Beter lezen.. ik heb mn inleg er niet uitgehaald. Ik was hebberig en heb t tegen beter weten in laten staan. Wel denk ik dat je hier bewust mee moet beginnen en weten dat het 2 kanten op kan gaan. Mensen in mijn omgeving vroegen me om advies.. bewust niets aanbevolen. Misschien lachen we over een week over deze correctie en misschien staat ETH volgende week op 260 euro (zoals in sept) en BTC op 4000 euro (zoals in okt)Emphast schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:35:
[...]
Elke situatie is verschillend. Voor mensen die enkele weken terug begonnen zijn, is dit geen lekker rendement. Super dat jij je inleg eruit hebt kunnen halen, zij duidelijk niet. Beetje inlevingsvermogen kan geen kwaad
Het werkt twee kanten op.Dhr. Satoshi schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:36:
[...]
Als iedereen zijn of haar geld eruit blijft trekken hoeft hij niet omhoog te gaan. Maar ik bewonder je optimisme.
De één verkoopt zijn coin maar de ander koopt het weer.
Het is dus niet zo dat de pot leeg wordt getrokken.
Ik loop al even mee, en dit is eerder gebeurd.Uiteindelijk staat het zo laag dat mensen met veel geld enorm bijkopen en dus de koers stijgt, beetje FOMO er bij van mensen die mee willen doen en we gaan weer hard omhoog.Dhr. Satoshi schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:36:
[...]
Als iedereen zijn of haar geld eruit blijft trekken hoeft hij niet omhoog te gaan. Maar ik bewonder je optimisme.
De grote mensen laten zich niet leiden door sentiment.. Daar reken ik mijzelf niet toe hoor, ik heb het dan over mensen met miljoenen.
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Ik ga jullie even een ding zeggen:
spoiler:
een ding
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ook jouw posthistorie is weer echt geest.Dhr. Satoshi schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:36:
[...]
De zoveelste nieuwe registrant op Tweakers die slechts hier aan het posten is en met een heerlijk "niveau".
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Bron?TvH86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:34:
Goed nieuws voor htmlcoinhouders, listed bij Kucoin
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Mooi man, alleen beetje beroerde timingTvH86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:34:
Ach mijn HTMLcoins zijn gek genoeg het minst hard gedaald dus denk dat daar de winst al in heeft gezeten. Ben benieuwd wat het doet...
Excuses, ik las Afgelopen weken regelmatig m'n inleg er helemaal uit kunnen halen, terwijl ik dat wel met mezelf afsprak als dat je het daadwerkelijk gedaan hebt. Dacht dat de 600 euro verlies betrekking had op het speelgeld waar je mee verder ging.mich78 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:38:
[...]
Beter lezen.. ik heb mn inleg er niet uitgehaald. Ik was hebberig en heb t tegen beter weten in laten staan. Wel denk ik dat je hier bewust mee moet beginnen en weten dat het 2 kanten op kan gaan. Mensen in mijn omgeving vroegen me om advies.. bewust niets aanbevolen. Misschien lachen we over een week over deze correctie en misschien staat ETH volgende week op 260 euro (zoals in sept) en BTC op 4000 euro (zoals in okt)
Verwijderd
Als je naar de total m cap kijkt, zie je in werkelijkheid wat anders gebeuren.HoppyF schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:38:
[...]
Het werkt twee kanten op.
De één verkoopt zijn coin maar de ander koopt het weer.
Het is dus niet zo dat de pot leeg wordt getrokken.
Uiteraard op basis van de waarde van het moment, maar het beschikbare kapitaal daalt.
Persoonlijk denk ik (helaas maar waar) dat deze nog terugloopt naar de waarden van begin november.
Opzich niet zo heel gek natuurlijk tov traditionele beleggingen welke wel een onderbouwde tegenwaarde hebben als (deel)eigendom van een semi-tastbaar (iig voorstelbaar) goed/bedrijf/concept.Cliffie schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:27:
Verder is het ook raar dat nu alles heel laag staat mensen niet durven te kopen. Terwijl in een stijgende markt mensen wel dure munten kopen. Eigenlijk heel contraintuitief...
Snap die willekeurige houding tov 'traditionele markten' niet zo goed als het om zoveel geld gaat, zolang ze richting moon gaan is de algemene tendens: 'machtig mooi, zie hoe cool crypto's zijn en totaal niet te vergelijken met prehistorische markten en marktmechanismen' gaan ze rockbottom: 'nu kopen want zo heeft het historisch altijd gewerkt op de traditionele markt'.
Bron ??miicker schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:41:
Ik ga jullie even een ding zeggen:
spoiler:een ding
Hehe 10.000+ rdd voor 50 euro. Kon het gewoon niet laten.
Pennystocks zijn zo grappig.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
waar kan je die rechtstreeks voor euro kopen?Flagg schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:45:
Ik bedenk met net iets (in mijn ogen) geniaals
en snap niet waarom dit nog niet gedaan is:
Maak een cryptocurrency en noem de munt "FIAT"
Je hoort zo vaak mensen zeggen, even terug naar fiat, of fiat is beter of wat dan ook, vast wel mensen die dan denken "als iedereen potentie in die nieuwe munt FIAT ziet dan moet ik er ook maar wat van kopen"
Je hoort zo vaak mensen zeggen, even terug naar fiat, of fiat is beter of wat dan ook, vast wel mensen die dan denken "als iedereen potentie in die nieuwe munt FIAT ziet dan moet ik er ook maar wat van kopen"
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
op litebit. heb er zelf ook niet zoveel, maar ze zijn nu 0.005 cent waard en 3 weken geleden nog 3 cent. dus nu bijna 6x zo weinigKoja78 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:46:
[...]
waar kan je die rechtstreeks voor euro kopen?
Er zijn genoeg projecten in de cryptowereld bezig met wel een tastbaar product te maken. Dat zijn de projecten waar ik mijn geld in stop. Niet in de zoveelste hypecoin met een A4 als roadmap/whitepaper en niks voor elkaar krijgen.De Rikster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:44:
[...]
Opzich niet zo heel gek natuurlijk tov traditionele beleggingen welke wel een onderbouwde tegenwaarde hebben als (deel)eigendom van een semi-tastbaar (iig voorstelbaar) goed/bedrijf/concept.
Snap die willekeurige houding tov 'traditionele markten' niet zo goed als het om zoveel geld gaat, zolang ze richting moon gaan is de algemene tendens: 'machtig mooi, zie hoe cool crypto's zijn en totaal niet te vergelijken met prehistorische markten en marktmechanismen' gaan ze rockbottom: 'nu kopen want zo heeft het historisch altijd gewerkt op de traditionele markt'.
Ik hoop dus, zal wel niet, dat er dus meer geld wordt gestopt in dat soort munten. Dan komt er meer geld op de markt, doordat de traditionele bedrijven er ook geld in gaan stoppen.
Uiteindelijk weet niemand hoe het gaat lopen. De potentie is enorm en ik zie het echt niet meer richting 0 gaan.
De tegenwaarde van een bitcoin is 9 dollar. Dus we hebben nog een flinke daling in het vooruitzicht!De Rikster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:44:
[...]
Opzich niet zo heel gek natuurlijk tov traditionele beleggingen welke wel een onderbouwde tegenwaarde hebben als (deel)eigendom van een semi-tastbaar (iig voorstelbaar) goed/bedrijf/concept.
6400 -> 9. Is een daling van... 750%?
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
Binance heeft zoiets met de BNB gedaan, maar marketing technisch is Fiat nu al sterker iddmiicker schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:46:
Ik bedenk met net iets (in mijn ogen) geniaalsen snap niet waarom dit nog niet gedaan is:
Litebit. Niet goedkoop wel heul makkelijk.Koja78 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:46:
[...]
waar kan je die rechtstreeks voor euro kopen?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Gisterochtend wat btc verkocht om een deel van mijn inleg eruit te halen.
Had ik al veel eerder moeten (willen) doen, toen stond de btc koers nog rond 17$k.
Geld staat nu op mijn spaarrekening te niksen
Had ik al veel eerder moeten (willen) doen, toen stond de btc koers nog rond 17$k.
Geld staat nu op mijn spaarrekening te niksen
fiat puntomiicker schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:46:
Ik bedenk met net iets (in mijn ogen) geniaalsen snap niet waarom dit nog niet gedaan is:
De gemiddelde tegeltjeswijsheden fabrikant vindt in dit topic een goudmijn aan nieuwe content.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
En dan een rebrand naar Lambo na een jaar. Profit.miicker schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:46:
Verwijderd
Een collega van mij is 1,5 jaar geleden ingestapt met circa 1000 euro en verloor binnen no time de helft van zijn inleg. Hij heeft toen lange tijd niet gekeken en een jaar later toen hij weer inlogde stond hij tot zijn schrik op 30.000.
Ik ben er zelf drie weken geleden ingestapt met 1100 euro en stond na wat gelukjes op 2500 euro afgelopen zondag. Helaas nu nog maar rond de 1000 euro, maar verlies dat liever helemaal dan dat ik er nu als een mak schaap uitstap en straks moet toegeven dat ik beter kon HOLDEN. Ik blijf geloven in de nieuwe startups waar ik in investeer anders was ik er nooit ingestapt.
Pleidooi achter dit verhaal: Mensen met de langste adem in dit wereldje zullen uiteindelijk profiteren. Helaas kunnen de Whales wat makkelijker achterover zitten omdat die genoeg liquide middelen hebben om dit zich te kunnen permitteren
Ik ben er zelf drie weken geleden ingestapt met 1100 euro en stond na wat gelukjes op 2500 euro afgelopen zondag. Helaas nu nog maar rond de 1000 euro, maar verlies dat liever helemaal dan dat ik er nu als een mak schaap uitstap en straks moet toegeven dat ik beter kon HOLDEN. Ik blijf geloven in de nieuwe startups waar ik in investeer anders was ik er nooit ingestapt.
Pleidooi achter dit verhaal: Mensen met de langste adem in dit wereldje zullen uiteindelijk profiteren. Helaas kunnen de Whales wat makkelijker achterover zitten omdat die genoeg liquide middelen hebben om dit zich te kunnen permitteren
De tijd dat jet met 1 btc een Punto kon kopen, is ook al voorbij. Ondertussen heb je daar 3btc voor nodig.
En volgende week 6
Hoe kom je daar bij, waar is die 9 op gebaseerd?Cis schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:48:
[...]
De tegenwaarde van een bitcoin is 9 dollar. Dus we hebben nog een flinke daling in het vooruitzicht!
Klopt. Maar ik denk wel dat whales alsnog wel wat pijn zullen voelenVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:50:
Een collega van mij is 1,5 jaar geleden ingestapt met circa 1000 euro en verloor binnen no time de helft van zijn inleg. Hij heeft toen lange tijd niet gekeken en een jaar later toen hij weer inlogde stond hij tot zijn schrik op 30.000.
Verwijderd
Mooi nieuws. Nu kijken wat er gaat gebeuren als de coinswap in maart klaar is. Wellicht nog een rebrand voordat poma in de beta lancering gaat in q1.TvH86 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:34:
Heb nog steeds een erg goed gevoel bij html en met een beetje geluk wordt dit echt mijn beste investering ooit.
Ik vind de ontwikkelingen die plaatsvinden erg positief en ook de huidige waarde valt me niets tegen in deze shitstorm.
Zo benieuwd hoe dit alles er tegen eind 2020 uit zal zien...
Hoelang gaan we hodlen but de BTC rebound? 1 maand, 6 maanden of 4 jaar? Blijft lastig. Als de bodem bereikt is straks. Ik denk vandaag dat we de bodem gaan tikken.
[ Voor 6% gewijzigd door Cyberamp op 02-02-2018 10:54 ]
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
ik ben gistermiddag uitgestapt. heb ik goed aan gedaan zie ik nu. ik speelde nog alleen met de winst. die was 1500 euro maar was inmiddels gezakt naar 900 euro. ik heb me een nieuwe wahoo snap fietstrainer gekocht.
die komt zometeen binnen en dan ga ik lekker fietsen. ik stap wel weer een keer in als het zaakje weer enigzins stabiel is......of niet.
die komt zometeen binnen en dan ga ik lekker fietsen. ik stap wel weer een keer in als het zaakje weer enigzins stabiel is......of niet.
Op die 2 pizza's.dfrenner schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:52:
[...]
Hoe kom je daar bij, waar is die 9 op gebaseerd?
Bedankt Korea, bedankt minister uit India, bedankt G20. Jullie beschermen de burgers fantastisch!
Dan kan je beter verkopen en lager instappen toch? Ik denk juist dat de makke schapen blijven zitten. Wellicht dat je het niveau wel weer bereikt, maar het duurt veel langer, als dat je op 10k uitstapt en op 7k weer in stapt. Natuurlijk als je tot de bodem gaat wachten, dan kan je de eerste boost missen.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:50:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Maar ook dat is feitelijk niet meer dan een proof of concept en hoogstwaarschijnlijk geen volwassen en definitieve oplossing. Die initiatieven leiden ook onder de algemene tendens die er heerst om crypto's heen op het moment, onbetrouwbaar en instabiel.Cliffie schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:47:
[...]
Er zijn genoeg projecten in de cryptowereld bezig met wel een tastbaar product te maken. Dat zijn de projecten waar ik mijn geld in stop. Niet in de zoveelste hypecoin met een A4 als roadmap/whitepaper en niks voor elkaar krijgen.
Ik zie persoonlijk as grootste probleem dat de crypto's/tokens op het moment vooral als doel worden gezien en niet als het middel tot het instandhouden van het ecosysteem zoals ze feitelijk bedoeld zijn. Traditionele bedrijven stoppen er nu in de basis ook geen geld in omdat ze vertrouwen hebben maar omdat ze willen meeprofiteren.Ik hoop dus, zal wel niet, dat er dus meer geld wordt gestopt in dat soort munten. Dan komt er meer geld op de markt, doordat de traditionele bedrijven er ook geld in gaan stoppen.
0,- gaan we sowieso voorlopig niet meemaken zolang er nog zoveel mensen zijn die hard het schip in zijn gegaan en hun verlies willen goedmaken. Dat is een bewezen concept wat al decennia werkt als fruitautomaat.Uiteindelijk weet niemand hoe het gaat lopen. De potentie is enorm en ik zie het echt niet meer richting 0 gaan.
Aangezien het allemaal nog iets lager kan, even een nieuwe versie met de koers van vandaag en de verwachting vanaf 2 februari.powercoaster schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:33:
Ik heb even zitten knutselen in Excel en voor elke dag van het jaar gekeken wat de waarde ontwikkeling is vanaf 1 januari dat jaar en 1 februari dat jaar.
Het gemiddelde resultaat per dag sinds 1 januari 2011, heb ik losgelaten op de waarde van de bitcoin op 1 januari en 1 februari 2018.
Er van uit gaande dat dit jaar dus gemiddeld net zo verloopt als de afgelopen 7 jaar, krijg je dit plaatje:
....

Brengt deze keer een laagste punt van $7417,- op 6 februari (vreemde waarde van april niet meegenomen).
Verwijderd
Dit is ook in mijn ogen best geniaal. Opzetten en zelf 25% van de munten houden. Bij de eerstvolgende bullrun van nieuw geld ben jij binnen een week multimiljonairmiicker schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:46:
Daling van 99% dus...Cis schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:48:
[...]
De tegenwaarde van een bitcoin is 9 dollar. Dus we hebben nog een flinke daling in het vooruitzicht!
Hoe wil je meer dan 100% dalen?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Tot 15 oktober.powercoaster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:55:
[...]
Aangezien het allemaal nog iets lager kan, even een nieuwe versie met de koers van vandaag en de verwachting vanaf 2 februari.
[afbeelding]
Brengt deze keer een laagste punt van $7417,- op 6 maart.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat uitstappen klinkt makkelijker dan het daadwerkelijk is.
Natuurlijk had je achteraf beter kunnen uitstappen op 12k. Maar de werkelijkheid had ook kunnen zijn dat wanneer je op 12k uitstapt dat BTC dan ineens naar de 15k gaat ofzo...
Daarom is het allemaal koffie dik kijken. Een technische analyse kan je nog wel handvatten geven maar is met deze schommelingen ook beperkt.
Natuurlijk had je achteraf beter kunnen uitstappen op 12k. Maar de werkelijkheid had ook kunnen zijn dat wanneer je op 12k uitstapt dat BTC dan ineens naar de 15k gaat ofzo...
Daarom is het allemaal koffie dik kijken. Een technische analyse kan je nog wel handvatten geven maar is met deze schommelingen ook beperkt.
Verwijderd
Waar kan ik deze coin het beste aanschaffen?Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:53:
[...]
Mooi nieuws. Nu kijken wat er gaat gebeuren als de coinswap in maart klaar is. Wellicht nog een rebrand voordat poma in de beta lancering gaat in q1.
Heb nog steeds een erg goed gevoel bij html en met een beetje geluk wordt dit echt mijn beste investering ooit.
Ik vind de ontwikkelingen die plaatsvinden erg positief en ook de huidige waarde valt me niets tegen in deze shitstorm.
Zo benieuwd hoe dit alles er tegen eind 2020 uit zal zien...
waar zie jij dat?Adnanos schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:57:
Wat is er aan de hand met DGD? +80%
Tot nu toe klopt je grafiekpowercoaster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:55:
[...]
Aangezien het allemaal nog iets lager kan, even een nieuwe versie met de koers van vandaag en de verwachting vanaf 2 februari.
[afbeelding]
Brengt deze keer een laagste punt van $7417,- op 6 februari (vreemde waarde van april niet meegenomen).
Kan je in de binance client ook funds depositen? Ik zie het niet vinden
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Gisteravond op ingekocht en net verkocht, veel winst waardoor iets van het gigantische VEN verlies is goed gemaakt.Adnanos schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:57:
Wat is er aan de hand met DGD? +80%
Vreemd genoeg (of juist niet) is bijna niemand geinteresseerd in de coins die stijgen.
Binance staat hij op +122%. Wat is ermee aan de hand inderdaad.
mijn fout ik las DGBGeertwa schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:00:
[...]
Waarom zou je gisteravond inkopen op DGD? Weet jij iets dat wij niet weten?Martin11 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:00:
[...]
Gisteravond op ingekocht en net verkocht, veel winst waardoor iets van het gigantische VEN verlies is goed gemaakt.
Mad math skills kerel.Cis schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:48:
[...]
Hoe kan iets meer dan 100% dalen?
Verwijderd
Op dit moment dus Kucoin zou ik zeggen haha.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:58:
[...]
Waar kan ik deze coin het beste aanschaffen?
Ik heb ze zelf op bleutrade gekocht, kleine exchange maar prima om je muntjes aan te schaffen.
Omdat het toen ook al als een raket omhoog ging (ik heb het zelfs hier in de slow chat gemeld )BillMcNeal schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:02:
[...]
Waarom zou je gisteravond inkopen op DGD? Weet jij iets dat wij niet weten?
Het is de enigste munt op Binance in het groen maar niemand reageert.
Nu stagneert hij wat.
Wat moet er aan de hand zijn? Ik snap niet waarom zoveel mensen hier altijd een reden zoeken? Meestal is er maar 1 reden, mensen zijn hebberig.Geertwa schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:00:
[...]
Lizi coin stond gisteren op (even uit m'n hoofd) 5000% in de plus? Mensen zoeken een coin die omhoog gaat, zien sommige mensen kopen en hopen dat het nog hoger gaat en kopen dus ook. Andere mensen zien dit weer en gaan ook weer kopen etc etc. Tot een moment dat teveel mensen bang worden dat het in elkaar zakt en de selling spree begint.
Lijkt mij een prima reden?
De eeuwige verklaringen die ik hier lees.. ook over bitcoin.. nieuws dit, nieuws zo..
Misschien is het gewoon heel simpel? Bitcoin steeg en aangezien mensen greedy zijn ging iedereen kopen want niemand will de boot missen. Bitcoin staat op bijna 20k terwijl die waarde eigenlijk veel te hoog is en het klapt in elkaar. Dit had je vorige maand al kunnen weten.
[ Voor 20% gewijzigd door Nopheros op 02-02-2018 11:06 ]
De media begint zojuist eindelijk de schade die ze hebben veroorzaakt op de cryptomarkt ongedaan te maken. Maar dan wel pas nadat de grote jongens hun fortuin weer binnen hebben ten koste van de kleine minder ervaren man.
https://www.ccn.com/no-in...edia-gets-it-wrong-again/
Bitcoin in Media February 02, 2018 10:15
No, India Isn’t Banning Bitcoin as Mainstream Media Gets it Wrong [Again]
Contrary to the – now global – news coverage of Indian authorities enforcing an imminent ‘ban’ on bitcoin and other cryptocurrencies, India is, quite simply, not banning cryptocurrencies nor their trading on exchanges.
Jaitley did not make any pointed remark on a ban of cryptocurrencies, nor signal a clampdown on cryptocurrency exchanges. A side note – India’s tax authorities are, in fact, using the help of cryptocurrency exchanges to chase tax evaders.
However, the immediate aftermath of Jaitley’s remark sparked a torrent of erroneous reporting from India’s national press and mainstream media outlets about the Indian government outlawing and banning cryptocurrencies.
Global mainstream reports ran with the same narrative. “Bitcoin Price Slides Again As India Announces Ban Plan” read a headline from Fortune. That has since been amended to “India Just Caused the Price of Bitcoin to Slide Again.”
No Ban. Repeat: No Ban!
As CCN stressed yesterday, none of the above rings true. To be precise, Jaitley spoke of a crackdown on the abuse of cryptocurrencies in illegal activities as well as their use as a method of payment.
In summary, do not be misled. India isn’t banning cryptocurrencies, nor their trading in the country.
Dat kan, maar is niet altijd zoNopheros schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:04:
[...]
Wat moet er aan de hand zijn? Ik snap niet waarom zoveel mensen hier altijd een reden zoeken? Meestal is er maar 1 reden, mensen zijn hebberig.
Lizi coin stond gisteren op (even uit m'n hoofd) 5000% in de plus? Mensen zoeken een coin die omhoog gaat, zien sommige mensen kopen en hopen dat het nog hoger gaat en kopen dus ook. Andere mensen zien dit weer en gaan ook weer kopen etc etc. Tot een moment dat teveel mensen bang worden dat het in elkaar zakt en de selling spree begint.
Precies, al heet die coin 'shitcoin' als hij stijgt terwijl al het andere daalt is het een gouden coin.Nopheros schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:04:
[...]
Wat moet er aan de hand zijn? Ik snap niet waarom zoveel mensen hier altijd een reden zoeken? Meestal is er maar 1 reden, mensen zijn hebberig.
Maar wel achter je toetsenbord blijven zitten want het kan zomaar naar beneden vliegen.
De groei is er nu al uit lijkt het.
Is toch goeedNopheros schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:04:
[...]
De eeuwige verklaringen die ik hier lees.. ook over bitcoin.. nieuws dit, nieuws zo..
Misschien is het gewoon heel simpel? Bitcoin steeg en aangezien mensen greedy zijn ging iedereen kopen want niemand will de boot missen. Bitcoin staat op bijna 20k terwijl die waarde eigenlijk veel te hoog is en het klapt in elkaar. Dit had je vorige maand al kunnen weten.
We zitten nog in de beginfase, dus ja, het is nog behelpen. Maar het merendeel van de mensen die instappen willen gewoon snel geld hebben. Die kijken uberhaupt niet naar het product.De Rikster schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:55:
[...]
Maar ook dat is feitelijk niet meer dan een proof of concept en hoogstwaarschijnlijk geen volwassen en definitieve oplossing. Die initiatieven leiden ook onder de algemene tendens die er heerst om crypto's heen op het moment, onbetrouwbaar en instabiel.
Ik ben heel benieuwd de komende jaren iig
mijn xvg op litebit van 1800 eu is nu ook naar 638 gedaald, kan er ook niks mee aangezien elke keer als ik kijk er onderhoud is. kan niet versturen of verkopen. misschien maar beter ook.
Ik snap niet dat er exchanges zijn die dit soort meuk überhaupt ondersteunen.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Jeremy is denk ik all in met POWR coins
Bitcoin he. Niet te vergelijken met de traditionele marktenTrent900 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:02:
[...]
Mad math skills kerel.
Hoe kan iets meer dan 100% dalen?
Ik kocht reddcoins begin dec voor circa 70.000 voor 100 eu, paar dagen later wat dat 900 eu.Flagg schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:45:
Wacht tot ie nog lager staat en dan koop ik weer
Rond het verkopen als het daalt, even rekenen. Ik heb € 150 op Binance staan, nu nog € 120 waard.
-> Alles omzetten naar Eth = fees betalen.
-> Van Binance overzetten naar bv Coinbase = fix fee betalen
-> Op Coinbase omzetten naar fiat = betalen
En dan de kosten om het opnieuw om te wisselen naar crypto's.
Mijns inziens is het dus beter om kleine bedragen te laten staan. Corrigeer me als ik verkeerd ben.
Als je met een paar duizend euro speelt is het een ander verhaal... Maar dan nog moet je de tijd hebben om de boel in de gaten te houden om op het goede moment in te springen.
Mijns inziens is het dus beter om kleine bedragen te laten staan. Corrigeer me als ik verkeerd ben.
Als je met een paar duizend euro speelt is het een ander verhaal... Maar dan nog moet je de tijd hebben om de boel in de gaten te houden om op het goede moment in te springen.
ik denk dat de bodem zo geraakt is....
Wat heb je daar staan dab?Imgnrydrmr schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:12:
Rond het verkopen als het daalt, even rekenen. Ik heb € 150 op Binance staan, nu nog € 120 waard.
Verwijderd
Soms moet je zaken niet trachten te snappen, It's all about the money ladRuud2001 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:08:
[...]
Ik snap niet dat er exchanges zijn die dit soort meuk überhaupt ondersteunen.
Een exchange heeft ook een verdienmodel
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2018 11:15 ]
Dat heb je al snel met zo'n onderwerp als dit.hmr schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:42:
De zoveelste nieuwe registrant op Tweakers die slechts hier aan het posten is en met een heerlijk "niveau".
Maar bijna niemand interesseert het wat de techniek is of de teams achter de coins; iedereen wil alleen maar melden hoe veel winst/verlies ze hebben.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
De trendlijn volgend van het afgelopen jaar zou de totale marketcap nu ongeveer op de 340 miljard moeten zitten. Dat wil zeggen dat we nog +- 50 miljard moeten gaan verliezen voor een 'natuurlijke' groei.
Ben wel blij dat er nu een leuke correctie is, iedereen begon maar in te stappen. Zo zullen de zwakke matige coins nu harde klappen gaan krijgen met de goede coins met echt fundamentele waarde zullen absoluut weer terugkomen.
Ben wel blij dat er nu een leuke correctie is, iedereen begon maar in te stappen. Zo zullen de zwakke matige coins nu harde klappen gaan krijgen met de goede coins met echt fundamentele waarde zullen absoluut weer terugkomen.
Dat denk ik al 3 dagen.
tegen die tijd als ik winst heb hoor je het ook van mijOkkE schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:15:
[...]
Dat heb je al snel met zo'n onderwerp als dit.Maar vergeet ook niet, dit is het [slowchat] topic, hier is het niveau sowieso niet hoog. Er zijn andere crypto-topics met een heel stuk hoger niveau.
Maar bijna niemand interesseert het wat de techniek is of de teams achter de coins; iedereen wil alleen maar melden hoe veel winst/verlies ze hebben.
Nou, die jongens zijn ook goed wakker. Dat bleek immers nieuws van begin december te zijn...
Toch wel pijnlijk om je blockfolio in een week tijd met 100K af te zien nemen 
Heb de app gelijk maar van mijn telefoon af gegooid. Niet goed voor je.
Precies hetzelfde gebeurde toch ook vroeger met goud en banken.
Niet al het geld in omloop is daadwerkelijk gedekt door echt goud, maar 10% oid.
Debt = money
Niet al het geld in omloop is daadwerkelijk gedekt door echt goud, maar 10% oid.
Debt = money
Ik hoop (verwacht) dat BTC nog een stuk verder naar beneden gaat. Heb verkocht op 10k en hoop te kopen rond de 2k a 4k.
dat zijn nog bedragen heldrvT schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:17:
Jammer idd. Heb zonet ook maar mijn 100.000 HTML-coins verkochtrvT schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:17:
Een van de meest verstandige posts die ik afgelopen 24 uur heb gelezen. Alle hodlers die mensen voor gek verklaarde om donderdag te verkopen zitten nu het hele weekend (en wellicht de komende weken) in spanning, terwijl jij lekker thuis je rondjes fietstLTTFF schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:54:
ik ben gistermiddag uitgestapt. heb ik goed aan gedaan zie ik nu. ik speelde nog alleen met de winst. die was 1500 euro maar was inmiddels gezakt naar 900 euro. ik heb me een nieuwe wahoo snap fietstrainer gekocht.
Verwijderd
Gelukkig gaat bij crypto alles 100x zo snelViper® schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:24:
Zoek de 10 verschillen
[afbeelding]
We zitten al in denial, denk dat ik alvast door ga naar depressie
Joh jongens, zit nu op niveau dat ik instapte. Who cares?
We'll see hoe het verder gaat, maak je allemaal vooral niet druk. Kijk gewoon even 2 weken niet, en als het dan nog steeds een drama is, laat je het lekker staan tot einde jaar.
We'll see hoe het verder gaat, maak je allemaal vooral niet druk. Kijk gewoon even 2 weken niet, en als het dan nog steeds een drama is, laat je het lekker staan tot einde jaar.
Hmmm ok. Dit begint vermoeiend te worden
. Even een tijdje weg uit dit topic! Succes guys! En nee, dit is geen rage quit, maar pfff wat een niveau. Ik ga, zoals gezegd, even op crypto hybernation met mijn huidige bags en kijk begin maart weer wat mijn positie is!
[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 02-02-2018 11:31 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gaat de difficulty net zo snel naar beneden als de koers? Of verlies je nu al geld aan de Nuon als je je mining-rig door laat draaien?Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:27:
[...]
Gelukkig gaat bij crypto alles 100x zo snel
hmr schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:30:
Hmmm ok. Dit begint vermoeiend te worden. Even een tijdje weg uit dit topic! Succes guys! En nee, dit is geen rage quit, maar pfff wat een niveau. Ik ga, zoals gezegd, even op crypto hybernation met mijn huidige bags en kijk begin maart weer wat mijn positie is!
LoL.
Ik zou er nu juist bij blijven, kopen in het dal. En daar zitten we nu toch echt in, alleen is het nog niet diep genoeg.
FloaterKlitse schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:29:
Zie ik het nou goed? Een buy-wall van 1500 BTC? Das E12.000.000
Kijk vooral niet te veel naar dit soort valse indicatoren, dit is precies hoe een pump 'n dump met pennystocks werkt.
[ Voor 24% gewijzigd door De Rikster op 02-02-2018 11:38 ]
Verwijderd
Succesveelplezierdoei ik denk dat het niveau nog veel en veel verder gaat dalen en dat de bodem nog lang niet in zicht is. Dan kun je mooi weer instappen op een gunstig moment met flinke winst. Daahaaghmr schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:30:
Hmmm ok. Dit begint vermoeiend te worden. Even een tijdje weg uit dit topic! Succes guys! En nee, dit is geen rage quit, maar pfff wat een niveau. Ik ga, zoals gezegd, even op crypto hybernation met mijn huidige bags en kijk begin maart weer wat mijn positie is!
Vermoeiende ep.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:36:
[...]
Succesveelplezierdoei ik denk dat het niveau nog veel en veel verder gaat dalen en dat de bodem nog lang niet in zicht is. Dan kun je mooi weer instappen op een gunstig moment met flinke winst. Daahaag
Het niveau had geen betrekking op de koers, maar op figuren zoals jij.
Heb mijn winst er al lang uit en daarnaast een prima baan incluis salaris. Ik maak mij niet druk hoor.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik hoef niet te tanken schat!!
DAAAAAAAAGGGGGGGGG!!!
DAAAAAAAAGGGGGGGGG!!!
Iemand die ik op Twitter volg begon gisteren oude berichten over bitcoin uit 2010 en 2011 te retweeten 
#bitcoin break long-term trendline and is trading under 0.20/USD now. Time to buy or market collapse?
Well, Bitcoin has stabilized at almost exactly $14/coin. I'm tired of waiting for a jump, so I'm taking the loss and getting my cash back
Hah. Bitcoin market has pretty much crashed from ~$30 to ~$3. Looks like I owe some 'I told you so's to a few people.
Buiten dit daling om opnieuw in te stappen.
Hoop ik eigenlijk nog op andere mooie dingen
Dat er sommige miners er de brui aangeven zodat er eindelijk ook eens wat betaalbare 2e handse leuke videokaarten in de verkoop komen
Vraag me verder ook af waar de bodem zit eigenlijk bij dit, maar dat is zeker koffiedik kijken wil bijkopen
Hoop ik eigenlijk nog op andere mooie dingen
Dat er sommige miners er de brui aangeven zodat er eindelijk ook eens wat betaalbare 2e handse leuke videokaarten in de verkoop komen
Vraag me verder ook af waar de bodem zit eigenlijk bij dit, maar dat is zeker koffiedik kijken wil bijkopen
bodem is 8k denk ik.. volg BTC heel nauw vanaf DEC.. toen wist ik al dat deze correctie kwam. kan het ook missen hebben uiteraard.
En het zou mij serieus niet verbazen als over 7 jaar bitcoin weer terug staat op het niveau van 2011Bmfd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:38:
Iemand die ik op Twitter volg begon gisteren oude berichten over bitcoin uit 2010 en 2011 te retweeten![]()
[...]
[...]
[...]
Verwijderd
Gelukkig maar dat je nog genoeg hebt om je zo goed over te voelen. Ik gun je dat van harte.hmr schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:37:
[...]
Vermoeiende ep.
Het niveau had geen betrekking op de koers, maar op figuren zoals jij.
Heb mijn winst er al lang uit en daarnaast een prima baan incluis salaris. Ik maak mij niet druk hoor.
Ik voel me ook goed nu jij besluit even je gezicht niet meer te laten zien. Figuren zoals ik hebben dat.
Ik vermoed inderdaad dat je het of mis hebt, of precies goed.shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:39:
bodem is 8k denk ik.. volg BTC heel nauw vanaf DEC.. toen wist ik al dat deze correctie kwam. kan het ook missen hebben uiteraard.
Groetjes, FaceDown.
met 750 € inleg heb je minder stress.... natuurlijk.. ik had ook liever verkocht aan 140 % winst dan dat ik nu 9% zie staan.. Maar kom.... we gaan zien zei de blinde....
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)