De vraag of het tegen dezelfde aanbiedingsprijs was. Voor 17 eur per jaar is het een schappelijke prijs rekening houdend met de retentie.Theroux schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:53:
[...]
Ik heb even de kleine letterjes gelezen bij de aanvraag van dit abonnement:
11. TERM AND TERMINATION. THIS AGREEMENT SHALL BE AUTOMATICALLY RENEWED FOR SUCCESSIVE REQUESTED PERIODS, UNTIL CANCELED BY CUSTOMER. NEWSHOSTING SHALL HAVE THE RIGHT TO TERMINATE THIS AGREEMENT IMMEDIATELY IN THE EVENT OF A BREACH OF ANY OF ITS TERMS BY CUSTOMER OR WITHOUT CAUSE.
Je moet dus wel zelf van te voren opzeggen als je niet wil dat je abonnement wordt verlengd.
Wel meer dan 17 euro:Mezkeijou schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:57:
[...]
De vraag of het tegen dezelfde aanbiedingsprijs was. Voor 17 eur per jaar is het een schappelijke prijs rekening houdend met de retentie.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MvBA1kU4zJT9RMf0uMRtGnah.jpg?f=user_large)
Ik dacht word ik nou gek. Maar ik heb tijdens blackfriday newshosting aangeschaft voor 17 eur per jaar. Net nog nageslagen. De voorgaande vraag was of deze prijs recurrent is.
Dan heb je zeker een goede deal gemaakt!Mezkeijou schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:05:
[...]
Ik dacht word ik nou gek. Maar ik heb tijdens blackfriday newshosting aangeschaft voor 17 eur per jaar. Net nog nageslagen. De voorgaande vraag was of deze prijs recurrent is.
Als je kijkt naar het plaatje dan staat er "Billed every 12 months". En als het een "Special Lifetime Discount" is dan blijft het 17 euro per jaar bij jou.
Ik heb even nogmaals gecheckt en betaalde ook zoals @Mezkeijou 17,20 EUR (20 USD). Ik had de link gevolgd die hier paar keer werd genoemd en deze bleek nog te werken (pas 6 dec gekocht).
Bij Newshosting nog geen reactie, maar zal wel druk zijn met zo'n aanbiedingen. Het ging mij inderdaad om de prijs. Dat ze automatisch verlengen is in ieder geval bekend, want ik heb in mijn geval ook Paypal agreement aangemaakt. Alles nogmaals bekeken, maar nergens vermelding en dus kunnen ze eigenlijk niet eens zomaar verhogen. Alleen toch handig om te weten, omdat prijsverschil wat groot is.
Ook kom je nog wel eens wat oplichters tegen in Usenet land en bij zo'n lage prijzen moet je natuurlijk extra opassen. Denk aan Usenext oplichters wat gewoon nog steeds bestaat.
Bij Newshosting nog geen reactie, maar zal wel druk zijn met zo'n aanbiedingen. Het ging mij inderdaad om de prijs. Dat ze automatisch verlengen is in ieder geval bekend, want ik heb in mijn geval ook Paypal agreement aangemaakt. Alles nogmaals bekeken, maar nergens vermelding en dus kunnen ze eigenlijk niet eens zomaar verhogen. Alleen toch handig om te weten, omdat prijsverschil wat groot is.
Ook kom je nog wel eens wat oplichters tegen in Usenet land en bij zo'n lage prijzen moet je natuurlijk extra opassen. Denk aan Usenext oplichters wat gewoon nog steeds bestaat.
[ Voor 7% gewijzigd door Nolf Crusher op 11-12-2020 17:42 ]
Hier € 17,47 dus je hebt er nog wat voordeel uitgeperst door te wachten.Nolf Crusher schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:39:
Ik heb even nogmaals gecheckt en betaalde ook zoals @Mezkeijou 17,20 EUR (20 USD). Ik had de link gevolgd die hier paar keer werd genoemd en deze bleek nog te werken (pas 6 dec gekocht).
Retentie is prima: ze claimen 4501 dagen en net nog iets van 4289 dagen binnengehaald dus hopen dat het zo blijft. *knock on wood*
In mijn accountgegevens (onder Plan Details) staat niet expliciet dat het een 'life time recurring deal' oid is maar dat stond wel in de aanbieding dacht ik. Even in de gaten houden dus.
ivm met Newshosting. Deze is voor 100% van Omicron. En de prijs is vast. 20dollar per jaar Lifetime en recurring. Dus geen problemen met vernieuwing aan dezelfde prijs.
De black friday deal was trouwens 25dollar. De deal aan 20dollar is al een deal van juni van dit jaar.
Je kan altijd support emailen. Deze antwoorden doorgaans binnen een paar uur...
De black friday deal was trouwens 25dollar. De deal aan 20dollar is al een deal van juni van dit jaar.
Je kan altijd support emailen. Deze antwoorden doorgaans binnen een paar uur...
[ Voor 59% gewijzigd door Converted007 op 11-12-2020 19:20 ]
@Converted007 Dat is goed om te horen. Is ook wel een hele mooie deal geweest die ik per toeval via het forum hier ontdekte.
@prOnorama2Waarschijnlijk alleen verschil in wisselkoers gehad
Nog wat oude dingen binnengehaald en dat ging hier ook inderdaad prima. Ook altijd hoge snelheid.
@prOnorama2Waarschijnlijk alleen verschil in wisselkoers gehad
Nog wat oude dingen binnengehaald en dat ging hier ook inderdaad prima. Ook altijd hoge snelheid.
Klopt. Je moest goed zoeken om de link te vinden hehe. Een beetje een verborgen actie. Op reddit kon je hem wel makkelijker vinden. Heb hem gekregen via een vriend.Nolf Crusher schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:46:
@Converted007 Dat is goed om te horen. Is ook wel een hele mooie deal geweest die ik per toeval via het forum hier ontdekte.
Laatst bij NewsDemon een 6TB block acc gekocht.
Nu las ik op hun blog dat ze zijn overgestapt naar UsenetExpress.
Kan ik ondanks hun overstap naar UE nog gewoon blijven usenetten via NewsDemon??
Of ben ik die 6TB dan kwijt?
Heeft iemand met deze provider ervaring?
EDIT: Kan wel gewoon inloggen op https://www.newsdemon.com/members/
Kan ik ondanks hun overstap naar UE nog gewoon blijven usenetten via NewsDemon??
[ Voor 11% gewijzigd door PeaceFreak op 11-12-2020 20:02 ]
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Je 6TB block is normaal gezien terug gereset naar 0. Dus je hebt de volle 6TB terug:-)PeaceFreak schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:02:
Laatst bij NewsDemon een 6TB block acc gekocht.
Moest je klagen ivm retentie kan je van hen een block account krijgen van blocknews.
En ja, je kan Newsdemon blijven gebruiken. Daar verandert niets aan. Enkel de retentie zal een pak minder zijn.
Of idd overstappen naar een andere usenet provider...
Oké, bedankt voor de informatie.Converted007 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:15:
[...]
Je 6TB block is normaal gezien terug gereset naar 0. Dus je hebt de volle 6TB terug:-)
Moest je klagen ivm retentie kan je van hen een block account krijgen van blocknews.
En ja, je kan Newsdemon blijven gebruiken. Daar verandert niets aan. Enkel de retentie zal een pak minder zijn.
Of idd overstappen naar een andere usenet provider...
Wat is de retentie nu dan van NewsDemon?
Was altijd goed, maar kan nergens zo snel de nieuwe retentie vinden... Helaas
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Helemaal onderaan de home pagina staat deze link: https://www.newsdemon.com/newsgroups-retention-update.phpPeaceFreak schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:33:
[...]
Oké, bedankt voor de informatie.
Wat is de retentie nu dan van NewsDemon?
Was altijd goed, maar kan nergens zo snel de nieuwe retentie vinden... Helaas
Of de 3000 dagen echt wordt waargemaakt is gezien de wisselende reacties hier niet duidelijk. Hopelijk is dat een tijdelijke situatie nav de abrupte switch in backbone.
Het lukt me niet meer om met newszilla6.xs4all.nl te verbinden, krijg de melding dat username/password niet klopt. Herkent iemand dit?
Ik heb dezelfde aanbieding gepakt en was daar ook wel benieuwd naar.Nolf Crusher schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:32:
Ik heb de die deal gepakt van Newshosting wat enkele keren hier is genoemd. Weet iemand al of deze prijs bij verlenging hetzelfde blijft? Ik heb geen screenshot van de webpagina gemaakt.
Zou toch willen weten of ze volgend jaar niet opeens rond de € 185,- afschrijven ofzo. Bij Newsdemon bleef ik dezelfde prijs afrekenen.
( Deal info: Newshosting.com
https://controlpanel.news...omo=best-usenet-deal-ever
$1.67/mo
Unlimited Downloads
Uncapped Speed
60 Connections
4459 Days Retention
Free Newsreader with Search)
Ik kreeg onderstaand antwoord van ze.
“Our plans will automatically attempt to renew at the same price until canceled or billing fails.
If you have any problems, please let us know and we will investigate.”
Als je nog niets gehoord hebt. Even contact met ze opnemen. Na betaling door mij via Paypal kreeg ik een 403 redirect. Was wel gereserveerd door Paypal, maar niet verwerkt bleekNolf Crusher schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:39:
Bij Newshosting nog geen reactie, maar zal wel druk zijn met zo'n aanbiedingen. Het ging mij inderdaad om de prijs.
Dus neem even contact met ze op. Doe er een screenshot van je Paypal betaling bij.
Ja hoor, alleen dan wel op poort 119, dus geen SSL.koesie schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:41:
[...]
krijg je ook wat binnen? bij mij lijkt alles 100% te falen
Ik wist mijn gegevens niet meer, maar had gelukkig nog instellingen in SABNZB staan bij een andere computer. Die gegeven heb ik uit de ini-file gehaald, en ingevoerd.
Edit: Verwijderd ivm het juridische karakter van dit topic
[ Voor 189% gewijzigd door GekkePrutser op 28-08-2021 14:55 ]
Idem hier, ook NewsDemon.
Laatste headers op free.pt, maar ook op andere groepen zijn van meer dan 24 uur geleden.
Het lijkt erop dat ze geen propagation meer hebben.
Downloaden van oudere meuk lukt nog wel.
Laatste headers op free.pt, maar ook op andere groepen zijn van meer dan 24 uur geleden.
Het lijkt erop dat ze geen propagation meer hebben.
Downloaden van oudere meuk lukt nog wel.
[ Voor 99% gewijzigd door GekkePrutser op 28-08-2021 14:55 ]
ik heb nog wat ND blokken voor de retentie, dus die mogen van mij nu wel op.
Hier hetzelfde met NewsDemon... Overschakelen naar backup block-account (Blocknews) lost het voor nu op.
Iemand dit al bij NewsDemon aangekaart?
Iemand dit al bij NewsDemon aangekaart?
[ Voor 18% gewijzigd door LiquidSmoke op 13-12-2020 09:59 ]
Als je SSL uitzet bij newsdemon kun je wel de spots binnenhalen...
1 - SSL uitzetten moet je niet willen.
2 - ook met SSL uit, geen nieuwe spots
3 - andere usenet provider werkt
4 - probleem aangekaart bij Newsdemon, maar reactie is “hier werkt het”. Dus graag ook zelf ticket openen bij ND!
2 - ook met SSL uit, geen nieuwe spots
3 - andere usenet provider werkt
4 - probleem aangekaart bij Newsdemon, maar reactie is “hier werkt het”. Dus graag ook zelf ticket openen bij ND!
Ja, sinds vrijdag werkt het niet meer. Er wordt niets nieuws meer gevonden. Met TLS werkt het bij Newsdemon sowieso al niet goed maar nu ook zonder TLS (wat imho zeer onwenselijk is) ook niet meer.GekkePrutser schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 22:56:
Edit: Heb het al opgelost. Spotweb deed het niet meer voor me. Connecte wel maar er kwam niets binnen via newsdemon. Hij zag het nummer van de laatste post wel maar die was hetzelfde als wat ik had.
Maar nu ik mijn backup server heb ingesteld werkt het weer. Snap niet wat er mis is (misschien voert newsdemon deze groep niet meer door?) maar het werkt weer.
Iemand anders ook rariteiten met newsdemon icm spotweb? De daadwerkelijke downloads werken wel gewoon, dat is het rare.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Newsdemon doet nu TLS 1.3.
Oudere newsreders lijken dit niet te ondersteunen (spotlite). Sabnzb wel.
Anoniem: 1344348
Ik heb met newszilla sinds eergisteren problemen. Zijn er hier meer die daar last van hebben?Tomba schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:18:
Het lukt me niet meer om met newszilla6.xs4all.nl te verbinden, krijg de melding dat username/password niet klopt. Herkent iemand dit?
Exact hetzelfde probleem met Spotnet classic. Na vrijdag rond 20:30 geen nieuw spots gevonden. Instellingen had ik nog aangepast, ik had nl.newsdemon.com naar eu.newsdemon.com, maar dat maakt allemaal niets uit.Bor schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:48:
[...]
Ja, sinds vrijdag werkt het niet meer. Er wordt niets nieuws meer gevonden. Met TLS werkt het bij Newsdemon sowieso al niet goed maar nu ook zonder TLS (wat imho zeer onwenselijk is) ook niet meer.
edit: net even in Newsleecher SuperSearch gebruikt, daar zie ik wel nieuwe spots staan.
[ Voor 15% gewijzigd door TFZ61 op 13-12-2020 12:50 ]
Dat was voor mij eigenlijk geen oplossing voor dit specifieke probleem. Na de verandering van backbone heb ik inderdaad een nieuwe DB aan moeten maken - vanwege de article nrs. die veranderd zijn. Echter zijn er geen spots meer te zien na vrijdag 20:23 in Spotnet met NewsDemon. En ja, ik heb vandaag de DB opnieuw opgebouwd en gespeeld met de headers servers. Dat heeft allemaal niet mogen baten. Ik zie ook geen errors ergens, wat ook wel irritant is. Daar kun je tenminste nog wat mee... Andere providers lijken hier dus geen last van te hebben. FWIW, ik gebruik nu de nieuwste versie van Spotnet v2.mesa57 schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:57:
Database leegmaken en weer opnieuw vullen is de beste optie.
and thanks for all the fish.
Dat helpt niet, dan haal je ook geen nieuwere spots binnen en stopt het bij die van vrijdag.mesa57 schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:57:
Had ik al gedaan door de switch naar eu.newsdemon.com, dan bouwt alles weer op. Maar ook dan geen verschil. Na vrijdag 20:30 geen nieuwe spots.mesa57 schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:57:
Mensen hier ook lage snelheden met Newsdemon? Eerst trok ik mijn 1Gbit connectie redelijk vol, maar sinds black friday (denk ik ongeveer) zijn de snelheden bedroevend.
Momenteel heb ik bijvoorbeeld 13MB/s. Incidenteel door de week lijkt het nog wel hoger te gaan, maar het is in ieder geval een stuk slechter.
Momenteel heb ik bijvoorbeeld 13MB/s. Incidenteel door de week lijkt het nog wel hoger te gaan, maar het is in ieder geval een stuk slechter.
Even teruglezen hier ... newsdemon's backbone is veranderd sinds 1 december. Wat je kunt proberen/checken is de specifieke server die je hebt ingesteld. Bij mij geeft bijv.news.newsdemon.com een stabielere en hogere download snelheid dan bijv. eu.newsdemon.com.Louw Post schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:48:
Mensen hier ook lage snelheden met Newsdemon? Eerst trok ik mijn 1Gbit connectie redelijk vol, maar sinds black friday (denk ik ongeveer) zijn de snelheden bedroevend.
Dat effect zie ik af en toe ook. Ook lijken downloads vaker incompleet dan voorheen.Louw Post schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:48:
Anoniem: 1344348
Iemand ook last van deze foutmelding?: Aanmelden bij server [502 dreader37.news.xs4all.nl: Access denied to your node - newsmaster@xs4all.nl] mislukt
ik heb mijn newsdemon account opgezegt ( wordt ergens in mei 2021 pas in actief ) en me maar weer bij Tweaknews geabboneerd.. want de vele incompletes begonnen me de strot uit te hangen
404 Signature not found
Iemand ervaringen met https://www.thecubenet.com hebben nu een deal 12 dollar voor 6 maanden unlimited.
[ Voor 89% gewijzigd door GekkePrutser op 28-08-2021 14:56 ]
free.pt ofzo tochGekkePrutser schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:59:
[...]
Ja ik dacht al dat het niet aan die article nummers lag want bij een andere provider zijn die toch al anders. En dat werkt bij mij ook gewoon.
Ik kan ook wel een ticket openen maar weet je wat de groep is die gebruikt wordt voor de spots van spotnet? Want dat zullen ze wel willen weten denk ik.
404 Signature not found
Het is niet alleen free.pt, maar alle nieuwsgroepen.
Dat las ik al wel inderdaad, maar las nog nergens over de lage snelheden. Dat verklaard het in ieder geval wel ja.pdukers schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:59:
[...]
Even teruglezen hier ... newsdemon's backbone is veranderd sinds 1 december. Wat je kunt proberen/checken is de specifieke server die je hebt ingesteld. Bij mij geeft bijv.news.newsdemon.com een stabielere en hogere download snelheid dan bijv. eu.newsdemon.com.
Met supernews (giganews backbone) ook alleen maar problemen sinds een aantal dagen, files niet meer binnen te halen, corrupt en de snelheid begint soor tvan goed maar halverwege bestanden corrupt en kakt de boel in.
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850
Hebben een fup van dacht ik 10tb... Maar wel goeie recensies. Wordt op reddit ook aangeraden.saharoen schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:52:
Iemand ervaringen met https://www.thecubenet.com hebben nu een deal 12 dollar voor 6 maanden unlimited.
'Blij' dat ik niet de enige ben maar wel balen dat t dus niet meer lijkt te werken. Was toch altijd een ideale fillserver voor nieuwe dingen. KPN mogelijk ingegrepen?Anoniem: 1344348 schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:10:
[...]
Ik heb met newszilla sinds eergisteren problemen. Zijn er hier meer die daar last van hebben?
Op Reddit is er ook een draadje over:
https://www.reddit.com/r/...4allnl_not_free_any_more/
en die verwijzen weer naar deze post:
https://groups.google.com...owNJhABZA4/m/9TfLH-BIAQAJ
Zonde, was echt al jaren lang een heel fijne aanvulling op een betaalde news-server...Miquel van Smoorenburg
8 dec. 2020 19:10:15 (6 dagen geleden)
In article <5fcfb308$0$302$e4fe...@news.xs4all.nl>,
Patrick Vervoorn <patrick....@NOSPAM.perihelion.demon.nl> wrote:
>
>Aloha,
>
>Zie subject, is er een setting aangepast op Newszilla?
Het is heel lang mogelijk geweest om zonder login/ww vanaf een willekeurig
IPv6 adres te connecten met newszilla, om het gebruik van IPv6 te
bevorderen. Dat doel is niet meer van toepassing, het moest ooit eens uit,
en dat is dus vandaag uitgezet.
Als je van _binnen_ het xs4all netwerk komt, over IPv4 of IPv6, dan
is er niks gewijzigd, geen login/ww nodig.
Van buiten xs4all moet je dus wel login/ww geven, dat was voor IPv4
altijd al zo, en nu dus voor IPv6 ook.
Tip: connect wel met TLS (SSL) op poort 563.
Ik kan nu ook veel beter zien wie er nog van buitenaf op poort 119
connect en een login/ww stuurt. Dat moet ook eens een error gaan
geven a la "please connect via TLS / port 563 to login" ofzo.
Mike.
[ Voor 68% gewijzigd door Tomba op 14-12-2020 07:53 ]
@Tomba Vanaf mijn Budget Thuis (voorheen 'NLEx') verbinding (eigenlijk gewoon KPN infra met een ander plakkertje) werkt news.kpn.nl hier nog prima (IPv4, IPv6 heb ik niet). Verbinden op poort 119, geen authenticatie, 8 connecties. Snelheid is prima (ik trek m'n 100Mbit lijn dicht), maar retentie is wel ruk (max. 1 week).
Hier ook ontevreden over Newsdemon sinds hun wijziging
Meerdere downloads variërend van 326d - 800d komen op zowel eu.newsdemon.com als news.newsdemon.com terug als 'Article not found'. Terwijl voorheen was een download van 4-5 jaar geen enkel probleem om bij Newsdemon op te halen en voor mij juist de reden om voor hen te kiezen. Heb een 6TB block account bij ze gekocht afgelopen zomer, voor +/- €14.
Heb een ticket ingeschoten met vraag of ik een 500GB Blocknews blokje kan krijgen (bedankt voor de tip Converted007 in "Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14"). Hopelijk verbetert de retentie van Newsdemon de komende tijd nog wat.
Hier ook ontevreden over Newsdemon sinds hun wijziging
Heb een ticket ingeschoten met vraag of ik een 500GB Blocknews blokje kan krijgen (bedankt voor de tip Converted007 in "Usenet, Nieuwsgroepen en Newsservers met Binaries - Deel 14"). Hopelijk verbetert de retentie van Newsdemon de komende tijd nog wat.
[ Voor 28% gewijzigd door ThinkPad op 16-12-2020 14:33 ]
Het probleem met het binnenhalen van de nieuwe spots lijkt te zijn opgelost aan de kant van Newsdemon!
Ja, en Nee.
Spots (free.pt) worden nu opgehaald en nzb's lijken ook te werken.
Comments zie ik nog niet.
Ook de headers van andere nieuwsgroepen zijn nog niet geüpdatet, wellicht binnenkort (downloaden is baggertraag. wellicht heeft de servers het druk met updaten?).
Spots (free.pt) worden nu opgehaald en nzb's lijken ook te werken.
Comments zie ik nog niet.
Ook de headers van andere nieuwsgroepen zijn nog niet geüpdatet, wellicht binnenkort (downloaden is baggertraag. wellicht heeft de servers het druk met updaten?).
[ Voor 89% gewijzigd door GekkePrutser op 28-08-2021 14:56 ]
@GekkePrutser
Het is ook PC afhankelijk hoe snel iets binnenkomt.
Ik zie alles tussen 3Mb/sec en 40Mb/sec. Ik zou ca 50Mb.sec willen halen.
Ik neem aan dat de servers druk zijn met het verwerken van de achterstallige data van 2 a 3 dagen (hoop ik dan maar). Ik zag net een nieuwsgroep met weer wat nieuwe (nog niet de nieuwste) headers.
Het is ook PC afhankelijk hoe snel iets binnenkomt.
Ik zie alles tussen 3Mb/sec en 40Mb/sec. Ik zou ca 50Mb.sec willen halen.
Ik neem aan dat de servers druk zijn met het verwerken van de achterstallige data van 2 a 3 dagen (hoop ik dan maar). Ik zag net een nieuwsgroep met weer wat nieuwe (nog niet de nieuwste) headers.
[ Voor 101% gewijzigd door GekkePrutser op 28-08-2021 14:56 ]
hier haalt tweaknews wel een betere snelheid dan newsdemon.. t scheelt maar 100mbit maar toch
404 Signature not found
Het lijkt iets beter te gaan maar helemaal top werkt het nog niet.P. Hettinga schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:27:
Het probleem met het binnenhalen van de nieuwe spots lijkt te zijn opgelost aan de kant van Newsdemon!
Ik zie het staan 10tb ben je wel gek bezig als dat lukt binnen 30 dagenHebben een fup van dacht ik 10tb
Ik kreeg deze reactie van NewsDemon:
Nu maar afwachten..........Hi,
There was a delay with header feed this weekend but they're getting caught up now.
Please let us know if you have any questions
_
Newsdemon Support
Ik ben ook wel een beetje klaar met NewsDemon, teveel gedoe de laatste tijd.
Ik ga op zoek naar een andere provider met >500mbit.
Iemand tips? Ik vond TweakNews toch wel wat aan de de dure kant...
Goede ervaringen met XsNews? Daarvoor heb ik nog een leuke offer liggen...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
@hierboven: alles muv Demon is prrrima. Demon zal ooit wel weer goed worden, maar vooral hun onduidelijkheid vind ik jammer. Maar goed, die man die dat bedrijf runt zal wel slapeloze nachten hebben, das ook weer zo.
Dit heeft wel mijn vertrouwen in de servers beschadigd, wie/welke reseller is de volgende die zijn contract bij Highwinds opzegt, daar heeft geen mens zicht op.
Dit heeft wel mijn vertrouwen in de servers beschadigd, wie/welke reseller is de volgende die zijn contract bij Highwinds opzegt, daar heeft geen mens zicht op.
Cubenet net in plaats van NewsDemon genomen. Vooralsnog erg snel en goedkoop
Damian schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 08:00:
Ik ben ook wel een beetje klaar met NewsDemon, teveel gedoe de laatste tijd.
Exact hetzelfde bericht ontvangen. Het is maar afwachten hoe het gaat.MariosCube schreef op maandag 14 december 2020 @ 23:17:
Ik kreeg deze reactie van NewsDemon:
[...]
Nu maar afwachten..........
Inmiddels lijkt het updaten van Spotnet via Newsdemon weer niet te werken.
@Bor
Niet dat je veel mist....... zoveel wordt er ook niet gepost.
NZB’s downloaden gaat redelijk (meestal).
Geduld is een schone zaak. Maar ......... het updaten lijkt weer gestopt.
Morgen maar weer een ticket inschieten.
Niet dat je veel mist....... zoveel wordt er ook niet gepost.
NZB’s downloaden gaat redelijk (meestal).
Geduld is een schone zaak. Maar ......... het updaten lijkt weer gestopt.
Morgen maar weer een ticket inschieten.
[ Voor 18% gewijzigd door MariosCube op 15-12-2020 23:56 ]
Ik ben ook al klaar met Newsdemon. Continu: "502 Connection failure. Please contact technical support.' errors. Nu opzoek naar een nieuwe. Ga maar gewoon terug naar i-telligent. Duurder maar wel nooit gezeik mee gehad.
@Incognitum
Kan je inloggen op je account op NewsDemon.com?
Zo ja, check hoe je verbinding maakt met de usenet server van NewsDemon.
Gebruik nl.newsdemon.com poort 119 om te testen.
Als je geen verbinding krijgt, open een ticket op de website om je account te resetten. Het probleem was bij mij in "no time" verholpen.
Als je geen verbinding krijgt, open een ticket op de website om je account te resetten. Het probleem was bij mij in "no time" verholpen.
Ja het probleem is inderdaad gereset vanmiddag, echter is dit al probleem twee sinds ik er zit (nog geen twee maanden). Niet heel betrouwbaar. Ik wacht tot de volgende billing. Wat dus ook niet automatisch gaat zoals hier werd gezegd. Laatste keer ook opeens geblokkeerd.MariosCube schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:44:
@Incognitum
Eweka heeft nog steeds een deal van 35,88 euro per jaar (recurring en lifetime): https://www.eweka.nl/nl/landing/special-usenet-deal
En ze bieden nu onbeperkte snelheid aan, dus geen 300mbit meer en 50 connections...
En ze bieden nu onbeperkte snelheid aan, dus geen 300mbit meer en 50 connections...
Eweka heeft nog steeds een deal van 35,88 euro per jaar (recurring en lifetime): https://www.eweka.nl/nl/landing/special-usenet-dealIncognitum schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:26:
Ik ben ook al klaar met Newsdemon. Continu: "502 Connection failure. Please contact technical support.' errors. Nu opzoek naar een nieuwe. Ga maar gewoon terug naar i-telligent. Duurder maar wel nooit gezeik mee gehad.
Dat verklaart waarom ik geen SSL kan gebruiken via newsleecher, beetje oud blijkbaar.MariosCube schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:54:
Newsdemon doet nu TLS 1.3.
Wat is een goed alternatief als je geen spotnet wil gebruiken?
Elect a clown, expect a circus.
ik gebruik altijd Snelnl, het lijkt wel spotnetSlasher schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:50:
[...]
Dat verklaart waarom ik geen SSL kan gebruiken via newsleecher, beetje oud blijkbaar.
SABnzbd+Slasher schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:50:
[...]
Dat verklaart waarom ik geen SSL kan gebruiken via newsleecher, beetje oud blijkbaar.
Spotweb....is dat geen indexer? Dan kan je *knip* ook wel noemen...
[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 18-12-2020 16:28 ]
NewsDemon lijkt nu wel weer te werken, maar een halve seconde nadat Spotnet refreshed is crasht het programma zonder een error of log helemaal. Dat deed het eerder ook al, maar na een database-rebuild was alles weer oké. Goed, dat probleem is nu dus weer terug. Kan dat aan NewsDemon liggen en het feit dat ze nog altijd over aan het gaan zijn op de nieuwe backbone, of is er op mijn PC gewoon iets stuk?
NewsDemon is nog steeds niet "bij". Loopt uren achter, maar werkt wel.
Spotweb, nieuwste github versie op Debian, crashed bij mij niet.
Lijkt mij eerder een mysql dan een spotweb probleem.
Spotweb, nieuwste github versie op Debian, crashed bij mij niet.
Lijkt mij eerder een mysql dan een spotweb probleem.
Ik had dit 2 weken terug ook. Ik heb het opgelost door een volledig nieuwe lege spotnet neer te zetten en de database opnieuw heb opgebouwd.Zalmanman schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:06:
NewsDemon lijkt nu wel weer te werken, maar een halve seconde nadat Spotnet refreshed is crasht het programma zonder een error of log helemaal. Dat deed het eerder ook al, maar na een database-rebuild was alles weer oké. Goed, dat probleem is nu dus weer terug. Kan dat aan NewsDemon liggen en het feit dat ze nog altijd over aan het gaan zijn op de nieuwe backbone, of is er op mijn PC gewoon iets stuk?
Helaas is de history op dit moment waardeloos dus ik heb spotnet maar omgezet naar mijn backup block account.
Dat werkt nu helaas ook niet. Spotnet net met Revo eraf gegooid en net na het instellen van de poorten beginnen de crashes al... Hij kan de database niet eens verversen, want voor die tijd verdwijnt het venster al.eijckron schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:49:
[...]
Ik had dit 2 weken terug ook. Ik heb het opgelost door een volledig nieuwe lege spotnet neer te zetten en de database opnieuw heb opgebouwd.
Helaas is de history op dit moment waardeloos dus ik heb spotnet maar omgezet naar mijn backup block account.
Dit heb ik ook gehad met newsdemon en heb het weer werkend gekregen
De oplossing staat in https://www.spot-net.nl/f...c.php?f=3&t=8795&start=30
Headerserver: news.newsdemon.com - poort 119
Download- en uploadserver: news.newsdemon.com - poort 563
Spotnet (samen met newsdemon) crasht als je de headers ophaalt met een andere poort dan 119 dus daarom die poort
Ook de server news.newsdemon.com is vrij essentieel, us en nl versie crashen wel, com versie niet
De oplossing staat in https://www.spot-net.nl/f...c.php?f=3&t=8795&start=30
Headerserver: news.newsdemon.com - poort 119
Download- en uploadserver: news.newsdemon.com - poort 563
Spotnet (samen met newsdemon) crasht als je de headers ophaalt met een andere poort dan 119 dus daarom die poort
Ook de server news.newsdemon.com is vrij essentieel, us en nl versie crashen wel, com versie niet
news.newsdemon.com, us.newsdemon en nl.newsdemon.con verwijzen naar dezelfde server, zelfde IP!
Er zou dus geen verschil in mogen zitten.
eu.newsdemon.com verwijst naar de Europesche server, ander IP!
Sinds begin December, mogelijk zelfs eerder gebruikt newsdemon TLS 1.3. Vroeger was dat TLS 1.2.
Oudere pakketten kunnen niet omgaan met TLS 1.3 en geven een foutmelding of crashen als je SSL aan het staan.
Een work-around is SSL (port 563) uitzetten en de newsdemon server benaderen met port 119 zonder encryptie.
Er zou dus geen verschil in mogen zitten.
eu.newsdemon.com verwijst naar de Europesche server, ander IP!
Sinds begin December, mogelijk zelfs eerder gebruikt newsdemon TLS 1.3. Vroeger was dat TLS 1.2.
Oudere pakketten kunnen niet omgaan met TLS 1.3 en geven een foutmelding of crashen als je SSL aan het staan.
Een work-around is SSL (port 563) uitzetten en de newsdemon server benaderen met port 119 zonder encryptie.
Waar ergens staat dat het lifetime is? Heb nu lifetime nog van Koningsdag (60pj) een abbo daar stond toen letterlijk LIFETIME getypt. Bij die link zie ik dat niet.Converted007 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 04:15:
Eweka heeft nog steeds een deal van 35,88 euro per jaar (recurring en lifetime): https://www.eweka.nl/nl/landing/special-usenet-deal
[ Voor 9% gewijzigd door RobbyTown op 19-12-2020 09:57 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Is lifetime... je kan altijd support emailen..RobbyTown schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:04:
[...]
Waar ergens staat dat het lifetime is? Heb nu lifetime nog van Koningsdag (60pj) een abbo daar stond toen letterlijk LIFETIME getypt. Bij die link zie ik dat niet.
Als jij dat al niet bent...Converted007 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 11:22:
[...]
Is lifetime... je kan altijd support emailen..
Reactie van supportConverted007 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 11:22:
[...]
Is lifetime... je kan altijd support emailen..
Totaal niet antwoord op mijn vraag screenshot erbij van 2,99 en is het lifetime?Bedankt voor uw e-mail.
Uw huidige abonnement komt overeen met het aanbod dat u ons heeft gegeven (60EUR 12 maanden abonnement / 4,99 EUR)
We hebben uw account geüpgraded van 300 Mbps naar UNLIMITED snelheid met 50 verbindingen zonder extra kosten.
Ik kap ermee! Nog geen antwoord op mijn vraag of het wel of geen lifetime isHelaas is dit abonnement alleen voor nieuwe klanten en komt u helaas niet in aanmerking vanwege uw huidige abonnement

Gokje gegenomen: Had eerst 131 dagen
Net de kingsday versie opgezegd en jou link gepakt. Nog 497 dagen.
Het kan blijkbaar wel als huidige klant

[ Voor 49% gewijzigd door RobbyTown op 19-12-2020 16:57 ]
Is echt wel lifetime hoor ook al staat het er niet bij. Er staat gewoon als je betaald 35,88euro per jaar. Dus ik ga er van uit dat het lifetime is lol. Ik heb met paypal betaald en daar is een recurring betaallink aangemaakt aan 35,88euro per jaar totdat de klant het stopzet.RobbyTown schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:59:
[...]
Reactie van support
[...]
Totaal niet antwoord op mijn vraag screenshot erbij van 2,99 en is het lifetime?
[...]
Ik kap ermee! Nog geen antwoord op mijn vraag of het wel of geen lifetime is
Dat het zogezegd enkel voor nieuwe klanten is die 35euro promo klopt al niet volgens de info die ze op reddit geven. Daar geven ze toe dat de 35euro deal bedoeld is voor huidige klanten.
Waarom dan de 60euro deal voor dient, mag me een raadsel heten. Want die 35euro kan je zowel als nieuwe en huidige klant gebruiken.
[ Voor 13% gewijzigd door Converted007 op 19-12-2020 17:22 ]
Enkele weken geleden overgestapt van Hitnews op Newshosting en ik kon gewoon downloaden met Sab op mijn Imac met OS Sierra. Sinds ik de Newshosting app had geïnstalleerd lukt het downloaden via sab niet meer. Alle server instellingen in sab zijn ok, want bij testen server geeft hij aan"succesvol verbonden".
Daarna de Newshosting app verwijderd, maar nog steeds niet mogelijk om via sab te dl/
Sab verwijderd en opnieuw er in gezet, maar geen resultaat.
Wat wel vreemd is dat als ik sab verwijderd uit Programmas en opnieuw installeer, alle instellingen er alweer in staan en dus hoef ik niets opnieuw in te vullen zoals: server, poort gebruikersnaam ww etc.
Wie weet raad?
Daarna de Newshosting app verwijderd, maar nog steeds niet mogelijk om via sab te dl/
Sab verwijderd en opnieuw er in gezet, maar geen resultaat.
Wat wel vreemd is dat als ik sab verwijderd uit Programmas en opnieuw installeer, alle instellingen er alweer in staan en dus hoef ik niets opnieuw in te vullen zoals: server, poort gebruikersnaam ww etc.
Wie weet raad?
Wat bedoel je precies met "lukt het downloaden via sab niet meer"? Wat zegt sab in de logging als het niet lukt?
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Bedankt, maar ik heb inmiddels gevonden hoe ik echt alles van sab van mijn Imac kan verwijderen en daarna sab opnieuw erin en nu gaat het weer prima.RichieB schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:55:
Wat bedoel je precies met "lukt het downloaden via sab niet meer"? Wat zegt sab in de logging als het niet lukt?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 09:50
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Ik ben klaar met newsdemon 
Bestand van 500 dagen niet binnen te halen. Blijkbaar begrijp ik nog niet helemaal hoe SABnzb met block accounts omgaat, want had verwacht dat bij corrupte files dat het blockaccount het zou proberen. Na het uitvinken van newsdemon en het opnieuw starten van de download komt de file compleet binnen.
Voor de 'transfer' van newsdemon nooit issues gehad. Ga volgende week zoeken naar een nieuw primair account en eens uitvogelen waarom mijn block account door SABnzb niet (of onvoldoende) werd aangesproken om het bestand toch goed binnen te halen
Bestand van 500 dagen niet binnen te halen. Blijkbaar begrijp ik nog niet helemaal hoe SABnzb met block accounts omgaat, want had verwacht dat bij corrupte files dat het blockaccount het zou proberen. Na het uitvinken van newsdemon en het opnieuw starten van de download komt de file compleet binnen.
Voor de 'transfer' van newsdemon nooit issues gehad. Ga volgende week zoeken naar een nieuw primair account en eens uitvogelen waarom mijn block account door SABnzb niet (of onvoldoende) werd aangesproken om het bestand toch goed binnen te halen
Even vertellen hoe dat dan gelukt is, is altijd wel prettig. Mocht een ander ook een soortgelijk probleem hebben kan hij jouw tips misschien wel gebruikendoggy1 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 19:33:
[...]
Bedankt, maar ik heb inmiddels gevonden hoe ik echt alles van sab van mijn Imac kan verwijderen en daarna sab opnieuw erin en nu gaat het weer prima.
Wat is je prio van je normale provider en van je blockaccounts?We Are Borg schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:32:
Ik ben klaar met newsdemon
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
mbvNoahAmber schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:32:
[...]
Even vertellen hoe dat dan gelukt is, is altijd wel prettig. Mocht een ander ook een soortgelijk probleem hebben kan hij jouw tips misschien wel gebruiken
https://www.icreatemagazi...ledig-verwijderen-op-mac/
is het perfect opgelost
Die vraag kwam ook bij mij naar boven, idd...MeNTaL_TO schreef op zondag 20 december 2020 @ 11:40:
[...]
Wat is je prio van je normale provider en van je blockaccounts?
Maar dan zou het volgende superraar zijn ongeacht wat, toch...? >>>>> [quote] Na het uitvinken van newsdemon en het opnieuw starten van de download komt de file compleet binnen.
@Converted007Converted007 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:20:
[...]
Is echt wel lifetime hoor ook al staat het er niet bij. Er staat gewoon als je betaald 35,88euro per jaar. Dus ik ga er van uit dat het lifetime is lol. Ik heb met paypal betaald en daar is een recurring betaallink aangemaakt aan 35,88euro per jaar totdat de klant het stopzet.
Dat het zogezegd enkel voor nieuwe klanten is die 35euro promo klopt al niet volgens de info die ze op reddit geven. Daar geven ze toe dat de 35euro deal bedoeld is voor huidige klanten.
Waarom dan de 60euro deal voor dient, mag me een raadsel heten. Want die 35euro kan je zowel als nieuwe en huidige klant gebruiken.
Als je via de aanbiedingslink gaat kun je niet verder omdat je email/un al bekend is. Er volgt dan een ander linkje waarmee je als huidige klant inlogt.
Als je als huidige klant inlogt krijg je die deals verder niet te zien. Als je upgrade binnen de eweka omgeving krijg je wel dezelfde condities maar voor E7 per mnd. en je moet dus E84 afrekenen.
Je kunt wel zelf de links/landinzones aanpassen en dan krijg je de deals wel te zien maar neemt ie niet je al bestaande paymentgegevens over.
@RobbyTown Hoe heb je dat dan precies gedaan?RobbyTown schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:59:
[...]
Reactie van support
[...]
Totaal niet antwoord op mijn vraag screenshot erbij van 2,99 en is het lifetime?
[...]
Ik kap ermee! Nog geen antwoord op mijn vraag of het wel of geen lifetime is
1) Ingelogd op je bestaande account.
2) Optie Account opzeggen doen ?
3)
[ Voor 27% gewijzigd door Help!!!! op 20-12-2020 12:37 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Niet echt, bij gelijke prio verdeelt ie de download threads, dus heeft de ene server het niet, dan pech.Sjah schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:13:
[...]
Die vraag kwam ook bij mij naar boven, idd...
Maar dan zou het volgende superraar zijn ongeacht wat, toch...? >>>>> [quote] Na het uitvinken van newsdemon en het opnieuw starten van de download komt de file compleet binnen.
Bij lagere prio probeert ie eerst de ene server en dan de lagere prio.
Tenminste, zo werkte het bij mij de laatste keer dat ik het instelde (maar dat is al jaren geleden).
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Nu ik Prime, Netflix en af en toe Disney heb ben ik er een beetje uit, maar als ik dan een keer een oudere film zoek dan staat het toch weer niet op Spotnet en kan ik weer een torrent gaan zoeken dus dat Tweaknews abo slaat ondertussen nergens meer op in mijn geval. Iemand een tip voor een goede provider waar je gewoon voor een data bundel kan kiezen in plaats van een maandelijks abo?
Na al dat gedoe over NewsDemon hier even een positief verhaal: ik heb bulknews.eu als 1e server staan maar een download van 1200 dagen oud hadden zij niet meer. Via NewsDemon kwam deze 100% binnen met mijn maximale snelheid van 250 Mbps. Niets mis mee dus.
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Eerst checken als de link nog werktHelp!!!! schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:15:
@RobbyTown Hoe heb je dat dan precies gedaan?
1) Ingelogd op je bestaande account.
2) Optie Account opzeggen doen ?
3)
https://www.eweka.nl/nl/landing/special-usenet-deal
Zoals je ziet email is leeg. Hier niets meer doen.
Mijn Eweka ingelogd
Account opzeggen (dit is direct dus geen melding weet je het zeker)
Dan die speciale link (https://www.eweka.nl/nl/landing/special-usenet-deal)
Dan is je email al ingevuld als het goed is (bij mij wel).
Land kiezen en betaalwijze.
Betaald en voila 365 dagen erbij.
Super, dankjewel. Was dat altijd het enige IP van de newsserver of heeft/had free-usenet.com meerdere servers?
Jammer dat de webserver dan een HTTP 500 error geeft inderdaad.hraone schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:03:
[...]
Inderdaad. Heeft iemand ook het ip van de client area (website). Ik had juist een blockaccount gekocht en wil graag de gegevens weten.
Ook leuk dat ze een actie doen en dan offline gaan.
Ah ip is 195.191.25.42, helaas als ik deze toevoeg aan mijn hostfile als free-usenet.com, krijg ik geen werkende website
Ook geprobeerd te telnetten op het voormalige mx record maar dan krijg ik:
250 OK
rcpt to: <support@free-usenet.com>
550 Unrouteable address
^]
Ik blijf het wel vreemd vinden dat je de server online zou houden als je met de noorderzon vertrekt. Maar wellicht is de server (die staat bij Hetzner) nog een paar weken vooruit betaald en stopt die er dan ook mee?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 09:50
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Sjah schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:13:
[...]
Die vraag kwam ook bij mij naar boven, idd...
Newsdemon: prio 0MeNTaL_TO schreef op zondag 20 december 2020 @ 11:40:
[...]
Wat is je prio van je normale provider en van je blockaccounts?
Usenetfarm: prio 1
Vipernews: prio 2
Vind het zelf nu ook wel vreemd.
De download die mislukt was:
De download herhaalt, met newsdemon uitgeschakeld en dus wel binnen weten te halennews.newsdemon.com=28.2 GB, news.usenet.farm=12.9 GB, news.vipernews.com=468 B
Ben nu een tweede bestand aan het downloaden met alleen usenet farm en viper. Kijken of deze nu wel goed binnenkomtnews.usenet.farm=41.1 GB
Edit: hmm tweede bestand komt toch echt niet binnen. Dan vermoed ik dat het toch een glitch was ergens maar niet perse aan newsdemon lag, aangezien het puur 1 keer wel gelukt is puur op block accounts.
[ Voor 17% gewijzigd door We Are Borg op 20-12-2020 16:28 ]
Heb je dat block nog van ze gekregen? Ik kreeg te horen dat ze geen overeenkomst hebben met Blocknews en me dus geen block konden verstrekken. Wel kreeg ik een aanbod voor een $1 per maand abo (met 500GB limiet) bij MaximumUSENET.ThinkPadd schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:01:
@Tomba Vanaf mijn Budget Thuis (voorheen 'NLEx') verbinding (eigenlijk gewoon KPN infra met een ander plakkertje) werkt news.kpn.nl hier nog prima (IPv4, IPv6 heb ik niet). Verbinden op poort 119, geen authenticatie, 8 connecties. Snelheid is prima (ik trek m'n 100Mbit lijn dicht), maar retentie is wel ruk (max. 1 week).
Hier ook ontevreden over Newsdemon sinds hun wijzigingMeerdere downloads variërend van 326d - 800d komen op zowel eu.newsdemon.com als news.newsdemon.com terug als 'Article not found'. Terwijl voorheen was een download van 4-5 jaar geen enkel probleem om bij Newsdemon op te halen en voor mij juist de reden om voor hen te kiezen. Heb een 6TB block account bij ze gekocht afgelopen zomer, voor +/- €14.
Nee, heb meerdere keren contact met ze gehad via het ticket wat ik had ingeschoten. Maar men draait om het retentieverhaal heen voor m'n gevoel. Kreeg alleen maar standaard antwoorden over of ik wel het juiste serveradres gebruik e.d.XhaiKhaL schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:19:
[...]
Heb je dat block nog van ze gekregen? Ik kreeg te horen dat ze geen overeenkomst hebben met Blocknews en me dus geen block konden verstrekken. Wel kreeg ik een aanbod voor een $1 per maand abo (met 500GB limiet) bij MaximumUSENET.
Uiteindelijk net als jou dat aanbod van MaximumUsenet van ze gekregen. Maar die site ziet er dusdanig shady uit naar mijn idee dat ik daar no way iets ga bestellen
Op Reddit staan nog wel wat interessante Black Friday deals: https://www.reddit.com/r/...l_thread_confirmed_deals/
Ik neig naar een block (wil niet maandelijks ergens aan vastzitten) bij TheCubeNet. 1TB voor $6.
Edit: TheCubeNet zit op Omicron, dat is de backbone waar Newsdemon voorheen ook zat.
[ Voor 33% gewijzigd door ThinkPad op 21-12-2020 11:47 ]
Die heb ik ook, geen klachten daarover, enige klacht gaat kunnen zijn dat die wel ns binnen een jaar op kan zijn, als ik veel oude stuff ga zoeken, want Demon geeft vaak niet thuis idd.ThinkPadd schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:22:
[...]
Ik neig naar een block (wil niet maandelijks ergens aan vastzitten) bij TheCubeNet. 1TB voor $6.
Maar dit gedoe maakt 't topic wel weer leuk, het was altijd, althans de laatste 2 jaar, lomp antwoorden "neem Demon, discussie gesloten". Nu is het weer interessant.
[ Voor 17% gewijzigd door Sjah op 21-12-2020 11:51 ]
Let op:
VERPLICHT LEESVOER
Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
Een handig overzicht met alle usenet backbones.
VERPLICHT LEESVOER
Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
- Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
- Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
- Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
- Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
- Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.
Een handig overzicht met alle usenet backbones.