☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Schrijf een whitepaper met vage beloftes over realtime en onafhankelijk nieuws dmv blockchaintechnology waarvan de gebruikers beloont kunnen worden met tokens die de blockchain uitpoept en je hebt een nieuwe shitcoinExocet schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:26:
De NOS heeft het ook door:
https://nos.nl/artikel/22...in-hard-naar-beneden.html
Verwijderd
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Ze zijn anders wel heel goed bezig. Eind december ingestapt, sta nu op -45%. Dan denk ik dat ik het nog vrij goed heb gedaan. Mensen die op 16k zijn ingestapt en nu op -60/-70% staan, ik vraag me af of er daar meer dan de helft van overblijft. Velen worden nu afgeschrikt om nooit meer terug te komen, denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:29:
De opzet van een market is "to move money of the many to the few". Hoe vervelend deze daling ook is, ook voor mij met veel verlies momenteel..de jongens van het grote geld gaan deze markt echt niet om zeep helpen waardoor nieuwelingen niet meer durven in te stappen. Geduld is in deze het beste wat je kunt doen, dan duurt quitte spelen en winst maken maar wat langer.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik heb bij vorige dips gemerkt dat het opeens heel erg snel omhoog kan gaan (vooral bij de alts) dus ik laat alles lekker in m'n alts staandennis112 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:31:
Nou ik heb al mijn muntjes maar even omgewisseld naar bitcoin, wat ik gisteren eigenlijk al had moeten doen. Zodra die weer gaat stijgen kan ik er meer muntjes voor terug kopen :-)
Mensen die al langer in aandelen zitten en/of in cryptocoins weten dat dit gewoon een normale gang van zaken is. Niets kan eeuwig stijgen, na een extreme stijging krijg je een correctie. Normaal dus.TomTorquay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:31:
[...]
Ze zijn anders wel heel goed bezig. Eind december ingestapt, sta nu op -45%. Dan denk ik dat ik het nog vrij goed heb gedaan. Mensen die op 16k zijn ingestapt en nu op -60/-70% staan, ik vraag me af of er daar meer dan de helft van overblijft. Velen worden nu afgeschrikt om nooit meer terug te komen, denk ik.
Wachten op de daling en hopen dat je goed gokt op een laag niveau.
Daar zijn de stop-limit buy orders voormrmatiz schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:34:
[...]
Ik heb bij vorige dips gemerkt dat het opeens heel erg snel omhoog kan gaan (vooral bij de alts) dus ik laat alles lekker in m'n alts staan
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Mogelijk naar $5.600 - 12 november.Counter_culture schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:26:
8K is sowieso een belangrijke support line vanwege de 200 day moving average. De vraag is alleen waar we heen gaan als 'ie daar doorheen zakt. Ik gok 5K vanwege de 400 day moving average en de symbolische waarde van een mooi rond getal?
Uiteraard, maar al dat nieuwe geld dat nodig is om deze bubbel te laten groeien, dat komt echt niet alleen van mensen die gewoon zijn om te handelen op de beurs.Nopheros schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:34:
[...]
Mensen die al langer in aandelen zitten en/of in cryptocoins weten dat dit gewoon een normale gang van zaken is. Niets kan eeuwig stijgen, na een extreme stijging krijg je een correctie. Normaal dus.
Wachten op de daling en hopen dat je een goed gokt op een laag niveau.
Ziet er trouwens naar uit dat we de buy wall op $8000 nu gaan testen!
Er is een nog veel grotere op 5000 of is die om de prijs te drukken?pirodr01 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:24:
[...]
ja...het groene is de buy-wall...die vrij fors is op 8K.
Hij duikt nu onder de 8000.
[ Voor 5% gewijzigd door ggj87 op 02-02-2018 12:37 ]
En zonder lullig te willen zijn is dat enkel goed nieuws.... Er ontstaat niet geld uit het niks... Dus mensen die er in december geld in gestopt hebben en nu vertrekken hebben extra geld in het systeem gepompt dat de blijvers straks weer kunnen cashen... Alleen heel erg de vraag wanneer 'straks' is....TomTorquay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:31:
[...]
Ze zijn anders wel heel goed bezig. Eind december ingestapt, sta nu op -45%. Dan denk ik dat ik het nog vrij goed heb gedaan. Mensen die op 16k zijn ingestapt en nu op -60/-70% staan, ik vraag me af of er daar meer dan de helft van overblijft. Velen worden nu afgeschrikt om nooit meer terug te komen, denk ik.
Ik ben zelf zo iemand die op -60% staat. En ik hou absoluut rekening met dat het ook nog wel -70% gaat worden.... En heel misschien zelfs wel nóg erger. Maar ik blijf en heb nog altijd goede hoop dat ik in ieder geval op enig moment weer terugkom op zeg -20%. En ik zie genoeg kans dat ik ooit zelfs nog de inleg er weer uithaal en wie weet meer. Genoeg reden om lekker te hodlen. Nu uitstappen is per definitie verlies pakken.
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Daar gaat het toch juist niet over, natuurlijk weten die dat.Nopheros schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:34:
[...]
Mensen die al langer in aandelen zitten en/of in cryptocoins weten dat dit gewoon een normale gang van zaken is. Niets kan eeuwig stijgen, na een extreme stijging krijg je een correctie. Normaal dus.
Het gaat over beginnelingen zoals ik die op ath kopen, veel verlies pakken en afgeschrikt worden door de koersdalingen.
Maar natuurlijk aangetrokken werden door de enorme stijging
TomTorquay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:31:
[...]
Mensen die langer in aandelen zitten of crypto's, hadden nooit geïnvesteerd wanneer de koers zo hoog stond zonder onderliggende redenen...Nopheros schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:34:-45%
[...]
Waar precies?Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:17:
[...]
Niet zo moeilijk. Maar ik ben een Holder. Ik heb de kleine shitcoins gedumpt allemaal. Nog maar 3 coins waarin ik 100% in geloof. Cardano/ADA, Power Ledger/POWR en Vechain/VEN\VET.
De rest zijn allemaal coins zonder echt een product te leveren. Vooral lending munten zoals Salt en ETHLend. In mijn ogen allemaal bullshit.
Voor de paniekzaaiers. Kijk de buy walls.
https://www.gdax.com/trade/BTC-USD
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Buy wall is inmiddels weg, die was torenhoog.
We zijn inmiddels door de 8000 dollar grens geschoten op gdax
De buy walls waar hij het over had zijn allang weg LOL.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wat denken jullie van projecten als Sia of Iexec? Voor mijn gevoel ook wel interessant voor de lange termijn, maar denk dat ik sowieso nu nog niet in stap. Die met ETH, XLM en ICX lijken me wel een mooi portfolio om eens een tijdje aan te houden.
[ Voor 26% gewijzigd door Southern Sun op 02-02-2018 12:43 ]
[ Voor 7% gewijzigd door TomTorquay op 02-02-2018 12:41 ]
Oke dan heb jij geluk
Ik moet alleen wel de app admin rechten geven, want anders blijft de app hangen bij het inloggen
Stukje Indiase software denk ik.
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Als ik zeg dat BTC weer teruggaat naar 1K, zou je dan HODLen? Nee, tuurlijk niet. Dan verkoop je ALLES, en stap je op 1K weer in. En dat is wat mensen nu doen.
Op 1K stap ik misschien weer in. Ik heb er nu weinig vertrouwen in dat we de 8000 of 7000 vasthouden.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
Iemand die er nog winst uit haaltVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:46:
Welke idioot zet 50 BTC te koop? Grrrrr
Iedereen die nog wat geld over wil houdenVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:46:
Welke idioot wil er nu BTC kopen? GrrrrVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:46:
Neem dan ook deze nog even mee: https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusdVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:17:
[...]
Staat ook elke keer een behoorlijke wall, maar kennelijk is er grof geschut mee genomen want we gaan er elke keer met gemak door heen.
Verwijderd
Kijk ook even naar REQ, zojuist een goede update van het team gekomen, en main net komt steeds dichterbij..Blik1984 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:50:
Heb nog een halve ETH staan, goed moment om die eens richting wat altcoins te gooien, WTC of NEO ofzo
ATH stond op $1.17 3 weken terug en nu onder de $0.30
Ja ik ben gestopt met lezen nadat je Cardano indirect een coin noemt die een product levertVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:17:
[...]
Niet zo moeilijk. Maar ik ben een Holder. Ik heb de kleine shitcoins gedumpt allemaal. Nog maar 3 coins waarin ik 100% in geloof. Cardano/ADA, Power Ledger/POWR en Vechain/VEN\VET.
De rest zijn allemaal coins zonder echt een product te leveren. Vooral lending munten zoals Salt en ETHLend. In mijn ogen allemaal bullshit.
Overigens heb ik tot nu toe in januari totaal gezien de meeste gains op mijn portfolio gepakt ooit. Met deze dip erbij gerekend nog gewoon x4 tov 1 januari. Zaken gaan prima hier
Ik vind dit een mooie periode waarin blijkt dat het alle kanten op kan gaan, en niemand een glazen bol heeft. Als het vertrouwen weg is, wat nu blijkbaar het geval is bij heel veel mensen, zal het herstel maanden gaan duren. Want vertrouwen is niet binnen 1 dag terug.
Je kunt ether ook in delen kopentias86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:56:
Eth heeft ook nog een lange weg naar beneden te gaan voordat die weer op acceptabel niveau van 150 eu staat
Verder heb nog redelijk weinig verlies geleden op m'n xrb investering, slimme zet geweest/geluk mee gehad.
[ Voor 17% gewijzigd door MainframeX op 02-02-2018 12:58 ]
Idempotent.
Verwijderd
TvH86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:57:
Htmlcoin gisteren groots ingeslagen op 19 sat, nu al op 24 na het kucoin nieuws! Bijna in het groen en opweg naar de top 100!
Als Bitcoin zo blijft zakken ga je er in Euro's alvast niet veel op vooruitTvH86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:57:
Htmlcoin gisteren groots ingeslagen op 19 sat, nu al op 24 na het kucoin nieuws! Bijna in het groen en opweg naar de top 100!
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Mag van mij nog wel even doorgaan zo
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Verwijderd
Dit. Komende uur wordt spannend (alweer).Nutellaah schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:05:
Nu komt toch een cruciale fase, als hij de support niet houdt op 7k dollar dan zal het toch nog niet gedaan zijn. Straks wordt Amerika wakker, dus ben benieuwd hoe zij er op gaan reageren.
Alhoewel: spannend... Ik doe toch verder niks (hodl) - maar toch blijf je het in de gaten houden. Gewoonweg ook wel héel benieuwd waar het heen gaat.
Amerika wordt wakker, ziet BTC op 8K staan, die denken: kopen kopen!Nutellaah schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:05:
Nu komt toch een cruciale fase, als hij de support niet houdt op 7k dollar dan zal het toch nog niet gedaan zijn. Straks wordt Amerika wakker, dus ben benieuwd hoe zij er op gaan reageren.
Hoop ik
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Wat ik me ook sterk afvraag, hij is nu op het niveau ongeveer waar hij net na het nieuws van Korea/China even naar dipte. Die dip, betekend die iets voor ervaren beleggers/wales? Als in van OK dus zoveel rek zit er in en dat kunnen we misbruiken?
Of, paniek, paniek, paniek! SELL SELL SELL!miicker schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:06:
[...]
Amerika wordt wakker, ziet BTC op 8K staan, die denken: kopen kopen!
Hoop ik
Geef mij 50 btc en moet jij eens opletten.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:46:
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
#metooTripod62 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:07:
Hoppa! Mijn portfolio heeft een nieuwe All Time Low behaald, zo'n 53% verlies
LotgenootTripod62 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:07:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Pff. Dat is niks!Tripod62 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:07:
Tron was toch een film? En ook nog eens een matige film...Bmfd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:47:
Tron gaat in minder dan een maand tijd van 0.3$ naar 0.033$.
deel 1 was best wel goed voor die tijd danDeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:09:
[...]
Tron was toch een film? En ook nog eens een matige film...
Matige film ???DeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:09:
[...]
Huh wat? Is er serieus een deel 2 gemaakt van dat gedrocht film??
Verwijderd
Precies, iedereen maakt 50 a 60 % verlies maar jij merkt daar niets van.atvokado schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:10:
Mijn inzet is sinds november nog steeds verdubbeld dus ik maak me niet zo veel zorgen...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2018 13:11 ]
Dankzij Verge sta ik nog steeds dik in de plusPelox schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:02:
[...]
Ben nooit een fanboy geweest maar zit er wel flink in..![]()
Zonder Verge had ik nog mooi in de plus gestaan..
Tron is ook een hele gave achtbaan in Disneyland Japan, ritverloop komt denk ik wel overeenDeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:09:
[...]
Haha, helemaal mee eens, maar een daling van ~90% in een maand tijd is toch wel weer een knappe prestatie.DeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:09:
[...]
Je weet dat voor die baggerfilm van een aantal jaar geleden er ook eentje nog veel langer geleden gemaakt is die wel fatsoenlijk was voor zijn tijd?kazz1980 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:10:
[...]
Huh wat? Is er serieus een deel 2 gemaakt van dat gedrocht film??Nooit geweten...
Ten opzichte van Bitcoin? Dat snap ik welmich78 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:12:
Iemand enig idee waarom EUR en USD zo stijgen? Nu al 15% hoger dan gisteren..
?? Wat bedoel jemich78 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:12:
Iemand enig idee waarom EUR en USD zo stijgen? Nu al 15% hoger dan gisteren..
Niet
Is het zo prijzig om je geld weer om te laten zetten naar fiat? Of is dat op veel exchanges niet mogelijk?
Dit is een serieuze vraag...
Aaah... Nu wel dus.mark-k schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:12:
[...]
Je weet dat voor die baggerfilm van een aantal jaar geleden er ook eentje nog veel langer geleden gemaakt is die wel fatsoenlijk was voor zijn tijd?
Klopt, uiteindelijk ben je terug op 0powercoaster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:11:
[...]
Tron is ook een hele gave achtbaan in Disneyland Japan, ritverloop komt denk ik wel overeen
[afbeelding]
bagger film? Jongen, die film was cool...mark-k schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:12:
[...]
Je weet dat voor die baggerfilm van een aantal jaar geleden er ook eentje nog veel langer geleden gemaakt is die wel fatsoenlijk was voor zijn tijd?
en de muziek.. wow.
blup
Verwijderd
@officialmcafee 3 min.3 minuten geleden
Lot's of people asking me over the past two days whether my bet is still on (that I will eat my dick if Bitcoin does not reach $1 million by the end of 2020). ABSOLUTELY!!! It is a bet that I cannot possibly use. Use your heads people! Run the numbers that crypto folks well know.
Waarom wordt Crypto_Ed hier telkens aangehaald als een of andere God die het nooit een keer fout kan hebben?Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:14:
We zijn er bijna volgens Crypto Ed dus relax iedereen, daarna epic bounce.
Wellicht was het ook sarcasme....Bmfd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:16:
[...]
Waarom wordt Crypto_Ed hier telkens aangehaald als een of andere God die het nooit een keer fout kan hebben?
Zal tijd worden!Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:14:
We zijn er bijna volgens Crypto Ed dus relax iedereen, daarna epic bounce.
Ondertussen onder de $ 8k.
Dat was toch de magische grens?
(nou ja die grens die ieder uur ongeveer bijgesteld wordt...)
Maar wat is nu opeens de gang naar boven ingezet wordt?
Weer paniek, snel bijkopen? Net te laat?
Ik denk hoop? Laatste strohalm?Bmfd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:16:
[...]
Waarom wordt Crypto_Ed hier telkens aangehaald als een of andere God die het nooit een keer fout kan hebben?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Mensen proberen positiviteit te vinden in berichten. Zichzelf te bemoedigen.Bmfd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:16:
[...]
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Litebit:DeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:14:
Maar even serieus mensen, wat ik hier vaak lees is dat mensen met Fiat crypto's kopen, maar als de koers van die ene coin daalt, dan proberen ze hun waarde van die coin zoveel mogelijk te consolideren door de switchen naar een andere coin.
Is het zo prijzig om je geld weer om te laten zetten naar fiat? Of is dat op veel exchanges niet mogelijk?
Buy - € 6.441,- = 1 BTC
Sell - 1 BTC = € 6.181,-
Verwijderd
Die docu gezien over hem, die spoort echt niet met zijn perverse gewoontes.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:16:
Relax jongens, hier is jullie vriend John om een einde te maken aan alle paniek !!!
@officialmcafee 3 min.3 minuten geleden
Lot's of people asking me over the past two days whether my bet is still on (that I will eat my dick if Bitcoin does not reach $1 million by the end of 2020). ABSOLUTELY!!! It is a bet that I cannot possibly use. Use your heads people! Run the numbers that crypto folks well know.
zou het ook niet weten en volgens mijn is Edje op vakantie die ziet de bui al hangenBmfd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:16:
[...]
Ik mag die vent wel...
Ik heb de naam wel eens zien vallen hier maar de enige die hem een godenstatus toedicht ben jij nu.Bmfd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:16:
[...]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Gaaf!!!
er zijn verschillende exchanges waar je met fiat kan handelen en dan kost het niets (behalve je trading fee dan )DeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:14:
Maar even serieus mensen, wat ik hier vaak lees is dat mensen met Fiat crypto's kopen, maar als de koers van die ene coin daalt, dan proberen ze hun waarde van die coin zoveel mogelijk te consolideren door de switchen naar een andere coin.
Verwijderd
Het is gewoon reëel dat dit niet gebeurt hoor. Iedereen snapt dat crypto niet eeuwig kan stijgen. Niet dat het per se niet gebeurt. Niemand op deze aarde weet dat volgens mijVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:19:
Zijn hier echt mensen die denken dat we het niveau van december niet meer halen?
Verwijderd
Wat dan?Cis schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:18:
Huh? Heeft GDAX net een nieuwe feature toegevoegd?
Gaaf!!!
jawel EdjeVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:20:
[...]
Het is gewoon reëel dat dit niet gebeurt hoor. Iedereen snapt dat crypto niet eeuwig kan stijgen. Niet dat het per se niet gebeurt. Niemand op deze aarde weet dat volgens mij
Jawel hoor, we hebben gewoon een onstuimige tijd achter de rug. Veel gedoe geweest omtrent regulatie. Dat begint nu ook weg te ebben. Zijn flink wat serieuze projecten aan het opstarten dus goed. Crypto is here to stay. Alleen echt klote dat alles gelinked is aan BTC. Dump in BTC trekt alles mee..Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:19:
Zijn hier echt mensen die denken dat we het niveau van december niet meer halen?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Op korte termijn iig niet nee lijkt me.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:19:
Vergeet niet dat er nu heel veel vers geld uit de markt gevloeid is. Veel mensen hebben de afgelopen 48 uur heel veel geld verloren, die komen niet meer terug (of een groot deel toch), ook is alle hype van de media er nu uit (kijk maar eens op google trends).
Ik heb de fout gemaakt gisteren door alles naar ETH over te zetten omdat die erg stabiel bleef, vanmorgen pijnlijk wakker worden dus. Iig, ik zit de rit uit tot de bodem, zolang je niet uitcasht is er geen verlies
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Wel nee.Richh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:19:
BTC dominance terug op 37%. Opschoonactie gaat prima.
Dat komt louter en alleen om er nu met de alt coins niets te doen valt omdat de BTC zo laag staat.
Als we in de stijgende markt zouden zitten zakt het dominance percentage van de BTC onmiddellijk in.
Gaan we vandaag de 2,98 $ aantikken ?
Ik zag ineens een soort groene candlestick. Hol
En daarna weer de gebruikelijke rode gevulde candlesticks
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)