Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Iedere dag 1% pakken of je munt HODL'en, met het verkopen van de munt en het lager inkopen kan je je aantallen vergroten. Met het HODL'en moet je geluk hebben dat een munt x X gaat. Het is maar net waar je zelf je voldoening uit wilt en kan halen.

Vind het vooral interessant om erachter te komen wat de verschillende strategieën zijn van verschillende mensen binnen crypto. Maar ook wat eventuele opties zijn om eens uit te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETHaaz
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Specy schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:59:
Ik zou een waarschuwing geven als dit weer gebeurde: Mijn bot maakt al de hele dag geen winst. Springt steeds naar beneden. Dat is pas 2 keer eerder gebeurd, en de laatste keer vorige week de dag voordat alles klapte.

Ik zeg niet dat het weer gaat klappen, maar het gedrag van mijn bot lijkt er wel op.
Bedankt voor deze heads-up

Je ziet ook weer een (kleine) beweging naar USDT (de prijs loopt op), voor mij ook een teken van toenemende volatiliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 13:18
ETHaaz schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:51:
[...]

Bedankt voor deze heads-up

Je ziet ook weer een (kleine) beweging naar USDT (de prijs loopt op), voor mij ook een teken van toenemende volatiliteit.
Daarnaast is de downtrend nog in tact. Al moet ik eerlijk zeggen dat het herstel gisteren boven verwachting was. Persoonlijk (op basis van matige TA skills) wacht ik langs de zijlijn tot minimaal 25 januari en uiterlijk 25 februari (Chinees nieuwjaar, wat samenvalt met aflopen van futures februari). Ik hoop rond €505-€535 wat ETH aan te kopen in een panic sell off, maar verwacht sowieso €710 voorbij te zien komen als koersdoel. Waarschijnlijk ga ik daarom gestaffeld inkopen, om het spectakel niet te missen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 09:34
migila schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:15:
[...]

Moeilijk, uitstappen vind ik niks maar alles laten klappen nog minder!
Kan het niet komen omdat de markt vandaag dalende is? Was je bot winstgevend in de weekenden van oktober, daar zakte de beurs ook elk weekend?
Ik ben pas in november begonnen met Bitcoins, en met deze bot die in altcoins belegt in december. Ik heb de gegevens sinds 13 december (vanaf toen heb ik 'm wat grotere bedragen gegeven om mee te spelen), en sinds die dag heb ik - gerekend in Bitcoins, dus niet in Euro's - elke dag nog winst gehad. Op de dag van die grote dip vorige week deed 'ie al een paar dagen moeilijk en die ochtend schoot 'ie flink naar beneden - maar aan het eind van de dag had ik toch nog winst. Maar vandaag zal het erom gaan spannen.

De 16e (de dag van de drop) was tot nu toe wel de dag met de laagste winst (de 5e was slechter maar toen had de site waar ik het meest op handel een storing, dus ik denk dat ik die kan negeren). De 14e en 15e (vooral de 14e) waren ook opvallend laag. Daarna is de winst op de 17e prima geweest, daarna weer aan de lage kant. Maar vandaag is 'ie echt heel fors lager - en vrijwel zeker zelfs lager dan de 16e.

Edit: Net even gechecked en vrijwel alle alt coins waarin ik beleg zijn gedaald tov. de Bitcoin. Ja, dat helpt natuurlijk niet... Maar dat is vaker voorgekomen met toch meer winst op het eind van de dag dan vandaag.

[ Voor 27% gewijzigd door Specy op 21-01-2018 23:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 18:54
Specy schreef op zondag 21 januari 2018 @ 23:19:
[...]

Ik ben pas in november begonnen met Bitcoins, en met deze bot die in altcoins belegt in december. Ik heb de gegevens sinds 13 december (vanaf toen heb ik 'm wat grotere bedragen gegeven om mee te spelen), en sinds die dag heb ik - gerekend in Bitcoins, dus niet in Euro's - elke dag nog winst gehad. Op de dag van die grote dip vorige week deed 'ie al een paar dagen moeilijk en die ochtend schoot 'ie flink naar beneden - maar aan het eind van de dag had ik toch nog winst. Maar vandaag zal het erom gaan spannen.

De 16e (de dag van de drop) was tot nu toe wel de dag met de laagste winst (de 5e was slechter maar toen had de site waar ik het meest op handel een storing, dus ik denk dat ik die kan negeren). De 14e en 15e (vooral de 14e) waren ook opvallend laag. Daarna is de winst op de 17e prima geweest, daarna weer aan de lage kant. Maar vandaag is 'ie echt heel fors lager - en vrijwel zeker zelfs lager dan de 16e.

Edit: Net even gechecked en vrijwel alle alt coins waarin ik beleg zijn gedaald tov. de Bitcoin. Ja, dat helpt natuurlijk niet... Maar dat is vaker voorgekomen met toch meer winst op het eind van de dag dan vandaag.
Dit vind ik nou n interessante post.
Ben heel benieuwd of je bot de felbegeerde glazen bol blijkt.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
Winst voor vandaag is uitgekomen op 0.03%. Nou ja, in ieder geval geen verlies gemaakt... (behalve dan in euro's want de Bitcoin zelf is 11% gedaald).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Welk botje gebruik je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tripod62 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:38:
[...]

Heb je beide verslagen gelezen, interessant en klinkt toch alsof je er een leuke profit uit hebt kunnen halen.
Je bent niet verder gegaan met het experiment? Zoja, ook beschreven?
Ik rapporteer eens in de week, zoals je zag, en zal later vandaag iets inhoudelijks roepen over de afgelopen 7 dagen. Verheug je er niet te veel op; het is sowieso een langzame markt geweest deze week, vind ik.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prinzie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-04 11:28
Tripod62 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 21:10:
Oke, af en toe vind ik het wel is leuk om wat Crypto Youtube videos te bekijken. Nu kwam een man met zijn strategie met iedere dag 1% profit pakken. Natuurlijk is 1% met een inzet van een ton leuker dan met de inzet van 100 euro. Maar na wat nadenken, kwam ik op het volgende, ik weet alleen niet of ik het goed bereken.

Snel gerekend, iedere dag 1%, zou je na 365 dagen uit moeten komen op: 3778 euro profit.
Nu naar de crypto, neem bijvoorbeeld VEN

Aanschaf voor 100 euro op 0,00065 (gelijk aan +/- €6,09), verkoop op 0,0006565 (€6,15)
Totale winst op 100 euro, 0,98 euro.

Dag erna begin je met 100,98 euro en doet hetzelfde geintje
Alleen inmiddels staat de koers op 0,00070 (€6,56), verkoop op 0,000707 (€6,63)
Totale winst op 100,98 euro, 1,07 euro.
Dat dus door, kom je uiteindelijk op 3778 euro uit. Nu is het redelijk easy om die 1% te halen.

Maar ik kan mij haast niet voorstellen dat het zo easy gaat, gezien het feit dat mocht je dit met 1000 euro doen, je in een jaar zo'n €37783 pakt. Leuke extra.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Volgens mij heb jij het hier over Lending, of wel een lening. Jij bied jouw beschikbare coins aan voor een rentepercentage (dit rente percentage ligt nu gemiddeld tussen de 1 á 2 %. Maar wie zegt jou dat de rente percentage volgende maand nog steeds tussen de 1 á 2 % ligt?

Het betekend ook niet direct dat jij elke dag minimaal 1% rente pakt, de rente kan die dag ook meet 0,1% zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:47

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik zeg niet dat het weer gaat klappen, maar het gedrag van mijn bot lijkt er wel op.
Thanks! Als ik naar het koersverloop in de maand grafiek op coinbase kijk zie ik ook een soort gelijke golf. If so dan stijgen we vandaag / morgen ochtend nog een klein beetje waarna een daling tot de future datum ingezet zal worden. Het zou me niet verbazen als ze hem nog iets verder door duwen dan de vorige keer. Ik zal het uitzitten want ik kan niet snel wisselen tussen BTC / fiat. Dan maar wat geld klaar zetten om rond de dip weer in te kopen, wellicht een laatste keer onder 10k. O+ :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
MAX3400 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:46:
[...]

Ik rapporteer eens in de week, zoals je zag, en zal later vandaag iets inhoudelijks roepen over de afgelopen 7 dagen. Verheug je er niet te veel op; het is sowieso een langzame markt geweest deze week, vind ik.
Ben benieuwd, interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:05
Dus concreet nav het botje hier en het “buikgevoel” zou er wel eens nieuwe dip/crash aan kunnen komen.

Wat is in dat geval de meest interessante optie voor mij:

- 90% VEN
- 10 % WTC

-> alles deze avond naar ustd verhuizen?
-> alles cashen naar €?
-> 70% VEN naar ustd/euro?
-> gewoon hodl’en?

Ik heb in totaal nu 20% opbrengst van beide. Zit er nog maar pas in dus probeer te weten te komen wat ik op zo een moment best doe.
Ik ga deze maand geen extra budget meer toevoegen aan de coins, dus bijkopen op grote dip zit er niet in (kan het makkelijk maar hou me strikt aan een vooropgesteld budget).

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

kazzzdafke schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:54:
Dus concreet nav het botje hier en het “buikgevoel” zou er wel eens nieuwe dip/crash aan kunnen komen.

- 90% VEN
- 10 % WTC

-> alles cashen naar €?
-> gewoon hodl’en?

Ik heb in totaal nu 20% opbrengst van beide. Zit er nog maar pas in dus probeer te weten te komen wat ik op zo een moment best doe.
Ik ga deze maand geen extra budget meer toevoegen aan de coins, dus bijkopen op grote dip zit er niet in (kan het makkelijk maar hou me strikt aan een vooropgesteld budget).
Misschien een ander idee: 40-50% naar BTC. Dan pak je toch groei als er geen dip komt. En als er toch een dip komt, kun je met die 40-50% je alts kopen voor 10-20% korting. Dat laatste geeft je typisch weer snelle winst.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tutti-frutti schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:17:
[...]

Misschien een ander idee: 40-50% naar BTC. Dan pak je toch groei als er geen dip komt. En als er toch een dip komt, kun je met die 40-50% je alts kopen voor 10-20% korting. Dat laatste geeft je typisch weer snelle winst.
Ok thanks voor de tip. Maar als de dip er komt, dan zijn de BTC die nu 11,7k is mss nog maar 9,5k waard. Dus daar verlies ik dan toch meer op?

Excuse me, maar ben echt nog deze dingen aan het leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet te moeilijk gaan doen met zoveel VEN. Ik zit met 40% VEN en 40% ICX en maak me weinig zorgen, deze twee blijven wel gaan met al hun nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Begrijp ik, maar ik zou graag de impact weten van elke beslissing eigenlijk.

Als ik zou verhuizen bv naar USTD, dan zal deze wss ook wel zakken.
Als ik zou uitstappen naar €, dan heb ik het effectief in mijn hand
Als ik naar BTC zou verhuizen, en de dip is er, dan heb ik toch ook (nog meer) verlies

Vooral die laatste snap ik niet zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
kazzzdafke schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:54:

- 90% VEN
- 10 % WTC

-> alles cashen naar €?
-> gewoon hodl’en?

Je hebt het over een botje, mag ik vragen over welk botje je het hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Tripod62 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:31:
[...]

Je hebt het over een botje, mag ik vragen over welk botje je het hebt?
Das hier iets hoger gepost geweest :)

Maar om terug te komen op mijn "tijdelijke safehaven":

- Deel van de VEN's parkeren op USTD lijkt te verstandigste optie, om daarna weer onmiddellijk op de dip te kunnen inkopen? Die USTD lijkt wel redelijk stabiel te blijven tov de dollar, gezien de rest allemaal zal dalen.

EDIT: VEN heeft natuurlijk geen USTD pair, dus moet het altijd eerst via BTC. Dat is dan weer moeilijk tijdens een crash.. :/

Is dat een correcte analyse?

[ Voor 50% gewijzigd door kazzzdafke op 22-01-2018 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
kazzzdafke schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:34:
[...]

- Deel van de VEN's parkeren op USTD lijkt te verstandigste optie, om daarna weer onmiddellijk op de dip te kunnen inkopen? Die USTD lijkt wel redelijk stabiel te blijven tov de dollar, gezien de rest allemaal zal dalen.

EDIT: VEN heeft natuurlijk geen USTD pair, dus moet het altijd eerst via BTC. Dat is dan weer moeilijk tijdens een crash.. :/

Aah neem me niet kwalijk, ik scroll even terug omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

kazzzdafke schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:20:
[...]

Ok thanks voor de tip. Maar als de dip er komt, dan zijn de BTC die nu 11,7k is mss nog maar 9,5k waard. Dus daar verlies ik dan toch meer op?

Excuse me, maar ben echt nog deze dingen aan het leren :)
Dat klopt. Gedachte bij mijn tip is dat BTC vast wel weer 12k+ wordt. Als je naar fiat/usdt gaat, heb je het risico dat BTC juist kan stijgen, en altcoins ook. Dan heb je weer dubbel verlies. Daarom zou ik BTC kiezen als veilige haven. Tevens kun je met de BTC die je dan hebt staan al gebruiken om orders in het systeem te zetten op een verwachtte dip-waarde (bijvoorbeeld -15%) van huidige prijs. Je kunt er dan altijd, als je er tijdens de dip bij bent, voor kiezen om je order te cancelen en op dat moment de orde in te voeren.

[ Voor 21% gewijzigd door Tutti-frutti op 22-01-2018 11:01 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Volgens mij kan je, zeker als je nieuw in crypto bent, beter hodl doen of fiat toevoegen ipv rare constructies omdat er misschien een nieuwe goede dip komt. Vorige week herstelde de dip binnen 24h en mijn panic sells (NEO naar usdt) hebben mij echt niks extra opgeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
kazzzdafke schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:34:
[...]

USDT pair is net geïntroduceerd op Huobi.pro.

USDT is gekoppeld aan dollarprijs dus zou nooit moeten bewegen, dat is het idee. Bedenk wel dat de dekking door echte dollars nog nooit objectief is bewezen, dus met een vertrouwensdeuk kan je je centen kwijt zijn. Maar goed, dat geld voor alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:21:
Net als je denk e.a. begint te begrijpen, komt er weer wat om de hoek... Best leuk die coins en wat leer ik er veel over :) Ik zat te kijken over hoe ik het beste mijn coins kan opslaan waaronder VEN. Ik had al begrepen dat dit kan via myetherwallet op de Ledger nano S. Ik ga er vanuit dat dit ook mogelijk is via myetherwallet op een Trezor black?
Wat gebeurt er nu met de coins opgeslagen op Ledger of Trezor als ze overgaan van VEN naar VET? Ik heb gelezen dat deze verandering automatisch gaat, maar geldt ook als ze op een hardware wallet staan?
Hiernaast lees ik ook dat na de rebranding naar vechain thor (eind februari) de inmiddels VET holders automatisch Thor krijgen. Hiernaast krijgen nodes hier bovenop extra thor maar dat zou voor mij niet gaan gelden :) Echter, de Vet coins moeten dan wel op een officiële vechain wallet staan. Wat bedoelen ze met een officiële vechain wallet? Naar verluid wordt deze gereleased Q2...
Helaas nog geen reactie op mijn vragen. Iemand zo vriendelijk? Ik zou er erg mee geholpen zijn O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:34
Ik zal voortaan aankondigen wat ik ga kopen. Dan kunnen jullie rekening er mee houden want alles wat ik koop dat daalt ontzettend hard... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenrichard197
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-06-2023
drusloos schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:10:
Ik zal voortaan aankondigen wat ik ga kopen. Dan kunnen jullie rekening er mee houden want alles wat ik koop dat daalt ontzettend hard... |:(
Welke coin? Toch niet dodge he, want daar ben ik al ingetrapt :P

Tip, google EOS, over 12 uur is het .....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
sh4d0wman schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:10:
[...]

Thanks! Als ik naar het koersverloop in de maand grafiek op coinbase kijk zie ik ook een soort gelijke golf. If so dan stijgen we vandaag / morgen ochtend nog een klein beetje waarna een daling tot de future datum ingezet zal worden. Het zou me niet verbazen als ze hem nog iets verder door duwen dan de vorige keer. Ik zal het uitzitten want ik kan niet snel wisselen tussen BTC / fiat. Dan maar wat geld klaar zetten om rond de dip weer in te kopen, wellicht een laatste keer onder 10k. O+ :P
De dip van vorige week had ook wel met aflopende futures icm "slecht" nieuws uit China en Korea te maken lijkt me. Dat is er nu allemaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

migila schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:00:
[...]

De dip van vorige week had ook wel met aflopende futures icm "slecht" nieuws uit China en Korea te maken lijkt me. Dat is er nu allemaal niet...
Hmm dit is ook niet allemaal bijster positief anders :P

"European Union considers regulating cryptocurrency amid fears of bubble"
"Bitcoin To Drop As Low As $1000 This Year, Wall Street CIO Predicts"
"Indian Crypto Traders Getting Notices From Tax Authority Due to Unreported Investments"
"South Korea Reportedly Plans to Hit Bitcoin Exchanges With Massive Tax Bills"

We moeten maar afwachten en kijken hoe de komende dagen gaan. Over langere termijn gaan we nog steeds stabiel naar boven maar dan moet de trend de komende maanden wel minder bearish worden.

@Verwijderd
Hardware/ETH storage: geen idee, ik laat het op een exchange staan tot de officiele wallet er is. Alleen even in de gaten of de exchange ook Thor gaat ondersteunen daar is nog geen harde afspraak over maar waarschijnlijk doet Binance hetzelfde als NEO Gas.

De officiele wallet is er dus nog niet :)

[ Voor 16% gewijzigd door sh4d0wman op 22-01-2018 14:01 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripod62 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:44:
Iedere dag 1% pakken of je munt HODL'en, met het verkopen van de munt en het lager inkopen kan je je aantallen vergroten. Met het HODL'en moet je geluk hebben dat een munt x X gaat. Het is maar net waar je zelf je voldoening uit wilt en kan halen.

Vind het vooral interessant om erachter te komen wat de verschillende strategieën zijn van verschillende mensen binnen crypto. Maar ook wat eventuele opties zijn om eens uit te testen.
Ik had eerst een hold portfolio en ben met een gedeelte van de portfolio gaan handelen. Pas sinds 2 weken (heel kort dus) maar het gaat tot nu toe vrij aardig. Ik pak iedere keer maar een paar procent, maar bedenk dat 2% per dag extreme rendementen kan opleveren op jaarbasis.
Mijn stategie is vrij simpel: dips kopen van munten waar ik toch in de lange termijn in wil zitten. Het voordeel van deze portfolio is dat wanneer je munt zijwaarts gaat of lichtelijk daalt je toch rendement maakt. Of het meer oplevert weet ik niet, maar ik vind het ook gewoon leuk. Ben tijdje daytrader geweest en dit kan je makkelijk naast je baan op je telefoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 10:09

Jebus4life

BE User

Specy schreef op maandag 22 januari 2018 @ 00:28:
Winst voor vandaag is uitgekomen op 0.03%. Nou ja, in ieder geval geen verlies gemaakt... (behalve dan in euro's want de Bitcoin zelf is 11% gedaald).
Ik begin stilaan te geloven in je bot....

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:46
Jebus4life schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:44:
[...]

Zijn er nog mensen die bots gebruiken en zoja welke marketplace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenrichard197
[...]

Zou graag die bot willen inzien dan wel gebruiken, is dat mogelijk specy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
571Pro schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Zijn er nog mensen die bots gebruiken en zoja welke marketplace?
Op dit moment aan het inlezen over Gekko

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Specy
[...]

Ik wou dat ik naar mijn eigen advies geluisterd had :(

Bot is een eigen brouwsel, die voornamelijk goed werkt zolang niemand anders dezelfde techniek gebruikt, dus die hou ik echt voor mezelf :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 10:09

Jebus4life

BE User

Geen nood aan de bot, maar hou ons gewoon op de hoogte mocht ie het weer doen :D

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Specy schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:52:
[...]

Ik wou dat ik naar mijn eigen advies geluisterd had :(

Bot is een eigen brouwsel, die voornamelijk goed werkt zolang niemand anders dezelfde techniek gebruikt, dus die hou ik echt voor mezelf :(
Jammer, ik was er wel heel nieuwsgierig naar geworden ondertussen 8)7

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:47

Sandyman538

SandstorM [148839]

Frozenhands schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:06:
[...]

Jammer, ik was er wel heel nieuwsgierig naar geworden ondertussen 8)7
Als de bot voor hem structureel winst maakt, dan ga je toch je kip met gouden ei niet aan Jan en alleman weggeven waardoor de kans behoorlijk is dat je bot straks niet meer werkt. Ik vind dat niet meer dan normaal. Al leuk om zo'n melding van hem te zien dat de bot een beetje hikt en dat dat de vorige keer was dat daarna de crypto's naar beneden gingen en dat dat nu weer het geval lijkt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Sandyman538 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:08:
[...]

Als de bot voor hem structureel winst maakt, dan ga je toch je kip met gouden ei niet aan Jan en alleman weggeven waardoor de kans behoorlijk is dat je bot straks niet meer werkt. Ik vind dat niet meer dan normaal. Al leuk om zo'n melding van hem te zien dat de bot een beetje hikt en dat dat de vorige keer was dat daarna de crypto's naar beneden gingen en dat dat nu weer het geval lijkt.
Je hebt helemaal gelijk hoor, ik had het ook niet gedaan als ik de bot in bezit zou hebben. Nee heb je, ja kan je krijgen is mijn motto!

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:31
Ik zou een waarschuwing geven als dit weer gebeurde: Mijn bot maakt al de hele dag geen winst. Springt steeds naar beneden. Dat is pas 2 keer eerder gebeurd, en de laatste keer vorige week de dag voordat alles klapte.

was het de eerste keer dan ook voor een dip? want dan is het nu 3 van de 3 keer raak. niet alleen heb je dan een goed werkend systeem, maar ook nog eens eentje met een waarschuwend vermogen! heel knap hoor _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 18:54
[...]

Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd of je vóór een scherpe stijging een (duidelijke) verandering ziet in je bot.

Logisch dat je de bot voor jezelf houdt.
Maar hier en daar n heads up voor de crypto tweakers zou wel tof zijn. Wij beinvloeden de markt en jouw bot toch niet.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
Goed van de bot. Kunnen we misschien voortaan als signaal gebruiken om zooi te verkopen en op lager punt in te kopen.

Maar wordt het wel echt zat ondertussen. Ben vast ongeduldig. Ben in december ingestapt toen ik dacht dat het echt wel de dip was. Helaas was dat nig voor 22 december en de dips daarna.

Maarhet mag van mij allemaal ook eens weer systematisch gaan stijgen. Elke keer als dat gebeurt komt er weer negatief nieuws en dippen we weer.

Ik snap overigens bog steeds niet wat het effect van die features is op de daadwerkelijke koers. Iemand die mij hier iets over kan vertellen of verwijzen naar de juiste richting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
dangerpaki schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:23:

Ik snap overigens bog steeds niet wat het effect van die features is op de daadwerkelijke koers. Iemand die mij hier iets over kan vertellen of verwijzen naar de juiste richting?
Welke features?

Vandaag trouwens weer een dramatische dag. Ik was vanochtend nog blij met VEN, maar als alles zo omlaag dipt kun je er niet tegenaan handelen...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
dangerpaki schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:23:
Goed van de bot. Kunnen we misschien voortaan als signaal gebruiken om zooi te verkopen en op lager punt in te kopen.

Maar wordt het wel echt zat ondertussen. Ben vast ongeduldig. Ben in december ingestapt toen ik dacht dat het echt wel de dip was. Helaas was dat nig voor 22 december en de dips daarna.

Maarhet mag van mij allemaal ook eens weer systematisch gaan stijgen. Elke keer als dat gebeurt komt er weer negatief nieuws en dippen we weer.

Ik denk dat je gerust je verwachtingen wat bij mag stellen. Hoewel het de laatste jaren wel systematisch steeg, denk ik dat 2018 het jaar is waarin het kaf van eht koren gescheiden gaat worden.

De cryptocurrencies zijn eigenlijk meer crowdfunding acties geworden dat dan het daadwerkelijk valuta of tokens zijn. Ik denk dat dit jaar de munten met potentie forst zullen stijgen en ondertussen een hoop munten een stille dood zullen sterven (al dan niet door regulering).

Ik verwacht dat wanneer je voor 22 december bent ingestapt, je nog altijd ruim in de + staat. Ikzelf sinds die dag sta op ruim 214%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
Grrrrrene schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:30:
[...]

Welke features?

Vandaag trouwens weer een dramatische dag. Ik was vanochtend nog blij met VEN, maar als alles zo omlaag dipt kun je er niet tegenaan handelen...
Ik bedoelde futures. Ik snap dat men daarbij speculeert om de prijsstijging of daling van bitcoin. Maar goed dat zijn grote spelers die dit doen. Dus dat klinkt ook als dat ze zelf ook de prijs van bitcoin beinvloeden zodat ze in hun aangekochte features winsten halen.

@Ero-Sensei
Nou ik sta voorlopig goed in de min (tenzij je dat ook bedoelde). Bijna 40%. Met name op de BTC die daarna goed gedipt is.

[ Voor 11% gewijzigd door dangerpaki op 22-01-2018 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel19710401
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 12:41
Ik heb tot 2x toe geprobeerd om in de Blockchain.info app op m'n telefoon wat ETH te exchangen naar BTC.
Echter krijg ik beide keren de melding FAILED.
Waarom gebeurt dit en kan ik het voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Laatst online: 15-09 08:08
dangerpaki schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:37:
[...]

Ik bedoelde futures. Ik snap dat men daarbij speculeert om de prijsstijging of daling van bitcoin. Maar goed dat zijn grote spelers die dit doen. Dus dat klinkt ook als dat ze zelf ook de prijs van bitcoin beinvloeden zodat ze in hun aangekochte features winsten halen.

@Ero-Sensei
Nou ik sta voorlopig goed in de min (tenzij je dat ook bedoelde). Bijna 40%. Met name op de BTC die daarna goed gedipt is.
Nope, ik bedoelde in de +, je kan namelijk geen 214% in de min staan :).
Ik heb nooit BTC gehad - Ethereum stond die tijd rond de 750 dollar. Die is fors gestegen, en van de stijging heb ik steeds een stukje munt gekocht waar ik in geloofde. Zo heb ik bijvoorbeeld op 2 januari een beetje VEN gekocht.

Ook heb ik een stukje van de 'winst' gebruikt om wat te spelen met de Verge hype en TRX. Waar ik Verge goed verkocht, heb ik de TRX nog altijd in de portfolio.

Dus inderdaad - omgerekend naar BTC is de winst wat lager, maar als je met ETH handeld maakt die niet veel uit. Je hebt nu veel meer BTC voor je ETH dan op 22 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
BBBrt schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:13:
[...]

was het de eerste keer dan ook voor een dip? want dan is het nu 3 van de 3 keer raak. niet alleen heb je dan een goed werkend systeem, maar ook nog eens eentje met een waarschuwend vermogen! heel knap hoor _/-\o_
De eerste keer had een site waarop 'ie draait een storing, dus die telt eigenlijk niet. Dus, het is nu (zonder verklaring) 2 keer gebeurd met de dag erna een grote dip. Als ik het nog eens zie ga ik echt even een dagje in USDT zitten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenrichard197
Specy schreef op maandag 22 januari 2018 @ 17:00:
[...]

De eerste keer had een site waarop 'ie draait een storing, dus die telt eigenlijk niet. Dus, het is nu (zonder verklaring) 2 keer gebeurd met de dag erna een grote dip. Als ik het nog eens zie ga ik echt even een dagje in USDT zitten...
Als je ons op de hoogte wilt houden graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi All,

Wat vinden jullie van - Het delen van PnD groepen doen we niet aan -? Ik heb mijzelf nog niet verdiepd in zulke groepen, maar ik hoor graag jullie reactie. Aangezien het een Nederlandse groep is vind ik het wel interessant namelijk!

Groetjes,

Jorinde

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 22-01-2018 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 17:51:
Hi All,

Wat vinden jullie van -weg-? Ik heb mijzelf nog niet verdiepd in zulke groepen, maar ik hoor graag jullie reactie. Aangezien het een Nederlandse groep is vind ik het wel interessant namelijk!

Groetjes,

Jorinde
Onzin, je bent altijd te laat, de beheerders hebben al ingelegd en verkocht voordat jij aan de beurt bent. Stop je tijd van het volgen van deze groep in onderzoek naar munten met echte potentie, die je over 2 jaar gewoon als keurig bedrijf ziet. Daar zit de winst, én je goede nachtrust. Deze goedkope troep wordt als eerste weggereguleerd de komende jaren en maar goed ook.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 22-01-2018 18:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:09
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 17:51:
Hi All,

Wat vinden jullie van -weg-? Ik heb mijzelf nog niet verdiepd in zulke groepen, maar ik hoor graag jullie reactie. Aangezien het een Nederlandse groep is vind ik het wel interessant namelijk!

Groetjes,

Jorinde
1. Ik persoonlijk zie pump n dump groepen het liefst verdwijnen en iedereen die eraan meedoet verliezen
2. Het zou juist minder interessant zijn omdat het een Nederlandse groep is imo, veel kleiner publiek dus veel minder invloed op de prijs van een coin
3. Als je in de top-circle zit kun je mooie winsten pakken (handelen met voorkennis ftw, die kopen eerst coins... vermelden DAN welke er gepumpt gaat worden), maar als een van de mindere leden kun je zomaar met een hoop coins eindigen die al gedumpt zijn voor jij ze kon verkopen

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 22-01-2018 18:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:06

gws24

Thinking is hard!

Interessante blog post uit december 2016 over bitcoin bubbels. Toch wel apart om te zien dat wat hij beschrijft in 2017 is uitgekomen.

https://medium.com/@mcase...price-theory-2eed48ecf7da

Edit: Als je hier van uit gaat dan kan btc makkelijk terug naar een prijs onder 5k$ maar de volgende bubbel zou dan een 'order of magnitude' groter moeten zijn dus >100k$ in 2019/2020? :9

[ Voor 30% gewijzigd door gws24 op 22-01-2018 18:14 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
Wat denken jullie van de dip van vandaag, zou dit mede zijn van de government shutdown in de USA?
Ik ben iig gelukkig dat de meeste van m'n coin in de plus staan tegen over een hoop rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

m0ridin schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:00:
[...]

1. Ik persoonlijk zie pump n dump groepen het liefst verdwijnen en iedereen die eraan meedoet verliezen
2. Het zou juist minder interessant zijn omdat het een Nederlandse groep is imo, veel kleiner publiek dus veel minder invloed op de prijs van een coin
3. Als je in de top-circle zit kun je mooie winsten pakken (handelen met voorkennis ftw, die kopen eerst coins... vermelden DAN welke er gepumpt gaat worden), maar als een van de mindere leden kun je zomaar met een hoop coins eindigen die al gedumpt zijn voor jij ze kon verkopen
Ik denk dat het enige nut van het volgen van die groepen is dat als je een coin al in bezit had je dan nog ff snel voor een hoge prijs kunt verkopen. Ik heb er nu een aantal gevolgd en ik heb tot nu toe elke keer het signaal pas gehad (en kunnen switchen naar de juiste Binance tab) als hij al op/voorbij zijn hoogtepunt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
gws24 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:12:
Interessante blog post uit december 2016 over bitcoin bubbels. Toch wel apart om te zien dat wat hij beschrijft in 2017 is uitgekomen.

https://medium.com/@mcase...price-theory-2eed48ecf7da

Edit: Als je hier van uit gaat dan kan btc makkelijk terug naar een prijs onder 5k$ maar de volgende bubbel zou dan een 'order of magnitude' groter moeten zijn dus >100k$ in 2019/2020? :9
Leuk artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Mijn bot maakt vandaag weer een bescheiden winst. Niet wat ik uit het verleden gewend ben (maar ja, bijna alle "stabiele" alt coins staan ook dik in de min). Tov. de Bitcoin dus, in euro's is het dik janken vandaag :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:07

TheBorg

Resistance is futile.

speedhaste schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:17:
Wat denken jullie van de dip van vandaag, zou dit mede zijn van de government shutdown in de USA?
Ik ben iig gelukkig dat de meeste van m'n coin in de plus staan tegen over een hoop rood.
Ik neem alles met een korrel zout. Volgens nu.nl is het "na geruchten dat Zuid-Korea een hoge belastingaanslag voor cryptobeurzen voorbereidt". Dat zou je kunnen controleren door het exacte moment te bepalen dat dat nieuws naar buiten is gekomen maar ik hecht er allemaal weinig waarde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
speedhaste schreef op maandag 22 januari 2018 @ 18:17:
Ik geloof niet dat de USA er iets mee te maken heeft. We zitten nog steeds in een downtrend die blijkbaar nog niet afgerond is. Voordat de USA shutdown begon was deze downtrend al lang begonnen. Kijk ook eens naar begin januari de afgelopen 4 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Ik begin het hele verhaaltje een beetje door te krijgen. Heb net nog snel XRP kunnen kopen in de dip. Moest alleen wel bijna een half uur wachten op de bevestiging van mijn storting van GDAX naar Binance maar het is goed gekomen. Nu heb ik 0,66 LTC en 98 XRP. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 16-09 06:18

Ryan1981

Je ne sais pas

MazeWing schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:51:
Wanneer ze in Nederland de handel in crypovaluta verbieden ben je gewoon aan het witwassen zodra je laat uitbetalen op je rekening.

Het daadwerkelijk aanpakken van handelen in cryptovaluta is erg lastig zo niet onmogelijk. Het aanpakken van de laatste stap; je crypto in daadwerkelijk geld laten uitbetalen, is aanzienlijk makkelijker.
Wanneer er daadwerkelijk een verbod komt lijkt het me voornamelijk een verbod om witwassen (art. 420bis Wetboek van Strafrecht) aan te kunnen pakken.

En door het aanpakken van die laatste stap krijgt een overheid het grootste gedeelte van de markt volledig op zijn knieën. Want waarom nog handelen in iets waar je feitelijk pas wat aan hebt wanneer je het hebt omgezet in bestaande valuta...
Tenzij de verkoper natuurlijk liever jou bitcoin heeft dan echt geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40

MazeWing

The plot thickens...

Ryan1981 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:58:
[...]

Tenzij de verkoper natuurlijk liever jou bitcoin heeft dan echt geld.
Uiteindelijk is bij iedereen het eindstation het omzetten in "echt" geld. Zolang je 99,9999999999% van de zaken niet met cryptovaluta kan kopen, ontkom je niet aan die laatste stap en dus het witwassen wanneer de handel uiteindelijk verboden wordt.

Kleine bedragen zijn misschien nog wel op slinkse wijze onopvallend wit te wassen, de grote bedragen zullen verleden tijd zijn. En wanneer het in de meeste landen verboden wordt en het omzetten in geld witwassen wordt, stort de markt (lees: handel) volledig in aangezien je niet tot nauwelijks van het eindresultaat kan genieten. Het is dan nog meer dan nu het geval is, gebakken lucht.

En ik ben een groot voorstander van de hele blockchain technologie en zie er wel degelijk toekomst in, echter blijft de handel in de verschillende munten (met de verschillende achterliggende technieken) meer een proof of concept, dan dat het in de dagelijkse praktijk meerwaarde heeft.
In de komende jaren verwacht ik dat de gehele markt grotendeels tot nul gereduceerd wordt en de vele fantastische technieken achter de vele munten toegepast gaat worden in vele (bestaande) toepassingen waaronder het bestaande bankwezen.

Feitelijk heeft niemand iets aan welk muntje dan ook...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@MazeWing Je hele premisse is echter ontzettend onrealistisch. Regulering? Zeker, waar dat mogelijk is (exchanges en brokers). Een verbod? Absoluut niet. Een groot deel van de Nederlandse bevolking zit inmiddels in crypto en in veel lagen van de samenleving wordt het omarmd. In de meeste westerse landen zie ik het niet zo snel gebeuren. In schurkenstaten is dat natuurlijk een ander verhaal, om gebruikelijke redenen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40

MazeWing

The plot thickens...

.oisyn schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:43:
@MazeWing Je hele premisse is echter ontzettend onrealistisch. Regulering? Zeker, waar dat mogelijk is (exchanges en brokers). Een verbod? Absoluut niet. Een groot deel van de Nederlandse bevolking zit inmiddels in crypto en in veel lagen van de samenleving wordt het omarmd. In de meeste westerse landen zie ik het niet zo snel gebeuren. In schurkenstaten is dat natuurlijk een ander verhaal, om gebruikelijke redenen.
Iets kan ook zo onaantrekkelijk gemaakt worden dat het praktisch een verbod is. Wanneer er strenge eisen zijn op het gebied van regulering en dit verbonden is aan een boel voorwaarden kan het zo maar zijn dat een boel exchanges ziet mogen opereren omdat ze zich niet aan de opgelegden regels houden.

En we zit in verhouding maar een erg klein deel in de crypto. Van der kleine deel zit er een zeer klein deel dat echt flink verdient er aan. Bij 3en volledig verbod zal er grote weerstand bij een kleine groep zijn. Het gros van de bevolking zal echter zijn schouders ervoor ophalen.

Natuurlijk gun ik iedereen het beste, echter moeten we niet met z'n allen naïef zijn om te denken dat er vanuit overheden niet flink wat veranderingen doorgevoerd gaan worden.

Rijk worden terwijl de overheid er nauwelijks aan verdient kan natuurlijk niet hè...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
MazeWing schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:53:
[...]

Rijk worden terwijl de overheid er nauwelijks aan verdient kan natuurlijk niet hè...
Daar heeft het sowieso niets mee te maken op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripod62
Na behoorlijk wat dagen mijzelf te hebben ingelezen in het een en het ander, diverse berekeningen gemaakt te hebben. Heb ik mij een lijstje opgemaakt van, VEN, ICX, BTC & NEO. Kortom HODL munten.
Ik heb een tijdje gedaytrade met VEN, puur om is te kijken of dit mogelijk is op deze manier meer BTC te scoren. Terug kijkend, met HODL van het eerste uur, had ik nu meer verdiend dan met het daytraden erbij.

Mijn inleg in de totale Crypto is niet veel, dus ik kan lastig met grote getallen aan de slag. Tuurlijk is het keer op keer verleidelijk om meer euros erin te pompen, zeker gezien als je gaat rekenen. Stop ik 500 euro of 5000 erin, gaat een munt x2, dan heb je onder aan de streep meer als je er 5000 instopt. Maar er is natuurlijk ook de kans dat ie /2 doet, dan doet het meer zeer met 5000 dan met 500 euro.

Afijn, nu heb ik besloten de bovenstaande munten te gaan HODL'en, wel in de gaten houden uiteraard.
Maar ik moet wel toegeven dat ik een beetje verslaafd ben geraakt aan het daytraden, het is toch een leuk gevoel om een paar keer per dag een leuke trade te hebben gescored.
Ik zit er daarom ook aan te denken nog paar euros meer in crypto te steken en hiermee aan de slag te gaan.
Nu ben ik alleen erg benieuwd, wat zijn volgens jullie nu echt leuke daytrade munten? Ook ben ik benieuwd op welke basis jullie een daytrade munt uitkiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:43:
Dat is wel erg optimistisch. Volgens Kantar TNS onderzoek zijn 135.000 huishoudens in crypto's gestapt. Dat is 1,6% dus absoluut niet een groot deel van de Nederlandse bevolking en van omarming is nauwelijks sprake. Verder weet ik niet wat je bedoelt met schurkenstaten, zijn dat China en Korea's? Dit hebben Bitcoin juist groot gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
MazeWing schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:53:
[...]

Iets kan ook zo onaantrekkelijk gemaakt worden dat het praktisch een verbod is.
Potato potahto. Mijn punt is dat ze dat niet gaan doen. Bij regulering moet je denken aan strengere KYC en AML eisen. En dat exchanges en online wallets zelf al de tegoeden van de gebruikers doorspelen aan de overheid.

Kijk naar online buitenlandse pokersites en casino's. Ook een doorn in het oog van de overheid, maar nog steeds niet verboden. En die bestaal al heel wat langer, en worden eigenlijk steeds meer en meer geaccepteerd.
Zoals PilatusS al zegt staat dat er compleet los van.
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:15:

Dat is wel erg optimistisch. Volgens Kantar TNS onderzoek zijn 135.000 huishoudens in crypto's gestapt. Dat is 1,6% dus absoluut niet een groot deel van de Nederlandse bevolking
Sorry maar dat vind ik best veel. Dat is niet een hele kleine minderheid :)
en van omarming is nauwelijks sprake
Arnhem bitcoinstad, om maar een voorbeeld te noemen?
Verder weet ik niet wat je bedoelt met schurkenstaten, zijn dat China en Korea's?
Zeker niet Zuid-Korea. Wel een NK (al is dat niet zo relevant, de bevolking heeft niet eens internet dus crypto ligt niet binnen hun mogelijkheden), of een China, of een Venezuela. Landen die hun bevolking willen controleren en liefst niet wilt dat er allemaal geld naar buiten vertrekt.
Dit hebben Bitcoin juist groot gemaakt
De bevolking ja, niet de overheid. Dat is compleet wat anders :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 13:51
dan wordt jij mijjn nieuwe beste vriend.
icx zon 80% van mijn portfolio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Tripod62 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:12:
Na behoorlijk wat dagen mijzelf te hebben ingelezen in het een en het ander, diverse berekeningen gemaakt te hebben. Heb ik mij een lijstje opgemaakt van, VEN, ICX, BTC & NEO. Kortom HODL munten.
Ik heb een tijdje gedaytrade met VEN, puur om is te kijken of dit mogelijk is op deze manier meer BTC te scoren. Terug kijkend, met HODL van het eerste uur, had ik nu meer verdiend dan met het daytraden erbij.
Dit heb ik de laatste tijd ook wel geleerd, hoewel ik ook gewoon geen tijd heb voor daytraden. Ik ben geregeld te vroeg uit een munt gestapt bij het daytraden, terwijl de koers alleen even afvlakte, om daarna door te gaan naar boven, maar ik heb ook geleerd soms je verlies te nemen omdat een munt het (naar verwachting) niet meer waar gaat maken.

Ik ben dus ook een hodler geworden en VEN is inderdaad een mooie, stabiele munt die de laatste dagen de neerwaartse spiraal aardig kan compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theorganiser schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:57:
[...]

dan wordt jij mijjn nieuwe beste vriend.
icx zon 80% van mijn portfolio
Ik heb vandaag al een deel VEN verkocht om na de VEN stijging lekker op de ICX stijging mee naar de moon te gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrien
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:51:
[...]
Ik heb vandaag al een deel VEN verkocht om na de VEN stijging lekker op de ICX stijging mee naar de moon te gaan :)
Ik denk dat dit een goede beslissing is. Vergeleken met VEN wordt er heel weinig over ICX gesproken, maar die kan echt gaan knallen de komende weken / maanden!

Heb je voorbeeld gevolgd en een deel VEN omgezet. Had al best wat ICX, maar die positie is nu verdubbeld. O-)

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Specy
Bot update: Hij draait nu weer normaal, winst in de afgelopen 24 uur tov. de Bitcoin is 4%. Wat niet echt tegenvalt gezien dat zo'n beetje alle altcoins best wel gedaald zijn in die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Specy schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 00:50:
Bot update: Hij draait nu weer normaal, winst in de afgelopen 24 uur tov. de Bitcoin is 4%. Wat niet echt tegenvalt gezien dat zo'n beetje alle altcoins best wel gedaald zijn in die tijd.
Kun je hier geen centraal bot topic openen? Ben benieuwd hoevaak deze het raak heeft.
B.v. topic start een simpele tabel met data: op datum x deed bot raar, voorspelt daling|stijging, correct j|n
Dan zodra je bot weer op tilt slaat een nieuwe post daar aanmaken.

Als je er ook een BTC/whatever cryptocurrency adres er bij zet kunnen mensen je tippen indien ze winst gemaakt hebben/verlies hebben voorkomen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie21
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2024

Harrie21

Damn..

Tripod62 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:12:
Nu ben ik alleen erg benieuwd, wat zijn volgens jullie nu echt leuke daytrade munten? Ook ben ik benieuwd op welke basis jullie een daytrade munt uitkiezen.
Tot voor kort altijd tron, maar die swingt op het moment helemaal niet meer. Overigens is Tron ook extreem onvoorspelbaar en heb ik er vaak genoeg helemaal naast gezeten.

Op het moment gaat het traden lekker met TNB. Een redelijke stabiele munt met de laatste dagen swings tussen 960 en 1095 satoshi. Vanacht bijvoorbeeld gepumpt tot 1095 (precies mijn Sell order) en heb er nu weer een buy order instaan voor 965.

(Disclaimer: ik ben zeker geen expert en resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst 😜)

Sup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Wat een gekken ook soms op Binance. Vandaag is PIVX gelanceerd. Die schiet zoals gewoonlijk weer omhoog als een vuurpijl met als hoogste verkoop op 58k sat. Nu zit hij rond de 12k sat. Welke idioot koopt er nou zo'n munt op zo'n hoge koers? FOMO at its best :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:58
Grrrrrene schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:01:
Wat een gekken ook soms op Binance. Vandaag is PIVX gelanceerd. Die schiet zoals gewoonlijk weer omhoog als een vuurpijl met als hoogste verkoop op 58k sat. Nu zit hij rond de 12k sat. Welke idioot koopt er nou zo'n munt op zo'n hoge koers? FOMO at its best :X
Ik denk vooral newbies in de cryptowereld. Ben er bijvoorbeeld zelf ook al een keer ingestonken met de AppCoin. Gekocht op $ 3,00 en binnen no-time op $ 1,00 :'(

Eén van mijn vele leermomentjes in mijn, tot nu toe, korte cryptocarriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Laatst online: 21:12
-Marc- schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:10:
[...]

Ik denk vooral newbies in de cryptowereld. Ben er bijvoorbeeld zelf ook al een keer ingestonken met de AppCoin. Gekocht op $ 3,00 en binnen no-time op $ 1,00 :'(

Idd AppCoin op ATH kopen is niet handig, alleen denk ik zelf wel dat AppCoin nog flink gaat stijgen, zodra ze een werkend product hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
MaZo schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 18:57:
[...]
MaZo in "[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)" ;)

Ik zit overigens nog steeds op de forked tokens (ABTC) te wachten. KuCoin heeft volgens Achain zelf de tokens al ontvangen, maar zijn schijnbaar te druk met andere zaken.
Ik heb ze ook nog niet ontvangen. Ik las in de KuCoin Telegram groep wel dat bij sommige gebruikers deze wel zichtbaar zijn.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 22:34
Ik heb de knoop maar doorgehakt en toch Verge en Tron verkocht. Destijds beide voor ongeveer 200 euro in geïnvesteerd als daytrade munt, dit is lange tijd goed gegaan en goede winsten behaald, maar al die tijd die het me heeft gekost was het achteraf niet waard.
Mijn motto was: geen enkele munt met verlies verkopen en HODL totdat die het oude niveau weer pakt. Bij alle munten gaat dit tot nu toe goed maar deze twee zijn toch echt drama. Uiteindelijk op beide zo’n 15% verlies omdat ik te lang gewacht heb.

VEN heb ik te lang getwijfeld om in te stappen.

ICX zit ik sinds oktober in en heb ik het meeste van. Dit was lange tijd een hele stabiele munt maar sinds eind december zit er veel beweging in. Van ICX verwacht ik zowel op korte als lange termijn heel veel van en zit er over te denken om nog wat bij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoHound
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
yorroy schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:50:
Ik heb de knoop maar doorgehakt en toch Verge en Tron verkocht. Destijds beide voor ongeveer 200 euro in geïnvesteerd als daytrade munt, dit is lange tijd goed gegaan en goede winsten behaald, maar al die tijd die het me heeft gekost was het achteraf niet waard.
Mijn motto was: geen enkele munt met verlies verkopen en HODL totdat die het oude niveau weer pakt. Bij alle munten gaat dit tot nu toe goed maar deze twee zijn toch echt drama. Uiteindelijk op beide zo’n 15% verlies omdat ik te lang gewacht heb.

ICX zit ik sinds oktober in en heb ik het meeste van. Dit was lange tijd een hele stabiele munt maar sinds eind december zit er veel beweging in. Van ICX verwacht ik zowel op korte als lange termijn heel veel van en zit er over te denken om nog wat bij te kopen.
destijds bedoel je hele korte termijn ( enkele uren ? ) denk ik ?
VEN is de afgelopen dagen alleen maar gestegen.

verkeerd gelezen, dacht dat je VEN zei ipv verge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
-Marc- schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:10:
[...]

Ath van AppCoin was 4,50 :P dus op sich valt dat nog wel mee dan he.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
ICX is ook flink aan het meedippen één dag voor de launch van mainnet.
Tevens staan in Binance nog flinke sellorders uit.

Lijkt een goed moment om in te stappen maar je zou ook verwachten dat de launch mainnet al in koers verwerkt moet zitten 1 dag van te voren.

EDIT: lees hierboven over aBTC, heb deze zelf inmiddels wel ontvangen op Kucoin, maar er is nog geen waarde aan toegekend omdat ze nog niet verhandelbaar zijn aldaar. Staan volgens mij alleen nog maar op Ourdax, de forkexchange. Kan ze daar verkopen voor wel 311 sat.

[ Voor 34% gewijzigd door Dazzling Dwild op 23-01-2018 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffel1997
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11-2023
Dazzling Dwild schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:11:
ICX is ook flink aan het meedippen één dag voor de launch van mainnet.
Tevens staan in Binance nog flinke sellorders uit.

Lijkt een goed moment om in te stappen maar je zou ook verwachten dat de launch mainnet al in koers verwerkt moet zitten 1 dag van te voren.

EDIT: lees hierboven over aBTC, heb deze zelf inmiddels wel ontvangen op Kucoin, maar er is nog geen waarde aan toegekend omdat ze nog niet verhandelbaar zijn aldaar. Staan volgens mij alleen nog maar op Ourdax, de forkexchange. Kan ze daar verkopen voor wel 311 sat.
Mainnet zit al verwerkt sinds december. Enkel kan je morgen een kleine stijging verwachten als hij niet wéér uitgesteld wordt;

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
Valt toch wel mee wat ICX indipt? Hangt al dagen rond de 7485? Soms wat er boven en soms wat eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Grrrrrene schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:01:
Hoe kan je die dan zien. Als ik via de webgui kijk zie ik niks, zelfde met de desktop app?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05:48
FrankGuthrie schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:34:
[...]

Hoe kan je die dan zien. Als ik via de webgui kijk zie ik niks, zelfde met de desktop app?
Zet je timeline eens op 30 minuten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ibin schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:12:
[...]

Zet je timeline eens op 30 minuten. ;)
Misschien doe ik het niet goed, maar ik zie nog steeds niks.....

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenrichard197
flut

zo ziet het eruit @ FrankGuthrie

[ Voor 3% gewijzigd door ikbenrichard197 op 23-01-2018 10:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik heb een F5 gedaan van de webpagina, en nu staat ie er wel. Blijkbaar is dat nodig...... Bedankt. App herstart, en nu staat 'ie daar ook erbij.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Laatst online: 05-09 01:36
Tis nu allemaal niet meer heel positief... :) Denk dat ik gisteravond had moeten verkopen. 8)7 Nu te laat, maar ja daytraden is niet echt mijn ding!

[ Voor 7% gewijzigd door thestiffmeister op 23-01-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:31
sprong in het diepe. ik heb juist net wat BTC en VEN (bij)gekocht. nu proberen een tijdje weg te kijken, want het vertrouwen voor de korte termijn is er nog niet :)

[ Voor 29% gewijzigd door BBBrt op 23-01-2018 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
vandaag isJonathan Ha (de CEO) van Red Pulse op het World Economic Forum een speech geven.
hopelijk goed nieuws voor RPX...

https://twitter.com/red_p...status/954634970772860929

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thestiffmeister schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:46:
[...]

Tis nu allemaal niet meer heel positief... :) Denk dat ik gisteravond had moeten verkopen. 8)7 Nu te laat, maar ja daytraden is niet echt mijn ding!
Hoezo. alles is toch gezakt? Vechain was gisteren de enige zowat die steeg. Zal vast wel weer teruggroeien op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Laatst online: 05-09 01:36
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:10:
[...]

Hoezo. alles is toch gezakt? Vechain was gisteren de enige zowat die steeg. Zal vast wel weer teruggroeien op korte termijn.
HODL op dit moment, morgen even afwachten wat er gaat gebeuren.
Heb teveel van mijn portfolio hier nu inzitten (wat tot nu toe goed gewerkt heeft).

[ Voor 11% gewijzigd door thestiffmeister op 23-01-2018 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:09
sh4d0wman schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 04:46:
[...]

Kun je hier geen centraal bot topic openen?
Mee eens. Nu klinkt het een beetje spammerig. Zolang hij niet deelt welke TI's hij gebruikt of de diepte ingaat, is het meer beetje pocherig dan een inhoudelijke bijdrage aan dit topic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
thestiffmeister schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:15:
[...]

HODL op dit moment, morgen even afwachten wat er gaat gebeuren.
Heb teveel van mijn portfolio hier nu inzitten (wat tot nu toe goed gewerkt heeft).
VeChain stond een paar (4-5) dagen terug nog op ~42k sat. Nu ruim boven de 70k sat. Ik weet niet hoor, maar die munt doorstond de val van de afgelopen dagen met glans :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Specy
Frash schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:19:
[...]

Mee eens. Nu klinkt het een beetje spammerig. Zolang hij niet deelt welke TI's hij gebruikt of de diepte ingaat, is het meer beetje pocherig dan een inhoudelijke bijdrage aan dit topic.
Het was puur bedoeld als waarschuwing, ik zag gedrag wat ik de dag voor de vorige drop ook zag dus ik riep maar even dat het op diezelfde situatie leek - en een paar uur later knalde alles ook hard naar beneden. Een aparte thread openen lijkt me op dit moment nogal overkill, ik weet niet of het iedere keer dat ik dit gedrag zie uitkomt. Mocht het nog een keer gebeuren en de dag erna alles droppen (sowieso ga ik voglende keer dat ik het zie zelf alles verkopen en in USDT zitten wachten), dan open ik wel een losse topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:33

bert pit

asdasd

De bitcoin test de 10.000 dollar weerstand naar beneden. Als je op de 2 uurs grafiek kijkt zie je een mooie schouder kop schouder. Dit is een vrij betrouwbaar patroon en aflezend zou het kunnen betekenen dat wanneer we die 10.000 dollar weerstand hebben genomen, we naar het volgende weerstand niveau van circa 9500 dollar gaan.

Let op: niets is zeker met TA.

Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:05
yorroy schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:50:

VEN is nu een prima instapmoment hoor
Pagina: 1 ... 41 ... 54 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor een inhoudelijke discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Inhoudelijke discussies over exchanges. Plaats die in Het grote exchanges topic
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Dergelijke posts kun je kwijt in Het grote cryptocurrencies slowchat topic
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).