Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XhaiKhaL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-05 18:10
ThinkPadd schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:22:
[...]

Nee, heb meerdere keren contact met ze gehad via het ticket wat ik had ingeschoten. Maar men draait om het retentieverhaal heen voor m'n gevoel. Kreeg alleen maar standaard antwoorden over of ik wel het juiste serveradres gebruik e.d.

Uiteindelijk net als jou dat aanbod van MaximumUsenet van ze gekregen. Maar die site ziet er dusdanig shady uit naar mijn idee dat ik daar no way iets ga bestellen :o Newsdemon heeft voor mij afgedaan eerlijk gezegd, retentie is echt waardeloos sinds die wijziging in hun backbone. Terwijl voorheen was het echt perfect en hoefde ik niet eens te twijfelen of een download van 4-5 jaar oud nog binnengehaald kon worden: dat lukte gewoon. Het account verloopt verder niet dus ik laat hem wel in m'n client staan, maar voor downloads die 2-3j oud zijn was bijna alles incomplete bij Newsdemon de afgelopen twee week dat ik het probeerde.

Op Reddit staan nog wel wat interessante Black Friday deals: https://www.reddit.com/r/...l_thread_confirmed_deals/
Ik neig naar een block (wil niet maandelijks ergens aan vastzitten) bij TheCubeNet. 1TB voor $6.
Edit: TheCubeNet zit op Omicron, dat is de backbone waar Newsdemon voorheen ook zat.
Ja, bij mij draaiden ze er ook omheen met standaard antwoorden over het opbouwen van retentie e.d., maar ik heb ook helemaal geen interesse in een abo ernaast, wil graag blocks uit zoveel mogelijk backbones om aan te vullen. Ik vind de site van MaximumUSENET trouwens minder shady dan die van BlockNews hoor :P (maar daar had je ook niets hoeven bestellen als we een block zouden krijgen natuurlijk).

Ik neigde ook naar een TheCubeNet block maar de ThunderNews BF deal is nog nét iets goedkoper bij een 2TB block dus ik denk dat ik die neem.

Nog iets anders dan: ik zie nog steeds niet duidelijk uitgesloten of NewsDemon en NewsgroupsDirect nu exact hetzelfde zijn qua content of niet. NewsgroupsDirect is zoals ik begrijp zijn eigen backbone aan het bouwen en filled uit UsenetExpress backbone. NewsDemon begint met cachen om uiteindelijk een backbone te worden o.i.d.? Maar beide bedrijven zijn van dezelfde eigenaar en het lijkt me niet dat die 2 nieuwe backbones op wil zetten. Ik vraag me eigenlijk af of het zin heeft om een goedkoop block bij NewsgroupsDirect te nemen naast mijn NewsDemon abo.

Er is vandaag ook een bijgewerkte Usenet Tree online gezet.

[ Voor 15% gewijzigd door XhaiKhaL op 21-12-2020 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Zijn er hier meer mensen die Eweka gebruiken (in combinatie met Ziggo ?) en overdag de laatste paar dagen de downloadsnelheid naar <100B/s gaat ?

Vanmorgen was de snelheid normaal, nu 100B/s, gisteren in de morgen normale snelheid en in de middag 27 B/s, dag er voor ook zo iets.
Het is ook constante snelheid, fluctueert niet.

Ik download met Sabnzbd, speedtests laten gewoon de volledige snelheid zien... verder werkt alles gewoon naar behoren.
Ik met mijn toegeven gebrekkige kennis op dit vlak kom dan snel uit op dat of Ziggo of Eweka de boel knijpt/blokkeert.

Iemand een idee ?
Kan het testen met een andere provider maar zie het niet zitten om creditcard details aan nog een andere provider te geven.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fyr0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-05 21:14
ScrooLoose schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:55:
Zijn er hier meer mensen die Eweka gebruiken (in combinatie met Ziggo ?) en overdag de laatste paar dagen de downloadsnelheid naar <100B/s gaat ?

Vanmorgen was de snelheid normaal, nu 100B/s, gisteren in de morgen normale snelheid en in de middag 27 B/s, dag er voor ook zo iets.

Ik download met Sabnzbd, speedtests laten gewoon de volledige snelheid zien... verder werkt alles gewoon naar behoren.
Ik met mijn toegeven gebrekkige kennis op dit vlak kom dan snel uit op dat of Ziggo of Eweka de boel knijpt/blokkeert.

Iemand een idee ?
Kan het testen met een andere provider maar zie het niet zitten om creditcard details aan nog een andere provider te geven.
Ik ben nu thuis met 30 MB/s aan het downloaden, met een ziggo 250 abbo.
Misschien even spelen met je aantal connections? (ik zit op 18)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 07:29

Remi

Moo!

ScrooLoose schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:55:

Iemand een idee ?
Nope, niks gemerkt maar ik download dan ook niet 24/7. :*)
Net wel even getest met Ziggo 250, Eweka (50 con) , en Sabnzbd setup maar ik krijg gewoon de volledige snelheid binnen van mijn verbinding.

Heb je Sabnzbd toevallig draaien op een "zwakke" host en maak je gebruik van SSL?

Mijn synology met sabnzbd is op leeftijd en kon alleen SSL aan met RC4 wat door Eweka onlangs is uitgezet. Daardoor heb ik SSL in z'n geheel maar uitgezet voor nieuwsgroepen want anders had ik ook hele trage downloads wegens CPU gebruik.

[ Voor 13% gewijzigd door Remi op 21-12-2020 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epias
  • Niet online
XhaiKhaL schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:26:
[...]
Super, dankjewel. Was dat altijd het enige IP van de newsserver of heeft/had free-usenet.com meerdere servers?
Er zijn nog wat andere IP-adressen, maar dat zijn nu maildozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:20
Newsdemon heeft gelazer met retentie, maar het is zelfs zo erg dat er veel ontbreekt van nog geen anderhalve maand geleden. Na wat onzinnige reacties van de Newsdemon support, zelf maar eens gaan kijken naar een trial bij een leverancier op het Omicron netwerk. Alles wat ik teste bij Newsdemon en geen retentie had, werkte weer. Direct Newsdemon opgezegd en overgestapt naar wat anders.

Mijn advies aan tweakers die ditzelfde ondervinden bij Newsdemon (of andere leveranciers), ga eens testen dmv. een trial bij concurrenten die aan een andere backend vastzitten. Scheelt een hoop hoofdpijn en hoef je in veel gevallen niet overal accountjes te hebben om maar complete posts binnen te krijgen. Het kan zelfs significant goedkoper zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:26
Ik heb nu ook een block bij TheCubeNet erbij genomen. 2TB voor $11 was de bedoeling, maar het werd 3x afgeschreven: had 6TB voor $33. Binnen een paar uur netjes opgelost en $22 teruggekregen op mijn Paypal.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:28

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Net even een nzb binnengehaald, via Newsdemon en van plm. 2500 dagen, komt gewoon binnen.
Ik weet niet hoe ver ze zijn met het overzetten van de servers maar dit krijg ik met volle snelheid binnen...

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-05 14:18
In een ver verleden bij Astraweb gezeten, kreeg paar dagen geleden deze mail:
When you come back to Astraweb today, you’ll get unlimited Usenet for just $3.99!

Download anything and everything off the Usenet with this lifetime deal. At 73% off its normal price, you’ll have 50 (256-Bit) SSL connections, 3,750+ days binary and text retention on US and EU servers, unlimited downloads, AND unlimited speeds.
Is opzich geen gekke prijs, maar hoe zijn de ervaringen met astraweb tegenwoordig?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-05 21:48
When you come back to Astraweb today, you’ll get unlimited Usenet for just $3.99
Wel aardig om een link te plaatsen naar de aanbieding.
Ik zag op reddit ook goeie deal https://usenetprime.com/portal/store/usenet-access
Prime Unlimited Yearly | $25 wel lage retentie 1100 dagen. Maar voor 21 euro voor een jaar onbeperkt data en snelheid prima.

[ Voor 41% gewijzigd door saharoen op 23-12-2020 23:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1344348

Astraweb heb ik geen negatieve ervaringen mee. Soms missende bestanden,d die ik dan met een andere server binnenhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-05 14:18
saharoen schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:45:
[...]

Wel aardig om een link te plaatsen naar de aanbieding.
Eens hoor, maar heb het idee dat het een soort van persoonlijk iets en als ik op de link klik moet ik sowieso ingelogd zijn alvorens de deal te kunnen zien.

Ze zijn blijkbaar de bak doorgegaan met oude klanten oid en die sturen ze een aanbieding. Kreeg jarenlang nooit meer mail van ze, maar blijkbaar zit ik nog wel in het bestand...

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 16:29

psy

Cergorach schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:05:
Newsdemon heeft gelazer met retentie, maar het is zelfs zo erg dat er veel ontbreekt van nog geen anderhalve maand geleden. Na wat onzinnige reacties van de Newsdemon support, zelf maar eens gaan kijken naar een trial bij een leverancier op het Omicron netwerk. Alles wat ik teste bij Newsdemon en geen retentie had, werkte weer. Direct Newsdemon opgezegd en overgestapt naar wat anders.

Mijn advies aan tweakers die ditzelfde ondervinden bij Newsdemon (of andere leveranciers), ga eens testen dmv. een trial bij concurrenten die aan een andere backend vastzitten. Scheelt een hoop hoofdpijn en hoef je in veel gevallen niet overal accountjes te hebben om maar complete posts binnen te krijgen. Het kan zelfs significant goedkoper zijn!
Dit heb ik nu dus ook bij Newsdemon. Een hele hoop oudere nzb's die allemaal mislukken. De nieuwere lukken wel allemaal.

Maar zo oud is het allemaal niet. Max 2 jaar oud. Zou gewoon moeten werken.
Toen toch maar eens het mailtje van Eweka erbij gepakt en gebruik gemaakt van hun 2,99 euro actie. En tadaa, alles rolt nu gewoon binnen. Dit ligt echt aan Newsdemon hoor.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Prijs van Eweka.
Normaal 7 euro pm, 2 jaar terug koningsdag actie 60pj (5 euro om) nu via speciale link die zelfs langer werkt dan een koningsdag of Blackfriday actie is het zelfs 2,99 pm.

Webhosting bedrijven hebben de prijzen juist aardig omhoog gegooid (eerst 30 euro per jaar nu 5 euro per maand (60 per jaar) ).

Je zou zeggen met die 4K content en mega grote spellen dat bij hun de opslag en traffic juist alles duurder word (zo is het argument bij is de internet providers).

Weet je wat ik totaal niet snap. Hoe kan het dat Usenet goedkoper word? Eweka oa en nog andere geven kortingen weg nog nooit zo hoog. Usenet word/is spotgoedkoop tav vroeger. Iemand een idee?

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RobbyTown schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 10:57:
Prijs van Eweka.
Normaal 7 euro pm, 2 jaar terug koningsdag actie 60pj (5 euro om) nu via speciale link die zelfs langer werkt dan een koningsdag of Blackfriday actie is het zelfs 2,99 pm.

Webhosting bedrijven hebben de prijzen juist aardig omhoog gegooid (eerst 30 euro per jaar nu 5 euro per maand (60 per jaar) ).

Je zou zeggen met die 4K content en mega grote spellen dat bij hun de opslag en traffic juist alles duurder word (zo is het argument bij is de internet providers).

Weet je wat ik totaal niet snap. Hoe kan het dat Usenet goedkoper word? Eweka oa en nog andere geven kortingen weg nog nooit zo hoog. Usenet word/is spotgoedkoop tav vroeger. Iemand een idee?
Nog bedankt overigens, het is nog gelukt met die link en je beschrijving. Ben nu stuk goedkoper uit. :)

Misschien heeft de lagere prijs te maken met concurrentie en met wellicht minder populair worden van usenet :? Naar mijn gevoel zit de halve wereld op netflix e.d. en zeker de minder legale content op usenet kun je nu legaal krijgen. Dus waarom zou je gaan klooien op usenet waar je bijv 7pm betaald(e) als je voor 10pm oid Netflix hebt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Usenetexpress geeft blijkbaar een week cadeau
Werkt maar niet bij oud spul ;). Maar blij hoef ik niet 500gb op te maken van https://newsgroupdirect.c...0.09baf8&planid=198&deal=
Trekt hele verbinding open 300MB Ziggo zakelijk ;) .

[ Voor 102% gewijzigd door saharoen op 05-01-2021 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XhaiKhaL
ThinkPadd schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:22:
[...]

Nee, heb meerdere keren contact met ze gehad via het ticket wat ik had ingeschoten. Maar men draait om het retentieverhaal heen voor m'n gevoel. Kreeg alleen maar standaard antwoorden over of ik wel het juiste serveradres gebruik e.d.

Uiteindelijk net als jou dat aanbod van MaximumUsenet van ze gekregen. Maar die site ziet er dusdanig shady uit naar mijn idee dat ik daar no way iets ga bestellen :o Newsdemon heeft voor mij afgedaan eerlijk gezegd, retentie is echt waardeloos sinds die wijziging in hun backbone. Terwijl voorheen was het echt perfect en hoefde ik niet eens te twijfelen of een download van 4-5 jaar oud nog binnengehaald kon worden: dat lukte gewoon. Het account verloopt verder niet dus ik laat hem wel in m'n client staan, maar voor downloads die 2-3j oud zijn was bijna alles incomplete bij Newsdemon de afgelopen twee week dat ik het probeerde.

Op Reddit staan nog wel wat interessante Black Friday deals: https://www.reddit.com/r/...l_thread_confirmed_deals/
Ik neig naar een block (wil niet maandelijks ergens aan vastzitten) bij TheCubeNet. 1TB voor $6.
Edit: TheCubeNet zit op Omicron, dat is de backbone waar Newsdemon voorheen ook zat.
Ik zie net deze aankondiging over MaximumUsenet:
https://www.reddit.com/r/...eseller_has_come_to_life/

De site is dus eigendom van de eigenaar van NewsDemon etc. Via deze weg blijft hij dus Omicron resellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
  • Laatst online: 26-05 16:29

psy

RobbyTown schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 10:57:
Ik denk ook dat het voor deze usenetproviders steeds moeilijker wordt om inkomsten te genereren. Het is bijna vergelijkbaar met de videotheken van vroeger. Ooit (jaren negentig) zeer populair, tot pak hem beet 2005 toen het downloaden opeens zeer populair werd en de videotheken het hoofd niet meer boven water konden houden. Nu is het niet het downloaden, maar juist het streamen.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:14

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Help!!!! schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:38:
[...]

Nog bedankt overigens, het is nog gelukt met die link en je beschrijving. Ben nu stuk goedkoper uit. :)

Misschien heeft de lagere prijs te maken met concurrentie en met wellicht minder populair worden van usenet :? Naar mijn gevoel zit de halve wereld op netflix e.d. en zeker de minder legale content op usenet kun je nu legaal krijgen. Dus waarom zou je gaan klooien op usenet waar je bijv 7pm betaald als je voor 10pm oid Netflix hebt.
Ik denk ook dat Netflix e.a. het voor de gemiddelde consument wel heel makkelijk heeft gemaakt. Maar je prijsverhouding klopt niet: met nieuwsgroepen kan je al voor 0,75 euro per maand downloaden tegenwoordig inclusief 4K terwijl dat bij Netflix 14 euro kost, met een stuk minder aanbod. Maar Netflix is legaal en veel simpeler dus ik denk dat nieuwsgroepen overblijft voor de niet gemiddelde consument :)

@XhaiKhaL dank voor het linkje naar het nieuwe overzicht. Erg handig!

[ Voor 3% gewijzigd door We Are Borg op 25-12-2020 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:10
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door MaTr1x op 25-12-2020 14:35 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhaiKhaL
epias schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:28:
[...]
Er zijn nog wat andere IP-adressen, maar dat zijn nu maildozen.
Het lijkt erop dat de Free-Usenet server het inmiddels ook niet meer doet. Ik kan nog wel verbinden en authenticeren (via telnet bijv.) maar downloaden lukt niet meer, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Niet online
Inderdaad: 503 service unavailable. Je kunt natuurlijk altijd via het PayPal e-mailadres "John" proberen te benaderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:20
epias schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 19:24:
Inderdaad: 503 service unavailable. Je kunt natuurlijk altijd via het PayPal e-mailadres "John" proberen te benaderen...
Vorig jaar november een 1 TB block gekocht via Paypal en dat ging naar deze meneer:

Marek Rodak
rodakmarek8sk@gmail.com

Denk niet dat het veel zin heeft om te mailen, maar wie weet...

Edit: Marek Rodak is een Slowaakse prof-voetballer, dus ik gok niet z'n echte naam 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Mr Magic op 26-12-2020 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhaiKhaL
Mr Magic schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:11:
[...]

Vorig jaar november een 1 TB block gekocht via Paypal en dat ging naar deze meneer:

Marek Rodak
rodakmarek8sk@gmail.com

Denk niet dat het veel zin heeft om te mailen, maar wie weet...

Edit: Marek Rodak is een Slowaakse prof-voetballer, dus ik gok niet z'n echte naam 8)7
Via de Whois info kwam ik ook nog
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
tegen maar daarheen mailen zal ook wel geen zin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 27-04 17:14
We Are Borg schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:56:
[...]

Ik denk ook dat Netflix e.a. het voor de gemiddelde consument wel heel makkelijk heeft gemaakt. Maar je prijsverhouding klopt niet: met nieuwsgroepen kan je al voor 0,75 euro per maand downloaden tegenwoordig inclusief 4K terwijl dat bij Netflix 14 euro kost, met een stuk minder aanbod. Maar Netflix is legaal en veel simpeler dus ik denk dat nieuwsgroepen overblijft voor de niet gemiddelde consument :)

@XhaiKhaL dank voor het linkje naar het nieuwe overzicht. Erg handig!
Netflix is weinig soeps, net als de andere streamings diensten. Netflix is veel oude meuk, en vreemde talen films, waar ik vrij weinig mee heb. Soms wel een leuke serie op netflix of Videoprime. Maar dan houd het erbij op. Mensen willen niet meerdere abbo's van steaming diensten, om wat meer aanbod. (wat dan nog steeds beperkt is) Netflix is trouwens best wel duur.

[ Voor 11% gewijzigd door Snake_Eye op 26-12-2020 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:30
@hierboven:

Nou de BBC is ook niet meer wat het was, daar is al jaar of 15 niks meer op. Daarvoor had je veel topspul qua series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Gisteravond de overstap van Newsdemon naar theCubeNet gemaakt ivm het niet binnenhalen van bestanden.
Was ca 6 jaar klant bij Newsdemon, maar in november begonnen voor mij de problemen.
Cubenews is iets duurder, maar alles rolt hier weer gewoon binnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kleine headsup voor de nzbgeek gebruikers ...

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/UReejfC3DTDMY7zmZh_PObGdBLFyBpLfqh9QCJLJ9pI.jpg?auto=webp&s=398f165f6c94cfdb9725189061a130db2e096ac8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-05 08:59
FreshMaker schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:53:

[Afbeelding]
Kreeg hem ook net, toevallig paar dagen geleden mijn abbo verlengd. Twijfel een beetje wat ik nu moet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdlaat
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:30
Dank voor de link. Heb het eens uitgeprobeerd, maar ik krijg heel erg veel via hen niet goed binnen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Simbob schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:47:
Gisteravond de overstap van Newsdemon naar theCubeNet gemaakt ivm het niet binnenhalen van bestanden.
Was ca 6 jaar klant bij Newsdemon, maar in november begonnen voor mij de problemen.
Cubenews is iets duurder, maar alles rolt hier weer gewoon binnen.
Voor € 2,16 per maand is dat zeker een mooi alternatief als hun retentie wel prima op orde is

Maar even een accountje aangemaakt. Kan me daar geen deuk aan vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
Sjah schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:40:
@hierboven:

Nou de BBC is ook niet meer wat het was, daar is al jaar of 15 niks meer op. Daarvoor had je veel topspul qua series.
En dan hebben we het nog niets eens over RTL4 gehad.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
NoahAmber schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:07:
[...]

En dan hebben we het nog niets eens over RTL4 gehad.... :*)
Daar is nooit iets op geweest, of was Medisch Centrum West daarop? Enige dat op Rlt4 is, is de PostcodeKanjer op Nieuwjaarsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Voorgeprogrammeerde lineaire TV is zoooo jaren ‘90. Ik heb niet eens meer een abonnement daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
RichieB schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:42:
Voorgeprogrammeerde lineaire TV is zoooo jaren ‘90. Ik heb niet eens meer een abonnement daarop.
De kijkcijfers laten toch heel wat anders zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
NoahAmber schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:50:
[...]

Voor € 2,16 per maand is dat zeker een mooi alternatief als hun retentie wel prima op orde is
Een bestand van 3500 dagen oud kwam probleemloos binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:36
RichieB schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:42:
https://nos.nl/artikel/23...speech-premier-rutte.html

Ja echt niemand kijkt dat meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:05

jmk

FreshMaker schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:53:

[Afbeelding]
Website doet het nu niet meer, terwijl de API calls het nog wel doen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:47
jmk schreef op maandag 28 december 2020 @ 19:12:
[...]

De website is uit de lucht gehaald volgens Tweakers, alleen de api doet het nog tot nader order.

nieuws: Aanvallers kregen toegang tot info gebruikers NZBGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
NoahAmber schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:57:
[...]

De kijkcijfers laten toch heel wat anders zien....
Deze bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
Die speeches zijn live te kijken op een gratis app met een smartphone. Dat telt natuurlijk gewoon mee voor de totalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
Dat het aandeel zakt staat onomstotelijk vast. Maar om nu te zeggen dat het over is met lineair tv kijken is overdreven. Dat wijzen dus idd de kijkcijfers uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:47
Simbob schreef op maandag 28 december 2020 @ 18:05:
[...]

Een bestand van 3500 dagen oud kwam probleemloos binnen.
Ik heb toch dat er ook op deze wat bestanden failen.

Ik zal Newsdemon er is helemaal tussenuit halen, misschien helpt dat zoals eerder geopperd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
NoahAmber schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:49:
[...]

Dat het aandeel zakt staat onomstotelijk vast. Maar om nu te zeggen dat het over is met lineair tv kijken is overdreven. Dat wijzen dus idd de kijkcijfers uit.
Dat aandeel cordcutteers mag dan ook wel aardig toe gaan nemen, voordat de Mol jankend zijn toko sluit, nee ik ben niet zo onder de indruk van dat artikel waar @RichieB mee komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
jmk schreef op maandag 28 december 2020 @ 19:12:
[...]

Bij mij lijken de API-calls het niet meer te doen.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 16:08
Inmiddels lijkt free.pt weer niet up to date via NewsDemon, meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:44

backupdevice

Boeh!

pven schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 23:02:
[...]

Bij mij ook niet meer

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariosCube
  • Laatst online: 28-05 11:35
LiquidSmoke schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:46:
Inmiddels lijkt free.pt weer niet up to date via NewsDemon, meer mensen die dit ervaren?
Sinds gisteren.

Ticket heropend, nog geen reactie.
Vanmiddag maar een nieuw ticket openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-05 08:59
Same here, staat niks van op Discord :(

Als ik op Twitter zoek zie ik enkel links naar de nieuwsberichten her en der, en deze kerel die zijn Sickchill notificaties naar Twitter heeft staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
MariosCube schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:08:
[...]

Sinds gisteren.

Ticket heropend, nog geen reactie.
Vanmiddag maar een nieuw ticket openen.
Zal mijn ticket ook heropenen.

Dat er dingen omvallen bij een omschakeling als deze en alles niet direct stabiel is is te verwachten en kan ik begrijpen maar als er dan slecht of niet gecommuniceerd word is dat een slechte zaak natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 17:44

backupdevice

Boeh!

Djerro123 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:02:
[...]

Same here, staat niks van op Discord :(

Als ik op Twitter zoek zie ik enkel links naar de nieuwsberichten her en der, en deze kerel die zijn Sickchill notificaties naar Twitter heeft staan :D
Ach ja , ik heb hem al vervangen voor een andere indexer . BAU

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 17:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zullen we de cord cutters berichten laten zitten? Het is hier nogal Offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Haal momenteel bij Demon niet mijn fullspeed. Kan ook de feestdagen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Laatst online: 15:14
NoahAmber schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:50:
[...]

Maar even een accountje aangemaakt. Kan me daar geen deuk aan vallen
De aanbieding voor € 2,16 per maand kan ik niet meer vinden. Was dit een speciale aanbieding? Of anders wellicht een link?
Sjah schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:45:
Vreemd met Demon.. soms haal ik het perfect binnen, maar onderdelen van maar 300 dagen incompleet.

[ Voor 25% gewijzigd door TFZ61 op 30-12-2020 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:55
Sjah schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:45:
Heb je de afgelopen posts doorgelezen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
TFZ61 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:56:
[...]

De aanbieding voor € 2,16 per maand kan ik niet meer vinden. Was dit een speciale aanbieding? Of anders wellicht een link?

[...]
http://thecubenet.com/index.htm

Rechts: Unlimited Monthly!$2.50/month

Oeps, out of stock.. :'(

Misschien even contact met ze opnemen en lief zijn.....

[ Voor 11% gewijzigd door NoahAmber op 30-12-2020 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
jongetje schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:04:
[...]

Heb je de afgelopen posts doorgelezen?
En wat zou ik daar moeten lezen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Edit: Verwijderd ivm het juridische karakter van dit topic ;)

[ Voor 82% gewijzigd door GekkePrutser op 28-08-2021 14:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:05

jmk

pven schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 23:02:
[...]

Nu wel weer

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:04

MeNTaL_TO

The future is not set

Iemand misschien een update omtrend free-usenet? Ik vermoed dat de eigenaar met de Noorderzon vertrokken is, maar kan nergens (behalve in dit topic) iets terug vinden wat er precies aan de hand is.

[edit] Google is gewoon brak, op reddit wel wat terug kunnen vinden.
https://www.reddit.com/r/...tcom_looks_like_its_gone/

[ Voor 29% gewijzigd door MeNTaL_TO op 30-12-2020 22:15 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariosCube
LiquidSmoke schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:17:
[...]

Zal mijn ticket ook heropenen.

Dat er dingen omvallen bij een omschakeling als deze en alles niet direct stabiel is is te verwachten en kan ik begrijpen maar als er dan slecht of niet gecommuniceerd word is dat een slechte zaak natuurlijk.
Het lijkt weer te werken, ze zijn nog niet bij. Nog een paar uur te gaan.
We houden het in de gaten.

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:19

Tacoos

i am i

NoahAmber schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:17:
[...]

http://thecubenet.com/index.htm

Rechts: Unlimited Monthly!$2.50/month

Oeps, out of stock.. :'(

Misschien even contact met ze opnemen en lief zijn.....
Ik had een 1TB block gekocht maar er ging wat mis met de mail met credentials en ik had ipv 1 ineens 3 blocks gekocht, waarvan 2 nog niet betaald. Dat was niet de bedoeling, eentje voor test is genoeg!
Helpdesk ingeschakeld; Nu staat ie als 'cancelled' en nieuwe 1TB blocks zijn ook out of stock....
Hoop dat de helpdesk em kan herstellen...

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

• pven
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:13:
Iemand misschien een update omtrend free-usenet? Ik vermoed dat de eigenaar met de Noorderzon vertrokken is, maar kan nergens (behalve in dit topic) iets terug vinden wat er precies aan de hand is.

[edit] Google is gewoon brak, op reddit wel wat terug kunnen vinden.
https://www.reddit.com/r/...tcom_looks_like_its_gone/
Maar daar staat eigenlijk ook niet veel meer in dan dat het nu niet werkt. Ik verwacht eigenlijk ook niet meer dat deze nog terug gaat komen. Volgend jaar ( :+ ) zal ik deze maar eens uit mijn downloader verwijderen.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:04

MeNTaL_TO

The future is not set

pven schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:47:
[...]

Maar daar staat eigenlijk ook niet veel meer in dan dat het nu niet werkt. Ik verwacht eigenlijk ook niet meer dat deze nog terug gaat komen. Volgend jaar ( :+ ) zal ik deze maar eens uit mijn downloader verwijderen.
Zou ik zeker doen, omdat ie wel reageert maar geen data overstuurt, lopen alle downloads bij mij vast, dus het account maar uitgezet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• MariosCube
MariosCube schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:50:
[...]

Het lijkt weer te werken, ze zijn nog niet bij. Nog een paar uur te gaan.
We houden het in de gaten.
NewsDemon was even bij met de headers, maar ....... jullie raden het al ......... alweer geen updates in de afgelopen uren. Het lijkt of er steeds een proces vastloopt en er weinig aandacht is om dit op te lossen en/of tijdig te herstarten.
Ze hebbende ook druk daar met diverse merken, inrichten van eigen servers en het (her)opzetten van een oud merk op het omicron platform.

Het gaat om omzetvolume. Er is geen tijd meer voor klanttevredenheid.

NB: Ik heb 2 VM's waarin ik het onafhankelijk van elkaar met 2 verschillende usenet providers kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-05 23:49
GekkePrutser schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:55:
[...]

Dat het veel slechter werkt sinds ze omgeschakeld zijn naar een andere leverancier :)
Zijn al even om inderdaad, alleen had ik tot sinds vandaag gewoon mijn volledige d/l snelheid met Newsdemon.
Nu op 1/3 van de snelheid, wellicht speelt de vakantie ook een rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-05 22:14
MariosCube schreef op donderdag 31 december 2020 @ 19:44:
[...]

NewsDemon was even bij met de headers, maar ....... jullie raden het al ......... alweer geen updates in de afgelopen uren. Het lijkt of er steeds een proces vastloopt en er weinig aandacht is om dit op te lossen en/of tijdig te herstarten.
Ze hebbende ook druk daar met diverse merken, inrichten van eigen servers en het (her)opzetten van een oud merk op het omicron platform.

Het gaat om omzetvolume. Er is geen tijd meer voor klanttevredenheid.
NewsDemon had op zicht altijd een goede klantenservice. "50% kortingscode toepassen op je bestande aanbiedingsabonnement, prima hoor" Frostbite in "Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14"

Op den duur win je zo wel klanten maar, het is niet al te best voor de omzet. Op een gegeven moment komt dit helaas niet de kwaliteit ten goede. Laten we hopen dat dit niet nog ander (budget-)providers overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 17:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

MariosCube schreef op donderdag 31 december 2020 @ 19:44:
[...]

Jammer genoeg ervaar ik hetzelfde. De vorige keer hielp het contact op te nemen met de support afdeling.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariosCube
Heb ik gedaan, standaard reactie terug. Verder geen actie.

De techneut zal verlof hebben.

.......... en het werkt weer .........
........ en weer niet ..........
....... en weer wel .........
......... of toch niet ........

Aaaahhhhhhgggggrrrrr! |:(

[ Voor 51% gewijzigd door MariosCube op 03-01-2021 00:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 20:41
Voor degene die toch nog proberen met NewsDemon door te gaan het volgende

"As of December 1, 2020, NewsDemon will no longer be on the Omicron network.
Since we were unable to come to an agreement on a new contract, our term officially ended on Nov 30. To abide by our terms, we had been unable to make this announcement earlier. However, NewsDemon is prepared and you can rely on our due diligence for a smooth transition. We have successfully moved our member traffic onto our new partner network, UsenetExpress."

Meerdere van ons zijn begin vorige maand overgestapt waaronder ikzelf naar NewsHosting andere zijn terug naar Eweka.

Indien je met allen geweld toch bij NewsDemon wilt blijven zul je alle perikelen op de koop toe moeten nemen.
Want persoonlijk verwacht ik niet dat ze zelfs over 1 jaar terug zijn op hun oude niveau..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Von Henkel schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:22:
... our term officially ended on Nov 30. To abide by our terms, we had been unable to make this announcement earlier.
Misschien dat het ook niet eerder werd aangekondigd zodat ze nog BF konden meepakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-05 19:29

mwa

Gezien de recente upgrade in snelheid bij Eweka (nu 'unlimited' ipv 300mbits) is het eigenlijk een no-brainer of daar niet te gaan zitten, zeker gezien de retentie en NTD.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:09
mwa schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:05:
Gezien de recente upgrade in snelheid bij Eweka (nu 'unlimited' ipv 300mbits) is het eigenlijk een no-brainer of daar niet te gaan zitten, zeker gezien de retentie en NTD.
Niet mee eens. Er zijn anderen die de helft goedkoper zijn en dezelfde retentie bieden. NTD telt niet, dan gebruik je de verkeerde nzb. Voor de prijs van een usp heb je 3 private indexers die je wel een juiste nzb opleveren. Geen NL subs kan nooit een probleem zijn, daar zijn oplossingen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariosCube
Bor schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 10:02:
[...]

Jammer genoeg ervaar ik hetzelfde. De vorige keer hielp het contact op te nemen met de support afdeling.
Spotweb werkt weer. Downloaden gaat ook redelijk foutloos (voor wat er niet is heb ik blocks op andere backbones).

Echter het headeren van andere dan de spotweb nieuwsgroepen met een ander programma werkt niet. De laatste content is van 31-12. 8)7 Waarom? Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MariosCube schreef op maandag 4 januari 2021 @ 12:31:
[...]

Spotweb werkt weer. Downloaden gaat ook redelijk foutloos (voor wat er niet is heb ik blocks op andere backbones).

Echter het headeren van andere dan de spotweb nieuwsgroepen met een ander programma werkt niet. De laatste content is van 31-12. 8)7 Waarom? Geen idee.
Divan dit vreemde probleem heb/had ik ook last. Nu niet iig. Misschien omdat ik op een andere provider ben overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexfop
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13:29
Ik ben overgestapt naar newshosting, ik kom van newsdemon af maar wat een verbetering niet alleen qua compleetheid maar ook qua snelheid, continue trek ik mijn 1gbit tmobile lijn dicht.
Dat was wel anders met demon en dat voor een kleine 35 dollar per jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LiquidSmoke
alexfop schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:03:
Ik ben overgestapt naar newshosting, ik kom van newsdemon af maar wat een verbetering niet alleen qua compleetheid maar ook qua snelheid, continue trek ik mijn 1gbit tmobile lijn dicht.
Dat was wel anders met demon en dat voor een kleine 35 dollar per jaar.
Ik ben ook zojuist overgestapt naar Newshosting, voor $2,99/maand bij een jaar abbonement is het een top deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyCage07
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 19-03 15:37
Kent iemand dezer dagen een goede (betaalbare) provider voor blockaccounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
JohnnyCage07 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:17:
Meer dan genoeg, zie dit topic. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427499

mwa schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:05:
Dit inderdaad, zeker met de €2,99 per maand deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Ik heb zelf deze hybride vorm erg goedkoop elke maand 500gb voor 2 jaar maar 15 US Dollar. https://newsgroupdirect.c...0.09baf8&planid=198&deal=

Is effectief 50 eurocent per maand.

Dan heb je 12 TB over twee jaar ;)

[ Voor 11% gewijzigd door saharoen op 05-01-2021 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 14:30
Anoniem: 427499 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:36:
[...]

Dit inderdaad, zeker met de €2,99 per maand deal.
Waar zie je die deal??
LiquidSmoke schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:23:
[...]

Ik ben ook zojuist overgestapt naar Newshosting, voor $2,99/maand bij een jaar abbonement is het een top deal!
Ik ben denk ik blind

[ Voor 39% gewijzigd door Tito129 op 05-01-2021 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Waar zie je die deal??
google €2,99 per maand eweka ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LiquidSmoke
Tito129 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:16:
[...]

Waar zie je die deal??

[...]

Ik ben denk ik blind
Ik kwam er via Google, gezocht op Newshosting Offer: https://www.newshosting.com/best-usenet-deal/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhaiKhaL
*knip*. Indexers bespreken is niet de bedoeling.

[ Voor 83% gewijzigd door rens-br op 05-01-2021 17:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoe is Eweka tegenwoordig? Ik weet dat ze wat minder waren na de overname door Highwinds, maar hoe is dat nu? :) Omicron netwerk is ook onderdeel van Highwinds, maar tegenwoordig is dat dus geen probleem meer, gezien ik goede ervaringen had met NewsDemon voor ongeveer 3 jaar of zo.

Baal wel dat ik onlangs verlengd heb bij NewsDemon, precies tussen de verhuizing en de aankondiging ervan in. :(
XhaiKhaL schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:33:
Heeft iemand hier wellicht de gouden tip om een invite voor indexer Omg te bemachtigen? Volgens mij ben ik inmiddels bij zo'n beetje alle indexers binnen maar deze lijkt onmogelijk te zijn (iets waar ze natuurlijk ook om bekend staan).
OMG werkt met invite windows, heb je dus nog geen invite ontvangen (aangezeien verzenden niet meer kan), zul je moeten wachten tot het volgende window.
grun93 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:31:
Niet mee eens. Er zijn anderen die de helft goedkoper zijn en dezelfde retentie bieden. NTD telt niet, dan gebruik je de verkeerde nzb. Voor de prijs van een usp heb je 3 private indexers die je wel een juiste nzb opleveren. Geen NL subs kan nooit een probleem zijn, daar zijn oplossingen voor.
Via https://www.eweka.nl/en/landing/special-usenet-deal is Eweka anders ook 3 euro in de maand, net als bij NewsHosting, via https://www.newshosting.com/best-usenet-deal/. ;)

[ Voor 64% gewijzigd door CH4OS op 05-01-2021 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Laatst online: 15:14
Top, met deze prijs toch een jaar abonnement genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedebeuker80
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-03-2021
Toe maar, dit is lang geleden voor mij. ;)
Weet niet meer welke programma's ik toen gebruikte, spotlight geloof ik voor het zoeken van bestanden.
Mooi topic in ieder geval! Kan ik me weer even in verdiepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 17:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik merk zelf weinig van de problemen met NewsDemon. De snelheid is wel iets lager dan ik gewend ben, maar zit er verder niet mee. Kijk het dus nog wel even aan.

Heb met blackfriday verlengd voor 17 euro voor één jaar, dus heb ook nog wel even te gaan.

Anders zijn die aanbiedingen van NewsHosting en Eweka ook wel erg interessant.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 05-01-2021 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariosCube
De problemen van NewsDemon met de headers lijken opgelost.

De download-performance is wisselend. Soms mijn lijn snelheid (500Mbit/sec), soms iets minder, soms de helft, soms nog minder. Hoe ouder hoe langzamer, maar niet altijd.

Er zijn meer "incompletes" dan vroeger, maar daar heb ik blocks op andere backbones voor.

En dat alles voor $15 voor 24 maanden en 500 GB/maand! Dat is € 0,50 per maand tegen de koers van vandaag, bijna voor niets.

En 500GB per maand maak ik nooit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

rens-br schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 17:43:
Ik merk zelf weinig van de problemen met NewsDemon. De snelheid is wel iets lager dan ik gewend ben, maar zit er verder niet mee. Kijk het dus nog wel even aan.
Hier komt een boel niet goed meer binnen, vaak ook met veel te weinig PAR2 bestanden, dus herstellen is ook niet mogelijk. De PAR2 bestanden die wel binnenkomen, zijn vaak ook erg beschadigd. Als je een download binnen krijgt, is dat waarschijnlijk iets wat niet lang geleden gepost is, daar zitten vooral de problemen merk ik.
Heb met blackfriday verlengd voor 17 euro voor één jaar, dus heb ook nog wel even te gaan.
Dat is wel een koopje inderdaad! :) Ik was al blij dat ik naar hun nieuwe tarief kon, wat me al de helft scheelde of zo. Achteraf wel spijt van. De verhuizing van NewsDemon was een week of twee voor ik verlengde al gedaan, terwijl een week of twee na mijn verlenging de aankondiging pas kwam. Best een smerige zaak, ik zit geloof ik ook buiten de (wettelijke) bedenktijd namelijk. Het zou mij dus niet verbazen als NewsDemon het bewust later pas wereldkundig heeft gemaakt, omdat ze wisten dat het klanten zou gaan kosten. Ik weet in elk geval zeker, NewsDemon ga ik niet meer verlengen.
Anders zijn die aanbiedingen van NewsHosting en Eweka ook wel erg interessant.
Leuke aanbiedingen inderdaad, ik heb nu (ook) een NewsHosting account en dat gaat zoveel beter (en sneller). :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• headout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:43

headout

Oi oi!

MariosCube schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:21:
Hmm, hier nog niet. Ik heb de supportdesk van Newsdemon een schopje gegeven, hopelijk fixen ze dit snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MariosCube schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:21:
Helaas, er komt al een paar dagen niets meer binnen. Ik ben er zo langzamerhand wel klaar mee. Als het werkt is het hooguit een paar dagen voordat het weer stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
Ik zag deze aanbieding niet hier https://www.tweaknews.eu/en/landing/special-deal-2020

Al is het al 2021 link doet het nog 2.50 euro voor Ultimate + VPN
€2,50 /mo
Your Plan Includes:
81% Lifetime Discount
download-iconUnlimited Downloads
unlimited-speed-iconUnlimited Speeds
height-speed-iconHigh Speed Account
check-icon99.99% File Completion
retention-icon4200 Days Binary Retention
connections-icon60 SSL-Secured Connections
browser-iconFree Newsreader with Search
vpn-icon
FREE Zero-Log VPN Included

[ Voor 71% gewijzigd door saharoen op 06-01-2021 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariosCube
Bor schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:40:
[...]

Helaas, er komt al een paar dagen niets meer binnen. Ik ben er zo langzamerhand wel klaar mee. Als het werkt is het hooguit een paar dagen voordat het weer stopt.
headout schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:04:
[...]

Hmm, hier nog niet. Ik heb de supportdesk van Newsdemon een schopje gegeven, hopelijk fixen ze dit snel.
De support desk van NewsDemon wakker houden heeft bij mij geholpen.

Spotweb is in vergelijking met een andere USP gewoon bij.

M.b.t. andere (tekst)nieuwgroepen heb ik nog wat twijfels.
Ik gebruik Unison om deze te testen, maar SSL werkt hierbij niet meer. Niet onoverkomelijk, maar geeft toch geen prettig gevoel.

Welke nieuwsgroep readers gebruiken jullie voor MacOS, Linux of Windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MariosCube schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:12:
[...]

[...]

De support desk van NewsDemon wakker houden heeft bij mij geholpen.

Spotweb is in vergelijking met een andere USP gewoon bij.
Dat is vreemd gezien deze issues niet user gerelateerd zijn afaik. De laatste headers zijn van maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:59
Bor schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:40:
[...]
Same here, met black friday een jaar afgenomen. Daarna is alle ellende begonnen. Het werkt steeds tijdelijk, sinds maandag 14:43 niks meer binnen gekregen ben er langzaam aan wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariosCube
Spotweb: 13 minuten oud.

User gerelateerd ..... zou niet moeten uitmaken, maar ........ schiet gewoon een ticket in bij de helpdesk.
Heeft voor mij geholpen.
Pagina: 1 ... 20 ... 37 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.