Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:49
Ik heb inderdaad nog een bundel van 20GB (die nu niet meer wordt aangeboden), dus ik zal voorlopig ook niet gaan verlengen, want de 20GB bundel zit niet meer in het huidige aanbod (nu max 15GB).

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:51
Hippe Lip schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 14:29:
Waarom willen jullie allemaal verlengen? Ik zit al heeeel veel jaren bij Simyo en verleng echt niet (twee)jaarlijks. Soms zelfs eens 4 of 5 jaar achtereen niet. Tussendoor kun je altijd bundels wisselen, als je dat nodig vind.
Maar uiteraard verleng je wel als je simpelweg dan beter af bent. Jouw bundels zijn al prima, maar als je nu bijvoorbeeld 8,68 betaald voor 100 min en 2 GB, dan is nu verlengen wel misschien eens handig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-05 23:50

Hippe Lip

+ + + NL + + +

Groentjuh schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 15:10:
[...]

Maar uiteraard verleng je wel als je simpelweg dan beter af bent. Jouw bundels zijn al prima, maar als je nu bijvoorbeeld 8,68 betaald voor 100 min en 2 GB, dan is nu verlengen wel misschien eens handig. ;)
@Groentjuh Dat kun je met bundelwijziging niet verbeteren?
Tja, dan houdt het idd op…

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Hippe Lip schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 14:29:
Waarom willen jullie allemaal verlengen?
Omdat het voor mij financieel gunstiger geworden en zelfs betere voorwaarden.

Okt 2022 destijds onbeperkt bellen + 10 GB voor 2 jaar 12 pm. Juni 2023 inflatie. Werd het 13,01

Afgelopen maand kon ik verlengen (4 maand voor einde looptijd) Nu onbeperkt bellen + 10 GB voor 11 euro en maandelijks opzegbaar (per jaar kwam er een euro korting bij maar je word in loop van het jaar wel gefopt met inflatie terwijl het huidige tarief lager is).

Kortom ik betaal 2 euro pm minder en kan boete vrij volgende maand bij Simyo vertrekken omdat het pm is ipv tot okt uitzingen of 1 of 2 jaar ben aangegaan.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
Hippe Lip schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 15:46:
[...]

@Groentjuh Dat kun je met bundelwijziging niet verbeteren?
Tja, dan houdt het idd op…
Nee, want om de tarieven van nieuwe klanten te krijgen moet je verlengen. Bij bundel wijzigen blijf je binnen hetzelfde tariefplan van het lopende contract, waarin hogere tarieven kunnen zitten.
Sinds 2 jaar krijg je niet onder bundel wijzigen de huidige bundels, die nieuwe klanten aangeboden krijgen. Daarvoor moet je verlengen.

[ Voor 4% gewijzigd door Groentjuh op 03-07-2024 17:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Groentjuh
Aaaai... Simyo Compleet is vanaf nu geen verdubbelaar meer voor nieuwe klanten. Het is alleen nog maar extra data bij databundels. Ook belminuten/SMS worden niet meer verdubbeld. Huidige klanten behouden wat ze hebben totdat ze verlengen!

En er zijn weer nieuwe databundels:
  • 2GB van 1 euro/maand is nu 1 euro/maand
  • 6GB van 2 euro/maand is nu 2 euro/maand
  • 10GB van 2 euro/maand (actie) is nu 3 euro/maand
  • 12GB van 4 euro/maand vervalt
  • 15GB van 6 euro/maand is nu 4 (actie) euro/maand
  • 20GB is weer terug en nu 7 euro/maand
Situatie Simyo Compleet:
  • 2GB (+ 2GB) van 1 euro/maand is nu 1 euro/maand
  • 6GB (+ 4GB) is nieuw en kost 2 euro/maand
  • 6GB (+ 6GB) van 2 euro/maand vervalt -> 6GB (+ 4GB)
  • 10GB (+ 6GB) is nieuw en kost 3 euro/maand
  • 10GB (+ 10GB) van 2 euro/maand (actie) vervalt -> 10GB (+ 6GB)
  • 15GB (+ 8GB) is nieuw en kost 4 euro/maand (actie)
  • 12GB (+ 12GB) van 4 euro/maand vervalt
  • 15GB (+ 15GB) van 6 euro/maand vervalt -> 15GB (+ 8GB)
  • 20GB (+ 10GB) is nieuw en nu 7 euro/maand
Overal vind ik hier weinig pluspuntjes... Alleen 15 GB (zonder Simyo Compleet) is in de aanbieding en daardoor goedkoper dan ie was. Mocht je deze bundels beter vinden dan je huidige bundels, dan kun je via de "verlengen"-pagina verlengen om over te gaan naar deze nieuwe bundels. Daarnaast is er ook "bundels wijzigen" om binnen een huidig tariefplan bundels aan te passen.

Ik persoonlijk zit nog minimaal 1,5 jaar vast aan 10 GB + 10GB voor 2 euro. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Groentjuh op 22-07-2024 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgw
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 27-07-2024
20Gb databundel met dataplafond, werkt niet.

Hoi, ik heb n 20Gb databundel met n dataplafond erbij genomen. Na 800mb ee melding per sms: 80% verbruikt, en nu ondertussen na 1Gb gebruik nog n sms '100% verbruikt' en is het internet afgesloten.Het lijkt er op dat het dataplafond niet goed werkt. Heb nog 19Gb over als je kijkt in de Simyo app, maar mobiel internet werkt niet meer.

Anderen zelfde ervaring? Suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
jorgw schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 14:59:
20Gb databundel met dataplafond, werkt niet.
De enige manier hoe je nu al een 20GB bundel kunt hebben, is door hem eerder gehad te hebben of door gisteren nieuwe klant te zijn geworden. Wijzigingen aan bundels (en dataplafond) gaan pas de eerst volgende eerste van de maand in! De enige uitzondering is als je nog geen databundel hebt, dan kan die gelijk ingaan. In dit geval kan dat echter ook niet, want je kunt in dat geval niet verlengd hebben...

SMS-berichten zijn leidend, dus ik zou heel snel data op je mobiel uitzetten (of extra MB bundel kopen van 5 euro voor 500 MB), want buiten de bundel betaal je 0,15 euro/MB! Het is mogelijk dat je dataplafond pas vanaf de eerste van de komende maand actief wordt!

[ Voor 10% gewijzigd door Groentjuh op 23-07-2024 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgw
Ik snap je niet zo goed.

Ik had geen databundel. Bestelde een 20Gb bundel met dataplafond.

Dat was direct actief, zie berichtjes aangehaakt. En in de app staat die 20Gb (nu 19Gb). Maar ik kan er nu geen gebruik van maken.

Suggesties? Heb t bij simyo whatsapp gemeld. Via WhatsApp kreeg ik geen reactie. Via websupport gemeld, die ging het gisteren opnemen met technische staf. Zou erover gemaild worden, tot op heden geen reactie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B_8NzrRyD2iRd9iTrYbhfIXPyuI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kPO62rlDr8kBkkdVUN0TBtYm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UhwhzPFwuM71142hxkM6vs4lMJ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4U98yUQGHVLsL7ZILKcW37zx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fdRooMQVAMxyetecXhcYWfs05eo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L5tUA6LMagLkkWbLhc6JWEh9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
@jorgw: Ah, je heb nog een oudere 20GB bundel optie. Je hebt immers ook een 300 min/sms bundel. Ik zou in dat geval aanraden om ook eens te kijken naar wat je tegenwoordig kunt krijgen indien je jouw abonnement verlengt. Mogelijk kun je beter uit zijn.

Je had geen databundel, dus dan kun je inderdaad per direct een databundel activeren en ook hetzelfde met het dataplafond. Zo te zien is dat gebeurd.

Ik denk dat er technisch bij Simyo echter iets niet lekker is gegaan tijdens het opzetten van dat dataplafond, waardoor je na slechts ~1 GB vanwege het dataplafond bent geblokkeerd. Je hebt al op een manier contact opgenomen. Het is nu inderdaad aan de technische staff om te zien wat er fout is gegaan.

Het is zeker niet de eerste keer dat iets tussen de systemen van Simyo en KPN niet gelijk loopt. Zo ben ik wel eens een blije prepaid gebruiker tegengekomen met de onbeperkte databundel met lage snelheid, waarbij een speedtest aantoonde dat die snelheid zeker geen lage snelheid was. En nu actuele veel voorkomende is natuurlijk dat instellingen betreffende roaming toch niet lekker zitten tussen KPN/Simyo. En ook nog wel eens dat een internetblokkade wel bij Simyo stond, maar niet bij KPN (yeay, gratis internet na vergoeding van Simyo!) Wel is het de eerste keer dat ik zo'n soort storing in het dataplafond hoor.

Ik zou nog even afwachten en morgen eens via hetzelfde kanaal waarmee je reeds contact had eventueel een update vragen.

[ Voor 40% gewijzigd door Groentjuh op 24-07-2024 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgw
@Groentjuh bedankt voor je reactie, ja ik denk dat wat je beschrijft het probleem is inderdaad.

Ik heb t gemeld bij Simyo, en heb zojuist reactie gehad van Simyo via WhatsApp dat ze ernaar kijken. (Kan mogelijk n paar werkdagen duren.)

Mijn huidige abbo tegen het licht houden ja dat kan ik doen tzt, msch dat t interessant kan zijn, maar wacht nu eerst maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-05 21:18
jorgw schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 12:35:
Ik snap je niet zo goed.

Ik had geen databundel. Bestelde een 20Gb bundel met dataplafond.

Dat was direct actief, zie berichtjes aangehaakt. En in de app staat die 20Gb (nu 19Gb). Maar ik kan er nu geen gebruik van maken.

Suggesties? Heb t bij simyo whatsapp gemeld. Via WhatsApp kreeg ik geen reactie. Via websupport gemeld, die ging het gisteren opnemen met technische staf. Zou erover gemaild worden, tot op heden geen reactie.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb exact deze bundel en heb altijd geprobeerd om binnen het Simyo-systeem zo voordelig mogelijk (tegen zoveel mogelijk) te blijven zitten. Voor deze bundel betaal ik per maand €17,34. Dus ik denk dat er voor jou wel betere mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgw
Fijn te kunnen melden dat het probleem ondertussen is opgelost. Vriendelijke support bij Simyo.

@Jadero Bedankt voor de suggestie. Ik gebruik normaal via dual sim een internet bundel vh werk, dus bel/sms is dan voldoende. Heb daarom al lang tijd n bundel 300 bel/sms zonder data, was 5,42 euro pm. Nu n databundel erbij genomen dus, maar zal komende maand nog ns goed kijken naar de bundels/abbo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04 19:31

Ryan1981

Je ne sais pas

Zo, mij eerste negatieve ervaring met Simyo vandaag! Mijn vrouw en ik allebij een sim only klant zijn op familiebezoek bij haar familie in Engeland. Van te voren gechecked en UK valt binnen bundel dus zorgeloos op reis dacht ik . .

Wat blijkt nu. Als je op de boot zit dan kan het zijn dat je telefoon verbinding via satelliet maakt. Geen idee of je deze functie kan uitschakelen, heb er niet om gevraagd in ieder geval. Op de boot is wifi dus deze functie ook niet nodig. Maar zojuist komen mijn vrouw en ik er achter dat we allebij kosten gemaakt hebben buiten bundel. Gelukkig bij elkaar een paar euro.

Even googlen en ik voel me weer jong waar je de radar en kassa programmas met mensen die terug komen van vakantie met een torenhige rekening: https://forum.simyo.nl/bu...ng-wat-moet-ik-doen-45422

Is het mijn veranwoordelijkheid? Ja vast. Lijkt me toch wel nuttig als je gevraagd wordt van deze funtie gebruik te kunnen maken. Andere mensen waren meer geld kwijt volgens dat forum iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikejux
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 08:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hlHUwjpjS9KLEnUDthMX_Ilhj2k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yhrpHY8OwRK36EKiqWDa2HuW.jpg?f=fotoalbum_large

Ze doen er in ieder geval wel iets. Dit is n gedeelte van de mail die ik kreeg vlak voor de vakanties. Maar altijd balen natuurlijk. Gelukkig gaat het over n paar euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:12

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Ryan1981 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 19:38:
Zo, mij eerste negatieve ervaring met Simyo vandaag! Mijn vrouw en ik allebij een sim only klant zijn op familiebezoek bij haar familie in Engeland. Van te voren gechecked en UK valt binnen bundel dus zorgeloos op reis dacht ik . .

Wat blijkt nu. Als je op de boot zit dan kan het zijn dat je telefoon verbinding via satelliet maakt. Geen idee of je deze functie kan uitschakelen, heb er niet om gevraagd in ieder geval. Op de boot is wifi dus deze functie ook niet nodig. Maar zojuist komen mijn vrouw en ik er achter dat we allebij kosten gemaakt hebben buiten bundel. Gelukkig bij elkaar een paar euro.

Even googlen en ik voel me weer jong waar je de radar en kassa programmas met mensen die terug komen van vakantie met een torenhige rekening: https://forum.simyo.nl/bu...ng-wat-moet-ik-doen-45422

Is het mijn veranwoordelijkheid? Ja vast. Lijkt me toch wel nuttig als je gevraagd wordt van deze funtie gebruik te kunnen maken. Andere mensen waren meer geld kwijt volgens dat forum iig.
Hier recent op de DFFS ferry naar Newcastle ook roaming maar uit gezet. Maar op de terugweg is dat nog lastiger omdat je in Engeland al standaard aan het 'roamen' bent en je dat juist op het maritieme netwerk niet wilt. Wel werd het overal aangegeven en ook omgeroepen aan boord.

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Mr.Viper schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:45:
[...]

Hier recent op de DFFS ferry naar Newcastle ook roaming maar uit gezet. Maar op de terugweg is dat nog lastiger omdat je in Engeland al standaard aan het 'roamen' bent en je dat juist op het maritieme netwerk niet wilt. Wel werd het overal aangegeven en ook omgeroepen aan boord.
Ja en al helemaal jammer omdat je op die dfds gewoon gratis wifi hebt dus het helemaal niet nodig is om via satelliet verbinding te maken. Vraag me af of het mogelijk is om internet buiten bundel uit te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:12

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Ryan1981 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 21:22:
[...]

Ja en al helemaal jammer omdat je op die dfds gewoon gratis wifi hebt dus het helemaal niet nodig is om via satelliet verbinding te maken. Vraag me af of het mogelijk is om internet buiten bundel uit te zetten.
Op de DFFS ferry naar Newcastle is geen gratis WiFi, ze vragen €9,- voor 3 uurtjes. Bij de duurdere hutten zit wel een voucher volgens mij maar zoveel willen wij niet betalen ;)

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Mr.Viper schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 21:28:
[...]

Op de DFFS ferry naar Newcastle is geen gratis WiFi, ze vragen €9,- voor 3 uurtjes. Bij de duurdere hutten zit wel een voucher volgens mij maar zoveel willen wij niet betalen ;)
Oh das minder, idd voor die paar uur kun je wel zonder. Beetje karig maar hoorde dat ze in financiele problemen waren jaren geleden dus dit zal wel een van de gevolgen zijn. Zelfs mijn vlucht naar Chicago van KLM had een gratis wifi voor watsapp berichtjes enzo. Als je meer bandbreedte wil dan moest je wel betalen. Symio vraagt overigens voor roaming in Amerika 5 euro per MB data dus heb roaming toen uitgezet en een 15 dollar prepaid esim geregeld (was daar 3 weken) met 5GB data. Werkte goed. Laat het maar aan de lezer over wat we met zn alle van dit soort situaties moeten vinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
Het zou zo mooi zijn als dataroaming buiten NLD+Zone 1 uitgezet zou kunnen worden via Mijn Simyo. Nu is er alleen "Internet op je mobiel - Nederland" en "Internet op je mobiel - Buitenland". Deze laatste is echter ook alle zone 1 landen, waar de tarieven van gelijk aan Nederland zijn.

Is ook best al een aantal keer om gevraagd. Helaas is daarover niets bekend. Ineens introduceren ze het.

Recent zag ik ook dat de Simyaardag tegenwoordig niet meer vanzelf wordt geactiveerd. Die 3 GB mag je nu zelf in een gewenst maand activeren via Mijn Simyo. Daar heb ik geen berichtje van Simyo over gezien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
Groentjuh schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 23:27:
Recent zag ik ook dat de Simyaardag tegenwoordig niet meer vanzelf wordt geactiveerd. Die 3 GB mag je nu zelf in een gewenst maand activeren via Mijn Simyo. Daar heb ik geen berichtje van Simyo over gezien...
Dit is dan echt zeer recent afgelopen juli had mijn vriendin weer Simjaardag zonder iets te doen. Lijkt dan per 1 augustus te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Groentjuh schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 23:27:
Het zou zo mooi zijn als dataroaming buiten NLD+Zone 1 uitgezet zou kunnen worden via Mijn Simyo. Nu is er alleen "Internet op je mobiel - Nederland" en "Internet op je mobiel - Buitenland". Deze laatste is echter ook alle zone 1 landen, waar de tarieven van gelijk aan Nederland zijn.

Is ook best al een aantal keer om gevraagd. Helaas is daarover niets bekend. Ineens introduceren ze het.
Bij Simpel kun je dit inderdaad gewoon uitzetten. Handige functie, die eigenlijk alle aanbieders zouden moeten hebben.

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:50
Simyo vond na de vorige prijswijziging (/inflatiecorrectie) dat dat zo prima ging dat ze er nog maar een doen?

Vorige is toch nog niet zo lang geleden (max 1 jaar)? En dat terwijl ik de 10 jaar of zo daarvoor geen prijswijziging heb gehad. Of ja, nu lieg ik. Toen bundels nog goedkoper werden wel meermaals overgestapt naar grotere en goedkopere databundels.

* RobertMe heeft dus een mailtje dat na de komende factuur er een inflatiecorrectie van 2,3% wordt toegepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
RobertMe schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:47:
Simyo vond na de vorige prijswijziging (/inflatiecorrectie) dat dat zo prima ging dat ze er nog maar een doen?

Vorige is toch nog niet zo lang geleden (max 1 jaar)? En dat terwijl ik de 10 jaar of zo daarvoor geen prijswijziging heb gehad. Of ja, nu lieg ik. Toen bundels nog goedkoper werden wel meermaals overgestapt naar grotere en goedkopere databundels.

* RobertMe heeft dus een mailtje dat na de komende factuur er een inflatiecorrectie van 2,3% wordt toegepast.
Ja, staat overigens ook publiekelijk gemeld op het forum.

• RobbyTown
  • Niet online
Zo mijn mening daar ook gepost :).

Geen idee wat ik nu zou moeten gaan betalen ik vertrek 11 okt bij Simyo, ze hebben al een factuur gemaakt die van 1-9 tot 13-10 loopt, dus ik betaal dan iets van 15 euro nog wat de laatste keer.

Maand of 2 terug kon ik verlengen heel snel omgezet naar maand (ging van 13,01 naar 11 voor dezelfde bundel).

• Morwen
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13:46
Mijn vorige inflatiecorrectie was ook van 1 oktober, 2023. Dus wel consequent op dezelfde ingangsdag. Toen was het 8,4%.

"De gemiddelde gemeten inflatie door het CBS over de periode 1 juli 2022 t/m 30 juni 2023 is 8,9%. We doen er alles aan om de prijsstijging zo beperkt mogelijk te houden. Daarom voeren we een lagere inflatiecorrectie door van 8,4%."

Gelukkig maar een jaar-abo, rond black friday maar eens gaan rondkijken. Hoewel ik hier in de grensregio niet echt opties buiten het KPN netwerk heb helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moosehouse
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11-2024
Korte vraag: Ik sta op het punt een abbo af te sluiten en krijg nog de mogelijkheid om 10 euro extra korting te krijgen als ik iemand ken die ook Simyo heeft. Dus wil iemand ook 10 euro verdienen door prive zijn nummer te delen?

Alvast dank!

(Is gelukt)

Voor de volgende de keer, het vragen om kortingcodes en vergelijkbare zaken wordt niet gewaardeerd in dit soort topics

[ Voor 77% gewijzigd door PaT op 25-08-2024 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
Moosehouse schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:55:
Korte vraag: Ik sta op het punt een abbo af te sluiten en krijg nog de mogelijkheid om 10 euro extra korting te krijgen als ik iemand ken die ook Simyo heeft. Dus wil iemand ook 10 euro verdienen door prive zijn nummer te delen?

Alvast dank!

(Is gelukt)
Tip voor iedereen.

Vul gewoon een 06 nummer in je krijgt korting >:) (vul maar is een nummer in waar jij echter zeker weet die niet bij Simyo zit). Dan krijg je:
Gefeliciteerd! Je krijgt korting!
Jullie krijgen allebei € 10 korting op de eerste factuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

+ + + NL + + +

RobbyTown schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:30:
Zo mijn mening daar ook gepost :).

Geen idee wat ik nu zou moeten gaan betalen ik vertrek 11 okt bij Simyo, ze hebben al een factuur gemaakt die van 1-9 tot 13-10 loopt, dus ik betaal dan iets van 15 euro nog wat de laatste keer.

Maand of 2 terug kon ik verlengen heel snel omgezet naar maand (ging van 13,01 naar 11 voor dezelfde bundel).
Waarom heb je het omgezet naar een maandabo? Als je kunt verlengen is kennelijk je eerste contractperiode afgelopen en kun je elke dag opzeggen. Dat doe ik regelmatig. Rustig blijven zitten waar je zit en zolang je nix wijzigt, wijzigen je bundels en je kosten ook niet. Dan ben je contractvrij en kun je gaan en staan waar je wilt. Dat vind ik nou juitst het fijne aan Simyo.

<John O`Mill>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
@Hippe Lip
Waarom heb je het omgezet naar een maandabo?
Omdat ik niet onnodig teveel wil betalen.

Okt 2022: 10GB en onbeperkt bellen voor 12 euro (2 jarig contract)
Okt 2023: Dikke inflatie, ik zit nog een jaar vast en mag 13,01 gaan betalen. Nieuwe klanten 9 euro voor 2 jarige contract en 11 euro als je per maand kiest (zelfde bundel: 10GB en onbeperkt bellen).
Juni 2024 ik mag verlengen: Snel gedaan ik betaal nu sinds juli 11 euro ipv 13,01 (zelfde bundel: 10GB en onbeperkt bellen) en al contractvrij in juli ipv okt omdat nieuwe contract is ingegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik ervaar met drie abonnementen bij Simyo op dit moment dat ik in het geheel geen mobiel internet heb. Op het simyo forum staat niets, klantenservice is 'druk' .

Weet of ervaart iemand hetzelfde?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swartmans
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 19:10
Gunner schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:56:
Ik ervaar met drie abonnementen bij Simyo op dit moment dat ik in het geheel geen mobiel internet heb. Op het simyo forum staat niets, klantenservice is 'druk' .

Weet of ervaart iemand hetzelfde?
Hier doet ie het net weer :) Was even weg inderdaad...

Edit: en weer weg :(

[ Voor 3% gewijzigd door swartmans op 02-09-2024 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master FX
Hier nog steeds offline via 4G.
Lang leve WiFi.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Thanks! dan kan ik dat ook weer laten gaan.
Gebruik voor het werk nooit wifi, dus nu wel eventjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
https://allestoringen.nl/ Simyo en KPN in de Top 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanxxx511
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-04 12:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jOvUGOJH3cZ1lu4iN6iie-uY7JM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gb2rHTiyJK4tAgZWTvpZdRZY.jpg?f=fotoalbum_large

Storing bij deze bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Goedemiddag, je appt met Shannen.

Momenteel is er helaas een storing op het netwerk waardoor het internet niet werkt. Dit wordt z.s.m. opgelost. Probeer elk half uur even je toestel opnieuw op te starten, het kan namelijk zijn dat het in de tussen tijd is opgelost!

Gelieve niet te reageren op dit bericht. Mocht je nog andere vragen hebben neem gerust contact op!

Excuses voor het ongemak en een fijne dag toegewenst.

Stay safe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14:05
Na de telefoon op flight mode te zetten en vervolgens er weer af te halen werkt 4G hier inmiddels weer. Ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hier nog steeds stuk over 4G. Dus wachten nog verder af :)

Werkt weer :+

[ Voor 17% gewijzigd door Paulus07 op 02-09-2024 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Yes, al m'n vier abo's zijn weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:37
En whatsapp volgt de grafiek van KPN en Simyo ;-).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05 11:44

EMP

Krulloos!

Ik ben ook weer online na een vliegtuigmodus uit-aan cycle. (regio Amsterdam)

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Vliegtuigmodus gaf niet het gewenste resultaat, een reboot daarentegen wel!

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 01-05 18:26
Wel toevallig dat Simyo eerder deze ochtend een SMS stuurde dat mijn GB’s gratis omhoog gaan van 2 GB naar 6 GB:

We zijn blij met jou! Daarom krijg je vanaf nu een extra grote internetbundel van 6 GB. Je kosten blijven hetzelfde. Meer weten? Bekijk de e-mail die je van ons hebt ontvangen. Groet, Simyo

[ Voor 3% gewijzigd door king006 op 02-09-2024 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:43
king006 schreef op maandag 2 september 2024 @ 19:47:
Wel toevallig dat Simyo eerder deze ochtend een SMS stuurde dat mijn GB’s gratis omhoog gaan van 2 GB naar 6 GB:

We zijn blij met jou! Daarom krijg je vanaf nu een extra grote internetbundel van 6 GB. Je kosten blijven hetzelfde. Meer weten? Bekijk de e-mail die je van ons hebt ontvangen. Groet, Simyo
Ik denk dat dat komt door de wijzigingen van de bundels, die passen ze nu en dan aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

Wacht maar tot het oktober is :)
nieuws: Simyo verhoogt prijzen alle abonnementen met 2,3 procent vanwege infl...

Ben benieuwd als je geen verhoging krijgt.

Bellen is zo te zien ook van 200 min naar 400 min gegaan.

[ Voor 3% gewijzigd door RobbyTown op 03-09-2024 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
RobbyTown schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 09:47:
[...]

Wacht maar tot het oktober is :)
nieuws: Simyo verhoogt prijzen alle abonnementen met 2,3 procent vanwege infl...

Ben benieuwd als je geen verhoging krijgt.

Bellen is zo te zien ook van 200 min naar 400 min gegaan.
Ja, die had ik al gehad van iets van 18 cent.

• Hippe Lip

Hippe Lip

+ + + NL + + +

Hmm, dan zijn ze kennelijk niet blij met mij. Ik heb geen bericht gehad en ik zie ook geen aanpassing van mijn bundels in de app.

Maar ja, ik zit dan ook pas ruim 12 jaar bij Simyo… 8)

Ik heb 2x 10 GB (€3,07) en 2x 200 min (€6,14)

[ Voor 4% gewijzigd door Hippe Lip op 21-09-2024 22:58 ]

<John O`Mill>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hippe Lip schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 22:56:
[...]

Hmm, dan zijn ze kennelijk niet blij met mij. Ik heb geen bericht gehad en ik zie ook geen aanpassing van mijn bundels in de app.

Maar ja, ik zit dan ook pas ruim 12 jaar bij Simyo… 8)

Ik heb 2x 10 GB (€3,07) en 2x 200 min (€6,14)
Idem.
Ook al jaren lid en de laatste 4 jaar icm kpn
Laatste jaren krijg ik het niet goedkoper dan wat ik nu heb.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pHgd3TJeUmRa8B6LinCFnX62RbQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Rxs1XDADpKPYtxS56JzmmjwN.png?f=fotoalbum_large

20GB is echt veel te veel voor mij. Maar ja. Om het aan te passen voor hetzelfde geld maar minder krijgen, doe ik ook niet :+

[ Voor 7% gewijzigd door streamnl op 22-09-2024 09:32 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
Ik verwacht dat die extra GBs enkel voor specifieke oude bundels zijn. En jullie bundels zijn simpelweg recent door verlengingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
Groentjuh schreef op zondag 22 september 2024 @ 10:40:
Ik verwacht dat die extra GBs enkel voor specifieke oude bundels zijn. En jullie bundels zijn simpelweg recent door verlengingen.
Lijkt mij stug :) ik was net enkele maanden klant en krijg ze erbij. Maar wellicht doen ze het alleen bij de 1 GB gebruikers.

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-05 18:37
Sinds vandaag over op Simyo. Ik was wat ontevreden over Vodafone, had regelmatig slecht bereik. Was benieuwd naar het KON netwerk. Nu moet ik zeggen dat ik vandaag niet meer dan 2 signaal streepjes van de 4 heb gezien (Samsung S23 Plus). Dat is geen verbetering tov Vodafone, maar iets te vroeg misschien om al conclusies te trekken. Komende tijd even naar de plekken toe waar ik met Vodafone geen bereik had. Heb ook bewust gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement om te vergelijken. Als het even slecht is als Vodafone ga ik Odido ook nog maar eens proberen.

Nog een vraag. Aangezien Simyo toch geen gebruik maakt van 5G vroeg ik me af of deze misschien ook beter kan uitzetten in de netwerkmodus van mijn telefoon? Dus dat ik kies voor de optie 4G/3G/2G?

[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 25-09-2024 18:40 ]

• RobbyTown
  • Niet online
Hier sinds kort Pixel 9 Pro. Staat standaard op 5G maar ontvang dus 4G ivm Simyo. Batterij gaat 3 dagen mee (met 5 uur schermtijd).

Geen idee als het merkbaarder verschil zal zijn als ik het 4G ga zetten.

• Mikejux
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 08:25
Heb 'm voor de zekerheid ook op 4g gezet. Maar weet eerlijk gezegd ook niet of de telefoon voor 5g gaat scannen als de provider dit niet ondersteund.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:37
bsmpower schreef op woensdag 25 september 2024 @ 18:38:
Sinds vandaag over op Simyo. Ik was wat ontevreden over Vodafone, had regelmatig slecht bereik. Was benieuwd naar het KON netwerk. Nu moet ik zeggen dat ik vandaag niet meer dan 2 signaal streepjes van de 4 heb gezien (Samsung S23 Plus). Dat is geen verbetering tov Vodafone, maar iets te vroeg misschien om al conclusies te trekken. Komende tijd even naar de plekken toe waar ik met Vodafone geen bereik had. Heb ook bewust gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement om te vergelijken. Als het even slecht is als Vodafone ga ik Odido ook nog maar eens proberen.

Nog een vraag. Aangezien Simyo toch geen gebruik maakt van 5G vroeg ik me af of deze misschien ook beter kan uitzetten in de netwerkmodus van mijn telefoon? Dus dat ik kies voor de optie 4G/3G/2G?
Je kan beter kijken op https://antennekaart.nl/kaart/ voor dat je gaat overstappen. Dan kun je zien welk masten van welke provider het dichtste bij is.
Als KPN in dezelfde mast als VF zit, is de kans groot dat je hetzelfde bereik hebt.

Mijn ervaring met Simyo/KPN is dat in buitengebieden het 10x beter is dan VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-05 18:37
Pilovali schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 09:37:
[...]

Je kan beter kijken op https://antennekaart.nl/kaart/ voor dat je gaat overstappen. Dan kun je zien welk masten van welke provider het dichtste bij is.
Als KPN in dezelfde mast als VF zit, is de kans groot dat je hetzelfde bereik hebt.

Mijn ervaring met Simyo/KPN is dat in buitengebieden het 10x beter is dan VF.
De dichtsbijzijnde mast bij mijn huis is die van Vodafone 😅. Maar dat is thuis en daar zit ik op wifi en ook bellen doe ik via wifi. Morgen even de stad in (Utrecht) en naar plekken waar ik met Vodafone slecht tot geen bereik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostalDude
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:15
Ben rond aan het zoeken naar providers en van alles aan het vergelijken.
Ondanks de "beste provider" volgens de consumentenbond ben ik wel benieuwd naar de gemiddelde snelheid. Op de site omschrijven ze:"Je gemiddelde downloadsnelheid is 50 Mbps. Maximaal kan deze oplopen tot 256 Mbps."

Andere providers geven getallen aan van 2-350mbps.
Wat is de ervaring hier?

Heb een Pixel 8 Pro die vanwege de batterij duur altijd op 4G staat dus dat is geen probleem voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

+ + + NL + + +

PostalDude schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 19:28:
Ben rond aan het zoeken naar providers en van alles aan het vergelijken.
Ondanks de "beste provider" volgens de consumentenbond ben ik wel benieuwd naar de gemiddelde snelheid. Op de site omschrijven ze:"Je gemiddelde downloadsnelheid is 50 Mbps. Maximaal kan deze oplopen tot 256 Mbps."

Andere providers geven getallen aan van 2-350mbps.
Je snapt wel dat je nu de ervaring van de CB aan het vergelijken bent met wat een provider zelf opgeeft?
Wat is de ervaring hier?
Wat mij betreft: dat ik al héééél veel jaren errug tevreden ben bij Simyo. Ik hoef niet per se het snelste van het snelste en het mooiste van het mooiste omdat dat niet zelden ook het duurste van het duurste is.

Nu ben ik voor een habbekrats klaar en bel ik me suf en het ik een ‘eindeloze’
(voor mij dan) databundel.
Dik tevreden.
Heb een Pixel 8 Pro die vanwege de batterij duur altijd op 4G staat dus dat is geen probleem voor mij.
Als snelheid voor jou ook niet een eerste issue is (begrijp ik dat goed?) dan kun je hier voordelig terecht.

In het verleden heb ik ook wel voordelige abonnementen gehad. Die voordelige bundel was dan een jaar geldig. Vóórdat dat jaar om was kon je niet overstappen, en als het jaar afgelopen is zit je op reguliere (lees: dure!) tarieven en duurt het een paar maanden voordat je portering werkelijk uitgevoerd is.

Als je bij Simyo een voordelige bundel hebt en je doet nix, dan heb je die jaren achtereen. Net zo lang tot je het zelluf wijzigt.

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasrek
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Waarbij het me niet zou verbazen als Simyo die titel van de Consumentenbond binnenkort een keer kwijt raakt. Op zich is het nog steeds een prima provider, maar het is afgelopen jaren wel steeds meer uitgekleed. Eerst kon je als vaste klant altijd wisselen naar de nieuwste bundels, nu kan dat alleen als je verlengt (of wisselen naar oude duurdere bundels). Eerst was er geen inflatiecorrectie en bleef je altijd op dezelfde prijs als je niets wijzigde, ook dat is niet meer. Als je KPN vast internet had kreeg je dubbele bundels in zowel belminuten als data, nu krijg je enkel nog beperkt extra data. Simyo heeft als een van de weinigen nog geen 5G en als je gegarandeerd niet over je databundel wilt gaan, moet je hiervoor betalen.

Misschien lijkt het gras groener bij de buren, maar bij Simyo is het afgelopen jaren zeker wel wat minder groen geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
Wasrek schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 08:51:
als je gegarandeerd niet over je databundel wilt gaan, moet je hiervoor betalen.
Het aanbieden van een dataplafond is juist een van de weinigen verbeteringen. De situatie ervoor was immers het niet hebben ervan en dan met volle snelheid 0,15 euro per MB betalen. En dat dan veelal iets compenseren.

Je doet alsof je dat beter vind, dus dan neem je dat toch lekker niet. Diverse andere providers hebben ook betaalde plafonds, dus ongehoord is dat niet.

Inflatie zie je bij diverse kpn providers en zelfs "premium" provider kpn zelf: nieuws: KPN verhoogt prijzen van mobiele abonnementen met 2,3 procent vanwege...

Of vodafone: nieuws: Vodafone verhoogt per 1 oktober zijn prijzen vanwege inflatie

Dus helaas lijkt dat de nieuwe standaard.

Ik denk dat het gras elders dus ook minder groen is. Voor mij werkt het prima. Goede bundels voor weinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wasrek
  • Niet online
Het werkt ook prima, maar waar het eerst een no-brainer was, is dat het voor mij niet meer.
Groentjuh schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 09:34:
[...]
Diverse andere providers hebben ook betaalde plafonds, dus ongehoord is dat niet.

[..]
Dus helaas lijkt dat de nieuwe standaard.

[..]
Even selectief geciteerd, maar dit is dus precies wat ik wil zeggen: Simyo lijkt voor mij op heel veel meer fronten steeds meer op alle andere providers, dus het zou me niet verbazen als ze een keer het label "beste provider" kwijtraken. Waar het een aantal jaren geleden echt onderscheidend was, zie ik dat eerlijk gezegd niet meer. Het wordt één van de velen, soms heeft Simyo nog de betere bundels, soms andere providers.

Hierbovenop kom nog een slechter wordend bereik doordat KPN 4G-masten al aan het vervangen is door 5G-masten. Maar ik verwacht dat het niet lang duurt voordat Simyo ook met 5G komt, ze moeten wel.
Groentjuh schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 09:34:
Het aanbieden van een dataplafond is juist een van de weinigen verbeteringen. De situatie ervoor was immers het niet hebben ervan en dan met volle snelheid 0,15 euro per MB betalen. En dat dan veelal iets compenseren.

Je doet alsof je dat beter vind, dus dan neem je dat toch lekker niet. Diverse andere providers hebben ook betaalde plafonds, dus ongehoord is dat niet.
Ik doe helemaal niet alsof ik dat beter vind, dat is jouw interpretatie. Simyo was voor mij altijd een echte no-nonsense provider. Het betalen om te voorkomen dat je in een tatief van €150/GB terecht komt vind ik niet no-nonsense, maar eerder onbeschoft. Niemand zit te wachten op dat tarief. Knap dat providers iets dat wij mij betreft gewoon onder de zorgplicht zou moeten vallen, als iets goeds hebben weten te framen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
@Wasrek Om maar positief te beginnen. Simyo was wel de eerste met eSim de rest volgde later. Zelf nooit behoefte gehad, maar het is het vermelden waard.

Maar die inflatie van Simyo is een graaiflatie.

Je zit 2 jaar vast halverwege de looptijd komt de inflatie (in de voorwaarde staat dat sinds een jaar of 2, sinds dien is dat nieuwe bundel aanpassen niet meer mogelijk). Alleen wat dan enorm steekt is dat hetzelfde abbo 2 euro goedkoper word voor nieuwe klanten (korting nog niet meegeteld), dit heeft geen fluit met inflatie te maken, dan moet het voor iedereen even duur worden (uiteraard afgezien van de korting). Krijg je een slap antwoord, dit doen we ivm concurrentie voor nieuwe klanten (destijds daar topic geopend).

Goed als zo de denkwijze is. Prima dan vertrek ik na contract dus omdat Simyo te duur word. Maar helaas de nieuwe standaard. Zoals @Groentjuh zegt andere providers doen dit ook.

Wat bij Simyo vooral een pijnpunt is was, dat veel klanten 'spontaan en geen idee waarom' flink buiten de bundel knallen, met enorme kosten als gevolg. Na heel veel jaren (ik dacht een jaar of 10) zeuren en vele klachten (en mogelijk ook veel vertrekkende klanten hierdoor) hebben ze eindelijk een dataplafond net zoals andere budget providers. Toch nog een verbetering/innovatie in 2024 bij Simyo, elders bij budget providers moet je ook voor plafond betalen. Maar om ze uniek te maken en soort zorgplicht gratis, of marketing fun 0,01 cent.

offtopic:
Zelfde als voor je plastic tas de een vraagt 5 cent de ander 20 of zelfs nog meer, gewoon 1 cent vragen dan is er ook geld voor gevraagd :). Leuk feitje: plastic tas van de supermarkt is het grootste winstmarge (in procenten) product in het assortiment

KPN verdubbel voordeeltje nooit gehad, voor mij nvt (hier geen internet van KPN).

5G nu zijn wij Tweakers, sommige klanten vragen erom. Stilstand is achteruitgang en concurrentie heeft het al.

Nu had ik een Pixel 4A die kon niet eens 5G, waarschijnlijk vele andere klanten van Simyo ook niet.
Sinds kort een Pixel 9 Pro die kan 5G maar omdat ik bij Simyo zit nog 4G, wat ik van 5G ga merken geen idee midden oktober stap ik over naar KPN Mobiel.

Dit is pm duurder dan Simyo klopt. Maar kregen veel meer data terug (vriendin heeft veel data behoefte) en omdat de Pixel 4A beste tijd had gehad Pixel 9 Pro kunnen bestellen met flinke korting samen met KPN abbo.

Vriendin is dus in het verleden 2x buiten de bundel geknald (iphone limiet niet in te stellen zoals android, goed voorbeeld waarom heeft iphone dit na al die jaren nog niet...), plafond aangezet vanaf de dag dat het kan. 2x eigen schuld.

Spoiler alert!!! Mogelijk gaat het nu offtopic, maar voor ons is het overstappen beter/voordeliger.

Wat het voor ons nu gaat worden
Vriendin: KPN Unlimited50 (vriendin en kan MB's delen) € 27,50
Ik: KPN 0 GB Bundel (ik erf max 40 GB's van vriendin) € 15 euro
Totaal: € 42,50 per maand

We hadden
Vriendin: Simyo 20GB en onbeperkt bellen + data plafond €16,50 (recent aangepast naar maand dit was duurder door de inflatie en tel je de korting niet voor jaarcontract dan was het ergens in de 22 euro geweest)
Ik: Simyo 10GB en onbeperkt bellen totaal 11 euro (recent aangepast naar maand prijs, ik betaalde 13,01 incl 2 euro korting ivm 2 jaar na inflatie, dus dat was dus ergens 15 - 16 euro geweest zonder korting )
Totaal: 38 euro zonder kortingen en na inflatie, nu 27,50 euro zonder kortingen als nieuwe klant.

Met de prijzen van nu is het verschil (KPN vs Simyo) laten we grof zeggen 15 euro pm dat Simyo goedkoper is (hou wel rekening mee, je krijgt er een andere samenstelling voor terug).

Totale kosten 2 jaar
24x 42,50 = 1.020 euro bij KPN

Totale kosten 2 jaar Simyo
Prijzen van nu gepakt 24x 27,50 = 660 euro bij Simyo

Verschil van 360 over 2 jaar gezien (inflatie niet meegeteld voor de komende 2 jaar). Dat je bij KPN meer kwijt bent.

Stel ik was slapende klant lag dit bedrag hoger en dataplafond stond niet aan (heeft al 2x 110 euro gekost). Als ik daarmee ga rekenen word Simyo ineens niet meer zo goedkoop, eerder duurkoop.
24 x 35,01 = 840,04
Dan nog 2x buiten bundel erbij van elk 110 euro kost het mij totaal: 1.060,04 voor de afgelopen 2 jaar.

Onder aan de streep betaal je dus meer (als je er dus 2 buiten knalt) en krijgt veel minder in verhouding.

Maar nu komt het, stel ik bleef bij Simyo en pak de nieuwe prijzen
660 euro bij Simyo aan abbo kosten
Ze verkopen geen Pixel 9 Pro dus € 2.198 voor 2 losse (oude prijs zijn nu 100 euro per stuk gestegen)
Totaal 2858 euro na 2 jaar (inflatie niet meegeteld).

Ik stap over naar KPN
1.020 euro bij KPN aan abbo kosten
1.449,90 euro voor 2x Pixel 9 Pro
Totaal 2.469,9 euro na 2 jaar (inflatie niet meegeteld).

Totaal verschil na 2 jaar: 388,10 euro goedkoper bij KPN

Los van dat we 388,10 voordeliger uit zijn bij KPN (uiteraard het is maar net hoe je ziet) krijgen we ook nog
- Vriendin nooit meer zonder data (ipv 20GB bij Simyo)
- Ik ga van 10 GB naar 40 GB (niet meer dan 10GB nodig maar op reis/vakantie gaat het toch erg hard)
- 5G ipv 4G (heb ik het nodig geen idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:22
[b].

Ze verkopen geen Pixel 9 Pro dus € 2.198 voor 2 losse (oude prijs zijn nu 100 euro per stuk gestegen)
Dat kan goedkoper:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OGTWJWphdQ3eEcAPjsus6QtgjAo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mGjnfaUD3NM3dku6dofdWTKX.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Berpie74 op 06-10-2024 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

+ + + NL + + +

Als je KPN vast internet had kreeg je dubbele bundels in zowel belminuten als data, nu krijg je enkel nog beperkt extra data.
@Wasrek
Correctie: je krijgt nog steeds dubbele bundels van zowel data als belminuten. d:)b

En ja, ook bij onbeperkt bellen; dan krijg je 2x onbeperkt :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HHA19z_kyHdH7E5ZgDKFd_aIVZ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uP7vblZH5kZu0DUvCcU9IpYv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Hippe Lip op 06-10-2024 11:08 ]

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
Hippe Lip schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 11:06:
[...]

@Wasrek
Correctie: je krijgt nog steeds dubbele bundels van zowel data als belminuten. d:)b

En ja, ook bij onbeperkt bellen; dan krijg je 2x onbeperkt :+
Alleen huidige klanten krijgen dat. Nieuwe klanten niet meer. Bij verlenging ben je het kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12:22
Groentjuh schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 11:18:
[...]

Alleen huidige klanten krijgen dat. Nieuwe klanten niet meer. Bij verlenging ben je het kwijt.
Dan zou ik overstappen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q84zB0YCUR95lFelmPrAJMGaEws=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kyq46Je7LKFUaqB2nVDGp7HT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

+ + + NL + + +

Groentjuh schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 11:18:
[...]
@Groentjuh
Ik weet niet wat je bedoelt, want dat plaatje dat ik hierboven bij zette komt toch echt van de gewone site van simyo.

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
Bij belbundel is het 200 + 200, maar data niet. 20gb + 10gb, 15gb + 7 gb, 10gb + 6gb, 6gb + 4 gb, 2 gb + 2 gb. Simyo Compleet is dus geen "verdubbelaar", het geeft afhankelijk van bundels meer minuten of MBs. Soms is dat alsnog verdubbelend, maar bij data op 1 bundel na niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

+ + + NL + + +

@Groentjuh
Ah, nu zie ik daat het geen verdubbeling meer is van de data.

Maar ik reageerde meer op je opmerking dat je alleen maar extra data krijgt.
Dat klopt dus niet, want je krijgt ook meer belbundel.
Als je KPN vast internet had kreeg je dubbele bundels in zowel belminuten als data, nu krijg je enkel nog beperkt extra data.

<John O`Mill>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wasrek
  • Niet online
Nou nee, deze verdubbeling heeft niets meer met KPN-compleet te maken. Deze "verdubbeling" krijgt iedereen die een abonnement afsluit, ongeacht KPN-compleet. Ze hebben het hele prijsschema omgegooid dus deze verdubbeling is gewoon marketing, geen extraatje voor KPN-klanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PostalDude
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:15
Hippe Lip schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:54:
[...]
Je snapt wel dat je nu de ervaring van de CB aan het vergelijken bent met wat een provider zelf opgeeft?
Misschien had ik het iets meer moeten verduidelijken. Ik heb geen toegang tot de informatie van CB.
Ik heb verschillende sites vergeleken en daar opgezocht wat de snelheid van hun dienst is.

Tot nu toe adverteert iedereen met de max snelheid die vaak op 200mbit of hoger ligt. Simyo is de enige met de tekst die aangeeft dat je "gemiddeld" 50 mbps hebt. In de vergelijking is dat best verwarrend en door die geadverteerde snelheid lijkt Simyo de langzaamste van alle providers.
Vandaag dat ik nieuwsgierig naar de ervaring van snelheid was.

Heb al jaren Vodafone omdat ik bij Ziggo zat. Daar ben ik al bijna een jaar weg en daardoor is mijn contract behoorlijk wat duurder geworden. Ziggo/Vodafone heeft mij ook dagelijks gebeld (waarvan ik een aantal heb gemist want ze bellen altijd op kantooruren..) maar kan mij geen betere aanbieding doen.
Ben niet echt ontevreden buiten de prijs (en soms slecht bereik).

Misschien dat ik Simyo dan eens een jaar ga proberen. Ben tegenwoordig huiverig om nog langere contracten af te sluiten (zoals nu bij Vodafone). Als ik besluit naar een andere internet provider te gaan of de aanbieder weer eens een inflatie correctie in een lopend contract doet betaal je opeens veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

+ + + NL + + +

Wasrek schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:22:
Nou nee, deze verdubbeling heeft niets meer met KPN-compleet te maken. Deze "verdubbeling" krijgt iedereen die een abonnement afsluit, ongeacht KPN-compleet. Ze hebben het hele prijsschema omgegooid dus deze verdubbeling is gewoon marketing, geen extraatje voor KPN-klanten.
Een wijziging van strategie die ik niet in de gaten had.
En nog niet zou weten als jij het hier niet zo had uitgelegd. De gluiperds hebben het zó gewijzigd dat alas je ‘even snel’ kijkt, dat het er net zo als voorheen uitziet.
De jaren van overvloed zijn kennelijk voorbij.

Maar goed. Voorlopig loopt mijn contract nog en ga ik nix wijzigen aan mijn bundels. Nog dik tevreden.

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online
Aha inmiddels doet Simyo ook mee (13 aug was het vrij select aan providers). In combi word het toestel goedkoper maar Simyo blijft onder aan de streep duurder (en je krijgt minder bij Simyo).

Op basis van je screenshot (Simyo)
1878 euro voor 2x Pixel 9 Pro
24 x 28 euro (2x 20GB abbo + onberpekt) = 672 euro
24 x 0,50 euro (data plafond): 12 euro
Totaal 2 jaar Simyo prijs: 2562 euro (inflatiecorrectie niet meegeteld).

KPN
1.449,90 euro voor 2x Pixel 9 Pro
1.020 euro bij KPN aan abbo kosten
Totaal 2 jaar KPN prijs: 2.469,9 euro (inflatiecorrectie niet meegeteld).

102,10 voordeliger bij KPN (uiteraard het is maar net hoe je ziet) maar krijgen je ook nog
- Vriendin nooit meer zonder data (ipv 20GB bij Simyo)
- Ik ga van 10 GB naar 40 GB (niet meer dan 10GB nodig maar op reis/vakantie gaat het toch erg hard)
- 5G ipv 4G (heb ik het nodig geen idee)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pilovali
Ik denk dat het niet lang meer duurt voor dat Simyo 5G heeft.
Een klantenservice medewerker geeft aan "volgende week woensdag terug te komen met mijn vraag over 5G", natuurlijk zegt dat niets.

Máár! Ik zit regelmatig naar https://simyo.nl/5g te surfen en krijg dan een 404, echter wordt ik nu geredirect naar https://www.simyo.nl/klantenservice/netwerk/5g. Ik denk dat ze dus e.e.a. aan het klaar aan het zetten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
Pilovali schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 11:07:
Ik denk dat het niet lang meer duurt voor dat Simyo 5G heeft.
Een klantenservice medewerker geeft aan "volgende week woensdag terug te komen met mijn vraag over 5G", natuurlijk zegt dat niets.

Máár! Ik zit regelmatig naar https://simyo.nl/5g te surfen en krijg dan een 404, echter wordt ik nu geredirect naar https://www.simyo.nl/klantenservice/netwerk/5g. Ik denk dat ze dus e.e.a. aan het klaar aan het zetten zijn.
Het lijkt mij dat ze dit soort dingen pas per eerste van een maand daadwerkelijk in laten gaan. Ik weet ook niet of het wel en geen bundeltje zal zijn. Dat gaan we tijdens een aankomende aankondigen wel te horen krijgen. Gezien een redirect i.p.v. 404 kan dat inderdaad niet lang meer gaan duren.

Als je 5G naast de introductie van dataplafond legt, dan is het goed mogelijk dat Simyo het binnenkort gaat aankondigen, zodat het aan te zetten is voor de volgende maand. Dataplafond was rond het midden van de maand aangekondigd; Misschien klaarzetten voor mid november en dan in december 5G. Dat is echter onder aanname dat dat een bundeltje zou worden.

Goed gevonden, @Pilovali !

[ Voor 9% gewijzigd door Groentjuh op 17-10-2024 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
@Groentjuh 1 november is de lancering volgens klantenservice op WhatsApp (denk dat iemand voor zijn beurt heeft gepraat, maar wel mooi dat we een datum hebben).
Is gratis voor iedereen en geen bundel.

[ Voor 47% gewijzigd door Pilovali op 17-10-2024 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
Pilovali schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:15:
denk dat iemand voor zijn beurt heeft gepraat, maar wel mooi dat we een datum hebben
Dat weet ik wel zeker.

Ik wordt er overigens zelf niet beter op. Mijn toestel is oud genoeg om geen 5G te praten. Misschien binnenkort eens shoppen naar een nieuwe...

Als ze nou als laatste even iets introduceren om data buiten zone 1 uit te kunnen zetten, dan ben ik helemaal blij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
Groentjuh schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:30:
[...]

Dat weet ik wel zeker.

Ik wordt er overigens zelf niet beter op. Mijn toestel is oud genoeg om geen 5G te praten. Misschien binnenkort eens shoppen naar een nieuwe...

Als ze nou als laatste even iets introduceren om data buiten zone 1 uit te kunnen zetten, dan ben ik helemaal blij! :)
Bedoel je als je bijvoorbeeld op zo'n eiland zit waarbij de helft Turks en de andere helft Grieks is? Dat je niet hoge kosten maakt als je per ongeluk verbinding maakt met Turkse masten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
Pilovali schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:36:
[...]

Bedoel je als je bijvoorbeeld op zo'n eiland zit waarbij de helft Turks en de andere helft Grieks is? Dat je niet hoge kosten maakt als je per ongeluk verbinding maakt met Turkse masten.
Ja, of als je op een veerpont bent...

In dat soort gevallen is de schade maximaal 60,50€, maar toch heb ik dat liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
Groentjuh schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:38:
[...]

Ja, of als je op een veerpont bent...

In dat soort gevallen is de schade maximaal 60,50€, maar toch heb ik dat liever niet.
Ahja, ik zou dan zelf eerder mijn telefoon op handmatig netwerk zetten zodat hij niet overschakelt.
Maar die functionaliteit is inderdaad wel handig.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wasrek
  • Niet online
https://www.simyo.nl/klantenservice/netwerk/5G
Nu is het ook bevestigd: per 1 november gratis 5G voor alle klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
Ja... Dat "geheim" is nu wel heel publiek. In de komende tijd kun je al 5g hebben. Het wordt gefaseerd uitgerold, zodat iedereen het op 1 november daadwerkelijk kan hebben, indien hun toestel 5G kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven doet 5G aanzetten
Klaagt mijn S20 FE 5G over spaarstand-modus, blijkbaar kun je 5G dan niet aanzetten.

Oh well, 4G werkt ook goed, op een enkele deadzone na waar geen enkel netwerk is op te pikken.

edit: Instellingen -> batterij en apparaatonderhoud -> batterij -> spaarstand -> spaarstand uitzetten -> "5G uitschakelen" uitzetten -> spaarstand aanzetten -> 5G aanzetten bij netwerkinstellingen.

[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 19-10-2024 09:49 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaave
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-04 09:40
Is hier iemand die Simyo-klant is en zijn/haar telefoonnummer in de PB wil gooien voor € 10,- aanbrengpremie? Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Skaave schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:45:
Is hier iemand die Simyo-klant is en zijn/haar telefoonnummer in de PB wil gooien voor € 10,- aanbrengpremie? Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Zie DM, zou moeten werken met m'n Simyo referral linkje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Laatst online: 20-04 10:42

pvr

Ik had een abonnement van kpn, en ben overgestapt naar Simyo.

Bij Simyo:15Gb, 400min/sms, looptijd 2jaar, en dataplafond, en nummerbehoud.

Ik kreeg meteen een mail van Simyo, en sms berichten van de overdracht.
20 november kan mijn 06 nummer overgezet worden.

Alleen staat er in de mail van Simyo, nergens een contract, of PDF, over wat ik heb afgesproken.
En in de app staat alleen, nummerbehoud is goedgekeurd, wachten tot 20 november.

Krijg je een contract/gegevens, op 20 november, of moet ik hierover nog even bellen met Simyo, wat ik afgesproken heb?

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

+ + + NL + + +

pvr schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:56:
Ik had een abonnement van kpn, en ben overgestapt naar Simyo.

Bij Simyo:15Gb, 400min/sms, looptijd 2jaar, en dataplafond, en nummerbehoud.

Ik kreeg meteen een mail van Simyo, en sms berichten van de overdracht.
20 november kan mijn 06 nummer overgezet worden.

Alleen staat er in de mail van Simyo, nergens een contract, of PDF, over wat ik heb afgesproken.
En in de app staat alleen, nummerbehoud is goedgekeurd, wachten tot 20 november.

Krijg je een contract/gegevens, op 20 november, of moet ik hierover nog even bellen met Simyo, wat ik afgesproken heb?
@pvr
Heb je de app van Simyo al geïnstalleerd?
En kun je daarop inloggen? Dan kun je denk ik je nieuwe abo wel zien.
Is dat wat je bedoelt?

<John O`Mill>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvr

pvr

App had ik al.
Ik kwam er achter dat je op eerder starten klikt, je contract ging activeren.
Maar eigenlijk zie je 2 opties, Download(PDF), of bevestig contract.

Terwijl je eigenlijk niet eerder wil starten, ivm oud abonnement kpn, dat 20 november verloopt.

Toch bedankt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BLzvMu0b3hFO54u5k5Kg4HyRH5U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BXXURgvoDwgVHsiULIlAlEmq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SHyy0sLfTw8OxQmcUpXJ5gWQp9s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qFYjdRIz0dbMj0hfsmz1pbR7.jpg?f=fotoalbum_large
Hippe Lip schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:10:
[...]

@pvr
Heb je de app van Simyo al geïnstalleerd?
En kun je daarop inloggen? Dan kun je denk ik je nieuwe abo wel zien.
Is dat wat je bedoelt?

[ Voor 64% gewijzigd door pvr op 27-10-2024 07:57 ]

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasrek
  • Niet online
Ik zou toch even contact opnemen met Simyo dan als je je contract wil ontvangen. Je zou dit per mail hebben moeten ontvangen op het moment dat je het aan hebt gevraagd, niet pas op het moment dat het ingaat. Of heb je het nu toch kunnen downloaden?

[ Voor 9% gewijzigd door Wasrek op 27-10-2024 09:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:14
pvr schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 07:10:
App had ik al.
Ik kwam er achter dat je op eerder starten klikt, je contract ging activeren.
Maar eigenlijk zie je 2 opties, Download(PDF), of bevestig contract.

Terwijl je eigenlijk niet eerder wil starten, ivm oud abonnement kpn, dat 20 november verloopt.

Toch bedankt :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[...]
Je bold toets blijft hangen op je toetsenbord. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Ik had het contract niet ontvangen, met de aanvraag.
Stond ergens anders in de app :|

WhatsApp bericht Simyo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7UoEJDHrvsWef2qpqOj6l9RrWZg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aCHS4gCmTYxvTbaiYhhBd0E1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IPLdiIBkcEhN9IYdzGX99a67lqM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EwqSlgziAnDg2a55A6WNcerj.jpg?f=fotoalbum_large
Wasrek schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:24:
Ik zou toch even contact opnemen met Simyo dan als je je contract wil ontvangen. Je zou dit per mail hebben moeten ontvangen op het moment dat je het aan hebt gevraagd, niet pas op het moment dat het ingaat. Of heb je het nu toch kunnen downloaden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wasrek
  • Niet online
Een beetje vaag.. Maar blijkbaar zit er nog een bevestigingsstap tussen dus, daarna krijg je het contract per mail. Deze stap zat er bij mij niet bij. Ik ontving het contract per mail met mogelijkheid tot herroepen binnen 14 dagen en ingangsdatum over een maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

+ + + NL + + +

Dat van die bevestigingsstap zal vast wel ergens gestaan hebben toen je je gegevens op de site invulde. Maar dat soort dingen lees je gemakkelijk overheen…

<John O`Mill>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pilovali
Iemand toevallig al 5G op zijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

+ + + NL + + +

Pilovali schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 17:35:
@Pilovali
Hoe ga ik dat vaststellen?

<John O`Mill>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
Dan heb je een 5G icoontje in je statusbalk (moet je wel een telefoon hebben die 5G ondersteund).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip

Hippe Lip

+ + + NL + + +

Pilovali schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:10:
[...]

Dan heb je een 5G icoontje in je statusbalk (moet je wel een telefoon hebben die 5G ondersteund).
@Pilovali
Ah, thnx. Mijn WiFi stond aan, dus ik had niet door dat het bovenaan het scherm weergegeven wordt (iPhone 15 Pro Max).

WiFi uitgezet en er staat 4G. Antwoord op je vraag is dus: in mijn geval nog niet… ;(

<John O`Mill>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-04 20:10
Dat kan kloppen
Het is nog geen 1 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
acale schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:11:
Dat kan kloppen
Het is nog geen 1 november
Ik las dat ze het gefaseerd gingen uitrollen en dat op 1 nov het iedereen heeft.
Misschien had iemand het al, vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Pilovali schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 17:35:
Nog niet gezien, Enschede/Hengelo.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste