies onder de garantie valt.

• D_V

D_V

Dey schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:28:
[...]

Mooie prijs. Inmiddels is hij helaas terug op 1999,-
Bij Smits is de 65B8PLA nog 1699.

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5c814f2bbbd45/5c814f2ba78cc-Opera_Momentopname_2019-03-07_180426_www.ebay.de.png

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

[...]

Ik kreeg vandaag een mailtje dat de cashback verwerkt was en dat ik het binnen enkele dagen op m'n rekening kan verwachten. Ze nemen die "kan tot 8 weken duren" wel erg serieus zeg.

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 20:19

duderuud

Sliden is koel

Cashback actie is voorbij...of toch niet?

https://www.lg.com/nl/tv-home-entertainment

Zou wel heel slecht zijn dat je adhv de LG-website een aankoop doet met de verwachting dat je €500 terugkrijgt terwijl de actie al afgelopen is...

Motor-Forum.nl

Pagina: 1 ... 41 ... 86 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.

Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.

Het topic is er niet om:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekende prijzen of acties. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten.
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.. Ook eventuele grijze import, open doos-modellen of winkelmodellen vallen hier onder.
  • Uitgebreid te discussiëren over de techniek, beeldkwaliteit, verschillen tussen modellen, voor- en nadelen, marges/inkoopprijs, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies. Dus ook geen aankoopadvies in dit topic!
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen.
  • Posten dat je tv geleverd, onderweg is, of dat je ook aan het kijken bent naar een tv is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel de Members Only-functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"

De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.