Elke keer dat je de pagina opent begint ie weer op 48 uur te tellen - tenminste bij mij, niet cobform ACM regels, maar goed.... De aanbieding is dus nog wel even geldig.effem schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:32:
[...]
Is al eerder gemeld.
Hier is de nederlandstalige link
https://www.eweka.nl/nl/landing/welcome-back
Dit is klaarblijkelijk geen BF deal, in ieder geval zegt de counter dat ie mrgenavond afloopt
Het kan zijn dat er ook gekeken wordt naar een cookie. In firefox krijg ik na het closen van de tab en daarna te heropenen nog steeds de countdown van (in mijn geval) 26 uur.DjoeC schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:44:
[...]
Elke keer dat je de pagina opent begint ie weer op 48 uur te tellen - tenminste bij mij, niet cobform ACM regels, maar goed.... De aanbieding is dus nog wel even geldig.
Maar als ik dan naar opera ga heb ik inderdaad 48 uur
Cookie met de naam "kd2023promostart" die de timestamp van je eerste bezoek zetDjoeC schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:44:
[...]
Elke keer dat je de pagina opent begint ie weer op 48 uur te tellen - tenminste bij mij, niet cobform ACM regels, maar goed.... De aanbieding is dus nog wel even geldig.
Niet helemaal conform de reclame regels
^
Deze aanbieding heeft Eweka al heel lang dus denk dat ie nog wel even blijft.
Echter je kunt de cookie aanpassen maar als Eweka ervoor kiest om de URL/aanbieding uit de lucht te halen heb je daar niks aan.
Deze aanbieding heeft Eweka al heel lang dus denk dat ie nog wel even blijft.
Echter je kunt de cookie aanpassen maar als Eweka ervoor kiest om de URL/aanbieding uit de lucht te halen heb je daar niks aan.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Niet gratis toch?Glassertje schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 20:09:
[...]
Ik gebruik al jaren Newsbin Pro. Via deze link kun je een gratis lifetime key aanvragen. Heb er al vele blij mee gemaakt.
De beta's zijn altijd op hun forum te vinden. Ook de support is goed.
Je moet je abonneren op een usenet provider?
Arjantje72 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 16:59:
[...]
Niet gratis toch?
Welke combinatie ik ook probeer, krijg elke keer de melding dat user already exists.
We hebben het hier toch over het programma Newsbin Pro? Newsbin Pro kost normaal $20 voor alleen het programma. en als je bv KPN als provider hebt, dan heb je ook gratis een newsserver.Arjantje72 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 16:59:
[...]
Niet gratis toch?
Anders heb je ter alle tijden een abonnement op een newsserver nodig.
[ Voor 7% gewijzigd door Glassertje op 18-11-2023 17:35 ]
Sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen, ik kan het helaas niet proberen omdat hij blijft zeggen dat ik al een account heb ( heb 4 verschillende namen en emails geprobeerd) en ik niet verder komGlassertje schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 17:34:
[...]
We hebben het hier toch over het programma Newsbin Pro? Newsbin Pro kost normaal $20 voor alleen het programma. en als je bv KPN als provider hebt, dan heb je ook gratis een newsserver.
Het werkt wel, want heb nadat ik je bericht gelezen had, een nieuwe key aangemaakt. Geen idee wat je fout doet.Arjantje72 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 18:03:
[...]
Sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen, ik kan het helaas niet proberen omdat hij blijft zeggen dat ik al een account heb ( heb 4 verschillende namen en emails geprobeerd) en ik niet verder kom
Als KPN dezelfde constructie heeft als XS4all is de retentie van die newssever maar 1 maand. Niet echt goed bruikbaar dus.Glassertje schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 17:34:
[...]
We hebben het hier toch over het programma Newsbin Pro? Newsbin Pro kost normaal $20 voor alleen het programma. en als je bv KPN als provider hebt, dan heb je ook gratis een newsserver.
Volgens mij is de retentie 14 dagen. Maar daar ging het niet om. En als fill server doet die hier al jaren prima dienst.DjoeC schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 23:25:
[...]
Als KPN dezelfde constructie heeft als XS4all is de retentie van die newssever maar 1 maand. Niet echt goed bruikbaar dus.
Zo, dat is flink omhoog gegaan. Een aantal jaren terug ooit voor $ 30,00 USD een Lifetime aangeschaft op Black Friday. Kost nu al het dubbele zie ik. Trouwens geen spijt gehad van.
Welke instellingen kan ik gebruiken voor de KPN-usenet-server?DjoeC schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 23:25:
[...]
Als KPN dezelfde constructie heeft als XS4all is de retentie van die newssever maar 1 maand. Niet echt goed bruikbaar dus.
Waar kun je die cookie aanpassen? Misschien beetje domme vraag maar heb echt geen ideeCrashOverDrive schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 16:37:
[...]
Cookie met de naam "kd2023promostart" die de timestamp van je eerste bezoek zetCookie aanpassen naar een heel hoog getal maakt een hele hoge countdown
Niet helemaal conform de reclame regels

mrbert
Ik gebruik nog steeds newszilla maar de KPN instellingen staan hier: https://www.kpn.com/service/internet/nieuwsgroepen.htmkraanwagen schreef op zondag 19 november 2023 @ 14:36:
[...]
Welke instellingen kan ik gebruiken voor de KPN-usenet-server?
Of je opent de website in de incognito stand van je browser, dan negeert je browser de cookies.mrbert schreef op zondag 19 november 2023 @ 15:16:
[...]
Waar kun je die cookie aanpassen? Misschien beetje domme vraag maar heb echt geen idee
hahaha dat is nog eenvoudiger ja , toevallig net geprobeerd werkt prima;)Pixelmagic schreef op zondag 19 november 2023 @ 15:31:
[...]
Of je opent de website in de incognito stand van je browser, dan negeert je browser de cookies.
Maar grapig net dus via paypall een autopmatische verlenging gedaan voor 2.99/maand, dus dat is geen slechte deal. Blijkt dat ik automatisch verlengen heb aanstaan.
Nu kijken ofik er eenalternatief bij wil hebben.
Kun je trouwens tegelijk van 2 verschillende servers parrallel downloaden zodat als de ene stukken mist dat automatisch bij een andere geprobeerd wordt?
[ Voor 39% gewijzigd door mrbert op 19-11-2023 16:36 ]
mrbert
Dit is ongeveer de standaardprijs bij bulknews, maar volgens mij niet duur. 6TB voor 36 euro. Zie banner op homepage.pdukers schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 19:45:
[...]
Ik heb nog geen aanbiedingen voor block accounts langs zien komen. Je kunt het beste zelf de volgende thread op reddit volgen. Alle aanbiedingen zullen daar gepost worden.
https://www.reddit.com/r/...eal_thread_providers_and/
https://www.bulknews.eu/nl/
Dronken slak registratie is nu open voor iedereen.
En BF actie is gaande (zie ook enkele posts hierboven).
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Korte antwoord: Ja. Ik weet niet of het bij alle nieuwsreaders kan. Maar bij b.v. SABnzbd kun je meerdere servers instellen met verschillende prioriteiten. Dan wordt eerst op de server met prioriteit 0 gekeken, daarna op die met 1 etc.Kun je trouwens tegelijk van 2 verschillende servers parrallel downloaden zodat als de ene stukken mist dat automatisch bij een andere geprobeerd wordt?
Zo'n 2e server wordt meestal fill server genoemd. En voor die 2e server wordt vaak een block account gebruikt.
Thanks!KillerBee schreef op maandag 20 november 2023 @ 07:36:
Dronken slak registratie is nu open voor iedereen.
Je bent in de war met slothSjah schreef op maandag 20 november 2023 @ 07:40:
volgens mij staat Slug voor luiaard...?
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Letterlijke vertaling is: naaktslak.Sjah schreef op maandag 20 november 2023 @ 07:40:
volgens mij staat Slug voor luiaard...?
Maar ik wilde het netjes houden...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Dan heb ik wel een vermoeden in welke donkere gekrochten van Drunken jij komt..KillerBee schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:07:
[...]
Letterlijke vertaling is: naaktslak.
Maar ik wilde het netjes houden...
Ik gebruik nu DS naar tevredenheid. Heeft het dan zin om te kijken naar andere indexers? Oftwel kan er noemenswaardig verschillen voorkomen?
Zeker wel, ik heb regelmatig dat ik via DS iets niet kan vinden maar via Geek wel. (en andersom).
Mijn Prowlarr heeft keurige stats en daar zie ik dat Geek & Slug ongeveer evenveel queries gekregen hebben, maar Geek wel 2x zoveel successful grabs. De beste oplossing is meer dan 1 optie hebben
Mijn Prowlarr heeft keurige stats en daar zie ik dat Geek & Slug ongeveer evenveel queries gekregen hebben, maar Geek wel 2x zoveel successful grabs. De beste oplossing is meer dan 1 optie hebben
Even nagevraag maar met newslazer kan het idd ook.|KlaasKlaas schreef op maandag 20 november 2023 @ 07:50:
[...]
Korte antwoord: Ja. Ik weet niet of het bij alle nieuwsreaders kan. Maar bij b.v. SABnzbd kun je meerdere servers instellen met verschillende prioriteiten. Dan wordt eerst op de server met prioriteit 0 gekeken, daarna op die met 1 etc.
Zo'n 2e server wordt meestal fill server genoemd. En voor die 2e server wordt vaak een block account gebruikt.
Het heeft dus ook voor mij zin on nog een fill server er bij te hebben,
Het is dan denk ik wel handig om er 1 te kiezen die op een andere backbone zit en ook een flinke retentie heeft?
mrbert
Ik kan dit bevestigen, ikzelf gebruik er drie: ninja, dronken slak en hondnzb (CrashOverDrive schreef op maandag 20 november 2023 @ 16:45:
Zeker wel, ik heb regelmatig dat ik via DS iets niet kan vinden maar via Geek wel. (en andersom).
Wat mij persoonlijk alleen wat tegenstaat, is dat de meeste van dit soort diensten niet gratis is.
Sommige wel hoor, maar voor zeer, zeer beperkt gebruik (waardoor je dan uiteindelijk toch weer gaat betalen).
Maar goed, dit werd niet gevraagd, dus ietwat offtopic, excuus...
Die banner deal werkt niet meer, anders had ik al lang gebruikt. Dat is een mooie prijs, want daar doe ik 3 jaar mee. edit: zoals @bitshape hieronder aangeeft wat verder in het proces zelf de code invoerenAlive11 schreef op zondag 19 november 2023 @ 22:50:
[...]
Dit is ongeveer de standaardprijs bij bulknews, maar volgens mij niet duur. 6TB voor 36 euro. Zie banner op homepage.
https://www.bulknews.eu/nl/

Qua block account deals is er voorlopig slechts eentje die interessant kan zijn. Thundernews, 500GB voor $3.
https://www.thundernews.com/thundernews-black-friday-2023/
Ik wacht nog tot vrijdag.
[ Voor 27% gewijzigd door pdukers op 22-11-2023 19:04 ]
Werkt wel, net nog besteld (6TB block), bij aanvraag op de 2e pagina (van betaling) kan je de actiecode invoeren en dan is het €36,-.pdukers schreef op woensdag 22 november 2023 @ 18:41:
[...]
Die banner deal werkt niet meer, anders had ik al lang gebruikt. Dat is een mooie prijs, want daar doe ik 3 jaar mee.
Qua block account deals is er voorlopig slechts eentje die interessant kan zijn. Thundernews, 500GB voor $3.
Ik zal eens kijken hoeveel ik in een jaar bij usenet.farm download, mogelijk ga ik dan ook over op blocks ipv maand/jaar account (als primaire server).
Thundernews is ook wel een mooie prijs, wel eerst even nakijken welke backend ze hebben.
edit: backend is UsenetExpress. Die heb ik nog niet.
edit2: Ik weet nou niet of dat 500GB block maar 12mnd geldig is of lifetime zoals ze op de eerste aanvraagpagina aangeven, dit krijg ik voodat je gaat betalen:
Toch maar de stoute schoenen aangedaan en 500GB block besteld in dollars voor omgerekend €2,89.Congratulations! You are signing up for a membership to newsgroup access through ThunderNews.com.
You have chosen 500 GB BLOCK SSL access plan with a total of (500) GB download limit good for 12 Month(s).
If your charge is accepted, you will receive your Member Id and Password via an e-mail sent to the e-mail address you provided.Your PayPal account will show a payment transaction for ($ 3.00) and a PayPal Billing Agreement creation transaction.
You may choose to renew at the end of 12 months or when your block is consumed.
The e-mail you receive will include information on how to update your account information in the Members Area as well as information on how to cancel or upgrade your account.
Please note: If you create your account using PayPal, your account will map to our newest group of 2 server farms. These farms have more days retention (about 3000+ days total) than our older farm, but somewhat fewer newsgroups at present. Consider a different payment method if you want to access our older server farms which have fewer days retention (about5567) and more newsgroups.
(Het werd omschreven als een lifetime plan, niet dat hij na 1 jaar verloopt: letterlijk "Term: Never Expires")
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jrHNdeEyVJRkRjgF2jEmXSVS.jpg?f=user_large)
Het verschil zit hem volgens mij in de manier van betalen bij het aanmaken van een nieuw account bij Thundernews.com, dus Paypal vs CC. Opgelet dus!

Als het maar een jaar geldig is, zet ik hem in als eerst gekozen fillserver.
Ik kan niks in het account zelf vinden behalve dit:
Het lijkt er op dat het een levensduur van 20 jaar heeft?Last Invoice: 11/22/2023
Next Invoice: 11/22/2043
[ Voor 60% gewijzigd door bitshape op 23-11-2023 01:23 ]
bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD
op deze pagina zelfs voor 30 euro /jaar volgens mijbitshape schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:00:
[...]
Thundernews is ook wel een mooie prijs, wel eerst even nakijken welke backend ze hebben.
edit: backend is UsenetExpress. Die heb ik nog niet.
https://members.thunderne...USD&pricepointid=11232022
UsenetExpress Backbone - DMCA - 4,000+ Retention - US + EU Servers
lijkt me idd al een mooie om er naast te hebben maar misschien komen er nog meer leuke aanbiedingen:)
https://usenet.farm/ singy is denk ik ook aardig als fillserver?
[ Voor 5% gewijzigd door mrbert op 22-11-2023 19:13 ]
mrbert
Dat is 17 dollar per 6 maanden met verlenging volgens mij?mrbert schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:12:
[...]
op deze pagina zelfs voor 30 euro /jaar volgens mij
https://members.thunderne...USD&pricepointid=11232022
UsenetExpress Backbone - DMCA - 4,000+ Retention - US + EU Servers
usenetfarm 'stingy' werkt prima hier bij mij, maar dat is geen blockaccount maar maandelijks of jaarlijks. Ze hebben wel een block van 500GB te koop voor €15,-.lijkt me idd al een mooie om er naast te hebben maar misschien komen er nog meer leuke aanbiedingen:)
https://usenet.farm/ singy is denk ik ook aardig als fillserver?
Maar Thundernews 500GB Block is voor 3 dollar een betere deal.
bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD
er onder staat ook 30 voor een jaar maar 500GB block voor $3 is denk ik ook fraai voor een fill serverbitshape schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:01:
[...]
Dat is 17 dollar per 6 maanden met verlenging volgens mij?
[...]
Maar Thundernews 500GB Block is voor 3 dollar een betere deal.
mrbert
Pas op dat je dan met Creditcard een nieuw account moet maken bij Thundernews.com om alle goodies te krijgen, Als je met PayPal betaald bij het aanmaken van het nieuwe account gelden schijnbaar andere regels (duur 12mnd?, andere servers binnen hun eigen serverfarm. zie de quote in mijn eerdere post even hierboven).mrbert schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:05:
maar 500GB block voor $3 is denk ik ook fraai voor een fill server
Jammer dat ze dat verschil niet even duidelijk maken. Een gewaarschuwd mens...
Betekent dit dat je met deze deal niet meerdere block accounts kunt stapelen. Zou graag meer dan 500GB willen.
Als je met CC betaald krijg je pas een 'never expires' block, en stapelen heb ik nog nooit gedaan. Zou niet weten hoe dat bij hun werkt. Ik maak het block op en ik zoek wel weer een nieuwe aanbieding over een aantal jaar die wel onbeperkt houdbaar is.pdukers schreef op woensdag 22 november 2023 @ 21:31:
Betekent dit dat je met deze deal niet meerdere block accounts kunt stapelen. Zou graag meer dan 500GB willen.
Ik heb als betaal optie creditcard geselecteerd maar zie dan toch op de payments page staan 12 months block...bitshape schreef op woensdag 22 november 2023 @ 21:41:
[...]
Als je met CC betaald krijg je pas een 'never expires' block, en stapelen heb ik nog nooit gedaan. Zou niet weten hoe dat bij hun werkt. Ik maak het block op en ik zoek wel weer een nieuwe aanbieding over een aantal jaar die wel onbeperkt houdbaar is.
Maar goed 3 dollar is een koopje voor 500 gig bij thundernews en zie ik het volgend jaar wel weer 9f het never expires is...aan 10 gig per maand heb ik ruimschoots genoeg.
Edit: is never expires lees ik op reddit gepost door thundernews, het billingsystem hangt er een datum aan.
Kan ik 50 maanden vooruit...
[ Voor 9% gewijzigd door destro9704 op 22-11-2023 23:03 ]
En weer dicht ivm. probleem, gaat over 12 uur weer open.YaYo86 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 06:28:
Ninja Centraal is open voor registratie! Incl bf acties
Op zich een leuke aanbieding maar thundernews vraagt wel adresgegevens, waar ik de noodzaak of relevantie niet voor zie. (ik kan natuurlijk zeggen dat ik Bill Gates benpdukers schreef op woensdag 22 november 2023 @ 18:41:
[...]
Die banner deal werkt niet meer, anders had ik al lang gebruikt. Dat is een mooie prijs, want daar doe ik 3 jaar mee. edit: zoals @bitshape hieronder aangeeft wat verder in het proces zelf de code invoeren![]()
ik zie nu ook bij viper.,
https://www.vipernews.com...tm_campaign=142-aff-track
33 euro onbeperkt lijkt me ook niet zo gek en ook geen omicorn backbone maar UsenetExpress (US/NL)*
Wat vinden jullie van deze deal?
En ik vond ook
https://billing.frugalusenet.com/signup/bf23 komt op ca 37/jaar met 500 GB block
https://www.thecubenet.com/bf23.htm
33 euro onbeperkt lijkt me ook niet zo gek en ook geen omicorn backbone maar UsenetExpress (US/NL)*
En ik vond ook
https://billing.frugalusenet.com/signup/bf23 komt op ca 37/jaar met 500 GB block
https://www.thecubenet.com/bf23.htm
[ Voor 21% gewijzigd door mrbert op 24-11-2023 10:19 ]
mrbert
Zogenaamde DDoS maar de admin doet er niets aan, is iets anders aan de hand. Lekker https://nzbfinder.ws gebruiken, sowieso stuk beter.destro9704 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 08:26:
[...]
En weer dicht ivm. probleem, gaat over 12 uur weer open.
Daar wil ik wel graag een registratie scoren. Hopelijk gaat hij snel weer open.destro9704 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 08:26:
[...]
En weer dicht ivm. probleem, gaat over 12 uur weer open.
Is easynews een goede keuze?
Ik liep tegen dit aanbod aan voor $ 2.99/maand
https://signup.easynews.com/checkout/exclusive-usenet-deal/
Ze hebben een web gebaseerde search functie, is dat voldoende of moet ik ook nog een indexer abbo oid nemen
(ik ben een usenet gebruiker van het eerste uur die er daarna jaaaaren niets mee gedaan heef; ik heb het topic doorzocht maar vond niet echt ieets over recente ervaringen met deze provider)
edit: alternatieven die ik overweeg:
tweaknews: https://www.tweaknews.eu/en/landing/special-deal-2023
eweka: https://www.eweka.nl/nl/landing/welcome-back (maar deze heeft zo te zien geen vpn,is wel een aardig extraatje)
of misschien newsdemon als die morgen met een leuke deal komen.
Ik liep tegen dit aanbod aan voor $ 2.99/maand
https://signup.easynews.com/checkout/exclusive-usenet-deal/
Ze hebben een web gebaseerde search functie, is dat voldoende of moet ik ook nog een indexer abbo oid nemen
(ik ben een usenet gebruiker van het eerste uur die er daarna jaaaaren niets mee gedaan heef; ik heb het topic doorzocht maar vond niet echt ieets over recente ervaringen met deze provider)
edit: alternatieven die ik overweeg:
tweaknews: https://www.tweaknews.eu/en/landing/special-deal-2023
eweka: https://www.eweka.nl/nl/landing/welcome-back (maar deze heeft zo te zien geen vpn,is wel een aardig extraatje)
of misschien newsdemon als die morgen met een leuke deal komen.
[ Voor 25% gewijzigd door effem op 23-11-2023 22:31 . Reden: alternatieven toegevoegd ]
nzb360 Android app is weer met 30% korting te krijgen. (Prijs na korting: € 7,99)
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Eigenlijk zou je hem pas na de korting aan moeten schaffen. Wat een enorme held is die ontwikkelaar zeg. Dat is je geld meer dan waard.Arrogant schreef op donderdag 23 november 2023 @ 23:48:
nzb360 Android app is weer met 30% korting te krijgen. (Prijs na korting: € 7,99)
Ik gebruik deze al sinds dat het bestaat. Prima app!Arrogant schreef op donderdag 23 november 2023 @ 23:48:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Nette deal. Ervaringen zijn gemengd als ik het zo lees. Als fill-in server heb ik deze maar genomen. Ook als alternatief voor de omnicroms re-sellers. Eens kijken of het bevalt.mrbert schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:44:
ik zie nu ook bij viper.,
Stomme vraag misschien, maar stel hem toch alvorens black-friday deals voorbij zijn
. Hoop dat iemand dat weet met wat meer ervaring bij Eweka.
Ik heb bij eweka een unlimited op basis van een jaar en die verloopt over 3 dagen.
Ik kan alleen nergens terugvinden met welk bedrag mijn account verlengd zal worden. Is dat het bedrag waar ik hem vorig jaar mee afgesloten heb? (black-friday deal van vorig jaar dus). Of krijg ik straks een "verassing" hij is verlengd en hebben +70 euro afgeschreven van je rekening
.
Neem aan dat ze mij zouden moeten inlichten, van te voren, met welk bedrag ze dat doen?
Ik heb bij eweka een unlimited op basis van een jaar en die verloopt over 3 dagen.
Ik kan alleen nergens terugvinden met welk bedrag mijn account verlengd zal worden. Is dat het bedrag waar ik hem vorig jaar mee afgesloten heb? (black-friday deal van vorig jaar dus). Of krijg ik straks een "verassing" hij is verlengd en hebben +70 euro afgeschreven van je rekening
Neem aan dat ze mij zouden moeten inlichten, van te voren, met welk bedrag ze dat doen?
Newsdemon 500 GB eur 4.50: https://members.newsdemon...p?pricepointid=2023530017
de mijne is pas verlengd, hoe boven al vermeld dacht voor ca 3 euro / maandDiversity schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:08:
Stomme vraag misschien, maar stel hem toch alvorens black-friday deals voorbij zijn. Hoop dat iemand dat weet met wat meer ervaring bij Eweka.
Ik kan alleen nergens terugvinden met welk bedrag mijn account verlengd zal worden. Is dat het bedrag waar ik hem vorig jaar mee afgesloten heb? (black-friday deal van vorig jaar dus). Of krijg ik straks een "verassing" hij is verlengd en hebben +70 euro afgeschreven van je rekening.
doe anders deze link https://www.eweka.nl/nl/landing/welcome-back
[ Voor 3% gewijzigd door mrbert op 24-11-2023 14:16 ]
mrbert
Lijkt er niet op dat Bulknews een nieuwe aanbieding plaatst voor 6TB block helaas.. 6TB voor 36 euro nog de enige die werkt, geprobeerd met code bf23 maar die wordt niet gepakt.
3 jaar gelden 6TB voor € 15,- en dan 12 TB krijgen. Dat waren nog eens tijden.XeNoBiTe schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:50:
Lijkt er niet op dat Bulknews een nieuwe aanbieding plaatst voor 6TB block helaas.. 6TB voor 36 euro nog de enige die werkt, geprobeerd met code bf23 maar die wordt niet gepakt.
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Zo dan, ik denk even checken of code bf20 het nog doet bij Bulknews. En ja hoor, voor 15 euro nu 6TB block gescoord!
Kan je deze stacken?XeNoBiTe schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:34:
Zo dan, ik denk even checken of code bf20 het nog doet bij Bulknews. En ja hoor, voor 15 euro nu 6TB block gescoord!
Ja, net gedaan,
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
newsdemon nu $ 2.50 mnd, gewoon per maand betalen. Lijkt me ook niet slecht
alsik gewoon naar hun site ga zie ik als goedkopste 6/maand, heb je een linkje?effem schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:16:
mrbert
Nou ik zie nergens een mogelijkheid voor 36 euro 6tb block..als ik op die banner klik kom ik op 140 euro terecht en bf20 geeft vervolgens een foutmelding.XeNoBiTe schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:34:
3e deal.mrbert schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:27:
[...]
alsik gewoon naar hun site ga zie ik als goedkopste 6/maand, heb je een linkje?
In euro's 2,29 per maand... heeft newsdemon eu / nl server?effem schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:16:
Dank. Ik dacht dat ik de link ook gepost had maar ben klaarblijkelijk de paste van de url vergeten
edit: het per maand betalen spreekt me wel aan, ik heb in het verleden wel eens usenet gebruikt maar dat is alweer een tijd geleden, dus per maand betekent dat ik er gemakkeliijk vanaf kan als het tegenvalt.
Maar ik zie wat mixed reviews over newsdemon
[ Voor 30% gewijzigd door effem op 24-11-2023 16:38 ]
Yup. In Amsterdam.destro9704 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:35:
[...]
In euro's 2,29 per maand... heeft newsdemon eu / nl server?
Newsdemon ziet er wel interessant uit, nu een abo lopen bij Newshosting voor 2,99$ per maand, ook unlimited speed/data en incl SSL en evt VPN (gebruik ik niet).
Zou dus 50 dollar cent schelen, en helaas ook wel 1000 dagen retentie in het nadeel van NewsDemon (zie daar 4360+ staan, NewsHosting zit nu op 5579+)
Zou dus 50 dollar cent schelen, en helaas ook wel 1000 dagen retentie in het nadeel van NewsDemon (zie daar 4360+ staan, NewsHosting zit nu op 5579+)
De Black Friday deal van NinjaCentral is inmiddels live na wat opstartproblemen. Registratie gaat over een uur of 3-4 open aldus Discord.
€50 voor lifetime 2000 API hits en 200 grabs is wmb een koopje.
€50 voor lifetime 2000 API hits en 200 grabs is wmb een koopje.
newshosting zou ik zeker interessant voinden maar heb al abbo bij eweka.en wil alternatief liefst op andere backbone.
Zal voor mij als backup gaan werken denk ik of gewoon als 2e er naast als het aanbod veel scheelt, maar weet net of dat backbone afhankelijk zou zijn.? BEn ook nog een beetje nieuw in deze wereld;:)
Gaat voor mij nu tussen deze:
newsdemon
Cubenet
viper
thundernews
Zal voor mij als backup gaan werken denk ik of gewoon als 2e er naast als het aanbod veel scheelt, maar weet net of dat backbone afhankelijk zou zijn.? BEn ook nog een beetje nieuw in deze wereld;:)
Gaat voor mij nu tussen deze:
newsdemon
Cubenet
viper
thundernews
mrbert
Nice twijfelde of er nog leuke deals langskwamen dit jaar. Volgens mij ben ik wel weer voorzien voor een jaar.StaticZ schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:51:
Zag het vanochtend al, maar idd "bf20" en een block van 6TB voor €15,-
- Newsdemon unlimited $2.50
- Thundersnews 1TB $15
- Bulknews 6TB €15,-
@mrbert Kijk of je als fillserver/block naast Eweka (Omicron HW) een andere backbone kan krijgen. Let ook op retentie etc.
Hier kun je zien wie welke backbone heeft: https://svgshare.com/i/oti.svg
En hier ook: https://whatsmyuse.net/
Dat is vaag. Misschien werkt die code alleen als je al bestaand account hebt?destro9704 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:33:
[...]
Nou ik zie nergens een mogelijkheid voor 36 euro 6tb block..als ik op die banner klik kom ik op 140 euro terecht en bf20 geeft vervolgens een foutmelding.
In de bannier die ik zie roteren advertenties en zit er ook een 30 euro yearly subscription maar dit aanbod is geldig tot 5 dec 2022destro9704 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:33:
[...]
Nou ik zie nergens een mogelijkheid voor 36 euro 6tb block..als ik op die banner klik kom ik op 140 euro terecht en bf20 geeft vervolgens een foutmelding.
Het lijkt me dat die ad niet actueel is
Danke!XeNoBiTe schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:34:
Net op mijn bestaande account verlengt en mijn oude gb's mee genomen er bij.
Voor de mensen die zich afvragen hoe en waar zit deze.
Hoofdpagina en even wachten tot de Ad's voorbij vliegen en je ziet de Block van 6TB.
Bij afrekenen kun je "bf20" invullen en 15euro betalen voor 6tb die nooit verloopt
Deze staat inmiddels op exipired maar ik veracht dat ie later vandaag of anders a.s. maandag nog wel een keer langs komteffem schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:16:
Ook de bulknews 6TB block voor 15 euro gepakt. No brainer, want daar doe ik 3 jaar mee en een betere deal krijg je niet.
Krijg gewoon €140 als prijs (geen bestaand account)PatRamon schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:37:
[...]
Danke!
Net op mijn bestaande account verlengt en mijn oude gb's mee genomen er bij.
Voor de mensen die zich afvragen hoe en waar zit deze.
Hoofdpagina en even wachten tot de Ad's voorbij vliegen en je ziet de Block van 6TB.
Bij afrekenen kun je "bf20" invullen en 15euro betalen voor 6tb die nooit verloopt
Hahaha top, meteen gedaan. Ben benieuwd hoe lang dit nog goed blijft gaan. Maar met 6,6TB te gaan kan ik voorlopig vooruit.StaticZ schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:51:
Zag het vanochtend al, maar idd "bf20" en een block van 6TB voor €15,-
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Account aan maken en door gaan naar betaling en daar de code invoeren.Beakzz schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:04:
[...]
Krijg gewoon €140 als prijs (geen bestaand account)
Net geprobeerd even met een fake account (nieuw) en werkt.
Good Luck
Product:
USENET BLOCK 6000 GB
Prijs:
€ 140,00
Korting:
€ -125,00
Totaal:
€ 15,00
Ik heb hetzelfde gedaan en kan bevestigen dat je dan na het invoeren van de code eur 125 korting krijgt en op een bedrag van eur 15 terechtkomt.PatRamon schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:24:
[...]
Account aan maken en door gaan naar betaling en daar de code invoeren.
Net geprobeerd even met een fake account (nieuw) en werkt.
Good Luck
[...]
Overigens is newsdemon ook raar bezig. Adverteren met 6 maainden voor eur 5 (semi-annually dus half jaar)
En daarnaast en bij uitchecken krijg je 4 maanden voor die 5 euri.
https://www.newsdemon.com/black_friday_usenet_deals
Chat zegt dat het 4 maanden is en reageert verder niet
Hier is de directe linkBeakzz schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:04:
[...]
Krijg gewoon €140 als prijs (geen bestaand account)
https://bulknews.eu/nl/usenet-block-6000-gb/
vul gegevens in en vul in de betaal pagina als code bf20 in
Ook gelukt..kan ik tien jaar vooruit...effem schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:48:
[...]
Hier is de directe link
https://bulknews.eu/nl/usenet-block-6000-gb/
vul gegevens in en vul in de betaal pagina als code in.
destro9704 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:13:
[...]
Ook gelukt..kan ik tien jaar vooruit...
Ik heb 'm net ook genomen, werkt als een tierelier, Het is 30 connectdions, data spuit bij mijn met 60 MB/s binnen; voor mij snel genoeg
Bedankt, ging hier prima met bestaand accountpdukers schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 18:25:
Ook de bulknews 6TB block voor 15 euro gepakt. No brainer, want daar doe ik 3 jaar mee en een betere deal krijg je niet.
Ninja Central is open voor registratie.
Als je via PayPal aanmeldt bij ninja central, moet je daarna dan nog iets doen? Er lijkt nl niks te veranderen in account
Dit wordt er op Discord gezegd:maartend schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 08:54:
Als je via PayPal aanmeldt bij ninja central, moet je daarna dan nog iets doen? Er lijkt nl niks te veranderen in account
Due to the slowness of PayPal, we kindly request that everyone submit a ticket for any accounts that have not yet been upgraded support-tickets. Please use the account upgrade tickets and include all necessary information to expedite the process. If you are willing to wait, we can still verify your accounts in PayPal when we get to them.
Thnx. Probeerde al in forum te komen, maar bleek idd discord te zijn. Tot op heden nooit gebruikt. Toch maar eens doen blijkbaar.YaYo86 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 08:56:
[...]
Dit wodt er op Discord gezegd:
Due to the slowness of PayPal, we kindly request that everyone submit a ticket for any accounts that have not yet been upgraded support-tickets. Please use the account upgrade tickets and include all necessary information to expedite the process. If you are willing to wait, we can still verify your accounts in PayPal when we get to them.
Ik wacht wel dagje of wat af dus.
Hele nuttige links!bitshape schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 17:13:
@mrbert Kijk of je als fillserver/block naast Eweka (Omicron HW) een andere backbone kan krijgen. Let ook op retentie etc.
Valt me op dat de omicron backbone dus de langste retentie heeft
Dan vraag ik me af of een fill server nut heeft? Of misschien de ende op de europesche en de andere op de amerikaanse backbone?
mrbert
Alles weer geregeld...
Tweaknews, Vipernews 1TB en The Cubenet nog actief en de vierde backbone is weer toegevoegd. Bij Bulknews had ik nog account maar die stond al even op 0, dus die is weer afgetopt tot 5.999,9GB voor €15,-. Daar hoef ik geen Newsgroupdirect voor met toegang tot 3 USP's.
Tweaknews, Vipernews 1TB en The Cubenet nog actief en de vierde backbone is weer toegevoegd. Bij Bulknews had ik nog account maar die stond al even op 0, dus die is weer afgetopt tot 5.999,9GB voor €15,-. Daar hoef ik geen Newsgroupdirect voor met toegang tot 3 USP's.
[ Voor 6% gewijzigd door CreativeS op 25-11-2023 12:55 ]
https://controlpanel.news...mo=your-newshosting-promo
nu newshosting BF deal
maar pas op:het is niet zo mooi als het lijkt want je betaalt dus 15 maanden en geen 12 maanden en er komt ook nog eens belasting bij dus ipv $48 kom je op $78 uit.
Price Total:$3.99/Mo
Exclusive Special, billed once for 12+3 months at $3.99/mo ($67.63 total with tax), and then every 12 months at $5.99/mo ($81.22 total with tax)
nu newshosting BF deal
maar pas op:het is niet zo mooi als het lijkt want je betaalt dus 15 maanden en geen 12 maanden en er komt ook nog eens belasting bij dus ipv $48 kom je op $78 uit.
Exclusive Special, billed once for 12+3 months at $3.99/mo ($67.63 total with tax), and then every 12 months at $5.99/mo ($81.22 total with tax)
[ Voor 62% gewijzigd door mrbert op 25-11-2023 14:25 ]
mrbert
Is weer die smerige truc van misleiding dat de totaalprijs door 15 gedeeld wordt ipv 12 maanden.mrbert schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 13:25:
nu newshosting BF deal
Geen idee of dit al genoemd is, maar op Reddit wordt de BF deals bijgehouden.
De 3 maanden gratis maar toch betalen voor 15 x de geadverteerde prijs is een misleiding die vaker voorkomt.mrbert schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 13:25:
nu newshosting BF deal
Wat betreft de BTW. Er is geen fysiek ding wat opgestuurd wordt, dus je kunt prima je locatie/adres veranderen in iets in een non-BTW land.
Ja heel raren het was omdat ik de beetje grijze tekst goed las bij de betaling, anders was ik er in gestonken.effem schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:10:
[...]
De 3 maanden gratis maar toch betalen voor 15 x de geadverteerde prijs is een misleiding die vaker voorkomt.
Wat betreft de BTW. Er is geen fysiek ding wat opgestuurd wordt, dus je kunt prima je locatie/adres veranderen in iets in een non-BTW land.
Heel bijzionder het lijkt wel of ze hier mee lezen want nu ineens:
Price Total:$3.99/moExclusive Special, billed once for 12+3 months at $3.99/mo ($59.85 total)
Nu geen belasting er meer bij. Alleen die 3 maanden extra. Dat maakt het op zich wel weer interessant, maar wel even erg hebben in op tijd opzeggen als ik dat zou doen
maar ik kijk ook nog naar:
Easynews, (omicron eu+USA) $36
Frugal (Omicron (US / AMS)/UsenetFarm (NL)*) $39 incl 500GB block account
Newsdeamon (usenetexpress NL/USA) $35
Thundernews (usenetexpress NL/USA) vraagt adres info al kan ik fake data ingeven natuuurlijk) maar $3/maand opzegbaar
Wat kosten aan gaat ontloopt het elkaar niet / Ik heb al een Eweka voor komend jaar gescoord dus omicron AMS. Zoek alleen maar een 2e er bij voor als ik iets niet kan vinden of incomplete download tegenkom.
Heb ook naar bulknews gekeken maar die heeft maar 1600 dagen retentie dat lijkt me juist bij een backup server onhandig.
Ben nog niet echt super thuis in dat nieuwsgroep gebeuren maa rprobeer goed in te lezen en juist te kiezen;)
[ Voor 13% gewijzigd door mrbert op 26-11-2023 11:14 ]
mrbert
Kun je bij Thundernews gewoon fake adres invoeren zonder problemen?Iemand ervaring mee? Ben er niet zo happig op om mijn adres is te vullen.
Jemig, bedankt! Ingelogd met bestaande account en inderdaad staat er eerst 140 euro, maar vervolgens na het invoeren van de code nog 15. Ik heb destijds 36 betaald, ook een koopje maar dit is een leuke verlenging.XeNoBiTe schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 15:34:
Ik denk dat je het adres kunt zetten op wat je wilt maar misschien is het handiger om het adres wel in NL te laten zijn; het zou kunnen dat thundernews je adres gebruikt om je een adres van een server bij jou in de buurt te gevenGlassertje schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:54:
Kun je bij Thundernews gewoon fake adres invoeren zonder problemen?Iemand ervaring mee? Ben er niet zo happig op om mijn adres is te vullen.
Let op:
VERPLICHT LEESVOER
Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
Een handig overzicht met alle usenet backbones.
VERPLICHT LEESVOER
Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
- Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
- Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
- Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
- Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
- Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.
Een handig overzicht met alle usenet backbones.