Ik heb inderdaad nog een bundel van 20GB (die nu niet meer wordt aangeboden), dus ik zal voorlopig ook niet gaan verlengen, want de 20GB bundel zit niet meer in het huidige aanbod (nu max 15GB).
Stay safe
Stay safe
Maar uiteraard verleng je wel als je simpelweg dan beter af bent. Jouw bundels zijn al prima, maar als je nu bijvoorbeeld 8,68 betaald voor 100 min en 2 GB, dan is nu verlengen wel misschien eens handig.Hippe Lip schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 14:29:
Waarom willen jullie allemaal verlengen? Ik zit al heeeel veel jaren bij Simyo en verleng echt niet (twee)jaarlijks. Soms zelfs eens 4 of 5 jaar achtereen niet. Tussendoor kun je altijd bundels wisselen, als je dat nodig vind.
@Groentjuh Dat kun je met bundelwijziging niet verbeteren?Groentjuh schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 15:10:
[...]
Maar uiteraard verleng je wel als je simpelweg dan beter af bent. Jouw bundels zijn al prima, maar als je nu bijvoorbeeld 8,68 betaald voor 100 min en 2 GB, dan is nu verlengen wel misschien eens handig.
Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>
Omdat het voor mij financieel gunstiger geworden en zelfs betere voorwaarden.Hippe Lip schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 14:29:
Waarom willen jullie allemaal verlengen?
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Nee, want om de tarieven van nieuwe klanten te krijgen moet je verlengen. Bij bundel wijzigen blijf je binnen hetzelfde tariefplan van het lopende contract, waarin hogere tarieven kunnen zitten.Hippe Lip schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 15:46:
[...]
@Groentjuh Dat kun je met bundelwijziging niet verbeteren?
Tja, dan houdt het idd op…
[ Voor 4% gewijzigd door Groentjuh op 03-07-2024 17:16 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Groentjuh op 22-07-2024 14:04 ]
De enige manier hoe je nu al een 20GB bundel kunt hebben, is door hem eerder gehad te hebben of door gisteren nieuwe klant te zijn geworden. Wijzigingen aan bundels (en dataplafond) gaan pas de eerst volgende eerste van de maand in! De enige uitzondering is als je nog geen databundel hebt, dan kan die gelijk ingaan. In dit geval kan dat echter ook niet, want je kunt in dat geval niet verlengd hebben...jorgw schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 14:59:
20Gb databundel met dataplafond, werkt niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Groentjuh op 23-07-2024 15:27 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Groentjuh op 24-07-2024 13:02 ]
Ik heb exact deze bundel en heb altijd geprobeerd om binnen het Simyo-systeem zo voordelig mogelijk (tegen zoveel mogelijk) te blijven zitten. Voor deze bundel betaal ik per maand €17,34. Dus ik denk dat er voor jou wel betere mogelijkheden zijn.jorgw schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 12:35:
Ik snap je niet zo goed.
Ik had geen databundel. Bestelde een 20Gb bundel met dataplafond.
Dat was direct actief, zie berichtjes aangehaakt. En in de app staat die 20Gb (nu 19Gb). Maar ik kan er nu geen gebruik van maken.
Suggesties? Heb t bij simyo whatsapp gemeld. Via WhatsApp kreeg ik geen reactie. Via websupport gemeld, die ging het gisteren opnemen met technische staf. Zou erover gemaild worden, tot op heden geen reactie.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hier recent op de DFFS ferry naar Newcastle ook roaming maar uit gezet. Maar op de terugweg is dat nog lastiger omdat je in Engeland al standaard aan het 'roamen' bent en je dat juist op het maritieme netwerk niet wilt. Wel werd het overal aangegeven en ook omgeroepen aan boord.Ryan1981 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 19:38:
Zo, mij eerste negatieve ervaring met Simyo vandaag! Mijn vrouw en ik allebij een sim only klant zijn op familiebezoek bij haar familie in Engeland. Van te voren gechecked en UK valt binnen bundel dus zorgeloos op reis dacht ik . .
Wat blijkt nu. Als je op de boot zit dan kan het zijn dat je telefoon verbinding via satelliet maakt. Geen idee of je deze functie kan uitschakelen, heb er niet om gevraagd in ieder geval. Op de boot is wifi dus deze functie ook niet nodig. Maar zojuist komen mijn vrouw en ik er achter dat we allebij kosten gemaakt hebben buiten bundel. Gelukkig bij elkaar een paar euro.
Even googlen en ik voel me weer jong waar je de radar en kassa programmas met mensen die terug komen van vakantie met een torenhige rekening: https://forum.simyo.nl/bu...ng-wat-moet-ik-doen-45422
Is het mijn veranwoordelijkheid? Ja vast. Lijkt me toch wel nuttig als je gevraagd wordt van deze funtie gebruik te kunnen maken. Andere mensen waren meer geld kwijt volgens dat forum iig.
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Ja en al helemaal jammer omdat je op die dfds gewoon gratis wifi hebt dus het helemaal niet nodig is om via satelliet verbinding te maken. Vraag me af of het mogelijk is om internet buiten bundel uit te zetten.Mr.Viper schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 20:45:
[...]
Hier recent op de DFFS ferry naar Newcastle ook roaming maar uit gezet. Maar op de terugweg is dat nog lastiger omdat je in Engeland al standaard aan het 'roamen' bent en je dat juist op het maritieme netwerk niet wilt. Wel werd het overal aangegeven en ook omgeroepen aan boord.
Op de DFFS ferry naar Newcastle is geen gratis WiFi, ze vragen €9,- voor 3 uurtjes. Bij de duurdere hutten zit wel een voucher volgens mij maar zoveel willen wij niet betalenRyan1981 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 21:22:
[...]
Ja en al helemaal jammer omdat je op die dfds gewoon gratis wifi hebt dus het helemaal niet nodig is om via satelliet verbinding te maken. Vraag me af of het mogelijk is om internet buiten bundel uit te zetten.
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Oh das minder, idd voor die paar uur kun je wel zonder. Beetje karig maar hoorde dat ze in financiele problemen waren jaren geleden dus dit zal wel een van de gevolgen zijn. Zelfs mijn vlucht naar Chicago van KLM had een gratis wifi voor watsapp berichtjes enzo. Als je meer bandbreedte wil dan moest je wel betalen. Symio vraagt overigens voor roaming in Amerika 5 euro per MB data dus heb roaming toen uitgezet en een 15 dollar prepaid esim geregeld (was daar 3 weken) met 5GB data. Werkte goed. Laat het maar aan de lezer over wat we met zn alle van dit soort situaties moeten vinden...Mr.Viper schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 21:28:
[...]
Op de DFFS ferry naar Newcastle is geen gratis WiFi, ze vragen €9,- voor 3 uurtjes. Bij de duurdere hutten zit wel een voucher volgens mij maar zoveel willen wij niet betalen
Dit is dan echt zeer recent afgelopen juli had mijn vriendin weer Simjaardag zonder iets te doen. Lijkt dan per 1 augustus te zijn?Groentjuh schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 23:27:
Recent zag ik ook dat de Simyaardag tegenwoordig niet meer vanzelf wordt geactiveerd. Die 3 GB mag je nu zelf in een gewenst maand activeren via Mijn Simyo. Daar heb ik geen berichtje van Simyo over gezien...
Bij Simpel kun je dit inderdaad gewoon uitzetten. Handige functie, die eigenlijk alle aanbieders zouden moeten hebben.Groentjuh schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 23:27:
Het zou zo mooi zijn als dataroaming buiten NLD+Zone 1 uitgezet zou kunnen worden via Mijn Simyo. Nu is er alleen "Internet op je mobiel - Nederland" en "Internet op je mobiel - Buitenland". Deze laatste is echter ook alle zone 1 landen, waar de tarieven van gelijk aan Nederland zijn.
Is ook best al een aantal keer om gevraagd. Helaas is daarover niets bekend. Ineens introduceren ze het.
Ja, staat overigens ook publiekelijk gemeld op het forum.RobertMe schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 15:47:
Simyo vond na de vorige prijswijziging (/inflatiecorrectie) dat dat zo prima ging dat ze er nog maar een doen?
Vorige is toch nog niet zo lang geleden (max 1 jaar)? En dat terwijl ik de 10 jaar of zo daarvoor geen prijswijziging heb gehad. Of ja, nu lieg ik. Toen bundels nog goedkoper werden wel meermaals overgestapt naar grotere en goedkopere databundels.
* RobertMe heeft dus een mailtje dat na de komende factuur er een inflatiecorrectie van 2,3% wordt toegepast.
[ Voor 77% gewijzigd door PaT op 25-08-2024 09:16 ]
Tip voor iedereen.Moosehouse schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:55:
Korte vraag: Ik sta op het punt een abbo af te sluiten en krijg nog de mogelijkheid om 10 euro extra korting te krijgen als ik iemand ken die ook Simyo heeft. Dus wil iemand ook 10 euro verdienen door prive zijn nummer te delen?
Alvast dank!
(Is gelukt)
Gefeliciteerd! Je krijgt korting!
Jullie krijgen allebei € 10 korting op de eerste factuur
Waarom heb je het omgezet naar een maandabo? Als je kunt verlengen is kennelijk je eerste contractperiode afgelopen en kun je elke dag opzeggen. Dat doe ik regelmatig. Rustig blijven zitten waar je zit en zolang je nix wijzigt, wijzigen je bundels en je kosten ook niet. Dan ben je contractvrij en kun je gaan en staan waar je wilt. Dat vind ik nou juitst het fijne aan Simyo.RobbyTown schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:30:
Zo mijn mening daar ook gepost.
Geen idee wat ik nu zou moeten gaan betalen ik vertrek 11 okt bij Simyo, ze hebben al een factuur gemaakt die van 1-9 tot 13-10 loopt, dus ik betaal dan iets van 15 euro nog wat de laatste keer.
Maand of 2 terug kon ik verlengen heel snel omgezet naar maand (ging van 13,01 naar 11 voor dezelfde bundel).
<John O`Mill>
Omdat ik niet onnodig teveel wil betalen.Waarom heb je het omgezet naar een maandabo?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Hier doet ie het net weerGunner schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:56:
Ik ervaar met drie abonnementen bij Simyo op dit moment dat ik in het geheel geen mobiel internet heb. Op het simyo forum staat niets, klantenservice is 'druk' .
Weet of ervaart iemand hetzelfde?
[ Voor 3% gewijzigd door swartmans op 02-09-2024 13:07 ]
Stay safe
Goedemiddag, je appt met Shannen.
Momenteel is er helaas een storing op het netwerk waardoor het internet niet werkt. Dit wordt z.s.m. opgelost. Probeer elk half uur even je toestel opnieuw op te starten, het kan namelijk zijn dat het in de tussen tijd is opgelost!
Gelieve niet te reageren op dit bericht. Mocht je nog andere vragen hebben neem gerust contact op!
Excuses voor het ongemak en een fijne dag toegewenst.
Stay safe
[ Voor 17% gewijzigd door Paulus07 op 02-09-2024 15:43 ]
En whatsapp volgt de grafiek van KPN en Simyo ;-).RobbyTown schreef op maandag 2 september 2024 @ 13:23:
https://allestoringen.nl/ Simyo en KPN in de Top 3
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Stay safe
[ Voor 3% gewijzigd door king006 op 02-09-2024 19:48 ]
Ik denk dat dat komt door de wijzigingen van de bundels, die passen ze nu en dan aan.king006 schreef op maandag 2 september 2024 @ 19:47:
Wel toevallig dat Simyo eerder deze ochtend een SMS stuurde dat mijn GB’s gratis omhoog gaan van 2 GB naar 6 GB:
We zijn blij met jou! Daarom krijg je vanaf nu een extra grote internetbundel van 6 GB. Je kosten blijven hetzelfde. Meer weten? Bekijk de e-mail die je van ons hebt ontvangen. Groet, Simyo
Wacht maar tot het oktober isking006 schreef op maandag 2 september 2024 @ 19:47:
Wel toevallig dat Simyo eerder deze ochtend een SMS stuurde dat mijn GB’s gratis omhoog gaan van 2 GB naar 6 GB:
We zijn blij met jou! Daarom krijg je vanaf nu een extra grote internetbundel van 6 GB. Je kosten blijven hetzelfde. Meer weten? Bekijk de e-mail die je van ons hebt ontvangen. Groet, Simyo
[ Voor 3% gewijzigd door RobbyTown op 03-09-2024 09:48 ]
Ja, die had ik al gehad van iets van 18 cent.RobbyTown schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 09:47:
[...]
Wacht maar tot het oktober is
nieuws: Simyo verhoogt prijzen alle abonnementen met 2,3 procent vanwege infl...
Ben benieuwd als je geen verhoging krijgt.
Bellen is zo te zien ook van 200 min naar 400 min gegaan.
Hmm, dan zijn ze kennelijk niet blij met mij. Ik heb geen bericht gehad en ik zie ook geen aanpassing van mijn bundels in de app.king006 schreef op maandag 2 september 2024 @ 19:47:
[ Voor 4% gewijzigd door Hippe Lip op 21-09-2024 22:58 ]
<John O`Mill>
Idem.Hippe Lip schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 22:56:
[...]
Hmm, dan zijn ze kennelijk niet blij met mij. Ik heb geen bericht gehad en ik zie ook geen aanpassing van mijn bundels in de app.
Maar ja, ik zit dan ook pas ruim 12 jaar bij Simyo…
Ik heb 2x 10 GB (€3,07) en 2x 200 min (€6,14)
[ Voor 7% gewijzigd door streamnl op 22-09-2024 09:32 ]
Lijkt mij stugGroentjuh schreef op zondag 22 september 2024 @ 10:40:
Ik verwacht dat die extra GBs enkel voor specifieke oude bundels zijn. En jullie bundels zijn simpelweg recent door verlengingen.
[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 25-09-2024 18:40 ]
Je kan beter kijken op https://antennekaart.nl/kaart/ voor dat je gaat overstappen. Dan kun je zien welk masten van welke provider het dichtste bij is.bsmpower schreef op woensdag 25 september 2024 @ 18:38:
Sinds vandaag over op Simyo. Ik was wat ontevreden over Vodafone, had regelmatig slecht bereik. Was benieuwd naar het KON netwerk. Nu moet ik zeggen dat ik vandaag niet meer dan 2 signaal streepjes van de 4 heb gezien (Samsung S23 Plus). Dat is geen verbetering tov Vodafone, maar iets te vroeg misschien om al conclusies te trekken. Komende tijd even naar de plekken toe waar ik met Vodafone geen bereik had. Heb ook bewust gekozen voor een maandelijks opzegbaar abonnement om te vergelijken. Als het even slecht is als Vodafone ga ik Odido ook nog maar eens proberen.
Nog een vraag. Aangezien Simyo toch geen gebruik maakt van 5G vroeg ik me af of deze misschien ook beter kan uitzetten in de netwerkmodus van mijn telefoon? Dus dat ik kies voor de optie 4G/3G/2G?
De dichtsbijzijnde mast bij mijn huis is die van Vodafone 😅. Maar dat is thuis en daar zit ik op wifi en ook bellen doe ik via wifi. Morgen even de stad in (Utrecht) en naar plekken waar ik met Vodafone slecht tot geen bereik had.Pilovali schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 09:37:
[...]
Je kan beter kijken op https://antennekaart.nl/kaart/ voor dat je gaat overstappen. Dan kun je zien welk masten van welke provider het dichtste bij is.
Als KPN in dezelfde mast als VF zit, is de kans groot dat je hetzelfde bereik hebt.
Mijn ervaring met Simyo/KPN is dat in buitengebieden het 10x beter is dan VF.
Je snapt wel dat je nu de ervaring van de CB aan het vergelijken bent met wat een provider zelf opgeeft?PostalDude schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 19:28:
Ben rond aan het zoeken naar providers en van alles aan het vergelijken.
Ondanks de "beste provider" volgens de consumentenbond ben ik wel benieuwd naar de gemiddelde snelheid. Op de site omschrijven ze:"Je gemiddelde downloadsnelheid is 50 Mbps. Maximaal kan deze oplopen tot 256 Mbps."
Andere providers geven getallen aan van 2-350mbps.
Wat mij betreft: dat ik al héééél veel jaren errug tevreden ben bij Simyo. Ik hoef niet per se het snelste van het snelste en het mooiste van het mooiste omdat dat niet zelden ook het duurste van het duurste is.Wat is de ervaring hier?
Als snelheid voor jou ook niet een eerste issue is (begrijp ik dat goed?) dan kun je hier voordelig terecht.Heb een Pixel 8 Pro die vanwege de batterij duur altijd op 4G staat dus dat is geen probleem voor mij.
<John O`Mill>
Het aanbieden van een dataplafond is juist een van de weinigen verbeteringen. De situatie ervoor was immers het niet hebben ervan en dan met volle snelheid 0,15 euro per MB betalen. En dat dan veelal iets compenseren.Wasrek schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 08:51:
als je gegarandeerd niet over je databundel wilt gaan, moet je hiervoor betalen.
Even selectief geciteerd, maar dit is dus precies wat ik wil zeggen: Simyo lijkt voor mij op heel veel meer fronten steeds meer op alle andere providers, dus het zou me niet verbazen als ze een keer het label "beste provider" kwijtraken. Waar het een aantal jaren geleden echt onderscheidend was, zie ik dat eerlijk gezegd niet meer. Het wordt één van de velen, soms heeft Simyo nog de betere bundels, soms andere providers.Groentjuh schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 09:34:
[...]
Diverse andere providers hebben ook betaalde plafonds, dus ongehoord is dat niet.
[..]
Dus helaas lijkt dat de nieuwe standaard.
[..]
Ik doe helemaal niet alsof ik dat beter vind, dat is jouw interpretatie. Simyo was voor mij altijd een echte no-nonsense provider. Het betalen om te voorkomen dat je in een tatief van €150/GB terecht komt vind ik niet no-nonsense, maar eerder onbeschoft. Niemand zit te wachten op dat tarief. Knap dat providers iets dat wij mij betreft gewoon onder de zorgplicht zou moeten vallen, als iets goeds hebben weten te framen.Groentjuh schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 09:34:
Het aanbieden van een dataplafond is juist een van de weinigen verbeteringen. De situatie ervoor was immers het niet hebben ervan en dan met volle snelheid 0,15 euro per MB betalen. En dat dan veelal iets compenseren.
Je doet alsof je dat beter vind, dus dan neem je dat toch lekker niet. Diverse andere providers hebben ook betaalde plafonds, dus ongehoord is dat niet.
Dat kan goedkoper:[b].
Ze verkopen geen Pixel 9 Pro dus € 2.198 voor 2 losse (oude prijs zijn nu 100 euro per stuk gestegen)
[ Voor 4% gewijzigd door Berpie74 op 06-10-2024 11:03 ]
@WasrekWasrek schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 08:51:
Als je KPN vast internet had kreeg je dubbele bundels in zowel belminuten als data, nu krijg je enkel nog beperkt extra data.
[ Voor 32% gewijzigd door Hippe Lip op 06-10-2024 11:08 ]
<John O`Mill>
Alleen huidige klanten krijgen dat. Nieuwe klanten niet meer. Bij verlenging ben je het kwijt.Hippe Lip schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 11:06:
[...]
@Wasrek
Correctie: je krijgt nog steeds dubbele bundels van zowel data als belminuten.![]()
En ja, ook bij onbeperkt bellen; dan krijg je 2x onbeperkt
Dan zou ik overstappenGroentjuh schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 11:18:
[...]
Alleen huidige klanten krijgen dat. Nieuwe klanten niet meer. Bij verlenging ben je het kwijt.
@GroentjuhGroentjuh schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 11:18:
[...]
Alleen huidige klanten krijgen dat. Nieuwe klanten niet meer. Bij verlenging ben je het kwijt.
<John O`Mill>
Wasrek schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 08:51:
Als je KPN vast internet had kreeg je dubbele bundels in zowel belminuten als data, nu krijg je enkel nog beperkt extra data.
<John O`Mill>
Misschien had ik het iets meer moeten verduidelijken. Ik heb geen toegang tot de informatie van CB.Hippe Lip schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 22:54:
[...]
Je snapt wel dat je nu de ervaring van de CB aan het vergelijken bent met wat een provider zelf opgeeft?
Een wijziging van strategie die ik niet in de gaten had.Wasrek schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:22:
Nou nee, deze verdubbeling heeft niets meer met KPN-compleet te maken. Deze "verdubbeling" krijgt iedereen die een abonnement afsluit, ongeacht KPN-compleet. Ze hebben het hele prijsschema omgegooid dus deze verdubbeling is gewoon marketing, geen extraatje voor KPN-klanten.
<John O`Mill>
Aha inmiddels doet Simyo ook mee (13 aug was het vrij select aan providers). In combi word het toestel goedkoper maar Simyo blijft onder aan de streep duurder (en je krijgt minder bij Simyo).
Het lijkt mij dat ze dit soort dingen pas per eerste van een maand daadwerkelijk in laten gaan. Ik weet ook niet of het wel en geen bundeltje zal zijn. Dat gaan we tijdens een aankomende aankondigen wel te horen krijgen. Gezien een redirect i.p.v. 404 kan dat inderdaad niet lang meer gaan duren.Pilovali schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 11:07:
Ik denk dat het niet lang meer duurt voor dat Simyo 5G heeft.
Een klantenservice medewerker geeft aan "volgende week woensdag terug te komen met mijn vraag over 5G", natuurlijk zegt dat niets.
Máár! Ik zit regelmatig naar https://simyo.nl/5g te surfen en krijg dan een 404, echter wordt ik nu geredirect naar https://www.simyo.nl/klantenservice/netwerk/5g. Ik denk dat ze dus e.e.a. aan het klaar aan het zetten zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Groentjuh op 17-10-2024 13:27 ]
Dat weet ik wel zeker.Pilovali schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:15:
denk dat iemand voor zijn beurt heeft gepraat, maar wel mooi dat we een datum hebben
Bedoel je als je bijvoorbeeld op zo'n eiland zit waarbij de helft Turks en de andere helft Grieks is? Dat je niet hoge kosten maakt als je per ongeluk verbinding maakt met Turkse masten.Groentjuh schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:30:
[...]
Dat weet ik wel zeker.
Ik wordt er overigens zelf niet beter op. Mijn toestel is oud genoeg om geen 5G te praten. Misschien binnenkort eens shoppen naar een nieuwe...
Als ze nou als laatste even iets introduceren om data buiten zone 1 uit te kunnen zetten, dan ben ik helemaal blij!
Ja, of als je op een veerpont bent...Pilovali schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:36:
[...]
Bedoel je als je bijvoorbeeld op zo'n eiland zit waarbij de helft Turks en de andere helft Grieks is? Dat je niet hoge kosten maakt als je per ongeluk verbinding maakt met Turkse masten.
Ahja, ik zou dan zelf eerder mijn telefoon op handmatig netwerk zetten zodat hij niet overschakelt.Groentjuh schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:38:
[...]
Ja, of als je op een veerpont bent...
In dat soort gevallen is de schade maximaal 60,50€, maar toch heb ik dat liever niet.
[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 19-10-2024 09:49 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Zie DM, zou moeten werken met m'n Simyo referral linkjeSkaave schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:45:
Is hier iemand die Simyo-klant is en zijn/haar telefoonnummer in de PB wil gooien voor € 10,- aanbrengpremie? Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
@pvrpvr schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 22:56:
Ik had een abonnement van kpn, en ben overgestapt naar Simyo.
Bij Simyo:15Gb, 400min/sms, looptijd 2jaar, en dataplafond, en nummerbehoud.
Ik kreeg meteen een mail van Simyo, en sms berichten van de overdracht.
20 november kan mijn 06 nummer overgezet worden.
Alleen staat er in de mail van Simyo, nergens een contract, of PDF, over wat ik heb afgesproken.
En in de app staat alleen, nummerbehoud is goedgekeurd, wachten tot 20 november.
Krijg je een contract/gegevens, op 20 november, of moet ik hierover nog even bellen met Simyo, wat ik afgesproken heb?
<John O`Mill>
Hippe Lip schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 23:10:
[...]
@pvr
Heb je de app van Simyo al geïnstalleerd?
En kun je daarop inloggen? Dan kun je denk ik je nieuwe abo wel zien.
Is dat wat je bedoelt?
[ Voor 64% gewijzigd door pvr op 27-10-2024 07:57 ]
Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
[ Voor 9% gewijzigd door Wasrek op 27-10-2024 09:25 ]
Je bold toets blijft hangen op je toetsenbord.pvr schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 07:10:
App had ik al.
Ik kwam er achter dat je op eerder starten klikt, je contract ging activeren.
Maar eigenlijk zie je 2 opties, Download(PDF), of bevestig contract.
Terwijl je eigenlijk niet eerder wil starten, ivm oud abonnement kpn, dat 20 november verloopt.
Toch bedankt![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[...]
Wasrek schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:24:
Ik zou toch even contact opnemen met Simyo dan als je je contract wil ontvangen. Je zou dit per mail hebben moeten ontvangen op het moment dat je het aan hebt gevraagd, niet pas op het moment dat het ingaat. Of heb je het nu toch kunnen downloaden?
<John O`Mill>
@PilovaliPilovali schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 17:35:
Iemand toevallig al 5G op zijn telefoon?
<John O`Mill>
Dan heb je een 5G icoontje in je statusbalk (moet je wel een telefoon hebben die 5G ondersteund).
@PilovaliPilovali schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:10:
[...]
Dan heb je een 5G icoontje in je statusbalk (moet je wel een telefoon hebben die 5G ondersteund).
<John O`Mill>
Ik las dat ze het gefaseerd gingen uitrollen en dat op 1 nov het iedereen heeft.
Nog niet gezien, Enschede/Hengelo.Pilovali schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 17:35:
Iemand toevallig al 5G op zijn telefoon?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq