Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.909 views

Onderwerpen

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:48

AJM

Ypuh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:54:
[...]

Je vergeet de bulls en chickens.
En de bears :P

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 11:57
Adnanos schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:47:
[...]

De volume op Binance is niet zo groot. Ik kijk daarom liever naar Bitfinex:

https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd
Zie ik het nu goed dat die groene 'muur' een buy wall is? Dus als de btc 9300 dollar is dan worden er 1500 gekocht?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
ETH go baby go😍😍

• GlobalHawk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-09 17:28
nemesis2212 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:45:
[...]

dat is niet bizar, dit is gewoon de crypto wereld. zo kan je 200% winst maken in paar weken of net zo veel verlies
Meer dan 100% verlies kan niet.
Adnanos schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:47:
[...]

De volume op Binance is niet zo groot. Ik kijk daarom liever naar Bitfinex:

https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd
Mooi rood behangetje.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-11 00:00

mark-k

AKA markkNL

AtlAntA schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:56:
[...]

Zie ik het nu goed dat die groene 'muur' een buy wall is? Dus als de btc 9300 dollar is dan worden er 1500 gekocht?
Nee hij blijft 9300 USD of meer tot er 1500 voor 9300 per stuk verkocht zijn, maar verder klopt je redenatie wel ja. (tenzij iemand zijn order weghaalt uiteraard)

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-11 08:29
[...]

De muur is opgetrokken, nu nog maar 50 ;)

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:26
Slux schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:33:
[...]

Ook in dat geval kan je geld verdienen door meer coins te kopen op lagere koersen, moet je wel vertrouwen hebben dat die coins gaan herstellen natuurlijk anders moet je zo ie zo niet kopen
Dat is allemaal leuk en aardig. Maar ik heb gewoon geld geïnvesteerd wat ik kan missen. Dit heb ik gedaan met de gedachte dat ik alles zou kunnen verliezen en daar zal ik niet van wakker liggen als dat gebeurd. Ik heb overdag gewoon een baan dus ik kan mezelf niet constant bezig houden met traden. Daarom Hodl ik en stap ik niet uit als het even wat minder gaat. Van dat daytraden zou ik zenuwachtig en gespannen worden.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik sta -1500 eurootjes op VEN op dit moment. heb nog 1 ETH klaarstaan die ik ergens in ga stoppen straks.. ben bang dat dit wel even aan gaat lopen.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Dakillerbean schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:50:
[...]

Da's niet verdampt hoor, is alleen bij de een van zijn bankrekening verdwenen en bij de andere weer bijgeschreven. :+

In mijn geval heb ik mijn eigen muntjes "gedrukt" (gemined) en blijkbaar had iemand daar geld voor over. Dat geld staat nu op de bankrekening van CenterParks, ik ga een leuk weekend hebben en die "iemand" heeft nu virtuele muntjes. Dat die nu geen drol meer waard zijn, tijdelijk of niet kan me niet zo heel veel boeien....

Klinkt hard? Tsja, misschien.... maar zo is het leven... Eten of gegeten worden....
Ik zou nog niet naar CenterParcs gaan als ik geld toekreeg dus tja.. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
ICX staat heeeel erg laag op dit moment. Wie wil?

Verwijderd

[...]

Dan ben je een baas. Als je even 1500 bitcoin koopt voor 9300 dollar het stuk... "Oh kijk schat, bitcoin staat vrij laag. How cute. Ik gooi er even een miljoentje of 14 tegenaan hoor..."

• Greymore1
Greymore1 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:00:
Schiet zo recht naar de maan.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik maar weet nog niet wat ik doe, het is nu allemaal 1 goedkope snoeppot

Prepare for the next ATH

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Hebben er hier trouwens meer last van dat Binance vast loopt zo nu en dan? Vooral rond dit tijdstip, dan zal de hele wereld wel wakker zijn haha

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-10 08:11
Flagg schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:59:
[...]

Ach da's een kwestie van smaak. Gelukkig verschillen die. Zo vind ik een Lambo ook een foeilelijke auto, doe dan maar een Dodge Viper :7

• AtlAntA
mark-k schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:57:
[...]

Nee hij blijft 9300 USD of meer tot er 1500 voor 9300 per stuk verkocht zijn, maar verder klopt je redenatie wel ja. (tenzij iemand zijn order weghaalt uiteraard)
Ok dankjewel voor je uitleg. Ik probeer zoveel mogelijk dingen te leren zonder ze simpelweg te googlen maar meer door logisch na te denken en het zelf uit te vogelen. Hiermee bedoel ik veel terminologie natuurlijk. Niet zozeer het handelen zelf. Bij een buy/sell wall bleef ik wat hangen.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:00:
[...]

Dan ben je een baas. Als je even 1500 bitcoin koopt voor 9300 dollar het stuk... "Oh kijk schat, bitcoin staat vrij laag. How cute. Ik gooi er even een miljoentje of 14 tegenaan hoor..."
Zo werkt het niet, er stond voor 1500 BTC aan buy orders klaar. Als je die als enkele persoon wilt vullen moet je dus zelf 1500 BTC aan die mensen verkopen.

• jorammeke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-11 12:42

jorammeke

Prutser

Greymore1 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:01:
[...]

Schiet zo recht naar de maan.
Hebben ze daar ook een dierentuuin? :+

4800Wp / Elga-Toshiba / HA / ESP's en andere rommel

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik ben er al mooi ingestapt :).
Ben nu wel content met mijn huidige portefeuille:
VEN, TRX, POE, ADA, POWR, IOTA, ICX, BNB, XLM en HTML.
Daarnaast in 1 ICO ingestapt (maandelijks wil ik er in één stappen).

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Dakillerbean schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:02:
[...]

Ach da's een kwestie van smaak. Gelukkig verschillen die. Zo vind ik een Lambo ook een foeilelijke auto, doe dan maar een Dodge Viper :7
Bentley... :P

En als het zo doorgaat mag ik ze de hele dag wassen straks. :D

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

AtlAntA schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:02:
[...]

Ok dankjewel voor je uitleg. Ik probeer zoveel mogelijk dingen te leren zonder ze simpelweg te googlen maar meer door logisch na te denken en het zelf uit te vogelen. Hiermee bedoel ik veel terminologie natuurlijk. Niet zozeer het handelen zelf. Bij een buy/sell wall bleef ik wat hangen.
Zie het zo, de wall zorgt ervoor dat de stijging of daling niet verder komt. Stel er wordt elke minuut 10 BTC aan marktprijs verkocht, dan zakt de marktprijs elke minuut tot het bij een wall aankomt, bijvoorbeeld die 1500 BTC. Daar duurt het dan 150 minuten voor hij er doorheen is en blijft de prijs dus ook stabiel. De walls zorgen ervoor dat de daling of stijging beperkt blijft. In de depth grafieken kun je dat zien door een grote stap naar boven op 1 bepaalde prijs.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11 12:42
Flagg schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:59:
[...]

Dat is het leven, leven of geleefd worden.

Verwijderd

mark-k schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:03:
[...]

Zo werkt het niet, er stond voor 1500 BTC aan buy orders klaar. Als je die als enkele persoon wilt vullen moet je dus zelf 1500 BTC aan die mensen verkopen.
Ok, er waren dus veel gezamelijke buyorders op 9300. Klinkt een stuk logischer.

Zou toch vet zijn als het 1 of andere exentrieke obesitas miljonair was geweest met zijn kat op schoot en zo'n 1 glas brilletje geknepen tussen zijn wang en wenkbrauw...

• Flagg
  • Niet online

Flagg

muffstuff schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:05:
[...]

Dat is het leven, leven of geleefd worden.
Oe da's heul diep.

*Loopt met gebogen hoofd achter muffstuff aan al mompelend: "haaaari krishnaaaa"* :P

Pff slecht voor mijn mentale gesteldheid die crypto's. ;)

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11 12:42
Er ligt hier al maanden ledger nano klaar, btcdirect acount is ook al geverifeerd. Ben nu de boel een beetje in de gaten aan het houden om te bepalen wanneer ik er instap. Telkens denk ik, doe het nu wel, maar op de een of andere manier heb ik nog niet de ballen om wat stuk te slaan op een willekeurige munt.

Goed hier hebben jullie geen fuck aan en doet er te weinig toe, maar dit topic is erg vermakelijk en hoe meer ik lees, hoe minder ik weet.

[ Voor 18% gewijzigd door mannowlahn op 01-02-2018 15:13 ]

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:07:
[...]

Ok, er waren dus veel gezamelijke buyorders op 9300. Klinkt een stuk logischer.

Zou toch vet zijn als het 1 of andere exentrieke obesitas miljonair was geweest met zijn kat op schoot en zo'n 1 glas brilletje geknepen tussen zijn wang en wenkbrauw...
Kan best dat er 1 persoon was (hoewel de kans klein is) die dat had ingezet, maar dan nog kan het niet in 1 keer zomaar ff gevuld worden. Meestal staan walls er om de koers te remmen, niet om daadwerkelijk voor die prijs te kopen (als ze door 1 persoon of partij zijn neergezet).

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
muffstuff schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:09:
Er ligt hier al maandeen ledger nano klaar, btcdirect acount is ook al geverifeerd. Ben nu de boel een beetje in de gaten aan het houden om te bepalen wanneer ik er instap. Telkens denk ik, doe het nu wel, maar op de een of andere manier heb ik nog niet de ballen om wat stuk te slaan op een willekeurige munt.
ik zou nu instappen, voor het eerst is mijn pf weer in het groen , denk dat we de bodem wel bereikt hebben, kopen! nu ! >:)

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Pff het is weer lekker blood in the streets.. Voordat mensen zeggen; ideaal koopmoment, dat lijkt het de afgelopen weken alleen maar en de dalen worden steeds dieper.. Hodl is mij tot nu toe prima gelukt maar het kantelpunt van break-even komt wel steeds dichterbij zo? Waarom zakken we vandaag zo diep, is er weer fud of iets?

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
PHPResource schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:13:
Pff het is weer lekker blood in the streets.. Voordat mensen zeggen; ideaal koopmoment, dat lijkt het de afgelopen weken alleen maar en de dalen worden steeds dieper.. Hodl is mij tot nu toe prima gelukt maar het kantelpunt van break-even komt wel steeds dichterbij zo? Waarom zakken we vandaag zo diep, is er weer fud of iets?
Break/even komt steeds dichterbij? Spannend hoor ik leef met je mee.

• AtlAntA
mark-k schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:05:
[...]

Zie het zo, de wall zorgt ervoor dat de stijging of daling niet verder komt. Stel er wordt elke minuut 10 BTC aan marktprijs verkocht, dan zakt de marktprijs elke minuut tot het bij een wall aankomt, bijvoorbeeld die 1500 BTC. Daar duurt het dan 150 minuten voor hij er doorheen is en blijft de prijs dus ook stabiel. De walls zorgen ervoor dat de daling of stijging beperkt blijft. In de depth grafieken kun je dat zien door een grote stap naar boven op 1 bepaalde prijs.
Aha dus het is een lineair iets. Eerst moeten alle orders voor X bedrag voldaan zijn voordat de prijs voorbij die wall kan komen. Begrijp een groot deel van dit topic nu een stuk beter :p

• gabn88
Waar ik persoonlijk bang van wordt, is dat er geen nieuws en geen volume is. De vorige daling op 16 januari zaten we op $18 miljard aan volume aan het eind van de dag. Nu nog maar op $8 en de dag is toch al wel over de helft...

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-11 12:57
Lol even een halve dag niet naar CCM kunnen kijken. Dacht net dat de markt vandaag net wat ging omhoog gaan. Wat is er precies aan de hand ?

• tias86
Rebbelx schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:17:
Lol even een halve dag niet naar CCM kunnen kijken. Dacht net dat de markt vandaag net wat ging omhoog gaan. Wat is er precies aan de hand ?
De wales zijn op hun jaarlijkse trektocht.

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-10 17:03
pff monero doet het ook heel slecht. En daar heb ik nog best veel van :/

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
Last hour 0.40%
Last 24 hours -12.10%

We gaan weer de plus in :D

Verwijderd

shakespeare schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:59:
ik sta -1500 eurootjes op VEN op dit moment. heb nog 1 ETH klaarstaan die ik ergens in ga stoppen straks.. ben bang dat dit wel even aan gaat lopen.
Ik sta ten opzichte van het hoogte punt ook flink in de min.(-3500 eurootjes ongeveer) Gelukkig ingekocht op nog wat lager dan de huidige prijs dus het is te over zien.

[moonboylambohypeshill]Maar volgend jaar is die toch 10.000 waard en zeuren we nergens meer over[/moonboylambohypeshill]

• gabn88
RideWithUz schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:19:
Last hour 0.40%
Last 24 hours -12.10%

We gaan weer de plus in :D
Yes, even 3% omhoog om de nieuwe weerstand te testen. Maar ik ben er bang voor dat dat het ook is :p

• Flagg
  • Niet online

Flagg

tias86 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:17:
[...]

De wales zijn op hun jaarlijkse trektocht.
Iiieeuww spermwhales zeker.

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

PHPResource schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:13:
Herkenbaar! Ik denk op breakeven toch te verkopen (heb nog wel even te gaan overigens) en m'n verlies te beperken dan. Evenuteel later maar weer zien en eventueel opnieuw instappen.

Moeilijk moeilijk!

Verwijderd

Tether is nog best lekker stabiel. Ben all in gegaan op tether begin december. Iedereen had het over moon maar wat mij vooral opviel is hoe alles maar steeg en steeg terwijl mijn crypto stil leek te staan.

Toch blijf ik hodlen. Zelfs met de recente fud over tether bleef hij mooi stabiel in een bloedende markt.

Ik hoop dat we gaan moonen eind dit jaar.

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-11 20:23
Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:25:
Tether is nog best lekker stabiel. Ben all in gegaan op tether begin december. Iedereen had het over moon maar wat mij vooral opviel is hoe alles maar steeg en steeg terwijl mijn crypto stil leek te staan.

Toch blijf ik hodlen. Zelfs met de recente fud over tether bleef hij mooi stabiel in een bloedende markt.

Ik hoop dat we gaan moonen eind dit jaar.
Ether, krijgt een stuk minder klappen. Ik zit er ook vol in.

• tias86
Tether en bitfinex worden op het moment toch onderzocht door de U.S. goverment?
Als dat niet positief uitpakt, betekent dat in geval geen groene cijfers.

Verwijderd

Never waste a good crisis :-)

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

[moonboylambohypeshill]Maar volgend jaar is die toch 10.000 waard en zeuren we nergens meer over[/moonboylambohypeshill]
[/quote]

Zou mooi zijn, maar ik zou dan nu wel zo'n beetje wat stabiliteit willen zien ipv eerst -18%, dan +14% en dan weer -20% schiet niet op en zorgt voor onrust. Ero: nog meer dalende koersen.

• tias86
Ben benieuwd of Bitfinex 2,2 milard dollar achter de hand heeft.

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Bevers, chickens, whales, bulls, bears....

Jongens, daar is een perfect passende term voor cryptozoölogie :

"is een omstreden vorm van theorievorming over en onderzoek naar onbekende dieren (soms ook andere levensvormen), ook wel cryptiden genoemd,[1] die zó spectaculaire eigenschappen bezitten dat hun bestaan onwaarschijnlijk is."

Zo weer wat geleerd vandaag :P

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

tias86 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:29:
En dan op de vingers getikt worden door een overheid die 20.000 miljard schuld heeft en die ook nooit zou kunnen betalen als schuldeisers voor de deur stonden. De volledige economie hangt al sinds zijn begin van vertrouwen en verwachtingen in elkaar. Geen enkele bank die iedereen hun geld kan geven als ze in 1 keer komen opnemen, maar dat is blijkbaar geen probleem...

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
tias86 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:29:
Die kans acht ik klein.
Ook de audit zou niet zo moeilijk moeten zijn.
Dat de organisatie daar zo moeilijk openheid van zaken geeft zegt genoeg.

• bobdigi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 06:19
Een paar dagen terug ook maar besloten om in het cryptogebeuren te stappen. Volg het allemaal al een tijdje en dacht vaak; 'als ik toen en toen was ingestapt in die of die munt had ik een mooie winst'. Maar dat hele 'wat als' is ook maar niks dus met 600 euro ingestapt in een aantal munten.

Inmiddels 150 Euro in de min (ook door wat onhandige keuzes mbt exhanges en het betalen van hoge fees) maar ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo erg. Gelijk een goede leerschool in zekere zin (ook al kan je er weinig aan doen als vrijwel alles daalt).

Zoals hierboven vaak gezegd ben ik er ingestapt met het idee dat je alles zo kwijt kan zijn. Ik kan het geld gelukkig missen, en zal er niet minder om slapen.

Mijn portfolio op het moment: https://cointrackr.com/s/uaRJ3RezUM8Ec

• tias86
mark-k schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:33:
[...]

En dan op de vingers getikt worden door een overheid die 20.000 miljard schuld heeft en die ook nooit zou kunnen betalen als schuldeisers voor de deur stonden. De volledige economie hangt al sinds zijn begin van vertrouwen en verwachtingen in elkaar. Geen enkele bank die iedereen hun geld kan geven als ze in 1 keer komen opnemen, maar dat is blijkbaar geen probleem...
Ja dat is altijd vreemd. Daar doe je niet zo veel aan, de koers gaat al naar beneden alleen van een bericht, laat staan als dat onderzoek niet positief uitpakt.

Net als in de Nederlandse politiek gaan ze hier ook tijd aan besteden. Besteed het liever aan belangrijke dingen zou ik zeggen. Iedereen weet dat het zeer risicovol is. Wat moet je er nog meer van zeggen denk ik dan?

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:45

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik hou al een tijdje het volgende in de gaten:

Daar zit nu toch wel een flink stijgende lijn in!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nOb3h9f.png

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:28

HellBeast

Oh My GoT!

bobdigi schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:36:
Een paar dagen terug ook maar besloten om in het cryptogebeuren te stappen. Volg het allemaal al een tijdje en dacht vaak; 'als ik toen en toen was ingestapt in die of die munt had ik een mooie winst'. Maar dat hele 'wat als' is ook maar niks dus met 600 euro ingestapt in een aantal munten.

Inmiddels 150 Euro in de min (ook door wat onhandige keuzes mbt exhanges en het betalen van hoge fees) maar ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo erg. Gelijk een goede leerschool in zekere zin (ook al kan je er weinig aan doen als vrijwel alles daalt).

Zoals hierboven vaak gezegd ben ik er ingestapt met het idee dat je alles zo kwijt kan zijn. Ik kan het geld gelukkig missen, en zal er niet minder om slapen.

Ik ben net als jij ook een week geleden begonnen. Al dat geld dat ik kwijt raak vind ik ook niet zo erg. Ik vind het irritanter dat mijn Iphone om 12:00 al bijna leeg is.

Beauty is in the eye of the beerholder

• AtlAntA
bobdigi schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:36:

• Tripod62
ETH/BTC doet weer even aan een dipje, kan de rest helaas niet zien, Binance blijft continue vasthangen :/

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:12
Ook een paar weken geleden ingestapt en sta nu zo ongeveer op break even. Vindt het allemaal wel prima, veel geleerd in een maand en niets verloren.

Als je echter naar tijd gaat kijken was een krantenwijkje in de avonduren een stuk rendabeler geweest, maar dan mis je het roller coaster gevoel.

Heb overigens nog wat fiat achter de hand, maar wacht nog even af of we niet verder gaan dippen naar de $8k in de komende 14 dagen.

[ Voor 18% gewijzigd door Ypuh op 01-02-2018 15:42 ]

Verwijderd

mark-k schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:33:
[...]

Dit dus. Echt zwaar cryptocriet.

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:06
Tripod62 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:41:
ETH/BTC doet weer even aan een dipje, kan de rest helaas niet zien, Binance blijft continue vasthangen :/
Ik kom niet eens binnen bij Binance in m'n browser :o

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• AtlAntA
Ypuh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:41:
Ook een paar weken geleden ingestapt en sta nu zo ongeveer op break even. Vindt het allemaal wel prima, veel geleerd in een maand en niets verloren.

Als je echter naar tijd gaat kijken was een krantenwijkje in de avonduren een stuk rendabeler geweest, maar dan mis je het roller coaster gevoel.

Heb overigens nog wat fiat achter de hand, maar wacht nog even af of we niet verder gaan dippen naar de $8k in de komende 14 dagen.
Ervan uitgaande dat je al kan fietsen heb je nu ook meer geleerd toch?

• Mortel
  • Laatst online: 08:37
vuurtjih schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:42:
[...]

Binance PC client downloaden. Alles opgelost. Is van binance zelf. Google maar.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 08:14
Af en toe moet je eens uitzoomen om de trend meer te zien.

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/7sdrkn3px7sw4vz/Bitcoin%206%20maand.png?dl=1

Kan goed zijn dat BTC (en de rest) weer naar het september niveau terug gaat. Dus rond de 4K (dollar) voor een bitcoin. Je merkt gewoon dat het vertrouwen weg is, nu dat het vrij duidelijk wordt dat het spelletje gaat gereguleerd worden en in andere landen er misschien wel iets dramatischer mee om wordt gegaan (de Banhamer..)

Als al het slechte nieuws voorbij is zullen we een half jaar verder zijn, dus september, en vervolgens wordt de weg omhoog weer gevonden mogelijks, maar dit keer onder striktere regularisatie.

Ik denk overigens dat heel wat munten het komende half jaar niet meer gaan overleven. Je moet nu kieskeuriger zijn om nog Altcoins te vinden die iets gaan opleveren. Hierdoor gaan we de projecten met zen allen strenger beoordelen. Wie na 3 jaar prutsen en hypen nog altijd geen product heeft en een goede cashflow, zal eraan gaan voor de moeite denk ik.

Sowieso zullen de Altcoins het moeilijker krijgen als de koek kleiner wordt (dalende total marketcap zal nog wel een half jaar doorzetten door alle angsthazen die uitstappen met een kater en we niet meer terugzien).

Ik zie het wel over half jaar. Kan me er nu niet druk over maken.

[/Glazenbol]

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:42:
[...]

Dit dus. Echt zwaar cryptocriet.
Heerlijk al die financiële inzichten hier.

Dus volgens jullie moet iedereen met een lening het geld op hun spaarrekening hebben staan?

Heb je een hypotheek toevallig?

Duidelijk dat economische kennis niet nodig is om over Crypto te kunnen lullen. ;)

• Tripod62
vuurtjih schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:42:
[...]

Nou dat dus haha, en als ik binnen komt, dan zie ik de ETH waarde veranderen in me tabblad, maar de rest van het scherm blijft leeg haha

• vuurtjih
Mortel schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:44:
[...]

Binance PC client downloaden. Alles opgelost. Is van binance zelf. Google maar.
Leuk idee voor thuis, op mijn eigen laptop :$

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
@Lambo LP670 SV Ik denk overigens dat heel wat munten het komende half jaar niet meer gaan overleven. Je moet nu kieskeuriger zijn om nog Altcoins te vinden die iets gaan opleveren. Hierdoor gaan we de projecten met zen allen strenger beoordelen. Wie na 3 jaar prutsen en hypen nog altijd geen product heeft en een goede cashflow, zal eraan gaan voor de moeite denk ik.

Dit👆👍👍👍👍

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:26
jorisdeket schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:51:
@Lambo LP670 SV Ik denk overigens dat heel wat munten het komende half jaar niet meer gaan overleven. Je moet nu kieskeuriger zijn om nog Altcoins te vinden die iets gaan opleveren. Hierdoor gaan we de projecten met zen allen strenger beoordelen. Wie na 3 jaar prutsen en hypen nog altijd geen product heeft en een goede cashflow, zal eraan gaan voor de moeite denk ik.

Dit👆👍👍👍👍
Daarom denk ik dat Cardano het zo goed gaat doen.

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-10 11:17

S1W

jorisdeket schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:51:

Dit👆👍👍👍👍
En welke coins hebben nu wel al een cashflow gebaseerd op hun product/whitepaper? Ik ken ze eigenlijk niet...

• Greymore1
WABI stijgt weer eens.. ben benieuwd.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
S1W schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:52:
[...]

En welke coins hebben nu wel al een cashflow gebaseerd op hun product/whitepaper? Ik ken ze eigenlijk niet...
NLG heeft een werkend product. Of bedoel de dit niet met 'cashflow'.

• tias86
de shitcoins staan wel vaak in de plus bv teslacoilcoin 800% op dit moment

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 11:13
Greymore1 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:53:
WABI stijgt weer eens.. ben benieuwd.
Ze daalden dan ook reeds ruime tijd. Heb hem weer veel te hoog gekocht natuurlijk :)

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-10 11:17

S1W

Chris.nl schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:54:
[...]

NLG heeft een werkend product. Of bedoel de dit niet met 'cashflow'.
Ik bedoel opbrengsten die direct en hard te relateren zijn aan de coin dan wel product. Dus bijvoorbeeld staking fees die ontstaan doordat het netwerk gebruikt wordt.

• vuurtjih
tias86 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:54:
Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/97f4ef2c8eeb93e5c7e0ea7730a3a1be.png

:?

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Wow monster eats bitcoin.....

• Dakillerbean
Ja met krap $100.000 volume de afgelopen 24 uur. Nounou... Gooi daar 10 miljoen tegenaan en hij gaat naar 80.000%.... |:(

Alleen die website al met 10 regels tekst en een paar foto's van Nikola Tesla... om te gieren gewoon.... _O-

• vuurtjih
Oh, het is gewoon een langgerekte P&D als ik dit zo zie:
Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/b7b9931163bc9ed78d38c5b2fea3a4e5.png

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-11 13:47
Mooi dit, hoop dat BTC flink wegzakt en mensen lekker ETH kopen als trading pair en we daar op voortborduren. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Rookert25 op 01-02-2018 16:06 ]

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Geen zorgen, komt wel weer goed.

Verwijderd

Had vannacht een 24h volume van welgeteld 159 USD, zulke coins moet je nieteens aandacht geven.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

S1W schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:55:
[...]

Ik bedoel opbrengsten die direct en hard te relateren zijn aan de coin dan wel product. Dus bijvoorbeeld staking fees die ontstaan doordat het netwerk gebruikt wordt.
We hebben het over Crypto toch? De Efteling van de speculatiewereld? :)

• Dakillerbean
Onze grote mediavrienden duiken er ook weer op hoor....

AzijnBode:

https://www.telegraaf.nl/...-naar-dieptepunt-november

en Nu.nl doet een CTRL-C / CTRL-V met een eigen sausje er overheen:

https://www.nu.nl/cryptov...stand-sinds-november.html

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:19
Tja, een kop die schreeuwt dat de koers van bitcoin nu op het tienvoudige staat van een jaar geleden, bekt natuurlijk niet zo lekker in die chocoladeletters...

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:27
Wat ik me afvraag is welk signaal nu ècht een ommekeer aangeeft.
Op een gegeven moment is de laagste dip echt bereikt en volgt de weg naar boven.
Dat punt wil iedereen natuurlijk weten.
Is er een patroon uit vorige dip/herstel af te leiden?
Slimme handelaren zullen daar toch wel in geïnteresseerd zijn.
Kan ook puur toeval zijn wellicht doordat er nieuws aangekondigd wordt waar iedereen blij van wordt.
Geen idee wat voor nieuws maar men reageert tegenwoordig overal op.

• gabn88
Ik had me voorgenomen om rond 16.00 uur BTC aan te schaffen maar iets weerhoudt me ervan. Krijg het maar niet voor elkaar om de koop knop in te drukken. Nu maar eens aan het werk, misschien dat ik ze vanavond rond 10 uur dan maar koop ;)

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:20
[...]

De enige die ik weet is iconomi (ICN), in het 4de kwartaal hadden ze $1.000.000 omzet.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

HoppyF schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:14:
Wat ik me afvraag is welk signaal nu ècht een ommekeer aangeeft.
Op een gegeven moment is de laagste dip echt bereikt en volgt de weg naar boven.
Dat punt wil iedereen natuurlijk weten.
Is er een patroon uit vorige dip/herstel af te leiden?
Slimme handelaren zullen daar toch wel in geïnteresseerd zijn.
Kan ook puur toeval zijn wellicht doordat er nieuws aangekondigd wordt waar iedereen blij van wordt.
Geen idee wat voor nieuws maar men reageert tegenwoordig overal op.
Vanavond dus ;)

• Ton Hasselt
gabn88 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:15:
Ik had me voorgenomen om rond 16.00 uur BTC aan te schaffen maar iets weerhoudt me ervan. Krijg het maar niet voor elkaar om de koop knop in te drukken. Nu maar eens aan het werk, misschien dat ik ze vanavond rond 10 uur dan maar koop ;)
Net gekocht, je kan niet blijven wachten.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:27
Dakillerbean schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:12:
Onze grote mediavrienden duiken er ook weer op hoor....

AzijnBode:

https://www.telegraaf.nl/...-naar-dieptepunt-november

en Nu.nl doet een CTRL-C / CTRL-V met een eigen sausje er overheen:

https://www.nu.nl/cryptov...stand-sinds-november.html
Ja hoor, dat kon je op wachten.
Slecht nieuws scoort altijd goed sensatie nieuws ook dus daar doet de Telegraaf en NU.nl graag aan mee. Ook al omdat de banken en overheden dit graag zo willen.
Crypto handel zwart maken is namelijk het doel.
Daar trap ik dus niet in.
Ook een beetje jammer dat journalisten de oorzaak van de daling niet uitzoeken en alleen met wat geruchten en vermoedens komen.

• tias86
en litebit is van 4 medewerkers in 2017 naar 40 in 2018 gegaan.

Verdienen vast een leuk centje daar

• KreaTiV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Ton Hasselt schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:18:
[...]

Net gekocht, je kan niet blijven wachten.
ik wacht nog even :*)

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-11 23:03
S1W schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:55:
[...]

Ook al ben ik het met je eens dat er te weinig coins een functionerend verdienmodel hebben, vaak houden teams een deel van de supply achter om op die manier de kosten te dekken. Daardoor kan het team zich veroorloven om op korte termijn meer te focussen op adoptie in plaats van op genoeg winst te genereren. Als die funds er niet zouden zijn, zou de focus daar wat meer naartoe gaan denk ik.

Alsnog is het wel zorgelijk natuurlijk. Als je ziet hoe groot de teams tegenwoordig zijn en hoe weinig omzet er wordt gegenereerd, dan ga je je wel afvragen hoe dat over een paar jaar gaat werken.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:35
tias86 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:19:

als het zo door gaat kunnen ze weer terug naar 4 :)

• Greymore1
Emphast schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:55:
[...]

Ze daalden dan ook reeds ruime tijd. Heb hem weer veel te hoog gekocht natuurlijk :)
Het was een lichte stijging :P daalt alweer

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-11 20:45
Greymore1 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:22:
[...]

Het was een lichte stijging :P daalt alweer
Hello darkness my old friend..

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 20:16
Sunri5e schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:52:
[...]

Daarom denk ik dat Cardano het zo goed gaat doen.
Daarom denk ik dat al die <1$ rotzooi met een supply van een miljard júíst gaan verdwijnen.
[...]

Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Monero.

Toevallig ook zo'n beetje mijn portfolio.

[ Voor 38% gewijzigd door Richh op 01-02-2018 16:33 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Ton Hasselt
Richh schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:32:
[...]

Daarom denk ik dat al die <1$ rotzooi met een supply van een miljard júíst gaan verdwijnen.

Daytraders denken daar waarschijnlijk anders over, zijn net de munten waar het meeste winst mee valt te behalen.

[...]

Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Monero.

Toevallig ook zo'n beetje mijn portfolio.

Verwijderd

Het zijn steeds de terugkomende verhalen zie bijvoorbeeld dit nieuwsbericht van vier jaar geleden

https://youngstartup.nl/b...bitcoin-daalt-dramatisch/

De cryptomuntenwereld blijft een speculatiemarkt en we hebben aankomend jaar echt nodig dat er wat blockchain bedrijven van de grond komen. WE zitten nu in de hoek met negatieve berichten (deels gelijk) want er zijn nog weinig werkende producten maar dit kan zo veranderen als de banken en overheden niet meer om deze technologieën kunnen. Anderzijds als ik veel verhalen lees van mensen die enkel uit zijn om zo snel mogelijk winst te pakken en de enorme aanwas van nieuwe ICO's die ook alleen maar snel geld willen verdienen / innen betwijfel ik of er wel genoeg ideologie zit in deze markt om het echt van de grond te krijgen. De instortende huizenmarkt en internetbubbel is ook gebarsten door de hebberigheid van mensen.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 20:16
Ton Hasselt schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:36:
Daytraders denken daar waarschijnlijk anders over, zijn net de munten waar het meeste winst mee val te behalen.
Dat is op dit moment zo, en het is enkel gebaseerd op de gevoelskwestie dat het mogelijk is dat zo'n coin ooit hele dollars waard gaat worden.
Wat overigens tamelijk onmogelijk is met een supply van >30 miljard.

Oh, en je kan je post wijzigen :P maakt het duidelijker voor wie de thread volgt.

[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 01-02-2018 16:40 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
tias86 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:19:

die marges die zij hanteren worden ze slapen rijk van. je koopt altijd duurder in dan de waarde die je ervoor terug kijkt. tenzij alle koersen over de kop gaan dan worden zij pas stukje armer

• Ton Hasselt
Foutje, het bericht over daytraders was van mij.
Pagina: 1 ... 60 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)