[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.940 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
D-Ed schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:51:
Ik ben er wel uit zo'n beetje.. Ik raad iedereen aan die aan crypto wil beginnen om de Tweakers.net 'crypto threads' van vóór sept/oktober te lezen om echte kennis op te doen.. Het lijkt namelijk wel of de laatste maanden hier alleen nog maar daytraders van de leeftijd van 16 t/m 24 zitten ofzo..

Het laatste half jaar heb ik zoveel geleerd hier en ben blij dat ik vertrouwen in mijn portfolio heb ipv op iedere hype mee te willen liften.. Kom op zeg, ik had het een tijdje geleden al in de gaten dat er 'pump & dump' karakters in de threads verscholen zaten maar het is nu wel heel duidelijk dat sommige (jammer genoeg teveel) hier echt alleen maar aan het hypen zijn.. Misschien heeft het met de leeftijd te maken maar dat jeugdige 'snel geld willen verdienen zonder er iets voor te hoeven doen' gevoel dat ik hier aan over houd is niet aan mij besteed..

We houden het vanaf de zijlijn goed in de gaten en genieten ondertussen van de rustig opbouwende percentages in het huidige portfolio :*)
Ik ben voorzichtig aan het cashen, omdat zelfs neefjes er over begonnen.
Een oude wijsheid, wanneer het bij de bakker en de kapper een gespreksonderwerp wordt...dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:51:
Ik ben er wel uit zo'n beetje.. Ik raad iedereen aan die aan crypto wil beginnen om de Tweakers.net 'crypto threads' van vóór sept/oktober te lezen om echte kennis op te doen.. Het lijkt namelijk wel of de laatste maanden hier alleen nog maar daytraders van de leeftijd van 16 t/m 24 zitten ofzo..

Het laatste half jaar heb ik zoveel geleerd hier en ben blij dat ik vertrouwen in mijn portfolio heb ipv op iedere hype mee te willen liften.. Kom op zeg, ik had het een tijdje geleden al in de gaten dat er 'pump & dump' karakters in de threads verscholen zaten maar het is nu wel heel duidelijk dat sommige (jammer genoeg teveel) hier echt alleen maar aan het hypen zijn.. Misschien heeft het met de leeftijd te maken maar dat jeugdige 'snel geld willen verdienen zonder er iets voor te hoeven doen' gevoel dat ik hier aan over houd is niet aan mij besteed..

We houden het vanaf de zijlijn goed in de gaten en genieten ondertussen van de rustig opbouwende percentages in het huidige portfolio :*)
Kan je misschien je portfolio posten? Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:54:
[...]

Is allemaal terug te lezen in de threads, ik ga slapen, morgen even kijken hoe TRON ervoor staat 8)
Ja doeeei. Daar heb ik geen tijd voor, Ik ga gewoon lekker mee met de pump en dump jongens hier, dat gaat een stuk sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 09:03

Jebus4life

BE User

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:41:
[...]

Ik ga morgen met 1 miljoen ripples op mijn usb stick met een prive vliegtuig naar Seoul.
Hier net gekocht voor $2 miljoen. Denk dat ik ze daar echt wel kan slijten voor $2,9 miljoen als een Koreaan ze voor $3 miljoen kan verkopen.
Op zich zou dat nog niet eens zo'n slechte strategie zijn overigens (voor wie het kapitaal heeft).
Vermoed dat er wel ergens een stomme flaw in het plan zit. Maar op zich ben je deze tijd morgen makkelijk in Korea. :o

Mijn portfolio houdt lekker stand tegen al het geweld voorlopig. Gisteren redelijk verloren, vandaag iets meer terug gewonnen, ATH gehaald en nu houdt hij relatief steady vast 2 a 3% onder m'n ATH Vooral te danken aan de stijgende ETH prijs weliswaar

Enkel Stellar is een gigantisch zwarte vlek aan het worden.Ik heb +45% nodig om break even te draaien momenteel... Gelukkig voor mij dat ICX voorlopig zo'n enorm powerhouse blijft.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:56:
[...]

Ik ben voorzichtig aan het cashen, omdat zelfs neefjes er over begonnen.
Een oude wijsheid, wanneer het bij de bakker en de kapper een gespreksonderwerp wordt...dan...
Nee, de AEX op 563.
De Dow Jones op 26.000
30m2 in Amsterdam voor 350.000 euro.
Dat zijn geen hypes.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 01:00:
[...]

Ja doeeei. Daar heb ik heen tijd voor, Ik ga gewoon lekker mee met de pump en dump jongens hier, dat gaat een stuk sneller!
Jij bent precies het type waar ik het over heb, chapeau _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 01:05:
[...]

Jij bent precies het type waar ik het over heb, chapeau _/-\o_
Maar jij hebt Tron!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 01:04:
[...]

Nee, de AEX op 563.
De Dow Jones op 26.000
30m2 in Amsterdam voor 350.000 euro.
Dat zijn geen hypes.....
De Euro en de Dollar zijn grotere luchtbellen, denk dat we het daar wel over eens zijn. :)
Als in NL. alle inwoners 10 procent van hun spaartegoed bij de banken gaan ophalen, gaan de banken sluiten .

[ Voor 14% gewijzigd door RaptorXS op 10-01-2018 01:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 01:09:
[...]

De Euro en de Dollar zijn grotere luchtbellen, denk dat we het daar wel over eens zijn. :)
Kijk eens wat voor bubble die Bitcoin is!

Afbeeldingslocatie: http://www.247bull.com/wp-content/uploads/True-Money-Supply-Feb-2013.png

Oh nee wacht, het is het aantal gedrukte US dollars door de Fed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:15

Copycat

Stamgast @ HGGCT

[...]

Ik ga morgen met 1 miljoen ripples op mijn usb stick met een prive vliegtuig naar Seoul.
Hier net gekocht voor $2 miljoen. Denk dat ik ze daar echt wel kan slijten voor $2,9 miljoen als een Koreaan ze voor $3 miljoen kan verkopen.
En toen ging je stick eraan door de bodyscanner :+

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 01:15:
[...]

Kijk eens wat voor bubble die Bitcoin is!

[afbeelding]

Oh nee wacht, het is het aantal gedrukte US dollars door de Fed
Ken die grafiek al via Zerohedge, je hoeft mij niet te overtuigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:59
Copycat schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 01:15:
[...]

En toen ging je stick eraan door de bodyscanner :+
Backup in de cloud joh, koop je daar een nieuw stickje, kosten haal je er wel uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Onder andere idd maar de echte klappers waren IOTA, NEO.. TRON is voor spek en bonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Haha omg. Was m'n portfolio nog even aan het dubbelchecken op Delta en viel me op dat DNA (m'n kleinste coin) al dagen op dezelfde value stond (gekocht op Cryptopia met LTC), was me al eerder opgevallen maar gezien dat maar een relatief kleine holding is die lichtjes in de plus bleef staan nooit echt aandacht aan besteed.

Toevallig even gaan checken en zie ik dat trading pairs met LTC disabled zijn. Ga dus even verder kijken wat de prijs zou zijn in BTC en even omrekenen zie ik dat de prijs een mooie vlucht genomen heeft van 40 cent naar 1€ per coin :D Leuke verrassing O+

*Ik blijf er trouwens bij, dit is echt een keeper. Sterk team, werkend product met een real-life usage van blockchain tech (hoe weinig crypto's er eigenlijk zijn met een functioneel product is toch eng...) en gericht op een markt met kapitaal (geneeskunde/bio onderzoek).

[ Voor 19% gewijzigd door Jebus4life op 10-01-2018 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:01:
Wat gebeurd er met TRX ik maak me zorgen? had 7k eur d'r in geïnvesteerd en inmiddels 25% dr af.
Dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 08:35
Portefolio zwaar in het rood sinds vannacht. Leuke correctie dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dan mag je ook meteen in Seoul gaan wonen want er mag slechts 50.000$ per persoon per jaar uit Korea gehaald worden. Hence het prijsverschil en de "bubbel" waar ze daar in zitten kwa crypto.

P.s. ik vind het helemaal prachtig, wakker worden met een zee aan rood maar er daar precies geen meer van hebben, alleen de groene oOo

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 06:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MAX3400 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:45:
Vannacht (hopelijk) hilarische candles op ADA en TRX. Goed lezen; dit kan groen of rood worden maar voor de echte traders met inzet & Red Bull, kan het goed geld opleveren.

Buitenbeentje mogelijk: SMART wat mij betreft maar ik ben dan ook een "tegen-trader".
En, iemand nog mooie winst weten te pakken op 2 van de 3 voorspellingen (tenminste, als je nu nog wakker bent)? Bijna 10% stijging op SMART (SmartCoin) sinds mijn post en 2x 9% mogelijk geweest op TRX.

ADA niet zo'n sterke breakout als ik had verwacht maar staat nu even laag als 2 weken geleden; veel meer "verlies" dan dat is er niet mogelijk tenzij we teruggaan naar post-ICO stijgingen.

Goedemorgen trouwens allemaal; en een happpy trading day!!!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 07:00:
[...]

En, iemand nog mooie winst weten te pakken? sinds mijn post en 2x 9% mogelijk geweest op TRX.
Natuurlijk. Want het is makkelijk om op dieptepunten te kopen en op hoogtepunten te verkopen. Nog meer succes stories?
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 06:53:
[...]

P.s. ik vind het helemaal prachtig, wakker worden met een zee aan rood maar er daar precies geen meer van hebben, alleen de groene oOo
Welke coins heb je?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Toch te hoog ingekocht deep brain chain 25% eraf.. jammer hopelijk herpakt die zich.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 07:08:
[...]

Natuurlijk. Want het is makkelijk om op dieptepunten te kopen en op hoogtepunten te verkopen. Nog meer succes stories?
Heerlijk pessimistisch weer... Ben er niet wakker voor gebleven maar vond de markt volatile genoeg; op 830 nog wat ingekocht gisteravond voordat ik naar mijn nest ging en op 925 laten verkopen. Nou, dat is gelukt een uurtje of 4 later.

Geen idee of je de candles hebt teruggelezen voordat je postte (en wat andere indicatoren hebt gezien); was je wakker geweest tussen grofweg 22:30 en 4:00, was het bijna onmogelijk geweest om een verlies te draaien met een 1-minuut candle-width.

Beetje het voordeel/nadeel van 24-uurs handel. Niet altijd zijn we erbij of kunnen we wakker blijven; volgende keer beter als er een dump/pump precies plaatsvindt als "we" wel op normale tijden achter de PC zitten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dChained
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02-09 12:27
shakespeare schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 07:21:
Toch te hoog ingekocht deep brain chain 25% eraf.. jammer hopelijk herpakt die zich.
Ik denk dat dit de wel bekende dip voor een annoucement is. Vandaag gaat het traden op Huobi van start (gisteren werden ze gelist). Als het goed is gebeurt dit rond 13:00 uur Nederlandse tijd. Zag het in dit topic of het handel topic.

Ik zelf zou hodlen want mijn gevoel zegt dat het snel gaat stijgen. Ook als er een flinke correctie komt pakt de munt daarna wel weer een vlucht.

*dit is puur mijn gevoel en niet een investeringsadvies*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Lucky0wn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:34:
[...]

Verwacht ik dus ook, helaas hoog ingestapt (1450 sats) maar hun product is gewoon zo goed, dat moet een keer loskomen.
Jep, verwacht ik ook. We gaan het zien. Ben ingestapt op 1000 satoshi vanacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
dChained schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 07:29:
[...]

Ik denk dat dit de wel bekende dip voor een annoucement is. Vandaag gaat het traden op Huobi van start (gisteren werden ze gelist). Als het goed is gebeurt dit rond 13:00 uur Nederlandse tijd. Zag het in dit topic of het handel topic.

Ik zelf zou hodlen want mijn gevoel zegt dat het snel gaat stijgen. Ook als er een flinke correctie komt pakt de munt daarna wel weer een vlucht.

*dit is puur mijn gevoel en niet een investeringsadvies*
volgens mij was het 13:00 tijd daar en is het al begonnen.. haha.. ik weet het niet.. ben bang dat dit weer massaal gedumpt gaat worden. jammer.. toch beter alles op VEN kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
shakespeare schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 07:46:
[...]

volgens mij was het 13:00 tijd daar en is het al begonnen.. haha.. ik weet het niet.. ben bang dat dit weer massaal gedumpt gaat worden. jammer.. toch beter alles op VEN kunnen zetten.
ja en het is gedumpt op kuobi zie ik.. vandaag de harde drop ook later.. even kijken waar dit naartoe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 07:21:
[...]

Heerlijk pessimistisch weer... Ben er niet wakker voor gebleven maar vond de markt volatile genoeg; op 830 nog wat ingekocht gisteravond voordat ik naar mijn nest ging en op 925 laten verkopen. Nou, dat is gelukt een uurtje of 4 later.

Geen idee of je de candles hebt teruggelezen voordat je postte (en wat andere indicatoren hebt gezien); was je wakker geweest tussen grofweg 22:30 en 4:00, was het bijna onmogelijk geweest om een verlies te draaien met een 1-minuut candle-width.

Beetje het voordeel/nadeel van 24-uurs handel. Niet altijd zijn we erbij of kunnen we wakker blijven; volgende keer beter als er een dump/pump precies plaatsvindt als "we" wel op normale tijden achter de PC zitten.
Ok. Wat zijn je tips nu? Welke coin moet ik straks kopen, hoe laat, tegen welke prijs en hoe laat moet ik ze verkopen tegen welke prijs.

Ander nieuws, wat is VIBE? Stond een week geleden op $0,25, vanmorgen op $1,11 en nu op $6 op Binance....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 08:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51
Vibe is zojuist op binance geplaatst, zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeKoetsier schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:11:
Vibe is zojuist op binance geplaatst, zo te zien
Ja, van $1,11 naar $6,09

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Tron partnered met baofeng. Maar ook bijvoorbeeld QTUM doet dat. Prijs lijkt vooralsnog nog steeds te kelderen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 01:09
MaStar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 06:51:
Gaat wel leuk de laatste paar weekjes. Portfolio net hersteld, komt er weer een dip. Valt nu (nog) mee :9 Dip lijkt te komen door een ETH stijging

Zitten behoorlijke downtrends in veel altcoins, misschien toch eens wat verkopen wat al op winst staat om op iets anders te focussen :)

[ Voor 4% gewijzigd door JorzoR op 10-01-2018 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Laatst online: 05-09 16:14
MaStar schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 06:51:
Kijk naar Ripple de laatste dagen... als het al een correctie is dan is het een correctie op de kerstborrel praat waarin iedereen is aangespoord om Ripple te kopen, wat na de kerst zorgde voor een nog grotere stijging tot boven de $3. Nu mensen merken dat ze niet de verwachte return on investment kregen ($4 of $5) stappen ze er massaal uit. Het fiasco met Coinbase en Coinmarketcap helpt ook niet.

Ik zou Ripple pas weer kopen als hij weer op de 0.20 staat en daar gaat het hard naartoe als het zo doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Toen vroeger dit soort berichten uit kwamen kon je ervanuit gaan dat het tot de maan zou gaan, tegenwoordig doet het weinig meer met de koers, iedereen zit blind op de FOMO shit pennycoins
Dash Announces Partnership With Latin American Exchange BitINKA

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 10-01-2018 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Laatst online: 05-09 16:14
Ik weet niet of dit de partnership deal is waar iedereen op gehoopt had. Ik zie geen boost voor TRON denk ik de komende tijd.

https://twitter.com/justinsuntron/status/950992805932838913

[ Voor 39% gewijzigd door Hotzenwalder op 10-01-2018 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Hotzenwalder schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:42:
Ik weet niet of dit de partnership deal is waar iedereen op gehoopt had. Ik zie geen boost voor TRON denk ik de komende tijd.

Baofeng is niet de listed company, en dat zou de gedroomde partnership moeten zijn?

Ik ben niet helemaal op een lekker moment ingestapt met Tron, maar ik ga binnenkort wel bijkopen als deze trend zo nog doorzet.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:55
Volgens mij loopt iedereen richting ETH omdat er een fork aankomt. Daarna zal de markt wel weer "stabiliseren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 12:02
Hotzenwalder schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:42:
TRON daalt weer... ik geloof niet dat zijn tweet de gedroomde partnership deal was. Misschien voor China, maar niet voor de westerse markt :)

Waarschijnlijk ook heel veel mensen die afgelopen dagen in hebben gekocht en nu alles dumpen, omdat het toch niet is wat ze hadden verwacht.... 8)7

http://www.discogs.com/user/Soundman12/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 10:42
Koja78 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:44:
Volgens mij loopt iedereen richting ETH omdat er een fork aankomt. Daarna zal de markt wel weer "stabiliseren"
Die fork ging toch niet door?

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Het lijkt wel of alle alts zowat gedumpt worden.
Mijn portfolio is ook weer meer dan 12% gedaald vannacht. En al bijna 30% met een een week geleden.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
3dmaster schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:50:
[...]

Die fork ging toch niet door?
Volgens mij ook niet inderdaad, ben ik vrij zeker van dat die niet doorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 11:22
Soundman12 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:51:
[...]

Volgens mij ook niet inderdaad, ben ik vrij zeker van dat die niet doorging.
EtherZero idd. En die gaat niet door vanwege gebrek aan support :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MitchellHearth schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:52:
[...]

Oh, dan is blijkbaar niet iedereen op de hoogte, want iedereen stapt blind in ETH.

Kijk eens wat er met IGNIS en NXT is gebeurd nadat men “gratis” geld kreeg.
Wat zal er met ETH gebeuren straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumperke
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 11:37
Ik heb nog wat VIBE, wat denken jullie? Holden?

Ik heb het net proberen te traden via Binance naar ETH maar hij blijft bij Open Orders staan.. Geen idee waarom.. Nu maar gecancelled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:21

Cliffie

Trompetslet

Ik denk dat iedereen uit BTC en in ETH stapt doordat BTC toch echt wel issues heeft. Traag, duur. Veder helpt het niet dat er geen nieuw geld in kan stromen doordat de exchanges geen nieuwe accounts verstrekken...

Ik ben benieuwd hoe dit loopt, het blijft crypto ;)

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bumperke schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:59:
Ik heb nog wat VIBE, wat denken jullie? Holden?

Ik heb het net proberen te traden via Binance naar ETH maar hij blijft bij Open Orders staan.. Geen idee waarom.. Nu maar gecancelled
Je had ze aan die ene idioot moeten verkopen die ze 30 minuten geleden voor 70000 satoshi kocht op binance. Ongeveer $9,70.
Ze staan nu op $1,87....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-09 14:52
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:58:
[...]

Oh, dan is blijkbaar niet iedereen op de hoogte, want iedereen stapt blind in ETH.

Kijk eens wat er met IGNIS en NXT is gebeurd nadat men “gratis” geld kreeg.
Wat zal er met ETH gebeuren straks?
Van mij mogen ze er blind instappen hoor. Des te meer die het zometeen in een keer gaan dumpen omdat die toch meer aan het dalen is dan ze voorzien hadden en alleen die ATH zagen.
Zodat die prijs ff goed naar beneden corrigeert. (had alles al verkocht rond de 0,075 BTC |:( )

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundman12
Cliffie schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:00:
Ik denk dat iedereen uit BTC en in ETH stapt doordat BTC toch echt wel issues heeft. Traag, duur. Veder helpt het niet dat er geen nieuw geld in kan stromen doordat de exchanges geen nieuwe accounts verstrekken...

Ik ben benieuwd hoe dit loopt, het blijft crypto ;)
De paniekzaaier reactie zou zijn : daar gaat de bubbel.... >:)

Maar ik denk dat het idd vooral komt dat de mensen die er nu in zitten aan het cashen zijn voor een groot gedeelte, en er door de registratie stop inderdaad geen nieuw geld bij kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Andere mensen die vast zitten in ADA? Ik heb al twee dagen een sell wall voor m'n neus en inmiddels is er 25% van m'n waarde weg. Het begint te kriebelen om m'n verlies te pakken en door te gaan. Dan kan ik in ieder geval weer traden.. Om m'n verlies goed te maken moet de munt nu 50% stijgen. Of toch HODL-en. Iemand een advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Barstjes/oplichting in de bubbel?

http://www.omroepflevolan...fabriek-wegens-oplichting

Bitcoinbedrijf Koinz Trading uit Lelystad zit volgens de Volkskrant in de financiële problemen. Klanten zouden een proces zijn gestart tegen de zelfverklaarde 'eerste Nederlandse bitcoinfabriek voor particulieren'. Een van de klanten heeft aangifte gedaan van oplichting, en anderen denken daar nog over na. Zo verklaart hun advocaat Marco Kalmijn tegenover de Volkskrant.

Berry van Mourik uit Lelystad is de oprichter van Koinz Trading. Door computers in te zetten om codes te kraken verdiende het bedrijf bitcoins. Deze digitale munt is de laatste jaren enorm in waarde gestegen. Van Mourik heeft zo'n duizend computers aan het werk. Klanten betalen een kleine vergoeding en Koinz Trading houdt de computers aan het werk.

Maar de klanten zagen de laatste tijd weinig terug van de winst die er gemaakt wordt met de bitcoin. Volgens de advocaat is Koinz Trading twee weken geleden al veroordeeld tot het teruggeven van computers waar bitcoins mee gedolven kunnen worden. Er zou inmiddels een deurwaarder op de zaak zijn gezet die beslag moet leggen op de computers. "Maar niemand weet waar ze staan. Er zijn cliënten die betwijfelen of ze überhaupt wel bestaan en denken aan oplichting", aldus advocaat Kalmijn in de krant.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
ehtweak schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:09:
Barstjes in de bubbel?

Bitcoinbedrijf Koinz Trading uit Lelystad zit volgens de Volkskrant in de financiële problemen. Klanten zouden een proces zijn gestart tegen de zelfverklaarde 'eerste Nederlandse bitcoinfabriek voor particulieren'. Een van de klanten heeft aangifte gedaan van oplichting, en anderen denken daar nog over na. Zo verklaart hun advocaat Marco Kalmijn tegenover de Volkskrant.

Berry van Mourik uit Lelystad is de oprichter van Koinz Trading. Door computers in te zetten om codes te kraken verdiende het bedrijf bitcoins. Deze digitale munt is de laatste jaren enorm in waarde gestegen. Van Mourik heeft zo'n duizend computers aan het werk. Klanten betalen een kleine vergoeding en Koinz Trading houdt de computers aan het werk.

Maar de klanten zagen de laatste tijd weinig terug van de winst die er gemaakt wordt met de bitcoin. Volgens de advocaat is Koinz Trading twee weken geleden al veroordeeld tot het teruggeven van computers waar bitcoins mee gedolven kunnen worden. Er zou inmiddels een deurwaarder op de zaak zijn gezet die beslag moet leggen op de computers. "Maar niemand weet waar ze staan. Er zijn cliënten die betwijfelen of ze überhaupt wel bestaan en denken aan oplichting", aldus advocaat Kalmijn in de krant.
Nee, gevalletje oplichten van mensen en verduisteren van geld. (BTC in dit geval)
Klein verschil.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Point.Flare schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:07:
Andere mensen die vast zitten in ADA? Ik heb al twee dagen een sell wall voor m'n neus en inmiddels is er 25% van m'n waarde weg. Het begint te kriebelen om m'n verlies te pakken en door te gaan. Dan kan ik in ieder geval weer traden.. Om m'n verlies goed te maken moet de munt nu 50% stijgen. Of toch HODL-en. Iemand een advies?
Ligt er natuurlijk een beetje aan wanneer je ingestapt bent. Ik geloof in het project, vond de waardestijging van de laatste tijd ook buitenproportioneel en ik denk dat er misschien nog wel wat meer lucht uit de prijs loopt.
Ik heb voor mezelf afgesproken voor oa ADA dat ik in 2018 niet verkoop :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Point.Flare schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:07:
Andere mensen die vast zitten in ADA? [...]
Ik heb ook ADA maar ik zou het niet “vast zitten” willen noemen. Heb op dit moment ~40% verlies aangezien ik op ATH heb ingekocht, maar dat komt vanzelf wel goed. Ik ga voor de lange termijn, dus HODL. Ik heb vertrouwen in de toekomst van ADA.

Overigens is dat natuurlijk makkelijk(er) praten als je (zoals ik) al aardige winst hebt op ETH en NEO. :)

[ Voor 11% gewijzigd door OkkE op 10-01-2018 09:13 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ehtweak schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:09:
Barstjes in de bubbel?

Even kijken. Boer piet uit Flevoland mined 5 bitcoins per maand. Maar het blijkt een oplichter.

OH NEE, ALLE 17 MILJOEN BITCOINS ZIJN NIKS MEER WAARD!

Wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

nee, geen oplichting
of
Nee, wel oplichting
?
:?
Ik denk slechts "barstje in de bubbel". M.a.w. is het te mooi om waar te zijn, dan springen de graaiers en malafiden uit alle uithoeken te voorschijn om op allerlei mogelijke manieren anderen een financiële poot uit te draaien... Dat is helaas de realiteit... :-(

[ Voor 51% gewijzigd door ehtweak op 10-01-2018 09:15 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
ehtweak schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:12:
[...]

nee, geen oplichting
of
Nee, wel oplichting
?
:?
Mijn excuses, extra leestekens waren handig geweest. Net als iets meer tekst.

Zoals hierboven al gezegd.
"Boer Piet" (wie er dan ook achter zit boeit niet echt) zegt iets te leveren, gebruikt de spullen van een ander ervoor en levert uiteindelijk niets en strijkt zelf het geld op. Dat heeft niets met een bubbel te maken, maar simpelweg met oplichting van mensen en verduisteren van fondsen.

[ Voor 8% gewijzigd door Morelleth op 10-01-2018 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:12:
[...]

Even kijken. Boer piet uit Flevoland mined 5 bitcoins per maand. Maar het blijkt een oplichter.

OH NEE, ALLE 17 MILJOEN BITCOINS ZIJN NIKS MEER WAARD!

Wat denk je zelf?
Wel komisch om te lezen hoe makkelijk mensen op te lichten zijn soms 8)7

Ik zou het al een prestatie vinden als nederland uberhaupt een deukje zou kunnen maken in de market cap :+

[ Voor 13% gewijzigd door Soundman12 op 10-01-2018 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
weer lekker wakker worden in de rode cijfers ;(

ging net zo lekker rond de 800 miljard marketcap en nu onder 700. al die geldwolfen en panic sellers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Soundman12 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:15:
[...]

Idd. Kijk maar naar de wekelijkse aflevering van Tros Opgelicht... Tenenkrommend. :X
Gisteravond ook weer, een heel item over cybercrime gevallen en bestrijding.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Eerst afwachten wat de strafzaak brengt.
Misschien is Boer Piet wel oprecht Boer Piet

O en er van uitgaan dat waarmee jij zaken doet natuurlijk legitiem is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:55
MitchellHearth schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:52:
[...]

Veel tegenstrijdige berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:18:
[...]

Eerst afwachten wat de strafzaak brengt.
Misschien is Boer Piet wel oprecht Boer Piet

O en er van uitgaan dat waarmee jij zaken doet natuurlijk legitiem is :)
Nee nee, zeker niet altijd ;) . Maar van fouten kan/moet je leren.

Ookal zijn de mensen die bij "Opgelicht"/"Radar" voorbij komen soms ook wel erg goedgelovig. Iets met "if it's to good to be true..... :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Morelleth schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:15:
[...]

"Boer Piet" (wie er dan ook achter zit boeit niet echt) zegt iets te leveren, gebruikt de spullen van een ander ervoor en levert uiteindelijk niets en strijkt zelf het geld op.
Wie er achter zit? Dat is geen geheim:
https://bitcoinsnews.org/tag/koinz-trading-bitcoin-mining
Berry van Mourik uit Lelystad.
En volgens mij is hij geen boer... maar voormalige autohandelaar volgens het interview.
https://www.deondernemer....tcoinfabriek-wel-rendabel

Maar ik kan me zo voorstellen dat, als het waar is wat hij beweert ( de grootste bitcoinfabriek van NL te runnen), dat er toch wel (argeloze?) mensen mee te maken hebben/krijgen...

[ Voor 9% gewijzigd door ehtweak op 10-01-2018 09:30 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambroz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-01 13:39
Koja78 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:20:
[...]

Veel tegenstrijdige berichten
Dit ontving ik zojuist per mail met de vraag of ik als early investor kon instappen:

Hi,

We are glad you like the ETZ project.

The current price of ETZ still available for 0.005ETH per ETZ, please follow these steps to buy ETZ as early investor:

1. Create a compatible wallet and backup it, if you already had one, go to step 2
eg. MEW, Meta Mask, Blockchain.info, Ethereum Wallet, Mist, Pair JAXX, ledger wallet, TREZOR, or token.im, etc that you can export the Private Key, Keystore or Mnemonic Phrase

2. Transfer ETH from exchanges to the compatible wallet

3. If you would like to support us now, send ETH from your compatible wallet to our official ETH address: 0xE4Ba55b67B5596eaaC5000b724DFF7e86ad83196

4. Export the Private Key, Keystore or Mnemonic Phrase from your wallet , import it into our official wallet to get your ETZ. We will release the official wallet before the fork and send ETZ to your wallet address on 20th, Jan.

Thanks for your support!

Best regards,
Gary
The EtherZero team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:51
Zitten op dit moment toch echt in een markt dat veel mensen instappen...snel even winst maken en dan gewoon terug alles verkopen...Heb de indruk dat er steeds minder volk voor lange termijn er in zit. Dan krijg je dus inderdaad situaties zoals de laatste dagen...Markt groeit goed, iedereen cashed uit...markt zakt terug in elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soundman12 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:22:
[...]

Nee nee, zeker niet altijd ;) . Maar van fouten kan/moet je leren.

Ookal zijn de mensen die bij "Opgelicht"/"Radar" voorbij komen soms ook wel erg goedgelovig. Iets met "if it's to good to be true..... :9 .
;), ik hoop dat Boer Piet ook leert inderdaad.
TRX coin, Fun coin, XVG coin, "It sounded to good to be treu, but I still did it", met succes. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

8) Weer een HODL dag. Ik kan niet meer kijken, morgen weer een dag.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
ehtweak schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:23:
[...]

Wie er achter zit? Dat is geen geheim:
https://bitcoinsnews.org/tag/koinz-trading-bitcoin-mining
Berry van Mourik uit Lelystad.
En volgens mij is hij geen boer...

Maar ik kan me zo voorstellen dat, als het waar is wat hij beweert ( de grootste bitcoinfabriek van NL te runnen), dat er toch wel (argeloze?) mensen mee te maken hebben/krijgen...
Je kan natuurlijk ook alles letterlijk nemen.
En dat mensen ergens in "investeren" zonder zich te verdiepen (ze huren/verhuren een mining rig zonder te weten wat BTC is blijkbaar) is van alle tijden. Oplichten is simpel, je moet er alleen niet al te veel geweten voor hebben.
"Helaas" heb ik dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebbelx schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:24:
Zitten op dit moment toch echt in een markt dat veel mensen instappen...snel even winst maken en dan gewoon terug alles verkopen...Heb de indruk dat er steeds minder volk voor lange termijn er in zit. Dan krijg je dus inderdaad situaties zoals de laatste dagen...Markt groeit goed, iedereen cashed uit...markt zakt terug in elkaar
Markt zakt terug in elkaar, instap moment
Markt groeit goed, verkoop moment

Kies je eigen momenten, je kan er best een paar overslaan (HODL).
Meer coins = meer diversiteit = meer volaliteit en meer spreiding.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:51
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:32:
[...]

Kies je eigen momenten, je kan er best een paar overslaan (HODL).
Ik kies sowieso voor HODL :-) Maar momenten van groei en crash volgen elkaar nu wel in sneltempo op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

OkkE schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:11:
[...]

Ik heb ook ADA maar ik zou het niet “vast zitten” willen noemen. Heb op dit moment ~40% verlies aangezien ik op ATH heb ingekocht, maar dat komt vanzelf wel goed. Ik ga voor de lange termijn, dus HODL. Ik heb vertrouwen in de toekomst van ADA.

Overigens is dat natuurlijk makkelijk(er) praten als je (zoals ik) al aardige winst hebt op ETH en NEO. :)
Ik zit met m'n snufferd onder de ATH.

Ik twijfel. Ik denk er over om 50% met verlies te verkopen zodat ik weer wat geld vrij heb om te handelen en de andere 50% dan te HODL-en. Voorlopig hou ik hem sowieso maar even. Hopelijk trekt het de komende dagen nog iets aan. Verlies nog iets beperken.

[ Voor 5% gewijzigd door Point.Flare op 10-01-2018 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rebbelx schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:34:
[...]

Ik kies sowieso voor HODL :-) Maar momenten van groei en crash volgen elkaar nu wel in sneltempo op :)
Klopt, maar als je de bitcoin grafiek van wat jaar terug neemt en deze op een tijdsinterval van een week of maand zet heb je dezelfde volatiliteit. De enorme piek of dal in de grafiek waar toch door velen informatie uit wordt getrokken is over 3 maanden niet meer dan een stipje op de lijn. Visualiseren van bepaalde gegevens zijn de exchanges naar mijn idee erg handig in.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2018 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Point.Flare schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:34:
[...]

Ik zit met m'n snufferd onder de ATH.

Ik twijfel. Ik denk er over om 50% met verlies te verkopen zodat ik weer wat geld vrij heb om te handelen en de andere 50% dan te HODL-en. Voorlopig hou ik hem sowieso maar even. Hopelijk trekt het de komende dagen nog iets aan. Verlies nog iets beperken.
Als je denkt met een andere coin je verlies op ADA sneller te kunnen goedmaken dan wanneer je HODL, is dat zeker een idee. Ik heb vorig jaar wat fouten gemaakt met daytraden en daar door aardig wat ETH verloren, dus dat doe/durf ik niet meer. Ik ga gewoon voor de lange termijn HODL.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
De dag dat de term HODL verdwijnt zal de dag worden dat crypto eindelijk volwassen zal worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Rebbelx schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:34:
[...]

Crash? Een verschil van ~20% in 24 uur vind ik geen crash, dat is redelijk normaal binnen de (kleinere) coins. Ik spreek pas van een crash als het >50% daalt in 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Slux schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:40:
De dag dat de term HODL verdwijnt zal de dag worden dat crypto eindelijk volwassen zal worden
De dag dat de term HODL verdwijnt is de dag dat iedereen in dit topic die op dat moment een redelijke hoeveelheid currency heeft, rijk zal zijn >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
Soundman12 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:49:
[...]

De dag dat de term HODL verdwijnt is de dag dat iedereen in dit topic die op dat moment een redelijke hoeveelheid currency heeft, rijk zal zijn >:) :+
We can only hope so. >:)

Zou niets fijner vinden dan dat alle currency in 1 dag een plus van x100 heeft. Dan verkoop ik gelijk 100% en koop ik met 10% wel weer terug na de 1e dip voor de handel.

[ Voor 22% gewijzigd door Morelleth op 10-01-2018 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Ik vond het best een goede term, voordat ik de herkomst leerde dacht ik dat het voor Hold the Line stond. :D (nu ik er over nadenk is het raar dat ik dat dacht...)

[ Voor 8% gewijzigd door Point.Flare op 10-01-2018 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundman12
Point.Flare schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 09:54:
[...]

Ik vond het best een goede term, voordat ik de herkomst leerde dacht ik dat het voor Hold the Line stond. :D (nu ik er over nadenk is het raar dat ik dat dacht...)
Deze? :

Afbeeldingslocatie: https://img.discogs.com/IbuxXxobC3VWrj9tCNlbfoar3es=/fit-in/569x569/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-2543114-1298431617.jpeg.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu Vlaggetjes week bij A&C
Koop NLG en doe met mij mee.

NLG wast een hoop kost een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:02:
Nu Vlaggetjes week bij A&C
Koop NLG en doe met mij mee.

NLG wast een hoop kost een beetje
Stop dan je geld in XRP, NLG ver van weg blijven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 19:19
[...]

Ben je al onderweg? :+ je (duur gekochte) Ripple is nu nog maar $2.40 waard in Korea :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:07:
[...]

Stop dan je geld in XRP, NLG ver van weg blijven
Heus niet ver van NLG wegblijven....,
XRP heeft nu idd wel een beter instapmoment.

NLG heb ik vertrouwen in, de enige echte HODL voor NLérs naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundman12
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Heus niet ver van NLG wegblijven....,
XRP heeft nu idd wel een beter instapmoment.

NLG heb ik vertrouwen in, de enige echte HODL voor NLérs naar mijn idee.
Als we het dan toch over coins hebben die enkel en alleen op hype draaien, koop dan PACCoin >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Richh schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:07:
[...]

Ben je al onderweg? :+ je (duur gekochte) Ripple is nu nog maar $2.40 waard in Korea :+
Verlengde vakantie :)

Hoe werken jullie qua beheer van je funds om geen Mt. Gox 2.0 te krijgen?
Ik heb een hardware wallet maar merk dat sommige muntjes duur zijn om te versturen of lang duren (op zich geen probleem tot je "snel" wilt handelen).
Hebben jullie accounts op meerdere exchanges staan zodat als 1 gehackt wordt je 20% ipv 100% kwijt ben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundman12
willy83 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:14:
[...]

Ik heb een hardware wallet maar merk dat sommige muntjes duur zijn om te versturen of lang duren (op zich geen probleem tot je "snel" wilt handelen).
Hebben jullie accounts op meerdere exchanges staan zodat als 1 gehackt wordt je 20% ipv 100% kwijt ben?
Accounts op meerdere exchanges inderdaad, en long-term hodles gaan naar de hardware wallet. Bij sommige exchanges zijn de withdrawal fees echt astronomisch voor sommige coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
"To the moon" is een betere kandidaat :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrustNobody
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-03 18:05
willy83 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:14:
[...]

Mijn portfolio heb ik verdeeld staan, een aantal HODL coins heb ik op MyEtherWallet opgeslagen en gezorgd dat ik de keys en alles goed beveiligd heb opgeslagen.
Een ander deel gebruik ik voor daytrade/korte termijn (1 tot 2 weken). Deze laat ik meestal op een Exchange staan om snel te kunnen handelen indien nodig, dat is een risico die ik neem.
Daarvoor maak ik grotendeels nog gebruik van Binance, spreiding over verschillende exchanges lukt helaas niet omdat registraties dicht staan. Als die weer opengaan dan ga ik het over verschillende exchanges verspreiden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
LOL...en dan toch ff schrikken als 75% van je waarde verdampt is in Delta.
ff beter kijken en dan wazige prijzen zien, app is net geupdate en blijkbaar gaat er iets niet helemaal goed.

* Oogje neemt een kopje koffie en probeert zn hartslag naar beneden te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-09 11:57
[...]

Ik zou het al een prestatie vinden als nederland uberhaupt een deukje zou kunnen maken in de market cap :+
Het zou je nog verbazen hoe groot Nederland is in de cryptomarkt. :P Ik kom wel eens wat statistieken tegen op Twitter van uit welke landen dan de meeste interesse/bezoekers komt en Nederland staat daar vaak tussen. Blijft gek, zo'n klein land dat vaak toch betrokken is bij dit soort dingen. Je ziet het ook met dingen als YouTube bijvoorbeeld.

Alhoewel, Nederland is toch ook wel gezien als een financieel middelpunt en ook met betrekking tot cryptocurrencies en de regulering daarvan is Nederland weer erg aantrekkelijk. Ben ik toch trots op. 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Luca op 10-01-2018 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Oogje schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:17:
[...]

"To the moon" is een betere kandidaat :P
Die is net zo erg ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Oogje schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:22:
ff beter kijken en dan wazige prijzen zien, app is net geupdate en blijkbaar gaat er iets niet helemaal goed.

To the Moon :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Soundman12
Oogje schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:22:

Misschien is koffie dan niet de beste optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:18
Fout in Delta app? Ik denk eerder dat de markt gewoon een grote duw naar beneden krijgt... :-)
ook +- 75% winst weg sinds gisterenavond.

Komt waarschijnlijk ook door ETH die zo hoog staat. Ik spiegel namelijk nogal veel alt coins aan ETH ipv BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 22:42
Hier niks aan de hand met Delta en nu valt de schade ook wel mee, denk zo'n -10% vergeleken met de laatste ATH

Komt allemaal wel weer goed :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:32

NeoflexNL

Forever young

Hier stabiliseert de boel ook weer een beetje, was op het dieptepunt ook bijna de helft kwijt t.o.v. vorige week donderdag/vrijdag.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Goed. Het bloeden lijkt gedempt, komt rustig aan terug cap bij.

Hier had m'n portfolio de eerste storm eigenlijk super overleefd, - 10% marketcap maar ik stond op -5% ofzo (if that). Laatste uur heeft er wel serieus ingehakt bij mij en ben op het diepste punt (voorlopig diepste punt toch ;)) op zo'n - 9 a - 10% uitgekomen. Iets minder verlies dan de gemiddelde markt als ik de cijfers zo snel bekijk (leek me rond de - 15% te zitten op het diepst) dus niet echt ontevreden. Benieuwd of het wat terugkomt vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambroz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-01 13:39
Iemand in www.Tokia.io? Op dit moment (nog) 35% bonus...
This project aims to give its customers access to their favorite cryptocurrencies wherever they are and allow them to purchase items with them. Tokia provides one of the worlds first crypto debit cards and is part of one of the most important movements in crypto at the moment, mass adoption. it will one day be just as simple to buy your McDonald's and shop in Primark afterwards by using your crypto assets just as it is with using fiat. It aims to bridge the gap that crypto needs to cross in order to become something tangible in the eyes of the public, and businesses interesting in using cryptocurrencies as payment etc will require such services to be able to use them. Current financial systems are also unprepared to adopt using a crypto debit card as it would take years to make it viable and workable in their structure, whereas Tokia has been designed just for it. And people are taking notice of it too,with it popping up on adverts and some videos it has the community interested, and enough to raise it's softcap of $1.5 million in just over seven hours! Theres still a 35% discount on the token now, so I will list the websites link below so you can check out it whitepaper and team.
Dit is nu echt een ICO waar ik in graag in stap en vertrouwen in hebt. mede door de toepasbaarheid voor consumenten.

Mochten jullie aanmelden, zou ik het waarderen dat jullie mijn referral gebruiken (PM hiervoor - mijn doel is niet om reclame te maken voor Tokia).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-09 11:57
ambroz schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:33:
Iemand in www.Tokia.io? Op dit moment (nog) 35% bonus...

[...]

Dit is nu echt een ICO waar ik in graag in stap en vertrouwen in hebt. mede door de toepasbaarheid voor consumenten.

Mochten jullie aanmelden, zou ik het waarderen dat jullie mijn referral gebruiken (PM hiervoor - mijn doel is niet om reclame te maken voor Tokia).
Wel met als nadeel dat ze niet de enige zijn en er al een aantal zijn die het product al op de markt hebben. Daarnaast dat Visa letterlijk vorige week nog kaarten onbruikbaar heeft gemaakt.

Maar, en dat is wel goed om te weten, dit soort ICOs kunnen je leuk geld opleveren omdat de potentiële markt zo enorm is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
TRX gaat sky high......

of toch niet.... Wat te doen wat te doen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-09 10:59
Tripod62 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 10:37:
TRX gaat sky high......

of toch niet.... Wat te doen wat te doen hahaha
Ik zie veel shit betreft TRX welicht veel FUD maar ook veel onderbouwde antwoorden.

https://medium.com/@crypt...-plagiarized-cefce74335ce
Pagina: 1 ... 26 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)