Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:48

SD5k

>4&X

Tweakwondo schreef op woensdag 26 december 2018 @ 09:41:
weet iemand of er een update is/komt voor de yeelight om de kleur te onthouden als de bulb van het stroom is afgeweest? (vergelijkbaar met de hue update tijde terug).
Bij mij doen ze dat nu eigenlijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:52
Tweakwondo schreef op woensdag 26 december 2018 @ 09:41:
weet iemand of er een update is/komt voor de yeelight om de kleur te onthouden als de bulb van het stroom is afgeweest? (vergelijkbaar met de hue update tijde terug).
Dit heeft yeelight al vanaf day 1. Gewoon in je settings te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:15
Tweakwondo schreef op woensdag 26 december 2018 @ 09:49:
[...]

Sinds gisteren heb ik yeelight bulbs (Xmas gifts). Heb daarbij de yeelight app geïnstalleerd en werkt prima. wat is het verschil met de mi home app?
Vrij weinig. Ik vind de Yeelight app makkelijker en fijner in gebruik en is tevens ook compatibel met GH

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:30
bedankt voor jullie reacties. dan moet ik even kijken hoe dat precies zit. Heb namelijk gister (aangeschoten :p) alles geprobeerd in te stellen. bij het uit/aan zetten was hij weer knal helder :+

zal deze dagen een kijken hoe het werkt. nu eerst bij komen en wat uurtjes werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MakhouT
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-07 04:09
Gisteren mijn yeelights ontvangen, maar ik kan deze niet vinden in de mi home app op european server, wel in de yeelight app met china mainland server.
Welke server gebruik ik nu het best?
Toestellen dat ik heb:
Roborock vacuum
xiaomi gateway
xiaomi smart button (om lampen aan uit te zetten)
yeelight

Graag had ik alles in mi home gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-06 16:39
Tweakwondo schreef op woensdag 26 december 2018 @ 09:49:
[...]

Sinds gisteren heb ik yeelight bulbs (Xmas gifts). Heb daarbij de yeelight app geïnstalleerd en werkt prima. wat is het verschil met de mi home app?
Je hebt de Mi Home nodig als je meer apparaten wilt koppelen behalve lampen. Zoals de gateway en sensoren e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Mijn Mi Home app staat op China voor de sensoren en m'n Yeelight app staat op Duitsland. Om deze twee te koppelen gebruik ik dan weer Domoticz :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:52
MakhouT schreef op woensdag 26 december 2018 @ 10:44:
Gisteren mijn yeelights ontvangen, maar ik kan deze niet vinden in de mi home app op european server, wel in de yeelight app met china mainland server.
Welke server gebruik ik nu het best?
Toestellen dat ik heb:
Roborock vacuum
xiaomi gateway
xiaomi smart button (om lampen aan uit te zetten)
yeelight

Graag had ik alles in mi home gebruikt
Ik zit met alles op China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klungeltweaker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-07 20:39

klungeltweaker

Maakt altijd alles kapot ...

ronald1989 schreef op maandag 12 november 2018 @ 20:54:
Ik heb iets vreemds met de nieuwe led strip van Yeelight.

Heb een basis set en 2 x 1m verlenging en het geheel getest voordat ik het ging monteren en alles werkte, alle kleuren waren instelbaar.

Nu net alles geïnstalleerd en ik krijg geen andere kleur meer dan rood. Al een paar keer een hard reset gedaan maar zelfs de modus die de strip zou moeten tonen na een hard reset (rood groen blauw) doet het niet meer, alleen nog rood.

Ik merk dat als ik geel kies het rood minder fel wordt en bij blauw bijvoorbeeld donkerder rood.

Heeft iemand dit probleem al eens meegemaakt? Ik kan op het Yeelight forum geen eenduidig antwoord vinden. De een zegt een hardware issue en de ander zegt dat de connecties tussen de basis set en de verlenging niet goed zijn. Deze allemaal gecheckt en dat maakt geen verschil.
Hier precies hetzelfde euvel. Ook rood in de uitstand en voor de rest rare kleuren bij aan. Nog een oplossing gevonden?

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:56
Ik heb reeds de roborock s50 via de mi home app op de EU server. Nu wilde ik ook Smart verlichting en lijkt het mij niet meer dan logisch om voor yeelight te gaan. Echter wil ik ook graag een smartplug gebruiken. Heb ik dan toch weer de hub nodig?
En kan ik de timer voor de lampen laten verspringen met de zonsondergang zoals de hue?

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-07 10:38
Wij hebben vandaag getest met LiFX lamp.
Wat we thuis voor elkaar kregen is via Google Home een opdracht te geven zodat de lamp aan of uit ging.
Echter op de locatie waar wij de lamp nodig hebben kan de lamp niet met buiten communiceren.

We hebben gewoon internet op de locatie echter sommige poorten en adressen zijn niet bereikbaar.
Vragen of dit aangepast kan worden is nu helaas geen optie.

We hebben vanmiddag een Yeelight besteld om te kijken of we deze lamp wel kunnen gebruiken.

Weet iemand of deze lamp wel zonder internet werkt of ben je bij smart led altijd afhankelijk van een cloud omgeving ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MakhouT
Is het mogelijk om in de mihome app de gehele kamer als groep te bedienen? kleur en/of brightness aanpassen? Ik vind dit niet direct terug. Nu moet ik ze lamp per lamp bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Laatst online: 04-07 16:13
MdO82 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 17:43:
Wij hebben vandaag getest met LiFX lamp.
Wat we thuis voor elkaar kregen is via Google Home een opdracht te geven zodat de lamp aan of uit ging.
Echter op de locatie waar wij de lamp nodig hebben kan de lamp niet met buiten communiceren.

We hebben gewoon internet op de locatie echter sommige poorten en adressen zijn niet bereikbaar.
Vragen of dit aangepast kan worden is nu helaas geen optie.

We hebben vanmiddag een Yeelight besteld om te kijken of we deze lamp wel kunnen gebruiken.

Weet iemand of deze lamp wel zonder internet werkt of ben je bij smart led altijd afhankelijk van een cloud omgeving ?
Denk dat je in jouw geval moet kijken naar lampen die ook werken zonder internet/cloud.

Dan kom je op de Philips Hue of de Ikea Tradfri. Ik weet alleen niet of er voor Google Home nog poorten open moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-07 23:30
Yeelight YLDD04YL wireless leds besteld op 9 november jl. via Gearbest. Helaas heeft PostNL om onduidelijke redenen het pakket terug gestuurd. Dit rondom Black Friday. Adresgegevens kloppen gewoon. Moest ik ong 10 werkdagen wachten voordat er een onderzoek was gestart en afgerond. Eindstand nog steeds onbekend waarom PostNL 'm terug gestuurd heeft. Is er een nieuwe verstuurd op 25 december jl. dus hopelijk media januari binnen, maar zal wel later worden.

Eerste keer bij Gearbest besteld en wat mij betreft de laatste keer. Ze wilden me zelfs laten betalen voor het opnieuw opsturen en minder dan 100% van het bedrag teruggeven. Absurd slechte service zelfs voor een budget site. Nog even wachten op voordat m'n smart home project in gang wordt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:30
Draicon schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:17:
Yeelight YLDD04YL wireless leds besteld op 9 november jl. via Gearbest. Helaas heeft PostNL om onduidelijke redenen het pakket terug gestuurd. Dit rondom Black Friday. Adresgegevens kloppen gewoon. Moest ik ong 10 werkdagen wachten voordat er een onderzoek was gestart en afgerond. Eindstand nog steeds onbekend waarom PostNL 'm terug gestuurd heeft. Is er een nieuwe verstuurd op 25 december jl. dus hopelijk media januari binnen, maar zal wel later worden.

Eerste keer bij Gearbest besteld en wat mij betreft de laatste keer. Ze wilden me zelfs laten betalen voor het opnieuw opsturen en minder dan 100% van het bedrag teruggeven. Absurd slechte service zelfs voor een budget site. Nog even wachten op voordat m'n smart home project in gang wordt gezet.
En dan gaan er nog douanekosten bijkomen.
Was tenminste bij mij en een ander wel zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:53
Draicon schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:17:

Ik vermoed dat hij in eerste instantie er uit gepikt is door de douane. Vervolgens hoort er
dan iets in gang gezet te worden waardoor jij aanvullende informatie kan aanleveren.
Dit is waarschijnlijk nooit aangekomen bij jou, en wordt het pakket dus retour verkoper gestuurd.

Dit tweede pakketje zal er weer uitgepikt worden, en zal je rond de 20 euro bij moeten gaan betalen.
(of je hebt mazzel, en floept het er door. Maar ik denk dat het een geautomatiseerd systeem is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-07 14:26
Mijn Yeelight smart light bulb is zojuist bezorgd. Ik neem aan dat ik het beste de VS kan selecteren in de Yeelight app of moet ik voor Duitsland gaan?

[ Voor 11% gewijzigd door Raxious op 03-01-2019 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 08:27
Ik heb 3 kleur lampen besteld van versie 2. Net 2 stuks mogen ontvangen en morgen komt de 3e volgens de track and trace. Via de Mi Home app heb ik ze gelijk een geüpdate naar ver 1.4.2_0037 op de China land server. De lampen zijn goed fel en geven mooie kleuren!

Alleen heb ik nog wel wat vragen aan jullie.
Welke app is nou beter om ze te bedienen die van Yeelight of Mi Home?
Hoe kan ik in één keer de kleur veranderen op alle lampen?
Als jullie de lampen niet gebruiken zet je dan de lampenschakelaar uit in huis of via de app en ze dan op standby laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Vandaag weer 2x1m uitbreiding voor de ledstrip gekregen :D Gaat erg makkelijk om ze er aan te zetten trouwens.
Raxious schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 14:28:
Mijn Yeelight smart light bulb is zojuist bezorgd. Ik neem aan dat ik het beste de VS kan selecteren in de Yeelight app of moet ik voor Duitsland gaan?
Ik heb ze op duitsland staan, geen idee wat het verschil is.
thekvnz schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 15:17:
Ik heb 3 kleur lampen besteld van versie 2. Net 2 stuks mogen ontvangen en morgen komt de 3e volgens de track and trace. Via de Mi Home app heb ik ze gelijk een geüpdate naar ver 1.4.2_0037 op de China land server. De lampen zijn goed fel en geven mooie kleuren!

Alleen heb ik nog wel wat vragen aan jullie.
Welke app is nou beter om ze te bedienen die van Yeelight of Mi Home?
Als jullie de lampen niet gebruiken zet je dan de lampenschakelaar uit in huis of via de app en ze dan op standby laten staan?
Ik zou zeggen, gebruik ze allebei even dan zie je het verschil. Ik gebruik de Yeelight app.
Het idee achter de slimme lamp is toch dat je de schakelaar niet meer hoeft aan te raken? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raxious
Top, ben ook ff voor de Duitse server gegaan en werkt allemaal prima. Zo nog maar eens 3 lampen erbij bestellen.

Ding is ook goed stevig. Mijn pa was hem uit de lampenkap aan het draaien en laat hem zo op de grond donderen. Hij gaat gelukkig nog aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:01
Furiousz schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:23:
1 van mijn Yeelights zit in een IKEA lamp met ingebouwde dimmer, dimmer staat op maximaal. Tot nu toe levert dit geen problemen op, het enige wat merkbaar is is een hele lichte "zoem". Maar ook dit schijnt niet heel ongewoon te zijn bij wifi lampen. Als de dimmer niet op maximaal staat doet de lamp het niet.
gaat dit nog steeds goed? ik heb 3 ikea lampen met interne dimmers. Ik zet ze dan maximaal en dan de yeelight erin. Tot nu toe werkt het goed maar als het een risico vormt op brand of iets dan moet ik toch wat anders verzinnen. Hier ook de lichte zoem idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 11:55

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

thekvnz schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 15:17:

Knip
Knip
Je kan in de Yeelight app een groep maken waaraan je alle lampen toevoegt. Vervolgens kan je in die groep met de slider het vermogen van alle lampen in één keer instellen. Dat kan ook met de kleuren.
Als je de gewenste kleur en/of vermogen hebt kan je die voor elke lamp vastzetten in de instellingen.
Niet vergeten het vinkje aan te zetten voor ongewenste spanningsuitval.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
ppeterr schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 09:51:
[...]

Ik vermoed dat hij in eerste instantie er uit gepikt is door de douane. Vervolgens hoort er
dan iets in gang gezet te worden waardoor jij aanvullende informatie kan aanleveren.
Dit is waarschijnlijk nooit aangekomen bij jou, en wordt het pakket dus retour verkoper gestuurd.

Dit tweede pakketje zal er weer uitgepikt worden, en zal je rond de 20 euro bij moeten gaan betalen.
(of je hebt mazzel, en floept het er door. Maar ik denk dat het een geautomatiseerd systeem is)
Daar heb ik niet bij stilgestaan. Dat zou het idd kunnen zijn. Zou de eerste keer zijn dat m'n product eruit eotfy gepikt door de douane. Hopelijk komt de informatie nu wel aan bij me. Benaderen ze mij dan persoonlijk via de post of via de email dat je weet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
Draicon schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:52:
[...]

Daar heb ik niet bij stilgestaan. Dat zou het idd kunnen zijn. Zou de eerste keer zijn dat m'n product eruit eotfy gepikt door de douane. Hopelijk komt de informatie nu wel aan bij me. Benaderen ze mij dan persoonlijk via de post of via de email dat je weet?
Normaal gesproken krijg je een brief van Postnl. Ik zou de tracking ook even in de gaten houden, daar staat her ook vermeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:53
Draicon schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:52:
[...]

Je krijgt inderdaad een brief, waar in staat wat het bij te betalen bedrag is, daarna
kan je het ophalen bij een postnl service punt.

Wel slordig, want ik denk toch echt dat er een aantal stappen over geslagen zijn
bij de eerste zending door de douane waardoor het mis gegaan is,

Maar goed, het is het wel waard. Die extra paar euro's ook wel. Die led strip, en dan
in combi met bijvoobeeld alexa is best heel erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-05 14:08
harrybeuker schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 18:41:
[...]

gaat dit nog steeds goed? ik heb 3 ikea lampen met interne dimmers. Ik zet ze dan maximaal en dan de yeelight erin. Tot nu toe werkt het goed maar als het een risico vormt op brand of iets dan moet ik toch wat anders verzinnen. Hier ook de lichte zoem idd
Ja hoor, gaat nog steeds prima!

3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prekz
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:28
Iemand ervaring met de xiaomi bedside lamp (v2 volgens mij) icm domoticz?
v2 zou wifi ondersteunen en hierdoor met domoticz toegankelijk moeten zijn.

Kan er helaas heel weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Waar draaien jullie de Yeelights in? Gewoon een goedkope lamp met en e27 fitting of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:57
LootBoxSurvivor schreef op maandag 7 januari 2019 @ 16:30:
Waar draaien jullie de Yeelights in? Gewoon een goedkope lamp met en e27 fitting of zo?
Zelf heb ik ze (nog) niet, maar idd. Als je e27 yeelights koopt kunnen die daar gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-07 13:03
LootBoxSurvivor schreef op maandag 7 januari 2019 @ 16:30:
Gewoon in schemerlampen die er al stonden. Ik heb wel de aan/uit schakelaar van de schemerlampen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvNwPPr
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07-07 00:33
Ik heb vandaag 6 E27 Yeelights (YLDP06YL) binnengekregen die ik niet meer ga gebruiken. P.M. maar bij interesse.

Kan niet terug vinden of dit buiten vraag en aanbod mag, anders kan dit bericht verwijderd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draicon
vuurtjih schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 20:57:
[...]

Normaal gesproken krijg je een brief van Postnl. Ik zou de tracking ook even in de gaten houden, daar staat her ook vermeld.
ppeterr schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 21:42:
[...]

Je krijgt inderdaad een brief, waar in staat wat het bij te betalen bedrag is, daarna
kan je het ophalen bij een postnl service punt.

Wel slordig, want ik denk toch echt dat er een aantal stappen over geslagen zijn
bij de eerste zending door de douane waardoor het mis gegaan is,

Maar goed, het is het wel waard. Die extra paar euro's ook wel. Die led strip, en dan
in combi met bijvoobeeld alexa is best heel erg leuk :)
Heb m'n leds afgelopen zaterdag binnen gehad en direct geïnstalleerd. Dacht dat de standaard versie voldoende was voor een 48" tv. Extension maar besteld, zodat het licht overal rondom de leds zit.

Installatie ging, los van de eerste poging, vloeiend. Werkt zonder WiFi en reageert snel. Zeker een goed gevoel over gekregen. Zal niet schromen om Yeelight producten te kopen als ik een lamp nodig zal hebben oid.

Nog wel even de leds koppelen in Google Assistant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freerkm
  • Laatst online: 14-08-2024
Hopelijk herkent iemand dit en kan mij op de juiste weg helpen. Mijn Google-werk levert nog geen resultaten op van mensen met hetzelfde probleem.

Ik heb 8 stuks van de Philips Zhirui E27 lampjes zoals genoemd in de OP.

Wij gebruiken nog geregeld de fysieke wandschakelaars om de lampen uit en aan te zetten, en af en toe springt de lamp dan ná het aanzetten na 5 tot 10 seconden ineens weer uit.

Als ik hem dan via de wandschakelaar nog een keer uit en aan zet, blijft hij ditmaal wel branden. Ook is de lamp gewoon via de Mi Home app aan te zetten nadat hij uit zichzelf is uitgegaan.

De bulbs zitten op de laatste firmware-versie en ik heb het geheel ook allemaal al eens gereset en opnieuw ingesteld.

Er zijn in Mi Home ook helemaal geen automations ingesteld die deze lampen evt. uit laten gaan.

Herkent iemand dit? Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MakhouT
Misschien heb je ergens een timer aanstaan die dit uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleEddy
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-07 18:12
maartend schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:30:
[...]

En dan gaan er nog douanekosten bijkomen.
Was tenminste bij mij en een ander wel zo.
Meerdere keren op Gearbest.com Yeelight producten besteld. Nog nooit problemen gehad, en altijd binnen 7 dagen in huis gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerfist-yentl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:58

angerfist-yentl

vake bei te bange!

Ik bestel nu al zoon 2 jaar bij Banggoods en heb nog nooit kosten hoeven maken bij de douane (had 5 lampen tegelijk besteld) heb een T-80 soldeer bout gekocht ook geen douane, bij banggoods hebben ze volgens mij ook een optie bij de bestelling dat je hiervoor verzekerd bent.

Weet iemand trouwens of ze binnenkort ook E14 lampen verkopen,
zodat ik ook die slim kan maken?

Vake bei te bange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:38
angerfist-yentl schreef op zaterdag 12 januari 2019 @ 21:16:
Weet iemand trouwens of ze binnenkort ook E14 lampen verkopen,
zodat ik ook die slim kan maken?
Philips Zhirui E14, let wel op dat ze een stuk groter zijn dan gewone E14 lampen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oxvIa3yr.jpg
Links IKEA Tradfri E14 (https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60365271/), rechts de Zhirui E14 clear. Ook geven ze een soort van sterretjes patroon door de reflector/verdeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleEddy
Wanneer ik tegen mijn Google Home zeg: "Hey Google, maak de lampen 50%". Dan krijg ik de volgende reactie: "Oke, ik dim de lampen naar 50 procent procent." Hij herhaald dus het woord 'procent'. Ik heb geen idee of dit aan Yeelight ligt, of aan Google.

Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-07 15:28

Arrogant

S.F.W.

UncleEddy schreef op zondag 13 januari 2019 @ 18:04:
Wanneer ik tegen mijn Google Home zeg: "Hey Google, maak de lampen 50%". Dan krijg ik de volgende reactie: "Oke, ik dim de lampen naar 50 procent procent." Hij herhaald dus het woord 'procent'. Ik heb geen idee of dit aan Yeelight ligt, of aan Google.

Hebben jullie hier ook last van?
Jimmy Two Times :+

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UncleEddy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

De Xiaomi Yeelight YLDP06YL is nu $15,89 met code YLB857 bij Banggood.
Wel even CN kiezen bij verzenden anders komen er nog verzendkosten bij.
https://www.banggood.com/...AC100-240V-p-1278500.html
Zelf erg tevreden mee, nu zoek ik nog een paar kleine E14 RGB smart (wifi) lampjes.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooswijk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-03 18:38
Gutteguttegut schreef op zondag 13 januari 2019 @ 20:01:
Zelf erg tevreden mee, nu zoek ik nog een paar kleine E14 RGB smart (wifi) lampjes.
Bedankt voor de tip even twee besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Gutteguttegut schreef op zondag 13 januari 2019 @ 20:01:
vraagje. bestel je dan 2 keer een losse lamp of 2 tegelijk? ivm gedoe bij douane?

[ Voor 7% gewijzigd door harrybeuker op 14-01-2019 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 18:22

Gutteguttegut

CEO of TFD

harrybeuker schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:11:
[...]

vraagje. bestel je dan 2 keer een losse lamp of 2 tegelijk? ivm gedoe bij douane?
Ik heb de vorige keer twee tegelijk besteld.

Maar ik heb nog nooit douane gedoe gehad... (afkloppen).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Gutteguttegut schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:34:
[...]
Ik heb de vorige keer twee tegelijk besteld.

Maar ik heb nog nooit douane gedoe gehad... (afkloppen).
ok ik gok het erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:30
Ik was laatst dus wel de pineut. 2de keer boven bedrag, 1 maal niet de pineut, 1 maal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooswijk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-03 18:38
harrybeuker schreef op maandag 14 januari 2019 @ 14:11:
[...]

Ik heb wel twee keer een bestelling geplaatst voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
de e14 yeelights zijn Q1 beschikbaar volgens Yeelight! eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 22:48

SD5k

>4&X

harrybeuker schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:23:
Ik ben benieuwd, inmiddels heb ik zelf een Ikea systeem aangeschaft maar dat zou ik allemaal zo weer verkopen als Yeelight met E14 RGB lampen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-07 10:55
harrybeuker schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 10:23:
Heb je hier wellicht wat meer info over?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harrybeuker
SD5k schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:03:
[...]

Ik ben benieuwd, inmiddels heb ik zelf een Ikea systeem aangeschaft maar dat zou ik allemaal zo weer verkopen als Yeelight met E14 RGB lampen komt.
ze zijn volgens mij op de CES beurs al gepresenteerd. Wellicht even googlen? Ik heb yeelight op Facebook gevraagd wanneer de e14 beschikbaar komt:
ik citeer:
yeah, I see, for netherlands, we have no local distributor yet, but cross-boarder dealer such as aliexpress or bangood and gearbest will sell these, expected in Q1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:53
Een snelle google levert niks op, maar ik wacht al heel lang op yeelights in e14 formaat! Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:22
SD5k schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 13:03:
[...]

Je weet dat je sinds kort de IKEA Tradfri lampen kunt aansturen met de Mi Home app?

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
MasterMaceMichu schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 16:23:
[...]

Je weet dat je sinds kort de IKEA Tradfri lampen kunt aansturen met de Mi Home app?
Heb je dan wel de IKEA hub nodig of kun je linken aan je mi gateway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:58
Dat laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Gister ook geprobeerd en werkt echt super. Hoef nu geen Ikea bridge/hub meer aan te schaffen :)

Nou hopen dat ze een beetje snel ook gaan werken in Domoticz via de Xiaomi gateway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:39
Phoolie schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:29:
[...]

Gister ook geprobeerd en werkt echt super. Hoef nu geen Ikea bridge/hub meer aan te schaffen :)

Nou hopen dat ze een beetje snel ook gaan werken in Domoticz via de Xiaomi gateway.
Dit is een interessante ontwikkeling. Misschien toch maar eens een Ikea Trådfri lamp kopen en testen. Het kan altijd weer retour. ;)
Zelf gebruik ik Homebridge (ipv Domoticz). Ongetwijfeld moet voor HB de gebruikte xiaomi plugin worden bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpisthebest
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-10-2024
Vraagje over de nieuwere Tunable white Yeelight E27 bulb. Via de Yeelight app, uitstekend te installeren. Echter ik wil ze gebruiken icm Aqara/Xiaomi sensoren. Maar ik krijg de white V2, niet toegevoegd in de Mi Home app. (een versie 1 white en RGB, gaan prima). (en ik reset de V2 wel eerst, voordat ik hem wil toevoegen)
Ik zag een stuk terug in dit forum, dat iemand ze wel zag verschijnen. Op een Yeelight forum zag ik dat een Yeelight medewerker aangaf, dat de V2 alleen in de Yeelight app werkt en niet in de Mi App. Mi App staat op mainland china.
Iemand een idee, of ik nu iets mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
mrpisthebest schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 11:38:
Vraagje over de nieuwere Tunable white Yeelight E27 bulb. Via de Yeelight app, uitstekend te installeren. Echter ik wil ze gebruiken icm Aqara/Xiaomi sensoren. Maar ik krijg de white V2, niet toegevoegd in de Mi Home app. (een versie 1 white en RGB, gaan prima). (en ik reset de V2 wel eerst, voordat ik hem wil toevoegen)
Ik zag een stuk terug in dit forum, dat iemand ze wel zag verschijnen. Op een Yeelight forum zag ik dat een Yeelight medewerker aangaf, dat de V2 alleen in de Yeelight app werkt en niet in de Mi App. Mi App staat op mainland china.
Iemand een idee, of ik nu iets mis?
Yeelight app werkt wel met duitsland server. Yeelight werkt echter alleen met de Mi-Home app via de mainland china server.

Ik heb ze via de eurpese server gerprobeerd en toen vond hij niets. via china zag hij ze gelijk na een reset van de lamp.

[ Voor 6% gewijzigd door BlueSS50 op 21-01-2019 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
.

[ Voor 99% gewijzigd door harrybeuker op 21-01-2019 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
Volgens mij is dit geen wifi versie maar bluetooth of zigbee.

(de post waar dit een reactie op was is verwijderd)

[ Voor 31% gewijzigd door BlueSS50 op 21-01-2019 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demiesehv
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 26-06 10:25
Ik heb nu 3 lampen van yeelight in huis werkt perfect.
Probleem is ik heb in mijn kamer 1 led lamp die ik niet kan vervangen voor een yeelight.
Nu zoek ik dus een slimme stekker die in de yeelight app werkt en ook via google home te bedienen is bestaan deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Laatst online: 20:07
Ik ga me hier ook melden! Een aantal lampen besteld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Demiesehv schreef op maandag 21 januari 2019 @ 23:16:
Probleem is ik heb in mijn kamer 1 led lamp die ik niet kan vervangen voor een yeelight.
Nu zoek ik dus een slimme stekker die in de yeelight app werkt en ook via google home te bedienen is bestaan deze?
Je kunt smart sockets van xioami kopen, deze werken met de mi home app (waaraan je ook je yeelight kunt bedienden.

Heb zelf blitzwolf sockets en stuur alles aan via Google home app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
NiQo schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 07:58:
[...]

Je kunt smart sockets van xioami kopen, deze werken met de mi home app (waaraan je ook je yeelight kunt bedienden.
[...]
Dan moet je alleen wel een stekker aan die lamp hebben, of die socket wat aanpassen. Daarnaast wel even opletten dat je de WiFi versie pakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitspark
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-02-2024
ik zoek wifi / zigbee led spots welke dimbaar zijn. punt is dat deze in een gatgrootte van om en nabij 9 cm moeten passen. helaas heeft de vorige huiseigenaar van ons huis ervoor gekozen om op de betreffende plek grote spots in te zetten van met een afwijkende maat, als in geen GU10 armatuur of vergelijkbaar.

ik heb nu 'domme' yeelight downlights erin gezet omdat de bestaande spots kapot zijn gegaan en uit 1 stuk bestonden (geen losse armatuur). Ik had niet goed gekeken en deze waren niet smart. https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.672b4c4dMrrKyM

Weet iemand of er ook spots (geen floodlight) te krijgen zijn met deze maatvoering in smart vorm? ik heb nog niks zinnigs gevonden vandaar dat ik hier eens even mijn geluk wil proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
Demiesehv schreef op maandag 21 januari 2019 @ 23:16:
Mijn Xiaomi smart plug wifi is onderweg uit china. hij werkt 100% zeker wel met Mi-Home. echter weet ik nog niet of hij ook met de google assistent werkt. ik betwijfel het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yezzer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-07 15:29
Bitspark schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 09:16:
ik zoek wifi / zigbee led spots welke dimbaar zijn. punt is dat deze in een gatgrootte van om en nabij 9 cm moeten passen. helaas heeft de vorige huiseigenaar van ons huis ervoor gekozen om op de betreffende plek grote spots in te zetten van met een afwijkende maat, als in geen GU10 armatuur of vergelijkbaar.

ik heb nu 'domme' yeelight downlights erin gezet omdat de bestaande spots kapot zijn gegaan en uit 1 stuk bestonden (geen losse armatuur). Ik had niet goed gekeken en deze waren niet smart. https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.672b4c4dMrrKyM

Weet iemand of er ook spots (geen floodlight) te krijgen zijn met deze maatvoering in smart vorm? ik heb nog niks zinnigs gevonden vandaar dat ik hier eens even mijn geluk wil proberen.
zouden deze wifi modellen geschikt kunnen zijn voor u, ik denk het wel:

https://www.gearbest.com/..._1830509.html?wid=1433363

groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitspark
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-02-2024
@yezzer die had ik ook al gezien. maar het gat dat ik nu heb is 9cm. dat is grofweg 3.5 inch.
deze lampen verwachten een gat van 3 inch, wat neerkomt op 7.62cm.
ik denk dus dat ze door het gat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demiesehv
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 26-06 10:25
BlueSS50 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 13:43:
[...]

Mijn Xiaomi smart plug wifi is onderweg uit china. hij werkt 100% zeker wel met Mi-Home. echter weet ik nog niet of hij ook met de google assistent werkt. ik betwijfel het...
Ik gebruik de mi home niet.
Vind die app niks gebruik gewoon de normale leeyight app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Demiesehv schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 23:31:
[...]

Ik gebruik de mi home niet.
Vind die app niks gebruik gewoon de normale leeyight app
Dan kan je alleen Yeelight spul bedienen en die hebben geen schakelaars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yezzer
  • Laatst online: 02-07 15:29
Voor de mensen die de Xiaomi PHILIPS Zhirui Smart LED Ball Lamp E27 gebruiken én tevens domoticz gebruiken: voor deze lamp is er nu sinds kort een Python script beschikbaar, zodat deze lamp binnen domoticz kan aangestuurd worden.
Interessant, want nu kun je via deze weg de lamp wel gaan aan- en uitschakelen in combinatie met bijvoorbeeld zonsondergang en zonsopgang op uw locatie. Dit is zoals je weet niet mogelijk bij gebruik van de MI Home app, omdat je daar meestal vastzit aan de China Mainland server, en dus enkel Chinese (hoofd)steden kunt selecteren.
Info hier
https://www.domoticz.com/forum/viewtopic.php?t=25698
Het gaat specifiek over deze lamp die ook op de beginbladzijden vermeld wordt in deze thread:
https://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_644095.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Phoolie schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 08:29:
[...]

Kun je eens uitleggen hoe je deze gekoppeld hebt? Ik krijg in de mi home app de vage melding no zigbee gateway found. Deze melding geeft ie bij alle IKEA lampen overigens. Mijn gateway staat hier toch echt en de rest werk naar behoren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
NiQo schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 18:47:
[...]

Kun je eens uitleggen hoe je deze gekoppeld hebt? Ik krijg in de mi home app de vage melding no zigbee gateway found. Deze melding geeft ie bij alle IKEA lampen overigens. Mijn gateway staat hier toch echt en de rest werk naar behoren....
Maar die Gateway staat wel in je Mi home app?

Ik selecteerde die IKEA lamp, toen moest ik de gateway selecteren. Daarna de lamp 6 keer aan/uit. Daarna was de koppeling er dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Ben al wat aan het oriënteren maar kom nog niet echt tot een eenduidig antwoord.

Ik heb de nodige lampen besteld waarmee ik in 1 klap alles overzet. Ik heb Domoticz draaien en een Google Home. Deze zijn apart natuurlijk. Zover ik heb begrepen kan ik beide systemen gebruiken om mijn lampen te controleren. Echter, als ik ze via sunset en sunrise op Domoticz laat aangaan, kan ik ze dan ook nog bijsturen via Google Home speaker zonder dat deze elkaar in de weg gaan zitten?

Ook las ik over de Aqara wall switch. Hiervoor heb ik de Aqara gateway nodig. Kan ik met een dubbele wall switch 1 knop programmeren dat 1 lamp vol aan gaat en de andere knop 2 lampjes apart schakelt op een bepaalde brightness?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-07 13:31

TradeMarkNL

Videoproducer
De Yeelight YLDD04YL 2m LED Smart Strip Light 220V is in de flash sale bij Gearbest voor 29e, dus maar 2 stuks gekocht. Heb wel wat plekken waar ik wat sfeerverlichting kan gebruiken. Ik zie dat er ook nog verlengstukken verkrijgbaar zijn, maar heeft iemand ook ervaring met de boel inkorten en het afgeknipte deel hergebruiken. Ik heb bv ook wel plekken van een meter, maar dan zou het zonde zijn als ik de andere helft moet weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:22
Afgeknipte stukken kun je niet zomaar hergebruiken. Wellicht kun je wat knutselen met solderen van 5 contactpunten, maar het is er niet op gemaakt.

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 03-07 09:38
Hi,

Ik heb nu milights via openhab draaien, werkt niet altijd maar meestal wel. ben aan het kijken voor 2 lampen in de keuken en wil yeelights nemen daar, kan je nu ook in het nederlands commandos geven voor kleuren etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilona409
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-10-2022
Hele domme vraag, maar ik heb deze lamp
https://m.gearbest.com/go...=GB_GB_orderCreate_181212

Probeer deze aan te sluiten op de mi home app (ingesteld main land China), de app vind de lamp wel en het eerste gedeelte van de connectie lukt ook, maar het gaat mis als hij probeert te koppelen aan de router. Lamp en router zijn ongeveer 2 meter van elkaar verwijderd.
Weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
TradeMarkNL schreef op zondag 27 januari 2019 @ 21:47:
De Yeelight YLDD04YL 2m LED Smart Strip Light 220V is in de flash sale bij Gearbest voor 29e, dus maar 2 stuks gekocht. Heb wel wat plekken waar ik wat sfeerverlichting kan gebruiken. Ik zie dat er ook nog verlengstukken verkrijgbaar zijn, maar heeft iemand ook ervaring met de boel inkorten en het afgeknipte deel hergebruiken. Ik heb bv ook wel plekken van een meter, maar dan zou het zonde zijn als ik de andere helft moet weggooien.
Hier dezelfde vraag. Hoe flexibel is deze kabel eigenlijk? Wil een strip in de keuken plaatsen maar dat betekend dat ie in de hoeken wat vreemde hoeken moet maken. Zat dat Xiaomi geen hoekstukjes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
MasterMaceMichu schreef op maandag 28 januari 2019 @ 19:21:
Afgeknipte stukken kun je niet zomaar hergebruiken. Wellicht kun je wat knutselen met solderen van 5 contactpunten, maar het is er niet op gemaakt.
Nee daar was ik al bang voor. Nouja we gaan het zien als de boel binnen is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:43

defcon84

Multipass?

https://nl.pepper.com/aan...t-lamp-e27-banggood-92199
Xiaomi Yeelight v2 RGBW smart lamp E27 @Banggood
14 euro ipv 20 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:56

Flipmo

OMG !!

tnx, 5 lampen besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-dude
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:12
Heb nu al paar yeelights (E27) lampen, maar vraag me af: in wat voor lamphouders/kappen steken jullie die?

Dit lijkt me wel iets, maar wat zijn er nog van mooie alternatieven?
Afbeeldingslocatie: https://cdn.biano.nl/i/product/570-570/2a/46/4c/dd821994ab402b4d1f7016e2aaad46c897d355f9.jpg

Kortom, hoe geven Tweakers de Yeelights een plek in het huis? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Nice, hier zijn m’n 2 yeelight led strips binnen. Ik wil ze achter m’n bank (stof, als dat blijft plakken dus) en bed plakken, voor achter m’n tv wil ik nog een keer wat andere strips kopen. Maar aangezien ledstrips nieuw zijn voor mij vroeg ik me af hoe gebruikelijk het is om ze in een profiel te plaatsen. Want wat ik natuurlijk niet wil is de individuele leds terugzien in het licht op de muur of grond. Met een profiel wordt het licht mooi diffuus, maar heb je dat echt nodig of is dat bv alleen het geval bij hele cheape strips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Hier ook Yeelights binnen! Instellen en met de app online brengen geen probleem. Het wordt voor mij nog een grotere uitdaging om ze in Domoticz actief te krijgen met scenes die ik wil. Maar daar gaan later nog wel vragen over komen vanuit mij. Eerst zelf proberen ;)

[edit] Heb inmiddels 2 switches in Domoticz werkend. Van het weekend maar eens aan de slag met blockly. :D

[ Voor 17% gewijzigd door Boinkie op 12-02-2019 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:27
Is er een mogelijkheid om de dimmer van Philips te gebruiken als de rest van mn apparatuur allemaal xiaomi is?

• Boinkie
Iemand nog een aanbieding gezien voor de RGBW E27 lamp? Wil er nog 4 bijkopen :+ Alle code's die in het topic staan en online te vinden zijn verlopen :(

[ Voor 31% gewijzigd door Boinkie op 14-02-2019 11:05 ]

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
Boinkie schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 11:05:
Iemand nog een aanbieding gezien voor de RGBW E27 lamp? Wil er nog 4 bijkopen :+ Alle code's die in het topic staan en online te vinden zijn verlopen :(
Dit even in de gaten houden en als zoekterm Yeelight opgeven: https://couponsfromchina....pons-deals-list-gearbest/

Op dit moment zijn de goedkoopste die ik daar zie $18.74 per stuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowo
C-dude schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:34:
Heb nu al paar yeelights (E27) lampen, maar vraag me af: in wat voor lamphouders/kappen steken jullie die?

[Afbeelding]

Deze vind ik wel wat, de hele lamp geeft licht zag ik: https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60386527/

Afbeeldingslocatie: https://www.ikea.com/PIAimages/0162630_PE247370_S5.JPG

En ook nog eens heel goedkoop dus je kan altijd veranderen mocht het niet bevallen zonder dat het al teveel pijn in de knip doet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommieboy_007
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-06 18:07

[Afbeelding]

Ik heb mijn lampen ook van de Ikea, maar ben aan het knutselen geweest met Blanda schalen. Hierbij heb ik een snoer met E27 fitting gekocht, en een gat in de achterkant van de schaal geboord om de snoer er doorheen te rijgen.

Yeelight Blanda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-dude
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:12
Hey goed gevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:18

luigi87

Domotica Fanaticus

[Afbeelding]

Bij mij zijn deze onderweg:
en wordt dan ook richting het plafond gericht voor een mooiere lichtverspreiding.

Afbeeldingslocatie: https://www.lampentotaal.nl/images/53897-151843-wandlamp-retro-koper-urban-interiors.jpg?size=largest

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in de wereld van de slimme verlichting. Ik ben bezig met het realiseren van een home cinema op zolder. Deze wil ik gaan verlichten met slimme lampen.
Begrijp ik nu goed dat ik Ikea Tradfri lampen kan koppelen aan de Yeelight/Mi Home app en ik dan dus geen Ikea hub nodig heb?
Waarom zou ik voor Tradfri kiezen en niet voor de Yeelight lampen? Buiten het feit dat Ikea gewoon in NL verkrijgbaar is natuurlijk.

Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 13:12

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb de Yeelight YLXD01YL plafondlamp:

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB14C21cLDH8KJjy1Xcq6ApdXXag/Xiaomi-original-Yeelight-LEDD-Ceiling-Light-White-320x320x73mm-YLXD01YL-for-Smart-Mi-Home-Xiaomi.jpg_640x640.jpg

Nu kreeg ik eerder deze week een firmware update, en nu onthoudt de lamp de laatste stand als de stroom eraf is geweest. Handig als je met je slaperige kop aan de wandschakelaar zit!

[ Voor 6% gewijzigd door MeltedForest op 22-02-2019 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-11-2023
- Nieuw: YEELIGHT RGBW LED Bulb V2 (RGBW - Wifi dimbaar) - (ca. 19 Euro)

Ik heb deze bij banggood besteld op 13 januari
De 1e 10 dagen gebeurde er niks, vanaf toen wel snel
1 februari was pakket in local post office.
1 februari, update, pakket kan niet worden bezorgd, en wordt retour gezonden??
Gebeld met PostNL, die gaf de schuld aan banggood, die weer aan mij?!
Er stond alleen een postbus nummer op en geen adres.
Fout van pakhuis banggood lijkt me?
Eerst kreeg ik nog de schuld dat mijn adres er niet opstond? Staat toch duidelijk bij mijn account.
Ik kon er voor kiezen om te cancellen.... maar moest dan wel 2x verzendkosten betalen? Niet mijn schuld en toch moeten betalen voor iets wat ik niet eens krijg, dat zal toch niet

Na 2 erg lange chatsessies, toch eindelijk zover kunnen krijgen dat ze inzien dat het toch echt niet mijn schuld is.
Nu is me toegezegd dat er een nieuwe zending komt.... tot op heden nog steeds niks vernomen.

Dus wees gewaarschuwd bij banggood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
MeltedForest schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:46:

[Afbeelding]

Nu kreeg ik eerder deze week een firmware update, en nu onthoudt de lamp de laatste stand als de stroom eraf is geweest. Handig als je met je slaperige kop aan de wandschakelaar zit!
Bedankt, weer 70$ uitgegeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
Boinkie schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 15:55:
[...]

Bedankt, weer 70$ uitgegeven :+
Dankjewel! Nu idd versie 1.5.9_0043 ook op mijn plafondlamp de Yeelight Moon LED Smart Ceiling Light 450, de YLXD03YL.
Nu ook eindelijk onthouden van de laatste stand ( ben al vaker wakker geworden met 2200 lumen wit licht vol op mijn snufferd nadat de stroom er blijkbaar even af was geweest 8) )

nb. Firmwareupdate alleen te vinden in de Yeelight app, niet in de MiHome app! Hierdoor had ik hem nog niet gezien daar ik de Yeelight app niet gebruik!

[ Voor 14% gewijzigd door lowo op 23-02-2019 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
MeltedForest schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:46:

[Afbeelding]

Goed gezien.
n.b. Update alleen te vinden via de Yeelight App; Niet bij de MiHome app!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 13:12

MeltedForest

Lenny-t

lowo schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 12:28:
[...]

Goed gezien.
n.b. Update alleen te vinden via de Yeelight App; Niet bij de MiHome app!
Ik heb de update wel via de Mi Home app gekregen, ik gebruik de Yeelight app niet...
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste