[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 106 Laatste
Acties:
  • 375.940 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

josshem schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:08:
[...]

De whitepaper staat vol met plagiaat, maar als je dat als FUD wilt bestempelen, ga je gang.

https://imgur.com/a/3CU1G

Zie ook deze analyse op reddit:

https://www.reddit.com/r/..._the_tron_whitepaper_v17/
So what? hier en daar zijn stukken gekopieerd, dat moeten ze idd fixen, niet zo netjes. FUD is precies dit.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sig69 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:16:
Kon het niet laten, XRP bijgekocht.
Hele goede beslissing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

We moeten er maar blij mee zijn dat 90% van de mensen zo is. Dat geeft ons mogelijkheden om in dips te kopen etc etc etc. De kringloop van het Crypto-bestaan.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:57
Adamoland schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:17:
[...]

So what? hier en daar zijn stukken gekopieerd, dat moeten ze idd fixen, niet zo netjes. FUD is precies dit.
Het blijft opmerkelijk dat mensen wel coins mogen prijzen tot in extreme en er vol lof over praten, maar zodra er kritische artikels komen, artikels waar dingen worden aangekaart die niet kloppen/mogen/horen wordt dat vaak als FUD bestempeld en moet je het niet geloven.

Doe dat gewoon niet.. We leven niet in een wereld vol waarheden, en al helemaal niet in deze markt.

[ Voor 4% gewijzigd door Luca op 09-01-2018 21:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• josshem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:20
[...]

Ik zou de definitie van FUD er nog eens op naslaan, want je lijkt het niet te snappen:

Fear, uncertainty and doubt (often shortened to FUD) is a disinformation strategy used in sales, marketing, public relations, talk radio, politics, religious organizations, and propaganda. FUD is generally a strategy to influence perception by disseminating negative and dubious or false information and a manifestation of the appeal to fear. Van wiki

TRON wordt er op gewezen dat ze plagiaat plegen en ze geen werkend product hebben. In plaats van de problemen te downplayen en FUD te roepen, kun je zelf ook een kritische blik werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
zit iemand hier in QLink ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

josshem schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:26:
[...]

Ik zou de definitie van FUD er nog eens op naslaan, want je lijkt het niet te snappen:

Fear, uncertainty and doubt (often shortened to FUD) is a disinformation strategy used in sales, marketing, public relations, talk radio, politics, religious organizations, and propaganda. FUD is generally a strategy to influence perception by disseminating negative and dubious or false information and a manifestation of the appeal to fear. Van wiki

TRON wordt er op gewezen dat ze plagiaat plegen en ze geen werkend product hebben. In plaats van de problemen te downplayen en FUD te roepen, kun je zelf ook een kritische blik werpen.
Door paar plagiaat stukken er uit te halen en uit te lichten wordt het gehele product als " vals" neergezet, dat is ook misinformation, misleidend of met een bepaalde doel, c.q. FUD. We komen er niet achter en de whitepaper wordt gewoon gefixed, dus het werkende product waar een roadmap op staat moet nog komen., de tijd zal het leren. In ieder geval zijn scaretactics zoals dit ook in de politiek aan de orde van de dag, om de andere kandidaat in kwaad daglicht te stellen. Menig crypto zal wel iets van plagiaat hebben dat geloof ik best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:17

DJT

TRX gaat nu hard naar beneden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Danny.G schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:25:
[...]

Het blijft opmerkelijk dat mensen wel coins mogen prijzen tot in extreme en er vol lof over praten, maar zodra er kritische artikels komen, artikels waar dingen worden aangekaart die niet kloppen/mogen/horen wordt dat vaak als FUD bestempeld en moet je het niet geloven.

Doe dat gewoon niet.. We leven niet in een wereld vol waarheden, en al helemaal niet in deze markt.
Ja dat gaat beide kanten op, erg veel concurrentie en geld wat op het spel staat. Je kan niet alles geloven, maar ook niet nergens vertrouwen in hebben, ergens een balans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:06
Volg heel het crypto gebeuren al een tijdje op tweakers. Eind november ingestapt met 250 euro met de wallet Exodus. Verschillende muntjes min of meer blind uitgezocht en dat nu rond de 800 dollar waard. Sinds een weekje binance in gebruik en moet zeggen dat het erg verslavend is om te daytraden :) wordt er steeds actiever mee. Gisteren via Kucoin XRB gekocht. Daar lees ik nog niet zoveel over op dit forum. Daarnaast Hou ik WAN in de gaten. Is weliswaar nog niet op de markt, maar dit is een van die munten waar je wilde verhalen over leest.

Verder ook een paar keer TRX en XRP gekocht als de koers weer lager ging. Denk elke keer: heel veel lager zullen ze niet gaan :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-09 19:57
[...]

Ik vind het zo belachelijk om iedere vorm van kritiek af te doen als FUD. Ik vind plagiaat persoonlijk best een serieus ding, maar het geeft ook nog eens een super slecht signaal af als je niet eens de moeite doet om je eigen whitepaper te schrijven.

Maar echt, het FUD-geroep moet echt eens kappen. Naar mijn mening is FUD bijvoorbeeld het joinen van een Telegramgroep van een bepaalde currency, dan gaan roepen dat de coin gaat crashen, om vervolgens mensen te adviseren snel te verkopen. Maar commentaar hebben op een geplagieerd whitepaper valt dus níet onder FUD.

Dit wordt een beetje hetzelfde verhaal als bij IOTA. Transacties kwamen niet aan en het was ook niet duidelijk wat er precies met de transactie was gebeurd, maar als er ook maar iemand zijn beklag over deed dat zijn transactie (soms van duizenden tot tienduizenden euro's) maar niet aankwam en zich serieus zorgen maakte dat het geld weg was, werd het ook allemaal op de FUD-stapel gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
mannen.. DCB gaat vanaf 13:00 morgen peking time traden op huobi, wat verwachten jullie dat er met de prijs gaat gebeuren om die tijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

DJT schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:35:
TRX gaat nu hard naar beneden..
Yup... Let op de MA-lijnen; die zijn qua waarden vs. tijd bijna gelijk aan gistermiddag 15:00... Zeg niet dat het "bewijs" is maar gister kreeg je 12% erop.

/edit: hoppa, 3.8% winst sinds enkele minuten geleden (op Binance) van 873 naar 900 en weer gaan weer jojo-en... :)

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 09-01-2018 21:47 . Reden: Rekenfoutje ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Bmfd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:41:
[...]

Ik vind het zo belachelijk om iedere vorm van kritiek af te doen als FUD. Ik vind plagiaat persoonlijk best een serieus ding, maar het geeft ook nog eens een super slecht signaal af als je niet eens de moeite doet om je eigen whitepaper te schrijven.

Maar echt, het FUD-geroep moet echt eens kappen. Naar mijn mening is FUD bijvoorbeeld het joinen van een Telegramgroep van een bepaalde currency, dan gaan roepen dat de coin gaat crashen, om vervolgens mensen te adviseren snel te verkopen. Maar commentaar hebben op een geplagieerd whitepaper valt dus níet onder FUD.

Dit wordt een beetje hetzelfde verhaal als bij IOTA. Transacties kwamen niet aan en het was ook niet duidelijk wat er precies met de transactie was gebeurd, maar als er ook maar iemand zijn beklag over deed dat zijn transactie (soms van duizenden tot tienduizenden euro's) maar niet aankwam en zich serieus zorgen maakte dat het geld weg was, werd het ook allemaal op de FUD-stapel gegooid.
Eens. Maar het is en blijft geen gereguleerde markt, dus als je serieuze startups mengt met scams, types als McAfee en semi-professionele startups met juiste connecties, kun je wel eens minder nette dingen tegenkomen. Het is allemaal wel geld verdienen in de crypto, geen serieus beleggingswereld. Veel risico's. Mja, zolang mensen hun 300-1000% behalen zullen de meesten niet klagen tenzij ze er geld mee (dreigen) te verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Ik heb met daytraden soms 10% winst gemaakt, maar heb ga nu een paar dagen HODLen voor de lange termijn coins in mijn portfolio met een stop-limit. Mijn BTC iets geplust en ETH, de andere coins meer voor 2x ingezet. Ik heb paar munten ingezet op 4x tot 10x. Geen slapeloze nachten :z

https://cointrackr.com/s/fxzrDTOmByg2M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josshem
Adamoland schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:34:
[...]

Door paar plagiaat stukken er uit te halen en uit te lichten wordt het gehele product als " vals" neergezet, dat is ook misinformation, misleidend of met een bepaalde doel, c.q. FUD. We komen er niet achter en de whitepaper wordt gewoon gefixed, dus het werkende product waar een roadmap op staat moet nog komen., de tijd zal het leren. In ieder geval zijn scaretactics zoals dit ook in de politiek aan de orde van de dag, om de andere kandidaat in kwaad daglicht te stellen. Menig crypto zal wel iets van plagiaat hebben dat geloof ik best.
Nee, terechte kritiek is geen FUD en het zijn ook geen scaretactics.

Ik het vreemd dat je zo lichtvoetig doet over een whitepaper die bestaat uit copy paste en plagiaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
oosterhofjf schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:40:
Volg heel het crypto gebeuren al een tijdje op tweakers. Eind november ingestapt met 250 euro met de wallet Exodus. Verschillende muntjes min of meer blind uitgezocht en dat nu rond de 800 dollar waard. Sinds een weekje binance in gebruik en moet zeggen dat het erg verslavend is om te daytraden :) wordt er steeds actiever mee. Gisteren via Kucoin XRB gekocht. Daar lees ik nog niet zoveel over op dit forum. Daarnaast Hou ik WAN in de gaten. Is weliswaar nog niet op de markt, maar dit is een van die munten waar je wilde verhalen over leest.

Verder ook een paar keer TRX en XRP gekocht als de koers weer lager ging. Denk elke keer: heel veel lager zullen ze niet gaan :+
Ik verwacht erg veel van Wanchain, maar ik heb helaas niet mee kunnen doen aan de ICO. Ik hoop er wat van te kunnen kopen als die op exchanges komt, maar ik vraag me af tegen wat voor een prijs dat gaat zijn. ICO was 0,34$, in de tussentijd is Ethereum waarmee je kon meedoen aan de ICO al X3 gegaan, dus niemand gaat het onder de dollar verkopen. Het zou me verbazen als deze onder de 3$ op exchanges komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

josshem schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:53:
[...]

Ik het vreemd dat je zo lichtvoetig doet over een whitepaper die bestaat uit copy paste en plagiaat.
Zoals ik hierboven al schetste, het is geen nette gereguleerde markt, in dat opzicht verwacht ik wel dit soort dingen. Plagiaat is uit den boze in een andere context uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

[...]

Je bedoelt net zoals ongeveer 85% van alle afstudeerders aan HBO/WO? Uiteindelijk is het maar net "hoe" je je woorden neerzet voordat het teveel op direct plagiaat lijkt. Maar in essentie is een stuk technologie, een stuk uitleg of een bepaalde theorie maar op 1 of 2 manieren op te schrijven.

Ach, als ik het verder zou trekken; we hadden BTC en nu 1000+ andere coins... Onderliggend allemaal grote overeenkomsten; alleen de toepasbaarheid wordt steeds iets anders bedacht/verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 21:04
Benieuwd wanneer ADA gaat moonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josshem
MAX3400 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:58:
[...]

Je bedoelt net zoals ongeveer 85% van alle afstudeerders aan HBO/WO? Uiteindelijk is het maar net "hoe" je je woorden neerzet voordat het teveel op direct plagiaat lijkt. Maar in essentie is een stuk technologie, een stuk uitleg of een bepaalde theorie maar op 1 of 2 manieren op te schrijven.

Ach, als ik het verder zou trekken; we hadden BTC en nu 1000+ andere coins... Onderliggend allemaal grote overeenkomsten; alleen de toepasbaarheid wordt steeds iets anders bedacht/verwoord.
Als je de ideeën van een ander gebruikt, hoor je hier aan te refereren, dat zou je moeten weten. Er zijn in dit geval hele pagina's overgenomen. Alle academic papers gaan door een database en als je plagiaat pleegt heb je iets uit te leggen. Als je een project aankondigt zonder werkend product, dan mag je wel een heel goed idee/plan hebben, als je vervolgens dan ook nog eens de whitepapers van soortgelijke producten gaat copy-pasten en de indruk wekt dat dit jouw ideeën zijn, dan ben je kwalijk bezig. Of de maker(s) zijn van goede wil en zijn vergeten te referencen en dus incompetent.

Van die 1000+ coins gaan er een heleboel uiteindelijk onder. De enige reden om in twijfelachtige ICO's te investeren is de "Greater fool theory", maar ook daar loop je als belegger ooit een keer tegen de lamp als je te lang blijft spelen.

Wikipedia: Greater fool theory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:47
MAX3400 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:58:
[...]

Ik neem aan dat je voor die 85% een bronvermelding hebt? :+
Je mag in de wetenschap prima werk van anderen gebruiken, zolang je daar netjes de bron bij vermeldt. Of je dat woord voor woord kopieert of in je eigen woorden opschrijft maakt daarin niet uit. Doe je dat niet dan pleeg je fraude en kan je dat aan de examencommissie gaan uitleggen.

Meer ontopic: dat de verklaring van Sun is dat het slecht vertaald is uit het Chinees neemt nou niet direct alle twijfel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:57
Wat heeft zijn vorige positie bij Ripple te maken met plagiaat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Danny.G schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:13:
[...]

Wat heeft zijn vorige positie bij Ripple te maken met plagiaat? :P
In simpele termen; als je Ripple begeleidt en daar zonder kleerscheuren uitstapt, kan je echt wel wat im context entrepeneur / handelen.

Oftewel, /care dat er wat documentjes copy/paste zijn. Ik heb nog wel enig vertrouwen (en overige bronnen) over Dhr. Sun.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-09 12:30
Zag dit net voorbij komen: https://mobile.twitter.co...s/950572526823882753?s=01

Ik heb geen flauw idee wat de status van crypto in china is, maar dit lijkt er op te wijzen dat ze niet in crypto mochten participeren maar binnenkort mogelijk weer wel? Kan me voorstellen dat dit een bizarre impact kan hebben :p

Weet iemand meer wat de status van China is op t gebied van crypto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

josshem schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:06:
[...]

De enige reden om in twijfelachtige ICO's te investeren is de "Greater fool theory", maar ook daar loop je als belegger ooit een keer tegen de lamp als je te lang blijft spelen.

Wikipedia: Greater fool theory
Exact dit. Ik heb stop-limits ingezet dus heb geen verlies als het verder daalt >:) .Bovendien was Bitcoin uiteraard ook meerdere malen een scam verklaard, en het hielp ook niet dat er shady connecties waren met de onderwereld etc. Het zou niet eens geld kunnen zijn. Maar zie hier 2018, BTC bestaat nog steeds als nr1 munt. [1] [2] [3]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is dat we geen Chinees kunnen, maar het schijnt dat ie in het verleden geen frisse dingen heeft gedaan. In China staat mr Sun bekend als een scammer.
Dat ie zijn whitepaper kopieert verbaast me niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 01:13
MAX3400 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:15:
[...]

In simpele termen; als je Ripple begeleidt en daar zonder kleerscheuren uitstapt, kan je echt wel wat im context entrepeneur / handelen.

Oftewel, /care dat er wat documentjes copy/paste zijn. Ik heb nog wel enig vertrouwen (en overige bronnen) over Dhr. Sun.
Moet die wel ooit bij ripple gewerkt hebben. Zie dit maar eens: https://www.reddit.com/r/..._sun_is_a_fraud_and_that/
Komt er in het kort op neer dat wel alle stagiares op hun website van 2014 genoemd worden maar Justin Sun nergens door ripple zelf vermeld is, ondanks dat die zogenaamd een hoge functie zou hebben gehad. Beetje apart niet?

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 18:29

Therapy777

Metal!

Was er nou vannacht een announcement rond TRX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 19:09:
[...]

Van wat ik heb gelezen kun je hem gewoon laten staan en doet Binance de rest, tevens zal Binance zeer waarschijnlijk ook THOR gaan supporten/distribueren. Heb dit her en der gelezen in Q&A's van Vechain, kan even geen bronnen vinden.
Geldt dit ook voor Kucoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
poderosoo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:31:
[...]

Moet die wel ooit bij ripple gewerkt hebben. Zie dit maar eens: https://www.reddit.com/r/..._sun_is_a_fraud_and_that/
Komt er in het kort op neer dat wel alle stagiares op hun website van 2014 genoemd worden maar Justin Sun nergens door ripple zelf vermeld is, ondanks dat die zogenaamd een hoge functie zou hebben gehad. Beetje apart niet?
Ik heb zelf geen Tron en ik zie er zelf ook niet echt iets in, maar laten we er geen gigantisch complot van maken en onnodig iets gaan zoeken achter dingen.

In het topic waar jij naar linkt plaatst iemand een video waarin je Justin Sun kunt zijn terwijl hij zijn functie voor Ripple uitvoert: YouTube: Value Network: The Free, Instant and Global Payment | Justin SUN

Edit: Video is van 2014, dus ik kan me niet voorstellen dat hij dit al zolang gepland heeft. Mocht het wel zo zijn, dan zou ik voor de eerste keer echt onder de indruk van Justin Sun zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Bmfd op 09-01-2018 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
trx en xrp krijgen wel weer harde klappen zeg.
Eerst met trx en xrp behoorlijk hoge "winst" behaald denk dat ik er toch maar gaat uitstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Vraag mbt Qlink: ik zit met 25 % van mijn portefeuille in Qlink.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:05
Rep7 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:55:
Vraag mbt Qlink: ik zit met 25 % van mijn portefeuille in Qlink.
Goede vraag!

Gaat weer lekker op de crypto markt. Lopen een aantal coins flink leeg :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martensupport
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Zijn er ook tweakers die naast de cryptocurrencies in gewone aandelen zitten?
Door de aankondiging van KODAKCoin https://www.kodak.com/kodakone/default.htm is het aandeel Eastman Kodak Company gestegen met 100%.
Blijkbaar is de beurs ook enorm gevoelig voor dit soort aankondigingen.

Ik vraag me deels af in welke mate deze coin toegevoegde waarde heeft, maar een grote naam werkt zo te zien al goed.

[ Voor 20% gewijzigd door Martensupport op 09-01-2018 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
LED-Maniak schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:01:
[...]

Goede vraag!

Gaat weer lekker op de crypto markt. Lopen een aantal coins flink leeg :)
Het was een antwoord......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Sunri5e schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:05:
Benieuwd wanneer ADA gaat moonen
Voorlopig niet denk ik, is al enorm gestegen sinds 2 maanden en ik denk dat ze eerst wat werkend uit de roadmap moeten opleveren voordat die koers weer flink omhoog gaat.

Of wanneer alle logica er niet toe doet op een niet verwacht moment :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

poderosoo schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 22:31:
[...]

Ik heb dit ontkracht op reddit. Beetje zoeken en je vind bewijs. Duidelijk FUD acties nu tegen TRON.
https://www.reddit.com/r/...a_fraud_and_that/dsfrp4d/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 23:09
Ik hoor niemand meer over XVG, gister toch Wraith gereleased en is een klein beetje gestegen.

[ Voor 8% gewijzigd door loonatick78 op 09-01-2018 23:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 21:33
Karakter1 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:15:
Ik ben nog erg nieuw in het hele crypto gebeuren en zeker met de diverse topics erover op deze site, maar als ik af en toe de pagina's doorlees krijg ik een heuse comeback naar mijn basisschool-tijd:

Zodra de 'coole jongen' een nieuwe pokémon kaart had begon hij te roepen dat het de beste, meest waardevolle kaart was en dat die MOEST hebben. Meer en meer begonnen de anderen hem na te praten. Toen deze coole jongen uiteindelijk zijn kaart foutief geruild had tegen een andere, waardeloze kaart was dit volgens hem de stomste kaart. Hij was niets waard en je zou een sukkel zijn als je deze kaart uberhaupt nog had of wilde hebben. Het gevolg: niemand moest nog wat hebben van deze kaart en de één riep nog harder hoe stom die kaart was dan de ander. Ik ben ervan overtuigd dat velen een soortgelijke situatie herkennen uit hun schoolcarrières.

LANG VERHAAL KORT: De ene seconde wordt hier geroepen dat XRP (bijvoorbeeld) dé toekomst is, het andere moment is het dé crypto vijand en gaan we doodleuk door met de volgende munt de hemel in te prijzen en vervolgens te verketteren. Niet dat ik mijn handelingen hiervan laat afhangen want dat zou heel stom zijn, maar ik moet er stiekem wel om gniffelen.
goede binnenkomer..... ik ben nog relatief nieuw maar kom jullie wel even afzeiken....... binnenkomst van een "echte tweaker" >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Karakter1 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:15:
Ik ben nog erg nieuw in het hele crypto gebeuren en zeker met de diverse topics erover op deze site, maar als ik af en toe de pagina's doorlees krijg ik een heuse comeback naar mijn basisschool-tijd:

Zodra de 'coole jongen' een nieuwe pokémon kaart had begon hij te roepen dat het de beste, meest waardevolle kaart was en dat die MOEST hebben. Meer en meer begonnen de anderen hem na te praten. Toen deze coole jongen uiteindelijk zijn kaart foutief geruild had tegen een andere, waardeloze kaart was dit volgens hem de stomste kaart. Hij was niets waard en je zou een sukkel zijn als je deze kaart uberhaupt nog had of wilde hebben. Het gevolg: niemand moest nog wat hebben van deze kaart en de één riep nog harder hoe stom die kaart was dan de ander. Ik ben ervan overtuigd dat velen een soortgelijke situatie herkennen uit hun schoolcarrières.

LANG VERHAAL KORT: De ene seconde wordt hier geroepen dat XRP (bijvoorbeeld) dé toekomst is, het andere moment is het dé crypto vijand en gaan we doodleuk door met de volgende munt de hemel in te prijzen en vervolgens te verketteren. Niet dat ik mijn handelingen hiervan laat afhangen want dat zou heel stom zijn, maar ik moet er stiekem wel om gniffelen.
Ik was diegene met de zeldzame flippo! oOo

Ben het stiekem wel een beetje met je eens hoor.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madtraxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-09 21:33
shakespeare schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:44:
mannen.. DCB gaat vanaf 13:00 morgen peking time traden op huobi, wat verwachten jullie dat er met de prijs gaat gebeuren om die tijd ?
DBC Deep Brain Chain..... niet DCB.......

*edit*

iemand nog een mening over Lumen? houden of verkopen.......

[ Voor 11% gewijzigd door madtraxx op 09-01-2018 23:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Betreffende de Ripple,het is geen crypto..
At that, the users of the Ripple network don’t have to keep funds in XRP specifically; they can choose any other currency (that will be considered a debt instrument within the network).
De Ripple is wat anders als het protocol, blijkbaar wil dat kwartje bij velen niet vallen

Bron: https://en.bitcoinwiki.org/wiki/Ripple

[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 09-01-2018 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:15

RyuuPro

That Damn Fly

shakespeare schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 21:44:
Ik zat eraan te denken om mijn verlies met Po.et te pakken en het om te zetten naar DBC.
Hopende dat die listing morgen een boost geeft daaraan om mijn verlies goed te maken.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 10:42
En Stellar stort ook ter aarde. :')

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Zojuist trx naar Binance verplaatst krijg je dit te zien:
Estimated Confirmation Duration: ~ 75156 secs

dan heb je nog wel een moment om er over na te denken of je het echt wilt verkopen zeg maar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

3dmaster schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:40:
en iedereen zet alles om naar ETH

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:53
ach ja en morgen stijgt het weer(hoop ik)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:09
Wat een paniekerige daytraders hier zeg. Ik heb als beginneling in 4 weken tijd een inleg van 4k zien vliegen naar 10k en nu zakt het naar de 6.5 a 7k. Man man, het is toch niet nieuw dat de cryptowereld zo hard in prijs kan schommelen. Eerst zie ik hier mensen XVG helemaal de grond in boren, dan is PacCoin weer niks nu is Tron en Ripple aan de beurt. Doe ff normaal, alsof XVG nu niet meer bestaat en niet meer kan groeien. Gewoon geduldig zijn en zien wat de markt doet.
Ik vind het juist fijn om die rode getallen te zien, alsof er een grote schoonmaak aan de gang is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thaam schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:46:
Wat een paniekerige daytraders hier zeg. Ik heb als beginneling in 4 weken tijd een inleg van 4k zien vliegen naar 10k en nu zakt het naar de 6.5 a 7k. Man man, het is toch niet nieuw dat de cryptowereld zo hard in prijs kan schommelen. Eerst zie ik hier mensen XVG helemaal de grond in boren, dan is PacCoin weer niks nu is Tron en Ripple aan de beurt. Doe ff normaal, alsof XVG nu niet meer bestaat en niet meer kan groeien. Gewoon geduldig zijn en zien wat de markt doet.
Ik vind het juist fijn om die rode getallen te zien, alsof er een grote schoonmaak aan de gang is. :+
Waar heb je in geïnvesteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
willy83 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:41:
Zojuist trx naar Binance verplaatst krijg je dit te zien:
Estimated Confirmation Duration: ~ 75156 secs

dan heb je nog wel een moment om er over na te denken of je het echt wilt verkopen zeg maar |:(
Dat is wel een nadeel van de hele crypto handel: zodra het druk wordt stort alles zo'n beetje in. Daar blijkt wel uit dat het totaal nog in de kinderschoenen staat allemaal.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
madtraxx schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:26:
[...]

DBC Deep Brain Chain..... niet DCB.......

*edit*

iemand nog een mening over Lumen? houden of verkopen.......
Lumen vind ik qua technologie beter, maar of het qua marketing enzo het kan opboksen tegen Ripple betwijfel ik. Zie het voorbeeld van de Bitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
sig69 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:49:
[...]

Dat is wel een nadeel van de hele crypto handel: zodra het druk wordt stort alles zo'n beetje in. Daar blijkt wel uit dat het totaal nog in de kinderschoenen staat allemaal.
Welnee man. Het is gewoon een oorzaak gevolg. Veel mensen die nu denken ff te cashen. En direct weer verkopen als ze rode cijfers zien. Ik zou zeggen, nu is het tijd om de coins te kopen die je meeste aanspreekt qua visie en lekker Holden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
Ik bedoel dat de platformen instorten, niet de koersen. Exchanges worden onbereikbaar, transacties duren (te) lang, dat soort werk.

[ Voor 40% gewijzigd door sig69 op 09-01-2018 23:55 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Verwijderd schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:49:
[...]

Waar heb je in geïnvesteerd?
Heel veel in Poe en Tron. En voor de rest verspreid over:
ADA
PACCoin
Lumen
MediBloc
Decentraland.
AppCoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
sig69 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:54:
Ik bedoel dat de platformen instorten, niet de koersen. Exchanges worden onbereikbaar, transacties duren (te) lang, dat soort werk.
Die storten in, omdat de koersen instorten en mensen in paniek alles willen omzetten of verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

Thaam schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:57:
[...]

Die storten in, omdat de koersen instorten en mensen in paniek alles willen omzetten of verkopen :)
Mijn portofolio alweer

-7.21% :(

Niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurd er met TRX ik maak me zorgen? had 7k eur d'r in geïnvesteerd en inmiddels 25% dr af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Ik heb redelijk wat verschillende altcoins, maar je merkt wel dat je al snel te laat bent. Heel veel coins zijn na zo'n eerste pump dan ook gewoon dood heb ik het idee. Zonde, voor de devs maar ook voor de markt. Ja, hypocritisch want ik doe d'r zelf ook hard aan mee..

Als je niet instapt voor de grote pump dan kan je het gewoon schudden tenzij de coin echt een goede waarde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:01:
Wat gebeurd er met TRX ik maak me zorgen? had 7k eur d'r in geïnvesteerd en inmiddels 25% dr af.
Geen flauw idee, volgens mij komt er binnekort (als in straks) een aankondiging, wellicht dat ie dan gaat moonen. :'(

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Nu online
@Thaam Dat zal vast, maar dat hoort niet natuurlijk. Zo'n beetje elke crypto currency adverteert met "lightning fast transaction times, 24/7" etc, totdat het een beetje druk wordt dus. Dan stort het in elkaar als een plumpudding.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radjesh schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:02:
[...]

Geen flauw idee, volgens mij komt er binnekort (als in straks) een aankondiging, wellicht dat ie dan gaat moonen. :'(
Dit gaat de slechte kant op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 23:33:
Betreffende de Ripple,het is geen crypto..

[...]

De Ripple is wat anders als het protocol, blijkbaar wil dat kwartje bij velen niet vallen

Bron: https://en.bitcoinwiki.org/wiki/Ripple
Maar XRP is binnen dat protocol veel goedkoper om te gebruiken, goedkoper = meer winst en dat horen banken graag. Zolang er geen nieuws is blijft het allemaal speculatie, we zullen zien wat de toekomst uiteindelijk brengt voor Ripple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:03:
[...]

Dit gaat de slechte kant op..
Nah net stond ie -30% en nu -26%. Komt wel goed. Maak me eerder zorgen om Ripple.

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:01:
Ik weet niet hoevel % het van je portfolio is, maar bij mij is TRON minder dan 15%. Zo'n dipje is bij mij iets van 1.2K, niet echt boeiend dus. Zet een stop-limit of koop bij zodat je weer winst maakt bij het omhoog komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 19:19
Ik heb echt een slechte relatie met XLM.

Nu twee keer in geïnvesteerd omdat ik het een interessante coin vind. Beide keren stort hij na een weekje tijd helemaal in :') en dan stap ik uit, waarna hij de door mij verwachte stijging inderdaad ontvangt :')

Twijfel nu om weer uit te stappen, dus waarschijnlijk stijgt Steller zo weer!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalent
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 20:28
Haha paniekzaaiers hier, kom nu maar snel bij mij in het hoekje zitten huilen 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:54
Volgens mij is het gewoon tijd om te gaan slapen en morgen verder te kijken :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Gaat heel even niet omhoog, maar uitgedrukt in BTC maakt deze munt geen hele rare* bewegingen de laatste dagen toch?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/V0iMYJV.jpg

*beduidend afwijkend van moving average.
Richh schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:06:
Ik heb echt een slechte relatie met XLM.

Nu twee keer in geïnvesteerd omdat ik het een interessante coin vind. Beide keren stort hij na een weekje tijd helemaal in :') en dan stap ik uit, waarna hij de door mij verwachte stijging inderdaad ontvangt :')

Twijfel nu om weer uit te stappen, dus waarschijnlijk stijgt Steller zo weer!
Crypto zijn ook te volatiel om zeker te zijn van winst op korte termijn. Al weet ik zeker dat HODL het antwoord is om alsnog je winstdoelstelling te pakken, ook als het wat langer duurt.

Van mij mag je echter uitstappen als dat betekent dat er weer stijging komt. >:)

[ Voor 55% gewijzigd door The Redman op 10-01-2018 00:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
Bijna comedy al die reacties hier. Verkopen is niet slecht, maar doe het in ieder geval niet met verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:59
Thaam schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:14:
Bijna comedy al die reacties hier. Verkopen is niet slecht, maar doe het in ieder geval niet met verlies.
Daar verlies je uiteindelijk het meeste op! Ik heb vandaag lang getwijfeld, heb stop-limit op TRX gezet van m'n break-even en ga slapen. Anders HODL ik wel tot de announcement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Thaam schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:14:
Dat kan en mag je verwachten toch, niet iedereen is een longtime hodler. :)
Na een paar jaar bezig te zijn met crypto's overleef ik dit ook wel weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Lucky0wn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:16:
[...]

Daar verlies je uiteindelijk het meeste op! Ik heb vandaag lang getwijfeld, heb stop-limit op TRX gezet van m'n break-even en ga slapen. Anders HODL ik wel tot de announcement.
Hou TRX gewoon vast en verkoop hem als hij volgende maand op de 50cent staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
RaptorXS schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:19:
[...]

Dat kan en mag je verwachten toch, niet iedereen is een longtime hodler. :)
Na een paar jaar bezig te zijn met crypto's overleef ik dit ook wel weer 8)
Je praat over een dip van 2 dagen he. ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Thaam schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:19:
[...]

Hou TRX gewoon vast en verkoop hem als hij volgende maand op de 50cent staat.
Ik heb gewoon geen vertrouwen meer in deze coin, en ja ik heb 'm voor de hypetrain gekocht (maar die winst is inmiddels al verdampt door paar slechte trades in TRX tijdens de hype)

Edit: mis de TRX to the moon berichten: check Binance eens :)

[ Voor 7% gewijzigd door Lucky0wn op 10-01-2018 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Lucky0wn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:24:
[...]

Ik heb gewoon geen vertrouwen meer in deze coin, en ja ik heb 'm voor de hypetrain gekocht (maar die winst is inmiddels al verdampt door paar slechte trades in TRX tijdens de hype)
XVG werd hier op den duur ook uitgepoept. Maar afgelopen week heb je er toch een aardige winst uit kunen halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Thaam schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:26:
[...]

XVG werd hier op den duur ook uitgepoept. Maar afgelopen week heb je er toch een aardige winst uit kunen halen. ;)
Ook leuke winsten op gehaald, maar na dat gedoe tussen kerst en nieuwjaar ook geen XVG meer. Enige coin waar ik nog steeds vertrouwen in blijf houden is Electroneum en een beetje Po.et.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thaam
Het is nu tijd om er wat bij te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Lucky0wn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:27:
[...]

Ook leuke winsten op gehaald, maar na dat gedoe tussen kerst en nieuwjaar ook geen XVG meer. Enige coin waar ik nog steeds vertrouwen in blijf houden is Electroneum en een beetje Po.et.
Poe word de verassing. Staat vaak net buiten de top 100 en valt dus niet op. Maar ik heb daar al heel veel winst op kunnen pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Die Ripple die nu zakt is door een samenwerking van Coinmarketcap met zeer waarschijnlijk Roger Ver en consorten.

In Korea wordt namelijk nog gewoon drie dollar betaald voor de munt, hier nu minder dan twee. Pure manipulatie om goedkoop aan Ripples te komen. HODL!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:29:
Die Ripple die nu zakt is door een samenwerking van Coinmarketcap met zeer waarschijnlijk Roger Ver en consorten.

In Korea wordt namelijk nog gewoon drie dollar betaald voor de munt, hier nu minder dan twee. Pure manipulatie om goedkoop aan Ripples te komen. HODL!
bron want dit is zeer interessant echt zeer interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn

Snap alleen niet waarom niemand arbitrage doet richting die Koreaanse exchanges? Laten die geen buitenlanders toe? Vind het niet erg om in KRW uitbetaald te krijgen want die zet ik daar om in ETH en stuur ze weer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josshem
De Koreanse exchanges zijn niet bereikbaar voor buitenlanders, vandaar het grote verschil in prijs. Arbitrage is ook niet mogelijk. Prijzen in Korea zijn daarom ook geen goede afspiegeling voor de marktprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Thaam schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:28:
[...]

Poe word de verassing. Staat vaak net buiten de top 100 en valt dus niet op. Maar ik heb daar al heel veel winst op kunnen pakken.
Verwacht ik dus ook, helaas hoog ingestapt (1450 sats) maar hun product is gewoon zo goed, dat moet een keer loskomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh

CMC die met Roger Ver/BCH samen werkt? Heb je gezien dat Bitcoin Cash dezelfde daling kent, om dezelfde reden? Lijkt mij een hele gekke gedachte. Sowieso heeft Ver liever een sterke Ripple, zodat Bitcoin van de troon gestoten kan worden, zodat BCH eerder BTC in kan halen.

Totaal onlogisch dus.

Het is niet meer dan normaal dat Korea meer betaald (dollar-wise) voor een cryptomunt. Dat geldt voor iedere coin en het verschil is niet groter dan normaal bij Ripple.

Ripple loopt nu gewoon mee met de downtrend van alle alts en BTC, na de logische correctie die het eerder kreeg. De markt wil nu dat je Ethereum koopt en dat zal vast nog even zo blijven ;)
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:31:
[...]

bron want dit is zeer interessant echt zeer interessant.
Ik vermoed zijn onderbuik, in de hoop dat meer mensen Ripple kopen voor zijn eigen gewin.

[ Voor 11% gewijzigd door Richh op 10-01-2018 00:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

josshem schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:33:
De Koreanse exchanges zijn niet bereikbaar voor buitenlanders, vandaar het grote verschil in prijs. Arbitrage is ook niet mogelijk. Prijzen in Korea zijn daarom ook geen goede afspiegeling voor de marktprijs.
Ik ga morgen met 1 miljoen ripples op mijn usb stick met een prive vliegtuig naar Seoul.
Hier net gekocht voor $2 miljoen. Denk dat ik ze daar echt wel kan slijten voor $2,9 miljoen als een Koreaan ze voor $3 miljoen kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Lucky0wn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:34:
[...]

Verwacht ik dus ook, helaas hoog ingestapt (1450 sats) maar hun product is gewoon zo goed, dat moet een keer loskomen.
Op zich nog wel netjes hoor. Ik had hem met 0.03 eurocent... met een beetje geluk word hij dit jaar nog 1 dollar waard. 8) gewoon HODL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:54
Momenteel gaat trx weer to the moooonnnn en xrp ook. Nou, nu echt slapen paniekcryptomensjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stevie_ schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:44:
Momenteel gaat trx weer to the moooonnnn en xrp ook. Nou, nu echt slapen paniekcryptomensjes.
Thanks jij ook maatje. Had gisteren toevallig gedroomd over PAC coin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Ik hoop dat Paccoin ooit 2 dollar word.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:41:
[...]

Ik ga morgen met 1 miljoen ripples op mijn usb stick met een prive vliegtuig naar Seoul.
Hier net gekocht voor $2 miljoen. Denk dat ik ze daar echt wel kan slijten voor $2,9 miljoen als een Koreaan ze voor $3 miljoen kan verkopen.
Neem gelijk wat Bitcoin mee, ook daar zit ongeveer 30% verschil tussen de USD en KRW koers :)

Overigens grappig, digitale goederen in persoon overbrengen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Thaam schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:47:
Ik hoop dat Paccoin ooit 2 dollar word.....
Ik heb er 500.000, doe mij maar 25€ per stuk 8) Ik HODL ze wel geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
Lucky0wn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:50:
[...]

Ik 3 miljoen. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:50:
[...]

Als er iemand is die het verdient ben jij het wel. Dankzij jou tips hier zijn er vele rijk geworden. Hopelijk word je snel miljonair.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik ben er wel uit zo'n beetje.. Ik raad iedereen aan die aan crypto wil beginnen om de Tweakers.net 'crypto threads' van vóór sept/oktober te lezen om echte kennis op te doen.. Het lijkt namelijk wel of de laatste maanden hier alleen nog maar daytraders van de leeftijd van 16 t/m 24 zitten ofzo..

Het laatste half jaar heb ik zoveel geleerd hier en ben blij dat ik vertrouwen in mijn portfolio heb ipv op iedere hype mee te willen liften.. Kom op zeg, ik had het een tijdje geleden al in de gaten dat er 'pump & dump' karakters in de threads verscholen zaten maar het is nu wel heel duidelijk dat sommige (jammer genoeg teveel) hier echt alleen maar aan het hypen zijn.. Misschien heeft het met de leeftijd te maken maar dat jeugdige 'snel geld willen verdienen zonder er iets voor te hoeven doen' gevoel dat ik hier aan over houd is niet aan mij besteed..

We houden het vanaf de zijlijn goed in de gaten en genieten ondertussen van de rustig opbouwende percentages in het huidige portfolio :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 00:51:
Ik ben er wel uit zo'n beetje.. Ik raad iedereen aan die aan crypto wil beginnen om de Tweakers.net 'crypto threads' van vóór sept/oktober te lezen om echte kennis op te doen.. Het lijkt namelijk wel of de laatste maanden hier alleen nog maar daytraders van de leeftijd van 16 t/m 24 zitten ofzo..

Het laatste half jaar heb ik zoveel geleerd hier en ben blij dat ik vertrouwen in mijn portfolio heb ipv op iedere hype mee te willen liften.. Kom op zeg, ik had het een tijdje geleden al in de gaten dat er 'pump & dump' karakters in de threads verscholen zaten maar het is nu wel heel duidelijk dat sommige (jammer genoeg teveel) hier echt alleen maar aan het hypen zijn.. Misschien heeft het met de leeftijd te maken maar dat jeugdige 'snel geld willen verdienen zonder er iets voor te hoeven doen' gevoel dat ik hier aan over houd is niet aan mij besteed..

We houden het vanaf de zijlijn goed in de gaten en genieten ondertussen van de rustig opbouwende percentages in het huidige portfolio :*)
Wat heb je in je portfolio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Dan ben je nu (multi)miljonair als PAC de wereld overneemt!

Overigens kun je dan beter investeren in 500 biljoen zimbabwaanse dollar, heb ik er nog 2 van slingeren hier die HODL ik ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Is allemaal terug te lezen in de threads, ik ga slapen, morgen even kijken hoe TRON ervoor staat 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Nog even over dat verschil tussen een USD en KRW koers:

https://medium.com/crypto...-opportunity-32e4e547a730
A closer investigation seems to point to the fact that South Korea’s anti-money laundering laws may have something to do with this. If a Korean-owned business were to attempt to buy Bitcoin in large quantities from overseas, they would be questioned and likely fined if they couldn’t properly explain the purpose of the purchase. And because Bitcoin has a “no value” in the eyes of the government, the notion that these businesses were sending millions of Korean won (or thousands of USD) overseas looks a lot like money-laundering. Even traders acting as individuals would have difficulty: citizens cannot transfer more than $50,000 in funds per year without the necessary paperwork and tax declarations.

It’s likely these same laws that are causing the huge imbalance in buy/sell pressure, and the subsequent price gap. Korean citizens and residents who want to have the ability to move their money in or out of the country without the banks getting involved are probably converting it all to cryptocurrency.

In other words, it’s possible that it’s the very nature of Bitcoin — its ability to circumvent legal restrictions — that is causing it to be so expensive in Korea.
Kortom, dit blijft wel even zo. Niks om je druk om te maken. Tenzij je Ripple probeert te holden natuurlijk :+ dan kan je beter Ethereum scoren.

[ Voor 44% gewijzigd door Richh op 10-01-2018 00:57 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden
  • Geen links met referral.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (typisch dus is dat dus sowieso niet het slowchat topic)