Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Even in je account bij betaalmethode kijken of dat een bankrekening of creditcard is waar ze het bedrag vanaf mogen schrijven. Dan wordt het automatisch geïncasseerd en verlengd.
Ik gebruik een Eweka abonnement als priority 0 en heb een blokaccount bij Usenetfarm en UsenetFire...ik heb de blockaccounts nog geen enkele keren nodig gehad omdat ik alles compleet krijg met Eweka.roycerolls schreef op woensdag 24 november 2021 @ 13:55:
[...]
@allen die meelezen
Wat zijn jullie ervaringen bij voorgestelde providers/resellers met block accounts?
Welk block account(s) zullen jullie main zetten, priority "0" (sabnzb), oftewel ruim inkopen?
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Ik heb vandaag om 20u57 al een 6tb block gekocht voor 36€, daar stond bij dat dat de bf deal was/is?Deeeemy schreef op woensdag 24 november 2021 @ 23:14:
Even een bericht gedaan naar Bulknews, ze geven aan vanaf morgen een Black Friday deal te hebben.
Nee dat is een gewone aanbieding. Kijk even een paar posts terug, daar is het ook besproken. Morgen zal er dus waarschijnlijk een beter prijs zijn.roeleboel schreef op woensdag 24 november 2021 @ 23:21:
[...]
Ik heb vandaag om 20u57 al een 6tb block gekocht voor 36€, daar stond bij dat dat de bf deal was/is?
Ik heb hetzelfde pakket al gekocht eind september, dan zal het vast geen BF deal zijn. Gisteren dacht ik gelezen te hebben dat een block 6TB vorig jaar tijdens BF maar 15 euro was bij Bulknews. Als dat dit jaar weer zo is koop ik er nog eentje bij, de pakketten zijn gewoon stapelbaar.roeleboel schreef op woensdag 24 november 2021 @ 23:21:
Ik heb vandaag om 20u57 al een 6tb block gekocht voor 36€, daar stond bij dat dat de bf deal was/is?
Hmm, er is nog niks veranderd op de bulknews website, en kortingscode bf21 doet het ook nog nietDeeeemy schreef op woensdag 24 november 2021 @ 23:14:
Even een bericht gedaan naar Bulknews, ze geven aan vanaf morgen een Black Friday deal te hebben.
Mooi verpakt verhaaltje, maar waarom zou je een blockaccount (dat niet verloopt) opgeven voor een abonnement dat wél verlooptHello!
Thank you so much for being a current NewsDemon Usenet subscriber! Our records indicate you have an unexpired Block Account with our service. We hope our service is living up to your expectations.
We are offering a very limited time offer for customers just like you. Now through Black Friday, you can convert your existing Block Account with NewsDemon into TWELVE MONTHS of UNLIMITED ACCESS for only $24! The best part is that you can keep this price as long as you remain a current paying customer with this new account. That's right, $24/year for Unlimited Access!
We will also offer you the opportunity to trade in your existing block in exchange for a credit towards your first year of Unlimited Service! Just email our support team to see how much credit you can receive!
We want our customers to have unlimited access to a great Usenet service without having to worry about using up all of your block. You will receive a minimum credit of $2 and a maximum credit of the full amount you paid for your block account.
Here is our offer:
What: Unlimited Usenet Access + No-Log VPN
How Long: One year
How Much: $24 USD minus any credit for remaining block balance
This discounted price ($24/year) will be good as long as you keep your account in good standing.
To take advantage of this deal simply email support at support@newsdemon.com and ask about the "Block Account Upgrade Special."
*This deal is only good for existing customers who have a remaining balance on their block account.
Thank You!
Eens, maar in mijn situatie had ik er wel voordeel mee. Ooit een block account genomen om uit te proberen. (was 6 dollar) Daar had ik nog 200GB van over. Inmiddels had ik al een unlimited account voor 34 dollar. Nu mijn block over laten zetten naar deze aanbieding, en ik kreeg nog 4 dollar terug voor de 200GB, dus het eerste jaar voor 20 dollar. Daarna 24 dollar. Mijn andere unlimited loopt in januari af, die zeg ik dan op.ThinkPadd schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:31:
Mail gehad van NewsDemon:
[...]
Mooi verpakt verhaaltje, maar waarom zou je een blockaccount (dat niet verloopt) opgeven voor een abonnement dat wél verloopt
de registraties staan nu open voor iedereen wie interesse heeft, geen invite nodig.Freakster86 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 21:15:
[...]
Op hun site, nadat je bent ingelogd. Moet je dus wel een account bij hebben. Zo niet heb je een invite nodig van iemand.
Houd het ook nauwlettend in de gaten, tot op heden inderdaad nog niets. Wie weet vandaag? Het is tenslotte Black FridayMeltedForest schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 07:24:
[...]
Hmm, er is nog niks veranderd op de bulknews website, en kortingscode bf21 doet het ook nog niet
Die gaat niet meer komen... anders had die allang online gestaan. Het hele idee van BF is juist vanaf 00.00u korting en zeker online moet dat kunnen. Maar goed, ik heb nog 536GB over van een 1TB Block uit 2016. Tweaknews-abbo (€30,- heel jaar inclusief Privado) scheelt al heel veel vergeleken met mijn EasyNews-abbo (€11 per maand inclusief Privado) die ik tot voor kort had... ik vind het wel goed.Deeeemy schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 11:29:
[...]
Houd het ook nauwlettend in de gaten, tot op heden inderdaad nog niets. Wie weet vandaag? Het is tenslotte Black Friday
[ Voor 12% gewijzigd door CreativeS op 26-11-2021 12:55 ]
Ik vrees ervoor dat bulknews blackfriday overslaat dit jaar.
Tweaknews heeft ook niks interessants
Daarentegen blocknews en maximumusenet wel $10 voor 500gb $20 voor 1TB
newsdemon, thunder, thecubenet en newsgroupdirect hebben zeker BF aanbiedingen (1tb €4,32-- €-6,20)
Vipernews 1Tb €11.99
Usenetfarm 50% korting op 1Tb > €13,50
We kijken het nog even aan, ook reddit in de gaten houden voor alternatieve aanbiedingen zoals bijvoorbeeld voor newsdemon
https://members.newsdemon...ointid=2020440019&lang=fr
Als men er daar meer van heeft zien we die graag
succes
[ Voor 6% gewijzigd door roycerolls op 26-11-2021 12:49 ]
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
$10 = € 8.92 toch weer ruim 1 euro in je vestzakFlipm0de schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:45:
Thundernews lijkt ook een mooie deal te hebben. 2 TB blocks voor een 10e. Bij gebrek aan een deal voor bulknews ga ik voor deze denk ik.
Vraagje;
Maakt het veel verschil tav usenetexpress (backbone) aanbieders of is 1 van de 4 genoeg;
newsgroupdirect (provider) 2tb €8.03
newsdemon (reseller) 1 tb €6.83
the cubenet 2tb € 7.77
thundernews 2tb €8,92
[ Voor 26% gewijzigd door roycerolls op 26-11-2021 12:59 ]
Is toch vreemd. In een mailtje naar mij vertelde ze me dat er gisteren eentje online zou komen.CreativeS schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:31:
[...]
Die gaat niet meer komen... anders had die allang online gestaan. Het hele idee van BF is juist vanaf 00.00u korting en zeker online moet dat kunnen. Maar goed, ik heb nog 536GB over van een 1TB Block uit 2016. Tweaknews-abbo (€30,- heel jaar inclusief Privado) scheelt al heel veel vergeleken met mijn EasyNews-abbo (€11 per maand inclusief Privado) die ik tot voor kort had... ik vind het wel goed.
Ik vermoed mensen die achteraf toch meer downloaden dan gedacht. Die worden veelal tegengehouden door het feit dat ze nog tegoed hebben op hun block en dat dan zonde vinden. Dan maar weer een block erbij of een unlimted van een andere provider. En ND heeft natuurlijk liever terugkerende inkomsten, dus het aanbod om het openstaande tegoed te crediteren is dan best netjes imho.ThinkPadd schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:31:
Mail gehad van NewsDemon:
[...]
Mooi verpakt verhaaltje, maar waarom zou je een blockaccount (dat niet verloopt) opgeven voor een abonnement dat wél verloopt
Mweh, daar is ie dan. De black friday deal van dit jaar:CreativeS schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:31:
[...]
Die gaat niet meer komen... anders had die allang online gestaan. Het hele idee van BF is juist vanaf 00.00u korting en zeker online moet dat kunnen. Maar goed, ik heb nog 536GB over van een 1TB Block uit 2016. Tweaknews-abbo (€30,- heel jaar inclusief Privado) scheelt al heel veel vergeleken met mijn EasyNews-abbo (€11 per maand inclusief Privado) die ik tot voor kort had... ik vind het wel goed.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Cpxx3L3ZVmOBcdFDTMRNJ86z.png?f=user_large)
Had gehoopt op een block aanbieding.. Iemand tips voor een goeie block?
Welke USP is dit?Deeeemy schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:34:
[...]
Mweh, daar is ie dan. De black friday deal van dit jaar: [Afbeelding]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Hmja, totaal niet interessant natuurlijk als je een block wil. Misschien hebben ze daarom juist wel geen block-aanbieding gedaan. Ze verdienen er verder weinig aan als 6TB normaal gesproken €140,- kost. Als ik naar mijzelf kijk, mijn TB-blocktegoed uit 2016 is nog niet eens gehalveerd. Anyway... de download gaan weer lekker.Deeeemy schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:34:
Mweh, daar is ie dan. De black friday deal van dit jaar: [Afbeelding]
Wat is de retentie van deze?XeNoBiTe schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:34:
Ben maar voor 2x2TB bij Cubenet gegaan. Prima geprijsd en kan er zo weer voorlopig tegenaan!
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
"We are buying back your NewsDemon Block"
Dat had ik graag letterlijk gedaan, geld terug en weg ermee.
Ik download nog wel eens wat ouder spul (3 a 4 jaar), retentie zou 4353 dagen moeten zijn, maar ik krijg heel veel incompleet binnen en ook niet genoeg om te repareren, ook veel spul wat niet onder DMCA valt.
@ roycerolls
Zelf heb ik NewsDemon en theCube, beide hebben dezelfde uitval voor zover ik kan bepalen.
Ze staan 1 en 2 in de volgorde en vullen niks aan t.o.v. elkaar.
Hmmm beetje raar bij Bulknews
Er staat al ff een block deal online 6TB voor 36,--
/f/image/Tri2gRKlSg2xuvrKvY9v97FA.png?f=fotoalbum_large)
Maar als je er op klikt krijg je de gewone prijs van 140,-- voor 6 TB
Als je bij het afrekenen de kortingscode invult komt de prijs van €36 tevoorschijnTurn schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 17:48:
Dat Mailtje van Newsdemon heb ik ook, jammer genoeg niet wat de titel beloofd
"We are buying back your NewsDemon Block"
Dat had ik graag letterlijk gedaan, geld terug en weg ermee.
Ik download nog wel eens wat ouder spul (3 a 4 jaar), retentie zou 4353 dagen moeten zijn, maar ik krijg heel veel incompleet binnen en ook niet genoeg om te repareren, ook veel spul wat niet onder DMCA valt.
@ roycerolls
Zelf heb ik NewsDemon en theCube, beide hebben dezelfde uitval voor zover ik kan bepalen.
Ze staan 1 en 2 in de volgorde en vullen niks aan t.o.v. elkaar.
Hmmm beetje raar bij Bulknews
Er staat al ff een block deal online 6TB voor 36,--
[Afbeelding]
Maar als je er op klikt krijg je de gewone prijs van 140,-- voor 6 TB
Hoe zit het bij Drunkenslug met de betaalmogelijkheden? Ik probeerde zojuist iDeal, maar krijg een melding dat deze niet beschikbaar is. Bitcoin is voor mij geen optie.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Paypal kan ookKillerBee schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 07:19:
Drunkenslug is op dit moment open voor registraties, zie ik.
Hoe zit het bij Drunkenslug met de betaalmogelijkheden? Ik probeerde zojuist iDeal, maar krijg een melding dat deze niet beschikbaar is. Bitcoin is voor mij geen optie.
Ik kom in dat opzicht zo'n beetje uit het jaar kruik, en heb (had) ook nog geen Paypal account
Had gehoopt dat het zonder kon (en dus makkelijk met iDeal), maar het zij zo... zojuist toch maar een account aangemaakt
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Het klinkt misschien handig om het te doen maar ik houd gewoon een bedrag op mn PayPal rekening; wel zo overzichtelijk.
Is dat nog wel zo? Als ik op PayPal een betaling doe van > 100 euro (via mijn gekoppelde kaart) dan krijg ik ook een bevestigings popup van mijn bank voor MFA. Alleen voor kleinere bedragen gaat het.werphengel schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:40:
@KillerBee Nog een tip. Koppel je bankrekening NIET aan je PayPal account ook al blijven ze daar bij PayPal over zeuren. Als je dat wel doet kan je bankrekening zomaar leeggetrokken worden als je PayPal account gehackt is, zelfs als je daar niets op hebt staan.
Het klinkt misschien handig om het te doen maar ik houd gewoon een bedrag op mn PayPal rekening; wel zo overzichtelijk.
Dus ik denk dat het op zijn minst afhangt van je bank als het niet voor iedereen gefixt is.
[ Voor 6% gewijzigd door GekkePrutser op 27-11-2021 16:10 ]
Heb het gehad dat Abo's verlengd werden die via PayPal had afgesloten. Het ging om kiene bedragen maar ik vond het wel erg irritant, vandaar. Eigenlijk vertrouw ik alleen mijn bank voor automatische incasso, wel zo overzichtelijk.GekkePrutser schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:09:
[...]
Is dat nog wel zo? Als ik op PayPal een betaling doe van > 100 euro (via mijn gekoppelde kaart) dan krijg ik ook een bevestigings popup van mijn bank voor MFA. Alleen voor kleinere bedragen gaat het.
Dus ik denk dat het op zijn minst afhangt van je bank als het niet voor iedereen gefixt is.
Heb het vooral gedaan naar aanleiding van dit artikel:
https://computertotaal.nl...als-je-paypal-gehackt-is/
MFA wordt daar ook als goede extra veiligheid genoemd inderdaad. Zou ik me ook nog eens in moeten verdiepen, maar dat had ik me een jaar geleden ook al voorgenomen.

Nou daar wordt gesproken over de MFA van PayPal zelf. Dat is weer wat anders dan de MFA van je bank die bij mij bij grotere betalingen wordt getriggerd door PayPal. De MFA van PayPal zelf heb ik ook ja. Je kan het gewoon via SMS doen, of met een Google Authenticator app of klonen daarvan. Vreemd genoeg vraagt hij bij mij vaak om SMS bevestiging ondanks dat ik voor de authenticator app heb gekozen ("Moet van PSD2" staat er dan). Raar dat PSD2 dat verplicht maakt want SMS is juist niet zo veilig.werphengel schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 16:47:
[...]
MFA wordt daar ook als goede extra veiligheid genoemd inderdaad. Zou ik me ook nog eens in moeten verdiepen, maar dat had ik me een jaar geleden ook al voorgenomen.![]()
Maar dat artikel is uit 2021 dus blijkbaar geldt dit nog niet voor iedereen. Ik heb mijn rekening overigens niet als bankrekening toegevoegd maar als creditcard. Wellicht komt het daardoor (mijn bank vraagt om hun MFA voor alle grote creditcard betalingen).
[ Voor 15% gewijzigd door GekkePrutser op 27-11-2021 16:51 ]
Dus alleen een block account mix (ook mix van inkoop gb) van; Usenetfarm, vipernews, blocknews, newsgroupdirect en restantje tweaknews die ik nog had.
Abbo account gestopt bij supernews a € 84,= p/jr, helaas lastig te bereiken, 2 x email gestuurd, geen reactie..incasso dus zelf stop gezet.
En ingeschreven bij drunkenslag, registratie is open (en daar zijn mensen zeer enthousiast over bij usenet topics). Ik maakte vooralsnog gebruik van de webbrowser versies van spotweb, nzbindex en binsearch. Maar drunkenslug is wat gebruiksvriendelijker wmb meer info en de rest moet ik nog ontdekken.
Ik heb mijn aanbiedingen hier verkregen
algemeen provider deals
blocknews $10 500gb 1maal te gebruiken ik had hem voor €1.13
Usenetfarm 1 tb €13.50
blocknews $20 1Tb 500gb $12
Vipernews 1 tb $11.99
newsgroupdirect 1.5tb $6
the cubenet 2tb $9, heb ik wel nie genomen maar zit nog in twijfel
Priority instellingen gaat geschieden van goedkoopste naar duurste.
Vraagje,
Instellen servers voor sabnzb wil ik dan voor elke een andere priority maken 0,1,2,3,4? aangezien het allemaal verschillende backbones zijn
of meerdere servers onder 1 bepaalde priority indelen? Geen idee wat het verschil zou uitmaken.
Snelheid maakt mij niets uit ik heb engelen geduld, wat mij wel uitmaakt zijn volledige downloads en smoothness, iemand nog tips? bijvoorbeeldwat betreft aantal connecties per server? en ik weet niet of retention time of gebruik van andere SSL poorten wat uitmaakt.
Deze test https://www.sslshopper.co...europe.thecubenet.com:563 levert geen issue op.
Zie ook hier : https://forums.sabnzbd.org/viewtopic.php?f=2&t=25566
Ja, SSL is echt nodig. Anders is het vrij simpel te achterhalen wat je download. Dus altijd SSL gebruiken.Deeeemy schreef op zondag 28 november 2021 @ 20:59:
Zojuist bezig geweest met het instellen van m'n TheCubeNet blocks, maar ik krijg deze melding in SABnzbd. Ik heb in de instellingen certificate verification al uit gezet. Echter als ik SSL niet aanvink doet ie het wel gewoon. Is SSL ingeschakeld hebben echt nodig?
[Afbeelding]
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Zoek eens in dit draadje op SSL, dan vind je ook de oplossing.Deeeemy schreef op zondag 28 november 2021 @ 20:59:
Zojuist bezig geweest met het instellen van m'n TheCubeNet blocks, maar ik krijg deze melding in SABnzbd.
[...]
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Dit was het, thanks!RichieB schreef op zondag 28 november 2021 @ 23:09:
[...]
Zoek eens in dit draadje op SSL, dan vind je ook de oplossing.
Ondanks dat ik ruim 15 jaar niets meer heb gedaan met usenet /nieuwsgroepen, heb ik deze gekocht.
Mijn voornaamste doel is om mijn DVD en CD collectie in digitaal formaat te verkrijgen, met een film hier en daar.
Na het doorspitten van dit forum heb ik ook een Drunkenslug abo van €10,- genomen.
Ik ga dus helemaal van 0 beginnen en heb wat vragen.
Tweaknews komt met een VPN en nieuwslezer.
Op Drunkenslug kan ik goed NZB bestanden vinden als ik het goed heb begrepen.
Bij welke aanbieder zal ik een 500gb / 1TB BF block account aanbieding nemen?
Ik zag dat de cubenet 1TB heeft voor 5 dollar.
Of zal ik (als noob) wat proefabo's nemen?
Welke gratis nzb zoek software / pagina's en of nieuwslezer zouden jullie me aanraden?
Gebruiksvriendelijk / goede UI.
Alvast bedankt voor de hulp.
Meta Quest 3
@Aldoendex zie https://lidarr.audio/ voor automatisch downloaden van muziek. Gebruik het zelf niet, maar werking zou het zelfde moeten zijn als bovengenoemde opties.RichieB schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:21:
@Aldoendex Als downloader zweer ik bij nzbget. Als het je om films te doen is dan kan Radarr je daarbij helpen. Sonarr voor series. 1 TB voor €5 lijkt me een prima deal. CubeNet werkt bij mij prima.
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Nu nog bij Newshosting tot 3 december, maar geen mooie aanbieding, dus account maar gecanceld. Wel tevreden over hen.
Ook ik houd mijzelf aanbevolen voor een invite, mocht iemand die willen sturen?Aramiss schreef op maandag 22 november 2021 @ 20:21:
Drunkenslug is op dit moment nog steeds gesloten voor nieuwe abbo's.
Bestaat daar een invite systeem voor? Zo ja, zou iemand dit via DM mogelijk bereid zijn tot uitnodigen?
Dan krijg je een melding bij een wijziging. En dat is dus meestal de opening voor nieuwe gebruikers.
Hoe werkt dat, Visualping.io?Kroonkurk schreef op donderdag 2 december 2021 @ 17:27:
Als je geen invite krijgt, zet dan Visualping.io aan op de registratiepagina.
Dan krijg je een melding bij een wijziging. En dat is dus meestal de opening voor nieuwe gebruikers.
Bij DS staat nu op het inlogscherm dat de bar is closed. Gaat dat naar de bar is open, dan krijg je een melding van Visualping dat de website is gewijzigd.
Bedankt, niet alleen handig bij dit soort zaken, maar ook m.b.t. beschikbaarheid van een product ofzoKroonkurk schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:43:
Je geeft daar de naam van de website op, selecteerd een (deel) van het inlogscherm en vul in dat je een email wil ontvangen als dat geselecteerde deel wijzigt.
Bij DS staat nu op het inlogscherm dat de bar is closed. Gaat dat naar de bar is open, dan krijg je een melding van Visualping dat de website is gewijzigd.
https://www.eweka.nl/en/landing/special-usenet-deal
Zat al jaren bij extremeusenet, maar dat was met korting 72€ p.j. voor volgens mij een schraler pakket.
Eweka doet het hier in ieder geval nu ook probleemloos voor de helft van de prijs
[ Voor 11% gewijzigd door sventagon op 03-12-2021 11:02 ]
Aangezien support niet bereikbaar is, vraag ik het hier.
In hun terms of agreement staat:
"Term and termination. This agreement shall be automatically renewed for successive requested periods, until canceled by customer. Newshosting shall have the right to terminate this agreement immediately in the event of a breach of any of its terms by customer or without cause at any time."
Nu is mij niet duidelijk of dat tegen hetzelde tarief is als wat ik afgelopen jaar heb betaald. Op inlogpagina kan ik ook nergens de optie renewal vinden en ook heb ik geen email ontvangen.
Ik wil niet het risico lopen dat ik straks vast zit aan een nieuw veel duurder abo.
Wie weet het?
Lees dit eens. Ik zou ze even een emailtje sturen.doggy1 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:14:
Mijn plan bij Newshosting eindigt vandaag.
[...]ik ook nergens de optie renewal vinden en ook heb ik geen email ontvangen.
Ik wil niet het risico lopen dat ik straks vast zit aan een nieuw veel duurder abo.
Wie weet het?
Our plans will automatically attempt to renew at the same price until cancelled or billing fails.
If you have any problems, please let us know and we will investigate.
Goede aanbieding, zit er aan te denken om weer terug te gaan naar nieuwsgroepen. Ik kan alleen niet zo snel terugvinden tot wanneer deze aanbieding geldt, weet jij dat misschien?sventagon schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:00:
Gisteren trouwens gebruik gemaakt van deze aanbieding van Eweka:
Zat al jaren bij extremeusenet, maar dat was met korting 72€ p.j. voor volgens mij een schraler pakket.
Eweka doet het hier in ieder geval nu ook probleemloos voor de helft van de prijs.. en ga nu mogelijk nog voor een zacht prijsje ergens anders een block inkopen.
Sorry geen idee, maar ik gok tot eindejaar.EN-IS schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 13:18:
[...]
Goede aanbieding, zit er aan te denken om weer terug te gaan naar nieuwsgroepen. Ik kan alleen niet zo snel terugvinden tot wanneer deze aanbieding geldt, weet jij dat misschien?
Converted007 in "Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14"
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Bedankt! Dat is goed om te weten, dan hoef ik ook geen overhaaste beslissing te nemen.RobbyTown schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 23:00:
@EN-IS en @sventagon dat is inderdaad de vraag. Maar al zeker 1 jaar
Converted007 in "Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14"
Dan moet je er nu snel bij zijn. Hij is weer open.sventagon schreef op donderdag 2 december 2021 @ 16:50:
[...]
Ook ik houd mijzelf aanbevolen voor een invite, mocht iemand die willen sturen?
Inderdaad Drunkenslug heeft weer open registratie: *knip* direct linken is niet de bedoeling.Kroonkurk schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 08:53:
[...]
Dan moet je er nu snel bij zijn. Hij is weer open.
[ Voor 38% gewijzigd door rens-br op 29-12-2021 21:10 ]
Vorge week heb ik een mail van ze gekregen over een nieuwe customer portal, ik daar heb ik weer een account aangemaakt, maar de free dienst is niet meer te vinden.
Ondertussen is mijn bestaande subscription nu expired.
Wel jammer als dit stopt, mijn Spotweb gebruikte dit account voor de headers.
GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD
[ Voor 41% gewijzigd door KillerBee op 03-01-2022 05:47 ]
Raar. Ik krijg daar maar 2 opties, unlimited en 100Mbps.KillerBee schreef op maandag 3 januari 2022 @ 05:46:
@gjs : ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt: klik rechtsboven op de groene button 'order' en daarna op 'usenet', je krijgt als het goed is dan drie opties, waaronder het gratis abonnement.
https://xsusenet.com/#packagespdukers schreef op maandag 3 januari 2022 @ 08:53:
[...]
Raar. Ik krijg daar maar 2 opties, unlimited en 100Mbps.
ik 4. Ook met bovenstaande link?
Op deze pagina zie ik ook 4 opties. Maar zodra ik op free klik krijg ik een pagina met alleen "No input file specified."TheDudez schreef op maandag 3 januari 2022 @ 08:59:
[...]
https://xsusenet.com/#packages
Ik denk dat jouw link voor de oude omgeving is en daarom niet meer werkt.
Ik zeg erbij dat ik nog kon inloggen met m'n 'oude' account (na het kiezen voor het gratis abonnement, is mijn account automatisch aangepast/vernieuwd).pdukers schreef op maandag 3 januari 2022 @ 08:53:
[...]
Raar. Ik krijg daar maar 2 opties, unlimited en 100Mbps.
Ik weet niet of dit nog mogelijk is, maar anders ook even inloggen met je oude account? En kijken of je de gratis optie dan ook ziet.
Oude account werkt niet. Maar wat schets mijn verbazing ... ik log opnieuw in en zie nu wel "free usenet" als pakket aangeboden worden naast de 3 andere bundels op de order pagina. En het order proces werkt ookKillerBee schreef op maandag 3 januari 2022 @ 12:20:
[...]
Ik zeg erbij dat ik nog kon inloggen met m'n 'oude' account (na het kiezen voor het gratis abonnement, is mijn account automatisch aangepast/vernieuwd).
Ik weet niet of dit nog mogelijk is, maar anders ook even inloggen met je oude account? En kijken of je de gratis optie dan ook ziet.

@gjs werkt het voor jou nu ook?
[ Voor 6% gewijzigd door pdukers op 03-01-2022 13:40 ]
Je kunt als nieuwe (en wellicht als bestaande) gebruiker deze link gebruiken: https://my.xsusenet.com/register/product/1pdukers schreef op maandag 3 januari 2022 @ 13:35:
[...]
Oude account werkt niet. Maar wat schets mijn verbazing ... ik log opnieuw in en zie nu wel "free usenet" als pakket aangeboden worden naast de 3 andere bundels op de order pagina. En het order proces werkt ook
Of ga naar https://xsusenet.com/ en klik op free signup.
Carlinkit te koop (voor wireless carplay)
Het staat er nu bij mij ook bij, maar gisteren was de free optie er echt niet.pdukers schreef op maandag 3 januari 2022 @ 13:35:
[...]
Oude account werkt niet. Maar wat schets mijn verbazing ... ik log opnieuw in en zie nu wel "free usenet" als pakket aangeboden worden naast de 3 andere bundels op de order pagina. En het order proces werkt ook
Deze pagina geeft wel een link met het free pakket maar als je daar op klikt krijg je alleen een leeg scherm met dit: No input file specified.TheDudez schreef op maandag 3 januari 2022 @ 08:59:
[...]
https://xsusenet.com/#packages
[ Voor 27% gewijzigd door gjs op 03-01-2022 20:18 ]
GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD
Anoniem: 427499
Zojuist gebruikt. Dank!sventagon schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:00:
Eweka doet het hier in ieder geval nu ook probleemloos voor de helft van de prijs.. en ga nu mogelijk nog voor een zacht prijsje ergens anders een block inkopen.
(Account verlopen en kon alleen nog maar uit de 'dure' deals kiezen. Bijzonder dat die link nog steeds werkt)
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 427499 op 06-01-2022 13:08 ]
nl.newsdemon.com
als hoofdprovider voor usenet, vooral vanwege de snelheid (ik heb 1gig glas). Weliswaar hebben ze 99% van de articles beschikbaar, maar alleen recente. Hun retentie sucks.
Toen heb ik een datapakket bij
europe.newsgroupdirect.com
die zijn echt waardeloos met een beschikbaarheid van slechts 3% van de articles.
Graag adviezen over usenet provideres waar ik een datapakket kan kopen met een steengoede retensie, want ik zit met het abbo nog even vast aan newsdemon
[ Voor 6% gewijzigd door arttext op 08-01-2022 13:24 . Reden: aanvullende informatie ]
https://svgshare.com/i/aHL.svg
[ Voor 38% gewijzigd door Kroonkurk op 08-01-2022 21:13 ]
Zie hierboven.EWK schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 23:25:
[...]
Kun je je vraag niet beter in het synologytopic posten?
[ Voor 144% gewijzigd door Wildfire op 08-01-2022 23:29 ]
Kun je je vraag niet beter in het synologytopic posten?Wildfire schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 23:10:
Morgen mijn Synology DS220+ eens herinstalleren. Kan ik met een frisse start aan DSM 7 beginnen. Vraag me nu alleen af, zal ik bij SHR (Synology Hybrid RAID) blijven of overstappen naar JBOB?
In het geval van SHR heb ik 12TB ruimte, in het geval van JBOD 24TB. De vraag is dus nu voor mij, wat is voor mij belangrijker -- de hoeveelheid ruimte of het feit dat met SHR één schijf kan uitvallen en ik later eenvoudig kan overstappen op grotere schijven?
Gaat voornamelijk om videomateriaal wat in principe opnieuw downloadbaar is, dus JBOD lijkt me dan praktischer vanwege het opslagvoordeel.
Keuzes, keuzes.
Hoi!
[ Voor 71% gewijzigd door rens-br op 20-01-2022 10:20 ]
[ Voor 74% gewijzigd door rens-br op 20-01-2022 10:19 ]
Ik heb een tijdje usenet.farm gebruikt. Hier was ik zeer tevreden over. Je kan een gratis trial proberen on m tr testen.arttext schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 13:22:
I heb
nl.newsdemon.com
als hoofdprovider voor usenet, vooral vanwege de snelheid (ik heb 1gig glas). Weliswaar hebben ze 99% van de articles beschikbaar, maar alleen recente. Hun retentie sucks.
Toen heb ik een datapakket bij
europe.newsgroupdirect.com
die zijn echt waardeloos met een beschikbaarheid van slechts 3% van de articles.
Graag adviezen over usenet provideres waar ik een datapakket kan kopen met een steengoede retensie, want ik zit met het abbo nog even vast aan newsdemon
[ Voor 7% gewijzigd door ThinkPad op 08-02-2022 12:17 ]
Ik heb als fill bulknews en moet zeggen dat ik weinig last heb van incomplete downloads. Heb vroeger wel blocknews gehad (via Frugal)ThinkPad schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 12:16:
Ik heb twee blocks: NewsDemon en TheCubeNet. NewsDemon ging destijds van Omicron backbone naar UsenetExpress backbone. Toen TheCubeNet blokje erbij gekocht, maar die ging een tijdje later óók naar UsenetExpress backbone. Laatste tijd toch wel veel incompletes, dus maar eens gezocht naar een Omicron block (ik download niet zoveel). Die blijken dungezaaid, uiteindelijk via Reddit een 500GB voor $12 deal gevonden bij Blocknews. En dat lijkt te helpen, een download die gisteren niet lukte, lukt vandaag door de toevoeging van Blocknews wel
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
[ Voor 7% gewijzigd door CreativeS op 08-02-2022 13:28 ]
Volgens de site https://whatsmyuse.net/ valt deze onder de "Abavia (NL) " backbone.
Mij lijk de Usenet.Farm een goede aanvulling hierop of heeft iemand een beter alternatief?
EDIT:
"Usenet Express, Vipernews and UsenetFarm backbones utilize a "caching" / "hybrid" type retention system to save specific posts while removing others from their systems to better utilize their storage."
Lees net dat usenet.farm dit dus ook gebruikt, misschien dan toch even verder zoeken naar een ander alternatief want die hybrid caching zorgt er bij mij vaak voor dat de downloads niet goed gaan.
[ Voor 33% gewijzigd door ocwil op 08-02-2022 13:45 ]
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Deze gebruik ik nu ook. Had nog een block acc. van cubenet, maar was er niet erg tevreden over.sventagon schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:00:
-- Edit: hmmm, moet iets met Giganews zijn geweest. Zojuist Spotnet Classic geswitched naar Tweaknews en opeens heb ik wel nieuwe spots. Weird.
[ Voor 19% gewijzigd door Wildfire op 22-02-2022 00:11 ]
Deze werkt inderdaad nog steedssventagon schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:00:
Ik zat al een tijd bij Cheapnews, maar toch regelmatig last van takedowns - dat is dan weer op zoek naar torrents...
De gratis account bij Eweka had minder moeite met mijn eerdere failed downloads en €36 is geen geld om een jaar gerust te zijn.
De portal had een optie om het wachtwoord te wijzigen maar daar had ik het huidige wachtwoord voor nodig.
Na een tijdje was automatisch uitgelogd en was er een “forgot password” optie, m’n gebruikersnaam ingevuld, nooit een email gekregen.
Support ticket aangemaakt, nooit meer iets gehoord.
Heb betaald via Paypal, geen idee of daar wat te halen valt maar heb liever m’n wachtwoord zodat ik gebruik kan maken van Blocknews. Zie ik iets over het hoofd? Hoe kom ik aan het wachtwoord om weer in te loggen op de portal en om te downloaden?
Edit: opgelost. De emails gingen naar een gmail account waarop ik een forward heb naar een ander account. De emails werden aangemerkt als spam en zaten in de spamfolder van het originele account.
[ Voor 11% gewijzigd door Caeruleus op 18-03-2022 15:50 ]
no animals were harmed during the production of this message
Nu kreeg ik gelukkig van hen een reminder dat er volgende week een bedrag wordt afgeschreven dus ik heb het opgezegd: Geldig tot: 2022-03-29
Nu heb ik in mijn zoektocht naar block best wel veel dingen tegen gekomen zoals o.a. dat het niet onbeperkt houdbaar is:
Ongelimiteerd:Nee, het limiet is dat van de block grootte en geldig voor één jaar
Maar ook het tegenovergestelde waar je nogal veel voor je geld krijgt.
BLOCK
NON-EXPIRING
$20
ONE TIME
2000
GB
• No VPN
• $0.010 per GB
Iemand tips wat op dit moment de 'fijnste' newsreader is? Ik download eigenlijk vooral boeken en in een uitzondering eens een keer een film of iets anders. Daar hebben we eigenlijk gewoon allemaal providers a la Netflix, videoland etc. voor.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik gebruik daarnaast een block van Cheapnews.eu om aan te vullen, daar is de retentie in ieder geval een stuk beter dan Newsdemon.
Bulknews is niet gelimiteerd.Oekol schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 07:16:
Op dit moment heb ik een jaarlijks account onbeperkt downloaden bij Tweaknews en voor wat ik er mee doe is het prima. Maar ik doe er vrijwel niks mee. Om nou elk jaar 36 euro te betalen vind ik ook weer zo overdreven voor lucht.
Nu kreeg ik gelukkig van hen een reminder dat er volgende week een bedrag wordt afgeschreven dus ik heb het opgezegd: Geldig tot: 2022-03-29
Nu heb ik in mijn zoektocht naar block best wel veel dingen tegen gekomen zoals o.a. dat het niet onbeperkt houdbaar is:
Ongelimiteerd:Nee, het limiet is dat van de block grootte en geldig voor één jaar
Maar ook het tegenovergestelde waar je nogal veel voor je geld krijgt.
BLOCK
NON-EXPIRING
$20
ONE TIME
2000
GB
• No VPN
• $0.010 per GB
Iemand tips wat op dit moment de 'fijnste' newsreader is? Ik download eigenlijk vooral boeken en in een uitzondering eens een keer een film of iets anders. Daar hebben we eigenlijk gewoon allemaal providers a la Netflix, videoland etc. voor.
Naast de 'gewone' US en EU servers, hebben ze ook een 'bonus' server bij de andere backbone (UsenetFarm), waar je 1TB 1,5TB/m mag downloaden.
En elk jaar bij vernieuwing krijg je 300GB voor je Blocknews-account ( een coupon die je mag invoeren )
Afgelopen week is mijn glas aangesloten, en haal de volle snelheden hierop.
:fill(white):strip_exif()/f/image/6cNq5xbh72m8HFZHTwkTiWey.png?f=user_large)
Waar is de tijd gebleven dat we 3u over een MP3 deden van een paar MB
[ Voor 8% gewijzigd door FreshMaker op 21-03-2022 07:03 ]
Je kunt daar geen losse blockaccount nemen ofwel.?FreshMaker schreef op zondag 20 maart 2022 @ 20:22:
Hier sinds een anderhalf jaar ( sinds de BF '20 dagen ) naar Frugal Usenet overgestapt.
Naast de 'gewone' US en EU servers, hebben ze ook een 'bonus' server bij de andere backbone, waar je 1TB/m mag downloaden.
En elk jaar bij vernieuwing krijg je 300GB voor je Blockaccount ( een coupon die je mag invoeren )
Afgelopen week is mijn glas aangesloten, en haal de volle snelheden hierop.
[Afbeelding]
Waar is de tijd gebleven dat we 3u over een MP3 deden van een paar MB
Bij Frugal ?jaaoie17 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 20:44:
[...]
Je kunt daar geen losse blockaccount nemen ofwel.?
Denk het niet, tijdens feestdagen hebben ze aanbiedingen van 25$/j
Voor blockaccounts zal je dan bij Blocknews moeten zijn.
Wel is de combi Frugal, UsenetFarm en daarnaast de blocknews die je hier krijgt, ruim voldoende ( voor mij )
Van de 2 x 300GB en één keer aangekochte 500GB ( BF deal 3,25$ ) toch goed voor 99% completes
Er is sinds nov '21 100GB verbruikt van Blocknews ( en dat is grotendeels door een verkeerde instelling mijn kant, iets met prioriteit instellen in SAB
Hopelijk hebben ze de aankomende feestdagen ook korting.FreshMaker schreef op maandag 21 maart 2022 @ 07:02:
[...]
Bij Frugal ?
Denk het niet, tijdens feestdagen hebben ze aanbiedingen van 25$/j
Voor blockaccounts zal je dan bij Blocknews moeten zijn.
Wel is de combi Frugal, UsenetFarm en daarnaast de blocknews die je hier krijgt, ruim voldoende ( voor mij )
Van de 2 x 300GB en één keer aangekochte 500GB ( BF deal 3,25$ ) toch goed voor 99% completes
Er is sinds nov '21 100GB verbruikt van Blocknews ( en dat is grotendeels door een verkeerde instelling mijn kant, iets met prioriteit instellen in SAB)
Thx.luupje schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:29:
Drunkenslug is weer tijdelijk open voor registratie.
VERPLICHT LEESVOER
Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
- Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
- Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
- Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
- Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
- Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.
Een handig overzicht met alle usenet backbones.