Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.915 views

Onderwerpen

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 20:16
Maar volgens die altcoin circlejerk gaat BTC dus helemaal kapot!!1!!ONE!

:O

Holden is indd the way to go ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 01-02-2018 19:45 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
Richh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:45:
[...]

haha ok, ik hold wel, kijken waar het dit keer strand >:)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Richh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:45:
[...]

Ik zou niet weten waarom BTC ooit weg zou gaan. Zeer snelle transacties, zeer goedkoop ook, en allerlei business cases die de meerwaarde duidelijk laten zien. Er is geen enkele andere coin die niet exact hetzelfde kan of veel beter.

Nee Bitcoin is wel een blijvertje.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-11 13:48
In een oogwenk van +€4k naar +1k...

Valt mij wel op dat er van de "mindere coins" als XP KIN MSP MUX PAC LEND CV ACT HTML niet veel overblijft.

Oef, aardig wat **** verzameld als ik het zo in tik.

👉🏻 Blog 👈🏻

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-10 08:11
Flagg schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:43:
[...]

Weet je het nou wel zeker???? Straks staat alles op 0 heb je niks meer!!!!

Grapje!! Niet doen!!! :P

Ach ik zit nog met een bak nxt in mijn maag met een sell order op .30$ die nu blijkt zo'n beetje volledig waardeloos te zijn. Ik heb besloten desnoods de allerlaatste ter wereld te zijn met een handjevol waardeloze nxt muntjes. :+
Maar je kunt in ieder geval zeggen dat je erbij was *O*

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
tias86 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:02:
Precies ben er mee begonnen, omdat ik via een collega iemand ken die miljonair met btc is geworden. Had er 400 nog wat gekocht oid voor 0,5 cent. En die had in december dus een huis van 550 k had gekocht en een mercedes amg ging halen. En liet 200btc staan omdat hij denkt dat ie nog wel een 100k kan halen. Dus toen was ik geprikkeld zo gezegd. Wij zijn nu weer even verder en kijk er nu weer anders tgenaan ja
En nu maar zure berichten verspreiden omdat het jou niet lukt.
Zielig hoor.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Dakillerbean schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:56:
[...]

Maar je kunt in ieder geval zeggen dat je erbij was *O*
Ik heb de cryptocrash van 2018 veroorzaakt meegemaakt!!

Dan ga ik ted lezingen geven over de hele wereld en wordt ik stinkend rijk!!! :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-11 13:48
Sla er munt uit zou ik zeggen!

NB
Let op mijn sig... Voor een arme sloeber...
VVVVV

[ Voor 49% gewijzigd door technorabilia op 01-02-2018 20:00 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

• Richh
Flagg schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:50:
[...]

Ik zou niet weten waarom BTC ooit weg zou gaan. Zeer snelle transacties, zeer goedkoop ook, en allerlei business cases die de meerwaarde duidelijk laten zien. Er is geen enkele andere coin die niet exact hetzelfde kan of veel beter.

Nee Bitcoin is wel een blijvertje.
Dat er (forse) gebreken aan zitten zal ik zeker niet ontkennen. Desalniettemin is het ook maar een hobbyprojectje van een onbekende Japanner waar niemand aan werkt. Nu Satoshi van de aardbodem verdwenen is zal het wel nooit opgelost kunnen worden :'(

Maar: succes met de extreem pijnlijke overgang naar een andere moedercoin. Zolang alle markten afhankelijk zijn van de BTC koers gaat het de totale market cap van alle coins nog wel onder de 100 miljoen schoffelen bij een echte bubble burst.

En daarna succes met je munt die niemand kent :) laat staan dat er vermogen in zit en dat het langzamerhand serieus genomen gaat worden.

En tot slot succes met wat het uiteindelijk oplevert. Want ETH heeft met dat cryptokattenspelletje al bewezen dat ze veel transacties kunnen handelen immers.
Of ligt jouw voorkeur bij een altcoin waarvan de waarde gebaseerd is op een business case die vervolgens eigenlijk losstaat van de waarde van het desbetreffende muntje? Zo'n muntje die wordt ingekocht op basis van websitebanners en youtube-advertenties?

:Z

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-11 18:37
Flagg schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:57:

Dan ga ik terug lezingen geven over de hele wereld en wordt ik stinkend rijk!!! :P
The Wolf of Cryptostreet achtig :+

• Dakillerbean
Flagg schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:57:
[...]

Dan ga ik terug lezingen geven over de hele wereld en wordt ik stinkend rijk!!! :P
Mooie film inderdaad, ik voel een sequel aankomen oOo

Verwijderd

Mijn bitshares staan al weer een tijdje flink boven verge. Zoals het hoort.

Tenminste toch iets wat me laat lachen vandaag qua crypto's.

Verwijderd

Ik mis Facedown zijn posts. VEN zou de $200 al bijna moeten aantikken!! En hij had gelijk dat ICX zakt!! :-)

Ben benieuwd waar deze dip eindigd.. Vanuit Azië krijgen we ook weinig support laatste weken. Hoop echt op een super bounce. En vergeet niet dat Bitcoin veel vaker meer dan de helft van zn waarde verloor in een maand. Om daarna flink terug te komen. Echter destijds van $40 naar $4. Nu van $20.000 richting $8.000. Bedragen zijn veel hoger, en er is veel meer volume betrokken. Echter alsnog staat deze hele markt in de kinderschoenen.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Richh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:31:
[...]

De discussie dat het de hele markt meesleept hebben we nu wel gehad, dus laten we dat maar eens overslaan.

Maar... en dan? Welke coin moet volgens jou de plek van BTC in gaan nemen?

ETH? Dat kan zelfs als het minder serieus als betaalmiddel gebruikt wordt, een simpele katten-dapp daar nog los van niet handelen. Dus dat is 'm ook niet. En verder is er geen enkele coin die in de praktijk veel transacties bewezen kan verwerken zonder problemen. Het zijn allemaal theoretische beweringen.

Ideetje voor een ICO: lanceer een coin die wél makkelijk te updaten is, waarvan het protocol zich makkelijk aanpast aan het snelste en efficientste op de markt.

BTC probeert al een half jaar Segwit er doorheen te fietsen waardoor transactiekosten fors omlaag gaan, maar desalniettemin proberen partijen als Coinbase dit zo lang mogelijk niet door te voeren. Lightning is zo goed als af en draait al gedeeltelijk op het mainnet, maar partijen pakken het maar slecht op.

ETH heeft nu een plan om van POW naar POS te gaan. Maar dit duurt allemaal ontzettend lang...
Keep talking🙂 interessante antwoorden man. Wat ik er van begrepen heb is dat DDAPS fugeren als apps zoals bv in de appstore. Wat nu het probleem is dat we niet genoeg serverkrachten hebben. Neem Golem, SONM en iExec die wel een brug kunnen slaan met ETH netwerk. Dit brengt toch meer mogelijkheden met zich mee?

• Machlah
Weet iemand hoe het met de 9% profit per dag van MAX3400 is?

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-11 08:29
De bodem van 450M market cap wordt nog weer eens aangestampt. Ergens verwacht ik dat we misschien nog een procent of 3-4 zakken en dan gewoon weer omhoog gaan.

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

gabn88 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:13:
De bodem van 450M market cap wordt nog weer eens aangestampt. Ergens verwacht ik dat we misschien nog een procent of 3-4 zakken en dan gewoon weer omhoog gaan.
waarop gebaseerd?

• Richh
jorisdeket schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:10:
Wat ik er van begrepen heb is dat DDAPS fugeren als apps zoals bv in de appstore.
Als dit het discussieniveau moet worden, dan ga ik daar mijn avond niet aan besteden iig :P
Sorry, maar dit is wel zo ontzettend kort door de bocht. Nee, DAPPS zijn niet de nieuwe Google Play Store. Dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Wat nu het probleem is dat we niet genoeg serverkrachten hebben.
Whut? Voor wat niet? Voor simpele apps zoals in appstores? Echt wel.

En wat is het voordeel om dit op de blockchain te gooien? Het echte voordeel van DAPPS is de security en de scalability. Er zijn heus wel projecten die daar behoefte aan hebben, maar dat zijn geen mass-market apps.
Laat staan dat die projecten in realiteit op dit moment een market cap van miljarden waard zijn. Een DAPP-cryptomunt is dat gek genoeg wel :+
Neem Golem, SONM en iExec die wel een brug kunnen slaan met ETH netwerk
Huh, waarom zijn dit dan eigen muntjes? Hadden ze er toch ook een startup van kunnen maken en lekker op ETH de boel laten draaien? En wat hebben de producten vervolgens te maken met de waarde van het muntje zelf? Throwback naar de VEN-discussie van gisteren :+
Dit brengt toch meer mogelijkheden met zich mee?
Welke dan? En wat heb ik daar als burger, als muntjesbezitter, precies aan? Wat moet ik met mijn Golems doen als ik zelf helemaal geen CGI render wil laten doen op een distributed netwerk?

[ Voor 13% gewijzigd door Richh op 01-02-2018 20:22 ]

• TechFocussed
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 04-11 20:53
Ik vind het wel grappig om hier berichten te lezen dat over een potentiele flippening. The king heeft de afgelopen 9 jaar aanval na aanval overleefd. Denken jullie nou echt dat een crashje zoals deze een flippening zou veroorzaken? Natuurlijk niet.

Ethereum is ten eerste geen cashcoin dat wil zeggen het is geen store of value. Het is ontwikkeld met het idee contracten te sluiten tussen twee partijen zonder vertrouwen naar elkaar toe. De ether was benodigd zodat er geld aanwezig beschikbaar was voor de verdere ontwikkeling van het platform, Ten tweede is Ethereum een relatief centraal ontwikkeld project. De grote meerderheid bestaat uit russiche devs. Als de russische overheid besluit om mister Vitalik vast te zetten dan is Ethereum als project gedoemd.

Over shitcoins als TRON, VERGE etc wil ik geen woord vuil maken.

• Machlah
Wilaut schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:22:

Over shitcoins als TRON, VERGE etc wil ik geen woord vuil maken.
Heeft je toch 10 woorden gekost om er geen woord aan vuil te maken.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Richh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:58:
[...]

Dat er (forse) gebreken aan zitten zal ik zeker niet ontkennen. Desalniettemin is het ook maar een hobbyprojectje van een onbekende Japanner waar niemand aan werkt. Nu Satoshi van de aardbodem verdwenen is zal het wel nooit opgelost kunnen worden :'(

Maar: succes met de extreem pijnlijke overgang naar een andere moedercoin. Zolang alle markten afhankelijk zijn van de BTC koers gaat het de totale market cap van alle coins nog wel onder de 100 miljoen schoffelen bij een echte bubble burst.

En daarna succes met je munt die niemand kent :) laat staan dat er vermogen in zit en dat het langzamerhand serieus genomen gaat worden.

En tot slot succes met wat het uiteindelijk oplevert. Want ETH heeft met dat cryptokattenspelletje al bewezen dat ze veel transacties kunnen handelen immers.
Of ligt jouw voorkeur bij een altcoin waarvan de waarde gebaseerd is op een business case die vervolgens eigenlijk losstaat van de waarde van het desbetreffende muntje? Zo'n muntje die wordt ingekocht op basis van websitebanners en youtube-advertenties?

:Z
Lees nou je eigen post nog eens rustig door, voel je jezelf nou overtuigd? Enige wat je hebt gedaan is vooral zeggen dat andere coins ongeschikt zijn.

Blijkbaar is het vrij lastig om Bitcoin te verdedigen op basis van eigen meerwaarde.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zo, bijna door de $8500 gezakt. Lijkt haast of bitcoin nu zelfs sneller wegzakt dan dat ie ooit gestegen is. Zal vast wel weer even omhoog veren. Genoeg mensen die dit zien als een goed instapmoment.

Toch geinig hoe zo'n koersverloop een beetje voelt als het volgen van een soap. Wat dat betreft heeft bitcoin iig ook wat plezier gebracht (naast Blockchain) ;)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:25:
Zo, bijna door de $8500 gezakt. Lijkt haast of bitcoin nu zelfs sneller wegzakt dan dat ie ooit gestegen is. Zal vast wel weer even omhoog veren. Genoeg mensen die dit zien als een goed instapmoment.

Toch geinig hoe zo'n koersverloop een beetje voelt als het volgen van een soap. Wat dat betreft heeft bitcoin iig ook wat plezier gebracht (naast Blockchain) ;)
Bitcoin heeft het zonder meer allemaal in gang gezet. Maar ik vraag me af of dat voldoende reden is om er achteraan te blijven hobbelen.

Lollig is het zeker. Beter dan Netflix, al zijn de abbokosten wel wat grillig soms. :)

Verwijderd

Vandaag voor het eerst dan toch echt paniek om me heen bij iedereen, kennissen en collega's die panic sells doen. En dan te bedenken dat we straks weer gewoon op het oude niveau van december staan, gewoon even geduld.

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 06:39
Ik denk wanneer BTC weer ATH staat de holders gaan uitstappen. Dan keldert de koers weer.
Just my 2 cents....

[ Voor 5% gewijzigd door R20141016 op 01-02-2018 20:29 ]

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Machlah schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:10:
Die is daar lichtjaren van verwijderd ;) ;)

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:28
zit te wachten op het juiste moment om nog wat bij te kopen. Gisteren was ik al erg aan het twijfelen toen ie rond de 10k usd bungelde. Uiteindelijk niet gedaan, maar ja, tot hoever zakt ie. That's the question

• R20141016
vipers120 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:29:
zit te wachten op het juiste moment om nog wat bij te kopen. Gisteren was ik al erg aan het twijfelen toen ie rond de 10k usd bungelde. Uiteindelijk niet gedaan, maar ja, tot hoever zakt ie. That's the question
Hij kan niet lager gaan dan $0,-
Dat is dan een mooi moment om in te stappen. _/-\o_

• vipers120
rsmits007 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:30:
[...]

Hij kan niet lager gaan dan $0,-
Dat is dan een mooi moment om in te stappen. _/-\o_
Bedankt, zal hem onthouden!

• Richh
Flagg schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:24:
[...]

Lees nou je eigen post nog eens rustig door, voel je jezelf nou overtuigd? Enige wat je hebt gedaan is vooral zeggen dat andere coins ongeschikt zijn.

Blijkbaar is het vrij lastig om Bitcoin te verdedigen op basis van eigen meerwaarde.
De stelling was dat andere coins veel beter zijn, maar... welke dan? Iedere coin heeft z'n voor- en nadelen. Het meningsverschil zit er puur in hoe zwaar je aan alle voordelen en hoe zwaar je aan alle nadelen weegt.

Persoonlijk vind ik de waarde van de naam Bitcoin, de plekken waar je er nu al goederen/diensten mee kan betalen (itt tot alle andere crypto), de grote geldbedragen die ermee gemoeid gaan en de verwevenheid met alle andere crypto - een stuk zwaarder wegen dan dat Coin X wel Y keer zo veel transacties aan kan. Daar ben ik zelf van overtuigd in ieder geval ;)

Ik snap dat jij dat niet bent, en dat is prima. Maar ga er dan eens op in :P welke coin moet het dan wel worden volgens jou, en waarom?

Het vooral vrij lastig om daar antwoord op te geven, zo blijkt :Y)

Verwijderd

Ik stap bij BTC in zodra ie weer op 800 dollar staat

• gabn88
Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:28:
Vandaag voor het eerst dan toch echt paniek om me heen bij iedereen, kennissen en collega's die panic sells doen. En dan te bedenken dat we straks weer gewoon op het oude niveau van december staan, gewoon even geduld.
Maar we zijn maar 134% gedaald vandaag?

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-11 19:32
Blijft een rare dag vandaag voor de handel.
Nota bene 1 februari dus een psychologische grens ivm de januari dip maand.
De BTC zakt dan wel snel maar vergeet dat er ondanks dat toch een 24 uurs volume van $ 9 miljard is.
Dit betekent niet alleen dat er vandaag 9 miljard verkocht is (al dan niet uit paniek...) maar ook gekocht is!
Als er niemand was om BTC te kopen zou er geen of weinig volume meer zijn.
Tenzij ik dit verkeerd zie?

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

The_Scarabial

MTB for life!

Wat me opvalt is dat ETH minder hard daalt dan BTC, de vorige keer zakte die ongeveer gelijk mee, nu minder hard zo lijkt het. ETH is ook meer waard in BTC uitgedrukt dan een maand geleden.

Verwijderd

gabn88 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:31:
[...]

Maar we zijn maar 134% gedaald vandaag?
Deze dip is nodig om de BTC zometeen op 20K te krijgen

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
Op binance staat een kooporder van 128 btc voor 8999 ;)

• R20141016
ETH wordt de nieuwe standaard.
Let op mijn woorden.

• vipers120
The_Scarabial schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:32:
Wat me opvalt is dat ETH minder hard daalt dan BTC, de vorige keer zakte die ongeveer gelijk mee, nu minder hard zo lijkt het. ETH is ook meer waard in BTC uitgedrukt dan een maand geleden.
Denk dat dat grotendeels wordt veroorzaakt door de ICO's die op ETH beginnen in de komende tijd.

• gabn88
lighting_ schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:32:
Op bitstamp zitten we al op $8770...

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-11 23:03
lighting_ schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:32:
Dat is toch niet zo bijzonder?

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Richh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:17:
[...]

Als dit het discussieniveau moet worden, dan ga ik daar mijn avond niet aan besteden iig :P
Sorry, maar dit is wel zo ontzettend kort door de bocht. Nee, DAPPS zijn niet de nieuwe Google Play Store. Dat zijn twee totaal verschillende dingen.

[...]

Whut? Voor wat niet? Voor simpele apps zoals in appstores? Echt wel.

En wat is het voordeel om dit op de blockchain te gooien? Het echte voordeel van DAPPS is de security en de scalability. Er zijn heus wel projecten die daar behoefte aan hebben, maar dat zijn geen mass-market apps.
Laat staan dat die projecten in realiteit op dit moment een market cap van miljarden waard zijn. Een DAPP-cryptomunt is dat gek genoeg wel :+

[...]

Huh, waarom zijn dit dan eigen muntjes? Hadden ze er toch ook een startup van kunnen maken en lekker op ETH de boel laten draaien? En wat hebben de producten vervolgens te maken met de waarde van het muntje zelf? Throwback naar de VEN-discussie van gisteren :+

[...]

Welke dan? En wat heb ik daar als burger, als muntjesbezitter, precies aan? Wat moet ik met mijn Golems doen als ik zelf helemaal geen CGI render wil laten doen op een distributed netwerk?
Thanks voor je antwoord.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 20:13

gws24

Thinking is hard!

HoppyF schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:32:
Blijft een rare dag vandaag voor de handel.
Nota bene 1 februari dus een psychologische grens ivm de januari dip maand.
De BTC zakt dan wel snel maar vergeet dat er ondanks dat toch een 24 uurs volume van $ 9 miljard is.
Dit betekent niet alleen dat er vandaag 9 miljard verkocht is (al dan niet uit paniek...) maar ook gekocht is!
Als er niemand was om BTC te kopen zou er geen of weinig volume meer zijn.
Tenzij ik dit verkeerd zie?
Andersom geld dat natuurlijk ook, bij een stijgende koers zijn er mensen die verkopen, ga je dan roepen dat de prijs binnenkort omlaag gaat ;)

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
gabn88 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:33:
[...]

Op bitstamp zitten we al op $8770...
Bitfinex $9010

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• gabn88
Het voelt nu wel gek dat ik 6 januari nog op €14k bitcoins verkocht en nu een kooporder op €6.1k heb staan, nog geen maand later :D

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Over 1 à 2 weken staan we er weer heel anders voor. Ik mis bij velen hier dat kleine beetje vertrouwen in de bitcoin. Iedereen die verkoopt tegen verlies snapt het spelletje echt niet, dit is juist waardoor rijke mensen steeds rijker worden en arme mensen steeds armer. HODL!

• Dhr. Satoshi
  • Laatst online: 10-11 02:03
Tominatie schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:37:
Over 1 à 2 weken staan we er weer heel anders voor. Ik mis bij velen hier dat kleine beetje vertrouwen in de bitcoin. Iedereen die verkoopt tegen verlies snapt het spelletje echt niet, dit is juist waardoor rijke mensen steeds rijker worden en arme mensen steeds armer. HODL!
Waar is dit op gebaseerd?

• HoppyF
gws24 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:35:
[...]
Andersom geld dat natuurlijk ook, bij een stijgende koers zijn er mensen die verkopen, ga je dan roepen dat de prijs binnenkort omlaag gaat ;)
Ik heb het niet over de prijs van de BTC maar het volume.
Dus dat er ondanks de flink lagere prijs er wel handel is en er dus ook gekocht wordt.
Bij een sterk stijgende koers kan het volume juist afnemen omdat mensen het te duur vinden om de coins te kopen en verkopers wachten met verkopen omdat ze wellicht nog meer kunnen vangen.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Richh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:31:
[...]

De stelling was dat andere coins veel beter zijn, maar... welke dan? Iedere coin heeft z'n voor- en nadelen. Het meningsverschil zit er puur in hoe zwaar je aan alle voordelen en hoe zwaar je aan alle nadelen weegt.

Persoonlijk vind ik de waarde van de naam Bitcoin, de plekken waar je er nu al goederen/diensten mee kan betalen (itt tot alle andere crypto), de grote geldbedragen die ermee gemoeid gaan en de verwevenheid met alle andere crypto - een stuk zwaarder wegen dan dat Coin X wel Y keer zo veel transacties aan kan. Daar ben ik zelf van overtuigd in ieder geval ;)

Ik snap dat jij dat niet bent, en dat is prima. Maar ga er dan eens op in :P welke coin moet het dan wel worden volgens jou, en waarom?

Het vooral vrij lastig om daar antwoord op te geven, zo blijkt :Y)
Digibyte vind ik een grappig munt die daar prima geschikt voor zou zijn, maar je snapt het niet, de ideale munt bestaat misschien nog niet eens, maar een ding is zeker, Bitcoin is alles behalve de ideale munt. Het enige wat ie nu als voordeel heeft is bekendheid.

Als dat voldoende is was Frank Masmeijer 20 jaar geleden premier van NL geweest.

Wat je nodig hebt is een munt die makkelijk en snel en goedkoop onderling verstuurd kan worden en meteen vanuit je Wallet naar een (fiat)bankrekening kan sturen. En hij moet bovenal stabiel zijn,dat is het allerbelangrijkste wil je het ooit als geaccepteerd betaalmiddel krijgen.

En stabiel is vrijwel geen enkele Crypto. Alle andere dingen die ik noemde kan bijvoorbeeld NLG ook, maar nu ook weinig stabiel.

Dus tot nu toe zijn ze allemaal ongeschikt alleen Bitcoin is nog net iets meer ongeschikt.

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Tominatie schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:37[quote][b][message=54118259,noline]Dhr. Satoshi schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:38[/message]:[/b] [...] Waar is dit op gebaseerd? [/quote]:
Ik denk dat allemaal niet zo makkelijk is als je op 14-16k ingestapt bent..

Weet niet wat jij er voor hebt betaald de BTC?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-11 16:42
op de maan en de sterren en heel veel goede hoop

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 10:04
Hoeveel btc voor jouw glazen bol?

Verwijderd

Het is/wordt dadelijk zoooo aantrekkelijk om te kopen...en dat is vast ver boven de waarde van 1 dollar voor 1 BTC ;)

Het keerpunt is dus nabij. En dan koopt iedereen bij de geringste stijging omdat ze de boot niet willen missen en knallen we het groen in...

Als ik geen 3000 euro aan coins had staan nu had ik me vandaag ziek gekocht.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Quote hem dan ook direct @MAX3400 zodat hij daar zelf antwoord op kan geven, wel zo netjes. ;)

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Ik zit ook te twijfellen om er 1 of 2 k in te stoppen, kan ik weer wat verlies inhalen misschien.

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Zeg dat tegen die mensen die ongeveer 6-7 weken geleden aan 17k/BTC hebben gekocht :D :D :D

Ik heb geen glazen bol, maar gewoon gezond boerenverstand, en nu is er toch echt wel ff iets aan het gebeuren, een duidelijke plunge zo lijkt wel. Alles is aan het instorten.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-11 16:42
BFmango schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:44:
[...]

Zeg dat tegen die mensen die ongeveer 8 weken geleden aan 17k/BTC hebben gekocht :D :D :D

Ik heb geen glazen bol, maar gewoon gezond boerenverstand, en nu is er toch echt wel ff iets aan het gebeuren, een duidelijke plunge zo lijkt wel. Alles is aan het instorten.
ach valt wel mee hou je gemak :*)

• HoppyF
The_Scarabial schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:32:
Sterker nog, ETH is veel meer waard geworden in BTC.
Vanmiddag 0,12 BTC voor 1 ETH.
Je zou denken dat komt doordat de BTC daalt in fiat €/$ waarde.
Ja en nee.
Want na 14:00 ongeveer is de ETH iets terug gezakt naar 0,113 BTC terwijl de BTC zelf nog verder daalde.
Er is dus geen 1:1 relatie.

Wat nu als de BTC van bv $ 8500 naar $ 12000 gaat?
Gaat de ETH dan weer omlaag? Ik weet het niet.

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Als ik op de forums ga hangen dan is het puur voor de entertainment, want dat hele cryptozoo gebeuren is toch een leuke rollercoaster, ik moet zeggen dat ik me prima heb vermaakt deze maand! Februari t/m november dit jaar kan zo'n lang traag aantal maanden zijn, dus als ik niet meer op de forums kom dan zal het ook gewoon saai HODL'en zijn. We gaan het zien deze maand!

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• HoppyF
Slux schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:42:
[...]

Quote hem dan ook direct @MAX3400 zodat hij daar zelf antwoord op kan geven, wel zo netjes. ;)
Inderdaad. :)
Ik denk @MAX3400 druk is met inkopen want hij koopt graag in een dip zo heb ik gelezen.

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Voila zie, centjes zijn van de bankrekening en verstuurd naar Coinbase. Hopelijk zijn ze er tegen morgenavond :)

Nu twijfel, twijfel... Koop ik BTC of Eth? Of een plukje van beide?

[ Voor 7% gewijzigd door Imgnrydrmr op 01-02-2018 20:48 ]

• Dakillerbean
Zou mijn geroeptoeter van vanmiddag dan zomaar waarheid kunnen worden? Eind van de avond 8.5k en morgenvroeg tegen de 8k of er al onder???

De vorige crash/dip whatever stonden op CMC zelfs rode cijfers tussen de biggest gainers op 1h en 24h en dat is nu (nog) niet echt het geval... Maar lang zal dat denk ik niet meer gaan duren zo...

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:42:
Ik zit ook te twijfellen om er 1 of 2 k in te stoppen, kan ik weer wat verlies inhalen misschien.
Mijn advies? Doe maar niet, zet het in vastgoed, of een middelhoog risico beleggingsportefeuille. Maar als ik je reacties zo heb gelezen over deze dip, leef je minimaal 20 jaar korter als je dit een jaar gaat volhouden.

Je bent teveel gehecht aan je geld/winst. ;)

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 20:13

gws24

Thinking is hard!

HoppyF schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:39:
[...]

Ik heb het niet over de prijs van de BTC maar het volume.
Dus dat er ondanks de flink lagere prijs er wel handel is en er dus ook gekocht wordt.
Bij een sterk stijgende koers kan het volume juist afnemen omdat mensen het te duur vinden om de coins te kopen en verkopers wachten met verkopen omdat ze wellicht nog meer kunnen vangen.
Ook bij een sterk stijgende koers heb je hoge volumes, dat hebben we in december wel gezien, dus als je alleen naar volume kijkt zegt het alleen dat de markt in beweging is maar niks over de richting van beweging.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Nielskr
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Heeft er iemand nog een invite code over voor Bl3P? (Graag via een DM) Dan kan ik nog wat geld in deze bodemloze put gooien.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 11:57
En onder de 7000 euro op gdax.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Tominatie
  • Niet online
Gebaseerd op mijn vertrouwen en overtuiging dat de bitcoin de beste "store of value" is die er maar bestaat. Het heeft een maximaal aantal van 21miljoen, dit staat vast. Als men vertrouwen houdt en niet massaal gaat lopen sellen en er heel veel mensen zoals mij zijn die heel graag zoveel mogelijk bitcoins tot beschikking hebben schiet de prijs als de malle omhoog als er weinig aanbod is. Tegenover de bitcoin staat goud met een maximale supply van? Niemand die dit weet en stel er wordt een planeet ontdekt of een gigantische goud voorraad hier op aarde, wat is dan nog de waarde?

Deze dip is gewoon logisch te verklaren, heel veel onwetende mensen kwamen in de cryptowereld terecht en hoorden van iedereen hetzelfde namelijk: elke week gegarandeerd +10%. Op dat moment kwamen de crypto miljonairs in actie en profiteerden hiervan, door uit te cashen. De prijs zakt natuurlijk als de malle waarna al deze mensen paniekerig zijn, zo ook op dit tweakers forum en gaan sellen voor (veel) minder dan dat ze hadden gekocht. De grote investeerders met poen zitten al met miljoenen te wachten om weer aan de slag te gaan om precies hetzelfde rondje weer te doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:41:
Het is/wordt dadelijk zoooo aantrekkelijk om te kopen...en dat is vast ver boven de waarde van 1 dollar voor 1 BTC ;)

Het keerpunt is dus nabij. En dan koopt iedereen bij de geringste stijging omdat ze de boot niet willen missen en knallen we het groen in...

Op één of andere manier hoop ik dat je gelijk hebt. En ergens denk ik dat ook wel. Maar soms zo moeilijk te geloven met al dat negatieve nieuws,bans en de rode cijfertjes van de laatste 4 weken. Maar toch hodl ik!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:51:
[...]

Op één of andere manier hoop ik dat je gelijk hebt. En ergens denk ik dat ook wel. Maar soms zo moeilijk te geloven met al dat negatieve nieuws,bans en de rode cijfertjes van de laatste 4 weken. Maar toch hodl ik!
ik hoop met je mee maar ik voel ik ook hetzelfde :'(

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Slux schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:42:
[...]

HoppyF schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:46:
[...]

Inderdaad. :)
Ik denk @MAX3400 druk is met inkopen want hij koopt graag in een dip zo heb ik gelezen.
Sorry maar ben drukjes met meerdere andere dingen dan handelen... En daardoor ook niet meer zo aktief de laatste week ofzo in verschillende crypto-topics maar wel lief dat jullie nog aan me denken :>

Kort samengevat; mijn compound is 31% van 1 tot 26 januari. En daarna inderdaad ingekocht maar de koersen blijven dagelijks rood. Als dit doorzet, is mijn compound-forecast op 4 februari 26% (sinds 1 januari). Mocht het allemaal de komende dagen aantrekken, dan zal ik op 36% uitkomen.

@Machlah in MAX3400 in "[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)" was het 9% per week, niet per dag ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-11 12:56

.Frank

Frank.

Whoa! Toen ik eerder deze maand instapte in crypto had ik zeker niet verwacht BTC onder de €7000 zien schieten. Wat een spektakel, heb met grote ogen zitten kijken naar de charts op Gdax :).

Erg verleidelijk om nog wat meer fiat er in te stoppen nu, maar ik houd me nog even gedeisd. Eerdere verleidingen hiertoe bleken nog wat voorbarig, haha :).

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

• Tominatie
  • Niet online

Ik heb precies dit, ik denk dat ik er inderdaad nog meer fiat in pomp want anders gaan die chinezen er weer met de profits vandoor vannacht. Ze zijn al wereldland #1 en ik wil graag Nederland als bitcoinland #1 :+

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Tominatie schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:50:
Gebaseerd op mijn vertrouwen en overtuiging dat de bitcoin de beste "store of value" is die er maar bestaat. Het heeft een maximaal aantal van 21miljoen, dit staat vast. Als men vertrouwen houdt en niet massaal gaat lopen sellen en er heel veel mensen zoals mij zijn die heel graag zoveel mogelijk bitcoins tot beschikking hebben schiet de prijs als de malle omhoog als er weinig aanbod is. Tegenover de bitcoin staat goud met een maximale supply van? Niemand die dit weet en stel er wordt een planeet ontdekt of een gigantische goud voorraad hier op aarde, wat is dan nog de waarde?

Deze dip is gewoon logisch te verklaren, heel veel onwetende mensen kwamen in de cryptowereld terecht en hoorden van iedereen hetzelfde namelijk: elke week gegarandeerd +10%. Op dat moment kwamen de crypto miljonairs in actie en profiteerden hiervan, door uit te cashen. De prijs zakt natuurlijk als de malle waarna al deze mensen paniekerig zijn, zo ook op dit tweakers forum en gaan sellen voor (veel) minder dan dat ze hadden gekocht. De grote investeerders met poen zitten al met miljoenen te wachten om weer aan de slag te gaan om precies hetzelfde rondje weer te doen.
Jij doet het ook al. Goud affikken zodat Bitcoin er minder slecht uit ziet.

Goud is allang niet meer de reden van huidige waarde van valuta. En ook niet nodig. Er zijn hele economieën van landen/regio met bnp's, exportoverschotten/ tekorten dienstensectoren, etc etc die een waarde van een munt bepalen.

Om nou iedere keer de validiteit van een Crypto te gaan goedpraten met die onzinnige goud vergelijking geeft vooral blijk van een tergende onwetendheid van valuta's, economieën en waarop vertrouwen gebaseerd is.

Dan nog is voor normale valuta de hoogste koers hebben al helemaal geen prioriteit, sterker nog, het bedreigd je handelspositie. Je moet een sterke munt hebben maar ook een gezonde hoeveelheid inflatie,en vooral niet een te hoge waarde tov andere dominante valuta want dan zie je je export langzaam verdampen en wordt er meer geïmporteerd. En zo houdt dat systeem zichzelf best aardig in balans met zo iedere 7 tot 10 jaar een fijne correctie.

Je weet wel zo'n correctie waar iedereen hier steeds zegt dat ie heel gezond is. Nou in de grote mensenwereld heet dat dan een crisis want dat bekt beter als krantenkop.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Tominatie schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:55:
[...]

Ik heb precies dit, ik denk dat ik er inderdaad nog meer fiat in pomp want anders gaan die chinezen er weer met de profits vandoor vannacht. Ze zijn al wereldland #1 en ik wil graag Nederland als bitcoinland #1 :+
Welke profits :D de helft van die Chinezen springt in het ravijn als ze wakker worden :D

Groetjes, FaceDown.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024

Inderdaad... hier helaas ff geen fiat (laatste 2 maanden veel ingekocht) anders vollop geshopt

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Flagg schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:58:
[...]

Je weet wel zo'n correctie waar iedereen hier steeds zegt dat ie heel gezond is. Nou in de grote mensenwereld heet dat dan een crisis want dat bekt beter als krantenkop.
Dus? Gewoon HODL. In de huizencrisis heb je toch ook niet je huis verkocht?

Groetjes, FaceDown.

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Imgnrydrmr schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:46:
Voila zie, centjes zijn van de bankrekening en verstuurd naar Coinbase. Hopelijk zijn ze er tegen morgenavond :)

Nu twijfel, twijfel... Koop ik BTC of Eth? Of een plukje van beide?
PAC natuurlijk ... beetje Nederlander wil gewoon veel voor weinig. :+

*Wat mee me een beetje doet verbazen is dat de mining difficulty's zo hoog blijven ... sterker nog, stijgen zelfs. LTC van 3,7m naar 4,0 en vandaag naar 4,1 .. en die van BTC stijgt evenredig mee. Normaliter willen ze wel iets zakken als de waarde sterk daalt. (andersom ook) , zulke invloeden zijn vaak van grotere impact dan het stijgende volume rekenkracht.

Geen idee wat dat zegt, of het Überhaupt wat zegt, maar het valt op.

• Tominatie
  • Niet online
FaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:59:
[...]

Welke profits :D de helft van die Chinezen springt in het ravijn als ze wakker worden :D
Hahaha wellicht maar ik bedoel meer de grote spelers met het grote geld die de markt zomaar weer kunnen pumpen tot ongekende hoogte en dan worden wij morgen wakker en staat hij weer op 11k en heeft iedereen hier verkocht voor 9k 8)7

• Flagg
  • Niet online

Flagg

FaceDown schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:00:
[...]

Dus? Gewoon HODL. In de huizencrisis heb je toch ook niet je huis verkocht?
Haha nee was onverkoopbaar ook.

....

Godver...

Ik doe het irl ook!!!! Dit huis in 2008 gekocht net voor de grote daling van de huizenmarkt!!! :'( _O-

En dan nog met geleend geld ook... 8)7

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Tominatie schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:01:
[...]

Hahaha wellicht maar ik bedoel meer de grote spelers met het grote geld die de markt zomaar weer kunnen pumpen tot ongekende hoogte en dan worden wij morgen wakker en staat hij weer op 11k en heeft iedereen hier verkocht voor 9k 8)7
Daarom moet je ook niet verkopen. Na een dal volgt een piek. Misschien niet voor shitcoins maar wel voor goede coins als BTC, ETH, VEN, XRP etc.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Flagg schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:03:
[...]

Haha nee was onverkoopbaar ook.

....

Godver...

Ik doe het irl ook!!!! Dit huis in 2008 gekocht net voor de grote daling van de huizenmarkt!!! :'( _O-

En dan nog met geleend geld ook... 8)7
Ik ook hoor, toen aan het eind van de crisis met verlies verkocht maar wel een dik huis teruggekocht voor een leuk prijsje :*)

Groetjes, FaceDown.

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:36

HellBeast

Oh My GoT!

Volop verlies geleden aan IOST, gaat die nu ik er een paar dagen geleden uit ben gestapt gewoon omhoog. :-(

Beauty is in the eye of the beerholder

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:47
Kopen of nog even wachten. Dilemma dilemma dilemma...

• Dhr. Satoshi
BTC op 6720 euro. Op naar de 5000!

• HoppyF

Koers is een kwestie van vraag en aanbod.
Olieprijzen zijn ook zo want waarom kost een vat olie vandaag bv 50 euro en morgen 60?
Het is vooral speculatie.
Dat crypto miljonairs cashen is onzin want als ze massaal zouden gaan verkopen voor een relatief hoge prijs stort de prijs juist in. Veel voordeliger is het dan om maar een klein beetje te verkopen zodat de koers niet inzakt.
Te veel en te snel willen inkopen is ook niet slim want dan stijgt de koers weer te snel.

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:49
Vanmiddag ook uitgestapt.
LTC verkocht op 114. Ging daarna vlot naar 120. K*T, daar gaat ie...
Staat nu op 106, ben benieuwd hoelang het doorgaat.
Wat me opvalt is dat de koers van REP stuk minder daalt (heb ze zelf niet meer).

• Dakillerbean
Turbo-Puppy schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:01:
[...]

PAC natuurlijk ... beetje Nederlander wil gewoon veel voor weinig. :+

*Wat mee me een beetje doet verbazen is dat de mining difficulty's zo hoog blijven ... sterker nog, stijgen zelfs. LTC van 3,7m naar 4,0 en vandaag naar 4,1 .. en die van BTC stijgt evenredig mee. Normaliter willen ze wel iets zakken als de waarde sterk daalt. (andersom ook) , zulke invloeden zijn vaak van grotere impact dan het stijgende volume rekenkracht.

Geen idee wat dat zegt, of het Überhaupt wat zegt, maar het valt op.
Ach die hardware is toch al gekocht en betaald, kun je net zo goed laten draaien tot het stuk gaat >:)

Mijn VPSjes staan ook nog vrolijk muntjes te harken, zou niet weten waarom ik ze in godsnaam zou moeten stoppen... zolang ze nog meer als 0,00 opleveren is het gratis geld...

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
De bubbel is gebarsten, de bitcoin gaat weer richting de 100 euro.

Verwijderd

NotSoSteady schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:06:
Dan lach ik hard in mijn vuistje.

• Dhr. Satoshi
Straks lekker goedkoop inkopen. Doe mij maar een 10tje per coin. Ben ik tevreden.

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
bie100 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:44:
[...]

ach valt wel mee hou je gemak :*)
Hij daalt sneller dan ik kan typon!1!11!!!oneone! :F
Dit is gvd nog het meest steekhoudende argument van heel dit topic. Er wordt een planeet (vol met goud?) ontdekt. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Je bedoelt die coin die banken helemaal niet willen hebben? :F

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Fantastisch. Je medicijnen voor je manisch depressiviteit weer vergeten in te nemen? Je doet je nick eer aan. :P

• gabn88
CrazyFool schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:05:
Kopen of nog even wachten. Dilemma dilemma dilemma...
Ik zou wachten, er vloeit nog geen bloed door de straten. Dat gezegd hebbende, als ik het zeker wist dan was het makkelijker ;)

Mocht de koers vanavond of vannacht €6100 doen dan ga ik all-in voor de rebound en verkoop ik met 15% winst de helft.

Edit: Je kunt ook limit orders zetten hè. Kans bestaat dat je achteraf spijt hebt, maar dat kan ook als je nu koopt...

[ Voor 12% gewijzigd door gabn88 op 01-02-2018 21:11 ]

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:49
Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:07:
[...]

Dan lach ik hard in mijn vuistje.
Waarom, jaloers dat je zelf niet ingestapt bent en ook wat verdient hebt vorig jaar :?
Beetje kansloze antwoorden op deze manier.
Dat er mensen blij zijn met de daling omdat ze niet achter de techniek staan, maar meldt dat dan, ondanks dat dit slowchat topic is, bovenstaande reactie heeft echt 0,0 meerwaarde...

• NotSoSteady
  • Nu online
ybos schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:08:
[...]

Waarom, jaloers dat je zelf niet ingestapt bent en ook wat verdient hebt vorig jaar :?
Beetje kansloze antwoorden op deze manier.
Dat er mensen blij zijn met de daling omdat ze niet achter de techniek staan, maar meldt dat dan, ondanks dat dit slowchat topic is, bovenstaande reactie heeft echt 0,0 meerwaarde...
Mensen voelen zich beter wanneer het met een ander slechter gaat, dat is een natuurlijk reactie.

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:47
gabn88 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:08:
[...]

Ik zou wachten, er vloeit nog geen bloed door de straten. Dat gezegd hebbende, als ik het zeker wist dan was het makkelijker ;)

Mocht de koers vanavond of vannacht €6100 doen dan ga ik all-in voor de rebound en verkoop ik met 15% winst de helft.
Ja zo zat ik ook al te denken, maar hoe laat worden die chinezen wakker? Want ik denk dat ik vannacht de wekker maar ga zetten om de boel te volgen... :O

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

The_Scarabial

MTB for life!

HoppyF schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:45:
[...]

Sterker nog, ETH is veel meer waard geworden in BTC.
Vanmiddag 0,12 BTC voor 1 ETH.
Je zou denken dat komt doordat de BTC daalt in fiat €/$ waarde.
Ja en nee.
Want na 14:00 ongeveer is de ETH iets terug gezakt naar 0,113 BTC terwijl de BTC zelf nog verder daalde.
Er is dus geen 1:1 relatie.

Wat nu als de BTC van bv $ 8500 naar $ 12000 gaat?
Gaat de ETH dan weer omlaag? Ik weet het niet.
Klopt, was mij ook opgevallen, ik vind de correlatie tussen de twee dan ook veel interessanter om te volgen. Wat als de BTC compleet zou wegvallen, dan zou het eigenlijk moeten zijn dat andere coins niet zover mee gaan zakken. Time will tell :)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Trent900 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:07:
[...]

Je bedoelt die coin die banken helemaal niet willen hebben? :F
Is dat zo? en hoe weet je dat?

Of ben je van de Facebook generatie die alleen info uit zijn eigen bubble leest en dus geen idee heeft wat daarbuiten aan de gang gaat.

Kan best zijn dat je gelijk gaat krijgen overigens, maar daar kan je nu nog helemaal niks definitiefs over zeggen. Xrp is dan met een andere reden in de markt gezet maar zou fantastisch geschikt zijn als wereldwijd betaalmiddel. Snel, goedkoop, en voldoende van in omloop om de wereld te kunnen voorzien.

Maar ja satoshi draait zich natuurlijk om in zijn deprivation tank want niet decentraal jonguh! ;w

• NotSoSteady
  • Nu online
Flagg schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:12:
[...]

Is dat zo? en hoe weet je dat?

Of ben je van de Facebook generatie die alleen info uit zijn eigen bubble leest en dus geen idee heeft wat daarbuiten aan de gang gaat.

Kan best zijn dat je gelijk gaat krijgen overigens, maar daar kan je nu nog helemaal niks definitiefs over zeggen. Xrp is dan met een andere reden in de markt gezet maar zou fantastisch geschikt zijn als wereldwijd betaalmiddel. Snel, goedkoop, en voldoende van in omloop om de wereld te kunnen voorzien.

Maar ja satoshi draait zich natuurlijk om in zijn deprivation tank want niet decentraal jonguh! ;w
Dat zie ik hier toch voornamelijk. Al hun eigen munten zijn geweldig, de rest is trash. 8)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

NotSoSteady schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:10:
[...]

Mensen voelen zich beter wanneer het met een ander slechter gaat, dat is een natuurlijk reactie.
Vandaar jou vorige post. Je bent iig eerlijk, das wel netjes.

Pagina: 1 ... 63 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)