Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• schumpi
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 17-09 07:07
Filmpje in elkaar gestoken (@Rhodos)... Was leuk om eens hoger dan 10 meter te gaan (België hé :( )

• v1co
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 12:29
Mr. R. schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:30:
[...]

Mijn PC is denk ik wel snel genoeg voor 4K (I7 6700K, 32gb geheugen en gtx1060 6gb), maar ik heb geen ervaring met Vegas Pro maar heb het programma wel. Moet je vtv veel instellingen aanpassingen? Ik had een keer zo iets gelezen, ik heb wel veel ervaring met Magix.
Je moet uiteraard van te voren wel het één en ander aan filtertjes aanpassen. Afhankelijk van wat jouw voorkeuren zijn uiteraard.
Maar dit is slechts eenmalig. Zodra de filters als preset zijn opgeslagen gaat het nabewerken heel snel.

• Mr. R.
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 15:04
v1co schreef op donderdag 13 september 2018 @ 11:02:
[...]

Je moet uiteraard van te voren wel het één en ander aan filtertjes aanpassen. Afhankelijk van wat jouw voorkeuren zijn uiteraard.
Maar dit is slechts eenmalig. Zodra de filters als preset zijn opgeslagen gaat het nabewerken heel snel.
Waar moet ik dan aan denken?

• NLKornolio
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16:47

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

schumpi schreef op maandag 10 september 2018 @ 19:19:
Filmpje in elkaar gestoken (@Rhodos)... Was leuk om eens hoger dan 10 meter te gaan (België hé :( )

[YouTube]
Griekenland mag je niet verder dan 50m van je af vliegen zonder registratie van je drone. Neem aan dat je dit niet gedaan hebt ? >:)