Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 124 125 126 Laatste
Acties:
  • 390.074 views

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:20
tias86 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:58:
[...]

Nuls heb ik vertouwen in, en zit nog redelijk in het dal.! Ja het kan goedkoper maar om precies in de punt van de crash/correctie te kopen is ook lastig
Klopt, maar je kan ook in een dal van een stijging kopen, dus goed opletten dat hij zakt en dan toch weer een kleine marge pakken.

420.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06:54
tias86 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:58:
[...]

Nuls heb ik vertouwen in, en zit nog redelijk in het dal.! Ja het kan goedkoper maar om precies in de punt van de crash/correctie te kopen is ook lastig
Ik heb liever vertrouwen voor de 60% gains dan erna *O*

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Nu is je kans 75% in de + ipv 80%

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-04 13:19
Zometeen toch maar mijn nieuwe Omega Moonwatch bestellen! Ultieme cryptogadget!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• bartjj
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-11-2018
hmr schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:05:
Lambo edition neem ik aan?

• Pelox
Ik heb een maandje geleden een Suunto Spartan Trainer van een deel ripple winst gekocht :)

Geeft de maanstanden in percentages aan *O*

420.

• Endevour
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-02 18:23
Fijn dat FUN weer de weg omhoog heeft gevonden, op 0,02 euro nog bijgekocht :)

PS. FUN word delisted van Bittrex, dus voor de mensen die nog FUN op bittrex hebben staan, asap overzetten naar Binance.

[Voor 69% gewijzigd door Endevour op 07-02-2018 11:08]

• Ypuh
ADA staat er op dit moment wel gunstig voor. Is al een paar dagen redelijk stabiel, redelijk betaalbaar en zit wel een behoorlijke hype omheen. Enige nadeel is dat ze op dit moment alleen nog maar gebakken lucht verkopen en daarmee al vrij hoog op CMC staan.

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-03 10:10
Ik vond het toch leuker toen de BTC laag stond zoals gisteren. De enige reden daarvoor is omdat dit topic dan helemaal opleeft:P.
Stijging is ook maar saai zeg.... :+

Zijn er trouwens veteranen hier die vorig jaar januari/februari ook in deze markt zaten? Hoe ging die stijging terug omhoog toen?

Dotabuff profile

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 13:08
Endevour schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:07:
Fijn dat FUN weer de weg omhoog heeft gevonden, op 0,02 euro nog bijgekocht :)
En niet zo'n beetje ook! Had er ook een handje vol van, eigenlijk om te holden maar heb het toch niet volgehouden :'(

• tias86
Dit word een lange moonweek met een paar kleine dipjes in het stijgen tot circa zondag avond. Dan verkopen.
Maandag stort het helemaal weer in t/m woensdag het diepstepunt, en dan rond 6;30 weer kopen.
Pas op je kan erg rijk worden deze week.

Tot zo ver de moonvoorspelling.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:56
Wil hem niet ruilen voor mijn Planet ocean. ;P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• WouterOomen
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-03 14:00
Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:07:
ADA staat er op dit moment wel gunstig voor. Is al een paar dagen redelijk stabiel, redelijk betaalbaar en zit wel een behoorlijke hype omheen. Enige nadeel is dat ze op dit moment alleen nog maar gebakken lucht verkopen en daarmee al vrij hoog op CMC staan.
Deze heb ik recent (bescheiden) ingekocht, en verder niks. Ik heb er geen verstand van, maar heb het argument juist omgedraaid: ze hebben nog geen product, dus het kan alleen maar beter. Is natuurlijk niet helemaal waar, maar ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als ze meer dan gebakken lucht gaan verkopen.

• Ypuh
WouterOomen schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:10:
[...]

Deze heb ik recent (bescheiden) ingekocht, en verder niks. Ik heb er geen verstand van, maar heb het argument juist omgedraaid: ze hebben nog geen product, dus het kan alleen maar beter. Is natuurlijk niet helemaal waar, maar ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als ze meer dan gebakken lucht gaan verkopen.
Vandaar dat ik er ook maar een paar coins van heb. Het kan beide kanten op, 'buy the rumor, sell the news' als het product toch tegen blijkt te vallen. Of wat jij zegt inderdaad. De risico's zijn vrij acceptabel, het is geen scam coin, maar kan nog wel een keer over de kop.

• tias86
WouterOomen schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:10:
[...]

slechts 25 miljard stuks in de omloop.

• mrmatiz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-11-2021
Hoppa, de 8k is doorbroken!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 30-08-2022
BTC over de 8k O+

• WouterOomen
tias86 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:13:
[...]

slechts 25 miljard stuks in de omloop.
Maakt toch geen reet uit? Ze zijn ook supergoedkoop, omdat er zoveel in omloop zijn. Er zijn er meer en iedereen heeft er meer - wat is het verschil met munten die minder in omloop hebben?

• Ypuh
tias86 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:09:
Dit word een lange moonweek met een paar kleine dipjes in het stijgen tot circa zondag avond. Dan verkopen.
Maandag stort het helemaal weer in t/m woensdag het diepstepunt, en dan rond 6;30 weer kopen.
Pas op je kan erg rijk worden deze week.

Tot zo ver de moonvoorspelling.
Onze verwachting zijn redelijk gelijk. Ik verwacht ook nog wel een (grote) dip alvorens we de $10k gaan halen. Hopelijk niet tot $5-6k.

Tot die tijd enjoy it while it lasts. Een ideaal moment om er wat muntjes bij te sprokkelen en/of wat fiat achter de hand te houden om in de dip bij te kopen. Ergens in maart/april zal dit geneuzel met crashes (hopelijk) wel voorbij zijn.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-04 17:25
Zou het dan echt, zijn we nu weer op weg omhoog? :D

Bij 'de eerste dip' heb ik nog een beetje BTC gekocht, twee dagen geleden had ik daar bijna spijt van :P maar tegen de huidige koers heeft het al weer een beetje opgeleverd.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06:34
Toch grappig om te zien dat als de bitcoin aan het zakken is (en de alts dus ook) dat men fanatiek aan het afgeven is op de btc. Maar nu de btc weer groene cijfers laat zien dit topic weer vol staat met obscure alts. Beetje millennial /hippie gedrag imho. ;)

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Tripod62
  • Laatst online: 03-02 17:34
Ik heb nog 0,124844 ETH, twijfel om deze in een muntje te stoppen of zal de ETH gewoon behouden.

• hmr
AtlAntA schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:16:
Toch grappig om te zien dat als de bitcoin aan het zakken is (en de alts dus ook) dat men fanatiek aan het afgeven is op de btc. Maar nu de btc weer groene cijfers laat zien dit topic weer vol staat met obscure alts. Beetje millennial /hippie gedrag imho. ;)
Of mensen die aan het janken waarom om 50% verlies en moord en brand aan het schreeuwen waren. Wie weet zakt het zo weer en dan is het weer ellende.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Richh
AtlAntA schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:16:
Heel bizar inderdaad :/

Wat wel goed nieuws is, is dat echte coins zoals Litecoin en Monero lekker stevig in de lift zitten, die gaan harder dan BTC en pakken dus steeds meer market share.
Het zal mooi zijn als LTC binnenkort ADA inhaalt en XMR voorbij MIOTA kruipt.

• Ypuh
Als je hier niet blij van wordt moet je stoppen met crypto.

• tias86
WouterOomen schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:15:
[...]

Maakt toch geen reet uit? Ze zijn ook supergoedkoop, omdat er zoveel in omloop zijn. Er zijn er meer en iedereen heeft er meer - wat is het verschil met munten die minder in omloop hebben?
Hij was ooit goedkoop met 2cent ja. Nu vind ik het duur voor een coin met deze supply, persoonlijke mening.

Blz is bv nu 65 cent maar heeft 165miljoen in de omloop met max van 500miljoen

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01-04 17:02
Richh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:16:
Zou het dan echt, zijn we nu weer op weg omhoog? :D

Bij 'de eerste dip' heb ik nog een beetje BTC gekocht, twee dagen geleden had ik daar bijna spijt van :P maar tegen de huidige koers heeft het al weer een beetje opgeleverd.
Het ziet er nu al stukken beter uit, dus daar ben ik erg blij mee, maar het blijft de komende dagen nog even afwachten. Sinds gisteren is het 24h volume erg hoog en de vraag is of dat volume zo hoog blijft.

• Richh
Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:19:

[afbeelding]
Kunnen we niet beter gezamenlijk concluderen dat de buy/sell walls nergens op slaan? We hebben die walls ter hoogte van 1000 BTC gezien, en die waren na een uur gewoon weg. De sell wall van BTC/USD is ook al een dag hoger dan de buy wall, en toch stijgen we.

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-03 19:28

[afbeelding]
Blij? Krijg er gewoon een stijve plasser van man ;)

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-03 11:40
Fnck it maar voor vandaag. Ik heb nu al 3x LTC proberen te kppen en zat net in een groep can 900+ @ 123.98, komt er een groepje voordringen met 123.99 en daarna weer mensen die overbieden. DOE DAT NOU EENS NIET STELLETJE AMATEURS!!

• bartjj
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-11-2018
ggj87 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:22:
Fnck it maar voor vandaag. Ik heb nu al 3x LTC proberen te kppen en zat net in een groep can 900+ @ 123.98, komt er een groepje voordringen met 123.99 en daarna weer mensen die overbieden. DOE DAT NOU EENS NIET STELLETJE AMATEURS!!
Wat een frustratie

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-03 12:36

RoyK

Illustrator

ik denk dat de btc nog wel even aan blijft groeien. Rond 1400 uur begint ook het de andere kant van de oceaan wakker te worden en zal er ongetwijfeld gereageerd worden. Hoewel dat ook naar beneden kan zijn natuurlijk. Goed opletten dus.

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• WouterOomen
tias86 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:20:
[...]

Hij was ooit goedkoop met 2cent ja. Nu vind ik het duur voor een coin met deze supply, persoonlijke mening.

Blz is bv nu 65 cent maar heeft 165miljoen in de omloop met max van 500miljoen
Dan is het punt dus dat je hem duur vindt, niet dat er veel in omloop zijn.

Hij is ook takkeduur voor iets dat geen product heeft, maar dat was precies mijn punt: ik wil weten wat er gebeurt als er wel een product komt en daar waag ik een gokje op. Heeft niks met aantallen in omloop te maken.

Edit: spelling.

• hmr
RoyK schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:25:
ik denk dat de btc nog wel even aan blijft groeien. Rond 1400 uur begint ook het de andere kant van de oceaan wakker te worden en zal er ongetwijfeld gereageerd worden. Hoewel dat ook naar beneden kan zijn natuurlijk. Goed opletten dus.
Wat zeg je nou precies?

We kunnen links, maar ook rechts jongens.

Ok captain!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-04 14:31
Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:07:
ADA is een sleeping giant. Als die een werkend product krijgen dan gaan ze echt knallen. Ben benieuwd wanneer ze daar mee gaan komen. Ik dacht in Q2 dit jaar als ik het goed heb?

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:31
ggj87 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:22:
Had dan gewoon gezegd dat voordringen niet mag en dat ze achterin moeten aansluiten.

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

• Mortel
  • Laatst online: 00:43

[afbeelding]
Nee hier wordt ik absoluut niet blij van. En ja ik heb een best wel wat VEN.
Zulke Buy walls duiden meestal op een pump, maar we zullen zien.

Je kan beter een trechter vorm hebben. Dan heb je geleiderlijkere groei imo.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-04-2022
Sunri5e schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:26:
[...]

ADA is een sleeping giant. Als die een werkend product krijgen dan gaan ze echt knallen. Ben benieuwd wanneer ze daar mee gaan komen. Ik dacht in Q2 dit jaar als ik het goed heb?
Knallen als in wat? Die koers gaat geen 10 of 100 euro worden hoor met zo'n grote supply

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-03 12:36

RoyK

Illustrator

hmr schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:25:
[...]

Wat zeg je nou precies?

We kunnen links, maar ook rechts jongens.

Ok captain!
Tja, dat is het nou eenmaal in een notendop met beleggen, niet waar. "Ik denk" dat het de komende uren aantrekt en nieuwsgierig hoe er rond de klok van 1400 de andere kant daarop reageert. Stappen ze in, pakken ze hun winst.

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• FearOfTheDarkk
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-09-2020
Ari Gold schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:26:
[...]

Had dan gewoon gezegd dat voordringen niet mag en dat ze achterin moeten aansluiten.
Je kan dan toch gewoon 2 cent hoger bieden? Dat is 6 cent meer totaal. 8)7

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-04 14:31
Rezje schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:27:
[...]

Knallen als in wat? Die koers gaat geen 10 of 100 euro worden hoor met zo'n grote supply
Niet?

• Meijer9c
  • Laatst online: 06-04-2018
Ocn (odysee) gaat ook lekker vandaag zeg. Is de helft van mijn portfolio en ingekocht voor 2 cent. Als ze komende maanden kunnen doorgroeien naar 20/30 cent ben ik blij, Anders de sjaak haha

• WouterOomen
[...]

Sorry, ik begrijp dat gelul over supply echt niet. Als je zegt dat hij echt geen 10 of 100 euro gaat worden zeg je dus: hij gaat echt niet 300 tot 3000 keer over de kop. Als iemand over BTC zegt dat die nog een klapper gaat maken zeg je toch ook niet "de koers van BTC gaat echt geen 2,5 tot 25 miljoen worden hoor".

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 30-08-2022
Die trolls die je eergisteren en gisteren ochtend hier niet wegkreeg over hun gezever dat de bubbel gebarsten is, zijn vandaag opvallend stil.

• Ypuh
[...]

Hoeft ook helemaal niet toch. $0.65 zou al super zijn.

De ATH staat overigens op $1.33.

[Voor 14% gewijzigd door Ypuh op 07-02-2018 11:37]

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Adnanos schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:33:
Die trolls die je eergisteren en gisteren ochtend hier niet wegkreeg over hun gezever dat de bubbel gebarsten is, zijn vandaag opvallend stil.
Haha ja mooi hè, maar bij de volgende dip zijn er weer hoor. Nu is dat groene monstertje weer aan het knagen omdat ze van hun vrouw/moeder geen Crypto mogen kopen. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Richh
WouterOomen schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:32:
[...]

Sorry, ik begrijp dat gelul over supply echt niet. Als je zegt dat hij echt geen 10 of 100 euro gaat worden zeg je dus: hij gaat echt niet 300 tot 3000 keer over de kop. Als iemand over BTC zegt dat die nog een klapper gaat maken zeg je toch ook niet "de koers van BTC gaat echt geen 2,5 tot 25 miljoen worden hoor".
Het betekent dat heel veel mensen die muntjes hebben (of 1 persoon heel erg veel aandeel in de muntjes). Het gevolg daarvan is dat de kans groot is, dat één van die mensen zijn of haar aandeel zal willen verkopen voordat er een flinke stijging is geweest.
Daarnaast zou het gek zijn als een kleine coin een market cap gaat behalen van tientallen miljarden, waarschijnlijk heeft de cryptocoin dan een hogere waarde dan de industrie die erachter hangt.

Ik denk dat vrijwel iedereen het er trouwens ook wel over eens is dat BTC geen 300 keer meer over de kop gaan, zeker niet in de komende jaren.

• tias86
WouterOomen schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:32:
[...]

Rustaaaghh, dit is een forum en mensen hebben een mening, net als jij en die kunnen zeg maar verschillen.

• Rezje
Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:34:
[...]

Hoeft ook helemaal niet toch. $0.65 zou al super zijn.
Klopt dat zou al super zijn!
Maar veel hoger dan 1 a 2 euro met zulk groot coinsupply is gewoon heel moeilijk te bereiken.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01-04 17:02
Sunri5e schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:26:
[...]

Op basis van wat vind je ADA een sleeping giant? Heeft geen werkend product, maar staat wel al in de top 5 met een marketcap van 10 miljard terwijl concurrenten die wel een werkend product hebben lager staan.

• WouterOomen
Richh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:36:
[...]

Het betekent dat heel veel mensen die muntjes hebben (of 1 persoon heel erg veel aandeel in de muntjes). Het gevolg daarvan is dat de kans groot is, dat één van die mensen zijn of haar aandeel zal willen verkopen voordat er een flinke stijging is geweest.
Daarnaast zou het gek zijn als een kleine coin een market cap gaat behalen van tientallen miljarden, waarschijnlijk heeft de cryptocoin dan een hogere waarde dan de industrie die erachter hangt.

Ik denk dat vrijwel iedereen het er trouwens ook wel over eens is dat BTC geen 300 keer meer over de kop gaan, zeker niet in de komende jaren.
Dat iedereen het erover eens is dat BTC geen 300 keer over de kop gaat is precies mijn punt.

Het aantal mensen dat een muntje heeft is 0,0 afhankelijk van de supply. Die muntjes worden toch niet alleen per stuk verkocht? Heel veel mensen hebben 0,00001 BTC, en anderen hebben 100 ADA. Kan allemaal. Of veel of weinig mensen de munt hebben heeft niets te maken met de supply.

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 10-03 14:28

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Zo typisch he. Vandaag niet veel tijd om te kijken dus ik denk, ik zet het merendeel van mijn alts om in Ethereum, dan ben ik op mijn gemak. Wie weet wat er vandaag gebeurd.

Kijk ik nu net snel even naar de koers en alle muntjes waar ik interesse in heb om vanavond te kopen zijn als een halve gek aan het stijgen.

Oh well.

• Meijer9c
  • Laatst online: 06-04-2018
Ondanks de enorme negatieve regen die de cryptowereld over zich heen heeft gekregen de laatste weken vind ik toch knap hoe de markt zich steeds te lijkt herstellen. IK geloof echt niet in een bubbel zoals de jaloerse economen hebben verkondigd. Nog even de g20 afwachten en je zal zien dat het vertrouwen weer langszaam gaat terugkomen. Wel moeten er strengere regels komen voor ico's, dat is uiteindelijk alleen maar beter voor een langzame stabiele groei

• Ypuh
Rezje schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:38:
[...]

Klopt dat zou al super zijn!
Maar veel hoger dan 1 a 2 euro met zulk groot coinsupply is gewoon heel moeilijk te bereiken.
Ik ben een realist. Als ik volgend jaar mijn inleg nog heb en een ervaring rijker ben, ben ik tevreden. Een 20% bonus zou ik super vinden (al is het de tijdsinvestering absoluut niet waard).

ADA heeft een ATH van $1.33 en staat nu op $0.37. Die marketcap kijk ik niet zo naar (behalve dat ze nu al #5 staan zonder een product). Het risico is dat ze nu dus als zwaar overgewaardeerd zijn en dat het uiteindelijke product tegenvalt. De winst is dat het product de potentie wel (deels) waarmaakt en dat ze weer op $0.65 uitkomen of hoger, en dan pak je nu gewoon 100% winst.

Nogmaals, ik heb er maar een paar tientjes inzitten en het is gewoon speculeren. Zou er echt niet meer dan 5-10% van mijn PF instoppen.

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 31-03 20:49
Bmfd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:39:
[...]

Op basis van wat vind je ADA een sleeping giant? Heeft geen werkend product, maar staat wel al in de top 5 met een marketcap van 10 miljard terwijl concurrenten die wel een werkend product hebben lager staan.
Dit. Zodra er een werkend product komt, op basis van welke intrinsieke waarde zou het omhoog gaan? Als ze een goed werkend product brengen denk ik dat ze al erg hoog staan.

Edit: Zijn er nog hoofden hier de meerderheid van hun geld in BTC hebben zitten?

[Voor 7% gewijzigd door untflanked op 07-02-2018 11:44]

Ryzen 5600X | RX 6700 XT | 2x16GB Gskill | Cooler Master NR200

• Rezje
Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:43:
[...]

Ik ben een realist. Als ik volgend jaar mijn inleg nog heb en een ervaring rijker ben, ben ik tevreden. Een 20% bonus zou ik super vinden (al is het de tijdsinvestering absoluut niet waard).

ADA heeft een ATH van $1.33 en staat nu op $0.37. Die marketcap kijk ik niet zo naar (behalve dat ze nu al #5 staan zonder een product). Het risico is dat ze nu dus als zwaar overgewaardeerd zijn en dat het uiteindelijke product tegenvalt. De winst is dat het product de potentie wel (deels) waarmaakt en dat ze weer op $0.65 uitkomen of hoger, en dan pak je nu gewoon 100% winst.

Nogmaals, ik heb er maar een paar tientjes inzitten en het is gewoon speculeren. Zou er echt niet meer dan 5-10% van mijn PF instoppen.
Zoals ze zeggen het is "Low Risk, Low Reward" ;)

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Meijer9c schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:40:
Ondanks de enorme negatieve regen die de cryptowereld over zich heen heeft gekregen de laatste weken vind ik toch knap hoe de markt zich steeds te lijkt herstellen. IK geloof echt niet in een bubbel zoals de jaloerse economen hebben verkondigd. Nog even de g20 afwachten en je zal zien dat het vertrouwen weer langszaam gaat terugkomen. Wel moeten er strengere regels komen voor ico's, dat is uiteindelijk alleen maar beter voor een langzame stabiele groei
Je gelooft niet in een bubbel? Wat denk je dat er is gebeurd de laatste weken dan? En staan we alweer op 20K?
Het is/was wel degelijk een bubbel. Dat wil niet zeggen dat crypto's dus niet werken (we hebben nog steeds tulpen, huizen en internet bijvoorbeeld), dat wil alleen zeggen dat er puur speculatief geld de prijs enorm opgedreven heeft.

• Richh
WouterOomen schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:40:
[...]

Dat iedereen het erover eens is dat BTC geen 300 keer over de kop gaat is precies mijn punt.

Het aantal mensen dat een muntje heeft is 0,0 afhankelijk van de supply. Die muntjes worden toch niet alleen per stuk verkocht? Heel veel mensen hebben 0,00001 BTC, en anderen hebben 100 ADA. Kan allemaal. Of veel of weinig mensen de munt hebben heeft niets te maken met de supply.
En dan acht je het wel realistisch dat een nietszeggende altcoin in ontwikkeling dat wel gaat doen? :P

Anyhow, ik heb niet het idee dat iemand op Tweakers je kan overtuigen. Lees je daarom eens in; ongeveer iedereen die serieus in de cryptobusiness zit zal je wijzen op het belang van supply.
https://steemit.com/crypt...ap-is-what-really-matters

• Ypuh
Rezje schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:44:
[...]

Zoals ze zeggen het is "Low Risk, Low Reward" ;)
Gezien mijn inleg voor mij persoonlijk wel ja. Ik cash ook uit zodra die $0.65 bereikt is en de trend stagneert. Wacht de product release wel even af natuurlijk.

• bigbuddha
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-03 11:33
Grotman schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:46:
[...]

Je gelooft niet in een bubbel? Wat denk je dat er is gebeurd de laatste weken dan? En staan we alweer op 20K?
Het is/was wel degelijk een bubbel. Dat wil niet zeggen dat crypto's dus niet werken (we hebben nog steeds tulpen, huizen en bijvoorbeeld), dat wil alleen zeggen dat er puur speculatief geld de prijs enorm opgedreven heeft.
correctie <> bubbel
Zoom eens uit op de grafieken. Niet alleen de laatsten 4 maanden.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-04 16:22

FaceDown

Storende factor.

bigbuddha schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:49:
[...]

correctie <> bubbel
Eens. Een piek is niet meteen een bubbel. Een bubbel in mijn ogen is een koers vol met lucht, en als de bubbel barst is het feest voorbij. Als de koers snel weer opkrabbelt kunt je dus niet spreken van een bubbel. Achteraf kun je pas bepalen of er sprake was van een bubbel of niet.

Groetjes, FaceDown.

• beebie121
  • Laatst online: 01-04 10:09
[...]

correctie <> bubbel
het is een crash en geen correctie vind ik.
Maar ik vind het ook geen bubbel.

Je kan echt wel iets (belangrijks) met de technologie erachter. Met bijvoorbeeld tulpen is dat heel anders.

ik denk dat toen er aandelen kwamen en die crashten dat mensen ook riepen een bubbel etc. Echter ook dat is/was geen bubbel maar een crash. Net als dit.

AMD 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus Elite | RTX 3080TI | Fractal Design Define R6 | Gigabyte Aorus FI32U | Be Quiet Dark Pro 4 | Astro A50 | G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3200MHz | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 lightspeed

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
[...]

correctie <> bubbel
Dat is meer een definitiekwestie. Een correctie wil meestal een paar procenten verschil betekenen.
Daarnaast weten we nog helemaal niet of we zo weer rond 20K zitten, het kan net zo goed lange tijd blijven hangen of weer gaan zakken.

Het is gewoon zo dat men denkt dat de bubbelroepers anti-Bitcoin zijn, maar dat is helemaal niet zo. De prijs van Bitcoin en andere coins is gewoon puur speculatie en is gewoon een grote bubbel. Dat vinden ook de grootste voorstanders van Bitcoin.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-01 12:43
beebie121 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:53:
[...]

het is een crash en geen correctie vind ik.
Maar ik vind het ook geen bubbel.

Je kan echt wel iets (belangrijks) met de technologie erachter. Met bijvoorbeeld tulpen is dat heel anders.

ik denk dat toen er aandelen kwamen en die crashten dat mensen ook riepen een bubbel etc. Echter ook dat is/was geen bubbel maar een crash. Net als dit.
What is a 'Bubble'
A bubble is an economic cycle characterized by rapid escalation of asset prices followed by a contraction. It is created by a surge in asset prices unwarranted by the fundamentals of the asset and driven by exuberant market behavior. When no more investors are willing to buy at the elevated price, a massive selloff occurs, causing the bubble to deflate.

Read more: Bubble https://www.investopedia..../bubble.asp#ixzz56Q1L6ihI

• Richh
untflanked schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:43:
[...]

Dit. Zodra er een werkend product komt, op basis van welke intrinsieke waarde zou het omhoog gaan? Als ze een goed werkend product brengen denk ik dat ze al erg hoog staan.
Waarom zou het dan omhoog gaan? Het is op dit moment al op een prijs gewaardeerd alsof het al een werkend product heeft.
Als het product er is, betekent dat eerder dat mensen concluderen dat er geen reden meer is waarom de prijs verder omhoog zou gaan.
Zijn er nog hoofden hier de meerderheid van hun geld in BTC hebben zitten?
Ik. En waarschijnlijk het gros van de mensen die zich 'cryptobezitter' noemen. Je kan veel geld verdienen (en dus ook verliezen) aan alts, vooral op korte termijn.

Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat HODL in een grote coin die over een X aantal jaar nog bestaat het meeste op kan leveren bij weinig inspanning en risico. Dat is dus hoe ik erin zit. Echter: de meeste mensen die dat doen denken verder niet meer aan hun coins en lurken niet in dit slowchat topic ;)

• Machlah
Richh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:55:
[...]

Ik. En waarschijnlijk het gros van de mensen die zich 'cryptobezitter' noemen. Je kan veel geld verdienen (en dus ook verliezen) aan alts, vooral op korte termijn.

Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat HODL in een grote coin die over een X aantal jaar nog bestaat het meeste op kan leveren bij weinig inspanning en risico. Dat is dus hoe ik erin zit. Echter: de meeste mensen die dat doen denken verder niet meer aan hun coins en lurken niet in dit slowchat topic ;)
Zie niet echt in waarom investeren en holden in Bitcoin het meeste op kan leveren bij weinig inspanning en risico. Holden van een altcoin is evenveel inspanning en hoe weet je dat investeren in bitcoin het minst risicovol is?

[Voor 13% gewijzigd door Machlah op 07-02-2018 11:57]

• GJmetal
  • Laatst online: 21-11-2021
Gaan tussendoor nog steeds wel lekker omhoog zeg *O*

[Voor 4% gewijzigd door GJmetal op 07-02-2018 11:58]

• Pelox
Nu toch echt te laat om nog litecoin bij te kopen.. wachten op een dipje dus. Betwijfel of hij de komende tijd (ooit?) nog onder de 100 euro komt..

[Voor 31% gewijzigd door Pelox op 07-02-2018 11:59]

420.

• WouterOomen
Richh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:48:
[...]

En dan acht je het wel realistisch dat een nietszeggende altcoin in ontwikkeling dat wel gaat doen? :P

Anyhow, ik heb niet het idee dat iemand op Tweakers je kan overtuigen. Lees je daarom eens in; ongeveer iedereen die serieus in de cryptobusiness zit zal je wijzen op het belang van supply.
https://steemit.com/crypt...ap-is-what-really-matters
Nee, dat acht ik niet realistisch. Ik ben dan ook niet degene die komt met het idee dat iets 300 keer over de kop moet. Ik vind het al vrij schitterend als ik drie keer mijn inleg terug krijg.

Verder vind ik de argumenten over supply tot op heden vrij slecht. Thanks voor je artikel derhalve. Als ik eerlijk ben bevestigt het mijn idee: prijs én supply maken alleen samen een punt en of je de market cap van ADA terecht vindt is afhankelijk je inschatting van of hij die market cap waard is. Je kunt én niet zeggen "oh, hij kost maar 30 cent, dus dit wordt een killer" én je kunt óók niet zeggen "er zijn er 30 miljard in omloop, dus dit wordt niks".

• tias86
Toch vind ik de markt in het algeheel wel behoorlijk overgewaardeerd.In vergelijking met bedrijven die al een product of dienst verkopen, winst maken en vele werknemers hebben. Maar goed zo lang dit goed gaat is het leuk.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Machlah schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:57:
[...]

Zie niet echt in waarom investeren en holden in Bitcoin het meeste op kan leveren bij weinig inspanning en risico. Holden van een altcoin is evenveel inspanning en hoe weet je dat investeren in bitcoin het minst risicovol is?
Door gewoon naar het verleden te kijken. Hoeveel altcoins zijn er niet al gekomen en weer vertrokken? Bitcoin is altijd de meest stabiele factor gebleken. Altcoins komen en gaan, een altcoin kan het tijdelijk een stuk beter doen dan Bitcoin, maar tot nu toe op de lange termijn blijken Altcoins een stuk minder betrouwbaar dan BTC.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Ypuh
Pelox schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:58:
Nu toch echt te laat om nog litecoin bij te kopen.. wachten op een dipje dus.
+1.

Heb mijn buy orders ook gemist vanochtend. Laat de markt nu maar ff lekker uitrazen.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 15:31

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:00:
[...]

+1.

Heb mijn buy orders ook gemist vanochtend. Laat de markt nu maar ff lekker uitrazen.
Wil ik die munt in de plus hebben, moet ie eerst boven de 280 euro stijgen |:(

Professioneel Heftruck Syndroom

• untflanked
Richh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:55:
[...]

Waarom zou het dan omhoog gaan? Het is op dit moment al op een prijs gewaardeerd alsof het al een werkend product heeft.
Als het product er is, betekent dat eerder dat mensen concluderen dat er geen reden meer is waarom de prijs verder omhoog zou gaan.

[...]

Ik zeg juist precies dat ik het ook niet omhoog zie gaan als er een product komt. Ik snap de waardering momenteel totaal niet.

Daarnaast, ik denk dat je aan BTC meer geld kan verliezen. Iedereen die momenteel BTC hold doet het om geld te verdienen en niet voor de techniek. BTC is inferieur op zoveel gebieden en het holden van BTC laat mij gewoon zien dat je een leek bent en geen zin hebt om je verder in deze technologie in te lezen. Zelfs een simpele currency als LTC doet beter wat BTC doet, daarnaast ben ikzelf zeer te spreken over Nano. Vervolgens zijn er platformen en vooral supply chain munten waar ikzelf de blockchain toegepast zie worden, VEN en WTC dus.

Disclaimer: Ik ben heel erg anti-BTC en kan niet wachten totdat er meer Fiat Pairings komen en BTC niet meer de prijs bepaald. Wachtend op de dag totdat crypto's in zijn geheel niet als Bitcoin wordt gerefereerd.

• Machlah
miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:00:
[...]

Door gewoon naar het verleden te kijken. Hoeveel altcoins zijn er niet al gekomen en weer vertrokken? Bitcoin is altijd de meest stabiele factor gebleken. Altcoins komen en gaan, een altcoin kan het tijdelijk een stuk beter doen dan Bitcoin, maar tot nu toe op de lange termijn blijken Altcoins een stuk minder betrouwbaar dan BTC.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst... tenminste, dat hoor ik altijd op de radio >:)

• Richh
WouterOomen schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:59:
Als ik eerlijk ben bevestigt het mijn idee: prijs én supply maken alleen samen een punt en of je de market cap van ADA terecht vindt is afhankelijk je inschatting van of hij die market cap waard is. Je kunt én niet zeggen "oh, hij kost maar 30 cent, dus dit wordt een killer" én je kunt óók niet zeggen "er zijn er 30 miljard in omloop, dus dit wordt niks".
Maar dan zijn we het gewoon eens :P zo denk ik er ook over.

Er zijn echter heel veel mensen die wel in dat laatste zinnetje van je geloven.

• untflanked
miicker schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:00:
[...]

Welke coins dan vooral? Vroeger waren het vooral currencies die inderdaad afgestorven zijn, maar sinds de komst van platformen is er toch een soort 'nieuwe' lichting. Dat scamcoins afsterven, nouja, daar mag ik alleen maar op hopen. TRX, VRG, een tijdje was er E=MC2 die hoog stond, puur op announcements over announcements. Het lijkt er een klein beetje op dat we dat stadia zijn gepasseerd.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:13
Pelox schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:58:
Nu toch echt te laat om nog litecoin bij te kopen.. wachten op een dipje dus. Betwijfel of hij de komende tijd (ooit?) nog onder de 100 euro komt..
Had vannacht buy orders geplaatste op € 101,00, € 91,00 etc. Maar die € 101,00's waren net niet geraakt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Ypuh
NeFoRcE schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:00:
[...]

Wil ik die munt in de plus hebben, moet ie eerst boven de 280 euro stijgen |:(
Ik ben er overheen gestapt om per se winst op elke transactie te willen maken. Is een goede beslissing geweest en heb al regelmatig iets met verlies verkocht om een winstgevende coin terug te kopen.

In het geval van LTC zou ik ze nu wel lekker gewoon houden.

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:13
[...]

correctie <> bubbel
Als je uitzoomt over afgelopen jaren zie je afgelopen maand wel degelijk een zeer opvallende piek en daling (bubble). Dat heeft in de afgelopen jaren niet op deze heftige manier plaatsgevonden.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
untflanked schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:43:
[...]

Edit: Zijn er nog hoofden hier de meerderheid van hun geld in BTC hebben zitten?
90% van mijn crypto bestaat uit BTC ja. :)

• Pelox
Jumpman schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:04:
[...]

Had vannacht buy orders geplaatste op € 101,00, € 91,00 etc. Maar die € 101,00's waren net niet geraakt.
Ik heb gisteren nog voor 98 kunnen kopen! _/-\o_

420.

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:13
We zijn er overigens nog lang niet. Kijk maar eens de afgelopen 2 maanden. Continue een stijging en daarna weer een daling. Dat verwacht ik nu ook wel weer gebeuren....

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:51
MaStar schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:06:
We zijn er overigens nog lang niet. Kijk maar eens de afgelopen 2 maanden. Continue een stijging en daarna weer een daling. Dat verwacht ik nu ook wel weer gebeuren....
Same here maar we lijken in de minderheid te zijn.. kopen kopen kopen :X

• Jumpman
Pelox schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:06:
[...]

Ik heb gisteren nog voor 98 kunnen kopen! _/-\o_
Ik ook nog, maar die had ik met 20% verkocht, omdat ik niet op Azië wilde wachten. Beter winst pakken, dan alles verliezen, dan maar weer hoger instappen.

• Pelox
Ik ook maar heb toch het gevoel dat hij niet meer onder de 6k dollar zal gaan.. waarom? geen idee.. gewoon zomaar, of te wel puur gelul net zoals al die andere experts en analisten.

420.

• Simongarfunkel
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-04-2018
Ik wordt wel een beetje moe van iedereen die met grote stelligheid uitspraken doet over het koersverloop.
Ja, het is MOGELIJK dat we weer geen dalen inderdaad.
Maar er bestaat ook zoiets als een trendbreuk, dus het KAN ook zijn dat we het laagste punt hebben bereikt.

Prima dat je met behulp van argumenten één van deze mogelijkheden waarschijnlijker acht maar een random statement droppen, daar schiet niemand iets mee op. En bouw anders in elk geval een beetje nuance in :)

[Voor 3% gewijzigd door Simongarfunkel op 07-02-2018 12:09]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:06
Simongarfunkel schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:08:
[...]

Ik wordt wel een beetje moe van iedereen die met grote stelligheid uitspraken doet over het koersverloop.
Maar er bestaat ook zoiets als een trendbreuk, dus het KAN ook zijn dat we het laagste punt hebben bereikt.

Prima dat je met behulp van argumenten één van deze mogelijkheden waarschijnlijker acht maar een random statement droppen, daar schiet niemand iets mee op. En bouw anders in elk geval een beetje nuance in :)
idd natte vingerwerk 8)

• untflanked
Denk persoonlijk niet dat hij inderdaad nog onder de 6k gaat komen. Januari was een maand vol FUD en vervolgens werd het laatste zetje gegeven door de Subpoena van Tether en de aankondiging van een Hearing.
Tether lijkt legit te zijn, de hearing viel zeer goed uit naar mijn mening, dus ik denk dat we steady terug gaan naar 10k. Hopelijk niet veel hoger, maar weer een opmars van alts.

• Jumpman
Er is momenteel niets zinnigs te zeggen over de koers.

• Nopheros
Simongarfunkel schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:08:
[...]

Hij zegt toch "verwacht" en geeft het niet aan als feit?

Zie het probleem niet zo. Dit is een slowchat topic waar mensen hun mening mogen geven. |:(

• Pelox
Van mij mag de markt inderdaad stabiliseren en dan rustig beetje bij beetje wat omhoog.

420.

• Simongarfunkel
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-04-2018
Nopheros schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:10:
[...]

Hij zegt toch "verwacht" en geeft het niet aan als feit?

Zie het probleem niet zo. Dit is een slowchat topic waar mensen hun mening mogen geven. |:(
Klopt, je reactie valt bij nader inzien ook wel mee. Excuus :)
Enfin, het geldt wel voor sommige anderen die wel bijzonder stellig zijn.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:54
Ondertussen zit ik met 'n dilemma. Ga ik, nu de koers weer wat omhoog schiet, weer een beetje cashen om in m'n huis-fonds te stoppen (minder hypotheek, of wellicht toch iets meer luxe O-) ) of laat ik het weer een tijdje staan om te zien of de koers nog meer leuks gaat doen.. #FWP

https://www.socialcooling.com/

• Ypuh
anboni schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:13:
Ondertussen zit ik met 'n dilemma. Ga ik, nu de koers weer wat omhoog schiet, weer een beetje cashen om in m'n huis-fonds te stoppen (minder hypotheek, of wellicht toch iets meer luxe O-) ) of laat ik het weer een tijdje staan om te zien of de koers nog meer leuks gaat doen.. #FWP
Zou persoonlijk niet eerder cashen dan dat we op/over de $10k zitten. Hooguit wat geld tijdelijk in fiat zetten als je niet zeker bent van de zaak en nog een dipje verwacht.

Die $10k kan nog een dag/week/maand/jaar duren natuurlijk, maar mijn verwachting is dat we die voor dec '18 nog wel aan gaan tikken.

• Richh
untflanked schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:00:
Daarnaast, ik denk dat je aan BTC meer geld kan verliezen. Iedereen die momenteel BTC hold doet het om geld te verdienen en niet voor de techniek. BTC is inferieur op zoveel gebieden en het holden van BTC laat mij gewoon zien dat je een leek bent en geen zin hebt om je verder in deze technologie in te lezen.
Misschien dat veel mensen er inderdaad zo in zitten, maar dat geldt niet voor mij :P

Deze muntjes zijn programmeerbaar zoals je weet. Enkel de supply staat echt vast. Gezien BTC het grootste development team achter zich heeft staan, is het niet meer dan logisch dan dat het uiteindelijk technieken van andere muntjes overneemt. Zoals het lightning netwerk van Litecoin.

Je kan BTC inferieur noemen, maar tot nu toe is er geen enkele munt dat daadwerkelijk ooit zoveel transacties heeft gedaan om te bewijzen dat het écht meer transacties aan kan. En wat zijn dan de bijkomende nadelen? Ripple zou je kunnen beargumenteren, maar dat is niet zo decentralized als BTC bijvoorbeeld.

Daarnaast is de waarde van een munt niet 100% gebaseerd op techniek. Verre van zelfs. De vestiging in het dagelijks leven, de kennis onder de wereldbevolking ervan, het vertrouwen dat men in een munt heeft - allemaal factoren die zekerheid bieden die geen enkele alt je tot nu toe bieden.

En dan ben ik nog niet eens begonnen over de trading pairs. Uit je disclaimer merk ik dat je ook begrijpt hoe belangrijk die dingen zijn voor zowel BTC als alts. Zolang BTC, samen met currency munten als LTC en andere grootheden als ETH, bepalen hoeveel geld er in deze industrie stroomt, zijn deze pairs het meest belangrijk en zullen we geen afscheid nemen van deze pairs.
Daarom zou je zelfs als BTC-hater moeten accepteren dat het een blijvertje is.
Zelfs een simpele currency als LTC doet beter wat BTC doet
LTC is geen simpele currency, maar een van de meest vooruitstrevende. Na BTC op dit moment de belangrijkste voor mij.
Vervolgens zijn er platformen en vooral supply chain munten waar ikzelf de blockchain toegepast zie worden, VEN en WTC dus.
Yes, dat zie ik dus ook gebeuren.

Maar wat is de link tussen de waarde van dat muntje, en het toepassen van de blockchain in een industrie? 1 muntje VEN is geen 'aandeel' in VeChain. Heb jij toevallig producten liggen die je op de VeChain blockchain wil publiceren? Of denk je nou echt dat er in de toekomst een massale buy-out van particuliere VeChain bezitters gaat komen voor een astronomisch bedrag?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:16:
[...]

Zou persoonlijk niet eerder cashen dan dat we op/over de $10k zitten. Hooguit wat geld tijdelijk in fiat zetten als je niet zeker bent van de zaak en nog een dipje verwacht.

Die $10k kan nog een dag/week/maand/jaar duren natuurlijk, maar mijn verwachting is dat we die voor dec '18 nog wel aan gaan tikken.
Voor het eind van de maand zijn we al boven de 10k geweest en daarna weer onder de 7,5k en hangen we begin maart zo rond 9000.

Waarom? Geeeeen idee. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik hoop dat de trend door zet voor iedereen, zelf heb ik de boel verkocht en kijk het weer even aan

happy trading ;)

• Machlah
Slux schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:20:
Ik hoop dat de trend door zet voor iedereen, ik zelf heb ik de boel verkocht en kijk het weer even aan

happy trading ;)
Das nog eens een aardig bericht, eens wat anders dan al die zure mensen die op ATH kopen en tijdens een dip weer verkopen. Bedankt!

• Nopheros
Simongarfunkel schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:11:
[...]

Klopt, je reactie valt bij nader inzien ook wel mee. Excuus :)
Enfin, het geldt wel voor sommige anderen die wel bijzonder stellig zijn.
Oh heb ik ook hoor, meer voor naar boven dan >:)
Pagina: 1 ... 124 125 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee