Ik ben voorzichtig aan het cashen, omdat zelfs neefjes er over begonnen.D-Ed schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:51:
Ik ben er wel uit zo'n beetje.. Ik raad iedereen aan die aan crypto wil beginnen om de Tweakers.net 'crypto threads' van vóór sept/oktober te lezen om echte kennis op te doen.. Het lijkt namelijk wel of de laatste maanden hier alleen nog maar daytraders van de leeftijd van 16 t/m 24 zitten ofzo..
Het laatste half jaar heb ik zoveel geleerd hier en ben blij dat ik vertrouwen in mijn portfolio heb ipv op iedere hype mee te willen liften.. Kom op zeg, ik had het een tijdje geleden al in de gaten dat er 'pump & dump' karakters in de threads verscholen zaten maar het is nu wel heel duidelijk dat sommige (jammer genoeg teveel) hier echt alleen maar aan het hypen zijn.. Misschien heeft het met de leeftijd te maken maar dat jeugdige 'snel geld willen verdienen zonder er iets voor te hoeven doen' gevoel dat ik hier aan over houd is niet aan mij besteed..
We houden het vanaf de zijlijn goed in de gaten en genieten ondertussen van de rustig opbouwende percentages in het huidige portfolio
Een oude wijsheid, wanneer het bij de bakker en de kapper een gespreksonderwerp wordt...dan...