Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:46
Zag op reddit wel een aantal dingen langskomen, ga daar deze week wel een BF deal opsnorren.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:22

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Deze pagina werkt nog steeds. https://www.eweka.nl/en/landing/special-usenet-deal 3 euro per maand is niet gek. Niet getest want ik heb nog.

[ Voor 11% gewijzigd door TheDudez op 22-11-2022 09:45 ]

Usenet handleidingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Hier staan de reddit aanbiedingen tot zover.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daftz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:07
TheDudez schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:44:
Deze pagina werkt nog steeds. https://www.eweka.nl/en/landing/special-usenet-deal 3 euro per maand is niet gek. Niet getest want ik heb nog.
Heb hier vorige week gebruik van gemaakt om weer te verlengen. Prima provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Nee, liever niet bedelen hier ;)

/bezem

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Heb de eweka aanbieding ook maar genomen, heb nu SABnzbd geinstalleerd maar zie geen VPN config.
Als VPN, volstaat dan een browser plugin of moet ik de windows app gebruiken. (windscribe)
Het liefst houd ik het binnen een browseromgeving voor denk wel duidelijke redenen.

Of moet ik iets anders gebruiken als lezer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimitrip
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-05 22:18
Bad Brains schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:31:
Heb de eweka aanbieding ook maar genomen, heb nu SABnzbd geinstalleerd maar zie geen VPN config.
Als VPN, volstaat dan een browser plugin of moet ik de windows app gebruiken. (windscribe)
Het liefst houd ik het binnen een browseromgeving voor denk wel duidelijke redenen.

Of moet ik iets anders gebruiken als lezer?
Ik gebruik protonvpn met de app (linux). Ik start nadien SABnzBD op. Ik vermoed dat ik dat de protonvpn gebruik voor mijn extern IP adres? Dat zou volgens mij ook voor jou moeten werken zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Dimitrip schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:45:
[...]

Ik gebruik protonvpn met de app (linux). Ik start nadien SABnzBD op. Ik vermoed dat ik dat de protonvpn gebruik voor mijn extern IP adres? Dat zou volgens mij ook voor jou moeten werken zo?
Ja als ik de app gebruik zit mijn hele windows omgeving in de VPN, ik wil dat dus in de browser houden.
Dan is de windows omgeving gewoon zonder VPN (en snel) en de browser wel in de VPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimitrip
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-05 22:18
Bad Brains schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:47:
[...]

Ja als ik de app gebruik zit mijn hele windows omgeving in de VPN, ik wil dat dus in de browser houden.
Dan is de windows omgeving gewoon zonder VPN (en snel) en de browser wel in de VPN.
Zo had ik het nog niet bekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daftz
Bad Brains schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:47:
[...]

Heeft Windscribe zo'n performance hit op je connectie? Ik heb hier alles achter ProtonVPN maar merk totaal geen verschil qua snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:50
Hoppa. Sunny, 35 euro weer. Met 4 man, dus nog geen 10 pp

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Registratie op NinjaCentral is op dit moment (nog!) open

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
CrashOverDrive schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:35:
Voor de mensen met een newsdemon black friday deal van jaren geleden, check even de bedragen als ze de verlenging afschrijven (wat ongeveer nu is :P ). 't lijkt erop dat ze een koerscorrectie hebben doorgevoerd, alleen vonden het niet nodig om dit even netjes met een mailtje te communiceren }:O 't viel mij pas op toen ik de automatische paypal afschrijving zag.

Bij mij is hij na jaren €33.76 nu naar €40,- gezet.

*edit*
Ik stuurde ze een mailtje om te vragen naar de reden en ze gaven aan dat het idd om een koerscorrectie zou gaan. En na een 2e mailtje om mijn account dan maar op te zeggen kreeg ik weer de oude prijs :')
Ik heb ook even de facturatie van Tweaknews voor 1 jaar bekeken (naar aanleiding van BF21 aanbieding) en die hebben wederom €30,- gefactureerd. Keurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-04 16:42
Er is een lekkere black friday korting op Vipernews, alle abo's aan 50%.
Wie kan me helpen een ww te vinden...? Het is godgeklaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:38
CrashOverDrive schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:35:
Voor de mensen met een newsdemon black friday deal van jaren geleden, check even de bedragen als ze de verlenging afschrijven (wat ongeveer nu is :P ). 't lijkt erop dat ze een koerscorrectie hebben doorgevoerd, alleen vonden het niet nodig om dit even netjes met een mailtje te communiceren }:O 't viel mij pas op toen ik de automatische paypal afschrijving zag.

Bij mij is hij na jaren €33.76 nu naar €40,- gezet.

*edit*
Ik stuurde ze een mailtje om te vragen naar de reden en ze gaven aan dat het idd om een koerscorrectie zou gaan. En na een 2e mailtje om mijn account dan maar op te zeggen kreeg ik weer de oude prijs :')
Bij mij is het goed gegaan. Had vorig jaar een oud account (prepaid) omgezet naar hun aanbieding van 24 euro. Net een bericht van PayPal dat dit bedrag is gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
https://bulknews.eu heeft ook weer BF deals. 6TB voor 36€ volgens mij de goedkoopste op dit moment

[ Voor 48% gewijzigd door Durango op 23-11-2022 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Durango schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:03:
https://bulknews.eu heeft ook weer BF deals. 6TB voor 36€ volgens mij de goedkoopste op dit moment
Da's nog steeds een oude van 2019... zomeraanbieding. Is niet meer geldig hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uc2qweq0O365b0f4uOG5g9bpdWg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0tPeKVkDZrObMeGjVJIEdkK1.jpg?f=user_large

Klik er maar eens op... €140,-.
Deze BF-deal was overigens in 2020 te koop voor €15,-.

[ Voor 4% gewijzigd door CreativeS op 23-11-2022 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Vraag me af, nu nzbKing weg is, wat je met een usp moet die langer dan 5500 dgn geeft, daar kom je toch niet bij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 15:36

fjs

PSN: ftltc

Heb nog steeds Tweak voor 30 euro en Newshosting voor 20 euro.

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-05 14:18
Voor de mensen die een android app zoeken met nzb en *arr ondersteuning is nu je kans.
NZB360 heeft 30% korting.

Wordt regelmatig bijgewerkt met nieuwe features, heerlijke app om er bij te hebben.

https://play.google.com/s...n.nzb360&hl=en_US&time=12

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Registratie op Drunkenslug is op dit moment (nog!) open
(en een BF actie is daar ook nu gaande)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:44
KillerBee schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:06:
Registratie op Drunkenslug is op dit moment (nog!) open
(en een BF actie is daar ook nu gaande)
Heb geregistreerd!
Is de water role goed genoeg als je slechts sporadisch iets wilt downloaden? Heb nog steeds weinig verstand van nieuwsgroepen. Vorig jaar Tweaknews afgesloten, en in een jaar tijd slechts 2x iets gedownload.
De Ale abonnement van €15 voor 18 maanden is natuurlijk niet duur, maar als ik het zo bekijk lijkt het voor mijn gebruik geen meerwaarde.

[ Voor 13% gewijzigd door ivo001 op 24-11-2022 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@ivo001 Ik heb best een lange tijd gratis (=water) gebruik gemaakt van Drunkenslug, en heb me hier prima mee gered.
Je mag 5 nzb's per dag downloaden (of 25 API hits per dag), dit is niet veel, maar als je maar weinig download, zou dit voldoende moeten zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bubble-BE
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11:37
Het moment dat je begint te automatiseren, zit je snel over dat aantal API calls en schakel je best over de betalende versie.

• DeTjuk
Bubble-BE schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:20:
Het moment dat je begint te automatiseren, zit je snel over dat aantal API calls en schakel je best over de betalende versie.
@ivo001 eens met @Bubble-BE mits je niet gaat automatiseren en weinig download is dat voldoende.

• dResign
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-05 09:34
TheDudez schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:44:
Net gebruikt en werkt
Top O-)

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-05 22:06
Heb een probleem met de eu.newsdemon.com server die traag is. Dit zorgde ervoor dat ik na lange tijd weer eens inlogde in mijn member omgeving. En waar ik normaal nooit omkijk naar de invoices kwam ik erachter dat sinds 2 maanden mijn maandelijkse afschrijving, zonder bericht, verhoogd is.

Dit was hun antwoord:

Hi,
I'll be happy to assist.
We had a spool go down on one of our servers yesterday which is causing the slowness.
We are still working on that.
For billing increase part of our billing system was updated and is now pulling the new exchange rates versus the old rates.
We are releasing Black Friday pricing tomorrow 11/25 and if you message us back tomorrow or this weekend we should be able to get you on a better plan moving forward.

Edit:
Had geklaagd dat dit eigenlijk niet zo tof van ze was en dit was het antwoord:
We were unaware that was going to happen with the software and would have definitely informed you if it was known and I apologize about that.
The deals tomorrow are probably going to be the cheapest that we will offer again unless we have another unique special. The pricing tomorrow I do not expect to be lower than last year Black Friday deals but I could be wrong... I don't set the pricing.
Message us back tomorrow or this weekend and we'll get you on a better deal.

Ik zag dit voorbij komen en dat is sowieso een euro goedkoper dan ik nu betaal.
https://www.tweaknews.eu/en/landing/special-deal

[ Voor 31% gewijzigd door Tranzy op 24-11-2022 23:50 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10:29
Neem die deal van Tweaknews dan maar.
Ik heb al jaren zo'n BF deal van Tweaknews met een vaste jaarprijs en die is in al die jaren nog nooit verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Laatst online: 11:30
Kroonkurk schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:24:
Neem die deal van Tweaknews dan maar.
Ik heb al jaren zo'n BF deal van Tweaknews met een vaste jaarprijs en die is in al die jaren nog nooit verhoogd.
Dat was ook part of the deal. 30 euro pj. Dit lijken ze dit jaar niet meer te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Het kan de moeite waard zijn om eens na te gaan hoeveel data men daadwerklijk download en of een block account met BF discount niet goedkoper is dan een abo.

Zelf nl. jaren geleden overgestapt naar een block account omdat dat met 150GB per maand veel goedkoper was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kroonkurk
Voor de liefhebbers van Drunkenslug. De registratie staat weer open.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

https://dognzb.cr/register

DOGnzb is dit weekend ook tijdelijk open voor registratie.

BF actie is gaande, maar alleen voor renewal, dus alleen voor bestaande abonnees/donateurs.

p.s. de website is op dit moment in maintenance (niet handig!), probeer het later dan nog eens
(registreren is het hele weekend mogelijk, aldus DOGnzb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:10

MeNTaL_TO

The future is not set

pennywiser schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:32:
[...]

Dat was ook part of the deal. 30 euro pj. Dit lijken ze dit jaar niet meer te hebben.
3,99 p/m levenslang is er nog wel, moet je alleen geen account hebben.
https://www.tweaknews.eu/nl/landing/special-deal

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:58:
[...]

3,99 p/m levenslang is er nog wel, moet je alleen geen account hebben.
https://www.tweaknews.eu/nl/landing/special-deal
Vorige jaren upgraden ze bestaande users wel, even support mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

pennywiser schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:59:
[...]

Vorige jaren upgraden ze bestaande users wel, even support mailen.
We willen u graag de Black Friday promo aanbieden, vernieuw uw abonnement via onze link :

https://www.tweaknews.eu/en/landing/exclusive-promo-2022

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:20

Arrogant

S.F.W.

KillerBee schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:49:
https://dognzb.cr/register

DOGnzb is dit weekend ook tijdelijk open voor registratie.

BF actie is gaande, maar alleen voor renewal, dus alleen voor bestaande abonnees/donateurs.

p.s. de website is op dit moment in maintenance (niet handig!), probeer het later dan nog eens
(registreren is het hele weekend mogelijk, aldus DOGnzb).
Zojuist gelukt om te registreren.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:37
interessante deal, wat zijn de ervaringen met de vpn van tweaknews, is deze ook geschikt om in het buitenland nl televisie mee te streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

stijnec1 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:27:
interessante deal, wat zijn de ervaringen met de vpn van tweaknews, is deze ook geschikt om in het buitenland nl televisie mee te streamen?
Dat laatste heb ik niet kunnen testen, maar voor mijn (beperkte) gebruik werkt privado prima.
We willen u graag de Black Friday promo aanbieden, vernieuw uw abonnement via onze link :

Krijgt iemand hier iets te zien? Ik krijg mijn inlogpagina en daarna de normale prijzen, zelfs na het annuleren van mijn abo.

[ Voor 29% gewijzigd door MeNTaL_TO op 25-11-2022 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:41:
[...]

Dat laatste heb ik niet kunnen testen, maar voor mijn (beperkte) gebruik werkt privado prima.

[...]

Krijgt iemand hier iets te zien? Ik krijg mijn inlogpagina en daarna de normale prijzen, zelfs na het annuleren van mijn abo.
Enkele posts terug: pennywiser in "Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14"

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Hoe denk je dat ik aan die link kwam?

Vraag is retour naar support wat ik hier had moeten zien qua aanbieidng, kan alleen een account tegen normaal tarief afsluiten.

[edit] Ik zie nu wel wat, de 3.99 p/m abbo)
Alleen vergeten om te kijken of deze wel lifetime is, net als de andere pagina, krijg de pagina ook niet meer te zien.

[ Voor 34% gewijzigd door MeNTaL_TO op 25-11-2022 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywiser
stijnec1 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:27:
Ja. Is gewoon Openvpn dus het werkt overal voor. Community Openvpn client installeren, certificaat er in, starten met username en pw. Je krijgt een zip met certificaten van zowat alle landen ter wereld. Binnen NL is het behoorlijk snel. Die zip verandert vaak, dus als er een cert niet meer werkt, moet je de zip even opnieuw downloaden en certificaat vervangen.
https://support.privadovp...vpn-manual-configuration/

Tot vorig jaar was de bf deal zelfs 2.50 per maand, voor vast zolang je blijft :o Met VPN.

[ Voor 23% gewijzigd door pennywiser op 25-11-2022 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:15:
[...]

Check hier, dit deden ze in 2020 https://www.reddit.com/r/..._friday_deal_30_ultimate/ Gewoon mailen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:51:
[...]

Hoe denk je dat ik aan die link kwam?

Vraag is retour naar support wat ik hier had moeten zien qua aanbieidng, kan alleen een account tegen normaal tarief afsluiten.

[edit] Ik zie nu wel wat, de 3.99 p/m abbo)
Alleen vergeten om te kijken of deze wel lifetime is, net als de andere pagina, krijg de pagina ook niet meer te zien.
Deze doet het hier wel https://www.tweaknews.eu/nl/landing/special-deal En idd is het weer levenslang. Of zijn/waren er meerdere aanbiedingen?

[ Voor 3% gewijzigd door pennywiser op 25-11-2022 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

pennywiser schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:03:
[...]

Deze doet het hier wel https://www.tweaknews.eu/nl/landing/special-deal En idd is het weer levenslang. Of zijn/waren er meerdere aanbiedingen?
Die heeft het altijd al gedaan.

Ik zie dat deze abbo echt alleen 12 maanden heeft, support gemailed of dit aangepast of geannuleerd kan worden.
Ik heb gisteren voor het eerst een ticket via de webpagina kunnen indienen, nu doet ie het ook weer niet (pagina doet niets na het verzenden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:09:
[...]

Die heeft het altijd al gedaan.

Ik zie dat deze abbo echt alleen 12 maanden heeft, support gemailed of dit aangepast of geannuleerd kan worden.
Ik heb gisteren voor het eerst een ticket via de webpagina kunnen indienen, nu doet ie het ook weer niet (pagina doet niets na het verzenden.)
Hoe duur is die dan die je niet meer kan zien? Voor bestaande abonnees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

pennywiser schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:13:
[...]

Hoe duur is die dan die je niet meer kan zien? Voor bestaande abonnees?
Ook 3,99 per maand, alleen dan voor 12 maanden, dan kan ik net zo goed de andere deal nemen, die is life time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:26:
[...]

Ook 3,99 per maand, alleen dan voor 12 maanden, dan kan ik net zo goed de andere deal nemen, die is life time.
Worst case: oude opzeggen en nieuwe afsluiten en paar maanden dubbel betaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

pennywiser schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:44:
[...]

Worst case: oude opzeggen en nieuwe afsluiten en paar maanden dubbel betaald hebben.
Paar maandan is dan 12 maanden, dan kan ik net zo goed hopen dat ze volgend jaar nog het lifetime abbo hebben.

[edit]Reactie ontvangen.
Wij informeren u dat het in uw account geactiveerde pakket 47,88 EUR per jaar kost, wat overeenkomt met 3,99 EUR per maand. Dit is een levenslange aanbieding zolang het abonnement loopt en niet is opgezegd.

De 12 maanden lijkt dus te slaan op het betaaltermijn en niet op hoelang het abbo duurt,

[ Voor 33% gewijzigd door MeNTaL_TO op 26-11-2022 07:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywiser
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:47:
[...]

Paar maandan is dan 12 maanden, dan kan ik net zo goed hopen dat ze volgend jaar nog het lifetime abbo hebben.
Ah ik dacht dat je het reguliere plan nog had. Even mail reactie afwachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-05 11:48
Simbob schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 14:41:
NZBKing is heen. Erg jammer.
Via deze site kon je echt alles vinden, rond de 11 jaar oud kon je nog gewoon vinden en binnenhalen.

Een alternatief is er niet. Gisteravond de hele tijd gezocht.

Rip
Idd, deze is al meer dan een week niet meer te bereiken. Ik check dagelijks of ie terug is. Heb jij een idee wat er aan de hand is met NZBKING? het is ook mijn favoriete indexer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
pandit schreef op zondag 27 november 2022 @ 00:02:
Idd, deze is al meer dan een week niet meer te bereiken. Ik check dagelijks of ie terug is. Heb jij een idee wat er aan de hand is met NZBKING? het is ook mijn favoriete indexer
Die is gewoon weg. Geen spannende verhalen. Weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
pandit schreef op zondag 27 november 2022 @ 00:02:
[...]

Er heeft even gestaan dat ze tijdelijk weggingen, maar dat wordt in twijfel getrokken.
Zelf nog geen vervanger gevonden die ook maar in de buurt komt.

Misschien een gesloten indexer dmv registratie, maar daar heb ik me nog niet in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:17

thof

FP ProMod
Tranzy schreef op donderdag 24 november 2022 @ 23:42:
Heb een probleem met de eu.newsdemon.com server die traag is. Dit zorgde ervoor dat ik na lange tijd weer eens inlogde in mijn member omgeving. En waar ik normaal nooit omkijk naar de invoices kwam ik erachter dat sinds 2 maanden mijn maandelijkse afschrijving, zonder bericht, verhoogd is.

Dit was hun antwoord:

Hi,
I'll be happy to assist.
We had a spool go down on one of our servers yesterday which is causing the slowness.
We are still working on that.
For billing increase part of our billing system was updated and is now pulling the new exchange rates versus the old rates.
We are releasing Black Friday pricing tomorrow 11/25 and if you message us back tomorrow or this weekend we should be able to get you on a better plan moving forward.

Edit:
Had geklaagd dat dit eigenlijk niet zo tof van ze was en dit was het antwoord:
We were unaware that was going to happen with the software and would have definitely informed you if it was known and I apologize about that.
The deals tomorrow are probably going to be the cheapest that we will offer again unless we have another unique special. The pricing tomorrow I do not expect to be lower than last year Black Friday deals but I could be wrong... I don't set the pricing.
Message us back tomorrow or this weekend and we'll get you on a better deal.

Ik zag dit voorbij komen en dat is sowieso een euro goedkoper dan ik nu betaal.
https://www.tweaknews.eu/en/landing/special-deal
N.a.v. jouw post hier ook eens mijn account afgestoft. Hier gaat het nog steeds langzaam. Ervaar jij dit ook nog steeds?

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyberchase
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 31-08-2024
Eweka is nog steeds super snel met een enorme retentie en weinig take downs...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Ook net Eweka, is prima.
Heb dingen van 10 jaar geleden nog kunnen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:23
pdukers schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:07:
Het kan de moeite waard zijn om eens na te gaan hoeveel data men daadwerklijk download en of een block account met BF discount niet goedkoper is dan een abo.

Zelf nl. jaren geleden overgestapt naar een block account omdat dat met 150GB per maand veel goedkoper was.
Hier heb ik ook naar gekeken. Twee jaar geleden een aanbieding bij newsdemon 14 euro 24 maanden voor 500gb per maand. Gek genoeg mocht ik nu het abonnement verlengen tegen dezelfde voorwaarden 15 euro 24 maanden 500GB per maand.

Met een blokaccount zou ik nog goedkoper uit kunnen komen omdat ik totaal niet aan de 500GB per maand kom. Bijv. bij https://www.newsxs.nl/New...newsxs-block-account.html €3,- voor 10GB 1 jaar geldig. Uiteindelijk toch maar de newsdemon verlenging gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Niet online
Ingelogd schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:46:
[...]

Hier heb ik ook naar gekeken. Twee jaar geleden een aanbieding bij newsdemon 14 euro 24 maanden voor 500gb per maand. Gek genoeg mocht ik nu het abonnement verlengen tegen dezelfde voorwaarden 15 euro 24 maanden 500GB per maand.

Met een blokaccount zou ik nog goedkoper uit kunnen komen omdat ik totaal niet aan de 500GB per maand kom. Bijv. bij https://www.newsxs.nl/New...newsxs-block-account.html €3,- voor 10GB 1 jaar geldig. Uiteindelijk toch maar de newsdemon verlenging gepakt.
Dat vind ik geen handige block accounts van newsxs. Ze is maar 1 jaar geldig en zeer prijzig.

Ik heb enkele jaren geleden tijdens Black Friday onbeperkt houdbare block accounts gekocht bij verschillende providers, Newsdemon en bulknews, van 2.5 TB en 4 TB voor 6 euro per TB. Schatte dat ik daar wel 4 jaar mee vooruit kon; in de praktijk waarschijnlijk nog iets langer. Weet niet of er dit jaar vergelijkbare Black Friday aanbiedingen waren.

Edit// Dit lijkt de goedkoopste die ik zo snel kan vinden, $9 voor 2TB.

https://newsgroupdirect.com/#pricing

[ Voor 6% gewijzigd door pdukers op 29-11-2022 21:31 . Reden: BF aanbieding toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
pdukers schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 21:20:
[...]

Edit// Dit lijkt de goedkoopste die ik zo snel kan vinden, $9 voor 2TB.

https://newsgroupdirect.com/#pricing
Die is inderdaad nog beter. Als ik het zo bekijk is een block account ver uit het goedkoopst voor mij. Ik had er nog dieper in moeten duiken, uit gemakzucht heb ik de 2 jaar verlenging bij newsdemon gekocht. Volgende keer dus 4TB block account afsluiten, ben ik voor de rest van mijn leven klaar ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
DeTjuk schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:23:
[...]

@ivo001 eens met @Bubble-BE mits je niet gaat automatiseren en weinig download is dat voldoende.
Ok, ik heb op Drunkenslug een NZB gedownload die ik wil hebben.
Nu heb ik SABnzb geinstalleerd om die dan te downloaden.
Als ik de file wil openen kom in ik een setup wizard terecht.
Echter heb ik geen idee wat ik daar bij Host moet invullen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0BTqxAv7HGDSkjzbpWgo3OeAHDY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/09jDdLiKVSFzwufiG3qRNtz9.png?f=fotoalbum_large

Ik heb nog wel downloaden via een RSS feed opgezet, maar hij geeft nu aan dat de file gedownload is, maar mijn "complete" folder is leeg, en de "incomplete" folder zie ik wel de download naam, maar de map is maar 86kb?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mT2gabyqrQ5bf9qwGiNUjOsfTPY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cKwAOkhQYzScTtz9jEyRbUN8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 15:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
ivo001 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:04:
[...]

Ok, ik heb op Drunkenslug een NZB gedownload die ik wil hebben.
Nu heb ik SABnzb geinstalleerd om die dan te downloaden.
Als ik de file wil openen kom in ik een setup wizard terecht.
Echter heb ik geen idee wat ik daar bij Host moet invullen?

[Afbeelding]

Ik heb nog wel downloaden via een RSS feed opgezet, maar hij geeft nu aan dat de file gedownload is, maar mijn "complete" folder is leeg, en de "incomplete" folder zie ik wel de download naam, maar de map is maar 86kb?

[Afbeelding]
Je usenet provider moet je daarin vullen. Heb je die al een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
rens-br schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:06:
[...]

Je usenet provider moet je daarin vullen. Heb je die al een?
Oh, ik dacht dat Drunkenslug een vervanging voor Tweaknews/Usenet was |:(
Die heb ik pas geleden opgezegt omdat ik amper gebruik van maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:59
Drunkenslug is een website voor de nzb's.

Daarnaast heb je dus een provider nodig voor toegang tot de nieuwsgroepen (usenet).

Hier kan je kiezen uit maandelijkse abonnement of blokken van x aantal GB die je op kan maken (block accounts zijn handig als je weinig gebruikt, maar wel toegang wilt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Check idd eerst even waar je een leuke deal hebt voor een blockaccount. Die info vul je daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 23:28
Heb nu een poosje een account bij eweka voor 35,88 euro. Maar er staat wel dat tie volgend jaar weer verlengt wordt, maar is dat dan wel weer voor 35,88 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberchase
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 31-08-2024
Als je een jaar account neemt bij Eweka heb je korting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 27-05 23:28
cyberchase schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 11:34:
Als je een jaar account neemt bij Eweka heb je korting...
Dat is die jaar account, maar blijf die prijs dan hetzelfde dus 35,88?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ja. Mijne is in Augustus automatisch verlengd voor dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miniterror
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-05 10:41
Hier ook automatisch verlengd voor 35.88

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 06:56

Wildfire

Joy to the world!

https://old.reddit.com/r/...ent_officially_abandoned/

De ontwikkeling van NZBGet is helaas gestopt. NZBGet blijft natuurlijk nog wel gewoon doorwerken, maar ik denk dat ik maar eens bij SABnzbd ga kijken hoe die tegenwoordig in elkaar steekt.

Gelukkig draai ik de boel via Docker-images dus eenvoudig om eens uit te proberen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bubble-BE
In de thread wordt al meteen een fork aangeduid die wel nog geupdate wordt: https://github.com/paul-chambers/nzbget. Langs de andere kant zijn er 171 forks dus is het wat lastig om te kiezen.

Nuja, geen actieve ontwikkeling betekent niet dat het onmiddelijk stopt met werken. Maar ik ken mezelf en zal toch ook eens kijken naar de Sabnzbd docker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Bubble-BE schreef op woensdag 7 december 2022 @ 11:19:
In de thread wordt al meteen een fork aangeduid die wel nog geupdate wordt: https://github.com/paul-chambers/nzbget. Langs de andere kant zijn er 171 forks dus is het wat lastig om te kiezen.

Nuja, geen actieve ontwikkeling betekent niet dat het onmiddelijk stopt met werken. Maar ik ken mezelf en zal toch ook eens kijken naar de Sabnzbd docker.
Zal zijn tijd nodig hebben om te kijken welk alternatief er als beste uit de bus komt/ over blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daftz
Ik gebruik al een tijdje NZBGet op de DS220+ (10GB Ram). Heb toen eerst Sabnzbd gedraaid maar die slurpte teveel resources, alles werd erg traag als er een download/unpack-job aan de gang was. Toen ik het nieuws las dat de ontwikkeling van NZBGet is gestopt heb ik weer een poging met Sabnzbd gedaan maar dat blijft toch erg resource-hungry, ook al schijnen ze de laatste tijd een aantal optimalisaties te hebben doorgevoerd. Voorlopig weer lekker terug NZBGet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubble-BE
Transmission is ook een bekende; heeft iemand ervaring daarmee?

edit: Zoals @DeTjuk aangeeft is dat inderdaad voor torrents. Stom van me 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door Bubble-BE op 08-12-2022 15:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeTjuk
Bubble-BE schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:22:
Transmission is ook een bekende; heeft iemand ervaring daarmee?
Voor zover mij bekend is dit software voor torrents. Dat heeft niets met usenet te maken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:32
Het lijkt erop dat NZBKing weer terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 08:15

jmk

DarkSEDA schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 21:38:
In hoeverre is NZKing anders/beter dan bijvoorbeeld NZBIndex?

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
DarkSEDA schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 21:38:
Mooi _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kroonkurk
jmk schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 09:28:
[...]

In hoeverre is NZKing anders/beter dan bijvoorbeeld NZBIndex?
Retentie van 4000+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiran
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-05 14:53
Nog 2 invites voor Drunkenslug over, na de Black Friday verlengingen :)

Wie het eerst komt.. graag PM met je mailadres.

EDIT: All gone :)

[ Voor 10% gewijzigd door Keiran op 18-12-2022 13:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-05 17:02
Ik heb er ook nog 6 voor Slug. PM mij je mailadres, first come first serve :)
Slug invites zijn op. Helaas stuurden sommigen hun mailadres niet mee. Die vissen nu helaas achter het net. Ik monitor even of iedereen z'n invite ook claimt, zo niet zal ik de niet-geclaimde invites opnieuw verdelen :)

Edit 2: ook die reservelijst is al een tijdje vol en het lijkt er niet op dat er invites over blijven. Nu nog DM'en voor Slug heeft geen zin. Nzbplanet heb ik nog wel.

Edit: ik heb ook nog 5 2x nzbplanet. En een tip: nzb.su heeft open registratie op het moment. Niet de snelste, maar wel de indexer met de meeste succesvolle grabs bij mij.

[ Voor 99% gewijzigd door BeefHazard op 18-12-2022 22:28 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:25
Samurai place is mogelijk nog een optie. Maar kan ook op invite staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-05 20:05
@BeefHazard Jammer dat zowel nzbplanet en nzb.su betalen alleen met een cc of bitcoin/cryptomunten kan.
Ik gebruik liever geen cc voor dit soort websites en heb geen cryptowallet.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CP1977
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-05 19:58
ariekanari schreef op zondag 18 december 2022 @ 15:38:
@BeefHazard Jammer dat zowel nzbplanet en nzb.su betalen alleen met een cc of bitcoin/cryptomunten kan.
Waarom gebruik je geen spotweb, draait gewoon in een docker container als je wil, geen betaling nodig en de bron zijn de nieuwsgroepen zelf.
Github bron is deze.
https://github.com/spotweb/spotweb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:15

Pierre

Van nature lui!

Ik heb nog een aantal invites voor Drunkenslug beschikbaar (2 stuks). Graag even een bevestiging als je hem verzilverd.
Geef dan je email via DM

En weg.

[ Voor 14% gewijzigd door Pierre op 18-12-2022 20:17 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Niet online
E-mail ontvangen dat de gratis variant van xs usenet per 1 januari stopt. Jammer, was altijd handig voor eventueel missing articles.
As of January 1, 2023 XS Usenet will be retiring its Free Usenet service.

Our Free Usenet service has always been our way of giving back to the community, something we have happily done for many years. There are however high costs associated in human resources and infrastructure with providing this service.
After over a decade of offering Free Usenet service to the community we have decided to completely shutdown our free service. Effective immediately, no new signups or support inquiries will be accepted and as of January 1 all Free Usenet subscriptions on our platform will be terminated.

The funds that we'll be freeing up will be deployed towards our capital expenditure budget for 2023 to support further product development in the VPN and Cloud Storage sector.

We appreciate your understanding and wish you a healthy and happy holiday season.

[ Voor 91% gewijzigd door pdukers op 18-12-2022 21:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-05 17:02
CP1977 schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:58:
[...]

Waarom gebruik je geen spotweb, draait gewoon in een docker container als je wil, geen betaling nodig en de bron zijn de nieuwsgroepen zelf.
Github bron is deze.
https://github.com/spotweb/spotweb
Spotweb is op geen enkele manier een vervanging voor een arr-stack met goede indexers. Beiden hebben hun voor- en nadelen, maar ze kunnen elkaar niet zomaar vervangen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:28

latislos

zie signature

ariekanari schreef op zondag 18 december 2022 @ 15:38:
Voor dat soort dingen heb ik Revolut genomen :)
Die heeft wegwerp credit cards voor online betalingen. Zodra je er een hebt gebruikt wordt er weer een nieuwe aangemaakt. Superhandig.
gratis ook btw. :)

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-05 00:35
pdukers schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:16:
E-mail ontvangen dat de gratis variant van xs usenet per 1 januari stopt. Jammer, was altijd handig voor eventueel missing articles.

[...]
Ja jammer, ik kon er best nog wat mee binnenhalen zonder meteen ergens een abonnement te moeten nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-Fader
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 29-01 11:43
Ik maak regelmatig gebruik van een indexer. Ik heb een account bij Tweaknews met een VPN die geactiveerd is maar nog steeds krijg ik op de site van de indexer de volgende melding:

Is er iemand die hiervoor een oplossing kent?

Modbreak:Links naar Indexers zijn niet toegestaan, zie ook de topicwaarschuwing

[ Voor 42% gewijzigd door DJSmiley op 25-12-2022 21:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDudez

TheDudez

Usenet stofzuiger!

X-Fader schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 08:38:
...

Is er iemand die hiervoor een oplossing kent?
Werkt bij mij gewoon nog ik gebruik freedom internet. Bij sommige blokkades hielp het om de DNS aan te passen naar die van google of cloufflare. Weet je zeker dat het geen reclame is? Ze boden vaak zelf ook VPN reclame aan.

[ Voor 33% gewijzigd door DJSmiley op 25-12-2022 21:38 ]

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fader
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 29-01 11:43
TheDudez schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 08:43:
[...]

Werkt bij mij gewoon nog ik gebruik freedom internet. Bij sommige blokkades hielp het om de DNS aan te passen naar die van google of cloufflare. Weet je zeker dat het geen reclame is? Ze boden vaak zelf ook VPN reclame aan.
Neen, het lukt nog steeds niet. Mijn VPN staat actief en ik krijg nog steeds deze melding. Het is alleszins geen reclame. Zou het aanpassen van DNS naar Google iets opleveren? En hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez

TheDudez

Usenet stofzuiger!

X-Fader schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 09:28:
[...]

Neen, het lukt nog steeds niet. Mijn VPN staat actief en ik krijg nog steeds deze melding. Het is alleszins geen reclame. Zou het aanpassen van DNS naar Google iets opleveren? En hoe doe ik dit?
https://www.consumentenbo...lternatieve-dns-instellen
Ja zou kunnen maar geen garantie.

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05 00:25

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Andere DNS lijkt niet te helpen. Ik gebruik nu een andere icm een Ad blocker.

[ Voor 27% gewijzigd door DJSmiley op 25-12-2022 21:38 ]

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Niet online
Kun je een andere VPN locatie kiezen (buiten NL bijv.)?

Hier geen problemen met toegang, zowel zonder (ziggo, met cloudflare DNS) en als met VPN (windscribe, Amsterdam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
Weet er iemand een Spotweb website met API voor *arr applicaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Doe niet zo moeilijk allemaal gebruik gewoon Mirc IRC is wat meer werk als klikken wat je gewent was. je krijgt wat je wil.
👍😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
dimmak schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 15:56:
Weet er iemand een Spotweb website met API voor *arr applicaties?
Ja, maar die mogen hier niet gelinkt worden :P

Als je naar het (hier wel veelvuldig geposte) black friday draadje van providers op reddit gaat, dan staat er ook een tabje indexers :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kleintje_Pils
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-05-2024
Als internet providers nzbserver blokkeren had je ook dat bericht niet kunnen lezen!!
Het is gewoon opdringen van VPN accountjes die zogenaamd gratis zijn. (worden later omgezet naar betaalde accounts.)

[ Voor 0% gewijzigd door Kleintje_Pils op 23-12-2022 21:35 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playon1955
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:06
Door Adblocker plus te installeren los je het probleem op. Dit is gewoon rantsomware. Wat een verschutting dat van buitenaf je zomaar geblokkeerd kan worden als ze zien dat je Nzbserver gebruikt.
Dit zijn nieuwe methoden om te graaien en te stelen.
VPN Nederland doet zichzelf de das om als deze door een paar scriptkids de colportage laten verzorgen. Strafbaar????

Ik ondervond hetzelfde probleem, terwijl het op mijn mobiel nog gewoon werkte. Addergebroed!!

[ Voor 5% gewijzigd door playon1955 op 24-12-2022 11:06 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• audiojunk
  • Nu online
Ook hier problemen met .. als ik een nzb wil downloaden krijg ik een opdringerige reclame, maar als ik openen in een nieuw tabblad doe downloadt die gewoon de nzb.

[ Voor 3% gewijzigd door DJSmiley op 25-12-2022 21:39 ]

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Pagina: 1 ... 27 ... 37 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.