Zou Rian van Rijbroek ook een protectielaag tegen dalende koersen hebben ingebouwd in haar smart blockchain? Misschien is haar idee zo gek nog niet.
Is dat niet dezelfde dip? Triest hoeveel mensen hier FUD verspreiden en elkaar angst aan lopen te praten. Tot nu toe heeft crypto zich van ELKE dip hersteld. Waarom zou dat nu anders zijn? Als je daarin niet gelooft moet je snel cashen en dit topic nooit meer komen bezoeken. Want waarom jezelf nog bezig houden met een fenomeen wat gedoemd is te mislukken??De Rikster schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:26:
[...]
Geen idee, wat volgde er na de vorige dip van 19k naar 8k binnen een maand?
Wanneer is de downtrend ten einde?
Het enige wat 'dom' is in deze situatie is niet zelf je besluiten te nemen maar te luisteren naar een willekeurige roeptoeter die ook niks weet in feite.
Groetjes, FaceDown.
de amerikanen gaan straks hun MC opzeggen 
Bank of America, JP Morgan and Citi Bank ban their customers from buying cryptocurrency, including bitcoins, using the banks' credit cards
Bank of America, JP Morgan and Citi Bank ban their customers from buying cryptocurrency, including bitcoins, using the banks' credit cards
Omdat het eerst 300% winst was? Tuurlijk, er zit een verschil tussen het hebben van minder winst en het hebben van verlies en uiteraard is scenario 1 minder erg, maar er wordt hier gedaan alsof je er niet van mag balen als je het grootste deel van je winst ziet verdampen, wat ik persoonlijk nogal bullshit vind.tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:24:
[...]
Hoe kan 20% rendement (winst) nou duur zijn als je verkoopt? Je had meer kunnen hebben dat is een ander verhaal.
Het word pas duur als het nu nog ruim meer dan 20% keldert(in zijn geval dan) en dan verkoopt.
Sommige mensen hier hebben een aardig verknipt beeld wat winst is en wat verlies is naar mijn idee.
We staan nu dus op dezelfde marketcap als exact 2 maanden geleden. Vind ik eigenlijk nog niet eens zo heel schokkend. Het is dat die stijging er tussen zo extreem was.Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:23:
Die re-bounce op 7500 was geen bounce te noemen: https://coinmarketcap.com/charts/
We staan al weer op langere marketcap.
Ondertussen praat er niemand meer over het nut of functie van de bitcoin. Enkel en alleen winstbejag. Dit is precies de reden waarom bitcoin netjes corrigeeert naar een bedrag dat het weer gebruikt word waarvoor het bedoelt is. Op naar de 1000 dollar.
https://www.express.co.uk...e-crash-latest-blockchainmiicker schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:28:
[...]
Jij denkt dat we omhoog gaan als er regulering komt omtrent witwassen met crypto?![]()
Ik denk dat crypto, buiten handelaren, vrijwel enkel voor witwassen wordt gebruikt, de markt zal dan juist verder kelderen. En daarbij hoe wil je dat reguleren..
Soms hoop ik (ondanks dat het me pijn zou doen in mijn portemonnee) dat de bubbel nu een keer definitief barst en Bitcoin zakt naar €0,50 cent, gewoon om mensen die altijd schreeuwen dat hij altijd wel omhoog zal gaan een keer de mond te snoeren
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Nu is alleen wanneer is de echte LOW. Ik denk wel ergens deze dag. Maar wanneer?
Ik koop graag in.
Ik koop graag in.
dit dus , het is geen verlies in inleg , want sta (nog) boven mijn inleg, maar het is meer een 'mentaal' verliesBmfd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:30:
[...]
Omdat het eerst 300% winst was? Tuurlijk, er zit een verschil tussen het hebben van minder winst en het hebben van verlies en uiteraard is scenario 1 minder erg, maar er wordt hier gedaan alsof je er niet van mag balen als je het grootste deel van je winst ziet verdampen, wat ik persoonlijk nogal bullshit vind.
Tuurlijk baal je daarvan , en je hoort mij ook nooit zeggen dat dat niet zou mogen.Bmfd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:30:
[...]
Omdat het eerst 300% winst was? Tuurlijk, er zit een verschil tussen het hebben van minder winst en het hebben van verlies en uiteraard is scenario 1 minder erg, maar er wordt hier gedaan alsof je er niet van mag balen als je het grootste deel van je winst ziet verdampen, wat ik persoonlijk nogal bullshit vind.
Ik denk ook had ik er maar meer ingeknalt toen het goedd ging.
Maar puur naar de feiten gekeken 20% winst is winst niet meer en niet minder
Ik snap iets niet..
Op litebit kun je een grafiekje van BTC tonen en dan de periode kiezen (uur, dag, week, maand. jaar, alles).
Hoe kan het dieptepunt van de maand hoger zijn dan die van bijv. de dag?
Klopt toch niet?
Op litebit kun je een grafiekje van BTC tonen en dan de periode kiezen (uur, dag, week, maand. jaar, alles).
Klopt toch niet?
Erachter komen dat al hun creditcards geblokkeerd zijn.Arsene schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:22:
Wat gaan de Amerikanen doen als ze wakker zijn?
Er wordt geadviseerd in grote steden bij hoge gebouwen niet op de stoep te lopen maar op de straat.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik heb gehoord dat "It's raining men" daar nu op 1 staat.Flagg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:32:
[...]
Erachter komen dat al hun creditcards geblokkeerd zijn.
Er wordt geadviseerd in grote steden bij hoge gebouwen niet op de stoep te lopen maar op de straat.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
http://www.songfacts.com/category-songs_about_suicide.phpmiicker schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:34:
[...]
Ik heb gehoord dat "It's raining men" daar nu op 1 staat.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
correctie , momenteel 19%tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:32:
[...]
Tuurlijk baal je daarvan , en je hoort mij ook nooit zeggen dat dat niet zou mogen.
Ik denk ook had ik er maar meer ingeknalt toen het goedd ging.
Maar puur naar de feiten gekeken 20% winst is winst niet meer en niet minder
Pfff ook altijd zelfde uitspraak 😄 wat gaan de Koreanen doen als ze wakker zijn ?Arsene schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:22:
Verwijderd
Bij maandelijks wordt er OF een snapshot gemaakt van de prijs per 3 uur OF de gemiddelde prijs in die drie uur genomen (Weet niet hoe ze werken)albino71 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:32:
Ik snap iets niet..
Klopt toch niet?
Bij de grafiek per dag gaat dit per kwartier.
Waar die op 09:15 bijvoorbeeld op 1000 staat, kan die bij 09:00 wel op 1100 en bij 12:00 op 1050 staan waardoor de 1000 niet wordt meegenomen in de maandgrafiek
Revain lijkt weer wat te stijgen op Cryptopia.
Ik vermoed ontbijten.Arsene schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:22:
Ok man.ggj87 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:36:
De WERELD STAAT IN DE BRAND!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vorige week VEN gekocht op 49k, vanochtend verkocht op 55,2k, als die nu nog even daalt dan dalijk weer inkopen
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Ja dat is inderdaad deze extreme dip na een extreme piek welke uniek is met deze mate van kapitalisatie. Je stelligheid over wat er staat te gebeuren is dus nergens op gebaseerd.
Triest is het als je zonder hier verantwoordelijkheid voor te (hoeven) nemen maar een soort 'advies' roeptoetert zonder enige onderbouwing.Triest hoeveel mensen hier FUD verspreiden en elkaar angst aan lopen te praten.
Omdat crypto's an sich nog maar heel kort bestaan dus 'elke dip' is een relatief kleine scope, daarnaast is het duidelijk dat de markt zich in een andere staat bevindt dan de vorige dips.Tot nu toe heeft crypto zich van ELKE dip hersteld. Waarom zou dat nu anders zijn?
Maar stellen dat we elk moment omhoog kunnen knallen heeft ongeveer net zoveel waarde als een voorspelling op Astro TV
Begin lekker je eigen forum, kan je lekker iedereen die het niet met je eens is weren.Als je daarin niet gelooft moet je snel cashen en dit topic nooit meer komen bezoeken.
Overtrokken conclusie, dat jij hier zomaar wat roept betekent niet dat crypto's gedoemd zijn om te mislukken...Want waarom jezelf nog bezig houden met een fenomeen wat gedoemd is te mislukken??
neuh ik hodl lekker terug naar mijn 300%
Het wordt gewoon een beetje treurig om te zien hoe de targets telkens bij worden gesteld. Zelfde verhaal met hoe ver bitcoin zou dippen, eerst zou die niet onder de 12K komen, toen 11K, 10K enzovoorts.FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:27:
[...]
En dat moment komt dus ook steeds dichterbij. De vraag is, wie heeft het meeste lef? Hoe lang is het nu precies geleden dat we op 11K stonden? 7 precies. Het kan een fractie hiervan kosten om weer erboven te stuiteren. Als dat gebeurt dan weet ik wel wie hiervan vooral profiteren. De whales. De vullen hun zakken met de coins die de kleine belegger in paniek heeft verkocht.
Ik heb zelf het idee dat de mensen die het hardste hun best doen om de dip te verklaren en te relativeren het meest wanhopig zijn.
Volgens mij is het Shilltopic ergens anders.ggj87 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:36:
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Even wat BTC stats van de huidige dip:
We hebben de dag nog nooit lager geopend dan $8852
We hebben de dag nog nooit lager afgesloten dan $8277
24h high is nog elke dag ruim boven de $9k geweest (hoelang nog?
)
24h high is nog elke dag ruim boven de $9k geweest (hoelang nog?
Je zal maar in crypto EN aandelen zitten (risico spreiding zeiden ze hihi). Dan kun je vandaag maar beter in bed blijven liggen zonder enige internet toegang
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Stiekem is er ook wel een interessante verschuiving bezig. Relatief steeds meer geld gaat in rap tempo naar altcoins. Zo heeft BTC tov het hoogtepunt ongeveer 70% verloren. VEN iets meer dan 50%. Ook al keldert BTC nog een paar k, sommige altcoins zullen sterker uit de strijd komen, namelijk de coins die een praktisch nut hebben in de industrie.
Groetjes, FaceDown.
Ethereum komt dichter en dichter bij die € 600 grens op Coinbase...
Kopen op € 600 of nog even wachten. Kan iemand effe een muntje opgooien voor me? Kop is kopen.
Kopen op € 600 of nog even wachten. Kan iemand effe een muntje opgooien voor me? Kop is kopen.
Shill.untflanked schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:38:
[...]
Volgens mij is het Shilltopic ergens anders.
The act of unsolicited endorsing of the coin in public. Traders who bought a coin has an interest in shilling the coin, in hopes of igniting the public’s interest in that particular coin.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
sorry , het is muntImgnrydrmr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:39:
http://justflipacoin.com/Imgnrydrmr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:39:
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Hij is op z'n kant gevallen, wat nu?Imgnrydrmr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:39:
[ Voor 39% gewijzigd door dennis112 op 05-02-2018 13:42 ]
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Je beweert dat we nooit meer uit deze dip komen. Verder denk je ook niet dat crypto's gedoemd zijn om te mislukken. Ik denk niet dat je snel rijk zult worden als je zo op je onderbuikgevoelens beslist.De Rikster schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:37:
[...]
Ja dat is inderdaad deze extreme dip na een extreme piek welke uniek is met deze mate van kapitalisatie. Je stelligheid over wat er staat te gebeuren is dus nergens op gebaseerd.
[...]
Triest is het als je zonder hier verantwoordelijkheid voor te (hoeven) nemen maar een soort 'advies' roeptoetert zonder enige onderbouwing.
[...]
Omdat crypto's an sich nog maar heel kort bestaan dus 'elke dip' is een relatief kleine scope, daarnaast is het duidelijk dat de markt zich in een andere staat bevindt dan de vorige dips.
Maar stellen dat we elk moment omhoog kunnen knallen heeft ongeveer net zoveel waarde als een voorspelling op Astro TV
[...]
Begin lekker je eigen forum, kan je lekker iedereen die het niet met je eens is weren.
[...]
Overtrokken conclusie, dat jij hier zomaar wat roept betekent niet dat crypto's gedoemd zijn om te mislukken...
Groetjes, FaceDown.
Sorry maar wat is de toegevoegde warde van deze stats?mklkhanou schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:39:
Even wat BTC stats van de huidige dip:
24h high is nog elke dag ruim boven de $9k geweest (hoelang nog?)
[afbeelding]
Enige wat ik kan bedenken is dat het een prima illustratie is van de kortzichtigheid van de cryptomarkt, we staan hoog zonder ons af te vragen waarom en dat is spontaan de nieuwe 'standaard' waar we alles aan gaan refereren.
Verwijderd
Je kan het niet voorspellen. Wat ik merk de laatste tijd is dat er een negatieve sfeer is, en dat er veel nieuws is omtrend overheden. Beide zorgen voor een flinke downtrend. Daarnaast heb je nog een factor betreft de vorige bubble waarbij heel veel reguliere mensen zijn ingestapt die nu met hun verlies onder de arm niet zo even weer instappen.Bmfd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:37:
[...]
Het wordt gewoon een beetje treurig om te zien hoe de targets telkens bij worden gesteld. Zelfde verhaal met hoe ver bitcoin zou dippen, eerst zou die niet onder de 12K komen, toen 11K, 10K enzovoorts.
Ik heb zelf het idee dat de mensen die het hardste hun best doen om de dip te verklaren en te relativeren het meest wanhopig zijn.
Iemand een wedje doen?
Ik wed dat op 1 december een bitcoin niet waardeloos is. Heb ik het fout, krijg je van mij een bitcoin. Heb ik het goed, dan betaal je mij een bitcoin.
Iemand?
Ik wed dat op 1 december een bitcoin niet waardeloos is. Heb ik het fout, krijg je van mij een bitcoin. Heb ik het goed, dan betaal je mij een bitcoin.
Iemand?
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
kazz1980 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:43:
Iemand een wedje doen?
Iemand?
Klinkt als een solide dealkazz1980 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:43:
Iemand een wedje doen?
Iemand?
Define waardeloos. Daarnaast kun jij hier alleen op winnen natuurlijkkazz1980 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:43:
Iemand een wedje doen?
Iemand?
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Ik wil zo graag mijn VEN hodlen maar het is toch wel echt triestig aan het worden de laatste dagen.
Had gehoopt dat we toch herstel-periode ingingen vanaf Februari zoals voorgaande jaren gebeurd is.
Had gehoopt dat we toch herstel-periode ingingen vanaf Februari zoals voorgaande jaren gebeurd is.
Sorry maar wat is de toegevoegde waarde van jouw comment?De Rikster schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:42:
[...]
Sorry maar wat is de toegevoegde warde van deze stats?
Enige wat ik kan bedenken is dat het een prima illustratie is van de kortzichtigheid van de cryptomarkt, we staan hoog zonder ons af te vragen waarom en dat is spontaan de nieuwe 'standaard' waar we alles aan gaan refereren.
Doe ermee wat je wil. Het is namelijk 'ter informatie'
Die negatieve sfeer is er vooral op internetfora vol met 'beleggers' die zich laten leiden door emoties en elkaar FUD lopen aanpraten. Momenteel is GoT hier een zeer goed voorbeeld van.Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:43:
[...]
Je kan het niet voorspellen. Wat ik merk de laatste tijd is dat er een negatieve sfeer is, en dat er veel nieuws is omtrend overheden. Beide zorgen voor een flinke downtrend. Daarnaast heb je nog een factor betreft de vorige bubble waarbij heel veel reguliere mensen zijn ingestapt die nu met hun verlies onder de arm niet zo even weer instappen.
De grote jongens zijn allesbehalve in paniek. Dat zijn namelijk de HODL'ers die uiteindelijk het sterks uit de strijd komen. Zij slaan ondertussen lekker meer in tegen bodemprijsjes. Aan de onderliggende techniek is niets veranderd. Blockchain is de toekomst.
Groetjes, FaceDown.
Oh, quote even dan. Ik zeg letterlijk dat ik ook geen idee heb.FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:42:
[...]
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Je beweert dat we nooit meer uit deze dip komen.
Zwart en wit kan nog behoorlijk wat tussen zitten.Verder denk je ook niet dat crypto's gedoemd zijn om te mislukken.
In mijn gehele 'carrière' in dit topic heb ik ook altijd aan gegeven dat zolang mensen het als een doel zien om er rijk mee te worden crypto's geen serieuze optie zijn als valuestorage.Ik denk niet dat je snel rijk zult worden als je zo op je onderbuikgevoelens beslist.
Ik twijfel nog, ik vind de inleg wat laag.kazz1980 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:43:
Iemand een wedje doen?
Iemand?
Feb is nog lang. We krijgen nog het rebranding event en in Q2 de rebranding zelf. Verwacht verder nog een hoop mooi nieuws voor VEN. Snel cashen zal je niet lukken, maar op de lange termijn lach je om dit dipje en ben je blij dat je je VEN'netjes veilig hebt laten staan.Rakward schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:44:
Ik wil zo graag mijn VEN hodlen maar het is toch wel echt triestig aan het worden de laatste dagen.
Groetjes, FaceDown.
Ik zag gisteren een leukere weddenschap voorbij komen: https://twitter.com/ozrpkr/status/959655566250467328kazz1980 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:43:
Iemand een wedje doen?
Iemand?
Dit is ook iets waar ik al een tijdje over loop te denken.. wat vertegenwoordigd een Reddit of een online fora ten opzichte van de totale markt. Voor alles wordt een reden gezocht op de fora echter hoe weerhoudt dit zich tot de rest van de spelers op de markt..FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:45:
[...]
Die negatieve sfeer is er vooral op internetfora vol met 'beleggers' die zich laten leiden door emoties en elkaar FUD lopen aanpraten. Momenteel is GoT hier een zeer goed voorbeeld van.
De grote jongens zijn allesbehalve in paniek. Dat zijn namelijk de HODL'ers die uiteindelijk het sterks uit de strijd komen. Zij slaan ondertussen lekker meer in tegen bodemprijsjes. Aan de onderliggende techniek is niets veranderd. Blockchain is de toekomst.
*knip*
Probeer het gerust nog een keer, maar de volgende keer niet agressief op de man maar gewoon ontopic.
Probeer het gerust nog een keer, maar de volgende keer niet agressief op de man maar gewoon ontopic.
[ Voor 89% gewijzigd door janvanduschoten op 05-02-2018 14:01 ]
Groetjes, FaceDown.
Klopt, alleen als je er een maand voor plakt dan is de vraag hoe deze uberhaupt zo hoog is gekomen in plaats dat we met z'n alle bedenken waarom hij zo is weggezakt.mklkhanou schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:44:
[...]
Sorry maar wat is de toegevoegde waarde van jouw comment?![]()
Doe ermee wat je wil. Het is namelijk 'ter informatie'
Daling is óf tijdelijk voorbij, óf stilte voor de storm. Pick your choice.
Neem van mij aan, de spelers met 20 miljoen aan coins zitten niet de hele dag the FUD'den of shillen op internet fora.zorss schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:47:
[...]
Dit is ook iets waar ik al een tijdje over loop te denken.. wat vertegenwoordigd een Reddit of een online fora ten opzichte van de totale markt. Voor alles wordt een reden gezocht op de fora echter hoe weerhoudt dit zich tot de rest van de spelers op de markt..
Groetjes, FaceDown.
Mr Baruch went on to add: “I believe we are witnessing a market-cap rebalancing.
“Many disregard bitcoin but most do not disregard blockchain technology.”
The founder of Blue Line Futures, which is a leading futures and commodities brokerage firm, expects bitcoin to recover from its current low.
He said: “I believe that there are cheaper and better technologies within the complex that are positioned for stronger gains.
“The five that I am focused on are Ethereum, NEO, Ripple, Stellar and VeChain.”
bronDespite the fluctuating Bitcoin price, experts are predicting that the cryptocurrency could hit the $50,000 marker this year.
https://www.express.co.uk...ipple-stellar-bill-baruch
Stilte voor the moon.gabn88 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:50:
Daling is óf tijdelijk voorbij, óf stilte voor de storm. Pick your choice.
Groetjes, FaceDown.
Neem er een voorbeeld aan en stop ook eens met shillen.FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:51:
[...]
Neem van mij aan, de spelers met 20 miljoen aan coins zitten niet de hele dag the FUD'den of shillen op internet fora.
ik neem aan dat de gemiddeld cryptobelegger ook wel actief is op internet, dus ja , kan iemand een survey houden over het percentage cryptobeleggers met een reddit/tweakers account ?zorss schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:47:
[...]
Dit is ook iets waar ik al een tijdje over loop te denken.. wat vertegenwoordigd een Reddit of een online fora ten opzichte van de totale markt. Voor alles wordt een reden gezocht op de fora echter hoe weerhoudt dit zich tot de rest van de spelers op de markt..
Lucht, ik geef mijn lucht in ruil voor jouw ETHJustSys schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:52:
ETH inruilen voor ....
Nee.miicker schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:52:
[...]
Neem er een voorbeeld aan en stop ook eens met shillen.
Groetjes, FaceDown.
Ik denk persoonlijk dat de meeste cryptobeleggers geen internet hebben. Dat heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen.RideWithUz schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:52:
[...]
ik neem aan dat de gemiddeld cryptobelegger ook wel actief is op internet, dus ja , kan iemand een survey houden over het percentage cryptobeleggers met een reddit/tweakers account ?
dan zal ik ook mijn BTC aan u gevenmiicker schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:53:
[...]
Lucht, ik geef mijn lucht in ruil voor jouw ETH
Verwijderd
Dit doet pijn. CryptoPhone terug uitzettten en verstoppen tot volgende week. Kan het niet meer aankijken
Deze stijging doet pijn?Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:57:
Dit doet pijn. CryptoPhone terug uitzettten en verstoppen tot volgende week. Kan het niet meer aankijken
Groetjes, FaceDown.
Hold your horses, GREEN CANDLESS!1!!Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:57:
Gooi de grafieken van de afgelopen dagen tot 1 week er eens overheen en kijk eens waar we morgenochtend staan. Juist, een mooi stuk lager dan vanochtend.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Blockchain is misschien de toekomst, zoals internet de toekomst was tijdens de dotcom bubble. Maar van de grote spelers toen (AOL, GeoCities, Excite, Lycos, InfoSpace) zijn er toch maar weinig namen die we ons nog kunnen herinneren.FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:45:
[...]
Die negatieve sfeer is er vooral op internetfora vol met 'beleggers' die zich laten leiden door emoties en elkaar FUD lopen aanpraten. Momenteel is GoT hier een zeer goed voorbeeld van.
En die bedrijven kon je nog redelijk inzichtelijk beoordelen aan de hand van omzet en winst, unieke bezoekers, geprojecteerde groei en verwachte winst per bezoeker in de toekomst.
Cryptocurrencies zijn veel moeilijker in te schatten. Hoeveel is er daadwerkelijk in geinvesteerd (ofwel door coins te kopen, ofwel door hardware of energie erin te stoppen)? De market cap zou een ondergrons moeten hebben rond die waarde, maar inschattingen van dat getal lopen volledig uiteen. Alles daarboven is hype. En zelfs als die 'werkelijke waarde' er inzit, is dat nog geen garantie voor succes voor die specifieke munt, waarde kan ook gewoon verloren gaan.
Ik ben heel benieuwd waar dit uitkomt. Heb de afgelopen jaren met veel interesse zitten meelezen, en elke keer besloten dat ik, vanwege bovenstaande redenen, niet wilde instappen. En even zo vaak spijt gehad. Maar ook op dit moment zie ik bovenstaand verhaal nog niet veranderen. Zou ik in willen stappen als BTC terug is op 1000 euro? Waarom? Of pas op 100? Ik weet het gewoon niet.
*knip* Op de man, dus offtopic
Nee, ik dan dat als er ooit een evenredige correlatie ontstaat tussen de 'waarde' en de koers de prijzen op een gelijkmatige manier zich zullen gaan ontwikkelen in positieve zin.Jij denkt dat crypto nu eeuwig zal voortkabbelen rond de huidige koers?
[ Voor 43% gewijzigd door janvanduschoten op 05-02-2018 14:03 ]
1 ding weet ik wel besluiteloosheid brengt je ook helemaal nergens.Pooh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:58:
[...]
Blockchain is misschien de toekomst, zoals internet de toekomst was tijdens de dotcom bubble. Maar van de grote spelers toen (AOL, GeoCities, Excite, Lycos, InfoSpace) zijn er toch maar weinig namen die we ons nog kunnen herinneren.
En die bedrijven kon je nog redelijk inzichtelijk beoordelen aan de hand van omzet en winst, unieke bezoekers, geprojecteerde groei en verwachte winst per bezoeker in de toekomst.
Cryptocurrencies zijn veel moeilijker in te schatten. Hoeveel is er daadwerkelijk in geinvesteerd (ofwel door coins te kopen, ofwel door hardware of energie erin te stoppen)? De market cap zou een ondergrons moeten hebben rond die waarde, maar inschattingen van dat getal lopen volledig uiteen. Alles daarboven is hype. En zelfs als die 'werkelijke waarde' er inzit, is dat nog geen garantie voor succes voor die specifieke munt, waarde kan ook gewoon verloren gaan.
Ik ben heel benieuwd waar dit uitkomt. Heb de afgelopen jaren met veel interesse zitten meelezen, en elke keer besloten dat ik, vanwege bovenstaande redenen, niet wilde instappen. En even zo vaak spijt gehad. Maar ook op dit moment zie ik bovenstaand verhaal nog niet veranderen. Zou ik in willen stappen als BTC terug is op 1000 euro? Waarom? Of pas op 100? Ik weet het gewoon niet.
Nu kopen mensen, met alles wat jullie nog bezitten: vriendin, extra hypotheek en de spaarpot van je zoontje.
[ Voor 5% gewijzigd door outlandos op 05-02-2018 14:01 ]
Verwijderd
Hoeveel bitcoin wil je voor dr geven?outlandos schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:00:
Nu kopen mensen, met alles wat jullie nog bezitten: vriendin, extra hypotheek en de spaarpot van je zoontje.
Ik heb m'n vriendin verkocht, beetje stom van me.. Kan er nu nog niks mee, heb d'r verkocht voor 15 kamelen..outlandos schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:00:
Ja we zijn 1.6% gestegen het afgelopen uur?outlandos schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:00:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Groot gelijk. Beste kans ooitoutlandos schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:00:
De bitcoinbitch?
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
De cryptomarkt is nu nog piepklein. Als dit nog flink gaat groeien, is dat niet te rijmen met het feit dat er geen ATH meer zal volgen. En ja, voor ons handelaren zijn ATH's best relevant.De Rikster schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:00:
[...]
Als je serieus denkt/meent dat het bestaansrecht van crypto's afhankelijk is van het herhaaldelijk bereiken van een ATH dan ga ik daar de moeite niet voor nemen want dan snap je het duidelijk niet.
Wat?[...]
Nee, ik dan dat als er ooit een evenredige correlatie ontstaat tussen de 'waarde' en de koers de prijzen op een gelijkmatige manier zich zullen gaan ontwikkelen in positieve zin.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Ik zal het je niet aandoen, het is geen beste investering. 't is een soort Neo waar steeds GAS achteraan moet ipv dat het wat oplevert.
Zit al tijden te wachten op die 5000% pump
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2018 14:05 ]
je moet ook een beetje spreiden he , risico is erg groot als je alles wat je hebt op eentje zetVerwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:03:
[...]
Ik zal het je niet aandoen, het is geen beste investering.
Zit al tijden de wachten op die 5000% pump
Wat een waardeloze opwaartse uitbraak weer. Ik houd het voor gezien vandaag. Mochten wel boven $7800 eindigen vanavond dan wil ik overnight wel een gokje wagen en anders op naar de $6000.
Ik heb de Dot Com bubble niet gevolgd (was toen een kleine jongen). Hoeveel geld stak er toen in in vergelijking met Crypto? Waren er ook bedrijven die echt een succes zijn geworden en waar je vanaf het begin in kon investeren?Pooh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 13:58:
[...]
Blockchain is misschien de toekomst, zoals internet de toekomst was tijdens de dotcom bubble. Maar van de grote spelers toen (AOL, GeoCities, Excite, Lycos, InfoSpace) zijn er toch maar weinig namen die we ons nog kunnen herinneren.
Waarom? Voorlopig zit mijn geld in leuk gespreide investeringen in de werkelijke economie. Levert gemiddeld zo'n 7% per jaar op. Helaas geen 7000%, maar ook geen -95%.tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:00:
[...]
1 ding weet ik wel besluiteloosheid brengt je ook helemaal nergens.
Mijn zelfgeknutselde botje begint weer te kopen... dat zullen dus waarschijnlijk wel meer botjes doen... dus een (tijdelijke?) kleine opleving. Vraag is hoe groot dit golfje gaat zijn wat er gebeurt als dit golfje weer voorbij is.
PSN: ButsMG
-amazonAdnanos schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:05:
[...]
Ik heb de Dot Com bubble niet gevolgd (was toen een kleine jongen). Hoeveel geld stak er toen in in vergelijking met Crypto? Waren er ook bedrijven die echt een succes zijn geworden en waar je vanaf het begin in kon investeren?
-ebay
geloof ik..
Zero.
Kleine mini golfjes zegt inderdaad niets.ButsMG schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:07:
Mijn zelfgeknutselde botje begint weer te kopen... dat zullen dus waarschijnlijk wel meer botjes doen... dus een (tijdelijke?) kleine opleving. Vraag is hoe groot dit golfje gaat zijn wat er gebeurt als dit golfje weer voorbij is.
De grote golf naar boven is er echt nog niet.
Ik verwacht deze vandaag ook niet ivm de uitspraak over regulatie morgen in de USA.
Ja prima toch, dan heb je dus besloten dat te doen.Pooh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:07:
[...]
Waarom? Voorlopig zit mijn geld in leuk gespreide investeringen in de werkelijke economie. Levert gemiddeld zo'n 7% per jaar op. Helaas geen 7000%, maar ook geen -95%.
Jij twijfelt over btc wel of niet doen over de prijs 2000 eu of 100 eu? Als je niks doet gebeurt er ook niks wil ik maar zeggen.
Market Cap: Veel, veel meer dan cryptocurrencies nu. Vandaar dat de bubble die toen barste ook een veel groter effect op de economie had. Hoe groot cryptos ook zijn, op de schaal van de wereldeconomie is het minder dan 1%, ze kunnen morgen allemaal waardeloos verdwijnen zonder dat het echt veel effect heeft.Adnanos schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:05:
[...]
Ik heb de Dot Com bubble niet gevolgd (was toen een kleine jongen). Hoeveel geld stak er toen in in vergelijking met Crypto? Waren er ook bedrijven die echt een succes zijn geworden en waar je vanaf het begin in kon investeren?
En ja, er zijn ook bedrijven uit die tijd die nu heel groot zijn. Microsoft, Apple en Google, maar ook bedrijven als Qualcomm, Amazon, Adobe, ARM, Ebay, Oracle, Sandisk, er zijn er genoeg die toen nog heel klein waren. Maar er zijn er ook honderden verdwenen.
Verwijderd
Dat heb ik met de vorige geprobeerd. Komt er op neer dat je dan gewoon op meerdere investeringen afschrijftRideWithUz schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:05:
[...]
je moet ook een beetje spreiden he , risico is erg groot als je alles wat je hebt op eentje zet
En aan 't einde van de rit gaan je muntjes met elkaar praten komt er een dump die zijn weerga niet kent. En dan ben je weer net te laat om in de pump te verkopen, gegarandeert
Niet honderden, maar vele vele duizenden.Pooh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:11:
[...]
Market Cap: Veel, veel meer dan cryptocurrencies nu. Vandaar dat de bubble die toen barste ook een veel groter effect op de economie had. Hoe groot cryptos ook zijn, op de schaal van de wereldeconomie is het minder dan 1%, ze kunnen morgen allemaal waardeloos verdwijnen zonder dat het echt veel effect heeft.
En ja, er zijn ook bedrijven uit die tijd die nu heel groot zijn. Microsoft, Apple en Google, maar ook bedrijven als Qualcomm, Amazon, Adobe, ARM, Ebay, Oracle, Sandisk, er zijn er genoeg die toen nog heel klein waren. Maar er zijn er ook honderden verdwenen.
Dat zolang de koers van de coins (als beloning voor het instandhouden van de blockchain die niet in verhouding staat tot de inspanning die dit vergt) niet stabiel is we geen onderbouwde verwachtingen kunnen hebben.
Leuk voor jullie als 'investeerders' om mee te speculeren maar dat leidt op geen enkele wijze tot het volwassen worden van crypto's blockchain, het leidt er eerder van af. En ja, ik doe het zelf ook
Het is in ieder geval al beter dan een trend naar beneden. Mbt de USA morgen: Er zou iets kunnen uitlekken waardoor de koers toch al eerder een beweging in zet. Het is dus geen garantie dat we morgen (USA time) pas iets gaan zien gebeuren.HoppyF schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:08:
[...]
Kleine mini golfjes zegt inderdaad niets.
De grote golf naar boven is er echt nog niet.
Ik verwacht deze vandaag ook niet ivm de uitspraak over regulatie morgen in de USA.
Groetjes, FaceDown.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)