Toon posts:

Gebruikersreview/blog van de Maand: oktober 2017 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-03 16:58

PcDealer

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17

Olaf

De maand oktober is weer begonnen en dat betekent dat het weer tijd is voor een nieuw nominatietopic.

Elke maand kunnen gebruikers op Tweakers aangeven wie er in het zonnetje komt te staan. Met jouw stem kun je aangeven welke review of blog het beste is van de maand. Tevens kun je een beginnende reviewer laten shinen door middel van jouw stem. Een nominatieperiode loopt van het begin van de maand (opening van het nominatie topic) tot en met het laatste weekend vòòr de publicatie van het Tweakersartikel: "Gebruikersreviewer van de maand". Doorgaans wordt het artikel op de 2e dinsdag van de maand gepubliceerd.

Hier enkele voorbeelden:
reviews: Gebruikersreview van de Maand - Augustus 2017
reviews: Gebruikersreview van de Maand - Juli 2017

Je stem kun je opgeven door hieronder een link naar het artikel te posten inclusief een korte uitleg waarom dat artikel de moeite waard is om te lezen. Een stem + argumentatie kan zwaarder meewegen, dan slechts een link of naam naar een artikel.

Hier is een lijst met alle reviews uit de maand oktober

Denk ook aan de nieuwkomers en de Tweakblogs van deze maand.

Veel plezier met het lezen van productreviews en het nomineren!

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Haasje26
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-03 16:56
productreview: ASRock Fatal1ty Z270 Professional Gaming i7 review door Rooieduvel

@Rooieduvel heeft weer een uitgebreide review geplaatst over dit moederbord. Het leest lekker weg en de foto's zijn ook heel goed. Zowel technische kant als functionele kant goed beschreven. I like it! :)

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-03 16:11
Productreview: Asus ROG Rampage VI Apex Review door Foritain

Fijn om te lezen, uiteraard weer de kwaliteit foto's, en een mooi product! :)

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:31

Anoniem: 372172

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-03 15:37
productreview: LG V30 (4GB ram) Zilver door Joosie200

Deze review van @Joosie200 is echt super mega uitgebreid en diepgaand. Ik vind hem top en het nomineren waard. Ook de telefoon in kwestie is zeer interessant.

YouTube: MotorcycleGeek | Kawasaki Vulcan S te koop

• SizzLorr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08-2019

SizzLorr

✅ geverifieerde account

productreview: MSI GT75VR 7RE(Titan SLI)-039NL review door LangeTreeDorpie

Geef deze jongen een biertje en een review van de maand award.

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-02 21:09

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 00:05

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Ik sluit mij aan: reviewerT van de maand! :D

+ nog een nominatie: productreview: Streacom BC1 Open BenchTable review door JVRadeon (Mooie foto's en fijne structuur) Ook wel een bijzondere test bench.

[Voor 24% gewijzigd door pclinde op 24-10-2017 15:53]

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Wat mij betreft is dit een mooie nominatie voor nieuwkomer van de maand:

Er wordt gebruik gemaakt van eigenlijk alle tools die voorhanden zijn voor gebruikersreviews. Als je er ook nog reken houdt met het feit dat het in slechts een week of 2 is geschreven is helemaal top voor een nieuwkomer!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-03 13:36
Kiswum schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:55:
Wat mij betreft is dit een mooie nominatie voor nieuwkomer van de maand:

Er wordt gebruik gemaakt van eigenlijk alle tools die voorhanden zijn voor gebruikersreviews. Als je er ook nog reken houdt met het feit dat het in slechts een week of 2 is geschreven is helemaal top voor een nieuwkomer!
Mee eens! Denk dat hij wel blij is dat hij nu een I7-7820HK heeft ipv een pentium dual-core, ookal is het maar voor een paar weken :+

• Jelv
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
De testfest levert uitgebreide reviews op! Mijn nominatie voor oktober is: productreview: MSI GT75VR 7RE(Titan SLI)-039NL review door LangeTreeDorpie

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:18

Hupske

AFCA

productreview: LG Q6 Zwart review door SizzLorr

Uit de testfest vind ik dit eveneens een goede review.
Zelfs het toestel open gemaakt :o
Ik kan verder geen enkele vraag bedenken aan hem, omdat hij alles heeft behandeld.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Hmm, na mijn eerste optie, wil ik deze ook graag aandragen als nieuwkomer van de maand: productreview: LG Q6 Zwart review door SizzLorr

Zoals Hupske al aangeeft. Het openmaken van de telefoon krijgt wat mij betreft + puntjes. De review ziet er verzorgd uit en er zal nog een update aankomen om nog mooiere foto's te laten zien.

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:21

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Ik gun het ze beiden inderdaad. Zowel Pentiumdualcore als SizzLorr leveren hele volwassen reviews aan.

Ik blijf een zwak hebben voor demontages, dus dan neig ik naar de review van SizzLorr. SizzLorr heeft trouwens on the fly, terwijl zijn telefoon in stukjes op zijn bureau lag, nog tijd gevonden voor twee verbeter topics voor de review functionaliteit van tweakers (WYSIWYG editor voor userreviews (en misch. in het algemeen) en Reviews in preview read toegang geven). Altijd prijzenswaardig naar mijn mening tenminste.

• LangeTreeDorpie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-01 08:35
Hupske schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:22:
productreview: LG Q6 Zwart review door SizzLorr

Uit de testfest vind ik dit eveneens een goede review.
Zelfs het toestel open gemaakt :o
Ik kan verder geen enkele vraag bedenken aan hem, omdat hij alles heeft behandeld.
Dit is ook echt een nette review :o

We zijn concurrenten van elkaar, @SizzLorr :D.

Intel i7 7820X | GTX 1080Ti | 32GB Geheugen | Asus Prime Deluxe

• SizzLorr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08-2019

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Kiswum schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:46:
Hmm, na mijn eerste optie, wil ik deze ook graag aandragen als nieuwkomer van de maand: productreview: LG Q6 Zwart review door SizzLorr

Zoals Hupske al aangeeft. Het openmaken van de telefoon krijgt wat mij betreft + puntjes. De review ziet er verzorgd uit en er zal nog een update aankomen om nog mooiere foto's te laten zien.
Tnx voor de nominatie, ik heb nog wat foto's toegevoegd en daarmee vind ik het wel mooi geweest. De taalvoutjes die erin zitten zijn jammer, maar teveel gedoe om eruit te halen.

Had eigenlijk grootse plannen, maar 80% is niet gelukt vanwege tijd. Ik vind de foto's van @Pentiumdualcore veel beter. Het is wat @Foritain al zei, marry well! Ik heb het apparatuur, kennis en geduld niet om dat te doen.

Ik snap dat mensen glamshots en eyecandy willen, maar ik ben van de school dat als iets geen toegevoegde waarde heeft dat je het dan ook niet moet gebruiken want dat is afleidend. Ik stoor me ook altijd eindeloos aan mensen die zomaar nutteloze plaatjes of nutteloze tabellen invoegen. Ik heb ervoor gekozen om zo grondig mogelijk te zijn en daarom vind ik andere reviews toch veel beter. Ze zijn korter in de tekst, beter gefocused op aandachtpuntjes en maken beter gebruik van foto's.

Even voor de eerlijkheid, dit is niet mijn eerste review. Lang geleden had ik snel iets ingetikt m.b.t. de Steelseries Xai.
productreview: Steelseries Xai Laser Mouse review door SizzLorr

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-03 00:12

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik nomineer deze maand alleen een blogje (of is het toch een review?) en wel deze: Foritain's Wall-of-Text: Review: Zeef

Het is altijd leuk als tweakers zich inzetten voor tweakers, in welke richting dan ook. Zet die Zeef nog eens even een keer goed op de frontpage!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:17
Ok al de reviews en blogs nominaties van deze maand kunnen genegeerd worden we hebben een winnaar: Foritain's Wall-of-Text: Review: Zeef

[Voor 0% gewijzigd door Damic op 29-10-2017 20:27. Reden: typo :F]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:47
Lijkt mij duidelijk, toch?
Foritain's Wall-of-Text: Review: Zeef

5520 Wp op WZW PVOutput

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Kan er maar één zijn deze maand:

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:21

My life is in 2D, How about yours?

• whetstone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Gedetailleerde specificaties en benchmarks ontbreken een beetje, maar de algemene indruk is wel heel duidelijk, en zoals gewoonlijk goed geschreven en vol relevante foto's - de Zeef review van Foritain verdient FP-aandacht.

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-03 16:16

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Blog en review van de maand! Mooi eerbetoon aan onze nu-al-gemiste-Zeef!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 00:05

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Kiswum schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:03:
Blog en review van de maand! Mooi eerbetoon aan onze nu-al-gemiste-Zeef!
Ik gooi deze man er ook nog even bij.

+ We need november 2017 topic.

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
pclinde schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:23:
[...]

+ We need november 2017 topic.
Your wish is my command!

Hier is het nieuwe topic voor de maand november! In dat topic kun je alle parels van november dumpen plaatsen.
Gebruikersreview/blog van de Maand: november 2017

De bijzondere reviews en blogs van de maand oktober kun je nog tot ongeveer 12 november in dit topic kwijt.

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:27

LankHoar

Langharig tuig

Duidelijke review van de maand:

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Een van de meest informatieve blogs kwam deze maand uit de koker van @K-Jay
Ik heb de VPN verbinding zelf nog niet opgezet, maar het ziet er erg interessant uit.

K-Jay's knutselavonturen: VPN op je Android via Synology NAS

Eerder noemde ik al 2 nieuwkomers van de maand en tevens de leukste blog van de maand.

De allerbeste / meest bijzondere review van de maand oktober behoort denk ik bij @JVRadeon
Waarom deze review? De opbouw en foto's zijn in orde, het is een bijzonder product en.. tja kijk maar zelf :)
productreview: Streacom BC1 Open BenchTable review door JVRadeon

• karschoo
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-02 21:56
Phanteks Evolv Shift Zwart

Een uitgebreide mini-itx case review. Heerlijk geschreven met veel prachtige foto's. De Shift is een ingewikkelde case met een bijzondere layout. Onderhuids is deze review een goed betoog, waardoor ik deze case zojuist heb besteld. Mijn dank is groot, u heeft mijn nominatie _/-\o_

Anoniem: 372172

• Nrgphoenix
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-01-2022
De review van @Jochemd13 Bose Soundlink Micro

Zeer compleet en uitgebreide review! Alles netjes opgedeeld in hoofdstukken en in veel detail beschreven.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Ik ga richting afronden zodat we dinsdag aanstaande kunnen publiceren.

Ik kom tot onderstaand rijtje, waarbij de LG en MSI ook als nieuwkomer zijn genomineerd.
Ik zal in ieder geval aandacht geven aan het Testfest in het artikel en het lijkt me leuk om Pentiumdualcore dan daarbij uit te lichten, dan kan SizzLorr de nieuwkomer van de maand zijn.

Mochten jullie nog andere reviews van het Testfest of van nieuwkomers, of anderszins, aan willen dragen dan hebben jullie het weekend nog. Maandagochtend maak ik de definitieve balans op. :)

Userreviews:

productreview: MSI GT75VR 7RE(Titan SLI)-039NL review door LangeTreeDorpie x6 (Testfest)
productreview: LG Q6 Zwart review door SizzLorr x3 (Testfest)
productreview: Streacom BC1 Open BenchTable review door JVRadeon x2
productreview: Intel Core i7-8700K Boxed review door Foritain x2
productreview: ASRock Fatal1ty Z270 Professional Gaming i7 review door Rooieduvel
productreview: Asus ROG Rampage VI Apex review door Foritain
productreview: Asus ROG Rampage VI Extreme review door pclinde
productreview: LG V30 (4GB ram) Zilver review door Joosie200 (Testfest)
productreview: Phanteks Evolv Shift Zwart review door pclinde
productreview: Bose Soundlink Micro Zwart review door Jochemd13

Tweakblog:

Foritain's Wall-of-Text: Review: Zeef x12
K-Jay's knutselavonturen: VPN op je Android via Synology NAS
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee