Alsnog niet verkeerd toch, miste je mooie trade berichten :-). De volgende keer als ik je mis zal ik direct taggen inderdaad.MAX3400 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:54:
Kort samengevat; mijn compound is 31% van 1 tot 26 januari. En daarna inderdaad ingekocht maar de koersen blijven dagelijks rood. Als dit doorzet, is mijn compound-forecast op 4 februari 26% (sinds 1 januari). Mocht het allemaal de komende dagen aantrekken, dan zal ik op 36% uitkomen.
@Machlah in MAX3400 in "[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)" was het 9% per week, niet per dag
Dat is alleen een natuurlijke reactie bij mensen die zelf allesbehalve in orde zijn.NotSoSteady schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:10:
[...]
Mensen voelen zich beter wanneer het met een ander slechter gaat, dat is een natuurlijk reactie.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
NotSoSteady schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:06:
De bubbel is gebarsten, de bitcoin gaat weer richting de 100 euro.

CTRL+P , haal een mooi lijstje bij de Action, en dan kan die zo boven je bed.
En nu na bed.
Wat zouden jullie inkopen na de dip? Cardano? Iota? Stellar?
Je kan beter kopen tijdens de dip. Na de dip ben je te laat.niezel schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:16:
Groetjes, FaceDown.
Al eerder gezegd geloof ik, probleem met XRP is dat ripple labs transacties kan tegenhouden/traceren enz als bank wil je echt niet dat risico lopen, alleen daarom zullen banken al geen XRP gebruikenFlagg schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:12:
[...]
Is dat zo? en hoe weet je dat?
Of ben je van de Facebook generatie die alleen info uit zijn eigen bubble leest en dus geen idee heeft wat daarbuiten aan de gang gaat.
Kan best zijn dat je gelijk gaat krijgen overigens, maar daar kan je nu nog helemaal niks definitiefs over zeggen. Xrp is dan met een andere reden in de markt gezet maar zou fantastisch geschikt zijn als wereldwijd betaalmiddel. Snel, goedkoop, en voldoende van in omloop om de wereld te kunnen voorzien.
Maar ja satoshi draait zich natuurlijk om in zijn deprivation tank want niet decentraal jonguh!
Pffff. 3 weken in de crypte, en dit is wel slecht voor mijn hart zeg.
Maar ik heb mijn vooraf vastgestelde inleg al volledig ingelegd. Twijfel om binnenkort toch nog bij te kopen, omdat het nu zo bizar laag staat (wat nog verder zal gaan), of gewoon niet te doen...
Maar ik heb mijn vooraf vastgestelde inleg al volledig ingelegd. Twijfel om binnenkort toch nog bij te kopen, omdat het nu zo bizar laag staat (wat nog verder zal gaan), of gewoon niet te doen...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
XMR!niezel schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:16:
Hoop dat die naar iets van een €160 zakt, dan zou ik zowaar een ganse monero kunnen kopen
(kan ook voor veel meer bijleggen, maar daar heb ik geen zin in)
Ja, dat zei iedereen ook toen de dip rond 11000 btc was. Nu zitten we op 6900. Dus als je tijdens de dip had gekocht, was je nu 40% kwijt.FaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:17:
[...]
Je kan beter kopen tijdens de dip. Na de dip ben je te laat.
Wat een slecht advies.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
Bizar laag? Het was eerder bizar hard gestegen.RickvN schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:17:
Er bestaat ook een kans dat het niet weer gaat stijgen, een optie waar mensen hier nooit geen rekening mee willen houden.RickvN schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:17:
Ik ga gewoon weer all-in in LTC.niezel schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:16:
Heeft mij geen windeieren gelegd en heb wel goed gevoel bij deze munt met wat ik erover gelezen heb
In stabiele(re) periodes goed te doen om beetje te daytraden en op die manier kalm aan het aantal muntjes te vergroten
Wat staat bizar laag? De bitcoin? Net door de $8500 gezakt, maar dat is nog steeds zo'n beetje het tienvoudige van een jaar geleden. Zo laag is dat dus niet.
Cis schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:19:
[...]
Ja, dat zei iedereen ook toen de dip rond 11000 btc was. Nu zitten we op 6900. Dus als je tijdens de dip had gekocht, was je nu 40% kwijt.
Wat een slecht advies.
Groetjes, FaceDown.
Waar zit de max dip? Help me.FaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:20:
[...]
Nee inderdaad, na de dip kopen. Dan koop je nog hoger in
Eth gaat eindelijk onder de 1000 dollar? Hmm...Dan misschien toch bij het originele plan blijven en het grootste deel daarin ploffen...
ScherpDJT schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:19:
Als je al drie weken in een crypte zit vind ik het knap dat je hier kunt posten.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Nooit geen inderdaad. Ze houden er dus wel rekening mee. Maar het is gewoon niet logisch. Blockchain is de toekomst. Misschien niet BTC, maar wel een munt als VEN. THE FLIPPENING IS REAL.NotSoSteady schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:19:
[...]
Er bestaat ook een kans dat het niet weer gaat stijgen, een optie waar mensen hier nooit geen rekening mee willen houden.
Groetjes, FaceDown.
Is er wat veranderd met de fees van BTC? Probeerde net voor de grap wat BTC aan te kopen en zag dat ik veel minder fee dan voorheen hoef te betalen.
Ik ga een gokje nemen en een plukje LTC kopen voor de nacht
Pleonasme ftw.FaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:22:
[...]
Nooit geen inderdaad. Ze houden er dus wel rekening mee. Maar het is gewoon niet logisch. Blockchain is de toekomst. Misschien niet BTC, maar wel een munt als VEN. THE FLIPPENING IS REAL.
BTC rond $8900 is de bodem denk ik. Dus nu kopen.
Groetjes, FaceDown.
Heel geestigFaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:22:
[...]
Nooit geen inderdaad. Ze houden er dus wel rekening mee. Maar het is gewoon niet logisch. Blockchain is de toekomst. Misschien niet BTC, maar wel een munt als VEN. THE FLIPPENING IS REAL.
VEN -22%
Waarom is dat een probleem precies? Swift en fedwire kunnen dat overigens ook, en de traagheid en de relatieve hoge rate of failure van bijvoorbeeld Swift is niet heel best te noemen.Slux schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:17:
[...]
Al eerder gezegd geloof ik, probleem met XRP is dat ripple labs transacties kan tegenhouden/traceren enz als bank wil je echt niet dat risico lopen, alleen daarom zullen banken al geen XRP gebruiken
Ze zijn een dienstverlener, waarom zouden ze hun klanten in de weg gaan zitten door transacties te gaan blokkeren?
Da's echt hetzelfde als zeggen dat hosters geen dikke lijn van de KPN moeten afnemen want zij kunnen die lijn dichtzetten/afknijpen.
De redenen om xrp weg zetten worden steeds bijzonderderderder. Maar ja als je fan bent van een ander (voetbal)kluppie, dan is de rest waardeloos natuurlijk.
[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 01-02-2018 21:26 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
LTCSlux schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:22:
Groetjes, FaceDown.
Ik ben bang dat als hij zo onder de 100 duikt dat het nog weleens een sneeuwbaleffect kan krijgen en nog harder zakken.Slux schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:22:
En hierboven eerder gepost, zou heel china ook niet snel nog de laatste winst willen pakken als ze wakker worden
Aan de andere kant, wel gratis muntjes tov vanmiddag als ik niet verkocht had... Keuzes keuzes.
Gewoon niet kopen als je het niet weet.FaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:20:
[...]
Nee inderdaad, na de dip kopen. Dan koop je nog hoger in
Maar als iemand zoiets vraagt, moet je gewoon geen antwoord geven. Door een advies te geven, stuur je iemand linea recta het moeras in.
Ik las zelfs iemand die 1 a 2k extra wilde inleggen om te compenseren
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Je moet echt meer zelf onderzoek doen en minder klakkeloos opvolgen wat hier op het forum neergepend wordt.tias86 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:25:
Net 3 litecoins gekocht van de eth
Traders kopen nu wel behoorlijk fors in op BTC. Waarschijnlijk voor short-term winst, maar ik krijg een beetje het idee dat ik te laat ben
hmmm het feit dat de meeste hier tegen de huidige koers (zeg 8900 dollar) nog niet massaal willen kopen op BTC zegt eigenlijk meer dan genoeg.
Je moet niet raar opkijken dat BTC nog veel meer zakt tot een prijs waar de massa wel durft in te kopen. Dat kan zomaar 5 of 6k zijn...
Je moet niet raar opkijken dat BTC nog veel meer zakt tot een prijs waar de massa wel durft in te kopen. Dat kan zomaar 5 of 6k zijn...
Net vandaag heb ik even geen 89 ruggen liggen om een handje vol in te slaan ...ondanks die zo "goedkoop"is. Als ik sommige hier hoor praten ... (niet jij overigens hoor) , dan voel ik me een armoedzaaier van de bovenste plank.FaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:23:
[...]
BTC rond $8900 is de bodem denk ik. Dus nu kopen.
Verwijderd
Allemaal grootspraak joh.. 95% is aan het traden met een paar grijpstuivers.Turbo-Puppy schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:27:
[...]
Net vandaag heb ik even geen 89 ruggen liggen om een handje vol in te slaan ...ondanks die zo "goedkoop"is. Als ik sommige hier hoor praten ... (niet jij overigens hoor) , dan voel ik me een armoedzaaier van de bovenste plank.
Als een hele BTC goedkoper wordt, dan wordt 0,1 BTC ook goedkoper en dus een koopje...Turbo-Puppy schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:27:
[...]
Net vandaag heb ik even geen 89 ruggen liggen om een handje vol in te slaan ...ondanks die zo "goedkoop"is. Als ik sommige hier hoor praten ... (niet jij overigens hoor) , dan voel ik me een armoedzaaier van de bovenste plank.
Ik zat afgelopen vrijdag de livestream van Vic Greene te kijken, daar behandelde hij een vraag van een ondernemer die doodleuk zegt dat hij 40k wil lenen tgen 6% rente en dat dan in crypto wil stoppen.
Hoop dat hij het advies van mister Vic maar heeft opgevolgd..
Hoop dat hij het advies van mister Vic maar heeft opgevolgd..
Kan iedereen aanraden om een paar k in VEN te stoppen. Winst gegarandeerd.Cis schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:25:
[...]
Gewoon niet kopen als je het niet weet.
Maar als iemand zoiets vraagt, moet je gewoon geen antwoord geven. Door een advies te geven, stuur je iemand linea recta het moeras in.
Ik las zelfs iemand die 1 a 2k extra wilde inleggen om te compenseren![]()
Groetjes, FaceDown.
Alle coins doen dat nu...ybos schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:28:
LTC vliegt ineens procentje of 6/7 omhoog!
Verwijderd
HahahaFaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:59:
[...]
Welke profitsde helft van die Chinezen springt in het ravijn als ze wakker worden
jaaaaah, vandaag maar -23,4%! Gaat echt niet verder omlaag hoorFaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:29:
[...]
Kan iedereen aanraden om een paar k in VEN te stoppen. Winst gegarandeerd.
[ Voor 7% gewijzigd door gws24 op 01-02-2018 21:31 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Je hoeft ook geen HELE btc te kopen. Overigens ziet het ernaar uit dat ik gelijk had over de bodem.Turbo-Puppy schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:27:
[...]
Groetjes, FaceDown.
Wanneer wordt hier nu eens tegen opgetreden?FaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:29:
[...]
Valt allemaal best mee. Ik begon met een Euro of 800. Allee op een gunstig moment. Zuur dat ik nu weer aardig wat zie verdampen, maar de inleg had ik er alweer uitgehaaldTurbo-Puppy schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:27:
[...]
Daarom moet je ook nu geld erin stoppen. Buy low sell high.
Groetjes, FaceDown.
Ik zou er bijna hebberig van worden. Gelukkig geen centjes op het moment 
Lekker rood portfolio, beste aankoop is denk ik APPC geweest. Sta ik nu 1400 euro mee in de min
en dacht dat ik hem al in een/de dip kocht!
Lekker rood portfolio, beste aankoop is denk ik APPC geweest. Sta ik nu 1400 euro mee in de min
ja maar het kan ook nog meer zakken en dan gooi je nu je geld weg. niemand weet wat voor gekke dip dit isFaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:31:
[...]
Tegen goed advies? Heb je gezien wat VEN gedaan heeft sinds ik dat postte?TomTorquay schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:30:
[...]
Wanneer wordt hier nu eens tegen opgetreden?![]()
Groetjes, FaceDown.
Ernstig genoeg heb ik vanmiddag voor het laatst in Delta gekeken en was m'n grootste stijger een munt uit een airdrop... Rebellious
en tegen support levels gaan we omhoog.. de shorts worden minder
Ik sluit me aan bij de andere kritiek. Bedenk je goed wat dit soort uitspraken teweeg kunnen brengen, en wat je je daarmee op de hals haalt. Winst is nooit gegarandeerd, en voor beginnende traders is het best moeilijk om je niet te laten leiden door dit soort sentimenten.FaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:29:
[...]
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Een die we al 10x gezien hebben en waarna steeds herstel optrad?nemesis2212 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:32:
[...]
ja maar het kan ook nog meer zakken en dan gooi je nu je geld weg. niemand weet wat voor gekke dip dit is
Groetjes, FaceDown.
Als ik jouw adviezen volg wordt het eerder Buy low sell even lower.FaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:31:
[...]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
En hij knalt weer onderuit?
We gaan weer omhoog! 5 procent in een kwartier. Kopen kopen uitkering.nl
Ach jongen, hou jezelf vooral verder voor de gek.FaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:32:
[...]
Tegen goed advies? Heb je gezien wat VEN gedaan heeft sinds ik dat postte?
VEN -24%
ETH -11%
BTC -14%
Wat zeggen die cijfers dan? Kom jij een beetje vertellen dat VEN ern zekere investering is.
Goed koop jij lekker in na een flinke stijging. Dat is precies de reden dat de meesten in crypto verlies maken.gws24 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:33:
[...]
Als ik jouw adviezen volg wordt het eerder Buy low sell even lower.
Groetjes, FaceDown.
Goed gokje geweest hier, ik hoop dat ie vannacht door gaatybos schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:28:
LTC vliegt ineens procentje of 6/7 omhoog!
Ach, toch in minder dan 10 min met 2 market orders (ff lompe snelle manier) 3 tientjes verdiendRickvN schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:34:
En hij knalt weer onderuit?
Is omgerekend n knap uurloon
Gast.. jij kijkt naar 1 dag. Ik kijk naar lange termijn, strategie, partners etc.TomTorquay schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:34:
[...]
Ach jongen, hou jezelf vooral verder voor de gek.
VEN -24%
ETH -11%
BTC -14%
Wat zeggen die cijfers dan? Kom jij een beetje vertellen dat VEN ern zekere investering is.
Groetjes, FaceDown.
Alle alts lijken ook weer (wat) te herstellen.
Ons moment moet nog komen ... beetje geduld.Slux schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:35:
[...]
Goed gokje geweest hier, ik hoop dat ie vannacht door gaat
Herstellen of minder hard zakken?RickvN schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:36:
Alle als lijken ook weer (wat) te herstellen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Klopt. Ik heb t idee dat de helft hier niet snapt dat je niet op ath moet kopen. Ik vind je advies goed.FaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:35:
[...]
Goed koop jij lekker in na een flinke stijging. Dat is precies de reden dat de meesten in crypto verlies maken.
Ja goed plan, laten we vooral nu vooral voor dagen 14 achter elkaar weer discussies hebben over VEN.
[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 01-02-2018 21:37 ]
En blijf jij lekker in een bear market dalende munten kopen/vasthouden. Ik koop wel weer in over een paar maanden als de hype helemaal voorbij isFaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:35:
[...]
Goed koop jij lekker in na een flinke stijging. Dat is precies de reden dat de meesten in crypto verlies maken.
Jij kijkt alleen naar je eigen 100%-VEN-portfolio. En ik kijk helemaal niet naar één dag, maar het zegt wel iets.FaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:36:
[...]
Gast.. jij kijkt naar 1 dag. Ik kijk naar lange termijn, strategie, partners etc.
Als ik candlesticks omhoog zie, is dat voor mij herstellen.
Minder hard zakken is wanneer je een degressieve lijn naar beneden hebt?
Slinger ik even de XRP / Coinbase discussie weer aan.Danny.G schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:37:
Ja goed plan, laten we vooral nu vooral voor dagen 14 achter elkaar weer discussies hebben over VEN.
Nou ja, het paniekvoetbal over één staafje van 5 minuten dat naar beneden of omhoog gaat is ook niet alles. Ik zie het gebeuren. Het is jammer. Maar kan er ook al niks tegen doenDanny.G schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:37:
Jijtias86 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:38:
Wie heeft er al gehuild? Eerlijk zeggen?
Ik baal alleen omdat ik potentieel veel meer winst had, maar ja, dat hebben er zovelen.
Nu nog wel winst, maar naar mn zin te weinig
Toch klote om je LTC te verkopen op 114 terwijl ze op 280 gestaan hebben. Is bijna het huilen wel waard
[ Voor 13% gewijzigd door ybos op 01-02-2018 21:41 ]
Begin ik over ICX.Turbo-Puppy schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:39:
[...]
Slinger ik even de XRP / Coinbase discussie weer aan.
Of je leest alleen wat je wilt lezenTomTorquay schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:38:
[...]
Jij kijkt alleen naar je eigen 100%-VEN-portfolio. En ik kijk helemaal niet naar één dag, maar het zegt wel iets.
Groetjes, FaceDown.
Daling is weer ingezet. Ik verplaats mijn kooporder op €6100 niet. Goede avond allemaal en morgen kijken we verder
Nee, integendeel! Bij de initiële zakking van 10% was ik een tikkeltje chagrijnig, toen die door bleef zakken naar 30% moest ik lachen. Spectaculair dit, belachelijk hoe volatiel deze markt is. Ik kan er wel van genieten, als een ware ramptoerist.tias86 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:38:
Wie heeft er al gehuild? Eerlijk zeggen?
Heb mezelf ingehouden. Komt ook omdat ik begin deze week wat gekocht hebt. Het moet veel meer dalen voorat ik weer een plukje koop.
Lijkt wel of iedereen zijn verliezende munten heeft omgezet in DGD ,die schiet echt letterlijk naar de maan vandaag op Binance.
Ik zit er naar te kijken en denk steeds 'het zal nu wel gedumpt worden' maar dat is niet zo.
Logisch ook alle andere munten verliezers zijn.
Veel dagsellers zoeken iets wat in de plus staat.
Ik heb maar wat gekocht maar zit klaar om het te dumpen kan niet goed blijven gaan toch ?
Ik zit er naar te kijken en denk steeds 'het zal nu wel gedumpt worden' maar dat is niet zo.
Logisch ook alle andere munten verliezers zijn.
Veel dagsellers zoeken iets wat in de plus staat.
Ik heb maar wat gekocht maar zit klaar om het te dumpen kan niet goed blijven gaan toch ?
[ Voor 6% gewijzigd door Martin11 op 01-02-2018 21:43 ]
Pfff, ben vandaag wel blij dat ik vorige week al mijn coins heb verkocht.
Oh nee wacht, dat was iemand anders.
Maar inderdaad: een behoorlijke rollercoaster op het moment. Ik ben blij dat ik optimaal heb kunnen profiteren in december en een leuk bedrag heb uitgecasht toen de boel begon te dalen. Vervolgens gewacht op het einde van de dip en op 18 januari weer aardig ingekocht, maar dat begint nu flink te verdampen.
Het feit dat ik na de vorige dip behoorlijk heb ingekocht, maakt het lijden nu wel makkelijker: bijkopen is geen optie en verkopen evenmin omdat ik a.) er gelukkig met wat minder geld inzit dan eerder en b.) het ooit toch weer een keer omhoog moet gaan.
Handelen vind ik ook weinig zinvol op het moment. Ether kopen lijkt enerzijds logisch omdat het veel kracht heeft getoond de afgelopen tijd, maar ik verwacht dat de coins die nu harder geraakt worden, straks toch ook wel weer sneller zullen rebounden (mits geen shitcoins).
Dus voor mij op dit moment de struisvogelstrategie: al een week niet naar m'n portfoliowaarde gekeken en dat doe ik pas weer als de marketcap weer boven de 500 mld staat. Over twee dagen dus. Of twee jaar.
En in de tussentijd houd ik zowel m'n "sterke" coins als BTC, NEO en XRB vast, maar ook m'n grote verliezers (SUB, WABI, ARDR, etc) in de hoop op een rebound.
Oh nee wacht, dat was iemand anders.
Maar inderdaad: een behoorlijke rollercoaster op het moment. Ik ben blij dat ik optimaal heb kunnen profiteren in december en een leuk bedrag heb uitgecasht toen de boel begon te dalen. Vervolgens gewacht op het einde van de dip en op 18 januari weer aardig ingekocht, maar dat begint nu flink te verdampen.
Het feit dat ik na de vorige dip behoorlijk heb ingekocht, maakt het lijden nu wel makkelijker: bijkopen is geen optie en verkopen evenmin omdat ik a.) er gelukkig met wat minder geld inzit dan eerder en b.) het ooit toch weer een keer omhoog moet gaan.
Handelen vind ik ook weinig zinvol op het moment. Ether kopen lijkt enerzijds logisch omdat het veel kracht heeft getoond de afgelopen tijd, maar ik verwacht dat de coins die nu harder geraakt worden, straks toch ook wel weer sneller zullen rebounden (mits geen shitcoins).
Dus voor mij op dit moment de struisvogelstrategie: al een week niet naar m'n portfoliowaarde gekeken en dat doe ik pas weer als de marketcap weer boven de 500 mld staat. Over twee dagen dus. Of twee jaar.
Dat zijn wel dingen die zij zelf in beheer hebben, wat denk je als bijvoorbeeld ripple gehackt wordt ? bij wie ligt de aansprakelijkheid ? zitten gewoon te veel nadelen aan om een XRP te gebruiken voor een bank.Flagg schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:24:
[...]
Waarom is dat een probleem precies? Swift en fedwire kunnen dat overigens ook, en de traagheid en de relatieve hoge rate of failure van bijvoorbeeld Swift is niet heel best te noemen.
Ze zijn een dienstverlener, waarom zouden ze hun klanten in de weg gaan zitten door transacties te gaan blokkeren?
Da's echt hetzelfde als zeggen dat hosters geen dikke lijn van de KPN moeten afnemen want zij kunnen die lijn dichtzetten/afknijpen.
De redenen om xrp weg zetten worden steeds bijzonderderderder. Maar ja als je fan bent van een ander (voetbal)kluppie, dan is de rest waardeloos natuurlijk.
Je vergeet dat een bank ook flink geld verdiend aan valuta transacties.
ik zie ze dan eerder een eigen valuta gebruiken die niet toegankelijk is voor het publiek die wel over het ripple netwerk gaat
Vergelijking met hosters gaat niet echt op want een beetje bedrijf heeft redunte lijnen
Jonge, je kan dan nog wel voor duizenden euro's goedkoop Ven inkopen, en ze kunnen de beste ideeen van de wereld hebben, maar als de Bitcoin echt finaal instort tot op de bodem dan zijn je Vennetjes ook geen flikkrr meer waard. Dan kun je er geen pakje kauwgom meer van kopen. Dus hou alsjeblieft op met het verheerlijken van het Vechain luchtkasteel.FaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:36:
[...]
Gast.. jij kijkt naar 1 dag. Ik kijk naar lange termijn, strategie, partners etc.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Facedown neemt reVENche op iedereen als VEN straks marktleider is. Stelletje VENdalen hem zo aan te pakken! Facedown staat gewoon als een echte VENt achter zijn keuze. En misschien rijdt die straks in een VENtastische Lambo, en anders blijft die gewoon in zijn eigen vw VENto rijden. Enfin.. hier laat ik het bij
Hier .. een speelmaatje voor je...
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 18:36:
Ik hoor van verschillende kanten dat het is afgelopen met cryptocurrency? Kan iemand dit bevestigen ajb? Want dan haal ik per direct mijn geld d'r uit. Ik maak me zorgen. Mijn spaargeld zit erin.
Misschien moet je een keer kappen met dit soort ondoordachte (debiele) uitspraken. Sorry hoor, maar kijk hier eens naar:FaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:29:
[...]
[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2
Lees het even door voor de lol, dan krijg je misschien een idee waarom mensen dit bloed irritant vinden. Het enige dat jij hier loopt te doen is VEN te shillen, en dan kom je met dit soort uitspraken..
Weet je wel hoe dom dat is? Waarschijnlijk besef je het zelf niet eens. Stel iemand doet dit echt, omdat hij/zij denkt dat je verstand van zaken hebt, en verliest straks veel geld, wil je dat dan op je geweten hebben? Ik denk het niet, dus laat dit soort uitspraken achterwegen a.u.b.
Begrijp me niet verkeerd, 60% van mijn PF bestaat uit VEN, dat het hier veel over VEN gaat vind ik niet erg (al zouden andere munten hier af en toe ook wat meer in de schijnwerpers mogen staan), maar waar ik wel een hekel aan heb zijn de momenten waarop VEN echt verheerlijkt wordt alsof het DE munt is die IEDEREEN moet hebben. Je hebt geen glazen bol, als je dat wel had zat je waarschijnlijk niet in dit topic maar reed je rond in je Lambo, dus hou eens op met iedere keer maar zeggen dat je zeker weet dat VEN nog 3-4 keer over de kop gaat want dat weet je gewoon niet.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Voorlopig 0,30 cent erbij voor VEN maar dat is niks vergeleken met wat er allemaal af is gegaan.KreaTiV schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:45:
the bounce??^^
Valt wel op dat zodra bepaalde persoon hier op het forum verschijnt het direct weer over VEN gaat, het ging zo goed vandag
Pas op de dead cat bounce...
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Iedereen heeft hier de ruimte om zijn gevoelens te venten. Slowchat;)
Ik Ven der helemaal klaar mee Vendorie, maar die litecoins waren een goeie, gingen gelijk omhoog nadat ik ze kocht.
Toch nog 10% gepakt met crx vanavond.
Wie?Flagg schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:39:
Frank Masmeijer
Als er nog geen ideale munt bestaat, waarom dan nu al investeren? Zit je er puur short-term in?de ideale munt bestaat misschien nog niet eens, maar een ding is zeker, Bitcoin is alles behalve de ideale munt. Het enige wat ie nu als voordeel heeft is bekendheid.
Als dat voldoende is was Frank Masmeijer 20 jaar geleden premier van NL geweest.
Wat je nodig hebt is een munt die makkelijk en snel en goedkoop onderling verstuurd kan worden en meteen vanuit je Wallet naar een (fiat)bankrekening kan sturen. En hij moet bovenal stabiel zijn,dat is het allerbelangrijkste wil je het ooit als geaccepteerd betaalmiddel krijgen.
En stabiel is vrijwel geen enkele Crypto. Alle andere dingen die ik noemde kan bijvoorbeeld NLG ook, maar nu ook weinig stabiel.
Dus tot nu toe zijn ze allemaal ongeschikt alleen Bitcoin is nog net iets meer ongeschikt.
Stabiliteit volgt als genoeg mensen, producten en diensten afhankelijk zijn van de waarde van een cryptomunt. Bitcoin staat daar het dichtste bij van alle muntjes
Uit de Internetbubbel zijn het toch vooral de grote namen, Apple en Microsoft, die het hebben overleefd.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Huh BTC stond toch net (paar minuten geleden) op 8,8k? op moment van schrijven 9,1k...
Wil voor de grap ook wel eens 100 euro inleggen (kan het missen)
Het lijkt nu wel een redelijk moment om in te stappen, om later deze week weer uit te stappen en te wachten op de mogelijke volgende dip.
Nu heb ik alleen niet zoveel tijd om me perfect in te lezen (vandaar ook maar 100 euro), maar ik wil niet teveel tijd nemen omdat ik zo ga slapen en verwacht dat ik morgen te laat ben voor deze dip.
Is het volgende handig of zouden jullie anders adviseren:
1. wallet via bitcoin wallet android app
2. kopen via bitonic.nl en ideal. (zou neerkomen op zo'n 7.240 eur/btc)
3. Wat ik begrijp van exchanges is dat het toch even duurt voordat je geld 'beschikbaar' is om een buy order te plaatsen, dus voor nu niet zo praktisch?
Dan ga ik me de komende dagen wat uitgebreider inlezen en doe ik m'n huiswerk.
Het lijkt nu wel een redelijk moment om in te stappen, om later deze week weer uit te stappen en te wachten op de mogelijke volgende dip.
Nu heb ik alleen niet zoveel tijd om me perfect in te lezen (vandaar ook maar 100 euro), maar ik wil niet teveel tijd nemen omdat ik zo ga slapen en verwacht dat ik morgen te laat ben voor deze dip.
Is het volgende handig of zouden jullie anders adviseren:
1. wallet via bitcoin wallet android app
2. kopen via bitonic.nl en ideal. (zou neerkomen op zo'n 7.240 eur/btc)
3. Wat ik begrijp van exchanges is dat het toch even duurt voordat je geld 'beschikbaar' is om een buy order te plaatsen, dus voor nu niet zo praktisch?
Dan ga ik me de komende dagen wat uitgebreider inlezen en doe ik m'n huiswerk.
Ok jongens zet even allemaal jullie aluhoedjes op, want deze informatie gaat jullie hoofden anders allemaal doen exploderen.
[aluhoedjesmodus]
Iedereen weet nog dat ik vandaag vertelde dat Amazon waarschijnlijk BTC ging accepteren? Mooi. Er waren wat mensen die dat niet geloofden (Ketters
), maar kijk eens naar het bewijs. Wallstreet barst van het geld. Aandelenkoersen zijn mega stabiel vergeleken met crypto en alles is gecontroleerd en gereguleerd. Niet veel winst te behalen dus. De cryptomarkt is daarentegen van zichzelf al volatiel en daar kun je met voorkennis en een bak geld goed in manipuleren.
Nu komt het: Waarom zou je inkopen voor de normale prijs als je ook de tools hebt om de markt te laten crashen zodat je op een lagere prijs kunt kopen? Die jongens drijven gewoon de prijs naar beneden om straks nog eens flink in te kunnen slaan, waarna Amazon hun aankondiging doet en de prijs weer naar de maan gaat. Dubbele profits.
Dit is allemaal feit en niet te betwisten, iedereen die dit ontkent zit in de samenzwering en probeert onze kennis te ondermijnen. Laat je niet voor de gek houden!
[/aluhoedjesmodus]
[aluhoedjesmodus]
Iedereen weet nog dat ik vandaag vertelde dat Amazon waarschijnlijk BTC ging accepteren? Mooi. Er waren wat mensen die dat niet geloofden (Ketters
Nu komt het: Waarom zou je inkopen voor de normale prijs als je ook de tools hebt om de markt te laten crashen zodat je op een lagere prijs kunt kopen? Die jongens drijven gewoon de prijs naar beneden om straks nog eens flink in te kunnen slaan, waarna Amazon hun aankondiging doet en de prijs weer naar de maan gaat. Dubbele profits.
Dit is allemaal feit en niet te betwisten, iedereen die dit ontkent zit in de samenzwering en probeert onze kennis te ondermijnen. Laat je niet voor de gek houden!
[/aluhoedjesmodus]
Je bent echt aan het zoeken hoor. Alles wat aan internet hangt kan gehacked worden dus dat wordt offline valuta transacties doen.Slux schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:43:
[...]
Dat zijn wel dingen die zij zelf in beheer hebben, wat denk je als bijvoorbeeld ripple gehackt wordt ? bij wie ligt de aansprakelijkheid ? zitten gewoon te veel nadelen aan om een XRP te gebruiken voor een bank.
Je vergeet dat een bank ook flink geld verdiend aan valuta transacties.
ik zie ze dan eerder een eigen valuta gebruiken die niet toegankelijk is voor het publiek
Vergelijking met hosters gaat niet echt op want een beetje bedrijf heeft redunte lijnen
Banken willen juist een centrale aansturing, als het misgaat moet er iemand aansprakelijk gesteld kunnen worden, die huiveren bij een gedecentraliseerde coin die net zo hard de mist in kan gaan maar zonder enig aanspreekpunt of mogelijkheid tot stoppen of terugdraaien. Banken wíllen traceerbaarheid van transacties.
En dan met redundancy ( neem maar aan dat je dat bedoelt) is idd een optie om de kans te verkleinen. Maar er zijn nog wel 100 voorbeelden te noemen waarbij bedrijven afhankelijk zijn van een dienst van een derde partij, maar jij maakt er iets van alsof het eng is.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Zo! Net 30 BTC volume in 1 minuut op Gdax! (BTC/EUR)
Edit: huh, ben ik nou gek? Ik alt-tab terug naar Gdax, de pagina ververst, en de bewuste volume-bar is verdwenen
Edit: huh, ben ik nou gek? Ik alt-tab terug naar Gdax, de pagina ververst, en de bewuste volume-bar is verdwenen
[ Voor 53% gewijzigd door .Frank op 01-02-2018 21:54 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)