Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
superlion schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:46:
Heb net 1TB block voor 5 euro bij newsdemon
https://www.newsdemon.com/Black-Friday-Usenet.php

Kreeg een bevestiging in het frans? Bienvenue à NewsDemon.com
Thanks voor de tip
Heb altijd al blokjes van Newsdemon, maar dit is echt een flinke korting....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:20

Arrogant

S.F.W.

Freakster86 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:15:
[...]

BF deal van Bulknews = 6TB voor 15 euro.
Meerdere mensen (waaronder ik) kregen 12TB bij deze actie: "Tegoed: 12,000.0 GB"
Misschien geldt dit nog steeds.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:59
NewsDemon is gestopt voor nu en gaat verhuizen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ze zijn alleen gestopt met Highwinds en gaan nu over op UsenetExpress. Je merkt er verder niks van als gebruiker zijnde. En die overstap is iets wat er al een tijdje aan zat te komen.
/// As a NewsDemon member, you will not need to do anything. All current configurations will remain the same.
Unlimited members will see no change in their plans.
Monthly Limited members will see that their monthly quotas have all been reset.
Block Account members will find that their block accounts have all been reset to 100% available.
/// The transition started at Midnight of December 1st and members have been migrated to our new platform and network.
/// West Coast servers will be added to the NewsDemon network in 1st Quarter 2021.
/// The NewsDemon team recognizes and appreciates the relationships with our partners and most of all, our members.
Edit: Newsdemon en Newsgroupdirect zijn dus geen aanvulling meer op elkaar aangezien ze nu op hetzelfde netwerk zitten. Mocht je een van de twee hebben, dan kan een block bij een willekeurige Highwinds provider wel weer wat toevoegen.

[ Voor 9% gewijzigd door Freakster86 op 01-12-2020 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:38
@hierboven:

Heeft UE dan ook dikke 12 jaar retentie? Dan beschouw is het idd als dat er niks veranderd is.

En , als block-bezitter bij NewsDemon lees ik dit op die site:

Block Account members will find that their block accounts have all been reset to 100% available.

Wat mag dat betekenen? Neem aan niet dat wat ik ooit kocht weer op die volle 100% staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Sjah schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:03:
@hierboven:

Heeft UE dan ook dikke 12 jaar retentie? Dan beschouw is het idd als dat er niks veranderd is.
https://www.usenetexpress.com/newsgroups/

3000+ dagen volgens hun site. Dat is dus wel wat korter dan de ~4500 dagen die Highwinds heeft. Vandaar ook dat een block van een Highwinds provider iets kan toevoegen.
En , als block-bezitter bij NewsDemon lees ik dit op die site:

Wat mag dat betekenen? Neem aan niet dat wat ik ooit kocht weer op die volle 100% staat.
Haha, hier had ik helemaal overheen gelezen. Even mijn 6TB block account gecontroleerd (dat was nog iets van 4TB meen ik mij te herinneren). En ja hoor, weer 6TB remaining. Dus ja, weer 100% vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja bij mij ook weer teruggezet op 4Tb (wist niet meer dat ik blijkbaar 4 kocht). :)
Da's mooie compensatie tov de verlaging van 4500 dagen naar 3000, want dat vind ik ernstig ook al zullen mensen me nu wel voor zeiksnor uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05 08:32
Nou merk er wel iets van hoor, de retentie gaat nu niet langer als 2 jaar terug dus 730 dagen veel article's not on this server, dus niks van merken??? heb net weer voor 3 maanden betaald, maar ja mischien moet de server nog vullen waar ze opzitten

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:03
Eens hier ook rond de 750 dagen en daarboven doet hij niks meer. Account gereset wil niets helpen.
Zonde! Fijne provider waar ik geregeld 4000 dagen oude posts binnen kon halen zonder problemen. Dat lijkt nu foetsie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05 08:32
The_Cure schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 23:57:
Eens hier ook rond de 750 dagen en daarboven doet hij niks meer. Account gereset wil niets helpen.
Zonde! Fijne provider waar ik geregeld 4000 dagen oude posts binnen kon halen zonder problemen. Dat lijkt nu foetsie.
Ja hier dus ook denk dat ik over ga op tweak

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
MiskentTalent schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:56:
[...]

Ja hier dus ook denk dat ik over ga op tweak
Ik hoop dat die 750 dagen van newsdemon tijdelijk is. Want anders is het echt ruk.

Denk dat newshosting een betere deal heeft dan tweak. En de retention binary van newshosting lijkt beter dan tweak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand een idee wat er met https://free-usenet.com/ gaande is? Lijkt alsof ie niet meer bestaat.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-05 11:06
Voila, Newsdemon dan maar opgezegd en terug naar Eweka gegaan.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:03
ikbenben schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:51:
Voila, Newsdemon dan maar opgezegd en terug naar Eweka gegaan.
Heeft Eweka nog veel last van ontbrekende/onvolledige bestanden? Dat was mijn reden 3 jaar geleden om richting Newsdemon te gaan.

Zelf ook te kijken naar bulknews.eu. 6TB voor € 36 is best netjes.
Eweka nu € 4,99 p/m.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
Mijn account is nog steeds buiten werking bij NewsDemon, mijn pech is dat ik net voor 1 jaar verlengd hebt.
Zal vandaag nog even afwachten of ze een oplossing hebben. Maar als bovenstaande klopt met 750 dagen retentie bij NewsDemon, dan stap ik over op UsenetServer die kan ik nu afsluiten voor $3.99 per maand.
En wat NewsDemon betreft mijn verlies nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
The_Cure schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:41:
[...]

Heeft Eweka nog veel last van ontbrekende/onvolledige bestanden? Dat was mijn reden 3 jaar geleden om richting Newsdemon te gaan.

Zelf ook te kijken naar bulknews.eu. 6TB voor € 36 is best netjes.
Eweka nu € 4,99 p/m.
Geen idee. Ik zal het snel weten :)
Ik ben ooit weggegaan van Eweka omdat ze toen maar max 100Mbit snelheid hadden. Ik heb dan even i-Telligent gehad maar daar was de retentie te kort van. Daarna overgestapt op Newsdemon voor de lange retentie én de spotgoedkope prijs.
Op verschillende fora wordt Eweka meestal toch aangeraden dus ik denk wel dat dit goed zit.

Eweka heb ik net genomen aan 2,99€ p/m.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
ikbenben schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:57:
[...]

Geen idee. Ik zal het snel weten :)
Ik ben ooit weggegaan van Eweka omdat ze toen maar max 100Mbit snelheid hadden. Ik heb dan even i-Telligent gehad maar daar was de retentie te kort van. Daarna overgestapt op Newsdemon voor de lange retentie én de spotgoedkope prijs.
Op verschillende fora wordt Eweka meestal toch aangeraden dus ik denk wel dat dit goed zit.

Eweka heb ik net genomen aan 2,99€ p/m.
Hoe zit het met de speed van hele oude bestanden? Nog steeds capped op 100mbit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Mezkeijou schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:42:
[...]

Hoe zit het met de speed van hele oude bestanden? Nog steeds capped op 100mbit?
Is er dan verschil tussen oude en nieuwe? Eweka heeft nu gewoon 300Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik lees dit op newsdemon:

We have committed resources and with the liberty of developing our own spools and platform; our own independent NewsDemon network is on an expedited timetable. We have agreements in place to backfeed the new NewsDemon spools to increase retention rapidly.

Our team will establish transit servers and peering relationships with multiple tier 1 backbones and fill our own spool set. Throughout our progress, we will provide periodic updates on all development and core services.

Op mij komt dat over als we zullen die 3000 dagen gaan halen. Nog altijd niet 4500 die het was, maar ook niet 750 dagen. Velen zal dat diep irriteren, dat ze geen tijdplan posten van wanneer we dan op 2000 en wanneer op 3000 dgn zitten.

Maarja, ik ben leuk aangevuld met mijn Block van 4Tb, dat was nog maar zo een dikke Tera dat ik had vermoed ik, nu weer leuk terug op 4.

[ Voor 17% gewijzigd door Sjah op 02-12-2020 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Hier ook iemand die baalt vanwege de gereduceerde retentie. Juist voor newsdemon gekozen vanwege de retentie. Nu nog maar ongeveer iets van 1200 dagen.

Helaas een block account, dus opzeggen is geen oplossing. Hopelijk wordt dat de retentie wel verbeterd zoals beloofd.

[ Voor 5% gewijzigd door pdukers op 02-12-2020 19:04 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Von Henkel
NewsDemon heeft mij net gemaild met de volgende oplossing,

"I'll be happy to assist. The SSL ports are now running TLS (much higher security than SSL)
This should be working well but older news clients may not be TLS compatible.
Are you having the same issues with news.newsdemon.com on port 119? "

Poort 119 werkt dus en SSL is nu buiten werking

Hierna nog wat testjes gedaan qua retentie, maar ik haal de 700 dagen amper.

In hoeverre dit in de toekomst wel of niet word aangevuld ga ik in ieder geval niet op wachten.

Het is jammer dat dit zo gegaan is want tot voor een paar dagen terug was NewsDemon mij heel goed bevallen.

*Extra note binnen 20 minuten was mijn geld teruggestort van mijn jaar arbo. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Von Henkel op 02-12-2020 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
https://www.reddit.com/r/...ewsdemon_provider_update/ <<<<wat te lezen... staat oa in dat UE een retentie heeft van 3000-3500.

Verder merk ik dat een leech van 155 dagen oud totaal geen speed heeft en zelfs mislukt. Er is echt heel veel veranderd. Dan nog wat gefilosofeer van mijn kant: dat Demon is weggegaan bij Highwinds, lijkt te bevestigen dat Highwinds idd te groot is geworden en de voorwaarden dicteert.

[ Voor 33% gewijzigd door Sjah op 03-12-2020 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:34
Ik had ook al gemerkt dat het een stuk slechter is geworden, jammer dan maar opzoek naar een andere provider.

[ Voor 77% gewijzigd door MaceNL op 03-12-2020 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexfop
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:44
van mijn t-mobile verbinding gaat de traceroute van nl.newsdemon.com naar amerika en eu.newsdemon.com gaat wel naar de servers in amsterdam.
Dus ik denk dat als je servername aanpast in je download programma naar eu.newsdemon.com het downloaden beter moet gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik haal zelf rond de 900 dagen retentie met Newsdemon, voor zover ik kan zien dat is. Voor nieuw spul dus geen probleem. Newsdemon is altijd betrouwbaar geweest en het is gewoon een kwestie van tijd dat ze weer die retentie claims kunnen waar maken. Zal denk ik niet lang duren. In de tussentijd zou ik een block nemen bij een Omicron (highwinds) provider om e.e.a. aan te vullen. Die zou je er sowieso al bij nemen, aangezien die backbone nu helemaal wegvalt. Daarvoor kun je het beste nog even op Reddit alle deals napluizen: https://www.reddit.com/r/...l_thread_confirmed_deals/

Onder andere:
$10 voor 2TB bij Thundernews: https://www.thundernews.com/2020-Black-Friday-Usenet.php
$6 voor 1TB bij Cubenet: https://thecubenet.com/index.htm

Of $17 voor een jaar unlimited bij Newshosting: https://controlpanel.news...omo=best-usenet-deal-ever (die deal was er al en is zelfs beter dan hun Black Friday deal :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Niet online
Freakster86 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:57:
Ik haal zelf rond de 900 dagen retentie met Newsdemon, voor zover ik kan zien dat is. Voor nieuw spul dus geen probleem. Newsdemon is altijd betrouwbaar geweest en het is gewoon een kwestie van tijd dat ze weer die retentie claims kunnen waar maken. Zal denk ik niet lang duren.
Gezien de volgende opmerking op reddit van de newsdemon eigenaar, ga ik ervan uit dat de retentie die er nu is niet significant hoger zal worden.
Not very feasible. We are never going to catch Omicron in retention unless they stop spooling. However, we probably do not want to go that far out in retention. The data we have seen does not support the cost of retention for that long. We are very happy to provide a high quality, fast, reliable service with enough retention to keep our members more than happy. We are content letting Omicron have that super deep retention segment of the market, they have worked really hard to get there, spent a ton of capital, and have earned it. There should not be one provider trying to take all the business.
Ik denk dat ik een refund ga vragen voor mijn 1 jaar oude block account dat ik slechts voor enkele tientallen GB's heb gebruikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
pdukers schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:37:
[...]

Gezien de volgende opmerking op reddit van de newsdemon eigenaar, ga ik ervan uit dat de retentie die er nu is niet significant hoger zal worden.

[...]
Bovenstaande sluit niet uit dat de retentie naar +3000 dagen gaat. Ze vullen het nu (of zijn daarmee bezig?) aan vanuit UsenetExpress. ND is nu gewoon bezig zijn eigen backbone te ontwikkelen. Dat gaat even duren kan ik mij indenken. Maar ik juich dat alleen maar toe, want het is een waar David vs Goliath gevecht in Usenet land. Als je ziet wat voor een macht/invloed Highwinds/Omicron heeft verworven in de afgelopen jaren... Dat is gewoon niet gezond. Dus ik blijf ND gewoon steunen, al is dat niet heel veel gezien die 500GB per maand deal :+
Ik denk dat ik een refund ga vragen voor mijn 1 jaar oude block account dat ik slechts voor enkele tientallen GB's heb gebruikt.
Dit vind ik persoonlijk wat overdreven. Om hoeveel euro gaat het nou? En je hebt misschien nu niet meer de retentie die je destijds verwachtte, maar je hebt er wel weer een nieuwe backbone bij ;) :+ Ze hebben daarnaast _alle_ accounts met een limiet gereset. Dat pakt voor sommige mensen wat beter uit, maar dan nog. Ik vind dat al een heel net gebaar.

En als retentie echt zo belangrijk is, dan koop je toch voor slechts $6 een block bij Cubenet? Heb je twee backbones, extra retentie en extra limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:05
alexfop schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:06:
van mijn t-mobile verbinding gaat de traceroute van nl.newsdemon.com naar amerika en eu.newsdemon.com gaat wel naar de servers in amsterdam.
Dus ik denk dat als je servername aanpast in je download programma naar eu.newsdemon.com het downloaden beter moet gaan.
Na aanleiding van wat snelheidsissues, kwam niet boven de 100Mbit eerder en blijf nu bij rond 10Mbit steken, eens hier komen kijken. Lijkt er een grote aanpassingen bij newsdemon plaatsgevonden te hebben.

Server van news.newsdemon.com naar eu.newsdemon.com aangepast maar maakt niet al teveel uit helaas.

Eens kijken hoe het de komende tijd zal zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-04 11:00
Iemand die weet wat er gebeurd is met Free-Usenet?
Ik heb een betaald blok maar kan ze al een tijd niet meer bereiken, ook de website niet...
Geen goed gevoel bij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
WRT54G schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:46:
Iemand die weet wat er gebeurd is met Free-Usenet?
Ik heb een betaald blok maar kan ze al een tijd niet meer bereiken, ook de website niet...
Geen goed gevoel bij.
Ik heb hetzelfde, verder niets over te vinden. Lijkt iets met de Noorderzon ...

Mail heeft ook geen zin:
Address not found
Your message wasn't delivered to support@free-usenet.com because the domain free-usenet.com couldn't be found. Check for typos or unnecessary spaces and try again.

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 04-12-2020 08:06 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WRT54G
Apart he... Ik kon er ook niks over vinden.
Een post op /r/usenet werd automatisch verwijderd en bij navraag aan de mods kreeg ik als reactie:
We don't allow discussion of that site, as they are violating the TOS of other providers they are providing "access" to. If you have questions about their service, please take those questions directly to them.
Een whois op het domein geeft de volgende info:
code:
1
Domain Status   Deleted And Available Again

Ik denk dat we naar ons (block) account kunnen fluiten...
|:(

[ Voor 18% gewijzigd door WRT54G op 04-12-2020 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
WRT54G schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:26:
Ik denk dat we naar ons (block) account kunnen fluiten...
|:(
Dat denk ik ook. Nu was ie niet duur, maar toch zonde van het geld. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Nee idd, gebruikte het ook niet super vaak.
Soms om dingen compleet te maken die elders niet lukte.
Maar zonde is het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
N.a.v. de berichten over Newsdemon een empirisch onderzoek gedaan en wat nzb's getest in NZBGet

Eerste wat opvalt is dat de snelheid wel behoorlijk is ingekakt. [eu server. poort 119, geen ssl of tsl] Op mijn 1000/1000Mbps van TMobile zweeft dat zo rond de 35MB en lager.

Als je naar de screens kijkt zie je de retentie van 3400 dagen tot 2 dagen. Gewoon willekeurige films
Lijkt mij ook aan de content te liggen van wat er wel en niet meer op hun servers staat

Newsdemon is nog niet 100% top qua snelheid en content. Ik geef ze wel even de tijd om weer op het niveau te komen wat ik gewend ben van ze. Mocht dat uitblijven, dan wordt het uitzien naar een andere usenet provider.

*knip*. Ook screenshots met daarop wat je download is niet de bedoeling.

[ Voor 45% gewijzigd door rens-br op 08-12-2020 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-05 01:45
Freakster86 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:58:
[...]

Bovenstaande sluit niet uit dat de retentie naar +3000 dagen gaat. Ze vullen het nu (of zijn daarmee bezig?) aan vanuit UsenetExpress. ND is nu gewoon bezig zijn eigen backbone te ontwikkelen. Dat gaat even duren kan ik mij indenken. Maar ik juich dat alleen maar toe, want het is een waar David vs Goliath gevecht in Usenet land. Als je ziet wat voor een macht/invloed Highwinds/Omicron heeft verworven in de afgelopen jaren... Dat is gewoon niet gezond. Dus ik blijf ND gewoon steunen, al is dat niet heel veel gezien die 500GB per maand deal :+

[...]

Dit vind ik persoonlijk wat overdreven. Om hoeveel euro gaat het nou? En je hebt misschien nu niet meer de retentie die je destijds verwachtte, maar je hebt er wel weer een nieuwe backbone bij ;) :+ Ze hebben daarnaast _alle_ accounts met een limiet gereset. Dat pakt voor sommige mensen wat beter uit, maar dan nog. Ik vind dat al een heel net gebaar.

En als retentie echt zo belangrijk is, dan koop je toch voor slechts $6 een block bij Cubenet? Heb je twee backbones, extra retentie en extra limiet.
En ik kan Newshosting alleen maar aaraden. Lekker snel en haalt alles binnen. En nog goedkoop ook:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizox
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-06 17:27
Converted007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:59:
[...]

En ik kan Newshosting alleen maar aaraden. Lekker snel en haalt alles binnen. En nog goedkoop ook:-)
Vanmorgen daar inderdaad ook een abonnement afgesloten voor nog geen 20 euro per jaar. Mijn NewsDemon account loopt nog, maar niet meer zo lang.

5400WP (ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Niet online
Freakster86 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:58:
[Dit vind ik persoonlijk wat overdreven. Om hoeveel euro gaat het nou? En je hebt misschien nu niet meer de retentie die je destijds verwachtte, maar je hebt er wel weer een nieuwe backbone bij ;) :+ Ze hebben daarnaast _alle_ accounts met een limiet gereset. Dat pakt voor sommige mensen wat beter uit, maar dan nog. Ik vind dat al een heel net gebaar.

Ik heb al een twee block ergens anders en ik vind 17 euro toch zonde. Anyway, ik ben niet voor het onderste uit kan gegaan en heb de compensatie die newsdemon mij aangeboden heeft geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXXiBIT
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2022
Ik zie nu bij NewsDemon staan 6000GB voor €13.85
Echt heel jammer dat er zoveel retentie verloren is gegaan anders had ik hem genomen.

Dit is de link voor degene die hem mee willen pakken. Het is mij alleen onduidelijk of de blocks levenslang geldig zijn. Weet iemand dat? Antwoord: op de site staat levenslang.

https://www.newsdemon.com...p?pricepointid=2020600018

[ Voor 5% gewijzigd door EXXiBIT op 04-12-2020 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:05
EXXiBIT schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:14:

Dit is de link voor degene die hem mee willen pakken. Het is mij alleen onduidelijk of de blocks levenslang geldig zijn. Weet iemand dat? Antwoord: op de site staat levenslang.
Volgens de faq onbeperkt:
- Do block accounts expire?

Block accounts do NOT expire. If you get a message saying your block has expired, please contact our support team.
https://www.newsdemon.com/faq.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huit
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:23
Vizox schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:43:
[...]

Vanmorgen daar inderdaad ook een abonnement afgesloten voor nog geen 20 euro per jaar. Mijn NewsDemon account loopt nog, maar niet meer zo lang.
Dat is een mooie prijs! Mag ik vragen waar je dat gevonden hebt? Ik kan het zo 1-2-3 niet vinden op hun website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Huit schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:27:
[...]

Dat is een mooie prijs! Mag ik vragen waar je dat gevonden hebt? Ik kan het zo 1-2-3 niet vinden op hun website.
https://controlpanel.news...omo=best-usenet-deal-ever

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• epias
  • Niet online
WRT54G schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:46:
Nou ja, een tijd, meer een paar dagen. Free-usenet.com NS ligt eruit. Op IP kun je nog gewoon connecten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Hmm ok.
Heb jij heel toevallig het IP adres? 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
NoahAmber schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:53:
N.a.v. de berichten over Newsdemon een empirisch onderzoek gedaan en wat nzb's getest in NZBGet

Eerste wat opvalt is dat de snelheid wel behoorlijk is ingekakt. [eu server. poort 119, geen ssl of tsl] Op mijn 1000/1000Mbps van TMobile zweeft dat zo rond de 35MB en lager.

Als je naar de screens kijkt zie je de retentie van 3400 dagen tot 2 dagen. Gewoon willekeurige films
Lijkt mij ook aan de content te liggen van wat er wel en niet meer op hun servers staat

Newsdemon is nog niet 100% top qua snelheid en content. Ik geef ze wel even de tijd om weer op het niveau te komen wat ik gewend ben van ze. Mocht dat uitblijven, dan wordt het uitzien naar een andere usenet provider.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Die laatste film van je geleecht, gaat goed tot zo een 95% dan komt die toch niet helemaal binnen. Maar goed 3400 dgn binnen proberen te halen kan blijkbaar zin hebben. Al is het langzaam, en vraag me af omdat het is dat jij het geprobeerd al hebt dat ik toch nog 2 MB/s haal. Maar ok stel dat 3450 dgn een optie is, dan ben ik blij.
Daarnaast vraag ik me af of popie films/filmpjes nu al gecacht staan, en no-name downloads over half jaar nog een no-go zijn.
Daarnaast snap ik iets niet, leechen we nou van de Demon harde schijven, en worden we doorgeschakeld naar UsenetExpress als Demon het nog niet heeft, of krijgen we dikke vinger als Demon het (bij die no-name downloads dus) nog niet heeft...?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• epias
  • Niet online
WRT54G schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 23:48:
Heb jij heel toevallig het IP adres? 😃
news.free-usenet.com -> 116.202.235.126

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
@epias Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huit
  • Laatst online: 22:23
Dank je! Zojuist ook maar gedaan. Newsdemon reageert erg selectief op mijn vragen, enkel op de SSL gaan ze in, mijn vraag over de lage snelheid negeren ze.... tijd voor wat anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
Na het debakel met NewsDemon, ben ik nu overgestapt naar NewsHosting voor $20,- per jaar.
Waarvan een pluspunt tov NewsDemon is als ik iets download van 3500 dagen oud dat ik dezelfde maximale snelheid houd (350Mbit/s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-05 11:26
Von Henkel schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:53:
Na het debakel met NewsDemon, ben ik nu overgestapt naar NewsHosting voor $20,- per jaar.
Waarvan een pluspunt tov NewsDemon is als ik iets download van 3500 dagen oud dat ik dezelfde maximale snelheid houd (350Mbit/s)
Ik ook! En bevalt heel goed. Alleen account sharen kan maar op 1 ip tegelijk. Maar is niet heel erg.

Newsdemon is echt drama sinds deze week. Ook gelijk mee gestopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

@Von Henkel @Thoraxx wat is het NewsDemon debakel?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
Lees terug. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
Zou niet eens weten wat een debakel is. Ken wel debacle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
NoahAmber schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:33:
[...]

Zou niet eens weten wat een debakel is. Ken wel debacle
Een debakel is een gekwakel om een debacle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superlion
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 16:04
NoahAmber schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:53:

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Ik had dit probleempje ook met newsdemon sinds een week maar heb het opgelost

Gebruik de server news.newsdemon.com ipv van de eu en nl versies
Dit verholp het snelheid en verbindings problemen bij mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MariosCube
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05 18:34
nl, us en news gaan naar de server in de USA.

eu.newsdemon.com gaat naar de server in Amsterdam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-06 01:55
Om nog even in te gaan op het debakel van newsdemon.. ik was het gister zat en heb gemaild. Onvrede geuit over de snelheid van 700 KB/S en de retentie van ca 700 dagen max. Het antwoord was dat retentie met de tijd beter zou worden(logisch, elke dag 1 extra... Tot over 10 jaar), als compensatie kreeg ik een coupon van 500gb voor blocknews. (omicron) als backup voor wanneer retentie tekort schiet.

Feitelijk dus een blocknews account gekregen in ruil voor de oude service. Gezegd dat dit niet redelijk was en een refund ook een optie was. De boel na 2 maanden lid van 24 maand compleet gerefund. Blocknews coupon deed het nog bleek later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvbracht
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-05 19:52
epias schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 00:10:
[...]
Goeie! Werkt inderdaad op IP nummer. Thx.

[ Voor 0% gewijzigd door rvbracht op 08-12-2020 08:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 13:35
ik begin het ook zat te worden bij newsdemon, zelfs 2 weken oud gaat niet goed meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hraone
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-06 13:28
rvbracht schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:48:
[...]

Inderdaad. Heeft iemand ook het ip van de client area (website). Ik had juist een blockaccount gekocht en wil graag de gegevens weten.

Ook leuk dat ze een actie doen en dan offline gaan.

Ah ip is 195.191.25.42, helaas als ik deze toevoeg aan mijn hostfile als free-usenet.com, krijg ik geen werkende website

Ook geprobeerd te telnetten op het voormalige mx record maar dan krijg ik:

250 OK
rcpt to: <support@free-usenet.com>
550 Unrouteable address
^]

[ Voor 27% gewijzigd door hraone op 08-12-2020 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
rvbracht schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:48:
[...]

krijg je ook wat binnen? bij mij lijkt alles 100% te falen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
nejero schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:36:
ik begin het ook zat te worden bij newsdemon, zelfs 2 weken oud gaat niet goed meer
Ja was het nu ook wel zat, en heb een Terabyte block bij thecubenet genomen voor erbij. Nouja in de praktijk is het niet voor erbij maar in plaats van...., althans als we over beetje oudere downloads praten.
Wel irritant dat cube je een gebruikersnaam geeft die je niet kan veranderen, en die anders is dan je gebruikersnaam waarmee je op de site inlogt.

[ Voor 6% gewijzigd door Sjah op 09-12-2020 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:41
nejero schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:36:
Raar, ik heb nergens last van.
Snelheid, leeftijd is nog altijd hetzelfde op met mijn abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01

backupdevice

Boeh!

ErwinJ schreef op woensdag 9 december 2020 @ 07:43:
[...]

Raar, ik heb nergens last van.
Snelheid, leeftijd is nog altijd hetzelfde op met mijn abbo.
Hier gaat het ook perfect. Net iets van 4 jaar oud gedownload en dat ging net zo snel als al het andere. Nu heb ik maar een 100Mbit lijntje maar geen probleem. Met een block account

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
epias schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 00:10:
[...]
Wel raar hoor: is de DNS van die site gekaapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:42
Waarschijnlijk de hosting of iets dergelijks bij ukrmap.org opgezegd of verlopen.
Ik denk dat we ons verlies maar moeten nemen, was gelukkig maar 4 of 5 euro en slechts een fill-server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
@ErwinJ en @backupdevice

Welk server gebruiken jullie.....nl of news.newsdemon.com, of de eu.newsdemon.com? Want die laatste heb ik en ik begin nu te denken dat de us server meer heeft, de nl en news vebindt namelijk naar de us (zou je niet verwachten voor de nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariosCube
Gewoon, beide. Met sabnzb.

Zelfde prioriteit geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb us.newsdemon.com er ook nog bij staan. Heel soms wordt daar ook nog wel iets opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-05 15:52
Bulknews is momenteel ook een drama, alleen maar "Cancelling hanging download" berichten in nzbget met meerdere recent (<24 uur) materiaal.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
@MariosCube en deze vraag ook in mindere mate aan @pven

Wil jij nu zeggen dat jij ook nergens/nada last van hebt? Of pak jij laatste tijd niet iets van wat ouder dan 10 dgn is.. Want de nieuwste stuff lukt mij ook nog wel bij het vernieuwde Newsdemon, dat is niet waar het om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Sjah schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:54:

Wil jij nu zeggen dat jij ook nergens/nada last van hebt? Of pak jij laatste tijd niet iets van wat ouder dan 10 dgn is.. Want de nieuwste stuff lukt mij ook nog wel bij het vernieuwde Newsdemon, dat is niet waar het om gaat.
Ik heb newsdemon als 'hoofd provider' en Bulknews en blocknews als aanvullend. De blocknews-bundel wordt bijna niet gebruikt, en bulknews zo af-en-toe. Gevoelsmatig heb ik niet het idee dat ik iets niet kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariosCube
Sjah schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:54:

1 - zie reactie van @pven.

2 - ik download niet zoveel, maar na de eerste dagen lijkt ND weer een beetje op snelheid te komen. Ook de retentie lijkt wat te verbeteren, maar tot nu toe “gaat het net”.

3 - vandaag nog getest met een originele tekst nieuwsgroep: jaren oud, het ene artikel is er wel, het andere niet. Geen logisch verband te ontdekken. Maar wel 5 jaar en meen oud.

[ Voor 12% gewijzigd door MariosCube op 09-12-2020 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ok, naar wat ik lees dat jullie antwoorden, hebben jullie er 2e en zelfs 3e newsserver bij. Dat is lastig vergelijken, ik heb er nu ook 1 reseve bij en alles lukt weer. Maar ik kan meepraten over dat ik alleen demon had, en dan is 't gewoon "jammer zeg maar".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Niet online
pven schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:26:
[...]
Wel raar hoor: is de DNS van die site gekaapt?
Lijkt meer op rekening niet betaald.

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:41
Sjah schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:43:
@ErwinJ en @backupdevice

Welk server gebruiken jullie.....nl of news.newsdemon.com, of de eu.newsdemon.com? Want die laatste heb ik en ik begin nu te denken dat de us server meer heeft, de nl en news vebindt namelijk naar de us (zou je niet verwachten voor de nl).
news / eu / us / nl.newsdemon.com staan aan in sabnzb.

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:01

backupdevice

Boeh!

Sjah schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:43:
@ErwinJ en @backupdevice

Via nl.newsdemon.com. Ik heb alleen ND en heb net weer een file van 5 jaar geleden kunnen downloaden.

[ Voor 9% gewijzigd door backupdevice op 10-12-2020 09:27 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
Met code: 5EUR een 250GB block voor €5,= bij XSnews. Geldig tot 14 December

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:56
NoahAmber schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:30:
Bedankt. voor 5 euro wil ik wel proberen :)

• Kroonkurk
NoahAmber schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:30:
Bedankt. Voor die prijs kan ik dit niet laten liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Het XSnews teamuitje op Tweakers? 250GB voor 5 euro = 1TB voor 20 euro. Dat is echt duur.

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:54
Ja, het is ongeveer een factor 4 te hoog. Voor €5 verwacht je 1TB te krijgen.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-06 16:33
Kreeg deze mail van TweakNews.

We bieden u een exclusieve levenslange deal van € 2,50 aan!

Ontvang onbeperkt Usenet, 4200 dagen retentie, snellere downloads en gratis Zero-Log VPN. Dit is een speciale levenslange korting; u behoudt deze prijs zolang u deze aanbieding actief houdt.

https://www.tweaknews.eu/nl/landing/special-deal-2020

👉🏻 Blog 👈🏻

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-05 21:12
kraades schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:53:
Kreeg deze mail van TweakNews.

We bieden u een exclusieve levenslange deal van € 2,50 aan!

Ontvang onbeperkt Usenet, 4200 dagen retentie, snellere downloads en gratis Zero-Log VPN. Dit is een speciale levenslange korting; u behoudt deze prijs zolang u deze aanbieding actief houdt.

https://www.tweaknews.eu/nl/landing/special-deal-2020
Ik gebruik nu newsdemon, is dit beter dan hun? want de retentie van newsdemon is een beetje slecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
supayoshi schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:35:
[...]

Ik gebruik nu newsdemon, is dit beter dan hun? want de retentie van newsdemon is een beetje slecht..
Ik ken alleen TweakNews en ben er jarenlang tevreden gebruiker geweest. Maar ik betaalde altijd €70 per jaar voor 50 Mbps. Dus dit is best een goede deal lijkt mij.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
supayoshi schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:35:
[...]

Ik zie al een paar dagen je gemopper over newsdemon. Wat probeer je dan te downloaden? (Ahja: geen details, want dat mag niet hier.) Ik heb nog even gepuzzeld, maar heb er echt geen problemen mee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• supayoshi
Ik begrijp dat Tweaknews wel onderdeel uitmaakt van het Omnicron, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m0cloi9sCaxv6YA_7tTRrME9ltA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XcUEtuhJ1sPYl39rhZ9Cix63.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
pven schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:03:
[...]

Ik zie al een paar dagen je gemopper over newsdemon. Wat probeer je dan te downloaden? (Ahja: geen details, want dat mag niet hier.) Ik heb nog even gepuzzeld, maar heb er echt geen problemen mee.
Iets van 2015, dat ging dus echt niet met Newsdemon, heb nu die 500GB cadeau gehad maar Tweaknews is nog steeds voordeliger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
supayoshi schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:06:
Ik begrijp dat Tweaknews wel onderdeel uitmaakt van het Omnicron,
Tweaknews heeft volgens reddit ook wat dingen lokaal staan, en vult dit aan met een backbone van een derde partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
pven schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:10:
[...]

Tweaknews heeft volgens reddit ook wat dingen lokaal staan, en vult dit aan met een backbone van een derde partij.
Oke, ja want zit echt te twijfelen over te stappen op Tweaknews vs Newsdemon, Tweak iets goedkoper, maar geen ervaring mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
Ik heb nu al een paar jaar Tweak en mijn fill-server van Newsdemon heeft nog niets compleet kunnen maken. Bevalt het je niet, dan kan je volgend jaar weer naar een andere aanbieding kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Had lang geleden block van Tweaknews die kreeg net als Pureusenet niets meer compleet binnen (logisch zit in het zelfde hokje). Eweka had toen koningsdag actie 60 euro dacht ik pj ipv 82 normaal (en heeft ook hoge retentie). Daar heb ook nooit problemen mee. Supernews iets wat ouder is ook veel incompleet.

Eweka blijft voor mij de nr1 met compleetheid zowel nieuw als heeeel oud.

Aangezien 2,5 is Tweaknews nog maar is een kans geven.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
De backbone Highwinds heeft toch de hoogste retentiegraad? Met 10 jaar binaries toch? Dan zijn dus easynews, usenetserver en newshosting de beste opties als het om hele oude binaries gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Mezkeijou schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:14:
De backbone Highwinds heeft toch de hoogste retentiegraad? Met 10 jaar binaries toch? Dan zijn dus easynews, usenetserver en newshosting de beste opties als het om hele oude binaries gaat.
Yup en Eweka valt daar ook onder. Tijdje terug iets van 8 jaar terug binnengehaald :)

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nolf Crusher
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08-2023
Ik heb de die deal gepakt van Newshosting wat enkele keren hier is genoemd. Weet iemand al of deze prijs bij verlenging hetzelfde blijft? Ik heb geen screenshot van de webpagina gemaakt.

Zou toch willen weten of ze volgend jaar niet opeens rond de € 185,- afschrijven ofzo. Bij Newsdemon bleef ik dezelfde prijs afrekenen.

( Deal info: Newshosting.com
https://controlpanel.news...omo=best-usenet-deal-ever

$1.67/mo
Unlimited Downloads
Uncapped Speed
60 Connections
4459 Days Retention
Free Newsreader with Search)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
@Nolf Crusher
Je link werkt niet.
Ik neem aan dat het deze is: https://controlpanel.news...omo=best-usenet-deal-ever
Maar ik zie die aanbieding niet of moet je je eerst aanmelden zeker?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroonkurk
https://www.newshosting.com/best-usenet-deal/

Staat bij dat ie lifetime is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nolf Crusher
@kraades
Nee helaas is de actie afgelopen Dat ik al gecheckt. Ook is die pagina aangepast en ik zie dus niet of dit ging om een eenmalig jaar abonnement of wat anders. Je ziet nu prijzen die ook op homepage staan. Het duurste komt dan overeen met de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolf Crusher
@Kroonkurk Daar wel inderdaad, maar dat is niet meer dezelfde deal. Deze was nog goedkoper (1,66 euro / month) en 60 connecties.

Alleen iemand die ook deze actie heeft genomen weet het misschien. Ik twijfel in ieder geval, omdat de actie wel heel goedkoop was. Heb nog Newsdemon lopen wat ook al goedkoop was, maar deze nog iets van 7 euro eronder. Plus veel betere VPN dienst (die van Newsdemon was bijna onbruikbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Niet online
Waarom vraag je het niet aan Newshosting zelf? Dan heb je ook een antwoord waarop je kunt terugvallen als de verlenging niet conform afspraak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theroux
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-01 17:23
pdukers schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:31:
Waarom vraag je het niet aan Newshosting zelf? Dan heb je ook een antwoord waarop je kunt terugvallen als de verlenging niet conform afspraak is.
Ik heb even de kleine letterjes gelezen bij de aanvraag van dit abonnement:

11. TERM AND TERMINATION. THIS AGREEMENT SHALL BE AUTOMATICALLY RENEWED FOR SUCCESSIVE REQUESTED PERIODS, UNTIL CANCELED BY CUSTOMER. NEWSHOSTING SHALL HAVE THE RIGHT TO TERMINATE THIS AGREEMENT IMMEDIATELY IN THE EVENT OF A BREACH OF ANY OF ITS TERMS BY CUSTOMER OR WITHOUT CAUSE.

Je moet dus wel zelf van te voren opzeggen als je niet wil dat je abonnement wordt verlengd.
Pagina: 1 ... 18 ... 37 Laatste

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Het is niet toegestaan om te vragen of verwijzen naar:
  • Content in welke zin van het woord. We gaan hierin geen onderscheid maken tussen ' legale' dan wel ' illegale' content. Gewoon om geen gezeur te krijgen: NIET DOEN.
  • Indexers in het algemeen. Dat wil zeggen, er wordt niet opgetreden bij het noemen van een indexer, maar er wordt NIET gelinkt in de vorm van een url.
  • Inloghints. Ja er zijn sites waar je met een simpel truukje alsnog in kan loggen en je 'ding' kan doen. Wij gaan dit niet vermelden hoe dat zou moeten.
  • Vragen naar invitecodes van indexers. Uitdelen van invites, mits daar geen voordelen aan zitten, is wel toegestaan.
  • Vragen over takedowns van content, dat is al meerdere malen voorbij gekomen.

Een handig overzicht met alle usenet backbones.