Toon posts:

Gebruikersreview/blog van de Maand: november 2017 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-03 18:52

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17

Olaf

De maand november is weer begonnen, Halloween hebben we nèt achter de rug, de tijd is weer een uur teruggezet en de koude dagen beginnen eraan te komen. Kortom, het is tijd voor een nieuw nominatietopic!
November is een maand waarin veel mensen alvast aankopen doen voor de feestdagen van december, het hoogtepunt van die maand is Black Friday (die valt dit jaar op 24 november). Het zou mooi zijn als iemand een product koopt (of juist vermijd) naar aanleiding van jouw duidelijke review!

Elke maand kunnen gebruikers op Tweakers aangeven wie er in het zonnetje komt te staan. Met jouw stem kun je aangeven welke review of blog het beste is van de maand. Tevens kun je een beginnende reviewer laten shinen door middel van jouw stem. Een nominatieperiode loopt van het begin van de maand (opening van het nominatie topic) tot en met het laatste weekend vòòr de publicatie van het Tweakersartikel: "Gebruikersreviewer van de maand". Doorgaans wordt het artikel op de 2e dinsdag van de maand gepubliceerd.

Hier enkele voorbeelden:
reviews: Gebruikersreview van de Maand - Augustus 2017
reviews: Gebruikersreview van de Maand - Juli 2017

Je stem kun je opgeven door hieronder een link naar het artikel te posten inclusief een korte uitleg waarom dat artikel de moeite waard is om te lezen. Een stem + argumentatie kan zwaarder meewegen, dan slechts een link of naam naar een artikel.

Hier is een lijst met alle reviews uit de maand november.

Denk ook aan de nieuwkomers en de Tweakblogs van deze maand.

Veel plezier met het lezen van de productreviews, blogs en het nomineren!

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:04

LankHoar

Langharig tuig

Ik reserveer alvast even een slotje voor Chief. Die vliegt vrijdag naar Las Vegas en komt vast en zeker terug met een berg sterke verhalen :+

There he is: Chief's Random Thoughts: Chief went Vegas! (slot)

[Voor 34% gewijzigd door LankHoar op 29-11-2017 11:53]

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-03 14:17
LankHoar schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:25:
Ik reserveer alvast even een slotje voor Chief. Die vliegt vrijdag naar Las Vegas en komt vast en zeker terug met een berg sterke verhalen :+
Don't bet on it (pun intented :P)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-03 18:15

PcDealer

HP ftw \o/

Lange tijd de go-to guy voor tweedehandsprijzen op het gebied van cpu's. Hij is terug!
Floating Points: De waarde van 2e-hands processoren; Coffee Lake lost een schot!!

LinkedIn WoT Cash Converter

• Anoniem: 455473
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Erg uitgebreide review voor een product waar steeds meer mensen op zitten te wachten: productreview: Dirt Devil Spider 2.0 M612 review door Foritain

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-03 18:15

PcDealer

HP ftw \o/

Over het nooit vertelde verhaal van de bevrijdingslocs:
NS 2000 Locomotief crowdfunding blog: NS 2000 Crowdfunding update #17

LinkedIn WoT Cash Converter

• DDNurgle
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-03 23:30

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Ik zou graag ook een review van Foritain willen nomineren. Hele duidelijke review, met metingen van niet alleen de Wifi snelheid maar ook de snelheid van een aangesloten USB apparaat. Voor dit soort reviews kom ik naar Tweakers.

productreview: TP-Link AC2300 Draadloze MU-MIMO Gigabit Router review door Foritain

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:14

• arendvw
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:45
Ik nomineer productreview: TP-Link TL-SG108E-Gigabit (8-poorts) review door donny007
Niet alleen een zeer uitgebreide review, ook nog eens bijna een cursus over vlan's.

[Voor 3% gewijzigd door arendvw op 01-12-2017 09:23]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@arendvw helemaal mee eens!

Ook ik nomineer: productreview: TP-Link TL-SG108E-Gigabit (8-poorts) review door donny007. Niet alleen zien we niet zo vaak reviews over switches. In deze review wordt ook nog eens alle mogelijkheden uitgebreid besproken. Niet alleen hoe het in te stellen is, maar er wordt ook uitgebreid uitgelegd wat de verschillende begrippen betekenen.

Verder komen alle andere onderwerpen ook aan bod: Energieverbruik, Linksnelheid, e.d.

Ondanks alle uitgebreide informatie en begrippen is het toch een review waar snel doorheen te lezen en makkelijk te begrijpen is.

[Voor 6% gewijzigd door rens-br op 29-11-2017 09:09]

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

rens-br schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:03:
@arendvw helemaal mee eens!

Ook ik nomineer: productreview: TP-Link TL-SG108E-Gigabit (8-poorts) review door donny007. Niet alleen zien we niet zo vaak reviews over switches. In deze review wordt ook nog eens alle mogelijkheden uitgebreid besproken. Niet alleen hoe het in te stellen is, maar er wordt ook uitgebreid uitgelegd wat de verschillende begrippen betekenen.

Verder komen alle andere onderwerpen ook aan bod: Energieverbruik, Linksnelheid, e.d.

Ondanks alle uitgebreide informatie en begrippen is het toch een review waar snel doorheen te lezen en makkelijk te begrijpen is.
@donny007

What he said. Leuke combi van een niche opzoeken, inhoud bieden, toegankelijkheid behouden, en vooral lekker je eigen ding doen.

+1

• jack0180
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-01-2019
ik nomineer foritain met: productreview: NZXT H700i Wit/Zwart review door Foritain

alles van foritain leest makkelijk weg en super mooie fotos!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Blog van de maand: WHiZZi met zijn computermuseum in Helmond:
RetroComputers en drummen.: HomeComputerMuseum: Kicking naar de start

Tweakers heeft al een artikel over hem geplaatst, maar extra publiciteit kan ervoor zorgen dat hij zijn Kickstart doel behaalt.
geek: Tweaker WHiZZi zoekt hulp om Home Computer Museum te kunnen openen

Nieuwkomer van de maand november:

De review staat bij andere users ook al genoteerd, maar ik schaar deze nog even onder de nieuwkomers. De review van @donny007 laat goed zien hoe je een uitstekende review schrijft over een switch. Hij laat zien wat de diverse termen betekenen en doorloopt stapsgewijs de menustructuur van de switch.
productreview: TP-Link TL-SG108E-Gigabit (8-poorts) review door donny007

[Voor 31% gewijzigd door Kiswum op 29-11-2017 13:49. Reden: Nieuwkomer toegevoegd]

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 00:05

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

arendvw schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 23:56:
Ik nomineer productreview: TP-Link TL-SG108E-Gigabit (8-poorts) review door donny007
Niet alleen een zeer uitgebreide review, ook nog een bijna een cursus over vlan's.
Deze knal ik er ook bij als nominatie. :D

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Yo party people!
Hier is alvast het nominatietopic voor de maand december: Gebruikersreview/blog van de Maand: december 2017

Reviews/blogs van de maand november kun je nog steeds in dit topic kwijt tot ongeveer 9/10 december.

[Voor 26% gewijzigd door Kiswum op 02-12-2017 15:54]

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Ik ga vast aan de slag met dit rijtje:

Reviews:Nieuwkomer:Tweakblogs:Ik denk dat ik Nitrox Infinity en Metzie bij de Tweakblogs opneem, de fans van Chief volgen hem nu sowieso al. :)

Mochten jullie nog meer reviews aan het rijtje toe willen volgen: morgen check ik dit topic ook nog. Maandag ben ik vrij dus tegen die tijd is het artikel af.

Dan voor het nomineren weer!

[Voor 11% gewijzigd door Olaf op 07-12-2017 14:55]

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-03 15:41
Ik wil graag de nzxt h700i van Foritain nomineren. Zeer prettig product en review om te lezen en zien.

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-03 14:17
Olaf schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:50:

Ik denk dat ik Nitrox Infinity en Metzie bij de Tweakblogs opneem, de fans van Chief volgen hem nu sowieso al. :)
Heyyyyyyy, er wordt een frontpage vermelding door mijn neus geboort!!!! :*)
Kan ik wel mee leven hoor O+

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Review van de maand: productreview: NZXT H700i Wit/Zwart review door Foritain
Het lijkt op een Foritain party afgelopen maand, zou hij de rest hebben afgeschrokken of was iedereen nog lekker aan het testen?

Even terug naar mijn nominatie:
De kast is sexy as hell. Normaal ben ik niet zo van wat grotere kasten, maar deze review is nogal uitgebreidt en ik wil hem graag voor mijn eigen kast omwisselen: pricewatch: Fractal Design CORE 1300

De rest van mijn nominaties heb ik al achtergelaten.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee