Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ik moet zeggen dat de switch naar de Clio mij echt niet tegenvalt, ik had vooraf verwacht dat ik veel meer moest wennen.
Lekker veel tech zit er op (kan natuurlijk ook kapot) en hij rijdt vrij soepel. Ja soms merk je wel wat van de hybride aandrijving, maar boeie... Ik rij eigenlijk standaard in de eco stand en B modus en dat werkt goed voor mij. Zit nu op een gemiddelde van 3.8l/100km volgens de boordcomputer.
Lekker veel tech zit er op (kan natuurlijk ook kapot) en hij rijdt vrij soepel. Ja soms merk je wel wat van de hybride aandrijving, maar boeie... Ik rij eigenlijk standaard in de eco stand en B modus en dat werkt goed voor mij. Zit nu op een gemiddelde van 3.8l/100km volgens de boordcomputer.
Hou rekening met de airco werking in eco modus, in de winter kan dit nog weleens een dingetje zijn met fatsoenlijk verwarmen. Mooi verbruik!
Ik rij eigenlijk zoveel mogelijk met airco uit, nog een heel stuk zuiniger.AnthonyR schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 15:07:
Hou rekening met de airco werking in eco modus, in de winter kan dit nog weleens een dingetje zijn met fatsoenlijk verwarmen. Mooi verbruik!
Scheelt bijna niets. Enkel als die gaat verwarmen.TheBrut3 schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 20:32:
[...]
Ik rij eigenlijk zoveel mogelijk met airco uit, nog een heel stuk zuiniger.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // RX9070 Hellhound