Denk dat je de verkeerde quoteRi_k schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:02:
[...]
Als je het topic een beetje doorleest zie je dat alle coins aardig zakken, de totale marktcap is wat ingezakt. Opzich niets nieuws bij het begin van een nieuw jaar. Geduld is de sleutel.
Poe heeft juist grote potentie om te groeien... En een werkend product.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:10:
Ik vind het trouwens wel een gezonde ontwikkeling dat POE, TRX, FUN e.d. kleine coins meer richting hun pre-kerstmis prijzen terugzakken. Er was helemaal geen gegronde reden voor die coins om x10 te gaan, POE al helemaal.
Ik al mn coins, behalve over de afgelopen 24 uurLucky0wn schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:09:
[...]
Ik heb werkelijk waar alles in 't groen staanGemiddelde dan
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Verwijderd
Dat hadden ze voor de kerst ook, met een zeer slecht communicerend team. Daar is weinig in verandert behalve dat er inneens geluid uit kwam toen de prijs x keer over de kop ging.Lucky0wn schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:12:
[...]
Poe heeft juist grote potentie om te groeien... En een werkend product.
Niet echt een betrouwaar groeivooruitzicht als je 't mij vraagt.
Zou het nog een mooi moment zijn om met NEO mee te doen?
AltijdTripod62 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:15:
Zou het nog een mooi moment zijn om met NEO mee te doen?
NEO, de groene rots in de rode zee.
Maar voor hoeland nog?
(de rest van de munten lijkt trouwens te stabiliseren nu?)
Maar voor hoeland nog?
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
De run omlaag lijkt inderdaad even voorbij. No thanks to Asia. Maar met de kennis van nu ben ik echt op het verkeerde moment ingestapt, namelijk vorige week donderdag. Er was toen al een flinke correctie geweest, maar schijnbaar was die nog lang niet over. Sta nu -25% op mijn overall portefeuille, en dat terwijl hij toch redelijk gedifferentieerd is. Mjah risico van het vak en ik heb ook als (kleine) belegger 2007/2008 meegemaakt, dus dan is dit kinderspel. Maar het wordt nu wel eens tijd voor een mooie groene dag.TomTorquay schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:18:
NEO, de groene rots in de rode zee.
Maar voor hoeland nog?
[ Voor 4% gewijzigd door outlandos op 16-01-2018 08:31 ]
Ah kijk, meer tron haat hier.. Altijd mooi om te zien, zeker hoe mensen lekker een currency verdedigen alsof het een voetbalclub is.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:05:
[...]
Wil je VEN met echte partnerships en gouden toekomst en een mega investeerder svp niet in één zin noemen met Tron. Dank!

-
Het is hier nog erger. De grootste sukkels durven nu lekker 'anoniem' wat te roepen.Torrie844 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:29:
[...]
Ah kijk, meer tron haat hier.. Altijd mooi om te zien, zeker hoe mensen lekker een currency verdedigen alsof het een voetbalclub is.
Bij het voetbal staan ze tenminste nog met hun doorgesnoven kop op de camera........
Verwijderd
Er werd even beweerd dat VEN geen werkend product heeft terwijl die wordt gebruikt in de wijnhandel en tabaksindustrie in China.Storm300 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:33:
[...]
Het is hier nog erger. De grootste sukkels durven nu lekker 'anoniem' wat te roepen.
Bij het voetbal staan ze tenminste nog met hun doorgesnoven kop op de camera........
En Tron heeft tja, een gekopieerde white paper en wat hebben ze eigenlijk nog meer?
IK ken het gevoel. Ook pas sinds eind december bezig, en sta nu op -4% tov mijn inleg. Gisteren was dat nog +5%. Morgen kan het zo weer op +5% staan. In de voorbije maand heel wat leergeld betaald (TRX, op ATH instappen, enz), wat me behoorlijk wat gekost heeft, maar ik heb er dus veel van geleerd, en die fouten maak ik niet meer.outlandos schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:29:
[...]
De run omlaag lijkt inderdaad even voorbij. No thanks to Asia. Maar met de kennis van nu ben ik echt op het verkeerde moment ingestapt, namelijk vorige week donderdag. Er was toen al een flinke correctie geweest, maar schijnbaar was die nog lang niet over. Sta nu -25% op mijn overall portefeuille, en dat terwijl hij toch redelijk gedifferentieerd is. Mjah risico van het vak en ik heb ook als (kleine) belegger 2007/2008 meegemaakt, dus dan is dit kinderspel. Maar het wordt nu wel eens tijd voor een mooie groene dag.
Uiteindelijk heb ik ook het gevoel dat ik op het verkeerde moment op het jaar ben ingestapt. En dat zie je ook in de jaarlijkse grafieken, midden januari is meestal een dip. Maar hé, het komt wel goed. Uiteindelijk is het beter om nu of de voorbije weken in te stappen dan om alles uit te stellen, het te vergeten en dan eind dit jaar tot de conclusie te komen dat je een mooie winst hebt laten liggen.
Baofeng partnership (ja de subdivisie). Gifto partnership, veel goede developers, sinds kort een san francisco office, een billionair als CEO, ontzettend veel backings van de grote jongens, een partnership met Obike, connecties, eind Q1 een eigen platform (ipv ethereum munt), en helaas nu een hele hoop hype maar nog geen echt werkend product.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:36:
[...]
Er werd even beweerd dat VEN geen werkend product heeft terwijl die wordt gebruikt in de wijnhandel en tabaksindustrie in China.
En Tron heeft tja, een gekopieerde white paper en wat hebben ze eigenlijk nog meer?
Verder is het een ontzettend goed idee en is mijns inziens jammer dat de munt nu zo is geëxplodeerd en de PR matig is, maar daar herstellen ze wel weer van. En als je ook die white paper had bekeken ipv alle FUD, zie je dat kleine stukjes zijn overgenomen zonder een citatie, wat niet heel vreemd is met open source en de mogelijke taal barriere.. maar hey, lekker lopen bashen!
[ Voor 11% gewijzigd door Torrie844 op 16-01-2018 08:39 ]
-
Quod erat demonstrandum?Storm300 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:33:
[...]
Het is hier nog erger. De grootste sukkels durven nu lekker 'anoniem' wat te roepen.
Uhm, weet niet of je VeChain goed volgt? Kan wel wat geruchten opnoemen waarom mensen accumuleren?Martin11 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 19:29:
[...]
Die VEN die goedkoop wordt ingekocht door whales daarvan hopen we allemaal dat ze dat doen zodat ergens later in de tijd de koers sterk omhoog gaat omdat ze stoppen met het opwerpen van walls.
En zo kunnen wij ook profiteren..hopen we.
Maar zou het ook kunnen dat ze de goedkoop ingekochte VEN juist nu meteen cashen zolang de vraag groot(en goed nieuws) blijft naar VEN?
Zitten wij maar te wachten tot 27 februari of nog veel langer tot de koers ooit eens omhoog gaat terwijl dat helemaal het plan niet is.
Dan hebben zij hun geld allang en zitten al een andere munt zijn momentum leeg te zuigen. En lopen ze geen risico dat er toch een slechte ontwikkeling is voor Vechain..
Iemand ?
- VeChain heeft een partnership met de staat
- China lijkt te willen gaan reguleren (gerucht)
- VeChain kondigt partnerships aan alsof het niets is. Elke andere munt zou x2~x? gaan (Zie Walton) alleen VeChain blijft gedrukt worden.
- Je kunt straks je huis afrekenen met VeChain, aangezien er nu een real estate agency is opgedoken die een partnership heeft met VeChain. Toch leuk, huisje kopen met VeChain.
- Deze weken worden nog vele partnerships aangekondigd (PBoC, GM, etc) (gerucht; maar het klopt redelijk tot nu toe met een lijst die er rondgaat)
- Rebranding
- VeChain gaat counterfit products verifiëren doormiddel van de blockchain
- VeChain komt met een eigen blockchain
Maar het grootste gerucht is, is dat er een Exchange komt met alleen producten & munten die op VeChain Blockchain draaien die dmv blockchain geverifiëerd worden.
Ik zou er niet vanuit gaan dat de koers gaat stijgen pas na de rebrand
VeChain is zwaar undervalued. Andere munten gaan moon bij een scheet, terwijl VeChain echte dingen onthuld en er gebeurd weinig... Rijke mensen kunnen niet voor miljoenen VeChain kopen zonder dat de prijs explodeerd dus accumuleren ze. En er zijn een hoop rijke mensen die VeChain aan het accumuleren zijn. Do the math.
[ Voor 8% gewijzigd door RedHat op 16-01-2018 08:44 ]
No comment...Tron is vooral gepumpt door een tweet van Mcafee..Wat voor het gros van het volk voldoende was om aan boord te springen. Na die pump is het enkel bergaf gegaan met die munt. Alles wat nog naar bovenkwam was negatief nieuws...Enkel was er nog de samenwerking met Baofeng..Wat ook zwaar aangedikt werd...Dit is helemaal niet de aziatische netflix, veel volk uit azie heeft er zelf nog nooit van gehoord.Torrie844 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:38:
[...]
Baofeng partnership (ja de subdivisie). Gifto partnership, veel goede developers, sinds kort een san francisco office, een billionair als CEO, ontzettend veel backings van de grote jongens, een partnership met Obike, connecties, eind Q1 een eigen platform (ipv ethereum munt), en helaas nu een hele hoop hype maar nog geen echt werkend product.
Verder is het een ontzettend goed idee en is mijns inziens jammer dat de munt nu zo is geëxplodeerd en de PR matig is, maar daar herstellen ze wel weer van. En als je ook die white paper had bekeken ipv alle FUD, zie je dat kleine stukjes zijn overgenomen zonder een citatie, wat niet heel vreemd is met open source en de mogelijke taal barriere.. maar hey, lekker lopen bashen!
Tron is niet gepumped na mcafee, we zaten nog een hele tijd op 3 cent daarna. En 200 miljoen users is flink. Maar oké, we gaan het zien!Rebbelx schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:46:
[...]
No comment...Tron is vooral gepumpt door een tweet van Mcafee..Wat voor het gros van het volk voldoende was om aan boord te springen. Na die pump is het enkel bergaf gegaan met die munt. Alles wat nog naar bovenkwam was negatief nieuws...Enkel was er nog de samenwerking met Baofeng..Wat ook zwaar aangedikt werd...Dit is helemaal niet de aziatische netflix, veel volk uit azie heeft er zelf nog nooit van gehoord.
-
Zwaar rood hier maar aangezien ik hodl maak ik me er niet druk om. Dit is de 3de keer dat ik een serieuze terugval meemaak in de 2 maand dat ik in crypto zit maar deze is wel de zwaarste.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja precies dit. Achteraf had ik mij ook niet moeten laten overhalen om te investeren in crapcoins als Deepbrainchain, Utrust, Dent en Tron. Gelukkig heb ik (vooral in die laatste 2) relatief weinig geinvesteerd. Niet dat ik iemand ook maar iets kwalijk neem, zeker de vriend/collega niet die mij alles heeft uitgelegd en geadviseerd. Integendeel, dat waardeer ik nog steeds. Ikzelf ben de enige die ik iets verwijt.TomTorquay schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:37:
[...]
IK ken het gevoel. Ook pas sinds eind december bezig, en sta nu op -4% tov mijn inleg. Gisteren was dat nog +5%. Morgen kan het zo weer op +5% staan. In de voorbije maand heel wat leergeld betaald (TRX, op ATH instappen, enz), wat me behoorlijk wat gekost heeft, maar ik heb er dus veel van geleerd, en die fouten maak ik niet meer.
Uiteindelijk heb ik ook het gevoel dat ik op het verkeerde moment op het jaar ben ingestapt. En dat zie je ook in de jaarlijkse grafieken, midden januari is meestal een dip. Maar hé, het komt wel goed. Uiteindelijk is het beter om nu of de voorbije weken in te stappen dan om alles uit te stellen, het te vergeten en dan eind dit jaar tot de conclusie te komen dat je een mooie winst hebt laten liggen.
Gelukkig heb ik vastgoed in de Randstad, gekocht vlak voor het moment dat de gekte op de woningmarkt uitbrak. Dat compenseert weer ruimschoots.
[ Voor 6% gewijzigd door outlandos op 16-01-2018 08:51 ]
Zucht. Verlies op mijn XVG maar genomen coins verkocht en ff in de gaten houden tot hoe ver de koersen dalen en dan weer terug kopen.
D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl
Toch lijkt vooral TRX hier het mikpunt van haat te zijn terwijl we allemaal zien dat de hele markt het de afgelopen weken moeilijk heeft. TRX daalt dus is het een shitcoin, dat grote munten als LISK, Litecoin en Bitcoin dat ook doen maakt allemaal niet uit. Komt op mij beetje over als afgunst naar de mensen die snel en grote klappers hebben gemaakt met goedkope munten. Dan moet het wel troep zijn of zo iets.Rebbelx schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:46:
[...]
No comment...Tron is vooral gepumpt door een tweet van Mcafee..Wat voor het gros van het volk voldoende was om aan boord te springen. Na die pump is het enkel bergaf gegaan met die munt. Alles wat nog naar bovenkwam was negatief nieuws...Enkel was er nog de samenwerking met Baofeng..Wat ook zwaar aangedikt werd...Dit is helemaal niet de aziatische netflix, veel volk uit azie heeft er zelf nog nooit van gehoord.
Mee eens. Daarnaast bestaan er munten als DOGE. Man man man, en dan TRX een shitcoin gaan noemen. Munten als DOGE zouden niet eens mogen bestaan naar mijn mening. Eerlijk is eerlijk, uiteindelijk zit ik ook in crypte om geld te verdienen, maar ik probeer nog wel enigszins de zinvolle munten eruit te pakken. Munten die daadwerkelijk iets willen gaan proberen te maken.BPP schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:54:
[...]
Toch lijkt vooral TRX hier het mikpunt van haat te zijn terwijl we allemaal zien dat de hele markt het de afgelopen weken moeilijk heeft. TRX daalt dus is het een shitcoin, dat grote munten als LISK, Litecoin en Bitcoin dat ook doen maakt allemaal niet uit. Komt op mij beetje over als afgunst naar de mensen die snel en grote klappers hebben gemaakt met goedkope munten. Dan moet het wel troep zijn of zo iets.
De afgelopen weken kon ik mijn portfolio wonderbaarlijk stabiel houden. Maar helaas sinds vannacht lukte dit niet meer, ruim 10% verloren in een paar uur tijd. Gelukkig nog steeds een ruime winst, maar het moment om mijn inleg veilig te stellen komt wel naderbij.
Portfolio bestaat voor belangrijkste deel uit ETH, Ripple en VeChain. Van Ripple wil ik eigenlijk af.
Portfolio bestaat voor belangrijkste deel uit ETH, Ripple en VeChain. Van Ripple wil ik eigenlijk af.
Ik hoop zelf dat vechain nog tijdje laag blijft zodat ik beetje bij beetje meer van kan kopen. Elke maand een beetje extra. Ik heb namelijk wel echt vertrouwen dat dit goed komt met Ven.
Hoe zeker ben jij dat Bitcoin en Litecoin ook geen shitcoins zijn? Ik zie echt geen enkele reden om daar in te inversteren. LISK vind ik moeilijk om in te schatten, maar dat lijkt idd geen shitcoin te zijn.BPP schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:54:
[...]
Toch lijkt vooral TRX hier het mikpunt van haat te zijn terwijl we allemaal zien dat de hele markt het de afgelopen weken moeilijk heeft. TRX daalt dus is het een shitcoin, dat grote munten als LISK, Litecoin en Bitcoin dat ook doen maakt allemaal niet uit. Komt op mij beetje over als afgunst naar de mensen die snel en grote klappers hebben gemaakt met goedkope munten. Dan moet het wel troep zijn of zo iets.
Ok, laat de shit maar komen, ik besef dat ik op een hoop tenen trap door BTC en LTC als potentiële shitcoins te bestempelen. Maar ik zie er oprecht geen toekomst in.
Goede onderbouwing ookTomTorquay schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:59:
[...]
Hoe zeker ben jij dat Bitcoin en Litecoin ook geen shitcoins zijn? Ik zie echt geen enkele reden om daar in te inversteren. LISK vind ik moeilijk om in te schatten, maar dat lijkt idd geen shitcoin te zijn.
Ok, laat de shit maar komen, ik besef dat ik op een hoop tenen trap door BTC en LTC als potentiële shitcoins te bestempelen. Maar ik zie er oprecht geen toekomst in.
TRX vergelijken met daling van Lisk is ook bs. Lisk heeft in satoshi amper iets verloren de afgelopen dagen namelijk. Ltc geen idee. TRX is meer dan de helft gezakt .. en als alles om partnerships gaat dan is het tijd dat de bubbel knapt en de echte projecten overblijven. Alles wat ik hoor over trx is partnerships. Ga eerst eens een product ontwikkelen?
Het zou inderdaad mooi zijn als je de 10.000 stuks kunt halen... Maarja, dat betekent een flinke investering en heel goede daytrade-skills... Ik zou willen dat ik daar de tijd voor had en de liquide middelen... ^_^k1978 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:58:
Ik hoop zelf dat vechain nog tijdje laag blijft zodat ik beetje bij beetje meer van kan kopen. Elke maand een beetje extra. Ik heb namelijk wel echt vertrouwen dat dit goed komt met Ven.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Scheelt dat jij een goeie onderbouwing hebt om ze te verdedigen.
De 'uitvinder' van LTC heeft al zijn Litecoins verkocht. Qua vertrouwen kan dat tellen.
Bitcoin is traag, verouderd en de fees zijn schandalig hoog. De enige reden waarom die nog zo hoog staat is omdat ie de eerste was én omdat het jammer genoeg nog altijd de wisselmunt bij uitstek is.
Want het gaat alleen om de laatste dagen? Kijk eens verder terug een maand bijvoorbeeld, of een half jaar geleden...japjaan schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:02:
TRX vergelijken met daling van Lisk is ook bs. Lisk heeft in satoshi amper iets verloren de afgelopen dagen namelijk. Ltc geen idee. TRX is meer dan de helft gezakt .. en als alles om partnerships gaat dan is het tijd dat de bubbel knapt en de echte projecten overblijven. Alles wat ik hoor over trx is partnerships. Ga eerst eens een product ontwikkelen?
Gister avond ICX en VEN verkocht en vanochtend om 7 uur terug gekocht,
Had nog wel even moeten wachten zie ik.
Tron had zijn grootste piek al achter de rug toen mister pump hem 'coin of the day' troonde.. Dat heeft echt nét 10-15% stijging gegeven en ging daarna eigenlijk gewoon weer naar beneden met wat ups en veel downsRebbelx schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:46:
[...]
TRX heeft het vooral zwaar omdat er de afgelopen dagen best wat negatief nieuws is geweest; hun (Engelse) whitepaper bevat stukken gekopieerde tekst uit andere coin whitepapers zonder bronvermelding, hun GitHub bevat stukken gekopieerde code van andere coins, het gerucht dat de ontwikkelaar al zijn coins zou hebben verkocht en er zijn nu al een paar aankondigingen gehyped (misschien meer door de mensen dan de ontwikkelaars, maar toch) die uiteindelijk niet zo bijzonder bleken. De combinatie van al die factoren zorgt er voor dat veel mensen ondertussen het vertrouwen zijn kwijtgeraakt, daarom dat deze nu veel als shitcoin wordt aangemerkt.BPP schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:54:
[...]
We zullen het zien, ik heb ook een klein bedrag in TRX zitten. Staat op dit moment in 't rood, maar ik heb nog hoop dat we dit jaar positieve berichten gaan zien.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Op dit moment met TRX op 509, kan je er niet echt een buil aan vallen.
BTC flikkert even omlaag naar 12K..
Bijzonder wat er allemaal gebeurd op dit moment
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Meeste coins -20% op 24h
Best pijnlijk
Best pijnlijk
Maar die hadden gisteren allemaal hun bonus gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:12:
[...]
En dan moeten de yanks nog wakker worden
Dus dit is allemaal opgezet spel om ze goedkoop te laten inslaan

Snap überhaupt niet waarom je nog geld in Tron zou willen stoppen na al dit bewijs dat het gewoon een zooitje is daar. Kijk om je heen en je vindt met gemak 10 andere projecten die professioneel te werk gaan en veelbelovend zijn of zelfs al werkende producten hebben. Om er even snel een paar te noemen: lisk, nav, stratis, powr, fun, vibe, monero, bat
Het gaat inderdaad wel ontzettend snel nu. Van de ene kant wil je op de verkoop knop rammen, van de andere kant weet je dat het morgen weer op het oude niveau kan staan. Maar nog een keer 30% lager is net zo goed ook mogelijk...
Er is dus gisteren iemand geweest die INS gekocht heeft voor 0.5 ETH en nu staat INS bijna op 0.005 ETH..
Edit: Zie dat de koers gisteren al even op 0.0036 ETH heeft gestaan
Edit: Zie dat de koers gisteren al even op 0.0036 ETH heeft gestaan
[ Voor 25% gewijzigd door powercoaster op 16-01-2018 09:17 ]
Verwijderd
Op 22 december zakte de Bitcoin van 14.900 euro in 18 uurtjes naar 8.400 euros.Slomy schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:15:
Het gaat inderdaad wel ontzettend snel nu. Van de ene kant wil je op de verkoop knop rammen, van de andere kant weet je dat het morgen weer op het oude niveau kan staan. Maar nog een keer 30% lager is net zo goed ook mogelijk...
Om John McAfee te quoten
“This is nothing”
En ETH is ook nog eens -15% tov gisteren.powercoaster schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:16:
Er is dus gisteren iemand geweest die INS gekocht heeft voor 0.5 ETH en nu staat INS bijna op 0.005 ETH..
Oeps, foutje moet kunnen hé baas

Trouwens, wie was die gast die hier enkele dagen geleden all in op NEO was gegaan? Kan die mij wat persoonlijk financieel advies komen geven?!
[ Voor 19% gewijzigd door TomTorquay op 16-01-2018 09:19 ]
Nu tankt de markt echt hard.... tijd om meer te kopen
Duurt wel weer even voordat dit hersteld is. Sinds december 3-4 van dit soort dipjes, heeft daarna toch een goed aantal dagen nodig om te herstellen.Slomy schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:15:
Stond net alles weer in het groen, gaan we weer in het rood
[ Voor 6% gewijzigd door JorzoR op 16-01-2018 09:20 ]
Ik weet het, het kan alle kanten op, al voldoende meegemaakt. Ik denk ook dat het iets psychologisch is. Wanneer je portfolio stijgt in waarde dan ziet een x% verlies er meteen een stuk dramatischer uit dan wanneer de waarde lager ligt. Of tenminste zo voelt het.Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:17:
[...]
Op 22 december zakte de Bitcoin van 14.900 euro in 18 uurtjes naar 8.400 euros.
Om John McAfee te quoten
“This is nothing”
alles knalt hard naar beneden. gister nog market cap van 720+ miljard en nu onder de 600. doei winst haha
Dit begint toch pijnlijk te worden...Maar ik blijf holden tot het bittere einde. Zoals ik al van meerdere mensen gehoord heb..Het begint nu pas mainstream te worden, we staan pas infeite aan het begin van crypto en blockchain. Het kan volgens mij echt niet dat alles nu volledig de dieperik ingaat en het over en uit is. Dit gaat nog maanden / jaren door. Maar natuurlijk zal het met ups en downs (zoals nu) gaan..
En wat als nog een keer de helft van het geld weg gaatRebbelx schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:20:
Dit begint toch pijnlijk te worden...Maar ik blijf holden tot het bittere einde. Zoals ik al van meerdere mensen gehoord heb..Het begint nu pas mainstream te worden, we staan pas infeite aan het begin van crypto en blockchain. Het kan volgens mij echt niet dat alles nu volledig de dieperik ingaat en het over en uit is. Dit gaat nog maanden / jaren door. Maar natuurlijk zal het met ups en downs (zoals nu) gaan..
Dit dusnemesis2212 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:19:
alles knalt hard naar beneden. gister nog market cap van 720+ miljard en nu onder de 600. doei winst haha
Iemand een idee of er een reden is? Ik heb het nieuws ff niet zo gevolgd.
Mijn portfolio is tov een paar weken geleden 40% minder ...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Het probleem is als iedereen zo denkt dat we dan pas echt hard naar beneden gaanDarkShadow schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:23:
[...]
En wat als nog een keer de helft van het geld weg gaat. Misschien is het wel slim om er nu uit te stappen en over een maand weer in. Wie zal het zeggen.
Groetjes, FaceDown.
Toch gek dat neo dan nog vrij hoog staat.... Aziatische munt die flink gestegen is de laatste maand, waar ze juist mee kunnen cashen
Hmm.. irritant gedoe.
Door de flinke daling van de coins en ook nog eens de daling van de BTC begint nu mijn investeringspunt in zicht te komen.
Alles krabbelt wel weer omhoog, is het niet op kort dan wel langer termijn.
Alleen die neiging om nu constant te blijven kijken waar je kan investeren om wat verlies weer goed te maken..
Door de flinke daling van de coins en ook nog eens de daling van de BTC begint nu mijn investeringspunt in zicht te komen.
Alleen die neiging om nu constant te blijven kijken waar je kan investeren om wat verlies weer goed te maken..
D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl
Auch, ik sta op -27% de afgelopen 24 uur inmiddels ^^ Wie doet beter?
Afgelopen 9 dagen m'n winst van 58% naar 10% in totaal. En tegen dit tempo is die binnen een uurtje ook weg ^^
Afgelopen 9 dagen m'n winst van 58% naar 10% in totaal. En tegen dit tempo is die binnen een uurtje ook weg ^^
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Het feit dat er geen nieuwelingen meer aanvaard werden op trading sites en dat er nauwelijks nog ETH of BTC vanuit fiat kon worden aangekocht zal alleszins geen deugd gedaan hebben, denk ik zo. In zekere zin is dit dan ook niet echt een volkomen verrassing.pven schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:23:
[...]
Dit dus
Iemand een idee of er een reden is? Ik heb het nieuws ff niet zo gevolgd.
Ik sta nu trouwens op -17% tov inleg (gestart eind vorige maand). Gisteren stond ik nog op +5%. Dus iedereen die overall nog in groen staat heeft nog niet veel te klagen
[ Voor 15% gewijzigd door TomTorquay op 16-01-2018 09:27 ]
volgens mij komt de meeste daling door de bitcoin die weer super laag staat 12,5k dollar al even geleden
Vind het vooral lastig dat ik die BTC koers omlaag zie gaan en eigenlijk graag bij zou willen kopen, maar dan ga ik voorbij aan het max wat ik wil investeren..
Ik ben echt geneigd een panic buy te doen...
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Idem, dit is echt een perfect moment om bij te investeren (kan natuurlijk altijd NOG lager gaan, maar dat weten we nooit). Maar ik zit er nu al iets dieper in dan ik op voorhand aangegeven had. Ook nog bij investeren is eigenlijk geen probleem, maar ik zit nu op het punt dat alles het verdwijnt ik er toch stilaan niet goed van zou zijn...Morelleth schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:26:
Vind het vooral lastig dat ik die BTC koers omlaag zie gaan en eigenlijk graag nij zou willen kopen, maar dan ga ik voorbij aan het max wat ik wil investeren..
Das beter dan een panic sellNutellaah schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:27:
ik zou nog even aankijken wat de grafieken gaan doen, nog meer dalen of weer stijgen. maar even bijkopen is wel verleidelijk nu omdat alles zo laag staat.Nutellaah schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:27:
Het is zeker geen verrassing, maar meestal zijn dalingen wel verklaarbaar.TomTorquay schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:25:
[...]
Het feit dat er geen nieuwelingen meer aanvaard werden op trading sites en dat er nauwelijks nog ETH of BTC vanuit fiat kon worden aangekocht zal alleszins geen deugd gedaan hebben, denk ik zo. In zekere zin is dit dan ook niet echt een volkomen verrassing.
Ik sta nog ruim op 100% 'winst'. Ongeveer half jaar geleden ingestapt.Ik sta nu trouwens op -17% tov inleg (gestart eind vorige maand). Gisteren stond ik nog op +5%. Dus iedereen die overall nog in groen staat heeft nog niet veel te klagen
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik heb een hoop lage buy orders staan, als die worden ingevuld is dat goedkoop inkopen. Als ze niet worden ingevuld is de markt blijkbaar aangetrokken en is dat ook prima
-
Gezien ik ca 75% van mijn BTC rond de koers van 6,5k gekocht heb kan ik nog wel ff wachten.Jebus4life schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:28:
[...]
Idem, dit is echt een perfect moment om bij te investeren (kan natuurlijk altijd NOG lager gaan, maar dat weten we nooit). Maar ik zit er nu al iets dieper in dan ik op voorhand aangegeven had. Ook nog bij investeren is eigenlijk geen probleem, maar ik zit nu op het punt dat alles het verdwijnt ik er toch stilaan niet goed van zou zijn...
Blij zou ik er sowieso niet van worden als het verdampt, maar kan het lijden.
Maar met meer bij kopen wordt het toch wel een iets ander verhaal, dan ga ik dieper dan ik zou kunnen missen dus geen goed idee.
Hoe groot de winst ook kan zijn als ik het nu wel doe.
Dit dus.. Heb nog maar 18% winst overMorelleth schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:24:
Hmm.. irritant gedoe.
Hier ook. Mn portfolio wordt aardig verpulverd, maar wellicht een mooi moment om wat fiat te investeren?Nutellaah schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:27:
Verwijderd
Fieuw, serieuze dip nu toch hoor,ICX nog maar aan 5,73€ ! Stond aan bijna 8€ deze nacht, en blijft maar zakken.
Op een gegeven moment stabiliseert het wel, het is een markt waar bijna iedereen in zit met geld wat hij kan missen. Kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen zijn die met verlies gaan verkopen. Voor mij hetzelfde, af en toe bij een flinke stijging heb ik wat geld teruggehaald, bij een flinke daling wat bijgekocht. Over het algemeen gaat dit nog vrij redelijk. Zoiets als dit doet wel pijn, maar net als in de vorige dips is dit het moment waarop je juist geld kan verdienen. Een FOMO'er verdient nauwelijks iets, iemand die tegen de stroom ingaat wordt rijk in deze wereld. Althans, dat is mijn idee.
Of nouja redelijk, m'n portfolio mag met 50% zakken t.o.v. gisteravond en dan heb ik nog steeds dikke winst. Ben begin december ingestapt. Vooral klappers gemaakt met VEN, XVG, Stellar en INS
Of nouja redelijk, m'n portfolio mag met 50% zakken t.o.v. gisteravond en dan heb ik nog steeds dikke winst. Ben begin december ingestapt. Vooral klappers gemaakt met VEN, XVG, Stellar en INS
[ Voor 13% gewijzigd door Malawolar op 16-01-2018 09:34 ]
Denk dat je zal verbazen hoeveel mensen erin zitten met geld dat ze niet kunnen missen.Malawolar schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:32:
Op een gegeven moment stabiliseert het wel, het is een markt waar bijna iedereen in zit met geld wat hij kan missen. Kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen zijn die met verlies gaan verkopen. Voor mij hetzelfde, af en toe bij een flinke stijging heb ik wat geld teruggehaald, bij een flinke daling wat bijgekocht. Over het algemeen gaat dit nog vrij redelijk. Zoiets als dit doet wel pijn, maar net als in de vorige dips is dit het moment waarop je juist geld kan verdienen. Een FOMO'er verdient nauwelijks iets, iemand die tegen de stroom ingaat wordt rijk in deze wereld. Althans, dat is mijn idee.
Net als de aandelen markt die booming was. En toen in een keer niet meer.
Op een of ander onverklaarbare wijze had ik gisteravond een raar voor gevoel, en heb ik al mijn btc en eth omgezet in usdt.....heb ik dus goed aan gedaan, en heb 0.0 verlies.... laat maar dalen alles hehe,,,
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
DOGE is mss een grap en oud, maar het werkt. Wat voor werkend product heeft TRX vandaag?Luuk84 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:57:
[...]
Mee eens. Daarnaast bestaan er munten als DOGE. Man man man, en dan TRX een shitcoin gaan noemen. Munten als DOGE zouden niet eens mogen bestaan naar mijn mening. Eerlijk is eerlijk, uiteindelijk zit ik ook in crypte om geld te verdienen, maar ik probeer nog wel enigszins de zinvolle munten eruit te pakken. Munten die daadwerkelijk iets willen gaan proberen te maken.
Is toch elk jaar hetzelfde in Jan. Maak alvast een notitie in jullie kalender voor volgend jaar. Na de eerste week jan alles veilig zetten tot na de dip. Elke jaar 20% erbij
Ik dacht precies hetzelfde hahamathy_ schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:07:
Gister avond ICX en VEN verkocht en vanochtend om 7 uur terug gekocht,
Stuur mij even een pm als je weer zo'n voorgevoel hebt in de toekomstShiznit schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:34:
Op een of ander onverklaarbare wijze had ik gisteravond een raar voor gevoel, en heb ik al mijn btc en eth omgezet in usdt.....heb ik dus goed aan gedaan, en heb 0.0 verlies.... laat maar dalen alles hehe,,,
Groetjes, FaceDown.
Je had ook geen verlies gehad door alles te laten staan hoorShiznit schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:34:
Zo is het, geen verlies tot je uitkeert. Mijn hele portfolio is alleen deze ochtend al 50% minder waard geworden, gaat lekker vandaagGeeMoney schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:37:
[...]
Je had ook geen verlies gehad door alles te laten staan hoor
Etherium gaat van € 910 naar € 820 naar € 935 is 15min, bizar om te zien en lastig om rustig te blijven haha
Jongens ben al mijn minst kwijt. Het was leuk geweest, maar als ik nu alles ga verkopen heb ik nog verlies door alle fees e.d. Ik ga alles op BTC laten of zo denk ik.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Hij heeft winst gemaakt in plek van verlies, kan 10-20% meer coins kopen nuGeeMoney schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:37:
[...]
Je maakt een grapje zeker?Soundman12 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:40:
[...]
Zo is het, geen verlies tot je uitkeert. Mijn hele portfolio is alleen deze ochtend al 50% minder waard geworden, gaat lekker vandaag.

Ik zie in ieder geval geen rode cijfers in mijn PF op dit moment, voelt wel lekker !GeeMoney schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:37:
[...]
Meh, heb ik wel vaker, maar dan zit ik 10m later op de wcFaceDown schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:37:
[...]
Stuur mij even een pm als je weer zo'n voorgevoel hebt in de toekomst
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
We gaan alweer omhoog inmiddels.. wie weet staan we over een paar uur weer gewoon waar we gisteren stonden.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Blijf dat toch rare uitspraken vinden.. Zolang je niet verkoopt heb je geen verlies! Wil je meedoen met dit spel? Dan dien je geduld te hebben, volgende maand kan het weer +200% zijn.Adamoland schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:41:
Jongens ben al mijn minst kwijt. Het was leuk geweest, maar als ik nu alles ga verkopen heb ik nog verlies door alle fees e.d. Ik ga alles op BTC laten of zo denk ik.
wtf, is er internationale uitverkoop of zo. Hoeven die allemaal niet te werken. Dan maar hodlen. Verkopen is weggegooid geld in mijn geval.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Yes sir...?Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:42:
[...]
Blijft dat toch rare uitspraken vinden.. Zolang je niet verkoopt heb je geen verlies! Wil je meedoen met dit spel? Dan dien je geduld te hebben, volgende maand kan het weer +200% zijn.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Nee helemaal niet, just keep calm and hodl

Marketcap is hoger dan dan 15 december 2017, ik denk dat dit een goede correctie is van de bullshit-run van BTC. Mogelijk nieuwe stabilisatie rond 12-13K ipv de 13-14K dollar van de afgelopen weken.
Er zal later op de dag vast nog een nieuwe dip komen als de Amerikanen wakker worden en niet weten wat ze hebben gemist.
Of niet.
Er zal later op de dag vast nog een nieuwe dip komen als de Amerikanen wakker worden en niet weten wat ze hebben gemist.
Of niet.
Heeft iemand ervaring met het merk KIA van auto's? (Lambo geannuleerd)
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Verwijderd
En we gaan weer UP.
Stap nu in voor je LAMBO! (KIA geannuleerd)
Stap nu in voor je LAMBO! (KIA geannuleerd)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2018 09:46 ]
Dat geloof ik niet zo snel, maar als we alvast weer halverwege komen ;-)FaceDown schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:42:
We gaan alweer omhoog inmiddels.. wie weet staan we over een paar uur weer gewoon waar we gisteren stonden.
Verwijderd
Als je nog wat reserve had staan was dit een mooie kans, ICX gezakt tot 5,69€, nu na kwartier terug op 6,30€.
Verwijderd
Jongens dit gebeurt toch al jarenlang keer in keer uit. Heurt er bij. Probeer er gebruik van te maken
Eenmaal het echt omhoog gaat, gaat het ook echt snel omhoog.
Iedereen ziet dan zijn kans om laag in te stappen en investeert, gevolg: koers schiet omhoog. Maar vandaag geraken we sowieso niet meer in de groene cijfers, dat is duidelijk
Iedereen ziet dan zijn kans om laag in te stappen en investeert, gevolg: koers schiet omhoog. Maar vandaag geraken we sowieso niet meer in de groene cijfers, dat is duidelijk
Verkeerde topic, hier gaat het alleen over Lambo'sNutellaah schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:45:
Heeft iemand ervaring met het merk KIA van auto's? (Lambo geannuleerd)
Ik gok dat VEN de dip gehad heeft en heb wat bijgekocht, nu hopen dat iedereen er zo over denkt
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
- Geen links met referral.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)