[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.932 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:29
Het lijkt wel blind wedden op een paard. Snap er werkelijk geen flikker van ineens schuift alles weer naar BTC,dan ineens weer terug naar alts. 8)7

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:17
shakespeare schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:58:
net trx op 1160 gekocht nu ff stijgen.. je hoor op reddit veel gezeik op tron. ben benieuwd of hij nog een keer tuft.
ik heb net voor heel veel geld bijgekocht op trx 1040. heb nu bijna 11k aan tron dus ik hoop dat we terug gaan richting de ATH.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:19
iNSANiTi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:34:
[...]

omg wat een mazzel, lekker heur!

Bij mij is alles aan het verdampen was ik er maar nooit aan begonnen. :'(
vanavond gewoon lekker slapen het hele weekend niet meer kijken en maandag met frisse moed weer verder gewoon rustig blijven komt wel goed lieve jongen(of meisje)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
seadogg schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:40:
[...]

ik heb net voor heel veel geld bijgekocht op trx 1040. heb nu bijna 11k aan tron dus ik hoop dat we terug gaan richting de ATH.
ik zou vannacht ff in de gaten houden.. wellicht dat de aziaten nog 1x pompen;) ik heb vandaag mijn 15k tron met 2k winst verkocht. nu nog maar 2500 trons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Ik zit met al mijn coins nog op winst. Zit er hard aan te denken alles te verkopen en te kijken wanneer de dip stopt. Daarna weer inkopen en zo m'n portfolio aanvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Dmp1982 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:37:
Het lijkt wel blind wedden op een paard. Snap er werkelijk geen flikker van ineens schuift alles weer naar BTC,dan ineens weer terug naar alts. 8)7
gewoon 1 manipulatie game is het en tsja het gaat dan ook gewoon om keiharde pegels. :+

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-04 23:29
wanneer krijgt litebit weer verge??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:46
Gek genoeg voelt de daling ook een beetje goed. Het greedy gehalte is helemaal weg nu. Je wordt met je neus op de feiten gedrukt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33
beekjo schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:47:
Bel ze even op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
beekjo schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:47:
nu als je snel bent dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:46
Te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
495,187.967521 beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Wanneer krijgt Litebit XLM of TRX is een betere vraag :)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:53
[...]

Over maximaal 2 dagen ben je aan het lachen. Goed dat ik Hodl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:28
Die ripple gaat het hardst dus ik ga er van uit dat die mensen nu hier balen?
Want dat was niet te voorspellen maar wel wat de meeste al verwacht hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:25
kneusteun schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:53:
Die ripple gaat het hardst dus ik ga er van uit dat die mensen nu hier balen?
Want dat was niet te voorspellen maar wel wat de meeste al verwacht hadden.
ben er net optijd uitgestapt.
wel met een klein verlies. maar dit is nog acceptabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Alles knalt weer omhoog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-08 22:40

Ligone

Moeha!

[...]

Wees gerust... dat gebeurt geregeld en één of 2 dagen later is het alsof er niks gebeurd is. In het begin dacht ik ook fuuuuuuuck maar nu niet meer.

Het scheelt ook om te handelen tov btc ipv usd. In het begin deed ik alleen alts tov usd en dan is het zeer pijnlijk. Als je handelt tov btc valt het verlies na omrekening naar usd nog mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-09 17:54
TRX komt wel weer goed, net voor de launch van de main net gaat ie weer omhoog. Heb afgelopen dagen wel geleerd om te HODLen met TRX. Wel een sell order op 2031 sats staan nu.

Vannacht leek me echt een pump&dump, helaas dacht ik steeds dat ie er wel weer bovenop zou komen. Helaas bleef die zakken.
Vandaag nog leuke flip met 100satoshi per stuk gemaakt om mijn positie in TRX te verhogen.

Nu even afwachten.

POE ging ook even lekker vandaag en die is ook door m'n sellwall heengebroken 8) Direct goedkoop terug gekocht.

[ Voor 12% gewijzigd door Lucky0wn op 05-01-2018 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Voor de mensen die graag even willen lachen. Bezoek even Reddit. Er staan toch echt fantastische reacties tussen van mensen die net zijn ingestapt.

"Laten we even instappen voor een paar duizend want het kan toch alleen maar meer worden!" - soort reacties!

Ben gisteravond uit de meelift munten gestapt waar ik geen vertrouwen in heb maar wel lekker winst mee heb gemaakt. En ga straks of morgen weer lekker shoppen.

Gister een heel leuk bedrag laten uit laten betalen. Succes allemaal!

EDIT: Reactie van iemand op Reddit: "Daddy Bitcoin got back from his vacation, is drunk, and wielding the belt. Bend over little Jimmy. You made a mess while I was away."

[ Voor 16% gewijzigd door GovertNL op 05-01-2018 19:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Lijkt er op dat Binance zijn minimale buy order heeft verhoogd van 0.001 naar 0.002 BTC. Beetje balen voor de mensen met lagere inleg zoals ik (29 dec ingestapt met 150 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Therapy777 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:20:
Lijkt er op dat Binance zijn minimale buy order heeft verhoogd van 0.001 naar 0.002 BTC. Beetje balen voor de mensen met lagere inleg zoals ik (29 dec ingestapt met 150 euro).
Ik merkte het idd net, moest wat BNB bijkopen en moest er gelijk 3 kopen ipv eentje, achja, draagt wel weer bij aan m'n HODL muntjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:54
Alles behalve mijn coins :'(

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:04:
TRX komt wel weer goed, net voor de launch van de main net gaat ie weer omhoog. Heb afgelopen dagen wel geleerd om te HODLen met TRX. Wel een sell order op 2031 sats staan nu.

Vannacht leek me echt een pump&dump, helaas dacht ik steeds dat ie er wel weer bovenop zou komen. Helaas bleef die zakken.
Vandaag nog leuke flip met 100satoshi per stuk gemaakt om mijn positie in TRX te verhogen.

Nu even afwachten.

POE ging ook even lekker vandaag en die is ook door m'n sellwall heengebroken 8) Direct goedkoop terug gekocht.
Zeker wel. Komende nacht is er een live stream waarin TRON een update geeft inclusief over partnerships (heb zo’n vermoeden dat dit o.a. Alibaba betreft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 13:29
MaZo schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:32:
[...]
Zeker wel. Komende nacht is er een live stream waarin TRON een update geeft inclusief over partnerships (heb zo’n vermoeden dat dit o.a. Alibaba betreft).
Even serieus, hoe durven mensen met de gedachte te komen dat een giga bedrijf zoals Alibaba even een partnership aangaat met een coin die bizar volatiel is en nog totaal niet volwassen is. Door dit soort berichten wordt er weer een hype gecreëerd, resulterend in een bizarre toename die vervolgens weer keihard in elkaar stort omdat het 'tegenvalt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Junia schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:40:
[...]

Even serieus, hoe durven mensen met de gedachte te komen dat een giga bedrijf zoals Alibaba even een partnership aangaat met een coin die bizar volatiel is en nog totaal niet volwassen is. Door dit soort berichten wordt er weer een hype gecreëerd, resulterend in een bizarre toename die vervolgens weer keihard in elkaar stort omdat het 'tegenvalt'.
Chinezen zijn gek 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Therapy777 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:20:
Had hetzelfde. Via ETH verkopen dan weer naar BTC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-09 09:25
Dollarwaarde in m'n portfolio is al weer terug op niveau. De satoshi's zijn ook op de weg terug.

Nu nog note to self, daytraden niet meer doen... 10% portfolio waarde weg in een bizar lisk kwartiertje op binance :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-09 19:39
Heeft iemand ervaring met Bitrush? Vandaag wat ETH besteld daar maar nog niks binnen. Als ik op hun website de transactie nakijk klopt alles wel maar is deze nog niet verzonden naar mijn wallet. Dit is al een aantal uur zo terwijl ze juist adverteren met bliksemsnelle service...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik hodl mn POE en TRX gewoon, ik zie wel wat er gebeurd de komende maand 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-09 21:00
lol, ik durf niet eens te kijken als ik alle verhalen hier lees :P

Portfolio was verdubbeld de afgelopen 2-3 dagen, zal nu wel weer gehalveerd zijn dan hehe... Nah ja, trekt vast wel weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0ridin schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:03:
lol, ik durf niet eens te kijken als ik alle verhalen hier lees :P

Portfolio was verdubbeld de afgelopen 2-3 dagen, zal nu wel weer gehalveerd zijn dan hehe... Nah ja, trekt vast wel weer bij.
Het trekt altijd bij, die dips gebruik je gewoon om nog meer goedkoop in te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:04:
[...]

Het trekt altijd bij, die dips gebruik je gewoon om nog meer goedkoop in te slaan.
Nah, heb bijna alles al in alt-coins zitten op het moment dus ik laat het gewoon even zijn beloop... komt vast goed.(Stiekem toch gekeken, schade valt nog mee gelukkig ;) )

Wil wel nog steeds mijn aantal alts wat beperken eigenlijk, de 10 die ik er nu heb vind ik toch wat aan de hoge kant... Then again, als ik toch niet heel actief trade en alles lekker laat staan boeit het ook weer niet zo natuurlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door m0ridin op 05-01-2018 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
m0ridin schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:05:
[...]

Nah, heb bijna alles al in alt-coins zitten op het moment dus ik laat het gewoon even zijn beloop... komt vast goed.(Stiekem toch gekeken, schade valt nog mee gelukkig ;) )
Het valt ook wel mee! Geen domme daytrades doen helpt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen die ADA op de lange termijn wel zien zitten? Op technisch vlak ben ik er wel erg fan van deze munt. Als het BCH inhaalt qua marketcap kan het weleens heel erg hard gaan met ADA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

wann0wfhc schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:06:
[...]

Het valt ook wel mee! Geen domme daytrades doen helpt ;)
Ik ben het ook even beu, ik ga gewoon eens 2 dagen niet kijken. Maandagmiddag maar weer.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-09 19:37
En de alts stijgen weer en bitcoin is aan het dalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Haha die dips/ correcties duren steeds korter!!
Je moet er snel bij zijn om te profiteren.. er staan blijkbaar genoeg mensen met geld aan de zijnlijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgen323
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-09 20:42
-

[ Voor 99% gewijzigd door jurgen323 op 05-01-2018 20:51 . Reden: Denk dat ik het al snap ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:47
Nu maar weer instappen dan? Wie zit er nog meer te wachten op het juiste moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gisteren wat ARN gekocht, maar dacht, nah, ik blijf bij m'n originele coins, alles verkocht.
Is dat toch niet de enige coin die 300% doet en dat terwijl de helft van mijn portfolio uit XRP bestaat. :-)
Was een zenuwachtige dag dus, mag stoppen en keren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Litecoin has processed over $11bn worth of payments in the last 24 hours. That's nearly 90% of it's market cap. Litecoin is HUGELY undervalued!
https://www.reddit.com/r/...essed_over_11bn_worth_of/

Slux heeft er weer een paar ingeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRDVT
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-06 20:19
AtlAntA schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:00:
[...]

Bespaar je de moeite. Het verificatie proces is al een hele tijd uitgeschakeld.
ik ben al TIER 2 binnen no time. bij kraken

Is dat voldoende om wat Ripples te verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Slux schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:14:
Litecoin has processed over $11bn worth of payments in the last 24 hours. That's nearly 90% of it's market cap. Litecoin is HUGELY undervalued!

Enige waar LTC voor gebruikt wordt is als mule om je geld van de ene naar de andere exchange te krijgen omdat de fees van BTC te hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:14:

Omdat iedereen die gebruikt om naar een beurs te sturen wss., veel nieuwe users die geld via LTC naar een beurs verplaatsen.
Maar hij mag inderdaad hoger staan t.o.v. BTC en ETH dan nu het geval is.
Als Coinbase ripple toevoegt, dan wil ik het nog wel eens zien waar de meeste van zulke transacties mee gebeuren in de toekomst. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
c0ne schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:11:
[...]

Ik ben het ook even beu, ik ga gewoon eens 2 dagen niet kijken. Maandagmiddag maar weer.
Mijn speelgeld zit nu in POWR die is weer hersteld... nog een ritje TRX met die upcoming announcement of niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
mark-k schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:16:
[...]

Enige waar LTC voor gebruikt wordt is als mule om je geld van de ene naar de andere exchange te krijgen omdat de fees van BTC te hoog zijn.
En dat van ETH plus Atomic swaps komen er ook aan
LTC is momenteel superieur aan BTC
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:18:
[...]
Omdat iedereen die gebruikt om naar een beurs te sturen wss., veel nieuwe users die geld via LTC naar een beurs verplaatsen.
Maar hij mag inderdaad hoger staan t.o.v. BTC en ETH dan nu het geval is.
Als Coinbase ripple toevoegt, dan wil ik het nog wel eens zien waar de meeste van zulke transacties mee gebeuren in de toekomst. ;-)
Kans is klein dat XRP toevoegt plus LTC is een stuk stabieler dan XRP momenteel

[ Voor 43% gewijzigd door Slux op 05-01-2018 20:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Slux schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:18:
[...]

En dat van ETH plus Atomic swaps komen er ook aan
LTC is momenteel superieur aan BTC

[...]

Kans is klein dat XRP toevoegt plus LTC is een stuk stabieler dan XRP momenteel
Helemaal mee eens, heb ook een mooi mandje LTC en verwacht er veel van dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
wann0wfhc schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:18:
[...]

Mijn speelgeld zit nu in POWR die is weer hersteld... nog een ritje TRX met die upcoming announcement of niet >:)
Ik denk toch dat ik uit TRX ga stappen. Leuke winst opgeleverd maar is me de afgelopen dagen te volatiel. Wel even van die announcement gaan profiteren als Azie straks wakker wordt. 2 sell-orders ingesteld eentje op -10% ATH en eentje + 15% ATH. Gaan zien wat dat gaat brengen :)

Stap wel weer in als ie wat stabieler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:27:
[...]

Ik denk toch dat ik uit TRX ga stappen. Leuke winst opgeleverd maar is me de afgelopen dagen te volatiel. Wel even van die announcement gaan profiteren als Azie straks wakker wordt. 2 sell-orders ingesteld eentje op -10% ATH en eentje + 15% ATH. Gaan zien wat dat gaat brengen :)

Moet toch ergens m'n slechte trade van vandaag goedmaken! Ik doe met je mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpachio
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-04 11:40
[...]

Wellicht een noobvraag, maargoed.

Tegen wat trade je die TRX dan? BTC? en houd je die BTC dan? Ik vind het lastig echte 'winst' te berekenen aangezien je het tegen iets trade wat ook erg volatiel is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
carpachio schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:37:
[...]

Wellicht een noobvraag, maargoed.

Tegen wat trade je die TRX dan? BTC? en houd je die BTC dan? Ik vind het lastig echte 'winst' te berekenen aangezien je het tegen iets trade wat ook erg volatiel is....
Trades bijhouden in een app zoals Blockfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
wann0wfhc schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:34:
[...]

Moet toch ergens m'n slechte trade van vandaag goedmaken! Ik doe met je mee ;)
Puur afgaande op gevoel dus niet straks boos worden als het mislukt. Afgelopen dagen kreeg ie vanuit Azie steeds zieke boosts, nu komt er een livestream en daar zijn aziaten gek op waardoor ik inschat dat vandaag een klapper gaat komen. Mocht het nieuws tegenvallen dan heb ik m'n winst en is het even goed. Deze coin is zo volatiel dat ik 'm niet durf te holden voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:39:
[...]

De vraag heeft betrekking op welke sell order je precies plaatst? Van TRX naar BTC, of naar ETH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpachio
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-04 11:40
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:39:
[...]

Thanks voor je reactie.
Dat doe ik overigens. Dan krijg ik ook netjes de winst / verlies te zien. Maar er komt een moment dat je dan de trade maakt (naar BTC) in veel gevallen. Aangezien de BTC zo fluctueert kan je 5 minuten later je behaalde winst al door de BTC koers verloren hebben.

Mijn vraag is, trade je die TRX dan naar BTC, en van BTC naar een andere (stabiele) coin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
[...]

Te volatiel? Waar ga je dan instappen, euro's?
Grappig om te lezen dat een paar dagen geleden vrijwel iedereen vol lof had over trx en nu opeens er zo op aan het afgeven zijn. De value van tron is nog steeds redelijk laag en heeft nog steeds veel potentie om verder te groeien als ik hem vergelijk met alle andere coins die rond dezelfde satoshi waarde zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 22:09
Hoe laat is de anouncement van trx?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Junia schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:43:
[...]

Te volatiel? Waar ga je dan instappen, euro's?
Grappig om te lezen dat een paar dagen geleden vrijwel iedereen vol lof had over trx en nu opeens er zo op aan het afgeven zijn. De value van tron is nog steeds redelijk laag en heeft nog steeds veel potentie om verder te groeien als ik hem vergelijk met alle andere coins die rond dezelfde satoshi waarde zitten.
Ik wil een coin om te holden die niet even op 24 uur +100% tot -100% doet. Daar slaap ik niet rustig van :P
Ga absoluut niet voor de maximale winst, 5% per dag wordt ik al heel erg blij van

Wil m'n aandeel in POE uitbreiden en misschien eens naar Raiblocks gaan kijken.

[ Voor 12% gewijzigd door Lucky0wn op 05-01-2018 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:41:
[...]

Puur afgaande op gevoel dus niet straks boos worden als het mislukt. Afgelopen dagen kreeg ie vanuit Azie steeds zieke boosts, nu komt er een livestream en daar zijn aziaten gek op waardoor ik inschat dat vandaag een klapper gaat komen. Mocht het nieuws tegenvallen dan heb ik m'n winst en is het even goed. Deze coin is zo volatiel dat ik 'm niet durf te holden voor nu.
Boos worden doe ik niet hoor! Ik druk uiteindelijk zelf op de knoppen he! Laten we hopen op een goeie announcement en een mooie stijging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:48:
[...]

Ik wil een coin om te holden die niet even op 24 uur +100% tot -100% doet. Daar slaap ik niet rustig van :P
In dat geval moet je toch de -100% opzoeken en hem daar kopen en dan lekker gaan slapen en morgenochtend genieten?

Ik begrijp je punt echt niet. Het is dat ik geen fiat er meer verder in wil steken, anders had ik nu zeker flinke aankopen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Junia schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:49:
[...]

In dat geval moet je toch de -100% opzoeken en hem daar kopen en dan lekker gaan slapen en morgenochtend genieten?

Ik begrijp je punt echt niet. Het is dat ik geen fiat er meer verder in wil steken, anders had ik nu zeker flinke aankopen gedaan.
Ik heb het over TRX die gisteren piekte op 2047 satoshi en vandaag een dal had richting de 1000 satoshi. Dat noem ik toch een daling van 100%. 50% inderdaad.

Zit met redelijke bedragen erin en heb TRX wel op het oog als HODL coin als ie wat stabiliseert. Afgelopen weken dikke winst op gepakt maar ook enkele hele slechte trades gedaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Lucky0wn op 05-01-2018 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:51:
[...]

Ik heb het over TRX die gisteren piekte op 2047 satoshi en vandaag een dal had richting de 1000 satoshi. Dat noem ik toch een daling van 100%
Dat is een daling van 50%....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
mark-k schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:16:
[...]

Ik zit net te denken maar volgens mij is LTC 1 van de weinige munten die echt al in de praktijk gebruikt wordt
BTC te duur ETH is een platform de rest van de coins waar er miljarden van in omloop zijn voegen tot nu to niks toe dan alleen maar pump en dumps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-09 17:25
kx22 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:44:
Hoe laat is de anouncement van trx?
03.00 uur Nederlandse tijd, maar lees zijn tweets nog eens, het is geen anouncement. Die komt volgende week pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:51:
[...]

Ik heb het over TRX die gisteren piekte op 2047 satoshi en vandaag een dal had richting de 1000 satoshi. Dat noem ik toch een daling van 100%
Een piek en een dal gebruiken om een waardeverandering te bepalen noem ik creatief rekenen. Op dit moment is hij ongeveer 1300 sat op Binance, dat was 24 uur geleden 1100. Dat is een stijging van bijna 20%.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
c0ne schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:55:
[...]

Een piek en een dal gebruiken om een waardeverandering te bepalen noem ik creatief rekenen. Op dit moment is hij ongeveer 1300 sat op Binance, dat was 24 uur geleden 1100. Dat is een stijging van bijna 20%.
Dat klopt, maar als je dan hoog hebt ingekocht, heb je nog een verlies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Zelf TRX op 330 satoshi gekocht (en dat was toen al duur!), blij dat ik hem gehouden heb en hoewel de stijging achterlijk is (en ik helemaal niet raar op zal kijken als hij inderdaad af en toe weer een dip heeft van 25-50%) heb ik toch wel vertrouwen in de munt al dan niet de connecties van Justin...

Zie de toekomst ervan dan ook met vertrouwen tegemoet al zal het best een achtbaan zijn soms.

Zojuist nog wat extra fiat overgemaakt om te zien of ik met puur dat deel wat actiever kan traden, zullen dan max 2 of 3 munten zijn... Puur experimenteren om te zien of dat nou echt een veel hoger rendement (voor mij) zou betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:57:
[...]

Dat klopt, maar als je dan hoog hebt ingekocht, heb je nog een verlies ;)
Ja...dat weet ik :(

Maar goed, het punt is dat een HODL-munt niet beoordeeld moet worden op een grafiek-interval van 30 seconden.
Bij een HODL-munt is de grafiek met een interval van 1 dag veel interessanter. Een dagelijkse slow en steady climb is ideaal.

[ Voor 34% gewijzigd door c0ne op 05-01-2018 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
c0ne schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:58:
[...]

Ja...dat weet ik :(

Maar goed, het punt is dat een HODL-munt niet beoordeeld moet worden op een grafiek-interval van 30 seconden.
Bij een HODL-munt is de grafiek met een interval van 1 dag veel interessanter. Een dagelijkse slow en steady climb is ideaal.
Zure is dat ik gisteren net voordat ik ging slapen nog leuk wat Tron had gekocht voor 1350 Satoshi, toen kwam opeens de stijging en ik dacht yeey winst. Piekt ie over de 2k en keldert daarna, ik dacht kijk morgen weer... En toen was het feest. Zou ze momenteel zonder verlies kunnen verkopen maar wacht liever eventjes af, stap vannacht hopelijk uit om dan de situatie later te beoordelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Lucky0wn op 05-01-2018 21:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Slux schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:53:
[...]

Ik zit net te denken maar volgens mij is LTC 1 van de weinige munten die echt al in de praktijk gebruikt wordt
BTC te duur ETH is een platform de rest van de coins waar er miljarden van in omloop zijn voegen tot nu to niks toe dan alleen maar pump en dumps
Even "geleend" van Reddit:
Litecoin now has around 50% of the transaction volume of Bitcoin: https://bitinfocharts.com...nsactions-btc-ltc.html#6m
Hashrate continues to increase: https://bitinfocharts.com...litecoin-hashrate.html#6m
In lieu of a lot of "new tech hype" that are driving alts and the conversation right now, people looking at Litecoin seem to fixate on Charlie Lee. However, when it comes to cryptocurrency, these metrics are as close to "fundamentals" as you can get. And for LTC, it keeps getting better.
KIjk de grafiekjes maar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:45
Mijn collectie is zich een beetje aan het herstellen.
De waarde ligt nu nog 5% lager dan gisteren, deze middag was dat 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Anton.net schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:03:
Mijn collectie is zich een beetje aan het herstellen.
De waarde ligt nu nog 5% lager dan gisteren, deze middag was dat 10%.
Ik sta inmiddels weer op +1.9% Maar dat is vooral door de lekkere stijging van m'n POE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Update over Shipchain die hier wel eens wordt genoemd: geen ico meer 15 januari. Investeer ronde was zo succesvol dat er geen substantieel deel vd tokens over is voor ico 1. Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Junia schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:49:
[...]

Ikzelf heb 1x fiat in cryptos gestoken. 50 euro jaartje of 6 geleden + nog wat gemined. Het is tegen mijn ideaal in om er ook maar 1 cent fiat in te steken. Ik handel nu sinds een aantal maanden met nog steeds diezelfde 50 euro en meer gaat er ook niet in. Maandelijkse winst haal ik er sinds begin november ook lekker uit. Ik investeer het liefste in coins die een stabiele groei laten zien zoals POE (oke afgelopen 2 dagen niet meegerekend dan) en die gewoon normale correcties hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Lucky0wn op 05-01-2018 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:08:
[...]

Ikzelf heb 1x fiat in cryptos gestoken. 50 euro jaartje of 6 geleden + nog wat gemined. Het is tegen mijn ideaal in om er ook maar 1 cent fiat in te steken. Ik handel nu sinds een aantal maanden met nog steeds diezelfde 50 euro en meer gaat er ook niet in. Maandelijkse winst haal ik er sinds begin november ook lekker uit. Ik investeer het liefste in coins die een stabiele groei laten zien zoals POE (oke afgelopen 2 dagen niet meegerekend dan) en die gewoon normale correcties hebben.
Keurig en bewonderenswaardig, echter weet ik niet wat je met "je ideaal" hiermee denkt te behalen? We zijn hier niet bezig met wapens of iets dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:08:
[...]

Bestaan er coins met normale correcties? :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lucky0wn
Junia schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:12:
[...]

Keurig en bewonderenswaardig, echter weet ik niet wat je met "je ideaal" hiermee denkt te behalen? We zijn hier niet bezig met wapens of iets dergelijke...
Ik vind het leuk om mee te spelen en heb een enorm rendement op die 50 euro. Waarom meer erin stoppen als ik maandelijks een dividend van die 50 euro aan mezelf kan geven voor leuke dingen en luxer leven. Ik heb enkele BTC als speelgeld. En ga daar geen ene euro bijstorten omdat ik simpelweg blij ben met wat ik heb en ik geen maximale winst hoef. Toegegeven dat ik me daar niet altijd aan hou en soms ook met hypes zoals TRX meedoe met als doel om me eens goed in te lezen in het product en kan besluiten of ik wil holden of niet. Bij TRX heb ik in het concept zelf wel vertrouwen maar de volatiliteit houd me tegen.
Korkss schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:13:
[...]

Bestaan er coins met normale correcties? :+
Natuurlijk: ETN en POE (afgezien van vandaag dan) vind ik daardoor erg fijne munten. Gewoon kleine maar constante groei zoals het ook op een spaarrekening zou zijn alleen dan net iets sneller.

[ Voor 36% gewijzigd door Lucky0wn op 05-01-2018 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Voordeel van LTC is dat die er binnen notime op staat (net besteld via btcdirect en 5 minuten later stond ie op binance), nadeel is dat je hem eerst moet omzetten naar btc en ltc nou niet heel sterk staat op t moment... wacht dus nog even tot hij iets verbeterd is maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09 16:50
Ik zit nu al een uur te staren naar een "sending" melding van kraken omtrent ETH wat ik naar Binance wil hebben. Paar weken geleden duurde het een minuut. Ik wist dat het traag was, maar zo traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:16:
[...]

Ik vind het leuk om mee te spelen en heb een enorm rendement op die 50 euro. Waarom meer erin stoppen als ik maandelijks een dividend van die 50 euro aan mezelf kan geven voor leuke dingen en luxer leven. Ik heb enkele BTC als speelgeld. En ga daar geen ene euro bijstorten omdat ik simpelweg blij ben met wat ik heb en ik geen maximale winst hoef.

[...]

Natuurlijk: ETN en POE (afgezien van vandaag dan) vind ik daardoor erg fijne munten. Gewoon kleine maar constante groei zoals het ook op een spaarrekening zou zijn alleen dan net iets sneller.
De opmerking “behalve vandaag dan” zegt mij al genoeg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Korkss schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:22:
[...]

De opmerking “behalve vandaag dan” zegt mij al genoeg >:)
POE is lang erg stabiel geweest met een mooie groei, vandaag toevallig wat minder.
Concept achter POE is echter geweldig! Zat er al op te azen toen ik toevallig de Whitepaper onder ogen kreeg eind juli.

[ Voor 17% gewijzigd door Lucky0wn op 05-01-2018 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
jovael schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 20:53:
[...]

03.00 uur Nederlandse tijd, maar lees zijn tweets nog eens, het is geen anouncement. Die komt volgende week pas.
nee precies, dit wordt of een xvg-2 of een goede coin. ik ben er even uit heb mn geld voor vannacht in ven gezet. Zijn er meer mensen die hier ingestoken hebben ?

Ik denk dat TRX vannacht niet meer de pump gaat krijgen die ze afgelopen nacht gehad heeft.
Eerst maar eens even aankijken, mischien heb ik het helemaal mis maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
shakespeare schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:24:
[...]

nee precies, dit wordt of een xvg-2 of een goede coin. ik ben er even uit heb mn geld voor vannacht in ven gezet. Zijn er meer mensen die hier ingestoken hebben ?

Ik denk dat TRX vannacht niet meer de pump gaat krijgen die ze afgelopen nacht gehad heeft.
Mwah, heb het idee met TRX dat er echt wat mee gebeurt... Met XVG had ik vooral het idee van loze beloftes en een hoop 'it's gonna be great!'.

Misschien een hoop gehype van die Justin, als in alles spectaculairder brengen dan het is, maar hij brengt wel dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
m0ridin schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:26:
[...]

Mwah, heb het idee met TRX dat er echt wat mee gebeurt... Met XVG had ik vooral het idee van loze beloftes en een hoop 'it's gonna be great!'.

Misschien een hoop gehype van die Justin, als in alles spectaculairder brengen dan het is, maar hij brengt wel dingen...
Steve Jobs van de crypto's _/-\o_
Nee: goede marketing en goed team. Justin heeft een groot en invloedrijk netwerk en gebruikt het ook.

[ Voor 10% gewijzigd door Lucky0wn op 05-01-2018 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:27:
[...]

Steve Jobs van de crypto's _/-\o_
Haha, nou ja... heeft best succes met zich meegebracht :p

Had mijn xvg destijds gedumpt en trx van gekocht, beste keuze ooit tot nu toe :)
Lucky0wn schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:27:
[...]

Nee: goede marketing en goed team. Justin heeft een groot en invloedrijk netwerk en gebruikt het ook.
Dat dus! Heb ook NAVcoin en hoewel ik het idee heb dat dat een hele degelijke munt is is het meteen mijn meest nikszeggende... Er gebeurt weinig mee, geen announcement, geen exposure.

Je kan best een goed product hebben maar als je het niet kan verkopen houdt het ook op. Zelfde met een hoop hype creeren terwijl je geen product hebt, dat gaat even goed maar knalt dan toch echt in elkaar.

Bij TRX heb ik het idee van een balans tussen de 2, waarbij marketing/hype wel iets voor ligt op het product zelf maar dat product er wel is en meer gaat komen! En dat brengt dus een hoop mooie mogelijkheden voor de toekomst.

[ Voor 58% gewijzigd door m0ridin op 05-01-2018 21:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
shakespeare schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:24:
[...]

Hoewel ik hier nu misschien erg overkom als een TRX fanboy vind ik de vergelijking met XVG wel heel erg kort door de beugel. Als je kijkt wat voor track record TRX heeft met het behalen van announcements en beloftes in vergelijking met XVG.

Sceptisch blijven is natuurlijk belangrijk, maar welke echte nadelen / negatieve aspecten heeft TRX nu anders dan de volatiliteit?

[ Voor 8% gewijzigd door Junia op 05-01-2018 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:38
Alles trekt weer lekker bij op het moment. XRP had een lekker dipje vanmiddag dus nog wat bijgekocht. Heb nu totaal 500 euro geïnvesteerd in een aantal muntjes en dat vind ik wel zat. Laat het nu lekker staan en zie wel wat het gaat doen.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
m0ridin schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:28:
[...]

Haha, nou ja... heeft best succes met zich meegebracht :p

Had mijn xvg destijds gedumpt en trx van gekocht, beste keuze ooit tot nu toe :)

[...]

Dat dus! Heb ook NAVcoin en hoewel ik het idee heb dat dat een hele degelijke munt is is het meteen mijn meest nikszeggende... Er gebeurt weinig mee, geen announcement, geen exposure.

Bij TRX heb ik het idee van een balans tussen de 2, waarbij marketing/hype wel iets voor ligt op het product zelf maar dat product er wel is en meer gaat komen! En dat brengt dus een hoop mooie mogelijkheden voor de toekomst.
Dat van NAV is juist goed, currency die beetje slapende is maar bij een announcement lekker opleeft maar nauwelijks uitschieters heeft. Dat is de reden dat ik mijn ETN nog steeds allemaal heb laten staan, alleen verkocht als ik er een grote winst uit kon halen waardoor ik er weer meer kon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Junia schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:28:
[...]

Hoewel ik hier nu misschien erg overkom als een TRX fanboy vind ik de vergelijking met XVG wel heel erg kort door de beugel. Als je kijkt wat voor track record TRX heeft met het behalen van announcements en beloftes in vergelijking met XVG.

Sceptisch blijven is natuurlijk belangrijk, maar welke echte nadelen / negatieve aspecten heeft TRX nu anders dan de volatiliteit?
ik weet het niet zeker maar ik vertrouw het niet helemaal... :) die app die hij gemaakt heeft in china ook niet bekend lees ik overal en dat game.com stelt ook niet zoveel voor. Ieder zijn ding geloven prima, ik heb iig dikke winst op trx gepakt maar verwacht dat er niks meer gaat gebeuren vannacht behalve een mogelijke pump&dump want iedereen is er nu op gebrand op TRX.
Ik kan het ook helemaal mis hebben hoor en staat hij morgenvroeg op 0.40ct. dan mis ik de boot!

Maar ik vindt het een beetje een hypecoin:) hij blijft ook een beetje steken op de 20ct, het is wachten op een announcement of een twitter van meneer justin nogwat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
shakespeare schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:36:
[...]

ik weet het niet zeker maar ik vertrouw het niet helemaal... :) die app die hij gemaakt heeft in china ook niet bekend lees ik overal en dat game.com stelt ook niet zoveel voor. Ieder zijn ding geloven prima, ik heb iig dikke winst op trx gepakt maar verwacht dat er niks meer gaat gebeuren vannacht behalve een mogelijke pump&dump want iedereen is er nu op gebrand op TRX.
Ik kan het ook helemaal mis hebben hoor en staat hij morgenvroeg op 0.40ct. dan mis ik de boot!

Maar ik vindt het een beetje een hypecoin:) hij blijft ook een beetje steken op de 20ct, het is wachten op een announcement of een twitter van meneer justin nogwat.
Spelletjes van dat formaat zijn juist typisch Aziatisch, hier zul je er niet veel mee hebben, daar een enorme hype! Dat verklaart volgens mij ook waarom Azie deze coin pumpt en de rest er alleen van profiteert :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 07:43
shakespeare schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:36:
[...]

Morgen een livestream en volgende week weer een partnership announcement. Vliegennn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
JorzoR schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 21:53:
[...]

Morgen een livestream en volgende week weer een partnership announcement. Vliegennn :+
Vannacht om 3 uur :*)
Blijf ik op? Nee...
Zet ik een sell order op 0.79 USD? Ja, je weet het maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jweetogh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-08 15:13
Worstkaas schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:17:
[...]

Blijf ik op? Nee...
Goed idee. Wrm 0.79 USD? Ik wil het al op 50 cent doen. De helft van mijn TRX dan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-09 13:39
Je zal potdorie maar de afgelopen maanden Bytecoin gemined hebben op wat slapende VPSjes, en er zo 50k bij elkaar gevist hebben. Werd vrolijk wakker vanochtend en vanavond is de feestvreugde compleet! Nu even hopen dat het een blijvertje is. Zo blijkt maar weer, lekker blijven vasthouden! Roadmap voor 2018 met meer exchanges erbij binnenkort, ik voel een gratis zomervakantie aankomen over een paar maandjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Worstkaas schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:17:
[...]

Blijf ik op? Nee...
Dat dacht ik laatst ook, werd wakker en zag dat de koers 2x zo hoog was als mijn sell order. Dat deed wel even zeer.
Tip: zet meerdere sell orders klaar, op verschillende niveaus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
uNoTopia schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:30:
[...]

Dat dacht ik laatst ook, werd wakker en zag dat de koers 2x zo hoog was als mijn sell order. Dat deed wel even zeer.
Tip: zet meerdere sell orders klaar, op verschillende niveaus.
Ik heb een sell order van 75% van mijn coin. Koers van usd .79 kan ik mijn huis mee afbetalen :)
Voor minder doe ik het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Worstkaas schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 22:34:
[...]

Ik heb een sell order van 75% van mijn coin. Koers van usd .79 kan ik mijn huis mee afbetalen :)
Voor minder doe ik het niet...
-- delete--

[ Voor 6% gewijzigd door Tripod62 op 05-01-2018 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 21:55
Vanochtend Nano S besteld, was volgens mij de laatste. Volgende batch pas in maart en 20 euro duurder, lucky me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Laatst online: 11:10
Ik wil op kraken.com een 'Withdraw' maken.
Bij het toevoegen van een bank account wordt er ook gevraagd om een 'Description (Unique description used to identify this bank account).
Iemand een idee wat hier moet worden ingevuld?
Pagina: 1 ... 10 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)