Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Voor de mensen die nog voor BF block accounts interesse hebben:

Reddit: Comprehensive Guide to Current Usenet Block Account Deals

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:25
heb toch maar voor de aanbieding van newshosting gekozen en lijkt idd verschil te maken want ik krijg daar een aantal bestanden niet binnen wat met eweka wel lukt. Denkd dat het idd een andere backbone zal gebruiken met andre server

mrbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

mrbert schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:19:
heb toch maar voor de aanbieding van newshosting gekozen en lijkt idd verschil te maken want ik krijg daar een aantal bestanden niet binnen wat met eweka wel lukt. Denkd dat het idd een andere backbone zal gebruiken met andre server
Beiden zouden op Omicron backbone moeten zitten. :) Zie ook https://whatsmyuse.net/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
yep en toch van 500Bps naar >200MBps op Eweka voor de zelfde NZB
overigens zou newshosting ook de US backone moeten hebben en

Included free for the duration of your account:

Unlimited Easynews
Unlimited TweakNews

die kan ik dus idd ook gebruiken

[ Voor 8% gewijzigd door mrbert op 27-11-2023 13:36 ]

mrbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Usenet.farm heeft ook voor vandaag Cyber Monday een actie:
For all those people that might have missed our Black Friday offer, we got your back!

We can't let Cyber Monday pass by without offering you a great deal! You can get the same discount as with our Black Friday deal.

CM2023 gives 50% discount on all of our packages.

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
even een vraag aan de meer ervaren gebruikers,|Heeft het zin om een 2e provider er bij te nemen als deze beide een highwinds reseller zijn? Dan zit je toch eigelijk gewoon bij de zelfde provider?

mrbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
@mrbert dat heeft inderdaad geen zin. Daarom staat in de TS een plaatje zodat je weet dat je op verschillende backbones zit als je een block account er naast neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
ik heb er een paar opandere backbones geprobeerd en bij mijn test met wat bestanden gemerkt dat ik daar niet echt meer kon vinden dan met mijn vaste provider dan hou ik het ff op deze ene

mrbert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:16
PatRamon schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:24:
[...]

Account aan maken en door gaan naar betaling en daar de code invoeren.
Net geprobeerd even met een fake account (nieuw) en werkt.
Good Luck :)

[...]
Zat in Thailand de afgelopen weken dus ik had er even geen hoofd voor, maar het werkt nog steeds blijkbaar dus net even afgesloten _/-\o_

Tnx ! (ook @effem )

• Goe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-10-2024

Goe

mrbert schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:38:

Included free for the duration of your account:

Unlimited Easynews
Unlimited TweakNews
Waar zie je dat staan? Dat klinkt namelijk goed.

Ik zie alleen
Free 1 TB Easynews Account
Free 1 TB European Bonus Server

• mrbert
Goe schreef op donderdag 30 november 2023 @ 02:07:
[...]

Waar zie je dat staan? Dat klinkt namelijk goed.

Ik zie alleen
Free 1 TB Easynews Account
Free 1 TB European Bonus Server
Dat was met de black friday aanbieding en heb die toen aangeschaft. Maar heb het al weer opgezegd.
De eerste paar files die ik probeerde op te halen waren al niet meer aanwezig. Ik moest bij het opzeggen toch eem naand betalen ook al was dat na 2 dagen dat is minder netjes.DE easynews account is web based en kun je zo direct bestanden mee ophalen zonder reader maar ook daar een hoop bestanden net te vinden die via andere NZB indexers wel bestaan

mrbert

• Goe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-10-2024

Goe

mrbert schreef op donderdag 30 november 2023 @ 09:02:
[...]

Dat was met de black friday aanbieding en heb die toen aangeschaft. Maar heb het al weer opgezegd.
De eerste paar files die ik probeerde op te halen waren al niet meer aanwezig. Ik moest bij het opzeggen toch eem naand betalen ook al was dat na 2 dagen dat is minder netjes.DE easynews account is web based en kun je zo direct bestanden mee ophalen zonder reader maar ook daar een hoop bestanden net te vinden die via andere NZB indexers wel bestaan
Oh jammer, anders had ik het misschien wel gehaald. Nu ga ik waarschijnlijk alleen TweakNews halen.
(Weet iemand hoe goed Eweka is tegenwoordig? 10+ jaar geleden was het namelijk verschrikkelijk)

Puur uit nieuwsgierigheid: Heb je dezelfde downloads geprobeerd om binnen te halen met de inbegrepen TweakNews account? Misschien dat dat wel lukt.

Dat je een maand moest betalen is wel zuur ja terwijl er staat "Money-Back Guarantee 30 days"
maarja...op hun website staat het volgende:

Can I have my money back for the time/credits I didn't use?
No, we do not provide refunds for unused time/kilobytes on monthly plans.
;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrbert
IK heb nu alleen Eweka, en ben er best tevreden over. ik heb het nu een jaar en bijna alles komt wel binnen. IK dacht met een backup server veel meer dekking te halen maar zelfs de bestanden bij eweka op de zelfde backbone kwamen bij newshosing niet binnen. Easynews die ook op omicron zit zie ik wel eerder wat bestanden die ik iig in hun web omgeving wel zie en niet op eweka. Maar wat ik zei ben al een jaar tevreden met Eweka

Denk dat devoorwaarden en beleid misschien ook veel verschil maakt

[ Voor 11% gewijzigd door mrbert op 01-12-2023 11:18 ]

mrbert

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Goe schreef op donderdag 30 november 2023 @ 19:33:
Nu ga ik waarschijnlijk alleen TweakNews halen.
(Weet iemand hoe goed Eweka is tegenwoordig? 10+ jaar geleden was het namelijk verschrikkelijk)
Leuke anekdote.

Ik had een probleempje met de betaling (te weinig maanden) bij Tweaknews en had contact met hun support:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0tEQCbg0MKm1pohP2jW-266dldU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fpi4aTXxRxTlqQDu9Y3qq9kd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
Goe schreef op donderdag 30 november 2023 @ 19:33:
[...]

Puur uit nieuwsgierigheid: Heb je dezelfde downloads geprobeerd om binnen te halen met de inbegrepen TweakNews account? Misschien dat dat wel lukt.

Dat je een maand moest betalen is wel zuur ja terwijl er staat "Money-Back Guarantee 30 days"
maarja...op hun website staat het volgende:

Can I have my money back for the time/credits I didn't use?
No, we do not provide refunds for unused time/kilobytes on monthly plans.
;(
Het was gewoon een jaar abonnement. MAar geen ramp verder al is het een dure maand en een beetje flauw nanog geen 2 dagen gebruik als test

mrbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbert
*weggehaald*

[ Voor 96% gewijzigd door mrbert op 08-12-2023 21:16 ]

mrbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teapot
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 28-04 08:02
Sinds een paar dagen krijg ik in de nieuwsgroepen die ik af en toe volg (meestal klassieke muziek) alleen nog maar troep te zien. Ik heb eens rond gekeken en ik krijg dat bijna overal. Ik zie 2 opmerkingen in lossless.classical erover, verder niets en dat vind ik ook al vreemd.
Iemand die ook zoiets ziet?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9UK62u21fVfDzzMA1KNnOHJwROc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IEGS1mBM1kclhWyxw7AKVQRj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door teapot op 09-12-2023 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:12

rvk

teapot schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 11:06:
Sinds een paar dagen krijg ik in de nieuwsgroepen die ik af en toe volg (meestal klassieke muziek) alleen nog maar troep te zien.
Dat is geen troep. Dat zijn de stukjes van een bestand (of het hele bestand als je reader ze al samenvat). Alleen de naam van dat bestand is verborgen. Je kunt ergens een nzb bestand downloaden (via een indexer) en daarmee via een nzb downloader downloaden en samenvatten tot je bestand met een logischere naam.

Raar dat dat bij een groep als losless zo lang geduurd heeft voordat ze naar nzb overschakelen.

https://www.snelrennen.nl/nieuwsgroepen/nzb_zoeken.php

[ Voor 7% gewijzigd door rvk op 09-12-2023 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
rvk schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 12:41:
Raar dat dat bij een groep als losless zo lang geduurd heeft voordat ze naar nzb overschakelen.
Op de valreep nog een understatement van het jaar… *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teapot
Thanks, ja ik weet wat een nzb bestand is. :)
Wat jammer dat het ouderwetse headeren verwijnt.
Welke newsreader laat dan de naam van het bestand zien?
Newsleecher niet, newsbin niet en grabit niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvk

rvk

teapot schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 13:17:
Geen enkele newsreader kan dat. Dan moet je dus naar indexers of naar een spotnet oplossing (lokaal of via web) om dat te bekijken. (En dan de nzb aan je favoriete downloader geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:49

Mr. Freeze

¡GO!

Als je Newsbin al gebruikt, kijk dan even op deze pagina,

https://newsbin.com/isearch.php

Maar er zijn er ook genoeg gratis, zoek anders eens op drunkenslug of clubnzb.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teapot
thanks again, maar die zijn meestal invite heh. En veelal voor films enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvk

rvk

teapot schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 13:35:
thanks again, maar die zijn meestal invite heh. En veelal voor films enzo.
Er zijn er zat die publiek zijn (zoals nzbindex en spotnzb, je klassiek kun je onder groups vinden).

Ik dacht dat indexers noemen tegen de regels was maar schijnbaar is dat toch niet het geval ;)
Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url

[ Voor 4% gewijzigd door rvk op 09-12-2023 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Die worden toch 'on the fly' gehanteerd? Zal vast wel weer een 'groentje' voorbijkomen die even wat tekst kan verwijderen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:07
Het hoeft ook niet eens meer muziek te zijn.
Een poster kan in willekeurige welke groep, willekeurig wat posten.
En als het beveiligd is met een wachtwoord kom je er al nooit meer achter op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:24
Usenet crawler is terug en hebben een lifetime actie voor 20 euro. Het voelt een beetje als een cash grab. Vertrouw het niet helemaal. Wat denken jullie hiervan?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

DeTjuk schreef op zondag 10 december 2023 @ 08:07:
Usenet crawler is terug en hebben een lifetime actie voor 20 euro. Het voelt een beetje als een cash grab. Vertrouw het niet helemaal. Wat denken jullie hiervan?
Niet doen, zij hebben de nare eigenschap ineens offline te gaan, en een jaar of wat later weer uit het niets op te duiken. Is al een aantal keren gebeurd.

Lifetime abo zou ik sowieso nooit doen (zeker niet bij usenet crawler), heb het al meerdere keren zien gebeuren dat dit omgezet wordt in een tijdelijk abonnement, omdat er geen inkomsten meer gegenereerd worden. Ik heb het ooit een keer gedaan bij Dognzb, en na 2 jaar is dit omgezet in een tijdelijk abo, het was niet meer houdbaar, financieel gezien. En ik heb dit elders ook vaker zien gebeuren.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
volgens mij is Verycouch de opvolger van Usenet-crawler...
ik kon 2 jaar geleden m'n usenet-crawler inlog gegevens gebruiken o in te loggen op verycouch

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
DeTjuk schreef op zondag 10 december 2023 @ 08:07:
Is al sinds 18.08.2023 terug... en zoals gezegd... vlug geld vangen en straks wéér weg. Nee dank je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:24
@CreativeS @geenwindows @KillerBee bedankt voor het bevestigen van mijn vermoeden. Gaan we dus niet doen.

Heb een andere lifetime abo en die is nog steeds lifetime, fingers crossed :)

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-04 02:08
Zijn er meer mensen bij wie nzbsu er steeds uit ligt? En, niet geheel ongerelateerd, * knip* bedelen om invites is niet de bedoeling.

[ Voor 29% gewijzigd door rens-br op 16-12-2023 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Laatst online: 10-05 17:50
Powerkiwi schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 05:44:
Zijn er meer mensen bij wie nzbsu er steeds uit ligt? En, niet geheel ongerelateerd,
* knip*
Nzbgeek is open voor registratie

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 16-12-2023 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
TL;DR: Mensen lezen toch niet verder dan hun neus lang is... what was I thinking. Ik zeg nergens dat het geen geld mag kosten. En zij die iets menen te moeten zeggen zijn dan mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten qua USP. Hoe ironisch.

[ Voor 161% gewijzigd door CreativeS op 16-12-2023 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Laatst online: 10-05 17:50
CreativeS schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 14:10:
[...]

Als ik dan direct na inloggen het volgende zie:

[Afbeelding]

Dan is het bij mij direct:

[Afbeelding]

Dan doet het Drunkenslug het beter. Daar kan je kiezen of je de gratis versie wil gebruiken (max 5 grabs per dag) of wil betalen voor meer grabs.
Ah het moet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Nee hoor... Drunkenslug wordt jaarlijks betaald. Mijn 4 USP's worden ook keurig betaald. Netflix wordt keurig betaald. Discovery Plus wordt keurig betaald. F1 TV Pro wordt keurig betaald. * knip*. Reageer normaal of reageer niet.

[ Voor 29% gewijzigd door rens-br op 16-12-2023 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-05 08:29

jmk

De indexers zoals NBZ Geek en Ninja Central kunnen alleen verdienen als gebruikers geld betalen. Dit is vrij logisch.

Nu kreeg ik via Ninja te horen dat gratis accounts misbruikt werden, en dat gratis account voorlopig beëindigd zullen worden om deze reden. Wellicht is dit gerelateerd aan het feit dat er aan gratis accounts weinig support wordt gegeven.

Je hoeft het als gratis gebruiker dus niet persoonlijk te nemen dat er afscheid van je wordt genomen, kennelijk is er iets aan de hand met API keys dat de 'goede gratis gebruikers' te lijden hebben onder de kwade gratis gebruikers.

De dienstverlening van NZBGeek, aangaande van mijn eigen ervaring, is wel zeer betrouwbaar te noemen. Ik verleng regelmatig.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Powerkiwi schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 05:44:
Zijn er meer mensen bij wie nzbsu er steeds uit ligt? En, niet geheel ongerelateerd, [mbr]* knip* bedelen om invites is niet de bedoeling.

[/]
Misschien eens de 'regeltjes' updaten. Staat namelijk nergens te lezen (ook niet in de post van Equator). Je kan het wel zo tussen neus en lippen hier opmerken, maar het staat nergens gedocumenteerd. Ik las trouwens in die post van Equator (waar regelmatig naar gerefereerd wordt) ook dat vragen naar aanbiedingen en zo ook niet mag... ik zou toch eens wat vaker langskomen in het topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:23
jmk schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 21:54:
De dienstverlening van NZBGeek, aangaande van mijn eigen ervaring, is wel zeer betrouwbaar te noemen. Ik verleng regelmatig.
Heb al een jaar of 9 een lifetime abo en maak er nog iedere dag met plezier gebruik van. Ook de support is goed. Als je een email stuurt dan zijn ze snel met reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:03
Ik heb het hier al eens eerder gezegd maar dat is alweer een tijd geleden. IMHO kun je beter investeren in een paar goede indexers dan in meerdere usp's.
Een indexer kost ongeveer een tientje per jaar, terwijl een usp al snel 30-40 euro per jaar kost. Je kunt beter 3 indexers nemen en 2 usp's dan omgekeerd, dat scheelt 20 euro. Daarnaast heeft de ene indexer content die je op een andere niet vindt en omgekeerd. Soms lijkt het alsof verschillende nzb's naar dezelfde spot leiden, maar de ene nzb doet het wel en de andere niet.

Nog een tip: gebruik niet meer connections dan nodig is. Iedere extra connectie betekent meer overhead terwijl de snelheidwinst nihil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-04 02:08
grun93 schreef op zondag 17 december 2023 @ 14:52:

Nog een tip: gebruik niet meer connections dan nodig is. Iedere extra connectie betekent meer overhead terwijl de snelheidwinst nihil is.
Hoe bepaal je hoeveel connections je 'nodig' hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:22
Powerkiwi schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:25:
[...]
Hoe bepaal je hoeveel connections je 'nodig' hebt?
Stel je hebt een gbit abo en je haalt met 8 threads 850mb en je bent daar tevreden mee dan hoef je geen 32 threads aan te zetten :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18:45
Brad Pitt schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:30:
[...]

Stel je hebt een gbit abo en je haalt met 8 threads 850mb en je bent daar tevreden mee dan hoef je geen 32 threads aan te zetten :)
Goeie tip waarbij je ook moet meenemen of je eigen systeem er klaar voor is. Ik kan 1 Gb van Eweka binnentrekken via sabnzbd op de PC (110MB per seconde) maar op de Pi blijft ie op 900Mb steken. Als er ook nog eens gelijktijdig gedecodeerd (password) moet worden valt de Pi terug naar 500Mb, nog steeds geen kattenpis maar wel met 100% CPU. Met 10-15 connections loopt alles prima door. En voor mij energiezuinig omdat ie toch al een bak containers draait.

Vergeet niet dat alles gelijk plaatsvind: netwerk, schrijven encrypted, weer lezen encrypted van dezelfde schijf, schrijven decrypted. Werk verdelen over meedere schijven/controlers kan dan ook helpen, of je moet natuurlijk een hele snelle NVMe inzetten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
DjoeC schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:45:
[...]

Goeie tip waarbij je ook moet meenemen of je eigen systeem er klaar voor is. Ik kan 1 Gb van Eweka binnentrekken via sabnzbd op de PC (110MB per seconde) maar op de Pi blijft ie op 900Mb steken.
1Gb/s = 125MB/s. 110MB/s is 880Mb/s dus scheelt je netto maar 60Mb/s als je met de cap van een 1Gb/s-poort zit (940Mb/s). Maar een beetje systeem haalt de volle 1000Mb/s toch wel? Hier wel met een 2.5Gb/s-poort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-05 10:22

Arrogant

S.F.W.

NZBGeek Birthday Sale
Our Geek Birthday Sale will run from 12:00:00am 19th December 2023 UTC until 12:00:00am 21st December 2023 UTC.

•6 Month Subscription - $5.00 USD (Save $1.00 USD)
•1 Year Subscription - $9.00 USD (Save $3.00 USD)
•5 Year Subscription - $30.00 USD (Save $10.00 USD)
•Lifetime Subscription - $60.00 USD (Save $20.00 USD)

Lijkt me identiek aan de Black Friday-aanbieding.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:11
Usenet-Crawler krijg je nu lifetime bij elke donatie.
Donaties beginnen bij 20euro.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

makooy schreef op woensdag 20 december 2023 @ 22:17:
Usenet-Crawler krijg je nu lifetime bij elke donatie.
Donaties beginnen bij 20euro.
Sta alleen niet verbaasd te kijken als ze er over een paar maanden ineens niet meer zijn.
Deze staat erom bekend plotseling te verdwijnen, en dan na 1 of 2 jaar weer op te duiken.
Kennelijk dus geld nodig...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• makooy
  • Laatst online: 20:11
KillerBee schreef op donderdag 21 december 2023 @ 07:10:
[...]

Sta alleen niet verbaasd te kijken als ze er over een paar maanden ineens niet meer zijn.
Deze staat erom bekend plotseling te verdwijnen, en dan na 1 of 2 jaar weer op te duiken.
Kennelijk dus geld nodig...
Dan is dit wel bijzonder of niet? :?

Registered: Jan 4, 2014 (10 Yrs ago)
Last Login: Dec 21, 2023 (6 Secs ago)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

makooy schreef op donderdag 21 december 2023 @ 09:09:
[...]

Dan is dit wel bijzonder of niet? :?

Registered: Jan 4, 2014 (10 Yrs ago)
Last Login: Dec 21, 2023 (6 Secs ago)
Als je het forum had bekeken, had je gezien dat ik gelijk heb ;)
Eerste forum bericht, na 3(!) jaar afwezigheid: https://www.usenet-crawler.com/forumpost/261
Ik zou zeggen, scroll eens naar beneden op dat forum, en je ziet het gat in tijd.

Ik heb hen op deze manier al twee keer zien 'verdwijnen' voor langere tijd.

Misschien eerst eens niet zo hoog van de toren blazen, voordat je direct of indirect een feit afdoet als een leugen? (tenzij je de eigenaar bent van deze discutabele site uiteraard... :X :D )

[ Voor 5% gewijzigd door KillerBee op 21-12-2023 11:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzertyNL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04 10:04
KillerBee schreef op donderdag 21 december 2023 @ 11:00:
[...]
Ik heb hen op deze manier al twee keer zien 'verdwijnen' voor langere tijd.
makooy lijkt te suggereren (maar zegt dit niet expliciet) dat een 'lifetime' subscription gewoon gehonoreerd blijft (al bijna tien jaar, wow, nice) ondanks het tijdelijk 'verdwijnen' van de service zoals KillerBee aangeeft dat meerdere keren is voorgekomen.
Terwijl KillerBee lijkt te impliceren dat na een donatie voor lifetime supscription de service mogelijk snel (weer een keer) verdwijnt, maar of dit betekent dat je je donatie kwijt bent zonder dat die weer 'actief' is bij het terugkomen van de service... protip: wees duidelijker in je beweringen (allebei) :*)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

AzertyNL schreef op donderdag 21 december 2023 @ 11:20:
[...]

makooy lijkt te suggereren (maar zegt dit niet expliciet) dat een 'lifetime' subscription gewoon gehonoreerd blijft (al bijna tien jaar, wow, nice) ondanks het tijdelijk 'verdwijnen' van de service zoals KillerBee aangeeft dat meerdere keren is voorgekomen.
Terwijl KillerBee lijkt te impliceren dat na een donatie voor lifetime supscription de service mogelijk snel (weer een keer) verdwijnt, maar of dit betekent dat je je donatie kwijt bent zonder dat die weer 'actief' is bij het terugkomen van de service... protip: wees duidelijker in je beweringen (allebei) :*)
Heb je gelijk in! :P
Voor zover ik weet en heb gezien, is niemand zijn lifetime subscription kwijtgeraakt tijdens/na een lange afwezigheid, dat is ook niet wat ik ermee suggereerde.

Feit is echter wel dat je er niets aan hebt, als je geen toegang hebt en je ook niet weet of- en wanneer de website weer online is. Dat het al zeker twee keer gebeurd is (naar mijn weten), geeft natuurlijk niet zoveel vertrouwen. De laatste keer offline duurde 3 jaar, dus echt zeker iets om rekening mee te houden als je uberhaupt aan denkt een abonnement te nemen.
Niemand kan mij garanderen en overtuigen dat deze site online blijft.
Wilde enkel mensen waarschuwen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:13

CyBeRSPiN

sinds 2001

Voor het eerst sinds jaren weer eens een block accountje genomen. Maar ligt het aan mij of is alles al deleted als het maar een paar dagen oud is? Je hebt dan echt iets als CouchPotato nodig om het meteen te pakken als het langskomt?

[ Voor 22% gewijzigd door CyBeRSPiN op 23-12-2023 00:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

@CyBeRSPiN Dat hangt aardig af van de post en bij welke usenet provider je zit. In het verleden diverse getest gedaan ik merkte wel de een is de andere niet.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Thanks @RobbyTown.
Had denk ik pech met de nzb die ik probeerde binnen te halen. Ben inmiddels goed op weg weer.
Ben er wel achter dan mn 10 jaar oude Synology de huidige SSL encryptie niet meer trekt. Haalde met SSL aan maar 3,5 MB/s vs 30 MB/s met SSL uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:50
@CyBeRSPiN Wat is de reden dat je Usenet downloads via SSL binnen haalt? Zonder werkt het ook prima en belast je je NAS minder.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

RichieB schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 10:42:
@CyBeRSPiN Wat is de reden dat je Usenet downloads via SSL binnen haalt?Zonder werkt het ook prima en belast je je NAS minder.
Dat was de default setting. Heb het nu uit staan. Met klein risico dat iemand bij Ziggo nu mn wachtwoord kan achterhalen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:34
@CyBeRSPiN het grootste probleem tegenwoordig is onvolledige posts vanwege DMCA take downs. Het helpt inderdaad om sonarr of radarr te hebben draaien die binnen een paar minuten de nieuwe post opmerken.

Maar ook twee backbones helpt heel erg bij oudere posts binnen halen. Wil je het helemaal goed doen dan heb je twee unlimited accounts op verschillende backbones en een block account op een derde.

Mocht je je erin willen verdiepen heeft /r/Usenet mij veel geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
CyBeRSPiN schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 00:10:
Voor het eerst sinds jaren weer eens een block accountje genomen. Maar ligt het aan mij of is alles al deleted als het maar een paar dagen oud is? Je hebt dan echt iets als CouchPotato nodig om het meteen te pakken als het langskomt?
Ik gebruik geen CouchPotato en binnenhalen gaat prima, ook na weken/maanden. @Taab geeft het al aan: goede provider icm block op andere backbone :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

We Are Borg schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 10:55:
[...]

Ik gebruik geen CouchPotato en binnenhalen gaat prima, ook na weken/maanden. @Taab geeft het al aan: goede provider icm block op andere backbone :)
Is er een overzicht van backbones. Heb nu Eweka en block via Bulknews zonder dit te weten, misschien dus dubbelop als ze dezelfde backbone hebben?

Nevermind. In de TS gevonden:
https://tweakers.net/i/-i...9gBsZj68.png?f=user_large
Twee verschillende backbones dus :)

[ Voor 22% gewijzigd door CyBeRSPiN op 23-12-2023 11:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:34
@CyBeRSPiN zeker via reddit onderstaande site gevonden: https://whatsmyuse.net/.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Staat gewoon onderaan elke pagina...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S7c1SBC.jpg

Tadaa..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/k4kuNh5.jpg

:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

CreativeS schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 12:05:
Staat gewoon onderaan elke pagina...

[Afbeelding]

Tadaa..

[Afbeelding]

:Y
Ik vind dat plaatje uit de TS toch inzichtelijker eigenlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Ja, de één wil het graag in plaatjes zien, de ander ziet de logica direct :*)

Alles kan. Neem niet weg dat het gewoon onderaan elke pagina staat en daar ging het even om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 12:45

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Heeft iemand ervaring met de Tweaknews aktie van €2,99 per maand. Ik kan namelijk niet duidelijk terugvinden of dat dit voor 1 jaar is of dat het na 1 jaar overgaat op een andere prijs. En moet dit niet duidelijk aangegeven staan bij een aanbieding?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
MR_VIPER schreef op maandag 25 december 2023 @ 08:24:
Heeft iemand ervaring met de Tweaknews aktie van €2,99 per maand. Ik kan namelijk niet duidelijk terugvinden of dat dit voor 1 jaar is of dat het na 1 jaar overgaat op een andere prijs. En moet dit niet duidelijk aangegeven staan bij een aanbieding?
De gemiddelde prijs is de prijs gerekend over 15 maanden. Ze zeggen wel leuk 3 maanden gratis, maar die €2,99 per maand ga je niet voor een jaar betalen ;) Je betaalt dan dus €44,85 ipv de zo op het oog lijkende €35,88 (12x €2,99 + 3 maanden gratis). Als het echt 12 maanden + 3 maanden gratis zou zijn, kom je al op €3,74 per maand. Nog pinda's... maar het is wel een kleine 'misleiding'. Als men een nieuw abonnement heeft genomen, vangen ze in ieder geval weer wat meer dan de oude prijs van rond de drie tientjes die jarenlang gold. Maar om terug te komen op je vraag... je betaalt na 15 maanden, dus gewoon dat bedrag dat je nu ook betaalt, alleen dan voor 12 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpandroid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 11:49
Na het verdwijnen van Tweak als internetprovider waarbij toegang tot Tweaknews inbegrepen was bij het abonnement ben ik nu op zoek naar een nieuwe usenetprovider.

Ik maak niet zoveel gebruik van usenet maar wil zo af en toe wel iets ophalen.
Ik hoef geen doorlopend account maar indien nodig een maand toegang tegen lage kosten.
Nu zat ik te denken aan een night unlimited account van NewsXS voor 3,25 per maand omdat een blockaccount vermoedelijk duurder is voor mij.

Graag zou ik jullie ervaringen met NewsXS horen m.b.t. completion/retentie/snelheid enz.
Bij voorbaat dank!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• helldogbe
  • Laatst online: 08-05 02:44
mpandroid schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 08:26:
Na het verdwijnen van Tweak als internetprovider waarbij toegang tot Tweaknews inbegrepen was bij het abonnement ben ik nu op zoek naar een nieuwe usenetprovider.

Ik hoef geen doorlopend account maar indien nodig een maand toegang tegen lage kosten.
Nu zat ik te denken aan een night unlimited account van NewsXS voor 3,25 per maand omdat een blockaccount vermoedelijk duurder is voor mij.

Graag zou ik jullie ervaringen met NewsXS horen m.b.t. completion/retentie/snelheid enz.
Bij voorbaat dank!
Ik heb sinds Black Friday een abbo (met nog scherpere prijzen) bij Usenet Agency (40mbit vanaf 2,95€/m) en UseNight (unlimited 's nachts/1mbit overdag, 2€/m). Dit betreft 2x dezelfde server met een geclaimde retentie van 3075 dagen. Heb daarnaast nog een aflopende account bij Bulknews, waar ik ook heel tevreden was.

Ik gebruik voornamelijk de -Arr suite op een NAS dus trek alles geautomatiseerd binnen van zodra ze gepost worden maar ben tot nog toe nog niks mainstream tegengekomen wat onvindbaar was van de laatste decennia. Doordat het geautomatiseerd is doet de snelheid er ook veel minder toe en volstaat het 40mbit abbo. Een 4k aflevering gecodeerd in H.265/HEVC heeft een bestandsgrootte van zo'n 5GB en is daarmee op kwartiertje binnen.

Als het niet geautomatiseerd hoeft kan ik je ook Real Debrid (3€/15d, 4€/m) aanbevelen. Heel hoge snelheden, nog net iets meer aanbod en niet de P2P nadelen van torrents. Ook de mogelijkheid om media te streamen zodat je niet op een volledige download hoeft te wachten om de kwaliteit te beoordelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 18:45
@mpandroid Ik gebruik Eweka Black Friday aanbieding van 45 euro/15 maanden onbeperkt.

Daarnaast Bulknews blok van 6TB voor 15 euro ook BF. Met een 6TB blok kun je vast een heeeele tijd vooruit of je moet meer gebruiken dan "niet zoveel". Mijn verbruik (Eweka onbeperkt) sinds juni ongeveer 1.5TB, 6TB maakt dan > 2 jaar...

Bulknews blockaanbiedingen momenteel niet zo geweldig, een 50Mb onbeperkt voor 30/jaar, Beter goed opletten of er nog aanbiedingen komen, ik meen dat er een Reddit topic voor bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seb251
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 03-10-2024
Een vraagje, ik heb een aantal oude FTD spots gevonden die op alt.binaries.nl staan met een upload binnen de retentieperiode van Easynews. Ze zijn uit de periode ca. september 2008 tot en met ca. 2010. Toch lijkt het dat de betreffende spots voor 2 oktober 2009 er niet op staan, terwijl de retentieperiode terug zou moeten gaan tot augustus 2008. Weten jullie hoe dit kan? Heeft een andere Usenet aanbieder meer kans? En dan is het nog steeds de vraag, hoe kan ik verder terug zoeken op alt.binaries.nl?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:40

TRaSH

koffie ?

foutje

[ Voor 99% gewijzigd door TRaSH op 24-01-2024 21:46 . Reden: verkeerde topic ]

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
seb251 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:43:
Een vraagje, ik heb een aantal oude FTD spots gevonden die op alt.binaries.nl staan met een upload binnen de retentieperiode van Easynews. Ze zijn uit de periode ca. september 2008 tot en met ca. 2010. Toch lijkt het dat de betreffende spots voor 2 oktober 2009 er niet op staan, terwijl de retentieperiode terug zou moeten gaan tot augustus 2008. Weten jullie hoe dit kan? Heeft een andere Usenet aanbieder meer kans? En dan is het nog steeds de vraag, hoe kan ik verder terug zoeken op alt.binaries.nl?
Misschien zijn ze toen wel verwijderd... je hebt met usenet nooit de garantie (ondanks retentietijd) dat het beschikbaar is. Soms is het na een paar dagen al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seb251
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 03-10-2024
CreativeS schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 21:51:
[...]

Misschien zijn ze toen wel verwijderd... je hebt met usenet nooit de garantie (ondanks retentietijd) dat het beschikbaar is. Soms is het na een paar dagen al weg.
Ja het zou kunnen. Vond het alleen wel opvallend omdat de afleveringen vanaf oktober 2009 er nog wel op staan... :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
mpandroid schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 08:26:

Bij voorbaat dank!
Misschien dat deze nog werkt: XeNoBiTe in "Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14" ? (/lui :D)

6TB voor 15 euro, mits/maar uiteraard.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Yep, werkt nog steeds.

*knip* Bedelen is niet de bedoeling.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 22-03-2024 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
CreativeS schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:06:
[...]

Yep, werkt nog steeds.

maar leverde t ook t gewenste resultaat?

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 22-03-2024 13:00 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
SMSfreakie schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 20:20:
maar leverde t ook t gewenste resultaat?
Ja, 5.930.3MB werd 11.929,3MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
das wel nice dan! :)

toch ook nog maar eens kijken voor iets wat ik nog wil maar niet op tweaknews woont

ook op Bulknews niet... gelukkig al met al wel op Easynews gevonden. en met een 50GB free block ging dat prima voor een posting van 25~26GB

[ Voor 39% gewijzigd door SMSfreakie op 08-02-2024 15:31 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-05 23:12

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Wat is jullie ervaring met de retentie van newsdemon? Vandaag sinds vele jaren weer een usenet abo aangegaan, ditmaal bij newdemon. Maar de eerste twee pogingen faalden door ontbrekende bestanden (ik denk alle). De Posts waren minder dan een jaar oud. Een post van enkele dagen geleden lukte wel. Kan natuurlijk zijn dat de oudere posts, gevonden via nzbgeek, niet meer bestaat maar ben benieuwd of er ervaringen hierover zijn met newsdemon.
Heeel lang geleden gebruikte ik supernews en in mijn herinnering ging dat beter. Maar gebruikte toen ook een andere nzb indexer dus daar kan het ook aan liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Ray-zor schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 18:00:
Wat is jullie ervaring met de retentie van newsdemon? Vandaag sinds vele jaren weer een usenet abo aangegaan, ditmaal bij newdemon. Maar de eerste twee pogingen faalden door ontbrekende bestanden (ik denk alle). De Posts waren minder dan een jaar oud. Een post van enkele dagen geleden lukte wel. Kan natuurlijk zijn dat de oudere posts, gevonden via nzbgeek, niet meer bestaat maar ben benieuwd of er ervaringen hierover zijn met newsdemon.
Heeel lang geleden gebruikte ik supernews en in mijn herinnering ging dat beter. Maar gebruikte toen ook een andere nzb indexer dus daar kan het ook aan liggen.
De retentie is super goed, kan hele oude bestanden binnenhalen, mits ze niet door dmca zijn neergehaald. En gezien je schrijft dat je dit na jaren weer gebruikt, dan is er wel het eea veranderd qua takedowns.

Wat niet veranderd is, is dat het slim is om meedere blockaccounts bij anders providers (met andere back bones) erbij te nemen

[ Voor 6% gewijzigd door EWK op 24-02-2024 18:25 ]

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:47
Ray-zor schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 18:00:
Bij mij prima! Wat ik zoek krijg ik binnen. Wat ouder kan inderdaad al weggehaald zijn. Ooit een goedkoop abonnement afgesloten (24 euro per jaar). Die prijs heb ik afgelopen november weer betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-05 23:12

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

EWK schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 18:24:
[...]

De retentie is super goed, kan hele oude bestanden binnenhalen, mits ze niet door dmca zijn neergehaald. En gezien je schrijft dat je dit na jaren weer gebruikt, dan is er wel het eea veranderd qua takedowns.

Wat niet veranderd is, is dat het slim is om meedere blockaccounts bij anders providers (met andere back bones) erbij te nemen
Dank voor de reactie, ook @TFZ61. Dat de situatie anders is dan vele jaren geleden had ik inderdaad ook als mogelijke oorzaak gezien. Overigens ben ik nooit een grootgebruiker geweest en is mijn usenet-kennis vrij beperkt. De term "blockaccount" kan ik me niet herinneren. Enige pointers waar ik best kan uitvinden wat dat inhoudt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Ray-zor schreef op zondag 25 februari 2024 @ 00:17:
[...]

Dank voor de reactie, ook @TFZ61. Dat de situatie anders is dan vele jaren geleden had ik inderdaad ook als mogelijke oorzaak gezien. Overigens ben ik nooit een grootgebruiker geweest en is mijn usenet-kennis vrij beperkt. De term "blockaccount" kan ik me niet herinneren. Enige pointers waar ik best kan uitvinden wat dat inhoudt?
Blockaccount is soort lifetime data pakket. Als je heel weinig download ideaal.

Voorbeeld 5 euro pm voor onbeperkt downloaden stevig aan de prijs als je bv blockaccount van 500 GB koopt voor 25 euro 1x. Hier mag je zolang over doen tot de 500 GB op is.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Ray-zor schreef op zondag 25 februari 2024 @ 00:17:
[...]

Die topicstart is wat oud, maar daar vind je nog meer info

Hoi!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• helldogbe
  • Laatst online: 08-05 02:44
EWK schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 18:24:
[...]
Als aanvulling hierop is dit een goede tool om de backbones te controleren:
https://whatsmyuse.net/

Ik kwam er achter dat ik op een gegeven moment 3x betaalde voor toegang tot Abavia. Wat mij echter wel hielp om mijn succes rate te verhogen was ipv NzbFinder en NzbGeek over te schakelen op DrunkenSlug (DS) en NzbGeek, vaak kan ik dezelfde post via DS immers wel afhalen als Geek faalt. Maar primair gebruik ik wel Geek waardoor in met het lichte abbo van 15€ bij Slug toe kom.

Moest je een invite voor DS willen stuur mij een berichtje met je emailadres.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
helldogbe schreef op maandag 26 februari 2024 @ 18:10:
Als aanvulling hierop is dit een goede tool om de backbones te controleren:
https://whatsmyuse.net/
Staat onderaan elke pagina.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Llf6pUJ8mgawr-sbzx_9A5A0Eks=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ABLaQNTvh7mwpptbCeaGDtTC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb alle berichten omtrent Cheapnews afgesplitst naar [Cheapnews] Schrijft onterecht geld af. Een los topic is gezien de hoeveelheid berichten beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sennevb
  • Laatst online: 05-05 16:51
[...]

[ Voor 37% gewijzigd door rens-br op 22-03-2024 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
grml.. mijn slak-account geeft een onjuist wachtwoord aan. wachtwoord herstel via mail levert geen mail op... :/. Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:50
UsenetServer.com silently adds $24; 8 years as a customer.

Schijnt dat Usenetserver.com de prijzen verhoogt met $2 per maand.
Ik heb nog een abo voor $20 per jaar uit 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:14

TFHfony

Professional Weirdo

Heisenbug schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 12:06:
UsenetServer.com silently adds $24; 8 years as a customer.

Schijnt dat Usenetserver.com de prijzen verhoogt met $2 per maand.
Ik heb nog een abo voor $20 per jaar uit 2019.
We gaan het zien. Hier inderdaad ook nog US$ 19,99 p/j sinds 2019. En dat zou lifetime zien.
Komende 22 juni gaan we het mee maken. Dan wordt het abonnement verlengt. Wellicht zijn ze me liever kwijt ;-)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
[mbr]*knip* Bedelen is niet de bedoeling.[/]
Misschien iets aan je woordkeuze doen... het is gewoon normaal vragen. Niets meer niets minder. Met je bedelen... misschien beter dit topic sluiten. Je mag nergens meer over praten. Want je mag niet over aanbiedingen praten, je mag niet meer over data zelf praten, je mag niet over accounts lullen, je mag niets meer. En ja, ik weet wel het staat een ieder vrij om te hier te zijn... maar leuker wordt het er niet op. Bij deze ook maar de bookmark verwijderen. Ik weet mijn spul wel te vinden.

[ Voor 41% gewijzigd door CreativeS op 22-03-2024 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
In hoeverre kan ik een nieuwsgroepen account delen? Of is het altijd handiger dat je je eigen account afneemt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Ferra schreef op maandag 1 april 2024 @ 12:18:
In hoeverre kan ik een nieuwsgroepen account delen? Of is het altijd handiger dat je je eigen account afneemt?
Bij de meeste mag je die niet delen, bij block account meestal wel. maar staat wel in de faq's van de betreffende usp's.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:09

de Peer

under peer review

Ferra schreef op maandag 1 april 2024 @ 12:18:
Moet je niet aan Ons vragen maar aan de aanbieder. Of check zijn voorwaarden. Soms mag het

20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-10-2024
*knip*. Hulp bij het downloaden van illegale bestanden bieden we hier niet. Zie ook de topic warning.

[ Voor 82% gewijzigd door rens-br op 01-04-2024 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb wat reacties verwijderd. Dit topic is bedoeld voor het bespreken van de techniek en de verschillende usenet aanbieders / clients. Niet voor het bespreken van de content. Dat is heel Tweakers breed niet toegestaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_0izO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-05 13:01

Mr_0izO

Natural Mystic

Voor de liefhebber, DOGnzb is open voor registratie: *knip*. Linken naar indexers is niet toegestaan.

[ Voor 38% gewijzigd door rens-br op 14-04-2024 17:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Mr_0izO schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 13:57:
Voor de liefhebber, DOBnzb is open voor registratie:
*knip*
Moet wel bijgezegd worden dat dit trial accounts zijn ;) Neem je niet binnen 2(?) weken een betaald abonnement dan verwijderen ze je weer.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 14-04-2024 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_0izO
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-05 13:01

Mr_0izO

Natural Mystic

Frank schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 14:08:
[...]

Moet wel bijgezegd worden dat dit trial accounts zijn ;) Neem je niet binnen 2(?) weken een betaald abonnement dan verwijderen ze je weer.
Goed om te weten, heb mezelf net pas geregistreerd. Dan maar eens uitproberen of 't wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met Eweka en multigig internet? Ben erg benieuwd naar de snelheden die mogelijk zijn bij hun "unlimited" tier. Ik probeer al een tijdje de limieten op te zoeken van Odido's 8G internet maar dat wil nog niet erg lukken. Ik download naar een m2 drive dus daar zit het probleem sowieso niet. SABnzbd geeft ook gewoon aan dat de disk speed 1000MB/s+ is. Wanneer ik de connecties opschaal naar 50 zie ik een lineaire snelheidsstijging dus ik vermoed dat Eweka simpelweg niet sneller kan, maar wil het toch even van anderen horen.
Pagina: 1 ... 32 ... 37 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.