[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.930 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:01:
[...]

Mijn gevoel zegt dat iemand met 100 Ripples nu in de toekomst een miloen euro heeft om te cashen :)
Oftewel, alle focus op Ripple.
Ik heb 3 hodl muntjes waar ik behoorlijk wat van heb. XVG, XRP en VEN. Als dat allemaal een sprongetje maakt dit jaar, dan lach ik mijzelf gek.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:04:
[...]

kleine voorspelling: voor april 2018 staat ie op 100 euro
Voorspelling of wens ?
100 XRP worden echt geen miljoen hoor.
Hoeveel zou de totale marketcap dan wel niet moeten zijn .....

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:01:
[...]

Mijn gevoel zegt dat iemand met 100 Ripples nu in de toekomst een miloen euro heeft om te cashen :)
Oftewel, alle focus op Ripple.
Dan zou ik me toch maar eens beter inlezen. Misschien over 100 jaar als het dan nog bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Oke mijn porto die ik een jaar ga vasthouden ziet er zo uit:
- Stratis
- Steem
- Substratum
- Ambrosus
- Publica
- ETHLend

Ik denk nog aan:
- XSPEC
- WeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:34
[...]

Zullen we daar 100 Ripple op zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
ADA, XRP en XLM blijven maar dalen.
Ik had gehoopt dat ze toch weer omhoog zouden gaan.
Van 0.08 BTC naar 0.06 gegaan in 24 uur.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Dapper, jij gaat een hoop commentaar krijgen. :+

[Edit] yep here we go. :P

Vind 100 overigens ook wel erg hoog. Ik zeg 12,36€. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Flagg op 05-01-2018 15:08 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

[...]

Mocht dat zo zijn, dan krijg je van mij iets leuks 8)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

[...]

Gaat niet gebeuren. Dan moet de huidige totale marketcap van ALLE coins 6 voudig stijgen alleen om Ripple op 100$ te krijgen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pingu007 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:05:
[...]

Zullen we daar 100 Ripple op zetten? :)
Afspraak bij deze gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeOfOz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 09:02
madmaus schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:05:
Ja, daar zit ik ook al naar te kijken. Gewoon wachten, geen gekke dingen doen op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Leg dit even goed vast.... Ik wil best als middleman fungeren!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:01
Tominatie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:05:
Oke mijn porto die ik een jaar ga vasthouden ziet er zo uit:
- Stratis
- Steem
- Substratum
- Ambrosus
- Publica
- ETHLend

Ik denk nog aan:
- XSPEC
- WeTrust
Het is weliswaar een slow-chat topic maar ik denk dat het de kwaliteit van het topic ten goede komt wanneer er redenen bij dit soort lijstjes gezet worden. Bijvoorbeeld: wat zijn de unieke features van bepaalde coins, en op welke moment ben je ingestapt, etc. Probeer anderen te helpen om een een keuze te maken of hoop je gewoon op FOMO na het posten van deze coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

thunder8 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:07:
[...]

Gaat niet gebeuren. Dan moet de huidige totale marketcap van ALLE coins 6 voudig stijgen alleen om Ripple op 100$ te krijgen.
Wat is dat toch met die marketcap, wie kan mij uitleggen waarom die bij cryptocurrencies zo heilig is?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
D-Ed schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:00:
[...]Kun je wat meer toelichting geven op beiden munten? Ik heb wel weer zin in een avontuurtje en toevallig nog een account daar 8)
Uhm gewoon account maken bij Cryptopia daarna een LTC of Dodge kopen waar jij jouw coins koopt.
Omzetten en PAC kopen.

Easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:47
Ik zit daar ook naar te kijken. Staan gezellig met 3-en onderaan met -25% je zou haast denken om nu te kopen. Deze coins leken me toch erg populair?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Flagg schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Wat is dat toch met die marketcap, wie kan mij uitleggen waarom die bij cryptocurrencies zo heilig is?
Die is zeker niet heilig.

Maar geeft wel een indicatie hoeveel geld er in totaal in zou moeten zitten. Er zit nu voor zo'n 128 miljard $ in Ripple bij een koers van 3,30$. Zou die 100$ worden, dan gaat die marketcap dus 30x over de kop. Totaal dus 3810 Miljard dollar alleen in Ripple. Dat is 4,9x de huidige cap van alle coins samen.

Er moet ergens vreselijk veel geld bijkomen in crypto, als Ripple in April dit zou willen halen. Want alle andere coins gaan niet ineens naar nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:42
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:13:
[...]

Ik zit daar ook naar te kijken. Staan gezellig met 3-en onderaan met -25% je zou haast denken om nu te kopen. Deze coins leken me toch erg populair?
Niet meer dan logisch dat iets wat omhoog gaat uiteindelijk ook weer naar beneden gaat. Kan niet altijd omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
SquareOne schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:09:
[...]
Het is weliswaar een slow-chat topic maar ik denk dat het de kwaliteit van het topic ten goede komt wanneer er redenen bij dit soort lijstjes gezet worden. Bijvoorbeeld: wat zijn de unieke features van bepaalde coins, en op welke moment ben je ingestapt, etc. Probeer anderen te helpen om een een keuze te maken of hoop je gewoon op FOMO na het posten van deze coins?
Snap je punt maar heb op het moment geen tijd om er hele verhaaltjes over te tikken, moet leren voor mijn tentamens. Ik dacht is wel even leuk om te vermelden en als je de coins niet kent kan je zelf even informatie opzoeken (reddit/site/roadmap/youtube). De meeste waar ik inzit zijn nog relatief goedkoop waar ik grote groeipotentie in zie en ik dacht misschien hebben jullie er wat aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ik verdubbel het zonder tegenprestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

thunder8 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:14:
[...]

Die is zeker niet heilig.

Maar geeft wel een indicatie hoeveel geld er in totaal in zou moeten zitten. Er zit nu voor zo'n 128 miljard $ in Ripple bij een koers van 3,30$. Zou die 100$ worden, dan gaat die marketcap dus 30x over de kop. Totaal dus 3810 Miljard dollar alleen in Ripple. Dat is 4,9x de huidige cap van alle coins samen.

Er moet ergens vreselijk veel geld bijkomen in crypto, als Ripple in April dit zou willen halen. Want alle andere coins gaan niet ineens naar nul.
Ik had begrepen dat nooit de hele voorraad ook daadwerkelijk gekocht kon worden en dus niet op de markt zou komen.

Maar ja we gaan het zien, ik heb er 500 en een beetje van, "kan nooit" heb ik al jaren gehoord icm cc dus we gaan het meemaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 22:05
Ik wil best geloven dat er een muntje is dat een keer een sprong gaat maken van x20 of x30 voor April, maar dat zal niet Ripple zijn. x2 of 3 zal al een flinke prestatie zijn gezien de marketcap. Maar blijf het vooral geloven, en wel snel verkopen als het ineens daalt he! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrustNobody
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-03 18:05
Flagg schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Marketcap is de totale waarde van de markt, zegt ook niet alles want je krijgt het er nooit allemaal uit.
De waarde in $ van de munt zegt op zichzelf niet veel, het ligt ook aan het aanwezige aanbod.
Vandaar dat veel naar de marketcap wordt gekeken.
Market cap is combinatie van de price en de supply, zo kan je enigszins kijken wat de potentie nog is van de munt.

Verwacht je bijvoorbeeld dat de munt kwalitatief goed genoeg is om richting de top 20 te gaan, dan zie je dat nummer 20 een market cap heeft van $2.768.091.422 (momenteel van ICON).
Als je munt nog maar 1 miljard heeft dan moet die dus ongeveer x3 gaan om in de huidige top 20 te komen, op basis daarvan kan je kijken wat een realistische prijsverwachting is. Dit blijft natuurlijk speculeren en puur alleen hiernaar kijken biedt geen garanties, het geeft alleen aan wat mogelijk is.

Stel: Ripple gaat BTC voorbij,
Momenteel heeft Ripple een marketcap van $124.438.268.469, BTC heeft een marketcap van $275.774.653.070.

Klein rekensommetje : 275.774.653.070 / 124.438.268.469 = 2,21
Ripple moet dus keer 2,21 gaan om BTC met de huidige totale waarde in te halen, dat betekend dat Ripple $7,09 waard is als het BTC voorbij is. Mits BTC op de huidige waarde blijft staan uiteraard.

Hoop dat dit duidelijk is, voor andere Tweakers correct me if i'm wrong :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

DarkShadow schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:18:
[...]

Ik wil best geloven dat er een muntje is dat een keer een sprong gaat maken van x20 of x30 voor April, maar dat zal niet Ripple zijn. x2 of 3 zal al een flinke prestatie zijn gezien de marketcap. Maar blijf het vooral geloven, en wel snel verkopen als het ineens daalt he! ;)
De Bitcoin is ook groot geworden op geloof alleen dus dat is een goed teken. :)

En er wordt vanaf .25$ al geroepen dat ie niet boven de .50 uit kon komen vanwege die marketcap, daarna .75 op 1$ kwam het ook weer etc etc nu is het 10 dollar wat niet kan.

Dus niemand heeft enig idee volgens mij. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Flagg op 05-01-2018 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
JakeOfOz schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:08:
[...]

Ja, daar zit ik ook al naar te kijken. Gewoon wachten, geen gekke dingen doen op korte termijn.
zoals alles verkopen? >:)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrustNobody schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:19:
[...]

Marketcap is de totale waarde van de markt, zegt ook niet alles want je krijgt het er nooit allemaal uit.
De waarde in $ van de munt zegt op zichzelf niet veel, het ligt ook aan het aanwezige aanbod.
Market cap is combinatie van de price en de supply, zo kan je enigszins kijken wat de potentie nog is van de munt.

Verwacht je bijvoorbeeld dat de munt kwalitatief goed genoeg is om richting de top 20 te gaan, dan zie je dat nummer 20 een market cap heeft van $2.768.091.422 (momenteel van ICON).
Als je munt nog maar 1 miljard heeft dan moet die dus ongeveer x3 gaan om in de huidige top 20 te komen, op basis daarvan kan je kijken wat een realistische prijsverwachting is. Dit blijft natuurlijk speculeren en puur alleen hiernaar kijken biedt geen garanties, het geeft alleen aan wat mogelijk is.

Momenteel heeft Ripple een marketcap van $124.438.268.469, BTC heeft een marketcap van $275.774.653.070.

Ripple moet dus keer 2,21 gaan om BTC met de huidige totale waarde in te halen, dat betekend dat Ripple $7,09 waard is als het BTC voorbij is. Mits BTC op de huidige waarde blijft staan uiteraard.

dit is juist. Zelfs 7 dollar is nog ambitieus. Maar in de huidige markt kan alles. Hoger dan 20 dit jaar is onmogelijk verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:53
Ik heb me voorgenomen om wat langer te hodlen.
Deze 3 coins gaan zeker nog stijgen.
Nu uitstappen is waarschijnlijk verliezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Flagg schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:18:
[...]

Ik had begrepen dat nooit de hele voorraad ook daadwerkelijk gekocht kon worden en dus niet op de markt zou komen.

Maar ja we gaan het zien, ik heb er 500 en een beetje van, "kan nooit" heb ik al jaren gehoord icm cc dus we gaan het meemaken. :)
Geen woorden in me mond leggen. Ik zeg niet kan nooit, ik zeg: gaat niet gebeuren. Hoop trouwens ook niet dat het gaat gebeuren met Ripple, vind het een shitcoin 1ste klasse. Rest van de Crypto mag van mij moonen.

Vooral het feit dat je wallet 20XRP moet bevatten en deze niet meer weggaan gaat met dergelijke koersen wel in de papieren lopen. ;) (zou dan 2000$ zijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Tominatie schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:05:
Oke mijn porto die ik een jaar week ga vasthouden ziet er zo uit:
- Stratis
- Steem
- Substratum
- Ambrosus
- Publica
- ETHLend

Ik denk nog aan:
- XSPEC
- WeTrust
Fixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Joh... wie niet... ik had gehoopt dat ze inmiddels allemaal op 1000$ stonden..

Heb je het geld nu hard nodig? Nee? Laten staan en wachten tot hij weer corrigeert...

Heb je het geld wel hard nodig? Neem je verlies en stap uit crypto....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die in binance coin gaat holden?

Aangezien Binance uit zijn voegen barst zal gebruik alleen maar toenemen. Bijna alle gebruikers hebben het nodig op Binance, dus dat wordt zeer veel verhandelt.
Ik zie daar ook niet snel een daling in komen omdat het bij iedere transactie gebruikt wordt. Dus zelf bij een dalende bitcoin of ETH willen mensen het hebben om te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:28:
Iemand die in binance coin gaat holden?

Aangezien Binance uit zijn voegen barst zal gebruik alleen maar toenemen. Bijna alle gebruikers hebben het nodig op Binance, dus dat wordt zeer veel verhandelt.
Ik zie daar ook niet snel een daling in komen omdat het bij iedere transactie gebruikt wordt. Dus zelf bij een dalende bitcoin of ETH willen mensen het hebben om te handelen.
Zit inmiddels al op een lekker rendement op Binance coin

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

thunder8 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:26:
[...]

Geen woorden in me mond leggen. Ik zeg niet kan nooit, ik zeg: gaat niet gebeuren. Hoop trouwens ook niet dat het gaat gebeuren met Ripple, vind het een shitcoin 1ste klasse. Rest van de Crypto mag van mij moonen.

Vooral het feit dat je wallet 20XRP moet bevatten en deze niet meer weggaan gaat met dergelijke koersen wel in de papieren lopen. ;) (zou dan 2000$ zijn)
Wat is het verschil tussen "kan niet" en "gaat niet gebeuren"? :+

Oh ben jij er een van het "blaaaaah Shitcoin" caliber. Fanboyism is huge in de cc. Sta iedere dag weer perplex van het verbale niveau.

Wat dat betreft zou het mij die paar honderd € waard zijn als alles morgen op 0 zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:29:
[...]

Zit inmiddels al op een lekker rendement op Binance coin
Ga hier ook op inzetten. Lijkt me zeer handig als veilig vaarwater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:34
hmr schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Wat mij betreft ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:57:
Dragonchain stijg de afgelopen dagen wel lekker met een dikke 200% sinds het nieuwe jaar. Voor 8 januari staat er weer een pre-sale gepland (zie site en twitter), ik bezit al een beetje. Maar twijfel of ik bij een dipje vandaag wat extra zal inkopen. Hier nog andere die DRGN in hun bezit hebben?
Ja! 200 stuks :)

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

@Pingu007 en @Verwijderd : stuur mij beide een DM waarin jullie bevestigen dat:

indien de koers van XRP vóór 1 april 2018 (dus uiterlijk 31 maart 23:59;59) op 100 euro staat Pingu aan Blondie 100 xrp is verschuldigd. Indien dit niet het geval is, is Blondie aan Pingu 100 XRP verschuldigd!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

hmr schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:38:

indien de koers vóór 1 april 2018 (dus uiterlijk 31 maart 23:59;59) op 100 euro staat Pingu aan Blondie 100 xrp is verschuldigd. Indien dit niet het geval is, is Blondie aan Pingu 100 XRP verschuldigd!
Vermeld ook ff welke munt

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRDVT
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-06 20:19
Dag crypto brokers,

Vraagje.
Ik heb via litebit wat ripple coins gekocht. Nou overweeg ik een gedeelte met winst te verkopen.
De coins staan in een wallet op mijn pc.

Hoe stuur ik deze nu door naar Litebit? Ik zie XRP namelijk niet in het rijtje staan in mijn wallet bij litebit.
Normaliter klik je daar op verkoop en litebit koopt ze van ze in ruil voor credits/geld.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KRDVT schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:39:
Dag crypto brokers,

Vraagje.
Ik heb via litebit wat ripple coins gekocht. Nou overweeg ik een gedeelte met winst te verkopen.

Hoe stuur ik deze nu door naar Litebit? Ik zie XRP namelijk niet in het rijtje staan in mijn wallet bij litebit.
Normaliter klik je daar op verkoop en litebit koopt ze van ze in ruil voor credits/geld.

Thnx
Je kunt ze niet verkopen via Litebit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Radjesh schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:39:
[...]

Vermeld ook ff welke munt
Gaat om XRP, heb het aangepast.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Flagg schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:30:
[...]

Wat is het verschil tussen "kan niet" en "gaat niet gebeuren"? :+

Oh ben jij er een van het "blaaaaah Shitcoin" caliber. Fanboyism is huge in de cc. Sta iedere dag weer perplex van het verbale niveau.

Wat dat betreft zou het mij die paar honderd € waard zijn als alles morgen op 0 zou staan.
Mag je denken. Heb me ingelezen in Ripple en er is een groot verschil tussen het netwerk Ripple en XRP. De coin is niet nodig voor de netwerk, alles is al gemined, dikke 60% van de coin is nog in handen van de eigenaar(s), die met de huidige koers multimiljardair is geworden.

Die 55 Miljard XRP in escrow die met 1 miljard per maand max worden vrijgegeven is geniaal, zo zorg je voor een steady afbouw van je holdings, zonder dat de markt er vreselijk door beïnvloed wordt. Elke maand wordt de hoeveelheid gereleaste coins procentueel steeds minder tov de circulating supply.

En elke nieuwe samenwerking met banken, CC-maatschappijen die alleen het Ripple netwerk gaan gebruiken en niet de coin, geeft een boost aan de coin, maar zie totaal geen reden waarom. Om nog maar even te zwijgen over het feit dat alleen "trusted" partners de nodes bezitten die de transactions van Ripple bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
KRDVT schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:39:
Dag crypto brokers,

Vraagje.

Thnx
Maak een account aan op Kraken en verkoop ze daar, krijg je nog meer euro's ook. ;) (duurt wel even een paar dagen met verificatie geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij nu al een tijdje opvalt bij het hodlen van nlg dat deze relatief stabiel blijft met een hele lichte stijging.
Hoe zien jullie deze munt eigenlijk?

In mijn ogen een stabiel coin zeker als je vergelijkt met ltc waar ik op de 1of andere manier niet het verwachte mee haal waar ik op gedacht had...

Het lijkt wel alsof de zo genoemde "shitcoins" het echt wel beter doen dan de grotere coins...
Of is dat weer te kort door de bocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:45:
Wat mij nu al een tijdje opvalt bij het hodlen van nlg dat deze relatief stabiel blijft met een hele lichte stijging.
Hoe zien jullie deze munt eigenlijk?

In mijn ogen een stabiel coin zeker als je vergelijkt met ltc waar ik op de 1of andere manier niet het verwachte mee haal waar ik op gedacht had...

Het lijkt wel alsof de zo genoemde "shitcoins" het echt wel beter doen dan de grotere coins...
Of is dat weer te kort door de bocht?
Wat zie je als goed doen?

Van 1 naar 2 is nu eenmaal makkelijk dan van 100k naar 200k of van 1 miljoen naar 2 miljoen.
Groeipercentage is dus makkelijk groter bij een kleine coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 05:34
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:40:
[...]

Je kunt ze niet verkopen via Litebit
Volgens mij kan het wel? Als je naar het kopje Verkopen gaat kan je in een lijstje van munten Ripple selecteren. Dan krijg je een Wallet ID waar je je Ripple heen kan sturen om te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrustNobody
thunder8 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:42:
[...]

Mag je denken. Heb me ingelezen in Ripple en er is een groot verschil tussen het netwerk Ripple en XRP. De coin is niet nodig voor de netwerk, alles is al gemined, dikke 60% van de coin is nog in handen van de eigenaar(s), die met de huidige koers multimiljardair is geworden.

Die 55 Miljard XRP in escrow die met 1 miljard per maand max worden vrijgegeven is geniaal, zo zorg je voor een steady afbouw van je holdings, zonder dat de markt er vreselijk door beïnvloed wordt. Elke maand wordt de hoeveelheid gereleaste coins procentueel steeds minder tov de circulating supply.

En elke nieuwe samenwerking met banken, CC-maatschappijen die alleen het Ripple netwerk gaan gebruiken en niet de coin, geeft een boost aan de coin, maar zie totaal geen reden waarom. Om nog maar even te zwijgen over het feit dat alleen "trusted" partners de nodes bezitten die de transactions van Ripple bevestigen.
Wat vind je momenteel van XRP? Zelf vind ik het opzich wel een goede munt maar het gaat ook tegen een aantal Blockchain principes in. Vanwege het aantal transacties die per seconde verwerkt kunnen worden icm met de lage transactie kosten is het een zeer goede munt.
Maar met Blockchain verschuift juist de macht van de gesettelde banken richting de consument, met XRP verschuif je die deels richting Ripple in plaats van de consument.

Aan de ene kant is deze vorm van controle hard nodig in de huidige crypto markt, aan de andere kant is Blockchain er juist voor dat er geen tussenpartij is die de controle heeft over de valuta.

Ik vind het lastig om daarom een goede mening over XRP te vormen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:48:
[...]

Volgens mij kan het wel? Als je naar het kopje Verkopen gaat kan je in een lijstje van munten Ripple selecteren. Dan krijg je een Wallet ID waar je je Ripple heen kan sturen om te verkopen.
Optie is al tijden uitgeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRDVT
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-06 20:19
OK thnx guys, zal het via Kraken proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:49:
[...]

Optie is al tijden uitgeschakeld
Hmz ok, dat is dan sinds november ofzo. Volgens mij heb ik ergens eind november nog uit laten betalen op die manier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:47:
[...]

Wat zie je als goed doen?

Van 1 naar 2 is nu eenmaal makkelijk dan van 100k naar 200k of van 1 miljoen naar 2 miljoen.
Groeipercentage is dus makkelijk groter bij een kleine coin.
Als je bv naar rdd kijkt schommelt deze dagelijks enkele keren tussen de zelfde prijzen, minimale verschillen, die op korte termijn en bij lage inkoop telkens wel voor leuke extra's zorgen.

Als je dan kijkt naar ltc van paar dagen geleden, laag ingekocht op die moment en nu zelfs niet meer in de buurt raakt...
Foutje van mij, duidelijk, ookal zag de lijn er stijgend uit is er kort na de aankoop toch een correctie gekomen.
Blijft nu lekker hodl en we zien binnen een paar weken of maanden of die de deur uit kan zonder verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
thunder8 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:42:
[...]

Je hebt inderdaad gelijk dat het netwerk en de coin verschillend zijn en dat de coin niet nodig is voor het netwerk. Er is op dit moment al erg veel interesse voor het netwerk, en dit zal in de toekomst alleen maar weer worden denk ik.

Maar de coin is er daardoor niet nutteloos. Er zit een groot bedrijf achter met veel contacten in de financiële wereld. Daarnaast bied het meer vooruitzicht dan bepaalde andere altcoins. Op het moment krijgt het een klap omdat de Ripple niet door coinbase toegevoegd gaat worden als nieuwe coin, terwijl de meeste hier op gehoopt hebben.

Je ziet dat het marktgedrag gewoon heel erg gevoelig is voor nieuws, mensen willen overal een graantje meepakken en hopen de nieuwe bitcoin gevonden te hebben. De meeste mensen pakken nu de winst en ik geef ze groot gelijk, maar vergeet niet dat de bitcoin ook behoorlijk is gezakt.

Over een week kan de markt er al weer helemaal anders uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

TrustNobody schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:19:
[...]

Market cap is inderdaad leuk om muntjes onderling te vergelijken maar meer ook niet. Het is absoluut geen indicator hoeveel waard een munt zou kunnen worden.
Conclusies als 'deze munt kan nooit x waard worden want dan zou de market cap maar liefst y zijn' kunnen dus nooit getrokken worden.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al mijn XVG maar ingeruild voor POE.
Hopelijk een slimme zet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

TrustNobody schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:48:
[...]

Wat vind je momenteel van XRP? Zelf vind ik het opzich wel een goede munt maar het gaat ook tegen een aantal Blockchain principes in. Vanwege het aantal transacties die per seconde verwerkt kunnen worden icm met de lage transactie kosten is het een zeer goede munt.
Maar met Blockchain verschuift juist de macht van de gesettelde banken richting de consument, met XRP verschuif je die deels richting Ripple in plaats van de consument.

Aan de ene kant is deze vorm van controle hard nodig in de huidige crypto markt, aan de andere kant is Blockchain er juist voor dat er geen tussenpartij is die de controle heeft over de valuta.

Ik vind het lastig om daarom een goede mening over XRP te vormen..
Die transacties per seconde, daar zijn alternatieven voor. Juist het feit dat het tegen heel veel blockchain principes ingaat, ben ik fervent tegenstander van de XRP. Vooral omdat heel veel kopers ook totaal niet doorhebben dat er een behoorlijk verschil zit tussen de het Ripple network, wat een modern alternatief voor SWIFT is, en de XRP.

XRP is niet decentraal, XRP is niet onpartijdig door de bezitters van de nodes die de confirmations doen. En de link met de "mafia" banken waar we juist met crypto van weg wilden komen, zou juist alle alarmbellen moeten laten rinkelen. ;)

Het staat een ieder vrij zijn/haar eigen mening hierover te vormen, maar lees je aub wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:01
KRDVT schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:49:
OK thnx guys, zal het via Kraken proberen.
Bespaar je de moeite. Het verificatie proces is al een hele tijd uitgeschakeld.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

thunder8 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:59:
[...]

Die transacties per seconde, daar zijn alternatieven voor. Juist het feit dat het tegen heel veel blockchain principes ingaat, ben ik fervent tegenstander van de XRP. Vooral omdat heel veel kopers ook totaal niet doorhebben dat er een behoorlijk verschil zit tussen de het Ripple network, wat een modern alternatief voor SWIFT is, en de XRP.

XRP is niet decentraal, XRP is niet onpartijdig door de bezitters van de nodes die de confirmations doen. En de link met de "mafia" banken waar we juist met crypto van weg wilden komen, zou juist alle alarmbellen moeten laten rinkelen. ;)

Het staat een ieder vrij zijn/haar eigen mening hierover te vormen, maar lees je aub wel in.
Je doet alsof een Crypto een soort geloof is, of een ideaal. Maar iedereen zit er gewoon in om veel geld te verdienen, net zoals die verachtelijke bankiers.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

hmr schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:38:

indien de koers van XRP vóór 1 april 2018 (dus uiterlijk 31 maart 23:59;59) op 100 euro staat Pingu aan Blondie 100 xrp is verschuldigd. Indien dit niet het geval is, is Blondie aan Pingu 100 XRP verschuldigd!
En jij houd 20 in reserve als fee? :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Famous schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:03:
[...]

En jij houd 20 in reserve als fee? :+
Ik heb een wallet waar ik al 25 XRP heb rondslingeren. Dat is niet het probleem. Maar we zullen zien hoe het uiteindelijk wordt geregeld. Ik wil alleen de twee heren (oops.. genderassuming) helpen als onafhankelijk persoon in deze leuk bet :D.

Ik heb inmiddels één bevestiging ontvangen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

FaceDown schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:01:
[...]
Je doet alsof een Crypto een soort geloof is, of een ideaal. Maar iedereen zit er gewoon in om veel geld te verdienen, net zoals die verachtelijke bankiers.
Het is begonnen met het ideaal ja. Dat was de hele reden achter bitcoin. Misschien eens lezen waarom bitcoin überhaupt tot stand is gekomen?

Ik ben zelf ook niet heiliger dan de paus en zit hier ook zeker om geld ermee te verdienen. Het liefst een heleboel. Dat sluit toch niet uit dat ik het niet zo op heb met een bepaalde coin? Iedereen mag zijn eigen beslissingen maken en dat is ook een ieders goed recht. Net als mijn recht om iets een shitcoin te noemen, voor de redenen die ik hiervoor genoemd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrustNobody
FaceDown schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:01:
[...]

Ik vind juist wat Thunder8 hierboven vermeld erg waardevol, SWIFT kon ik nog niet en ga ik mij nu over inlezen maar het is belangrijk om in Crypto de achterliggende techniek te begrijpen vooral als Tweaker.

Crypto handel is nu en giga hype, die gaat over maar Blockchain niet. Deze technologie kan fundamentele veranderingen teweeg brengen en dat beginnen bankiers ook door te krijgen, deze willen de hype richten op plekken waar ze nog wel enigszins controle kunnen hebben.

Als daytrader kan je de hele technologie erachter vergeten als je dat niks interesseert, maar ik weet niet hoe ver je dat uiteindelijk in de handel ermee gaat brengen.

Edit: Ja ik zit er ook in om zo veel mogelijk geld mee te verdienen, maar dit doe ik persoonlijk het liefst op een zo verstandig mogelijk manier. Zo kijk ik goed of een coin echt potentie heeft om gebruikt te gaan worden en laat ik verschillende boten met shitcoins varen en neem ik dat risico niet. Zo kan ik bijvoorbeeld de hype om DOGE niet begrijpen

[ Voor 16% gewijzigd door TrustNobody op 05-01-2018 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

hmr schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:05:
[...]

Ik heb een wallet waar ik al 25 XRP heb rondslingeren. Dat is niet het probleem. Maar we zullen zien hoe het uiteindelijk wordt geregeld. Ik wil alleen de twee heren (oops.. genderassuming) helpen als onafhankelijk persoon in deze leuk bet :D.

Ik heb inmiddels één bevestiging ontvangen!
Ben ook wel benieuwd, zal vooral erg leuk zijn als die bijvoorbeeld op €98,- komt :D

Heb zelf nog 36 Ripple staan dus hij mag best richting die 100 :>
Als nu dan Tron even flink stijgt na het weekend ben ik helemaal blij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:14

ErA

Nou ik heb er dan ook maar aan toegegeven:

450 euro aan Bitcoin via Bitonic op Binance gepleurd en nu lekker een beetje aan het handelen alt coins of hoe het ook mag heten.

Ik had eea opgezet om XRP te kopen. Maar nu ik links en rechts de achtergrond achter ripple heb gelezen, ben ik daarop afgehaakt.

Vanochtend starte ik dus enigzins in de min met nog 430 dollar over, maar dat is vandaag alweer gestegen naar 500.

Conclusie so far: Lekker snel traden, duidelijk en overzichtelijk. Ik heb geen idee wat iedere coin is, intereseert me ook geen ene moer om eerlijke te zijn haha.

Ik ga hier niet rijk van worden, want ik ga vast een keer de verkeerde keuze maken.

En daarnaast denk ik dat ik net als velen ben: Mocht ik het voor elkaar hebben om 10x mijn inzet te maken, dan weet ik zeker dat het begint te kriebelen en dat ik eruit ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Famous schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:09:
[...]

Ben ook wel benieuwd, zal vooral erg leuk zijn als die bijvoorbeeld op €98,- komt :D

Wat mij betreft mag hij zo hoog komen als mogelijk. :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ErA schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:10:
Nou ik heb er dan ook maar aan toegegeven:

450 euro aan Bitcoin via Bitonic op Binance gepleurd en nu lekker een beetje aan het handelen alt coins of hoe het ook mag heten.

Ik had eea opgezet om XRP te kopen. Maar nu ik links en rechts de achtergrond achter ripple heb gelezen, ben ik daarop afgehaakt.

Vanochtend starte ik dus enigzins in de min met nog 430 dollar over, maar dat is vandaag alweer gestegen naar 500.

Conclusie so far: Lekker snel traden, duidelijk en overzichtelijk. Ik heb geen idee wat iedere coin is, intereseert me ook geen ene moer om eerlijke te zijn haha.

Ik ga hier niet rijk van worden, want ik ga vast een keer de verkeerde keuze maken.

En daarnaast denk ik dat ik net als velen ben: Mocht ik het voor elkaar hebben om 10x mijn inzet te maken, dan weet ik zeker dat het begint te kriebelen en dat ik eruit ga.
Haal dan 75% ofzo eruit en ga met het overgebleven bedrag lekker doortraden. Met geld maakt men geld hé.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Famous schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:09:
[...]

Wauw, 36 XRP waarvan je 20 kan weggooien i.v.m. fee wallet _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door Stevie_ op 05-01-2018 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Stevie_ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:12:
[...]

Ik heb allang vastgesteld dat jij niet kunt lezen.

36 was ik niet. Ik heb zelf veel meer XRP op een exchange staan. Heb echter een wallet met 25 (!) XRP die dus gewoon gebruikt kan worden als wallet waarbij ik dus geen gezeur heb van het minimum.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
hmr schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:13:
[...]

Ik heb allang vastgesteld dat jij niet kunt lezen.

36 was ik niet. Ik heb zelf veel meer XRP op een exchange staan. Heb echter een wallet met 25 (!) XRP die dus gewoon gebruikt kan worden als wallet waarbij ik dus geen gezeur heb van het minimum.
Haha ja sorry ik quote'te de verkeerd :D :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
De daling van de groten is de test hoe de wereld omgaat met paniek.
Ik denk dat we deze daling ook snel weer te boven zullen komen, maar dat er een paar dagen meer over heen zullen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Stevie_ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:12:
[...]

Was destijds het laatste beetje BTC wat ik nog had op Polo, daarvan toen XRP gekocht. Alsnog €60,- winst mee op dit moment dus prima :+

Die reserve gaat denk ik wel naar beneden over een maand of 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 01:13
hmr schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:09:
[...]

Kunnen we dit niet in een smart contract vastleggen? Iets met decentraal gebeuren ofzo :+
technoaddict schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:14:
De daling van de groten is de test hoe de wereld omgaat met paniek.
Ik denk dat we deze daling ook snel weer te boven zullen komen, maar dat er een paar dagen meer over heen zullen gaan.
Daling? Dit is enkel een kleine correctie, en enkel overvalued coins droppen harder.

[ Voor 41% gewijzigd door poderosoo op 05-01-2018 16:32 ]

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar paccoin blijft doorgaan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

poderosoo schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:31:
[...]

Kunnen we dit niet in een smart contract vastleggen? Iets met decentraal gebeuren ofzo :+

[...]

Daling? Dit is enkel een kleine correctie, en enkel overvalued coins droppen harder.
Vanuit mijn professie ga ik mijzelf een keer verdiepen in zo'n smart contract, iemand (naast Google) wat leuk leesvoer op dit gebied?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Zit al 24 uur te wachten voor mijn bitcoins op Binance aankomen (van hitbtc). Intussen zie ik alles stijgen wat ik wilde kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
RRCreations schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:09:
Zit al 24 uur te wachten voor mijn bitcoins op Binance aankomen (van hitbtc). Intussen zie ik alles stijgen wat ik wilde kopen.
Stel je voor dat je BTC 24 uur geleden op Binance stond, en je daarmee XRP / XML / RTX had gekocht? Maar snap dat je juist nu de BTC wilt hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
technoaddict schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:12:
[...]

Stel je voor dat je BTC 24 uur geleden op Binance stond, en je daarmee XRP / XML / RTX had gekocht? Maar snap dat je juist nu de BTC wilt hebben...
Ik wilde graag VeChain, Wabi, Substratum en Deepbrain Chain. Niet allemaal op Binance maar dan zou door middel van ethereum doorsturen want bitcoin is echt een draak geworden met versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:25

AJM

Gisteren baalde ik nog dat ik TRX had verruild voor ARN, maar na vandaag niet meer 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rop380
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 13:58
Mooi bijkoopmoment voor ITC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

AJM schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:17:
Gisteren baalde ik nog dat ik TRX had verruild voor ARN, maar na vandaag niet meer 😅
Boh leer mij die keuzes eens maken, daar noem je ff inleg x15 in 48 uur ofzo op.

Weet iemand de reden van de mega stijging van ARN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Vraagje. Ik heb zojuist een ether wallet aangemaakt bij myetherwallet.com. Vervolgens deze wallet geimporteerd binnen de site van etherdelta zodat ik daar kan traden. Toen vanaf cryptopia wat ether verstuurd naar de bij stap 1 genoemde ether wallet. Adres klopt 100%. Transactie is completed op site van cryptopia alleen is er niks bijgeschreven binnen de myetherwallet site. Iemand een idee wat er mis gegaan is?

Dit is het ether adres. 0x891cc47f9C1483cbD983fb7d55170F5929bDf934

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiance2012
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-01 22:24
Ripple word gedumpt momenteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorzoR
  • Laatst online: 19-09 07:43
BTC is weer met een run bezig, dus veel altcoins krijgen een klap nu :9

Mij wel iets teveel runs steeds, m'n coins krijgen maar weinig kans om te herstellen. Zakken iedere keer steeds dieper :'(

[ Voor 22% gewijzigd door JorzoR op 05-01-2018 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Phoe, blij dat ik gisteren m'n XLM op tijd verkocht heb. Ik had een beetje FOMO ingekocht op 6420 SAT en bij 5619 mijn verlies maar gepakt en geswitched naar TRX. Ook daar was ik wat laat mee, staat nu ook op wat verlies maar een stuk minder dan ik zou hebben als ik bij XLM was gebleven.

Ik geloof echter wel in de lange termijn op XLM dus ik koop binnenkort in een mooi dieptepunt weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:06
JorzoR schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:36:
[...]

BTC is weer met een run bezig, dus veel altcoins krijgen een klap nu :9
ach sta nog steeds op winst met de nadruk op nog :+ gewoon vast houden die vinden de weg naar boven nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:25

AJM

mark-k schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:25:
[...]

Boh leer mij die keuzes eens maken, daar noem je ff inleg x15 in 48 uur ofzo op.

Weet iemand de reden van de mega stijging van ARN?
Daar ben ik ook benieuwd naar, hij blijft ook maar doorgaan 🚀
Wanneer uitstappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:40
Zijn wij als Europeanen nu de trigger van dit geheel, waarbij nu iedereen terug komt van werk en de dalingen ziet en verder verkoopt. US is toch al een tijdje wakker, niet alsof het daar een specifiek moment is en de Aziatische markt is het ook niet.
Of toch weer een gecoördineerde actie van een aantal grote partijen, versterkt door de paniek en stop-lossen van de rest van de wereld.

Altijd interessant om over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Slomy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:49:
Zijn wij als Europeanen nu de trigger van dit geheel, waarbij nu iedereen terug komt van werk en de dalingen ziet en verder verkoopt. US is toch al een tijdje wakker, niet alsof het daar een specifiek moment is en de Aziatische markt is het ook niet.
Of toch weer een gecoördineerde actie van een aantal grote partijen, versterkt door de paniek en stop-lossen van de rest van de wereld.

Altijd interessant om over na te denken.
Dat vraag ik mij ook af, want Binance begint ook weer te haperen en koersen schieten alle kanten op, gisteren rond het zelfde tijdstip en rondom 19:30 werd alles weer gedumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
net trx op 1160 gekocht nu ff stijgen.. je hoor op reddit veel gezeik op tron. ben benieuwd of hij nog een keer tuft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 15:38
XLM doet het niet zo goed, net zoals de andere coins.

Gewoon lekker wachten tot alles weer normaal is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
In vredesnaam die ARN, ik keek er uur geleden naar en dacht "neehhh, dit is echt niet een goed moment om nog even in te stappen, komt vast een klein dipje!". En ik hem heb letterlijk voor mijn ogen zien stijgen van 6,5 naar bijna 10.

Wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Stevie_ schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:05:
In vredesnaam die ARN, ik keek er uur geleden naar en dacht "neehhh, dit is echt niet een goed moment om nog even in te stappen, komt vast een klein dipje!". En ik hem heb letterlijk voor mijn ogen zien stijgen van 6,5 naar bijna 10.

Wtf.
Tja, als je dat van elke coin zou weten was je multimiljonair.

Wel veel paniek hier met wat dipjes trouwens :+
Sta over het algemeen nog zeer in de plus, dipje van 20% mag er best vanaf nu even..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Wat kan ik hier van genieten zeg! Heel het internet staat op zijn kop omdat Bitcoin even zijn ballen laat zien!

Iedereen in paniek. Mensen wat hadden we dan verwacht haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
En vergeet niet, als je nu, na een 24 uurs daling gaat verkopen, begint het net te stijgen. Dont sell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Ik heb ADA en CND nu met winst verkocht (wel iets minder dan op de top natuurlijk, maar hoger dan inkoop) en zoek een leuke om weer in te kopen nu er overal wat dalen zijn. Zit te denken weer in XLM te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
Ander discussietopic: hoe denken jullie op de lange termijn over de pairing van alts aan BTC (ondanks dat daar natuurlijk wel wat verandering in is gekomen / in gaat komen).

Zelfs na al die tijd blijft het iets zijn waar ik niet gemakkelijk aan gewend raak. Alsof je op de AEX alleen maar andere aandelen kunt kopen met aandelen BAM ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 19:12
(jarig!)
Slomy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:15:
Ander discussietopic: hoe denken jullie op de lange termijn over de pairing van alts aan BTC (ondanks dat daar natuurlijk wel wat verandering in is gekomen / in gaat komen).

Zelfs na al die tijd blijft het iets zijn waar ik niet gemakkelijk aan gewend raak. Alsof je op de AEX alleen maar andere aandelen kunt kopen met aandelen BAM ofzo.
Want alleen aankopen met geld is anders :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
RedHat schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:16:
[...]

Want alleen aankopen met geld is anders :?
Wat mij betreft wel ja, gezien de stabiliteit van een valuta vs de (relatieve) instabiliteit van BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 20:53
Pffff dagje uit geweest kom je terug... -30% op m'n portfolio. Zijn ook wel eens betere dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

AJM schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:17:
omg wat een mazzel, lekker heur!

Bij mij is alles aan het verdampen was ik er maar nooit aan begonnen. :'(

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 20:53
iNSANiTi schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 18:34:
[...]

omg wat een mazzel, lekker heur!

Bij mij is alles aan het verdampen was ik er maar nooit aan begonnen. :'(
Zo erg is het toch ook weer niet. Gewoon vasthouden wat je hebt en niet verkopen.
Pagina: 1 ... 9 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)