[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.938 views

Onderwerpen

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:28

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 10:04
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:19:
Zijn hier echt mensen die denken dat we het niveau van december niet meer halen?
NIet zolang er zoveel volume is geïnvesteerd met een horizon van maximaal een aantal weken.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:27
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:20:
[...]

Het is gewoon reëel dat dit niet gebeurt hoor. Iedereen snapt dat crypto niet eeuwig kan stijgen. Niet dat het per se niet gebeurt. Niemand op deze aarde weet dat volgens mij :)
Waarom niet?
Op de aandelenbeurs stijgen de aandelen ook.
Zie ook de Dow Jones index.
Daar ligt ook geen harde grens.

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
ggj87 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:21:
En we zijn door de $7800. Naar beneden, welteverstaan.
Waar? Op Bitfinex (grootste volume BTC/USD van alle exchanges) staat hij rond 8200$

• Buffster
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-03-2022
Adnanos schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:23:
[...]

Waar? Op Bitfinex (grootste volume BTC/USD van alle exchanges) staat hij rond 8200$
Binance idem...

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Op GDAX.

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11 21:22

Cis

Jebus4life schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:21:
Ik heb de fout gemaakt gisteren door alles naar ETH over te zetten omdat die erg stabiel bleef, vanmorgen pijnlijk wakker worden dus. Iig, ik zit de rit uit tot de bodem, zolang je niet uitcasht is er geen verlies 8)
Zolang je geen doden telt, zijn er ook geen oorlogslachtoffers :/

Maar ik snap je punt wel, hoor :(:)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• HoppyF
Adnanos schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:23:
[...]

Hier onder de 8K.
https://www.moonstats.com/btc

Verwijderd

tias86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:19:
Mc affee liet zich in zijn muil schijten toch
Door de opening in de hangmat |:(

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-11 23:56

Jebus4life

BE User

Cis schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:24:
[...]

Zolang je geen doden telt, zijn er ook geen oorlogslachtoffers :/

Maar ik snap je punt wel, hoor :(:)
Die oorlogslachtoffers kunnen niet meer tot leven komen, ETH wel :+

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• Richh
HoppyF schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:21:
[...]

Wel nee.
Dat komt louter en alleen om er nu met de alt coins niets te doen valt omdat de BTC zo laag staat.
Als we in de stijgende markt zouden zitten zakt het dominance percentage van de BTC onmiddellijk in.
Alle gelukzoekers zijn nu aan het uitstappen, de coins die nu -30% dalen zijn zo onstabiel als de sell walls van 2 pagina's terug :)

• B-Bandit
  • Laatst online: 02:29
Herinneren jullie je die berichten van een paar weken terug? Over de eerste cryptomultimiljardairs? De Ripple oprichters...Bizar genoeg heeft dat ook flink wat positieve mediaaandacht gekregen. Deze crash is nog relatief onderbelicht. Ik bedoel, NOS heeft het over -14%. Dan heb je alleen de BTC daling van vandaag te pakken. Kijk je naar de gehele marketcap is het een stuk meer en rekeninghoudend dat er veel hodlers in altcoins zijn zullen de meesten nog veel meer verlies hebben.

In dat opzicht ben ik blij dat er niet zo grondig over wordt verslaggegeven :)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
Die CryptoEd schreef 2 dagen terug nog dat 'alle weak hands' even uit VEN waren geschud.
Was allemaal goed nieuws volgens hem...

Ik heb gezien hoe hij die strepen trekt met zijn lineaal en zijn boxes plant op de kaarten maar hij doet ook maar wat!

Verwijderd

HoppyF schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:22:
[...]

Waarom niet?
De achilleshiel van cryptomunten bestaat uit twee dingen:
-Weinig regulatie
-Vaag verband tussen de waarde van de munt en de andere activiteit die het bedrijf ontplooit.

De eerste zie ik nog wel verbeteren, of de tweede verbetert is de vraag. Als dat niet gebeurt blijft het bubbel-gehalte hoog en is er dus een kans op knappen.

Voor crypto als betaalmiddel, waar ook zeker toekomst in zit, maakt het niet uit hoeveel de waarde van 1 munt is, dus is speculeren niet nodig. Het is zelfs het beste als de waarde gekoppeld zit aan bijv. de dollar.

Verwijderd

HAHAHA TWEET VAN HET JAAR:

@Freemason_UK 10 min10 minuten geleden

Als antwoord op @officialmcafee

perhaps your coin of the day should be BITCOIN?

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23:40
Flagg schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:18:
[...]

Ik heb de naam wel eens zien vallen hier maar de enige die hem een godenstatus toedicht ben jij nu.
Nee hoor. Het gaat mij erom dat mensen blindelings op het advies van Crypto_Ed afgaan, wat meestal geen slim idee is.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:26:
[...]

De achilleshiel van cryptomunten bestaat uit twee dingen:
-Weinig regulatie
-Vaag verband tussen de waarde van de munt en de andere activiteit die het bedrijf ontplooit.

De eerste zie ik nog wel verbeteren, of de tweede verbetert is de vraag. Als dat niet gebeurt blijft het bubbel-gehalte hoog en is er dus een kans op knappen.

Voor crypto als betaalmiddel, waar ook zeker toekomst in zit, maakt het niet uit hoeveel de waarde van 1 munt is, dus is speculeren niet nodig. Het is zelfs het beste als de waarde gekoppeld zit aan bijv. de dollar.
perfect gezegd

Prepare for the next ATH

• De Rikster
Waarom wel?
Nee, op de aandelenbeurzen vertegenwoordigde bedrijven stijgen in waarde/vertrouwen/potentieel waardoor de waardering van een deel van het eigendom evenredig stijgt.
Die handel gaat dan ook gewoon dicht bij een daling die de BTC op het moment meemaakt door implementatie van 3 tresholds.

• Koja78
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-11 16:25
lekkere hamburger....
nog 3 % winst.

nog altijd meer dan mijn spaarrekening!

• Martin11
Richh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:25:
[...]

Alle gelukzoekers zijn nu aan het uitstappen, de coins die nu -30% dalen zijn zo onstabiel als de sell walls van 2 pagina's terug :)
Die zijn 2 dagen gelden al uitgestapt.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:03
Bmfd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:27:
[...]

Nee hoor. Het gaat mij erom dat mensen blindelings op het advies van Crypto_Ed afgaan, wat meestal geen slim idee is.
alle profeten hebben weleens gelijk Ed ook soms :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:26:
HAHAHA TWEET VAN HET JAAR:

@Freemason_UK 10 min10 minuten geleden

Als antwoord op @officialmcafee

perhaps your coin of the day should be BITCOIN?
Shitcoin lijkt mij toepasselijker in het geval Mcafee

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:24:
[...]
Door de opening in de hangmat |:(
Ik dacht dat dit een grap was...haha, serieus?

Zo zie je maar mensen, als je al zoveel geld hebt dat je echt alles kan kopen, dan geef je vervolgens geld uit aan dingen die andere mensen helemaal niet zouden kopen...

Waar hadden we het over? Oh ja, handel in crypto's. :+

[ Voor 7% gewijzigd door DeArmeStudent op 02-02-2018 13:30 ]

• Richh
Martin11 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:28:
[...]

Die zijn 2 dagen gelden al uitgestapt.
Precies!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
DeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:29:
[...]

Zo zie je maar mensen, als je al zoveel geld hebt dat je echt alles kan kopen, dan geef je vervolgens geld uit aan dingen die andere mensen helemaal niet zouden kopen...
Kan je ook niet helemaal weten natuurlijk, misschien had ie die schijtfetish al voor zijn miljoenen?

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
als deze support door de 8k heen gaat ben ik weg haha..

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Bmfd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:27:
[...]

En wie gaat blindelings op Ed af dan?

Je blijft aannames doen maar veel meer is het niet.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:03
[...]

ja soms weten mensen van gekkigheid niet wat ze moeten doen met al hun geld ik hoop dat ook eens mee te maken >:)

Verwijderd

We gaan gewoon terug naar het niveau van september toen ik het volgende kocht:

RDD voor 0,0008 euro
LTC voor 49 euro
NAV voor 0,60 euro

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2018 13:33 ]

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

And so the great depression begins, that lasted from 2018 till 2025 after the big crypto crash of 2018. And there were ones who said hodl... They got the most severe beatings. Since then, nobody is drunk doing crypto. :+

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:31:
Daar staat nu nog een aardige wall inderdaad, maar aangezien we al met gemak door al die andere heen zijn gegaan, vrees ik ook voor deze. En daarna...?

• HoppyF
De Rikster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:27:
[...]

Waarom wel?

[...]

Nee, op de aandelenbeurzen vertegenwoordigde bedrijven stijgen in waarde/vertrouwen/potentieel waardoor de waardering van een deel van het eigendom evenredig stijgt.

[...]

Die handel gaat dan ook gewoon dicht bij een daling die de BTC op het moment meemaakt door implementatie van 3 tresholds.
Bij aandelen hoort een bedrijf maar het wil echt niet zo zeggen dat de aandelenkoers gelijk op loopt met de resultaten van het bedrijf!
Sterker nog, het kan andersom zijn.
Een bedrijf van slecht gaat kan toch opeens een hogere aandelenkoers te zien geven.
Bij crypto ligt dat wel anders maar ik wil daarmee maar zeggen dat de aandelen helemaal niet zo betrouwbaar en voorspelbaar zijn als het lijkt.

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-11 14:48
Laten we niet doen alsof het grootste deel van de mensen die in crypto’s geïnvesteerd hebben, dat doen omdat ze daarwerkelijk in die munten geloven als betaalmiddel of manier om waarde op te slaan. Het gros van de mensen die in de laatste drie maanden zijn ingestapt deden dat alleen maar omdat ze hoopten dat de prijzen verder zouden stijgen. Gezien het feit dat iedereen nu door de MSM van de bitcoin-hausse weet, waardoor elke gelukszoeker met een computer wel is ingestapt, en nu het deksel op zijn neus krijgt doordat blijkt dat volatiliteit ook met rode cijfers kan, verwacht ik dat BTC nog verder zal dalen. Als de bodem bereikt is kan er mogelijk rustig herstel komen, maar zo’n enorme luchtzak als er nu leegloopt zal binnen de komende jaren niet meer te zien zijn vermoed ik. Puur omdat nu bijna iedereen die mogelijk in zou stappen in een bubbel al is ingestapt en duur leergeld betaalt. Overigens is de USD/EUR koers ook aan het dalen, dat kost de Nederlandse investeerders ook al 10% over de laatste maanden.

• Mortel
shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:31:
BTC bedoel je? die zit as we speak op 7670$

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• Thalent
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-10 16:45
Dit vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder.

• Bartholomaus
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-08-2022
17 januari was mijn kooporder ETH a €600 net niet aangetikt. Hij stond nog steeds open, maar ik heb hem zojuist toch maar even geannuleerd. Ik wil best bijkopen, maar ik kijk het liever nog even aan op dit moment ;)

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Als iedereen depressief is en zegt dat tie ermee ophoudt dan is het tijd om in te gaan kopen denk ik zo. Lijkt mij dat die 8000 wel een bodem is.

Verwijderd

[...]

Waar hadden we het over? Oh ja, handel in crypto's. :+
Zo heb je ook de verhalen over pedofielenringen door de jaren heen waar invloedrijke mensen aan gelinkt worden. Er lopen heel wat gestoorde geesten rond op posities waar macht en geld de boventoon voeren.

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Volgens mij was in andere jaren (2016 en 2017) de dip net zo groot als nu in het begin van het jaar. Heb zo de cijfers / grafieken niet bij de hand hoor, maar een herstel zal echt wel komen. De vraag is alleen op welk punt :).

• Martin11
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:32:
We gaan gewoon terug naar het niveau van september toen ik het volgende kocht:

RDD voor 0,0008 euro
LTC voor 49 euro
NAV voor 0,60 euro
Dat is het probleem, iedereen gaat steeds verder terug, maar ik heb in januari ingekocht.

Nog even en het gaat over bitcoin in 2012 en dan is het weer een 'gezonde correctie' :)

Verwijderd

Arsenius schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:35:
Als iedereen depressief is en zegt dat tie ermee ophoudt dan is het tijd om in te gaan kopen denk ik zo. Lijkt mij dat die 8000 wel een bodem is.
Daar zitten we al onder

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

SpaceAce schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:37:
Volgens mij was in andere jaren (2016 en 2017) de dip net zo groot als nu in het begin van het jaar. Heb zo de cijfers / grafieken niet bij de hand hoor, maar een herstel zal echt wel komen. De vraag is alleen op welk punt :).
De vraag is... Wanneer is het echte dieptepunt bereikt en moet je bijkopen :P

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11 13:49
Zo he, ICX doet even een duik omlaag. Met bijna 10% eraf dit uur. :D

• De Rikster
HoppyF schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:33:
[...]

Bij aandelen hoort een bedrijf maar het wil echt niet zo zeggen dat de aandelenkoers gelijk op loopt met de resultaten van het bedrijf!
Een bedrijf van slecht gaat kan toch opeens een hogere aandelenkoers te zien geven.
Klopt maar dat is maar een klein percentage van de koers wat uit vertrouwen bestaat itt crypto's waar 100% van de koers uit vertrouwen bestaat.

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:37
En kooporder op €6.1k BTC is geraakt :) kan nu in ieder geval rustig slapen vanacht.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

HoppyF schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:33:
[...]

Bij crypto ligt dat wel anders maar ik wil daarmee maar zeggen dat de aandelen helemaal niet zo betrouwbaar en voorspelbaar zijn als het lijkt.
Als je denkt dat een aandeel alleen omhoog zou moeten gaan als de winst meer wordt heb je gelijk. Maar dat heb je dus niet.:)

Als bijvoorbeeld een bank verlies heeft gemaakt dit jaar, maar tegelijkertijd in dat jaar alle slechte leningen heeft afgeschreven dan gaat het aandeel nog steeds omhoog. Waarom omdatv het bedrijf een stuk gezonder is geworden en in de toekomst het een stuk beter zal/kan gaan doen.

Een coin stijgt omdat er een announcement wordt gedaan van een announcement omdat ze een andere naam krijgen... Oh nee wacht *tromgeroffel* reeebraaaannding.

In vergelijking met de stock market is cryptocurrency op alle fronten een kleuterspeelplaats. Je kan er meer van proberen te maken, maar dan doe je vooral jezelf tekort.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• De Rikster
ulTimaS schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:37:
[...]

De vraag is... Wanneer is het echte dieptepunt bereikt en moet je bijkopen :P
Vanaf het moment dat je het aantal bitcoins kan kopen voor een bedrag wat je verantwoord kan missen/als verloren kan beschouwen.

• tias86
Ben nu ook uitsgestapt gistermiddag al bijna helemaal, is toch verstandig geweest denk ik.

Moet de voorlopige belastingaanslag 2018 alweer betalen en over 2017 ook nog een definitieve aanslag krijgen.

Kan misschien binnenkort er nog wat instyeken als het de ergste dip over is , maar ik heb een gevoel dat het nog aanhoud een tijdje..

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Buy wall op $8000 gaat eraan op Bitfinex...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Mortel
TomTorquay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:39:
Op GDAX zit ie al op zeven en een half + een klein beetje. :+

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:39:
Ben nu ook uitsgestapt gistermiddag al bijna helemaal, is toch verstandig geweest denk ik.

Moet de voorlopige belastingaanslag 2018 alweer betalen en over 2017 ook nog een definitieve aanslag krijgen.

Kan misschien binnenkort er nog wat instyeken als het de ergste dip over is , maar ik heb een gevoel dat het nog aanhoud een tijdje..
Goed nieuws, we gaan stijgen nu dus. :P

Tias is ons kanariepietje. ;)

Graag op tijd aangeven wanneer je weer wil instappen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 02-02-2018 13:43 ]

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 11:45

Ryan1981

Je ne sais pas

Arsenius schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:35:
Glazen bol?

• aaaido
  • Laatst online: 17-11 22:35
Hmmmm gaan we dan echt naar de 6 of 7k? of misschien nog wel gekker...

• tias86
Flagg schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:41:
[...]

Goed nieuws, we gaan stijgen nu dus. :P

Tias is ons kanariepietje. ;)
hehe waarschijnlijk wel ;)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Mortel schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:40:
[...]

Op GDAX zit ie al op zeven en een half + een klein beetje. :+
Het lijkt wel Nieuwjaar. "Hier is het al 0.00u!" -"Hier nog 23.00!"

• powercoaster
TomTorquay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:39:
Duurt niet lang meer denk ik inderdaad
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1802/364288/LIEfUSIc.png

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
kazz1980 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:09:
[...]

Pff. Dat is niks! :P Ik zit op ruim -60%... Dus, ik win! *O*
Inmiddels 56%, maar je wint nog zeker hahaha

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:27
Verkopen-gedeelte by anycoindirect.eu werkt niet meer. Kopen kan nog wel ... ;)

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Maar goed laten we realistisch zijn, we zitten gewoon in een downtrend en dat is al sinds half december zo. De piek is geweest en die klapt nu in elkaar. Voordat er een langdurige uptrend komt moet eerst alles stabiliseren. Daar zijn we dus nog lang niet. Je weet ook niet of de bitcoin stabiliseert op 7000 of 5000 of 2000. Dat zal de markt uitwijzen.

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik ben eruit boys.:)

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

Prepare for the next ATH

• powercoaster
powercoaster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:43:
[...]

Duurt niet lang meer denk ik inderdaad
[afbeelding]
en weg is is de wall..

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11 13:49
Had je dat niet iets eerder moeten doen? Heel veel lager zal het nooit gaan. No way dat we onder de 6k gaan zien.

Maar ja, dat dachten we ook toen we op 20k zaten. :+

• Radjesh
  • Laatst online: 01-11 13:40

Radjesh

hoi

Door de 8000heen?

Niet

• Richh
Ik ben er ook uit: ik HODL nog even ;)

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Doei!

[ Voor 13% gewijzigd door TomTorquay op 02-02-2018 13:51 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Adnanos

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:31
aaaido schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:41:
Hmmmm gaan we dan echt naar de 6 of 7k? of misschien nog wel gekker...
Als het een bubbel is gaan we richting de 1500 - 2000 en daarna herstel tot circa 4000 - 4500.

Als het gewoon een gezonde correctie is dan zou er voldoende support moeten zijn om niet lager te gaan dan 7500 - 8500. We zijn zojuist beland op die 7500 en still going down. Blijkbaar vindt iedereen crypto ineens geen fuck meer waard. Ik ben heel benieuwd waar we eindigen. Zou het wel tof vinden als veel van die harde schreeuwers die bij TA zweren (en mij ook de nodige hoop geven / gaven) nu keihard onderuit gaan; voor velen begon hun carrière in oktober j.l. en eindigen dan na deze week :P.

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ach ik ben nu al tevreden, was altijd van het HODL maar dacht "ach kan het geld missen lets play" en 1,5 uur geleden verkocht, is dus nu al de moeite waard geweest als ik terugkoop en word zo te zie alleen maar meer mesa happy.
Maar blijft gokken (zit in ETH) waar stopt het? denk dat ik sowieso terug koop als die 500 euro aantikt per coin

• Martin11
DGD is de enige stijger op Binance !

VEN is recht naar beneden

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-11 15:34
gaat hard nu, ben blij dat ik gisteren langs de zijlijn ben gaan staan.
voelt toch wat relaxter aan

• aaaido
Nou ik Hodl ook gewoon en stop er nog even geen fiat in :P

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11 18:40
AtlAntA schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:09:
[...]

Alle exchanges bij elkaar is 30k btc niet zo heel veel toch? In ieder geval een goed teken dat er meer koop orders klaar staan dan verkoop.
zegt niet heel veel. Als er alleen maar sell market orders doorheen gedrukt worden zakt de boel gewoon door.
En misschien staan al die buy orders wel klaar op 50dollar/euro. Ook dan zegt het niets dat het aantal buy orders hoger is dan de sell orders!

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
tias86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:39:

Geef je dan ook officieel aan dat je geld in crypto's had zitten? Want dan betaal je belasting over de koers van die bepaalde coin op 1 januari 2018...

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Gezien zijn reactie in december onder aan het artikel is die dumbass niet uitgestapt op 18k.

Jammer het was hem gegund.

• Adnanos
Op Bitfinex een kleine bounce en nu op 8100+ ... hopelijk is het herstel begonnen *prays*

Afbeeldingslocatie: https://s.tradingview.com/x/78KEozYe/

[ Voor 26% gewijzigd door Adnanos op 02-02-2018 13:52 ]

• powercoaster
Bodem bereikt en nu terug omhoog?

• Mortel
Dit had ik niet helemaal verwacht. Zitten vrij veel holder bij als ik zo alles een beetje doorlees.
Uiteindelijk hebben ze nog geen eigen netwerk etc. Dus eigenlijk hebben ze nog niks.

Heb zelf aardig wat VEN. Groeit vanzelf wel weer

• Flagg
  • Niet online

Flagg

DeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:50:
[...]

Geef je dan ook officieel aan dat je geld in crypto's had zitten? Want dan betaal je belasting over de koers van die bepaalde coin op 1 januari 2018...
Ja dat gaat een aantal mensen wel opbreken dit jaar ben ik bang.

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-11 15:34
dead cat bounce of toch stabilisering?

• ibead
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 21:26
Heeft iemand enig idee waarom DigixDAO in een uptrend zit?
+42,62% afgelopen 24 h

• tias86
DeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:50:
[...]

Moet je vermogensbelasting betalen over verlies dan hehe ;)

• tomdg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
Zoo, op Gdax eindelijk eens flinke groene candles bij de Bitcoin koers

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:31
Ok, nu een HELE HELE harde bounce op gdax, van 7500 naar 7900 in bijna 20 seconde.

• aaaido
Ergens hoop ik ook wel dat BTC echt keihard daalt tot zeg 100 dollar of 1k ofzo. Ik hoop dit niet voor de portemonnee van velen maar wel voor hoe de markt daarop reageert. Dat is toch wel een historische gebeurtenis :P

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:52:
[...]

Moet je vermogensbelasting betalen over verlies dan hehe ;)
Niemand had 1 januari verlies... Dat was vrijwel onmogelijk.

• Imo62
  • Laatst online: 01-10 11:58
$500 erbij binnen enkele minuten...

Een serieuze bounce omhoog zou nu ontzettend welkom zijn moet ik zeggen.

• De Rikster
powercoaster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:32:
[...]

Daar staat nu nog een aardige wall inderdaad, maar aangezien we al met gemak door al die andere heen zijn gegaan, vrees ik ook voor deze. En daarna...?
Leegloop van gelukzoekers
Massale covering door de zieligheidsmedia
Geen vertrouwen bij de massa
Gestaag weer opbouwen (waarbij wordt neergekeken op rendementen die voor traditionele markten überhaupt niet mogelijk zijn).

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wtf ETH stijgt opeens 70 euro? is dat niet een te zwaar overdreven bounce?

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 17:02
Rare bounce inderdaad, dit gaat wel heel hard, 7800 naar 8100

• Adnanos
We zijn aan het bouncen!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11 21:22

Cis

Stevie_ schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:52:
Ok, nu een HELE HELE harde bounce op gdax, van 7500 naar 7900 in bijna 20 seconde.
Alsof er een enorm lekker wijf langsliep, idd!

Phew!

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Jaded schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:54:
Rare bounce inderdaad, dit gaat wel heel hard, 7800 naar 8100
Amerika wakker?

Verwijderd

WE GAAN KNALLEN !!! HET IS BEGONNEN !!!

HULDE AAN ALLE HODLERS !!!

• mrmatiz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11-2021
Daarom hodl ik in dit soort dips, kan opeens heel hard omhoog gaan.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:56
Van €6.001 naar €6.480 binnen een minuut 8)7.

Er is toch iemand die geld verdiend nu!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:54:
WE GAAN KNALLEN !!! HET IS BEGONNEN !!!

HULDE AAN ALLE HODLERS !!!
*Slaat Blondie met de vlakke hand in het gezicht*

Snap out of it!!! :P

• gabn88
  • Laatst online: 20:37
Lekker ingestapt op €6.1k, nu alweer €6.5k, toch altijd fijn :)

• rav994
  • Laatst online: 11-11 16:07
Is het over dan?

• Imo62
  • Laatst online: 01-10 11:58
mrmatiz schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:54:
Daarom hodl ik in dit soort dips, kan opeens heel hard omhoog gaan.
Dat is inderdaad de pest van dit soort dips, iedereen zit te wachten op de collectieve beslissing dat de bodem bereikt is en dan probeert iedereen er meteen weer in te springen. Zo ontzettend onvoorspelbaar dit soort markten.

Hopelijk is dit nu wel een serieuze bounce die zich doorzet ipv dat halfbakken gedoe wat we gisteravond hadden.
Pagina: 1 ... 73 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)