The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Binance zit niet op Malta..oisyn schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:21:
[...]
De regels zijn dat het een persoon moet kunnen identificeren. Vervalsing is natuurlijk sowieso appeltje eitje als het gaat om een kopie. Niemand die hier watermerken controleert of de chip uitleest. Het zal waarschijnlijk ook niet heel moeilijk zijn om een vervalst document op te sturen waarin je BSN niet klopt, maar je toch door de KYC komt. Ik zou niet suggereren om dat te doen overigens, want dat is natuurlijk gewoon fraude.
Maar bottom line is het hier toch echt Binance die niet moeilijk wil doen en gewoon om de gehele kopie vraagt, zonder zelf aangebrachte aanpassingen, waar een eigen watermerk en het verbergen van je BSN prima door Europese regelgeving komt (Binance zit op Malta).
Maar als duizenden mensen gewoon zonder problemen hun paspoort opsturen, en eentje doet moeilijk, dan halen ze gewoon hun schouders op.
- .oisyn
- Registratie: September 2000
- Nu online
:strip_exif()/u/12461/avatar.gif?f=community)
Prima, maar zeg dan waar het wel zit, want hier hebben we niets aan

If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"
BSN afschermen kan. Verder houdt het gewoon op en is het take it or leave it.
Zit met hetzelfde euvel..aufbakanleitung schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:09:
[...]
Ja ik ben er ook klaar mee. Het duurt ook dagen voordat gestort geld op de rekening verschijnt; een eeuwigheid in cryptoland. Maar ja waar moet je dan naartoe? Ik zit momenteel te twijfelen over bitvavo.com en binance.com.
Zijn er hier mensen die met grote tevredenheid een switch hebben gemaakt?
Bij Kraken duurt het erg lang voordat je geld erop staat, en Binance vind ik belachelijk met hun 0.0005 BTC withdrawal fee. Zit ook te denken over BitVavo.
Anderen hier ervaring mee?
Thanks. Zojuist geregistreerd, verified en wat aangekocht binnen een aantal minuten.ArjenIsM3 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 12:09:
Gebruik sinds een paar dagen Bitvavo. Werkt prima. Identiteit was binnen een paar minuten geverifieerd, geld storten kan via Ideal en stond er ook binnen enkele minuten op.
Inderdaad een fluitje van een satoshi.
Precies op dat moment kwam de Kraken deposit ook binnen (toch vrij rap met 4 uurtjes, maar die mag direct weer met dezelfde SEPA route terug nu

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Klikken op preview geeft normaal gezien hun exchange rate en het aantal bitcoin dat je kan kopen met je euro's. Nu blijft dat mooi leeg alhoewel met euro balance wel wordt gezien..
Wist je dat 0.0005 bijna de kostprijs is van een Bitcoin transactie vandaag der dag?VPIPPFR schreef op maandag 22 februari 2021 @ 11:58:
[...]
Zit met hetzelfde euvel..
Bij Kraken duurt het erg lang voordat je geld erop staat, en Binance vind ik belachelijk met hun 0.0005 BTC withdrawal fee. Zit ook te denken over BitVavo.
Anderen hier ervaring mee?
https://bitinfocharts.com...n-transactionfees.html#3m
Mijn excuus. Niemand weet precies waar Binance gevestigd is. Ze proberen dat zoveel mogelijk te maskeren. Volgens de informatie die ik heb zitten ze op de Cayman eilanden met Binance Holdings Limited. Ik weet in ieder geval zeker dat ze niet op Malta zitten aangezien ze dan onder de Europese richtlijn (AMLD5) vallen. Er is in het register van de Malteese toezichthouder niets te vinden over Binance, nog zijn hun verificatieprocedures goed genoeg (compliant) om te voldoen aan de vijfde anti-witwas- en terrorismefinancierings-richtlijn..oisyn schreef op maandag 22 februari 2021 @ 00:05:
[...]
Prima, maar zeg dan waar het wel zit, want hier hebben we niets aan
[Voor 109% gewijzigd door Taro op 23-02-2021 18:44]
Weet iemand hoe dit kan? Maakt Blox gebruik van een buffer oid? Ik wil toch al naar Binance vanwege andere redenen (o.a. stop limit orders) maar dit maakt dat ik hier wat haast achter ga zetten.
Klopt toch niet? Zal ik even afwachten tot later? Kijken of het rechtgetrokken wordt? Of kan je zo'n transactie aanmerken voor een 'geschil' o.i.d. (dat er even iemand naar kijkt)?
EDIT: Ik heb het antwoord gevonden. Mijn order is niet in het orderboek gekomen. Dus dan is het geen maker, maar taker fee.
[Voor 20% gewijzigd door bek op 25-02-2021 06:17]
Ja, ben ik me van bewust. Maar als de concurrentie het voor 0.0003 en 0.00015 doet, vind ik 0.0005 toch relatief veelkeesdewit schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:46:
[...]
Wist je dat 0.0005 bijna de kostprijs is van een Bitcoin transactie vandaag der dag?
https://bitinfocharts.com...n-transactionfees.html#3m

|- Rotterdam -|
Na een week is het dit ceteris paribus.ChrisSmoKe schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 08:27:
Kan iemand een rekensom voorbeeld geven wat nu precies de “7-day APY met 3,20%” betekent met een bedrag van 2500 euro op binance?
[Voor 24% gewijzigd door The Redman op 06-03-2021 09:57]
Volgens mij klopt deze berekening niet. Je hebt; 2500*1,032**(7/365) moet zijn 2500*1,32**(7/365)...
32% jaarlijkse interest?ChrisSmoKe schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:39:
[...]
Volgens mij klopt deze berekening niet. Je hebt; 2500*1,032**(7/365) moet zijn 2500*1,32**(7/365)...
Waar kan ik depositen?

autofarm of beefy bijvoorbeeld. 32% op stablecoins valt wel te halen daar.The Redman schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:47:
[...]
32% jaarlijkse interest?
Waar kan ik depositen?
[Voor 100% gewijzigd door FCU1976 op 12-03-2021 11:34. Reden: Verkeerde topic]
[update] Geduld is een schone zaak net als verificatie... kan nu gestort worden

[Voor 11% gewijzigd door Hotzenwalder op 17-03-2021 15:41]
Bij binance kun je vet omzetten naar: usdt, busd, bnb, btc en ethbenchMarc schreef op zondag 21 maart 2021 @ 01:14:
Vandaag bij Binance een account aangemaakt en wat VET aangekocht als eerste cyrpto-aankoopexperiment. Niet dat ik ze al van de hand wil doen, maar even vooruit denkend zo heb ik na wat googlen gelezen dat ik ze daar niet om kan zetten naar USD of EUR? Nu ben ik een n00b en heb geprobeerd het eea te googlen, maar het is een behoorlijk oerwoud met exchanges, wallets etc etc waarbij ik door de bomen het bos niet meer zie. Klopt het dat ik VET over moet laden naar een wallet zoals bijv Conbase en ze vanuit coinbase om kan zetten naar EUR, mocht ik ze in de toekomst willen verpatsen voor non-crypto currency, of begrijp ik het verkeerd?
Dit heb ik idd gezien in het trading overzicht, dat ik VET kan verkopen voor een van die coins. Maar wat me nog niet helemaal duidelijk is: stel ik verkoop ze voor USDT, dan zit ik met een lading USDT. Hoe krijg ik die vervolgens om naar euro's op mijn gewone bankrekening?itons schreef op zondag 21 maart 2021 @ 07:48:
[...]
Bij binance kun je vet omzetten naar: usdt, busd, bnb, btc en eth
/edit: aanvulling: ik zie bijv dat ik wel USDT naar EUR kan omzetten als fiat, maar VET niet in iets anders dan die jij al noemde. Betekent dit dus dat er geen andere mogelijkheid is dan mijn VET coins traden voor USDT, en vervolgens USDT naar fiat omtzetten in EUR?
[Voor 22% gewijzigd door benchMarc op 21-03-2021 12:00]
Ze kunnen niet elke currency pair ondersteunen want dan worden die specifieke markets te klein, dus inderdaad eerst traden naar usdt of eth voor je het in fiat kan omzetten.benchMarc schreef op zondag 21 maart 2021 @ 11:55:
[...]
Dit heb ik idd gezien in het trading overzicht, dat ik VET kan verkopen voor een van die coins. Maar wat me nog niet helemaal duidelijk is: stel ik verkoop ze voor USDT, dan zit ik met een lading USDT. Hoe krijg ik die vervolgens om naar euro's op mijn gewone bankrekening?
/edit: aanvulling: ik zie bijv dat ik wel USDT naar EUR kan omzetten als fiat, maar VET niet in iets anders dan die jij al noemde. Betekent dit dus dat er geen andere mogelijkheid is dan mijn VET coins traden voor USDT, en vervolgens USDT naar fiat omtzetten in EUR?
Qunix schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:51:
Stel je wilt 0,1 BTC kopen, netto en overmaken naar een externe wallet. Dan kom ik vanwege de fees bij withdrawal, en maker (limit orders en geen market orders) fees op het volgende uit:
(bij een koers op 1 BTC == €48.500,-)
Bitpanda
Fees: 1,49% + 0,00006 BTC
0,10155093 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4925,22 met €75,22 in fees (wat dus 1,55% is)
Bitpanda Pro
Fees: 0,1% + 0,00006 BTC
0,10016021 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4857,77 met €7,77 in fees (wat dus 0,16% is)
of nóg goedkoper wanneer BEST gebruikt wordt voor de fees, maar let op dat er fee moet worden betaald om wat om te zetten naar BEST.
Edit: In Bitpanda Pro moet je je BTC overmaken naar je normale account om vervolgens een withdrawal te kunnen doen. Zie de fees hierboven die dan van toepassing zijn (Bitpanda).
Bitvavo
Fees: 0,25% + 0,0002 BTC
0,10045052 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4871,85 met €21,85 in fees (wat dus 0,45% is)
UPDATE april 2021: Kost nu 0,0004 BTC
Fees: 0,25% + 0,0004 BTC
0,10066269 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4.882,14 met €32,14 in fees (wat dus 0,66% is)
Binance
Fees: 0,1% + 0.0005 BTC (+ €0,30 voor iDeal, niet meegenomen)
0,10060062 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4879,13 met €29,13 in fees (wat dus 0,6% is)
of 0,075% + 0.0005 BTC + wat BNB in fees, en ben je netto iets duurder uit in centen, tenzij je het vaker zal doen.
Kraken
Fees: 1,5% + 0,00015 BTC
0,10165238 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4930,14 met €80,14 in fees (wat dus 1,65% is)
Kraken Pro
Fees: 0,16% + 0,00015 BTC
0,10031052 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4865,06 met €15,06 in fees (wat dus 0,31% is)
Coinbase
Fees: 1,49% + variabele miner fees (+ €0,15 SEPA fee, niet meegenomen)
0,10149011 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4922,27 met €72,27 in fees (wat dus 1,49% is)
Coinbase Pro
Fees: 0,5% + variabele miner fees (+ €0,15 SEPA fee, niet meegenomen)
0,1005 BTC moet je kopen om uiteindelijk 0,1 BTC netto te ontvangen
Kost je €4874,25 met €24,25 (wat dus 0,5% is)
*De 'variabele miners fees' wordt niet benoemd bij alle brokers/exchanges behalve Coinbase.
Conclusie:
Kraken is het duurst, Kraken Pro het goedkoopst.
Ik ben wel benieuwd als er feedback is, of als ik iets fout berekend heb.
[Voor 3% gewijzigd door Qunix op 18-04-2021 20:13]
vermoedelijk is dat liquidity mining, ik vraag me af hoe groot de risico's daar zijn om je inleg niet terug te hebben?Glenn Hoddle schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:32:
[...]
autofarm of beefy bijvoorbeeld. 32% op stablecoins valt wel te halen daar.
Niet echt een exchange uiteraard, maar past hier beter dan in de slowchat denk ik.
Is dat abonnement een beetje te doen?
voor een beetje echt traden heb je hun premium abbo nodig, dus dat moet je er wel uit weten te halen met traden dan.
Iemand ervaring mee?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Bitvavo is zeker een goede site om mee te beginnen.wErudite schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:21:
Ergghhh, noobie hier. Ik wil mezelf graag (verder) verdiepen in crypto, heb een leuk zakcentje aan de kant staan waar ik toch iets meer uit wil halen, mocht dat mogelijk zijn. Hebben jullie tips waar ik het beste kan beginnen? Is Bitvavo bijv. een goede site om op te beginnen? Heb een hoop beginnersvragen maar mogelijk dat ik al mijn antwoorden ergens kan vinden
Iets hogere fees dan bijv. Binance, maar 100x zo simpel.
Als je eenmaal van de hoed en de rand weet kan je altijd nog overstappen en je coins migreren.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Is dat zo?FijneKerst schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:24:
voor een beetje echt traden heb je hun premium abbo nodig
[Voor 9% gewijzigd door TomTorquay op 22-03-2021 14:49]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Met de gratis variant kan je maar 1 DCA en Grid bot gebruiken.
Dat is natuurlijk leuk, maar zet geen zoden aan de dijk.
Met de 2 tussen abbo's komen daar geen extra bots bij, die krijg je pas bij de Premium variant van 50+ euri per maand.
Dus eigenlijk is het OF gratis, OF de hoofdprijs betalen...
Het is iets genuanceerder dan jij stelt, maar in grote lijnen heb je wel gelijk. Met de advanced upgrade ($25/maand) kan je bots runnen obv Tradingview en kan je ongelimiteerd DCA'en (single coin weliswaar).FijneKerst schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:11:
Dus eigenlijk is het OF gratis, OF de hoofdprijs betalen...
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ja precies, echt meerdere bots inzetten voor meerdere pairs kan pas op de duurste versie (Pro - € 49,-)TomTorquay schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:27:
[...]
Het is iets genuanceerder dan jij stelt, maar in grote lijnen heb je wel gelijk. Met de advanced upgrade ($25/maand) kan je bots runnen obv Tradingview en kan je ongelimiteerd DCA'en (single coin weliswaar).
Dan wordt het pas echt leuk. Of je moet toevallig de ene coin treffen die mooi de hele tijd zijwaards gaat binnen de uiterste van je Grid.
Als iemand die vind, geef even een gil

In die 3 dagen gratis PRO bakte ik er helemaal niets van.FijneKerst schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:24:
Waren hier nou ook mensen die 3Commas gebruiken?
Niet echt een exchange uiteraard, maar past hier beter dan in de slowchat denk ik.
Is dat abonnement een beetje te doen?
voor een beetje echt traden heb je hun premium abbo nodig, dus dat moet je er wel uit weten te halen met traden dan.
Iemand ervaring mee?
Nu pruts ik door in het FREE plan met 1 DCA bot en 1 smart trade. Best leuk. Met een wallet van onder de 1k haalt die bot 20% wint in de afgelopen 2 weken.
Nu ben ik wel toe aan een pine script, dus ik moet denk ik ook gaan betalen. Jammer dat je de 50% korting niet per maand krijgt. Ik heb geen zin voor 1 jaar te betalen als het 11 maanden een bear markt is.
Ja dat was ook mijn idee.bek schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:37:
[...]
In die 3 dagen gratis PRO bakte ik er helemaal niets van.
Nu pruts ik door in het FREE plan met 1 DCA bot en 1 smart trade. Best leuk. Met een wallet van onder de 1k haalt die bot 20% wint in de afgelopen 2 weken.
Nu ben ik wel toe aan een pine script, dus ik moet denk ik ook gaan betalen. Jammer dat je de 50% korting niet per maand krijgt. Ik heb geen zin voor 1 jaar te betalen als het een 11 maanden een bear markt is.
Potje met USDT vullen... een leuke pair vinden en dan lekker laten gaan en af en toe de grid aanpassen.
Ook in een bear markt zou het winst moeten kunnen opleveren... of ja... het moet echt tot het putje gaan de hele tijd, maar dat lijkt me niet... dan heb je de verkeerde coin gekozen

Nee, dat ligt een beetje anders - maar het rendement is vooral nogal volatiel. Autofarm's hoge APY komt ook voor een deel door het feit dat je hun eigen token er gratis bijkrijgt.mathiasc schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:50:
[...]
vermoedelijk is dat liquidity mining, ik vraag me af hoe groot de risico's daar zijn om je inleg niet terug te hebben?
Orion protocol trading terminal is nu live:
https://trade.orionprotocol.io/swap
Het is wel zo dat als je via de eth chain handeld het nog vrij duur is. Dit omdat de Elrond integratie nog niet rond is.
Handel via de Bsc chain is wel goedkoop om te doen.
Geen probleem we zijn allemaal noob begonnen en sommige nog steeds, Bitcoin hebben maakt je niet ineens expert, als je vertrouwen hebt in een munt is dat vaak voor de langere termijn, daytraden is stressvol helemaal als je net begint.plank schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 15:59:
Beetje noob hier maar wil me erin verdiepen. Zag al dat bitvavo een goeie site is. Is er ook een tijdlimiet om de coin te houden? Misschien enige tips?
Drie regels in beleggen.
Verspreid je vermogen, ga dus niet all in in een object/crypto
Geen emoties, hierdoor ga je niet buy high sell low acties krijgen.
En doe het met geld wat je wilt missen
[Voor 8% gewijzigd door Distrax1988 op 10-04-2021 09:08]
Edit: Ah, ik zie dat BitMyMoney dit ondersteunt, maar eens een account aanmaken dan alhoewel ze wel vaag zijn over de commissie die ze in rekening brengen.
[Voor 13% gewijzigd door TheDeuce op 10-04-2021 12:56]
Ik heb hier gister een account aangemaakt om Pirate chain te kopen. Nu wil ik vandaag inloggen en wordt er gevraagd naar een authenticator code? Op mijn telefoon komt niets binnen?
Weet iemand hoe ik hier voorbij kom?
Bvd, Ballie
Probleem is al opgelost. Via twitter contact met ze gevonden.Ballie2210 schreef op maandag 12 april 2021 @ 09:30:
Is hier iemand met ervaring met tradeogre.com?
Ik heb hier gister een account aangemaakt om Pirate chain te kopen. Nu wil ik vandaag inloggen en wordt er gevraagd naar een authenticator code? Op mijn telefoon komt niets binnen?
Weet iemand hoe ik hier voorbij kom?
Bvd, Ballie
You have requested that 2FA be turned off. Please follow this link to turn off 2FA on your account.
Mvrgr, Ballie
Stel je hebt al je coins netjes in een hardware Wallet en je wilt ze verkopen. Maak ze bijv over naar bitvavo, zijn er dan nog limieten als je de coins naar geld omzet en vervolgens naar je bankrekening wil overmaken?
Ik kan dit nergens terug vinden, en ook niet of het storten of opnemen van coins vanuit Wallet naar exchange een eventueel limiet voor overmaken naar je bankrekening verder verkleind.
Zou vervelend zijn als je twee jaar moet wachten voor je al je geld terug gestort hebt als het een groot bedrag is geworden.
Of heeft iemand betere manieren?
Adres ingevuld staat op verified en nog steeds maar 250..... wtfwimpie007 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:08:
Ik mag maar 250 storten via Ideal op Binance ? Kennelijk willen ze dan ook een adres. Beetje gek toch?
Best gek. Vandaag via kopieID rijbewijs gedaan en bsn zwart gemaakt en watermerk binance verification en datum erin. Pdf wilde ie niet uploaden dus toen met screenshot en paint er een jpg van gemaakt incl die kopieID tekst. En na een paar uur was ik verifiedJohn Connor schreef op maandag 22 februari 2021 @ 00:44:
Zowel voor Bitvavo als Binance geldt simpelweg: maak vanuit de app een foto van de voor- en achterkant van je ID, maar knip een passend strookje papier uit en leg dat over je BSN heen. Tada! Verificatie 100% geaccepteerd, ZONDER je BSN. Echter, ga je met watermerken kloten, ook al is het via de KopieID app, wordt alles geweigerd. Bespaar je de moeite wat betreft watermerken.
BSN afschermen kan. Verder houdt het gewoon op en is het take it or leave it.
Het probleem is dus dat ik me moet verifiëren en ze zijn vrij strikt als ik de website zo lees. Geen watermerken, geen blackout van BSN etc. etc. Eigenlijk zou ik die Neo wel naar mijn Exodus wallet willen sturen waar ik nu ook nog wat ETH heb staan. Maar dan neem ik aan dat ik wel zal moeten verifiëren?
Wat is de ervaring daarmee, is dat nog een beetje veilig - en kan er echt niets geblackout worden?
and thanks for all the fish.
Iemand ervaring met HitBTC als exchange? Ik heb nog Firstblood (1st) als coin in mijn bezit. Deze heb ik op Bittrex staan maar heb deze toenertijd niet omgezet. Mede vanwege de huidige koers wil ik ze nu verkopen, en het lijkt er op dat HitBTC de enige partij is die er nog iets mee doet, alleen lees niet veel positief over deze exchange. Ben even benieuwd of iemand er hier ervaring mee heeft?
(of wat te doen met deze coin?

Thanks
Van de week mn Binance btc wallet gevalideerd bij Litebit.
Toen dat proces klaar was heb ik transactie gedaan van Litebit naar Binance.
Toen ik bij Binance keek of het er al was zag ik niks, controleer het deposit adres en die blijkt vernieuwd.
De muntjes gelukkig niet veel staan dus op een oud Binance adres. Na contact met Binance is hun conclusie dat ze niet kunnen helpen.
Stom natuurlijk had het dubbel moeten checken.
Ik heb wat Safemoon geswapped naar usdt met pancake.
Dit staat nu in m'n trustwallet als Busd-t (Binance-peg Tether usd).
Ik zou dit graag willen sturen naar Binance. Op Binance zie ik busd staan, met 3 keuzes.
- Erc20
- Bep2
- Bep20
Is het mogelijk om deze transfer te doen? En welke moet ik kiezen?
Bij voorbaat dank!
PSN: Mondaatje
Voorkant rijbewijs is ook goed, staat je BSN niet op.Anoniem: 159816 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:53:
Heeft er iemand ervaring met verificatie op Binance? Ik heb zoals de overheid aanraad mijn passport met watermerk, datum en blackout van m'n BSN geüpload, maar dat accepteren te ze niet. Moet ik mij blootstellen aan mogelijke identiteitsfraude om daar geversificeerd te worden?
Dat is een goede tip!jwgoverg schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:57:
[...]
Voorkant rijbewijs is ook goed, staat je BSN niet op.
Edit: helaas geen oplossing, ze vragen ook om de achterkant
[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 21-04-2021 14:30]

Ik snap echt niet waarom iemand hier binance gebruikt, ik vind het maar stelletje onethische boeven.Monda schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:41:
Hoi tweakers,
Ik zou dit graag willen sturen naar Binance. Op Binance zie ik busd staan, met 3 keuzes.
- Erc20
- Bep2
- Bep20
Bij voorbaat dank!
ERC20 is het gedecentraliseerde netwerk van ethereum, wat door alles en iedereen ondersteunt wordt.
Binance chains zijn gecentraliseerde copy pasta van ethereum.
Fees zijn hoger op ERC20 want het is gedecentraliseerd.
Welke exchange adviseren jullie om te swingtraden? Ik heb een aantal weken Binance geprobeerd maar ik vind het totaal gebruiksonvriendelijk. Mijn getekende levels zijn vaak zomaar verdwenen en net stond mijn trade opeens op 900 USDT terwijl ik (nog) niet met dat soort bedragen wil handelen.
Wat ik graag wil :
- lage fees
- gebruiksvriendelijk
- short kunnen gaan
heb je dit nog opgelost? Ik zit nu met hetzelfdeAnoniem: 159816 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:59:
[...]
Dat is een goede tip!
Edit: helaas geen oplossing, ze vragen ook om de achterkant

Hoi :)
Nee, heb er uiteindelijk maar aan moeten geloven.Shadow_Agent schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:19:
[...]
heb je dit nog opgelost? Ik zit nu met hetzelfde
Nu heb ik uit een ver verleden nog een account op Bittrex waar je wel orders kunt inplannen, maar daar vind ik het ontzettend duur om geld op te zetten volgens mij betaal ik al een % commissie.
Is er een middenweg? Lagere fees en wel de mogelijkheid om buy en sell momenten in te plannen?
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Anoniem: 155467
Er is enige twijfel om deze post een eigen topic te geven, maar dat kan eventueel altijd nog. Deze post kan gezien worden als waarschuwing c.q. advies over louche exchanges. In mijn geval gaat het over bitcoinmeester.nl
Bitcoinmeester weigert een kleine 20.000 euro uit te betalen, nadat ze eerder wel 2x 8500+ euro uitbetaald hebben. Er is veel fout met het reilen en zeilen van bitcoinmeester, van de advertenties, de verificatie, de communicatie en de compliance. Ik zal het vergelijken met AnyCoinDirect waar ik wel goede ervaring mee heb. (Ik ben niet gesponsord of gelieerd met enig crypto exchange of groep)
Ik heb een eigen bedrijf, eenmanszaak, waar ik al enige jaren ook BTC als betaalmiddel accepteer. In de begindagen van BTC heb ik ook gemined voor de fun. Om de BTC om te wisselen naar euro’s heb ik ik kort HappyCoins gebruikt(geen klachten), maar uitgekomen bij AnyCoinDirect. Daar heb ik ook de uitvoerige verificatie doorlopen, wat achteraf gezien al een rode vlag had moeten zijn m.b.t. bitcoinmeester.
Door de koersstijging van afgelopen jaar liep ik tegen de limiet aan van AnyCoinDirect voor het omwisselen van BTC naar euro’s. Geen groot probleem, en er is een mogelijkheid om de limiet op maat te laten maken. Dit was tegen het einde van 2020. Op dat moment waren er ook reclames van bitcoinmeester op T.V. en ik had de mindset van risicospreiding, en hey, tot wel 100.000 euro per week omwisselen. Een op dit moment enorm dure inschattingsfout om bitcoinmeester te vertrouwen. De referenties naar Palm Invest komen bij elk gesprek naar boven. Nagenoeg gelijke modus operandi, met een twist.
Als test had ik begin januari 0,35 BTC overgemaakt en omgewisseld naar euro’s, dat ging goed, dus toen nog een keer iets meer dan 1 BTC overgemaakt. Daar is nog 1 keer 8500 euro van uitbetaald. De rest liet ik toen staan(grote fout) om eventueel mee te speculeren of weer om te zetten in crypto om iets te kopen of doneren. Daar kwam het niet van, mede door de hoge en ondoorzichtige fees die ze hanteren, dus begin april wou ik het maar laten uitbetalen. En toen begon het gedonder.
Ten eerste de valse advertenties, ze adverteren met 2% fees, maar in werkelijkheid is het eerder 4%. Melding van een ander slachtoffer: https://meldnu.nl/melding...inmeester.nl-kvk68955820/
En de zoekterm “bitcoinmeester” op tweakers levert soortgelijke resultaten: zoeken naar 'bitcoinmeester'
Ten tweede de verificatie, en dit zou achteraf gezien de grootste red-flag moeten zijn. Het verificatie proces op AnyCoinDirect is professioneel en grondig. ID bewijs, KVK uittreksel, bankverificatie, kopie van post geadresseerd aan het bedrijf op het vestigingsadres zoals opgegeven bij KVK, live video verificatie via skype, BTW nummer. En dan zit je eerst vast aan een jaarlimiet van 50.000 euro met mogelijkheid tot uitbreiding na verdere checks.
Bij bitcoinmeester is dit amateuristisch en makkelijk te vervalsen. Het enige wat nodig is, is een ID bewijs, een ideal betaling doen, en een selfie opsturen met de datum en bitcoinmeester er op geschreven. That’s it. En je kunt een ton per week vergokken, en omwisselen aldus de beloftes. Je hebt geen cursus photoshop nodig om een ID en selfie te vervalsen, dus die verificatie is nietszeggend. Je zou je niet verbazen als dit bewust beleid is om minder legale activiteiten toe te kunnen laten.
Dan de compliance. Bij AnyCoinDirect wederom professioneel en doelgericht.
Met als response van mijn zijde:Citaat van correspondentie:
U verklaard dat uw klanten rekeningen betalen middels cryptocurrency, deze cryptocurrency zet u vervolgens om in Euro.
• Heeft u inzicht vanuit welke adressen, services, of dergelijke uw klanten u deze cryptocurrency sturen?
• Heeft u inzicht in het vestigingsland/de vestigingslanden van uw klanten, diens identiteit – en bijbehorende eventuele handelsrestricties?
• Kunt u ons voorzien van een tweetal facturen waarin de betaling wordt gevraagd in cryptocurrency?
En daarmee was mijn dossier geüpdatet en onderzoek afgerond.De diensten worden geleverd aan particulieren binnen de Europese Unie.
De betalingen verlopen via BTC direct via mijn Electrum wallet zonder tussenpersoon/payment processor. Dus ja, ik kan via blockchain explorers zien wat de afkomstige adressen zijn.
M.b.t de vraag over facturen heb ik voor de zekerheid nog contact opgenomen met de belastingdienst, en die vermelde dat in mijn geval(diensten aan particulieren binnen de EU) facturen niet noodzakelijk zijn. Ter referentie: https://www.belastingdien...n_verplicht_te_factureren
Binnen de EU zijn geen handelsrestricties vermeld zoals hier aangegeven: https://www.sanctionsmap.eu/#/main
De eerstvolgende dag nadat ik een verzoek bij bitcoinmeester had ingediend om een deel van mijn resterende vermogen te laten uitbetalen naar mijn bankrekening kreeg ik van hun ook een zogenaamd compliance-verzoek. Frappant. De eerste uitbetaling van begin januari en tweede van begin februari gingen zonder poespas. Het derde verzoek, die overigens lager was dan de vorige verzoeken, begin april, is ineens niet meer mogelijk. Omdat ze nu ineens meer informatie nodig hebben “Wet ter voorkoming van witwassen en het financieren van terrorisme ” komen ze mee. Wat opzich een prima wet en reden voor compliance is, AnyCoinDirect doet dat immers ook. Maar zoals zal blijken uit de correspondentie wordt het bij bitcoinmeester misbruikt als drukmiddel om hun geld te blijven geven en heeft het niets met compliance omtrent de WWFT te maken.
Citaat uit het “compliance” verzoek van bitcoinmeester:
Merk op dat dit 4 maanden is nadat ze de BTC voor mij hebben verkocht, er “BM-credits” van hebben gemaakt, en er al 2 keer ruim 8000 euro van hebben uitbetaald. Sindsdien heb ik geen gebruik gemaakt van hun platform, dus hebben ze ook geen fees hebben getrokken. Maar nu ik er euro’s voor wil is ineens onderzoek voor terrorisme financiering voor nodig. Maar als ik via hun platform de “BM-credits” wil omwisselen naar andere crypto is het geen probleem. Dit is letterlijk de suggestie die notabene de “compliance-officer” zelf voorstelt!U heeft crypto transacties geplaatst op uw account (1.03666079 BTC en 0.35000000 BTC) in januari en deze transacties zijn geselecteerd om verder onderzoek naar herkomst van middelen te doen.
• mining -> foto van mining apparatuur en aankoopfactuur van apparatuur;
• winst uit handel -> overzicht van handelshistorie
• betalingen in virtuele valuta -> onderliggende contract en facturen.
Het verschil tussen de informatie die AnyCoinDirect vraagt en bitcoinmeester is groot. Waar AnyCoinDirect gericht vraagstelling doet m.b.t. WWFT. Doet bitcoinmeester niets van dat alles.
Een foto van een computer en een factuur van aankoop. – Dit heeft niks met WWFT te maken, en is net zoals hun verificatie=proces, makkelijk te vervalsen.
Overzicht van handelshistorie. – Heeft ook niks met WWFT te maken en net zo makkelijk te vervalsen.
Betalingen in crypto en de facturen. – Geen betrekking tot WWFT en zoals de Belastingdienst vermeld ook niet altijd noodzakelijk.
Citaat uit mijn respons:
Zoals te lezen nagenoeg dezelfde respons m.b.t. WWFT als naar AnyCoinDirect gegeven. Met aanvullende gegevens zoals KVK nummer. Waar overigens nog nooit naar is gevraagd, evenmin BTW nummer of belastingaanslagen. Iets wat AnyCoinDirect wel heeft gedaan. Toen ging ik er van uit dat alles geregeld was, conform WWFT zoals andere exchanges aangeven, en ik mijn geld tegemoet kon zien. Niet dus.Geen interesse in het handelen van cryptocurrency, alleen in het omzetten van crypto-betalingen naar euro's.
De interesse in het gebruik van cryptocurrency zijn de lage kosten, snelheid en zekerheid van betaling. Na een paar keer te zijn opgelicht met het terugboeken van betalingen is dit een prachtige oplossing.
KvK-nummer -----------
De diensten worden geleverd aan particulieren binnen de Europese Unie.
De BTC betalingen verlopen direct via mijn Electrum wallet zonder tussenpersoon/payment processor.
M.b.t de vraag over facturen heb ik voor de zekerheid nog contact opgenomen met de belastingdienst, en die vermelde dat in mijn geval(diensten aan particulieren binnen de EU) facturen niet noodzakelijk zijn. Ter referentie: https://www.belastingdien...n_verplicht_te_factureren
Binnen de EU zijn geen handelsrestricties vermeld zoals hier aangegeven: https://www.sanctionsmap.eu/#/main
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Dit was hun nietszeggende respons:
En toen wist ik dat ik genaaid was.Ik kan u helaas niet de euro's laten opnemen aangezien wij juridisch aan bekijken zijn wat mogelijk en nodig is om dit te faciliteren. Dit is ook de reden waarom ik uw opnames cancel. Hier kan wel een week of twee overheen gaan voordat ik hier antwoord op heb. Voor die tijd kunnen we helaas niet de euro's laten uitbetalen.
Mijn respons was er dan ook naar:
Waarop de “Compliance Officer” zich liet kennen:Sorry, maar dat is een drogreden. Gaan de zaken niet goed, geldnood? Wel BTC omwisselen, ook nog 2 keer uitbetalen. En dan wordt ineens de boel gegijzeld.
Lekker onbetrouwbare toko zijn jullie. Had jullie nooit een kans moeten geven. Geef mij de BTC maar weer terug. Dit is voer voor de crypto community en juristen.
Dus je mag met terrorisme vergaard crypto naar hartenlust handelen op hun platform, doen ze niet moeilijk over.Ik begrijp niet helemaal uw opmerking, wij hebben te voldoen aan wet en regelgeving. Daarnaast kunt u gewoon vrij uw BTC opnemen, alleen kan ik deze voor nu nog niet uitbetalen.

Voor de zekerheid heb ik, met overleg van een klant om GDPR/AVG gedekt te zijn, alsnog een factuur verstuurd van een zakelijke, duitse klant. Een standaard B2B factuur, waar alle nodige gegevens vermeld zijn en ook omdat er in BTC is betaald de txid. Zodat de klant ook kan bewijzen dat er betaald is.
Nu zou je denken; dit is precies waar ze om vragen. Een factuur waar alles inclusief de txid, dus verifieerbaar duidelijk in zijn vermeld. Nope.
Krijg je dit terug:
Waarop ik het volgende, moedeloze antwoordde:Dank voor het doorsturen van het document.
Kunt u mij meenemen in het verhaal achter deze factuur. Aangezien dit een euro factuur is en het niet lijkt dat er in BTC is betaald.
Ik hoor het graag.
En dit is waar ik op dit moment ben. Mijn geld word gegijzeld, onder het mom van “compliance” Behalve als ik hun “BM-credits” weer omwissel tegen de huidige koers… Hoe louche wil je het hebben? Van alle kanten klopt hun redenatie niet. Ze pretenderen legitiem te zijn, maar handelen alles behalve. Het kan toch niet zo zijn dat ze van de DNB een vrijbrief hebben gekregen om de WWFT als drukmiddel te gebruiken om maar geld te kunnen kloppen uit “klanten” lees: slachtoffer.Klanten kunnen in het betaal portaal kiezen om met crypto of Euro te betalen. Na ontvangst van de betaling wordt altijd een factuur in Euro's gestuurd voor hun eigen administratie. De betaling in crypto is altijd na te gaan door middel van de txid. De klant kan moeilijk bij de boekhouder en belastingdienst aankomen met alleen crypto getallen.... Heb jij überhaupt een idee hoe en wat crypto en basale bedrijfskunde inhoud?
Maar mij werd al gewaarschuwd voor dit typerend gedrag. Na elke stap wordt er weer een reden verzonnen om niet uit te betalen. Ik schakel een incasso-advocaat in. Cowboybedrijfje.
Op dit moment ben ik in overleg met incasso-advocaten. En overweeg aangifte te doen. Maar aangezien internet-oplichting een lage prioriteit heeft zoals bij Kees van der Spek, Oplichters Aangepakt te zien is heb ik daar weinig vertrouwen in. Uit voorzorg heb ik screenshots en backups gemaakt van mijn bitcoinmeester account en mails.
Bitcoinmeester is niets meer dan een oplichter die voor de ingang van een casino of beurs gaat staan(Binance), jou mooie praatjes verkoopt en namens jou gaat gokken en daar fees voor in rekening brengt. En zodra je er weg wilt en je geld terug wilt hebben komen ze met smoesjes waarom uitgerekend dat niet mogelijk is, maar wat wel kan is dat je hem opdracht geeft om het te laten uitbetalen in in waarde verminderde aandelen of fiches.

Heeft een van jullie suggesties of misschien soortgelijke ervaring met deze of andere exchanges?
Excuses voor de lange post, korter krijg ik hem niet. Als moderators op of aanmerkingen hebben hoor ik het graag, of edit maar direct de post indien nodig.
Het is cru en jammer, maar in zulke gevallen kun je het beste rustig en vriendelijk blijven. Nu weet je zeker dat deze lul het jou zo moeilijk mogelijk gaat maken om je geld te krijgen.
Als het zoals in jouw geval, gaat om zakelijke betalingen met grote bedragen van 1 BTC of meer zou ik nooit zomaar met een partij als genoemd in zee willen gaan.
Het gaat hier namelijk niet om geld wat je kunt missen, maar om noodzakelijke inkomsten.
Welke Exchange dan wel geschikt is voor zakelijk verkeer weet ik zo niet maar ik denk dan eerder aan Coinbase of Binance zakelijk.
Die les heb ik zeker geleerd. Binance zakelijk ziet er prima uit. Op dit moment ben ik huiverig om buiten genoemd AnyCoin zaken te doen. Heb jij persoonlijk ervaring met Binance Zakelijk?
@Scirocco
Dat station waren we al snel gepasseerd. Zodra ik door had dat dit cowboys waren ga ik mij niet als een koorknaapje gedragen en hun het plezier doen om "netjes" behandelt te worden. Zij hebben geen enkel respect voor mij, dus ik hou een spiegel op.
Daarnaast ben ik er niet van overtuigd dat dit pure toeval en/of incompetentie is, maar doelbewust iemand geld aftroggelen. De ervaringen van anderen sterkt dit alleen maar.
Ik heb zelf geen ervaring met Binance zakelijk alleen de gewone Binance privé.Anoniem: 155467 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:14:
@HoppyF
Die les heb ik zeker geleerd. Binance zakelijk ziet er prima uit. Op dit moment ben ik huiverig om buiten genoemd AnyCoin zaken te doen. Heb jij persoonlijk ervaring met Binance Zakelijk?
@Scirocco
Dat station waren we al snel gepasseerd. Zodra ik door had dat dit cowboys waren ga ik mij niet als een koorknaapje gedragen en hun het plezier doen om "netjes" behandelt te worden. Zij hebben geen enkel respect voor mij, dus ik hou een spiegel op.
Daarnaast ben ik er niet van overtuigd dat dit pure toeval en/of incompetentie is, maar doelbewust iemand geld aftroggelen. De ervaringen van anderen sterkt dit alleen maar.
Daarmee heb ik geen problemen ervaren maar dat zegt ook niet alles.
Is er iets bekend wanneer dat moet komen?
PCS is op het BSC netwerk, om het te sturen naar Binance heb je dus hetzelfde netwerk nodig: BEP20 (Binance Smart Chain BSC)Monda schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:41:
Hoi tweakers,
- Erc20
- Bep2
- Bep20
Bij voorbaat dank!
Antwoord van support klopt niet helemaal. Binance heeft waarschijnlijk wel toegang tot funds. Je kunt het via deze weg terugvragen, maar dat duurt wel een tijdje.Remco Tr schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 12:54:
Advies gevraagd,
Van de week mn Binance btc wallet gevalideerd bij Litebit.
Toen dat proces klaar was heb ik transactie gedaan van Litebit naar Binance.
Toen ik bij Binance keek of het er al was zag ik niks, controleer het deposit adres en die blijkt vernieuwd.
De muntjes gelukkig niet veel staan dus op een oud Binance adres. Na contact met Binance is hun conclusie dat ze niet kunnen helpen.
Stom natuurlijk had het dubbel moeten checken.
https://www.binance.com/en/my/wallet/uncredited_deposit/form
Bij Binck hoef je slechts naam + wachtwoord op te geven, en pas dan wordt er gevraagd of je volledige toegang wil hebben (met 2FA) of beperkte toegang (zonder 2FA).
Read-only login wordt niet ondersteund door Binance. Waarschijnlijk heb je je browser wat te strak afgesteld, met een email + wachtwoord kun je inloggen op Binance, je hoeft niet elke keer je verificatie code in te vullen.threaker2 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:43:
Heeft iemand uitgevogeld hoe je het inloggen bij Binance kan vereenvoudigen als je alleen read-only access wil? Momenteel wordt er telkens weer gevraagd om email, password, cijfercode die via email gestuurd wordt en een cijfercode die via sms verstuurd wordt. Alleen om te checken of er nu 1,52 of 1,62 op mijn wallet staat...
Bij Binck hoef je slechts naam + wachtwoord op te geven, en pas dan wordt er gevraagd of je volledige toegang wil hebben (met 2FA) of beperkte toegang (zonder 2FA).
Check even je cookie instelling voor binance.com
Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
De Binance app gebruiken.threaker2 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 13:43:
Heeft iemand uitgevogeld hoe je het inloggen bij Binance kan vereenvoudigen als je alleen read-only access wil? Momenteel wordt er telkens weer gevraagd om email, password, cijfercode die via email gestuurd wordt en een cijfercode die via sms verstuurd wordt. Alleen om te checken of er nu 1,52 of 1,62 op mijn wallet staat...
Werkt prima en je hoeft niet iedere keer in te loggen met 2FA.
Ok, het zal aan de cookies liggen dan; dank.wouterwouter2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 07:09:
[...]
Read-only login wordt niet ondersteund door Binance. Waarschijnlijk heb je je browser wat te strak afgesteld, met een email + wachtwoord kun je inloggen op Binance, je hoeft niet elke keer je verificatie code in te vullen.
Check even je cookie instelling voor binance.com
Thx.HoppyF schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:18:
[...]
De Binance app gebruiken.
Werkt prima en je hoeft niet iedere keer in te loggen met 2FA.
Ik zit geregeld met wat speelgeld op Binance Cryptos te kopen, meestal koop ik BNB met Fiat, en dan ga ik met BNB weer andere Cryptos kopen. Ik zie op Binance bij de trading pairs staan of deze procentueel in de plus of min staan. Ik vraag me nu steeds weer af hoe ik dit moet interpreteren en of het dan slim is om de base coin moet kopen of verkopen. Voorbeeld. Ik heb al wat DASH en ETH en het trading pair DASH/ETH en die staat op +1.3% is het dan slimmer om extra DASH te kopen of juist om te verkopen. Of ETH/EUR die nu op +6% is het dan slimmer om ETH bij te kopen.
De bovenste, al stuur ik niet vanaf ABN.Elon Kona schreef op maandag 24 mei 2021 @ 16:32:
Bij Kraken zijn er meerdere SEPA Deposit opties.
Welke werkt het snelst? (vanaf ABN)
[Afbeelding]
Ik weet niet waarom je USD wil hebben, maar je zal het gewoon moeten traden, EUR-USDT, en dan USDT-USD. Kost je dus wel 2x fee...FabiandJ schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:33:
Is het bij Kraken mogelijk om een EUR SEPA Deposit te doen en vervolgens deze in Kraken zelf om te zetten naar USD?
Kraken heeft zelf een pagina online staan met de SEPA opties, hoe duur ze zijn en hoe lang het duurt: https://support.kraken.co...ums-and-processing-times-Elon Kona schreef op maandag 24 mei 2021 @ 16:32:
Bij Kraken zijn er meerdere SEPA Deposit opties.
Welke werkt het snelst? (vanaf ABN)
[Afbeelding]
Heb zelf enkel nog maar Fidor gebruikt, kostte telkens 1 werkdag
1. Heb als test twee paar ETH/BTC cryptotrades gedaan met de 8-9 euro aan ETH die ik gemined had. Nu zie ik in de Transaction History wel het brutobedrag van de transacties en de kosten, maar ik moet die kosten er zelf van aftrekken om te weten wat mijn nettowinst/verlies precies is. Heeft Binance ook een overzicht waarin ik dat niet met de hand hoef uit te rekenen?
2. De orders hebben een minimum grootte, dus als de winst die je op een trade maakt veel kleiner is dan die minimum grootte, dan kun je die winst niet verzilveren, lijkt het? Ik heb na dit testje 3.18 uBTC in mijn wallet (ongeveer 9 cent) en de rest zit weer in ETH, maar volgens mij kan ik nu helemaal niets met die 3.18 uBTC totdat het een stuk meer geworden is. Op zich zijn die 10 ct niet zo interessant natuurlijk, maar als je met een bot gaat traden in allerlei coin-pairs, dan gebeurt dit met elke coin, en kun je pas winsten gaan opnemen zodra er in elk van die coins een paar euros zitten, dus met tientallen coin-pairs heb je het over een paar honderd euro aan dood geld. Klopt dat?
3. Ik zie bij Trade | Classic alleen de ETH/BTC pair, niet de BTC/ETH. Kijk ik niet goed, of is het gebruikelijk dat je het aankopen van BTC met ETH doet door een sell order van ETH op het ETH/BTC pair te plaatsen?
Echter hier kan ik dus helemaal niets mee.
Overal komt een opmerking als ik ze eventueel wil inwisselen of traden voor andere coins een melding dat er een minimum nodig is.
Is dan echt de enige oplossing bij storten omzetten naar BNB en dan weer innen?
Of kan ik deze ook op een andere manier naar bijv. Bitvavo krijgen die paar euro?
Want ik kom er niet uit hoe te converteren,
Tevens staat er voor 10 euro Vechain op.
Deze wil ik ook naar Bitvavo brengen. maar daar heet het Vechain Thor.
IS deze dan uitwisselbaar?
Want binance vind ik maar een draak van een applicatie en onoverzichtelijk.
Bitvavo kan ik wat dat betreft beter de draai in vinden.
PSN: McMillan0984
Binance werkt prima.Clavat schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:18:
Ik heb op Binance nog iets van 4 euro aan BNB munt staan.
Echter hier kan ik dus helemaal niets mee.
Overal komt een opmerking als ik ze eventueel wil inwisselen of traden voor andere coins een melding dat er een minimum nodig is.
Is dan echt de enige oplossing bij storten omzetten naar BNB en dan weer innen?
Of kan ik deze ook op een andere manier naar bijv. Bitvavo krijgen die paar euro?
Want ik kom er niet uit hoe te converteren,
Tevens staat er voor 10 euro Vechain op.
Deze wil ik ook naar Bitvavo brengen. maar daar heet het Vechain Thor.
IS deze dan uitwisselbaar?
Want binance vind ik maar een draak van een applicatie en onoverzichtelijk.
Bitvavo kan ik wat dat betreft beter de draai in vinden.
Vechain is VET.
Op Binance heb je ook een VET/EUR pair.
https://www.binance.com/n..._EUR?layout=pro&type=spot
Binance kan ook in Euro’s uitbetalen.
Je hebt daar geen andere Exchange voor nodig.
Dat had ik gezienHoppyF schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 17:38:
[...]
Binance werkt prima.
Vechain is VET.
Op Binance heb je ook een VET/EUR pair.
https://www.binance.com/n..._EUR?layout=pro&type=spot
Binance kan ook in Euro’s uitbetalen.
Je hebt daar geen andere Exchange voor nodig.
Maar met de kleine hoop BNB munt kan ik niets
Het is misschien iets van 4 a 5 euro maar dat lijkt verloren geld
PSN: McMillan0984
De drempel weet niet precies maar kleine restjes van coins kun je wel omzetten naar BNB.Clavat schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 18:11:
[...]
Dat had ik gezien
Maar met de kleine hoop BNB munt kan ik niets
Het is misschien iets van 4 a 5 euro maar dat lijkt verloren geld
Moet er uiteraard wel totaal voldoende BNB overblijven om dit uit te kunnen laten betalen.
Bijkopen zou kunnen en dan in één keer verkopen.
Het verlies zal dan niet groot zijn verwacht ik.
Ha die had ik nog niet gezien, thx.HoppyF schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 20:51:
[...]
De drempel weet niet precies maar kleine restjes van coins kun je wel omzetten naar BNB.
Ik ben echt een leek wat betreft crypto... maar heb een aantal jaren voor 20 euro ETH gekocht en was nu wel eens benieuwd naar de waarde momenteel dus even gekeken en het zou momenteel zo'n 37 euro waard zijn. 😅 Niet gigantisch veel maar in verhouding wel een mooie winst. Wat zouden jullie doen? Gewoon laten staan of een deel in een andere cryptomunt overzetten....?
Ik kan op Binance en Coinbase pro een entry (limit order) plaatsen zodat ik met het gewenste bedrag op de gewenst prijs in stap. Echter de stop loss kan ik pas plaatsen nádat de order is geplaatst gezien de coins die ik wil kopen nog niet 'echt' heb (pas nadat de limit is bereikt).
Is er een manier of exchange waar ik wel van te voren al een stop loss kan plaatsen? Stel om drie uur snachts word m' n order gertriggerd, maar een uur later dumpt alles, zou ik daar pas in de ochtend achter komen . . .
Bedankt voor het advies.HoppyF schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 17:21:
@Anoniem: 155467
Als het zoals in jouw geval, gaat om zakelijke betalingen met grote bedragen van 1 BTC of meer zou ik nooit zomaar met een partij als genoemd in zee willen gaan.
Het gaat hier namelijk niet om geld wat je kunt missen, maar om noodzakelijke inkomsten.
Welke Exchange dan wel geschikt is voor zakelijk verkeer weet ik zo niet maar ik denk dan eerder aan Coinbase of Binance zakelijk.
Binnen 48 uur geverifieerd en uitbetaald via Binance. wat een opluchting. Bitcoinmeester weigerde zelfs BTC uit te betalen totdat ik stennis ging schoppen. Blijf uit de buurt van die louche cowboys.
[Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 155467 op 05-06-2021 06:48. Reden: Typo]
Zijn er hier nog meer Nexo enthousiasten?
Ik gebruik het al een jaartje ofzo en het begint nu echt lekker te lopen.
Me gratis nexootjes beginnen lekker op te stapelen en nu ze ook dividend gaan uitkeren wordt het helemaal leuk.
Nu alleen nog ff die Nexo Creditcard aanzwengelen en watch out world

Ik gebruik Nexo ook, maar zo enthousiast ben ik er niet over. Je moet genoeg Nexo tokens hebben voor Platinum level om 12% rente te krijgen. Als Nexo token zakt, dan heb je een probleem. Ik vind die 2% extra bonus niet waard voor de fiat rente en ik heb geen behoefte dat die 2% in Nexo tokens wordt uitgekeerd. Nu krijg je ook rente op de Nexo tokens naast dividend. Daar kon je een paar dagen geleden voor stemmen. Dat is met een meerderheid aangenomen en doorgevoerd. Daarnaast hebben ze nu fiat pairs toegevoegd aan de exchange om Nexo aan te schaffen. (Helaas niet voor US gebruikers). Je krijgt tot 23 juni 1% terug als je Nexo tokens koopt. De Nexo card krijg je 2% cashback terug. Er is een gigantische wachtrij ervoor en die 2% is eigenlijk niets als je het vergelijkt met de cashback die je krijgt op de cards van Crypto.com en Binance. Daarnaast rekent Nexo nergens fees voor, maar ik denk dat de exchange rate toch een of andere verkapte fee heeft. Nexo mag wel meer doen voordat ik enthousiast wordt over ze. Ik krijg bij YouHodler standaard 12% rente op stablecoins, zonder gedoe over een eigen token aanhouden.FijneKerst schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 11:30:
Aangezien Nexo tegenwoordig ook een Exchange is....
Zijn er hier nog meer Nexo enthousiasten?
Ik gebruik het al een jaartje ofzo en het begint nu echt lekker te lopen.
Me gratis nexootjes beginnen lekker op te stapelen en nu ze ook dividend gaan uitkeren wordt het helemaal leuk.
Nu alleen nog ff die Nexo Creditcard aanzwengelen en watch out world
[Voor 0% gewijzigd door Niann-Tsyr op 10-06-2021 16:14. Reden: Spelling]
Deze gebruik ik al een tijd zonder problemen.
Vanmorgen moest ik opnieuw inloggen, normaal gesproken geen probleem, login/wachtwoord plus 2FA code.
Nu kreeg ik daarbij een vraag om de verificatie code die via de e-mail was verstuurd in te vullen plus de 2FA code.
Twee dingen dus.
Dat was mij eerder niet opgevallen.
Punt is dat er geen e-mail binnen komt, ook niet in de spam box ook niet uren later.
Opnieuw proberen na een paar uurtjes hielp ook niet.
Het e-mail adres is juist, daar ligt het niet aan.
Ik kan verder wel gewoon via de browser inloggen op Binance.
Daar krijg ik wel de 2FA vraag maar niet de e-mail verificatie code.
Bij mijn profiel of instellingen is niets gewijzigd.
Je kunt dit vwb de app ook niet kiezen.
Tijdelijke storing of doe ik iets verkeerd?
Misschien domme vraag, maar heb je wel geklikt op "Code verzenden" ?HoppyF schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 14:31:
Vraagje over de Binance app.
............
Tijdelijke storing of doe ik iets verkeerd?
[Afbeelding]
[Voor 41% gewijzigd door Helix op 15-06-2021 16:04]
Zeker, er gaat dan ook een teller kopen die aftelt van 59, 58, 57, enz.Helix schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 15:50:
[...]
Misschien domme vraag, maar heb je wel geklikt op "Code verzenden" ?
Echter geen e-mail. Niks.
Update 17:40:
Na nog diverse pogingen gaat de app nu wel opeens werken.
Aan mijn kant is niets gewijzigd, geen nieuw IP adres ook geen nieuwe iPhone.
In de e-mail staat als onderwerp:
[Binance]Authorize New Device xx.xxx.xx.xxx - 2021-06-15 15:41:41(UTC)
Opgelost dus!
[Voor 33% gewijzigd door HoppyF op 15-06-2021 17:46]
Zoals elders op het forum, geldt ook hier: geen referrals posten!
Voor bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]