Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
is ook zo maar aan de andere kant als je je geld ziet verdampen dat er veel zijn die de schade willen beperken en toch nog centjes er af trekkenSunri5e schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 07:51:
[...]
Idd. Dus geen enkele aanwijzing om in paniek te raken.
Hm. Overschat niet het beperkte lange termijn geheugen van de gemiddelde mens.Jumpman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 07:56:
[...]
Wellicht komt hij terug maar veel langzamer, nieuw geld is bang geworden en gaat niet meer instappen.
Als het straks weer omhoog gaat en er weer positief nieuws is zie ik zo weer een hype ontstaan omdat iedere nitwit deze crash alweer vergeten is....
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Maar dan zijn we al wel weer een half jaar verder.kazz1980 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 07:59:
[...]
Hm. Overschat niet het beperkte lange termijn geheugen van de gemiddelde mens.
Als het straks weer omhoog gaat en er weer positief nieuws is zie ik zo weer een hype ontstaan omdat iedere nitwit deze crash alweer vergeten is....
Hier ook. 250 euro, is nu 250 dollar waard. Ik lig er niet wakker van. Heb een paar satoshi s achter de hand om in iets leuks te investeren mocht het weer opveren.mathelicious schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:00:
Ik heb er een te missen bedrag ingestopt in december, als we naar 0 gaan ben ik 500€ kwijt... Desnoods kijk in 2019 pas weer war het waard is, no worries hakuna matata
En je geld maar verder zien verdampen en stiekem weten dat het gewoon klaar is :-)
C6DL schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:08:
lol @ alle HOLDL mensen .. ik lach me rot.
En je geld maar verder zien verdampen en stiekem weten dat het gewoon klaar is :-)
Niet
Het kon best wel eens over zijn idd. Sneu maar waar. Het was een leuke hype.C6DL schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:08:
Wat is klaar?C6DL schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:08:
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
En straks lachen zij zich rot om jou.C6DL schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:08:
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
De handel in crypto. Alles dondert in elkander mejongeren.
Correct, en wat is klaar?C6DL schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:08:
Als er nu dezelfde twee kwakkeljaren als 2015/16, en de grens van 2200 dollar is bereikt kan het zo weer omhoog.
Als je dan bedenkt dat, van 220 dollar naar 20000 dollar kon, het ook kan dat je van 2200 naar 100k gaat.
And why? Greed!
XRP = trash
Leuke voor jou:C6DL schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:08:
Optimistisch is als je alles vanuit het positieve bekijkt. Pessimistisch is als je alles vanuit het negatieve bekijkt. Een optimist zegt: Het glas is half vol! Een pessimist zegt: Het glas is half leeg!
Verwijderd
Dit is gewoon een kleine correctie hoor.Dhr. Satoshi schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:12:
[...]
De handel in crypto. Alles dondert in elkander mejongeren.
Meer lol @ mensen zoals jij die niet verder denken dan de trend van het moment.C6DL schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:08:
waarom komen dit soort noobs altijd bij crashes ? vinden ze fijn als het crashed:)C6DL schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:08:
we posten wel een berichtje als we een ROI hebben 500% aka 40k winst. pussy.
Als ik het zo lees heeft hij alles al verkocht, als het omhoog gaat stap je gewoon weer opnieuw in met als voordeel dat je veel meer muntjes kan kopen voor het zelfde geld en dus veel meer verdiend dan als je op HOLD zat
Wat denk je? Da's gewoon zurigheid dat ze die 800% winst over het afgelopen jaar hebben gemistshakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:15:
[...]
waarom komen dit soort noobs altijd bij crashes ? vinden ze fijn als het crashed:)
Om het perfecte spelletje heb je toch wel heel veel geluk nodig of een glazenbol.Slux schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:18:
[...]
Als ik het zo lees heeft hij alles al verkocht, als het omhoog gaat stap je gewoon weer opnieuw in met als voordeel dat je veel meer muntjes kan kopen voor het zelfde geld en dus veel meer verdiend dan als je op HOLD zat
Verwijderd
Niemand weet hoe het gaat lopen maar ik heb er alle vertrouwen in dat de markt zich binnen een paar dagen gaat herstellen en dan gooien de whales er weer exorbitante bedragen tegen aan en gaan er lachend vandoor.
Echter, hij schijt 5 kleuren stront en durft voorlopig niet meer in te stappenSlux schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:18:
[...]
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Klopt niks aan de hand. De trein is niet te stoppen. Ahum.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:13:
[...]
Dit is gewoon een kleine correctie hoor.Voor de ervaren crypto man dan. (Niet voor mij)
De crisis van december 2013 gingen we van 1000 naar 230, dus hoop toch dat ie de 4000 nog aantikt.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Gisteren postte hier iemand nog een tweet daarvan.
Verwacht maar dat we tegen die 5k gaan aanleunen en dan weer gaan stijgen, weliswaar inderdaad langzamer want het publiek heeft allemaal een panic sell gedaan.
Tegen de zomer staan we weer op 10k (volgens mij geen 20k), tegen nieuwjaar zitten we boven de 20k (indien er plots geen mega verstrenging is van regels)
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Waarom ? deze correctie zag je toch al aankomen negatief sentiment, heel ander publiek wat ingestapt is die alleen maar to the moon kunnen zeggen en dromen over lambo's, slecht nieuws enz.jorisdeket schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:21:
[...]
Om het perfecte spelletje heb je toch wel heel veel geluk nodig of een glazenbol.
Ik ben toen ltc nog op 250 stond uitgestapt, nu pak ik kleine ritjes en zie je echt herstel dan stap ik weer in, ook al zie ik pas herstel bij bijvoorbeeld een 150 heb ik nog dikke winst.
Tot die tijd pak ik korte ritjes
Alle filmpjes die ik gekeken heb de afgelopen weken voorspelden een dip tot $8.000 of meer? Met de opmerking dat het vroeg of laat wel weer omhoog gaat. Het eerste deel is in ieder geval al uitgekomen (en het kan dus nog verder zakken).Rebbelx schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:22:
Ik blijf ook lekker HOLDEN. Sta nog steeds in de winst maar ben wel al +-60% van die winst kwijt ondertussen. Markt zal op een bepaald moment terug gaan keren. Wanneer dat moment zal zijn weet niemand. Heb laatste weken veel filmpjes en technische analyses bekeken. Werkelijk ALLEMAAL zaten ze er naast. Dit is gewoon een gokspel, waar je veel mee kan winnen maar ook veel mee kan verliezen. Ik ben ingestapt met gedachte dat ik bereid was om mijn investering te verliezen. Als dat zo is, dan is dat zo. Maar ik blijf positief. Ik zie deze markt echt wel groeien in 2018. Diegene die allemaal zijn ingestapt eind december, januari...hebben vermoed ik wel enkel geld verloren tot nu toe. Ik heb geluk gehad, paar weken daarvoor ingestapt en dus nog flink wat winst kunnen meepikken die nu als reserve dienen tegen deze enorme dippen.
Alleen op het forum hier lees ik dan munten als ICX en VEN geen dip zouden kennen vanwege hun fantastische technieken (ook zo'n 50% van mijn PF). Dit was natuurlijk ook niet realistisch, al is het wel vooral de waarde van de BTC die de koers bepaalde.
[ Voor 9% gewijzigd door Ypuh op 02-02-2018 08:28 ]
Zie het als een glas champagne dat te snel is ingeschonken. Een hoop euforie, kortstondige overvloed en een prettige eerste slok. Uiteindelijk blijft er een vettig glas zonder bubbels in de afwasbak staan.jorisdeket schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:13:
[...]
Leuke voor jou:
Optimistisch is als je alles vanuit het positieve bekijkt. Pessimistisch is als je alles vanuit het negatieve bekijkt. Een optimist zegt: Het glas is half vol! Een pessimist zegt: Het glas is half leeg!
Maar iemand spoelt het toch wel weer ff af, boent het schoon en maakt het gereed voor een nieuwe feestelijke gelegenheid
[ Voor 10% gewijzigd door the_Omniscient op 02-02-2018 08:29 . Reden: Optimistische toon toegevoegd ]
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Ach ja, i.p.v. eurowaarde meer terug naar mijn value in aantal bitcoin, dan sta ik zelfs iets in de plus.
Dat glas wordt bij mij altijd steeds een beetje leger, todat je weer wat bijschenkt. De fles is alleen vroeg of laat wel een keertje leeg.the_Omniscient schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:27:
[...]
Zie het als een glas champagne dat te snel is ingeschonken. Een hoop euforie, kortstondige overvloed en een prettige eerste slok. Uiteindelijk blijft er een vettig glas zonder bubbels in de afwasbak staan
Niet de beste analogie
Er wordt altijd weer een nieuwe fles gekochtYpuh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:30:
[...]
Dat glas wordt bij mij altijd steeds een beetje leger, todat je weer wat bijschenkt. De fles is alleen vroeg of laat wel een keertje leeg.
Niet de beste analogie
Die hebben eerder de boot gemist. Ik heb een paar honderd euro verdiend, maar ben stiekem ook wel jaloers op vrienden die vele tienduizenden euro's hebben verdiend (en inmiddels heel verstandig zijn uitgestapt).shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:15:
[...]
waarom komen dit soort noobs altijd bij crashes ? vinden ze fijn als het crashed:)
we posten wel een berichtje als we een ROI hebben 500% aka 40k winst. pussy.
Wat denk ik echter maakt dat ook ik het nu wel mooi vindt dat de boel instort, is dat er echt mensen zijn die beweren heel verstandig geïnvesteerd te hebben en op basis van een weloverwogen keuze, anders dan het meedoen aan een piramidespel, (virtueel) geld hebben verdiend. Dat is dan, in mijn ogen, "dom geluk" en heeft voor mijn gevoel niks met verstand te maken. Die vrienden van me die veel geld hebben verdiend (en al uitgestapt zijn) zagen het wel als piramidespel. Daar heb ik dan dus gek genoeg geen irritatie bij. Die hebben gewoon bewust gegokt en gewonnen.
Zoals een wijs iemand in dit topic al zei: we kunnen niet allemaal rijk worden van crypto's. Het is gewoon een transfer van geld. Tegenover alle winst, staat net zo veel verlies. Er wordt geen waarde toegevoegd en aan het einde van de rit telt alleen wie kennelijk het juiste instap en uitstapmoment heeft gekozen. Tussendoor virtueel rijk zijn geweest, telt niet, maar helaas wel voor de belasting
Fear and capitulation
Op het werk stond 2 januari iemand vol trots te verkondigen dat ie familieleden bij kerst overgehaald had dat hij voor ze zou beleggen in crypto's. In totaal een kleine 9k belegd. Hij keek vandaag wel wat zuur.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Haha, ik ben niet de enige dus. Maar dat betekend wel opnieuw lappenhenk jansen schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:31:
[...]
Er wordt altijd weer een nieuwe fles gekocht
Je kan ook wachten, rond de kerst krijg je ook nog wel een wat. HODLYpuh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:32:
[...]
Haha, ik ben niet de enige dus. Maar dat betekend wel opnieuw lappen.
Bedenk ook dat de meeste whales die zijn uitgestapt gewoon het goede moment wachten om terug in te stappen. Het kan dus snel terug omhoog schieten, maar ik verwacht persoonlijk dat we de komende weken tussen 6k en 10k zullen blijven hangen om daarna terug omhoog te gaan.
Verwijderd
Heb je daar een bronnetje bij?shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:39:
wat ik lees is dat tussen de 7500a8500usd de absolute bodem is.
daar staat die toch al?shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:39:
Verwijderd
Volgens mij is de bodem 0shakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:39:
Niet dat we de bodem zullen bereiken, maar ik geloof de "TA bodems" niet meer..
Als je 3 maanden terug zou lezen, dan riep iedereen hij gaat nooit meer onder de 10k en als je er commentaar op had werd je voor gek uitgemaaktshakespeare schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:39:
Als je de mean een beetje schat (natte vingerwerk) tot voor de stijging in december, dan zou je nu rond ongeveer 7000 horen te zitten zonder de piek. Daar moet hij dan eerst nog doorheen zakken
Dit is al weken bekend.
Als je de support ziet op 8500 is dit best hoog, ook lijkt hij oververkocht te zijn een half uurtje terug. nogmaals niks is zeker met crypto's maar dit lijkt wel de juiste analyse te zijn.
Net zo goed dat ik door collega's voor gek werd verklaard dat de BTC in 2018 de $20k wel weer gaat halen. Moet ook toegeven dat die uitspraak op helemaal niets gebaseerd is en ik geen idee heb of het zal gebeurenSlux schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:41:
[...]
Als je 3 maanden terug zou lezen, dan riep iedereen hij gaat nooit meer onder de 10k en als je er commentaar op had werd je voor gek uitgemaakt
Ik doe met je mee paar plukjes XRP, LTC, BTC gekochtgabn88 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:42:
De volumes gaan nu toch wel behoorlijk omhoog. Ik denk een mooi instapmomentje voor een ritje omhoog.
Zou best kunnen ik hoop met je mee, Januari, Februari zijn zo ie zo bud maanden om te belegen.Ypuh schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:43:
[...]
Net zo goed dat ik door collega's voor gek werd verklaart dat de BTC in 2018 de $20k weer gaat halen. Moet ook toegeven dat die uitspraak op helemaal niets gebaseerd is en ik geen idee heb of het zal gebeuren.
Als die shitcoins er uit zouden gaan of het publiek wat massaal inzet op die coins in de hoop het de nieuwe BTC gaat worden is de kans vrij groot imo
[ Voor 52% gewijzigd door Slux op 02-02-2018 08:46 ]
Als je naar de trends van afgelopen jaren kijkt, moet dat weer goed komen in de aankomende maanden.
Verwijderd
Het vertrouwen op moon is weg.
Aan de andere kant heeft deze markt wel voor veel hetere vuren gestaan, zelfs 95% crashes, en we weten allemaal wat daarna is gebeurd. Ook toen waren er mensen die gewoon stug doorhodlden.
We zullen het zien! Alleen de tijd zal het ons leren. Speculeren is natuurlijk wel leuk, persoonlijk denk ik dat er nog wel diepere dalingen gaan komen.
Maar ik denk zeker dat er nog een ath komt in de (misschien verre) toekomst waarbij de ath van afgelopen december compleet in het niet valt.
Mij god , de crypto wereld vergaat , dit hebben we nog nooit meegemaakt bla bla bla.
de vorige dip ging lager dan dit zelfs en toen de zelfde verhalen.
Als je er zo slecht tegen kan ga lekker wat anders doen met je geld dan FUD te verspreiden.
"Wat een pest die mist", zei de pessimist. "Och, trekt wel op die mist", zei de optimist.jorisdeket schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:13:
[...]
Leuke voor jou:
Potentieel is met tijdelijk uitstappen op de langere termijn wel wat meer winst te halen als je goedkoper terugkoopt, maar dan moet je dat wel doen, tot die tijd heet het 'verlies nemen'.
Van mezelf weet ik dat ik dat toch niet kan timen, ik zie het in December wel weer
True! Wat je hier moet lezen...."De bodem is 0"...Denken jullie nu echt dat crypto ineens volledig gaat verdwijnen ? Als er 1 ding is waar ik wel 100% zeker van ben dan is het dat crypto here to stay is!wehave schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:47:
kunnen alle doemdenkers gewoon uitstappen aub.
Mij god , de crypto wereld vergaat , dit hebben we nog nooit meegemaakt bla bla bla.
Als je er zo slecht tegen kan ga lekker wat anders doen met je geld dan FUD te verspreiden.
tuurlijk verdwijnt het nietRebbelx schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:48:
[...]
True! Wat je hier moet lezen...."De bodem is 0"...Denken jullie nu echt dat crypto ineens volledig gaat verdwijnen ? Als er 1 ding is waar ik wel 100% zeker van ben dan is het dat crypto here to stay is!
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
ik zie alleen maar de dump niet de pumpSalv schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:50:
Zou er ergens een pump n dump opgestart zijn op DGD? Die heeft een flinke boost, terwijl ik er nergens iets over gelezen heb.
Is ook zo maar de shitcoins niet, kijk maar welke coins er sinds 2013 over zijn. ik hoop eerlijk gezegd dat het met al die shitcoins van nu hetzelfde gaat gebeuren, en ook die ICO meuk eruitRebbelx schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:48:
[...]
True! Wat je hier moet lezen...."De bodem is 0"...Denken jullie nu echt dat crypto ineens volledig gaat verdwijnen ? Als er 1 ding is waar ik wel 100% zeker van ben dan is het dat crypto here to stay is!
Verwijderd
Terwijl we straks weer gewoon dik in het groen gaan.
Professioneel Heftruck Syndroom
En vóór de crypto's ging het zo met internet, met de huizenmarkt, met beleggingen, met.....wehave schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:47:
kunnen alle doemdenkers gewoon uitstappen aub.
En, newsflash.... Als er ergens dit jaar een nieuwe financiële hype mocht komen die volgend jaar januari (al dan niet tijdelijk) inklapt staan diezelfde mensen daar weer handenwrijvend óf huilend te schreeuwen: 'zie je wel: alles gaat kapot!'.
Die mensen blijven er. Niks van aantrekken.
Iedereen die met enig gezond verstand in de crypto's gestapt is heeft dit gedaan met geld dat hij kan missen. Dus is er helemaal niks aan het handje.
Ja, het is jammer. En natuurlijk is het leuker als je portfolio 500% omhoog gaat ipv 50% naar beneden. En ja, ik baal dus wel degelijk dat ik redelijk ATH ingestapt ben half december en er van mijn 1000 eurootjes dus nog maar 400 over zijn. Maar even slikken en weer doorgaan. Ik geloof in blockchain en crypto. Dus hodl. Oók omdat ik niet wil dat deze technologie naar zijn grootje gaat door paniekzaaierij van totale nitwits, de media (ook nitwits op dit vlak) en overheden (had ik al gezegd? Nitwits?).
Amen.
(ik ga weer aan het werk
Hodl till moon or $0. Ach ja, wijze les: af en toe maar eens een gedeelte uitcashen
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Hier ben ik het mee eens. De nieuwe munten schoten als paddestoelen uit de grond zonder dat ze een duidelijk nut lieten zien. Dit gebeurde alleen maar om mee te liften op de hype. Wat mij betreft mogen die munten nu ook wel kopje onder gaan. Alleen de sterkere munten blijven over.Slux schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:52:
[...]
Is ook zo maar de shitcoins niet, kijk maar welke coins er sinds 2013 over zijn. ik hoop eerlijk gezegd dat het met al die shitcoins van nu hetzelfde gaat gebeuren, en ook die ICO meuk eruit
Beetje survival of the fittest.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Wat is de return to mean prijs vraag ik mij af? Hoeveel usd? 4k (80% crash van ath)?
Verwijderd
Ga zeker niet verkopen op een moment als dit. Maargoed ik zit ook niet om geld verlegen en als ik er 5k in had zitten zou dat misschien wel weer heel anders zijn...
Hodl on cypto gangsters!
En als ook die buyer na X verlies denkt ik sell, dan is er weer buyer.Eikelder schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:16:
Het gaat wel heel hard met het pessimisme hier. Vergeet niet dat er achter elke sell order een buyer zit. Er wordt nog genoeg gekocht dus
Ik wilde begin januari wat uitcashen maar dacht steeds, nee moet ik niet doen.sh4d0wman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:56:
Ik open tegenwoordig Blockfolio maar in BTC value en wanneer de koffie naar binnen is schakel ik eens over naar dollar waarde. Had helaas mijn VEN sale net iets te strak gezet dus die was gemist. Heb nu nog maar een kleine BTC reserve om in te zetten maar ja waarop, keuze te over nu... ik neig naar WTC of ICX. Uiteraard nog fiat klaar mochten we de bodem bereiken. Recent nog berichten gezien dat futures naar long lijken te wijzen dus wie weet komt er binnenkort nog een piek.
Hodl till moon or $0. Ach ja, wijze les: af en toe maar eens een gedeelte uitcashen
Verwijderd
Cryptologische selectieAtlAntA schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:58:
[...]
Hier ben ik het mee eens. De nieuwe munten schoten als paddestoelen uit de grond zonder dat ze een duidelijk nut lieten zien. Dit gebeurde alleen maar om mee te liften op de hype. Wat mij betreft mogen die munten nu ook wel kopje onder gaan. Alleen de sterkere munten blijven over.
Beetje survival of the fittest.
Waar deze ligt, tjah. Maand geleden had ik nog 12000 geroepen. Maar door alle nieuwsberichten laatste tijd is dat wel anders. Denk dat max 5000 usd de bodem is. Voor mijn eigen gemoedstoestand hoop ik wel iets hoger. Afgelopen weken helaas flink bijgekocht en dan knijp je hem op dit soort momenten helaas wel. Bij verkoop nu zou ik 20% verlies hebben op mijn inleg. De enige vrees is natuurlijk dat het een week later -50% kan zijn en terwijl ook weer gewoon gewoon +30%. Want daar stond ik nog geen 7 dagen geleden...
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Wat er jammer is dat de meeste de coins toch niet zouden verzilveren als ze in de plus staan, dus eerst sta je 200% in de plus maar je laat het staan en nu -200% en je gaat het uitbetalen want je bent bang dat het verlies meer word.kazz1980 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:55:
[...]
En vóór de crypto's ging het zo met internet, met de huizenmarkt, met beleggingen, met.....
En, newsflash.... Als er ergens dit jaar een nieuwe financiële hype mocht komen die volgend jaar (al dan niet tijdelijk) januari inklapt staan diezelfde mensen daar weer te schreeuwen: 'zie je wel: alles gaat kapot!'.
Die mensen blijven er. Niks van aantrekken.
Iedereen die met enig gezond verstand in de crypto's gestapt is heeft dit gedaan met geld dat hij kan missen. Dus is er helemaal niks aan het handje.
Ja, het is jammer. En natuurlijk is het leuker als je portfolio 500% omhoog gaat ipv 50% naar beneden. En ja, ik baal dus wel degelijk dat ik redelijk ATH ingestapt ben half december en er van mijn 1000 eurootjes dus nog maar 400 over zijn. Maar even slikken en weer doorgaan. Ik geloof in blockchain en crypto. Dus hodl. Oók omdat ik niet wil dat deze technologie naar zijn grootje gaat door paniekzaaierij van totale nitwits, de media (ook nitwits op dit vlak) en overheden (had ik al gezegd? Nitwits?).
Amen.
(ik ga weer aan het werk)
Het is pas verlies/wimst op het moment dat je het laat uitbetalen.
Kijk naar vorig jaar hoeveel % je pakt als je het gewoon een jaar zou laten staan op de top 10 coins.
Ik heb een bewezen trackrecord om op de slechtste momenten te kopen/verkopen. Niet alleen in de crypto's, ook bij aandelen. Door te holden weet ik zeker dat ik verlies pak, maar weet ik ook dat ik de kleine golfjes omhoog meepik. Als ik verkoop en dan een goed instapmoment moet afwachten is er 90% kans dat ik zwaarder verlies pak. Daarnaast heb ik een job, hobby's, ... en kan ik niet constant zitten meekijken naar de grafiekjes. Heb ik ook geen zin in.
Dus, voor de gemoedsrust: niet naar de portefeuille kijken en life goes on.
Verwijderd
Tja emotie,apekoek schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:02:
[...]
Ik wilde begin januari wat uitcashen maar dacht steeds, nee moet ik niet doen.![]()
Ik heb het wel gedaan..
heb mijn initiele inleg x 3 eruit gehaald, en de rest was play money..
Daar is nu nog 33% van over in fiat en 70% in btc waarde..
Het is nu gewoon een hold voor mij.
Wachten op betere tijden..
En van het geld wat ik eruit heb gehaald heb ik me zomer vakantie geboekt.
Voordeel is dat de meute nog niet ingestapt is, maar ik zie mijn ouders, ooms en tantes zoiets ook nooit doen. Die zullen niet snel investeren in iets wat ze niet begrijpen.
Verwijderd
WinnerVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:06:
[...]
Tja emotie,
Ik heb het wel gedaan..
Hehe, ik ook en daarna na een grote dip bij stabilisatie. B.v. de correctie waardoor de dip tijdelijk terug kwam op 15k of 11k. Maar dan komt er weer FOMO bij kijken, wat als we opeens terug omhoog schieten? Daarbij speelt ook dat ik niet makkelijk naar fiat kan dus extra kosten.apekoek schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:02:
[...]
Ik wilde begin januari wat uitcashen maar dacht steeds, nee moet ik niet doen.![]()
In het vervolg zal ik meer op support levels letten richting ATH en daar verkopen op baseren. Je mist misschien wat winst maar kunt wel weer wat veilig stellen voor een crash. Wellicht 10% tot 25% verkopen en dan kijken hoe het beweegt. Met swingtraden kun je ook wel weer wat gemiste winst opvangen. Verder zit een deel ook gewoon vast in offline storage dus die bekijk ik over een x aantal jaar wel om een leuk verkoop moment te bepalen (of door te geven aan mijn dochter).
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Deze man weet.Imgnrydrmr schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:06:
Ik zie hier een aantal mensen zeggen dat holden nu dom is... Hangt af van persoon tot persoon en de hoeveelheid tijd je hebt.
Ik heb een bewezen trackrecord om op de slechtste momenten te kopen/verkopen. Niet alleen in de crypto's, ook bij aandelen. Door te holden weet ik zeker dat ik verlies pak, maar weet ik ook dat ik de kleine golfjes omhoog meepik. Als ik verkoop en dan een goed instapmoment moet afwachten is er 90% kans dat ik zwaarder verlies pak. Daarnaast heb ik een job, hobby's, ... en kan ik niet constant zitten meekijken naar de grafiekjes. Heb ik ook geen zin in.
Dus, voor de gemoedsrust: niet naar de portefeuille kijken en life goes on.
Ja hou maar op! Had ik ook moeten doen, een maat van mij heeft het ook gedaan. Heb nu geleerd dat je op ATHjes toch eens wat moet uitbetalenVerwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:06:
[...]
Tja emotie,
Ik heb het wel gedaan..
Gelukkig heb ik nog een affiliate site waar ik wat mee bijverdien, maar dat staat niet in verhouding tot dit.
dan kan de rollercoaster weer beginnen naar boven
Prepare for the next ATH
Exact wat jij zegt, het juiste moment is gevoelsmatig nooit te bepalen. Ben hier zo slecht in.sh4d0wman schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:08:
[...]
Hehe, ik ook en daarna na een grote dip bij stabilisatie. B.v. de correctie waardoor de dip tijdelijk terug kwam op 15k of 11k. Maar dan komt er weer FOMO bij kijken, wat als we opeens terug omhoog schieten? Daarbij speelt ook dat ik niet makkelijk naar fiat kan dus extra kosten.
In het vervolg zal ik meer op support levels letten richting ATH en daar verkopen op baseren. Je mist misschien wat winst maar kunt wel weer wat veilig stellen voor een crash. Wellicht 10% tot 25% verkopen en dan kijken hoe het beweegt. Met swingtraden kun je ook wel weer wat gemiste winst opvangen. Verder zit een deel ook gewoon vast in offline storage dus die bekijk ik over een x aantal jaar wel om een leuk verkoop moment te bepalen (of door te geven aan mijn dochter).
Zo'n vaart zal het niet lopen. Er staan veel te veel mensen langs de zijlijn met veel geld om terug in te stappensourcecode schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:14:
het is te hopen dat alles doorzakt tot begin 2016
dan kan de rollercoaster weer beginnen naar boven
Verwijderd
Verwijderd
Probleem is momenteel denk ik het opschalen geweest en daardoor slechte ervaringen met exchanges van beginners. Nu past alles zich hopelijk aan zodat ze de piek van december /januari kunnen handelen en zal alles wat beter verlopen hopelijk. Als je ziet hoeveel nieuwe werknemers exchanges hebben gekregen zullen ze nu beter voorbereid zijn. Het zal ook allemaal wat minder schimmiger worden aangezien er ook sites zoals binance bestaan die vertrouwen wekken. hopelijk komen er steeds meer van dit soort initiatieven.Adnanos schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:15:
[...]
Zo'n vaart zal het niet lopen. Er staan veel te veel mensen langs de zijlijn met veel geld om terug in te stappen
We hodl-en gewoon want door mijn baan is daytraden niet echt een optie en ik zie het echt wel weer omhoog gaan. Ik wacht iig minimaal tot maart tot mijn volgende cash moment
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Maar de rest doet langer mee doet toch optimistischer zijn.(spelen over het algemeen met winst dus hebben originele inleg er al dik uit)
Ach misschien ook wel goed zodat dadelijk echte munten hebben dan de duizenden shitmunten/ico die voorbij komen.
Tevens je hebt pas verlies als je cash uitbetaald.
AnimeAdicted
Degene die dat met zekerheid kan vertellen kan die lambo vast gaan bestellenapekoek schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 08:59:
[...]
Wat is de return to mean prijs vraag ik mij af? Hoeveel usd? 4k (80% crash van ath)?
Ik heb gekozen om te hodlen. Dus ik hoop dat we nu rond het dieptepunt zitten. Maar ik acht de kans zeker aanwezig dat we nog eens 50% omlaag gaan tov nu - en dus inderdaad op 4k uit gaan komen.
Als dat gebeurt verwacht ik daarna wel een keer een bounce waarmee we weer terug stuiteren naar 5 of 6k. Daarna keert de rust wellicht weer terug. Gaat iedereen de wonden likken en kijken we weer vooruit en verwacht ik dat we geleidelijk weer gaan stijgen. Grote vraag is of er na een tijdje stijgen ergens ineens een tweede hype ontstaat als bijvoorbeeld de media er op springt met grote koppen als "De crypto is uit de dood herrezen!" en "Jongen van 16 uit Hardegarijp koopt Tesla met bitcoins"
Ik ben nieuw! En ja - het is een harde klap om in 6 weekjes op -60% te staan van de oorspronkelijke inzet. Maar ben nog steeds optimistisch hoorOffens1490 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:25:
Denk toch dat mensen die niew zijn harde klap krijgen.
Maar de rest doet langer mee doet toch optimistischer zijn.(spelen over het algemeen met winst dus hebben originele inleg er al dik uit)
[ Voor 32% gewijzigd door kazz1980 op 02-02-2018 09:33 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)