Verwijderd schreef op zondag 3 juni 2018 @ 14:29:
[...]
Hoe heb je dit dan aangepakt als ik mag vragen? Gewoon verwezen naar de prijzen van foka en Smits? Als ik check op de site van foka kom ik die prijs van 2000 niet echt tegen....
Voordeel voor mij is vooral dat ze leveren aan huis (de doos van de tv past namelijk nooit in mijn auto). Ik zou dan wel zelf nog eens anderhalf uur heen en terug moeten rijden ( die oude past wel in mijn auto

)nadien voor de omruilactie maar voor 300 euro doe ik dat wel even

op de site van
http://www.fransdesmet.be/ staat een formulier waar je kan aangeven dat je deze tv op een andere plaats voor een lagere prijs kan krijgen, in mijn geval FOKA vermeld.
Ze hebben me enkel gevraagd of ik als bewijs de email met offerte kon doormailen naar hun, als ik dit deed konden ze hem waarschijnlijk aan dezelfde prijs leveren.
Dus FOKA gemaild gezegd dat ik op dit forum de prijs van 1999 gezien had bij andere leden, mail terug gekregen met de laagste prijs. ( 55"= 1999€ en 65"= 2750€ )
zo gezegd zo gedaan en de volgende dag direct antwoord gekregen van Frans De Smet dat ik hem aan dezelfde prijs kon krijgen als bij FOKA.
Het enige verschil, geen 5 jaar garantie maar de standaard 2. Je kan de garantie verlengen tot 5 jaar dat kost 300 euro dacht ik, staat allemaal op de site.
Dus je kan eigenlijk kiezen om van de extra korting van de inruil te genieten, of je kan dit bedrag dan weer spenderen aan verlengde garantie.
Ik hoop dat dit je verder helpt.