Ja, bij mij draaiden ze er ook omheen met standaard antwoorden over het opbouwen van retentie e.d., maar ik heb ook helemaal geen interesse in een abo ernaast, wil graag blocks uit zoveel mogelijk backbones om aan te vullen. Ik vind de site van MaximumUSENET trouwens minder shady dan die van BlockNews hoorThinkPadd schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:22:
[...]
Nee, heb meerdere keren contact met ze gehad via het ticket wat ik had ingeschoten. Maar men draait om het retentieverhaal heen voor m'n gevoel. Kreeg alleen maar standaard antwoorden over of ik wel het juiste serveradres gebruik e.d.
Uiteindelijk net als jou dat aanbod van MaximumUsenet van ze gekregen. Maar die site ziet er dusdanig shady uit naar mijn idee dat ik daar no way iets ga bestellenNewsdemon heeft voor mij afgedaan eerlijk gezegd, retentie is echt waardeloos sinds die wijziging in hun backbone. Terwijl voorheen was het echt perfect en hoefde ik niet eens te twijfelen of een download van 4-5 jaar oud nog binnengehaald kon worden: dat lukte gewoon. Het account verloopt verder niet dus ik laat hem wel in m'n client staan, maar voor downloads die 2-3j oud zijn was bijna alles incomplete bij Newsdemon de afgelopen twee week dat ik het probeerde.
Op Reddit staan nog wel wat interessante Black Friday deals: https://www.reddit.com/r/...l_thread_confirmed_deals/
Ik neig naar een block (wil niet maandelijks ergens aan vastzitten) bij TheCubeNet. 1TB voor $6.
Edit: TheCubeNet zit op Omicron, dat is de backbone waar Newsdemon voorheen ook zat.
Ik neigde ook naar een TheCubeNet block maar de ThunderNews BF deal is nog nét iets goedkoper bij een 2TB block dus ik denk dat ik die neem.
Nog iets anders dan: ik zie nog steeds niet duidelijk uitgesloten of NewsDemon en NewsgroupsDirect nu exact hetzelfde zijn qua content of niet. NewsgroupsDirect is zoals ik begrijp zijn eigen backbone aan het bouwen en filled uit UsenetExpress backbone. NewsDemon begint met cachen om uiteindelijk een backbone te worden o.i.d.? Maar beide bedrijven zijn van dezelfde eigenaar en het lijkt me niet dat die 2 nieuwe backbones op wil zetten. Ik vraag me eigenlijk af of het zin heeft om een goedkoop block bij NewsgroupsDirect te nemen naast mijn NewsDemon abo.
Er is vandaag ook een bijgewerkte Usenet Tree online gezet.
[ Voor 15% gewijzigd door XhaiKhaL op 21-12-2020 12:43 ]