Meest eenvoudige ; https://shop.shelly.cloud...-smart-home-automation#50alesandro_46 schreef op zondag 22 december 2019 @ 14:33:
[...]
Shelly?
[Afbeelding]
Die past bij mij niet in de doos achter de schakelaar
Maar Shelly kende ik niet. Eens snuffelen wat ze daar allemaal hebben.
Ik heb nu zelf ook problemen met mijn aurora strip.
Maanden gewerkt zonder issues, ineens was die uit de app niet meer verbnden.
Nu al talloze keren gereset, alles geprobeerd krijg hem niet meer verbonden..
Maanden gewerkt zonder issues, ineens was die uit de app niet meer verbnden.
Nu al talloze keren gereset, alles geprobeerd krijg hem niet meer verbonden..
Recentelijk een mooie dual LED strip van Xiaomi Yeelight gekocht.
De strip is vijf meter en de voeding zit strak op de strip, hiervoor heb ik een verlengkabel nodig.
Het is mijn bedoeling om de strip om een hoekje te laten gaan, hiervoor heb ik een drie-aderig hoekstukje nodig.
Bij de vijf meter strip zat een zakje met vijf bevestigingsclips, dat is veel te weinig.
Ik heb de leverancier van de strip een bericht gestuurd, maar deze reageert nergens meer op sinds de levering afgehandeld is.
Ik heb bij Alie en Banggood gezocht, maar nergens kan ik vinden wat ik zoek.
Lang verhaal kort, waar halen jullie de accessoires voor jullie LED strips?
Tevens de vraag, is het raadzaam de strip door te halen daar waar het niet de bedoeling is? De strip is eigenlijk te lang, of veel te kort. Secties zijn bijna een halve meter 🙁
De strip is vijf meter en de voeding zit strak op de strip, hiervoor heb ik een verlengkabel nodig.
Het is mijn bedoeling om de strip om een hoekje te laten gaan, hiervoor heb ik een drie-aderig hoekstukje nodig.
Bij de vijf meter strip zat een zakje met vijf bevestigingsclips, dat is veel te weinig.
Ik heb de leverancier van de strip een bericht gestuurd, maar deze reageert nergens meer op sinds de levering afgehandeld is.
Tevens de vraag, is het raadzaam de strip door te halen daar waar het niet de bedoeling is? De strip is eigenlijk te lang, of veel te kort. Secties zijn bijna een halve meter 🙁
Voor hoekstukjes kan je even bij Amazon.de gaan kijken. Die hebben sowieso een reeks verschillende uitvoeringen (hopelijk ook de door jou gezochte uitvoering) leverbaar.Geurt-kun schreef op donderdag 26 december 2019 @ 13:57:
Recentelijk een mooie dual LED strip van Xiaomi Yeelight gekocht.
Ga je een ledstrip doorknippen waar het niet aangegeven is heb je kans dat de leds tot aan het eerstvolgende knippunt het niet meer doen.
Je zit dan met een stukje dode leds.
Thanks!lowo schreef op donderdag 26 december 2019 @ 17:48:
[...]
Voor hoekstukjes kan je even bij Amazon.de gaan kijken. Die hebben sowieso een reeks verschillende uitvoeringen (hopelijk ook de door jou gezochte uitvoering) leverbaar.
Ga je een ledstrip doorknippen waar het niet aangegeven is heb je kans dat de leds tot aan het eerstvolgende knippunt het niet meer doen.
Je zit dan met een stukje dode leds.
Hier kom ik wel verder mee.
Bedoel je met het niet op de juiste plaats doorknippen dat er een kans bestaat dat ik meer dan drie banen doorknip?
Daar waar je probleemloos de strip door kan knippen staat over het algemeen een schaar getekend maar het is goed aangegeven. Op een andere plaats doorknippen kan ervoor zorgen dat een deel niet meer werkt ( tot aan het "schaartje")Geurt-kun schreef op donderdag 26 december 2019 @ 23:00:
[...]
Thanks!
Hier kom ik wel verder mee.
Bedoel je met het niet op de juiste plaats doorknippen dat er een kans bestaat dat ik meer dan drie banen doorknip?
Ik zou graag mijn Yeelights iets (half uur/uur) na zonsopkomst uit en iets voor zonsondergang aan laten gaan. Weet iemand hoe dit automatisch zou kunnen?
IFTTT heeft zo een functie, maar ik zie geen mogelijkheid om die offset van tijd er in te zetten.
Olisto heb ik ook geprobeerd maar dat ondersteunt geen Yeelight en zelf lukt het me niet met Olisto connect.
Home assistant heeft wel wat ik zoek maar het lijkt me een vrij omslachtige oplossing voor alleen een paar lampen.
Ben benieuwd of iemand hier een betere/makkelijkere oplossing weet.
IFTTT heeft zo een functie, maar ik zie geen mogelijkheid om die offset van tijd er in te zetten.
Olisto heb ik ook geprobeerd maar dat ondersteunt geen Yeelight en zelf lukt het me niet met Olisto connect.
Home assistant heeft wel wat ik zoek maar het lijkt me een vrij omslachtige oplossing voor alleen een paar lampen.
Heeft er ook iemand ervaring met de schakelaars van Yeelight. Wil er 1 bestellen om de Yeelight YLXD01YL 28W Round LED Ceiling Light mee aan te sturen. Wil een dubbele nemen met op 1 output de YLXD01YL en op de andere een domme lamp.
Zover ik kan vinden is het alleen aan/uit en heb je geen dimmer controls met de schakelaar. Op Youtube vindt ik alleen maar mensen die de Aqara versie hebben maar dat is een compleet ander product volgens mij.
Ben ook benieuwd of de schakelaar nu via Bluetooth of via draad communiceert m.b.v SLISAON (of is slisaon alleen de functie dat de stroom er niet af gaat?)
Zover ik kan vinden is het alleen aan/uit en heb je geen dimmer controls met de schakelaar. Op Youtube vindt ik alleen maar mensen die de Aqara versie hebben maar dat is een compleet ander product volgens mij.
Ben ook benieuwd of de schakelaar nu via Bluetooth of via draad communiceert m.b.v SLISAON (of is slisaon alleen de functie dat de stroom er niet af gaat?)
LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23
Lijkt wel heel erg op de Xiaomi schakelaarsjvanderkroon schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:56:
Heeft er ook iemand ervaring met de schakelaars van Yeelight. Wil er 1 bestellen om de Yeelight YLXD01YL 28W Round LED Ceiling Light mee aan te sturen. Wil een dubbele nemen met op 1 output de YLXD01YL en op de andere een domme lamp.
Automation > trigger Sunset > Delay toevoegen van 30m en dan de lampen aan?GkkeGerrit schreef op zondag 5 januari 2020 @ 15:17:
Ik zou graag mijn Yeelights iets (half uur/uur) na zonsopkomst uit en iets voor zonsondergang aan laten gaan. Weet iemand hoe dit automatisch zou kunnen?
Voor zonsondergang zie ik zo 123 geen instelling in de xiaomi app
Ik heb op ifttt een applet gemaakt die een uur voor sunset in Utrecht een scene uitvoert. Helaas kan ik die alleen zelf gebruiken omdat ik anders een betaalde ifttt account moet nemen. Je kunt zelf wel een vergelijkbare applet maken met de volgende code:GkkeGerrit schreef op zondag 5 januari 2020 @ 15:17:
(...)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
| // set these vars to your needs //////////////////////////////////////////////// // sunrise true is sunrise, false is sunset var sunrise = false; //localtimezone from UTC time; var localtimezone = 2; // use any value in hours, negative is sooner, positive is later, 0 is no alteration; var offsettime = -1.0; // your local coordinates, now set to Utrecht, netherlands, set to your own location var longitude = 5.11; var latitude = 52.09; ///////////////////////////////////////////////// // get day of the year; var yearFirstDay = Math.floor(new Date().setFullYear(new Date().getFullYear(), 0, 1) / 86400000); var today = Math.ceil((new Date().getTime()) / 86400000); var day = today - yearFirstDay; var zenith = 90.83333333333333; //offical = 90 degrees 50' , civil = 96 degrees, nautical = 102 degrees, astronomical = 108 degrees var D2R = Math.PI / 180; var R2D = 180 / Math.PI; // convert the longitude to hour value and calculate an approximate time var lnHour = longitude / 15; var t; if (sunrise) { t = day + ((6 - lnHour) / 24); } else { t = day + ((18 - lnHour) / 24); }; // calculate the Sun's mean anomaly var M = (0.9856 * t) - 3.289; // calculate the Sun's true longitude var L = M + (1.916 * Math.sin(M * D2R)) + (0.020 * Math.sin(2 * M * D2R)) + 282.634; if (L > 360) { L = L - 360; } else if (L < 0) { L = L + 360; }; // calculate the Sun's right ascension var RA = R2D * Math.atan(0.91764 * Math.tan(L * D2R)); if (RA > 360) { RA = RA - 360; } else if (RA < 0) { RA = RA + 360; }; // right ascension value needs to be in the same qua var Lquadrant = (Math.floor(L / (90))) * 90; var RAquadrant = (Math.floor(RA / 90)) * 90; RA = RA + (Lquadrant - RAquadrant); // right ascension value needs to be converted into hours RA = RA / 15; // calculate the Sun's declination var sinDec = 0.39782 * Math.sin(L * D2R); var cosDec = Math.cos(Math.asin(sinDec)); // calculate the Sun's local hour angle var cosH = (Math.cos(zenith * D2R) - (sinDec * Math.sin(latitude * D2R))) / (cosDec * Math.cos(latitude * D2R)); var H; if (sunrise) { H = 360 - R2D * Math.acos(cosH) } else { H = R2D * Math.acos(cosH) }; H = H / 15; // calculate local mean time of rising/setting var T = H + RA - (0.06571 * t) - 6.622; // adjust back to UTC var UT = T - lnHour; if (UT > 24) { UT = UT - 24; } else if (UT < 0) { UT = UT + 24; } // convert UT value to local time zone of latitude/longitude var localT = UT + localtimezone; // set offset localT = localT + offsettime; var now = new Date(); var nd = new Date( now.getFullYear(), now.getMonth(), now.getDate() ).getTime() + ( localT * 3600 * 1000 ); //round calculated sunrise/sunset var d = new Date(nd); var hours = d.getHours(); var minutes = d.getMinutes(); var m = (((minutes + 7.5)/15 | 0) * 15) % 60; var h = ((((minutes/105) + .5) | 0) + hours) % 24; var sunsetr = h+":"+m; //round trigger time var m2 = (((Meta.currentUserTime.minute() + 7.5)/15 | 0) * 15) % 60; var h2 = ((((Meta.currentUserTime.minute()/105) + .5) | 0) + Meta.currentUserTime.hour()) % 24; var nowr = h2+":"+m2; if (nowr != sunsetr) { // skip your action Yeelight.setScene.skip(); } |
De formule kwam ik online tegen en heb ik wat aangepast om met ifttt te laten werken.
ik heb zojuist 2 smart led bulbs color binnen gekregen.
ik krijg het alleen met geen mogelijkheid voor elkaar om ze te verbinden met de xiaomi home app. ik krijg steeds de melding. kan de telefoon niet met het apparaat verbinden.
ik ben bijna op het punt ze tegen de muur kapot te gooien.
misschien dat iemand mij kan helpen en vertellen wat ik niet goed doe. mvg
En anders staan ze bij deze te koop.
ik krijg het alleen met geen mogelijkheid voor elkaar om ze te verbinden met de xiaomi home app. ik krijg steeds de melding. kan de telefoon niet met het apparaat verbinden.
ik ben bijna op het punt ze tegen de muur kapot te gooien.
misschien dat iemand mij kan helpen en vertellen wat ik niet goed doe. mvg
En anders staan ze bij deze te koop.
[ Voor 5% gewijzigd door lucadebruin op 09-01-2020 15:22 ]
ik heb hetzelfde probleem, heb je de oplossing la gevonden?
TheDudez schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:47:
Ik heb een yeelight plafon lamp. Alleen loopt de verbinding niet goed nat het invullen van de wifi. Ik vermoed dat dit ligt aan de DNS van Ziggo maar ik heb zo kolere connectbox waar je de DNS niet van kan aanpassen. Iemand nog tips? lamp meerdere keren gereset en op mainland China gezet.
Ja Ziggo modem in bridge gezet eigen router aangesloten. En DNS aangepast naar Google en cloudflare. Want DNS aanpassen van Ziggo onding kon niet
Misschien thetren via 4g.(op een ander device) Lan aanzetten. En hopen dat hij dan op lan blijft staan?
Misschien thetren via 4g.(op een ander device) Lan aanzetten. En hopen dat hij dan op lan blijft staan?
lucadebruin schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 15:32:
ik heb hetzelfde probleem, heb je de oplossing la gevonden?
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door TheDudez op 09-01-2020 18:08 ]
Moet je telefoon ook op hetzelfde wifi netwerk zitten, of is alleen de app voldoende?
Ik heb namelijk super traag wifi in mijn slaapkamer, waardoor ik gewoon mijn 4g abbo gebruik, maar wil wel graag overstappen naar smartverlichting.
Ik heb namelijk super traag wifi in mijn slaapkamer, waardoor ik gewoon mijn 4g abbo gebruik, maar wil wel graag overstappen naar smartverlichting.
Kline vraag.
Ik heb de yeelight rgb strip met 3 extensie. heb re natuurlijk 2.5 nodig. Heb de schaaricoontjes gevonden op de stripmaar lees her en der commentaren dat bij mensen dat stuk strip iet werkt na inkorten.
Iemand hier ervaring mee of dat wel of niet zo is?
Edit ; geknipt, geen probleem
Ik heb de yeelight rgb strip met 3 extensie. heb re natuurlijk 2.5 nodig. Heb de schaaricoontjes gevonden op de stripmaar lees her en der commentaren dat bij mensen dat stuk strip iet werkt na inkorten.
Iemand hier ervaring mee of dat wel of niet zo is?
Edit ; geknipt, geen probleem
[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 18-01-2020 18:23 ]
Ik las dat de yeelight region locked is. Wordt het dan ook lastig om bijvoorbeeld een aqara switch in te stellen om alle lichten uit te doen ( als niet alle lichten op de zelfde xiaomi server zitten ? ).
Ik heb namelijk wat strips en twee bulbs via aliexpress besteld ( veel goedkoper ), maar de ceiling light gewoon in Nederland.
Ik heb namelijk wat strips en twee bulbs via aliexpress besteld ( veel goedkoper ), maar de ceiling light gewoon in Nederland.
Hallotjes
Ik heb de Philips Zhirui Smart LED Bulb E14 Candle Lamp Frosted tijd geleden gekocht en destijds geïnstalleerd maar het slimme ervan achterwegen gelaten omdat het (destijds?) niet werkte met mij google home en andere yeelight lampen. Ik probeerde er net weer leven in te blazen maar het lukt mij niet om heb via de mi home app the activeren. Kan hem niet in de lijst van apparaten vinden. Iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen of iemand de QR code van die lamp voor mij? Heb op aliexpress alleen fotos bij reviews gevonden van barcodes maar die pakt de app niet. Ik denk dat het de QR code in de handleiding moet zijn.
Alvast dank.
Ik heb de Philips Zhirui Smart LED Bulb E14 Candle Lamp Frosted tijd geleden gekocht en destijds geïnstalleerd maar het slimme ervan achterwegen gelaten omdat het (destijds?) niet werkte met mij google home en andere yeelight lampen. Ik probeerde er net weer leven in te blazen maar het lukt mij niet om heb via de mi home app the activeren. Kan hem niet in de lijst van apparaten vinden. Iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen of iemand de QR code van die lamp voor mij? Heb op aliexpress alleen fotos bij reviews gevonden van barcodes maar die pakt de app niet. Ik denk dat het de QR code in de handleiding moet zijn.
Alvast dank.
Wie kan mij helpen?
Recentelijk een mooie Yeelight ledstrip gekocht.
Op zich ben ik tevreden met de strip ware het niet dat de strip alleen per halve meter ingekort kan worden.
Ik wil de strip toepassen onder het aanrecht en deze lengte komt slecht uit.
Nergens kan ik informatie vinden over de knipstukken. 10 cm zou mooi zijn, maar 15 cm zou al een hele verbetering zijn.
Het vinden van hulpstukken is ook een crime, mede door de drie aders.
Deze is strip is in ieder geval een halve meter.
Het gaat om een dual ledstrip, alleen wit van 2700-6500 Kelvin. Strip is drie-aderig. Hulpstukken, zoals hoekjes en connectors nog niet gevonden.
€ 5,23 32% Off | Nieuwe Xiao mi yeelight Led 5 m TOT 30 meter smart Light Strip Smart Home Voor mi app WIFI werkt met Alexa Google Home Assistent
https://a.aliexpress.com/_U5Ndp
Recentelijk een mooie Yeelight ledstrip gekocht.
Op zich ben ik tevreden met de strip ware het niet dat de strip alleen per halve meter ingekort kan worden.
Ik wil de strip toepassen onder het aanrecht en deze lengte komt slecht uit.
Nergens kan ik informatie vinden over de knipstukken. 10 cm zou mooi zijn, maar 15 cm zou al een hele verbetering zijn.
Het vinden van hulpstukken is ook een crime, mede door de drie aders.
Deze is strip is in ieder geval een halve meter.
Het gaat om een dual ledstrip, alleen wit van 2700-6500 Kelvin. Strip is drie-aderig. Hulpstukken, zoals hoekjes en connectors nog niet gevonden.
€ 5,23 32% Off | Nieuwe Xiao mi yeelight Led 5 m TOT 30 meter smart Light Strip Smart Home Voor mi app WIFI werkt met Alexa Google Home Assistent
https://a.aliexpress.com/_U5Ndp
Yeelight verbind direct met het internet, dus hoef je niet op het zelfde netwerk te zijn.
Zolang je Yeelight internet verbinding heeft en je telefoon ook zou je zelfs van de andere kant van de wereld je lampen kunnen bedienen.
Zolang je Yeelight internet verbinding heeft en je telefoon ook zou je zelfs van de andere kant van de wereld je lampen kunnen bedienen.
d0nny41 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 20:44:
Moet je telefoon ook op hetzelfde wifi netwerk zitten, of is alleen de app voldoende?
Mijn ervaring is dat ik nooit heb hoeven resetten. Ik gebruik sinds eerste gen color bulb. en de nieuwere + een ceiling light.
In het begin was er enkel een China server toen er een Duitse server beschikbaar was heb ik moeten resetten om ze in een Duitse server te plaatsen en dat was ook de enige keer in de afgelopen 2/3 jaar dat ik heb moeten resetten.
Ik gebruik Yeelight icm App + Google home.
In het begin was er enkel een China server toen er een Duitse server beschikbaar was heb ik moeten resetten om ze in een Duitse server te plaatsen en dat was ook de enige keer in de afgelopen 2/3 jaar dat ik heb moeten resetten.
Ik gebruik Yeelight icm App + Google home.
Sharkoon schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 20:42:
Was van plan om Yeelight aan te schaffen, maar man man man als ik dit lees dat je een lamp moet resetten en alle issues erbij.. nee dan koop ik wel weer een gloeilamp haha.
[ Voor 29% gewijzigd door jackzonztyl op 04-02-2020 13:25 ]
Yep thanks! Heb inmiddels een bed lamp 2 en werkt echt super. Alleen jammer dat je google home niet kan vertellen om bijv. het licht over 1 uur uit te doen.jackzonztyl schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 13:21:
Yeelight verbind direct met het internet, dus hoef je niet op het zelfde netwerk te zijn.
[...]
Hallo! Al even gezocht, maar helaas geen antwoord kunnen vinden. Helft van het huis is nu 'smart' met de Yeellight Colour E27 lampen. IFTTT, Google Assistant, alles werkt, feest.
Echter heb ik ook nog wat andere lampen in huis die een E14 fitting hebben, welke ik ook graag wil voorzien van een smart Yeelight. Nu heb ik wel gezien dat er E27 naar E14 verloopfittingen zijn. Is een oplossing, maar voor de lamp boven de eettafel ben ik opzoek naar een wat kleinere lamp.
Weten jullie van het bestaan van E14 lampen op het Yeelight (dus zonder Hub of whatnot) systeem? Heb het liefste alles op een protocol. Zit er niet op te wachten met meerdere apps, omslachtige voice commands of ingewikkelde IFTTT settings de lampen aan/uit te zetten.
Echter heb ik ook nog wat andere lampen in huis die een E14 fitting hebben, welke ik ook graag wil voorzien van een smart Yeelight. Nu heb ik wel gezien dat er E27 naar E14 verloopfittingen zijn. Is een oplossing, maar voor de lamp boven de eettafel ben ik opzoek naar een wat kleinere lamp.
Weten jullie van het bestaan van E14 lampen op het Yeelight (dus zonder Hub of whatnot) systeem? Heb het liefste alles op een protocol. Zit er niet op te wachten met meerdere apps, omslachtige voice commands of ingewikkelde IFTTT settings de lampen aan/uit te zetten.
Vraag.
Dochter heeft yeelight, dus vandaar dat ik van daaruit wil werken.
Situatie ; open kast, 4 planken, net wat meer dan een meter lang.
Dus eigenlijk een yeelight strip met wat verlengstukken.
Vragen;
- kan ik de eerste strip tot een meter inkorten?
- kan ik de strips dmv bedrading aan elkaar maken? Ik weet hoe de originele verbinding loopt, maar het gaat om planken die natuurlijk op verschillende hoogte liggen
Vragen;
- kan ik de strips dmv bedrading aan elkaar maken? Ik weet hoe de originele verbinding loopt, maar het gaat om planken die natuurlijk op verschillende hoogte liggen
Ik heb hier een strip die je elke 50 cm kan inkorten.maartend schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 14:39:
Vraag.
Vragen;
Echter kan ik er geen koppelstukjes bij vinden.
Vind je die wel, dan is deze strip perfect.
Zelf solderen zou ook kunnen, maar best bewerkelijk.
€ 5,37 32% Off | New Xiaomi Yeelight LED 5M Up to 30 meters Smart Light Strip Smart Home for Mi APP WiFi Works with Alexa Google Home Assistant
https://a.aliexpress.com/_UMDmf
Er zijn ook strips die je op 15 cm kan inkorten. Als iemand mij vertellen welke dat is, dan hoor ik dat graag.
Short ; thnxGeurt-kun schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 20:02:
[...]
Ik heb hier een strip die je elke 50 cm kan inkorten.
€ 5,37 32% Off | New Xiaomi Yeelight LED 5M Up to 30 meters Smart Light Strip Smart Home for Mi APP WiFi Works with Alexa Google Home Assistant
Er zijn ook strips die je op 15 cm kan inkorten. Als iemand mij vertellen welke dat is, dan hoor ik dat graag.
Maar vraag 1 blijft. Is het stuk van 2 meter ook in te korten? Dat is dat stuk waar de driver aan zit.
Of bestel je dit ding op lengte.
[ Voor 9% gewijzigd door maartend op 22-02-2020 21:21 ]
Die zijn warm/koel wit en geen RGB. Hebben geen koppel stuk aan het einde zoals de yeelight plus. Je moet ze dan zelf solderen. De adapter die eraan vast zit heeft een vermogen van 120w, je hoeft alleen zelf een stroomkabel+stekker er aan vast te schroeven. Heb zelf een paar weken geleden 2 x 5m binnen gekregen.Geurt-kun schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 20:02:
[...]
Ik heb hier een strip die je elke 50 cm kan inkorten.
[ Voor 11% gewijzigd door Helox-in-a-box op 22-02-2020 21:47 ]
De eerste knip is al na een halve meter.maartend schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 21:18:
[...]
Short ; thnx
Maar vraag 1 blijft. Is het stuk van 2 meter ook in te korten? Dat is dat stuk waar de driver aan zit.
Of bestel je dit ding op lengte.
Stukje snoer tussen driver en strip is 15 cm, niet erg handig als je de driver ergens achter wilt stoppen.
Klopt, mooi spul.Helox-in-a-box schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 21:45:
[...]
Die zijn warm/koel wit en geen RGB. Hebben geen koppel stuk aan het einde zoals de yeelight plus. Je moet ze dan zelf solderen. De adapter die eraan vast zit heeft een vermogen van 120w, je hoeft alleen zelf een stroomkabel+stekker er aan vast te schroeven. Heb zelf een paar weken geleden 2 x 5m binnen gekregen.
En als je niet hoeft te knippen mooi toepasbaar.
In de opening post stond dat er GU10 in aankomst was echter kon ik die niet zo 1,2,3 vinden.Spotlights met een GU-10 aansluiting zouden volgens geruchten Q2 2018 op de markt gebracht worden.
http://forum.yeelight.com/t/yeelight-gu10/301/37
Ik kom wel dit soort modellen tegen maar dat is gen GU10. https://www.banggood.com/...mmds=buy&cur_warehouse=CN
Daardoor een paar IKEA lampen gekocht maar die krijg ik via de Mi home app niet aan de praat. (ik heb alleen de lanpen, Niet de gateway aangeschaft omdat ik ervan uitging dat ze het deden met de Mi
Iemand goede ervaring met andere? Ik wil ze via de Mi home app en via domoticz aansturen. Liever geen nieuwe gateway aanschaffen.
ik wil mijn huis uitbereiden met wat RBGW led verlichting en kwam op Yeelight uit. Aangezien ik het niet zo heb op cloud services en alles gewoon direct in home assistant wil pluggen:
kan ik mijn lampen instellen op "LAN mode" via de xiaomi app, ze verder gebruiken in Home Assistant en dan die app van mijn telefoon gooien?
kan ik mijn lampen instellen op "LAN mode" via de xiaomi app, ze verder gebruiken in Home Assistant en dan die app van mijn telefoon gooien?
Compromises are for the weak
Ik ken HA niet, maar bij domoticz doe ik hetzelfde. Je koppelt ze via de app echter wel, LAN beheer of niet. Ik weet verder ook niet hoe de afhandeling van domoticz gaat maar ik vermoed geheel lokaal.Tha_Butcha schreef op maandag 2 maart 2020 @ 17:59:
ik wil mijn huis uitbereiden met wat RBGW led verlichting en kwam op Yeelight uit. Aangezien ik het niet zo heb op cloud services en alles gewoon direct in home assistant wil pluggen:
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
just bit the bullet. Heb 2 E27 bulbs en een led strip gekocht.Heb de bulbs nu draaiende, ledstrip morgen. Ze zitten in ieder geval in een aparte vlan, waar ik alles in dicht gooi. Volgende stap is in Home Assistant pluggen.
NB: als je lampen installeert, moet je wel met de app (tijdelijk) in dezelfde vlan zitten.
Over alle permissies:
- GPS is nodig bij het installeren, waars. om de bulbs te vinden. IMHO totale onzin.hadden ze best anders kunnen implementeren.
- Camera is nodig voor als je een bepaalde kleur wilt voor je lamp.
NB: als je lampen installeert, moet je wel met de app (tijdelijk) in dezelfde vlan zitten.
Over alle permissies:
- GPS is nodig bij het installeren, waars. om de bulbs te vinden. IMHO totale onzin.hadden ze best anders kunnen implementeren.
- Camera is nodig voor als je een bepaalde kleur wilt voor je lamp.
Compromises are for the weak
Ik heb onverhoopt 2 yeelight candle lampen (E14) gekocht om er vervolgens achter te komen dat je een hub nodig hebt om het werkend te maken. Dus, heeft er iemand interesse in 2 lampen? https://tweakers.net/aanb...candle-mesh-led-lamp.html
@hwkinderman, die zijn helaas geen RGB toch?
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
@fabstar81 Nee, ik had ze gekocht als 'slimme lamp voor op mijn nachtkastje' en dus geen behoefte aan RGB.
Ik krijg mijn yeelights bulbs niet te zien in de mi home app. Beider servers staan op Chinese mainland, heeft iemand een idee hoe dit kan?
Europa server kiezen?
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Ik heb momenteel een KAKU dimmer met hierop domme dimbare lampen van de ikea om deze slim te krijgen.
Een nadeel, er is weinig verschil in lichtsterkte tussen een dimstand van 20% of bijvoorbeeld 50%. Van 20% naar 70% is daarentegen wel goed te zien. Ik denk zelf dat dit door de lampen van ikea komt dus wil ik de lampen vervangen door Yeelights.
De vraag is dan ook is hier (met name op laag niveau) wel een verschil in lichtsterkte?
Ik wil de lampen 's nachts namelijk op 1% aan kunnen zetten maar in de huidige situatie is 1% gelijk aan 20% en dat is gewoon te fel.
Alvast bedankt!
Een nadeel, er is weinig verschil in lichtsterkte tussen een dimstand van 20% of bijvoorbeeld 50%. Van 20% naar 70% is daarentegen wel goed te zien. Ik denk zelf dat dit door de lampen van ikea komt dus wil ik de lampen vervangen door Yeelights.
De vraag is dan ook is hier (met name op laag niveau) wel een verschil in lichtsterkte?
Ik wil de lampen 's nachts namelijk op 1% aan kunnen zetten maar in de huidige situatie is 1% gelijk aan 20% en dat is gewoon te fel.
Alvast bedankt!
sinds vandaag een probleem met 2 yeelight lampen en google home.
Google home herkent ze niet meer verwijderd en nu gekoppeld maar hij ziet er wlke keer 3 uit de oude situatie.
Heb alles gewist opnieuw gestart maar blijft er steeds 3 zien.
Google home herkent ze niet meer verwijderd en nu gekoppeld maar hij ziet er wlke keer 3 uit de oude situatie.
Heb alles gewist opnieuw gestart maar blijft er steeds 3 zien.
Ik heb Domoticz en Xiaomi Aqara, waarbij Domoticz mijn "hoofd-systeem" is, Aqara hangt er alleen als HUB aan vast om wat goedkopere devices te kunnen gebruiken in Domoticz. Ik doe dan ook niks in Aqara qua automatisering..
Ik had eind vorig jaar al een paar Philips Zhirui Smart LED Bulb E14 Candle Lamp gekocht, maar toen kreeg ik ze niet eens in de Mi Home App gekoppeld..
Vandaag maar weer es wat tijd aan besteed. Kreeg ze nu wel gekoppeld aan de Mi Home app.. Maar daar heb je verder niks aan, ik wil hem in Domoticz hebben.. Na een ochtend puzzelen is het gelukt:
0. Installeer dit python script in Domoticz: https://github.com/deennoo/domoticz-Xiaomi-Led-Lamp/tree/dev
1. Reset de lamp totdat hij gaat knipperen (lamp aan en uit zetten achter elkaar)
2. Join met een laptop het WiFi netwerk wat de lamp gecreëerd heeft en kijk welk IP de lamp heeft (in mijn geval 192.168.4.1)
3. Stuur met de laptop met Packet Sender een UDP bericht naar de lamp (in mijn geval 192.168.4.1)
4. De laatste 32 karakters in de response is je Xiaomi Token, deze moet je noteren/bewaren
5. Maak de config af in de Mi App (om de lamp aan het juiste WiFi netwerk te hangen
6. Geef de lamp een DHCP reservering in je router
7. Voeg de lamp toe in Domoticz middels ip-address en token(zonder spaties)
( Setup > Hardware and create new Hardware with type 'Xiaomi Philips LED Ball Lamp')
Ik geloof dat je de Aqara Gateway ook niet nodig hebt hiervoor verder, die lampjes praten gewoon over de WiFi met de app (via de Xiaomi servers)... Als je de boel met Domoticz regelt kun je de lampjes ook het internet ontzeggen, zal het alleen via de Mi Home app niet werken.
bron:
https://github.com/Maxmud...d-4a---packet-sender-tool
https://github.com/deennoo/domoticz-Xiaomi-Led-Lamp
https://github.com/deennoo/domoticz-Xiaomi-Led-Lamp/tree/dev
/edit
Zit wel een vertraging in het schakelen variërend van 2-10 seconden, dus deze zijn vooral geschikt voor timers in domoticz, als je hem met de app inschakelt en je gaat zitten wachten is 10 seconden best irritant
Ik had eind vorig jaar al een paar Philips Zhirui Smart LED Bulb E14 Candle Lamp gekocht, maar toen kreeg ik ze niet eens in de Mi Home App gekoppeld..
Vandaag maar weer es wat tijd aan besteed. Kreeg ze nu wel gekoppeld aan de Mi Home app.. Maar daar heb je verder niks aan, ik wil hem in Domoticz hebben.. Na een ochtend puzzelen is het gelukt:
0. Installeer dit python script in Domoticz: https://github.com/deennoo/domoticz-Xiaomi-Led-Lamp/tree/dev
1. Reset de lamp totdat hij gaat knipperen (lamp aan en uit zetten achter elkaar)
2. Join met een laptop het WiFi netwerk wat de lamp gecreëerd heeft en kijk welk IP de lamp heeft (in mijn geval 192.168.4.1)
3. Stuur met de laptop met Packet Sender een UDP bericht naar de lamp (in mijn geval 192.168.4.1)
4. De laatste 32 karakters in de response is je Xiaomi Token, deze moet je noteren/bewaren
5. Maak de config af in de Mi App (om de lamp aan het juiste WiFi netwerk te hangen
( Setup > Hardware and create new Hardware with type 'Xiaomi Philips LED Ball Lamp')
Ik geloof dat je de Aqara Gateway ook niet nodig hebt hiervoor verder, die lampjes praten gewoon over de WiFi met de app (via de Xiaomi servers)... Als je de boel met Domoticz regelt kun je de lampjes ook het internet ontzeggen, zal het alleen via de Mi Home app niet werken.
bron:
/edit
Zit wel een vertraging in het schakelen variërend van 2-10 seconden, dus deze zijn vooral geschikt voor timers in domoticz, als je hem met de app inschakelt en je gaat zitten wachten is 10 seconden best irritant
[ Voor 19% gewijzigd door FreakNL op 06-08-2020 08:41 ]
Lees ik nou goed dat de yeelight internet connection nodig heeft?
ik wilde de yeelights met alleen de homekit app laten werken, aangezien homekit ook niet perse internet nodig heeft. Maar deze lampen gaan weliswaar via wifi, maar de commando's via cloud?
dat zou erg jammer zijn. aangezien ze een van de weinige zijn met filament op wifi en homekit enabled
ik wilde de yeelights met alleen de homekit app laten werken, aangezien homekit ook niet perse internet nodig heeft. Maar deze lampen gaan weliswaar via wifi, maar de commando's via cloud?
dat zou erg jammer zijn. aangezien ze een van de weinige zijn met filament op wifi en homekit enabled
Hi,Fryslanboy schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 15:38:
Iemand ervaring met een E27 RGB pit met KPN? Continue connection timed out krijg ik, begrijp maar niet waar het aan ligt...
Stappen die ik heb ondernomen zijn alle DNS'en naar 8.8.8.8 zetten, pingtest naar de server, 5GHz WiFi uitzetten en controleren of de lamp wel in de DHCP list van de router komt.
Een vriend van mij heeft hetzelfde issue, uit het niks valt ineens om de +- 5 min het netwerk weg. Ontkoppel je de lampen dan doet alles het ineens weer prima. Er wordt gebruik gemaakt van een Xperiabox V8.
Ben je tot een oplossing gekomen?
Iemand hier die toevallig weet waar ik meer yeelight producten kan bestellen?
Ik heb even op de site van Yeelight zelf gekeken naar bepaalde lampen, maar deze kan ik helaas niet terug vinden in een nederlandse webwinkel / xiaomi zelf.
Zelf ben ik hier nieuw in, dus ik weet zelf niet of het allemaal nieuw is en gaat komen e.d.
Mijn excuses als deze vraag hier niet thuis hoort.
Ik heb even op de site van Yeelight zelf gekeken naar bepaalde lampen, maar deze kan ik helaas niet terug vinden in een nederlandse webwinkel / xiaomi zelf.
Zelf ben ik hier nieuw in, dus ik weet zelf niet of het allemaal nieuw is en gaat komen e.d.
Mijn excuses als deze vraag hier niet thuis hoort.
Bangood is wel prima: https://www.banggood.com/search/yeelight.html
op ali can je ook genoeg vinden maar vind ik wat minder overzichtelijk en wat lastiger ivm met vele aanbieders
op ali can je ook genoeg vinden maar vind ik wat minder overzichtelijk en wat lastiger ivm met vele aanbieders
[ Voor 59% gewijzigd door The_Woesh op 28-10-2020 09:39 ]
Oh heel erg bedankt dit zocht ik dus !!The_Woesh schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:38:
Bangood is wel prima: https://www.banggood.com/search/yeelight.html
ik heb per ongeluk 1 van de yeelights gereset. Op zich geen probleem, maar ik heb inmiddels ook openwrt op de router staan. Als ik via de openwrt router probeer de lamp opnieuw toe te voegen gaat het verkeerd, en krijg ik connection timed out op het eind. De lamp verbindt gewoon met de router, maar ergens wordt er iets geblokkeerd in de router denk ik.
Probeer ik het via de DECO's, dan gaat het wel goed, maar dan heeft hij een verkeerde iprange, dus onbruikbaar in hassio. Ik heb het nu opgelost door een 2e netwerk aan hassio te koppelen.
Iemand een idee waarom het via openwrt niet wil?
Probeer ik het via de DECO's, dan gaat het wel goed, maar dan heeft hij een verkeerde iprange, dus onbruikbaar in hassio. Ik heb het nu opgelost door een 2e netwerk aan hassio te koppelen.
Iemand een idee waarom het via openwrt niet wil?
Kort vraagje. Ik ben bijna klaar met mijn uitbouw (serre) en wil led strips gaan plaatsen op de staanders. Nu was mijn oog gevallen op de Yeelight led strips. Ik kan alleen nergens vinden of dit met de Aqara Hub werkt (en dus ook de motion sensors en knoppen).
Het is mij niet duidelijk of dat werkt. Vaak wordt er wel een Yee App genoemd of de Home app, maar dat zegt verder niets of je het kan combineren met andere Aqara producten.
Weet iemand mij te vertellen of het werkt?
Het is mij niet duidelijk of dat werkt. Vaak wordt er wel een Yee App genoemd of de Home app, maar dat zegt verder niets of je het kan combineren met andere Aqara producten.
Weet iemand mij te vertellen of het werkt?
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Ik kom deze lampen tegen van Yeelight E14 fitting: https://www.gearbest.com/...l?wid=1433363#goodsDetail
Ik zoek namelijk lampjes die ik kan dimmen en nog wat qua kleurtemperatuur kan aanpassen. Wat ik me afvroeg, kun je deze nu bedienen met telefoon en app zonder een gateway? Ik haal dat er niet heel duidelijk uit. Later wil ik een gateway kopen maar eerst wil ik kijken of de lampen mij bevallen.
Ik zoek namelijk lampjes die ik kan dimmen en nog wat qua kleurtemperatuur kan aanpassen. Wat ik me afvroeg, kun je deze nu bedienen met telefoon en app zonder een gateway? Ik haal dat er niet heel duidelijk uit. Later wil ik een gateway kopen maar eerst wil ik kijken of de lampen mij bevallen.
Staat er volgens mij duidelijk bij :Binnetie schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:37:
Ik kom deze lampen tegen van Yeelight E14 fitting: https://www.gearbest.com/...l?wid=1433363#goodsDetail
It needs to be used with a gateway. The gateway assists the Bluetooth Mesh device to access the network to achieve convenient and intelligent control. Used with Yeelight gateway (Mesh) version, and can be connected to Apple HomeKit
Je kan ook eens kijken naar die LSC connect van de Action.
Dank je, zouden de Yeelights ook werken met de Xiaomi Aqara hub?jobr schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:17:
[...]
Staat er volgens mij duidelijk bij :
It needs to be used with a gateway. The gateway assists the Bluetooth Mesh device to access the network to achieve convenient and intelligent control. Used with Yeelight gateway (Mesh) version, and can be connected to Apple HomeKit
De lampen van de Lidl zijn ook erg interessant, uiteindelijk wil ik mijn lampen gaan combineren met bewegingsmelders of temperatuursensoren. Ik heb een Synology Nas en daar ga ik denk ik een Domotica Gateway van maken (bijv met Domoticz of Home Assistent) om alles te koppelen.
Vraag ik me af. Volgens mij is deze lamp bluetooth en dat is die Aqara Hub niet volgens mij (dacht Zigbee).Binnetie schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:12:
[...]
Dank je, zouden de Yeelights ook werken met de Xiaomi Aqara hub?
De lampen van de Lidl zijn ook erg interessant, uiteindelijk wil ik mijn lampen gaan combineren met bewegingsmelders of temperatuursensoren. Ik heb een Synology Nas en daar ga ik denk ik een Domotica Gateway van maken (bijv met Domoticz of Home Assistent) om alles te koppelen.
Als je die Lidl lampen overweegt zou ik even dat Lidl topic doorlezen. Color lamp valt bijv erg tegen.
Ik zou dan eerder voor Ikea spul kiezen.
Hoe vaak heb jij hem aan en uit gezet achter elkaar? Ik krijg hem namelijk niet gereset.FreakNL schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 13:45:
Ik heb Domoticz en Xiaomi Aqara, waarbij Domoticz mijn "hoofd-systeem" is, Aqara hangt er alleen als HUB aan vast om wat goedkopere devices te kunnen gebruiken in Domoticz. Ik doe dan ook niks in Aqara qua automatisering..
bron:
/edit
Volgens mij wel een fiks aantal keer. Ben daar zelf ook flink mee aan het kloten geweest voor het lukte
Ik gebruik al een jaar de xiaomi gateway met een aantal sensors en yeelight lichten. Omdat de mi home app niet voldeed heb ik via domoticz heb ik een alarm geconfigureerd.
Nu heb ik echter een probleem. Één van de lampen reageerde niet meer. deze heb ik gereset en opnieuw toegevoegd aan de gateway. nu nog toevoegen aan domiticz zou je zeggen. maar nu komt het probleem. om hem toe te voegen moet ik developper mode aanzetten. maar door app en firmaware update is deze optie compleet verdwenen. Ik weet nog dat je X keer op het versie nummer moest tikken maar dat werkt niet meer.
iemand die weet hoe het moet?
edit:
version light is 10023_4, firmware 2.0.6_0065
mi home app: 5.9.19
Nu heb ik echter een probleem. Één van de lampen reageerde niet meer. deze heb ik gereset en opnieuw toegevoegd aan de gateway. nu nog toevoegen aan domiticz zou je zeggen. maar nu komt het probleem. om hem toe te voegen moet ik developper mode aanzetten. maar door app en firmaware update is deze optie compleet verdwenen. Ik weet nog dat je X keer op het versie nummer moest tikken maar dat werkt niet meer.
iemand die weet hoe het moet?
edit:
version light is 10023_4, firmware 2.0.6_0065
mi home app: 5.9.19
[ Voor 5% gewijzigd door The_Woesh op 23-12-2020 11:57 ]
Een andere optie is volgens mij een cheap Google Home ding. De nieuwe M2 lampen van Yeelight zouden daar goed mee moeten werken.jobr schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:17:
[...]
Staat er volgens mij duidelijk bij :
https://www.yeelight.com/pages/google-activity.html
Niet zeker of de Yeelights zomaar zouden werken met de gateway van de Lidl qua protocol.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik zie dat deze vraag nog niet beantwoord is. Ik loop eigenlijk tegen hetzelfde aan. In de mi home app prima te bedienen (na server op China gezet te hebben). Ook is de Mi Home app (oude benaming) te koppelen in de Google Home app, maar worden de lampen niet gevonden. Jammer!Uberdonut schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 00:13:
Hallotjes
Alvast dank.
Dit ga ik proberen! M2 lamp besteldJeroenneman schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:41:
[...]
Een andere optie is volgens mij een cheap Google Home ding. De nieuwe M2 lampen van Yeelight zouden daar goed mee moeten werken.
https://www.yeelight.com/pages/google-activity.html
Niet zeker of de Yeelights zomaar zouden werken met de gateway van de Lidl qua protocol.
Grappig, ik had het helemaal opgegeven en de lamp maar gewoon als een domme lamp gaan gebruiken maar door jou ben ik er toch nog een keertje achteraan gegaan. Zoals ik aangaf, verscheen de lamp waar ik het over had, niet in het lijstje van apparaten. Dat blijkt te komen doordat mijn ‘region’ op ‘europa
stond en dan doetie het niet. Zodra ik hem op china zette, stonden er ineens zoveel meer apparaten inclusief mijn e14 lamp. Thanks voor je reactie.
Btw... echt vies eng hoeveel toestemmingen die mihome app vraagt als je die voor het eerst weer opent.
stond en dan doetie het niet. Zodra ik hem op china zette, stonden er ineens zoveel meer apparaten inclusief mijn e14 lamp. Thanks voor je reactie.
Btw... echt vies eng hoeveel toestemmingen die mihome app vraagt als je die voor het eerst weer opent.
Ik heb laatst de nieuwe Yeelight 1s strip gekocht.
Ik kan deze in zowel de Mi home app en Yeelight zetten.
Alleen als ik op Google Home de Mi Home app toevoeg verschijnt daar niet de Yeelight 1s ledstrip.
Als ik op Google Home de Yeelight app toevoeg dan verschijnt daar wel de Yeelight 1s ledstrip.
Ik heb nog een ouder model ledstrip en deze verschijnt wel via Mi Home in Google Home.
Ik zit op de nederlandse server.
Iemand die dit ook heeft en/of een oplossing weet?
Ik kan deze in zowel de Mi home app en Yeelight zetten.
Alleen als ik op Google Home de Mi Home app toevoeg verschijnt daar niet de Yeelight 1s ledstrip.
Als ik op Google Home de Yeelight app toevoeg dan verschijnt daar wel de Yeelight 1s ledstrip.
Ik heb nog een ouder model ledstrip en deze verschijnt wel via Mi Home in Google Home.
Ik zit op de nederlandse server.
Iemand die dit ook heeft en/of een oplossing weet?
Ik heb een nieuw huis gekocht en ga daar in mijn keuken een rek plaatsen tegen het plafond.
Discussie met de bouwer ervan is of ik spots wil gebruiken of een ledstrip.
Ik wilde zelf voor spots gaan (yee/Xi/Ph) want dat lijkt me wat stijlvoller dan een strip maar ik heb er 0 ervaring mee
Mn woning word niet smart, maar ik wil wel de meeste lampen op de begane vloer (woonkamer/keuken/eetkamer) kunnen bedienen met een telefoon en ik wil de lampen in RGBW.
Heeft er iemand tips?
Ik wilde zelf voor spots gaan (yee/Xi/Ph) want dat lijkt me wat stijlvoller dan een strip maar ik heb er 0 ervaring mee
Mn woning word niet smart, maar ik wil wel de meeste lampen op de begane vloer (woonkamer/keuken/eetkamer) kunnen bedienen met een telefoon en ik wil de lampen in RGBW.
Heeft er iemand tips?
:strip_exif()/f/image/agY3wYtV3aOjkxLeLkLU3mIL.jpg?f=fotoalbum_large)
Volvo XC40 P8, Zeekr 7x Privilege AWD besteld
Als je alleen lampen wilt en goedkoop, degelijkt en makkelijk wilt gaan zou ik gewoon Ikea nemen. Die hebben tegenwoordig een aardig assortiment. Ik heb zelf vanalles door elkaar icm met domoticz, maar ik begon dan ook voordat de tradfri in de schappen lag. Daarnaast nu ook wat meer dan alleen een paar lampen bedienen gedaan.4v4t4r schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 08:55:
Ik heb een nieuw huis gekocht en ga daar in mijn keuken een rek plaatsen tegen het plafond.
Heeft er iemand tips?
[Afbeelding]
Hoi,
Bizar, maar ik heb op Amazon een aantal Yeelight 1s (color) gekocht voor 24,99 per 3! Dit is toch de nieuwste versie? K zie ze nergens voor onder de 20 euro per stuk staan... K zie het addertje niet... Ze doen het prima verder. Moest ze alleen even updaten naar nieuwste versie... Tip voor diegene die ze willen aanschaffen.
Bizar, maar ik heb op Amazon een aantal Yeelight 1s (color) gekocht voor 24,99 per 3! Dit is toch de nieuwste versie? K zie ze nergens voor onder de 20 euro per stuk staan... K zie het addertje niet... Ze doen het prima verder. Moest ze alleen even updaten naar nieuwste versie... Tip voor diegene die ze willen aanschaffen.
Wij hebben een Yeelight Led strip 1S. DIe kun je toch gewoon op maat knippen?
Ja, wel knippen op de aangegeven plekken uiteraardKaiseRRuby schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 11:03:
Wij hebben een Yeelight Led strip 1S. DIe kun je toch gewoon op maat knippen?
Dit heb ik gisteren gedaan. Prachtig in de kast gemaakt, maar nu doet mijn Yeelight Led strip 1S maar een paar kleuren. Wit bijvoorbeeld niet.Helox-in-a-box schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 15:47:
[...]
Ja, wel knippen op de aangegeven plekken uiteraard
Ik heb ook exact dezelfde andere strip en die kan het wel. Geen idee wat het euvel hier kan zijn, heb hem al eens gereset maar dat werkte ook niet.