acidfever schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:35:
Ik vind leasemaatschappijen daar überhaupt niet zo'n ster in. Wanneer ik zelf bel krijg ik aanzienlijk meer voor elkaar terwijl de leasemaatschappij maar blijft terugkomen dat ze ofwel Tesla niet te pakken krijgen (dat valt met tijden ook niet mee maar de aanhouder wint) ofwel nul op rekest krijgen.
Ik laat mij simpelweg niet zo snel afpoeieren, zeker niet wanneer ik er van ben overtuigd dat ik in mijn recht sta.
Die FSD krijg je neem ik aan omdat je voor EAP had betaald?
Hangt ook een beetje van de leasemij af denk ik.
Ik heb in het verleden genoeg partijen meegemaakt die de dealer gewoon onder druk zetten bij aanhoudende problemen.
Op het moment dat ik weet dat zo'n leasemij mijn rug dekt, ben ik ook veel makkelijker in problemen bij dealers.
Een VAG dealer wilde mij niet verder helpen met airco problemen, omdat ze het niet konden vinden en verhelpen. Het kwam erop neer dat ik geen nieuwe afspraak meer kon maken voor onderhoud. Ik heb de sleutel op zijn bureau neergegooid en gezegd dat ik hem pas terugwilde als de airco het deed. Al bestel je een nieuwe auto voor mij, het interesseert mij weinig. Ergens vandaag belt de leasemaatschappij je op en ik haal hiernaast een huurauto op. Vecht maar uit met de leasemij wie dat gaat betalen!
Hij kwam nog achter mij aan gelopen dat dat zo niet werkt en dat er geen afspraak voor onderhoud is en dus geen ruimte. Ik ben uiteraard gewoon doorgelopen naar de autoverhuurder.
Na 4 dealer bezoekjes was ik er redelijk klaar mee, met een gloednieuwe auto... Als je je klant dan durft te vertellen dat het geen zin meer heeft om een afspraak te maken, omdat je het euvel niet kunt verhelpen... Dan heb je echt een verkeerde aan mij.
Achteraf was het ook echt iets onbenulligs als een aircopomp. Ik vroeg hem nog: Waarom vervang je dat niet gewoon bij een tweede bezoekje van mij? Gewoon uit voorzorg? Ja zolang er geen foutcode is mogen we van PON niets vervangen. Was zijn antwoord.
Het is gewoon erg dom, je hebt een gigantisch ontevreden klant...
Ik denk dat een leasmij best veel kan bereiken, maar via andere kanalen.