• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik mag weer verlengen, zoek eig een unlimited main account. Jaren gebruik gemaakt van cheapnews, eig niet veel te klagen alleen ben ik benieuwd wat op dit moment t meest gewilde backbone is. Iemand leesvoer voor mij? Neig eig naar Eweka op dit moment omdat ik goede verhalen lees over de backbone op reddit

[Voor 17% gewijzigd door SYQ op 01-04-2022 09:03]

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:42
Ik hoop op/rond koningsdag weer wat aanbiedingen te zien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bubble-BE
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 31-03 10:47
SYQ schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:00:
Ik mag weer verlengen, zoek eig een unlimited main account. Jaren gebruik gemaakt van cheapnews, eig niet veel te klagen alleen ben ik benieuwd wat op dit moment t meest gewilde backbone is. Iemand leesvoer voor mij? Neig eig naar Eweka op dit moment omdat ik goede verhalen lees over de backbone op reddit
Eweka > Cheapnews, zeker met de aanbieding in dit topic. Ik heb recent Eweka bovenop mijn Cheapnews genomen. Niet dat het dag en nacht verschil is, maar het verschil is er wel. Ik ga Cheapnews in ieder geval niet verlengen.

Een recente serie:

https://tweakers.net/i/8uejSv7BZ_uVNJdVFRsaPkVSy_A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/r949zyOQJMpbDiDQDyjXfDmt.png?f=user_large

Onlangs nog een post van 2400+ dagen oud zonder truukjes met naam of paswoorden binnen gehaald. :9

Langs de ander kant "vergeet" Cheapnews soms aan te rekenen, lijkt me :?

[Voor 4% gewijzigd door Bubble-BE op 01-04-2022 16:26]

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-03 10:01
Bubble-BE schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 16:19:
[...]

Eweka > Cheapnews, zeker met de aanbieding in dit topic. Ik heb recent Eweka bovenop mijn Cheapnews genomen. Niet dat het dag en nacht verschil is, maar het verschil is er wel. Ik ga Cheapnews in ieder geval niet verlengen.

Een recente serie:

[Afbeelding]

Onlangs nog een post van 2400+ dagen oud zonder truukjes met naam of paswoorden binnen gehaald. :9

Langs de ander kant "vergeet" Cheapnews soms aan te rekenen, lijkt me :?
Bij mij heeft Cheapnews juist een incasso procedure tegen mij gestart. Gelukkig ook gestopt. Maar die gasten vertrouw ik echt niet meer. Pas dus met hun op!

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-03 15:08
VulcanPyroman schreef op zondag 20 maart 2022 @ 19:18:
Ik heb al jaren supernews; nooit echt problemen gehad. Maar de laatste maanden is het niet best, veel zaken niet compleet of niet binnen te halen. En recent zelfs bijna niets meer compleet. Iemand anders dezelfde ervaring met supernews?
Hier exact dezelfde ervaring, dus zojuist na 10 jaar opgezegd;
Nu maar eens terug kijken naar Eweka, 36/jaar is bijna de helft en hopelijk nog betere dienst ook ;-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:34

Oekol

waka waka hey hey

luupje schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:29:
Drunkenslug is weer tijdelijk open voor registratie.
Ben benieuwd ook account aangemaakt. Even wat snelle searches gedaan, maar dan lijkt nzbserver helemaal niet veel slechter en wellicht beter voor wat ik zoek. Later maar eens rustig neuzen via de laptop ipv mobiel

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen hoe de structuur van usenet precies werkt t.o.v. torrents?

Ik ben gewend dat ik een .torrent download van de website/indexer van een private tracker, in deze .torrent zit dan de tracker URL verwerkt met mijn passkey ter authenticatie, en mijn torrent client maakt verbinding met de tracker om peers te vinden.

Nu probeer ik om usenet werkend te krijgen, maar het lukt niet echt. Ik heb in SABnzbd een provider toegevoegd, maar in bijv. Sonarr krijg ik deze provider niet werkend omdat deze provider geen Newznab API aanbiedt. Een andere provider doet dat wel, maar daar kan ik dan weer geen servergegevens vinden voor SABnzbd en kan ik wel vanuit Sonarr een download toevoegen maar krijg ik vervolgens een foutmelding omdat ik daar de server niet beschikbaar heb.
Het lijkt er dan ook op dat SABnzbd een andere server probeert te gebruiken dan waar Sonarr mee kwam.

Klopt het dat er dus geen link ligt tussen de content (.nzb file) en de server, maar dat de download client opnieuw gaat zoeken op bekende servers ofzo?

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Oon schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:35:
Kan iemand mij vertellen hoe de structuur van usenet precies werkt t.o.v. torrents?

....

Klopt het dat er dus geen link ligt tussen de content (.nzb file) en de server, maar dat de download client opnieuw gaat zoeken op bekende servers ofzo?
Je weet dat je een account moet hebben voor een usenet aanbieder ?

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:45
In SABnzbd stel je een Usenet provider in, bijvoorbeeld Tweaknews en in Sonarr een index site via een api-key, bijvoorbeeld nzbgeek of een eigen Spotweb draaien als Newznab API.
Sonarr checkt welke NZB je nodig hebt, download de NZB en die kan weer (automatisch) door SABnzbd gebruikt worden om te gaan downloaden bij je Usenet provider.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik heb eigenlijk al best wel lang Newsdemon voor die lage prijs, maar valt me op dat er steeds meer niet beschikbaar is en al vrij snel ook. Download steeds minder, maar wellicht toch nog eens een keer naar kijken.

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
W1ck1e schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:56:
[...]
Je weet dat je een account moet hebben voor een usenet aanbieder ?
Ik heb een account, weet niet of ik de provider mag noemen maar zoals ik al zei hebben ze geen Newznab dus vanuit de *rr tools werkt deze niet. Een andere populaire provider voor andere content krijg ik dan weer wel in *rr, maar niet in SABnzbd
Kroonkurk schreef op donderdag 28 april 2022 @ 16:56:
In SABnzbd stel je een Usenet provider in, bijvoorbeeld Tweaknews en in Sonarr een index site via een api-key, bijvoorbeeld nzbgeek of een eigen Spotweb draaien als Newznab API.
Sonarr checkt welke NZB je nodig hebt, download de NZB en die kan weer (automatisch) door SABnzbd gebruikt worden om te gaan downloaden bij je Usenet provider.
Dus de indexers die in in *rr instel hoeven niet overeen te komen met de providers in SABnzbd?
Ik lijk nu een situatie te hebben waarbij content wel downloadt, maar niet vanaf de server die ik zou verwachten. De server die bij de indexer hoort zegt dat hij wel verbindt, maar blijft op 0B/s hangen.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:47
Oon schreef op donderdag 28 april 2022 @ 17:15:

Dus de indexers die in in *rr instel hoeven niet overeen te komen met de providers in SABnzbd?
Dat klopt.

Voor de *rr software heb je een indexer nodig en die staat los van je nieuwsgroep provider waar de data zelf vandaan komt. Voorbeelden zijn nzb.su, Drunken Slug of NZBgeek.

De *rr software stuurt een (linkje naar) een NZB-bestand naar SABnzbd (of NZBget) en die downloadt de data via het account dat je bij je nieuwsgroep provider hebt.

• rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03 13:22
[...]
De *rr software stuurt een (linkje naar) een NZB-bestand naar SABnzbd (of NZBget) en die downloadt de data via het account dat je bij je nieuwsgroep provider hebt.
Je moet uiteraard in *rr nog wel even SABnzbd toevoegen bij Download clients met de bijbehorende API key van SABnzbd die je uit de settings daar kunt vissen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 13:14
Heeft iemand een alternatief voor nzbserver.com? Dit is sinds een week of twee vrijwel dood.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
biggydeen2 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:00:
Heeft iemand een alternatief voor nzb****.com? Dit is sinds een week of twee vrijwel dood.
Die werkt gewoon

Hoi!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:32
Ik denk dat hij bedoelt dat sinds ongeveer 2 weken het 'aanbod' een stuk is verminderd. En dat is ook zo aangezien er een aantal grote up-loaders zijn gestopt onder de druk van Brein. Het zij zo.........

Acties:
  • 0Henk 'm!

• biggydeen2
Klopt, ik bedoel inderdaad dat een groot aantal uploaders gestopt zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
biggydeen2 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 16:00:
Heeft iemand een alternatief voor nzbserver.com? Dit is sinds een week of twee vrijwel dood.
Volgens mij heeft @Mr Magic twee posts boven je al dan niet bewust wat alternatieven gegeven
Je zoekt dus een ander nzbindexer

[Voor 5% gewijzigd door NoahAmber op 06-05-2022 17:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• biggydeen2
NoahAmber schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 17:45:
[...]

Volgens mij heeft @Mr Magic twee posts boven je al dan niet bewust wat alternatieven gegeven
Je zoekt dus een ander nzbindexer
Ja klopt, nzbgeek kwam ik al tegen maar moet je voor betalen. Dat is verder prima maar heeft iemand hier ervaringen mee? Met andere woorden, is het het geld waard qua aanbod?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
biggydeen2 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 17:57:
[...]

Ja klopt, nzbgeek kwam ik al tegen maar moet je voor betalen. Dat is verder prima maar heeft iemand hier ervaringen mee? Met andere woorden, is het het geld waard qua aanbod?
Denk dat de meeste wel ervaringen ermee hebben. Drunkenslug is erg populair. Zelf heb ik er drie en vindt altijd wel wat ik nodig heb. [abNZB en Private release]

[Voor 10% gewijzigd door NoahAmber op 07-05-2022 09:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:30
[...]

Als je de forums hier en op Reddit doorloopt vindt je altijd wel genoeg aanbod en reviews.

Probeer er gewoon een voor wen korte periode tegen betaling. Ze doen het bijna allemaal goed.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 08:29
[...]

Ik heb aardig wat betaalde indexers en volgens NZBHydra2 komen de meeste grabs van NZBGeek.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:52
dimmak schreef op maandag 9 mei 2022 @ 09:13:
[...]

Ik heb aardig wat betaalde indexers en volgens NZBHydra2 komen de meeste grabs van NZBGeek.
Heb je qua prioriteit ze allemaal dezelfde waarde gegeven?

[PSN: DeTjuK]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 08:29
DeTjuk schreef op maandag 9 mei 2022 @ 21:43:
[...]

Heb je qua prioriteit ze allemaal dezelfde waarde gegeven?
Ja.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
dimmak schreef op maandag 9 mei 2022 @ 09:13:
[...]

Ik gebruik NZBgeek en (een lokaal draaiende) spotweb vanuit NZBhydra2. Dan is het een beetje fifyi-fifty. Maar ik heb niet het idee dat ik dingen niet kan vinden.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Column
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 31-03 12:06
Ik heb langzame download speeds met mijn NZBGet / Eweka setup in de Docker compose stack van mijn media server. Is er ergens een goede guide waar te beginnen met troubleshooten? Of is er een topic waar ik met vragen bij terecht kan? Bij voorbaat dank!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:50

TRaSH

koffie ?

beginnen met de logs
om te kijken of de downloads zonder fouten download. want als je wel fouten krijgt tijdens het downloaden dan ligt het bv een take down.

zelf raad ik ook niet aan om alle connecties te gebruiken die je hebt maar eigenlijk het minimale dat je nodig hebt om je maximale te krijgen met een goede recente nzb zonder fouten, en dan +1 connectie.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
TRaSH schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 23:35:
om te kijken of de downloads zonder fouten download. want als je wel fouten krijgt tijdens het downloaden dan ligt het bv een take down.

zelf raad ik ook niet aan om alle connecties te gebruiken die je hebt maar eigenlijk het minimale dat je nodig hebt om je maximale te krijgen met een goede recente nzb zonder fouten, en dan +1 connectie.
Goede tip over die connecties. Meer connecties dan nodig geeft alleen maar onnodige overhead terwijl de snelheid niet hoger wordt.

Ik ben weer teruggegaan van nzbget naar sabnzbd omdat die een soort preview kan doen (ik weet niet of nzbget dat tegenwoordig ook kan). Hij controleert eerst even bij de usp of alle bestanden en eventueel reserveblokken voldoende zijn om de post compleet te krijgen, anders begint hij er niet eens aan. Dit scheelt data, vooral als je een blockaccount hebt.
En eigenlijk vind ik sabnzbd er ook mooier uitzien, maar dat is een kwestie van smaak. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bongoarnhem
Column schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 23:28:
Ik heb langzame download speeds met mijn NZBGet / Eweka setup in de Docker compose stack van mijn media server. Is er ergens een goede guide waar te beginnen met troubleshooten? Of is er een topic waar ik met vragen bij terecht kan? Bij voorbaat dank!
https://nzbget.net/performance-tips

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-03 18:10
Bubble-BE schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:06:
[...]

Deze werkt inderdaad nog steeds >:)

Ik zat al een tijd bij Cheapnews, maar toch regelmatig last van takedowns - dat is dan weer op zoek naar torrents...

De gratis account bij Eweka had minder moeite met mijn eerdere failed downloads en €36 is geen geld om een jaar gerust te zijn.
En nog steeds. Weer gebruikt :) .

• tilus
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13-09-2022
Beste leden,

Ik maak al jaren via spotnet gebruik van SNELNL en ben daar altijd tevreden over geweest. Pluk de NZBs die niet worden gespot her en der van sites weg en kom zo met gemak aan alles wat ik wil hebben. Hoe dit hele systeem technisch werkt vind ik niet zo interessant.
Echter heb ik gemerkt dat er nu nog maar weinig wordt gespot en ben ik bij mij dus aan het verdiepen in alternatieven als ik de NZB's toch vooral zelf moet zoeken. Er zijn schijnbaar goedkopere alternatieven. Ik wil redelijk snel onbeperkt kunnen downloaden via Spotnet. Een pré maar zeker geen must is als er ook regelmatig films/series worden gespot. Ik heb zelf al gegoogled maar lijk nergens echt eerlijk advies te krijgen Welke raden jullie mij aan om naar over te stappen waar prijs/kwaliteit goed is?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kroonkurk
Dat wordt dan een betaalde indexer. Advies geven over indexers is tegen de regels op dit forum.
Maar voor veel aanbod kom je uit op internationale indexers. Verwacht daar geen films en series met NL ondertitels. Dat zal je zelf moeten regelen via een ondertitel site.
Verdiep je ook eens in Sonarr, Radarr en Bazarr om e.e.a. te automatiseren.

Ga je voor NL ondertitels in films en series dan ben je op de paar overgebleven NZB sites aangewezen.
Welke nog actief zijn kan je vinden op duken.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:25
Meer mensen met problemen bij hitnews :?
Inloggen met je account op hun site werkt ook niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-03 19:26
Usenet was lang mijn favoriet. Torrents vond ik maar niks, en nog steeds niet. Toen begonnen de cease and decists en kapotte downloads. Na heel veel frustratie ben ik noodzakelijkerwijs overgestapt op Torrents.

Vandaag zit ik weer eeuwenlang te wachten op iets. Ik mis die goeie ouwe tijd dat een download bijna sneller ging dan dat je HDD het aankon. Dus even zoeken en ik ben verbaasd te zien dat bijvoorbeeld Eweka nog alive and kicking is.

Mijn vraag: werkt Usenet nog gewoon anno 2022? Moet je er gewoon heel snel bij zijn en niet vertrouwen op bestanden ouder dan x maanden?

King of Cod

Acties:
  • 0Henk 'm!

• miniterror
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:59
TafkaP schreef op zondag 5 juni 2022 @ 15:52:
Usenet was lang mijn favoriet. Torrents vond ik maar niks, en nog steeds niet. Toen begonnen de cease and decists en kapotte downloads. Na heel veel frustratie ben ik noodzakelijkerwijs overgestapt op Torrents.

Vandaag zit ik weer eeuwenlang te wachten op iets. Ik mis die goeie ouwe tijd dat een download bijna sneller ging dan dat je HDD het aankon. Dus even zoeken en ik ben verbaasd te zien dat bijvoorbeeld Eweka nog alive and kicking is.

Mijn vraag: werkt Usenet nog gewoon anno 2022? Moet je er gewoon heel snel bij zijn en niet vertrouwen op bestanden ouder dan x maanden?
Ik denk dat een goede indexer belangrijker is.
Ik heb iig geen problemen met Eweka en nzbgeek als indexer en kan eigenlijk alles vinden wat ik zoek.
Kan natuurlijk verschillen als jij andere dingen zoekt dan ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TafkaP
miniterror schreef op zondag 5 juni 2022 @ 15:58:
[...]

Ik denk dat een goede indexer belangrijker is.
Ik heb iig geen problemen met Eweka en nzbgeek als indexer en kan eigenlijk alles vinden wat ik zoek.
Kan natuurlijk verschillen als jij andere dingen zoekt dan ik.
Gewoon normale dingen hoor :9

Ik heb net wat accounts gemaakt, ik ga het maar weer eens proberen, ben benieuwd!

King of Cod

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-03 22:43
Column schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 23:28:
Probeer `FlushQueue` eens uit te zetten. Nadat ik dat had gedaan trok ik m'n 1Gb verbinding dicht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TafkaP
TafkaP schreef op zondag 5 juni 2022 @ 17:03:
[...]

Gewoon normale dingen hoor :9

Ik heb net wat accounts gemaakt, ik ga het maar weer eens proberen, ben benieuwd!
Werkt perfect... hemels! _/-\o_

King of Cod

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bongoarnhem
TafkaP schreef op zondag 5 juni 2022 @ 15:52:

Volgens mij is het belangrijk dat je 2 accounts hebt die op verschillende backbones zitten. Daarnaast staat alles hier geautomatiseerd ingesteld waardoor je er inderdaad erg snel bij bent wat ook helpt. Zo nu en dan ff kijken of alles nog loopt en even “onderhoud” plegen en ik heb er weinig omkijken naar.

• Kenju
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-02 17:52
Hoe zit het eigenlijk met die onherkenbaar gemaakte bestanden? Vroeger kreeg je wel eens een par2 bestand dat iets in de trant van 'rename.this.file' heette, maar nu zie ik niets. Wel krijgt de map waarin het bestand geplaatst wordt de originele naam. Is de enige manier om gewoon die naam de kopiëren en te plakken als vervangende naam voor het onherkenbaar gemaakte bestand? Of is er nog een andere manier?

• Bubble-BE
Het maakt het inderdaad lastig dat de automatisatie meldt dat een download gelukt is, maar good luck om effectief het goeie bestand te vinden.

Autorename zal een oplossing kunnen zijn, maar daar moet ik nog eens wat tijd in steken.

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Welke download client gebruik je? Sabnzbd heeft een "deobfuscate" functie die automatisch de folder naam gebruikt als de file naam onherkenbaar is:
Deobfuscate final filenames

If filenames of (large) files in the final folder look obfuscated or meaningless they will be renamed to the job name. Additionally, attempts to set the correct file extension based on the file signature if the extension is not present or meaningless.

• muisje1997
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 03-08-2022
Bongoarnhem schreef op maandag 6 juni 2022 @ 09:34:
[...]

Volgens mij is het belangrijk dat je 2 accounts hebt die op verschillende backbones zitten. Daarnaast staat alles hier geautomatiseerd ingesteld waardoor je er inderdaad erg snel bij bent wat ook helpt. Zo nu en dan ff kijken of alles nog loopt en even “onderhoud” plegen en ik heb er weinig omkijken naar.
zolang je op prive forum nzb community's zit met posters die random namen gebruiken worden ze niet zo snel offline gehaald

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
muisje1997 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:18:
[...]
zolang je op prive forum nzb community's zit met posters die random namen gebruiken worden ze niet zo snel offline gehaald
Die hebben vaak weer allerlei problemen.. Gedoe zoals verplichte bedankjes moeten plaatsen voor je de NZB kan zien, moeten betalen, of niet met VPN er op mogen... Als ik zou downloaden zou ik juist een VPN gebruiken om te zorgen dat mijn identiteit niet gelogd wordt :)

Bijvoorbeeld The New Generation is opgerold door Brein. Daar werd je gelijk geband als je met VPN inlogde. Ik heb het om die reden nooit gebruikt. Als je daar bijvoorbeeld hebt lopen spotten dan zou je best een probleem kunnen hebben denk ik. Deel van de download 'opsec' tegenwoordig is dat je gewoon nergens je echte naam of IP moet achterlaten. Als het al niet down wordt gehaald dan kan het bijvoorbeeld wel gehackt worden en op die manier op straat komen te liggen.

Maar zelfs openbare diensten als spotnet gaan nog best wel prima qua notice en takedown, heb ik begrepen O-) . Je moet gewoon binnen een dag ophalen (kan je ook geautomatiseerd doen met radarrr enzo).

[Voor 7% gewijzigd door GekkePrutser op 16-06-2022 19:31]

• muisje1997
GekkePrutser schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:28:
[...]

Die hebben vaak weer allerlei problemen.. Gedoe zoals verplichte bedankjes moeten plaatsen voor je de NZB kan zien, moeten betalen, of niet met VPN er op mogen... Als ik zou downloaden zou ik juist een VPN gebruiken om te zorgen dat mijn identiteit niet gelogd wordt :)

Bijvoorbeeld The New Generation is opgerold door Brein. Daar werd je gelijk geband als je met VPN inlogde. Ik heb het om die reden nooit gebruikt. Als je daar bijvoorbeeld hebt lopen spotten dan zou je best een probleem kunnen hebben denk ik. Deel van de download 'opsec' tegenwoordig is dat je gewoon nergens je echte naam of IP moet achterlaten. Als het al niet down wordt gehaald dan kan het bijvoorbeeld wel gehackt worden en op die manier op straat komen te liggen.

Maar zelfs openbare diensten als spotnet gaan nog best wel prima qua notice en takedown, heb ik begrepen O-) . Je moet gewoon binnen een dag ophalen (kan je ook geautomatiseerd doen met radarrr enzo).
dat verplicht bedankje zie ik niet echt als een min punt

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
muisje1997 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:40:
[...]
dat verplicht bedankje zie ik niet echt als een min punt
Ik wel eigenlijk, want dat maakt het automatisch linken bijvoorbeeld onmogelijk (denk aan sonarr/radar/sickbeard enz). Bovendien willen ze vaak dat je iets origineels schrijft en dan wordt het echt vervelend om voor elke aflevering iets nieuws te verzinnen. Wat moet je nou nog meer schrijven dan "bedankt"? Er was ooit een forum waar ik op zat (weet niet eens meer welke) waar dat me echt stoorde omdat ik niks meer wist te verzinnen. Maar sommige mensen plaatsten echt elke aflevering van een serie apart om bedankjes te verzamelen en dan wordt het wel erg treurig allemaal.

Bovendien op een forum kan je anders dan bij bijv. spotnet al zien hoeveel mensen het hebben meegepakt, heb je geen eindeloze stroom aan inhoudsloze reacties nodig :)

[Voor 10% gewijzigd door GekkePrutser op 16-06-2022 21:36]

• muisje1997
GekkePrutser schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:45:
[...]

Ik wel eigenlijk, want dat maakt het automatisch linken bijvoorbeeld onmogelijk (denk aan sonarr/radar/sickbeard enz). Bovendien willen ze vaak dat je iets origineels schrijft en dan wordt het echt vervelend om voor elke aflevering iets nieuws te verzinnen. Wat moet je nou nog meer schrijven dan "bedankt"? Er was ooit een forum waar ik op zat (weet niet eens meer welke) waar dat me echt stoorde omdat ik niks meer wist te verzinnen.

Bovendien op een forum kan je anders dan bij bijv. spotnet al zien hoeveel mensen het hebben meegepakt, heb je geen eindeloze stroom aan inhoudsloze reacties nodig :)
ik doe alles nog handmatig nzb inladen dus ben het wel gewend met newsbin pro x)

• Bubble-BE
pdukers schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:34:
Welke download client gebruik je? Sabnzbd heeft een "deobfuscate" functie die automatisch de folder naam gebruikt als de file naam onherkenbaar is:
[...]
Ik gebruik NZGget. De Videosort plugin zou dat moeten, maar ik moet nog eens verder kijken waarom deze bij mij crasht.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:59
En volgens mij ligt private release er uit

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:10
maartend schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 21:15:
En volgens mij ligt private release er uit
Bezoek gehad van de bekende instanties en definitief offline. Jammer, was een goede bron voor stripboeken.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:59
Sempy schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 21:47:
[...]

Bezoek gehad van de bekende instanties en definitief offline. Jammer, was een goede bron voor stripboeken.
Aha, volslagen gemist. Ach ja, so is life. Idd geode voor strips en boeken

• muisje1997
dat is wel erg jammer gebruikte ze best vaak
hopelijk gaan ze misschien verder onder een andere naam

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-03 21:56
Private Release was ook mijn favoriete site voor films , vooral het x265 formaat.
Hoopte nog even op een server update maar is dus voorgoed uit de lucht :'(
Blijft voor mij alleen Spotweb over ;(

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

#RespectYourElders (BMW)

audiojunk schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 12:33:
Drunkenslug in de gaten houden... gaat regelmatig open voor registraties.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Drunkenslug is een nzb indexer, het grote verschil met PR is dat de laatste vooral een spot/post plek was (zoals bijv. Spotnet dat is).
Indexer's zijn natuurlijk heel handig, maar imho heb je méér aan sites als PR, als je echt bepaalde zaken zoekt. En vandaar ook dat deze sites zo onder het vergrootglas van Brein liggen, ze overschrijden namelijk toch een wettelijke grens (hoe je het ook went of keert).
Wel enorm jammer natuurlijk, maar wat PR betreft, zag ik dit al maanden van tevoren aankomen.
Er blijft in elk geval niet veel over... ;(

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:57
audiojunk schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 12:33:
Private Release was ook mijn favoriete site voor films , vooral het x265 formaat.
Hoopte nog even op een server update maar is dus voorgoed uit de lucht :'(
Klopt , jammere zaak, zit ook te zoeken naar alternatieven .
Drunkenslug is niet zo goed vind ik

[Voor 4% gewijzigd door skank op 05-08-2022 09:04]

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Zijn zat alternatieven,
Zeker als je het automatiseerd.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• skank
TRaSH schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:21:
Zijn zat alternatieven,
Zeker als je het automatiseerd.
Misschien moet ik dit nog maar es herbekijken idd.
Ook met nl subs?

Misschien moet wil ik in de toekomst het volgende:

Via mijn home assistant checken op nieuwe films (raspberry pi continu aan) -> Melding krijgen als er effectief ene klaar is.
Daarna kan ik de server aanzetten (andere machine, staat niet continu aan), om effectief te gaan ophalen)

[Voor 37% gewijzigd door skank op 05-08-2022 12:37]

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

NL subs kan je met Bazarr binnen halen.
Met automatisering is het de bedoeling dat je hem 24/7 hebt draaien.
En je kan instellen dat je een melding krijgt als het binnen is.

Maar dit hoort meer in de zwaar verouderde topic titel, waar merendeels EOL is.(zou meer iets van Starr (Sonarr, Radarr, Prowlarr, etc) applicaties moeten heten of zo)
[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 4

[Voor 42% gewijzigd door TRaSH op 05-08-2022 21:20]

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

#RespectYourElders (BMW)

Misschien zelf wat moeite doen? Redelijk bekende NL subtitel site... haal je ze zo van af. Hoef je ook geen dank je wel te zeggen :)

• jmk
TRaSH schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 21:15:
NL subs kan je met Bazarr binnen halen.
Met automatisering is het de bedoeling dat je hem 24/7 hebt draaien.
En je kan instellen dat je een melding krijgt als het binnen is.

Maar dit hoort meer in de zwaar verouderde topic titel, waar merendeels EOL is.(zou meer iets van Starr (Sonarr, Radarr, Prowlarr, etc) applicaties moeten heten of zo)
Ik zet mijn HTPC/downloadbak door de week alleen 's avonds aan en dit geeft genoeg tijd alles binnen te halen wat er is. Nauwelijks last van takedowns bij lopende series. Dus 24u aan is wat overdreven.

• skank
CreativeS schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 21:37:
[...]

Misschien zelf wat moeite doen? Redelijk bekende NL subtitel site... haal je ze zo van af. Hoef je ook geen dank je wel te zeggen :)
Ik weet welke je site bedoelt hoor.
Ik bedoelde, of je met radarr enz ook direct nl subs hebt in de downloads.
OF of je die telkens apart moet halen (met mogelijks sync problemen)

Ik haal overigens minder en minder van de nieuwsgroepen af
Volgens mij DE reden de streamingdiensten..
Ik merk dat ook bij mezelf.
Ze staan veel sneller op streamingdiensten tegen dat ze in supergoeie kwaliteit beschikbaar zijn als nzb.
Ik moet me dan telkens inhouden om te wachten met kijken... en dan nog..
Het is gewoon gemakkelijker te klikken via een streamingdienst
Netflix en disney+ samen is echt een mooi geheel :)
Vele van mn server staan daar ook op.. dus de moeite doen om gans de boel te downloaden/uitpakken enz... En daarvoor dan nog een server up and running te hebben... Bijna de moeite niet meer.

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

jmk schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 12:17:
[...]

Ik zet mijn HTPC/downloadbak door de week alleen 's avonds aan en dit geeft genoeg tijd alles binnen te halen wat er is. Nauwelijks last van takedowns bij lopende series. Dus 24u aan is wat overdreven.
De redenen dat ik 24/7 aangaf is wegens de manier waarop de Starr apps werken en waar de meeste indexers een voorkeur voor hebben.
Het kijken naar de rss feed van de laatste x aantal ipv backlog search.
Daarnaast is het uiteraard wel afhankelijk hoeveel indexers je hebt, welke (aangezien je ook indexers hebt waar niet zoveel binnen komt), en hoeveel je monitored hebt.

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

skank schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 16:52:
[...]

....., of je met radarr enz ook direct nl subs hebt in de downloads.
OF of je die telkens apart moet halen (met mogelijks sync problemen)
Bazarr heeft een sync functie voor de subs, en als correct ingesteld zijn in mijn geval de subs 99% in sync

• jmk
TRaSH schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 10:10:
[...]

De redenen dat ik 24/7 aangaf is wegens de manier waarop de Starr apps werken en waar de meeste indexers een voorkeur voor hebben.
Het kijken naar de rss feed van de laatste x aantal ipv backlog search.
Daarnaast is het uiteraard wel afhankelijk hoeveel indexers je hebt, welke (aangezien je ook indexers hebt waar niet zoveel binnen komt), en hoeveel je monitored hebt.
Oh dat wist ik echt niet. Hopelijk blijft alles evengoed werken zoals nu.

Ik heb mijn htpc niet meer aan 's nachts omdat dit mij heel veel stroom kost anders. Alle kleine beetjes helpen.

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

jmk schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 19:39:
[...]

Oh dat wist ik echt niet. Hopelijk blijft alles evengoed werken zoals nu.

Ik heb mijn htpc niet meer aan 's nachts omdat dit mij heel veel stroom kost anders. Alle kleine beetjes helpen.
Ik help Team Radarr met hier en daar wat support te geven in hun Discord support channel en doe ook nog iets meer voor hun o.a handleidingen maken, custom formats beheren, testen van beta en alpha versies etc.

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-03 20:02
Dit is niet de bedoeling.

[Voor 85% gewijzigd door MisteRMeesteR op 11-08-2022 21:05]

• Kroonkurk
Wie kan mij op weg helpen om de datumnotatie in een NZB bestand om te rekenen naar een datumformaat van "dd-mm-jjj".
Het werkt niet zo als in Excel vanaf 1900, maar hoe werkt het wel ?

Al gevonden, is unixtimestamp.

https://www.unixtimestamp.com/

[Voor 15% gewijzigd door Kroonkurk op 14-08-2022 17:20]

• Kroonkurk
Voor de liefhebbers

Drunkenslug is weer open voor registratie.

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-03 15:23
Kroonkurk schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:19:
Voor de liefhebbers

Thx

Nu eens gaan kijken of dit wat is

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-03 22:43
Usenet Farm heeft nu 57% discount vanwege hun 7e verjaardag.

• imbourne
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-02 23:56
Kroonkurk schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:19:
Voor de liefhebbers

Helaas weer dicht, of is er een ref link nodig?

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

imbourne schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:14:
[...]

Die post dat het open was is van sept. Die registratie is een dag hooguit enkele dagen open. Wellicht binnenkort weer open.

Mijn blog - T.net nostalgie - Tweak uptime

• Kroonkurk
imbourne schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:14:
[...]

TIP:
Gebruik de gratis mogelijkheid van visualping.io om de registratiepagina van Drunkenslug te monitoren.
Als de registratie open gaat wordt de webpagina aangepast en zodra visualping.io dat ontdekt krijg je een melding.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:13

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Bezem

www.google.nl

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

#RespectYourElders (BMW)

Why, invites mogen toch? Staat volgens mij nergens in de uitleg. Dus...

[Voor 49% gewijzigd door CreativeS op 31-10-2022 20:30]

• Keiran
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:08
Ik weet niet waarom mijn post verwijderd is, want in de FAQ stond daar niets over:

REGELS
Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
Content in welke zin van het woord. Ik ga hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN
Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url
Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
Vragen over de takedown van indexers etc.. Zoek maar in het topic. Dit is al talloze malen voorbij gekomen.

Laat ik heel duidelijk zijn: Elke overtreding van de regels na deze post resulteert in een tijdelijk ban.

Voor iedereen geldt: Indien je een 'overtreding' ziet, dan plaats je een topicreport. Daar zijn die dingen voor. Je reageert NIET op de post.
De moderators handelen de TR af. Als dat niet direct gebeurt, so be it. Wij zijn ook mensen met werk en een leven.
Dus voor degene die een DS invite wil, graag PM met je email. Nog 3 te gaan.

edit: all out. Weet niet of ik nieuwe ga krijgen, maar als dat zo is, post ik het hier.

[Voor 3% gewijzigd door Keiran op 01-11-2022 14:38]

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

#RespectYourElders (BMW)

Juist @Keiran , iets te enthousiast die mod. Onzin.

[Voor 33% gewijzigd door CreativeS op 01-11-2022 21:46]

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-03 14:09
Ik heb nog 12 invites over voor drunken slug. Pm me maar als je een invite wil

Yavu Steam Profile Lanithro

• Keiran
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:08
Weet iemand hoe die invites worden gegenereerd. Krijg je die op termijn of alleen bij het verlengen van drunkenslug?

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-03 14:09
Er zijn nog 6 drunkenslug invites

En ze zijn op

[Voor 26% gewijzigd door Lanithro op 18-11-2022 15:28]

Yavu Steam Profile Lanithro

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
NZBKing is heen. Erg jammer.
Via deze site kon je echt alles vinden, rond de 11 jaar oud kon je nog gewoon vinden en binnenhalen.

Een alternatief is er niet. Gisteravond de hele tijd gezocht.

Rip

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

#RespectYourElders (BMW)

Simbob schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 14:41:
Via deze site kon je echt alles vinden, rond de 11 jaar oud kon je nog gewoon vinden en binnenhalen.
Het downloadresultaat is uiteraard afhankelijk van je eigen USP, maar het was een uitstekende zoekmachine!

• Simbob
  • Niet online
CreativeS schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:23:
[...]

Het downloadresultaat is uiteraard afhankelijk van je eigen USP, maar het was een uitstekende zoekmachine!
Newshosting, 5200 dagen retentie zeggen ze nu.

• Daftz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-03 22:43
Ik heb nog 6 Drunkenslug invites, pm als je er eentje wil

Edit: en ze zijn op

[Voor 20% gewijzigd door Daftz op 22-11-2022 08:36]

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

#RespectYourElders (BMW)

Simbob schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:39:
Newshosting, 5200 dagen retentie zeggen ze nu.
Ik zeg: Dat de zoekmachine goed werkt zegt alleen niets over het feit dat je het wel of niet binnen kunt krijgen. Je kon echt alles vinden met NZBKing, maar als je USP het niet had, had je nog niets aan NZBKing ;) Ik zeg niets over jouw gebruikte USP of wat dan ook. Boeit mij ook niet zo eerlijk gezegd.

Maar goed... geen energie voor.

• Simbob
  • Niet online
CreativeS schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:02:
[...]

Ik zeg: Dat de zoekmachine goed werkt zegt alleen niets over het feit dat je het wel of niet binnen kunt krijgen. Je kon echt alles vinden met NZBKing, maar als je USP het niet had, had je nog niets aan NZBKing ;) Ik zeg niets over jouw gebruikte USP of wat dan ook. Boeit mij ook niet zo eerlijk gezegd.

Maar goed... geen energie voor.
Gebruik idd je energie ergens anders voor, want je antwoord gaat nergens over :?
Zal wel aan mij liggen.

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-03 20:02
Geen idee of dit mag hier, maar mocht iemand nog een drunkenslug invite hebben, dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:14
Is er geen blackfriday newsgroep topic, of werd dat altijd hier besproken.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

#RespectYourElders (BMW)

Simbob schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:14:
Gebruik idd je energie ergens anders voor, want je antwoord gaat nergens over :?
Zal wel aan mij liggen.
Ja, ligt ook aan jou. Maar geeft niet, dat respecteer ik.

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

#RespectYourElders (BMW)

Bad Brains schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 08:18:
Is er geen blackfriday newsgroep topic, of werd dat altijd hier besproken.
Die deals worden gewoon hier besproken, maar wordt steeds minder. Logisch.

• Bad Brains
Waarom minder, stoppen veel nieuwsserver er mee?
Brein?
Iedereen Netflix?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• MustiAai
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 31-03 21:14
Mocht iemand nog invites voor DS nodig hebben, stuur maar een DM! Heb er nog een aantal liggen

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:34

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Bad Brains schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 08:52:
Brein?
Iedereen Netflix?
De grote nieuwservers zijn er gewoon nog. Of bedoel je de usenet communities? De nederlandse zijn inderdaad wat minder maar nog zat buitenlands spul.

Usenet handleidingen

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

#RespectYourElders (BMW)

Bad Brains schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 08:52:
Brein?
Iedereen Netflix?
Brein is overrated. Jarenlang geüpload... nooit last gehad, maar ja, wie aandacht wil, zal aandacht krijgen en dat is vaak het probleem :)

Maar goed, dagelijks aantal berichten hier is minder, om je heen zie je veel minder aanbiedingen... mijn glazen bol is stuk, maar dat het terugloopt... ja. Wat daar debet aan is? Maakt niet veel uit denk ik.

• Bad Brains
Was het ook niet zo dat ze ook echt op black friday aanbiedingen deden.
Het is al weer wat jaartjes geleden dat ik een NG had, maar de vrouw wordt meer demanding in haar series. :')

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

#RespectYourElders (BMW)

Ik haal tegenwoordig alles met torrrents binnen... soms wat NNTP. Jaarlijks Tweaknews voor een paar tientjes met VPN die ik weer voor torrents gebruik. Ik heb tot nu toe alles binnen kunnen halen. Maar goed, de aanbiedingen waren ook voor de daadwerkelijke BF al vaak in beeld. Maar goed, ik ga mijn keuzes niet vergoelijken... ik vermaak me wel :)

[Voor 31% gewijzigd door CreativeS op 22-11-2022 09:23]

• Bad Brains
Torrents wordt altijd wat lastiger te vinden, zit nog veel bij onze Russische vriend.
Maar wat exotischer (ouder) spul is alleen in het Russisch. Voor muziek dan wel weer helemaal prima.
En als er al gated communities zijn is de kans dat ik erin kom klein want het is niet iets waar ik veel tijd in stop.

• CreativeS
  • Niet online

CreativeS

#RespectYourElders (BMW)

Elke dag even op RAR en je hebt alles hoor... niets moeilijks aan. DS ernaast (beetje overrated) en SpotNet voor de NL shows.

[Voor 30% gewijzigd door CreativeS op 22-11-2022 09:31]

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-03 22:01
Voor de mensen met een newsdemon black friday deal van jaren geleden, check even de bedragen als ze de verlenging afschrijven (wat ongeveer nu is :P ). 't lijkt erop dat ze een koerscorrectie hebben doorgevoerd, alleen vonden het niet nodig om dit even netjes met een mailtje te communiceren }:O 't viel mij pas op toen ik de automatische paypal afschrijving zag.

Bij mij is hij na jaren €33.76 nu naar €40,- gezet.

*edit*
Ik stuurde ze een mailtje om te vragen naar de reden en ze gaven aan dat het idd om een koerscorrectie zou gaan. En na een 2e mailtje om mijn account dan maar op te zeggen kreeg ik weer de oude prijs :')

[Voor 19% gewijzigd door CrashOverDrive op 22-11-2022 11:26]

Pagina: 1 ... 26 27 28 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post

Discussies over copyright materiaal zijn NIET toegestaan. Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.
Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!
Het vragen naar aanbiedingen / acties zijn ook niet toegestaan!

Overzicht met alle usenet backbones.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee