7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)
Ik heb in regio Eindhoven en Veldhoven ook zeer traag en wegvallende 4g en 5g bij kpn (via Simyo). Bij mij was het allemaal opgelost door een hier eerder geplaatste hint/tip om in de APN de ipv6/ipv4 te wijzigen naar ipv4.
Ik heb dit overigens ook een uur geleden aan KPN gemeld, dus hopelijk komt er snel weer een oplossing voor ipv6.
Ik heb dit overigens ook een uur geleden aan KPN gemeld, dus hopelijk komt er snel weer een oplossing voor ipv6.
Ja, ik. Werkt prima altijd, die cashback.petertje30 schreef op zaterdag 21 maart 2026 @ 21:37:
[Afbeelding]
Iemand al eens via cashbackxl een abonnement afgesloten? Klopt deze cashback dat je inderdaad ook naast de cashback maandelijks €2,50 korting op het abonnement krijgt zo lang deze loopt?
Een nog betere deal bestaat ook: ik heb momenteel een cashback van Belsimpel: een 2 jaar abonnement met 40gb data bij Simyo voor netto €2 in de maand.
De cashbacks staan volledig los van de voorwaarden, die blijven dus precies hetzelfde als wanneer je zou afsluiten zonder cashback. Dus als je 2,50 korting ziet via kpn, krijg je die ook gewoon.
Snelle vraag, mijn vrouw heeft een 0 mb abbo dus ik deel vanuit mijn unlimited 50gb met haar. Die data is toch heel EU, of moet ik dat delen vanuit een apart potje?
Gecensureerd.
Klopt, is ook buiten NL te gebruiken.
Thanks. Ik vond het ietwat onduidelijk, en vrouwlief zat in de zenuwen dat we “nu een giga rekening gaan krijgen want jij hebt dat rare 0 mb abonnement uitgekozen”Out.of.Control schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 20:27:
Klopt, is ook buiten NL te gebruiken.
“Schat, ik check het even met de mensen op tweakers”.
Gecensureerd.
Precies de setup hier thuis, werkt perfect.
Sometimes you need to plan for coincidence
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van KPN Mobiel, andere onderwerpen horen in:
- KPN Glasvezel: ~[KPN Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- KPN DSL: [KPN xDSL] Ervaringen & Discussie
- KPN Buitengebied: [KPN 4G (+xDSL) Buitengebied] Ervaringen & Discussie
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van KPN Mobiel, andere onderwerpen horen in:
- KPN Glasvezel: ~[KPN Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- KPN DSL: [KPN xDSL] Ervaringen & Discussie
- KPN Buitengebied: [KPN 4G (+xDSL) Buitengebied] Ervaringen & Discussie