Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.956 views

Onderwerpen

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
kazz1980 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:31:
[...]

Ja - maar we volgen hier een typisch patroon voor iets dat een hype doormaakt...
Eerst volgen we een nette lijn stabiel omhoog. Dan een explosie de lucht in gevoed door media, gelukszoekers, fomo. Daarna een dip omdat het hoogtepunt van de hype bereikt is. Dan nog een korte opleving omdat men denkt goedkoop bij te kunnen kopen, gevolgd door een crash door panic sells, negatieve media aandacht. En dan ergens gaat men einde van de wereld roepen... En dat punt zitten we nu.... En dan kan het twee kanten op - of we dippen even onder de trendlijn van het geheel en komen daarna weer terug in de stabiel stijgende lijn. óf het vertrouwen hersteld niet en de boel stort geheel in - einde verhaal.

Hier zijn wel mooie grafiekjes van te vinden (eerder ook al langs geweest in dit topic):
[afbeelding]

Komende weken is het gewoon afwachten.

Ik persoonlijk had niet anders verwacht - enkel het moment waarop dit zou gebeuren wist natuurlijk niemand! En dáár heb ik persoonlijk dan net mis gegokt... Ik ben, achteraf bezien, vlak voor de eerste dip ingestapt. Bij die initiële dip en opleving de schade kunnen beperken. Maar de crash vol meegenomen. Jammer, helaas ;)

[...]

En alleen daarom hodl ik al. Als ik mijn geld verlies maar toch een kleine bijdrage heb geleverd aan innovatie en techniek heb ik daar vrede mee! Dan zie ik het als een bijdrage aan een goed doel.
(mocht het écht crash & burn worden dan baal ik wel. Ben ik én mijn geld kwijt én de innovatie is weg (althans - voorlopig - kwestie van tijd voor het weer opkomt in dat geval).
Ik ben slachtoffer van de bull trap! |:(

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
nemesis2212 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:34:
[...]

kansloze actie. ik zat er gelukkig zelf ook niet in. maar je moet maar zo denken, karma ligt altijd op de loer dus die gasten krijgen nog wel problemen denk ik
Sja je hoopt het maar inderdaad. Gelukkig heeft het op mij geen impact. Ik had wel Monero Gold, maar dat waren 500 stuks uit een airdrop en dus treft het me niet. Jammer is het wel voor diegene die het wel hebben aangekocht.

Heb al meerdere keren gedacht om iets met een ICO te gaan doen, maar dit soort verhalen hebben me toch nog steeds weerhouden. Je moet wel echt heel goed opletten.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
ksborg schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:44:
[...]

Sja je hoopt het maar inderdaad. Gelukkig heeft het op mij geen impact. Ik had wel Monero Gold, maar dat waren 500 stuks uit een airdrop en dus treft het me niet. Jammer is het wel voor diegene die het wel hebben aangekocht.

Heb al meerdere keren gedacht om iets met een ICO te gaan doen, maar dit soort verhalen hebben me toch nog steeds weerhouden. Je moet wel echt heel goed opletten.
ja hoop ico's blijven een gok, met daarbij de vraag wat de kans is op een scam zoals hier het geval is. Er komen ook zoveel nieuwe coins uit dat het lastig vast te stellen is of iets potentie heeft of gewoon fake is

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
kazz1980 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:37:
[...]

Zie grafiekje hierboven (net geplaatst). We zitten nu in de 'despair' fase ;)
Kwestie van uitzitten. (of uitstappen als je verwacht dat we die fase niet meer uitkomen).
Dit standaard grafiekje laat zien dat we nog lang niet in de 'despair'-fase zitten, omdat je wel de lijn van voor de prijsstijging moet (kunnen) doortrekken...naar mijn weten zitten we realistisch gezien in de fear-fase waarin iedereen (miners en beleggers) op het puntje van hun stoel de koersen bijhouden...

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

outlandos schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:43:
[...]
Ik ben slachtoffer van de bull trap! |:(
Tja. Achteraf is het allemaal zo makkelijk praten he ;)
Ik ben ook slachtoffer - zelfs al kende ik dit principe van een bubbel.. Had verwacht dat we nog wat verder zouden stijgen voordat dit zou plaats vinden - dus mijn plan was nog wat winst te pakken en dan met mazzel op tijd uitstappen voor de weg omlaag - en met pech te laat zijn en de klap dan kunnen hebben met eerder geboekte winst.
Helaas was het anders... De weg omlaag begon exact twee dagen nadat ik instapte al... Dus nauwelijks winst kunnen pakken én vervolgens niet op tijd gezien dat we echt zo ver omlaag zouden schieten. Dus sta nu op -60% (en ik denk dat ik de -70% misschien ook nog wel aan zou kunnen tippen).
Jammer helaas... Ik ga hem nu gewoon uitzitten. Tussentijds misschien nog wat wisselen van coins en wie weet iets winst pakken met daytraden (tot zover nog weinig succes mee gehad... dus mogelijk doe ik dat ook maar niet). Vind het ook gewoon te leuk om in de gaten te houden.... Maar buiten dat kijk ik gewoon half december wel weer hoe het er voor staat. 8)
DeArmeStudent schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:48:
[...]
Dit standaard grafiekje laat zien dat we nog lang niet in de 'despair'-fase zitten, omdat je wel de lijn van voor de prijsstijging moet (kunnen) doortrekken...naar mijn weten zitten we realistisch gezien in de fear-fase waarin iedereen (mines en beleggers) op het puntje van hun stoel de koersen bijhouden...
Zou ook kunnen ja. Maar het grafiekje in kwestie is natuurlijk niet geheel exacte wetenschap... Maar tot zover klopt het best redelijk exact ;)

[ Voor 19% gewijzigd door kazz1980 op 05-02-2018 10:52 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18-11 23:40
kazz1980 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:37:
[...]

Zie grafiekje hierboven (net geplaatst). We zitten nu in de 'despair' fase ;)
Kwestie van uitzitten. (of uitstappen als je verwacht dat we die fase niet meer uitkomen).
Het is maar net hoe je het bekijkt: https://twitter.com/MNPoppe/status/960439687658835968

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:24
We zitten nu ongeveer op hetzelfde niveau als in november net voor de belachelijk snelle spurt naar boven. Ben benieuwd of dat nog wat weerstand oplevert.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• BurnerT
  • Laatst online: 20-11 14:06
Met al die verdrietige memorials begin ik zelfs verdrietig te worden. We gaan gewoon kijken naar een goede toekomst. Je ben ingestapt om geld te verdienen.

We kunnen dan wel verdrietig gaan doen en mensen mee sleuren in die swing.... Maar het is veel beter om gewoon hoop te hebben naar winst. Als alles zomaar aan kwam waaien had niemand meer een baan en zaten we met zen alle naar 6 schermen met grafieken te kijken en naar onze bankrekening die uitpuilt.

• Harrie21
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2024

Harrie21

Damn..

https://technode.com/2018...y-trading-at-home-abroad/

En daar is het volgende bericht...

Sup

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

nemesis2212 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:45:
[...]

ja hoop ico's blijven een gok, met daarbij de vraag wat de kans is op een scam zoals hier het geval is. Er komen ook zoveel nieuwe coins uit dat het lastig vast te stellen is of iets potentie heeft of gewoon fake is
elke nieuwe coin is gewoon een scam.

Want wat zou je in hemelsnaam aan toegevoegde waarde kunnen hebben wat door de huidige 20000 coins als niet gedaan zou kunnen worden?

Ik heb ook echt geen medelij met mensen die hun geld kwijt raken aan dit soort dingen. Je vraagt er gewoon om om gescammed te worden.

blup

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
powercoaster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:55:
[...]

Aangezien het allemaal nog iets lager kan, even een nieuwe versie met de koers van vandaag en de verwachting vanaf 2 februari.
[afbeelding]

Brengt deze keer een laagste punt van $7417,- op 6 februari (vreemde waarde van april niet meegenomen).
Nieuwe versie bijgewerkt tot vandaag. Laagste punt is verschoven naar 18 februari, waarde dan: $6900,-
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1802/365018/ewr7wN69.png

Inmiddels vrij duidelijk te zien dat we gemiddelde lijn vanaf 1 januari niet volgen.

[ Voor 6% gewijzigd door powercoaster op 05-02-2018 10:57 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op maandag 5 februari 2018 @ 08:31:
[...]

Zekers, ik stap wel weer op als het treintje vertrekt
Dat verrast me wederom wel weer een beetje. :)

Over de discussie van wat betreft de markt 'sturen', ik ben absoluut geen whale maar ik kan met de hoeveelheid die ik heb wel een beetje meesturen (ltc/btc, Gdax) en op dit moment wordt het, voor zover ik kan inschatten, aan alle kanten kunstmatig binnen bepaalde nivo's gehouden. (en ja daar doe ik dus zelf ook aan mee) Het zijn geen grote klappen maar wel elke keer een klein duwtje (meer ltc/btc, 0,5~1% per uur) de goede kant op. Wel weet ik dat zodra eea weer positief in het nieuws komt dit spelletje direct over is als er nieuw geld instroomt. Dat is ook de reden dat ik nu in crypto's blijf zitten. Als, ja als, dit gebeurt kan de boel net zo goed weer als een raket omhoog schieten. Dat is niet zozeer wat ik hoop maar wel wat ik verwacht.

Mensen hebben het geheugen van een mug met korsakoff en alzheimer zodra het over geld gaat... :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
De boel is gewoon gexplodeerd in nov/dec/jan als je kijkt naar grafieken van alle coins, dus ik denk dat het nog wel een stuk omlaag gaat/kan/moet, voor een normalere koers in zo ver mogelijk in crypto. Denk ook wel dat de markt veel groter is geworden,en ook wel weer gaat groeien na zo veel mensen die zijn in en uitgestapt. Die komen deels weer terug en er gaan nu ook weer nieuwe mensen bij komen/

• DeArmeStudent
Bezulba schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:55:
[...]

Want wat zou je in hemelsnaam aan toegevoegde waarde kunnen hebben wat door de huidige 20000 coins als niet gedaan zou kunnen worden?

Ik heb ook echt geen medelij met mensen die hun geld kwijt raken aan dit soort dingen. Je vraagt er gewoon om om gescammed te worden.
Hoor ik daar Dirk Scheringa over zijn lippen likken? :+

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
Break even point voor btc miners schijnt 5k dollar te zijn. Als we erdoor heen gaan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:51
Bezulba schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:55:
[...]

Exact, ik lees dan ook al die verhalen van mensen die hun complete vermogen steken in een bepaalde coin. Die klapt dan in elkaar en dan is het allemaal droefenis en op de rand van de afgrond. De hebberigheid van mensen gaat soms erg ver. Al hoewel deze mensen waardschijnlijk wel op een andere manier zichzelf tot de afgrond zouden brengen, crypto is slechts een van de vele manieren.

Dus wat dat betreft, geen medelijden en sterker nog, ze mogen best uitgelachen worden. Wellicht behoed dat toekomstige andere mensen die net zo minder bedeeld zijn in hun denkvermogen, om zich zelf de afgrond in te helpen. Als men zelfs geld gaat lenen om hierin te stappen (credit cards) tja, dan is er geen redden meer aan. We zagen het hier toendertijd ook in nederland in de jaren 90, 2e hypotheek nemen en dan lekker op de beurs gaan beleggen. 8)7

• AtlAntA
lighting_ schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:02:
Break even point voor btc miners schijnt 5k dollar te zijn. Als we erdoor heen gaan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren.
Ligt natuurlijk geheel aan de stroomkosten.

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
AtlAntA schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:55:
We zitten nu ongeveer op hetzelfde niveau als in november net voor de belachelijk snelle spurt naar boven. Ben benieuwd of dat nog wat weerstand oplevert.
Als dat zo is dan gaan we geheid nog meer zakken. De mensen die toen instapten wilden meeliften op de hype. En als zij rode cijfers krijgen dan bestaat er een kans dat een deel hem gaat knijpen en dus eruit stapt.

Dotabuff profile

• DeArmeStudent
Die break-even point voor btc van 5k dollar is ook een beetje onzin...dit geldt wellicht voor de btc miners die tijdens de piek ingestapt zijn...maar de huidige piek heeft vrij weinig met btc te maken, maar meer met de explosie van waarde van crypto's die op grafische kaarten gemined worden...

En vooral die koersen zijn nog niet zover gedaald...

[ Voor 8% gewijzigd door DeArmeStudent op 05-02-2018 11:08 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:43
spannende tijden ook wel leuk eigenlijk

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
kazz1980 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:50:
[...]

Tja. Achteraf is het allemaal zo makkelijk praten he ;)
Ik ben ook slachtoffer - zelfs al kende ik dit principe van een bubbel.. Had verwacht dat we nog wat verder zouden stijgen voordat dit zou plaats vinden - dus mijn plan was nog wat winst te pakken en dan met mazzel op tijd uitstappen voor de weg omlaag - en met pech te laat zijn en de klap dan kunnen hebben met eerder geboekte winst.
Helaas was het anders... De weg omlaag begon exact twee dagen nadat ik instapte al... Dus nauwelijks winst kunnen pakken én vervolgens niet op tijd gezien dat we echt zo ver omlaag zouden schieten. Dus sta nu op -60% (en ik denk dat ik de -70% misschien ook nog wel aan zou kunnen tippen).
Jammer helaas... Ik ga hem nu gewoon uitzitten. Tussentijds misschien nog wat wisselen van coins en wie weet iets winst pakken met daytraden (tot zover nog weinig succes mee gehad... dus mogelijk doe ik dat ook maar niet). Vind het ook gewoon te leuk om in de gaten te houden.... Maar buiten dat kijk ik gewoon half december wel weer hoe het er voor staat. 8)

[...]

Zou ook kunnen ja. Maar het grafiekje in kwestie is natuurlijk niet geheel exacte wetenschap... Maar tot zover klopt het best redelijk exact ;)
Ik ben ingestapt 5 dagen na de flinke duidelijke van 9 januari. Toen het ergste net voorbij leek. Dit komt mooi overeen met de 'bull trap' in die grafiek. Vind het wel een mooie term, kende het niet. Vandaar mijn post. :+

Verwijderd

bie100 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:06:
spannende tijden ook wel leuk eigenlijk
Dit precies, mijn inleg en enige winst er vorige maand al uitgehaald.

Momenteel handel ik dus enkel nog met winst en vind het zeer interessant om alles aan te zien zo. Alhoewel mijn winst er natuurlijk minder van word, wordt mijn slaap dat niet. Ben benieuwd hoe het de komende maanden gaat lopen.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:57:
[...]

Dat verrast me wederom wel weer een beetje. :)

Over de discussie van wat betreft de markt 'sturen', ik ben absoluut geen whale maar ik kan met de hoeveelheid die ik heb wel een beetje meesturen (ltc/btc, Gdax) en op dit moment wordt het, voor zover ik kan inschatten, aan alle kanten kunstmatig binnen bepaalde nivo's gehouden. (en ja daar doe ik dus zelf ook aan mee) Het zijn geen grote klappen maar wel elke keer een klein duwtje (meer ltc/btc, 0,5~1% per uur) de goede kant op. Wel weet ik dat zodra eea weer positief in het nieuws komt dit spelletje direct over is als er nieuw geld instroomt. Dat is ook de reden dat ik nu in crypto's blijf zitten. Als, ja als, dit gebeurt kan de boel net zo goed weer als een raket omhoog schieten. Dat is niet zozeer wat ik hoop maar wel wat ik verwacht.

Mensen hebben het geheugen van een mug met korsakoff en alzheimer zodra het over geld gaat... :P
Markt veranderd dagelijks en zo ik ook met handelen.
Waar vorige week mijn orders amper opgegeten werden, schieten ze er nu direct doorheen +/-300ltc orders.
Markt is mij nu te onzeker, ik kijk het een beetje van mee van de zijlijn en zit daarom met het grootste gedeelte in euro/cash klaar om in te stappen.

Natuurlijk heb ik ook een potje coins voor de LT en daar sta ik flink mee in de min, Dash(zelfs op 1100 euro gekocht :'( ), NEO, LTC, BTC, die staan op de ledger en kijk ik niet naar om.
En jaja ook een stuk of 800 vennetjes

Maar grotste bedrag staat om het moment in cash op gdax en kraken op het vertrek perronnetje te wachten

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:12:
[...]

Markt veranderd dagelijks en zo ik ook met handelen.
Waar vorige week mijn orders amper opgegeten werden, schieten ze er nu direct doorheen +/-300ltc orders.
Markt is mij nu te onzeker, ik kijk het een beetje van mee van de zijlijn en zit daarom met het grootste gedeelte in euro/cash klaar om in te stappen.

Natuurlijk heb ik ook een potje coins voor de LT en daar sta ik flink mee in de min, Dash(zelfs op 1100 euro gekocht :'( ), NEO, LTC, BTC, die staan op de ledger en kijk ik niet naar om.
En jaja ook een stuk of 800 vennetjes

Maar grotste bedrag staat om het moment in cash op gdax en kraken op het vertrek perronnetje te wachten
Klinkt allemaal heel doordacht en slim. Maar wanneer ga je dan op die trein springen? Als de hele boel in elkaar dondert? Ruik je dan je kans? Of wacht je tot het net even lekker omhoog begint te gaan. Echter.. hoe weet je dan of het een bulltrap is, of dat de stijging echt doorzet?
Ik vind het wel mooi dat je doet alsof je precies weet wat er allemaal gaat gebeuren, maar je weet het natuurlijk net zo min als iedereen hier, de buurman, en het bejaardentehuis om de hoek.

Groetjes, FaceDown.

• tias86
grappig ik kocht in dec 1 eth voor 675 verkocht voor 1050 oid, nu staat eth op inmiddels weer op 671 euro. Wat eigenlijk ook nog steeds geen gezonde prijs is vind ik.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:52

CyBeRSPiN

sinds 2001

lighting_ schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:02:
Was de moeilijkheid niet dynamisch ingesteld op vraag/aanbod?
M.a.w. als het te moeilijk (teveel stroom / te duur) wordt, dan wordt het vanzelf weer makkelijker/goedkoper?

• Slux
  • Niet online
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:18:
[...]

Klinkt allemaal heel doordacht en slim. Maar wanneer ga je dan op die trein springen? Als de hele boel in elkaar dondert? Ruik je dan je kans? Of wacht je tot het net even lekker omhoog begint te gaan. Echter.. hoe weet je dan of het een bulltrap is, of dat de stijging echt doorzet?
Ik vind het wel mooi dat je doet alsof je precies weet wat er allemaal gaat gebeuren, maar je weet het natuurlijk net zo min als iedereen hier, de buurman, en het bejaardentehuis om de hoek.
Je leest weer eens niet, ik stap met een LTC weer in rond de 117.50 , en ik hoop dat ie onder de 110/105 duikt daar stap ik ook in, tenzij het heel hard gaat dan hoop ik nog lager in te stappen

Je ziet zelf toch ook wel als de markt wat stabiliseert.

Ik weet zeker niet wat er precies gebeurt, stel alleen doelen voor mijn zelf in, mis ik het treintje, pech stap ik later wel weer op als de markt iets stabieler is dan nu.

En nogmaals iedereen handelt op hun eigen manier voor die werkt dat en die dat, voor mij werkt deze manier en verdien ondanks alles down gaat toch geld aan.
Ik heb mijn inleg al lang dubbel en dwars terug verdiend, speel alleen met winst.

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 05-02-2018 11:26 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:23:
[...]

Je leest weer eens niet, ik stap met een LTC weer in rond de 117.50 , en ik hoop dat ie onder de 110/105 duikt daar stap ik ook in, tenzij het heel hard gaat dan hoop ik nog lager in te stappen

Je ziet zelf toch ook wel als de markt wat stabiliseert.

Ik weet zeker niet wat er precies gebeurt, stel alleen doelen voor mijn zelf in, mis ik het treintje, pech stap ik later wel weer op als de markt iets stabieler is dan nu.

En nogmaals iedereen handelt op hun eigen manier voor die werkt dat en die dat, voor mij werkt deze manier en verdien ondanks alles down gaat toch geld aan
Ja je verdient vast bakken met geld :') Ik las een week of wat geleden volgens mij ook dat je LTC had gekocht. Dat heeft je ook vast een fortuin opgeleverd :')

Groetjes, FaceDown.

• Slux
  • Niet online
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:26:
[...]

Ja je verdient vast bakken met geld :') Ik las een week of wat geleden volgens mij ook dat je LTC had gekocht. Dat heeft je ook vast een fortuin opgeleverd :')
Dat klopt gekocht op 102 en verkocht op 124 en 137.50

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:27:
[...]

Dat klopt gekocht op 102 en verkocht op 124 en 137.50
Geweldig.. jij moet wel de enige zijn in dit topic die dagelijks winst maakt in deze bear market. _/-\o_

Groetjes, FaceDown.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:52
Eergisteren ltc gekocht voor 103 gisteren voor 120 verkocht.. helaas niet op 140 maar toch.. vandaag weer ltc gekocht hopelijk kan ik weer een kleine winst pakken en anders laat ik het lekker staan.

Zero.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:22:
grappig ik kocht in dec 1 eth voor 675 verkocht voor 1050 oid, nu staat eth op inmiddels weer op 671 euro. Wat eigenlijk ook nog steeds geen gezonde prijs is vind ik.
Hoe bepaal je de gezondheid van een prijs?

Groetjes, FaceDown.

• Slux
  • Niet online
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:28:
[...]

Geweldig.. jij moet wel de enige zijn in dit topic die dagelijks winst maakt in deze bear market. _/-\o_
Ik pak niet dagelijks winst, was het maar zo feest. ik lift mee op korte ritjes en zit op dit moment meer in cash dan crytpo mis het treintje vaak genoeg .

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 05-02-2018 11:34 ]

• tias86
FaceDown schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:31:
[...]

Hoe bepaal je de gezondheid van een prijs?
Met een thermometer ;) Geen idee eigenlijk..ik zou een prijs van 283 gezonder vinden gebaseerd op getrokken lijntje in de litebit grafiek

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-11 13:19

Malarky

Wils voor wat ieder

Zijn er serieus nog mensen hier die denken dat pak em random beet 7800 de bodem is? De re-bounce op 8000 was misschien wel de kortste/slechtste die we ooit gezien hebben in de Bitcoin + alleen maar slechte FUD in de markt + alle marketindicatoren staan op rood. Zelden was iedereen het er zo over eens op Tradingview.com oid. Er staat al 7 dagen een behoorlijke buywall op 7800, zagen jullie in hoe weinig seconden die was verdwenen op bepalende beurs Bitfinex? Natuurlijk is er nu een kleine rebounce, dat is bij elke huge buywall.. Ik zie het vandaag nog helemaal misgaan voor de mensen die er nog inzitten.

De BTC gaat alleen omhoog als nieuwe mensen met nieuw geld instappen, nou ik ben er geen 1 tegengekomen, die wachten allemaal rustig af. Om mij heen hebben voor het eerst sinds begin 2017 veel vrienden en familie hun gehele inleg terug naar USDT gegaan. Voor het eerst, dat zegt mij genoeg. Dat zijn mensen die menig crashje hebben meegemaakt en hodl gingen bij elke crash. Inclusief mijzelf. Maar nu niet meer.

Op naar 6000 dus, daar de re-bounce meepakken en dan heel goed opletten of we niet te rap weer naar 5k gaan, want dan stap ik snel weer uit voor de rebounce op 4000. Die 25% rebounces zijn het altijd waard. Waren ze zeker ook op 10k en 8k afgelopen week.

Laten we niet vergeten, in heel 2017 is de bitcoin nooit meer dan gehalveerd, nooit. Nu al wel, plus veel meer ook. Veel is veranderd.

Edit: de zojuist geplaatste nieuwe (want we waren er echt net doorheen) buywall op Bitfinex op 7800 (hieronder ook genoemd) is nog wel het vermelden waard: https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd Die is redelijk absurd en als die blijft staan is die nog niet zomaar weg.
Edit2: die 950btc was dus wel weg in minder dan 3 minuten. :9. Op naar de 6k.

[ Voor 42% gewijzigd door Malarky op 05-02-2018 11:54 ]

• AtlAntA
Zie ik het nu goed dat iemand 1 miljoen btc wil kopen voor 7800 dollar?

https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:17
Slux schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:33:
[...]

Ik pak niet dagelijks winst, was het maar zo feest. ik lift mee op korte ritjes en zit op dit moment meer in cash dan crytpo.
Goed plan want als je nu cash hebt klaar liggen kun je meteen instappen als de èchte dip voorbij is.
Dat punt komt alleen weet niemand wanneer.
Als je het voorbij ziet komen en dan nog op de trein moet springen ben je te laat.
Dat is vaak genoeg gezegd maar zo is het wel.

Alle FUD verhalen over credit card blokkades, overheden e.d. zullen blijven komen.
Gewoon over laten waaien.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:24
AtlAntA schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:36:

Volgens mij wil 'ie er "maar" 1000 kopen ;)

• Slux
  • Niet online
HoppyF schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:36:
[...]

Goed plan want als je nu cash hebt klaar liggen kun je meteen instappen als de èchte dip voorbij is.
Dat punt komt alleen weet niemand wanneer.
Als je het voorbij ziet komen en dan nog op de trein moet springen ben je te laat.
Dat is vaak genoeg gezegd maar zo is het wel.
Ik mis het treintje niet want ik heb een doel voor mij zelf ingesteld wanneer ik instap.

Het is onmogelijk om vanaf perron 1 op te stappen, tenminste het is mij misschien 2 keer gelukt in het laatste jaar met crypto, en ik heb heel wat gehandeld.

Nogmaals stap ik in boven de 117.50 met bijvoorbeeld LTC heb ik er meer dan dat ik er had toen ik op 124 en 137.50 uitstapte

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-11 20:33
Buffster schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:37:
[...]

Denk dat veel mensen al een aantal keer gedacht hebben dat de bodem bereikt was en dus al bijgekocht hebben. Geldt voor mij ook wat betreft de Tether die ik opzij gelegd had om in het geval van dips bij te kunnen kopen. Als we vandaag nog eens 10% oid dalen ga ik wel weer wat bijkopen met fiat though.
Ik heb een paar weken terug inderdaad ingekocht @ €7.6k en gister op €6.1k. Daardoor geen bijzondere winsten gedraaid, maar wel de verliezen weten te beperken.

Een dip naar $5-6k zou wel een behoorlijke klap betekenen en ik ga dan ook geen meer fiat inleggen. Het geld is afgeschreven, dus eruit halen gaan we ook niet doen.

• AtlAntA
anboni schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:39:
[...]

Doh. Hahaha op maandag mogen zulke foutjes gemaakt worden toch? :X

• anboni
AtlAntA schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:41:
[...]

Doh. Hahaha op maandag mogen zulke foutjes gemaakt worden toch? :X
Zolang je ze maar alleen maakt bij het aflezen en niet bij het zelf handelen :Y)

• tias86
Ypuh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:41:
[...]

Ik heb een paar weken terug inderdaad ingekocht @ €7.6k en gister op €6.1k. Daardoor geen bijzondere winsten gedraaid, maar wel de verliezen weten te beperken.

Een dip naar $5-6k zou wel een behoorlijke klap betekenen en ik ga dan ook geen meer fiat inleggen. Het geld is afgeschreven, dus eruit halen gaan we ook niet doen.
Dus je schrijft 13,7k even af?

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024

De grote spelers zijn hun zakken verder aan het vullen;

https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html

• anboni
tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:43:
[...]

Hij zegt niet dat 'ie 1 of 2 btc heeft gekocht he. Hij geeft alleen de koers aan. Misschien heeft 'ie het over 50 euro per keer ;)

• Ypuh
tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:43:
[...]

Nein, ik heb op die koersen bijgekocht. Mijn PF waarde is +/- €1k.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:30
hellsau schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:04:
[...]

Als dat zo is dan gaan we geheid nog meer zakken. De mensen die toen instapten wilden meeliften op de hype. En als zij rode cijfers krijgen dan bestaat er een kans dat een deel hem gaat knijpen en dus eruit stapt.
Ik ben er zo'n een. Tot nu toe altijd winst gehad, maar begint nu pijn te doen. Dus ja, ik stap eruit als het verder zakt. Eigenlijk ben ik er al grotendeels uit en wacht ik op een nieuwe dip.

Helemaal stoppen natuurlijk nooit ;)

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024

1000

Hopelijk houdt hij stand en hopelijk doet hij of zij hem niet weg

• AtlAntA
Wtf is er 1 met 172k btc.. Zal wel een exchange zijn oid?

• Adnanos
Adnanos schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:47:
[...]

1000

Bijna d ehelft is al weg :X

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Adnanos schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:47:
[...]

1000

wordt opgegeten as we speak.

• Adnanos
En de buy wall is weg

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik had vandaag eigenlijk geen tijd voor de rebounce op 6k, maar als jullie zo gaan sellen :9 even rustig aan zeg.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:02
Mijn stop löss op $7650 is nog steeds niet geraakt :p

Edit: nu wel, laat maar knappen die bubbel :p

[ Voor 31% gewijzigd door gabn88 op 05-02-2018 12:04 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Zie mijn positie ook keihard slinken... Duizenden euro's weg sinds anderhalve week. :) Maar, verlies heb je pas als je verkoopt. En het is allemaal herinvesteerde winst die er tot op heden is uitgehaald, dus ik wacht gewoon even af! We gaan het zien!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:25
Wacht ook nog lekker even af met al m'n muntjes omgezet in USDT. Wou eergisteren toen hij onder de 8k USD kwam wat bijkopen, toch maar niet gedaan. Nu wacht ik tot 6.5k en dan koop ik echt weer wat bij en zet ik de USDT weer om naar de muntjes

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:20

Ryan1981

Je ne sais pas

hmr schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:53:
Zie mijn positie ook keihard slinken... Duizenden euro's weg sinds anderhalve week. :) Maar, verlies heb je pas als je verkoopt. En het is allemaal herinvesteerde winst die er tot op heden is uitgehaald, dus ik wacht gewoon even af! We gaan het zien!
Ik zie mijn eth ook steeds minder waard worden. Ik twijfel toch erg om uit te stappen en hopelijk lager weer in te kopen. Maar je zal zien dat zodra ik dat doe, hij weer omhoog gaat :P

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

vipers120 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:54:
Wacht ook nog lekker even af met al m'n muntjes omgezet in USDT. Wou eergisteren toen hij onder de 8k USD kwam wat bijkopen, toch maar niet gedaan. Nu wacht ik tot 6.5k en dan koop ik echt weer wat bij en zet ik de USDT weer om naar de muntjes
same here....

Prepare for the next ATH

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

vipers120 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:54:
We gaan naar 6.5k??

Groetjes, FaceDown.

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:10
anboni schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:39:
[...]

Zijn volgens mij alle buy orders tegen een bepaalde prijs gecombineerd, kan dus 1 partij zijn maar kunnen ook 10000 'losse' buy orders samengevoegd zijn.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Ryan1981 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:55:
[...]

Ik zie mijn eth ook steeds minder waard worden. Ik twijfel toch erg om uit te stappen en hopelijk lager weer in te kopen. Maar je zal zien dat zodra ik dat doe, hij weer omhoog gaat :P
Ja, ben niet ervaren genoeg om daarmee te spelen. Ik daytrade met een budget van 1000 euro aan willekeurige muntjes omdat ik het spelletje wel leuk vind, maar het grootste gros laat ik staan. Dat risico wil ik niet lopen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-10 14:14
Mijn 2300 euro inzet in ingeslonken naar 1450 euro :(

Ik haal er niets uit, voor hetzelfde geld stond het op mijn spaarrekening te pruttelen voor niets. Hoop dat ik er aan het einde van het jaar een dubbele uit kan halen....Maar zoals het nu gaat, lijkt het nergens op uit te komen...

• Ypuh
VEN en ICX zijn wel on sale nu ^^.

• pirodr01
Ypuh schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:59:
Mja wat niet op dit moment...behalve tether :P

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Net voor het wereldbedrag van 25€ wat rdd gekocht. En er staat nog zo'n kapitaal te wachten mocht het nog verder naar beneden gaan. :+

Ach ja je verveelt je... :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Luister, mijn Bitcoin buy alarm gaat af

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Empo schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:58:

Ik haal er niets uit, voor hetzelfde geld stond het op mijn spaarrekening te pruttelen voor niets. Hoop dat ik er aan het einde van het jaar een dubbele uit kan halen....Maar zoals het nu gaat, lijkt het nergens op uit te komen...
inleg of winst?

want een vriend van mij heeft zijn 8000 euro winst zien verdampen naar 500 euro winst. dat is best pijnlijk. maar als alles weer dik stijgt binnekort dan zit je zo weer op goede winst.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Empo schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:58:

Altijd handelen zonder emotie, dus oftewel of je nog geen positie had. Zou je op dit moment gekocht hebben als je niets had? Waarschijnlijk niet, omdat alle indicatoren wijzen op verder verlies, alleen al simpelweg omdat er geen enkele support is.

Oftewel, zonder emotie nu verkopen en weer inkopen als je echte support ziet. Bijvoorbeeld bij 7k of 6k straks. De Bitcoin is een relatief simpele emotionele coin. Alle support en pieken zijn altijd op ronde getallen in dollars, dat is al jaren zo. Kijk maar: ath 20k, die ervoor 8k, die daarvoor 4k en die daarvoor 3k. Eerste serieuze support 10k, 2e support 8k. Dus 6k ligt nu voor de hand.
Zonder support op de BTC lijkt me er 0 reden om welke alt dan ook aan te kopen nu?

[ Voor 10% gewijzigd door Malarky op 05-02-2018 12:02 ]

• ksborg
  • Laatst online: 04-11 10:47
Besloten om in aanloop naar 20 februari m'n positie in Lisk nog maar wat te vergroten en wat van m'n losse spul weg te doen. Heb toch goede hoop dat Lisk een heel mooi project wordt :)

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 10:09
Malarky schreef op maandag 5 februari 2018 @ 11:35:
Zijn er serieus nog mensen hier die denken dat pak em random beet 7800 de bodem is? De re-bounce op 8000 was misschien wel de kortste/slechtste die we ooit gezien hebben in de Bitcoin + alleen maar slechte FUD in de markt + alle marketindicatoren staan op rood. Zelden was iedereen het er zo over eens op Tradingview.com oid. Er staat al 7 dagen een behoorlijke buywall op 7800, zagen jullie in hoe weinig seconden die was verdwenen op bepalende beurs Bitfinex? Natuurlijk is er nu een kleine rebounce, dat is bij elke huge buywall.. Ik zie het vandaag nog helemaal misgaan voor de mensen die er nog inzitten.

De BTC gaat alleen omhoog als nieuwe mensen met nieuw geld instappen, nou ik ben er geen 1 tegengekomen, die wachten allemaal rustig af. Om mij heen hebben voor het eerst sinds begin 2017 veel vrienden en familie hun gehele inleg terug naar USDT gegaan. Voor het eerst, dat zegt mij genoeg. Dat zijn mensen die menig crashje hebben meegemaakt en hodl gingen bij elke crash. Inclusief mijzelf. Maar nu niet meer.

Op naar 6000 dus, daar de re-bounce meepakken en dan heel goed opletten of we niet te rap weer naar 5k gaan, want dan stap ik snel weer uit voor de rebounce op 4000. Die 25% rebounces zijn het altijd waard. Waren ze zeker ook op 10k en 8k afgelopen week.

Laten we niet vergeten, in heel 2017 is de bitcoin nooit meer dan gehalveerd, nooit. Nu al wel, plus veel meer ook. Veel is veranderd.

Edit: de zojuist geplaatste nieuwe (want we waren er echt net doorheen) buywall op Bitfinex op 7800 (hieronder ook genoemd) is nog wel het vermelden waard: https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd Die is redelijk absurd en als die blijft staan is die nog niet zomaar weg.
Edit2: die 950btc was dus wel weg in minder dan 3 minuten. :9. Op naar de 6k.
Ben het grotendeels met je eens. Maak zelf veel beslissingen adv TA's etc maar ik krijg de laatste tijd ook steeds meer een onderbuik gevoel dat theorie en praktijk in cryptoland niet altijd hand in hand gaan.

Voor hetzelfde geld stop je alles in usdt en gaat dat helemaal kapot omdat ze de vraag niet meer aankunnen. Of de bounce gebeurd op 6, 5k en gaat zo hard omhoog naar zeg 15k dat je te laat bent met inkopen.

In the end: het kan zomaar allemaal anders gaan dan de meerderheid denkt

• pirodr01
miicker schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:00:
Luister, mijn Bitcoin buy alarm gaat af
_O-

• miicker
  • Niet online
Welke munt is niet in de sale? :+

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-11 11:03
nemesis2212 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:00:
[...]

inleg of winst?

want een vriend van mij heeft zijn 8000 euro winst zien verdampen naar 500 euro winst. dat is best pijnlijk. maar als alles weer dik stijgt binnekort dan zit je zo weer op goede winst.
Yup dat krijg je bij mensen die nooit tevreden zijn en er niks uithalen, maar dan moet je ook niet klagen achteraf als het flink geslonken is vindt ik.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• miicker
  • Niet online
Sorry als er mensen geschrokken zijn van mijn Bitcoin Buy alarm, ik heb dat alarm ooit ingesteld, wist niet zeker waar ik zou zijn op het moment dat het af zou gaan en of ik een telefoon bij me zou hebben, dus heb het luchtalarm er maar voor gebruikt..

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Wat hebben jullie gedaan met de koers? Als het zo door gaat houd ik geen winst over. :') Wat mij betreft zijn we nu wel op de bodem beland. Zullen we afspreken dat we vanaf nu weer langzaam aan omhoog gaan? :Y)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Van mijn portfolio hebben ETH, NEO, LSK en EOS zich het best gehouden.
WTC, VEN en ICX zijn bij mij de hardste dalers. Gelukkig knallen die vaak wel lekker zodra BTC weer omhoog gaat. Pf: https://www.cointrackr.com/s/eDowq5HfYvMyL

Ik twijfel nog wat ik op de bodem zal kopen: ETH of BTC. In het weekend nog wat BTC gekocht.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Slux
  • Niet online
Vroege opleving vandaag, komst meestal tussen 14/15 uur

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:25
Who knows. Dat heb ik in ieder geval gesteld als punt om wat extra bij te kopen en om de USDT weer om te zetten naar muntjes. Maar iedereen moet zelf weten wat zijn limiet is uiteraard.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:43
OkkE schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:05:
Wat hebben jullie gedaan met de koers? Als het zo door gaat houd ik geen winst over. :') Wat mij betreft zijn we nu wel op de bodem beland. Zullen we afspreken dat we vanaf nu weer langzaam aan omhoog gaan? :Y)
winst? mazzelaar

• tias86
dennis112 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Yup dat krijg je bij mensen die nooit tevreden zijn en er niks uithalen, maar dan moet je ook niet klagen achteraf als het flink geslonken is vindt ik.
Haha, ik ken er ook 1 die 10k op ripple had gezet ergens in mei 2017, die vond ruim 200k op die ath van van 3 dollar ook nog niet genoeg.. Ik denk dan ook hoeveel rendement moet het wel worden voordat je casht? 10000%

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-10 14:14
nemesis2212 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:00:
[...]

inleg of winst?

Inleg, eigen geld :(

• AtlAntA
Slux schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:05:
Vroege opleving vandaag, komst meestal tussen 14/15 uur
Zo is het de afgelopen weken wel gegaan inderdaad. Alleen kwam er elke avond/nacht weer een diepere dip achteraan. Dus als de koersen weer omhoog gaan vanmiddag dan ben ik nog niet meteen optimistisch.

• miicker
  • Niet online
Dat weet je toch als je instapt? Als je instapt met het idee "Over 1 jaar is dit verdubbeld" , dan had je je misschien iets beter moeten inlezen en beseffen wat de risico's zijn. Mijn inleg is 50% geslonken, dat is uiteraard balen, natuurlijk hoop je op winst, maar de kans dat je verliest is minstens zo groot als de kans dat je winst pakt. Maar dat beseffen zich veel mensen niet. Wil je gegarandeerd meer geld over een jaar? Zet het dan op een spaarrekening dan pak je nog 0,02% of zo. Dan heb je dus gegarandeerd meer dan waar je mee begon.
Wil je de kans om je inleg te vermenigvuldigen met een factor 1.000.000? Koop dan een staatslot.
Wil je kans op geld, maar een gegarandeerd grotere kans om geld te verliezen? Ga dan naar het casino.
Wil je kan hebben om je inleg te zien groeien, maar een ongeveer even grote kans hebben om het te zien slinken of zelfs verliezen? Koop dan Crypto.

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-10 17:59

mark de man

Wij zullen doorgaan...

We zitten bijna weer onder de dip van vorige week.

Join het DPC Whatpulse team

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-11 12:33
Laten we in dit geval allen hopen dat Tether 500 miljoen unbacked USDT print, zodat de koers dusdanig hard omhoog schiet waardoor we per direct weer in een bull market zitten.

Of mag dat niet? :+

• miicker
  • Niet online
mark de man schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:12:
We zitten bijna weer onder de dip van vorige week.
Ik las je gebruikersnaam iets te snel, dacht dat er stond mark de maan, dat was logischer geweest in dit topic :+

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

ICX bijna 60% gedaald afgelopen 7 dagen

Prepare for the next ATH

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-10 17:59

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Hehe :+
Nu er wel onder ;)

Join het DPC Whatpulse team

• miicker
  • Niet online
Danny.G schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:13:
Laten we in dit geval allen hopen dat Tether 500 miljoen unbacked USDT print, zodat de koers dusdanig hard omhoog schiet zodat we per direct weer in een bull market zitten.

Of mag dat niet? :+
Als er 1 miljoen Tether wordt bijgedrukt zal niemand dat doorhebben, dus ik ga eens met de beheerders bellen :+

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:02
Wie nu instapt is of psychopaat of gokverslaafd :p

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Ik zit er zelf al een tijdje in. Op 7 januari (ATH CMC :D :D ) een portfolio samengesteld voor mijn schoonouders (longterm) voor een relatief klein bedrag. Die hebben momenteel ook 60-65% van hun inleg zien 'verdampen'. O.a. Stratis, ICON en EOS opgenomen in hun portfolio. Het is even zuur maar ik ben ervan overtuigd dat aan het eind van het jaar hun inleg is verdubbeld.

• miicker
  • Niet online
gabn88 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:17:
Wie nu instapt is of psychopaat of gokverslaafd :p
Ja, want je bent alleen slim als je instapt op een ATH 8)7
Wie nu instapt is juist een stuk slimmer dan de mensen die 3 weken geleden zijn ingestapt.

• HenkDeFreeze
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:30
mklkhanou schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:18:
Ik zit er zelf al een tijdje in. Op 7 januari (ATH CMC :D :D ) een portfolio samengesteld voor mijn schoonouders (longterm) voor een relatief klein bedrag. Die hebben momenteel ook 60-65% van hun inleg zien 'verdampen'. O.a. Stratis, ICON en EOS opgenomen in hun portfolio. Het is even zuur maar ik ben ervan overtuigd dat aan het eind van het jaar hun inleg is verdubbeld.
Dat worden leuke verjaardagen, bezoekjes enz :p

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:04

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

miicker schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:18:
[...]

Wie nu instapt is juist een stuk slimmer dan de mensen die 3 weken geleden zijn ingestapt.
Precies! :)

Maar als ik nu in zou willen stappen zou ik toch nog even wachten :X

Do { Ping } while ( LOL )

• Arsene
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-08 23:00
Mijn geld staat klaar om gespendeerd te worden. Nu even zien of BTC naar de 6000 usd gaat :)

• tias86
miicker schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:18:
[...]

Omdat je nu weet wat je 3wkn geleden niet wist ja.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

D-Ed schreef op maandag 5 februari 2018 @ 09:39:
* Zodra mensen een coin, 'shitcoin' beginnen te noemen komt dat in 99% van de gevallen omdat ze er (zwaar?) verlies mee hebben geleden 7(8)7
Dat is echt bullshit!
Hoewel ik goed geld heb verdiend aan xrp, en dat is meer geluk dan wijsheid geweest, blijft het een shitcoin.
En waarom? Zijn er veel teveel van, waarvan het grootste deel in handen van de devs zelf is.

XRP = trash

• miicker
  • Niet online
tias86 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:20:
[...]

Omdat je nu weet wat je 3wkn geleden niet wist ja.
Instappen op een ATH is nooit bijster slim (daar ben ik zelf op de harde manier achter gekomen).

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
HenkDeFreeze schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:19:
[...]

Dat worden leuke verjaardagen, bezoekjes enz :p
:+

Ik deed het niet met alle plezier, maar ze wouden toch graag meedoen met de hype.
Gelukkig heb ik (zelfs nu nog) genoeg winst uit crypto gehaald om ze te kunnen compenseren, mocht het helemaal mis gaan.
Pagina: 1 ... 94 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)