vandaag geleverd, eerste indrukken zijn zeer goed al is het wel ferm zoeken qua instellingen. bij de simagic was het allemaal wat eenvoudiger, nu kan ik blijkbaar in instellingen power op 25nm zetten, ingame gain op 60% en toch gevoel hebben dat er weinig gebeurt. hij is wel degelijk stil in idle (belangrijk) maar maakt anderzijds ook wel wat meer kabaal tijdens rijden in vergelijking met de simagic. heb me er maar bij neergelegd dat dit nu eenmaal zware motoren zijn die altijd wel op één of andere manier lawaai zullen maken. en tijdens rijden stoort het toch minder dan als je naast de rig niks zit te doen.
stuurtje is enorm mooi afgewerkt, maar ook hier weer toch pluim naar simagic want verschil is écht niet zo gigantisch als prijs zou doen vermoeden. ik ga de SC2Pro samen met de Ascher nu wel even bijhouden, maar heb ergens toch gevoel dat het allemaal wat overkill is en ik eigenlijk best wel met wat minder ook blij zou zijn. Maar goed, het is betaald, geld is van de rekening, over naar een andere dag
ben nu eenmaal zo iemand die zich enorm laat gaan in hobbies en daar dan meteen (te)veel geld aan uitgeeft. zal wel zien of deze impulsieve aankoop blijft hangen, zoniet hou v&a maar in de gaten
[
Voor 55% gewijzigd door
lapino op 27-03-2024 19:31
]