☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
NIet zolang er zoveel volume is geïnvesteerd met een horizon van maximaal een aantal weken.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:19:
Zijn hier echt mensen die denken dat we het niveau van december niet meer halen?
Waarom niet?Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:20:
[...]
Het is gewoon reëel dat dit niet gebeurt hoor. Iedereen snapt dat crypto niet eeuwig kan stijgen. Niet dat het per se niet gebeurt. Niemand op deze aarde weet dat volgens mij
Op de aandelenbeurs stijgen de aandelen ook.
Zie ook de Dow Jones index.
Daar ligt ook geen harde grens.
Waar? Op Bitfinex (grootste volume BTC/USD van alle exchanges) staat hij rond 8200$ggj87 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:21:
En we zijn door de $7800. Naar beneden, welteverstaan.
Binance idem...Adnanos schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:23:
[...]
Waar? Op Bitfinex (grootste volume BTC/USD van alle exchanges) staat hij rond 8200$
Zolang je geen doden telt, zijn er ook geen oorlogslachtoffersJebus4life schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:21:
Ik heb de fout gemaakt gisteren door alles naar ETH over te zetten omdat die erg stabiel bleef, vanmorgen pijnlijk wakker worden dus. Iig, ik zit de rit uit tot de bodem, zolang je niet uitcasht is er geen verlies
Maar ik snap je punt wel, hoor
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Hier onder de 8K.Adnanos schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:23:
[...]
Waar? Op Bitfinex (grootste volume BTC/USD van alle exchanges) staat hij rond 8200$
https://www.moonstats.com/btc
Verwijderd
Door de opening in de hangmattias86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:19:
Mc affee liet zich in zijn muil schijten toch
Die oorlogslachtoffers kunnen niet meer tot leven komen, ETH welCis schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:24:
[...]
Zolang je geen doden telt, zijn er ook geen oorlogslachtoffers![]()
Maar ik snap je punt wel, hoor
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Alle gelukzoekers zijn nu aan het uitstappen, de coins die nu -30% dalen zijn zo onstabiel als de sell walls van 2 pagina's terugHoppyF schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:21:
[...]
Wel nee.
Dat komt louter en alleen om er nu met de alt coins niets te doen valt omdat de BTC zo laag staat.
Als we in de stijgende markt zouden zitten zakt het dominance percentage van de BTC onmiddellijk in.
In dat opzicht ben ik blij dat er niet zo grondig over wordt verslaggegeven
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Was allemaal goed nieuws volgens hem...
Ik heb gezien hoe hij die strepen trekt met zijn lineaal en zijn boxes plant op de kaarten maar hij doet ook maar wat!
Verwijderd
De achilleshiel van cryptomunten bestaat uit twee dingen:HoppyF schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:22:
[...]
Waarom niet?
Op de aandelenbeurs stijgen de aandelen ook.
Zie ook de Dow Jones index.
-Weinig regulatie
-Vaag verband tussen de waarde van de munt en de andere activiteit die het bedrijf ontplooit.
De eerste zie ik nog wel verbeteren, of de tweede verbetert is de vraag. Als dat niet gebeurt blijft het bubbel-gehalte hoog en is er dus een kans op knappen.
Voor crypto als betaalmiddel, waar ook zeker toekomst in zit, maakt het niet uit hoeveel de waarde van 1 munt is, dus is speculeren niet nodig. Het is zelfs het beste als de waarde gekoppeld zit aan bijv. de dollar.
Verwijderd
@Freemason_UK 10 min10 minuten geleden
Als antwoord op @officialmcafee
perhaps your coin of the day should be BITCOIN?
Nee hoor. Het gaat mij erom dat mensen blindelings op het advies van Crypto_Ed afgaan, wat meestal geen slim idee is.Flagg schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:18:
[...]
Ik heb de naam wel eens zien vallen hier maar de enige die hem een godenstatus toedicht ben jij nu.
perfect gezegdVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:26:
[...]
De achilleshiel van cryptomunten bestaat uit twee dingen:
-Weinig regulatie
-Vaag verband tussen de waarde van de munt en de andere activiteit die het bedrijf ontplooit.
De eerste zie ik nog wel verbeteren, of de tweede verbetert is de vraag. Als dat niet gebeurt blijft het bubbel-gehalte hoog en is er dus een kans op knappen.
Voor crypto als betaalmiddel, waar ook zeker toekomst in zit, maakt het niet uit hoeveel de waarde van 1 munt is, dus is speculeren niet nodig. Het is zelfs het beste als de waarde gekoppeld zit aan bijv. de dollar.
Prepare for the next ATH
Waarom wel?
Nee, op de aandelenbeurzen vertegenwoordigde bedrijven stijgen in waarde/vertrouwen/potentieel waardoor de waardering van een deel van het eigendom evenredig stijgt.Op de aandelenbeurs stijgen de aandelen ook.
Die handel gaat dan ook gewoon dicht bij een daling die de BTC op het moment meemaakt door implementatie van 3 tresholds.Zie ook de Dow Jones index.
nog 3 % winst.
nog altijd meer dan mijn spaarrekening!
Die zijn 2 dagen gelden al uitgestapt.Richh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:25:
[...]
Alle gelukzoekers zijn nu aan het uitstappen, de coins die nu -30% dalen zijn zo onstabiel als de sell walls van 2 pagina's terug
alle profeten hebben weleens gelijk Ed ook somsBmfd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:27:
[...]
Nee hoor. Het gaat mij erom dat mensen blindelings op het advies van Crypto_Ed afgaan, wat meestal geen slim idee is.
Verwijderd
Shitcoin lijkt mij toepasselijker in het geval McafeeVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:26:
HAHAHA TWEET VAN HET JAAR:
@Freemason_UK 10 min10 minuten geleden
Als antwoord op @officialmcafee
perhaps your coin of the day should be BITCOIN?
Ik dacht dat dit een grap was...haha, serieus?
Zo zie je maar mensen, als je al zoveel geld hebt dat je echt alles kan kopen, dan geef je vervolgens geld uit aan dingen die andere mensen helemaal niet zouden kopen...
Waar hadden we het over? Oh ja, handel in crypto's.
[ Voor 7% gewijzigd door DeArmeStudent op 02-02-2018 13:30 ]
Precies!
Kan je ook niet helemaal weten natuurlijk, misschien had ie die schijtfetish al voor zijn miljoenen?DeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:29:
[...]
Zo zie je maar mensen, als je al zoveel geld hebt dat je echt alles kan kopen, dan geef je vervolgens geld uit aan dingen die andere mensen helemaal niet zouden kopen...
En wie gaat blindelings op Ed af dan?Bmfd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:27:
[...]
Nee hoor. Het gaat mij erom dat mensen blindelings op het advies van Crypto_Ed afgaan, wat meestal geen slim idee is.
Je blijft aannames doen maar veel meer is het niet.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
ja soms weten mensen van gekkigheid niet wat ze moeten doen met al hun geld ik hoop dat ook eens mee te makenDeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:29:
[...]
Verwijderd
RDD voor 0,0008 euro
LTC voor 49 euro
NAV voor 0,60 euro
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2018 13:33 ]
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Daar staat nu nog een aardige wall inderdaad, maar aangezien we al met gemak door al die andere heen zijn gegaan, vrees ik ook voor deze. En daarna...?shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:31:
als deze support door de 8k heen gaat ben ik weg haha..
Bij aandelen hoort een bedrijf maar het wil echt niet zo zeggen dat de aandelenkoers gelijk op loopt met de resultaten van het bedrijf!De Rikster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:27:
[...]
Waarom wel?
[...]
Nee, op de aandelenbeurzen vertegenwoordigde bedrijven stijgen in waarde/vertrouwen/potentieel waardoor de waardering van een deel van het eigendom evenredig stijgt.
[...]
Die handel gaat dan ook gewoon dicht bij een daling die de BTC op het moment meemaakt door implementatie van 3 tresholds.
Sterker nog, het kan andersom zijn.
Een bedrijf van slecht gaat kan toch opeens een hogere aandelenkoers te zien geven.
Bij crypto ligt dat wel anders maar ik wil daarmee maar zeggen dat de aandelen helemaal niet zo betrouwbaar en voorspelbaar zijn als het lijkt.
BTC bedoel je? die zit as we speak op 7670$shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:31:
als deze support door de 8k heen gaat ben ik weg haha..
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Verwijderd
Zo heb je ook de verhalen over pedofielenringen door de jaren heen waar invloedrijke mensen aan gelinkt worden. Er lopen heel wat gestoorde geesten rond op posities waar macht en geld de boventoon voeren.DeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:29:
[...]
Waar hadden we het over? Oh ja, handel in crypto's.
Dat is het probleem, iedereen gaat steeds verder terug, maar ik heb in januari ingekocht.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:32:
We gaan gewoon terug naar het niveau van september toen ik het volgende kocht:
RDD voor 0,0008 euro
LTC voor 49 euro
NAV voor 0,60 euro
Nog even en het gaat over bitcoin in 2012 en dan is het weer een 'gezonde correctie'
Verwijderd
Daar zitten we al onderArsenius schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:35:
Als iedereen depressief is en zegt dat tie ermee ophoudt dan is het tijd om in te gaan kopen denk ik zo. Lijkt mij dat die 8000 wel een bodem is.
De vraag is... Wanneer is het echte dieptepunt bereikt en moet je bijkopenSpaceAce schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:37:
Volgens mij was in andere jaren (2016 en 2017) de dip net zo groot als nu in het begin van het jaar. Heb zo de cijfers / grafieken niet bij de hand hoor, maar een herstel zal echt wel komen. De vraag is alleen op welk punt.
Klopt maar dat is maar een klein percentage van de koers wat uit vertrouwen bestaat itt crypto's waar 100% van de koers uit vertrouwen bestaat.HoppyF schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:33:
[...]
Bij aandelen hoort een bedrijf maar het wil echt niet zo zeggen dat de aandelenkoers gelijk op loopt met de resultaten van het bedrijf!
Een bedrijf van slecht gaat kan toch opeens een hogere aandelenkoers te zien geven.
Als je denkt dat een aandeel alleen omhoog zou moeten gaan als de winst meer wordt heb je gelijk. Maar dat heb je dus niet.:)HoppyF schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:33:
[...]
Bij aandelen hoort een bedrijf maar het wil echt niet zo zeggen dat de aandelenkoers gelijk op loopt met de resultaten van het bedrijf!
Bij crypto ligt dat wel anders maar ik wil daarmee maar zeggen dat de aandelen helemaal niet zo betrouwbaar en voorspelbaar zijn als het lijkt.
Als bijvoorbeeld een bank verlies heeft gemaakt dit jaar, maar tegelijkertijd in dat jaar alle slechte leningen heeft afgeschreven dan gaat het aandeel nog steeds omhoog. Waarom omdatv het bedrijf een stuk gezonder is geworden en in de toekomst het een stuk beter zal/kan gaan doen.
Een coin stijgt omdat er een announcement wordt gedaan van een announcement omdat ze een andere naam krijgen... Oh nee wacht *tromgeroffel* reeebraaaannding.
In vergelijking met de stock market is cryptocurrency op alle fronten een kleuterspeelplaats. Je kan er meer van proberen te maken, maar dan doe je vooral jezelf tekort.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Vanaf het moment dat je het aantal bitcoins kan kopen voor een bedrag wat je verantwoord kan missen/als verloren kan beschouwen.ulTimaS schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:37:
[...]
De vraag is... Wanneer is het echte dieptepunt bereikt en moet je bijkopen
Moet de voorlopige belastingaanslag 2018 alweer betalen en over 2017 ook nog een definitieve aanslag krijgen.
Kan misschien binnenkort er nog wat instyeken als het de ergste dip over is , maar ik heb een gevoel dat het nog aanhoud een tijdje..
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Op GDAX zit ie al op zeven en een half + een klein beetje.TomTorquay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:39:
Buy wall op $8000 gaat eraan op Bitfinex...
Goed nieuws, we gaan stijgen nu dus.tias86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:39:
Ben nu ook uitsgestapt gistermiddag al bijna helemaal, is toch verstandig geweest denk ik.
Moet de voorlopige belastingaanslag 2018 alweer betalen en over 2017 ook nog een definitieve aanslag krijgen.
Kan misschien binnenkort er nog wat instyeken als het de ergste dip over is , maar ik heb een gevoel dat het nog aanhoud een tijdje..
Tias is ons kanariepietje.
Graag op tijd aangeven wanneer je weer wil instappen.
[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 02-02-2018 13:43 ]
Glazen bol?Arsenius schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:35:
Als iedereen depressief is en zegt dat tie ermee ophoudt dan is het tijd om in te gaan kopen denk ik zo. Lijkt mij dat die 8000 wel een bodem is.
hehe waarschijnlijk welFlagg schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:41:
[...]
Goed nieuws, we gaan stijgen nu dus.
Tias is ons kanariepietje.
Het lijkt wel Nieuwjaar. "Hier is het al 0.00u!" -"Hier nog 23.00!"Mortel schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:40:
[...]
Op GDAX zit ie al op zeven en een half + een klein beetje.
Duurt niet lang meer denk ik inderdaadTomTorquay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:39:
Buy wall op $8000 gaat eraan op Bitfinex...
Inmiddels 56%, maar je wint nog zeker hahahakazz1980 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:09:
[...]
Pff. Dat is niks!Ik zit op ruim -60%... Dus, ik win!
Prepare for the next ATH
en weg is is de wall..powercoaster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:43:
[...]
Duurt niet lang meer denk ik inderdaad
[afbeelding]
Had je dat niet iets eerder moeten doen? Heel veel lager zal het nooit gaan. No way dat we onder de 6k gaan zien.shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:44:
ik ben eruit boys.:)
Maar ja, dat dachten we ook toen we op 20k zaten.
Ik ben er ook uit: ik HODL nog evenshakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:44:
ik ben eruit boys.:)
Doei!
[ Voor 13% gewijzigd door TomTorquay op 02-02-2018 13:51 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
YepRadjesh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:46:
Door de 8000heen?
Als het een bubbel is gaan we richting de 1500 - 2000 en daarna herstel tot circa 4000 - 4500.aaaido schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:41:
Hmmmm gaan we dan echt naar de 6 of 7k? of misschien nog wel gekker...
Als het gewoon een gezonde correctie is dan zou er voldoende support moeten zijn om niet lager te gaan dan 7500 - 8500. We zijn zojuist beland op die 7500 en still going down. Blijkbaar vindt iedereen crypto ineens geen fuck meer waard. Ik ben heel benieuwd waar we eindigen. Zou het wel tof vinden als veel van die harde schreeuwers die bij TA zweren (en mij ook de nodige hoop geven / gaven) nu keihard onderuit gaan; voor velen begon hun carrière in oktober j.l. en eindigen dan na deze week
Maar blijft gokken (zit in ETH) waar stopt het? denk dat ik sowieso terug koop als die 500 euro aantikt per coin
VEN is recht naar beneden
gaat hard nu, ben blij dat ik gisteren langs de zijlijn ben gaan staan.
voelt toch wat relaxter aan
zegt niet heel veel. Als er alleen maar sell market orders doorheen gedrukt worden zakt de boel gewoon door.AtlAntA schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:09:
[...]
Alle exchanges bij elkaar is 30k btc niet zo heel veel toch? In ieder geval een goed teken dat er meer koop orders klaar staan dan verkoop.
En misschien staan al die buy orders wel klaar op 50dollar/euro. Ook dan zegt het niets dat het aantal buy orders hoger is dan de sell orders!
Geef je dan ook officieel aan dat je geld in crypto's had zitten? Want dan betaal je belasting over de koers van die bepaalde coin op 1 januari 2018...tias86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:39:
Ben nu ook uitsgestapt gistermiddag al bijna helemaal, is toch verstandig geweest denk ik.
Gezien zijn reactie in december onder aan het artikel is die dumbass niet uitgestapt op 18k.
Jammer het was hem gegund.
[ Voor 26% gewijzigd door Adnanos op 02-02-2018 13:52 ]
Dit had ik niet helemaal verwacht. Zitten vrij veel holder bij als ik zo alles een beetje doorlees.
Uiteindelijk hebben ze nog geen eigen netwerk etc. Dus eigenlijk hebben ze nog niks.
Heb zelf aardig wat VEN. Groeit vanzelf wel weer
Ja dat gaat een aantal mensen wel opbreken dit jaar ben ik bang.DeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:50:
[...]
Geef je dan ook officieel aan dat je geld in crypto's had zitten? Want dan betaal je belasting over de koers van die bepaalde coin op 1 januari 2018...
dead cat bounce of toch stabilisering?powercoaster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:51:
Bodem bereikt en nu terug omhoog?
Moet je vermogensbelasting betalen over verlies dan heheDeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:50:
[...]
Geef je dan ook officieel aan dat je geld in crypto's had zitten? Want dan betaal je belasting over de koers van die bepaalde coin op 1 januari 2018...
Niemand had 1 januari verlies... Dat was vrijwel onmogelijk.tias86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:52:
[...]
Moet je vermogensbelasting betalen over verlies dan hehe
Een serieuze bounce omhoog zou nu ontzettend welkom zijn moet ik zeggen.
Leegloop van gelukzoekerspowercoaster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:32:
[...]
Daar staat nu nog een aardige wall inderdaad, maar aangezien we al met gemak door al die andere heen zijn gegaan, vrees ik ook voor deze. En daarna...?
Massale covering door de zieligheidsmedia
Geen vertrouwen bij de massa
Gestaag weer opbouwen (waarbij wordt neergekeken op rendementen die voor traditionele markten überhaupt niet mogelijk zijn).
Alsof er een enorm lekker wijf langsliep, idd!Stevie_ schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:52:
Ok, nu een HELE HELE harde bounce op gdax, van 7500 naar 7900 in bijna 20 seconde.
Phew!
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
Amerika wakker?Jaded schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:54:
Rare bounce inderdaad, dit gaat wel heel hard, 7800 naar 8100
*Slaat Blondie met de vlakke hand in het gezicht*Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:54:
WE GAAN KNALLEN !!! HET IS BEGONNEN !!!
HULDE AAN ALLE HODLERS !!!
Snap out of it!!!
Dat is inderdaad de pest van dit soort dips, iedereen zit te wachten op de collectieve beslissing dat de bodem bereikt is en dan probeert iedereen er meteen weer in te springen. Zo ontzettend onvoorspelbaar dit soort markten.mrmatiz schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:54:
Daarom hodl ik in dit soort dips, kan opeens heel hard omhoog gaan.
Hopelijk is dit nu wel een serieuze bounce die zich doorzet ipv dat halfbakken gedoe wat we gisteravond hadden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)