Nee die willen geen hoge koers omdat ze met de pilots bezig zijn en het waarschijnlijk van slechte invloed op het resultaat zou zijn als de koers binnen een week van $1 naar $6 schiet en weer terug. Vandaar de massieve buy en sell walls waarschijnlijk. Ik heb een tijdje in XRP gezeten maar vindt dat deze teveel gemanipuleerd wordt en ik verwacht meer van VEN.Flagg schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 19:17:
[...]
Dat bedoel ik, een nieuwe partner jeuh, das toch geen nieuws, xrp bijvoorbeeld heeft er 4 in de maand ongeveer, wordt ook niet gehyped.
Maar die meten ook succes niet aan een hoge koers, zal ook wel schelen.
Jij kan partneraankondingen misschien 'geen nieuws' vinden maar de overige investeerders vinden dat blijkbaar wel gezien de geringe invloed van de dip op VEN en het herstel daarna (snel weer een nieuwe ATH). Ik persoonlijk vind bovendien de constante stroom van goed nieuws behoorlijk veelbelovend voor de toekomst, in tegenstelling tot de meeste shitcoins waarvan de koers alleen maar gestuwd wordt door hype en speculatie. Dit is imo gewoon een loterij waarvan de afloop in 99/100 gevallen slecht zal zijn.
Groetjes, FaceDown.