[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.476 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Flagg schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 19:17:
[...]

Dat bedoel ik, een nieuwe partner jeuh, das toch geen nieuws, xrp bijvoorbeeld heeft er 4 in de maand ongeveer, wordt ook niet gehyped.

Maar die meten ook succes niet aan een hoge koers, zal ook wel schelen.
Nee die willen geen hoge koers omdat ze met de pilots bezig zijn en het waarschijnlijk van slechte invloed op het resultaat zou zijn als de koers binnen een week van $1 naar $6 schiet en weer terug. Vandaar de massieve buy en sell walls waarschijnlijk. Ik heb een tijdje in XRP gezeten maar vindt dat deze teveel gemanipuleerd wordt en ik verwacht meer van VEN.

Jij kan partneraankondingen misschien 'geen nieuws' vinden maar de overige investeerders vinden dat blijkbaar wel gezien de geringe invloed van de dip op VEN en het herstel daarna (snel weer een nieuwe ATH). Ik persoonlijk vind bovendien de constante stroom van goed nieuws behoorlijk veelbelovend voor de toekomst, in tegenstelling tot de meeste shitcoins waarvan de koers alleen maar gestuwd wordt door hype en speculatie. Dit is imo gewoon een loterij waarvan de afloop in 99/100 gevallen slecht zal zijn.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik snap dat sommige fan zijn van VEN maar sommige kijken er echt alleen met oogkleppen op, lees ook eens verder dan alleen de fanboy sites.

VEN heeft nog een lange weg te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Slux schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:40:
Ik snap dat sommige fan zijn van VEN maar sommige kijken er echt alleen met oogkleppen op, lees ook eens verder dan alleen de fanboy sites.

Vele hebben nog een lange weg te gaan. Lisk, bijvoorbeeld :). De eerste crypto die ik kocht en ik sta er nog steeds volledig achter. Het ziet er hoopvol uit voor 2018 :)

[ Voor 9% gewijzigd door ksborg op 26-01-2018 20:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024

Volgens mij is VEN zo'n beetje de snelst ontwikkelende coin uit de verzameling die op het punt staat mass adoption te ondergaan...elke munt heeft nog een lange weg te gaan maar VEN zet momenteel reuzenstappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

"Fanboy sites"? Please grow up. We hebben het hier niet over Nintendo vs. Sony of Samsung vs. Apple. Ik heb geen oogkleppen op. Er zijn best een paar veelbelovende munten, maar de overgrote meerderheid heeft alleen een mooi verhaal en veel hype. Een paar daarvan zullen zeker iets worden, maar de kans dat je daar net in zit met veel geld is gewoon minimaal.
Het feit dat Vechain al veel partners heeft (en niet de minste, bijv PwC) en goede connecties in China is gewoon veelbelovend. Verder de garantie van meer partneraankondigen en de rebranding in het vooruitzicht op korte termijn. Daarom zit ik 100% in VEN en de enige reden voor mij om af en toe in een andere munt te stappen is om op die manier meer VEN te bemachtigen zonder meer geld in te hoeven leggen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

pirodr01 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:46:
[...]

Volgens mij is VEN zo'n beetje de snelst ontwikkelende coin uit de verzameling die op het punt staat mass adoption te ondergaan...elke munt heeft nog een lange weg te gaan maar VEN zet momenteel reuzenstappen.
Juist. Belangrijk daarbij is dat ze het first mover advantage hebben. Kijk naar bitcoin. Technisch absoluut niet de beste coin, verre van zelfs. Maar wel het first mover advantage en het kan jaren duren voordat BTC wordt ingehaald door een andere munt.
Vechain doet dit op hun toepassingsgebied. Er zijn een paar munten die in hetzelfde gebied opereren, maar zodra Vechain veel goede partners heeft en een goede intrastructuur dan wordt het gewoon heel moeilijk voor een andere munt om daar nog voet aan de grond te krijgen. Waarschijnlijk zal elke munt dan jarenlang in de schaduw van VEN staan.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:53
FaceDown schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:48:
[...]

"Fanboy sites"? Please grow up. We hebben het hier niet over Nintendo vs. Sony of Samsung vs. Apple. Ik heb geen oogkleppen op. Er zijn best een paar veelbelovende munten, maar de overgrote meerderheid heeft alleen een mooi verhaal en veel hype. Een paar daarvan zullen zeker iets worden, maar de kans dat je daar net in zit met veel geld is gewoon minimaal.
Het feit dat Vechain al veel partners heeft (en niet de minste, bijv PwC) en goede connecties in China is gewoon veelbelovend. Verder de garantie van meer partneraankondigen en de rebranding in het vooruitzicht op korte termijn. Daarom zit ik 100% in VEN en de enige reden voor mij om af en toe in een andere munt te stappen is om op die manier meer VEN te bemachtigen zonder meer geld in te hoeven leggen.
Op zich is dit de werkwijze zoals ik hem ook zou willen toepassen. Nadelen zijn alleen:

- ben pas net begonnen en dus VEN relatief duur ingekocht ($7,53)
- zeer klein budget (€125,-)

Heb het budget nu verdeeld over 3 munten (VEN ICX XRP). Vandaag was natuurlijk niet een dag om "winst" te maken, maar met dit budget lijkt dat sowieso lastig te worden (groot genoege winst om extra VEN te kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
smoken schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:55:
[...]

Op zich is dit de werkwijze zoals ik hem ook zou willen toepassen. Nadelen zijn alleen:

Heb het budget nu verdeeld over 3 munten (VEN ICX XRP). Vandaag was natuurlijk niet een dag om "winst" te maken, maar met dit budget lijkt dat sowieso lastig te worden (groot genoege winst om extra VEN te kopen)
Procentueel gezien is je winst net zo groot als wanneer je € 12.500 inlegt. Daarnaast moet je alleen geld inleggen dat je ook kan missen, want ga er vanuit dat je het kwijt bent...
En daarnaast wil je met € 125 risico lopen en kan je ook geen € 5k in een maand verwachten, dan had je met € 5k moeten starten en voor de verdubbelaar moeten kiezen ;)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Gooi om te beginnen XRP eruit, zou ik denken.
Denk je daar serieus nog grote winsten mee te gaan rapen doorheen het jaar?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmerd
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 19:44
ksborg schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:42:
[...]

Vele hebben nog een lange weg te gaan. Lisk, bijvoorbeeld :). De eerste crypto die ik kocht en ik sta er nog steeds volledig achter. Het ziet er hoopvol uit voor 2018 :)
+1. Sinds LISK sinds $0.42, geweldig team, meer dan voldoende funding achter de hand, goed concept. Ben erg benieuwd naar 20 Februari :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:50:
[...]

Omdat er een fysieke goederen Exchange schijnt te komen, waar met VEN betaald moet worden.
Alle verhandelde producten zijn voorzien van de VEN rfid tags.

VEN zelf heeft al meerdere malen zoiets laten doorschemeren. 1 van de redenen waarom ze toenadering door Alibaba afgewezen hebben omdat ze met iets beters zullen komen. :)
Ah, dit wist ik niet. In dat geval snap ik het wel :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

TomTorquay schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:57:
Gooi om te beginnen XRP eruit, zou ik denken.
Denk je daar serieus nog grote winsten mee te gaan rapen doorheen het jaar?
Persoonlijk denk ik dat ze nog wel zullen stijgen, maar niet op heel korte termijn. Ik verwacht procentueel meer stijging van VEN dus zou ik inderdaad XRP verkopen en VEN kopen. Mijn persoonlijke mening dus. Of het goed advies is, weet je altijd later pas :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
FaceDown schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:59:
[...]

Persoonlijk denk ik dat ze nog wel zullen stijgen, maar niet op heel korte termijn. Ik verwacht procentueel meer stijging van VEN dus zou ik inderdaad XRP verkopen en VEN kopen. Mijn persoonlijke mening dus. Of het goed advies is, weet je altijd later pas :)
Of XRP eruit en ADA erin, daar zou ik op de kortere termijn (maar ook lange) meer van verwachten.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 15:19
Ik ben niet echt een daytrader en als ik investeer in een project kijk ik naar heel veel factoren. Growth Potential is ook een belangrijk onderdeel en die is juist zeer positief bij VEN. Als je een project verwacht wat elke dag 20-50% groeit kun je beter daytraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:55
smoken schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:55:
[...]

Beetje zelfde scenario hier. Als laatst XRP gekocht, alleen weet ik het met die niet zo..

[ Voor 5% gewijzigd door Ari Gold op 26-01-2018 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 17-09 07:40
Pimmerd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:57:
[...]

+1. Sinds LISK sinds $0.42, geweldig team, meer dan voldoende funding achter de hand, goed concept. Ben erg benieuwd naar 20 Februari :)
Nice. Helaas wel wat later ingestapt (daarmee ook in de gehele markt), maar ik vind nog steeds dat het concept van Lisk briljant is. En inderdaad, ze zijn geen hypeteam. Ze willen gewoon presteren en een goed product in de markt zetten. Voor mij echt iets voor de lange termijn :).

Net als Power Ledger overigens. Big fan. Heb eigenlijk niks voor de korte duur :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
XRP er zeker niet uitgooien , ga je spijt van krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Ton Hasselt schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:15:
XRP er zeker niet uitgooien , ga je spijt van krijgen.
Verklaar?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
waarschijnlijk hoog ingekocht ;p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Omdat dit helemaal geen coin is om short op te gaan. Er zijn voldoende ontwikkelingen in een testfase momenteel die nog helemaal niet afgerond zijn. Als je alleen al hun twitter volgt dan zie je dat ze al die tijd vrij transparant in zijn geweest. Daarbij staat het team achter XRP reeds te boek als betrouwbaar en ze leveren gewoon volgens verwachting.

Ti's maar de vraag of er ooit echt vraag of noodzaak voor de XRP zal zijn of komen, maar als je ze op dit moment hebt, dan heeft het geen enkele zin om ze weg te doen mijns inziens.

XVG zit overigens in hetzelfde schuitje momenteel ...bijna identieke situatie. :)
Het enige wat ik daaraan niet begrijp is dat een werkend protocol waar vraag naar was kennelijk niet aanslaat ... het is er, het functioneert, maar er gebeurt niets....zal ongetwijfeld iets te maken hebben met de huidige markt.

[ Voor 19% gewijzigd door Turbo-Puppy op 26-01-2018 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walk_on
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-12-2023
Oyster Pearl (PRL) heeft vandaag release van testnet bekend gemaakt.
Gaat op 31 januari uitkomen (volgens planning)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waarez
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 14:48
Een vriend van me vertelt me sinds gisteren dat hij via via op een private discord kanaal geraakt is waar enkel grote whales op zouden zitten (zijn collega heeft namelijk net 500k euro afgehaald en hem een uitnodiging gestuurd). Hij stelt dat er manipulaties aan de gang zijn en dat er vanavond om 23u een mini-crash van alle cryptomunten aankomt (We'll see about that). Verder vindt hij in dat kanaal predictions short term - mid term en long term terug voor elke altcoin die gebaseerd is op een algorithme van een groot aantal inputs waaronder ook whitepaper quality, deals, events, regulation, alternatives, etc etc.

PS: Dit is niet te vergelijken met pump en dump kanalen op discord en telegram. Het zou iets totaal anders zijn. Dit zou dichter bij de bron zitten, maar hij mag en kan er niets meer over zeggen tegen me.. Iemand een idee hoe werkelijk dit zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:35:
[...]

Omdat dit helemaal geen coin is om short op te gaan. Er zijn voldoende ontwikkelingen in een testfase momenteel die nog helemaal niet afgerond zijn. Als je alleen al hun twitter volgt dan zie je dat ze al die tijd vrij transparant in zijn geweest. Daarbij staat het team achter XRP reeds te boek als betrouwbaar en ze leveren gewoon volgens verwachting.

Ti's maar de vraag of er ooit echt vraag of noodzaak voor de XRP zal zijn of komen, maar als je ze op dit moment hebt, dan heeft het geen enkele zin om ze weg te doen mijns inziens.

XVG zit overigens in hetzelfde schuitje momenteel ...bijna identieke situatie. :)
Het enige wat ik daaraan niet begrijp is dat een werkend protocol waar vraag naar was kennelijk niet aanslaat ... het is er, het functioneert, maar er gebeurt niets....zal ongetwijfeld iets te maken hebben met de huidige markt.
Zie hier mijn antwoord.
Ook heb ik behoorlijk veel geld verdiend met xrp.
Ik heb ze nu ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
Waarez schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:40:
Een vriend van me vertelt me sinds gisteren dat hij via via op een private discord kanaal geraakt is waar enkel grote whales op zouden zitten (zijn collega heeft namelijk net 500k euro afgehaald en hem een uitnodiging gestuurd). Hij stelt dat er manipulaties aan de gang zijn en dat er vanavond om 23u een mini-crash van alle cryptomunten aankomt (We'll see about that). Verder vindt hij in dat kanaal predictions short term - mid term en long term terug voor elke altcoin die gebaseerd is op een algorithme van een groot aantal inputs waaronder ook whitepaper quality, deals, events, regulation, alternatives, etc etc.

PS: Dit is niet te vergelijken met pump en dump kanalen op discord en telegram. Het zou iets totaal anders zijn. Dit zou dichter bij de bron zitten, maar hij mag en kan er niets meer over zeggen tegen me.. Iemand een idee hoe werkelijk dit zou kunnen zijn?
Ik predict jou een Lambo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
iemand nog wat VEN gekocht tegen 62K?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:24
Tja, wat is een mini-crash. Die hebben we vanochtend ook gehad en netto staan we weer op 0.
miicker schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:44:
iemand nog wat VEN gekocht tegen 62K?
Jup. Tegen 60k ETH (maar ook op 53k, 56k, 69k en 67k ETH). Gemiddeld gezien tegen een leuke prijs, maar nog geen grove winst.

[ Voor 60% gewijzigd door Ypuh op 26-01-2018 21:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Een vriend van me vertelt me sinds gisteren dat hij via via op een private discord kanaal geraakt is waar enkel grote whales op zouden zitten (zijn collega heeft namelijk net 500k euro afgehaald en hem een uitnodiging gestuurd).
Een vriend van mij vertelde me dat zijn collega nog eens het bed heeft gedeeld met alle Spice Girls. Tegelijk dan nog! Straf he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt

Ik luister niet meer naar zulke figuren, heeft me al eens 50.000 gulden gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
FaceDown schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 20:48:
[...]

Same here!

Dit is echt de enige coin voor mij waar ik echt in geloof en echte "real life" toepasbaarheid.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Ari Gold schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:06:
[...]

Beetje zelfde scenario hier. Als laatst XRP gekocht, alleen weet ik het met die niet zo..
Ik heb de XRP vanmiddag opnieuw gekocht voor circa €0,98 per stuk na de verkoop van een paar andere munten. Heb er ook niet zoveel, zijn het kleinste aandeel van mijn totaal (12 XRP).

Ben nu een dikke week bezig, sinds vorige week woensdag, heb heel even op €20,- + gestaan nu sta ik op € 8,- +

Ben al blij dat het tot nog toe gelukt is om in de + te blijven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

TomTorquay schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:45:
[...]
Een vriend van mij vertelde me dat zijn collega nog eens het bed heeft gedeeld met alle Spice Girls. Tegelijk dan nog! Straf he!
He ik wist niet dat mijn collega een vriend van jouw vriend was! :D

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ypuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:44:
Tja, wat is een mini-crash. Die hebben we vanochtend ook gehad en netto staan we weer op 0.

[...]

Jup. Tegen 60k ETH (maar ook op 55k, 57k, 69k en 67k ETH). Gemiddeld gezien tegen een leuke prijs, maar nog geen grove winst.
Geen idee of dat een beetje een goede prijs is, ik had het over 62K sat BTC, dat is volgens mij de laagste stand geweest, misschien nog iets lager :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Als ik op Binance alleen al kijk dan ben je met 500k "slechts" een makreel tussen de de spreekwoordelijke walvissen, en eerlijk gezegd schuif ik zulke verhalen ook op voorhand al weg als ...niet helemaal als onzin, maar laten we het een ...... -ik-wil-er-net-iets-te-hard-in-geloven-omdat-het-me-past-waarheid-en-er-graag-over-praat-omdat-ik-het-ook-ergens-gelezen-heb, afgekort ook wel IWENITHIGOHMPWEEGOPOIHOEGH ...noemen.

Neemt niet weg dat er meer gaande is dan ik wellicht besef ...de markt is sterk onder invloed van diverse kanten ...voor zover duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
FaceDown schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:47:
[...]

He ik wist niet dat mijn collega een vriend van jouw vriend was! :D
Ik wit niet dat ik zoveel collega's had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Een kennis van een random figuur op straat zijn neefje heeft via via een gerucht gehoord van zijn fictieve russische ex-bitconnect whale met vele connecties dat vanavond een of andere crypto coin - ik kon niet precies zeggen welke- wel zeker gegarandeerd 30% gaat groeien. En ik deel dit met je want die kennis ging net zijn 500k aan bitcoins er investeren. Volgens mij begon de coin met de letter K of H of F, en had 3 letters. O-)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Adamoland schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:53:
[...]

Een kennis van een random figuur op straat zijn neefje heeft via via een gerucht gehoord van zijn fictieve russische ex-bitconnect whale met vele connecties dat vanavond een of andere crypto coin - ik kon niet precies zeggen welke- wel zeker gegarandeerd 30% gaat groeien. En ik deel dit met je want die kennis ging net zijn 500k aan bitcoins er investeren. Volgens mij begon de coin met de letter K of H of F, en had 3 letters. O-)
Houden we deze over ...

Darsek (KED)

Kangaroobits2 (KGB2)

Karbowanec (KRB)

Kayicoin (KAYI)

Kb3coin (KB3)

Kcash (KCASH)

Kekcoin (KEK)

Kickcoin (KICK)

Kin (KIN)

Klondikecoin (KDC)

Kolion (KOLION)

Komodo (KMD)

Korecoin (KORE)

Kredxtoken (KRT)

KrugerCoin (KGC)

------------

Bithire (HIRE)

Decisiontoken (HST)

Ehorse (HORSE)

Hacken (HKN)

Hackergold (HKG)

Hacspacecapital (HAC)

Halcyon (HAL)

Hamradiocoin (HAM)

Happycoin (HPC)

Harvestmasternode (HC)

Hawalatoday (HAT)

Heat (HEAT)

Heavycoin (HVC)

Hedge (HDG)

Helleniccoin (HNC)

----------

Dimoncoin (FUDD)

Etherparty (FUEL)

Faceblock (FBL)

Factom (FCT)

Faircoin (FAIR)

Fairgame (FAIR)

Fantomcoin (FCN)

Fapcoin (FAP)

Farad (FRD)

Fastcoin (FST)

Fazzcoin (FAZZ)

Feathercoin (FTC)

Fedoracoin (TIPS)

Fibre (FIBRE)

Fidentiax (FDX)

Heb je nog meer informatie en/of aanwijzingen beschikbaar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:56:
[...]

Houden we deze over ...

Darsek (KED)

Karbowanec (KRB)

Kb3coin (KB3)

Kekcoin (KEK)

Kin (KIN)

Klondikecoin (KDC)

Komodo (KMD)

Kredxtoken (KRT)

KrugerCoin (KGC)

------------

Decisiontoken (HST)

Hacken (HKN)

Hackergold (HKG)

Hacspacecapital (HAC)

Halcyon (HAL)

Hamradiocoin (HAM)

Happycoin (HPC)

Hawalatoday (HAT)

Heavycoin (HVC)

Hedge (HDG)

Helleniccoin (HNC)

----------

Faceblock (FBL)

Factom (FCT)

Fantomcoin (FCN)

Fapcoin (FAP)

Farad (FRD)

Fastcoin (FST)

Feathercoin (FTC)

Fidentiax (FDX)

3 letters!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 21:56:
[...]

Houden we deze over ...

Darsek (KED)

Kangaroobits2 (KGB2)

Karbowanec (KRB)

Kayicoin (KAYI)

Kb3coin (KB3)

Kcash (KCASH)

Kekcoin (KEK)

Kickcoin (KICK)

Kin (KIN)

Klondikecoin (KDC)

Kolion (KOLION)

Komodo (KMD)

Korecoin (KORE)

Kredxtoken (KRT)

KrugerCoin (KGC)

------------

Bithire (HIRE)

Decisiontoken (HST)

Ehorse (HORSE)

Hacken (HKN)

Hackergold (HKG)

Hacspacecapital (HAC)

Halcyon (HAL)

Hamradiocoin (HAM)

Happycoin (HPC)

Harvestmasternode (HC)

Hawalatoday (HAT)

Heat (HEAT)

Heavycoin (HVC)

Hedge (HDG)

Helleniccoin (HNC)

----------

Dimoncoin (FUDD)

Etherparty (FUEL)

Faceblock (FBL)

Factom (FCT)

Faircoin (FAIR)

Fairgame (FAIR)

Fantomcoin (FCN)

Fapcoin (FAP)

Farad (FRD)

Fastcoin (FST)

Fazzcoin (FAZZ)

Feathercoin (FTC)

Fedoracoin (TIPS)

Fibre (FIBRE)

Fidentiax (FDX)

Ik ga ze gelijk allemaal kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
Ten eerste alles dat geen drie letters heeft wegstrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Als hij er 500k heeft afgehaald, hoe gaat hij dan een mini-crash veroorzaken? Door coins te kopen (VEN pls)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Sommige doen er wat lacherig om maar ik kan me dit best voorstellen dat dit soort praktijken plaatsvinden. In dit wilde westen wereldje van de cryptomunten is het natuurlijk zeer makkelijk om als whale momenteel flink wat pieken te maken. Al is het maar door het hele hype idee en of pyramideachtige invloeden. Het is toch niet raar voor te stellen dat grote whales strategieën delen om er allen rijker van te worden. Zou ik in ieder geval doen ;)
De kunst voor ons (/mij) als garnaal om hiertussen ook wat mee te pikken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Blijft dus KIN ..afgekort ook wel KIN over.

272
Kin
KIN
€ 0.00026705 -1.40% -29.05% 110.49% 438.73% 0% 0% 756.09B € 201.91M 100

https://www.worldcoinindex.com/coin/kin

Met een whopping 24u volume van maar liefst €377 en 98 euro centen kunnen we die gezamenlijk wel een beste P&D geven vanavond. Hou Binance in de gaten .. TurboPups gaat even een sell wall bouwen. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Tjah, als ik bij de Winkelvosjes in de klas had gezeten had ik ze ook wel ff gevraagd wat de plannen voor de komende weken waren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 20:30
Mocht er om 11 uur echt iets gebeuren, wil iedereen ineens vriendjes zijn met Waarez natuurlijk. Zo simpel zijn we ook wel weer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
powercoaster schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:07:
Mocht er om 11 uur echt iets geburen, wil iedereen ineens vriendjes zijn met Waarez natuurlijk. Zo simpel zijn we ook wel weer ;)
Daar voel ik me zeker niet te goed voor ;). Is bewijs niet één van de stappen voor de basis van een gezonde relatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Mocht er om 11 uur echt iets gebeuren, wil iedereen ineens vriendjes zijn met Waarez natuurlijk. Zo simpel zijn we ook wel weer ;)
Ik ga voor de zekerheid nu even fiat. :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Ypuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:09:
[...]

Daar voel ik me zeker niet te goed voor ;). Is bewijs niet één van de stappen voor de basis van een gezonde relatie?
Anders wel onvoorwaardelijk vertrouwen, dus ik zou hem vast een Facebook uitnodiging sturen...... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiznit
  • Laatst online: 15-10-2024
Mocht er om 11 uur echt iets gebeuren, wil iedereen ineens vriendjes zijn met Waarez natuurlijk.
Liever met die vriend van hem, zit ik dichter bij het vuur O-)

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Laatst online: 21:19
de binance app op mijn iphone heeft weer kuren. meer mensen last van?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Shiznit
LTTFF schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:15:
Nee, ik heb geen last van een iPhone :F

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
LTTFF schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:15:
Geen problemen op mijn iPhone, heb je wel gewoon internet?
Edit: waarschijnlijk wel anders kan hij ook niks posten hier :+

[ Voor 12% gewijzigd door powercoaster op 26-01-2018 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
powercoaster schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:16:
[...]

Geen problemen op mijn iPhone, heb je wel gewoon internet?
ja maar er schijnen er meer last van te hebben.
https://www.reddit.com/r/...binance_ios_app/?sort=new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 17:52
LOL Even van 500k naar 1,5 mil (of het waar is maakt mij eigenlijk niet uit. Het is wel humor)

YouTube: WHY I BOUGHT $500,000 TRON on Binance \[$TRX crptocurrency review] Yo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Heb je de app geinstallleerd via de website of de Appstore?
Ik had ook problemen via de website, maar sinds ik hem uit de appstore heb, werkt het probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
powercoaster schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:19:
[...]

Ik had ook problemen via de website, maar sinds ik hem uit de appstore heb, werkt het probleemloos.
sinds wanneer staat die in de app store? je bedoelt binance hodl pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 21:52

azteke

King

powercoaster schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:19:
[...]

Ik heb een beetje raar gevoel bij de binance app in de app store. Ik heb niet echt het gevoel dat die officieel van binance zelf is. Geen idee of ik daar mijn trading aan toevertrouw...

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
azteke schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:23:
[...]

Ik heb een beetje raar gevoel bij de binance app in de app store. Ik heb niet echt het gevoel dat die officieel van binance zelf is. Geen idee of ik daar mijn trading aan toevertrouw...
die ziet er heel anders uit. die vertrouw ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Huh wtf, ik kan de Binance app niet meer vinden in de App store, ik heb hem wel geïnstalleerd. Let op! Alle versies die ik nu vind, daar is niets officieels aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Nee niet die HODL gebruiken!!

Hij stond in de app store, maar is kennelijk nu alleen in de store van Nieuw-zeeland te krijgen;
https://itunes.apple.com/...-crypto/id1298387631?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

De Android Binance app is toch ok? Ik gebruik m al weken zonder problemen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Laatst online: 11-02 19:56
BillMcNeal schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:04:
[...]

Sommige doen er wat lacherig om maar ik kan me dit best voorstellen dat dit soort praktijken plaatsvinden. In dit wilde westen wereldje van de cryptomunten is het natuurlijk zeer makkelijk om als whale momenteel flink wat pieken te maken. Al is het maar door het hele hype idee en of pyramideachtige invloeden. Het is toch niet raar voor te stellen dat grote whales strategieën delen om er allen rijker van te worden. Zou ik in ieder geval doen ;)
De kunst voor ons (/mij) als garnaal om hiertussen ook wat mee te pikken.
https://www.bloomberg.com...-40-percent-of-the-market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

We kunnen grapjes maken over de vriend van Waarez, maar ondertussen daalt BTC wel gestaag.. :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 09:46
Rabobank is met Ripple aan het testen:

https://twitter.com/Rabobank/status/956916950944419845

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik zou er niet teveel op vertrouwen, de tweets laten nu niet bepaald zien dat degene die dit tweet weet waar ze het over heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
Klinkt gelijk een stagaire....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Dat is eigenlijk best wel groot nieuws. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 09:46
miicker schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:29:
[...]

Ik zou er niet teveel op vertrouwen, de tweets laten nu niet bepaald zien dat degene die dit tweet weet waar ze het over heeft..
Dat geloof ik. Maar ik geloof niet dat ze zomaar wat roepen dan worden ze echt wel teruggefloten.

[ Voor 5% gewijzigd door Sunri5e op 26-01-2018 22:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Het feit dat ze iets met Ripple doen vind ik eigenlijk best wel groots. Het feit dat die persoon er nu wel of niet veel vanaf weet (technisch) is niet eens zo relevant. Waarschijnlijk zegt ie al meer dan ie mag zeggen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Ze heeft kennelijk wel de privileges om dit zomaar te ventileren op hun officiële Twitteraccount ... Goed genoeg om haar even te volgen een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:30:
[...]

Dat is eigenlijk best wel groot nieuws. :)
Welnee, dat gebeurd bijna dagelijks, alleen zonder de hype. :) En dat willen we graag zo houden. All good things come for those who wait. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
True, en ze geeft aan de het gaat om Ripple Interledger, eens even inlezen. Misschien toch maar wat meer investeren in Ripple voor de mainstream media dit oppakt :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

miicker schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:33:
True, en ze geeft aan de het gaat om Ripple Interledger, eens even inlezen. Misschien toch maar wat meer investeren in Ripple voor de mainstream media dit oppakt :)
Ik zou nog 26 minuten wachten daarmee ... heb een anonieme tip gekregen. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

miicker schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:33:
Punt bij Ripple is alleen dat er zoveel coins in niet-publieke handen zijn dat ze eigenlijk met de prijs kunnen doen wat ze willen. Als ze niet willen dat de prijs de komende jaren boven de $2 uit komt, dan kunnen ze daar makkelijk voor zorgen. Dit itt veel andere munten waar meer sprake is van marktwerking.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Turbo-Puppy schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:34:
[...]

Ik zou nog 26 minuten wachten daarmee ... heb een anonieme tip gekregen. O-)
Heb je het nu over Waarez zijn post, of weet je echt iets? :)

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shiznit
FaceDown schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:35:
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
[...]

Wat denk je ;)
Whales everywhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Hmm, deze link had ik zelf nog niet gelegd (best dom eigenlijk).

Afgelopen maandag kreeg ik te horen dat de Rabobank voor 2018 bezig is met het mogelijk maken van snel internationaal betalingsverkeer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Laatst online: 25-04 15:10
Hoop dat iedereen de #zrx dip gekocht heeft?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

[...]

Ik weet niet eens wat er thuis al gebeurd als ik op de zaak ben ...wil staan dat ik weet wat de crypto markt doet.

--- heel wat anders ---
Heb hier in huis dat Philips HUE hangen ... en er is zowaar nog geen 1 doorgeslagen programmeur geweest die bedacht heeft dat je op basis van koers de lampen groen of rood kon kleuren ... best teleurstellend eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:39:
--- heel wat anders ---
Heb hier in huis dat Philips HUE hangen ... en er is zowaar nog geen 1 doorgeslagen programmeur geweest die bedacht heeft dat je op basis van koers de lampen groen of rood kon kleuren ... best teleurstellend eigenlijk.
Haha! Ik weet niet of je daar blij van wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
miicker schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:24:
Huh wtf, ik kan de Binance app niet meer vinden in de App store, ik heb hem wel geïnstalleerd. Let op! Alle versies die ik nu vind, daar is niets officieels aan!
Same here, heb ook de App uit de appstore, maar kan hem nu niet meer vinden. Vreemd?!

[ Voor 31% gewijzigd door smoken op 26-01-2018 22:42 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Turbo-Puppy schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:39:
[...]

--- heel wat anders ---
Jawel heur: https://www.reddit.com/r/...t_for_phillips_hue_smart/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Laatst online: 25-04 15:10
--- heel wat anders ---
[/quote]

LOL! Koers naar beneden en de rooie lampjes aan.. wie weet kan je nog wat bijcerdienen op een andere manier 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

hahaha ...je bent een held, ik ga hem installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
smoken schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:41:
[...]

Same here, heb ook de App uit de appstore, maar kan hem nu niet meer vinden. Vreemd?!
https://www.reddit.com/r/...ger_on_the_ios_app_store/

Waarschijnlijk eruit gehaald dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
ik heb Milights, daar is misschien ook wel een app voor maar kijk nu al te vaak op mijn telefoon, met die lampen die rood kleuren heb ik al helemaal geen rust :P

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

FaceDown schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:34:
[...]

Punt bij Ripple is alleen dat er zoveel coins in niet-publieke handen zijn dat ze eigenlijk met de prijs kunnen doen wat ze willen. Als ze niet willen dat de prijs de komende jaren boven de $2 uit komt, dan kunnen ze daar makkelijk voor zorgen. Dit itt veel andere munten waar meer sprake is van marktwerking.
Yep en het interesseert ze niet wat de prijs is. Voor iedere fiat die verstuurd wordt via xrp zal eenzelfde xrp waarde tegenover moeten staan. Dus als xrp op 300$ staat hebben ze simpelweg minder nodig,en als die op 0.03c staat kunnen ze veel kopen voor weinig. Ergo lood om oud ijzer.

Grappig is dat wanneer ze 20% van de dagelijkse internationale betalingen willen dekken dan moet xrp de komende jaren op 150$ staan om het te dekken. Staan echt vele triljarden iedere dag in nostro/vostro niks te doen omdat het 5 werkdagen duurt om geld heen en weer te sturen voor hele hoge tarieven en ontzettend veel transacties die mis gaan.

Mochten ze daadwerkelijk een voet tussen de deur krijgen that is. Blijft toch een old boys network en het zal heel erg moeilijk worden. Maar ja no gains without risc.

En laat de rest van de jochies maar shitcoin en centralized blijven roepen, ondertussen is het de enige coin die serieus aan de weg aan het timmeren is met een echte business case.

Kan ook vreselijk stranden en dan is het ook niet dmv wat leuke marketing een beetje op te poetsen helaas :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Flagg schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:50:
[...]

Yep en het interesseert ze niet wat de prijs is. Voor iedere fiat die verstuurd wordt via xrp zal eenzelfde xrp waarde tegenover moeten staan. Dus als xrp op 300$ staat hebben ze simpelweg minder nodig,en als die op 0.03c staat kunnen ze veel kopen voor weinig. Ergo lood om oud ijzer.

Grappig is dat wanneer ze 20% van de dagelijkse internationale betalingen willen dekken dan moet xrp de komende jaren op 150$ staan om het te dekken. Staan echt vele triljarden iedere dag in nostro/vostro niks te doen omdat het 5 werkdagen duurt om geld heen en weer te sturen voor hele hoge tarieven en ontzettend veel transacties die mis gaan.

Mochten ze daadwerkelijk een voet tussen de deur krijgen that is. Blijft toch een old boys network en het zal heel erg moeilijk worden. Maar ja no gains without risc.

En laat de rest van de jochies maar shitcoin en centralized blijven roepen, ondertussen is het de enige coin die serieus aan de weg aan het timmeren is met een echte business case.

Kan ook vreselijk stranden en dan is het ook niet dmv wat leuke marketing een beetje op te poetsen helaas :P
Enige coin? En bijv. VEN dan? Ik zie ook wel iets in Ripple, maar ga nu niet doen alsof XRP de 'enige' echt coin is.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Dipje kwam eerder dan afgesproken hé?!

Had die vriend van die kennis van die collega toch gelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 17-12-2024

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Crasht het al? Het is 11u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
aardig rood nu maar is ook weer niet zo dat het de rest van de dag zo stabiel/constant groen was

[ Voor 3% gewijzigd door Svennie op 26-01-2018 23:04 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Svennie schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 23:04:
[...]

aardig rood nu maar is ook weer niet zo dat het de rest van de dag zo stabiel/constant groen was
VEN heeft toch even best een aardige dip gehad tot onder de $ 7.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:22
Heeft die kennis van die vriend van die collega ook nog genoemd welke tijdzone? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

smoken schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 23:01:
Dipje kwam eerder dan afgesproken hé?!

Had die vriend van die kennis van die collega toch gelijk...
Believe it or not; heb er 12 VEN aan overgehouden. Of het nou toeval was of niet. :9

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

FaceDown schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 22:54:
[...]

Enige coin? En bijv. VEN dan? Ik zie ook wel iets in Ripple, maar ga nu niet doen alsof XRP de 'enige' echt coin is.
Sterker nog xrp is eigenlijk helemaal geen coin, is een vehicle on fiat veilig, snel en goedkoop om te zetten en te versturen.

En er zullen vast nog wel meer coins zijn die een real world toepassing hebben, maar je snapt wat ik bedoel. 99.99% van de coins is utter bs. En ven heeft dan ook weer hetzelfde gezeur dat ieder onbeduidend nieuwtje via drie pre announcements wereldkundig gemaakt wordt alsof de heilige Messias zelf een ven wallet heeft. ;) (Okay ik overdrijf :P) ws ligt het ook meer aan het fanboys netwerk er omheen (ja exact diezelfde van de ps4 en Xbox ja, zijn echt geen haar beter)dan VEN zelf moet ik toegeven. Lijkt me niks zo ergerlijk als je als serieus bedrijf dat soort "fans" hebt.

VEN is toch een soort certificaat van echtheid tegen namaak spul? Of ben ik dan in de war met iets andere?

Rdd vind ik ook wel een nuttige toepassing hebben overigens. Zijn er nog wel een paar maar ze zijn dun gezaaid.

[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 26-01-2018 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
Hup weer 20% verdiend, met Photon(pho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
Ton Hasselt schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 23:13:
Hup weer 20% verdiend, met Photon(pho).
Zit op OzzieCoin maar bij mij dropt ie altijd net als ik denk dat ik hem lekker goedkoop heb gekocht en duurder wil verkopen... :))) wel 2x 10% (peanuts) verdiend op cryptopia hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
En weer een laag moment voor VEN!
Pagina: 1 ... 32 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)