Gebruikersreview/blog van de Maand: december 2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 10:00

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024

Olaf

In november broken we temperatuur (warmte) records en december lijkt een ouderwets koude maand te worden en misschien krijgen we wel een witte Kerst, of niet... O-)

De feestmaand en tevens laatste maand van het jaar is weer begonnen en de eerste vrieskou is weer in het land. De maand december wordt vaak gelinkt aan sneeuw, vakantie, gezelligheid, cadeautjes ontvangen en cadeautjes weggeven. Ben je er nog niet uit wat je weg kan geven, dan kan Tweakers je helpen om de juiste keuze te maken. Met deze gadgetlijst kun je wellicht een goede keuze maken voor een super-gadget.

Elke maand kunnen gebruikers op Tweakers aangeven wie er in het zonnetje komt te staan. Met jouw stem kun je aangeven welke review of blog het beste is van de maand. Tevens kun je een beginnende reviewer laten een boost geven door zijn/haar review hieronder achter te laten. Een nominatieperiode loopt van het begin van de maand (opening van het nominatie topic) tot en met het laatste weekend vòòr de publicatie van het Tweakersartikel: "Gebruikersreviewer van de maand". Doorgaans wordt het artikel op de 2e dinsdag van de maand gepubliceerd.

Je stem kun je opgeven door hieronder een link naar het artikel te posten inclusief een korte uitleg waarom dat artikel de moeite waard is om te lezen.

Hier is een lijst met alle reviews uit de maand december.

Denk ook aan de nieuwkomers en de Tweakblogs van deze maand. Zien we jouw content misschien in de maande januari voorbij komen?

Veel plezier met het lezen van de productreviews, blogs en het nomineren!

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Blog van de maand, tenminste als hij zichzelf niet gaat overtreffen met nog een actie.

De officiële blog van Frozen: Tweakers voor Stichting Babyspullen

Veel mensen die wat doen in Tweakblogs, veel mensen die hele leuke dingen doen, en af en toe mensen die iets goeds doen voor een ander. Kudos Frozen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kars
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 11:25
Een prachtig uitgebreide review van iets anders dan een PC;
productreview: Melitta Caffeo solo review door pclinde

@pclinde Mijn nominatie heb je!

1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 11:13
@Foritain Bij deze nomineer ik eens een keer een keyboard review , ik vind het een prachtig ding , mooi geschreven en waanzinnige foto's : Foritain in 'productreview: Cooler Master Masterkeys MK750 review door Foritain'

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 11:13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idree
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 26-04 21:02
Geen idee wie dit is, maar ik vond het een super fijne review om te lezen!
productreview: Apple iPhone X 64GB Grijs review door DutchDeafBoy

Fintech/Banks ervaring: Rabobank, ING, SNS, ABN AMRO, Sumitomo Mitsui (三井住友銀行), Shinsei Bank (新生銀行), LeaseplanBank, KNAB, N26, N26 Business, Revolut, Monese, Bunq, Curve, Bitwala, Moneyou GO, Openbank, ICS Visa, American Express, Crypto.com, Plutus.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:19
Foritain schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:13:
Blog van de maand, tenminste als hij zichzelf niet gaat overtreffen met nog een actie.

De officiële blog van Frozen: Tweakers voor Stichting Babyspullen

Veel mensen die wat doen in Tweakblogs, veel mensen die hele leuke dingen doen, en af en toe mensen die iets goeds doen voor een ander. Kudos Frozen.
Helemaal mee eens!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 372172

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jefboy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03-2024
Prachtige review over een echt tweakers product die ook voor leken goed te begrijpen is:

productreview: Wooting One Premium (Flaretech Red & Blue, US Qwerty) review d...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

productreview: Sony Xperia XZ1 Compact Blauw review door Kiswum
Zie ook mijn opmerking aldaar, maar ook het feit dat ook altijd naar minpunten wordt gezocht en niet zoals zo vaak dat er maximaal drie negatieve zijn en,verder overladen aan positieve. Hiermee lijkt de onpartijdigheid groter en de review eerlijker. Review van de maand wat mij betreft.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

PcDealer schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:29:
productreview: Sony Xperia XZ1 Compact Blauw review door Kiswum
Zie ook mijn opmerking aldaar, maar ook het feit dat ook altijd naar minpunten wordt gezocht en niet zoals zo vaak dat er maximaal drie negatieve zijn en,verder overladen aan positieve. Hiermee lijkt de onpartijdigheid groter en de review eerlijker. Review van de maand wat mij betreft.
offtopic:
1 kanttekening, het is je broer. :P wat onpartijdigheid? :D

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Frozen schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:55:
[...]

offtopic:
1 kanttekening, het is je broer. :P wat onpartijdigheid? :D
Als je vindt dat de nominatie slechts om reden van familiaire band is ingegeven dan verneem ik graag op welk punt de review van @Kiswum te kort schiet of slechter is dan de andere zodat het geen plek in de schijnwerpers verdiend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lev Nedkov
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 16:26
productreview oneplus dash car charger review door Anonymoussaurus

Nog nooit heeft iemand mij zou kunnen boeien met een review van een car charger .
Toch door de opmaak van de review, de uitgebreide tests en duidelijke informatie vind ik dat deze review toch een nominatie moet krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Lev Nedkov op 19-12-2017 19:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-04 17:03
Lev Nedkov schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:28:

Nog nooit heeft iemand mij zou kunnen boeien met een review van een car charger .
Toch door de opmaak van de review, de uitgebreide tests en duidelijke informatie vind ik dat deze review toch een nominatie moet krijgen.
Mee eens!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Lev Nedkov schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 19:28:

Eens! Leest makkelijk weg en alles wat je kunt verzinnen lijkt behandeld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Het is nog tot en met dit weekend mogelijk om te stemmen op jullie favoriete review / blog van december 2017.

Alle goede reviews en blogs die in januari zijn geschreven, kunnen in dit topic worden geplaatst:
Gebruikersreview/blog van de Maand: januari 2018

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Mijn persoonlijke toppers van december:

Blog van de maand december:
@Frozen met wederom een mooi jaarlijks terugkerende evenement: "Geld inzamelen voor een goed doel":
De officiële blog van Frozen: Tweakers voor ?
Hij heeft zich dit keer ingezet voor Stichting Jarige Job.

Nieuwkomers van de maand:
Nr1: @white modder
productreview: AEG L7FE84EW review door Yoshi
Leuke vlotte review over een alledaags product, die we eens in de +/- 10 jaar toch wel moeten aanschaffen. Het is het handig dat White modder uitlegt hoe zijn nieuwe machine performed.

Nr2: @timmert26
productreview: Amazon Echo Dot (2nd generation) Zwart review door timmert26
De review zit goed in elkaar en het leest vlot weg.

Review van de maand:
Ik kon niet kiezen en ik heb daardoor gekozen voor 3 bijzondere reviews/producten.

Nr1: @Anonymoussaurus Verdiend de hoogste score met de review van een oplader...
Ja, zelfs daarmee kun je hogen ogen gooien en alle informatie staat in de review.
De opbouw is mooi en hetzelfde geldt voor de gekozen foto's:
productreview: OnePlus Dash Car Charger review door Anonymoussaurus

N2: @Rooieduvel Het lezen van de review kan je een muisarm opleveren, maar er wordt een hoop verteld in de review van het Gigabyte moederbord:
productreview: Gigabyte Z370 Aorus Ultra Gaming review door Rooieduvel

Nr3: @Foritain In dit lijstje kan het Wooting toetsenbord natuurlijk niet ontbreken. Jammer dat het toetsenbord niet leverbaar is in een Full-size formaat :)
productreview: Wooting One Premium (Flaretech Red & Blue, US Qwerty) review d...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-04 11:30
...
hoe dan ook bedankt :-)

mijn voorkeur gaat zelf uit naar:
@Foritain

[ Voor 77% gewijzigd door Yoshi op 03-01-2018 14:36 ]

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:55

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Welkom in 2018!

Mijn keuzes voor December:

Het Frozen artikel mag uiteraard niet ontbreken als Tweakblog. Mooi om te zien dat hij elk jaar weer de moeite neemt!

De Melitta Caffeo solo van Pclinde mag van mij terugkomen. Erg uitgebreid en ja... koffie.
De Gebruikersreview - LG Hom-Bot VR9647PS review door K1pje is ook een mooie review, die van mij ook uitgelicht mag worden.
Mooie modules vinden we van Foritain: Gebruikersreview - Corsair Vengeance RGB CMR16GX4M2C3000C15 review door Foritain

Ik vond Gebruikersreview - BlackVue DR750S Zwart review door Andso wel een mooie voor nieuwkomer. Ooit eerder een review geschreven, maar dat was al even geleden.

Ohh, @Olaf : de wooting van Foritain wordt nu 2 keer genoemd. :)

Succes allemaal voor de komende maand!

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Voor het geval ik toch niet te laat ben.
+1 voor productreview: OnePlus Dash Car Charger review door Anonymoussaurus

Een aantal ander reviews die volledig gesponsord zijn, maar niet vermeld wordt hoe er aan/tot de keuze is gekomen laat ik links liggen voor nominatie. Of een waar bij bijna elk antwoord de productnaam of het merk wordt gedropt... Dat komt de geloofwaardigheid niet ten goede.

+1 voor Flake's blog: Pro roetveegpiet: Hoe sneller, hoe beter!! ik kan me prima vinden in de argumenten. Ook de discussiërende medetweakers doen hun best om het niet te laten escaleren.

+1 voor mux' blog: Onsociale media? indien men niets met Zwarte Piet te maken wil hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
PcDealer schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:14:

+1 voor mux' blog: Onsociale media? indien men niets met Zwarte Piet te maken wil hebben.
Verkeerde maand, die kun je alvast in het topic van volgende maand plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Kiswum schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:48:
[...]
Verkeerde maand, die kun je alvast in het topic van volgende maand plaatsen.
Whoopsie! De oogst was mager in december, iets te ver gescrold :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• K1pje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:24
@Rooieduvel bedankt nog voor de nominatie, zo word je ineens redactiewinnaar met je eerste review :+

Misschien dat ik over 1-2 maanden nog wel een mooie review eruit gooi, maar dan voor een andere robotstofzuiger die we toch maar besloten hebben te kopen na de ervaring met de LG. (Tempo van Foritain ga ik toch nooit bijgehouden, dus lekker op het gemakje wat dat betreft)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Het artikel is geplaatst. Stemmen op review/blog van de maand december is niet meer mogelijk:
reviews: Gebruikersreview van de Maand - December 2017

Gefeliciteerd aan alle winnaars!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:55

Rooieduvel

Reviewer of all things...

K1pje schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 17:34:
@Rooieduvel bedankt nog voor de nominatie, zo word je ineens redactiewinnaar met je eerste review :+

Misschien dat ik over 1-2 maanden nog wel een mooie review eruit gooi, maar dan voor een andere robotstofzuiger die we toch maar besloten hebben te kopen na de ervaring met de LG. (Tempo van Foritain ga ik toch nooit bijgehouden, dus lekker op het gemakje wat dat betreft)
Geen probleem... terechte nominatie in mijn ogen. :)

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Rooieduvel schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 23:29:
Welkom in 2018!

Mijn keuzes voor December:

Ik vond Gebruikersreview - BlackVue DR750S Zwart review door Andso wel een mooie voor nieuwkomer. Ooit eerder een review geschreven, maar dat was al even geleden.
Dankjewel, klopt helemaal maar vind het best leuk om te doen eigenlijk. Ben van auto geswitcht vandaar dat het wat langer duurde maar ik heb een aantal dingen aan de review toegevoegd, video en extra foto's.
Pagina: 1