• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:00
Vanaf morgen bij alle duitse MM vestigingen de LG 55b7 voor 1299.

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:35
De cashback die op de Sony AF8 zou komen bleek toch de kassakorting te zijn. De medewerker die ik sprak had het blijkbaar verkeerd begrepen. De AF8 is wel wat goedkoper geworden, namelijk €2050 voor de 55 inch versie incl 5 jaar garantie bij Foka. Als er een cashback actie komt dan zal dit na juli zijn.

• luctes
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
[quote]alki schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:42:
Vanaf morgen bij alle duitse MM vestigingen de LG 55b7 voor 1299.

Hier de 55C7V te verkrijgen voor €1299:
https://www.2dehands.be/a...isie-55c7v-425249033.html

• luctes
Verwijderd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 09:34:
Vrijdag even gezocht naar een Belgische dealer voor de LG 55&65 C8PLA

uitgekomen bij frans de smet in Denderhoutem, zij konden de prijzen van FOKA evenaren

dus voor de 55" -> 1999 - 300 cashback = 1699 ---> (- 300 € inruilactie oude tv = 1399€ )

Dus als je gebruik maakt van deze acties wel een scherpe prijs voor een LG OLED 55C8PLA
Dus in de praktijk ... je voert je oude LCD naar Frans de Smet, betaalt € 1699 ter plaatse, neemt je 55c8v mee en achteraf doe je een aanvraag cashback bij LG. Klopt dit ? Vermits je het toestel ter plaatse oppikt, kan je het niet retourneren binnen de 14 dagen gezien dit enkel geldt bij verkoop op afstand (internet) meen ik ... (?)

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 11:00:
De inruil actie is niet van LG, het is een andere actie "platform Exellent"
Exellent gaat wekelijks de ingeruilde tv's ophalen bij verdelers die eraan meedoen en dan wordt via hun na verloop van tijd het bedrag teruggestort.
300 euro voor een LCD of 100 euro voor een CRT

Een beetje het principe van de cashback actie.

http://cashback-inruilactie.exellent.web-001.abo.prvw.eu/
Interessant, maar het kan toch bijna niet 300 euro zijn voor een willekeurige LCD TV?

Ik zie op de lijst bij die site alleen erg dure modellen staan van max 2 jaar oud lijkt het. Daar zou je nog wel meer dan 300 euro voor moeten krijgen toch?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Ronnie1977
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10-03-2021
Jeroenneman schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:32:
[...]

Interessant, maar het kan toch bijna niet 300 euro zijn voor een willekeurige LCD TV?

Ik zie op de lijst bij die site alleen erg dure modellen staan van max 2 jaar oud lijkt het. Daar zou je nog wel meer dan 300 euro voor moeten krijgen toch?
Kijk eens naar de voorwaarden, een 65c7 krijg je 200,- voor en 77 c7 500,- en een 65 c8 300,-, is dit een grap of zo....

• luctes
Ronnie1977 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 20:14:
[...]

Kijk eens naar de voorwaarden, een 65c7 krijg je 200,- voor en 77 c7 500,- en een 65 c8 300,-, is dit een grap of zo....
Ik denk dat jullie de deal verkeerd begrijpen ... Als je een NIEUW toestel koopt dat in de tabel staat (enkel LG en Samsung), krijg je het overeenstemmende bedrag (op dezelfde lijn) terug als je je OUDE LCD binnenlevert.
Dus voorbeeld: je koopt een LG 55C8V (voor welke prijs dan ook), je stuurt het factuur op naar Exellent en je krijgt €300 terug als je je oude LCD opstuurt of levert aan de winkel waar je je nieuwe toestel gekocht hebt (je moet dan wel online declareren dat je oude toestel compleet is en geen mankementen vertoont). Gecombineerd met een extra korting van de winkel en een cashback van LG zelf, kan je idd een goeie deal scoren. In die zin is de redenering van @joske18
Jeroenneman schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 19:32:
[...]

Begrijp het niet verkeerd ... je koopt een NIEUWE tv die in hun tabel staat (dus enkel LG of Samsung) en je krijgt het overeenstemmende bedrag terug (rechterkolom tabel) wanneer je je OUDE LCD binnenlevert of opstuurt naar de winkel waar je de nieuwe hebt aangeschaft: het volstaat om te declareren online dat je oude TV compleet is en nog werkt. Vb. je koopt de LG 55C8V en daar gaat dan €300 van af als je de oude LCD binnenlevert (hierin is de korting van de winkel zelf of de cash back van LG zelf dus NIET inbegrepen).

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hmm, als het ongeacht is welke LCD TV je inlevert, dan is het wel een goede deal.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Ronnie1977
luctes schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 20:37:
[...]

Ik denk dat jullie de deal verkeerd begrijpen ... Als je een NIEUW toestel koopt dat in de tabel staat (enkel LG en Samsung), krijg je het overeenstemmende bedrag (op dezelfde lijn) terug als je je OUDE LCD binnenlevert.
Dus voorbeeld: je koopt een LG 55C8V (voor welke prijs dan ook), je stuurt het factuur op naar Exellent en je krijgt €300 terug als je je oude LCD opstuurt of levert aan de winkel waar je je nieuwe toestel gekocht hebt (je moet dan wel online declareren dat je oude toestel compleet is en geen mankementen vertoont). Gecombineerd met een extra korting van de winkel en een cashback van LG zelf, kan je idd een goeie deal scoren. In die zin is de redenering van @joske18

[...]

Begrijp het niet verkeerd ... je koopt een NIEUWE tv die in hun tabel staat (dus enkel LG of Samsung) en je krijgt het overeenstemmende bedrag terug (rechterkolom tabel) wanneer je je OUDE LCD binnenlevert of opstuurt naar de winkel waar je de nieuwe hebt aangeschaft: het volstaat om te declareren online dat je oude TV compleet is en nog werkt. Vb. je koopt de LG 55C8V en daar gaat dan €300 van af als je de oude LCD binnenlevert (hierin is de korting van de winkel zelf of de cash back van LG zelf dus NIET inbegrepen).
Oeps...dank voor de heldere uitleg!

• Danster75
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-10 13:27
Bedankt voor dit topic mensen! Ik was mij totaal niet bewust van de mogelijkheid om zoveel onder de reguliere verkoopprijs deze tv's te kunnen kopen.

Ik heb vandaag een LG 65C8 besteld bij Smits Arnhem voor 2699,-.

Ik ben bijzonder te spreken over de algehele afhandeling; er werd niet moeilijk gedaan over de €1300,- (middels kortingscode) korting op hun normale verkoopprijs, er zijn geen transportkosten en ik kreeg binnen een uur of zo een mail van hun transportbedrijf met een track&trace. Komende zondag (netjes dat dit ook op zondag gebeurd) wordt hij afgeleverd.

Ik zou wel eens willen weten of er überhaupt nog marge zit op dit bedrag. Ik hoop het voor hun..

Volgens een medewerker van Smits was er niet meer veel voorraad momenteel.

Uiteraard ga ik ook gebruik maken van de 500,- cashback.

Met betrekking tot: http://cashback-inruilactie.exellent.web-001.abo.prvw.eu/
Is hier ook een Nederlandse aktie voor? In de voorwaarden staat dat het enkel voor België is..

[ Voor 4% gewijzigd door Danster75 op 06-06-2018 21:50 ]

Verwijderd

Om misverstanden te vermijden nog even deze post. Je betaald ter plaatse 1999 euro in mijn geval de beste prijs elders te vinden op dat moment. De actie van excellent geld voor elke werkende lcd die inclusief voet en afstandbediening bij de verkoper wordt afgeleverd zenders welk formaat. Lcd tv = 300 euro het (beeldbuis ) = 100 euro.
Dit werkt zoals de cashback actie en het geld wordt dus nadien teruggestort op je rekening. Je moet hiervoor een formulier invullen en een kopie van de aankoopbon dit wordt bij je ingeruild tv meegegeven als bewijs van aankoop van een nieuwe tv die aan de voorwaarden vd actie voldoet.
De tv's die in de lijst staan zijn dus inderdaad niet de in te ruilen tv's , maar de tv's die je nieuw kan kopen waardoor je in aanmerking komt voor de actie.
Wat betreft de geldigheid van deze actie buiten België ben ik niet op de hoogte maar ik denk dat je niet op via mail snel antwoord kan krijgen.
EVEN VOOR ALLE DUIDELIJKHEID DEZE ACTIE IS ENKEL GELDIG ALS JE HIERVOOR BINNEN DE 7 DAGEN NA AANKOOP VAN EEN NIEUWE TV EEN AANVRAAG DOET! ( datum aankoop kassabon +6 dagen ) stel dit dus niet uit!

Mijn tv staat ondertussen al in de woonkamer te pronken, maar...

Als ik het niet vergeet zal ik morgen als ik tijd heb een email verzenden met de vraag of NL of DE winkels ook in aanmerking komen voor deze actie.

Laat maar weten als je nog vragen hebt.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2018 23:49 ]

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Ik heb contact gehad met Excellent en de actie is alleen geldig voor Belgen dus als Nederlander heb je geen recht op de actie. Factuur adres moet belgische zijn, aanvraag moet naar een belgisch adres en bedrag moet naar een belgische ibannummer.

[ Voor 32% gewijzigd door deltananie82 op 07-06-2018 09:12 ]

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Ik sta op het punt de 55C7 te bestellen bij Apollo, nu krijg ik ook nog de keuze 5 jaar pixel garantie is dit iets wat er nog bijgenomen moet worden of heb je ook al een standaard garantie erop zitten?

@Silence Check de topic-waarschuwing even. Dit is een off-topic vraag hier in dit zero tolerance topic; garantie is zelfs expliciet benoemd. Een ieder die een beetje wijs is, zal hier niet op reageren. Dit is jouw waarschuwing om hier verder niet off-topic te posten.

[ Voor 41% gewijzigd door S1NN3D op 07-06-2018 12:37 ]

Inventaris - Steam

• luctes
Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 23:39:
Om misverstanden te vermijden nog even deze post. Je betaald ter plaatse 1999 euro in mijn geval de beste prijs elders te vinden op dat moment. De actie van excellent geld voor elke werkende lcd die inclusief voet en afstandbediening bij de verkoper wordt afgeleverd zenders welk formaat. Lcd tv = 300 euro het (beeldbuis ) = 100 euro.
Dit werkt zoals de cashback actie en het geld wordt dus nadien teruggestort op je rekening. Je moet hiervoor een formulier invullen en een kopie van de aankoopbon dit wordt bij je ingeruild tv meegegeven als bewijs van aankoop van een nieuwe tv die aan de voorwaarden vd actie voldoet.
De tv's die in de lijst staan zijn dus inderdaad niet de in te ruilen tv's , maar de tv's die je nieuw kan kopen waardoor je in aanmerking komt voor de actie.
Wat betreft de geldigheid van deze actie buiten België ben ik niet op de hoogte maar ik denk dat je niet op via mail snel antwoord kan krijgen.
EVEN VOOR ALLE DUIDELIJKHEID DEZE ACTIE IS ENKEL GELDIG ALS JE HIERVOOR BINNEN DE 7 DAGEN NA AANKOOP VAN EEN NIEUWE TV EEN AANVRAAG DOET! ( datum aankoop kassabon +6 dagen ) stel dit dus niet uit!

Mijn tv staat ondertussen al in de woonkamer te pronken, maar...

Als ik het niet vergeet zal ik morgen als ik tijd heb een email verzenden met de vraag of NL of DE winkels ook in aanmerking komen voor deze actie.

Laat maar weten als je nog vragen hebt.
En voor de €300 cash back van LG zelf hoef je niets te doen ? Gaat dat via Frans Desmet zelf ?

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:02
Ik heb gisteren bij Smits in Arnhem een 65C8 opgehaald voor 2700 euro. Had een dozenschuiver verwacht, maar het is een erg nette winkel en heel correct geholpen. Zij hadden nog een aantal in voorraad voor deze prijs.

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
AgeOfPanic schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:58:
Ik heb gisteren bij Smits in Arnhem een 65C8 opgehaald voor 2700 euro. Had een dozenschuiver verwacht, maar het is een erg nette winkel en heel correct geholpen. Zij hadden nog een aantal in voorraad voor deze prijs.
Nice!
Ik krijg hem morgen na precies een maand levertijd!!!
Gekocht bij Directsale op 07-05 voor 2699 met 3 jaar garantie.

Tweakers: vraag dus vooraf goed na wat de verwachte levertijd zal zijn. Ik zou de volgende keer waarschijnlijk iets meer betalen of 'gewoon' 2 jaar garantie kiezen.

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-10 11:14
Net de 65C8 besteld voor EUR 2700,- bij Smits in Arnhem! Morgen ophalen. _/-\o_

Let wel even op voor de potentiele kopers nog; de cash-back actie bij LG loopt tot 1 juli a.s.
Levertijden zijn over het algemeen een paar weken bij andere aanbieders.

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Net de 55C7 besteld bij Foka voor 1399 incl bezorgen + 5 jaar garantie

[ Voor 16% gewijzigd door Silence op 07-06-2018 16:08 ]

Inventaris - Steam

• siepie77
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-08-2023
Was vandaag bij Foka. Prijs voor de C8 65 inch is nog 2750 (inc 5 jaar garantie) en 1999 voor de 55 inch (inc 5 jaar garantie). Beide nog zonder cashback.
Levertijd op de C8 65 inch is enkele weken en 55 is op voorraad. Bestel/koopdatum was volgens verkoper van belang voor de cashback aangezien LG niet voldoende tv's op voorraad heeft....
Voor mijzelf beslissen of het de 55 of 65 inch moet worden....

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:41
Riesjard schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 14:13:
[...]

Nice!
Ik krijg hem morgen na precies een maand levertijd!!!
Gekocht bij Directsale op 07-05 voor 2699 met 3 jaar garantie
Vier weken?! Toevallig vandaag contact gehad met Directsale. Ze gaan uit van 2 tot 3 weken levertijd. Had ‘m nog eerder moeten bestellen zo te zien.

Verwijderd

luctes schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:39:
[...]

En voor de €300 cash back van LG zelf hoef je niets te doen ? Gaat dat via Frans Desmet zelf ?
Voor de cashback moet je de originele aankoopbon samen met het serienummer opsturen dat je uit je verpakking moet uitsnijden, samen met de antwoordmail die je ontvangt als je je online aanmeld voor de cashback actie.

• alki
Voor de grensbewoners bij de MM eschweiler de 65B7D voor 1973
Ik ga iig morgen even kijken :D
Afbeeldingslocatie: https://static.mydealz.de/live/threads/thread_full_screen/default/1185194_1.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door alki op 07-06-2018 21:09 ]

• Ronnie1977
-Muncky- schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:43:
Net de 65C8 besteld voor EUR 2700,- bij Smits in Arnhem! Morgen ophalen. _/-\o_

Let wel even op voor de potentiele kopers nog; de cash-back actie bij LG loopt tot 1 juli a.s.
Levertijden zijn over het algemeen een paar weken bij andere aanbieders.
Hier eveneens een 65 C8 online bij Smits in Arnhem gekocht voor 2700,- track and trace al gestart. Zal maandag wel op de stoep staan. De lg cashback gaat er natuurlijk nog vanaf. Netto 2200,- voor een oled 65 inch 2018 model, ik zeg niets mis mee:)

• DarKHunteR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-06 13:16
Safaci schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 17:27:
[...]

Vier weken?! Toevallig vandaag contact gehad met Directsale. Ze gaan uit van 2 tot 3 weken levertijd. Had ‘m nog eerder moeten bestellen zo te zien.
Ik heb zelf een slechte ervaring met Directsale. Toen ik bestelde was de levertijd een aantal dagen, dat werd een week en daarna bleven ze het met een week vooruit schuiven, na 3 weken heb ik hem geannuleerd en bij Smits besteld, diezelfde middag stond hij nog bij me in huis (bezorging in Arnhem door Smits zelf).

Verwijderd

Ik had exact hetzelfde met de 65c8 bij FOKA, na 21 dagen geannuleerd ( kwamen weer 1-2 weken bij ) en bij Smits Arnhem voor 2699 - 500 cashback besteld. Volgende dag al in huis en netjes de avond ervoor een belletje van de bezorger hoelaat hij er zou zijn. Dit was vorige week en ze hadden er toen 12 op voorraad.

• Ronnie1977
Het is heel simpel. Directsale, Foka en Apollo krijgen pas de eerste lg 65 C8 levering pas rond 20-6, eerder komt er niets naar Nederland. Bij alledrie is de 55 C8 nog wel beschikbaar: 1999,- min de cashback 300 maakt 1699,-....

• TheDisciple
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik had de 65C8 bij FOKA besteld n.a.v. dit forum, dus bedankt mede-tweakers. Na 4 weken wordt die komende maandag geleverd en opgehangen. Dus zoals al aangegeven, FOKA heeft goede prijzen maar wel een lange levertijd

• Dannyvk89
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-10 13:09
DarKHunteR schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 22:49:
[...]

Ik heb zelf een slechte ervaring met Directsale. Toen ik bestelde was de levertijd een aantal dagen, dat werd een week en daarna bleven ze het met een week vooruit schuiven, na 3 weken heb ik hem geannuleerd en bij Smits besteld, diezelfde middag stond hij nog bij me in huis (bezorging in Arnhem door Smits zelf).
Dit ervaar ik op het moment ook. Ben ontzettend klaar met de manier waarop directsale je aan het lijntje houdt. Ik wacht nu 3 weken en dat wordt telkens weer een weekje verder geschoven. Nu opnieuw. En waarschijnlijk volgende week weer.
Als ik dit eerder had geweten had ik hem ergens anders besteld.

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-10 11:14
Dannyvk89 schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 10:31:
[...]

Dit ervaar ik op het moment ook. Ben ontzettend klaar met de manier waarop directsale je aan het lijntje houdt. Ik wacht nu 3 weken en dat wordt telkens weer een weekje verder geschoven. Nu opnieuw. En waarschijnlijk volgende week weer.
Tsja, wellicht cancellen en bij een zaak bestellen die wel snel levert? :)

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:48
Krijg net een DM van Tweakers over de winactie van de OLED voor een 20% kortingscode bij AO

De code is geldig tot en met 30 juni 2018 en voor de volgende modellen:
OLED55C7V_55
OLED55E7N_55
OLED65C7V_SI
OLED55C8PLA_SI
OLED55E8PLA_BK
OLED65C8PLA_SI
OLED65E8PLA_BK

Is mijn vermoeden correct als ik denk dat dit alleen op hun webshop prijzen geld en niet op die hiergenoemde "persoonlijke" aanbiedingen?
de 55c8 kost via de site 2799 met 20% korting is dat nog steeds 2239.

klinkt mij als een sigaar uit eigen doos tenzij het 20% bovenop de persoonlijk eaanbieding zou zijn

tijd voor wat klusjes!

• andydewit
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
s0ulmaster schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:32:
Krijg net een DM van Tweakers over de winactie van de OLED voor een 20% kortingscode bij AO

OLED55C7V_55
OLED55E7N_55
OLED65C7V_SI
OLED55C8PLA_SI
OLED55E8PLA_BK
OLED65C8PLA_SI
OLED65E8PLA_BK

Is mijn vermoeden correct als ik denk dat dit alleen op hun webshop prijzen geld en niet op die hiergenoemde "persoonlijke" aanbiedingen?

klinkt mij als een sigaar uit eigen doos tenzij het 20% bovenop de persoonlijk eaanbieding zou zijn
Ik heb er een mailtje over gestuurd, maar ik vrees dat het niet op persoonlijke aanbiedingen geldt. Vergeet niet dat je via diverse cashbacksites nog wel 4% extra korting krijgt bij AO, dan komt de 55C8 uit op €2.149,-. Nog steeds hoog, daar niet van.
De 65C7 is na de kortingscode ook nog steeds ontzettend duur, €2.303 tegenover €2.200 netto voor de 65C8 bij Smits. De 65C8 komt bij AO na cashback & kortingscode op €2.571,-.

De 55C7 wordt er wel aantrekkelijker van: €1.381,-

• rikm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09 11:20
Zojuist bij smits de 65c8 besteld ook voor 2750.Levering a.s. dinsdag

Where ever you go, there you are

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

andydewit schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:56:
[...]

Ik heb er een mailtje over gestuurd, maar ik vrees dat het niet op persoonlijke aanbiedingen geldt. Vergeet niet dat je via diverse cashbacksites nog wel 4% extra korting krijgt bij AO, dan komt de 55C8 uit op €2.149,-. Nog steeds hoog, daar niet van.
De 65C7 is na de kortingscode ook nog steeds ontzettend duur, €2.303 tegenover €2.200 netto voor de 65C8 bij Smits. De 65C8 komt bij AO na cashback & kortingscode op €2.571,-.

De 55C7 wordt er wel aantrekkelijker van: €1.381,-
Hij is al goedkoper te krijgen, €1349,-, uit voorraad.
Alleen nog twijfelen of ik misschien toch voor de C8 ga €1699,- (na cashback).

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• rcthans
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-10 06:09
LG OLED55C8PLA
1995 bij bol.com

Even gechecked staat ook op de officiële lg retailer lijst. Dus tot 1 juli kun je gebruik maken van de cashback van € 300,- bij LG.

Toch niet gek het 2018 model voor 1695 euro.

• Safaci
Verkoop via bol.com gaat vaak via een externe partij. Ik zou daarmee uitkijken i.c.m. de cashback.

Verwijderd

Foka wou de volgende prijzen niet mailen, maar wel telefonisch doorgekregen:
55C7V 1369
65C7V 1999
55C8PLA 1999 (gaat nog 300 cashback vanaf)
65C8PLA 2750 (gaat nog 500 cashback vanaf)
Alles met 5 jaar garantie. Voor bezorgen in NL en België komt er nog 30 euro bij.
Ben geneigd om voor de 65C7V te gaan. Iemand betere prijzen gehad? Ik vind die 5 jaar garantie toch echt wel een meerwaarde voor die paar tientjes extra.

• andydewit
Heb gebeld met Electroworld Veen en zij hebben de volgende aanbiedingen:
65C8 €2.699 (€2.199 incl. cashback, voorraad verwacht week 26)
55C8 €1.899 (€1.599 incl. cashback, op voorraad)
55C7 €1.349
65C7 €2.099

Garantie is 2 jaar.

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10 13:36
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 15:55:
Foka wou de volgende prijzen niet mailen, maar wel telefonisch doorgekregen:
55C7V 1369
65C7V 1999
55C8PLA 1999 (gaat nog 300 cashback vanaf)
65C8PLA 2750 (gaat nog 500 cashback vanaf)
Alles met 5 jaar garantie. Voor bezorgen in NL en België komt er nog 30 euro bij.
Ben geneigd om voor de 65C7V te gaan. Iemand betere prijzen gehad? Ik vind die 5 jaar garantie toch echt wel een meerwaarde voor die paar tientjes extra.
Ik dacht even dat de prijs van FOKA voor 55C7 wat gezakt was. Maar is inderdaad zonder bezorging.
Die prijs is al een tijdje bij ze beschikbaar.

Ik was aan het kijken bij WIFIMedia voor de 55 inch (1349). Maar voor 50 euro meer heb je 3 jaar extra garantie bij FOKA.

De voorwaarden even opgevraagd. van 3e tot 5de jaar worden de reparatiekosten vergoed door foka. Voorrijkosten van de monteur voor eigen rekening. Dat is die 50 extra wel waard.

Wifimedia kon helaas geen verlengde garantieverkopen. Ze waren wel aan kijken of dit in de toekomst financieel/commercieel haalbaar zou zijn werd mij verteld.

Momenteel aan het wachten op een persoonlijke bestel link van FOKA. _/-\o_
Thanks voor het bestaan van dit topic, scheelt een hoop duiten!

[ Voor 9% gewijzigd door Downstar2 op 08-06-2018 17:04 ]

• baasandre
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-08 22:14
Besteld en vandaag binnengekregen, via foka

lg 55c8
vogels wall 3245
vogels cable 4 wit
Bezorging+ ophangen

Totaal 2300 euro - casback 2000 euro
Bezorgers hangen hem keurig netjes op ( waterpas)

• dr.cody
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 16:25

dr.cody

Heb je der vaker last van?

Na het lezen van FOKA berichten ook maar even gebeld en ze konden mij gelijk de LG OLED55C8PLA voor de genoemde prijs van €1999,- aanbieden incl. die 5 jaar garantie.

Ben er gelijk naar toe gereden waar ze hem voor mij klaar hadden gezet. Helemaal top!

Aardige jongens die er wel wat verstand van hebben. Dat is toch wel fijn als je nog een paar vragen hebt

En nu zit ik te genieten!

[ Voor 0% gewijzigd door dr.cody op 09-06-2018 23:09 . Reden: gramatica ]

• Slomy
  • Laatst online: 22:55
s0ulmaster schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 11:32:

OLED55C7V_55
OLED55E7N_55
OLED65C7V_SI
OLED55C8PLA_SI
OLED55E8PLA_BK
OLED65C8PLA_SI
OLED65E8PLA_BK

edit: niet goed gekeken, 55EG9A7 staat niet tussen de actiemodellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Slomy op 09-06-2018 08:35 ]

• Gigagiel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08-2024
Slomy schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 08:28:
[...]

Misschien interessant voor sommige mbt deze kortingscode: de 55EG9A7 (geen 4K) zou met 20% korting op rond de €792,- uitkomen, wat volgens mij 1 van de laagste prijzen voor dit model is wat ik heb zien langskomen.
Dat model staat toch niet in het lijstje of ben ik nu gek 8)7

• Slomy
  • Laatst online: 22:55
Gigagiel schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 08:34:
[...]

Dat model staat toch niet in het lijstje of ben ik nu gek 8)7
Klopt excuses, ik was rechtstreeks naar de website gegaan ipv naar de actiemodellen te kijken. Zal het bericht even aanpassen.

• pixiard
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 00:49
Gisteren ook nog prima contact gehad met Smits in Arnhem en de 65C8 gekocht voor 2700. Er was weer voldoende voorraad werd me verteld

• teecee
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-10 11:11
[...]

Ook ik heb deze ervaring met Directsale. Bestelling op 22 mei 2018 voor de mooie prijs van € 2699,00 met de toezegging dat het uiterlijk de week erna bezorgd ging worden. Nu wederom een "update" mail met een uitleverdatum van 15 juni 2018. Toch vreemd aangezien ik in dit forum toch lees dat verschillende personen de tv's via andere winkels veel sneller ontvangen.

Kortom: denk nog even na bij een bestelling bij Directsale.

• Ruud2001
  • Laatst online: 15:35

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ook contact gehad met Smits voor de toestellen op mijn shortlist:
55E7 1599 -> 1599 (geen cashback op 2017 model)
55C8 1999 -> 1699 na cashback
55E8 2399 -> 2099 na cashback

Allemaal op voorraad. Ik stap zo in de auto om de C8 op te halen :)

[ Voor 1% gewijzigd door Ruud2001 op 09-06-2018 15:20 . Reden: 55inch ]

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:43
Ruud2001 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 11:58:
Ook contact gehad met Smits voor de toestellen op mijn shortlist:
E7 1599 -> 1599 (geen cashback op 2017 model)
C8 1999 -> 1699 na cashback
E8 2399 -> 2099 na cashback

Allemaal op voorraad. Ik stap zo in de auto om de C8 op te halen :)
55" of 65" :?

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v153, HW P1, ☀️2,7kWp

• donaldk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-10 19:48
De LG 55eg9a7v staat al een jaar in dit topic voor 1099,- bij Von Burg (Duitsland?). Nu bij Foka €999,- volgens de advertentie in het AD, een tientje minder (€989,-) volgens de website.

Dit is dus een 2017 model, uit Duitsland?

Maar inderdaad eerste OLED TV onder de 1000 euro.

• JvS
  • Laatst online: 20:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

donaldk schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 12:29:
De LG 55eg9a7v staat al een jaar in dit topic voor 1099,- bij Von Burg (Duitsland?). Nu bij Foka €999,- volgens de advertentie in het AD, een tientje minder (€989,-) volgens de website.

Dit is dus een 2017 model, uit Duitsland?

Maar inderdaad eerste OLED TV onder de 1000 euro.
Die hebben we al voor 800 langs zien komen en al sinds 2017 onder de 1000 :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• donaldk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-10 19:48
Okay, ik kwam in de topic search enkel de posts over 1099 tegen. Zoekterm lichtelijk aangepast en zie nu ook de aanbiedingen bij Duitse Saturn en dergelijke. Is een HD TV, dat verklaart het modelnummer.

[ Voor 51% gewijzigd door donaldk op 09-06-2018 12:40 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Dat zijn de 55” prijzen bij Smits.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

De Tweakers DM aanbieding is inderdaad niet zo sterk. Toen ik het berichtje zag dacht ik; bestellen. Even vergeleken met de prijzen hier maar Smits of Foka lijkt dan nogsteeds the place to go. Vooral met de 500 euro cashback.

Heb geen haast, maar dan kan de 65” lcd uhd naar de slaapkamer en OLED in de woonkamer. Ik wacht nog even af, het is toch nog geen tv kijk weer. Wel fijn de prijzen nu een stuk zakken :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Ruud2001
  • Laatst online: 15:35

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

55”, heb het ff aangepast.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• 1973Michel1973
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 19-10 01:11
Ook de knoop doorgehakt.
Ik heb de LG Oled 65c8 gekocht bij Foka voor € 2750,00 met 5 jaar grantie.

LET OP:
De online registratie moet uiterlijk 7 juli 2018 compleet zijn en het bewijsmateriaal (de originele kassabon en het uitgeknipte serienummer) moeten op 14 juli door LG ontvangen zijn.
Aanvragen die LG niet op tijd ontvangen heeft (dit geldt ook indien slechts één van bovengenoemde data overschreden is), of anderzins niet aan de actievoorwaarden voldoen worden niet in behandeling genomen.
Ik stuur het met aangetekende post!

[ Voor 1% gewijzigd door 1973Michel1973 op 09-06-2018 16:15 . Reden: Onnodig en verwarrend woord gebruik. ]

• luctes
th4k1ck3r schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:31:
[...]

Bij MediaMarkt Keulen een lokale aanbieding van 1349.
Waarom het zover gaan zoeken ? Op 2dehands.be te vinden voor €1299 in Mechelen (af te halen of opgestuurd):

Verwijderd

M'n zwager heeft net de 65" C8 binnen gekregen na een tip van mij adhv dit topic. Hij heeft hem besteld bij Apollo samen met een Sonos Bar en Sub. Icm de cashback van 500 euro kostte de hele set uiteindelijk 3300 euro. Ik vind dat toch wel echt een bizarre korting als je bedenkt dat die Sonos meuk toch ook wel iets van 1300 kost :o

• bfrqrv
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 20:34
Sta op het punt om overstag te gaan voor de C8 65inch voor de wel bekende prijs van 2700 - cashback. Toch vraag ik mij nog wel af of we niet ieder jaar op deze prijzen met geweldige kortingen uitkomen? Ik bedoel de krat Amstel is ook telkens weer in de aanbieding. Of is het echt wel een mooie bijzondere korting dit jaar?

• snapo6
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:10
1973Michel1973 schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 15:53:
Ook de knoop doorgehakt.
Ik heb de LG Oled 65c8 gekocht bij Foka voor € 2750,00 met 5 jaar grantie.

LET OP:
De online registratie moet uiterlijk 7 juli 2018 compleet zijn en het bewijsmateriaal (de originele kassabon en het uitgeknipte serienummer) moeten op 14 juli door LG ontvangen zijn.
Aanvragen die LG niet op tijd ontvangen heeft (dit geldt ook indien slechts één van bovengenoemde data overschreden is), of anderzins niet aan de actievoorwaarden voldoen worden niet in behandeling genomen.
Ik stuur het met aangetekende post!
Was het op voorraad dan?

WP: ME PUZ-SWM80YAA + ERSF-VM2E (FTC7), 400L Boiler, Pana RTWireless thermostaat, Vermogenskabel op 75%, ESP32-Atom S3 lite

Verwijderd

OLED televisies zullen alleen maar goedkoper worden. Dergelijke aanbiedingen heb je het hele jaar door.

• Safaci
Toch maar besloten om mijn bestelling bij Directsale te annuleren en de LG 65C8 op te halen bij Smits Arnhem. Ze gaan als warme broodjes begreep ik. Vandaag al 15 tot 20 stuks verkocht. Dit weekend naar alle waarschijnlijk uitverkocht.

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 23:40
luctes schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:15:
[...]

Waarom het zover gaan zoeken ? Op 2dehands.be te vinden voor €1299 in Mechelen (af te halen of opgestuurd):
De vraag is hoe betrouwbaar dit is? Wat als er iets mis is na een jaar en je die persoon niet meer kunt bereiken?

• bfrqrv
Verwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:29:
OLED televisies zullen alleen maar goedkoper worden. Dergelijke aanbiedingen heb je het hele jaar door.
Dacht ik wel, maar zijn het ook altijd dezelfde winkels?

• Ronnie1977
bfrqrv schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 23:39:
[...]

Dacht ik wel, maar zijn het ook altijd dezelfde winkels?
Dezelfde winkels inderdaad. Maar de nieuwste oled 65 inch voor een bedrag van 2700,- min 500,- cashback, is nog altijd 2200,- voor een 65 inch high end tv uit 2018. Probeer de 2018 samsung 65 inch q9 maar eens voor dat geld mee te nemen, die haalt dat bedrag nog niet in 2019 als het nieuwe model alweer op de plank staat......

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-10 23:50
Verwijderd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 09:34:
Vrijdag even gezocht naar een Belgische dealer voor de LG 55&65 C8PLA

uitgekomen bij frans de smet in Denderhoutem, zij konden de prijzen van FOKA evenaren

dus voor de 55" -> 1999 - 300 cashback = 1699 ---> (- 300 € inruilactie oude tv = 1399€ )

Dus als je gebruik maakt van deze acties wel een scherpe prijs voor een LG OLED 55C8PLA
Dat betekent dus ook een uiterst scherpe prijs voor de 65”! Een LG 65C8 voor !!1899€!!

2699€->500€cashback LG ->300€ Cashback recyclage

• Ronnie1977
road rebel schreef op zondag 10 juni 2018 @ 10:39:
[...]

Dat betekent dus ook een uiterst scherpe prijs voor de 65”! Een LG 65C8 voor !!1899€!!

2699€->500€cashback LG ->300€ Cashback recyclage
Dit is enkel voor Belgen toch? Zie topic eerder. Daarnaast zou lg ook nog eens moeilijk kunnen doen met garantie omdat het toestel niet in NL is gekocht..

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-10 12:00
Aan de hand van dit topic zojuist de 65C8 besteld bij Smits. Vanmiddag gebeld en moest een mail sturen voor de persoonlijke kortingscode. Na deze ontvangen te hebben is de uiteindelijke prijs € 2699,- + € 45,- bezorgkosten. Dus totaal voor € 2744,- thuisbezorgd. Dan nog de cashback erachteraan en een 2018 model 65" OLED voor € 2244,- all-in thuis. Niet slecht :)

Ze vertelden me dat ze plenty voorraad hebben, alleen was het erg druk en kan het wel een week duren. Niet erg aangezien ik doordeweeks toch niet thuis ben. Volgende week zaterdag vind ik prima. ;)

• ajaxhans
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-01-2021
bfrqrv schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:10:
Sta op het punt om overstag te gaan voor de C8 65inch voor de wel bekende prijs van 2700 - cashback. Toch vraag ik mij nog wel af of we niet ieder jaar op deze prijzen met geweldige kortingen uitkomen? Ik bedoel de krat Amstel is ook telkens weer in de aanbieding. Of is het echt wel een mooie bijzondere korting dit jaar?
Ik denk dat pas sinds dit jaar de OLED tv's redelijk geprijsd zijn waardoor het voor mij in iedergeval een mooi moment is om er een aan te schaffen. Verder zullen altijd jaarlijks nieuwe en verbeterde modellen uitkomen waardoor oudere modellen goedkoper worden. Waarschijnlijk zullen prijsdalingen niet meer zo drastisch zijn als afgelopen jaar.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

bfrqrv schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 19:10:
Ik begrijp je niet helemaal. Iedereen snapt toch dat de prijzen nu gewoon heel mooi zijn (het laagste ooit voor een 65" OLED). En iedereen begrijpt dat het volgend jaar en het jaar erna waarschijnlijk weer goedkoper gaat worden.

In principe is OLED goedkoper te produceren dan LCD. Dus die 65" OLED schermen zullen bij genoeg massaproductie en optimalisatie ooit wel naar prijzen onder de 1000 euro gaan.

Dat wetende, wat vraag je je precies af? Dit is toch niet echt een verassing ofzo?

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-10 14:46
JvS schreef op zondag 10 juni 2018 @ 18:55:
[...]

Ik begrijp je niet helemaal. Iedereen snapt toch dat de prijzen nu gewoon heel mooi zijn (het laagste ooit voor een 65" OLED). En iedereen begrijpt dat het volgend jaar en het jaar erna waarschijnlijk weer goedkoper gaat worden.

In principe is OLED goedkoper te produceren dan LCD. Dus die 65" OLED schermen zullen bij genoeg massaproductie en optimalisatie ooit wel naar prijzen onder de 1000 euro gaan.

Dat wetende, wat vraag je je precies af? Dit is toch niet echt een verassing ofzo?
Volgens mij is de overweging ofwel nu de 500 cashback pakken en het 2018 model kopen voor 2200, of toch wachten op HDMI 2.1, HFR, nog weer hogere helderheid, betere burn-in bescherming (?) maar tegen welke prijs? Wordt dat 3000, zakt dat snel naar 2500? Etc

PVO

• bfrqrv
S0epkip schreef op zondag 10 juni 2018 @ 19:59:
[...]

Volgens mij is de overweging ofwel nu de 500 cashback pakken en het 2018 model kopen voor 2200, of toch wachten op HDMI 2.1, HFR, nog weer hogere helderheid, betere burn-in bescherming (?) maar tegen welke prijs? Wordt dat 3000, zakt dat snel naar 2500? Etc
kijk jij begrijp het. Ik vind dat best zinvolle overwegingen. Ik begrijp dat je soms altijd blijft wachten, maar in enkele gevallenis dat ook gerechtvaardigd. Dus in een prijzen topic is het misschien best slim om dat mee te nemen, de vraag of 2200 echt wel zo scherp is kijkende naar de nabije toekomst.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ok, die discussie moeten we niet in dit topic doen. Dat is offtopic in dit topic. Hier gaat het alleen om prijsontwikkeling en waar je de goedkoopste deal haalt. Niet welke tv de beste is en of je niet beter kunt wachten.

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-10 14:46
JvS schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:05:
Ok, die discussie moeten we niet in dit topic doen. Dat is offtopic in dit topic. Hier gaat het alleen om prijsontwikkeling en waar je de goedkoopste deal haalt. Niet welke tv de beste is en of je niet beter kunt wachten.
Dit gaat juist om de prijsontwikkeling: in 2018 hebben we gezien dat het 65" model relatief snel gedropt is, maar dat is nu ook een tijdelijke drop ivm de cashback. De discussie/glazen-bol vraag is dus: wat wordt de curve in 2019? Hoe snel na einde cashback gaat de prijs van de C8 500 naar beneden? Wat wordt de prijs van de 65C9 als hij volgend jaar echt leverbaar wordt. Etc...

PVO

• bfrqrv
S0epkip schreef op zondag 10 juni 2018 @ 21:38:
[...]

Dit gaat juist om de prijsontwikkeling: in 2018 hebben we gezien dat het 65" model relatief snel gedropt is, maar dat is nu ook een tijdelijke drop ivm de cashback. De discussie/glazen-bol vraag is dus: wat wordt de curve in 2019? Hoe snel na einde cashback gaat de prijs van de C8 500 naar beneden? Wat wordt de prijs van de 65C9 als hij volgend jaar echt leverbaar wordt. Etc...
Mee eens!. ik denk juist dat dit right on spot is om deze vraagstelling mee te nemen in dit topic. prijsontwikkeling. Kijk naar de titel van het topic. Op die manier krijgen we een completer beeld. Anders blijven we hangen op een paar winkels en ongeveer dezelfde prijs.

staat overigens ook helder in de topic regels hoor.

"Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten. "

[ Voor 14% gewijzigd door bfrqrv op 10-06-2018 22:16 ]

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:01
Ik vind het grappig om te lezen dat mensen eventueel zouden wachten tot de 2019 modellen voor hdmi 2.1.

Ik weet nog goed dat bij de prijs discussie voor de 2017 modellen er ook mensen waren die daarom tot de 2018 modellen wilden wachten... Ow wacht dat is balen :+

Ik zou alleen maar wachten als iets aangekondigd is en anders gewoon tot aankoop gaan:) buiten het feit of er ook maar een apparaat is die van 2.1 gebruik kan maken :)

[ Voor 24% gewijzigd door LuisjeNL op 10-06-2018 22:37 ]

Lichtpuntje...

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Modbreak:Mensen, ik ga hier even op de rem trappen. Zal jullie voor nu niet het spreekwoordelijke mes op de keel zetten en een ban in het vooruitzicht stellen maar graag de off-topic richting waarin nu geredeneerd wordt achterwege laten. Niemand van jullie is in het bezit van een functionerende glazen bol dus laten vooral niet beginnen aan voorspellingen over toekomstige prijzen. Daarvan gaat dit bij vlagen onhoudbare topic zeker niet beter worden en zal de levensduur er van zeker niet ten goede komen. We hanteren hier niet voor niets zero-tolerance; het is de laatste halte voor het definitief sluiten van het topic. Hier kun je melden waar en op welke manier je een goede prijs hebt kunnen realiseren. Geneuzel of waarzeggerij daaromheen is ongewenst.

[ Voor 9% gewijzigd door S1NN3D op 11-06-2018 07:35 ]

• Ckriek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:21
[...]

Ook ik heb dezelfde ervaring,wees gewoon eerlijk,steeds mailen leveren week zoveel,en als puntje bij paaltje komt,weer 2 weken later.

• Ronnie1977
Wat denk je zelf:) 55....

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:43
Dat dacht ik ook wel, maar even goed is het met de huidige lage prijzen wel handig om ook de maat te vermelden.

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v153, HW P1, ☀️2,7kWp

• zspaulus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-10 16:10
Dank aan allen in dit topic. Vandaag bij Smits de lg 65c8 besteld om nog gebruik te kunnen maken van de cash back.

Prijs was gelijk aan een post voor mij:
2699 + 45 = 2744

Er was op dit moment geen voorraad maar a.s. Woensdag kregen ze weer nieuwe binnen.
Heb eerst nog gebeld met Foka maar die hadden geen voorraad en wisten me niet te vertellen wanneer er wat binnen zou komen.

[img]http://card.mygamercard.net/cylinder/ZSPaulus.png[/img]

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Zie de TW

[ Voor 90% gewijzigd door FeaR op 12-06-2018 00:10 ]

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:01
Lees eerst even het rode vak onderaan en lees dan meteen de laatste pagina's van dit topic. Klein beetje moeite mag je wel doen toch :)

[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 12-06-2018 00:11 ]

Lichtpuntje...

• artistiekeard
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-04 21:09
Ik heb mijn oled55B7d zaterdag in Nordhorn duitsland gekocht voor 1299 euro. Ze hebben een Wk actie waarmee je kans maakt op je aankoopbedrag in mediamarkt tegoedbonnen door een lot te krassen.
Dat geluk had ik dus en kreeg bijna 1300 euro aan tegoedbonnen te besteden bij mediamarkt!
Volgens mij loopt deze actie nog tot woensdag..

• pwh53
  • Laatst online: 17-10 07:12
artistiekeard schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:59:
Ik heb mijn oled55B7d zaterdag in Nordhorn duitsland gekocht voor 1299 euro. Ze hebben een Wk actie waarmee je kans maakt op je aankoopbedrag in mediamarkt tegoedbonnen door een lot te krassen.
Dat geluk had ik dus en kreeg bijna 1300 euro aan tegoedbonnen te besteden bij mediamarkt!
is op de website nu 1599,die krasloten zijn alleen bij een aankoop in de winkel (online bestelling afhalen in de winkel geen kraslot) kan alleen nergens vinden tot wanneer de actie loopt.
wel deze bij de mediamarkt vanaf woensdag
Ab Mittwoch den 13.6.2018
Der OLED 55 B7D für 1190€
https://www.mydealz.de/de...d-bei-media-markt-1186789

• alki
artistiekeard schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:59:
Dan kocht ik toch de 65 inch voor die bonnen met een beetje bijleggen en dan die retour

• Ekfad
  • Laatst online: 28-10 11:29
Net met Frans De Smet gebeld. De LG OLD65C8 is uitverkocht daar. Nieuwe levering wordt pas begin juli verwacht. Maar dan is de omruilactie jammer genoeg afgelopen.

Nu wel een klein beetje balen dat ik altijd zo lang twijfel!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-10 12:00
Ekfad schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:58:
Net met Frans De Smet gebeld. De LG OLD65C8 is uitverkocht daar. Nieuwe levering wordt pas begin juli verwacht. Maar dan is de omruilactie jammer genoeg afgelopen.

Zou het nog even bij Smits proberen.
[edit] Ah Belgie, daan gaat dat niet op natuurlijk...

[ Voor 8% gewijzigd door Tranquility op 12-06-2018 11:43 ]

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
@Workaholic Misschien dat enorme rode blok gemist onderin? De topic waarschuwing geldt ook voor jou. Luie vragen zoals deze zijn niet gewenst in dit zero tolerance topic dus bij deze je waarschuwing. Gebruik de zoek-functie, lees een aantal pagina's door of doe zelf een bel-/mail-rondje en deel hier je resultaten.

[ Voor 74% gewijzigd door FeaR op 13-06-2018 07:33 ]

Mijn V&A

• pwh53
  • Laatst online: 17-10 07:12
Workaholic schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:07:
Heeft iemand al is een 77" prijs opgevraagd.. ik zit sterk te twijfelen om mijn huidige 65" om te ruilen ;)
https://www.mydealz.de/de...hd-oled-fernseher-1185676

• luctes
Interstellar schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:42:
[...]

Zou het nog even bij Smits proberen.
[edit] Ah Belgie, daan gaat dat niet op natuurlijk...
Omruilactie enkel in BEL winkels geldig en met een BEL adres, jammer voor de Bovenburen :'(

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
Smitsarnhem: OLED65C8 nog steeds voor de bovenstaande 2699 + 45 = 2744, aan een kortingscode geholpen door Roy.

dit was momenteel wel de laatste van vandaag.

dank allen voor uw informatie, lees al een jaartje of wat mee.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:12

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

pwh53 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:11:
[...]

is op de website nu 1599,die krasloten zijn alleen bij een aankoop in de winkel (online bestelling afhalen in de winkel geen kraslot) kan alleen nergens vinden tot wanneer de actie loopt.
wel deze bij de mediamarkt vanaf woensdag
Ab Mittwoch den 13.6.2018
Der OLED 55 B7D für 1190€
https://www.mydealz.de/de...d-bei-media-markt-1186789
Wat een prijsverschillen joh! In NL lijkt de prijs juist weer wat te stijgen. Verschillen worden groter. Zou haast naar DE rijden vanaf Zoetermeer ;)

Blijf dat altijd apart vinden. Vrije handel in de EU, maar prijzen schieten alle kanten op!

[ Voor 7% gewijzigd door MikeyMan op 12-06-2018 16:44 ]

• alki
Toch vind ik t prijs verschill tussen de 55 en de 65 erg groot in duitsland toch 800 euro, had daar ook wel nog scherper verwacht :P

• andydewit
Gisterenavond voor €2.750 plus €30 verzendkosten de 65C8 bij Foka aangeschaft. 5 jaar garantie heeft de doorslag gegeven om €80 meer te betalen dan bij Smits. Heb Smits gevraagd of verlengde (5 jaar) garantie mogelijk was, maar nog niet voor teruggebeld. 2 jaar voor zo'n bedrag vind ik toch iets te kort.

Foka gaf het volgende aan met betrekking tot de cashback die tot 31 juni geldt:
quote: Foka
Cashback mag geen probleem zijn. De factuur valt binnen de actie termijn en zij zijn zelf verantwoordelijk voor de late(re) leveringen.
Mocht u daarbij toch tegen problemen aanlopen, laat u het ons weten, dan zoeken wij contact met LG voor u.

[ Voor 36% gewijzigd door andydewit op 12-06-2018 22:24 ]

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:41
Ekfad schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:58:

Een beetje winkel maakt nu gewoon een factuur voor je zodat je nog van in de inruildeal gebruik kunt maken. Voor je het weet is het juli en heb je voor een spotprijs een mooie TV in huis!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

• bfrqrv
Major_ton schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:17:
[...]

Een beetje winkel maakt nu gewoon een factuur voor je zodat je nog van in de inruildeal gebruik kunt maken. Voor je het weet is het juli en heb je voor een spotprijs een mooie TV in huis!
Gaat het alleen om de factuurdatum?

[ Voor 6% gewijzigd door bfrqrv op 12-06-2018 22:19 ]

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:35
bfrqrv schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:18:
[...]

Gaat het alleen om de factuurdatum?
De online registratie moet uiterlijk 7 juli 2018 compleet zijn en het bewijsmateriaal (de originele
kassabon en het uitgeknipte serienummer) moeten op 14 juli door LG ontvangen zijn. Aanvragen die LG
niet op tijd ontvangen heeft (dit geldt ook indien slechts één van bovengenoemde data overschreden is),
of anderzins niet aan de actievoorwaarden voldoen worden niet in behandeling genomen.

Uit de actievoorwaarden op de site.

• Ekfad
  • Laatst online: 28-10 11:29
Major_ton schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 19:17:
[...]

De cashback actie vormt op zich geen probleem voor zover ik begrepen heb. Levering zou begin juli zijn. De omruilactie daarentegen wel. Daar krijg ik vandaag normaal gezien nog bericht over.

Anderzijds een zeer goede service van hun hoor. Je zou ook gewoon kunnen zeggen dat ik maar niet zo lang had moeten twijfelen (Ik heb een week gewacht). Echter, toch doen ze moeite er nog iets van te maken.
Ik heb hier nog in de buurt gekeken maar onder de €3.100 willen ze niet gaan voor de 65C8 (Nederland ligt blijkbaar te ver om die prijs te volgen :) )

• NTB_Appie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-10 16:35
De LG C7 55 inch voor € 1111,- in Duitsland. Zijn maar een aantal lokale MM die aan de actie mee doen in de buurt van Frankfurt e.o.

Actie is geldig vanaf vandaag t/m/ 16-06-2018

https://www.kaufda.de/web...999&lng=9.479746100000057

• alki
NTB_Appie schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:47:
De LG C7 55 inch voor € 1111,- in Duitsland. Zijn maar een aantal lokale MM die aan de actie mee doen in de buurt van Frankfurt e.o.

Actie is geldig vanaf vandaag t/m/ 16-06-2018

https://www.kaufda.de/web...999&lng=9.479746100000057
In keulen staat ie ook voor deze prijs stukje dichterbij ;) en de 65w7 voor 2999

Saturn aken heeft de 65B7 voor 1999.
https://www.kaufda.de/web...455&lng=6.083886799999959

[ Voor 17% gewijzigd door alki op 13-06-2018 10:00 ]

• NTB_Appie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-10 16:35
alki schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:57:
[...]

In keulen staat ie ook voor deze prijs stukje dichterbij ;) en de 65w7 voor 2999

Saturn aken heeft de 65B7 voor 1999.
https://www.kaufda.de/web...455&lng=6.083886799999959
Heb je een bron? Want in Kholn zie ik de LG OLED 55 B7 en niet de C7 :?
Om vervuiling van de forum te voorkomen reageer ik even op dit bericht in plaats van je nieuwe link.
De prijs voor de C7 is 1111 euro en die jij opgeeft is 1190 euro en tevens gaat het om de B7 in plaats van C7.

[ Voor 18% gewijzigd door NTB_Appie op 13-06-2018 10:39 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 86 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Omdat winkels online niet altijd hun laagste prijs (mogen) adverteren voor OLED televisies, is er dit topic waarin goede deals voor Oled TV's besproken worden. Als je een TV voor die prijs wilt hebben, kan je het best de winkel bellen/mailen/chatten en aangeven dat je via dit topic hebt gehoord dat ze je een goeie deal kunnen geven.

Dit topic is er alleen om goede prijsaanbiedingen te delen.
Dit topic is niet om te speculeren over prijzen bij aankomende acties, dergelijke glazen bol-vragen heeft niemand antwoord op. Tevens is dit topic ook niet voor eventueel lopende- of afgelopen Cash Back Acties te bespreken. Voor LG is daar [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie in het leven geroepen.

Het topic is er niet om:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekende prijzen of acties. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten.
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.. Ook eventuele grijze import, open doos-modellen of winkelmodellen vallen hier onder.
  • Uitgebreid te discussiëren over de techniek, beeldkwaliteit, verschillen tussen modellen, voor- en nadelen, marges/inkoopprijs, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies. Dus ook geen aankoopadvies in dit topic!
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen.
  • Posten dat je tv geleverd, onderweg is, of dat je ook aan het kijken bent naar een tv is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel de Members Only-functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"

De crew heeft veel werk gehad dit topic schoon en op de rails te houden. Deze regels worden gehandhaafd middels zero tolerance: Wie zich niet aan de Topic Warning en GoT policy houden krijgt één waarschuwing. Wordt die waarschuwing niet opgevolgd, dan volgt er direct een tijdelijke ban.