Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Hoi.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Tijd voor weer terug kopen en hodlen
D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl
Je leest steeds vaker dat overheden het misschien wel in de ban willen doen, kunnen ze dat zomaar? En houdt het hele spel dan ineenkeer op?
relatief nieuw, maar net weer een flinke aankoop gedaanMatthias87 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:52:
Mensen die relatief nieuw zijn, ga nou niet panick sellen, hier krijg je over het algemeen spijt van.. Als je wilt verkopen, is dat je eigen keuze uiteraard, maar doe het niet voor de verkeerde beweegredenen
Zeker. Net als dat overheden drugs in de ban doen.spokje schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:51:
Wat zou er gebeuren als China alle trading in de ban doet? Voor China dan...? Koers zal dalen uiteraard, en verder?
Je leest steeds vaker dat overheden het misschien wel in de ban willen doen, kunnen ze dat zomaar? En houdt het hele spel dan ineenkeer op?
Het zal jan-met-de-pet afschrikken, maar als er zelfs hele netwerken zijn om fysieke goederen tussen continenten te veplaatsen dan moet een digitale private key niet heel moeilijk zijn.
Nee, gewoon laten staan. Doet me absoluut emotioneel niets om mijn geld te zien verdampen......Matthias87 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:52:
Mensen die relatief nieuw zijn, ga nou niet panick sellen, hier krijg je over het algemeen spijt van.. Als je wilt verkopen, is dat je eigen keuze uiteraard, maar doe het niet voor de verkeerde beweegredenen
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Het is internet, dat is net zoals China youtube en Facebook in de ban wilde doen. Zoiets als dit kunnen ze wel verbieden, maar of het nut heeft? Zou wel een leuke Black friday uitverkoop zijn hahaspokje schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:51:
Wat zou er gebeuren als China alle trading in de ban doet? Voor China dan...? Koers zal dalen uiteraard, en verder?
Sowieso werkt een dag als vandaag wel lekker ontnuchterend.

Ik heb ook een leuke computer..
Verwijderd
Dan moeten alle Chinezen naar het buitenland vliegen om hun bitcoins te kopen en ze weer stiekem het land in smokkelen.spokje schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:51:
Oh nee, Bitcoins zijn digitaal en wereldwijd via het www te verkrijgen.
Gelukkig!
Ik heb nu voorlopig toch een beetje genoeg van extra geld inpompen tijdens dips. Laat het nu eerst maar eens iets gaan opbrengen, want voorlopig is dat nog niet het geval en volgde er na een dip een grotere dip.Alan z schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:53:
[...]
relatief nieuw, maar net weer een flinke aankoop gedaan
[ Voor 5% gewijzigd door TomTorquay op 16-01-2018 09:56 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
De basis van de initiële opzet was dat banken en overheden minder betrokken zijn bij (invloed hebben) op het (jouw) internationale betalingsverkeer. Ééa zal waarschijnlijk invloed hebben, op bijvoorbeeld beschikbare exchanges en het aantal legitieme instappers, het systeem op zich krijgt er denk ik eerder een boost van.spokje schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:51:
De markt is toch ook overgewaardeerd, Bitcoin als allereerste. Iedereen vindt het oud, traag, duur; gewoon bagger. En toch grootste marketcap want het is de eerste en er zijn veel currency pairs. Gewoon weg ermee, er komt vanzelf wel een nieuwe topper. Zal me niks verbazen als we terugvallen naar USD 300 miljard totale marketcap.Danny.G schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:56:
Geinig om dingen te lezen als "deze correctie was nodig", want nog geen maand geleden deed de koers ditzelfde. Het probleem is dat Bitcoin niet omhoog komt en constant support levels moet gaan testen, zo ook deze. En als de huidige 11.6k geen stand houdt, zakt het nog veel verder en kunnen we wel tegen wat "probleempjes" - als in een langdurige rode periode.
Dit heb geen geld op dit moment om bij te investeren maar zelfs als ik het had...op dit moment in het dag na dag gewoon dippenTomTorquay schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:55:
[...]
Ik heb nu voorlopig toch een beetje genoeg van extra geld inpompen tijdens dips. Laat het nu eerst maar eens iets gaan opbrengen, want voorlopig is dat nog niet het geval en volgde er na een dip een grotere dip.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Kijk even wat zich halverwege september afspeelde voor wat de empirisch aantoonbare effecten daarvan zijn. Althans toen was het een sluiting van exchanges.spokje schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:51:
*pakt de popcorn*
Vannacht 25% gedaald, vorig jaar een keer 80% in een nacht.. Voor de nieuwkomers: you have seen nothing yet..
Maar.. Alles komt goed.
Panic buy is de juiste move wat mij betreft, maar niet met alles wat je besteedbaar hebt om aan te kopen, want er kan nog een nieuwe golf komen.
Een deel, winst er wel een paar x uit gehaald, BTC onder de 10.000 gedipt iig.Adamoland schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:59:
De bottom is nog niet bereikt, HODL for life?
We gaan zien tot hoe ver het dipt.
https://www.rtlz.nl/crypt...an-cryptocurrency-stellar
Verwijderd
Ik neem aan dat jouw pf nu dus 100% fiat is?Rookert25 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:58:
[...]
De markt is toch ook overgewaardeerd, Bitcoin als allereerste. Iedereen vindt het oud, traag, duur; gewoon bagger. En toch grootste marketcap want het is de eerste en er zijn veel currency pairs. Gewoon weg ermee, er komt vanzelf wel een nieuwe topper. Zal me niks verbazen als we terugvallen naar USD 300 miljard totale marketcap.
Nee, ik ben slecht in timen van de markt, verlies daar telkens geld mee, dus ik zit al 2 maanden helemaal stil.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:01:
[...]
Ik neem aan dat jouw pf nu dus 100% fiat is?
Negatieve aandacht is ook aandacht.RaptorXS schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:01:
Dit kan er ook nog wel bij:
Wie vertrouwt er dan ook een online wallet.....RaptorXS schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:01:

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
Voor mij is het speelgeld, dus ik neem alleen op als ik flinke winst gemaakt zou hebben.Adamoland schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:59:
De bottom is nog niet bereikt, HODL for life?
Ik geloof echt dat cryptocurrency de toekomst is, dus ik blijf HODLen.
Verwijderd
Mooie. Ik twijfelde tussen ven en omg, koos de laatste. Had wel gekke spike, dat weer welpowercoaster schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:49:
Ik gok dat VEN de dip gehad heeft en heb wat bijgekocht, nu hopen dat iedereen er zo over denkt
Mee eens hoor, maar meer coins is altijd beterCrypts schreef op maandag 15 januari 2018 @ 18:01:
[...]
Is alleen afwachten wat er met de koers gebeurt natuurlijk zodra de wallets weer online gaan.![]()
Maar goed, toch leuk.
RaptorXS schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:01:
Echt hoor: er staat geen bitcoin of ripple in, dus is het een onbekende coineen relatief onbekende cryptocurrency te stelen: stellar.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
True that. Ik zat gisteren ook even na te denken wat ik zou doen als Bitcoin de 1e plek verliest, omdat de hele markt zal inzakken vermoed ik. En ik vind dat maar een ongezond iets, de markt nog net niet volledig laten afhangen van 1 munt.Rookert25 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:58:
[...]
De markt is toch ook overgewaardeerd, Bitcoin als allereerste. Iedereen vindt het oud, traag, duur; gewoon bagger. En toch grootste marketcap want het is de eerste en er zijn veel currency pairs. Gewoon weg ermee, er komt vanzelf wel een nieuwe topper. Zal me niks verbazen als we terugvallen naar USD 300 miljard totale marketcap.
Je ziet het nu ook weer, de koers zakt even in en alle coins gaan down, sommige met 30% of meer.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ETH zat op een moment daarnet op -20% tegenover gisteren. Denk toch echt dat dat 'de correctie' was hoor. NEO kan idd niet zo hoog blijven staan, zou je denken, maar in cryptoland weet je het nooit. Waarom 'corrigeert' hij nu bijvoorbeeld niet mee met de andere munten?sh4d0wman schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:04:
@ RaptorXS dat was gister al bekend dus zou vandaag geen impact op de koers moeten hebben. Ik wacht nog op een leuke correctie bij ETH en NEO in de komende weken aangezien ik daar toch wat meer in wil zitten. Zeker NEO houdt zich tijdens de laatste dips vrij goed.
Verwijderd
Zo wordt er, door medemensen welke niet met crypto bekend zijn, wel over gedacht.pven schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:03:
[...]
[...]
Echt hoor: er staat geen bitcoin of ripple in, dus is het een onbekende coin
Dat RTLZ het nog zo weergeeft, geeft weer dat de overgrote meerderheid nog onbekend is met.
Verwijderd
Denk dat ik maar een weekje offline ga..
60% zien verdampen sinds 6 januari.
Verwijderd
Misschien dipt die héél binnenkort als de andere alts niet dippen? En zo blijft het een spelletjeTomTorquay schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:06:
[...]
Waarom 'corrigeert' hij nu bijvoorbeeld niet mee met de andere munten?
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
En ik sluit nu tweakers en binance en verwijder blockfolio.

En dan zal je zien dat als je dat doet, de munten niet meer zo dalen en jij de boot mistBillMcNeal schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:08:
Ik zit steeds meer te neigen naar gedurende de weken helemaal niks doen maar klaar zitten met een dikke pot USDT wachtend op dit soort bloedrode dagen en dan vol inslaan. Ik merk dat alle munten die ik voor vasthouden had nu gewoon voor een prikkie te kopen zijn. Daarnaast zie je en soort trend dat dit soort dagen toch wel 1x in de maand voorkomen...
Normaal doe ik alles via SEPA (en had ik me voorgenomen om niets meer bij te storten), leek het me toch een goed moment om snel te zijn. No guts, no glory!
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ik heb de afgelopen tijd zoveel onzin gehoord. Coins met een marketcap van 150 miljoen die in 2018 wel even 50 miljard marketcap zouden krijgen, Verge naar 15$, Tron zou volgens verschillende mensen op dit moment al 1 of 2 dollar waard moeten zijn etc. Ik snap dat veel mensen er voor het geld inzitten en dat is prima, maar het lijkt er echt op alsof mensen verwachten dat iedere 1000$ die ze er nu instoppen minimaal 100.000$ gaat zijn aan het einde van het jaar.
Bij mij wel.Rebbelx schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:15:
Werkt de Delta app nog bij iemand ?
Nee.Rebbelx schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:15:
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Nauwelijks. Maar ik denk dat iedereen nu snel snel bezig is en dat de boel het gewoon niet verwerkt krijgt.Rebbelx schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:15:
Liever Delta dan Binance dat het begeeft
Is bij een aantal mensen down ja. Ze zijn er druk mee bezig.Rebbelx schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:15:
Wat een bevrijding was dat op dat moment maar wat een rust geeft het op dagen als dit.. De rest van mijn portfolio is nu nog zo'n 8 x mijn inleg dus ik maak met niet zo druk (kan dat wel doen want op het hoogtepunt stond ik op 27 x mijn inleg..).
Wat wil ik hiermee zeggen? Mensen, room ook eens wat winst af ipv 100% op de hodl strategie te zitten.
Verwijderd
Maar als je geen winst hebt..D-Ed schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:17:
Wat wil ik hiermee zeggen? Mensen, room ook eens wat winst af ipv 100% op de hodl strategie te zitten.
Kijk eens naar satoshi waarde. Hij kwam van 0.060 +- 4 of 5 jan naar naar 0.100 vandaag. Dus ik hoop dat hij vandaag weer ergens rond de 0.85 uitkomt. Flirt nu met 0.90 dus er is hoop hehe.TomTorquay schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:06:
[...]
ETH zat op een moment daarnet op -20% tegenover gisteren. Denk toch echt dat dat 'de correctie' was hoor. NEO kan idd niet zo hoog blijven staan, zou je denken, maar in cryptoland weet je het nooit. Waarom 'corrigeert' hij nu bijvoorbeeld niet mee met de andere munten?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dan moet je wel eerst even wat winst maken. Een beetje een nietszeggende boodschap voor de beginners hier. Maar ik begrijp uiteraard dat je de 'oudere garde' aanspreekt.D-Ed schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:17:Wat wil ik hiermee zeggen? Mensen, room ook eens wat winst af ipv 100% op de hodl strategie te zitten.
Als ik de verhalen hier van de laatste maanden lees heeft zo'n beetje IEDEREEN wel ergens winst uit getrokken.. (is ook bijna onmogelijk om alleen maar verlies te maken als je hier al meer dan een maand of drie inzit..)
Verwijderd
Ik ben vorige week gestart, momenteel -45%D-Ed schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:24:
[...]
Als ik de verhalen hier van de laatste maanden lees heeft zo'n beetje IEDEREEN wel ergens winst uit getrokken.. (is ook bijna onmogelijk om alleen maar verlies te maken als je hier al meer dan een maand of drie inzit..)
Geen referrals....... Lees de topicwarning eens. Het is sowieso niet sjiek om te willen verdienen aan mede-Tweakers
[ Voor 25% gewijzigd door Grotman op 16-01-2018 10:34 ]
ja dat klopt idd.. Ik bedoel daar niets negatiefs mee te zeggen naar de mensen die er net inspringen.. Maar ook die mensen moeten beseffen dat ze in een natuurlijke dip zitten (begin van het jaar etc.).TomTorquay schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:23:
[...]
Dan moet je wel eerst even wat winst maken. Een beetje een nietszeggende boodschap voor de beginners hier. Maar ik begrijp uiteraard dat je de 'oudere garde' aanspreekt.
Als je hier alleen in bent gesprongen omdat je een item of twee op RTLZ of Boulevard hebt gezien tijdens de kerst dan ben je niet slim aan het investeren.
Hang in there!Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:25:
[...]
Ik ben vorige week gestart, momenteel -45%
Verwijderd
Is een scam!wilbair schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:25:
Tussen alle rode vlaggen door heb ik heb een SCAM gevonden in de sociale medie waar je nu 50 gratis tokens krijgt voor alleen het inschrijven. Weet niet of het een goede SCAM is maar gratis tokens is natuurlijk nooit verkeerd.
https://sphere.social/?ref_code=Spammertenscammers
Extra tokens aan het sprokkelen?wilbair schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:25:
Tussen alle rode vlaggen door heb ik heb een ICO gevonden in de sociale medie waar je nu 50 gratis tokens krijgt voor alleen het inschrijven. Weet niet of het een goede ICO is maar gratis tokens is natuurlijk nooit verkeerd.
[url]x[/url]
Verwijderd
Yeah no stress, is geld dat ik niet meteen nodig heb dus blijft gewoon lekker staan, maar die rode cijfertjes doen wel een beetje pijn
Vanmorgen alles verkocht en nu net terug ingestapt met NEOKoja78 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:27:
Nou.. deze morgen op 120% rendement... nu op 95% .. het gaat hard omlaag
Verwijderd
blijf altijd opletten ipv blindelings in te stappen.wilbair schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:25:
Tussen alle rode vlaggen door heb ik heb een ICO gevonden in de sociale medie waar je nu 50 gratis tokens krijgt voor alleen het inschrijven. Weet niet of het een goede ICO is maar gratis tokens is natuurlijk nooit verkeerd.
ik heb het inhoudelijk nog niet doorgenomen, maar .....
bij de term "gratis" ga ik mij juist extra goed inlezen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2018 10:31 ]
Er zijn bijna 18 miljard coins in omloop, 670.000 worden daarvan gestolen, niet eens 0,005% van het totaal dus. Tuurlijk, €325.000,- is niet niks, maar het wordt hier gepresenteerd alsof het een behoorlijke invloed heeft.Naast extra regelgeving in Azië en Europa wordt de cryptomuntenwereld momenteel geteisterd door de effecten van een grote diefstal van een andere cryptomunt, de stellar.
Hackers hebben voor ongeveer €325.000 van deze cryptomunt buitgemaakt.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:28:
[...]
blijf altijd opletten ipv blindelings in te stappen.
ik heb het inhoudelijk nog niet doorgenomen, maar .....
bij de term "gratis" ga ik mij juist extra goed inlezen
Edit even zijn ref link uit je quote
Edit: @Verwijderd Had je al gedaan, sorry
[ Voor 21% gewijzigd door m0nk op 16-01-2018 10:34 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Well done meneer.. Ik heb al vaak daytrade itches gehad maar nooit mijn gevoel gevolgd.oldgrumpy schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:28:
[...]
Vanmorgen alles verkocht en nu net terug ingestapt met NEO
Ik had al meer winst kunnen hebben maar ja.... zolang het niet onder de inzet zakt is er niets verloren.
tja, het is en blijft een risico heKoja78 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:30:
[...]
Well done meneer.. Ik heb al vaak daytrade itches gehad maar nooit mijn gevoel gevolgd.
Ik had al meer winst kunnen hebben maar ja.... zolang het niet onder de inzet zakt is er niets verloren.
voor hetzelfde geld zakt hij dadelijk weer
Ik al zeker niet elke keer is dat "shit waarom had ik er niet meer uitgehaald"technoaddict schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:20:
https://www.reddit.com/r/...odling_right_now_be_like/
Leuk gifje. Wie herkend zich in die vent?
Is dat zo? Je stopt er wel tijd in, daar wil ik wel wat voor terug zien.Koja78 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:30:
[...]
Well done meneer.. Ik heb al vaak daytrade itches gehad maar nooit mijn gevoel gevolgd.
Natuurlijk kan je het zien als een hobby.
Maar iedereen zit er in om meer te maken van je euro's of dollars.
Als ik weer terug kom bij mijn investering dan zie ik dit wel echt als een verlies.
Vorig maand had ik op 15500 BTC gekocht ongeveer dag later was het nog 12000 waard. Dat was wel even schrikken. 300+ euro weg in 1 dag. Toen lekker op vakantie gegaan en elke dag verdiende ik 100 dollar. HODLVerwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:25:
[...]
Ik ben vorige week gestart, momenteel -45%
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Nee, ik herken me meer in deze:technoaddict schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:20:
https://www.reddit.com/r/...odling_right_now_be_like/
Leuk gifje. Wie herkend zich in die vent?

Tof dat er iets gebeurd (beter dan wekenlang status quo, houdt een mens tenminste scherp

Verwijderd
Gingen die niet hun bonussen investeren?Danny.G schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:42:
Ik ben vooral benieuwd wat er gebeurt met de koersen als de VS wakker wordt..

Zoiets?
D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl
Op 22 december was de dip rond 15u (onze tijd), daarna ging het weer omhoog.Danny.G schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:42:
Ik ben vooral benieuwd wat er gebeurt met de koersen als de VS wakker wordt..
The only way is up? Ik betwijfel het eerlijk gezegd. Kan goed zijn dat we die rode cijfers nog een maand of 4-5 gaan zien en dat 80% van de totale market cap tegen dan verdampt is. Vervolgens komen er enkele 'magere' jaren aan tot het terug 'in' geraakt of in de vergetelheid geraakt en laag blijft staan.
Is dit nu net niet wat iedereen afraadt? Om het kleurrijk te zeggen, verkoopt je al je rode om in een groene in te stappen. Om winst te maken moet je toch net andersom werken?oldgrumpy schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:28:
[...]
Vanmorgen alles verkocht en nu net terug ingestapt met NEO
Hahaha ja inderdaad, dat weegt ook wel op tegen al die miljoenen Aziatische huismoeders.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:44:
[...]
Gingen die niet hun bonussen investeren?
Gelukkig ben ik vroeg in ripple gestapt (0,19), dat is mijn ruime winst nu. Verder alles dik verlies op dit moment. Ik kijk het even aan maar zodra er wat coins break-even staan haal ik er toch wat uit.
Zero.
https://coinmarketcap.com/Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:45:
Waar kan je makkelijk de totale market cap volgen? Lijkt me steeds moeilijker om nieuw geld te doen instromen als de 'ervaren' zelf uitstappen, nieuwe accounts op de meeste exchanges niet aangemaakt kunnen worden, cryptocurrencies alleen maar uitsluitend negatief in het nieuws komen.
The only way is up? Ik betwijfel het eerlijk gezegd. Kan goed zijn dat we die rode cijfers nog een maand of 4-5 gaan zien en dat 80% van de totale market cap tegen dan verdampt is. Vervolgens komen er enkele 'magere' jaren aan tot het terug 'in' geraakt of in de vergetelheid geraakt en laag blijft staan.
Paniekzaaier. Al meerdere dips zoals deze meegemaakt, komt altijd weer goed.Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:45:
Waar kan je makkelijk de totale market cap volgen? Lijkt me steeds moeilijker om nieuw geld te doen instromen als de 'ervaren' zelf uitstappen, nieuwe accounts op de meeste exchanges niet aangemaakt kunnen worden, cryptocurrencies alleen maar uitsluitend negatief in het nieuws komen.
Kan z'n idee wel goed snappen met veel exchanges waar je je niet in kan schrijven. Zit daardoor een slotje op de groei helaas. Met een hoop FUD erbij, maakt dat het niet beter.mrmatiz schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:47:
[...]
Paniekzaaier. Al meerdere dips zoals deze meegemaakt, komt altijd weer goed.
Ook ik hoop natuurlijk (voor mijn eigen investering en die van jullie) dat hij weer gaat stijgen en dat we er over een paar maanden over kunnen lachen.
Inderdaad. NEO is dan ook al ferm gezakt sinds dat bericht.bigbuddha schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:46:
[...]
Is dit nu net niet wat iedereen afraadt? Om het kleurrijk te zeggen, verkoopt je al je rode om in een groene in te stappen. Om winst te maken moet je toch net andersom werken?
Op 10 minuten van -31% naar -38% op m'n total value. Sta nu inmiddels op verlies (been there, done that dus ik panikeer niet, maar toch, een leuk gevoel is anders ^^)
Driewieler aangevraagdVerwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:50:
LAMBO geannuleerd.
KIA helaas ook geannuleerd.
*-44% XRB, -52% Wabi,-43% NULS, -55% NAS (all time); begint door te wegen hoor...
[ Voor 41% gewijzigd door Jebus4life op 16-01-2018 10:55 ]
~ Kwaliteit staat boven alles!
De markt is nog relatief nieuw en er zullen wel vaker correcties plaats vinden. Balen maar ook de aandelen zijn wel eens gigantisch gedaald. Blijft een risico dus gewoon alleen doen met centjes die je echt niet direct nodig hebt.Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:45:
Wie weet zakt het nog wel meer inderdaad maar een heel klein deel in de wereld zit nog maar in de crypto's dus er is potentieel ook heel veel ruimte om te groeien, vergeet dat niet.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
Zoals John McAfee zegt.madmaus schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:51:
Is dit nu de bubble die klapt?
This is nothing.
Dat weten we binnen pakweg 48 uur ^^madmaus schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:51:
Crash paar dagen voor Kerstmis, crash voor Chinees nieuwjaar. Logisch toch? Volgende keer let ik wel wat beter op en zet m'n geld in USDT wanneer deze feestjes er aan komen! Vorig jaar exact dezelfde trend te zien...
[ Voor 9% gewijzigd door TomTorquay op 16-01-2018 10:55 ]
Relax man.... Je moet het meer met een ballon vergelijken. Seffens zijn de longen weer vol om er lucht in te blazen.madmaus schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:51:
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)