Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• sgfp77
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 12-04 09:50
quote:
dfrenner schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 12:01:
[...]

Bij de mavic pro gebruikte ik altijd de app "Hangar" voor 360 foto's. Vooral hoog in de lucht met wind zag je nog wel eens stitch fouten.

Hoe zit dat bij de air en ingebouwde optie?

Hoe lang is hij bezig met de pano maken? Dat duurde bij Hangar wel even omdat hij 23 foto's achter elkaar maakte in allemaal andere posities.

Is iemand met de air bekend met hangar?
Ik krijg Hangar niet aan de praat met de Air icm iPhone X of iPad:(

Met ingebouwde software ongeveer 30-60 seconden. Ik heb het niet getimed. Iemand heeft t wel op YouTube gezet

• sgfp77
quote:
Tadango schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:22:
Het lijkt bij die 2e wel of hij vga resolutie fotos heeft gebruikt.
ik denk toch dat het een software probleem is. ik heb net met en zonder guards dezelfde fotos gemaakt. de 360 panorama zuigt echt. de losse fotos in het panorama mapje zijn echt goed scherp.

ik heb met hugin een stitch gemaakt, veel mooier, maar geen wereldbol. ik zoek nog wel andere software...

ik ga maar even klagen/raad vragen op het dji forum

• dfrenner
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 06:22
quote:
sgfp77 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:47:
[...]

Ik krijg Hangar niet aan de praat met de Air icm iPhone X of iPad:(

Met ingebouwde software ongeveer 30-60 seconden. Ik heb het niet getimed. Iemand heeft t wel op YouTube gezet
Dat is jammer

Youtube: DashcamNL

• Redondo1982
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-02 15:14
Ik heb voor m’n RC een mount gekocht zodat ik mijn iPhone-scherm bovenop heb. Kan iemand mij advies geven welk lightning kabeltje te gebruiken ipv de meegeleverde die nu te kort is? Ik kan uiteraard gewoon usb onderop gebruiken, echter heb ik nu weer alleen een 1mtr kabeltje liggen en dat is veel te lang. Misschien heeft iemand een tip voor een langer ÚÚnzelfde kabeltje die standaard erbij zit.

Mount:
https://www.polarprofilte...cts/dji-spark-phone-mount

I don't have dreams, I have goals!!

• CopyCatz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 05:45
Ben wel enorm aan het twijfelen of ik de gewone versie of de fly more moet nemen. Drie accu's is leuk, maar vroeger met de AR drone had ik een hele zwik van die dingen waar ik er in de praktijk ook maar twee van gebruikte. Zo'n multilader heeft met 2 dan ook weer geen zin, en wat vinden we van de kwaliteit van die tas? Is dat zijn 80 euro waard? Ik neem aan dat er binnen no time allerlei gelikte flight cases voor de Air komen, en die wil ik dan meteen weer hebben. Ligt de fly more tas weer te verstoffen ;)

• Tadango
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 21-06 11:34
Eigenlijk had bij die FMC een auto lader moeten zitten, dan was die combi net even wat nuttiger geweest.

Een flightcase druist tegen de reden van het bestaan van de Air in :) Deze is zo compact genomen dat hij overal in past. Een flightcase is meestal toch wat ruime en groot in verhouding.

• CopyCatz
Mini flightkeesje dan :) Hoe je het ook noemt ik neem aan dat er binnenkort wel leukere cases verschijnen her en der. En ik wil ook op de fiets naar plekken gaan om te filmen, dan is een rugzak beter dan een schoudertas.

• Tadango
Dan stop je de Air in de hoes en de controller ook. Je hangt deze dan aan je fiets met een clip of aan je riem met het lopen. Of je stopt hem bij een andere tas in....

• v1co
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 05-06 14:54
Hoe zit het trouwens met opstijgen/landen vanaf de hand?
Werkt dit net zo prima als met de Spark?

• Tadango
quote:
v1co schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:24:
Dat wordt niet ondersteund.

• T.E
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 00:38
Ik vind de Fly more combo versie altijd wel interessanter. Zeker op dit moment zijn er nog geen losse accu's verkrijgbaar.
Al zou je de Fly more nemen en 1 accu verkopen op marktplaats. Vind de reistas zeker wel handig maar er zullen ongetwijfeld betere komen.

• CopyCatz
Kogel is door de kerk, een witte fly more bij Conrad met 10% korting. Scheelt me toch weer 90 euro tov de standaardprijs. And now, we wait :)

• LoSBoL
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 18-06 10:12
quote:
v1co schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:24:
Het wordt zoals Tadango al zei niet ondersteund, Maar met de hand uit de lucht plukken is zelfs met landing protection aan prima te doen. Wel vanaf de juiste hoek benaderen, want als de onderste sensoren je hand ziet naderen dan gaat hij omhoog (als je landing protection aan hebt staan) :)
Opstijgen heb ik nog niet getest, maar heb al filmpjes gezien waar dat ook gedaan werd.

Wilde het graag even testen aangezien ik wel van plan ben om vanaf kleine plezierbootjes te vliegen.

Ik kan me echter wel voorstellen dat DJI geen ondersteuning hiervoor biedt, aangezien de Air toch 50% zwaarder is dan de Spark.

• TweakerMarco
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 21-06 23:21
Heeft iemand de rode variant al binnen?

• qbdbd
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 08-06 12:42
quote:
TweakerMarco schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:40:
Heeft iemand de rode variant al binnen?
De rode variant is nauwelijks door de importeurs besteld, ik zie nu bijvoorbeeld de witte niet fly more combo op voorraad staan her en der bij de importeurs. De rode lijkt in een verhouding van 0,5 binnen te komen gerekend met de andere modellen. Dan is de vraag of DJI ook haar productie in verhouding heeft van verschillende kleuren.

• qbdbd
quote:
LoSBoL schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:33:
[...]

Het wordt zoals Tadango al zei niet ondersteund, Maar met de hand uit de lucht plukken is zelfs met landing protection aan prima te doen. Wel vanaf de juiste hoek benaderen, want als de onderste sensoren je hand ziet naderen dan gaat hij omhoog (als je landing protection aan hebt staan) :)
Opstijgen heb ik nog niet getest, maar heb al filmpjes gezien waar dat ook gedaan werd.

Wilde het graag even testen aangezien ik wel van plan ben om vanaf kleine plezierbootjes te vliegen.

Ik kan me echter wel voorstellen dat DJI geen ondersteuning hiervoor biedt, aangezien de Air toch 50% zwaarder is dan de Spark.
Precies correct, mocht je het trouwens in werking willen zien, zijn al verschillende filmpjes online waar mensen hem wel uit de lucht pakken. Lijkt me wel meer voor de gevorderde user die het ook eventueel met de Spark al best wat vaker heeft gedaan. Al beginnend user lijkt het met beter hem gewoon te laten landen op een ondergrond :P

• CopyCatz
Ik zag Casey hem ook uit de lucht pakken en geforceerd omdraaien waardoor kennelijk de rotors uitschakelen? Lijkt me toch niet goed om iedere keer min of meer een crash te simuleren ipv een nette landing.

• T.E
En je zult hem maar in je gezicht krijgen?

Ps iemand interesse in een zwarte fly more combo? Word morgen geleverd door dji maar inmiddels al voorzien. Pm me.

• Mr. R.
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 13-06 22:30
quote:
CopyCatz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:15:
Kogel is door de kerk, een witte fly more bij Conrad met 10% korting. Scheelt me toch weer 90 euro tov de standaardprijs. And now, we wait :)
Code???

• CopyCatz
quote:
Aanmelden nieuwsbrief. Is geen code, wordt aan je winkelwagen gehangen.

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 00:39
quote:
T.E schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:06:
En je zult hem maar in je gezicht krijgen?
Mwah.... gaat nooit fout hoor... :+

"Papa is gek en eet een broodje poep" -Milan

• Redondo1982
Houd er wel rekening mee dat Conrad de verwachte leverdatums niet haalt. Ik zit al drie dagen te wachten op een extra MA en die zit volgens PostNL niet eens in het sorteerproces. Wel is hij al aangemeld. Ga dus maar uit van 4-5 dagen levertijd.

• v1co
Zojuist Conrad via de Whatsapp benadert maar hun reactie was:
Helaas is de leverdatum onbekend.

Handig als je net een betaling hebt gedaan... :(

• CopyCatz
Had al gezien dat de leverdatum onbekend was, maar voor 90 euro korting heb ik wel ff geduld. Ook prima als ie pas voorbij de creditcard maandrekening datum komt :)

• v1co
quote:
CopyCatz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:07:
Had al gezien dat de leverdatum onbekend was, maar voor 90 euro korting heb ik wel ff geduld. Ook prima als ie pas voorbij de creditcard maandrekening datum komt :)
Maar dan is de afschrijving toch nu al van je CC geweest? Of trekken ze het er pas af als ze het versturen?

• LoSBoL
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 18-06 10:12
quote:
Don't try this at home kids :)

Ergens wel bijzonder dat ze de functie wel in een Spark hebben ge´ntegreerd.

• CopyCatz
quote:
v1co schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:32:
[...]

Maar dan is de afschrijving toch nu al van je CC geweest? Of trekken ze het er pas af als ze het versturen?
Ik mag aannemen dat ze afschrijven wanneer ie verzonden wordt, anders ga ik klagen. Ik bedoelde ook de datum waarop ik een rekening van de cc company krijg, daarna heb ik weer een maandje rust op de lopende rekening :)

• Mr. R.
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 13-06 22:30
quote:
CopyCatz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:32:
[...]

Aanmelden nieuwsbrief. Is geen code, wordt aan je winkelwagen gehangen.
Dank je wel!

• Reb87
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
Lijkt erop alsof geen enkel DJI product met die 10% kortingscode werkt. Of doe ik iets fout? ;)

-edit-

Alleen de zwarte werkt niet met de actie. Andere kleuren wel.

Dit is precies de drone waar ik op heb gewacht. Klein maar 4k en slo-mo. :)

Reb87 wijzigde deze reactie 07-02-2018 16:36 (45%)

• ChojinZ
quote:
LoSBoL schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:59:
[...]

Ergens wel bijzonder dat ze de functie wel in een Spark hebben ge´ntegreerd.
Heb ik zelf ook nooit gesnapt. In de FPV scene is het ook een hype maar elke pro piloot raad het stellig af.

• flipper01
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 20-06 20:34
quote:
CopyCatz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:00:
Ik zag Casey hem ook uit de lucht pakken en geforceerd omdraaien waardoor kennelijk de rotors uitschakelen? Lijkt me toch niet goed om iedere keer min of meer een crash te simuleren ipv een nette landing.
Hier doen ze het ook @6:52
YouTube: Mavic Air SECRET Off Switch - KEN HERON - Drone Review

• ramrodwillem
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 22-06 16:32

• Tadango
Hij is er :) Vanavond even mee gespeeld en het lijkt super allemaal. Starten vanuit de hand lijkt ook geen enkel probleem. Dit is compleet iets anders dan een FPV race drone uiteraard, qua stabiliteit en vermogen. Een stuk minder gevaarlijk al zou ik hem wel zo hoog mogelijk houden.

• CopyCatz
Nou doe es wat pics dan :) Ik zit hier maar conrad te f5-en..

• Tadango
Waarvan? Buiten is het donker.....

• v1co
Van deze prachtige ochtend met vanilla sky clouds bijvoorbeeld ;)

• Redondo1982
quote:
CopyCatz schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 23:00:
Nou doe es wat pics dan :) Ik zit hier maar conrad te f5-en..
De extra Mavic komt vandaag via Conrad. Ter info: als Conrad hem aanbiedt bij PostNL dan moet je er een extra dag tussen houden.

Ben benieuwd wanneer nu eens de extra batterijen binnen komen. Duurt veel te lang voor een accessoire; dit heeft DJI slecht op orde.

Redondo1982 wijzigde deze reactie 08-02-2018 08:27 (17%)

• Tadango
Ik heb net wat HDR foto's gemaakt en wou ze downloaden op de telefoon, maar daar zijn ze niet te vinden :( Ik kijk straks in de pauze even of ik ze van de Air af kan halen op het werk.

• Redondo1982
quote:
Tadango schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:33:
Ik heb net wat HDR foto's gemaakt en wou ze downloaden op de telefoon, maar daar zijn ze niet te vinden :( Ik kijk straks in de pauze even of ik ze van de Air af kan halen op het werk.
Via de app?

Kan je eigenlijk ook foto’s afhalen direct via de MA? Dus bijv via usb-c?

• T.E
quote:
Redondo1982 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:26:
[...]

De extra Mavic komt vandaag via Conrad. Ter info: als Conrad hem aanbiedt bij PostNL dan moet je er een extra dag tussen houden.

Ben benieuwd wanneer nu eens de extra batterijen binnen komen. Duurt veel te lang voor een accessoire; dit heeft DJI slecht op orde.
Daarom de combo genomen.

• CopyCatz
quote:
Redondo1982 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:26:
[...]

Toen ik 'm bestelde was de levertijd al "binnenkort" dus de eerste lichting is al weer uitverkocht. Ik hoop dat er binnenkort weer een fly more zending arriveert bij conrad..

• Redondo1982
quote:
T.E schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:15:
[...]

Daarom de combo genomen.
Ja, harde conclusie. Maar wel waar jammer genoeg en zal ook wel de insteek zijn van DJI.

• Tadango
quote:
Redondo1982 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 08:39:
[...]

Via de app?

Kan je eigenlijk ook foto’s afhalen direct via de MA? Dus bijv via usb-c?
Ik wou het even via de app doen in de auto terwijl ik naar het werk reed, maar blijkbaar ging daar iets fout in de communicatie.

Via USB kan je inderdaad alles eraf halen, en dat is ook nodig voor 4k. SD kaartje hoeft er niet uit als het goed is.

• ramrodwillem
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 22-06 16:32
> Ik wou het even via de app doen in de auto terwijl ik naar het werk reed

Wat klopt hier niet ....:-0

• Tadango
quote:
ramrodwillem schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:05:
> Ik wou het even via de app doen in de auto terwijl ik naar het werk reed

Wat klopt hier niet ....:-0
Haha, had ik wel verwacht ;) Het kopieren starte ik op de parkeerplek en ik had verwacht dat foto's + video na 10 min wel klaar was.De spullen lagen op de stoel naast me. Ik heb niet meer gekeken toen ik aankwam en alles gewoon uitgezet.... 4k video zou hij niet moeten kopieren dus een paar foto's is zo klaar toch? Ik zie op de tel nu wel een corrupt groot video bestand, gek.

• Redondo1982
Wel jammer dat het je accu kost om hem aan je pc/mac te koppelen.

• Tadango
Ja, stroom verbruik is nog best wat als hij aan staat. Ik weet niet of dat in USB modus minder is....

• Tadango
Vanochtend had ik 2 HDR foto's genomen, maar daar ben ik niet echt tevreden over. De ruwe foto's hebben veel meer. Het automatische resultaat is wat plat....

http://foto.ccme.nl/W500/H400/Overig/Mavic%20Air/DJI_0013.JPG
http://foto.ccme.nl/W500/H400/Overig/Mavic%20Air/DJI_0014.JPG

Tadango wijzigde deze reactie 08-02-2018 12:55 (29%)

• CopyCatz
Ik vond deze video wel interessant ihkv settings voor foto en filmen:

YouTube: DJI Mavic Air BEST Settings vs Pro | Tutorial

• iisworks
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:47
quote:
Tadango schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:51:
Vanochtend had ik 2 HDR foto's genomen, maar daar ben ik niet echt tevreden over. De ruwe foto's hebben veel meer. Het automatische resultaat is wat plat....
Ben je nu tevreden met de fotokwaliteit/scherpte van landschapsfoto's? Ik probeer nog steeds uit te vinden of het gebrek aan scherpte op de achtergrond aan mijn MA ligt, of dat het een algemeen probleem is. Ik zie behoorlijk wat materiaal dat aanzienlijk minder scherp is dan ik hoopte (en verwachte na Spark/MP). Nog geen RAW gebrobeerd dus het zou ook een processing issue kunnen zijn. :/

• sgfp77
2 punten:

1. Probleem met slechte resolutie 360 panorama opgelost.

Ik had erg korrelige tiny planets op skypixel.

Blijkt dat op de een of andere manier een soort cache/zeer lage resolutie 360 panorama wordt geupload via de GO 4 app.

De MA slaat in de DCIM folder de panorama JPG op in goede resolutie. Als je die upload naar skypixel, krijge je gewoon een mooie 360 panorama en tiny planet.

Weet iemand een goede viewer om 360 fotos the bekijken op je iphone of mac? Ik kan natuurlijk zelf googlen, maar misschien schudt iemand het zo uit zijn mouw.

2. Litchi app

Ik heb de app geinstalleerd, Maar nog niet werkende met de MA/iPhone X. Het schijnt wel in de pijplijn te zitten las ik op mavicpilots forum.

• stefve1
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:00
Ter info: de witte fly more combo is nu op stock bij Coolbue!

• T.E
Heb net de zwarte Fly More combo binnengekregen die ik gelijk doorverkoop voor de aankoopprijs van 1049.
Ik ben voorzien.Pm me.

• qbdbd
Zie de eerste leveringen langskomen.
Goed signaal, ik hoop morgen van de importeur te horen hoe het zit met de accessoires.

Zeer goed om te lezen dat het probleem met de korrelige foto is opgelost.
Hoe zit het met het geheugen wat er nu standaard inzit, beetje bruikbaar voor als je de SD kaart vergeten bent of nemen de afbeeldingen toch dermate veel ruimte in?

• jochem81
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 27-05 11:29
Hoe zijn de ervaringen wat betreft het bereik? Ik zie op Youtube veelal positieve reviews wat betreft bereik, maar vraag me af hoe het is in wat drukker stedelijk gebied in Nederland met veel andere wifi signalen.

• sgfp77
Ik ben zo’n 700 meter het IJmeer opgevlogen. Wel wat waarschuwingen van signaalsterkte. Ben nog niet tot de max gegaan.

• T.E
Ik heb een sandisk sd kaart die schijnbaar toch te langzaam is. Hij geeft slow card aan.
Wat is een goede snelle sd kaart voor de mavic air? Film in 4K.

• Redondo1982
quote:
sgfp77 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:42:
Ik ben zo’n 700 meter het IJmeer opgevlogen. Wel wat waarschuwingen van signaalsterkte. Ben nog niet tot de max gegaan.
Ben nu pas voor het eerst een meter of 200 weg aan het vliegen en kreeg de melding dat er veel interferentie was. Dit is niet vergelijkbaar met een zwak signaal, toch? Zou mogelijk wel kunnen leiden tot een zwak signaal neem ik aan. In de preview van Tweakers werd hierover ook gesproken.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 03:51
quote:
Redondo1982 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:19:
[...]

Ben nu pas voor het eerst een meter of 200 weg aan het vliegen en kreeg de melding dat er veel interferentie was. Dit is niet vergelijkbaar met een zwak signaal, toch? Zou mogelijk wel kunnen leiden tot een zwak signaal neem ik aan. In de preview van Tweakers werd hierover ook gesproken.
Wat bedoel je met 'niet vergelijkbaar met een zwak signaal'? Interferentie of zwak signaal, het kan allebei leiden tot het verliezen van verbinding.

The devil is in the details.

• Redondo1982
quote:
Hahn schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:21:
[...]

Wat bedoel je met 'niet vergelijkbaar met een zwak signaal'? Interferentie of zwak signaal, het kan allebei leiden tot het verliezen van verbinding.
Ik ben een beginnende drone vlieger en ik zie altijd de weak signal meldingen voorbij komen. Nu kreeg ik de melding dat er interferentie was en vroeg ik mezelf af of dit de melding is die gebruikers vaak krijgen (bijv met Spark). Ik gaf in m’n verhaal ook aan dat interferentie uiteindelijk kan leiden tot een zwak signaal, maar wilde even zeker weten of we het hebben over dezelfde melding.

• CopyCatz
De flight cases verschijnen ook al:

YouTube: DJI Mavic Air - First Look at the GPC Hard Case
YouTube: MC-CASES DJI Mavic Air Carry Case - Smart Edition - Made in Germany ...

Ja het is bulky maar blijf het toch cool vinden zo'n case voor je drone.

CopyCatz wijzigde deze reactie 08-02-2018 20:07 (61%)

• Tadango
quote:
iisworks schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 15:59:
[...]

Ben je nu tevreden met de fotokwaliteit/scherpte van landschapsfoto's? Ik probeer nog steeds uit te vinden of het gebrek aan scherpte op de achtergrond aan mijn MA ligt, of dat het een algemeen probleem is. Ik zie behoorlijk wat materiaal dat aanzienlijk minder scherp is dan ik hoopte (en verwachte na Spark/MP). Nog geen RAW gebrobeerd dus het zou ook een processing issue kunnen zijn. :/
De focus lijkt wat kort. Scherpte zit er op korte afstand echt wel in. Je moet hem niet voor foto's nemen waarbij je scherpte wil ver weg.. Sowieso denk ik dat de Air voor foto's tegenvalt. Je moet dan naar een grotere sensor toe. Op ISO100 zit er al erg veel ruis in. Nu ben ik een DSLR gewend en dat is een enorm verschil, maar toch. Ik zou niet snel tevreden zijn met de foto's bij minder licht. Met veel zon kan het heel anders zijn maar dat heb ik nog niet kunnen testen.
quote:
T.E schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 19:09:
Ik heb een sandisk sd kaart die schijnbaar toch te langzaam is. Hij geeft slow card aan.
Wat is een goede snelle sd kaart voor de mavic air? Film in 4K.
Ik heb een 64gb Samsung Evo kaartje van 100Mb/sec lezen en 60Mb/sec schrijven en deze doet het prima. Kost 25 euro. 4k 30fps is soepel.

• iisworks
Android FCC Mode
Niet dat het echt nodig is voor de MA omdat de range een stuk verbeterd is t.o.v. de Spark, maar hierbij toch een tip om GO4 op Android in FCC mode te laten starten zonder lastige trucs:

- Installeer een GPS Fake app, bv Floater (https://play.google.com/s...on.floating.fake.location)
- Sta deze app toe in Developer options om Mock Locations te gebruiken
- Start Floater en zet locatie naar US
- Start daarna pas de RC
- Verbind de telefoon
- Start GO4
- Kies "OK" als wifi region prompt komt (daarmee zet je hem in FCC)
- Controleer in de app bij wifi settings de 2.4Ghz kanalen: CE=1-13, FCC=1-11
- Stop nu Floater: echte locatie wordt weer actief
LET OP: Zorg dat je homepoint niet op de fake gps locatie is! :)

Zolang je de volgende keer bij het starten van GO4 voor "Cancel" kiest bij de wifi region melding blijft de MA in FCC mode staan zonder de FakeGPS truc.

iisworks wijzigde deze reactie 09-02-2018 07:22 (4%)

• Tadango
Net even met de RAW HDR foto's in lightroom aan het spelen geweest. Dan wordt het toch wel meer bruikbaar :)
http://foto.ccme.nl/W500/H400/Overig/Mavic%20Air/HDR_0001-HDR.jpg

• CopyCatz
quote:
Tadango schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:19:
Net even met de RAW HDR foto's in lightroom aan het spelen geweest. Dan wordt het toch wel meer bruikbaar :)
Mooi man, ben geboren in groningen maar woon nu helaas in een provincie die vrijwel geheel no fly zone is.. (Brabant). 8)7

• Redondo1982
quote:
CopyCatz schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:21:
[...]

Mooi man, ben geboren in groningen maar woon nu helaas in een provincie die vrijwel geheel no fly zone is.. (Brabant). 8)7
Houden jullie je allemaal aan de no fly zones dan? Ik begrijp best dat je bij oneigenlijk gebruik de hobby van de vlieger in diskrediet brengt, maar we zijn toch niet allemaal heilig boontje hier?

• CopyCatz
quote:
Redondo1982 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:50:
[...]

Houden jullie je allemaal aan de no fly zones dan? Ik begrijp best dat je bij oneigenlijk gebruik de hobby van de vlieger in diskrediet brengt, maar we zijn toch niet allemaal heilig boontje hier?
Eerlijk gezegd heb ik alleen een paar jaar geleden een AR drone gehad toen de drones in de mode kwamen, toen waren er nog amper regels. Je mag nu boven geheel midden brabant zo'n beetje officieel niet meer vliegen, maar ik kan lid worden van de vliegvereniging bij gilze-rijen, en op de fiets naar de loonse en drunense duinen. Wil sowieso niet veel mensen om me heen als ik ga vliegen. Heb geen idee hoe netjes de gemiddelde vlieger zich aan de regels houdt. Gaat er trouwens wel eens iemand vliegen in Duitsland? Ik las dat je daar een naamplaatje op je drone moet hebben.

• kevintjuh93
  • Laatst online: 12-06 17:15
quote:
CopyCatz schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:43:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik alleen een paar jaar geleden een AR drone gehad toen de drones in de mode kwamen, toen waren er nog amper regels. Je mag nu boven geheel midden brabant zo'n beetje officieel niet meer vliegen, maar ik kan lid worden van de vliegvereniging bij gilze-rijen, en op de fiets naar de loonse en drunense duinen. Wil sowieso niet veel mensen om me heen als ik ga vliegen. Heb geen idee hoe netjes de gemiddelde vlieger zich aan de regels houdt. Gaat er trouwens wel eens iemand vliegen in Duitsland? Ik las dat je daar een naamplaatje op je drone moet hebben.
In Duitsland dient men inderdaad zijn/haar drone te voorzien van wat informatie van de eigenaar.

Mijn eerste drone komt volgende week binnen en ik ga mij niet zo heel erg druk maken om de no fly zones. Gelukkig woon ik zelf niet daar waar een no fly zone is, maar alsnog mag je bijna nergens vliegen door wegen, bebouwingen etc. Toch denk ik dat zodra je gewoon fatsoenlijk vliegt, dus niet te hoog, niet te laag, niet als een idioot. Dat niemand hier last van heeft en de politie (mochten ze de drone uberhaupt zien) er zelfs niets mee doet bij 'normaal/fatsoenlijk' gebruik.

• iisworks
Welke fotograaf of MavicAir/Pro/Spark eigenaar kan zijn mening geven over mijn Air DNG samples:
https://drive.google.com/...IJ4x_v0eFYA-4Go4D8LA95q5T

Ik vind ze onacceptabel soft vergeleken met mijn oude Spark/MavicPro materiaal (vooral in de verte weinig detail, ook niet na sharpening in post, lijkt of de fixed focus verkeerd staat). Ik ben benieuwd naar de mening van anderen!

Ik heb hem zojuist retour gestuurd naar Droneland voor omruil.
Iemand ervaring met retouren bij deze winkel?

Note: De lens is schoon en objecten dichtbij (paar meter) lijken een stuk scherper. Ook zitten er flinke blown highlights in lichte delen, iets wat ik helaas ook bij MA samples van anderen zie.

iisworks wijzigde deze reactie 09-02-2018 13:12 (58%)

• Tadango
quote:
iisworks schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 11:12:
Welke fotograaf of MavicAir/Pro/Spark eigenaar kan zijn mening geven over mijn Air DNG samples:
https://drive.google.com/...IJ4x_v0eFYA-4Go4D8LA95q5T

Ik vind ze onacceptabel soft vergeleken met mijn oude Spark/Mavicpro materiaal (geen detail, ook niet na sharpening in post, lijkt of de fixed focus verkeerd staat). Ik ben benieuwd naar de mening van anderen!

Ik heb hem zojuist retour gestuurd naar Droneland voor omruil.
Iemand ervaring met retouren bij deze winkel?
Ik zal vanavond even de DNG's bekijken. De JPG's lijken inderdaad niet scherp. Het lijkt wel of de lens iets vuil is. Je ziet wat glow bij de felle witten delen van de huizen. Dat zie je altijd als er iets vettigheid op de lens zit.

• iisworks
FW Update:
https://forum.dji.com/thread-134268-1-1.html

Date : 2018.02.09
Aircraft Firmware : v01.00.0200
Remote Controller Firmware : v01.00.0100
DJI GO 4 App iOS : v4.2.5
DJI GO 4 App Android : v4.2.5

Aircraft:
 Added support for using SmartCapture without a remote controller and DJI GO 4. Added a group photo
mode to SmartCapture.
 Optimized GEO Zone management.
 Shortened time taken to power off.
 Optimized transmission quality when transmitting at 2.4 GHz.
 Improved takeoff performance to dampen a shaking phenomenon experienced by some aircraft
during takeoff.
 Improved takeoff performance when taking off in conditions that are not suitable for the Downward
Vision System.
 Optimized Asteroid exposure settings.
 Fixed an issue that occasionally prevented the aircraft from taking off following activation.
 Fixed an issue that occasionally caused the DJI GO 4 app to display a Downward Vision System calibration
error.
 Fixed an issue that caused the battery level display to be incorrect if an Intelligent Flight Battery was not fully
charged when used for the first time.
 Fixed an issue that occasionally caused the aircraft to land unexpectedly.

Remote Controller:
 Added support for using the DJI Goggles Head Tracking Flight feature.
 Shortened time taken to power on.
 Changed default control stick deadband settings.
 Fixed an issue that occasionally caused the remote controller restart automatically.
 Fixed an issue that occasionally caused linking to fail.

iisworks wijzigde deze reactie 09-02-2018 14:36 (5%)

• ChojinZ
quote:
Redondo1982 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 22:50:
[...]

Niet alleen dat, maar vliegen in een no-fly zone brengt ook gewoon risico's met zich mee. Ik woon zelf in Den Haag en het luchtruim hier is vrij druk: Er vliegt altijd wel een trauma helikopter of politie helikopter. En die vliegen vrij laag (<100 meter).

Ik krijg altijd de indruk dat, mensen die zich niet houden aan deze regels, weinig tot geen benul hebben van de risico's...
quote:
kevintjuh93 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 08:33:
[...]

Dat niemand hier last van heeft en de politie (mochten ze de drone uberhaupt zien) er zelfs niets mee doet bij 'normaal/fatsoenlijk' gebruik.
Het tegendeel is waar: De politie is juist heel actief opzoek naar piloten die in overtreding zijn. Er worden zelfs opsporings marathons voor georganiseerd:
https://www.politie.nl/ni...-tijdens-drone-athon.html

Om mij heen hoor ik ook regelmatig geluiden dat de politie zeer streng op treed en dat de boetes vaak in de honderden euro's loopt.

ChojinZ wijzigde deze reactie 09-02-2018 13:22 (4%)

• kevintjuh93
  • Laatst online: 12-06 17:15
quote:
ChojinZ schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:21:
[...]

Niet alleen dat, maar vliegen in een no-fly zone brengt ook gewoon risico's met zich mee. Ik woon zelf in Den Haag en het luchtruim hier is vrij druk: Er vliegt altijd wel een trauma helikopter of politie helikopter. En die vliegen vrij laag (<100 meter).

[...]

Het tegendeel is waar: De politie is juist heel actief opzoek naar piloten die in overtreding zijn. Er worden zelfs opsporings marathons voor georganiseerd:

Om mij heen hoor ik ook regelmatig geluiden dat de politie zeer streng op treed en dat de boetes vaak in de honderden euro's loopt.
Nou ben benieuwd... denk dat het hier allemaal wel mee valt aangezien ik niet in een no fly zone zit. Plus ik ga echt niet boven mensenmassa's vliegen en zal ik hem altijd in het zicht houden. Bebouwde kom... tsja daar hebben ze dan weer mooi pech mee (of ik)

• Redondo1982
quote:
iisworks schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:16:
Nieuwe FW Update:
https://forum.dji.com/thread-134249-1-1.html

Date:2018.2.9
Aircraft Firmware: V01.04.0300
Remote Controller Firmware: v1.0.0.0
DJI GO 4 App iOS: v4.2.5
DJI GO 4 App Android: v4.2.5

Aircraft:
 Added support for using SmartCapture without a remote controller and DJI GO 4. Added a group photo
mode to SmartCapture.
 Optimized GEO Zone management.
 Shortened time taken to power off.
 Optimized transmission quality when transmitting at 2.4 GHz.
 Improved takeoff performance to dampen a shaking phenomenon experienced by some aircraft
during takeoff.
 Improved takeoff performance when taking off in conditions that are not suitable for the Downward
Vision System.
 Optimized Asteroid exposure settings.
 Fixed an issue that occasionally prevented the aircraft from taking off following activation.
 Fixed an issue that occasionally caused the DJI GO 4 app to display a Downward Vision System calibration
error.
 Fixed an issue that caused the battery level display to be incorrect if an Intelligent Flight Battery was not fully
charged when used for the first time.
 Fixed an issue that occasionally caused the aircraft to land unexpectedly.

Remote Controller:
 Added support for using the DJI Goggles Head Tracking Flight feature.
 Shortened time taken to power on.
 Changed default control stick deadband settings.
 Fixed an issue that occasionally caused the remote controller restart automatically.
 Fixed an issue that occasionally caused linking to fail.
Gezien de laatste zin is het hopelijk zo dat linken voor nieuwe vliegers nu geen issue meer is. Wat een problemen heb ik daar mee gehad.

• Redondo1982
quote:
ChojinZ schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 13:21:
[...]

Ik krijg altijd de indruk dat, mensen die zich niet houden aan deze regels, weinig tot geen benul hebben van de risico's...

[...]

Het idee? Nou, ga er maar gewoon van uit dat mensen inderdaad niet het volledige benul hebben. Dan moet de overheid maar een een rijbewijs/certificaat in gaan voeren. Je kan niet van alle mensen verwachten dat ze de volledige gevaren inzien, aangezien hij voor Jan en Alleman te koop is.

• ChojinZ
quote:
Redondo1982 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:03:
[...]

Het idee? Nou, ga er maar gewoon van uit dat mensen inderdaad niet het volledige benul hebben. Dan moet de overheid maar een een rijbewijs/certificaat in gaan voeren. Je kan niet van alle mensen verwachten dat ze de volledige gevaren inzien, aangezien hij voor Jan en Alleman te koop is.
Maar je mag wel van mensen verwachten dat zij zich aan de regels houden. Maar dat gebeurt dus ook niet. Om dan vervolgens het argument te gebruiken dat men dit doet omdat de regelgeving niet voldoet, is natuurlijk je reinste onzin....
Daarnaast mag je wel verwachten dat een koper zich enigzins verdiept in zijn product.

Ik ben zelf ook niet altijd even heilig en ik zal niet ontkennen dat ik nooit regels heb overtreden maar ik probeer wel zoveel mogelijk mijn verstand te gebruiken en sommige actie's zijn gewoon not-done (zoals bv. boven woonwijken of wegen vliegen of in No-Fly zones)

ChojinZ wijzigde deze reactie 09-02-2018 14:20 (4%)

• Redondo1982
quote:
ChojinZ schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:20:
[...]

Maar je mag wel van mensen verwachten dat zij zich aan de regels houden. Maar dat gebeurt dus ook niet. Om dan vervolgens het argument te gebruiken dat men dit doet omdat de regelgeving niet voldoet, is natuurlijk je reinste onzin....
Daarnaast mag je wel verwachten dat een koper zich enigzins verdiept in zijn product.

Ik ben zelf ook niet altijd even heilig en ik zal niet ontkennen dat ik nooit regels heb overtreden maar ik probeer wel zoveel mogelijk mijn verstand te gebruiken en sommige actie's zijn gewoon not-done (zoals bv. boven woonwijken of wegen vliegen of in No-Fly zones)
Tussen verwachtingen en uitvoering zit zo’n enorm groot gat. Ik vind juist dat we daarin tekort schieten in de gehele maatschappij. Ik zie het gewoon zo: Het is te koop op elke hoek van de straat en je mag ermee vliegen zonder enige vorm van kennis en/of ervaring. Ik vind jouw argument juist enorm teleurstellend. We moeten er maar vanuit gaan dat iedereen zijn verantwoordelijkheid draagt? Hier blind vanuit gaan is een gevaar voor de hele samenleving. Het is ook een hele na´eve gedachte en ik zou het eigenlijk cognitieve dissonantie willen noemen. Het is hopen tegen beter weten in.

• ChojinZ
quote:
Redondo1982 schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 16:45:
[...]

Tussen verwachtingen en uitvoering zit zo’n enorm groot gat. Ik vind juist dat we daarin tekort schieten in de gehele maatschappij. Ik zie het gewoon zo: Het is te koop op elke hoek van de straat en je mag ermee vliegen zonder enige vorm van kennis en/of ervaring. Ik vind jouw argument juist enorm teleurstellend. We moeten er maar vanuit gaan dat iedereen zijn verantwoordelijkheid draagt? Hier blind vanuit gaan is een gevaar voor de hele samenleving. Het is ook een hele na´eve gedachte en ik zou het eigen cognitieve dissonantie willen noemen. Het is hopen tegen beter weten in.
Mag je allemaal vinden. Maar de wet is hier gewoon erg duidelijk in. Jij hoort deze te kennen, en je hoort je aan de regels te houden.

Daarnaast kan je toch zelf ook wel een beetje logisch nadenken? Is het zo lastig in te schatten welke risico's een drone met zich mee brengt als je, bv, boven de snelweg gaat vliegen?
Je gaat mij niet vertellen, dat jij zo'n risico niet weet in te schatten. Zo dom ben je helemaal niet. ;)

Je betoog doet me denken aan het verhaal waarbij iemand zijn kat in de magnetron stopt om deze te drogen.
Op de magnetron staat nergens dat je er geen katten in mag doen. Dus omdat het er niet op staat is de fabrikant verantwoordelijk voor het ongeluk en word het baasje volledig ontslagen van zijn verantwoordingen. Jaja, lekker makkelijk zo...

Maar ik snap je wel. Het is nooit leuk om te horen als iets niet mag. Zeker als het dan de uitvoering van je hobby belemmerd. Maar hey, dont shoot the messenger... Ik heb de regels niet verzonnen... ;)

• Tadango
Gewoon gezond verstand gebruiken, dan komt alles goed. De wet letterlijk volgen is niet altijd de juiste manier.... Meer zeg ik er niet over.

• Tijgerhaai
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 22-06 09:29
Regels...
in het verkeer houd ook niet iedereen zich aan de maximum snelheid. Heb ik geen problemen mee, zolang ze andere mensen niet in gevaar brengen.

Persoonlijk vind ik de regels voor drones goed zolang er niet naar de letter wordt gehandhaaft, net zoals er bij de maximum snelheid een marge is.

En het is ook afhankelijk van de drone zelf natuurlijk. Genoeg fimpjes gezien van goedkope drones die onbeheerst vliegen. (Zoek maar naar drone fails). Ik denk dat dit met de mavic niet zo snel gaat gebeuren.

Gezond verstand gebruiken en goed risico’s inschatten is het motto

• Redondo1982
quote:
ChojinZ schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 17:08:
[...]

Mag je allemaal vinden. Maar de wet is hier gewoon erg duidelijk in. Jij hoort deze te kennen, en je hoort je aan de regels te houden.

Daarnaast kan je toch zelf ook wel een beetje logisch nadenken? Is het zo lastig in te schatten welke risico's een drone met zich mee brengt als je, bv, boven de snelweg gaat vliegen?
Je gaat mij niet vertellen, dat jij zo'n risico niet weet in te schatten. Zo dom ben je helemaal niet. ;)

Je betoog doet me denken aan het verhaal waarbij iemand zijn kat in de magnetron stopt om deze te drogen.
Op de magnetron staat nergens dat je er geen katten in mag doen. Dus omdat het er niet op staat is de fabrikant verantwoordelijk voor het ongeluk en word het baasje volledig ontslagen van zijn verantwoordingen. Jaja, lekker makkelijk zo...

Maar ik snap je wel. Het is nooit leuk om te horen als iets niet mag. Zeker als het dan de uitvoering van je hobby belemmerd. Maar hey, dont shoot the messenger... Ik heb de regels niet verzonnen... ;)
Ja, leuk hoor al die wetten maar ik ben meer van voorlichting. Dan gebeuren er minder ongelukken.

Waarom ik met je verder discussieer is omdat ik niet de risico’s op zoek, maar dat er in het algemeen veel meer gebeurd dan dat wij voor mogelijk kunnen houden. Als we dit kunnen inperken met de juiste begeleiding en voorlichting dan kunnen we langer genieten van deze gave hobby. Je laatste zin suggereert een beetje naar de beperkingen van deze hobby inzake mij, maar ik geef hier helemaal niet om. Om mij hoeven ze zich echt geen zorgen te maken, maar meer om de boys die even gaan knallen en dan de headlines halen.

Die kat in de magnetron mag toch ook gewoon. Staat nergens in de handleiding :+

Maar dit is wel het voorbeeld waarmee we op dezelfde lijn zitten. We kunnen uitgaan van de verantwoordelijkheid van de mens, in het kader van zelflerend en zelfhelend, maar daar gaat het vaak mis. Daar is de maatschappij en de mensheid de dupe van. Dit valt niet uit te kammen hoor, maar wel te verminderen denk ik. Maar ik kan volledig mis zitten, want heb dit nooit in reallife toegepast. ;)

• joke_name
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 18-06 06:47
Voor de mensen die binnenkort gaan vliegen.
Achter de douane.
Fly more combo: 1049
Los: 849

Inclusief 64 GB kaart

• TweakerMarco
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 21-06 23:21
Helaas was nog een paar weken wachten voor de rode:

"Volgens de laatste berichten lijkt het erop dat we de rode Mavic Air zowel los als in combo pas half maart kunnen verwachten. Mocht u echt niet kunnen wachten, adviseer ik u te kiezen voor een andere kleur."

• Tadango
De nieuwe optie om de Smart Capture mode te activeren heb ik ook gevonden: Dubbel klik op de knop op de Air. Dus vliegen zonder RC of telefoon :)

Btw, probeer niet in de kamer in het donker te vliegen met alleen Smart Capture :) Opstijgen lukte maar daarna zag hij mijn hand niet meer goed dus landen wou niet meer ;) De telefoon lag aan de andere kant van de kamer en als ik daarheen wou lopen leek de Air zich in de nesten te willen werken binnen (volgen deed hij prima). Uit de lucht pakken en omdraaien werkte wel super :*)

Tadango wijzigde deze reactie 09-02-2018 23:13 (57%)

• v1co
quote:
Tadango schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:19:
De nieuwe optie om de Smart Capture mode te activeren heb ik ook gevonden: Dubbel klik op de knop op de Air. Dus vliegen zonder RC of telefoon :)
Betekend dit dat je de drone hier mee kan laten opstijgen vanaf je hand?

• Tadango
quote:
v1co schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 23:21:
[...]

Betekend dit dat je de drone hier mee kan laten opstijgen vanaf je hand?
Nee, niet vanaf je hand. Je moet hem op de grond zetten en dan met handgebaren bedienen.

• v1co
Tips voor het optimaal configureren van de camera:

YouTube: DJI Mavic Air BEST Settings vs Pro | Tutorial

• sgfp77
quote:
joke_name schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:34:
Achter de douane.

Inclusief 64 GB kaart
Precies zelfde als voor de douane dus

• geert01
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22-06 16:28
zojuist de witte combo van coolblue binnengekregen, ik heb mijn order gisteren van de zwarte naar de witte omgezet via de helpdesk en ik ben nu lekker aan het oefenen ;) morgen ga ik vanaf een weiland bij mij achter mooie opnames proberen te maken van de verlichtte optocht. uiteraard niet boven de menigte maar vanaf een afstand van zo'n 200 meter (ook van huizen)

• Reveal!
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 11-05 13:23
quote:
joke_name schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 19:34:
Achter de douane.

Inclusief 64 GB kaart
Lag de rode er ook?

• R.van.M
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22-06 15:05
quote:
Van de losse lag er vorige week een rode tussen. De flymore was er nog 1 zwarte.

Ik kan morgen even voor je kijken wat er nog is

• Reveal!
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 11-05 13:23
Heb bericht gekregen van support dat hij de 13de verstuurd gaat worden.
Had de rode 23ste besteld, toen stond er 8-10 dagen levertijd.
Zijn nu 19 dagen verder 😦

• T.E
Wilde vandaag een optocht gaan filmen, maar had een mega kater :( damn ben geen 25 meer

• Andre_J
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:32
quote:
T.E schreef op zondag 11 februari 2018 @ 19:42:
Wilde vandaag een optocht gaan filmen, maar had een mega kater :( damn ben geen 25 meer
8)7 frisse luch had best kunnen helpen.

• geert01
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22-06 16:28
De verlichte optocht zag er prima uit! in het donker (al mag dat niet, maarja van boven een weiland kan er weinig misgaan toch?) vond ik zelfs de ruis meevallen, de verlichtte praalwagens waren helder, maar niet overbelicht en de lichtjes van de huizen in de verte allemaal lekker scherp :)

Pracht camera'tje op de mavic air! _/-\o_

• BlaTieBla
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22-06 17:46

BlaTieBla

Blake Returns

Nog nooit een drone gehad, maar wil voor mijn 3 weken IJsland vakantie (in mei) wat meer dan alleen foto's schieten. Ik heb voor de air gekozen omdat die lekker klein is t.o.v. de spark of de pro.
Als het goed is komt de Air volgende week ergens. Ook gezien het uiteindelijke doel de fly-more kit er bij gedaan. Ben wel rete benieuwd naar het hele drone fenomeen. Als het niks is voor me gaat tie na de vakantie marktplaats op.

foto's - thuis - twitter - leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Tranzy
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 00:26
Ik heb vanmorgen mijn eerste drone aangeschaft en volgens mij de laatste Combo Fly More bundel beschikbaar in NL.

Lucky me dat het nog eens dichtbij was en zo kon ophalen!

Ik heb ook een leuke computer..

• flipper01
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 20-06 20:34
quote:
Tranzy schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:18:
Ik heb vanmorgen mijn eerste drone aangeschaft en volgens mij de laatste Combo Fly More bundel beschikbaar in NL.
Lucky me dat het nog eens dichtbij was en zo kon ophalen!
Ik hoop dat er deze week nog wat beschikbaar komen in het verre noorden...

• iisworks
Zo af en toe ook handen te vol met de RC als je buiten met de drone in de weer bent?
Ik heb deze besteld, RC blijft met deze inklapbaar:
https://nl.aliexpress.com...ck-Sling/32852004994.html

De standaard case is perfect voor alleen de drone, en ik heb een Mavic RC pouch die - zeker nu de sticks afneembaar zijn - prima beschermt, maar ik wacht met smart op een compacte case waar MA, RC + extra accu in passen. Die lompe cases en rugzakken zie ik niet zitten voor zo'n mooie compacte drone.

Ik heb op de gok deze supercompacte Hama Syscase 110 besteld (16x10x13cm binnenmaat), mogelijk iets aan de krappe kant voor de MA (=16.8cm), maar even kijken of ik alles erin krijg:
https://www.amazon.de/Ham...che-schwarz/dp/B004LQ1Q0C

Andere zinvolle accessoires heb ik nog niet gezien.

iisworks wijzigde deze reactie 12-02-2018 19:23 (94%)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*