Toon posts:

Gebruikersreview/blog van de Maand: januari 2018 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-03 18:52

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17

Olaf

Welkom in 2018 en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Laten we er vanuit gaan dat je de lekkernijen van december goed hebt doorstaan en ik denk dat we kunnen concluderen dat we een warme groene Kerst hebben gehad. Met een beetje geluk heb je ook een leuke gadget ontvangen van je familie/geliefde/geheime aanbidder (of is dat alleen rond 14 februari :+ ?).
Hoe dan ook mocht je een leuke gadget hebben ontvangen of gekocht, schroom dan niet en deel je ervaringen met de community. Dit kun je doen door hier een review achter te laten. Staat je product er niet tussen? Dan kun je hier aangeven welk product toegevoegd mag worden aan de Pricewatch.

De eerste maand van het jaar is vaak het moment dat men begint met goede voornemens en zal stoppen met slechte gewoontes.
Mocht je dit bericht begin januari lezen: Succes!
Mocht je dit bericht eind januari/begin februari lezen: Is het gelukt?

Laten we bij deze afspreken dat het nomineren van reviewers een goed voornemen is en dat we het in 2018 nog vaker gaan doen?
Elke maand kunnen gebruikers op Tweakers aangeven wie er in het zonnetje komt te staan. Met jouw stem kun je aangeven welke review of blog het beste is van de maand. Tevens kun je een beginnende reviewer een boost geven door zijn/haar review hieronder achter te laten. Een nominatieperiode loopt van het begin van de maand (opening van het nominatie topic) tot en met het laatste weekend vòòr de publicatie van het Tweakersartikel: "Gebruikersreviewer van de maand". Doorgaans wordt het artikel op de 2e dinsdag van de maand gepubliceerd.

Je stem kun je opgeven door hieronder een link naar het artikel te posten inclusief een korte uitleg waarom dat artikel de moeite waard is om te lezen.

Hier is een lijst met alle reviews uit de maand januari.

Denk ook aan de nieuwkomers en de Tweakblogs van deze maand.

Veel plezier met het lezen van de productreviews, blogs en het nomineren!

[Voor 0% gewijzigd door Kiswum op 06-02-2018 16:52. Reden: typo]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Edho
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-12-2022

Edho

Heeft Canon A570IS

productreview: Crucial MX300 2,5" 525GB review door victor1701

Zoveel moeite in gestoken, zo gedetailleerd en toch zo makkelijk te lezen. Dat moet waardering krijgen. Ook de keuze om een middenmoter zo te reviewen kan ik zeer waarderen. Daar hebben veel mensen wat aan. Top!

Edho

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-03 18:15

PcDealer

HP ftw \o/

Blog: +1 voor mux' blog: Onsociale media?.

Inderdaad een goede @Edho! +1 productreview: Crucial MX300 2,5" 525GB review door victor1701.

[Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 06-01-2018 18:12]

LinkedIn WoT Cash Converter

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-03 14:36
productreview: Steelseries Arctis 7 Zwart review door Foritain

Leest zoals gewoonlijk heerlijk weg en geeft de voor en nadelen goed weer.
Op basis van de review de headset gekocht en moet aangeven tot nu toe dat het klopt met de review :-) Chapau!

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

• strikercrew
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:14
productreview: NZXT H200i Zwart review door Foritain

Nomineer ik voor review van de maand

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

But, dus it run Crysis Half Life 2? MarcoTM: Half life 2 op een smartphone van €35

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik kan niets bedenken wat deze review mist: productreview: Eminent EM6325 Camline Pro review door RvL

Blog met ultrahoog tweakgehalte! De blog van mrc4nl: Je eigen CNC (frees) machine deel 2

[Voor 32% gewijzigd door PcDealer op 20-01-2018 23:09]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Deze blog is deze maand zeer toepasselijk: Stryke: De MediaMarkt BTW-actie

Edit: Whoop! geek: Tweaker zet website op om prijzen btw-actie MediaMarkt te controleren

[Voor 39% gewijzigd door PcDealer op 30-01-2018 11:52]

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Wat mij betreft wordt dit straks inderdaad de blog van de maand!

Ik nomineer Strykeforce bij deze ook alvast. Hij heeft het zelfs gered tot de hoofdpagina!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 20:58

Snuffel

Vroem!

Blog van de maand: Chief zijn complete serie over The Good, the Bad and the Condemned

Betreft hier het laatste deel van deze 15-delige serie, heerlijke blog(s), goed verhaal, erg leuk en prettig geschreven.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• GorgeousMetal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-03 21:15
De blog reeks van Chief blijft toch elke week een hoogtepuntje.

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-03 17:04

LankHoar

Langharig tuig

HenriM schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:40:
De blog reeks van Chief blijft toch elke week een hoogtepuntje.
Chief is een blijvertje :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-03 09:17
Snuffel schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:07:
Blog van de maand: Chief zijn complete serie over The Good, the Bad and the Condemned

Betreft hier het laatste deel van deze 15-delige serie, heerlijke blog(s), goed verhaal, erg leuk en prettig geschreven.
CBM!! CBM!! Leest erg lekker en zeker een mooi begin van de week.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Ten eerste wil ik @Foritain feliciteren met een klinkende zege voor de award van: Beste Userreviewer van het jaar!

Ten tweede vind ik het jammer dat de groep van stemmers niet heel erg groot is. Ik wil alle lezers en genomineerden aanmoedigen om meer reviews aan te dragen. Wellicht zorgt dat ervoor dat er een betere diversiteit is aan genomineerde reviewers en/of producten. Je hoeft je echt niet te beperking tot het nomineren van 1 review. Je mag in je post gewoon aangeven welke 2 of misschien wel 3 reviews je erg goed vond. Het zelfde geldt voor nieuwkomers of blogs. Schroom je niet om meerdere gebruikers/content aan te dragen.

Bij deze mijn stemmen voor de beste blogger(s) / reviewer(s) van januari 2018:

Tweakblog van de maand:
De nominatie voor Strykeforce had ik al doorgegeven en die is hier terug te vinden:
Kiswum in "Gebruikersreview/blog van de Maand: januari 2018"

Reviewer van de maand:

@Rooieduvel met deze review: productreview: MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G review door Rooieduvel
Kan een review van een videokaart uit uitgebreider dan dit? Ik denk het niet. Voor mij is dit een van de betere reviews van de maand. Tevens is het een product dat inmiddels bijna nergens leverbaar is :)

@Foritain met deze review: productreview: Samsung 860 PRO 1TB review door Foritain
Hij was net zo snel als de redactie van Tweakers en HWI en weet er ook nog een zeer uitgebreide review over te schrijven. Het voordeel van gecombineerde reviews is in dit geval goed naar voren gekomen doordat je de kwaliteit van deze SSD serie goed in beeld kan brengen.

@victor1701 met deze review: productreview: Crucial MX300 2,5" 525GB review door victor1701
Mooie uitgebreide review waarin alles wordt verteld. Een vergeljking met andere SSD's is uiteraard een stuk lastiger als bij Foritain, maar wat mij betreft is dit een nominatie waard.

Nieuwkomer van de maand:

@RvL met deze review: productreview: Eminent EM6325 Camline Pro review door RvL
Het is volledig review met waarin je door de tekst wordt meegenomen in de installatie van de camera. Verder vind ik het prettig dat er voorbeeld plaatjes van het menu, instellingen en voorbeeld beelden van dag en nacht zijn toegevoegd. Het enige wat ik hieraan zou toevoegen, zijn unboxing foto's, omdat je toch alle werkelijke aanslutingen wil zien en voorbeeld samples zodat je een nog duidelijker beeld krijgt.

@sapphire met deze review: productreview: Logitech G810 Orion Spectrum (Qwerty US) review door sapphire
Zeer duidelijke review over een toetsenbord waarin eigenlijk alles wordt genoemd en wordt weergegeven. Ondanks de geschiedenis van enkele reviews (en veel beoordelingen), is dit wat mij betreft een kanshebber voor nieuwkomer van de maand.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:55

Herman

FP ProMod
Deze gebruikersreview is op de valreep in januari geschreven.

- productreview: Lenovo Thinkpad E580 20KSCTO1WW review door Zwartoog

Ik wil deze review bij deze voordragen voor gebruikersreview van de maand. Reden: Voor iemand die deze notebook overweegt staan er enkele belangrijke zaken in: 1) mooie analyse op de recente kwetsbaarheid van Intel; 2) de binnenzijde van de Notebook is zichtbaar gemaakt en 3) goede beschrijving van ervaringen met andere besturingssystemen. Voldoende m.i. om te overwegen om deze tot (nieuwkomer?) gebruikersreview vd maand te maken!

offtopic:
Bizar eigenlijk dat deze review nog niet op +3 staat. Welke minkukel heeft 'm een 0 gegeven?

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Herman schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:07:

Ik wil deze review bij deze voordragen voor gebruikersreview van de maand. Reden: Voor iemand die deze notebook overweegt staan er enkele belangrijke zaken in: 1) mooie analyse op de recente kwetsbaarheid van Intel; 2) de binnenzijde van de Notebook is zichtbaar gemaakt en 3) goede beschrijving van ervaringen met andere besturingssystemen. Voldoende m.i. om te overwegen om deze tot (nieuwkomer?) gebruikersreview vd maand te maken!

offtopic:
Bizar eigenlijk dat deze review nog niet op +3 staat. Welke minkukel heeft 'm een 0 gegeven?
Met 5x +3, 4x +2 en 1x 0 is +2 logisch. Uitgebreide review, zeker het nomineren waard. Ik geeft het echter een +2 vanwege de vele spelfouten en onvolledige zinsconstructies en uitleg.
Kiswum schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:01:

@sapphire met deze review: productreview: Logitech G810 Orion Spectrum (Qwerty US) review door sapphire
Zeer duidelijke review over een toetsenbord waarin eigenlijk alles wordt genoemd en wordt weergegeven. Ondanks de geschiedenis van enkele reviews (en veel beoordelingen), is dit wat mij betreft een kanshebber voor nieuwkomer van de maand.
Alleen al vanwege de uitgebreide intro waarin de totstandkoming van de aankoop goed uit de doeken wordt gedaan.

[Voor 28% gewijzigd door PcDealer op 04-02-2018 16:17]

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-03 18:35

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Even snel mijn lijstje:

@victor1701 schrijft een mooie review van een Crucial MX300 2,5" 525GB. Hoeveel wil je over een SSD schrijven?

Meer opslag komt er van @MrBreaker met een review van de Synology Diskstation DS218play. Lekker uitgebreid.

@pclinde noem ik als laatste met de Kingston HyperX Cloud Flight. Mooi op tijd binnen komen rollen!

Nieuwkomertje: @JackDaniel met de Plantronics GameCom 388. Nette eerste review met een paar foto's er bij!

Nog even de tweakblog: hetgeen waar al zoveel om te doen is geweest: de mediamarkt actie van @Strykeforce.

Cya next month!

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

• stin00
  • Niet online
Kiswum schreef op zondag 4 februari 2018 @ 15:01:
Ten tweede vind ik het jammer dat de groep van stemmers niet heel erg groot is. Ik wil alle lezers en genomineerden aanmoedigen om meer reviews aan te dragen. Wellicht zorgt dat ervoor dat er een betere diversiteit is aan genomineerde reviewers en/of producten. Je hoeft je echt niet te beperking tot het nomineren van 1 review. Je mag in je post gewoon aangeven welke 2 of misschien wel 3 reviews je erg goed vond. Het zelfde geldt voor nieuwkomers of blogs. Schroom je niet om meerdere gebruikers/content aan te dragen.
Het blijft inderdaad jammer dat er erg weinig wordt gestemd op reviews, het is toch een stukje waardering richting de mensen die hard hun best doen om mooie reviews te maken. Het stemmen hier gebeurt ook vrijwel altijd door dezelfde mensen waardoor de resultaten elke maand ook vrijwel gelijk zijn (niks ten nadele van the usual suspects hoor :)). Een beetje meer diversiteit zou leuk zijn, of in ieder geval wat meer animo om te stemmen! Ik denk dat dit topic wat teveel verscholen zit en/of dat het stemmen op reviews voor veel gebruikers wat te omslachtig werkt (via forumtopics als deze).

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
stin00 schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:25:
[...]

Een beetje meer diversiteit zou leuk zijn, of in ieder geval wat meer animo om te stemmen! Ik denk dat dit topic wat teveel verscholen zit en/of dat het stemmen op reviews voor veel gebruikers wat te omslachtig werkt (via forumtopics als deze).
Meer diversiteit in stemmers en genomineerden zou erg fijn zijn. Voor mij zijn de meeste topics lastig te vinden, vooral voor mensen die niet bekend zijn met dit specifieke topic.
Het wordt echter wel elke maand genoemd bij de Review van de Maand verkiezing. Een aantal reviewers maken ook gebruik van een banner, zodat je eenvoudiger kunt stemmen.

Zo'n banner kan iedereen onder zijn/haar review plaatsen in de hoop op een stem.

Met dank aan Deathgrunt voor deze bannertweakers - nomineer voor review van de maand

code:
1
[center][img=585,15,0,,Met dank aan Deathgrunt voor deze banner,0]https://www.kiswum.com/wp-content/uploads/Banner.png[/img][url="https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1825951"][img=585,75,0,,tweakers - nomineer voor review van de maand,0]https://www.kiswum.com/wp-content/uploads/Nomineren.png[/img][/url][/center]

Aan de andere kant denk ik dat het ook niet te gemakkelijk moet zijn met bijvoorbeeld een soort like knopje, want dan krijgt de meest bezochte review automatisch de meeste stemmen.

[Voor 11% gewijzigd door Kiswum op 05-02-2018 16:47]

• stin00
  • Niet online
Ik ben bekend met de beruchte banner, gebruik hem zelf ook in m'n reviews :D

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-03 08:15
@Frozen met Hoe breng je een Cheque langs?!

Hier maar geplaatst, aangezien ik februari nog niet kan vinden?

[Voor 24% gewijzigd door Phr34k op 06-02-2018 16:14]

5520 Wp op WZW PVOutput

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Phr34k schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:13:
@Frozen met Hoe breng je een Cheque langs?!

Hier maar geplaatst, aangezien ik februari nog niet kan vinden?
Mee bezig. Gebruikersreview/blog van de Maand: februari 2018

[Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 06-02-2018 21:58]

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Je kunt niet meer stemmen voor de beste review/blog van januari.
Het verslag is hier terug te vinden:

reviews: Gebruikersreview van de Maand - Januari 2017

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee