Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm-Fox
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 14:16
Ik ontving net een mailtje van Simyo waarin zij aangeven dat ik geen extra 10GB/maand krijg

Helaas, geen Simyo Compleet
Je gaf aan te wonen op een adres met vast internet van KPN. We hebben het adres van je Simyo abonnement vergeleken met het adres waarop het vaste internet abonnement van KPN staat en deze gegevens kwamen niet overeen. Het is daarom nog niet gelukt Simyo Compleet te activeren: je abonnement start zonder gratis extra GB's.

Ik zit momenteel bij Youfone en die zijn toch overgenomen door KPN?

PSN: StormFox81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:55
Storm-Fox schreef op maandag 12 mei 2025 @ 15:50:
Ik ontving net een mailtje van Simyo waarin zij aangeven dat ik geen extra 10GB/maand krijg

Je gaf aan te wonen op een adres met vast internet van KPN. We hebben het adres van je Simyo abonnement vergeleken met het adres waarop het vaste internet abonnement van KPN staat en deze gegevens kwamen niet overeen. Het is daarom nog niet gelukt Simyo Compleet te activeren: je abonnement start zonder gratis extra GB's.

Voor mij is het vrij duidelijk waar de schoen wringt? Als je hier zelf nog twijfels over hebt kan je de pdf met voorwaarden even doornemen.

[ Voor 5% gewijzigd door stormfly op 12-05-2025 15:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:43

Het gaat om daadwerkelijk KPN, niet om "netwerk KPN". Voor Simyo Compleet is KPN != Youfone. Zelfs XS4All duurde een flinke tijd voordat dat binnen Simyo Compleet ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-06 21:57
Storm-Fox schreef op maandag 12 mei 2025 @ 13:32:
Vandaag gebruikt gemaakt van de Simyo 400 min/sms + 10 GB Sim Only - 2 jaar [€2.79 Per Maand]
deal.

https://nl.pepper.com/aan...r-eur279-per-maand-355299

En omdat ik nog glazvezel heb van youfone krijg ik 20GB/maand.
Aanvraag van de 125 euro cashback kon ik direct indienen.
ziet die Youfone dan als een KPN product? Een paar maanden geleden kreeg ik te horen van niet door Simyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:44

Youphone is op zich zelf staande virtuele provider, die gebruik maakt van het kpn netwerk.
Het is dus geen kpn, het gebruikt het kpn netwerk.

Net als simyo geen kpn is, Ben en Simpel geen Odido zijn.
Ze maken gebruik van het netwerk van een ander, soms is het een dochter provider. Maar dan als nog is het net welke afspraken er gemaakt zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Hippe Lip schreef op maandag 12 mei 2025 @ 13:40:
[...]

Dat gaat je veel plezier opleveren! Maar na 2 jaar zul je wel ergens anders heen moeten, OF je accepteert 8 euro per maand?
8 euro is toch niet veel voor 10gb?, uiteraard als je weet te combineren met een thuis abonnement(kan je meer data krijgen).
Maar anders is het geen dure prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Als je een bekende hebt met KPN, die adresgegevens invullen. Het is niet alsof Simyo ineens per brief je dingen gaat sturen. En voor het geval dat, daarom het adres van een bekende gebruiken.

Bron * Motrax O-)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:13

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

Groentjuh schreef op maandag 12 mei 2025 @ 16:30:
[...]

Het gaat om daadwerkelijk KPN, niet om "netwerk KPN". Voor Simyo Compleet is KPN != Youfone. Zelfs XS4All duurde een flinke tijd voordat dat binnen Simyo Compleet ging.
Werkt het met XS4ALL nu wel dan? Ik gebruik dat nog steeds, maar sta op het adres van de buurman…

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:43
Hippe Lip schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 23:35:
[...]

Werkt het met XS4ALL nu wel dan? Ik gebruik dat nog steeds, maar sta op het adres van de buurman…
XS4all producten zijn inmiddels daadwerkelijk opgegaan in KPN producten. Zie ook dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-06 17:22
Ik kan momenteel 'alleen noodoproepen' uitvoeren. Meer gebruikers daar last van? Mijn eSim zegt: "Onbekend nummer" (weet eigenlijk niet of daar eerder wel mijn nummer stond trouwens).

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Master FX schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 20:07:
Ik kan momenteel 'alleen noodoproepen' uitvoeren. Meer gebruikers daar last van? Mijn eSim zegt: "Onbekend nummer" (weet eigenlijk niet of daar eerder wel mijn nummer stond trouwens).
Ja. Ik ben nu net weer online.
Er was een storing bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 17:40
Master FX schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 20:07:
Viel me net ook op dat ik thuis geen bereik had, maar dat is inmiddels opgelost (bereik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-06 17:22
Ok, dan zal het hier ook zo wel weer goedkomen.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Master FX schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 20:21:
Ok, dan zal het hier ook zo wel weer goedkomen.
Ik merkte het ook ineens thuis, had even vliegtuig modes aangezet en weer uit erna.
Toen ging die weer zoeken, en werkte het uiteindelijk weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rukapul schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:16:
Ik had voor de vakantie in Scandinavië even een maandelijks opzegbaar Simyo abo erbij genomen. Bevindingen:
- geen mobiele data op Telenor netwerk in Noorwegen. Werkt domweg niet terwijl KPN (dual SIM) wel werkt. Vastzetten op Telia netwerk dus.
Nog steeds zo merk ik net :/ , heb m'n S20 FE 5G handmatig op Telia gezet en dan wel data.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste