[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.938 views

Onderwerpen

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:28
Misschien kunnen ze Rian van Rijbroek nog wat laten zeggen over de 'Smart Blockchain' die DDOS kan voorkomen, dan komt alles vast weer goed :')

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 10:04
Schrijf een whitepaper met vage beloftes over realtime en onafhankelijk nieuws dmv blockchaintechnology waarvan de gebruikers beloont kunnen worden met tokens die de blockchain uitpoept en je hebt een nieuwe shitcoin :+

Verwijderd

De opzet van een market is "to move money of the many to the few". Hoe vervelend deze daling ook is, ook voor mij met veel verlies momenteel..de jongens van het grote geld gaan deze markt echt niet om zeep helpen waardoor nieuwelingen niet meer durven in te stappen. Geduld is in deze het beste wat je kunt doen, dan duurt quitte spelen en winst maken maar wat langer.

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:31
Iets later dan gepland (zou het rond de 8500 BTC al doen), maar zojuist weer fiat erin gegooid. Nu op naar fiat ronde 2 tussen de 7800 / 8000 :P. Ik heb overigens ETH gekocht. Ronde 2e wellicht wel BTC.

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-11 11:03
Nou ik heb al mijn muntjes maar even omgewisseld naar bitcoin, wat ik gisteren eigenlijk al had moeten doen. Zodra die weer gaat stijgen kan ik er meer muntjes voor terug kopen :-)

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:29:
De opzet van een market is "to move money of the many to the few". Hoe vervelend deze daling ook is, ook voor mij met veel verlies momenteel..de jongens van het grote geld gaan deze markt echt niet om zeep helpen waardoor nieuwelingen niet meer durven in te stappen. Geduld is in deze het beste wat je kunt doen, dan duurt quitte spelen en winst maken maar wat langer.
Ze zijn anders wel heel goed bezig. Eind december ingestapt, sta nu op -45%. Dan denk ik dat ik het nog vrij goed heb gedaan. Mensen die op 16k zijn ingestapt en nu op -60/-70% staan, ik vraag me af of er daar meer dan de helft van overblijft. Velen worden nu afgeschrikt om nooit meer terug te komen, denk ik.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• mrmatiz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11-2021
dennis112 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:31:
Nou ik heb al mijn muntjes maar even omgewisseld naar bitcoin, wat ik gisteren eigenlijk al had moeten doen. Zodra die weer gaat stijgen kan ik er meer muntjes voor terug kopen :-)
Ik heb bij vorige dips gemerkt dat het opeens heel erg snel omhoog kan gaan (vooral bij de alts) dus ik laat alles lekker in m'n alts staan :+

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:42
TomTorquay schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:31:
[...]
Ze zijn anders wel heel goed bezig. Eind december ingestapt, sta nu op -45%. Dan denk ik dat ik het nog vrij goed heb gedaan. Mensen die op 16k zijn ingestapt en nu op -60/-70% staan, ik vraag me af of er daar meer dan de helft van overblijft. Velen worden nu afgeschrikt om nooit meer terug te komen, denk ik.
Mensen die al langer in aandelen zitten en/of in cryptocoins weten dat dit gewoon een normale gang van zaken is. Niets kan eeuwig stijgen, na een extreme stijging krijg je een correctie. Normaal dus.

Wachten op de daling en hopen dat je goed gokt op een laag niveau.

• dennis112
  • Laatst online: 16-11 11:03
mrmatiz schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:34:
[...]

Ik heb bij vorige dips gemerkt dat het opeens heel erg snel omhoog kan gaan (vooral bij de alts) dus ik laat alles lekker in m'n alts staan :+
Daar zijn de stop-limit buy orders voor _/-\o_

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-11 08:24
Counter_culture schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:26:
8K is sowieso een belangrijke support line vanwege de 200 day moving average. De vraag is alleen waar we heen gaan als 'ie daar doorheen zakt. Ik gok 5K vanwege de 400 day moving average en de symbolische waarde van een mooi rond getal?
Mogelijk naar $5.600 - 12 november.

• TomTorquay
Nopheros schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:34:
[...]

Mensen die al langer in aandelen zitten en/of in cryptocoins weten dat dit gewoon een normale gang van zaken is. Niets kan eeuwig stijgen, na een extreme stijging krijg je een correctie. Normaal dus.

Wachten op de daling en hopen dat je een goed gokt op een laag niveau.
Uiteraard, maar al dat nieuwe geld dat nodig is om deze bubbel te laten groeien, dat komt echt niet alleen van mensen die gewoon zijn om te handelen op de beurs.

Ziet er trouwens naar uit dat we de buy wall op $8000 nu gaan testen!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
pirodr01 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:24:
[...]

ja...het groene is de buy-wall...die vrij fors is op 8K.
Er is een nog veel grotere op 5000 of is die om de prijs te drukken?

Hij duikt nu onder de 8000.

[ Voor 5% gewijzigd door ggj87 op 02-02-2018 12:37 ]

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

[...]
En zonder lullig te willen zijn is dat enkel goed nieuws.... Er ontstaat niet geld uit het niks... Dus mensen die er in december geld in gestopt hebben en nu vertrekken hebben extra geld in het systeem gepompt dat de blijvers straks weer kunnen cashen... Alleen heel erg de vraag wanneer 'straks' is....
Ik ben zelf zo iemand die op -60% staat. En ik hou absoluut rekening met dat het ook nog wel -70% gaat worden.... En heel misschien zelfs wel nóg erger. Maar ik blijf en heb nog altijd goede hoop dat ik in ieder geval op enig moment weer terugkom op zeg -20%. En ik zie genoeg kans dat ik ooit zelfs nog de inleg er weer uithaal en wie weet meer. Genoeg reden om lekker te hodlen. Nu uitstappen is per definitie verlies pakken.

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• TomTorquay
Haha, en toen was de wall weg. Op 5 seconden.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Nopheros schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:34:
[...]

Daar gaat het toch juist niet over, natuurlijk weten die dat.

Het gaat over beginnelingen zoals ik die op ath kopen, veel verlies pakken en afgeschrikt worden door de koersdalingen.

Maar natuurlijk aangetrokken werden door de enorme stijging

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
[...]
Nopheros schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:34:-45%
[...]

Mensen die langer in aandelen zitten of crypto's, hadden nooit geïnvesteerd wanneer de koers zo hoog stond zonder onderliggende redenen...

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:21
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:17:
[...]

Niet zo moeilijk. Maar ik ben een Holder. Ik heb de kleine shitcoins gedumpt allemaal. Nog maar 3 coins waarin ik 100% in geloof. Cardano/ADA, Power Ledger/POWR en Vechain/VEN\VET.

De rest zijn allemaal coins zonder echt een product te leveren. Vooral lending munten zoals Salt en ETHLend. In mijn ogen allemaal bullshit.

Voor de paniekzaaiers. Kijk de buy walls.
https://www.gdax.com/trade/BTC-USD
Waar precies?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:41
Buy wall is inmiddels weg, die was torenhoog.
We zijn inmiddels door de 8000 dollar grens geschoten op gdax

• Nopheros
De buy walls waar hij het over had zijn allang weg LOL.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:21
I know.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-11 13:18
Ik kijk voorlopig maar niet meer op Delta denk ik :') Heb in totaal "maar" 250 euro er in gestopt, wist dat het kon verdwijnen, maar toch pijnlijk rode cijfers. Ik hodl ze ook maar gewoon, denk sowieso tot eind van het jaar. Vind het nu zelfs verleidelijk om er meer in te stoppen bij een paar projecten, maar dan heb ik ruzie thuis vrees ik :+

Wat denken jullie van projecten als Sia of Iexec? Voor mijn gevoel ook wel interessant voor de lange termijn, maar denk dat ik sowieso nu nog niet in stap. Die met ETH, XLM en ICX lijken me wel een mooi portfolio om eens een tijdje aan te houden.

[ Voor 26% gewijzigd door Southern Sun op 02-02-2018 12:43 ]

• TomTorquay
Buy walls waren puur artificieel. Je zag ze zomaar verdampen. Paniekzaaiers, tja.

[ Voor 7% gewijzigd door TomTorquay op 02-02-2018 12:41 ]

Verwijderd

We zijn er bijna jongens, houd moed! HODL !!!!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

@Storm300

Oke dan heb jij geluk :) gelukkig doet doet de app ondertussen weer vrij normaal.
Ik moet alleen wel de app admin rechten geven, want anders blijft de app hangen bij het inloggen :(

Stukje Indiase software denk ik. ;)

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11 21:22

Cis

Toen de koersen zo enorm aan het stijgen waren in december, verdwenen alle walls op GDAX als sneeuw voor de zon. En dat gebeurt nu weer. De andere kant op.
Als ik zeg dat BTC weer teruggaat naar 1K, zou je dan HODLen? Nee, tuurlijk niet. Dan verkoop je ALLES, en stap je op 1K weer in. En dat is wat mensen nu doen.
Op 1K stap ik misschien weer in. Ik heb er nu weinig vertrouwen in dat we de 8000 of 7000 vasthouden. :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Welke idioot zet 50 BTC te koop? Grrrrr

• TomTorquay
Inderdaad Cis. Ik kon er de voorbije dagen niet uit, en ik keek nog wel een beetje de kat uit de boom, maar HODLen als je ziet dat elke steun keer op keer wordt afgebroken en niemand bovendien verwacht dat er snel verandering in komt, dat is gewoon geld weggooien.

Verwijderd

Iemand die er nog winst uit haalt ;)

• Nopheros
Iedereen die nog wat geld over wil houden >:)

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23:40
Tron gaat in minder dan een maand tijd van 0.3$ naar 0.033$. 8)7

• Cis

Cis

Welke idioot wil er nu BTC kopen? Grrrr :D

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:59
Heb nog een halve ETH staan, goed moment om die eens richting wat altcoins te gooien, WTC of NEO ofzo

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
Neem dan ook deze nog even mee: https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd
Staat ook elke keer een behoorlijke wall, maar kennelijk is er grof geschut mee genomen want we gaan er elke keer met gemak door heen.

Verwijderd

Blik1984 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:50:
Heb nog een halve ETH staan, goed moment om die eens richting wat altcoins te gooien, WTC of NEO ofzo
Kijk ook even naar REQ, zojuist een goede update van het team gekomen, en main net komt steeds dichterbij..
ATH stond op $1.17 3 weken terug en nu onder de $0.30

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-11 18:01
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:17:
[...]

Niet zo moeilijk. Maar ik ben een Holder. Ik heb de kleine shitcoins gedumpt allemaal. Nog maar 3 coins waarin ik 100% in geloof. Cardano/ADA, Power Ledger/POWR en Vechain/VEN\VET.

De rest zijn allemaal coins zonder echt een product te leveren. Vooral lending munten zoals Salt en ETHLend. In mijn ogen allemaal bullshit.

Voor de paniekzaaiers. Kijk de buy walls.
Ja ik ben gestopt met lezen nadat je Cardano indirect een coin noemt die een product levert 8)7 Als er iets in de top 10 vaporware is dan is het Cardano.

Overigens heb ik tot nu toe in januari totaal gezien de meeste gains op mijn portfolio gepakt ooit. Met deze dip erbij gerekend nog gewoon x4 tov 1 januari. Zaken gaan prima hier :+

Wot-stats

• tias86
Eth heeft ook nog een lange weg naar beneden te gaan voordat die weer op acceptabel niveau van 150 eu staat

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:50
Ik heb maar een paar levende groene candlesticks (lees: planten) gekocht en in de huiskamer gezet. Zie ik toch iets groens naar boven gaan.
Ik vind dit een mooie periode waarin blijkt dat het alle kanten op kan gaan, en niemand een glazen bol heeft. Als het vertrouwen weg is, wat nu blijkbaar het geval is bij heel veel mensen, zal het herstel maanden gaan duren. Want vertrouwen is niet binnen 1 dag terug.

• TvH86
  • Laatst online: 19:57
Htmlcoin gisteren groots ingeslagen op 19 sat, nu al op 24 na het kucoin nieuws! Bijna in het groen en opweg naar de top 100!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 00:45
tias86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:56:
Eth heeft ook nog een lange weg naar beneden te gaan voordat die weer op acceptabel niveau van 150 eu staat
Je kunt ether ook in delen kopen O-)

Verder heb nog redelijk weinig verlies geleden op m'n xrb investering, slimme zet geweest/geluk mee gehad.

[ Voor 17% gewijzigd door MainframeX op 02-02-2018 12:58 ]

Idempotent.

Verwijderd

TvH86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:57:
Htmlcoin gisteren groots ingeslagen op 19 sat, nu al op 24 na het kucoin nieuws! Bijna in het groen en opweg naar de top 100!
:')

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:50
TvH86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:57:
Als Bitcoin zo blijft zakken ga je er in Euro's alvast niet veel op vooruit :)

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:19
Het hoeft van mij niet meteen te stijgen als het maar even ophoudt met dalen :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Als bitcoin lager dan $7000 gaat en blijft wordt het alleen maar erger.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Cis

Cis

Op GDAX al onder de 6200 euro! :D
Mag van mij nog wel even doorgaan zo :9

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-11 09:21

Nutellaah

Bits N Sites

Nu komt toch een cruciale fase, als hij de support niet houdt op 7k dollar dan zal het toch nog niet gedaan zijn. Straks wordt Amerika wakker, dus ben benieuwd hoe zij er op gaan reageren.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Verwijderd

Koopjes orders gaan af hier en daar, ergens zal de bodem wel tussen 7000/7500 liggen vermoed ik.

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Nutellaah schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:05:
Nu komt toch een cruciale fase, als hij de support niet houdt op 7k dollar dan zal het toch nog niet gedaan zijn. Straks wordt Amerika wakker, dus ben benieuwd hoe zij er op gaan reageren.
Dit. Komende uur wordt spannend (alweer).
Alhoewel: spannend... Ik doe toch verder niks (hodl) - maar toch blijf je het in de gaten houden. Gewoonweg ook wel héel benieuwd waar het heen gaat.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Nutellaah schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:05:
Amerika wordt wakker, ziet BTC op 8K staan, die denken: kopen kopen!
Hoop ik :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 11:45

Ryan1981

Je ne sais pas

Wat een gewaarwording dit zeg, het blijft maar dalen, gisteren avond zag ik het zakken en weer even opleven maar durfde het niet aan mijn eth te laten staan, nu natuurlijk erg tevreden met die keuze, maarja waar stopt het!

Wat ik me ook sterk afvraag, hij is nu op het niveau ongeveer waar hij net na het nieuws van Korea/China even naar dipte. Die dip, betekend die iets voor ervaren beleggers/wales? Als in van OK dus zoveel rek zit er in en dat kunnen we misbruiken?

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:41
miicker schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:06:
[...]

Amerika wordt wakker, ziet BTC op 8K staan, die denken: kopen kopen!
Hoop ik :+
Of, paniek, paniek, paniek! SELL SELL SELL! O-)

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Hoppa! Mijn portfolio heeft een nieuwe All Time Low behaald, zo'n 53% verlies

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Geef mij 50 btc en moet jij eens opletten. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Tripod62 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:07:
#metoo

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Lotgenoot ;w

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Pff. Dat is niks! :P Ik zit op ruim -60%... Dus, ik win! *O*

• DeArmeStudent
Bmfd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:47:
Tron gaat in minder dan een maand tijd van 0.3$ naar 0.033$. 8)7
Tron was toch een film? En ook nog eens een matige film...

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:03
DeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:09:
[...]

deel 1 was best wel goed voor die tijd dan

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-11 15:34
[...]

Matige film ???

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/001/320/813/937.jpg

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Mijn inzet is sinds november nog steeds verdubbeld dus ik maak me niet zo veel zorgen...

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

bie100 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:09:
[...]

deel 1 was best wel goed voor die tijd dan
Huh wat? Is er serieus een deel 2 gemaakt van dat gedrocht film?? :/ Nooit geweten...

Verwijderd

atvokado schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:10:
Mijn inzet is sinds november nog steeds verdubbeld dus ik maak me niet zo veel zorgen...
Precies, iedereen maakt 50 a 60 % verlies maar jij merkt daar niets van.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2018 13:11 ]

• Stephaniedt
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-03-2023
Pelox schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 12:02:
[...]

Ben nooit een fanboy geweest maar zit er wel flink in.. :|

Zonder Verge had ik nog mooi in de plus gestaan..
Dankzij Verge sta ik nog steeds dik in de plus _O-

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
[...]

Tron is ook een hele gave achtbaan in Disneyland Japan, ritverloop komt denk ik wel overeen ;)
Afbeeldingslocatie: http://unrealitymag.com/wp-content/uploads/2016/10/tron-roller-coaster.jpg

• Bmfd
[...]

Haha, helemaal mee eens, maar een daling van ~90% in een maand tijd is toch wel weer een knappe prestatie.

• mich78
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Iemand enig idee waarom EUR en USD zo stijgen? Nu al 15% hoger dan gisteren..

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-11 16:05

mark-k

AKA markkNL

kazz1980 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:10:
[...]

Huh wat? Is er serieus een deel 2 gemaakt van dat gedrocht film?? :/ Nooit geweten...
Je weet dat voor die baggerfilm van een aantal jaar geleden er ook eentje nog veel langer geleden gemaakt is die wel fatsoenlijk was voor zijn tijd?

• Buffster
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-03-2022
mich78 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:12:
Ten opzichte van Bitcoin? Dat snap ik wel :P

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 13:40

Radjesh

hoi

mich78 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:12:
?? Wat bedoel je

Niet

Verwijderd

Wij kopen cryptomunten maar hij koopt euro's en dollars ;-)

• DeArmeStudent
Maar even serieus mensen, wat ik hier vaak lees is dat mensen met Fiat crypto's kopen, maar als de koers van die ene coin daalt, dan proberen ze hun waarde van die coin zoveel mogelijk te consolideren door de switchen naar een andere coin.

Is het zo prijzig om je geld weer om te laten zetten naar fiat? Of is dat op veel exchanges niet mogelijk?

Dit is een serieuze vraag...

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

mark-k schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:12:
[...]
Je weet dat voor die baggerfilm van een aantal jaar geleden er ook eentje nog veel langer geleden gemaakt is die wel fatsoenlijk was voor zijn tijd?
Aaah... Nu wel dus. :) My bad. Die uit 1982 ga ik dan toch nog eens bekijken dan.

Verwijderd

We zijn er bijna volgens Crypto Ed dus relax iedereen, daarna epic bounce.

• Richh
powercoaster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:11:
[...]

Tron is ook een hele gave achtbaan in Disneyland Japan, ritverloop komt denk ik wel overeen ;)
[afbeelding]
Klopt, uiteindelijk ben je terug op 0 :+

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:03

Bezulba

Formerly known as Eendje

mark-k schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:12:
[...]

bagger film? Jongen, die film was cool...

en de muziek.. wow. _/-\o_

blup

Verwijderd

Relax jongens, hier is jullie vriend John om een einde te maken aan alle paniek !!!

@officialmcafee 3 min.3 minuten geleden

Lot's of people asking me over the past two days whether my bet is still on (that I will eat my dick if Bitcoin does not reach $1 million by the end of 2020). ABSOLUTELY!!! It is a bet that I cannot possibly use. Use your heads people! Run the numbers that crypto folks well know.

• Bmfd
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:14:
Waarom wordt Crypto_Ed hier telkens aangehaald als een of andere God die het nooit een keer fout kan hebben?

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Bmfd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:16:
[...]

Waarom wordt Crypto_Ed hier telkens aangehaald als een of andere God die het nooit een keer fout kan hebben?
Wellicht was het ook sarcasme....

• HoppyF
  • Laatst online: 22:27
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:14:
Zal tijd worden! ;)
Ondertussen onder de $ 8k.
Dat was toch de magische grens?
(nou ja die grens die ieder uur ongeveer bijgesteld wordt...)

Maar wat is nu opeens de gang naar boven ingezet wordt?
Weer paniek, snel bijkopen? Net te laat? :P

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:19
[...]

Ik denk hoop? Laatste strohalm? :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Mortel
[...]

Mensen proberen positiviteit te vinden in berichten. Zichzelf te bemoedigen.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 10:04
DeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:14:
Maar even serieus mensen, wat ik hier vaak lees is dat mensen met Fiat crypto's kopen, maar als de koers van die ene coin daalt, dan proberen ze hun waarde van die coin zoveel mogelijk te consolideren door de switchen naar een andere coin.

Is het zo prijzig om je geld weer om te laten zetten naar fiat? Of is dat op veel exchanges niet mogelijk?

Litebit:
Buy - € 6.441,- = 1 BTC
Sell - 1 BTC = € 6.181,-

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:16:
Relax jongens, hier is jullie vriend John om een einde te maken aan alle paniek !!!

@officialmcafee 3 min.3 minuten geleden

Lot's of people asking me over the past two days whether my bet is still on (that I will eat my dick if Bitcoin does not reach $1 million by the end of 2020). ABSOLUTELY!!! It is a bet that I cannot possibly use. Use your heads people! Run the numbers that crypto folks well know.
Die docu gezien over hem, die spoort echt niet met zijn perverse gewoontes.

• bie100
[...]

zou het ook niet weten en volgens mijn is Edje op vakantie die ziet de bui al hangen

• DeArmeStudent
Haha, die John Mcafee doet alsof hij knettergek is, maar harkt op zijn manier miljoenen binnen...

Ik mag die vent wel...

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Ik heb de naam wel eens zien vallen hier maar de enige die hem een godenstatus toedicht ben jij nu.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Cis

Cis

Huh? Heeft GDAX net een nieuwe feature toegevoegd?
Gaaf!!!

Verwijderd

Zijn hier echt mensen die denken dat we het niveau van december niet meer halen?

• wally228
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-10-2021
DeArmeStudent schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:14:

er zijn verschillende exchanges waar je met fiat kan handelen en dan kost het niets (behalve je trading fee dan )

• Richh
BTC dominance terug op 37%. Opschoonactie gaat prima.

• tias86
Mc affee liet zich in zijn muil schijten toch

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:19:
Zijn hier echt mensen die denken dat we het niveau van december niet meer halen?
Het is gewoon reëel dat dit niet gebeurt hoor. Iedereen snapt dat crypto niet eeuwig kan stijgen. Niet dat het per se niet gebeurt. Niemand op deze aarde weet dat volgens mij :)

Verwijderd

Cis schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:18:
Huh? Heeft GDAX net een nieuwe feature toegevoegd?
Gaaf!!!
Wat dan?

• bie100
Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:20:
[...]

Het is gewoon reëel dat dit niet gebeurt hoor. Iedereen snapt dat crypto niet eeuwig kan stijgen. Niet dat het per se niet gebeurt. Niemand op deze aarde weet dat volgens mij :)
jawel Edje

• B-Bandit
  • Laatst online: 02:29
Jawel hoor, we hebben gewoon een onstuimige tijd achter de rug. Veel gedoe geweest omtrent regulatie. Dat begint nu ook weg te ebben. Zijn flink wat serieuze projecten aan het opstarten dus goed. Crypto is here to stay. Alleen echt klote dat alles gelinked is aan BTC. Dump in BTC trekt alles mee..

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-11 23:56

Jebus4life

BE User

Op korte termijn iig niet nee lijkt me.

Vergeet niet dat er nu heel veel vers geld uit de markt gevloeid is. Veel mensen hebben de afgelopen 48 uur heel veel geld verloren, die komen niet meer terug (of een groot deel toch), ook is alle hype van de media er nu uit (kijk maar eens op google trends).

Ik heb de fout gemaakt gisteren door alles naar ETH over te zetten omdat die erg stabiel bleef, vanmorgen pijnlijk wakker worden dus. Iig, ik zit de rit uit tot de bodem, zolang je niet uitcasht is er geen verlies 8)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
En we zijn door de $7800. Naar beneden, welteverstaan.

• HoppyF
Richh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:19:
BTC dominance terug op 37%. Opschoonactie gaat prima.
Wel nee.
Dat komt louter en alleen om er nu met de alt coins niets te doen valt omdat de BTC zo laag staat.
Als we in de stijgende markt zouden zitten zakt het dominance percentage van de BTC onmiddellijk in.

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
VEN is ook weer met eem lekkere run bezig (naar beneden uiteraard)

Gaan we vandaag de 2,98 $ aantikken ?

• Cis

Cis

Ik zag ineens een soort groene candlestick. Hol
En daarna weer de gebruikelijke rode gevulde candlesticks

Pagina: 1 ... 72 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)