untflanked schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:00:
Daarnaast, ik denk dat je aan BTC meer geld kan verliezen. Iedereen die momenteel BTC hold doet het om geld te verdienen en niet voor de techniek. BTC is inferieur op zoveel gebieden en het holden van BTC laat mij gewoon zien dat je een leek bent en geen zin hebt om je verder in deze technologie in te lezen.
Misschien dat veel mensen er inderdaad zo in zitten, maar dat geldt niet voor mij
Deze muntjes zijn programmeerbaar zoals je weet. Enkel de supply staat echt vast. Gezien BTC het grootste development team achter zich heeft staan, is het niet meer dan logisch dan dat het uiteindelijk technieken van andere muntjes overneemt. Zoals het lightning netwerk van Litecoin.
Je kan BTC inferieur noemen, maar tot nu toe is er geen enkele munt dat daadwerkelijk ooit zoveel transacties heeft gedaan om te bewijzen dat het écht meer transacties aan kan. En wat zijn dan de bijkomende nadelen? Ripple zou je kunnen beargumenteren, maar dat is niet zo decentralized als BTC bijvoorbeeld.
Daarnaast is de waarde van een munt niet 100% gebaseerd op techniek. Verre van zelfs. De vestiging in het dagelijks leven, de kennis onder de wereldbevolking ervan, het vertrouwen dat men in een munt heeft - allemaal factoren die zekerheid bieden die geen enkele alt je tot nu toe bieden.
En dan ben ik nog niet eens begonnen over de trading pairs. Uit je disclaimer merk ik dat je ook begrijpt hoe belangrijk die dingen zijn voor zowel BTC als alts. Zolang BTC, samen met currency munten als LTC en andere grootheden als ETH, bepalen hoeveel geld er in deze industrie stroomt, zijn deze pairs het meest belangrijk en zullen we geen afscheid nemen van deze pairs.
Daarom zou je zelfs als BTC-hater moeten accepteren dat het een blijvertje is.
Zelfs een simpele currency als LTC doet beter wat BTC doet
LTC is geen simpele currency, maar een van de meest vooruitstrevende. Na BTC op dit moment de belangrijkste voor mij.
Vervolgens zijn er platformen en vooral supply chain munten waar ikzelf de blockchain toegepast zie worden, VEN en WTC dus.
Yes, dat zie ik dus ook gebeuren.
Maar wat is de link tussen de waarde van dat muntje, en het toepassen van de blockchain in een industrie? 1 muntje VEN is geen 'aandeel' in VeChain. Heb jij toevallig producten liggen die je op de VeChain blockchain wil publiceren? Of denk je nou echt dat er in de toekomst een massale buy-out van particuliere VeChain bezitters gaat komen voor een astronomisch bedrag?